Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zo gauw ik weer nieuwe replays heb zal ik ze gaan casten en dan kijk ik wel of Alu ook online is, dan wordt het er in ieder geval voor ons gezelliger op.
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Verwijderd
Ik zal eens samen met jou een van alu's zijn games casten. Of die van postius. Dan kan ik vast geheime intel inwinnen hoe hij speeltLiasis schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:35:
[...]
Ik weet niet precies wat het was. Alu kon mij prima horen, maar in de video is hij veel luider dan ik ben. Ik zal dat voor de volgende replays (mits ik die krijg natuurlijk) nog even bekijken. Ik begreep dat jij ook wel eens wat wou casten, dus als je skype hebt kunnen wij ook een keer samen een game casten. Lachen toch?
Tweakers wordt wereldberoemd met deze filmpjes
Dan pak jij toch terran, dan is het een eitje!MrVegeta schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:05:
The bigger they are, the harder they fall. Hij speelt Protoss toch?
Verwijderd
Maakt het zoeken/bekijken van de replays een stuk makkelijker.
Verwijderd
Misschien zoiets SC2 GoT tournament 1 Rxx xx vs xx gxVerwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:02:
Zouden de replays die op youtube staan, misschien beter gerenamed kunnen worden?
Maakt het zoeken/bekijken van de replays een stuk makkelijker.
En dan de video 2 een response maken op 1.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 20:14 ]
Had ik trouwens al gezegd dat ik nog op zoek ben naar replays van de andere spelers?
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Ik heb alles nu bijgewerkt. Heb niet de ronde in de titel staan, maar staat wel bij de omschrijving. Ze gaan er toch chronologisch op.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:13:
[...]
Misschien zoiets SC2 GoT tournament 1 Rxx xx vs xx gx
En dan de video 2 een response maken op 1.
Verwijderd
Als ik de client opstart crasht hij na het loading screen met de message:
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: SC2.exe
Application Version: 0.5.0.14219
Application Timestamp: 4b8deb51
Fault Module Name: ntdll.dll
Fault Module Version: 6.1.7600.16385
Fault Module Timestamp: 4a5bdb3b
Exception Code: c0000008
Exception Offset: 000826a7
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.4
Locale ID: 1043
Additional Information 1: 9e4c
Additional Information 2: 9e4c1874866be300ba4eaaa3711ac556
Additional Information 3: 210e
Additional Information 4: 210e3fe6159ff4fe6772bd258b07d0d2
Vlak voordat hij bnet laad.
Alles geprobeerd en gelezen. Folder deleten, drivers update etc. (win7x64).
Alle suggesties zijn welkom
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
edit: heb het geinstalleerd op 2 verschillende laptops en een pc en blijf ehtzelfde houden. Ik denk dat het dus niet aan mij ligt.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 22:34 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
mar ben wel benieuwd wat voor smaak de minerals hebben
ja, maar inderdaad ben ik vooral benieuwd naar de verschillende smaken. Alhoewel het waarschijnlijk vooral gewoon kleurstoffen zijn (neem ik aan).De Gesnaakte schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 01:01:
't zou gewoon zonde zijn om op te eten fnie
mar ben wel benieuwd wat voor smaak de minerals hebben
Trouwens, ik zou het ook zonde vinden om het te laten vergaan ipv op te eten
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
word gehotfixed vandaag of morgenVerwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 01:31:
Hoop wel dat ze dit fixen.
Patch #9 is nog niet eens live op EU
Als mensen handles hebben veranderd laat dan even weten. Ik kan nu nog niemand toevoegen omdat niemand nog online geweest lijkt te zijn. Dus als je weer online bent, laat even weten, kan ik je weer toevoegen.
Verwijderd
Bronze outcast.within
Zerg kan ik niet meer verslaan. Photocannon rush mislukte. En de eerste pot waren de gordijnen wagenwijd open en zag ik geen fuck, liepen mijn units de dood in en speelde ik op een nieuwe map. Top placement voor outcast.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 11:45 ]
Removed (4)LostTemple
Removed (4)Metalopolis

Je kan ze gewoon nog spelen hoor. Alleen wilden ze de ladderlijst wat verfrissen. Ik heb mijn handle verandert in Soul.soulizer, waarschijnlijk draai ik hem de volgende keer om.MrVegeta schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:32:
Wat is dit nou dan,
Removed (4)LostTemple
Removed (4)Metalopolis
. Spelen wij het toernooi niet op Lost Temple?
Ze zijn alleen in de 2v2 ladder verwijdert.MrVegeta schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:32:
Wat is dit nou dan,
Removed (4)LostTemple
Removed (4)Metalopolis
Euh niemand speelt het toernooi op lost temple gezien het een drama map is? xD. Oh nee das twiligt fortress die moeten ze echt schrappen wat een kut map is dat.MrVegeta schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:32:
Wat is dit nou dan,
Removed (4)LostTemple
Removed (4)Metalopolis
My bad, maar ze halen die maps ff offline om er voor te zorgen dat andere maps ook uitvoerig getest worden, ze komen later vast wel terug.
Nu ff door de achievements heen spitten.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
"gl hf"
"fuck you I hate you!"
":/"
"I guess you will me a bit more after this game..."
ik sloop zijn protoss leger met EMPs en siege tanks
"GODDAMN TERRAN AND ZERG ARE SO OP WTF GHOSTS LOL"
"MAN YOU'RE GOOD! PLAYING WITH ONE BUTTON ON THE GHOSTS HUH!!?!"
"EVERYONE IS OP EXCEPT PROTHOS!"
"then why dont you change to Terran?"
"ROFL WHAT DO YOU HINK? IM AN IDIOT?!"
"ehm.. tbh? yea a bit..."
Wel weer in Silver geplaatst met een 2-3 ratio...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 19:03 ]
ik las net in de tips dat je 3 probes nodig heb om een minral 100% te minen. Ik vond dit nogal overdreven?
Don't trust an atom, they make up everything.
Ik zit nu weer placement patches te doen en tot nu toe dacht iedereen van mijn tegenstanders dat ze konden fast-expanden zonder problemen. Dat is dus echt het slechtste dat je kun doen tegen een Protoss-timing push.
Verwijderd
2 probes: 2 minerals per tijdseenheid
3 probes: 2.2 minerals per tijdseenheid
ik kom to zoiets met tjd op zijn traagst, ik zou er niet meer dan 2 doen
dat betekent dat je beter niet meer dan 16 probes kan maken voordat je expand.. ik zal even testen
edit: ik maak 16 probes, wat gebeurt er?
op 1 mineral zit 1 probe, en op een andere miniral zitten er 3, de rest is bezet met 2
in de tijdseenheid dat de eenzame probe exact 5 keer heen en weer gaat, leveren de 3 probes 13 minerals af, die 2.2 hierboven kan je dus vervangen voor 2.6
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 20:24 ]
Blijft een moeilijk spel
Kan ik eindelijk ook eens genieten van de beta!
Gratz! Shoutcraft of Blue Plz! ?Crumbled1 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:46:
Kheb vanavond een beta key gewonnen bij TotalBiscuits live show!
Kan ik eindelijk ook eens genieten van de beta!
Heb net zelf ook ff 3 1v1 placements matches gedaan, alle 3 gewonnen.Soulizer schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 23:48:
Zo ik heb nu 2 van die shitty placement machtes gespeeld. Beide waren tot mijn genoegen PvP potjes. De eerste zwaar gierig verloren ( bestaat dat? volgens mij wel), waardoor ik mezelf hard wilde verbeteren in de tweede match. En die won ik met gemak. Nu nog 3 te gaan.
De eerste was PvP, ik ging volop stalkers en die andere gast had een mix van stalkers, sentries, zealots + 2 immortals. Ik had maar paar units meer maar toch won ik gigantisch door gewoon eerst op zijn immortals te focussen en daarna de rest van zijn units te kiten met blink.
Tweede was PvZ maar die zerg had maar net aan 6 muta's met maar 1 basis toen ik aanviel met 10+ stalkers en 2 sentries... sloeg ook nergens op
Die 3e was weer PvP, ging dus maar weer voor stalkers en scoute al dat me tegenstander voor immortals ging. Toen leavde hij opeens en crashte me game... toch nog die 3 win streak archievement gehad
Maar leukste was nog wel ff cheesen in 2v2 samen met Outcast, 5 placement matches gewonnen en staan nu in Platinum division 1.
dus als je toch crystal zat heb gewoon 3 probes er in gooien.[b][message=33888534,noline]
test
in de tijdseenheid dat de eenzame probe exact 5 keer heen en weer gaat, leveren de 3 probes 13 minerals af, die 2.2 hierboven kan je dus vervangen voor 2.6
Don't trust an atom, they make up everything.
Ik ben erbij.....en dan om 22:00u de eerste HDH match op de HDStarcraft livestream!Postius schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:03:
Vanavond half 10 spelen V. "Ugh zerg cheese" P. en Post "ZERGRUSHKEKEKE" ius tegen elkaar. Als je wilt spectaten zorg dan dat je 21:25 of iets er bent dan kan je sowiezo de eerste match zien.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
Ziet er goed uit. Heb je ergens een tutorial of zo? Ik snap er niks vanVerwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 16:40:
Heeft er behalve ik al iemand bezig geweest met de editor die in de laatste patch zat? Zover ik zie is het heel uitgebreid, maar als een newbie is het echt wel veel leren.
hetgeen ik nu mee bezig ben.
[afbeelding]
[ Voor 89% gewijzigd door MrVegeta op 25-04-2010 17:47 ]
Verwijderd
Ah een troost. Hij speelde ook wel lelijk goed. 13 pool, 16 expo, spinecrawlers, scouts overal.MrVegeta schreef op zondag 25 april 2010 @ 17:47:
. Net als mijn games ga ik hier ook maar geen woorden aan verspillen.
Dat jij dan aan komt zetten met mass viking ja dat hielp ook niet echt.
komt daar een youtube filmpje met commentaar van? ^^Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 18:26:
[...]
Ah een troost. Hij speelde ook wel lelijk goed. 13 pool, 16 expo, spinecrawlers, scouts overal.
Dat jij dan aan komt zetten met mass viking ja dat hielp ook niet echt.
Verwijderd
Het commentaar samengevat. Wat doet alucard nu? omg. Neej wat doe je.Into2 schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:40:
[...]
komt daar een youtube filmpje met commentaar van? ^^
[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 25-04-2010 21:04 ]
Het was in ieder geval wel grappig om het te zien xDVerwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:46:
[...]
Het commentaar samengevat. Wat doet alucard nu? omg. Neej wat doe je.
Btw wordt het niet tijd voor het lijstje spelers in de TS?
[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 25-04-2010 21:17 ]
he dat is raar, bij elk channel dat ik op livestream probeer te bekijken krijg ik een error dat hij het niet kon vinden. Valt wel tegen dat dat juist nu moet gebeurenNoTimeRemains schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:53:
over een 10m begint de HDH invitational
http://www.livestream.com/hdstarcraft
Hij doet t weerNiosus schreef op zondag 25 april 2010 @ 22:19:
[...]
he dat is raar, bij elk channel dat ik op livestream probeer te bekijken krijg ik een error dat hij het niet kon vinden. Valt wel tegen dat dat juist nu moet gebeuren
Alleen ff geen live-stream op dit moment. zullen zelf ook wel wat problemen hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Edd op 25-04-2010 22:34 ]
-
\
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Die komt begin deze week als het goed is binnen. Ik denk dat men met de problemen die men de afgelopen dagen heeft gehad, hierdoor er vertraging is opgelopen. Zie ook de post van Jurr hier in het topic.Morax schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:39:
Even een vraagje: is hier iemand die ook een beta key via tweakers heeft gewonnen en zijn key nog niet heeft? Ik heb de mijne nog niet gehad namelijk en ik heb wel 5 keer gecheckt of mijn voornaam, achternaam en e-mailadres goed stonden in mijn profiel. Is Blizzard gewoon zo traag, of ben ik gewoon ongeduldig?
-
Ik heb juist deze week niet zo heel veel tijd
Bron: http://twitter.com/tweakjur/status/126372574015:59 AM Apr 22nd - Big news alle winnaars van een SC2 betakey op Tweakers: Blizzard stuurt ze begin volgende week op!
[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 26-04-2010 09:46 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ah in mijn woordenboek is dat Maandag voor 18:00OkkE schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:45:
Begin deze week.
[...]
Bron: http://twitter.com/tweakjur/status/12637257401
nou maar hopen dat ik hetzelfde woordenboek als blizzard heb...
Hoop echt dat ik de key vandaag of morgen binnen heb
misschien dat je ze even een kopie van dat woordenboek wat jij gebruikt sturenFlghter1982 schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:50:
[...]
Ah in mijn woordenboek is dat Maandag voor 18:00
nou maar hopen dat ik hetzelfde woordenboek als blizzard heb...
ben bang dat dat bij blizzard nooit zo werkt.d0cter schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:26:
[...]
misschien dat je ze even een kopie van dat woordenboek wat jij gebruikt sturen
Blizzard en release dates zijn ook altijd een ramp
we kunnen alleen maar hopen dat we hem vandaag of morgen krijgen. replay's kijken heb in inmiddels wel genoeg van. TIJD om zelf ff te knallen.
Verwijderd
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
?daanteb schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:58:
ook vaag, pylons hebben nu een kill counter?
Als ze worden aangevallen schieten ze terug?
Shit is aan.
Verwijderd
stilte, stilte.
Neeh ik vind ze maar zielige units. Zo lelijk en langzaam.
Verwijderd
Nu maar mijn background music uitgezet. Misschien dat dat scheelt
ook maar even overgegaan op 16bit en low sound quality.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 12:40 ]
Koop...een...nieuwe...PC! Echt he. Zo kan je toch niet fatsoenlijk spelen.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:39:
Ik probeer mijn sc2 weer aan de praat te krijgen. Maar sinds patch negen is het spel zwaarder geworden voor je pc. Dus waar ik eerst op het randje zat. Zit ik er nu dus net onder met fps drops rond de zeven fps.
Nu maar mijn background music uitgezet. Misschien dat dat scheelt
ook maar even overgegaan op 16bit en low sound quality.
Alvast dank!
Check op youtube the "I suck at Starcraft 2" filmpjes. Helpt echt..Stoffa schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:47:
Ik ben nu sinds 2 dagen aan het spelen maar merk toch te weinig spelinzicht te hebben om fatsoenlijk mee te kunnen komen. Iemand een idee van wat replays die ik kan kijken om eea te leren?
Alvast dank!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb je ondertussen ook al een key monkey?m0nk schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:49:
[...]
Check op youtube the "I suck at Starcraft 2" filmpjes. Helpt echt..
BTW nog gefeliciteerd met je 30ste verjaardag
Wacht nog steeds op de key, hoop vandaag of morgen!Liasis schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:19:
[...]
Heb je ondertussen ook al een key monkey?
BTW nog gefeliciteerd met je 30ste verjaardag
En thanks! Zat net ff die youtube flmpjes te kijken met je commentaar.. kreeg wow flashbacks..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
misschien druk je niet snel genoeg?Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:28:
F5 op de battle.net account pagina helpt ook niet erg merk ik..
Thx, heb ze allemaal gekeken. Is er ook iets een tikje meer geavanceerd? Ik kan me herinneren dat laatst iemand aangaf veel geleerd te hebben van een bepaalde serie replays op youtube maar ik ben de naam vergeten...m0nk schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:49:
[...]
Check op youtube the "I suck at Starcraft 2" filmpjes. Helpt echt..
Verwijderd
Je kan beter op battle.net kijken, de mail wil nog wel eens een dagje of twee later komen.Voxyn schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:40:
Ik hoop dat die keys vandaag nog komen begint nu wel een klein beetje een tik te worden om mijn mail te controleren kijk nu wel om de 10 minuten.
je krijgt key via de mail, niet via battlenet.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:53:
[...]
Je kan beter op battle.net kijken, de mail wil nog wel eens een dagje of twee later komen.
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
10 minuten maar??? Ik om de 2Voxyn schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:40:
Ik hoop dat die keys vandaag nog komen begint nu wel een klein beetje een tik te worden om mijn mail te controleren kijk nu wel om de 10 minuten.
Ook regelmatig even in je spam-box kijken natuurlijk.. Je weet maar nooit!
-
Dan kun je nu wel stoppen met controleren
Dit topic is gesloten.
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.
Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!