Ik heb mijn
prequeue script voor sabnzbd wat uitgebreid doordat iemand een vraag stelde erover op het sabnzbd.org forum. Dus nu een versie 0.2, wat meer mogelijkheden in gebouwd, en wat leesbaarder gemaakt zodat het makkelijker aan te passen is. Linux only (wellicht Mac).
features:
Deze doet bijvoorbeeld sickbeard en couchpotato downloads boven aan de queue zetten, behalve als de filesize groter is dan 9GB (aanpasbaar), dan wordt ie lage prio.
Hij maakt bestandsnamen schoon (geen par2 of 001 meer erin. voor de spotweb users wordt alles achter het jaar (2011) weggehaald (dus Externe subs by SRT DD5.1 HQ etc)
Als de categorie leeg is dan probeert ie aan de hand van steekwoorden op de nieuwsgroepnamen toch een categorie te zetten. Zodat alles uit alt.binaries.teevee direct naar Sickbeard wordt doorgezet bijvoorbeeld.
edit:
Heb ook ff zitten prutsen met notifiers (zoals xbmc notify, prowl, xbmc-library update etc).
In het prequeue script in dropbox zitten nu prowl en xbmc notifiers die een 'nzb snatched' melding geven, en ik heb daarnaast een
los script, waar alle notify- en xbmcupdate-functies wel los instaan, die zowel bij het preprocessen als bij het postprocessen kunnen worden gebruikt. Sickbeard en couchpotato beschikken zelf over deze functies, maar deze scripts kunnen het overnemen, en gelden daarmee ook voor downloads buiten die downloadapps om.
[
Voor 25% gewijzigd door
Mar2zz op 24-09-2011 20:08
. Reden: notifiersscript toegevoegd ]