Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
FragNeck schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:22:
Mochten we de keys hebben, tot wanneer duurt de Bèta eigenlijk?
Starcraft 2 komt eind Juni, dus dan zal Blizzard nog aanpassingen moeten doen, dus denk een maand voordat de retail komt? (dit is maar een assumptie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Shadrin schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:04:
Ben zelf ook gedudlig O-) aan het wachten...
Ik ben zelf dan weer ongeduldig aan het wachten :D
FragNeck schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:22:
Mochten we de keys hebben, tot wanneer duurt de Bèta eigenlijk?
Volgens Wikipedia zou de beta 3 a 5 maand duren en hij is nu al een dikke maand bezig. Een officiele release datum is er nog niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Zamalan op 19-04-2010 11:28 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Rj- schreef op maandag 19 april 2010 @ 07:22:
[...]

Dinsdag 20 april 16:00 tussen 19:30
Donderdag 22 april 16:00 tussen 19:30 ?
Ik weet niet zeker hoe laat ik dinsdag thuis ben, ik zal het zo wel ff uitzoeken. We moeten wel 2 of 3 games spelen, daar moet wel tijd voor zijn.

En anders doen we het gewoon op donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Edd schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:42:
[...]

Dus dan is het belangrijk om goed te scouten om te zien of je tegenstander snel voor Starports gaat, als dat het geval is, lijkt het me slim om een EvoChamber te maken.
speel zelf protoss maar ik heb het ook altijd wel moeilijk vs banshees. vooral omdat ik niet zo goed kan scouten. eerst die probe maarja als de eerste marines eruit zijn zie je niks meer. voordat je dan een observer hebt is hij al met banshees bezig.

dus hoe blijf je scouten? :P (in mijn geval met protoss dus, denk dat het met zerg makkelijker is omdat je wel een overlord in de buurt hebt hangen)

edit: wat ik trouwens ook wel lastig vind of je gewoon voor je eigen build moet gaan of meteen zorgt dat je de enemies build kan counteren. mja als beide builds weinig tegen elkaar kunnen uitrichten komt het er op neer dat je elkaars basis sloopt. gisteren ook een leuke pot, verloor net doordat hij mn buildings sloopte, hij had er nog 2 over ofzo :)

[ Voor 20% gewijzigd door daanteb op 19-04-2010 11:41 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Thanks exoOw en Zamalan, ik kijk er in ieder geval naar uit!
Een van de weinige games die mij weer een aantal jaren kunnen boeien hoop ik! :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

exoOw schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:24:
[...]

Starcraft 2 komt eind Juni, dus dan zal Blizzard nog aanpassingen moeten doen, dus denk een maand voordat de retail komt? (dit is maar een assumptie)
Heeft Blizzard zelf die datum gegeven? Ik heb nog niets gelezen namelijk van Blizzard, behalve:
Apr 8, 2010 - Additional information about StarCraft II: Wings of Liberty, including the release date, will be announced in the coming weeks.
Wel verschillende webshops die hem verwachten op die datum en waar je kan reserveren, maar dat zegt nog niks; die willen gewoon zo veel mogelijk pre-orders binnen halen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:31
Idd, zolang er geen officiele releasedate door Blizzard is gegevens. Blijft het -It's done, when it's done!-

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd, hopelijk dat we vandaag nog iets te horen krijgen van Blizzard. Rustig afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Weet iemand trouwens hoe het zit met de CE van Starcraft 2, want volgens de press release van Blizzard is het:
The special Collector's Edition package, which is priced at $99.99 and will only be available at retail stores, will include the following bonus items in addition to the game disc:
Maar hij staat ook als pre-order bij Bol.com. Zou die dan toch via Bol te koop zijn, of zou ook dat alleen een lokkertje zijn? Want het is wel fijner voor mij om 'm online te kopen aangezien er geen goede game shop is waar ik woon.

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 19-04-2010 12:05 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:25
OkkE schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:03:
Weet iemand trouwens hoe het zit met de CE van Starcraft 2, want volgens de press release van Blizzard is het:

[...]

Maar hij staat ook als pre-order bij Bol.com. Zou die dan toch via Bol te koop zijn, of zou ook dat alleen een lokkertje zijn? Want het is wel fijner voor mij om 'm online te kopen aangezien er geen goede game shop is waar ik woon.
Volgens mij wordt Bol.com gewoon gezien als retail store aangezien zij gewoon de retail box opsturen.
Ik denk dat Blizzard refereert aan downloadstores (Direct2Drive etc.).

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:52

Edd

daanteb schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:37:
dus hoe blijf je scouten? :P (in mijn geval met protoss dus, denk dat het met zerg makkelijker is omdat je wel een overlord in de buurt hebt hangen)
Wat ik altijd opmerk in de commentaries die ik gezien heb, is dat er altijd wel vrij snel een observer wordt gemaakt (vaak de eerste unit uit de robotics facility). En vergeet dan natuurlijk niet dat je daarvoor altijd je chrono boost kan gebruiken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Edd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:43:
[...]

Wat ik altijd opmerk in de commentaries die ik gezien heb, is dat er altijd wel vrij snel een observer wordt gemaakt (vaak de eerste unit uit de robotics facility). En vergeet dan natuurlijk niet dat je daarvoor altijd je chrono boost kan gebruiken.
Is meestal standaard dat je een Observer chronoboost, afhankelijk van de BO van je tegenstander hebben ze vaak nog geen Detector units en kun je rustig observeren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:37:
Je speelt zodat je niet verliest van de builds die je niet kan uitsluiten. Door te zien wat T doet, hoeveel marines hij op z'n ramp heeft bijvoorbeeld, kun je beoordelen of T een tweede barracks heeft of een factory maakt zonder deze te zien. Als je bijv wel een marauder ziet dan kun je met die info ook weer dingen uitsluiten. Dus wat je niet ziet is net zo belangrijk als wat je wel ziet.

Door je probe zo lang mogelijk levend te houden door van de marines weg te rennen kun je soms zien wat voor addon de terran op zijn barracks maakt. Of wanneer hij z'n tweede gas neemt.

Daarna een snelle observer ja. Als je een snelle observer maakt een T gaat voor een expansion dan geeft je observer je de timing windom om aan te vallen.

En je kijkt naar intenties. Door bepaalde dingen kun je tells krijgen van je tegenstander, zoals in poker. Bijvoorbeeld als je tegenstander fanatieker probeert je probe dood te krjgen en af en toe zelfs met een SCV probeert je probe te blocken dan kan dat een tell zijn dat terran voor een banshee rush wil gaan. Dit is hoe top spelers elkaar proberen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisheid
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-02-2022
wat is een goede plek om tactieken te lezen en wat beginnersstuff te leren, naast de videos van TotalBiscuit?

[ Voor 4% gewijzigd door chrisheid op 19-04-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrOleo schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:43:
Ik hoop dat ze in de final game een non-rush league invoeren, 80% rushes/masses lings/marines/marauders/reapers... Echt zo verschrikkelijk saai, geen enkele variatie/originaliteit.
Ben ik dan de enige die op zoek is naar een leuke lange game met lekker veel macro en battles ipv zo snel mogelijk winnen met de 1e units?
Dan leer je rushes toch gewoon te stoppen :). Goed scouten, Xel'Naga watchtowers innemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:42
Rushes stoppen is aardig makkelijk voor in ieder geval protoss of terran. Terran kan dichtbouwen en protoss kan deels dichtbouwen met zealots ertussen en stalkers erachter. Daarmee stop je 90% van de rushes. Zerg is iets lastiger en is meer op units aangewezen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
chrisheid schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:40:
wat is een goede plek om tactieken te lezen en wat beginnersstuff te leren, naast de videos van TotalBiscuit?
day[9]daily: www.livestream.com/striderdoom
orbknowsbest: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=119564 (zit een spoiler dingetje met VODs)
Huskystarcraft: http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft
HDstarcraft: http://www.youtube.com/user/HDstarcraft
GosuCoaching: http://www.youtube.com/user/SC2GGRise#p/u

orbknowsbest is relatief nieuw maar hij stipt echt goeie punten aan met fouten van spelers waar je veel van leert. Day[9] noemt ook veel tricks en tips icm nice commentaar. De youtube channels zijn meer gewoon commentaries, maar niet minder leerzaam vind ik zelf :)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zeggen dat SC2 best goed draait op mijn laptop met HD4570

ik draai replays met alles op medium en een paar dingen op high @ 1080p, met 40 fps :)

de gpu is duidelijk de schuldige (rond de 99, 100% load)
volgens mij kan je hem met een P4 ook nog wel aardig draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MrOleo schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:43:
Ik hoop dat ze in de final game een non-rush league invoeren, 80% rushes/masses lings/marines/marauders/reapers... Echt zo verschrikkelijk saai, geen enkele variatie/originaliteit.
Ben ik dan de enige die op zoek is naar een leuke lange game met lekker veel macro en battles ipv zo snel mogelijk winnen met de 1e units?
Dat is meer je eigen falen. Als je beter wordt zul je meer van dat soort games krijgen, maar die vereisen wat meer skill(namelijk om de eerste aanval te overleven). En onthoudt echt rushen bestaat bijna niet in dit spel, het is meer je gedachtes van AH VROEGE AANVAL RUSH NOOB, dan iets anders. De bedoeling is namelijk elkaar dood maken, niet 30 min legers opbouwen en dan op afspraak aanvallen.

En elkaar dood maken werkt het best door aantevallen als je de meerderheid hebt. Ben jij nalatig in het begin ja dan verlies je meteen.(of de ander). Maar het ligt niet aan het spel(zat lange games gehad, maar die putten je soms ook echt uit die van 30-40 min).

Overigens wil ik best wat toernooi matches, van commentaar voorzien voor mede gotters, mischien kunnen wat mindere spelers nog wat leren. Daarnaast is het natuurlijk wel leuk. Punt is wel dat iemand anders de video/audio zou moeten samenvoegen want op mijn bak gaat dat echt teveel tijd kosten.(1,5gb ram geen dual core, 6800 kaart. Yay!) Wil ook wel dualcasten met iemand. Als iemand intresse heeft en een beetje krachtige pc laat het maar weten.

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 19-04-2010 16:46 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 20:52

Rj-

Zo spijtig he, krijgt een vriend van mij een key van blizzard.

speelt 1x en zegt "is niks voor mij"

Er zijn mensen die er weet ik wat voor over hebben, en hij laat het langs zich liggen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Rj- schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:27:

Er zijn mensen die er weet ik wat voor over hebben, en hij laat het langs zich liggen! :(
Ik ken zelfs iemand die tegen mij zei als antwoord op de DM, dat is mooi voor op ebay, ik noem GOT-username maar ik heb er gelukkig zelf wel 1 maar toch zijn we hier niet blij mee denk ik :(

@Postius
Lijkt me wel tof om het resultaat te zien.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Als er iemand is die op lijstje hier van Tweakers staat en nog geen key gewonnen heeft mag me een berichtje sturen, ik heb eentje over op het moment! Stuur ook eventjes waarom ik jou moet kiezen :)

edit: als je de key wil moet je op dit lijstje staan Verwijderd in "[PC] StarCraft 2 - Deel 3" sorry!

update: key is nog beschikbaar, kan hem onmiddellijk geven hij staat mooi te kijken naar mij!

[ Voor 37% gewijzigd door Paterpor op 19-04-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Ars Technica: AO rating in Korea voor SC2

Hmm, dat is niet zulk goed nieuws. Want of Blizzard zal de game willen aanpassen om de rating naar beneden te krijgen, of ze gaan een appeal indienen wat weer extra tijd aan procederen kost.

Heeft iemand ergens kunnen vinden wat de reden voor de hoge rating is? Op Ars wordt er gesuggereerd dat het komt door de professional leagues, wat ik nog al een kromme reden zou vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkKnight op 19-04-2010 17:09 ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rj- schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:27:

Is perfect toch? Vraag of je zijn account mag lenen :+ Twee vrienden van mij hebben ook keys gekregen ik speel regelmatig op hun accounts totdat ik mijn eigen key krijg via die tweakers actie.. We hebben afgesproken dat we sc2 via steam opstarten zodat we zien wanneer de ander bezig is.. werkt perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baallen... Zie net dat ik waarschijnlijk toch geen key krijg, omdat ik vergeten ben een volledige naam in te vullen...

/FAIL

P.S. Kan iemand mij dan in dat ''help-me-ik-heb-nog-geen-betakey'' lijstje zetten :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:31

VP.

EDIT: Outcast heeft gelijk :)

[ Voor 83% gewijzigd door VP. op 19-04-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 21:04:
Tournament = Go
RO16 wedstrijden moeten voor donderdag 12 uur zijn gespeeld.
Best out of 3
Start map = Lost temple.
Verliezer kiest de volgende map. Geen twilight fortress. Tegenstander heeft 2 nee stemmen.
Uiteindelijke winnaar Stuurt mij een dm. En misschien ook wel leuk als je een korte beschrijving in deze thread post van hoe het allemaal verliep. Misschien met replays erbij.

Dus begin met afspreken. Stuur elkaar een DM via tweakers. Voeg de callsign in je friendslist van de beta.
GL HF
  1. RJ - sjeej.robbertjan - copper
  2. Vegeta - alucardu.hellsing - silver
  3. outcast within - outcast.within - silver
  4. Fezzfest - stubru.radio - copper
  5. asator - Donar.donar.- gold (zes games gespeeld)
  6. MrFloppy - flopster.flopster - ?
  7. daanteb - jokulhaups.jokulhaups - silver
  8. VP. - lemii.lemii - Silver
  9. encore - Encore.nld - copper
  10. Into2 - IntoSC.IntoSC - Bronze
  11. liasis - Sneek.nld. - Bronze
  12. Jjerome - Disco.disco - platinum
  13. postius - Postius.Terran - gold
  14. terrorgroesland imafishlol.imafishlol - Bronze
  15. rover - rove.evor - copper
  16. soulizer - soulizer.soulizer - bronze
Vanwege het grote league verschil Zijn de hoogst geplaatsten zo ver mogelijk van elkaar gezet. Dit zorgt er hoop ik voor dat er in de finale de beste spelers zitten. Om het tournament voor iedereen interessant te houden is er ook een LRO16 waarin de verliezers van RO16 onderelkaar zullen strijden voor hun eigen finale.

[afbeelding]
[afbeelding]

De regels:
1) Round of 16 and Round of 8 games may be played whenever most convenient for both
players, but games must be played WITHIN the allotted time
period for each round. EX: April 21st - April 27th (11:59pm)
for the Round of 16
-
2) You are expected to be reachable for a reasonable amount of time during each play period. If you cannot be reached for an extended period of time and do not show up to your games YOU WILL BE REPLACED OR FORFEIT YOUR MATCH.

3) Disconnects are an automatic loss for that player. If a game is so one sided that it was obvious who was going to win, a judgment call will be made.

4) All games are played regardless of patches.

5) All rounds are Best out of 3.

6) Prior to the tournament you have already chosen which race you will play in the tournament.

7) Registering for the tournament should follow the following format:
ForumNick - Starcraft handle - League - Race
e.g. outcast within - outcast.within - silver - Protoss

Maps (Round of 16 & Round of 8):
- Twilight Fortress is automatically banned from the map pool.
- All other maps are allowed to be played on.
- Before matches begin, each player can thumb down 2 maps. If
both players thumb down the same map they can choose a different
map.
- Round of 16 starting map: Lost Temple
- Round of 8 starting map: Metalopolis
- Losing player from game 1 picks next map. Losing player of
game 2 picks final map (if applicable).

Maps (Round of 4, Finals):
-To Be Announced.. I have no fucking clue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkKnight schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:08:
Ars Technica: AO rating in Korea voor SC2
Heeft iemand ergens kunnen vinden wat de reden voor de hoge rating is? Op Ars wordt er gesuggereerd dat het komt door de professional leagues, wat ik nog al een kromme reden zou vinden.
Het is of vanwege de game-verslaving of omdat Blizzard het onmogelijk wil maken voor derden om zonder toestemming, en allicht betaling, een SC2 toernooi te organizeren.

Koreaans recht is anders. In Korea is het IP van de spelers van een spel. Ze gebruiken het spel immers alleen als gereedschap voor hun eigen creatie. IP recht in de VS is meer ouderweds waar Blizzard het recht heeft en de speler geen toegevoegde waarde zou hebben. Maar dat is natuurlijk onzin want progamers hebben speciale talenten die hun games waardevol maken. En onder VS recht wordt dat dus niet erkent. Als een toernooi in Korea over LAN gespeeld wordt dan kun je beter beargumenteren dat Koreaans recht van toepassing is. Als je het over internet op een server in de VS speelt, dan kun je beargumenteren dat VS recht van toepassing is.
Dit is ook de echte rede voor het ontbreken van LAN. Iedereen heeft toestemming nodig van Blizzard, het IP behoort altijd toe aan Blizzard en Blizzard krijgt een deel van de winst.

Dus ja, Blizzard valt de gevestigde infrastructuur en gevestigde belangen in Korea aan. Dit is misschien de reactie van Korea. De koreaanse esports bond wordt zowel door de overheid als door bedrijven als Samsung gerund.
Trouwens geld dat ook voor dit toernooi hier. Daar heb je officieel toestemming voor nodig.

Om een of andere mysterieuze rede zijn veel mensen in de SC community juist voor Blizzard en tegen Korea terwijl ze allemaal jaren fan van de Koreaanse spelers waren en hebben gezien hoe Blizzard helemaal niets deed of juist enkel negative dingen deed tov de esports scene. Schijnt te maken te hebben met dat er ooit in de regelementen stond dat je 'ppp' moest typen om pause aan te vragen ipv 'pp'. Toen een speler tijdens een wedstrijd 'pp' typte werd deze gedisqualificeerd, zoals op dat moment in de regels stond. En dit terwijl iedereen wist dat het 'ppp' was en niet 'pp' en niemand je daar over hoorde klagen.
Plus de bijna kinderslavernij omstandigheden waarin bijna alle progamers zitten. Ze maken bizar veel uren en de meeste zonder salaris. Men geeft daar Kespa de schuld van en Kespa is het grote kwaad. Dus Blizzard is de grote held en dus is het niet erg dat Blizzard kapot maakt wat men in Korea opgebouwd heeft.
En als elke keer aan Blizzard geld betaald moet worden is het ook in Europa of de VS onaantrekkelijk een esports scene op te zetten. Een esports team runnen in Korea kost de sponsors daar miljoenen per jaar per team. Prijzengeld doet er voor de teams en voor de spelers niet eens toe. Je investeert geld om spelers te trainen die iedereen graag wil zien. Maar volgens Blizzard hebben ze automatisch IP op de games die die spelers produceren. Waarom zou je enorm veel geld en moeite investeren in iets wat automatisch van Blizzard wordt omdat het toevallig hun spel is?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:11:
[...]
...
Het is of vanwege de game-verslaving of omdat Blizzard het onmogelijk wil maken voor derden om zonder toestemming, en allicht betaling, een SC2 toernooi te organizeren.

Koreaans recht is anders. In Korea is het IP van de spelers van een spel. Ze gebruiken het spel immers alleen als gereedschap voor hun eigen creatie. IP recht in de VS is meer ouderweds waar Blizzard het recht heeft en de speler geen toegevoegde waarde zou hebben.
..
Het IP (http://en.wikipedia.org/wiki/Intellectual_property) van een game wordt van de spelers ? Dus zodra je een spel speelt ben je automatisch mede eigenaar van de IP ? en mag je dus game zelf uitbrengen, en verkopen enzo ?

Mja dat de LAN fuctie ontbreekt vind ik jammer, maar ik snap het best, LAN functie maakt het ook meteen makkelijker om de game te cracken voor multiplayer, en dat willen ze niet. En als ik met wat vrienden wil spelen, kan dat net zo goed via een internet verbinding, ik ga toch niet gamen waar ik geen internet verbinding heb.

edit: en het slavendrijven van pro-gamers in een land is dus echt niet Blizzard's probleem, maar die van de lokale overheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Ennnnnn alles is weer gereset! :)

[ Voor 32% gewijzigd door VP. op 19-04-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:36:
Baallen... Zie net dat ik waarschijnlijk toch geen key krijg, omdat ik vergeten ben een volledige naam in te vullen...

/FAIL

P.S. Kan iemand mij dan in dat ''help-me-ik-heb-nog-geen-betakey'' lijstje zetten :P
oh wat vervelend! Ik heb exact dezelfde fout gemaakt! :'(
ik had niet gezien dat je naam ook een verplichting was. Kan ik nog ergens kans maken op een key? Ik heb echt zin om mee te doen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:29:
sterf! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
FragNeck schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:29:
[...]

ik had niet gezien dat je naam ook een verplichting was. Kan ik nog ergens kans maken op een key? Ik heb echt zin om mee te doen...
ik heb er nog één, voor de voorwaarden kijk hier even

Paterpor in "[PC] StarCraft 2 - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paterpor schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:45:
[...]

ik heb er nog één, voor de voorwaarden kijk hier even

Paterpor in "[PC] StarCraft 2 - Deel 3"
Ik sta dus niet op dat lijstje helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:53:
[...]
Ik sta dus niet op dat lijstje helaas...
Ik wel :+ Random invites FTW. Ik vroeg me trouwens af, als ze weer zo'n friend key actie doen dan hebben nu een hele hoop tweakers straks extra keys. Handig om dat lijstje up to date te houden.

Een beetje OT maar waarom plaats de quote functie trouwens altijd twee enters in de quote van een post. Ik moet ze van mezelf altijd weghalen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Lukin op 19-04-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 18:44:
Het IP (http://en.wikipedia.org/wiki/Intellectual_property) van een game wordt van de spelers ? Dus zodra je een spel speelt ben je automatisch mede eigenaar van de IP ? en mag je dus game zelf uitbrengen, en verkopen enzo ?
Volgens mij ben je nooit eigenaar. Een licentie zou je alleen toestemming geven het te gebruiken. Als het net als met muziek is heb je ook toestemming nodig om het uit te zenden. Maar het spel zelf is wat anders dan een specifike partij. Dat is iets heel esports specifiek. Het is ook niet zo dat de maken van een schaakbord automatisch ook de rechten over een bepaalde schaakpartij heeft. Blizzard claimed dit dus wel en dit recht kan men alleen claimen zonder LAN mode.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvm, ik heb niet goed gelezen

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 20:39
Lukin schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:21:
[...]

Ik vroeg me trouwens af, als ze weer zo'n friend key actie doen dan hebben nu een hele hoop tweakers straks extra keys. Handig om dat lijstje up to date te houden.
zit ik eigenlijk ook wel op te wachten. er is niks leukers dan je maten inmaken.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Mijn account heeft wat problemen, zie http://forums.battle.net/...243996060962&sid=5010#167 voor meer details.

In ieder geval heb ik je geadd op msn MrVegeta, en als friend, maar ik weet niet in hoeverre mijn friendslist lang blijft bestaan. Dus laat even weten wanneer je de potjes wilt doen, dan kom ik wel online (op wie zijn account weet ik niet van te voren, dat is elke keer wat anders).

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 15:49
Terran en Zerg lukken me nu wel aardig tegen de andere rassen, maar wat me echt niet luk is Protoss versus Terran. Het probleem voor mij zit hem niet in de grondtroepen, maar in de lucht. De meeste Terrans lijken nu voor mass Vikings te gaan, maar de stalkers zijn te traag om hun hit en run aanvallen af te slaan (blink helpt enigzins, maar niet genoeg) . Phoenix zou de counter moeten zijn tegen die vikings, maar als ik de damage bereken van beiden dan zijn ze gelijk, dit terwijl de phoenix een pak duurder is dan de viking 8)7 .

Ik was al min of meer succesvol om een observer een terran zijn vikings te laten achtervolgen, zodat ik de aanvallen perfect kon anticiperen met mijn stalkers, maar in dat geval rende de Terran gewoon weg en de stalkers konnen nauwelijks schade doen.

Iemand een idee hoe je de Terrans in de lucht kunt 'bestrijden' met de Protoss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 06-10 14:56

Pat-Juh

Patrick

Docho schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:16:
Terran en Zerg lukken me nu wel aardig tegen de andere rassen, maar wat me echt niet luk is Protoss versus Terran. Het probleem voor mij zit hem niet in de grondtroepen, maar in de lucht. De meeste Terrans lijken nu voor mass Vikings te gaan, maar de stalkers zijn te traag om hun hit en run aanvallen af te slaan (blink helpt enigzins, maar niet genoeg) . Phoenix zou de counter moeten zijn tegen die vikings, maar als ik de damage bereken van beiden dan zijn ze gelijk, dit terwijl de phoenix een pak duurder is dan de viking 8)7 .

Ik was al min of meer succesvol om een observer een terran zijn vikings te laten achtervolgen, zodat ik de aanvallen perfect kon anticiperen met mijn stalkers, maar in dat geval rende de Terran gewoon weg en de stalkers konnen nauwelijks schade doen.

Phoenix vs Viking... Plasma shields en missch andere armor verdeling :)!? Daar al aan gerekend :P?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 21:56
Docho schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:16:

Als Protoss heb je zowiezo weinig goeds tegen air (wie neemt er nou phoenixen / stargate mee in build order als protoss :S , tenzij je voidray rush gaat wat ik bijna nooit meer zie. ) en stalkers leggen het inderdaad vaak af tegen mass viking / mutas (god wat haat ik mutas). Het beste is om mass sentries / stalkers en bidden dat hij je niet focused fired.

oh en outcast, ik heb zonet van 2-0 van Mrfloppy gewonnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terrorgroesland schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:28:
[...]

Als Protoss heb je zowiezo weinig goeds tegen air (wie neemt er nou phoenixen / stargate mee in build order als protoss :S , tenzij je voidray rush gaat wat ik bijna nooit meer zie. ) en stalkers leggen het inderdaad vaak af tegen mass viking / mutas (god wat haat ik mutas). Het beste is om mass sentries / stalkers en bidden dat hij je niet focused fired.
Ik ben nog nooit mass vikinged. Maar het lijkt me wanneer je jezelf niet overextend. Je 2 mineral lines moet beschermen. wat stalkers op die plek en misschien een cannon en een observer om boven richels te kunnen kijken zou toch voldoende moeten zijn om ze weg te jagen.
Vervolgens kijken hoe de voordeur eruit ziet en met een grondleger platwalsen. Vikings zijn op de grond niet zo heel erg sterk.
oh en outcast, ik heb zonet van 2-0 van Mrfloppy gewonnen :o
Cool stuff. Welk ras tegen welk ras? En wie was wie?

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/Slide1-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/Slide2-2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 21:32:
[...]

Ik ben nog nooit mass vikinged. Maar het lijkt me wanneer je jezelf niet overextend. Je 2 mineral lines moet beschermen. wat stalkers op die plek en misschien een cannon en een observer om boven richels te kunnen kijken zou toch voldoende moeten zijn om ze weg te jagen.
Vervolgens kijken hoe de voordeur eruit ziet en met een grondleger platwalsen. Vikings zijn op de grond niet zo heel erg sterk.

[...]

Cool stuff. Welk ras tegen welk ras? En wie was wie?
Was PvP, terror speelde vals >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

EDIT: verkeerd gelezen

[ Voor 80% gewijzigd door VP. op 19-04-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Als je spelletjes hebt gedaan kan je replays naar mij sturen svp. Stuur ze maar naar Andrevanz at hotmail.com. Dan kan ik kijken dat ze op youtube komen. Weet niet of je wat kan attachen aan direct messages, maar anders kan dat ook.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Net hevig gestreden met Rove, GG! Nu maar hopen dat Postius wint, zodat ik eindelijk z'n grote mond kan snoeren :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
@Pat-Juh

De Phoenix heeft met schild erbij inderdaad iets meer health. Het probleem is dat de viking een langere range heeft, waarmee die dat voordeel van de phoenix teniet doet. Tel daarbij dat de phoenix nog eens 25 gas meer kost dan de viking en ik vraag me dan toch af of er niet iets mis is met hoe de air in elkaar steekt. De phoenix zou immers 'de' counter moeten zijn tegen die vikings.

Het probleem zou nog niet zo groot zijn mocht je als protoss beter kunnen scouten, dan kan je tenminste nog anticiperen. Ik krijg nog wel een probe in zijn basis in het begin van het spel, maar daaruit kan ik enkel afleiden of een Terran nu gaat rushen of niet. Een goede Terran heeft bij z'n tweede supply depot (of reactor of techlab) z'n basis afgesloten en dan is het even gedaan met weten wat er in zijn basis gebeurt. Het is pas wanneer de protoss z'n eerste observer kan maken dat die echt weer even kan piepen wat de ander aan het maken is. Het probleem is dat wanneer je als protoss je observer gerusht hebt de terran al twee starports met reactors heeft staan en dan is het eigenlijk al te laat. Dan spuugt die Terran zomaar eens even 4 vikings per keer uit, dan is het gewoon te laat om aan phoenixen te beginnen, want je kan dat tempo van hoe snel de Terran vikings produceert 'nooit' meer inhalen.

Je zou ook de robotics facility kunnen skippen en meteen voor de stargate kunnen gaan en phoenixen beginnen te maken, maar die zijn dan weer waardeloos tegen een MMM-push en dat is dan gewoon verloren geld.

@outcast within

Wat me tot nu toe wel was opgevallen is dat terrans die voor mass viking gaan (of air in het algemeen), zich meestal helemaal inbunkeren. Dus dan kan ik wel anticiperen dat hij waarschijnlijk air gaat.
Wat ik daartegen al geprobeerd heb is een timing push met zealots-stalkers-immortals en 2 collosi, want als hij immers geld steekt in zijn air, zal hij niet zoveel overhouden voor de rest van zijn leger en dan zou ik hem moeten kunnen platwalsen. Dat lukte aardig die keer, maar hij gebruikte zijn vikings om mijn collossi neer te halen (wat in een mum van tijd gebeurt) waardoor zijn marines mijn immortals kunnen neerhalen. Van de zealots en stalkers blijft intussen weinig over dankzij enkele siege tanks. Intussen vliegt zo'n terran dan met zijn vikings naar mijn main of expo en dan is het voor mij kiezen wat ik wil beschermen met mijn overgebleven stalkers: mijn expo's met minerals of mijn leeggemijnde main waar wel al mijn production facilities staan. Wat ik ook kies, ik verlies iets te cruciaal om terug te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Docho schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:17:
@outcast within

Wat me tot nu toe wel was opgevallen is dat terrans die voor mass viking gaan (of air in het algemeen), zich meestal helemaal inbunkeren. Dus dan kan ik wel anticiperen dat hij waarschijnlijk air gaat.
Wat ik daartegen al geprobeerd heb is een timing push met zealots-stalkers-immortals en 2 collosi, want als hij immers geld steekt in zijn air, zal hij niet zoveel overhouden voor de rest van zijn leger en dan zou ik hem moeten kunnen platwalsen. Dat lukte aardig die keer, maar hij gebruikte zijn vikings om mijn collossi neer te halen (wat in een mum van tijd gebeurt) waardoor zijn marines mijn immortals kunnen neerhalen. Van de zealots en stalkers blijft intussen weinig over dankzij enkele siege tanks. Intussen vliegt zo'n terran dan met zijn vikings naar mijn main of expo en dan is het voor mij kiezen wat ik wil beschermen met mijn overgebleven stalkers: mijn expo's met minerals of mijn leeggemijnde main waar wel al mijn production facilities staan. Wat ik ook kies, ik verlies iets te cruciaal om terug te kunnen komen.
Als je op tijd zijn airports/vikings scout. Dan kun je de hele robot support facility/collosus gewoon vergeten. En het bespaarde geld uitgeven aan: immortals/zealots/sentries/stalkers chronoboosten. En er eerder op uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 17:15
Wat is er aan de hand met de StarCraft 2 Beta, elke keer als ik het spel opstart en een potje Multiplayer wil gaan spelen, vraagt hij weer om de 5 nieuwe kwalificatie matches, terwijl ik net lekker 8e stond op de ladder.

Ervaart iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Jeroen.Abeelen schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:43:
Wat is er aan de hand met de StarCraft 2 Beta, elke keer als ik het spel opstart en een potje Multiplayer wil gaan spelen, vraagt hij weer om de 5 nieuwe kwalificatie matches, terwijl ik net lekker 8e stond op de ladder.

Ervaart iemand anders dit probleem ook?
Ja, alles wordt momenteel gereset. Het is maar de vraag wanneer alles weer werkt zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:25:
[...]

Als je op tijd zijn airports/vikings scout. Dan kun je de hele robot support facility/collosus gewoon vergeten. En het bespaarde geld uitgeven aan: immortals/zealots/sentries/stalkers chronoboosten. En er eerder op uit gaan.
Dat zal ik dan de volgende keer proberen als ik zo'n terranspeler tegenkom, maar dan heb ik nauwelijks iets tegen marines. Personen die voor mass vikings gaan hebben immers, tot nu toe, enkel marines en siege tanks gehad in de verdediging.

Wat ik concreet ga proberen:

Eerst proberen de stalkers naar de tanks te blinken, als mijn observer er in slaagt een beetje zicht te geven en de zealots en de immortals de deur laten inbeuken op hetzelfde moment. Als de marines eraan komen laat ik ze 'die -2 damage schield casten zodat mijn zealots niet meteen aan gort geschoten worden door marines die achter de wall-in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
VP. schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:47:
[...]

Ja, alles wordt momenteel gereset. Het is maar de vraag wanneer alles weer werkt zoals het hoort :)
Het lijkt erop dat ze niet alles aan het resetten zijn, maar dat een behoorlijk aantal accounts problemen ondervinden. Op dit moment kan ik niet eens meer inloggen. Check: http://forums.battle.net/...0JGWaWhY9HP0Xf7qfEXOgUVAf onder andere. De forums buzzen over dit probleem.

Anyway bedankt voor de replays die ik al heb gehad. Zo gauw ik weer in kan loggen zal ik ze opnemen en de eerste gaan uploaden. Altijd leuk om jezelf weer terug te zien. En hopelijk kan ik snel ook zelf weer normaal voor de ladder spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 10:51
Het is raar dat jullie zoveel problemen met terran hebben als protoss... als ik tegen protoss speel als terran heb ik problemen met die eerste zealots tegen houden. Ze zetten vaak ergens een proxy pylon neer, maar voor ik het kan neerhalen met mijn marines komen er zealots uit die mijn marines gewoon opeten. En vanaf er een zealot of 4-6 aan mijn voordeur staat te kloppen komen er ook stalkers bij. Kan iemand me wat tips geven hoe ik die rushes kan tegenwerken? Techen lukt amper omdat ik dan niet genoeg units heb om de aanvallers, en tegen dat men tech klaar is is het al te laat :(.

Bij zerg lukt het wel goed om te verdedigen. Gewoon zien dat hij geen mutas kan krijgen, en als hij mutas heeft gewoon je basis volbouwen met die AA torens. Gewoon goed scannen en vroeg pushen. Ik probeer vaak ook voor ik de rest van men air units maak een paar banshees te maken en die te cloaken, kan ik vaak toch een paar tech gebouwen kapot maken en misschien zelfs een hatchery. Dan begint hij vaak AA te maken en dan loop ik binnen met men MMM + siege tank (soms ook thor). Als je met 2 siege tanks op de zerg cocoons schiet zijn die echt heeeeeel rap kapot, en maak je dus zijn leger kapot voor het uit komt.

TvT mirror heb ik ook weinig last van. De meeste focussen te weinig op de achterkant van hun basis. Maak ik een MMM legertje en binnen de 7-8 minuten staan mijn units in zijn mineral line. En vanaf ik mijn units drop laat ik ze ook vanuit mijn basis lopen. Kan ik zijn wall kapot maken en zijn economie tegelijkertijd. Dan ben je al gerust dat er geen aanval komt de volgende minuten. Als mijn leger nog een beetje in leven is blijf ik gewoon units pompen en dan is het wel redelijk snel GG :)

Heb echt al veel plezier gehad in de beta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marauders slachten zealots gewoon zo hard af, dus daar zou ik asap naar toe techen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:14:
Marauders slachten zealots gewoon zo hard af, dus daar zou ik asap naar toe techen.
Sinds patch #8 moet je de concussion rounds researchen. Dit maakt de Marauder een stuk minder effectief om een rush te counteren. Het beste lijkt mij om gewoon snel je wall-in af te maken, desnoods gebruik je een extra SCV voor de laatste supply depot. Vervolgens maak je een paar marines en blijf je de wall-in repairen met de SCV's waarmee je de wall-in hebt gemaakt. Dit is effectief tegen bijna alle rushes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VP. schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:24:
[...]

Sinds patch #8 moet je de concussion rounds researchen. Dit maakt de Marauder een stuk minder effectief om een rush te counteren. Het beste lijkt mij om gewoon snel je wall-in af te maken, desnoods gebruik je een extra SCV voor de laatste supply depot. Vervolgens maak je een paar marines en blijf je de wall-in repairen met de SCV's waarmee je de wall-in hebt gemaakt. Dit is effectief tegen bijna alle rushes :)
Ze slachten ze nog steeds icm beetje wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik log in en ik zit ineens op het account van een ene Sweex.sweex. Die gast had 4 potjes gedaan in practice league. Nu heb ik zijn vijde potje gespeeld. Vaag. 12 CC tegen een noob vanwege de novice maps...

Naja, hij heeft in iedergeval alle tech gezien maar voordat hij uit z'n basis kwam had ik bijna de gehele map al uitgemined...

Lijkt me dat hun database corrupt is maar dat ze nog niet willen resetten omdat ze bijna willen patchen en ze dan zowiezo moeten resetten.

Morgen even kijken of ik zo op een platinum account kan komen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 10:51
VP. schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:24:
[...]

Mijn wall is altijd wel klaar, dat is nu het probleem niet. Het enige probleem is dat de zealots zot veel damage doen en ik mijn wall niet goed kan verdedigen. En als ik ze rondmicro met te concussion shells dan zijn er altijd een paar die naar men mineral line gaan :( Dan leven men marauders wel nog maar dan zen men SCVs dood :(

Ik heb wel al door dat als ze proberen een pylon in je base the sluipen dat ze waarschijnlijk voor een proxy gaan >.<. Note to self: altijd goed rondkijken of die scout probe niets heeft achter gelaten.
Heb trouwens zelf ook ooit zo iets gedaan met een barracks. Met men SCV volledig langs hem geslopen een men barracks achter zo een smoke muur gezet in zijn base. Legertje maken tot het niet meer in achter die muur past en dan zijn mineral line aanvallen... Tegelijk troepen ook langs de voorkant insturen ^^ Wel grappig om te doen. Maar niet om constant te doen. Bij veel van die cheese tactieken kan je eenmaal je het overleefd hebt gewoon langs de voordeur binnenlopen. Stonden er 2 gateways en een pylon voor mijn base, snipe ik de pylon en loop ik door naar hem. Met een paar marines en een marauder alles kunnen af maken.
Hetzelfde met reaper rushes... op tijd kunnen scannen, veel marauders in mijn mineral line. Zijn reaper rush natuurlijk gefaald, leavt hij gewoon.. WTF?!

Ik wil echt uit die copper league. Ik sta nu op rang 10 in mijn division. Ik verlies liever wat meer doordat de vijand mij zwaar straft voor mijn fouten dan dat ik constant moet kijken of er één of andere rush/mass komt en te weten dat ik na dat te verslaan het spel binnen heb. Die protoss rush dingen zijn nu de enige waarmee ik problemen heb. (Kijkt uit naar de global reset zodat hij de placement matches opnieuw kan doen en hopelijk nu wat hoger zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
RoVe schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:49:
[...]

day\[9]daily: www.livestream.com/striderdoom
orbknowsbest: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=119564 (zit een spoiler dingetje met VODs)
Huskystarcraft: http://www.youtube.com/user/HuskyStarcraft
HDstarcraft: http://www.youtube.com/user/HDstarcraft
GosuCoaching: http://www.youtube.com/user/SC2GGRise#p/u

orbknowsbest is relatief nieuw maar hij stipt echt goeie punten aan met fouten van spelers waar je veel van leert. Day\[9] noemt ook veel tricks en tips icm nice commentaar. De youtube channels zijn meer gewoon commentaries, maar niet minder leerzaam vind ik zelf :)
Nog een toevoeging: het Youtube channel van WTii: http://www.youtube.com/user/WTii1#p/u

Ik ben sinds kort vrij veel commentaries etc. aan het bekijken (vind zelf die van WTii en 'I suck at Starcraft 2' van TotalBiscuit het leukst). M'n huisgenoot heeft na wat pushen van mij een key gewonnen bij de actie van vorige week (ik had helaas niet gewonnen), dus binnenkort om de beurt SCII proberen :).

Ik heb eergister SC1 weer eens geïnstalleerd (gewoon voor skirmish tegen de AI), maar man.. ben daardoor pas echt onder de indruk van die replays op youtube. Nu speel ik ook niet bepaald vaak, maar 't is echt (nog) niet bij te houden allemaal. Van de AI winnen lukt zonder problemen, maar alles goed managen is echt zoveel lastiger dan het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terran kan net zo goed de protoss rushen. Punt is dat wanneer je vroeg veel eenheden hebt je daarvoor economie opoffert en dus op langer termijn minder sterk kan zijn.

Als hij veel eenheden bouwt dan bouw je er net genoeg om de rush te stoppen en heb je een groot voordeel. Waarom dat jouw niet lukt kun je zo niet zeggen. Misschien bouw je dingen in een niet optimale volgorde. Misschien vertraag je je build omdat je elke keer dingen een paar seconde te laat doet. Misschien micro je niet goed. Misschien scout je niet goed of trek je niet de juiste conclusies.

SCVs zijn net zo snel als zealots dus je kunt ze in theorie gewoon levend houwen. Als je SCVs rondjes rennen rond je marauders en de zealots proberen die aan te vallen dan win je zonder dat protoss ook maar 1 hp schade kan doen, in theorie dan.

Tuurlijk leave je als je reaper allin rush faalt. Wat wil je anders? Hij heeft geen eenheden buiten reapers en jij hebt een hele zooi marauders plus 2x zoveel SCVs.

Je staat no.10 in copper en je wilt na bronze? Gast, als je je probleem fixed zit je zo in silver.

SC2 is veel meer een cheese game dan SC BW. Dat vind ik persoonlijk ook jammer. Ik heb echt het idee dat SC BW bij mij endorfine aanmaakt en SC2 niet omdat de ene een management en executie game is en de ander veel meer een soort mijnenveld is waar je alleen doorheen komt als je tegen elke cheese eerst 1 keer verliest.
En ze hoeven om die richting op te gaan echt niet de interface weer moelijker te maken, alhoewel ik daar altijd wel voor was. Als minerals gewoon weer 8 geven ipv 5 en als ze de mappen eens 4x zo groot maken, gebouwen damage resistance ofzo geven zodat ze damage nemen zoals in SC BW en een echt high ground advantage zou ook niet verkeerd zijn want geen vision doet er in meer dan de helf van de gevallen helemaal niet toe.

Als je Flash weer eens ziet spelen dan wil je gewoon terug naar SC BW. Maar ik denk dat ik vanwege inactiviteit en SC2 al m'n multitasking enzo kwijt ben...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Tja, als je denkt dat je minder rushes hebt of cheeses in hogere leagues dan moet ik je toch teleurstellen. Ik vind reaper herrasment/rush gewoon een tactiek die prima te noemen is om een match te winnen. Er zijn spelers die early game gewoon beter zijn dan mid/end game en daar moeten wij gebruik van maken om een speler te verassen en vroeg de wedstrijd te beslissen.

Voor sommigen is het zelfs zo erg dat als het niet lukt zij meteen stoppen ja... rushes is gewoon iets wat je op tijd zal moeten spotten. Als je een probe in iemand zijn basis hebt en je ziet dat hij gauw gas heeft en een techlab dan kan je er al van uit gaan dat er reapers aankomen.

Al zullen er spelers zijn die hun bunkers op proxy plaatsen zodat ze niet te spotten zijn, maar dan kan je er dus van uit gaan dat je een proxy rush krijgt als de andere geen bunker in zijn basis heeft ;).

Wat ik zelf vrij irritant vind is een banshee rush/herras aangezien als je je turrets niet goed plaatst dat je miniral line of andere gebouwen dus wel aangevallen worden terwijl je er alleen maar naar kijken kan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
VP. schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:12:
Net hevig gestreden met Rove, GG! Nu maar hopen dat Postius wint, zodat ik eindelijk z'n grote mond kan snoeren :P :D
was iets overclassed vooral op macro gebied (2e potje 22 vs 26 probes :X) maar ook op micro gebied met de collusus in het eerste potje en niet op letten met forcefields in het 2e potje om tijd te winnen.. anyways, gg :D back to the traininggrounds (en losertournament)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Gisteraaf nog wat replas gekeken op youtube enzo,
Ook dat ik niet mee kan doen @ het tournament, ik heb zo'n verrekte zin om ook te gaan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al zijn beta key ontvangen van de t.net beta ronde van vorige week?! zit nog te wachten :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
nope. ik ben bang dat dat niet voor vrijdag gaat binnenkomen. ik hoop natuurlijk van wel 8)

is er al een 100% bevestiging dat de keys opgestuurd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18
Flghter1982 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:17:
nope. ik ben bang dat dat niet voor vrijdag gaat binnenkomen. ik hoop natuurlijk van wel 8)

Door T.net zijn ze opgestuurd ja. Gisterochtend. Wacht maar even geduldig af want vandaag komen ze niet, en morgen sowieso ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:09:
heeft iemand al zijn beta key ontvangen van de t.net beta ronde van vorige week?! zit nog te wachten :(:(
Flghter1982 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:17:

De emails zijn door Tnet opgestuurd maar moeten dus nog door Blizzard worden teruggestuurd met keys.
Ik hoop voor a.s. weekend volgens een mede tweaker zou dat ong. 4 dagen duren, dus vanaf gister zou dat dan donderdag/vrijdag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 30-09 10:06
Ik probeer zelf altijd ook voor snelle rush te gaan, als ik in midgame kom faalt het gewoon omdat mn macro slecht is :) Lastig om te oefenen vind ik.

En hoe zit het nu precies met APM? In het begin heb ik ongeveer 25 apm en later in de match kom ik rond de 50 uit. Terwijl ik ook tegen mensen heb gespeelt die de hele match een gemiddelde van 130 of nog hoger hebben. In midgame kan dat prima, maar vanaf het begin?

edit: nog een vraagje. Met protoss maak ik op 9 een pylon maar dan kan ik niet constant probes maken. Is het dan beter door te gaan met probes bouwen totdat je aan je supply zit of op 9 een pylon te maken en ff geen probe te maken. Of kan je wel gewoon doorbouwen als je snel bent?

[ Voor 25% gewijzigd door daanteb op 20-04-2010 10:15 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Niosus schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 01:11:
[...]
Mijn wall is altijd wel klaar, dat is nu het probleem niet. Het enige probleem is dat de zealots zot veel damage doen en ik mijn wall niet goed kan verdedigen. En als ik ze rondmicro met te concussion shells dan zijn er altijd een paar die naar men mineral line gaan :( Dan leven men marauders wel nog maar dan zen men SCVs dood :(
Marines aan het begin mass producen.

Mijn opbouw schema in meeste 2vs2.

2 SCV
Depot
1 SCV
Barracks
1 SCV
Depot
2 SCV
Upgrade base naar Surveillance Station
Barracks
Barracks
...

Met deze build wordt maximaal minerals gemined en heb je aan het eind van de rit veel marines. Meer dan genoeg om een zealot rush tegen te houden. De 2x depots + barrack zet je bij de ramp neer. De marines die je aan het begin bouwt zet je in de buurt van je command centre. Dit doe je om een eventuele reaper rush te counteren.

Na 15 marines of zo pas beginnen met gas minen (allebei) en dan verder opbouwen. Truuk is dus om zo snel mogelijk 3 barracks te hebben om de protoss te outproducen. Deze build geeft ook de mogelijkheid om de protoss te rushen. Je kan doorgaan naar 30 marines en die ownen erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twakker
  • Laatst online: 05-02 23:53
voor de mensen die nog geen key hebben kunnen bemachtigen: http://www.teamliquid.net/ heeft nu 500 keys van blizzard gekregen, en gaan ze binnenkort uigeven, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
daanteb schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:10:
En hoe zit het nu precies met APM? In het begin heb ik ongeveer 25 apm en later in de match kom ik rond de 50 uit. Terwijl ik ook tegen mensen heb gespeelt die de hele match een gemiddelde van 130 of nog hoger hebben. In midgame kan dat prima, maar vanaf het begin?
Ja, ik snap dat ook niet. Je ziet die 'pro' players altijd in het begin de gehele miniral line/probs selecteren, en dan herhalen....ik zie het gehele nut hier niet van in. En dan slaat die gemiddelde APM dus ook helemaal nergens op, of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik probeer zelf altijd ook voor snelle rush te gaan, als ik in midgame kom faalt het gewoon omdat mn macro slecht is :) Lastig om te oefenen vind ik.

edit: nog een vraagje. Met protoss maak ik op 9 een pylon maar dan kan ik niet constant probes maken. Is het dan beter door te gaan met probes bouwen totdat je aan je supply zit of op 9 een pylon te maken en ff geen probe te maken. Of kan je wel gewoon doorbouwen als je snel bent?
TIP: Hotkeys ;)
D.m.v. hotkeys kan je gewoon doorbouwen en iets meer gaan focussen op je probe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
twakker schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:23:
voor de mensen die nog geen key hebben kunnen bemachtigen: http://www.teamliquid.net/ heeft nu 500 keys van blizzard gekregen, en gaan ze binnenkort uitgeven, succes!
Ben wel blij dat ik er 1 via Tnet krijg. (nogmaals bedankt!)
Wel grappig wat voor dingen je moet doen.

{OnT}
@kdijkstra
Dit is wel een redelijk standaard set-up, wanneer pak jij je 1e natural? en is dat dan de gold of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Laatst online: 22-09 14:25
Pedr0 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:32:
[...]

Ja, ik snap dat ook niet. Je ziet die 'pro' players altijd in het begin de gehele miniral line/probs selecteren, en dan herhalen....ik zie het gehele nut hier niet van in. En dan slaat die gemiddelde APM dus ook helemaal nergens op, of zie ik het verkeerd?
Zelf zeggen ze dat ze dat doen om hun vingers "warm te draaien". Kennelijk zijn ze van mening dat ze, door een hoop zinloze clicks, later sneller zinvolle clicks kunnen maken.

Zelf vindt ik het discutabel, maar bijna alle "pro's" doen het dus misschien zit er toch wat in...

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 13:09
...

...
Wat die doen in het begin is waypoints spammen. Daardoor blijven ze de rest van het potje in de flow van dat spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Laatst online: 16-05-2023
Lewt schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:36:
[...]
@kdijkstra
Dit is wel een redelijk standaard set-up, wanneer pak jij je 1e natural? en is dat dan de gold of niet?
De natural pak ik nadat ik 2 tanks strategisch in siege mode heb gezet. Dan verplaats ik mijn marines tussen de nieuwe control centre en keurig in de vuurlinie van de tanks. De nieuwe control centre bouw ik gelijk om naar een fortress. Heb meerdere zerg/protoss/terrans helemaal kapot zien lopen in die kruisvuur. Frontaal kun je het als terran heel goed uithouden.

Overigens is de vraag of ik een natural pak. Meestal ga ik eerst scannen. Zie ik een zwakke tegenstander dan bouw ik liever wat meer grondtoepen en 3//4 medivacs. Vervolgens medivacs volladen en direct bij zijn base uitladen. In vrijwel alle gevallen is dit een win.

Goed scannen is belangrijk. Terrans hebben als enige de mogelijkheid om ongehinderd te scannen en de nodige counters te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadrin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:36:
[...]

Zelf zeggen ze dat ze dat doen om hun vingers "warm te draaien". Kennelijk zijn ze van mening dat ze, door een hoop zinloze clicks, later sneller zinvolle clicks kunnen maken.

Zelf vindt ik het discutabel, maar bijna alle "pro's" doen het dus misschien zit er toch wat in...
Ik zelf heb een apm van rond de 14 in het begin. Meer heb je ook niet nodig.
Ik doe wel eens for the hell of it Nexus op 5. 1 probe op 1. En tussen het probe builden at 7/10 de hele tijd wissellen tussen 5 en 1. APM @ 400. Zo pro :D
Maar die ongein zorgt er voor mijn gevoel wel voor dat je iets scherper bent. Maar om zo panish drie potten achter elkaar te spelen. Nah not for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
[...]

Het helpt ook echt wel. Wanneer je aan het begin op een bepaald tempo aan het spelen ben dan is dat makkelijker vol te houden. Je hebt meer gevoel in je muis, je hand ligt lekker op de hotkeys en je hebt gewoon de "flow" te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Haha, Proxy Hatch vs Thor _0_

http://www.youtube.com/user/AskJoshy#p/u/0/Er8MlJbN99Q

[ Voor 45% gewijzigd door Pedr0 op 20-04-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is het masterlijkste wat ik ooit heb gezien :P Maare, ik maar kwijlen bij al die beelden en al die verhalen bij jullie, want ten eerste ben ik nieuw in het Starcraft-genre en het spreekt me erg aan, en ten tweede heb ik dus nog steeds geen Beta-key, dus zal ik waascrhijnlijk moeten w88 tot de echte release. Tot dan maar even vermaakt worden door filmpjes en jullie leuke verhaaltjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
kdijkstra schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:45:
[...]

Goed scannen is belangrijk. Terrans hebben als enige de mogelijkheid om ongehinderd te scannen en de nodige counters te bouwen.
Pak je je Natural ook weleens eerder? want dan kan je sneller Marines pompen of heb je nu ook geen mineral stop?

[ Voor 0% gewijzigd door Lewt op 20-04-2010 12:05 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18
Die strategie ga ik sowieso ook eens proberen wanneer ik mn key heb. Ik zal wel in copper ingedeeld worden dus dan kan ik ze aardig verassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
[...]

Het idee is dat je in een ritme komt en dat dan vasthoud het gehele spel door. In het begin regelmatig switchen tussen je scouting worker en je basis bijvoorbeeld zorgt ervoor dat je je macro en micro een beetje in balans blijven het hele spel door. Althans dat is het idee.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zoals in SC BW met 350 apm moet spelen dan helpt het wel als je de eerste 5 minuten kunstmatig hoger dan 40 apm zit.

Enkel heb je in SC2 veel minder APM nodig omdat het veel makkelijker te spelen is. Dus ja, het voordeel voor de amateur zie ik ook niet zo heel snel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
9pylon moet je theoretisch door kunnen bouwen dacht ik,
8pylon heb je kleine delay als je het goed doet maar kan je daarna meteen je chrono gebruiken zosnel je 25 energy hebt.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
RoVe schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:54:
[...]

9pylon moet je theoretisch door kunnen bouwen dacht ik,
8pylon heb je kleine delay als je het goed doet maar kan je daarna meteen je chrono gebruiken zosnel je 25 energy hebt.
Bij 9 pylon is er een kleine pauze voordat de 10e probe gebouwd kan worden. Maar die is dan exact klaar als de pylon klaar is wat betekent dat je (gechronoboost) probes door kan bouwen. 9 pylon is optimaal qua economie daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:36
Is het niet nuttig om 8pylon en dan 2 workers chronoboost te gebruiken? Dat moet redelijk snel overnemen en je kan je gateway of forge iets eerder neerzetten, dus het is volgens mij beter tegen rush.

Bij het neerplempen van je pylon ben je al zo ver om boost te gebruiken en heb je dus bijna even snel 10 workers (echter is je 11de iets later omdat je bij 9pylon iets later ook cb kan gebruiken, maar je earlygame maakt je workercount exponentieel minder uit met elke seconde.)

Alleen jammer dat dit nog niet de final is, dus dit soort details zijn nog niet perfect uitgewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door coptician op 20-04-2010 13:16 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:52

Edd

En wat leren we hiervan.... Altijd je base checken als je in het begin geen scouting drone of overlord hebt gezien :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Gebruik zelf ook altijd 9pylon en daarna de 11e en 12e chronoboosten. Tijdens 12 meteen een gateway. Vervolgens kun je alles in één flow doorbouwen. Wel ben ik nog een beetje aan het spelen met de gas, zit nog te twijfelen wat de beste tijd is. Gas is als P zijnde erg hard nodig maar aan de andere kant heb je op het begin zeker meer minerals nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
MrFl0ppY schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 13:22:
Gebruik zelf ook altijd 9pylon en daarna de 11e en 12e chronoboosten. Tijdens 12 meteen een gateway. Vervolgens kun je alles in één flow doorbouwen. Wel ben ik nog een beetje aan het spelen met de gas, zit nog te twijfelen wat de beste tijd is. Gas is als P zijnde erg hard nodig maar aan de andere kant heb je op het begin zeker meer minerals nodig.
Het ligt eraan wat je doel is met je buildorder. Als je voor snelle Immortals gaat heb je bijvoorbeeld niet veel gas nodig. Dus dan kun je met 1 Assimilator op 14 wel toe.

Wil je meer gas dan kan je op 18 een 2e Assimilator inwarpen. Denk er altijd wel aan dat je minimaal 24 probes wil hebben, sommige lui stoppen eerder met probe production maar dat wreekt zich in een langer potje.

Met 1 gas heb je overigens aan 21 probes genoeg. Met die extra minerals kan je bijvoorbeeld extra zealots bouwen en een timing push doen icm Immortals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Als je echt een eco build wilt, moet je toch echt voor 9 pylon/13 gate gaan. Met een 12 gate snij je in je probes, ook al is het maar een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

someone at blizzard made a mistake
Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/5159/mistake.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wow, ingedeeld in platinum met maar 1007 ELO rating :)

Ik had gisteren trouwens dat ik ingelogd werd als iemand anders. Ik kon zelfs die gast z'n profile pic aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Outcast, hoezo is het een fout? Als je 4-1 je placement hebt gewonnen waarvan bv 2 gold waren dan ga je gauw naar platinum.

Iemand heeft mijn placement gespeeld en ik zit in copper :p. Vage boel.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njah, toen het toernooi begon zat ik nog rustig in zilver. Om nu in de Platinum divisie te zitten is even schrikken.
Maar goed het valt wel mee in platinum. Nog steeds 30apm vs 30apm matches dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik vraag me af of ik goed uit de voeten kan met starcraft 2.. Ik heb jarenlange warcraft 3 ervaring en wat ik er van kan opmaken, is hetmicro Unit control systeem vrijwel hetzelfde.

Natuurlijk zal de tactiek en gameplay wel anders zijn maar dat is een kwestie van even aanpassen aan andere units/counters/map control etc :P

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Er zijn een aantal pro WarCraft3 spelers die het nu ook heel goed doen in SC2. Zoek maar es op CauthonLuck op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:20:
Njah, toen het toernooi begon zat ik nog rustig in zilver. Om nu in de Platinum divisie te zitten is even schrikken.
Maar goed het valt wel mee in platinum. Nog steeds 30apm vs 30apm matches dus.
Ik had altijd gedacht dat sc2 een game was dat meer handelingen per minuut vereist dan een warcraft strategy game. :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
Hmm.. Into2 al toegevoegd op B.net en een PM gestuurd. Nog geen reactie gehad, morgen laatste dag om te spelen voor 't toernooitje toch?
Pagina: 1 ... 13 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kunnen de posts zoals 'Arghhh... weer geen key :(' en 'Yay, ik heb hem binnen hoor jongens!' achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en valt gewoon onder spam, houdt het dus ontopic.

Zie ik weer posts over keys dan gaat het topic voor onbepaalde tijd dicht!