Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb nu een mooie schedule ingesteld, met de volgende gegevens:

2:00 doorgaan
7:00 pause

maar nu als ik een NZB importeer die in de import map staat download hij dus niet. Ik heb niet aan de instellingen veranderd, en het is 2 keer goed gegaan.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
ik heb net (eindelijk) sabnzbdplus aan de praat gekregen maar ik heb nog iets wat ik graag zou willen hebben.
is er een mogelijkheid dat als sabnzbd gepauzeerd afgesloten is dat als hij dan opstart ook gepauzeerd is? ik kan wel de parameter --paused meegeven, maar dan start hij altijd gepauzeerd op, en dat hoeft niet van mij.

als ik hem dan gepauzeerd afsluit dan start hij ook gepauzeerd op, maar sluit ik hem af als hij download dan moet hij ook niet-gepauzeerd opstarten.

stel mijn server valt uit onder het downloaden, en hij zou met --paused weer opstarten, dan gaat hij ook niet netjes verder met downloaden.

ik kan wel gewoon de service stoppen als ik niet wil downloaden, maar dan is de interface ook niet beschikbaar. ik draai btw Ubuntu 10.10.

[ Voor 10% gewijzigd door oddish2211 op 14-10-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds enige tijd SabNzbd en SickBeard op mijn Qnap TS-210 draaien. Werkt prima!
Mijn laatste wens om de bijbehorende ondertitelbestanden ook te automatiseren.

Heeft iemand het Bierdopje Python script of andere ondertitel scripts werkend op een Qnap?
Krijg het helaas zelf niet werkend..(vanwege mijn technische beperkingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat bedoel je met het 'Bierdopje pythonscript'? Ik gebruik nu Periscope (waar Bierdopje nog niet in zit), maar ik ben daar niet zo tevreden over.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Addic7ed.com is waar ik mijn (engelse) subs altijd vandaan haal. Ze hebben altijd de correcte subs wanneer de download klaar is. Zou tof zijn als dat automatisch kon...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
Heeft iemand trailer downloads werkend in Couch Patato? Bij mij worden mijn downloads ook neit naar het goede destination folders gestuurd.... terwijl naar mijn idee de paths toch wel goed staan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heel interessant script, ik heb er even mee lopen klooien, maar krijg het niet aan de praat op mijn Synology. Als iemand met meer verstand van python-scripts hier iets mee kan, graag! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Subtitles downloaden kan ook met xbmc als je dat gebruikt. Couch patato doet het inmiddels ook automatisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik gebruik XBMC (Live), en ik kan inderdaad met 1 druk op de knop 'bierdoppen', alleen is dat per aflevering. Het zou ideaal zijn als SABnzbd (op Synology) automatisch subs downloadt na het binnenhalen van een aflevering, of dit via cron 1x per dag doet ofzo...

Als ik mijn leven nog makkelijker kan maken, dan graag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
mrwolf schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:54:
Heel interessant script, ik heb er even mee lopen klooien, maar krijg het niet aan de praat op mijn Synology. Als iemand met meer verstand van python-scripts hier iets mee kan, graag! :*)
Ik begrijp dat script ook nog niet helemaal, maar goed: heb ik weer wat te puzzelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Slasher schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:04:
Ik heb nu een mooie schedule ingesteld, met de volgende gegevens:

2:00 doorgaan
7:00 pause

maar nu als ik een NZB importeer die in de import map staat download hij dus niet. Ik heb niet aan de instellingen veranderd, en het is 2 keer goed gegaan.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Niemand een idee? Ik kan nu helemaal niet meer downloaden, heb de taakplanner verwijderd maar nu doet hij helemaal niets meer. Zal hem eens opnieuw installeren. Maar wel vreemd heb verder niets veranderd aan de instellingen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:19:
[...]

Ik begrijp dat script ook nog niet helemaal, maar goed: heb ik weer wat te puzzelen. :)
En als jij het dan kan aanpassen voor op de eTrayz :P
Ik hou me aanbevolen natuurlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
mrwolf schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:38:
Ik gebruik XBMC (Live), en ik kan inderdaad met 1 druk op de knop 'bierdoppen', alleen is dat per aflevering. Het zou ideaal zijn als SABnzbd (op Synology) automatisch subs downloadt na het binnenhalen van een aflevering, of dit via cron 1x per dag doet ofzo...

Als ik mijn leven nog makkelijker kan maken, dan graag! :P
Komt als het goed is in een toekomende versie van sabnzbd dat je een rss-feed van subtitle sites kan pakken en er dan op kunt abonneren. daarna worden ze verwerkt zoals een nzb. dus een rss van bierdopje en je bent klaar. volgens mij staat het op de road voor 6.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Hier zijn alle stabiele versies te ownloaden. Beta's zijn ook verkrijgbaar, maar dan moet je je eerst via het forum opgeven als beta-tester.
Doe eens even downloaden van maken ;)

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
JohnVanZetten schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:56:
Hier zijn alle stabiele versies te ownloaden. Beta's zijn ook verkrijgbaar, maar dan moet je je eerst via het forum opgeven als beta-tester.
Doe eens even downloaden van maken ;)
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

En als jij het dan kan aanpassen voor op de eTrayz :P
Ik hou me aanbevolen natuurlijk ....
Ik ontdek net dat er een nieuwe versie van periscope te downloaden is via de AppInstaller, als die beter werkt dan de vorige versie dan laat ik het bierdopje-scriptje voor wat het is. :Y)

(Alhoewel: periscope is errug traag, het lijkt erop dat het bierdopje-script wat sneller is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

In startpost.
Of het moet echt aan mij liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
laat maar...

[ Voor 88% gewijzigd door mrwolf op 20-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
JohnVanZetten schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:37:
[...]

In startpost.
Of het moet echt aan mij liggen??
Blijkbaar heb je niet de hele topicstart gelezen:
pven schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:22:
Opmerkingen over startpost

Stuur me een DM of kijk in mijn react.

;)

Ik pas het een dezer dagen aan, misschien dat ik meteen nog wat meer aan kan passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens ervaring met SabNzbd op een QNAP210?

Ik heb problemen met SabNzb en Sickbeard omdat de poorten waarop ze draaien bezet lijken te blijven omdat de verbinding niet wordt gesloten vanaf de kant van de QNAP. In netstat:
tcp 710 0 QNAP210:8805 192.168.1.100:1275 CLOSE_WAIT
tcp 707 0 QNAP210:7071 192.168.1.100:1359 CLOSE_WAIT

Hoe kan ik deze verbindingen defitief afbreken?

Soft rebooten werkt niet en het herstarten van de applicaties ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn SAB wil niets meer downloaden. Er staan een paar items in de queue maar de snelheid blijft op 0. Hij staat niet op pauze, er is geen taakplanner aktief en mijn USP werkt prima. sabnzbd herstarten lost niets op. Wat kan er mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
speed limit? account verlopen?

[ Voor 42% gewijzigd door jmxd op 22-10-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Yay ik heb eindelijk mijn extra 2 TB schijf binnen omdat die HD films toch wel hard gaan :p. Probleem is nu dat ik twee schijven heb: D:\ is voor programma's en muziek en E:\ is voor films en series. Nu heb ik het heel netjes categorieën aangemaakt zoals te zien in de screenshot.

Het enige probleem is dat ik graag wil dat films niet in D:\Complete komen maar in E:\Complete\DVD5 etc., weet iemand hoe dat kan? Ik heb al in de config file handmatig de directory gezet maar dat werkte ook niet.

Die folder wordt automatisch geïndexeerd door MediaPortal dus handmatig verplaatsen zou erg zonde zijn, voor mij was het juist zo mooi dat ik een nzb over het netwerk in een map kon pleuren en dat ik hem 20 minuten later al kon kijken in de woonkamer :p.

Misschien kan een post-proces script maken in batch ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2mmvabs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Maks schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:06:
Yay ik heb eindelijk mijn extra 2 TB schijf binnen omdat die HD films toch wel hard gaan :p. Probleem is nu dat ik twee schijven heb: D:\ is voor programma's en muziek en E:\ is voor films en series. Nu heb ik het heel netjes categorieën aangemaakt zoals te zien in de screenshot.

Het enige probleem is dat ik graag wil dat films niet in D:\Complete komen maar in E:\Complete\DVD5 etc., weet iemand hoe dat kan? Ik heb al in de config file handmatig de directory gezet maar dat werkte ook niet.

Die folder wordt automatisch geïndexeerd door MediaPortal dus handmatig verplaatsen zou erg zonde zijn, voor mij was het juist zo mooi dat ik een nzb over het netwerk in een map kon pleuren en dat ik hem 20 minuten later al kon kijken in de woonkamer :p.

Misschien kan een post-proces script maken in batch ofzo?

[afbeelding]
Onder OS X moet je dan gewoon het complete pad invullen, dus /Volumes/Lacie HD/Films/

bijvoorbeeld. Voor windows zal dit het zelfde werken alleen dan C:/Programmas, D:/Films bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Twylight schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:14:
[...]
Onder OS X moet je dan gewoon het complete pad invullen, dus /Volumes/Lacie HD/Films/

bijvoorbeeld. Voor windows zal dit het zelfde werken alleen dan C:/Programmas, D:/Films bijvoorbeeld
Hahahaha, ja het werkt, thanks gast. Wel grappig, dat ik heel moeilijk het config bestand aan heb gepast en dingen heb uitgezocht over post processing terwijl het gewoon in de GUI kan :p.

Ik heb trouwens wel Sickbeard gevonden toen ik opzoek was naar info over post processing, dat ziet er wel mooi uit. Eensch proberen dan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:35
Heb SABnzbd hier nu al een jaar of wat draaien op het thuisservertje bij mijn ouders. Heb 3 categorieen ingesteld: algemeen (standaard), films en series. Met de sorting komt vervolgens alle content op de goede plek terecht waarna het vervolgens netjes wordt geindexeerd en op de netwerkplayers in het huis af te spelen zijn. Werkt uitstekend.

Er is echter een issue: de bestandsextensiefiltering na het uitpakken. Standaard staat daar .nfo, .srv, etc in omdat die bestanden toch niet nodig zijn en alleen maar vervuilen. Echter zou ik de extensiefiltering graag per categorie kunnen regelen. Voor series/fims hoeft alleen de .mkv of .avi bewaard te blijven, waar bij de algemene categorie ook de .nfo van belang zijn. Heeft SABnzbd hier al in voorzien, of is dit iets voor toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Clock schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:23:
Heb SABnzbd hier nu al een jaar of wat draaien op het thuisservertje bij mijn ouders. Heb 3 categorieen ingesteld: algemeen (standaard), films en series. Met de sorting komt vervolgens alle content op de goede plek terecht waarna het vervolgens netjes wordt geindexeerd en op de netwerkplayers in het huis af te spelen zijn. Werkt uitstekend.

Er is echter een issue: de bestandsextensiefiltering na het uitpakken. Standaard staat daar .nfo, .srv, etc in omdat die bestanden toch niet nodig zijn en alleen maar vervuilen. Echter zou ik de extensiefiltering graag per categorie kunnen regelen. Voor series/fims hoeft alleen de .mkv of .avi bewaard te blijven, waar bij de algemene categorie ook de .nfo van belang zijn. Heeft SABnzbd hier al in voorzien, of is dit iets voor toekomst?
Dit zit er niet in; je zou het uiteraard wel zelf kunnen regelen met een userscript...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Sabnzbd+ 0.5.5 RC1 is uit:
http://forums.sabnzbd.org/index.php?topic=5358.0
Changes
• Use nzbmatrix.com's new V1.1 api.
• Add Norwegian translation
• When par2 complains about bad options, report to user.
• Add INI-only option "api_warnings" to enable/disable warnings about unauthenticated access to the API.

Bugfixes:
• Sanitize nzbname parameter coming from API calls (led to problems with some third-party utilities)
• NZB-chaining should ignore the duplicate NZB check and fix cleanup of "complete" folder after NZB-chaining. (Chaining is the automatic re-queueing of downloads containing only NZBs)
• Plush did not save end-of-queue action.
• Zipped NZB files from URLs were not accepted.
• OSX: The end-of-queue action "Hibernate" shut down the system.
• Some effort to solve the halting of RSS scans that some people reported (not sure though).

[ Voor 84% gewijzigd door jmxd op 25-10-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Heb recent SABnzbd op m'n Debian server gezet... wow really impressed. Sickbeard werkt ook vrij goed. Maar heb nog steeds een vraag over Sickbeard/SAB: Kan je ook Sickbeard zo instellen dat ie automatisch TV-shows laat downloaden in deze dir-structuur:

/TV-Show_Name/episode_x1.avi

M'n huidige combinatie: "wine/utorrent + showrss" :P doet dit. Heb geen XBMC maar een PS3 dus ik wil graag alles sorteren in directories. Kan dit met SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja dat kan :)

in Sickbeard in Config -> General -> Episode Naming moeten je instellingen er dan zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://files.jamiemarciano.me/sick/1.png

Met die instellingen krijgen de afleveringen dus dit formaat: "Show.Name.1x02". Daar kan je uiteraard zelf mee spelen.

Dan bij Config -> General - > Defaults vink je dit uit:

Afbeeldingslocatie: http://files.jamiemarciano.me/sick/2.png

en bij Config -> General -> Post-processing laat je het er zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://files.jamiemarciano.me/sick/3.png

Sickbeard stopt automatisch de nieuwe downloads in de folder waar de rest van de serie staat. Als jij dus Lost heb toegevoegd aan sickbeard vanuit C:/Lost/ dan komen lost afleveringen daar te staan, en als je daarnaast Family Guy hebt toegevoegd vanaf D:/Series/Family Guy/ dan komen nieuwe family guy afleveringen daar te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Awesome! heel relax twylight. Sickbeard doet nu precies wat wat ik eerst niet voorelkaar kreeg. Cover art voor de TV-Shows wordt ook opgepakt door PMS (ps3 media server) . Heel erg happy met dit resultaat. Met usenet en sickbeard kan ik eindelijk echt overstappen naar HD materiaal voor m'n tv shows. - Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik ga me denk ik binnenkort eens storten op CouchPotato installeren onder OS X. Ziet er toch wel heel vet uit.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:47
hmmm, mijn sabnzbd+ (versie 0.6) op mn NAS 109 klapt er om de paar minuten uit. Ik moet 'm dan steeds weer via de configuratiescherm van mn NAS op starten, dan doet ie het weer een paar minuten maar daarna issie weer uit.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door deBennie op 01-11-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
deBennie schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:20:
hmmm, mijn sabnzbd+ (versie 0.6) op mn NAS 109 klapt er om de paar minuten uit. Ik moet 'm dan steeds weer via de configuratiescherm van mn NAS op starten, dan doet ie het weer een paar minuten maar daarna issie weer uit.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Beta versie.

Gebruik 0.5.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Echt? Ik wist niet dat het een beta versie was. Na de install van de DSM3 op m'n NAS deed de SABnzbd+ versie die ik er toen op had staan niet meer en kwam deze in google naar voren als de fix daarop... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
0.5.4 is de huidige versie, er is ook al een 0.5.5RC beschikbaar.

0.6.0 is de volgende versie die nog volop in ontwikkeling is en absoluut nog niet stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Okay, misschien lag het ook aan de download hoor, want hij is nu een ander bestand aan het binnenhalen en dat gaat wel goed. Ik kijk het nog even aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Kan het ook zijn dat omdat 0.6 nog beta is downloads vaker mislukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
deBennie schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:36:
Echt? Ik wist niet dat het een beta versie was. Na de install van de DSM3 op m'n NAS deed de SABnzbd+ versie die ik er toen op had staan niet meer en kwam deze in google naar voren als de fix daarop... :)
In theorie moet je 0.6 nog niet kunnen downloaden, die is alleen voor beta/alhpa-testers beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
euhh wacht even, onderaan m'n sabnzbd+ scherm staat "ABnzbd Versie: 0.5.4" terwijl mijn nas versie pakketbeheer "0.6" laat zien. Dus ik denk dat ik dan gewoon 0.5.4 gebruik...
Dat gedeelte onderin m'n scherm zie ik nu pas overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
Ik gebruik al jaren SABnzbd, met daarnaast sinds een maandje SickBeard. Prachtig tooltje, ik heb alleen nog wel een issue waar ik niet uit kom:

Voor op de pc download ik altijd HD TV/720P versies van mijn afleveringen. Daarnaast kijk ik dagelijk in de trein SD afleveringen op mijn HTC desire.

Nu wil ik eigenlijk het volgende:

De HD afleveringen moeten in de mappen worden ingedeeld zoals het nu gebeurd (per serie in een aparte map, met daarin mappen per seizoen).

De SD afleveringen wil ik graag allemaal in een gezamenlijke map krijgen, zodat ik ze kan overzetten naar mijn telefoon.Daarna kunnen ze gewoon weg.

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik kan Sickbeard ook niet zover krijgen om zowel SD als HD afleveringen te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Kun je niet de serie 2 keer in sickbeard zetten? Dan kun je SD en HD in apparte mapjes laten downloaden.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Of een extra sickbeard installatie :P veel werk though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
De serie 2 keer in Sickbeard zetten?Dat is wel een idee natuurlijk, ik krijg hem dan wel dubbel bij Coming Episodes lijkt mij, maar dat hoeft geen ramp te zijn. Ga ik even proberen.

Een extra sickbeard installatie zou ook kunnen, maar dat is zoals je zelf al zegt wat meer werk, en ik vind het zelf ook wat overdreven.

Als er iemand nog andere oplossingen heeft hoor ik ze nog steeds graag natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

Auto convert (handbrake b.v.) van .mkv naar Avi?

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik heb 1 keer eerder geprobeerd met TV sorting om zodoende mijn series in juiste mappen te krijgen. Dit is toen misgegaan, verkeerde code gebruikt etc.

Nu wil ik het toch opnieuw proberen, maar wil wel graag het volgende zeker weten: Bij TV-Sorting kun je de shownaam opgeven. Nu is dit geen probleem bij show's zoals Showname.S01E01, maar wat nu als het bijvoorbeeld Show.Name.S01.E01? Ziet SABnzbd dit zelf, of gaat het dan alsnog mis?

[ Voor 3% gewijzigd door The Executer op 02-11-2010 16:48 . Reden: Neutraal gemaakt ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:44
heb het even na gekeken, maar dit word bij mij inderdaad gewoon Show.Name.S01E01

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten

JohnVanZetten

Man on the run!

pven schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

Blijkbaar heb je niet de hele topicstart gelezen:

[...]

;)

Ik pas het een dezer dagen aan, misschien dat ik meteen nog wat meer aan kan passen. :)
:F
Sorry, beter kijken moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Zie net dat mijn post een beetje onduidelijk is. Wat ik bedoelde, maakt Sabnzbd uiteindelijk van de laatste dan een map bv. "D:\Show.Name\etc", of maakt hij hier keurig netjes "D:\Show Name\etc" van?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
The Executer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:18:
Zie net dat mijn post een beetje onduidelijk is. Wat ik bedoelde, maakt Sabnzbd uiteindelijk van de laatste dan een map bv. "D:\Show.Name\etc", of maakt hij hier keurig netjes "D:\Show Name\etc" van?
Je maakt zelf de folder aan, Als je wil kan je de folder "VETYN%^$#BQ%#V@" noemen en toewijzen aan een serie en hij zal dan alle nieuwe afleveringen van die serie in die map stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:44
Ik maak de mappen nooit zelf aan, bijv. ik download Burn Notice, en zet deze onder de Categorie Serie's
SABnzbd maakt dan (Als hier nog geen map van is) een map aan (bij mij ingesteld: K:\Series\Burn Notice) en daar zet hij (per seizoen) de afleveringen in.

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
SABnzbd tv sorting staat bij mij uit want dat doet sickbeard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Ik ben weer eens even aan het experimenteren geweest met couchpotato, maar het begint echt ergens op te lijken. Er is helaas nog geen database ingebouwd en niet alle mogelijkheden van Ember Media Manager zitten erin, maar couchpotato kan nu automatisch zoeken naar ondertiteling en trailers. En daarnaast kan hij nu ook posters en fanart downen voorzover ik kan zien.

Het ziet ernaar uit dat hier hard aan gewerkt wordt. Er is bijna iedere dag wel een update te krijgen en er zijn nu drie man aan bezig volgens mij. Gaat goed dus.

Luctor et Emergo || specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik wil het ook graag proberen maar heb geen idee hoe te installeren onder OS X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Twylight schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:10:
Ik wil het ook graag proberen maar heb geen idee hoe te installeren onder OS X ;(
Als je sickbeard aan de praat hebt gekregen zou het triviaal moeten zijn, maar om het vanaf het begin uit te leggen kan ik je niet helpen. Ik heb bijna nul OSX ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
Moet Python 2.6 installeren op Debian voordat ie het gaat doen. Nogal al veel werk.. .compilen van Python etc. Dutch, gebruik je couchpotato ook al echt nu? Het ziet er goed uit overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door iBurger op 05-11-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
DutchNutcase schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:25:
[...]

Als je sickbeard aan de praat hebt gekregen zou het triviaal moeten zijn, maar om het vanaf het begin uit te leggen kan ik je niet helpen. Ik heb bijna nul OSX ervaring.
Heb deze tutorial gebruikt om SickBeard te installeren. Geen idee hoe dat met CouchPotato zou werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
@twylight
code:
1
2
3
4
michael@debian:~$ cd /opt/
michael@debian:/opt$ git clone git://github.com/RuudBurger/CouchPotato.git
michael@debian:/opt$ cd CouchPotato/
michael@debian:/opt/CouchPotato$ python CouchPotato.py -d

Als ik het goed heb moet dit ook werken op OSX. Met deze terminal commands ga ik naar de directory /opt/ en gebruik ik "git clone" om de laatste versie van CouchPotato naar binnen te halen. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

iBurger schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:10:
@twylight
code:
1
2
3
4
michael@debian:~$ cd /opt/
michael@debian:/opt$ git clone git://github.com/RuudBurger/CouchPotato.git
michael@debian:/opt$ cd CouchPotato/
michael@debian:/opt/CouchPotato$ python CouchPotato.py -d

Als ik het goed heb moet dit ook werken op OSX. Met deze terminal commands ga ik naar de directory /opt/ en gebruik ik "git clone" om de laatste versie van CouchPotato naar binnen te halen. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Om Couchpotato te update hoef je niet eens naar de commandline toe. Dat kan de webinterface zelf. Dat is best netjes, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
ik gebruik SAB al een tijdje met de TV sortering en RSS strooms. Bevalt me egt super! maar had na aanlijding van dit topic toch nog 2 vraagjes:

welke meer waarden heeft SickBeard tv sortering tegenover de SABnzbd tv sortering?
kan ik SickBeard ook op de Synology DS110j installeren?

Thanks in Advanced _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Diabl0570 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:02:
welke meer waarden heeft SickBeard tv sortering tegenover de SABnzbd tv sortering?
Lees dit topic eens door, zoek eens wat op de site van SickBeard en je hebt je antwoord. ;)
kan ik SickBeard ook op de Synology DS110j installeren?
Klik, binnen een minuut gevonden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
8)7
sorry, hoopte op een korte opsomming ;):P
maar je hebt gelijk 2 min en heb het gevonden ( keek er net gewoon over heen 8)7 :F
SickBeard Features include:

automatically retrieves new episode torrent or nzb files
can scan your existing library and then download any old seasons or episodes you're missing
can watch for better versions and upgrade your existing episodes (to from TV DVD/BluRay for example)
XBMC library updates, poster/fanart downloads, and NFO/TBN generation
configurable episode renaming
sends NZBs directly to SABnzbd, prioritizes and categorizes them properly
available for any platform, uses simple HTTP interface
can notify XBMC, Growl, or Twitter when new episodes are downloaded
specials and double episode support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb de laatste dagen last van het feit dat Sickbeard van een paar series de NZB niet meer binnenhaalt, terwijl die wel in de 'Coming Episodes' vermeld staan...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:28:
Ik heb de laatste dagen last van het feit dat Sickbeard van een paar series de NZB niet meer binnenhaalt, terwijl die wel in de 'Coming Episodes' vermeld staan...
Oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Het volgende speelt:

Ik begin steeds meer en meer het gemak en de functionaliteit van SABnzbd+ de ontdekken. Voordeel: een hoop gebruiksgemak als het eenmaal goed is ingesteld, nadeel: je wil dat steeds meer geautomatiseerd raakt en je wordt een luie NZB-downloader.

Nu ben ik zover dat ik categorieën heb ingesteld voor al mijn series en films, en dat ik als ik een NZB download, deze een categorie zoeken zodat die op de juiste plek terecht komt. Alleen: ik wil dat hij dit automatisch doet.

Voorbeeld: als ik Doxter download (Dexter downloaden zou illegaal zijn), dan kan ik drie dingen doen:
  • De normale NZB downloaden en in de Queue de categorie Doxter toekennen (vereist 1 extra handeling > Categorie toekennen in de Queue)
  • De NZB laten downloaden in een submap van de Watched folder genaamd Doxter (vereist 1 extra handeling > Opslaan als in submap Doxter van Watched folder)
  • De NZB de prefix {{doxter}}nzbnaam.nzb meegeven (Vereist 1 extra handeling > Opslaan als om de prefix mee te geven)
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik met 1 druk op de knop de nzb die (zoals ingesteld) in mijn Watched folder komt automatisch de categorie heeft die ik wil dat de nzb heeft zonder 1 extra handeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Voor TV Series raad ik je SickBeard aan, even dit topic doorzoeken dan weet je waar ik het over heb ;)

Voor muziek heb ik het bijvoorbeeld zo ingesteld dat downloads uit groepen "alt.binaries.sounds.mp3.complete_cd" & "alt.binaries.sounds.mp3" automatisch de categorie "Music" krijgen toegekend, en na het downloaden naar de map "Automatisch aan iTunes toevoegen" worden verplaatst.

Dit kan je vinden onder het tabblad "Categories".

Als je dit voor muziek ook zo wil doen wel even .m3u in de cleanup-list zetten onder het tabblad "General".

Je kan dit ook voor films zo instellen natuurlijk.

Voordat ik SickBeard ontdekt had werkte ik ook ongeveer zo met Series, echter is SickBeard superieur en loopt alles nu via dat programma wat betreft TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Voor series zou ik gewoon Sickbeard gebruiken, dan gaat alles vanzelf.

Ik moet toch eens sneller reageren...

[ Voor 31% gewijzigd door DeOS op 09-11-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Maar voor Sickbeard moet je je series toch op dezelfde machine laten?

Mijn server download voor me (automagisch met RSS enzo) en mediacenter haalt het (zodra deze aan staat) er automatisch af. Vervolgens worden de files van de server gedelete en weg zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan installeer je toch SickBeard op je server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de bestanden verplaatst worden naar zijn mediacenter? Voor Sickbeard is dit opzich geen probleem. Zodra een aflevering gedownload is, blijft hij deze status houden. Ook al verplaats je het bestand hierna naar een andere locatie. Zelf zou ik gewoon streamen vanaf je server, maar misschien zit je met beperkte opslagcapaciteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jaaa ik heb CouchPotato aan de praat *O* Awesome.

Echt een luie downloader ik :+ TV Series en Films die ik wil worden automatisch gedownload, gerenamed en verplaatst naar de juiste plek :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Twylight schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:01:
Jaaa ik heb CouchPotato aan de praat *O* Awesome.

Echt een luie downloader ik :+ TV Series en Films die ik wil worden automatisch gedownload, gerenamed en verplaatst naar de juiste plek :7
Nice, en werkt het net zo goed als Sick Beard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Maks schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:16:
[...]

Nice, en werkt het net zo goed als Sick Beard?
Nou, je kan duidelijk zien dat Sickbeard al veel verder is met de ontwikkeling dan CouchPotato maar het ziet er al heel goed uit!

Heb, om te testen, even wat films toegevoegd die al uit zijn en CouchPotato vond ze gelijk en stuurde ze naar SABnzbd :9

Heb nu een hele hoop films toegevoegd, en hij laat o.a. een lijst zien met films die binnenkort uit komen, films die in de bioscoop draaien etc.

Er zijn nog een aantal dingen wat beter kan, tuurlijk, maar ook nu is het al een leuk stuk software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
uhm ik vind juist het omgedraaide.... Hoop dat couch patato binnenkort ook series gaat doen.

Trailers, subs, best quality, xbmc meta data.... wat zou het nog meer moeten kunnen?

[ Voor 32% gewijzigd door lowfi op 09-11-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wat ik nog graag zou willen:
• RSS Feeds (van je Wanted list o.a.)
• Meer view opties (Grid view, etc.)
• iTunes Trailers support (itunes.apple.com, films toevoegen aan wanted lijst)
• Betere renaming
• Bestaande films renamen door script te runnen, niet alleen nieuwe films. Wat ook slecht werkt. doe het nu nog met sabnzbd.
• Lijst met huidige films op disk
• Growl
• Betere snatch-lijst, (wanneer, hoelaat, welke release, waarvandaan)
• "Weet je het zeker" popup als je op het kruisje drukt (ik drukte er toestraks toevallig twee weg inplaats van 1 en heb geen idee de andere was)

Maar nu ik er nog eens over nadenk heb je misschien gelijk dat het toch best compleet is. Mis alleen persoonlijk nog een aantal punten, maar geen grote eigenlijk.

Aan SickBeard mis ik persoonlijk weinig vandaar de (snelle) conclusie misschien :P

Het zijn twee programma's waar druk aan gewerkt wordt. Beide erg goed, maar beide ook met flaws.

Wat mis jij aan SickBeard als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snep
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 19:42
Is het mogelijk om Sick Beard de gedownloade bestanden alleen te laten verplaatsen? Ik heb voor wat betreft het renamen van mijn tv shows dat aan sabnzbd overgelaten (i.e. Name.S0xE0x.ext) daar de dichtstbijzijnde mogelijkheid in Sick Beard "Name - S0xE0x.ext" is. Gezien de uniformiteit van mijn huidige verzameling tv shows houd ik het graag op die manier en wil derhalve alleen van de 'move to'-functie gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sickbeard zou wel iets kunnen doen aan gebruiksvriendelijkheid :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
snep schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:19:
Is het mogelijk om Sick Beard de gedownloade bestanden alleen te laten verplaatsen? Ik heb voor wat betreft het renamen van mijn tv shows dat aan sabnzbd overgelaten (i.e. Name.S0xE0x.ext) daar de dichtstbijzijnde mogelijkheid in Sick Beard "Name - S0xE0x.ext" is. Gezien de uniformiteit van mijn huidige verzameling tv shows houd ik het graag op die manier en wil derhalve alleen van de 'move to'-functie gebruik maken.
1) SickBeard kan ze wel zo noemen.

Als je bij de instellingen de "Seperator Style" op spaces zet en "Use periods" aanvinkt dan doet die dat voor je ;)

2) Als je toch besluit dat je het anders wil en wil alles veranderen dan kan sickbeard al je afleveringen renamen naar hoe je het hebt ingesteld in SickBeard.
MrVegeta schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:36:
Sickbeard zou wel iets kunnen doen aan gebruiksvriendelijkheid :)
Zoals? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Installatie is niet heel makkelijk :), veel dingen om te installeren om te koppelen aan SABnzb enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
True, installeren en instellingen goed zetten is een bitch met SickBeard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En opzich mis ik een goede koppeling naar subtitles, iets wat me vrij makkelijk lijkt aangezien addic7ed altijd snel de nieuwste en correcte subs heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hmm, oké. Daar heb ik persoonlijk geen last van want ik kijk alles zonder ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Voor de mensen die zeker willen zijn van een snelle download:

http://wiki.sabnzbd.org/highspeed-downloading

En het werkt ook nog eens :)
Vooral die RAM werkt bij mij erg goed. Wat stabielere snelheden.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Werkt inderdaad :Y heb het ook aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
painkill schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:43:
Voor de mensen die zeker willen zijn van een snelle download:

http://wiki.sabnzbd.org/highspeed-downloading

En het werkt ook nog eens :)
Vooral die RAM werkt bij mij erg goed. Wat stabielere snelheden.
Interessant, maar ik vrees dat dat op mijn eTrayz niet zo veel gaat doen. (Daarbij heb ik 10Mbit/s.)

Wat anders: ik heb het nu al een paar weken op rij dat bij een bepaalde serie keer-op-keer de 'proper' versie wordt gedownload. Eerst wordt er dan eentje gedownload waarbij bv audio niet in orde is, daarna komt er een proper uitvoering die beter is. Echter: die proper uitvoering wordt bij mij minstens een keer of vier gedownload. Heb ik iets niet goed ingesteld of is het een bugje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
DeOS schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:07:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de bestanden verplaatst worden naar zijn mediacenter? Voor Sickbeard is dit opzich geen probleem. Zodra een aflevering gedownload is, blijft hij deze status houden. Ook al verplaats je het bestand hierna naar een andere locatie. Zelf zou ik gewoon streamen vanaf je server, maar misschien zit je met beperkte opslagcapaciteit?
Er is inderdaad maar beperkte opslagruimte (nou ja... valt ook mee) maar meer het feit dat ik die machine/het netwerk/die schijf wil ontlasten.

Irritant is wel dat Sickbeard bij het toevoegen van series meteen de map aanmaakt. Zit ik straks met een shitload aan lege mappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
@sypher: heb hetzelfde probleem met die lege mappen met Ps3 Media Streamer. Als je XBMC gebruikt (icm de library functie) zou je daar natuurlijk geen last van hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door iBurger op 10-11-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
pven schreef op woensdag 10 november 2010 @ 07:43:
[...]

Interessant, maar ik vrees dat dat op mijn eTrayz niet zo veel gaat doen. (Daarbij heb ik 10Mbit/s.)

Wat anders: ik heb het nu al een paar weken op rij dat bij een bepaalde serie keer-op-keer de 'proper' versie wordt gedownload. Eerst wordt er dan eentje gedownload waarbij bv audio niet in orde is, daarna komt er een proper uitvoering die beter is. Echter: die proper uitvoering wordt bij mij minstens een keer of vier gedownload. Heb ik iets niet goed ingesteld of is het een bugje? :?
Ik heb het probleem van dubbele downloads ook af en toe... :/
Het rare is dat hij 2 keer identiek dezelfde download neemt, dus zelfs geen proper, en dan ook maar met 10sec verschil er tussen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

MrVegeta schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:16:
Installatie is niet heel makkelijk :), veel dingen om te installeren om te koppelen aan SABnzb enzo.
Je moet je wel even bedenken dat SickBeard zich nog steeds in alpha-status bevindt. De ontwikkelaar doet dit waarschijnlijk gewoon in zijn vrije tijd en richt zich momenteel voornamelijk op de functionaliteit. Wanneer hij denkt dat alles wat hij er in wilt er in zit en goed werkt, zal ie wel beginnen aan een goede documentatie en automatische koppeling met SABnzbd. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Moet ik me nou gaan verdedigen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snep
Twylight schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:50:
[...]
1) SickBeard kan ze wel zo noemen.

Als je bij de instellingen de "Seperator Style" op spaces zet en "Use periods" aanvinkt dan doet die dat voor je ;)

2) Als je toch besluit dat je het anders wil en wil alles veranderen dan kan sickbeard al je afleveringen renamen naar hoe je het hebt ingesteld in SickBeard.

[...]
Zoals? :P
Ad 1
Ja maar dan loop je 'vast' op het moment dat de naam van de serie uit meer dan één woord bestaat, e.g. Blue Mountain State wordt dan Blue.Mountain.State. :9

Ad 2
Dat weet ik maar ik houd het liever op de manier zoals ik het nu heb. :+

Lijkt erop dat er vooralsnog geen mogelijkheid toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
snep schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:58:
[...]

Ad 1
Ja maar dan loop je 'vast' op het moment dat de naam van de serie uit meer dan één woord bestaat, e.g. Blue Mountain State wordt dan Blue.Mountain.State. :9

Ad 2
Dat weet ik maar ik houd het liever op de manier zoals ik het nu heb. :+

Lijkt erop dat er vooralsnog geen mogelijkheid toe is.
Wat is daar fout aan dan? Dat wil je toch ook?

Dat Blue Mountain State Blue.Mountain.State wordt :?

Ik denk dat er meer mogelijk is dan jij denkt maar je gewoon eigenwijs bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Bring it on!

Oh wait, dit is niet de huiskamer.
Anyways, je snapt wat ik bedoel. En de ontwikkelaar neemt gewoon feature requests aan, toch?

Ik ben van plan om mezelf ook wat te gaan verdiepen in Python. Ik heb een idee voor een programma wat wel kan aansluiten op Sab en SickBeard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snep
Twylight schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:25:
[...]
Wat is daar fout aan dan? Dat wil je toch ook?

Dat Blue Mountain State Blue.Mountain.State wordt :?

Ik denk dat er meer mogelijk is dan jij denkt maar je gewoon eigenwijs bent :+
Haha hopelijk zorgt dit voor wat meer duidelijkheid 8)7
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/214448/Images/Screenshot/tv%20sorting%20thumb.png

Zoals hierboven staat is het simpelweg dus niet mogelijk in Sick Beard. Dus niet per se eigenwijs alleen prefereer ik mijn eigen manier van sorting boven de geboden mogelijkheden binnen Sick Beard (afgezien van het verplaatsen naar de juiste map dus, want dát wil ik wel!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:48
Als ik op een NZB-zoeksite een NZB-file aanmaak met verschillende afleveringen van een TV serie, hoe kan ik er dan voor zorgen dat SABnzbd elke aflevering uitpakt direct na het downloaden van DIE aflevering en NIET na de HELE collectie klaar is pas begint met uitpakken.

Dus simpel:

Ik maak een nzb bestand aan op een site met verschillende afleveringen van een serie.
en wil dat SABnzbd de aflevering uitpakt wanneer ie klaar is met downloaden en dus NIET eerst de hele nzb file afwacht...

Bij Newsleecher deed ie dat automatisch (maar ja, daar betaal je voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kan niet. Ik neem aan dat je NZBindex gebruikt?

Ik gebruik NZBs en als je daar meerdere afleveringen aanvinkt dan download hij een zip, en die lees SAB wel uit als verschillende afleveringen.
snep schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:10:
[...]

[afbeelding]

Zoals hierboven staat is het simpelweg dus niet mogelijk in Sick Beard. Dus niet per se eigenwijs alleen prefereer ik mijn eigen manier van sorting boven de geboden mogelijkheden binnen Sick Beard (afgezien van het verplaatsen naar de juiste map dus, want dát wil ik wel!).
Hmm ok, je hebt gelijk, maar het is ook wel een heel vreemde manier. Denk dat jij een van de 2 mensen op de wereld bent die dit zo doet :+ :P

[ Voor 64% gewijzigd door jmxd op 10-11-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Sab download eerst alle files die in de nzb zitten, daarna check hij en unzipped hij.
Volgens mij is daar niks aan te veranderen.

[edit]
Te laat :P

[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 10-11-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

snep schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:10:
[...]

[afbeelding]

Is het dan niet mogelijk om je collectie aan te passen aan de manier waarop SickBeard het doet? Dit kan heel makkelijk met FileBot.
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over SABnzbd, niet over index-sites.