Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Morphix schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:51:
[...]

Is dit nodig? Laat mensen met een key een DM sturen naar de TS en maak daar een lijstje etv. met leagueplacement erbij. Daarnaast is er net een topic voor tournaments aangemaakt dus lijkt me daar dan ook de meest geschikte plaats om nieuwe tournamentjes te regelen danwel bespreken. Ik zie het nut niet.
Dit gaat nog niet zo zeer over het inregelen van Tournamenten. maar meer een lijst creeren van mensen die een key gewonnen hebben in de Tweakers aktie. deze mensen kun je dan als mede key winner toevoegen zodra we de key daadwerkelijk hebben en dan tegen elkaar matches spelen. beginner vs beginner.

als iedereen wat meer gevorderd is en er is wens naar een tournooi kan dat met die groep geregeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 21:31
Postius schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:59:
Waar is ons lijstje spelers trouwens heen?
In de sc2 beta tourny thread van Outcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leest er iemand eigenlijk de TS? Het is een grote zwarte massa met wat blauwe letters.
Elk gebouw en unit hoeft voor mij ook niet uitgelegd te worden.

Lijkt me handiger om een kortere krachtigere TS te hebben met links naar
sc2beta tournament topic
sc2 newbie topic
Blizzboys
husky/hd
i suck @ starcraft
teamliquid

En iemand natuurlijk die zin heeft om aan een nieuwe ts te werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:13:
Leest er iemand eigenlijk de TS? Het is een grote zwarte massa met wat blauwe letters.

sc2beta tournament topic
sc2 newbie topic
Blizzboys
husky/hd
i suck @ starcraft
teamliquid
+1 de TS is een beetje achterhaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:13:

sc2beta tournament topic
sc2 newbie topic
Blizzboys
husky/hd
i suck @ starcraft
teamliquid
En een lijst van GoT spelers.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:11:
[...]

En een lijst van GoT spelers.
Met de leagues/divisions waar ze in zitten (of is dat teveel werk omdat ze constant veranderen?)

@onder ja dat is waar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:30:
[...]

Met de leagues/divisions waar ze in zitten (of is dat teveel werk omdat ze constant veranderen?)
dat kan je beter doen als game officieel uit is, wie weet hoe vaak beta nog gereset wordt ;)

verder een erg goed idee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Iemand zin in wat 2vs2`s? Ik speel protoss, geen idee welk niveau eigenlijk, maar ik gok ergens rond silver league.

Edit: ik gok dat iedereen overdag tijdens werk op dit forum zit en savonds alleen maar in SC2? ;)

Ik zal het morgen nog eens proberen, als iemand zin heeft morgen avond wat potjes te doen dan mag je me altijd een PM sturen.

[ Voor 50% gewijzigd door Spooof op 27-04-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piderman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:13
Spooof schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:20:
Edit: ik gok dat iedereen overdag tijdens werk op dit forum zit en savonds alleen maar in SC2? ;)
Nee hoor, ik zit hier nog, maar ik heb geen key (kom op met dat ding Blizzard! >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:46
Spooof schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:20:
Iemand zin in wat 2vs2`s? Ik speel protoss, geen idee welk niveau eigenlijk, maar ik gok ergens rond silver league.

Ik zal het morgen nog eens proberen, als iemand zin heeft morgen avond wat potjes te doen dan mag je me altijd een PM sturen.
#SC2 op irc.tweakers.net ---- daar moet je wezen! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-10 21:39
piderman schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:41:
[...]

Nee hoor, ik zit hier nog, maar ik heb geen key (kom op met dat ding Blizzard! >:))
Tip: check morgenvroeg je mailbox ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm net tegen Zerg, geleerd dat je ook als Protoss altijd je choke moet dichtbouwen.. niet gesloten uiteraard zoals bij Terran maar iig zo dat zerglings gedistribueerd binnen komen. Die gast rushte me met 8 zerglings op het moment dat ik 1 zealot/bijna 2 - had.

Is dus in feite een must. Of heb ik 't fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

apNia schreef op woensdag 28 april 2010 @ 00:57:
Hmmm net tegen Zerg, geleerd dat je ook als Protoss altijd je choke moet dichtbouwen.. niet gesloten uiteraard zoals bij Terran maar iig zo dat zerglings gedistribueerd binnen komen. Die gast rushte me met 8 zerglings op het moment dat ik 1 zealot/bijna 2 - had.

Je ziet ook wel dat de ramp dichten met een force field. Of een choke point maken met een gateway en een pylon / genetics core(?) en dan tusen de gebouwen een Zealot zetten. Kunnen ze niet naar binnen / 1 tegelijk de zealot aanvallen. :)

Daarna ook stalkers erbij voor de range en kan je ze tegen houden denk ik. Maar ja, ik speel alleen maar Terran en bouw 99% altijd alles dicht. 8)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamaar dit was echt een paar mins ingame he. Ik had net m'n eerste gateway up. Hij wist dat ik het niet dichtbouwde door z'n overlod waardoor ie gelijk overging op die taktiek. Inderdaad een pylon+gateway zou dan DE manier zijn.

Maar eerste keer dat dit me overkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023

Ja altijd doen tegen Zerg of Protoss. Je wil als toss sowieso zoveel mogelijk chokes hebben, dan zijn je sentries extra goed.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als protos tegen zerg altijd wallen. Anders is het zergrush kekekekekek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die ook mijn grid-hotkey-setup-werkt-niet probleem? Wordt er beetje hopeloos van, klikken suckt. Heb het idee dat het account gebonden is, aangezien ik het op mijn laptop en pc heb. Enige wat ik nog kan proberen is formateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Dit is de eerste RTS sinds Warcraft III waar ik naar uitkijk... Jammer dat ik m'n pc'tje pas net heb, te laat om nog te op-in'en voor de beta I guess...

Dat word heel geduldig afwachten! Eerste RTS in jaren die ik ga aanschaffen, direct :)

EDIT: sterker nog, starcraft 1 heb ik nooit bewust meegemaakt, speelde toen geen RTS'en o.i.d. maar heb wel stiekem op m'n werk laatst het hele starcraft verhaal even goed bestudeerd. Nam aardig wat tijd in beslag :D

[ Voor 31% gewijzigd door Brutal1ty op 28-04-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 13:42
Lol, ben na 4 placement matches in de Gold division beland... Niet helemaal de plek voor mij geloof ik maar we gaan het eens bekijken.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
Iemand al zijn tweaker key ontvangen? ik nog niet :'( ik ga maar weer verder met de starcrack ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voxyn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:27:
Iemand al zijn tweaker key ontvangen? ik nog niet :'( ik ga maar weer verder met de starcrack ai.
Nope. Ik wacht het nog "geduldig" af. Ik heb de mazzel dat ik via een vriend zijn account af en toe al een potje kan spelen anders had het wel een stuk erger gekriebeld denk ik. Ik heb tot nu toe een potje of 10 (custom) gespeeld denk ik en het gaat al wat "beter" dan in het begin.

Ik merk wel dat ik de macro stukken beter onder de knie moet krijgen, het bouwen van units terwijl je aan het micro'n bent. Niet dat de micro heel erg super gaat, vergeet heel vaak mijn sentries abilities te gebruiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Voxyn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:27:
Battle.net is op dit moment ook plat voor onderhoud (de website). Wellicht voorbereidingen voor de extra keys die ze uit gaan sturen?
Ik hoop het in ieder geval wel. Ik zit net als alle andere 749 medetweakers al 2 weken vol ongeduld op mijn key te wachten :D

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 02:10:
Niemand die ook mijn grid-hotkey-setup-werkt-niet probleem? Wordt er beetje hopeloos van, klikken suckt. Heb het idee dat het account gebonden is, aangezien ik het op mijn laptop en pc heb. Enige wat ik nog kan proberen is formateren.
Wat bedoel je hiermee? grid hotkey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
E-Vix schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:55:
[...]

Battle.net is op dit moment ook plat voor onderhoud (de website). Wellicht voorbereidingen voor de extra keys die ze uit gaan sturen?
Nee, dat is voor de maintenance van WoW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Laatst online: 07-10 11:55
Er is vanmorgen een mail van blizzard uit gegaan in ieder geval met friend key's

Kreeg vanmorgen 2 extra keys toegestuurd \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Lucky you.. :) En wij maar wachten..
Duurt wel erg lang nu allemaal. Naja als ze er eenmaal zijn dan is iedereen het lange wachten weer vergeten.. Hoop iig dat ze vandaag komen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Terence(x) schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:48:
Er is vanmorgen een mail van blizzard uit gegaan in ieder geval met friend key's

jep, ik ook _/-\o_

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:48:

Zou je die dan niet kunnen verdelen onder ongeduldige Tweakers? Dan heb je er alvast weer twee blij gemaakt ;) Ik w8 ook nog steeds, maar begin de hoop een beetje op te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Hebben jullie niet toevallig nog een vriend nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:55:
Hebben jullie niet toevallig nog een vriend nodig? :P
Bahaha, zoiets d8 ik ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister toch weer even twee potjes gedaan tegen een vriend van me. Begin het steeds beter door te krijgen allemaal.

Eerste potje was ik Zerg (favo ras) tegen Protoss, hij begon met een snelle Zealot rush (2 units), die ik makkelijk kon hebben (had 12 Zerglings), waarna ik direct een tegenaanval deed en won. Hij had een hele snelle Expo genomen waardoor hij verder vrij weinig units had. :)

Tweede potje deden we beide random, toevallig beide Terran. Moet zeggen dat ik Terran eigenlijk ook wel erg leuk vind. Ik begon met 3 Reapers, al zijn workers dood. Ondertussen had ik ook wat Marines, dus zijn Reaper tegenaanval werkte niet zo. Daarna ging hij over op Vikigns, maar dat had ik zien aankomen, dus ik had Marines gemaakt en was zelf voor Cloaked Banshees gegaan; weer gewonnen (hij had te weinig energie voor veel scans). :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

De keys komen nog wel, ik denk dat vandaag daar zelfs een hele mooie dag voor zou kunnen zijn ;)
Een paar van mijn vrienden die al spelen hebben ook de Friend Keys gekregen, dus ik heb nog het geluk dat als de Tweaker Keys fout gaan ik nog een back up heb. Ik weet ook wel dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken ... maar ik ben nu al 2 weken naar die knol aan het staren en wil dat bekkie toch wel eens openen :P

Zelf heb ik al een potje of 5 mogen spelen op een ander zijn account, en ben daarom iig op de hoogte wat ik allemaal moet verbeteren ;) :P

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023

Choke dichtgooien hoeft niet genoeg te zijn hoor. Ik speel de laatste tijd alleen maar 2vs2 zerg om zerg te leren spelen. Gisteravond vooral met roaches zitten te experimenteren. Wordt ik na 20 roaches niet aangevallen dan ga ik gelijk in de aanval. Een ramp houdt 20 roaches echt niet tegen en op dat ogenblik weet je als zerg bijna zeker dat je de sterkste grond leger heb. 20 Roaches worden alleen maar gecountered door of siege tanks, air of door veel grond units. Ik research bijna altijd burrow erbij. Die roaches die bijna dood gaan stop ik in de grond en komen na een minuutje weer terug.

Heel vermakelijk om te zien hoe je een expo vernietigd. De roaches de grond in stopt om dan de tegenstander na 20 secs een nieuwe expo zien bouwen. Die slopen. Vervolgens herhaald dit nog 3 keer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
kdijkstra schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:14:
[...]

Choke dichtgooien hoeft niet genoeg te zijn hoor. Ik speel de laatste tijd alleen maar 2vs2 zerg om zerg te leren spelen. Gisteravond vooral met roaches zitten te experimenteren. Wordt ik na 20 roaches niet aangevallen dan ga ik gelijk in de aanval. Een ramp houdt 20 roaches echt niet tegen en op dat ogenblik weet je als zerg bijna zeker dat je de sterkste grond leger heb. 20 Roaches worden alleen maar gecountered door of siege tanks, air of door veel grond units. Ik research bijna altijd burrow erbij. Die roaches die bijna dood gaan stop ik in de grond en komen na een minuutje weer terug.

Heel vermakelijk om te zien hoe je een expo vernietigd. De roaches de grond in stopt om dan de tegenstander na 20 secs een nieuwe expo zien bouwen. Die slopen. Vervolgens herhaald dit nog 3 keer _/-\o_
Vroeger had ik echt een hekel aan roaches, toen ontdekte ik de Immortal... Nu vind ik het gewoonweg amusant als een zerg voor mass roaches gaat, die splatten ze lekker uit elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Jeroen.tweakers post je mail adres ff dan stuur ik em op.

Monk jouw heb ik er al 1 gemailed naar je mail in je profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Jeuj, net een beta key gekregen :D

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuruya
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:57
Als er nog mensen zijn die een vriend willen hebben :+

Kosten : 1 betakey :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

kdijkstra schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:14:
[...]

Wanneer je 20 Roaches hebt, is de kans vrij groot dat je tegenstander ook al een redelijk leger heeft hoor, iedergeval de wat betere spelers. Burrow is zeker leuk, maar dat werkt stukken minder tegen de betere spelers; die gebruiken gelijk hun Scan (Terran) of hebben een Observer (Protoss).
Dat is zeker leuk, maar dit werkt alleen tegen nieuwe/slechte spelers. Alleen tegen andere Zerg werkt het misschien, die hebben vaak pas wat later de mogelijkheid stealth units te zien.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen.belderok@live.nl

heel erg bedankt...

Edit: Ik heb mijn profiel aangepast zodat je daar mijn email ook ziet, dat is mijn tweakersmail... Die kan je eventueel ook gebruiken.

nogmaals heel erg bedankt...

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32
Terence(x) schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:21:

Toevallig nog een key over ;) kan niet wachten om dit online te spelen. :X

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Terence(x) schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:21:

Mocht je er nog 1 hebben dan heb ik ook zeker interesse :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Verderf schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:29:
[...]

Mocht je er nog 1 hebben dan heb ik ook zeker interesse :)
anders ik wel :P
CyCloneNL schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:24:
Jeuj, net een beta key gekregen :D
via de tweakers actie?

[ Voor 30% gewijzigd door Voxyn op 28-04-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
-nevermind-

[ Voor 164% gewijzigd door FezzFest op 28-04-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.V.M

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Jeroen, key zou in je mail moeten zitten.

En naar de andere, sorry nee ik heb er maar 2 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
MrFl0ppY schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:21:
Vroeger had ik echt een hekel aan roaches, toen ontdekte ik de Immortal... Nu vind ik het gewoonweg amusant als een zerg voor mass roaches gaat, die splatten ze lekker uit elkaar :P
Immortals is al tier 1.5-2? Ik zit zelf nu in de gold league en gisteren in al die roach rushes maar 2x immortals gezien (bij 1 3 stuks). Die maak je met 20 roaches heel snel dood. Wel wat micro-en om de juiste roach de grond in te stoppen. Vanzelfsprekend zijn er goede counters maar dat is bijna allemaal tier 1.5-2 en dat hebben de meeste niet. Zerg kun je vrij snel die roaches eruit spugen. Sneller in ieder geval dan protoss. Terrans kunnen wel heel vervelend zijn met de siege tank die net aan klaar is op het moment dat de roaches een aanval doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 08:34
als we weer keys gaan uitdelen dan steek ik deze keer wel mn hand op, heb de boot laatste keer gemist door onoplettendheid :(

dusse if you got 1 mail me. fu_qua@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:37:
Jeroen, key zou in je mail moeten zitten.

En naar de andere, sorry nee ik heb er maar 2 gehad.
Je bent echt een held, dankjewel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:41:
[...]

Je bent echt een held, dankjewel ;)
Sluit ik me bij aan. thanks alot terence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje Toss gespeeld te hebben ben ik overgestapt op Zerg. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Eerlijk gezegd vind ik Zerg te simpel. Niet zozeer dat ze heel makkelijk zijn om te spelen, maar hun arsenaal is zeker early game erg beperkt. Tegen een Toss speler, die op grote maps in 75% van de gevallen early void rays maakt wordt je gedwongen om hydra's te maken. (Muta's zijn vaak te laat)

Ik weet het nog niet, ik denk dat ik toch weer switch naar Toss. Ik vind het leuker als je wat keuzevrijheid hebt, zeker early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:47:
Na een tijdje Toss gespeeld te hebben ben ik overgestapt op Zerg. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Eerlijk gezegd vind ik Zerg te simpel. Niet zozeer dat ze heel makkelijk zijn om te spelen, maar hun arsenaal is zeker early game erg beperkt. Tegen een Toss speler, die op grote maps in 75% van de gevallen early void rays maakt wordt je gedwongen om hydra's te maken. (Muta's zijn vaak te laat)
Om die reden zet ik altijd druk op toss aan het begin. Gelijk 4 zerglings zijn basis in sturen. Al doen die niet veel damage dan nog heeft het een psychologisch effect. Daarna met roaches naar binnen als zij mij niet aanvallen.

Ik heb gisteravond best veel tegen toss gespeeld en geen 1 keer voidrays gezien. De protoss speler continu onder druk houden. Al is het maar om even je roaches langs zijn ramp te lopen. Even laten zien dat je er bent.

Eenmaal je spire gebouwd dan ben je heer en meester in de air. Alleen zerg of terrans kunnen de zerg bijhouden. Toss air is eigenlijk lachwekkend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:08

VP.

TheZeroorez schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:46:
[modbreak]Nogmaals de oproep om minder te slowchatten, dit is een forumtopic, geen IRC-kanaal...[/modbreak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit een erg oude match is, maar ik vond hem heel vet!

David Kim vs Nony - deel 1
David Kim vs Nony - deel 2

spoiler:
Even leek het erop dat David Kim ging verliezen, maar nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdijkstra schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:51:
[...]

Om die reden zet ik altijd druk op toss aan het begin. Gelijk 4 zerglings zijn basis in sturen. Al doen die niet veel damage dan nog heeft het een psychologisch effect. Daarna met roaches naar binnen als zij mij niet aanvallen.

Ik heb gisteravond best veel tegen toss gespeeld en geen 1 keer voidrays gezien. De protoss speler continu onder druk houden. Al is het maar om even je roaches langs zijn ramp te lopen. Even laten zien dat je er bent.

Eenmaal je spire gebouwd dan ben je heer en meester in de air. Alleen zerg of terrans kunnen de zerg bijhouden. Toss air is eigenlijk lachwekkend slecht.
Helemaal mee eens, Corsairs moeten terug! Of de phoenix moet zijn oude ability terug krijgen. De vikings hebben eigenlijk de rol van corsairs overgenomen, overlords jagen en air veilig houden. Jammer genoeg is de viking terran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
key van tweakers nog niet binnen.. kan gelukkig af en toe op een andere account spelen maar begin nu toch wel heel veel zin te krijgen om serieus en actief te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgen er nou mensen die al een SC2 beta account hadden NOG meer friend keys binnen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
ik denk dat dat een manier is om 2v2's te stimuleren van Blizzard, misschien willen ze dat meer testen?

anyways ik sta open voor friend keys als iemand een extra heeft, ik zou het zeer waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hebben al veel mensen de Map Editor uitgetest? Ik heb 'm gister eens voor het eerst echt serieus bekeken. Wist in het begin gewoon niet waar ik beginnen moest; wat een opties allemaal, geweldig! Het duurt denk ik nog wel een tijd voor ik er echt een goede map mee kan maken, maar je kan er echt bizar veel mee! Wow.
apNia schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:19:
Krijgen er nou mensen die al een SC2 beta account hadden NOG meer friend keys binnen?!?!
Ja, volgens mij hebben de meeste mensen met een beta nu weer 2 extra keys gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Licht het aan mij of is de blizzard ai echt doodsimpel? ik heb vanochtend een potje daartegen gespeeld en won doodsimpel waar ik tegen de starcrack ai(ik heb nog geen key vandaar dat ik starcrack speel) iedere keer werd ingemaakt zelf als ik op easy speelde.

Anyway als er iemand nog een friend key extra heeft zou ik hem wel willen hebben zou het ook heel erg waarderen wil het spel nu eigenlijk wel is online spelen na al 2 weken door de starcrack ai geownt te worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praya
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-07 20:43
Voor de mensen zonder keys die dit thread gebruiken om te bedelen, wellicht is het handig om de andere oplossingen op internet te verkennen. Bij preorderen van een collectors edition van Starcraft 2 krijg je in bepaalde landen nu ook een gratis key erbij, denk dan bijvoorbeeld aan Gamestop.

Verder worden er op TeamLiquid ook 500 keys uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn key nog steeds niet gehad die ik had gewonnen met t.net :(
duurt echt rete lang! stelletje slomo's bij blizzard! ik wil spelen!!!! arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
praya schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:30:
Voor de mensen zonder keys die dit thread gebruiken om te bedelen, wellicht is het handig om de andere oplossingen op internet te verkennen. Bij preorderen van een collectors edition van Starcraft 2 krijg je in bepaalde landen nu ook een gratis key erbij, denk dan bijvoorbeeld aan Gamestop.

GS niet meer teminste, op de website is de vermelding van de actie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surr1e
  • Laatst online: 21-09 19:06
praya schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:30:

Wat ik ervan gehoord heb is dat de beta-keys bij preoder @ Gamestop reeds allemaal vergeven zijn. Zou leuk zijn als een Nederlandse winkel ook zon actie kon binnenhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24
Voxyn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:28:
Licht het aan mij of is de blizzard ai echt doodsimpel? ik heb vanochtend een potje daartegen gespeeld en won doodsimpel waar ik tegen de starcrack ai(ik heb nog geen key vandaar dat ik starcrack speel) iedere keer werd ingemaakt zelf als ik op easy speelde.

Anyway als er iemand nog een friend key extra heeft zou ik hem wel willen hebben zou het ook heel erg waarderen wil het spel nu eigenlijk wel is online spelen na al 2 weken door de starcrack ai geownt te worden :P.
Ze hebben alleen de very easy AI, dus ja die is supersimpel. Deze beta is dan ook alleen voor MP.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op amazon.com

http://www.amazon.com/Sta...-Liberty-Pc/dp/B000ZKA0J6
Bonus Offer
Get a Free Code to Participate in the "StarCraft II" Beta
Pre-order StarCraft II: Wings of Liberty and get a free code to participate in the StarCraft II beta. The code will be emailed to you within 5 business days after you place your order. Offer valid when shipped and sold by Amazon.com. Offer valid on all existing orders. Limit of both one per household and one per customer. Amazon reserves the right to change or terminate this promotion at any time. Here's how (restrictions apply).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik een bestaande map edit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Deze key heeft een beperkte geldigheidsdatum. Ongeveer 4 weken, lees de reacties op amazon + als je de "one click" optie gebruikt kom je niet in aanmerking.

[ Voor 9% gewijzigd door Lukin op 28-04-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat updaten van Starcraft 2 duurt me een partij lang als je hem voor de eerste keer installed... Het kriebelt, maar moet wachten op die updates... Wel blij dat ik eindelijk vandaag nog ergens kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
http://www.youtube.com/blizzboys ! Is een feit. Hier komen een hoop matches van het GoT tournooi op te staan maar ook een aantal build orders en tactieken goed uitgelegd. Dus ik zou zeggen abonneer er op met je YT account en hou het in de gaten ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar bedelen, mocht er nog iemand een key over hebben en in een vriendelijke bui zijn. Feel free om er een te sturen naar master_victor200 at hotmail dot com

Alvast bedankt :x

Verder ontopic: Wat ik mij al tijden af vraag. Als zerg, kan je toch creep "poepen" met je overlords. Waarom poept niemand creep in het begin in de basis van de tegenstander (als die geen zerg is iig). Daar kunnen ze toch niet op bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Omdat overlords ook je foodcount zijn. Dus als je in het begin snel een overlord kwijt raakt kan je snel achterlopen. Een terran heeft gauw een marine er uit dus dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:32:
Ik ga ook maar bedelen, mocht er nog iemand een key over hebben en in een vriendelijke bui zijn. Feel free om er een te sturen naar master_victor200 at hotmail dot com

Alvast bedankt :x

Verder ontopic: Wat ik mij al tijden af vraag. Als zerg, kan je toch creep "poepen" met je overlords. Waarom poept niemand creep in het begin in de basis van de tegenstander (als die geen zerg is iig). Daar kunnen ze toch niet op bouwen?
Omdat overlords (vooral) in het begin erg traag zijn. Zeker tegen Terran verlies je dan direct je overlord aan een marine en ook Protoss zal hem gelijk met een Stalker uit de lucht kunnen schieten. Dat is nogal vervelend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-10 14:39
Ik volg een paar posters in het bedelen: Mocht er iemand een key over hebben, dan hou ik me graag aanbevolen ;) adres is p_kroon13 at hotmail dot com.
De lol van Starcrack is er wel af, wil tegen echte tegenstanders spelen :p

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:06:
Ik weet niet of dit een erg oude match is, maar ik vond hem heel vet!

David Kim vs Nony - deel 1
David Kim vs Nony - deel 2

spoiler:
Even leek het erop dat David Kim ging verliezen, maar nee...
Van 19 februari, dus ja erg oud. De balance is wel verbetert sindsdien, Roaches kunnen niet meer zo supersnel regeneraten zonder te burrowen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
wat ik me afvraag is of er al iemand van de tweakers aktie zijn key gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:35
Flghter1982 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:26:
wat ik me afvraag is of er al iemand van de tweakers aktie zijn key gehad heeft?
Dan zal dit al lang gepost zijn.
Ik denk dat Blizzard rustig de tijd neemt en dat het vandaag of volgende week wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lijk wel naast alle keys te grijpen, wordt er gek van. Ben al weken bezig met eentje te bemachtigen en kom elke overal te laat of niet uitgeloot. Vind het vreemd dat testers dan zomaar weer 2 friend invites krijgen, stuur die naar nieuwe spelers. Niet iedereen heeft SC-vrienden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik nog niet flghter1982 wacht er ook nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Voxyn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:28:
Licht het aan mij of is de blizzard ai echt doodsimpel?
De blizzard ai is heel simpel. Het bouwt om te beginnen geen drones bij. Blijft met de start drones door minen.

Het is vooral bedoelt om even wegwijs te worden met de nieuwe interface en om nieuwe dingen uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
kdijkstra schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:34:
[...]

De blizzard ai is heel simpel. Het bouwt om te beginnen geen drones bij. Blijft met de start drones door minen.

Het is vooral bedoelt om even wegwijs te worden met de nieuwe interface en om nieuwe dingen uit te proberen.
Hij maakt wel nieuwe drones aan als je ze vernietigd als ik thuis kom maar is proberen of ik 3 vs1 kan spelen want de starcrack AI is mij veel te moeilijk, heb het idee dat die gewoon altijd naar mijn base rush met 14 zerglings net als ik net mijn eerste barrack klaar heb. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Voxyn op 28-04-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:36:
[...]

Omdat overlords (vooral) in het begin erg traag zijn. Zeker tegen Terran verlies je dan direct je overlord aan een marine en ook Protoss zal hem gelijk met een Stalker uit de lucht kunnen schieten. Dat is nogal vervelend ;).
MrVegeta schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:35:
Omdat overlords ook je foodcount zijn. Dus als je in het begin snel een overlord kwijt raakt kan je snel achterlopen. Een terran heeft gauw een marine er uit dus dat schiet ook niet op.
Hmm okay maar op sommige maps waar de tegenstander echt dichtbij spawnt is het misschien een idee voor een early harass? Nouja als ik ooit een key bemachtig zal ik het wel eens uittesten :)

Thanks voor de replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:53:
...een idee voor een early harass?
echt early kun je het niet noemen, aangezien het lairtech is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wat ik wel vaak zie is creep op de natural dumpen. Of een burrowed zergling zodat je er niet op kan bouwen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:59:
[...]

echt early kun je het niet noemen, aangezien het lairtech is
Oh ik dacht dat je meteen creep kon droppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:56
Voor de mensen nog zonder beta key is dit misschien een optie: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=122029. Preorder actie op 12game.com. Schijnt te werken volgens de TS (ik probeer het zelf verder niet omdat ik al een key heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exige
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 23:06
het werkt perfect:)

ik heb nu iig ook een key in mijn mailbox :)

thanks voor de info :)

[ Voor 16% gewijzigd door Exige op 28-04-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een beta key weggeven.

Je moet op www.iccup.com een nieuw account aanmaken en PM mij op de gebruikersnaam Sarpedon.
Wie dan zaterdag om 20:00 de hoogste rank heeft krijgt de key. Valsspelen dmv stat transfer of een ouder account gebruiken hoop ik eruit te halen. Voor mensen die de regels niet kennen. Je moet een launcer downloaden met oa antihack en LAN latency. En dan alleen 1vs1 mode op de officiele (Koreaanse) mappen spelen. Dan speel je rated.

Wilde ook wel tot maandag ofzo door gaan. Maar dan duurt het dus nog langer voor je je key krijgt. En ik wil het wel aan iemand met een SC BW achtergrond die wel redelijk wat gaat spelen geven. Veel van die mensen hebben al keys. Dus ja.

Hopelijk doen er alleen mensen mee die nog geen key hebben maar ja daar heb ik geen controle over.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik deed nog even een potje tegen starcrack AI, en ik maakte een dark templar

tjeezus wat zijn die sterk, killen een probe in 1 klap 8)7
misschien een idee om er een paar van die te maken en richting minerals van de vijand te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Zo te zien doet de webwinkel 12game.com ook mee aan de pre order key frenzy. Dit is echter een nederlandse winkel. Ik zou zeggen sla je slag als je er nog een zoekt, de reviews op tweakers zijn goed.

Edit: Spuit elf :+ (F5 b4 post.. )

[ Voor 11% gewijzigd door Lukin op 28-04-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=122029

Kan bevestingen dat als je hier preorderd je direct een key in de mailbox krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
Voxyn schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:42:
Hij maakt wel nieuwe drones aan als je ze vernietigd als ik thuis kom maar is proberen of ik 3 vs1 kan spelen want de starcrack AI is mij veel te moeilijk, heb het idee dat die gewoon altijd naar mijn base rush met 14 zerglings net als ik net mijn eerste barrack klaar heb. :P
Misschien tussentijds gewijzigd. De keren dat ik tegen de ai speelde (denk een maand geleden) maakte de ai geen drones erbij. Oftewel hij komt wel vroeg aanzetten met units maar daarna ook niet heel veel meer. Ai komt iedere keer met 2 units of zo aanvallen en die zijn makkelijk genoeg te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:35:
Kan bevestingen dat als je hier preorderd je direct een key in de mailbox krijgt. :)
Nou ik heb 5 minuten geleden de collector's edition gepreordered maar nog steeds geen key :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
HTeK schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:44:
[...]

Nou ik heb 5 minuten geleden de collector's edition gepreordered maar nog steeds geen key :'(
Kan zijn dat de servers beetje over belast zijn nu, volgens mij bestellen er ineens een hoop tweakers SC2 daar.

PS. Blizzard, key pls :)

[ Voor 4% gewijzigd door Lukin op 28-04-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld bij 12game, zal melding geven als ik de key binnen heb, dat zal andere helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen binnen! Kan zijn dat ie in je spambox zit, daar zat hij bij mij in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:58:
Meteen binnen! Kan zijn dat ie in je spambox zit, daar zat hij bij mij in ieder geval!
Als je hem hebt ingevoerd zie je dan ergens een geldigheidsdatum of staat er ook "valid until the end of beta" bij manage game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukin schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:58:
[...]

Als je hem hebt ingevoerd zie je dan ergens een geldigheidsdatum of staat er ook "valid until the end of beta" bij manage game.
Active until beta closes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Vanavond dan misschien ook maar eens pre orderen, wordt beetje moe van het wachten op mn key :) Moet hem toch ooit eens een keer gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de gepre-ordered bij 12game en had ook direct de Beta-key binnen. Vanavond eindelijk spelen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Mochten mensen een key over hebben trouwens omdat ze te ongeduldig zijn. Een chinees vriendje van me is helemaalgek van starcraft(welke aziaat niet). Dus mocht je een chinees blij willen maken ik houdt me aanbevolen.

Pagina: 1 ... 18 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!