Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Met Sickbeard moet je voorgaande seizoenen gewoon in de Backlog plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 08:18

GNML

applebuyguide.com

Fire69 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:24:
Met Sickbeard moet je voorgaande seizoenen gewoon in de Backlog plaatsen.
Sickbeard is na een reboot zelfs al mijn series kwijt, kan ik ze weer opnieuw gaan toevoegen.. ga vanmiddag maar eens kijken naar episode butler.

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vreemd, het zit al wel in de Meuktracker que, maar hier nog niet gemeld: SABnzbd 0.5.2 is uit sinds 2 mei.
Zojuist geïnstalleerd, moest zelf alles opnieuw instellen, ook aan categories en zo. Na wat problemen met snelheid had ik mijn nieuwsservers verwijderd en opnieuw toegevoegd en verschillende keren herstart, nu werkt het allemaal weer. :)

Ook nzbStatus lijkt weer te werken, had de indruk dat deze met de 0.5.2 RC2 wat problemen had icm Windows 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 10:00

The_Worst

Unox

Heb hier geen problemen met de upgrade. Alle instellingen zijn behouden gebleven.

Alleen werkt nzbdStatus hier nu niet. Ik kan Sabnzbd pauzeren maar daar is alles mee gezegd.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

The_Worst schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:19:
Alleen werkt nzbdStatus hier nu niet. Ik kan Sabnzbd pauzeren maar daar is alles mee gezegd.
Dat probleem had ik ook. Update even naar 0.5.2 en je kan weer, tenminste, ik wel! Check ook even álle instellingen, vooral de API-key is belangrijk.

meuk: SABnzbd+ 0.5.2

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 03-05-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
0.5.2? Waarom waarschuwt Sab niet meer als er een nieuwe versie is? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:49
Ja waarom worden de repositories niet snel genoeg geupdate? Ik mis iets ik weet het zeker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Daarom:
Weekly check for new SABnzbd release.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ah, versienummer is van 0.5.0 direkt naar 0.5.2 gegaan?
Dacht dat ik 0.5.1 gemist had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fire69 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:31:
0.5.2? Waarom waarschuwt Sab niet meer als er een nieuwe versie is? :(
Had ik wel hoor, groene balk, met witte letters, met de melding dat SABnzbd $versie beschikbaar is. :)
$versie is dan uiteraard het versienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
Binnekort een eigen server bouwen, gewoon intel bordje met on board atom derop.
Ik hoop dat het snel genoeg is om ook de rars uit te pakken, maargoed.
Je kunt dit programma toch ook vanuit andere computers oproepen en het hem dan laten downloaden op de server?
Want dat lijkt me ideaal, dan moet je toch instellen wat je localhost is :p ? Dat IP-adress gebruiken en dan gewoon vanuit jouw game pc bijvoorbeeld gewoon in internet gewoon localhost:8080 intypen ofzo?

Ik ben benieuwd!
Dit is echt een top programma beter dan GrabIt, want die haalde lage snelheden, en makelijker/goedkoper(gratis xD) dan newsleecher.
Je kunt hier werkelijk van alles mee!!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

alaintje schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:24:
Binnekort een eigen server bouwen, gewoon intel bordje met on board atom derop.
Ik hoop dat het snel genoeg is om ook de rars uit te pakken, maargoed.
Je kunt dit programma toch ook vanuit andere computers oproepen en het hem dan laten downloaden op de server?
Want dat lijkt me ideaal, dan moet je toch instellen wat je localhost is :p ? Dat IP-adress gebruiken en dan gewoon vanuit jouw game pc bijvoorbeeld gewoon in internet gewoon localhost:8080 intypen ofzo?

Ik ben benieuwd!
Dit is echt een top programma beter dan GrabIt, want die haalde lage snelheden, en makelijker/goedkoper(gratis xD) dan newsleecher.
Je kunt hier werkelijk van alles mee!!
Als je 0.5.x installeert krijg je een wizard waar je onder andere in kan stellen of je het alleen via die computer wil bedienen of dat 't hele netwerk toegang heeft. Bij deze laatste kan het vanaf die server zelf aangeroepen worden met 'localhost:8080', en vanaf andere PC's via 't IPadres of via de computernaam (bij mij is dat bijvoorbeeld 'Tim-PC:8080')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is het iemand hier al gelukt om SABnzbd te installeren als service op een Windows 2008 machine? En dan bedoel ik géén snelkoppeling in de Startup map in het startmenu. De howto van de Wiki is net even anders, instsrv is niet beschikbaar voor Windows 2008 en een Resource Kit is ook niet te downloaden hiervoor.
Ja hoor. Draait prima bij mij thuis op 2008 R2

De truc is de Resource Kit Tools even te installeren op een geschikte bak met bijvoorbeeld Windows XP (of even srvany.exe te zoeken en apart te downloaden)

Google even op srvany+2008 voor meer info en hier is de quick-and-dirty:

"Here's what to do ...

1. At the time of this posting, there is no Windows Server 2008 Resource Kit Tools, so get the "srvany.exe " from the "Windows Server 2003 Resource Kit Tools " and copy it to a suitable location on your Win2008 server (e.g. C:\Windows\System32\ ).
2. Use "sc " to create a new service that launches "srvany " (e.g. sc create MyService binPath= C:\Windows\System32\srvany.exe DisplayName= "My Custom Service" )
3. Using RegEdit : create a "Parameters " key for your service (e.g. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\MyService\Paramaters\ )
4. Using RegEdit : within the newly created "Parameters " key , create a string value called "Application " and enter the full path to the application you are wanting to run as a service. (No quotes required.)

And that should do it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-05 10:06

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Wat is eigenlijk het voordeel van het installeren als service? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Laatst online: 02-05 20:40
sverzijl schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:28:
't is eigenlijk heel simpel (als je het weet:). Vervang de tvnzb.com RSS URL die je had geconfigureerd in SABnzb door bijv :
http://nzbs.org/rss.php?catid=14&i=<unique ID>&dl=1

(&dl=1 zorgt ervoor dat de RSS links direct naar de download links gaan, en niet naar de overzicht pagina, &catid=14 is de RSS feed voor alleen 'x264 encodes', zie ook onderstaande link voor meer info)

Vervang <unique ID> door je persoonlijke code die je vindt op http://www.nzbs.org/index.php?action=rss
Het ligt ongetwijfeld aan mij maar ik snap er niks van. Ik had een mooie tvnzbrss.com RSS feed die helaas niet meer werkt. Hoe komt ik nu tot een nzbs.org URL die weer m'n series bevat die ik graag automagisch zou willen downloaden? Kan iemand dat wellicht stap-voor-stap uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05 08:15

Sr_Ogel

Klop klop klop

Als je de feed van tvnzb.org nog hebt dan is het vrij eenvoudig, althans dat was het bij mij.

Stap 1: registreer je bij nzbs.org
Stap 2: ga naar http://www.nzbs.org/index.php?action=rss
Stap 3: kopieer http://nzbs.org/rss.php? naar je rss instellingen in sabnzbd. Op de plaats waar eerst het adres stond van tvnzb.org
Stap 4: kopieer alles wat achter de dubbele punt staat van de volgende regel
• Add this string to your feed URL to allow NZB downloads without logging in:
(dus de &i= en de &h= met de voor jou persoonlijke codes)
Dit is je persoonlijke code om de nzb's te kunnen downloaden. Plak deze regel achter het adres van stap 3
Stap 5: voeg eventueel &num=50 of &num=100 toe om meer nzb's te downloaden. Voor het geval je sabnzbd wat langer uit staat.

Als je gebruik wil maken van de categorieen die nzbs.org al voor je heeft aangemaakt, zoals alleen de dvdrips of xvid-jes kun je het adres van stap 3 veranderen in een adres welke worden weergeven op http://www.nzbs.org/index.php?action=rss. Dit zou niet nodig moeten zijn als je overstapt van tvnzb.org.

[ Voor 4% gewijzigd door Sr_Ogel op 04-05-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hoe upgraden jullie SABnzbd op iets Linux-achtigs? (In dit geval een eTrayz. ;))

Iedere keer als ik een upgrade doe, dan kan ik de hele handel opnieuw configureren. Als ik sabnzbd.ini veilig stel en na de upgrade er overheen kopieer, dan werkt het niet helemaal jofel.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:05
Gewoon sabnzbd.ini copieren werkt hier onder Debian al jaren prima :?
De structuur van de config file zal ook wel niet echt veranderen denk ik.
Staan de permissies van de ini goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
Ik update sab auto vanuit de repo.de sabnzbd.ini kopieren deed ik jarenlang, met de sprong naar versie 0.4 moest ik geloof ik een nieuwe builden omdat het niet compatible was met de oude .ini. maar buiten dat gaat mijn .ini al heel wat fresh installs, nieuwe os'en e.d. mee.

Je gooit die .ini toch wel in je /home/username/.sabnzbd folder of hoe dat ook in je etrayz zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik was vandaag mijn logs (v0.5.0 op een Synology NAS) eens aan het bekijken, en ik zie een aantal keer per dag de volgende regel terugkomen:
2010-05-05 10:31:22,434::WARNING::[interface:232] Authenticatie ontbreekt: Vul gebruikersnaam en wachtwoord van "Algememe instellingen" in bij je hulp programma:
Ik heb bij 'Algemeen' uiteraard de beveiliging aanstaan met username/password, en zonder deze gegevens kom ik er ook echt niet in. Weet iemand waar die warning dan op kan slaan?

Alles werkt verder als een zonnetje, geen verdere warnings of errors in de de log file...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 12:05

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

mrwolf schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:37:
Ik was vandaag mijn logs (v0.5.0 op een Synology NAS) eens aan het bekijken, en ik zie een aantal keer per dag de volgende regel terugkomen:

[...]

Ik heb bij 'Algemeen' uiteraard de beveiliging aanstaan met username/password, en zonder deze gegevens kom ik er ook echt niet in. Weet iemand waar die warning dan op kan slaan?

Alles werkt verder als een zonnetje, geen verdere warnings of errors in de de log file...
log je via een andere computer in op de web UI? dat is de reden waarom er bij mij dezelfde warnings verschijnen. meestal met een keurige interval van 30 minuten..
de warnings verschijnen bij mij dus alleen wanneer ik met een laptop de sabnzbd queue in de gaten houd. sabnznd draait dus op een andere computer.

heb jij een soortgelijke opstelling?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
tweak_dude schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:51:
Gewoon sabnzbd.ini copieren werkt hier onder Debian al jaren prima :?
De structuur van de config file zal ook wel niet echt veranderen denk ik.
Staan de permissies van de ini goed?
Ja, staat allemaal goed. Tevens staat sabnzbd.ini idd onder /home/<user>/.sabnzbd. Dit probleem heb ik nu enkele upgrades achter elkaar gehad, ik begin het aardig beu te worden om keer-op-keer alles weer in te moeten stellen.

Maakt het bij die laatste upgrade overigens niet uit dat TVsorting iets uit is gebreid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Nerpissad schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:04:
[...]

log je via een andere computer in op de web UI? dat is de reden waarom er bij mij dezelfde warnings verschijnen. meestal met een keurige interval van 30 minuten..
de warnings verschijnen bij mij dus alleen wanneer ik met een laptop de sabnzbd queue in de gaten houd. sabnznd draait dus op een andere computer.

heb jij een soortgelijke opstelling?
sabnzbd draait op een Synology NAS, en ik log in via mijn Win7 PC, dus enigszins vergelijkbaar misschien. Als ik naar de intervals kijk van de logging lijkt het inderdaad iedere keer te zijn dat ik de webinterface open. Maar dit lijkt me een bug in de software, niet een fout oid van mijn kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

mrwolf schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:11:
[...]

sabnzbd draait op een Synology NAS, en ik log in via mijn Win7 PC, dus enigszins vergelijkbaar misschien. Als ik naar de intervals kijk van de logging lijkt het inderdaad iedere keer te zijn dat ik de webinterface open. Maar dit lijkt me een bug in de software, niet een fout oid van mijn kant?
ik heb er een maand of wat geleden al eens een topic voor aangemaakt op het sabnzbd forum.
mijn situatie heeft het niet geholpen, maar misschien staat hier iets wat je verder kan helpen.
als je erachter komt waardoor het komt, wil ik het ook graag weten ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
in /etc/default/sabnzbdplus (debian) kan je de lokatie van de ini ook wijzigen. Ik maak sws de sab folder niet invisible. Staat net als de sab logs/cache/temp staat gewoon in /home/lowfi/Usenet/

Bij mij gaat de ini file nu ook al een hele tijd mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Nerpissad schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:20:
[...]

ik heb er een maand of wat geleden al eens een topic voor aangemaakt op het sabnzbd forum.
mijn situatie heeft het niet geholpen, maar misschien staat hier iets wat je verder kan helpen.
als je erachter komt waardoor het komt, wil ik het ook graag weten ;)
Het disablen van Cooliris lijkt inderdaad te werken... Je moet er maar op komen! Ik hou het even een paar dagen in de gaten, maar sinds die actie heb ik geen warning meer in de logfile gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Ik heb sinds vandaag Google Chrome draaien, en nu werkt opeens http://localhost:8080/sabnzbd/ niet meer? Dat is wel vreemd, want in safari en Firefox dus wel. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
mrwolf schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:03:
[...]

Het disablen van Cooliris lijkt inderdaad te werken... Je moet er maar op komen! Ik hou het even een paar dagen in de gaten, maar sinds die actie heb ik geen warning meer in de logfile gezien.
We zijn nu een aantal dagen verder, en het disablen van CoolIris zorgt er inderdaad voor dat er geen warnings meer in de logfile van sabnzbd worden geschreven. Raar maar waar.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Penskuhh schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:31:
Ik heb sinds vandaag Google Chrome draaien, en nu werkt opeens http://localhost:8080/sabnzbd/ niet meer? Dat is wel vreemd, want in safari en Firefox dus wel. iemand enig idee?
Bij mij werkt het wel in chrome, maar ik benader wel een nas welke niet lokaal draait. Probeer eens zonder / aan het einde of probeeer de naam van je pc.

Wat krijg je eigenlojk te zien in Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met localhost:8080

Suggesties:
Probeer opnieuw te laden: localhost: 8080/ sabnzbd

Dit krijg ik de te zien......

Waar ik mijn exacte pc naam vinden die ik ipv localhost moet plaatsen? het "/" weglaten werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Doe de /sabnzbd/ er eens vanachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Penskuhh schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:00:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met localhost:8080

Suggesties:
Probeer opnieuw te laden: localhost: 8080/ sabnzbd

Dit krijg ik de te zien......

Waar ik mijn exacte pc naam vinden die ik ipv localhost moet plaatsen? het "/" weglaten werkt niet.
ip adres invullen werkt wel?
http://192.168.1.xx:8080/sabnzbd/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Beetje risky om die range te geven?
Ik zat vroeger op 10.x, nu op 192.168.0.x ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penskuhh
Helaas.... Werkt niet.... :( toch een vreemd verhaal dit, er zijn voor chrome wel extensies te vinden voor sabnzbd, maar die werken ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Werkt het wel in een andere browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met Opera :S
Nog niet kunnen vinden waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
tweak_dude schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:32:
Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan met Opera :S
Nog niet kunnen vinden waar het aan ligt.
Heb ik dus ook met Opera en bij mij werkt http://[::1]:8080/sabnzbd/ prima, misschien een ander oplossing op sabnzbd forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
http://[::1]:8080/ werkt inderdaad prima. Maf probleem.

Edit: topic SABnzbd forum hierover.

[ Voor 47% gewijzigd door tweak_dude op 10-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
IPv6 disablen op je netwerk-kaart zou dan het probleem moeten oplossen. Ik gok dat je toch nog geen IPv6 gebruikt, dus is het niet echt een probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293425

Ik heb wat vraagjes over Sickbeard waar ik van hoop dat jullie me verder mee kunnen helpen :)

Heb het sinds gister lopend, vooral om de backlog functionaliteit, dit heeft ook al gewerkt. Nu moet nog het automatisch downloaden van de nieuwe afleveringen. Alles gaat via SABnzbd+ 0.5.0. Ik gebruik alle search providers.

1. Bij de config staat bij NZBMatrix dat het UID ingevuld moet worden. Is dit de username, want ik zie nergens een UID ?

2. Op een pagina van een show staat dit: 'All other statuses will automatically update to Downloaded on a show refresh.' Wat en wanneer is precies een show refresh ?

3. Gister is via backlog downloaden gelukt. Er zijn toen een paar afleveringen niet gevonden, welke ik nu handmatig download door op 'search' te klikken. SABnzbd geeft nu dit aan: Probeer NZB op te halen van http://nzbmatrix.com/api-...kersnaam&apikey=<mijnapi> met een leeftijd van 14739d. Hetzelfde gebeurd bij een nzb van nzbs.org. Wanneer ik echter die url in de browser plak download hij de nzb en geeft deze in Alt.Binz een leeftijd aan van maar een aantal dagen.

Hoop dat ik een beetje duidelijk was :9 Bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313339

1: uid is iets dat je krijgt als je een betaald abbo van nzbmatrix afneemt.
2: als je op re-scan files of force full update klikt. re-scan kijkt alleen naar de files, full update update ook de metadata, plaatje e.d.
3: je hebt een uid nodig om toegang te krijgen tot de api van nzbmatrix deze is zoals hierboven gezegd alleen beschikbaar als je een betaald abbo hebt. sabnzbd 0.5.0 heeft na de release van 0.5.2 inderdaad opeens problemen om nzb's van nzbs.org te halen update naar 0.5.2 en dit werkt allemaal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

ahh hier zitten de sick beard experts _/-\o_

Ben er net een beetje mee aan het spellen, maar bij alle series geeft hij bij de oude episodes aan skipped, terwijl deze wel beschikbaar zijn op het systeem.
Map opbouw is voor alle series gelijk \Serie\SXX , heb dus ook netjes "use season folders" aan staat.
En alle SXX folders bevatten netjes een de xbmc/mediacompanion nfo's van de episode.
Wel zijn de namen van de episodes een rommeltje enige wat ze bij recente series gemeen hebben is SXXEXX
er voor en er na word gebruik gemaakt van punten spaties en noem maar op .

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313339 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:29:
1: uid is iets dat je krijgt als je een betaald abbo van nzbmatrix afneemt.
2: als je op re-scan files of force full update klikt. re-scan kijkt alleen naar de files, full update update ook de metadata, plaatje e.d.
3: je hebt een uid nodig om toegang te krijgen tot de api van nzbmatrix deze is zoals hierboven gezegd alleen beschikbaar als je een betaald abbo hebt. sabnzbd 0.5.0 heeft na de release van 0.5.2 inderdaad opeens problemen om nzb's van nzbs.org te halen update naar 0.5.2 en dit werkt allemaal weer.
Bedankt voor je reactie rebelangel ! :)

Ik heb een vip account, maar zie nergens een uid. De link die naar SABnzbd gestuurd wordt (met gebruikersnaam ipv uid) werkt echter wel, dus ik neem aan dat niet downloaden door het probleem met versie 0.5.0. komt. Edit'je: nu op 0.5.2 en het werkt perfect _/-\o_

Ook heb ik re-scan en full update gedaan, er blijft echter Snatched en Snatched (Backlog) staan. Ik wilde dit graag automatisch op Downloaded hebben, maar besef me net dat SABnzbd dit doet en Sickbeard hier dus niets van af weet. :+

Idee'tje: eventueel Sickbeard topic afsplitsen van SABnzbd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Episodes die skipped staan, moet je in de backlog zetten.
In het hoofdscherm klik je op de naam van de serie, dan krijg je de lijst met alle episodes, daar kan je volledige seizoenen aanvinken.
Dan kies je boven de episode-lijst bij "Change selected episodes to" Backlog.
Dan zal sickbeard ook achter die episodes zoeken.
Let wel, backlog checked bij maar 1x per week ('s zondags dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
brid schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:38:
ahh hier zitten de sick beard experts _/-\o_

Ben er net een beetje mee aan het spellen, maar bij alle series geeft hij bij de oude episodes aan skipped, terwijl deze wel beschikbaar zijn op het systeem.
Map opbouw is voor alle series gelijk \Serie\SXX , heb dus ook netjes "use season folders" aan staat.
En alle SXX folders bevatten netjes een de xbmc/mediacompanion nfo's van de episode.
Wel zijn de namen van de episodes een rommeltje enige wat ze bij recente series gemeen hebben is SXXEXX
er voor en er na word gebruik gemaakt van punten spaties en noem maar op .
Kan zijn dat sick beard niet blij is met jouw "SXX" folders? Weet niet wat sick beard zelf voor season folders aanmaakt.

Ik gebruik zelf geen season folders en dump alles gewoon in 1 hoofdfolder (/mnt/Media/Video/Series/Lost/ bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog wat vraagjes !

Ik heb gister via backlog 10 afleveringen Lost binnen gehaald. Deze kwamen in de map Lost 2004. De afleveringen die ik nu krijg via het 'search' knopje komen in de map Lost. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen zodat ook de backlog afleveringen in de aangegeven map komen ?

Kan ik in Sick Beard of SABnzbd aangeven dat samples niet gedownload moeten worden ? De samples worden nu hernoemd ipv. de echte afleveringen.

Ook na 're-scan files' en 'force full update' blijft de status van backlog downloads op 'Snatched (Backlog)' staan. Dit wil ik graag naar Downloaded hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 293425 op 10-05-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lowfi schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:21:
[...]

Kan zijn dat sick beard niet blij is met jouw "SXX" folders? Weet niet wat sick beard zelf voor season folders aanmaakt.

Ik gebruik zelf geen season folders en dump alles gewoon in 1 hoofdfolder (/mnt/Media/Video/Series/Lost/ bv)
season folders moeten voor sickbeard in de volgende notatie: season #
waarbij # het seizoensnummer is.
Anoniem: 293425 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:26:
Nog wat vraagjes !

Ik heb gister via backlog 10 afleveringen Lost binnen gehaald. Deze kwamen in de map Lost 2004. De afleveringen die ik nu krijg via het 'search' knopje komen in de map Lost. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen zodat ook de backlog afleveringen in de aangegeven map komen ?

Kan ik in Sick Beard of SABnzbd aangeven dat samples niet gedownload moeten worden ? De samples worden nu hernoemd ipv. de echte afleveringen.

Ook na 're-scan files' en 'force full update' blijft de status van backlog downloads op 'Snatched (Backlog)' staan. Dit wil ik graag naar Downloaded hebben.
samples kun je uit zetten in sabnzbd onder instellingen-> opties/ optie: verwerking van "sample" bestanden. hier kun je dan het beste kiezen voor niet downloaden.

je moet even wachten totdat hij klaar is met het rescannen (hij herlaad de pagina wel maar is op de achtergrond nog bezig) als dit het niet is weet ik het verder niet.

edit: heb effe gezocht en uid blijkt dus gewoon je username te zijn (User IDentification), ik dacht dat het een klantnummer of hashwaarde of zoiets moest zijn. (eigenlijk wel logisch dat de username en uid gelijk zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 313339 op 10-05-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

lowfi schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:21:
[...]

Het was inderdaad de SXX benaming, blijkt dus dat sick beard alleen maar SeasonX folders pakt.
Denk dat ik voor de actieve series die ik bij wil houden, maar een aparte map stucutuur aan maak en daar een seasonX folder maak en deze link naar m'n huidige stuctuur, anders raakt XBMC weer in de war :'(

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
brid schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:56:
[...]

Het was inderdaad de SXX benaming, blijkt dus dat sick beard alleen maar SeasonX folders pakt.
Denk dat ik voor de actieve series die ik bij wil houden, maar een aparte map stucutuur aan maak en daar een seasonX folder maak en deze link naar m'n huidige stuctuur, anders raakt XBMC weer in de war :'(
Je hernoemt je folders van SXX naar Seaon XX, doet in XBMC een clean Library en daarna een Update Library en je bent klaar toch?
Zo heb ik het ook gedaan nadat ik SB ben gaan gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

en al je watched weer op nieuw instellen of je moet een overnight build draaien :+ (linux version)

[ Voor 8% gewijzigd door brid op 11-05-2010 08:54 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb afgelopen weekend versie 0.5.2 geïnstalleerd over de oude 0.5.0 heen op mijn Synology NAS. Ik krijg normaal gesproken een e-mailtje zodra er iets gedownload is. Echter, sinds 0.5.2 krijg ik de volgende mailtjes binnen:
code:
1
2
3
Finished at 2010-05-10 18: 24:48
Results of the job: 
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Het e-mail sjabloon is nog precies hetzelfde, maar misschien zie ik iets anders over het hoofd?

edit: ik heb de Engelse template weggegooid, en er een Nederlandse (uit de 0.5.2 versie) voor in de plaats gezet, en nu werkt het wel. Oorzaak weet ik dus niet, oplossing is er wel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door mrwolf op 11-05-2010 10:09 . Reden: gevonden... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-03 12:18
Is er een manier om sabnzbd te vertellen geen rar files te downloaden met een wachtwoord (of er zo snel mogelijk mee te stoppen)? Ik word een beetje gek van die wachtwoorden die er tegenwoordig op sommige dingen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-04 16:33
Nee volgens mij niet. maar je bent zelf degene die het 'm laat downloaden. Meestal download je ook een trojan of virus mee, dus kijk goed uit wat je in je nzb kwakt. Via community's zoals FTD, FTN en newzbin kan je betrouwbare bronnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
Mar2zz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 20:32:
Nee volgens mij niet. maar je bent zelf degene die het 'm laat downloaden. Meestal download je ook een trojan of virus mee, dus kijk goed uit wat je in je nzb kwakt. Via community's zoals FTD, FTN en newzbin kan je betrouwbare bronnen vinden.
Ik laat sab automatisch wat series die ik volg downloaden, maar voor minstens de helft heb je opeens een wachtwoord nodig. Juist dat automatische vind ik handig, scheelt weer in FTD zoeken en handmatig nzb's maken. Maar die wachtwoord-sh.t verpest het op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
Op nzbclub kan je wel zien of er een wachtwoord/exe in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 10:00

The_Worst

Unox

Misschien wel een handige feature-request. Als het goed is moet dit na één bestand al te ontdekken zijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Bij newzbin kan je pwd posts ignoren.

stervende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Het is hier allemaal gelukt met sickbeard.
Ook eindelijk de sorting van sabnzbd goed ingesteld, zodat tv netjes serie/seasonX/org.filename wordt.

Toch geen gebruik gemaakt van de links die ik had aangemaakt, gewoon even per serie gekeken waar ik was en vandaar in de backlog gezet, xmbc pakt hem toch wel op als de juiste nfo er is. Na nog een half uurtje en dan is hij eindelijk klaar met 4H stampen :)

Wel wat issues gehad met smb icm linux, als er net een hoofdletter anders is geeft dit via smb leuke resultaten. Via de share zie bv Csi en CSI alleen opent hij dan altijd CSI ook als je op Csi klikt

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
The_Worst schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:39:
Misschien wel een handige feature-request. Als het goed is moet dit na één bestand al te ontdekken zijn.
Inderdaad een goed idee als het niet bestaat... waar kun je feature requests doen? Wat is de kans dat zo'n optie het haalt eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Feature-requests op het forum :)

Kans is redelijk groot hoor, hun support is super! :)

[edit]
Hm, niet meer nodig om het aan te vragen blijkbaar:
http://forums.sabnzbd.org/index.php?topic=3696.0
http://trac2.assembla.com/SABnzbd/ticket/392

:)

[ Voor 37% gewijzigd door Fire69 op 12-05-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ticket #392 gaat hier al over dus deze optie is al iets wat er in sabnzbd gaat komen ticket zegt nu dat het in 0.6.0 gaat komen. we wachten af.

edit: te laat edit van fire69 niet gezien

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 313339 op 12-05-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
Goed om te zien dat zoiets al aangevraagd is, blijkbaar hebben meer mensen 'last' van het wachtwoord gedoe. Ik wacht af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
witteveder schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:56:
[...]

Ik laat sab automatisch wat series die ik volg downloaden, maar voor minstens de helft heb je opeens een wachtwoord nodig. Juist dat automatische vind ik handig, scheelt weer in FTD zoeken en handmatig nzb's maken. Maar die wachtwoord-sh.t verpest het op het moment.
Ik haal mijn rssfeed van nzbmatrix.com af, na registratie kun je een rss gebruiken van hun eigen dienst
gesorteerd op alle smaken beeldformaat ( cam -> x264 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
FreshMaker schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:19:
[...]

Ik haal mijn rssfeed van nzbmatrix.com af, na registratie kun je een rss gebruiken van hun eigen dienst
gesorteerd op alle smaken beeldformaat ( cam -> x264 )
Bedankt voor tip, ga ik ook even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Vandaag kan SB niks van mijn series terugvinden? :?
Iemand die V, Lost of Chuck volgt en wel iets heeft kunnen afhalen? NZBMatrix heeft alles gewoon beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chuck gisteren en V vandaag gingen bij mij goed. ik gebruik trouwens nzbs.org weet niet of het hier aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Fire69 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:34:
Vandaag kan SB niks van mijn series terugvinden? :?
Iemand die V, Lost of Chuck volgt en wel iets heeft kunnen afhalen? NZBMatrix heeft alles gewoon beschikbaar...
Jep, gaat hier prima met Sick Beard... ik heb de aanbieders in de volgende volgorde:
- Newzbin
- TVNZV
- NZBs
- EZTV
- NZBMatrix
- TVBinz
Waarbij ik die laatste 2 niet ingeschakeld heb. Draait nu al 2 weken probleemloos zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke versie draai je ? TVBinz heb ik niet eens in het lijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

"alpha build 447"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
MartijnGizmo schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:08:
[...]

Jep, gaat hier prima met Sick Beard... ik heb de aanbieders in de volgende volgorde:
- Newzbin
- TVNZV
- NZBs
- EZTV
- NZBMatrix
- TVBinz
Waarbij ik die laatste 2 niet ingeschakeld heb. Draait nu al 2 weken probleemloos zo...
Probleem opgelost na een reboot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hoe kun je door middel van RSS zorgen dat ie altijd de oudste post pakt? Sommige van de nieuwste posts hebben een wachtwoord, erg vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ivm die paswoorden waar we deze morgend over bezig waren.
Ik ontdek net deze link in de comments van het FTD-artikel op de FP:
http://www.jongma.org/nzbscan/

Wel interessant, alleen kan het denk ik niet in combinatie met SB of Sabnzbd gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sick beard vindt de nieuwste aflevering van FlashForward niet. Als ik hem zelf opzoek op de diverse searchengines die ook in sick beard staan, dan vind ik hem wel. Qua layout is de aflevering hetzelfde als de vorige, op het volgnummertje na. Nergens heb ik iets in logging staan, ik krijg alleen de melding dat sick beard het niet kan vinden.

Hmz, ik zie dat ik met meer recente afleveringen dit probleem heb. Vanaf mijn eTrayz kan ik wel gewoon het web bereiken (SABnzbd werkt gewoon). Vaag ...

Iemand enig idee hoe sick beard deze aflevering toch kan vinden?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 14-05-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zijn degene die je handmatig vindt wel van dezelfde kwaliteit als dat je opgegeven hebt?

Vanochtend vond hij via nzbs.org bij mij in ieder geval nog de nieuwe Fringe, the vampire diary en csi
Heb gelijk even Flashforward gecheckt en die staat bij nzbs alleen als SD, neem aan dat sick beard deze negeert als je HD zoekt

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het kan ook dat je data van thetvdb.com oud (hij weet dan niet dat er een nieuwe aflevering is) is met een mass-update is dit te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ah, dan zal hij idd nog wel niet doorhebben dat er een HD-versie uit is. Bij NZMmatrix staat wel een HD-versie, maar die vindt ie dus niet. Maar ik heb dus problemen met meer series. :S

De data van thetvdb.com is niet echt van toepassing. Sick beard meldt me letterlijk dat ik de uitzending heb gemist, als ik dan op search klik dan forceer ik hem om toch te gaan zoeken.

Ik zal er nog eens wat mee spelen. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Het ligt iig niet specifiek aan FlashForward, die heeft ie hier gewoon binnengeharkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Raar, ik krijg hem nog steeds niet binnen. Ik heb nu alleen NZBmatrix aan staan, maar dat maakt niet uit. :?

Ik zal eens op het sickbeard-forum kijken of dit soort problemen bekend zijn.

En opgelost! :)

In de logging zag ik dat mijn UID voor NZBS.org niet goed was, blijkbaar heeft dat ook invloed als je deze searchenige niet aan hebt gevinkt. Nadat ik de juiste UID in had gevuld, werkt alles weer. O+

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 14-05-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad

Nerpissad

de API en RSS van nzbmatrix zijn allebei down.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgt iemand met Sick Beard de show Stargate Universe ? Op de homepagina zegt hij dat ik een aflevering mis, maar heb ze toch echt allemaal. Geen idee waar hij die extra ep vanaf haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-04 14:43
Heeft iemand trouwens tvnzb.eu werkend? heb het net geprobeerd, maar hij zegt in de log dat de rss feed leeg is
maar heb voor de rest geen ervaring met automatische series downlaoden, dus als iemand een betere site heeft, of het me iets beter kan uitleggen.../
alles is welkom :D

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjeffie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:18:
Heeft iemand trouwens tvnzb.eu werkend? heb het net geprobeerd, maar hij zegt in de log dat de rss feed leeg is
maar heb voor de rest geen ervaring met automatische series downlaoden, dus als iemand een betere site heeft, of het me iets beter kan uitleggen.../
Sick Beard gebruiken, hebben we het eerder in deze thread ook over :) Het is even uitvogelen (gewoon goed de uitleg volgen), maar werkt heerlijk _/-\o_

Misschien een korte uitleg/inleiding van SB in de topic start ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293425 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:59:
Volgt iemand met Sick Beard de show Stargate Universe ? Op de homepagina zegt hij dat ik een aflevering mis, maar heb ze toch echt allemaal. Geen idee waar hij die extra ep vanaf haalt...
toevallig aflevering 2 air (2)? eerste aflevering is namelijk een dubbele. kan ook zijn dat hij denkt door het tijdsverschil dat de aflevering van vandaag al uitgezonden is en hij deze mist.

edit: hij doet bij mij trouwens hetzelfde voor zowel stargate universe als smallville die beide op vrijdag (vandaag) worden uitgezonden dus pas zaterdag vroeg (morgenvroeg) beschikbaar.
Sjeffie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:18:
tvnzb.eu gebruikt een rss feed van tvnzb.com, deze feed is al een tijdje niet meer via de normale weg bereikbaar (of zelfs helemaal down). je kunt gebruik maken van andere rss feeds maar hier zal dan wel wat instelwerk nodig zijn. je kunt ook sickbeard gaan gebruiken maar dit is een alpha en er is weinig tot geen documentatie over dus je moet het zo'n beetje helemaal zelf uitvogelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 313339 op 14-05-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Anoniem: 293425 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:59:
welke denkt hij dan te missen? vandaag wordt als het goed E17 uitgezonden.
E16 is al een tijdje beschikbaar

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@rebelangel66 & @brid:
Vergeten te melden, hij gaf dit gister ook al zo aan. Ik heb van SG:U de eerste 3 afleveringen in 1 bestand. Dit lijkt wel goed te gaan, er staat gewoon dezelfde bestandsnaam bij alle 3. Ook staan bij allemaal vinkjes bij NFO en TBN.

Het probleem is dat ik er niet achter kan komen welke hij denkt te missen. Ook al een issue voor aangemaakt op de SB google code pagina.

kan niet wachten op die nieuwe ep :)

/edit: lijkt er toch op dat het aan de datum lag. Nieuwe aflevering binnen en hij zegt nu 17/17 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 293425 op 15-05-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
SickBeard is nog erg buggy. De python errors vliegen afentoe over het scherm :P

Denk dat het een eeuwige alpha blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik snap niet wat er nu zo handig is aan SickBeard. Je kunt toch gewoon daar de leeftijd op 7 dagen te zetten en het opgeven van een poster, bestandsgrootte en bv. 720p elke week een unieke aflevering binnen krijgen? Werkt bij mij in ieder geval perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik het voornamelijk voor de backlog functionaliteit. Alle oude afleveringen van een serie of een oude serie in 1x ophalen werkt er erg goed :)

Er zijn natuurlijk meerdere manieren om de nieuwe afleveringen binnen te halen. Ieder zijn ding ;)

@lowfi: ik heb zelf nog maar 1x een echte fout gehad. Als je iets vindt report het, de maker is erg actief. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in !

/edit naar aanleiding van post hieronder wil ik dit nog even als pluspunt toevoegen: de optie om de beste kwaliteit te downloaden. Is er op het moment geen HD beschikbaar wordt een SD gedownload, maar ook regelmatig naar de HD gezocht :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 293425 op 14-05-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

1. het heeft een redelijke interface
2. het maakt zelf nfo's aan
3. zoekt alleen wanneer er een episode beschikbaar zou moeten zijn
4. lekker makkelijk, hoeft te minste zelf geen rss feeds aan te maken
5 pakt de eerste die voldoet, geen last meer als een bepaalde poster stopt met een serie

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Haijo schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:18:
Ik snap niet wat er nu zo handig is aan SickBeard. Je kunt toch gewoon daar de leeftijd op 7 dagen te zetten en het opgeven van een poster, bestandsgrootte en bv. 720p elke week een unieke aflevering binnen krijgen? Werkt bij mij in ieder geval perfect.
Ik gebruik sick beard omdat ik het helemaal gehad had dat ik sommige episodes wel vier keer op mijn schijf had staan. Je filter op je RSS-feed kan nog zo goed zijn, er slipt altijd wel iets doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Auto xbmc update. Automatisch downloaden van repacks/etc ook van die handige dingetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Iemand hier Brothers & Sisters werkend in Sickbeard? (voor de frau ntrlk) Staat als Brothers & Sisters op tvdb maar wordt als Brothers and Sisters gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb B&S getest en de show wordt gewoon toegevoegd. Of gaat het om het downloaden ?

Ik had ook problemen met 'Penn & Teller: Bullshit!'. Geen idee hoe, maar ineens pakte hij hem. Wel de shownaam met 'and' ipv '&'.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 293425 op 15-05-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 13:27

Royz

Kleurenblind!!

Lol, vanmorgen ging er iets zwaar fout in mijn RSS feed. Blijkbaar werkte het filter niet meer, ik heb 20 TV shows gedownload (allemaal in HD) voordat ik er pas achter kwam. Er stonden nog 6 pagina's aan shows in de queu. Oeps :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 12:19
Ben nu met SickBeard aan het stoeien, maar krijg het nog niet werkend... Hij roept steeds dat ik geen search providers geselecteerd heb, maar die staan er toch al in?
Verder vind hij 2700 afleveringen indexeren niet echt grappig...

offtopic:
Kan iemand mij inviten voor Newzbin? :)

[ Voor 12% gewijzigd door FireDrunk op 17-05-2010 10:48 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-04 08:11
FireDrunk schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:19:
offtopic:
Waarom inviten? je kan toch gewoon registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 12:19
Xaero schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Waarom inviten? je kan toch gewoon registreren?
|:(

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

FireDrunk schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:19:
offtopic:
offtopic:
Volgens mij kan iedereen zich nu aanmelden, zie o.a.: http://www.newzbin.com/news/view/?nw_id=256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb even een berg afgesplitst naar Newzbin gesloten?

Signature

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over SABnzbd, niet over index-sites.