Net even Sick Beard geinstalleerd. Werkt goed. Zou alleen graag een paar series uit Sick Beard gooien maar kan niet vinden waar ik dit kan doen. Iemand een idee?
Ik zou graag Nederlandse series toevoegen aan sick beard, of iets soortgelijks. Bestaat iets dergelijks? Of moet ik gewoon creatief met RSS-feeds aan de slag?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Als het hier: http://thetvdb.com/ voorkomt pven, dan kan Sickbeard er wel mee omgaan. En dan is het nog de vraag of hij de nzb's vindt bij de nzbsites.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ah, ik zie idd wel Nederlandse series staan. Dan zal het idd wel een probleem met het vinden van NZB's zijn.Nitai schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:54:
Als het hier: http://thetvdb.com/ voorkomt pven, dan kan Sickbeard er wel mee omgaan. En dan is het nog de vraag of hij de nzb's vindt bij de nzbsites.
Show aanklikken, dan bovenin het menu (bruine balk) op Delete klikken.Bartjeee schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 03:44:
Net even Sick Beard geinstalleerd. Werkt goed. Zou alleen graag een paar series uit Sick Beard gooien maar kan niet vinden waar ik dit kan doen. Iemand een idee?
Iemand hier ervaring mee?
2010-05-20 09:37:28.060000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.060000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:28.062000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:38.215000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:38.215000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:38.215000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it 2010-05-20 09:37:38.215000 SEARCH :: Newzbin returned a malformed result, skipping it
Goh

Maar dat maakt sickbeard wel onbruikbaar...
Newzbin en TVNZB dicht.
NZBs.org en NZBmatrix zijn betaald...
[ Voor 69% gewijzigd door FireDrunk op 20-05-2010 09:49 ]
Even niets...
nzbs.org != betaald (wel even registreren)
Ik gebruik hem sinds tvnzb.com dicht is. Het werkt niet zo makkelijk, maar instellen is goed te doen.
Ik gebruik hem sinds tvnzb.com dicht is. Het werkt niet zo makkelijk, maar instellen is goed te doen.
Op dit moment zijn de registraties gesloten.
Verwijderd
in home op de show klikken en bovenaan op delete klikken.Bartjeee schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 03:44:
Ah juist, ik wat precies op tijd blijkbaar!Japius schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:06:
Op dit moment zijn de registraties gesloten.
--nevermind
[ Voor 32% gewijzigd door Paulusbrand op 20-05-2010 13:17 ]
Verwijderd
ik zou het niet doen, het is het niet waard om gebanned te worden op nzbs.org als mensen ook gewoon een rss feed van nzbindex.nl of binsearch kunnen gebruiken.
edit: kijk hier hoe je er een op nzbindex aanmaakt.
edit: kijk hier hoe je er een op nzbindex aanmaakt.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 13:05 ]
Klopt, maar dan moet je dus zelf je series toevoegen aan je RSS filter.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:02:
ik zou het niet doen, het is het niet waard om gebanned te worden op nzbs.org als mensen ook gewoon een rss feed van nzbindex.nl of binsearch kunnen gebruiken.
SickBeard ondersteunt geen RSS feeds
Even niets...
Waarom zou je gebanned worden op nzbs.org voor een rssfeed, ik doe dit al een jaar of 2 nu
en bij nzbmatrix werkt het ook prima
( ik denk dat ik een reply mis, die later is ge-edit.... )
en bij nzbmatrix werkt het ook prima
( ik denk dat ik een reply mis, die later is ge-edit.... )
Verwijderd
nzbs.org maakt gebruik van een registratie systeem en een uid en hash om toegang te krijgen tot de rss feed en hun api. als opeens 50 mensen tegelijk met dezelfde uid en hash aanloggen loop je het risico om gebanned te worden.
niet geheel waar het ondersteunt de tvnzb.com rss feed (helaas nu offline). weet niet zeker of gebeurd door de rss feed te volgen of dmv een api. als het de rss feed volgt kan de ontwikkelaar deze code misschien aanpassen voor andere rss feeds.FireDrunk schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:05:
[...]
Klopt, maar dan moet je dus zelf je series toevoegen aan je RSS filter.
SickBeard ondersteunt geen RSS feeds
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2010 14:50 ]
Je hebt gelijk, het ondersteund geen *custom* RSS feedsVerwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:44:
nzbs.org maakt gebruik van een registratie systeem en een uid en hash om toegang te krijgen tot de rss feed en hun api. als opeens 50 mensen tegelijk met dezelfde uid en hash aanloggen loop je het risico om gebanned te worden.
[...]
niet geheel waar het ondersteunt de tvnzb.com rss feed (helaas nu offline). weet niet zeker of gebeurd door de rss feed te volgen of dmv een api. als het de rss feed volgt kan de ontwikkelaar deze code misschien aanpassen voor andere rss feeds.
* FireDrunk heeft met NZBMatrix gespeeld, betaald, en een hoop gedownload!
Mooie site
[ Voor 12% gewijzigd door FireDrunk op 20-05-2010 15:05 ]
Even niets...
die 7 euro was het best waard inderdaadFireDrunk schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:05:
[...]
Je hebt gelijk, het ondersteund geen *custom* RSS feeds
* FireDrunk heeft met NZBMatrix gespeeld, betaald, en een hoop gedownload!
Mooie site
Al mis ik tvnzb.com wel daar kon je tenminste snel controleren wat je nog miste
SabNzb maakt geen connectie in google chrome. Heb al van alles geprobeerd. ook de bijbehorende extensie werkt niet. Iemand hetzelfde probleem tegengekomen?
Wat is nou het probleem? Maakt sabnzbd geen connectie met internet als je met Chrome naar de website gaat? (want dat kan niet aan chrome liggen)Penskuhh schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:37:
SabNzb maakt geen connectie in google chrome. Heb al van alles geprobeerd. ook de bijbehorende extensie werkt niet. Iemand hetzelfde probleem tegengekomen?
Of update hij niet? of kan je geen verbinding met de website van SabNZBd maken met Chrome? (wat mij het meest logische lijkt...)
Hoe probeer je Sab te benaderen? (http://127.0.0.1:8080, http://localhost:8080, http://eigenip:8080 )
Even niets...
Probeer eens http://[::1]:8080/sabnzbd/.
Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar dan in Opera.
Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar dan in Opera.
Hij maakt inderdaad geen connectie met chrome. In Safari werkt het wel prima. Ik heb inderdaad al geprobeerd om via 127.0.0.1 en localhost te benaderen maar dat is geen suces. Ook op het Ip adres geeft hij aan geen verbinding tot stand te kunnen brengen.
Is het een optie om een andere poort te gebruiken?
Is het een optie om een andere poort te gebruiken?
Open de settings met Safari en verander de host van localhost naar 127.0.0.1. Dan pakt Chrome hem wel.
Heb ik ook moeten doen.
Heb ik ook moeten doen.
Hoi,
Ik maak sinds een paar dagen gebruik van SABNZB en het bevalt me goed. Waar ik echter nog een probleem mee heb is het sorteren van series.
Indien de serie begint met de naam van de serie gaat alles nagenoeg perfect. Heb ik ook een paar series die beginnen met de releasegroup naam, waardoor de sorting de serie dus niet kan vinden, bijv.
"releasegroupnaam-serienaam.S01E01.mpg".
Is hier iets voor?
Een tweede is ook nog eens indien de serienaam afgekort is. Dan gaat het denk ik ook niet goed.
Verder is dit ook een probleem bij het gebruik van automatische RSS feeds.
Iemand een oplossing hiervoor?
Bedankt!
Ik maak sinds een paar dagen gebruik van SABNZB en het bevalt me goed. Waar ik echter nog een probleem mee heb is het sorteren van series.
Indien de serie begint met de naam van de serie gaat alles nagenoeg perfect. Heb ik ook een paar series die beginnen met de releasegroup naam, waardoor de sorting de serie dus niet kan vinden, bijv.
"releasegroupnaam-serienaam.S01E01.mpg".
Is hier iets voor?
Een tweede is ook nog eens indien de serienaam afgekort is. Dan gaat het denk ik ook niet goed.
Verder is dit ook een probleem bij het gebruik van automatische RSS feeds.
Iemand een oplossing hiervoor?
Bedankt!
Ik heb zojuist de nieuwste versie van Sab geinstalleerd en nu werkt het dus wel via de normale weg in Chrome.Bosmonster schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:54:
Open de settings met Safari en verander de host van localhost naar 127.0.0.1. Dan pakt Chrome hem wel.
Heb ik ook moeten doen.
Bij de laatste versie (die al bijna 3 weken oud is) werkt het bij mij ook niet zonder wijzigingen, maar Chrome heeft wel net een nieuwe versie uitgebracht
hmmmm sickbeard doet z'n werk niet meer zo goed. Series worden opeens niet meer gedownload doordat hij geen results krijgt van nzbs.org.
In het log staat netjes
2010-05-21 18:02:15.209274 SEARCH :: Authentication error: The NZBs.org result URL has no auth info which means your UID/hash are incorrect, check your config
2010-05-21 18:02:15.209669 SEARCH :: No providers were used for the search - check your settings and ensure that either NZB/Torrents is selected and at least one NZB provider is being used.
Heb de hash enzo gecheckt, maar deze zijn goed geconfigureerd.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
In het log staat netjes
2010-05-21 18:02:15.209274 SEARCH :: Authentication error: The NZBs.org result URL has no auth info which means your UID/hash are incorrect, check your config
2010-05-21 18:02:15.209669 SEARCH :: No providers were used for the search - check your settings and ensure that either NZB/Torrents is selected and at least one NZB provider is being used.
Heb de hash enzo gecheckt, maar deze zijn goed geconfigureerd.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Stick to one poster. doe maar eens een teevee search. die zijn echt gefocussed op goeie namings enzo. je kan een mooie ingewikkelde search als RSS doen via nzbindex. daar lopen mijn rss feeds ook over en gaat prima.
Dat zou ik ook willen maar ik wil graag de 5.1 DD (vanwege passthrough van tv naar versterker) met nederlandse subs, en die van teevee zijn meestal DTS en zonder subs.Mar2zz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:30:
[...]
Stick to one poster. doe maar eens een teevee search. die zijn echt gefocussed op goeie namings enzo. je kan een mooie ingewikkelde search als RSS doen via nzbindex. daar lopen mijn rss feeds ook over en gaat prima.
Ik download nu PS3 streams (mpg) versies omdat deze al voorzien zijn van nl subs en 5.1DD zijn. Hoef ik ze niet zelf te zoeken.
Ik heb nu ook een methode gevonden voor mijn probleem. Ik heb tvrenamer gevonden die het met enige tweak in de config kan oplossen. Deze kan namelijk als postscript gedeeltes van de bestandsnaam strippen en/of vervangen. Het gaat nu vrij goed als ik alle mogelijke namen afvang.
volgens mij is sickbeard een beetje buitenspel gezet?
de ondersteunde sites zijn niet meer bereikbaar
behalve nzbmatrix geloof ik
de ondersteunde sites zijn niet meer bereikbaar
behalve nzbmatrix geloof ik
[ Voor 12% gewijzigd door Reloader op 23-05-2010 16:52 ]
Er is een nieuwe SB build die ook andere indexsites ondersteund.
Wat is nou het grote voordeel van sickbeard tegenover een goeie RSS van nzbindex?
1. Hij weet wanneer hij moet zoeken achter welke serie. Geen nutteloos werk dus, hoewel jij daar geen echt voordeel van ondervind. 
2. Hij maakt automatisch de nodige files aan die je nodig hebt voor je XBMC-Library
3. Hij kan zoeken naar voorgaande afleveringen/seizoenen van een serie
4. ...
Er zullen er wel nog zijn, maar dat zijn zowat de belangrijkste dingen voor mij.
2. Hij maakt automatisch de nodige files aan die je nodig hebt voor je XBMC-Library
3. Hij kan zoeken naar voorgaande afleveringen/seizoenen van een serie
4. ...
Er zullen er wel nog zijn, maar dat zijn zowat de belangrijkste dingen voor mij.
Punt 2 is wel sterk ja. de rest, dat kan sab ook wel zelf.
Voordeel is dat je niet her en der allerlei rss feeds hoeft in te stellen. Gewoon een folder toevoegen en klaar.
[ Voor 3% gewijzigd door lowfi op 23-05-2010 23:10 ]
Woehoe!Nzbmatrix:
UPDATE 23.May.2010
Direct Download API is now up and running again, fingers crossed its stable now. Update Details API also back online. Search API to return shortly.
Voorbeeldje ?Mar2zz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:30:
[...]
meuk kun je eruit halen door het te analyseren. nzbindex negeert zoektermen met een - ervoor.
Hier kun je kijken hoe je verschillende termen kunt opstellen/negeren etc. en standaard advanced search doen natuurlijk. Ik weet niet of ik hier zo een link mag neerzetten ivm auteursrechten enzo.
hier staat in ieder geval meer: http://www.nzbindex.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=162
Hier kun je kijken hoe je verschillende termen kunt opstellen/negeren etc. en standaard advanced search doen natuurlijk. Ik weet niet of ik hier zo een link mag neerzetten ivm auteursrechten enzo.
hier staat in ieder geval meer: http://www.nzbindex.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=162
Is het normaal dat indien ik i 1 nzb meerdere archieven download (bijv. verschillende afleveringen), dat indien 1 bestand van 1 archief ervan niet compleet is dat de overige complete archieven ook niet worden uitgepakt?
Thx.
Thx.
Nee. Maar wellicht is het een optie die ik niet zo gauw kan vinden. heb vaak genoeg als ik een discografie ofzo neerhaal dat hij tig albums wel uitpakt, maar ook een aantal rars laat staan omdat hij die niet uit kan pakken.
Volgens mij is het ook sneller als je meerdere archieven in meerdere nzb's downloadt. Ten eerste kan SAB dan verder downloaden als ie nog bezig is met uitpakken. Belangrijker nog is dat het parren van één groot archief veel langer duurt dan van meerdere kleine.
Als ik een nieuwe serie download, doe ik dat altijd in meerdere losse episodes in plaats van in één keer een heel seizoen. Misschien is het alleen gevoelsmatig, omdat je eerder een resultaat hebt. Maar het bevalt me prima. Bijkomend voordeel is dat je dan sowieso geen last hebt van het niet uitpakken van beschadigde archieven.
Als ik een nieuwe serie download, doe ik dat altijd in meerdere losse episodes in plaats van in één keer een heel seizoen. Misschien is het alleen gevoelsmatig, omdat je eerder een resultaat hebt. Maar het bevalt me prima. Bijkomend voordeel is dat je dan sowieso geen last hebt van het niet uitpakken van beschadigde archieven.
Ik heb inmiddels antwoord gekregen op mijn vraag op het sabnzbd forum:
"It's normal behavior.
A work-around is to set "Only post-process verified jobs" to "off" in Config->Switches.
This does have side-effects of course.
We're working on a better solution for the next major release."
Ik snap wel dat het wel werkt als ik alle afleveringen los had nzb-ed, alleen is dat toch veel meer werk dan alleen maar aanvinken als je een anime probeert in te halen met 50+ afleveringen
.
"It's normal behavior.
A work-around is to set "Only post-process verified jobs" to "off" in Config->Switches.
This does have side-effects of course.
We're working on a better solution for the next major release."
Ik snap wel dat het wel werkt als ik alle afleveringen los had nzb-ed, alleen is dat toch veel meer werk dan alleen maar aanvinken als je een anime probeert in te halen met 50+ afleveringen
Agreed. Work around is dan voor mij om óf gericht te zoeken op de release in nzbindex en die als RSS in SAB te zetten, óf om de linkjes één voor één aan te klikken. NZB'tjes worden door Firefox in de Watched folder gezet en SAB pakt ze van daar weer op. Best werkbaar
De oplossing is om in een rij met zogenaamd dezelfde bestanden gewoon voor de oudste te gaan (oftewel, die het eerste gepost is). Is tot nu toe altijd afdoende geweest om geen password meuk binnen te hengelen. Het ligt trouwens niet aan Sabnzbd, alhoewel een functie die passworded spul kan herkennen wel op zijn plaats is als je het mij vraagt.Xaero schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:13:
[...]
Voorbeeldje ?. Ik krijg toch vaak dan meuk met passwords (#a.b.teevee)
Volgende (major-?) release zal er een optie zijn ingebouwd om bestanden met wachtwoord automatisch uit de wachtrij te verwijderen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
hmm nzbs.org was bij mij een tijdje niet bereikbaar, dus dacht dat de boel opgerold was ofzo, heb nu een vip accountje bij nzbmatrix aangemaakt dus dat werkt ookFire69 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:27:
Nzbs.org doet het nog gewoon?
Nzbmatrix kan je momenteel niet gebruiken, hun api ligt er uit...
ik ben ook een beetje aan het proberen wat sabnzbd allemaal kan, maar heb toch nog een paar vragen;
-Wat is het voordeel om sabnzbd te starten als windows server, je kan toch ook aanvinken dat hij met windows opstart. (ik snap het verschil niet echt)
-Als sabnzbd iets probeert te repareren zegt windows bij mij, Par2 is afgesloten excuses voor het ongemak... (iig het scherm van "naar windows verzenden")
Hopelijk weten jullie hier het antwoord op
-Wat is het voordeel om sabnzbd te starten als windows server, je kan toch ook aanvinken dat hij met windows opstart. (ik snap het verschil niet echt)
-Als sabnzbd iets probeert te repareren zegt windows bij mij, Par2 is afgesloten excuses voor het ongemak... (iig het scherm van "naar windows verzenden")
Als "service" laten opstarten heeft als voordeel, dat je niet hoeft in te loggen maar dat hij al start voor je "in" windows bentSjeffie schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:18:
ik ben ook een beetje aan het proberen wat sabnzbd allemaal kan, maar heb toch nog een paar vragen;
Volgens mij doet de nzbmatrix api het weerReloader schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:51:
[...]
hmm nzbs.org was bij mij een tijdje niet bereikbaar, dus dacht dat de boel opgerold was ofzo, heb nu een vip accountje bij nzbmatrix aangemaakt dus dat werkt ook
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Via nzbs.org worden er erg vaak ook oude afleveringen gepost die ook worden opgepikt door mijn rss feed en dat is natuurlijk niet mijn bedoeling. Hoe zorg ik dat ie alleen die nieuwere pakt? En anders houd ik me aanbevolen voor een fatsoenlijkere RSS feed die alleen de nieuwere bevat. Via nzbindex krijg ik het ook niet echt lekker aan de praat.
Kan je dan ook bijvoorbeeld je laptop dicht doen, (dus stand-by/slaapstand) terwijl hij doorgaat met downloaden?FreshMaker schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:39:
[...]
Als "service" laten opstarten heeft als voordeel, dat je niet hoeft in te loggen maar dat hij al start voor je "in" windows bent
want dit kan geloof ik niet als je hem niet als service opstart... toch?
Euh, als je pc in standby staat, mag je sabnzbd starten zoals je wilt, maar dan gaat hij echt niks meer doen hoor.
Ik maak gebruik van de .nzb Backup Folder. De folder is 777 maar de bestanden die erin terecht komen niet. Folder permisions voor complete downloads staat ook op 777 (in sab.ini). Als ik nu een gebackupte nzb wil deleten moet ik eerste met chmod aan de gang. Is er een manier om gelijk de rechten van backup files aan te passen net zoals dat gebeurt bij complete downloads?
Sab staat op een linux doos mocht dat nog niet duidelijk zijn
[ Voor 8% gewijzigd door lowfi op 29-05-2010 20:14 ]
Maintenance release 0.5.3 RC1.
Note that this is not a Final release.
Features:
- Support of nzbmatrix categories (dotted style: apps.linux)
- Support of X-DNZB headers for all indexing sites (allows categories for nzbs.org)
- Support 101 season/episode notation.
WARNING: make sure you restrict SeasonSorting to specific categories.
Much more titles will be interpreted as episode/season ("bla 101 name", "bla.101.name", "bla-101-name".
- Use all text after the season/episode element as episode name (don't require '-')
- Support of categories in RSS feeds
(only for compatible feeds, like nzbmatrix.com and nzbs.org)
See: http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories
Bug fixes:
- Accumulate all groups in an NZB (for category matching)
- After reducing connections SABnzbd should retry full amount 10 min later
This event was sometimes missed
- Recursive unpack of archives should be done in nested folders instead of base folder
- Sort strings with an absolute path were not handled properly
- Restore compatibility with Python 2.4
- Several fixes to improve robustness of NZB retrieval from indexers
- Solved crash in NZB retrieval from indexers when explicit PP value was set
Other:
- Remove most newzbin features from UI
Note that this is not a Final release.
Features:
- Support of nzbmatrix categories (dotted style: apps.linux)
- Support of X-DNZB headers for all indexing sites (allows categories for nzbs.org)
- Support 101 season/episode notation.
WARNING: make sure you restrict SeasonSorting to specific categories.
Much more titles will be interpreted as episode/season ("bla 101 name", "bla.101.name", "bla-101-name".
- Use all text after the season/episode element as episode name (don't require '-')
- Support of categories in RSS feeds
(only for compatible feeds, like nzbmatrix.com and nzbs.org)
See: http://wiki.sabnzbd.org/configure-categories
Bug fixes:
- Accumulate all groups in an NZB (for category matching)
- After reducing connections SABnzbd should retry full amount 10 min later
This event was sometimes missed
- Recursive unpack of archives should be done in nested folders instead of base folder
- Sort strings with an absolute path were not handled properly
- Restore compatibility with Python 2.4
- Several fixes to improve robustness of NZB retrieval from indexers
- Solved crash in NZB retrieval from indexers when explicit PP value was set
Other:
- Remove most newzbin features from UI
Hulde! Dat was persoonlijk iets wat ik erg mistte na het in elkaar donderen van newzbin. Categories van andere indexsites
Run je sabnzbd wel als jezelf? je kunt de sabnzbd-user aanpassen in /etc/default/sabnzbdplus. Volgens mij kan je niet deleten omdat ze door onder andere userid zijn geplaatst.lowfi schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:13:
Ik maak gebruik van de .nzb Backup Folder. De folder is 777 maar de bestanden die erin terecht komen niet. Folder permisions voor complete downloads staat ook op 777 (in sab.ini). Als ik nu een gebackupte nzb wil deleten moet ik eerste met chmod aan de gang. Is er een manier om gelijk de rechten van backup files aan te passen net zoals dat gebeurt bij complete downloads?
Je kunt de backupfolder toch ook verplaatsen naar ergens in jouw home en dan zou je het probleem misschien niet hebben. (maar dan zou het kunnen dat sabnzbd geen permissie heeft op te slaan als ie onder andere user zit.)
Sickbeard gebruiken, of je RSS feed op seizoen filteren. De afleveringen die je al hebt maar gerepost worden door een ander zul je altijd (tenzij je sickbeard gebruikt) dubbel krijgen...Darkzell schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:27:
Via nzbs.org worden er erg vaak ook oude afleveringen gepost die ook worden opgepikt door mijn rss feed en dat is natuurlijk niet mijn bedoeling. Hoe zorg ik dat ie alleen die nieuwere pakt? En anders houd ik me aanbevolen voor een fatsoenlijkere RSS feed die alleen de nieuwere bevat. Via nzbindex krijg ik het ook niet echt lekker aan de praat.
Even niets...
Weet iemand hoe dit zit? Ik had vannacht een 6-tal oorlogsfilms binnengehaald, allemaal dvd's (van die ouwe klassiekers). Ik heb moviesorting aanstaan met een defaultstring, maar hij heeft alle .vob, .ifo en .bup's allemaal bij elkaar gewoon in mijn Films/ folder gegooid.
Ik had daarom wat handarbeid met renamen omdat dubbele bestanden dan een suffix voor de extensie krijgen. dus VTS_01_1.VOB en VTS_01_1.1.VOB enzo.
Ik heb bij avi's, iso's en mkv's e.d. wel het liefst dat ie die gewoon in de root van de Films/ map plaatst, maar bij VIDEO_TS folders natuurlijk niet, daarbij moet ie liefst die VIDEO_TS-map omnoemen naar bijvoorbeeld Apocalypse Now Redux (of de nzb-naam dan).
Vreemd genoeg heb ik dit probleem nog nooit eerder gehad, maar ik denk dat het voor het eerst voorkomt dat alle dvd's die ik binnenhaal een VIDEO_TS map als parentmap hadden ofzo.
Ik had daarom wat handarbeid met renamen omdat dubbele bestanden dan een suffix voor de extensie krijgen. dus VTS_01_1.VOB en VTS_01_1.1.VOB enzo.
Ik heb bij avi's, iso's en mkv's e.d. wel het liefst dat ie die gewoon in de root van de Films/ map plaatst, maar bij VIDEO_TS folders natuurlijk niet, daarbij moet ie liefst die VIDEO_TS-map omnoemen naar bijvoorbeeld Apocalypse Now Redux (of de nzb-naam dan).
Vreemd genoeg heb ik dit probleem nog nooit eerder gehad, maar ik denk dat het voor het eerst voorkomt dat alle dvd's die ik binnenhaal een VIDEO_TS map als parentmap hadden ofzo.
[ Voor 13% gewijzigd door Mar2zz op 01-06-2010 20:15 ]
Ik heb precies hetzelfde gehad. In 1 nzb een aantal dvd's binnenhalen.. Het werd een grote puinhoop, alles kwam in 1 video_ts terecht.
Ik heb gewoon alles nog een keer gedownload, maar nu 1 dvd per NZB :-) dat was makkelijker dan handmatig proberen iets te redden.
Ik heb gewoon alles nog een keer gedownload, maar nu 1 dvd per NZB :-) dat was makkelijker dan handmatig proberen iets te redden.
Ik probeer mijn series te synchroniseren, zodat automatisch de laatste afleveringen worden gedownload, de titels van de bestanden kloppen en de series-bestanden netjes zijn verdeeld in seizoen-mappen. Dat hernoemen en sorteren gebeurt nog niet, het downloaden van missende episodes ook niet.
Update 6-6-2010: dat is nu eindelijk gelukt. Was even uitzoekwerk, maar het werkt beter dan ik had durven dromen.
Ik heb vandaag 6 nzb-bestanden gedownload met 150gb aan inhoud, 30gb per stuk. Het bestaat vooral uit documentaires van 700mb, maar indien 1 van de documentaires in een heel 30gb pakket niet gerepareerd kan worden, dan pakt SABnzbd niets uit!
Update 6-6-2010: dat is nu eindelijk gelukt. Was even uitzoekwerk, maar het werkt beter dan ik had durven dromen.
Ik heb vandaag 6 nzb-bestanden gedownload met 150gb aan inhoud, 30gb per stuk. Het bestaat vooral uit documentaires van 700mb, maar indien 1 van de documentaires in een heel 30gb pakket niet gerepareerd kan worden, dan pakt SABnzbd niets uit!
[ Voor 58% gewijzigd door chronoz op 06-06-2010 12:34 ]
Op het moment heb ik mijn Alt.binz vervangen door SabNzb+ en op zich zit dit er goed uit, maar ik zit alleen nog met het volgende probleem:
• Als in 30GB aan bestanden 1 pakket zit dat corrupt is, dan pakt hij totaal niets uit en nu zit ik met 80 pakketten van 2400 rar-bestanden die nog moeten worden uitgepakt.
(Zie dus ook Windows 7 - Sequentieel unrarren van bestanden (Nieuwsgroep))
• Als in 30GB aan bestanden 1 pakket zit dat corrupt is, dan pakt hij totaal niets uit en nu zit ik met 80 pakketten van 2400 rar-bestanden die nog moeten worden uitgepakt.
(Zie dus ook Windows 7 - Sequentieel unrarren van bestanden (Nieuwsgroep))
Verwijderd
Ik kwam laatst deze site tegen:Darkzell schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:27:
http://www.tvnzb.ca/
Na het registreren kun je je series selecteren en maakt er dan een RSS feed van. Zegmaar wat tvnzb.com deed toen die nog online was.
En ook weer uit de lucht...Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:44:
[...]
Ik kwam laatst deze site tegen:
http://www.tvnzb.ca/
Na het registreren kun je je series selecteren en maakt er dan een RSS feed van. Zegmaar wat tvnzb.com deed toen die nog online was.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met deze site dan:
http://medianzb.com/
Aangezien het nog een beta is.
Weet iemand hoe je de 'system folder' aan kunt passen?
Nu verwijst ie in m'n synology ds-901 nas naar: "/var/packages/sab2/target/sab"
Maar dat kan ik met m'n filestation niet benaderen...
Nu verwijst ie in m'n synology ds-901 nas naar: "/var/packages/sab2/target/sab"
Maar dat kan ik met m'n filestation niet benaderen...
Ik snap er niks van, ik heb SABnzbd+ 0.5 op m'n synology ds109 geinstalleerd, maar de downloads worden ergens neergezet waar ik blijkbaar niet bij kan.
Dit is de 'mappen' pagina van m'n sabnzbd+, de instellingen dus:

M'n file station (van de ds-109) laat echter niks in die map zien:

En ik heb zojuist toch echt iets gedownload:

Doe ik nou iets fout, of heb ik een instelling gemist, of kijk ik op de verkeerde plek?
Dit is de 'mappen' pagina van m'n sabnzbd+, de instellingen dus:

M'n file station (van de ds-109) laat echter niks in die map zien:

En ik heb zojuist toch echt iets gedownload:

Doe ik nou iets fout, of heb ik een instelling gemist, of kijk ik op de verkeerde plek?
Ik geef altijd het complete path op. Dus bv: /home/lowfi/Usenet/Complete
Bovenin de folder config van sab staat ook dit:
Jouw complete downloads komen denk ik in de install dir van sab.
Bovenin de folder config van sab staat ook dit:
code:
1
| NOTE: Folders will be created automatically when Saving. You may use absolute paths to save outside of the default folders. |
Jouw complete downloads komen denk ik in de install dir van sab.
[ Voor 11% gewijzigd door lowfi op 17-06-2010 21:11 ]
Dat denk ik ook, maar daar kan ik toch helemaal niet bij komen? Ik kan niet naar die map bladeren in m'n verkenner of in de file station van m'n nas. Of is die mogelijkheid er wel?
Waarom pas je dan niet gewoon de complete dir aan? Weet niet of die synology ook met mount points werkt. Denk het haast wel aangezien het op linux zal zijn gebaseerd.
iets van /mnt/Volume1/Usenet/Complete
iets van /mnt/Volume1/Usenet/Complete
de mappen die je hebt staan in je sabconfig zijn relatief. Ik weet niet hoe dat op je synology zit, meestal zijn ze relatief aan de homefolder op linux. dus downloads/complete komt dan in /home/username/complete.
Een heel pad invoeren zoals lowfi aangeeft zou je probleem moeten oplossen. dus /public/Sabnzbd/downloads/complete. Mits die public niet een sambashare-naam of symlink is naar een andere map. (public zou dus net zo goed /home/synology/public kunnen zijn. die diskstation van je synology is waarschijnlijk niet te vertrouwen als het op werkelijke mapstructuur aankomt, die is wellicht anders dan daar getoond.
Ik neem aan dat public niet je username is?
Een heel pad invoeren zoals lowfi aangeeft zou je probleem moeten oplossen. dus /public/Sabnzbd/downloads/complete. Mits die public niet een sambashare-naam of symlink is naar een andere map. (public zou dus net zo goed /home/synology/public kunnen zijn. die diskstation van je synology is waarschijnlijk niet te vertrouwen als het op werkelijke mapstructuur aankomt, die is wellicht anders dan daar getoond.
Ik neem aan dat public niet je username is?
Ah, ik heb het al. In de diskstation manager van de nas zit onder 'third-party applications' de optie 'SABnzbd+ Helper'. Die deed het eerst niet, maar nu wel. Daar kan ik (gelukkig) een download map aanwijzen en opslaan.
Thx voor jullie tijd.
Thx voor jullie tijd.
Ik heb besloten om alleen nog maar de final releases te installeren op mijn eTrayz. De pre-releases werken meestal ook wel, maar dat is net iets moeilijker te installeren.
Iets anders over sick beard: ik dacht dat er een optie was a-la 'no renaming', nu wordt alles hernoemd. Waar zit die optie verstopt? Als ik bij Config / General kijk dan ik de rename-opties wel aanpassen, met het renamen op zich kan ik niet uitzetten.
Never mind: zat bij de 'episode downloads' verstopt.
Iets anders over sick beard: ik dacht dat er een optie was a-la 'no renaming', nu wordt alles hernoemd. Waar zit die optie verstopt? Als ik bij Config / General kijk dan ik de rename-opties wel aanpassen, met het renamen op zich kan ik niet uitzetten.
Never mind: zat bij de 'episode downloads' verstopt.
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 17-06-2010 23:00 ]
Ik heb SABnzbd tegenwoordig zo ingesteld dat hij 's-avonds een paar uurtjes niets doet (eTrayz staat in het televisiekastje, die schijf hoor je nogal
). Schiet SickBeard dan wel zijn verzoekjes door naar de gepauzeerde SABnzbd? Ik krijg het niet echt getest. 
Wat ben ik soms toch een n00b ...
... dit is makkelijk te testen als je de juiste knopjes maar gebruikt. 
Werkt dus: ze komen keurig in een gepauzeerde queue te staan.

Wat ben ik soms toch een n00b ...

Werkt dus: ze komen keurig in een gepauzeerde queue te staan.
[ Voor 25% gewijzigd door pven op 20-06-2010 22:27 ]
Lijkt me logisch toch? Sickbeard geeft via de API gewoon zijn ding door.
Als je een nzb in je monitor-folder zet, komt die ook in je queue als sabnzb op pauze staat.
Als je een nzb in je monitor-folder zet, komt die ook in je queue als sabnzb op pauze staat.
Kan iemand mij uitleggen waarom SABnzbd+ 0.5.2 zegt dat het uitpakken mislukt is wegens het ontbreken van een par-file, maar vervolgens wel alles uitpakt en in de map complete plaatst met het woord Failed voor de bestandsnaam?
En als je het bestand opent ,in mijn geval een film, er niets aan de hand lijkt en ik gewoon kan afspelen met alles erop en eraan?
Ik heb ook al opnieuw geinstalleerd maar er veranderd niets.
Overigens is dit niet bij alle bestanden het geval, meestal werkt het normaal.
En als je het bestand opent ,in mijn geval een film, er niets aan de hand lijkt en ik gewoon kan afspelen met alles erop en eraan?
Weet je dat zeker? Dat is bij mij namelijk niet het geval.Fire69 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:36:
Ik wacht al een half uur, maar hij pikt hem echt niet op (0.5.2).
Dat heb ik ook gehad. Bij een zoek-en-vind-spelletje(rustgevend). Wel +1500 files uitgepakt maar toch zeuren over te weinig herstelblokken. Overigens heeft RAR een CRC checksum, das als hij goed uitpakt, en de RAR-files dus automatisch zijn gewist, is de download gelukt. Nu kan het of aan de poster liggen dat die de NZB met PAR niet goed heeft ingesteld, of een bugje in SAB.MatMich schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:42:
Kan iemand mij uitleggen waarom SABnzbd+ 0.5.2 zegt dat het uitpakken mislukt is wegens het ontbreken van een par-file, maar vervolgens wel alles uitpakt en in de map complete plaatst met het woord Failed voor de bestandsnaam?
Overigens heb ik laatst ook een download gehad, waarvan SAB vertelde dat de download is mislukt. Toen heb ik de nieuwste Quickpar gedownload, en die kon alles prima repareren/joinen, zodat ik 100% van die post binnen had.
In mijn download folder had ik toen een aantal *.zip.1 bestanden trouwens...
Ik heb een heel flauw idee dat dit bij eerdere builds van SAB dit niet zo was.
Kortom, ik denk dat er nog wel wat fixes/regression fixes komen. Ik heb daar het volste vertrouwen in.
Yippie kayak, other buckets!
Vreemd. Zou gewoon moeten werken (hier werkt het op 0.5.2 op zowel windows bak als Synology NAS)pven schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:12:
Ik wacht al een half uur, maar hij pikt hem echt niet op (0.5.2).
Het is niet erg dat hij hem niet oppakt, want de watchfolder hangt ook aan de eTrayz. Maar wel raar dat het bij de een wel werkt en bij de ander niet.
Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar SABnzbd staat gescheduled op pauze.
Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar SABnzbd staat gescheduled op pauze.
Net even een schedule erin gezet om op pauze te gaan. Gewacht tot hij op pauze stond, dan een nzb in de watch-folder gegooid en die kwam mooi in de queue
Maar hij zeg dat hij een rar bestand niet heeft kunnen vinden en dus mislukt is.jmk schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:20:
[...]
Dat heb ik ook gehad. Bij een zoek-en-vind-spelletje(rustgevend). Wel +1500 files uitgepakt maar toch zeuren over te weinig herstelblokken. Overigens heeft RAR een CRC checksum, das als hij goed uitpakt, en de RAR-files dus automatisch zijn gewist, is de download gelukt. Nu kan het of aan de poster liggen dat die de NZB met PAR niet goed heeft ingesteld, of een bugje in SAB.
Overigens heb ik laatst ook een download gehad, waarvan SAB vertelde dat de download is mislukt. Toen heb ik de nieuwste Quickpar gedownload, en die kon alles prima repareren/joinen, zodat ik 100% van die post binnen had.
In mijn download folder had ik toen een aantal *.zip.1 bestanden trouwens...
Ik heb een heel flauw idee dat dit bij eerdere builds van SAB dit niet zo was.
Kortom, ik denk dat er nog wel wat fixes/regression fixes komen. Ik heb daar het volste vertrouwen in.
Niet een par bestand.
En vervolgens pakt hij de boel uit, in mijn geval een dvd, en die kan ik verder gewoon prima afspelen en ook de menufuncties werken.
Er wordt alleen Failed voor gezet.
Ik kan dus niets zelf uitpakken want de rar bestanden zijn er niet meer.
Heel apart. Als ik tijd/zin heb, zal ik er eens een topic voor openen in het SABnzbd-forum.Fire69 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:01:
Net even een schedule erin gezet om op pauze te gaan. Gewacht tot hij op pauze stond, dan een nzb in de watch-folder gegooid en die kwam mooi in de queue
SABnzbd+ 
Werkt perfect hier, heb alles precies goed afgesteld, Series hernoemd hij en plaatst die in de goede mappen etc
heerlijke app
Werkt perfect hier, heb alles precies goed afgesteld, Series hernoemd hij en plaatst die in de goede mappen etc
Als ik in SickBeard de optie 'Use Season Folders' aanvink, maar de rename-optie uit heb staan dan moet het postscript van SickBeard de files toch nog steeds in een season-folder plaatsen? Dit heeft altijd gewerkt, totdat er twee weken terug 'iets' veranderde waardoor het niet meer werkte. Ik heb echter geen idee wat er gewijzigd is.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Op dit moment ben ik ook aan het spelen met SickBeard, na dit gehele topic gelezen te hebben klinkt het zeker erg goed.
Helaas hebben we in de topicstart geen overzicht van het instellen van SickBeard. Is er ergens een stap voor stap uitleg?
Helaas hebben we in de topicstart geen overzicht van het instellen van SickBeard. Is er ergens een stap voor stap uitleg?
http://google.com/?q=sickbeardPaulBloem schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:53:
Op dit moment ben ik ook aan het spelen met SickBeard, na dit gehele topic gelezen te hebben klinkt het zeker erg goed.
[ Voor 10% gewijzigd door pasta op 28-07-2010 14:29 ]
Frank-NL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:33:
[...]
http://google.com/?q=sickbeard
[modbreak]LMGTFY linkjes laat je maar achterwege de volgende keer. :/[/]
(anders antwoord je gewoon even niet..) Maar goed, i'll figure it out.
Gelijk maar even zien hoe ik het op m'n Synology kan zetten waar ik ook SABnzbd heb draaien...
Het is serieus niet in je opgekomen even te Googlen? Het is namelijk de eerste hit, dan kunnen mensen LMGTFY links irritant vinden, wat daaraan ten grondslag ligt is nog vervelender. Bovendien geef ik dus een antwoord op je vraag, namelijk een stap-voor-stap uitleg voor het gebruik van SickBeard.
Hmm was een beetje sarcasme vanuit mijn kant... uiteraard is Google geraadpleegd. Alleen is het af en toe redelijk overweldigend en zijn er altijd meerdere versies en de een niet beter dan de andere. Een hoop voor linux en dergelijke, terwijl ik een van Windows zoek.Frank-NL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:56:
Het is serieus niet in je opgekomen even te Googlen? Het is namelijk de eerste hit, dan kunnen mensen LMGTFY links irritant vinden, wat daaraan ten grondslag ligt is nog vervelender. Bovendien geef ik dus een antwoord op je vraag, namelijk een stap-voor-stap uitleg voor het gebruik van SickBeard.
Als er bijvoorbeeld eentje boven de rest uitstijgt qua duidelijkheid en dergelijke dan is dat toch best prettig om bij de Topicstart te hebben staan, en ik was dus ook benieuwd of iemand die wist.
Ik begrijp best dat er dingen van je verlangd wordt maar om elke keer het wiel uit te vinden is ook zo bagger.
Maar goed... no harm intended.
Prima 
Maar om weer even ontopic te gaan, ik vraag me af of SickBeard het gaat redden op een Synology. Ik draai het op een gewone PC, een dualcore AMD 2350 en die vind ik er al moeite mee hebben. Zeker als je een langlopende serie inlaadt zoals Top Gear of The Simpsons en ook nog het automatisch downloaden van fanart etc aan hebt staan. Aan de andere kant, unrarren kunnen die dingen ook dus wellicht dat het gewoon kan.
Maar je handleiding staat hier: http://sickbeard.com/config.html
Maar om weer even ontopic te gaan, ik vraag me af of SickBeard het gaat redden op een Synology. Ik draai het op een gewone PC, een dualcore AMD 2350 en die vind ik er al moeite mee hebben. Zeker als je een langlopende serie inlaadt zoals Top Gear of The Simpsons en ook nog het automatisch downloaden van fanart etc aan hebt staan. Aan de andere kant, unrarren kunnen die dingen ook dus wellicht dat het gewoon kan.
Hmm true maar zoals je zegt unrarren etc. kost meer power en dat doet mijn Synology perfect. Als ik via mijn PC ember er over heen laat lopen dan hoeft dat niet via de NAS gedownload te worden, stel dat hij het niet trekt.Frank-NL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:08:
Prima
Nu staat er als het goed is ook python op de nas alleen weet ik niet of ook Cheetah is benodigd om SickBeard te laten werken op de Synology.
Moet me maar eens gaan verdiepen om te kijken hoe je dat geïnstalleerd krijgt. SABnzbd heb ik via Merty gedaan, dus dat gaat redelijk automatisch.
Iemand aanwezig dit al getracht heeft om SickBeard op een NAS geïnstalleerd te krijgen in combinatie met SABnzbd? Want dat zou uiteraard een mooie situatie geven
Zijn meerdere mensen die het hebben draaien op een Synology, zelfs op de wat zwakkere J-versies !Frank-NL schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:08:
Prima
Bij mij werkt het goed op de DS210J.
Woehoe, dat is goed nieuws... dan ga ik daar zeker even induiken. Kan ik mooi mijn HTPC op standby gooien wanneer ik hem niet gebruik, aangezien mijn NAS toch altijd aan staat.loyske schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:24:
[...]
Zijn meerdere mensen die het hebben draaien op een Synology, zelfs op de wat zwakkere J-versies !
Bij mij werkt het goed op de DS210J.
Thanks voor de reactie!
EDIT:
Even wat rond zitten kijken en kwam het volgende tegen:
Synology Installation of Sick Beard, auto start on boot, and process of upgrading in future
Assumes you have installed SABnzbd with the Merty package (which includes Python).
First SSH into the NAS as root.
Install Bootstrap as described here, so that you get ipkg on there:
http://forum.synology.com/wiki/index.php/Installing_bootstrap_for_the_armmarvell_models
Install git so you can pull latest SB updates
code:
ipkg install git
(you could skip the previous 2 steps if you want, it makes it way easier to update in the future though)
Next go to the directory to where you want to install sickbeard. I put it on one of my hard drive volumes.
code:
cd /volume2/misc/
Next you are going to pull the latest source revision of sickbeard
code:
git clone git://github.com/midgetspy/Sick-Beard.git sickbeard
To update it in the future (NOT NOW!), first shutdown sickbeard through its web interface, and then something like
code:
cd /volume2/misc/sickbeard/
git pull
To get sickbeard to start at system startup:
code:
vi /var/packages/sab2/target/scripts/sabstart.sh
then I added this line at end of file:
(note that my personal install path is /volume2/misc/sickbeard/)
code:
$DIR/utils/bin/python /volume2/misc/sickbeard/SickBeard.py --quiet -s0.0.0.0:8081 &
In order to use sickbeard's post-processing scripts for sabnzbd, you should run this line in SSH terminal:
code:
ln -s /var/packages/sab2/target/utils/bin/python /usr/bin/python
Restart the device and sickbeard's web interface should be accessible at http://synoloygsip:8081
Dit is uiteraard niet van mij, heb het hier gevonden:
Bron
Ben niet thuis, dus ik heb het nog niet uit kunnen proberen. Maar ziet er naar mijn idee wel veelbelovend uit. Iemand nog op of aanmerkingen erop op bovenstaande?
EDIT
Even link edit.. was afgekort vandaar dat het niet werkte, bedankt Castor voor de opmerking.
[ Voor 72% gewijzigd door PaulBloem op 29-07-2010 12:57 ]
Goede vondst! Ik ga het binnenkort ook op mijn NAS proberen!
Opmerking: Je url in de tekst klopt niet, deze moet zijn: http://forum.synology.com...for_the_armmarvell_models
Opmerking: Je url in de tekst klopt niet, deze moet zijn: http://forum.synology.com...for_the_armmarvell_models
Study everything, You'll find something you can use
Ik ben overgestapt op SABnzbd en ik gebruikte altijd Grabit. Grabit die verwijderde altijd de rar bestanden, als die ze had uitgepakt. Maar bij SABnzbd is het zo dat als die bestanden uitpakt, dat dan de rar bestanden ook nog blijven. Dus dan heb ik eigenlijk 2x hetzelfde overal van.
Zit er ergens een optie in SABnzbd? Ik heb me al doodgezocht in dat programma, maar geen optie daarvoor gevonden.
Zit er ergens een optie in SABnzbd? Ik heb me al doodgezocht in dat programma, maar geen optie daarvoor gevonden.
Default Post-Processing:
Used when no post-processing is defined by the category.
bij de switches tab
Used when no post-processing is defined by the category.
bij de switches tab
HIER heb ik een korte guide voor het toevoegen van SickBeard aan SABNZBd op een synology (DS109 / DS210j)
met een beetje "aanpassen" zal het ook op andere apparaten werken, icm SABNZBd
< edit ... net te laat zie ik al wel
>
maar de mijne is inclusief 'scriptje' om IPKG makkelijk te installeren
@PaulBloem, het werkt perfect, je moet rekening met je installdir en volume's houden, maar werkt perfect
met een beetje "aanpassen" zal het ook op andere apparaten werken, icm SABNZBd
< edit ... net te laat zie ik al wel
maar de mijne is inclusief 'scriptje' om IPKG makkelijk te installeren
@PaulBloem, het werkt perfect, je moet rekening met je installdir en volume's houden, maar werkt perfect
[ Voor 30% gewijzigd door FreshMaker op 29-07-2010 16:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over SABnzbd, niet over index-sites.
Dit topic gaat over SABnzbd, niet over index-sites.