geen wonder dat de meeste keys gelijk de deur uit vliegen als er een gepost wordt.Postius schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:10:
[...]
Whahahahahahahahaha, nu al 15 reacties binnen. LOL.
Edit:16
1.63GB ofzo was het bij mij, maar er komen nog een hoop patches achteraan!alaintje schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:09:
Haha, heb echt zin om het spel te spelen!
Moet je het eerste downloaden? hoe groot is het bestand ongeveer? 3GB ofzo?
yeah
en wie heb je blij gemaakt ?Postius schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:10:
[...]
btw ik wil best graag met of tegen tweakers spelen, zoek me op op b.net op mn nickname "fuqua"
Niet snel genoeg dusPostius schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:10:
[...]
De terran class lijkt me echt het fijnste denk ik, die ga ik ook veel spelen!
Veel plezier voor allen die al een key hebben.
Ik zag trouwens ine een filmpje iemand die de resources van de ander probeerde af te kapen, zeg maar het 2de gedeelste crystals ofzo(nooits starcraft gespeeld) Is dit een soort van rushen?
Want met rushen bedoelen ze toch gewon op het begin(zo snel mogelijk) 100 man op zijn basis stoken en hem stoppen met zijn resources?
Super vet spel! Lijkt me
Absoluut relatief, relatief absoluut.
ik ben nog aan het bekijken hoe ik een DM kan doen. Lid sinds 2002, maar gebruik nog lang niet alle features
hahaha
En dan nu de volgende key:
CGB2XB-FWN7-8VF6M4-VHEG-HM6HYB
Veel plezier!
Veel plezier!
Terran is op zich wel leuk ja, kan je leuke dingen mee doen. Gisteren ook 2 games Protoss gespeeld, 2x voidrushes gedaan. Die chronoboost is wel echt imba.. heb daar altijd moeite mee als ik TvP speel.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En nu is battle.net down for onderhoud lol dat wordt een race als hij al niet geclaimed is.Sepica schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:19:
Veel plezier!
Edit: Ah, de US site is down. EU is up
[ Voor 7% gewijzigd door Lukin op 04-05-2010 14:22 ]
Echt bullshit:( weer 10 sec te laat.Sepica schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:19:
Veel plezier!
| The authentication key you entered has already been claimed. |
[ Voor 13% gewijzigd door s1ck op 04-05-2010 14:21 ]
Mensen die vanavond misschien wat potjes samen willen spelen? ik heb nog een hoop te leren haha.
Nickname: "Nipje"
Nickname: "Nipje"
Is het niet verstandiger een lijst te maken van forum members die een key willen en deze af te werken.
Dus de gene met een key, stuurt er 1 naar de gene bovenaan en haalt hem van de lijst?
Dus de gene met een key, stuurt er 1 naar de gene bovenaan en haalt hem van de lijst?
7ouis was de gelukkige die de key heeft. Meeste mensen hadden al een key voor tweakers of waren niet grappig genoeg
. Daarnaast zocht ik ook een beetje een oud sc1 speler om mee te sparren
. Mischien heb ik nog een 2de key maar ik ga eerst vragen of een vriend van me die nie wilt.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
dat is niet ontopic dus dat word verwijderd, er daar schiet niemand wat mee oppluisman schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:23:
Is het niet verstandiger een lijst te maken van forum members die een key willen en deze af te werken.
Je zou bijna zeggen dat dat wel makkelijker is dan deze (zeer spannende) race tussen posters & silent readerspluisman schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:23:
@Postius....darn, ik wist het. Had gewoon moeten zeggen dat ik een fanatieke SC1'er was totdat mijn studie eronder begon te lijden
[ Voor 14% gewijzigd door Joarie op 04-05-2010 14:26 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Als iedereen zichzelf aan dit lijstje kan toevoegen. Kwestie van dit bericht quoten en de
Ik doe dit express nu want het topic loopt toch op zijn einde dus die 1 a 2 pagina's spam die je dan krijgt vallen nog wel mee denk ik.
Kunnen we em mooi in de volgende TS zetten?
weg te halen.
Ik doe dit express nu want het topic loopt toch op zijn einde dus die 1 a 2 pagina's spam die je dan krijgt vallen nog wel mee denk ik.
GoT-naam | Name. | Id. | 1v1 league | 2v2 league |
Postius | Postius | Terran | 1v1 Gold | 2v2 Gold |
ErwienO | Erwieno | Erwieno | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
praya | prayanavita | prayanavita | 1v1 Placement | 2v2 Placement |
Seiniyto | Seiniyta | fosse | 1v1 Copper | 2v2 placement |
rafler | Rafler | franca | 1v1 placement | 2v2 Copper |
VP. | lemii | lemii | 1v1 Silver | 2v2 Platinum |
MrVegeta | Alucardu | hellsing | 1v1 copper | 2v2 - |
TerraGuy | TerraGuy | terraguy | 1v1 Copper | 2v2 nog niet gespeeld |
MrFl0ppY | Flopster | flopster | 1v1 Placement | 2v2 nog niet gespeeld |
NoTimeRemains | NormajHenshin | Henshin | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
Mektheb | Mektheb | Mek | 1v1 Copper | 2v2 - |
JJerome | disco | disco | 1v1 Platinum | 2v2 - Platinum |
Mheydo | Mheydo | scurvy | 1v1 Gold | 2v2 - Gold |
PromWarMachine | Promwarm | pwm | 1v1 Copper | 2v2 - Silver |
De Gesnaakte | Scorchor | Scorchor | 1v1 placement | |
sanderander | Sanderator | sanderator | 1v1 Copper | 2v2 placement |
Kunnen we em mooi in de volgende TS zetten?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Voor de echt nubs onder ons (zoals ik).. volgende linkje is wel erg handig om even door te lezen. The Basics, gaat over keyboard shortcuts, control groups etc.
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=119740
Voor de mensen zonder beta key, preorder bij de FRS, die geven ook keys weg bij een preorder.. Scheelt je een versleten F5 knop..
Voor de mensen zonder beta key, preorder bij de FRS, die geven ook keys weg bij een preorder.. Scheelt je een versleten F5 knop..
[ Voor 22% gewijzigd door m0nk op 04-05-2010 14:33 ]
Rokusha | Rokusha | hawk | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
Groetjes Danny
Bol.com geeft ook keys weg bij pre-orders, niet zeker of dit alleen bij de CL edition is of niet.
Zelf heb ik de CL besteld en gisteren de key gekregen, ondanks dat ik al in de beta zat.
Hoop dat dit mensen helpt :-).
Zelf heb ik de CL besteld en gisteren de key gekregen, ondanks dat ik al in de beta zat.
Hoop dat dit mensen helpt :-).
Rokusha | Rokusha | hawk | 1v1 Copper | 2v2 Copper |
Edd | Donder | donder | 1v1 Copper | 2v2 Placement |
-
Zit ook al een tijdje in de beta...
sdrawkcab 2v2gold 1v1 copper
sdrawkcab 2v2gold 1v1 copper
bedankt voor de tip, nu nog alleen annuleren bij 12gamem0nk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:29:
Voor de echt nubs onder ons (zoals ik).. volgende linkje is wel erg handig om even door te lezen. The Basics, gaat over keyboard shortcuts, control groups etc.
Ik had helaas bij 12game besteld en nu hoor ik dat er geen keys meer zijn, dus dat is misschien een goede waarschuwing voor andere. Ik dacht dat ik niet persee een beta key hoefte, maar nu ik krijg te horen dat ik er toch geen krijg ben ik toch wel erg teleurgesteld
Ik hoop dat die regio lock snel weg gaat want ik ken wel wat mensen uit Amerika waar ik toch graag een spelletje mee zou willen spelen. Ik vind het hele league idee wel leuk, geeft me toch meer motivatie om 1v1 te spelen als je weet dat het spel probeert je tegenstanders te geven waar je een echt spel mee kan spelen in plaats van dat je finaal word ingemaakt (of finaal de ander inmaakt).
Ik hoop dat die regio lock snel weg gaat want ik ken wel wat mensen uit Amerika waar ik toch graag een spelletje mee zou willen spelen. Ik vind het hele league idee wel leuk, geeft me toch meer motivatie om 1v1 te spelen als je weet dat het spel probeert je tegenstanders te geven waar je een echt spel mee kan spelen in plaats van dat je finaal word ingemaakt (of finaal de ander inmaakt).
Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update
We hebben uiteindelijk de keys van Blizzard ontvangen! Dit brengt schot in de zaak, want nu HEBBEN we ze in elk geval. Onze lieve technici (eigenlijk vooral moto-moi) is nu bezig een manier te vinden om die 750 keys aan de 750 winnaars te hangen, zonder iedereen handmatig een mail te hoeven sturen
.
Het lijkt er echter op dat dit vandaag nog goed gaat komen, dus met een beetje geluk kan iedereen vanavond aan de slag!
We hebben uiteindelijk de keys van Blizzard ontvangen! Dit brengt schot in de zaak, want nu HEBBEN we ze in elk geval. Onze lieve technici (eigenlijk vooral moto-moi) is nu bezig een manier te vinden om die 750 keys aan de 750 winnaars te hangen, zonder iedereen handmatig een mail te hoeven sturen
Het lijkt er echter op dat dit vandaag nog goed gaat komen, dus met een beetje geluk kan iedereen vanavond aan de slag!
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Kijk, dat is SUPER nieuws
! (daar gaat bevrijdingsdag
)
[ Voor 38% gewijzigd door Koenradus op 04-05-2010 14:43 ]
2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507
Mooi! Zijn we eindelijk van die KEY spam af
sorry voor de off-topic, maar HULDE!JJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:41:
Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update Update
We hebben uiteindelijk de keys van Blizzard ontvangen! Dit brengt schot in de zaak, want nu HEBBEN we ze in elk geval. Onze lieve technici (eigenlijk vooral moto-moi) is nu bezig een manier te vinden om die 750 keys aan de 750 winnaars te hangen, zonder iedereen handmatig een mail te hoeven sturen.
YESSS!!! hartstikke bedankt jjjur, nu alleen een nieuwe F5 knop op de kop tikken 
kan ik gelijk al die mensen toevoegen die ik net zag staan in die lijst
kan ik gelijk al die mensen toevoegen die ik net zag staan in die lijst
[ Voor 31% gewijzigd door Kampschoer op 04-05-2010 14:43 ]
Als iemand van die 750 een dubbele heeft, hou ik me graag aanbevolen!
I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541
Houden we nog iets over aan de beta trouwens? Blijven onze wins/losses en achievements bijvoorbeeld opgeslagen?
Ja super bedankt!!
Maar er komt natuurlijk niet weer een nieuwe actie? of hoe heb ik dat
! bedankt in iedergeval!
Maar er komt natuurlijk niet weer een nieuwe actie? of hoe heb ik dat
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Nope, alles wordt volledig gereset. Je houdt alleen je ervaring overNipje schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:44:
Houden we nog iets over aan de beta trouwens? Blijven onze wins/losses en achievements bijvoorbeeld opgeslagen?
Jammer dat ik die wedstrijd even gemist hebt, maar idd, als iemand dubbele heeft, ik neem ze graag van je over
Ah jammer. Hoop dat de beta lekker lang open blijft (ik las ergens 3 tot 5 maanden), zodat ik straks geen maand zonder starcraft kom te zittenLukin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:45:
[...]
Nope, alles wordt volledig gereset. Je houdt alleen je ervaring over
Release is 27 Juli.....Nipje schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:46:
[...]
Ah jammer. Hoop dat de beta lekker lang open blijft (ik las ergens 3 tot 5 maanden), zodat ik straks geen maand zonder starcraft kom te zitten
Verwijderd
Als SC2 eind juli uitkomt, lijkt het me niet dat de beta nog 5 maanden doorgaat... 
Edit: Lukin was me voor
Edit: Lukin was me voor
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2010 14:48 ]
Goed nieuws.JJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:41:
We hebben uiteindelijk de keys van Blizzard ontvangen! Dit brengt schot in de zaak, want nu HEBBEN we ze in elk geval. Onze lieve technici (eigenlijk vooral moto-moi) is nu bezig een manier te vinden om die 750 keys aan de 750 winnaars te hangen, zonder iedereen handmatig een mail te hoeven sturen.
Helaas is mijn internet afgesloten.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Whehehe ownedGonadan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:47:
[...]
Goed nieuws.
Helaas is mijn internet afgesloten.![]()
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Dat weet ik, en daar vroeg ik ook helemaal niet na. Ik bedoelde te zeggen:
Zou shit zijn als de beta bijvoorbeeld 27 Juni stopt en we een maandje niks kunnen doen
Aan de ene kant wel aan de andere kant dan jeukt het bij release des te meer om gelijk weer flink te spelenNipje schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:51:
[...]
Dat weet ik, en daar vroeg ik ook helemaal niet na. Ik bedoelde te zeggen:
Zou shit zijn als de beta bijvoorbeeld 27 Juni stopt en we een maandje niks kunnen doen
goed nieuws!! ik zou zeggen een mooie mail-merge should do the job!JJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:41:
Er zullen toch een paar weken inzitten tussen het eind van de beta en de release van het spel. Hopelijk houden ze het op een minimum.
offtopic: Wat zal het rustig worden op het forum als de key's verstuurd zijn
(nadat de spare keys verdeelt zijn)
offtopic: Wat zal het rustig worden op het forum als de key's verstuurd zijn
en dat nog geen twee uur nadat een medetweaker me uit de brand geholpen heeft, dat betekent dat ik er binnenkort ook eentje extra om uit te delen heb, de ironie
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ik wou je er gisteren ook nog een PM'en maar je reageerde niet op m'n replyBoeboe schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:02:
en dat nog geen twee uur nadat een medetweaker me uit de brand geholpen heeft, dat betekent dat ik er binnenkort ook eentje extra om uit te delen heb, de ironie
kan mij ook toevoegen aan de lijst. Gekkehuis.gekheid
Lol net een mailtje van tweakers binnen over de key. Zit er geen key in de mail
Basterds! *waves hands*
[ Voor 12% gewijzigd door Lukin op 04-05-2010 15:19 ]
ditochrisheid schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:19:
heh, krijg een leeg mailtje van tweakers
Goed werk manJJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:41:
Edit: En voor de volledigheid:
Shadrin | Shadrin | nld | 1v1 Bronze | 2v2 nog niet gespeeld |
[ Voor 61% gewijzigd door Shadrin op 04-05-2010 15:24 ]
"The greatest harm can result from the best intentions"
Hoera! De tweakers-mail binnen!
Jammer genoeg is hij nog leeg
Ontopic: Ik kan niet wachten op SC 2, ik hoop dat de SP campaign het gaat halen bij het origineel en BW.
Jammer genoeg is hij nog leeg
Ontopic: Ik kan niet wachten op SC 2, ik hoop dat de SP campaign het gaat halen bij het origineel en BW.
Inderdaad! Achja, het komt als het komt.Lukin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:19:
Lol net een mailtje van tweakers binnen over de key. Zit er geen key in de mail![]()
Basterds! *waves hands*
misschien handig om de key ook daadwerkelijk met de mail te versturen?key voor Starcraft 2 beta
Tweakers.net (noreply) [mailbot@tweakers.net]
Verzonden: dinsdag 4 mei 2010 15:18
Aan: xxxxxxxx
Bijlagen:
--
This message has been scanned for viruses and
dangerous content by MailScanner, and is
believed to be clean.
edit: ah daar istie. ik heb niks gezegd

[ Voor 6% gewijzigd door Zontar op 04-05-2010 15:41 ]
Haha, iedereen negeert de waarschuwing onderaan de pagina *rolls eyes*
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
mocht iemand een key in zijn mail krijgen die er al een heeft ik ben nog op zoek en was op vakantie tijdens de contest dus heb er nog geen 
in het topic posten kan natuurlijk ook gewoon. dan heeft de snelste hem.
in het topic posten kan natuurlijk ook gewoon. dan heeft de snelste hem.
Inderdaad, na al deze gekte kan er mooi een nieuw topic gemaakt worden. Zeker nu het praktisch onmogelijk is om nog geen key te hebbenkaluro2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:24:
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
toch zijn er genoeg zonder.
ook ik wacht nog steeds op de T.net actie
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Hoe zit het met de overdraagbaarheid van de Tweakers-key? Aangezien ze per se een volledige naam wilden lijkt het erop dat er repercussies volgens als je de key aan iemand anders geeft (nee, ik ga hem niet verkopen).
Ik was ook van plan zo'n post te maken. Krijg je op het werk een mail binnen met als subject " key voor Starcraft 2 beta", hart bonst, je verschuift al je plannen voor deze week en... dan is de mail leeg!!kaluro2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:24:
Met de 750 nieuwe keys zijn er misschien meer mensen geïnteresseerd in zo'n toernooitje.. Ik durf nog niet meedoen, ik was altijd erg slecht in SC2 dus ik heb eerst oefening nodig!
Maakt volgens mij niets uit, ze geven nu keys uit als een dolle.. als je alleen al kijkt hoeveel inv a friend keys ze al weg geven..ZTR schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:28:
Hoe zit het met de overdraagbaarheid van de Tweakers-key? Aangezien ze per se een volledige naam wilden lijkt het erop dat er repercussies volgens als je de key aan iemand anders geeft (nee, ik ga hem niet verkopen).
Ik heb trouwens een 2e mail gekregen van tweakers waar de key wel in zit!
[ Voor 7% gewijzigd door m0nk op 04-05-2010 15:29 ]
blij gemaakt met een dode mus, ik had er eigenlijk wel zin in
MBA 13' | EEE pad Transformer | Sony NEX - C3
Ik heb mn key hoor! Tijd om te gamen
m0nk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:29:
Vooral die tip over gebouwtje bouwen en daarna minen-queuen is echt handig!
Had je je volledige naam wel in je profiel staan? Anders ben je waarschijnlijk van de lijst gehaald.Voxyn schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:32:
Zijn alle mail over de keys al de deur uit want ik heb er nog geen ontvangen?
Check je DMCrysania schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:26:
mocht iemand een key in zijn mail krijgen die er al een heeft ik ben nog op zoek en was op vakantie tijdens de contest dus heb er nog geen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ik heb hem nu ook pas net, dus zal zo wel binnen komen, over een uurtje of 3 zijn we online hopelijk
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Mischien doen ze het nu handmatig of in batches. Heb ook nog niets binnen behalve de lege e-mailVoxyn schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:32:
Zijn alle mail over de keys al de deur uit want ik heb er nog geen ontvangen?
Ook jij hebt je volledige naam niet in je profiel staan. Had je dat wel?Lukin schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:33:
[...]
Mischien doen ze het nu handmatig of in batches. Heb ook nog niets binnen behalve de lege e-mailHet komt vast en zeker wel goed. Goed om straks een hoop nieuwe tweakers op SC2 te zien
The more the merrier.
Dit had ik compleet aangevuld en gewacht tot de actie over was en een mod aangaf dat je het eruit kon halen.m0nk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:33:
[...]
Had je je volledige naam wel in je profiel staan? Anders ben je waarschijnlijk van de lijst gehaald.
Maar zelf heb ik ook nog niets ontvangen.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Als we toch aan het spammen zijn:
Kan iemand mij een DM sturen met een key ?
Mocht er nog iemand een key hebben dan hou ik me sterk aanbevolen, helaas was ik te laat voor de tweakers.net actie
Nothing to see here
Natuurlijk, echter onmiddelijk weer verwijderd nadat JJJur de OK had gegeven. Volledige naam + e-mail adres is niet iets wat ik graag zichtbaar wil hebben voor jan en alleman.JJerome schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:34:
[...]
Ook jij hebt je volledige naam niet in je profiel staan. Had je dat wel?
[ Voor 15% gewijzigd door Lukin op 04-05-2010 15:35 ]
NeeYoYoost schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:35:
Als we toch aan het spammen zijn:
Waarom dan de volledige naam willen? Maar ja, inderdaad, als er nu zoveel uitgaan zou het wel heel zot zijn als je nu alsnog aangepakt wordtm0nk schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:29:
[...]
Maakt volgens mij niets uit, ze geven nu keys uit als een dolle.. als je alleen al kijkt hoeveel inv a friend keys ze al weg geven..
Ik heb trouwens een 2e mail gekregen van tweakers waar de key wel in zit!
Ja en ook je controlgroups managen. Net getest en mijn APM vloog omhoog. Ik had 3xRAX (Barracks) en 2x Starport onder 4 hangen. Als je dan TAB gebruikt kan je onwijs snel units pompen.. vergt wat oefening denk ik, maar het is echt de moeite waard om die tips goed door te lezen en uit te proberen.CyCloneNL schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:33:
[...]
Bedankt, er staan hier zeker goede tips in!
Vooral die tip over gebouwtje bouwen en daarna minen-queuen is echt handig!
tweakjur: Tweakers.net heeft keys van Blizzard ontvangen en we zijn nu bezig de 750 keys aan 750 namen/mails te koppelen.. stay tuned!
Edit: Echter mijn mailtje is leeg. Ik wacht op de 2de!
Edit: Echter mijn mailtje is leeg. Ik wacht op de 2de!
[ Voor 37% gewijzigd door Pedr0 op 04-05-2010 15:54 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Ik heb momenteel echt een zwaar geval van geengeld en ben ook uitgeloot 
Heeft een mazzelaar met 2 keys er een voor mij, toevallig?
Over 3 wk doe ik een pre-order en dan kan ik die key weer aan iemand anders geven...
Tnx

Heeft een mazzelaar met 2 keys er een voor mij, toevallig?
Over 3 wk doe ik een pre-order en dan kan ik die key weer aan iemand anders geven...
Tnx
In principe zijn alle mails verstuurd... sluit langzame afhandeling van mailservers etc niet uit, maar ze zijn wel de deur uit. Het klopt dat er eerst een lege mail kwam. We zouden nu kunnen zeggen dat we eerst ff het systeem wilden testen zonder direct de keys mee te sturen, maar het was eigenlijk gewoon een foutje 
Als je de lege mail hebt, volgt de 2e MET key ook nog wel...
Bedankt voor de updateJJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:38:
In principe zijn alle mails verstuurd... sluit langzame afhandeling van mailservers etc niet uit, maar ze zijn wel de deur uit. Het klopt dat er eerst een lege mail kwam. We zouden nu kunnen zeggen dat we eerst ff het systeem wilden testen zonder direct de keys mee te sturen, maar het was eigenlijk gewoon een foutje
Verwijderd
Balen zeg, Bol.com verstuurt de keys bij pre-orders pas op vrijdag. zonde van de vrije week:(
Tja... en net nu ik de komende weekjes geen tijd heb om te spelen... iemand die mijn key wil hebben? Heb 'm net binnengekregen - degene die het leukste gedichtje per DM stuurt mag 'm hebben ;-)
Of gewoon de eerste...
Of gewoon de eerste...
La la la la la la la la la
hmm. ik heb nog geen bericht (ook geen lege) maar had wel gewonnen met de aktie...
hoop dat het idd de trage mailsever is. ik wacht ff af.
hoop dat het idd de trage mailsever is. ik wacht ff af.
Ik heb zojuist 2 mails ontvangen, en heb nu dus 2 keys in totaal. ik zal de overige key hier op het forum weg geven zodra ik een van de twee aan de praat heb. Tnx tweakers.
Twee e-mails van tweakers (met key?)?vlahonda schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:42:
Ik heb zojuist 2 mails ontvangen, en heb nu dus 2 keys in totaal. ik zal de overige key hier op het forum weg geven zodra ik een van de twee aan de praat heb. Tnx tweakers.
kun je toevallig ook zeggen waarom voledige naam nodig was, en of die gelinkt wordt aan de beta key?JJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:38:
Dat was in opdracht van Blizzard. In principe maakt dat nu dus niets meer uit. Je kunt je key dus ook weggevenen aan de Tweakers die nog geen key hebben, mocht je dat willen.Qarion schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:44:
[...]
kun je toevallig ook zeggen waarom voledige naam nodig was, en of die gelinkt wordt aan de beta key?
Iemand nog een key over voor me? =] gladly appreciated!
Je hebt 2 mails ontvangen --> dat klopt, maar dan zou er eentje leeg moeten zijnvlahonda schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:42:
Daar zijn ze eindelijk, ontzettend bedankt jongens!
ik heb nu alleen een lege mail gehad
... spannend spannend.. sorry voor de spam
maar toch.. spannend lol.
Verwijderd
Ik heb maar 1 mail ontvangen die leeg is, ik heb nog geen tweede ontvangen?JJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:46:
[...]
Je hebt 2 mails ontvangen --> dat klopt, maar dan zou er eentje leeg moeten zijn
ja 1 mail was leeg, en in de andere zat een beta key.
Ja dat klopt ja.JJJur schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:46:
[...]
Je hebt 2 mails ontvangen --> dat klopt, maar dan zou er eentje leeg moeten zijn
[ Voor 35% gewijzigd door vlahonda op 04-05-2010 15:48 ]
Ik heb 1 mail gekregen en die is leeg, zonder key . Komt er nog een mail met een key?
Zoals al eerder gezegd, als je de eerste e-mail hebt ontvangen dan komt de tweede met key eraan. Kan even duren!
[ Voor 3% gewijzigd door Lukin op 04-05-2010 15:48 ]
/me Scrolled het topic door en doet een /facepalm x2
Net wel een spannende pot tegen een Zerg speler die ik 2 keer bijna zou opgeven maar gelukkig kon ik er elke net onderuit komen. Goede banshee harras heeft me de pot gewonnen
. Stomme zergfags!
Net wel een spannende pot tegen een Zerg speler die ik 2 keer bijna zou opgeven maar gelukkig kon ik er elke net onderuit komen. Goede banshee harras heeft me de pot gewonnen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit topic is gesloten.
Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!