Windows 7 - Sequentieel unrarren van bestanden (Nieuwsgroep)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Op het moment heb ik mijn Alt.binz vervangen door SabNzb+ en op zich zit dit er goed uit, maar ik zit alleen nog met het volgende probleem:
• Als in 30GB aan bestanden 1 pakket zit dat corrupt is, dan pakt hij totaal niets uit en nu zit ik met 80 pakketten van 2400 rar-bestanden die nog moeten worden uitgepakt.

In Alt.Binz deed ik dit vrij regelmatig. Het was een kwestie van zoeken op binsearch.info op een onderwerp en je kon gewoon tientallen pakketten aantikken en deze werden automatisch gedownload, (zo nodig) gerepareerd en uitgepakt.Op SabNzb+ zit ik alleen met het probleem dat als 1 van deze tientallen pakketten niet compleet is, dat hij vaak niet gerepareerd kan worden en dat vervolgens geen enkel pakket wordt uitgepakt.

Hierdoor zat ik met een collectie van 6GB en 30GB aan rar-bestanden welke nog uitgepakt moesten worden. Het heeft me 60 minuten gekost om de collectie van 6GB (20 pakketten, 600 rar-bestanden) achter elkaar uit te pakken en vervolgens de rar-bestanden te verwijderen.

Dit zal helemaal een drama worden met de collectie van 30GB. Is het mogelijk in Windows 7 automatisch rar-bestanden uit te laten pakken?
• Rar-bestanden uitpakken
• Indien uitgepakt of niet kunnen uitpakken, de rar-bestanden verwijderen
• Zodat ik na een paar uur alle bestanden uitgepakt heb.

Ik kan ook alle bestanden selecteren en kiezen voor "Alle uitpakken in eigen map", maar dan zal Winrar ervoor kiezen om tegelijkertijd 80 pakketten in 2400 rar-bestanden uit te gaan pakken. Het tegelijkertijd uitpakken van meerdere WinRAR-archieven duurt exponentieel langer het sequentieel/achtereenvolgens uitpakken van WinRAR-archieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
http://www.binaries4all.nl/

daar zijn wel tips te vinden, bv

http://www.binaries4all.nl/autounpack/

Hoewel ik altijd quickpar en winrar gebruik als er onverhoopt iets mis gaat met SabNzb+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
SabNzbd+ pakt ook automatisch uit. Alleen als de par verificatie mislukt en er zijn geen par bestanden beschikbaar in de nzb wordt er niet uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je niet iets aan deze optie van SabNZB:

"Only perform post-processing on jobs that passed all PAR2 checks."

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl