Acties:
  • 0 Henk 'm!
emel_77, ik heb mijn eerste ervaringen met deze super Tv op pagina 77 van deze topic gezet. Ook staan daar mijn instellingen voor wat ik vind, het beste beeld. Maar deze super Tv heeft zeker tekortkomingen. En die tekortkomingen komen aan het licht als je er randapparatuur op aansluit.

Wat ik bijvoorbeeld ook slecht van deze TV vind is Teletekst. Regelmatig staan teksten van verschillende pagina's door elkaar heen en hikt de tekst. Ook kun je niet een pagina opvragen en gelijk weer sluiten. Je met 4 keer drukken op TT af te sluiten :-(

[ Voor 66% gewijzigd door GerCor op 12-10-2010 23:39 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:25:
die 2 samsung hdd's achter je tv hangen is een goed alternatief.... ben toch ook gevoelig voor een mooie mac mini naast mn platte samsung. moeilijk moeilijk...

mijn vrouw heeft trouwens wel wat moeite met de UE46C8700: "alsof elke film is opgenomen met een compact-camera" :) tja... iemand instelling tips ? zal wel kwestie van wennen zijn....

zit nu nog op externe samsung ontvanger, hoop dit weekend CI+ module in te bakken, lijkt me dat de kwaliteit dan nog iets beter wordt dan de huidige scart. ?
Antwoord op de compact camera soap effect is in dit topic al een keer voorbij gekomen. Heeft te maken met de Auto Motion Plus instellingen van de tv. Deze zorgt voor de vloeiende bewegingseffecten wat bij sommige opnames kan zorgen voor het compact camera gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:10:
emel_77, ik heb mijn eerste ervaringen met deze super Tv op pagina 77 van deze topic gezet. Ook staan daar mijn instellingen voor wat ik vind, het beste beeld. Maar deze super Tv heeft zeker tekortkomingen. En die tekortkomingen komen aan het licht als je er randapparatuur op aansluit.

Wat ik bijvoorbeeld ook slecht van deze TV vind is Teletekst. Regelmatig staan teksten van verschillende pagina's door elkaar heen en hikt de tekst. Ook kun je niet een pagina opvragen en gelijk weer sluiten. Je met 4 keer drukken op TT af te sluiten :-(
Teletekst? Gebruiken mensen dat nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met deze TV inderdaad een stuk minder.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gercor: bedankt voor de tip van pag. 77 dat ga ik zeker uitproberen. vandaag mijn hdmi kabels ontvangen en meteen computer eropaangesloten. erg tevreden, supermooi beeld.

teletekst.. sorry nog nooit gebruikt tot nu toe. daar heb ik mn iphone voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gercor: instellingen heb ik overgenomen, behalve beeldverhouding en contrast (heb jij op maximum staan), lijkt me niet heel gezond voor de tv die maximum, extreme waarden maar kan me vergissen...

Mijn laptop dan gister met HDMI aangesloten (de 4e hdmi ingang): ik miste wel het geluid? klopt dat? heeft iemand hier ervaring mee? is dat een (verborgen) instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb contrast op 50 staan. En volgens mij moet je een 1,4 HDMI kabel gebruiken. Dan is het ook nog de vraag of jouw computer wat dat betreft compatible is. IK zou het verder ok niet weten, zelf nog niet aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:52:
@gercor: instellingen heb ik overgenomen, behalve beeldverhouding en contrast (heb jij op maximum staan), lijkt me niet heel gezond voor de tv die maximum, extreme waarden maar kan me vergissen...

Mijn laptop dan gister met HDMI aangesloten (de 4e hdmi ingang): ik miste wel het geluid? klopt dat? heeft iemand hier ervaring mee? is dat een (verborgen) instelling?
In de meeste gevallen moet je op je laptop aangeven dat je audio ook mee wilt sturen over hdmi. Standaard staat het vaak alleen op beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:35:
Ik heb contrast op 50 staan. En volgens mij moet je een 1,4 HDMI kabel gebruiken. Dan is het ook nog de vraag of jouw computer wat dat betreft compatible is. IK zou het verder ok niet weten, zelf nog niet aangesloten
HDMI 1.4 kabels gebruiken voor audio over hdmi is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@keepitfrosty: idd, net wat instellingen gewijzigd, en met een simpele hdmi kabel van 2,50, dik geluid op de tv via de laptop. weer een probleem minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@emel_77
Je hebt geen CI+ slot dacht ik gelezen te hebben !?
En deze wil je inbouwen ?
Hoe ga je het één en ander oplossen ?
Ben daar zeer in geïnteresseerd ... --->>> met name door de prijs die je in Dld voor de tv hebt betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel, heb wel een CI+ slot, standaard op deze TV.
ik heb uiteindelijk 1950 betaald voor deze tv MET samsung dongel inclusief bezorgkosten van 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hp2sport (en de rest): heb mijn CI+ kaart + kaartje ziggo eringezet.... "CI+ opslagfout" vreesde er even voor dat deze TV slechts CI aankan, maar dat blijkt dus niet zo te zijn, handleiding geeft duidelijk aan CI én CI+...

opslagfout schijnt vaker voor te komen... great, heb ik weer... tips zijn welkom!!!

smartcard: ziggo, net nieuw, geactiveerd en werkt in de externe ontvanger
neotion CI plus module
dikke stempel: Ziggo certified

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
emel_77. Wat ik begrepen heb uit eerdere antwoorden in deze topic is dat je eerst de CI+ module in de Tv moet doen, dan gaat de Tv de module installeren. Als het is geïnstalleerd dan pas de Ziggokaart er in. Dus niet de CI+ en Ziggo tegelijk. Uit jouw verhaal wordt mij niet duidelijk of je dat op die manier gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gercor: nog wat geprutst. helaas. wat heb ik zoal gedaan

eerst alleen de module erin, nu krijg ik: Het authenticatie proces tussen uw toestel en de tv module (CI+ CAM) is mislukt (Host certificate invalid - signature verification failed)

resetten naar fabrieksinstellingen vind ik maar niet in de menu's... ?
gewisseld tussen oude en nieuw ziggo kaart... geen resultaat. zie hier
http://yfrog.com/ehbopmj
(ook andersom geprobeerd)

zijn er misschien andere, handmatige instellingen die ik moet doorvoeren? begin de moed nu een beetje te verlizen... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:19
Dit kwam ik ergens tegen op een forum:

samsung
- de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
- achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
- op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
- bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door.

Ik zou zegen probeer het mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@games: de tv aanzetten op het HD kanaal1... i wish... zodra ik de module erinsteek krijg ik die "Host certificate invalid - signature verification failed" melding... :( bij automatisch zoeken heeft ie wel de analoge kanalen binnengetrokken...

enfin, ben nu niet thuis, maar ga je voorstel zeker nog proberen, daarna wordt het vrees ik ziggo of samsung bellen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen zijn aan het dalen !!

Bij Expert nu 2.299,- voor de UE46C8700

Rest zal wel gaan volgen en richting feestdagen verwacht ik nog wel een verdere daling gezien de toegenomen concurrentie van Sony, Panasonic, LG et cetera.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Ze gaan eruit, de nieuwe lijn komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:36:
Ze gaan eruit, de nieuwe lijn komt eraan.
Welke nieuwe lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Nieuwe lijn tv's natuurlijk.
Mijn maatje ging de 7700 kopen en onze dealer vertelde ons dat hij moest kijken of hij er nog eentje kon krijgen want de nieuwe lijn tv's komt eraan........2 x per jaar komt er een nieuwe lijn werd ons verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 09:47:
[...]

Nieuwe lijn tv's natuurlijk.
Mijn maatje ging de 7700 kopen en onze dealer vertelde ons dat hij moest kijken of hij er nog eentje kon krijgen want de nieuwe lijn tv's komt eraan........2 x per jaar komt er een nieuwe lijn werd ons verteld.
Die worden pas in december tijdens de beurs bekend gemaakt en vaak duurt het dan nog een kwartaal voordat ze beschikbaar worden. De prijsverlaging is gewoon een logisch gevolg van marktmechanisme. Zoals Emel terecht aangaf zijn de prijzen van de 8700reeks in NL vergeleken met andere landen hoog gehouden en ze moeten concurreren met de andere leveranciers zodoende dat de prijzen omlaag zijn gegaan maar nog altijd aan de hoge kant als je het aan mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 09:58:
[...]

Die worden pas in december tijdens de beurs bekend gemaakt en vaak duurt het dan nog een kwartaal voordat ze beschikbaar worden. De prijsverlaging is gewoon een logisch gevolg van marktmechanisme. Zoals Emel terecht aangaf zijn de prijzen van de 8700reeks in NL vergeleken met andere landen hoog gehouden en ze moeten concurreren met de andere leveranciers zodoende dat de prijzen omlaag zijn gegaan maar nog altijd aan de hoge kant als je het aan mij vraagt.
Van een marktmechanisme is geen sprake. Volgens mij mag men van Samsung niet onder de adviesprijs adverteren. Bij plattetv.nl heb ik telefonisch 20% korting weten te bedingen. De Saturn wilde me enkel max 10% geven.

Wat webshops bellen lijkt me verstandiger dan wachten op een prijsdaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:55:
[...]

Van een marktmechanisme is geen sprake. Volgens mij mag men van Samsung niet onder de adviesprijs adverteren. Bij plattetv.nl heb ik telefonisch 20% korting weten te bedingen. De Saturn wilde me enkel max 10% geven.

Wat webshops bellen lijkt me verstandiger dan wachten op een prijsdaling...
Dit is sowieso een verboden prijsafspraak die al onder de aandacht van de NMa is gebracht. Maar zelfs al zou Samsung zich hieraan vasthouden zullen ze echt gaan dalen met de "vaste adviesprijs" anders verkopen ze binnenkort geen enkele TV meer en kunnen ze ook hun nieuwe modellen niet lanceren. Zo werkt het nu eenmaal. Kijk maar eens naar de LG 47LX9500 (ook 3D LED). Daar is sinds de zomer al 500,- vanaf en die kost in december maximaal 1.699,- (vermoed ik). Waarom zou ik dan een 8700 kopen voor 2.500,-? Wehkamp volgt andere webshops en BCC volgt Wehkamp et cetera .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het wil gewoon niet lukken met die CI+module...

welke methoden ik geprobeerd heb (van andere forums)

1. Alles losgooien, alleen antenne-kabel aansluiten. Ook je CAM eruit.
2. Via Plug en Play je zenders zoeken. -> Nederland 1 verschijnt.
3. TV uit en CI+ plaatsen (met de streepjescode naar voorzijde TV). De kaart er nog niet instoppen.
4. TV weer aan (met CAM zonder kaart). -> authenticatie start.

hier krijg ik weer de volgende error: Host certificate invalid - signature verification failed

5. Als dit klaar is, kaart in de CAM steken met de streepjescode+chip naar achterzijde TV.

dan dit nog geprobeerd:

samsung

dit lukt niet eens, gezien de vorige methode die al niet wil lukken.

- op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
- bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door.

Bij handmatig instellen, zie ik al een aantal frequenties ingesteld staan, weet niet of deze juist staan (ga uit van wel), weet iemand de exacte frequenties van ziggo maastricht (google helpt niet echt)

Laatste strhalm: is er iemand in de omgeving van Maastricht die mij eventueel hierbij kan helpen, wil daar best iets voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehansv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 21:07
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:16:
het wil gewoon niet lukken met die CI+module...

welke methoden ik geprobeerd heb (van andere forums)

1. Alles losgooien, alleen antenne-kabel aansluiten. Ook je CAM eruit.
2. Via Plug en Play je zenders zoeken. -> Nederland 1 verschijnt.
3. TV uit en CI+ plaatsen (met de streepjescode naar voorzijde TV). De kaart er nog niet instoppen.
4. TV weer aan (met CAM zonder kaart). -> authenticatie start.

hier krijg ik weer de volgende error: Host certificate invalid - signature verification failed

5. Als dit klaar is, kaart in de CAM steken met de streepjescode+chip naar achterzijde TV.

dan dit nog geprobeerd:

samsung

dit lukt niet eens, gezien de vorige methode die al niet wil lukken.

Bij handmatig instellen, zie ik al een aantal frequenties ingesteld staan, weet niet of deze juist staan (ga uit van wel), weet iemand de exacte frequenties van ziggo maastricht (google helpt niet echt)

Laatste strhalm: is er iemand in de omgeving van Maastricht die mij eventueel hierbij kan helpen, wil daar best iets voor betalen.
heb je de UE46C8700XSXZG versie of de UE46C8700XSXXN versie gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
@emel_77

Al eens een smartcard van een kennis of de buren geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar het ook nog aan kan liggen is jouw antennekabel. Muur >> TV. Ik had ook een gewone COAX kabel waar ik mijn vorige TV mee had verbonden en toen ging het mis. Leverancier had een andere kabel bij zich, waar ik er zelf ook 2 (iets van 4 euro geloof ik) van had, en toen ging het goed.

Ik heb er nu zoiets tussen zitten, al is die van mij helemaal zwart:

http://kabeltje.com/coax-...3c21210095e926a20cb20f5a9

En je zou een andere cam kunnen proberen.

Ik leef met je mee want ook ik wil nu wel een keer dat jouw TV het gewoon doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik hoop dat mijn volgende vraag niet resulteert in veel nutteloze reacties, want neem van mij aan, dat ik de laatste 2 weken iedere vrij uurtje bezig ben geweest om te zoeken en te proberen.

Het volgende:

Ik heb een Samsung UE40C7700 met een bluray speler BD-C6900. Heb alles geinstalleerd.
Heb een N-router gekocht van Belkin.

Nu heb ik de tv bedraad aangesloten aan de router, net als mijn computer (windows 7 geinstalleerd).
De blurayspeler hangt momenteel draadloos in het netwerk.

Nou heb ik het volgende probleem. Ik wil dus graag mappen sharen vanaf mijn pc.
Hiervoor heb ik vanalles geprobeerd:

1. gewoon via pc en via mediaplayer (zoals vermeld staat ergens in dit topic)
2. Met Samsung PC Share (maar als ik dan een map deel en vervolgens bij beleid Apparaat wil instellen, kan ik geen apparaten vinden. Krijg ze ook niet toegevoegd).
3. Twonky media/manager. Geen resultaat
4. Mezzmo, ook geen resultaat.

Ik wil toch echt heel graag via mijn tv mappen vinden, waar muziek, foto's en films in staan.
Wie kan me op weg helpen.

Graag geen reactie dat ik dit kan vinden in het topic, want neem van mij aan daar zitten al heel wat uurtjes in.

Ik hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Op mijn TV is er een optie genaamd Screenshare. Ik heb geen idee wat het inhoud en er staat ook geen informatie op internet hierover, zelfs niet op de Samsung site. Weet iemand wat het is en doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paksoy schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:32:
Op mijn TV is er een optie genaamd Screenshare. Ik heb geen idee wat het inhoud en er staat ook geen informatie op internet hierover, zelfs niet op de Samsung site. Weet iemand wat het is en doet?
Staat gewoon in de handleiding op pag. 54

De ScreenShare-functie gebruiken

Screenshare geeft dezelfde webpagina weer als op uw mobiel. Met ScreenShare kunt u allerlei inhoud van
uw mobiele telefoon openen. De afbeelding hieronder geeft bijvoorbeeld een toegangspagina voor inhoud op
een mobiele telefoon weer. U kunt hiermee op de tv de bestanden op de mobiele telefoon lezen en het telefoonboek en de agenda weergeven. U kunt via het telefoonboek ook anderen bellen of een sms verzenden.

OPMERKING

Als u de ScreenShare-functie wilt gebruiken, moet ScreenShare op de mobiele telefoon van Samsung
zijn geïnstalleerd en moet de ondersteunde toepassing worden uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:28:
Hallo,

Ik hoop dat mijn volgende vraag niet resulteert in veel nutteloze reacties, want neem van mij aan, dat ik de laatste 2 weken iedere vrij uurtje bezig ben geweest om te zoeken en te proberen.

Het volgende:

Ik heb een Samsung UE40C7700 met een bluray speler BD-C6900. Heb alles geinstalleerd.

Nu heb ik de tv bedraad aangesloten aan de router, net als mijn computer (windows 7 geinstalleerd).

2. Met Samsung PC Share (maar als ik dan een map deel en vervolgens bij beleid Apparaat wil instellen, kan ik geen apparaten vinden. Krijg ze ook niet toegevoegd).

Ik wil toch echt heel graag via mijn tv mappen vinden, waar muziek, foto's en films in staan.

Graag geen reactie dat ik dit kan vinden in het topic, want neem van mij aan daar zitten al heel wat uurtjes in.

Ik hoor graag van jullie
Misschien een domme vraag van mij maar heb je je TV wel opgenomen in jouw netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Vandaag voor de zoveelste keer mot met de c8700; het ding leest weer geen externe inputs. Dit keer ziet hij geen enkel bestand op de NAS, waar hij dit tot gisteren nog prachtig vanaf streamde. Dit gebeurt ook vaak met HDMI verbindingen, maar die kan je nog redelijk resetten door de kabel eruit te trekken.

Echter bij de NAS heeft netwerk resetten geen effect. Alles opnieuw gestart, maar hij ziet gewoon de bestanden niet meer.

Heeft iemand een idee, wat ik hier nu weer aan moet doen?

Zijn er al mensen die de firmware update van 5 oktober (http://www.samsung.com/uk...0XK&prd_ia_sub_class_cd=P) gedaan hebben? Er staan zo weinig infoormatie bij dat ik het nog niet 123 aandurf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:08:
[...]

Misschien een domme vraag van mij maar heb je je TV wel opgenomen in jouw netwerk?
Hallo,

Geen domme vraag, zeker niet aangezien ik het niet voor elkaar krijg :-). Hoe moet ik de tv opnemen in mijn netwerk. Weet niet hoe ik dit zou moeten aanpakken. Kun je me hiermee helpen. Heb dus Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een C8700 en ben nu mijn Harmony One aan het configgen. Ik zit met een probleem met films afspelen via de ingebouwde mediaplayer.

Het geluid gaat namelijk via een optische kabel naar de receiver. Echter blijft het geluid op de tv dan aanstaan. Muten of volume down kan pas als ik een film heb opgestart. Ik heb dan dus geluid en via de tv en via mijn receiver...

Is er een manier om het geluid van de TV standaard uit te zetten bij gebruik van de Mediaplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:18:
[...]

Hallo,

Geen domme vraag, zeker niet aangezien ik het niet voor elkaar krijg :-). Hoe moet ik de tv opnemen in mijn netwerk. Weet niet hoe ik dit zou moeten aanpakken. Kun je me hiermee helpen. Heb dus Windows 7.
Heeft niks met Win7 te maken hoor :)

Ik heb zelf de 8700 maar volgens mij is dat aardig hetzelfde

Ga op de Tv naar Menu >> instellingen >> Netwerk.

Daar klik je vervolgens op en krijg je een menu. Kies je welk netwerk je hebt, in jouw geval bedraad en dan gaat de Tv aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi

ik heb echt een ziggo gecertificeerd toestel:
UE46C8700XSXXN

een laatste check qua opstelling

kabel:
http://yfrog.com/myt7dvj
zit verbonden met tussenstukje:
http://yfrog.com/eh78kyj

ci+ module met kaartje:
http://yfrog.com/65fxvvj

analoge zenders vinden geen enkel probleem, lijkt me dat het niet aan de kabels ligt

zodra ik die module erinstop (na volledige dismanteling), meteen de melding:
Host certificate invalid - signature verification failed

het ziggo kaatje is geactiveerd en werkt prima met de externe ontvanger.

sta op het punt de module te ruilen bij de online shop... ik hoop dat dit mogelijk is... :(

groet
balende 8-serie gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
emel_77

Host certificate invalid - signature verification failed

http://ziggo-gebruikers.n...hread.php?t=20686&page=28

Het aardige is dat ook op dat forum iemand van Ziggo zit. Bladder even naar pagina 1 dan kom je hem/haar en anderen tegen met goeie tips.

Zoals dit:

Handelwijze installatie Ziggo CI+ CAM module

Stap 1:
Menu -> PNP(plug and play) de zenders laten zoeken zonder de Cam erin ( U krijgt eerst dat een melding dat U de pincode moet invullen, dit is standaard 0000).
Stap 2:
Kies als taal Nederlands en tevens Locatie Nederlands (deze twee vragen komen na elkaar!
Stap 3:
Kies voor Kabel (Cable)
Stap 4:
U krijgt de keuze digitale en/of digitale/analoge zenders zoeken
Stap 5:
Kies voor digitale zenders. Vervolgens gaat de tv de zenders opzoeken
Stap 6:
Wanneer het zoeken voltooid is, krijgt u Nederland 1 HD te zien.
Stap 7:
Schakel de TV uit.
Stap 8:
Plaats de Ziggo CI+ CAM module op juiste wijze in de televisie (smartcard met de chipzijde naar boven in de CAM Module schuiven, en de CAM Module met het etiket naar de achterzijde, dus zijde met barcode naar U toe gericht.) ZORG DAT DE SMARTCARD AL GEACTIVEERD IS! Dit doet u door naar Ziggo te bellen (0900 - 20 20 000)
Stap 9:
Schakel de TV in. U krijgt 5 stappen te zien over authenticatie. (Hierbij kan er een melding weergegeven worden dat de kanalen scrambled zijn, niet aan storen).
Stap 10:
Schakel de TV uit en schakel de TV na 15 seconden weer in. Nu hoort de CI+ CAM module te werken.

[ Voor 102% gewijzigd door GerCor op 17-10-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:50:
[...]

Heeft niks met Win7 te maken hoor :)

Ik heb zelf de 8700 maar volgens mij is dat aardig hetzelfde

Ga op de Tv naar Menu >> instellingen >> Netwerk.

Daar klik je vervolgens op en krijg je een menu. Kies je welk netwerk je hebt, in jouw geval bedraad en dan gaat de Tv aan het werk.
Moi,

Nou dat heb ik wel gedaan. Bij de TV, bedraad en bij de DVD speler via Wifi. Tv kan ook gewoon op internet via de gadgets, maar ik krijg gewoon geen verbinding met mijn pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, geen idee eigenlijk.Ik heb PC Share manager op 1 computer staan maar ik heb 3 computers en de TV ziet ze alledrie, Ik gebruik Share manager ook helemaal niet.Misschien ligt het aan de router? Want jouw Tv heeft internetverbinding en jouw computer ook, alleen zien ze elkaar niet. Is jouw router wel geschikt voor dlna?

[ Voor 207% gewijzigd door GerCor op 18-10-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Dag allen, van het weekend een Satelliet gekocht met LNB en wat draad. Werkt allemaal perfect (rond de 40 euro was ik gewoon klaar & de satelliet werkt :Y). Allemaal zelf gedaan, kompas was niet eens nodig.)

Nu zit ik wel met het volgende.

De meeste FTA kanalen worden netjes weergegeven alleen blijft mijn ontvangst schommelen rond de 20 tot 45%
LNB Power staat aan, wat het signaal ten goede komt.

Maar als ik een kanaal heb met DolbyDigital dan haperd hij vreselijk en ik vermoed dat dat komt omdat de ontvangst daar tegen de 30% zit.

Is er een manier om de TV realtime de ontvangstkwaliteit te laten zien (blijvend) zodat ik rusting buiten mijn schotel wat kan tunen/richten? Bij elke optie (info drukken op een kanaal of auto store info) heb je 10 seconden de tijd en moet je op een knop rammen, anders gaat het menu/de info weer weg ...

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Trouwens, mijn pa en een vriend hebben een Smith cam, deze maakt een authenticatie bij opstarten van de tv, zelf heb ik Neotion cam, deze cam doet dat niet bij mij, hoe zit het bij jullie Neotion gebruikers?

Ik vind het niet erg hoor, eerder prettig dat ik geen melding krijg, maar het viel mij gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 01:51:
Tsja, geen idee eigenlijk.Ik heb PC Share manager op 1 computer staan maar ik heb 3 computers en de TV ziet ze alledrie, Ik gebruik Share manager ook helemaal niet.Misschien ligt het aan de router? Want jouw Tv heeft internetverbinding en jouw computer ook, alleen zien ze elkaar niet. Is jouw router wel geschikt voor dlna?
Hallo GerCor,

Bedankt voor je reacties, ik heb een Belkin N gekocht (http://www.kieskeurig.nl/...wireless_n_router/290973/). Ik weet niet of hij DLNA aankan. Kun je eens kijken? Heb al even gekeken op internet.

Groeten,
Maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:30:
[...]

Hallo GerCor,

Bedankt voor je reacties, ik heb een Belkin N gekocht (http://www.kieskeurig.nl/...wireless_n_router/290973/). Ik weet niet of hij DLNA aankan. Kun je eens kijken? Heb al even gekeken op internet.

Groeten,
Maikel
Wazig ding. Ik zou de router er even - om te testen - tussenuit halen. Je Tv aansluiten op het modem en de computer ook, eventueel via een switch. Kijken of de Tv en computer elkaar dan wel zien. Zelf ga ik ook nooit klooien in een router. Dat ding doet het wel of niet en als het niet werkt haal ik mijn zwager er bij. Die vindt dat soort uitzoek en instelwerk wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:02:
Trouwens, mijn pa en een vriend hebben een Smith cam, deze maakt een authenticatie bij opstarten van de tv, zelf heb ik Neotion cam, deze cam doet dat niet bij mij, hoe zit het bij jullie Neotion gebruikers?

Ik vind het niet erg hoor, eerder prettig dat ik geen melding krijg, maar het viel mij gewoon op.
Yep, altijd als ik de TV aanzet krijg ik dat in beeld. Geen idee hoe je dat uitzet. Dacht even aan 'Faststart' maar dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Gercor, even voor de duidelijkheid, jij krijgt dat met de Neotion cam ook in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:47:
Gercor, even voor de duidelijkheid, jij krijgt dat met de Neotion cam ook in beeld?
Nee, Smit. Ik hoopte even dat jij wist hoe je dat uit kunt zetten. Het stoort mij verder niet maar het voegt ook helemaal niks toe. Dus,dat het in beeld komt is bij een Smit blijkbaar normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens timeshiften op automatisch uitgezet. De Tv kan 90 minuten onthouden en daarna werkt niets meer. Ik zat samen met mijn dochter gezellig Tv te kijken, al een paar uurtjes, de Tv staat de hele dag aan. Ze vroeg toen het beeld even stil te zetten maar dat werkt dan niet meer. Ook als je op opname drukt gebeurt er niks. Nu staat timeshiften weer op handmatig, moet ik dus eerst de playknop indrukken en kan dan het beeld stilzetten en opnemen.

Ook weer zoiets waarvan je denkt: wat een onzinfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik heb voor de kids Bolt 3D gedownload, ziet er perfect uit, heb de half SBS genomen, heb er toch een vraagje over, het beeld lijkt wat stoterig te lopen, heb de optie Vloeiend aangezet maar helpt niks, iemand nog tip's?
Ik speel hem af via een externe HDD via USB aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De UE46C8700 nu voor 2.199,- bij Modern. Hiervoor hoef je hem niet meer in Duitsland te halen.
Bij 1.899,- ren ik naar de winkel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens, CI+ is gelukt!! wat heb ik gedaan:
factory reset (13 seconden op de exit toets)
daarna de handleiding gevolgd, en de frequenties handmatig ingeklopt.....

finally finally :) :)

dan nu het laatste euvel: dongel. die werkt prima. ik heb geen cd bij de tv gekregen met dit allshare pc manager. als ik zoek op de samsung website wordt ik niet veel wijzer. via google kom ik hem vaak tegen maar op allerlei malafide websites...

heeft iemand een link naar de laatste officiele versie?

thanx

@navnelad: ik heb hem voor 1840 uit duitsland.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staat de versie 4.2 (de nieuwste) _/-\o_

http://ars.samsung.com/cu...41&PG_ID=-1&PROD_SUB_ID=0

Super dat het gelukt is.

Vergeet ook Windows Media Player 12 niet, dat gaat een stuk makkelijker. Wel even je Tv opnemen in apparaten en printers in Windows

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 19-10-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch nog kleine kinkje... vanochtend zet ik tv aan, nl1 ok, maar de rest zwak signaal, alsof ie de instellingen niet heeft onthouden... iemand nog tip hoe ik de instellingen kan vasthouden?

EDIT ** case closed ** opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gercor: MP12, ter vervanging voor pc manager? heb je daar een manual van of een pagina waar hier meer over de vinden is? dat klinkt interessant. dat allshare pc manager doet me toch een beetje denken aan de bijgeleverde software van een oudere nokia telefoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-08 21:56
LinuX-TUX schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:58:

De meeste FTA kanalen worden netjes weergegeven alleen blijft mijn ontvangst schommelen rond de 20 tot 45%
LNB Power staat aan, wat het signaal ten goede komt.

Is er een manier om de TV realtime de ontvangstkwaliteit te laten zien (blijvend) zodat ik rusting buiten mijn schotel wat kan tunen/richten? Bij elke optie (info drukken op een kanaal of auto store info) heb je 10 seconden de tijd en moet je op een knop rammen, anders gaat het menu/de info weer weg ...
Vraag me niet waarom, maar de schaal die Samsung hanteerd tav ontvangstkwaliteit is ongeveer de helft van die op mijn vroegere inverto. Dus moet je als alles verder gelijk is, jouw ontvangstkwaliteit verdubbelen.

De manier waarop ik het uitrichten heb gedaan is misschien wat omslachtig maar zet je vriendin met een mobiel voor de TV en klim zelf met een andere mobiel het dak op. Spreek je je vriendin ook nog eens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
zegel schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:18:
[...]

Vraag me niet waarom, maar de schaal die Samsung hanteerd tav ontvangstkwaliteit is ongeveer de helft van die op mijn vroegere inverto. Dus moet je als alles verder gelijk is, jouw ontvangstkwaliteit verdubbelen.

De manier waarop ik het uitrichten heb gedaan is misschien wat omslachtig maar zet je vriendin met een mobiel voor de TV en klim zelf met een andere mobiel het dak op. Spreek je je vriendin ook nog eens :*)
Ja / nee / ja.

We hadden een leuk compasje (echt r*k spul) meegenomen van die winkel. Dat werkt gewoon niet. Zitten pielen met op de schotel te leggen, dan flipt noord/zuid enzo. Als je TV aan staat met LNB dan jamt ie (lees: beweegt niet meer ... komt ook niet ten goede van de compas natuurlijk)

Afijn, toen maar op google gezocht, kwamen we op een website die netjes met google earth de richting aangaf, hemelsbreed netjes gemikt op een portiek van een gebouw aan de overkant van de straat zoals de belijning op google earth aangaf, pats, gelijk 30 % ontvangst. Hoogte was er netjes op aan gegeven 30.1 graden, nu zit er op elke houder wel netjes een gradenboog tegenwoordig, dus dat was zo gepiept. Toen eerst horizontaal uitgelijnt tot 45% en verticaal nog wat heen en weer gedaan (millimeter werk zeg) maar 45% was echt het maximum.

Website was http://fr.dishpointer.com/ :Y)
Ontvanger staat op het balkon, kan de TV zien vanaf balkon ... 46" is van tijd tot tijd best handing :$

[ Voor 4% gewijzigd door LinuX-TUX op 19-10-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:50:
@gercor: MP12, ter vervanging voor pc manager? heb je daar een manual van of een pagina waar hier meer over de vinden is? dat klinkt interessant. dat allshare pc manager doet me toch een beetje denken aan de bijgeleverde software van een oudere nokia telefoon. ;)
Een handleiding? Nou, ik had het gevonden op YouTube. Een beetje nerd die het allemaal uitlegt maar goed, het werkt.

YouTube: Stream Media to Samsung Led Lcd TV With Windows 7 Part 2

En weet je wat nou zo leuk is? Als je al dit soort dingen ontdekt bij de Samsung UE46C8700 dan is het gewoon een super TV. Niet alles is 100% maar toch een compleet andere wereld dan mijn vorige TV.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 19-10-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi ik heb een vraagje,heb de samsung 46c8700 en wanneer ik hem aan zet en 3d wil kijken duurt het altijd even voor de 3d optimaal is,is dit normaal??Vind het toch wel irritant tis echt zeker 10min voor dat het beeld goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:59:
Hoi hoi ik heb een vraagje,heb de samsung 46c8700 en wanneer ik hem aan zet en 3d wil kijken duurt het altijd even voor de 3d optimaal is,is dit normaal??Vind het toch wel irritant tis echt zeker 10min voor dat het beeld goed is.
schijnt normaal te zijn en is zelfs het officiele (heb de bron hiervan volgens mij wel ergens in dit topic gemeld) advies geweest van samsung om de tv even te laten warm draaien voor 3d :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GerCor, ik heb de videotutorial gevolgd, maar ik krijg nadat ik de media in mijn "samsung tv lijstje"heb staan (rechts), en ik klik op een video of mp3 de melding "Failed to retrieve media information from media server"

heb alles openstaan (shared). heb wel een andere pc geshared (laptop van mijn vrouw), weet niet of dat nog iets uitmaakt...

het is me ook niet duidelijk in welke modus de tv moet staan als je met de pc in de media player bent.

m.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de Tv hoef je niks te doen. Probeer het eens van jouw eigen computer te streamen. Als jij in instellingen op je TV media op uit hebt staan ziet WMP 12 de Tv niet. Als jij in WMP 12 rechts de TV kunt zien (klein servertje icon) staan de instellingen van de TV dus goed.

Ik klik er op en WMP 12 maakt contact met de TV. Met de mededeling: Media wordt afgespeeld van onbekend apparaat 01. Het Tv beeld van de zender dat ik op dat moment op heb staan gaat weg en een afspeelmenu verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 40C7700 icm de SMT C7140. Ik heb wel voorbij zien komen over programma info op de tv bij het zappen maar kon geen definitief uitsluitsel vinden. Heb dus een mailtje naar Samsung gestuurd:

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb recent de bewuste TV gekocht. Ik heb ook een PVR van Samsung. Als ik op de PVR zit en ik schakel tussen de zenders krijg ik omder in beeld gedurende een aantal seconden informatie over het programma wat er op dat moment op is en welke er volgt. Erg fijne informatie voor gebruik. Programma informatie OSD.

Bij de TV kan ik niet de instelling vinden waarmee ik dat kan aanzetten. Als ik op de TV schakel, krijg ik alleen linksbovenin een blokje met zendernummer en zender naam.

Kunt u mij vertellen hoe ik bij het wisselen van kanalen ook de programma informatie in beeld krijg voor een aantal seconden?

Alvast bedankt
Met vriendelijke groet

Reactie Samsung:

Geachte ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het is niet mogelijk dit bij TV in te schakelen. Het is provider-afhankelijk of programmainformatie bij het
schakelen tussen zenders zichtbaar wordt of niet.

Als u verdere vragen heeft, dan kunt u deze stellen via de volgende
link:

http://www.samsung.com/nl/support/index.htm

U kunt natuurlijk ook onze helpdesk bereiken op 0900-SAMSUNG. Vergeet u dan niet uw klantnummer te
vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux

Vind ik een bijzonder antwoord. Vooral omdat de functie het op de PVR wel doet en de TV niet. Provider afhankelijk lijkt mij dus zeer twijfelachtig en niet helemaal juist. Maar om dat toch zeker te weten, ik zit zelf bij CAIWAY en ik zag dat mensen met UPC ook geen informatie in beeld krijgen. Zijn er anderen die wel met CI CAM wel programma informatie in beeld krijgen bij een andere provider?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

mijn website change detector sloeg vanochtend weer aan :-) er is nieuwe firmware mensen!!

http://www.samsung.com/nl...1100&vType=&cate_type=all

edit:

changelog:

1. Title
2010 model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
UE**C6, 7, 8 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-VALDEUC-2002.0
. OSD wrapping of specific languages issue on wireless pop-up window
. To remove the message of ''USB Overload''
. [MHEG] memory leak at iFrame channel (only UK)
. Latvian / Lithuanian OSD error when insert wireless dongle.

[ Voor 35% gewijzigd door xon op 20-10-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook een flauwekulantwoord van Samsung. Je zou hooguit kunnen voorstellen of ze bij een volgende firmware de interface van de PVR op dat detail ook beschikbaar kunnen/willen maken voor de TV.

Ik heb een Humax en die doet precies hetzelfde als jouw Samsung PVR. De informatie is dus gewoon beschikbaar alleen heeft Samsung er bij de Tv's niet voor gekozen dat op die manier te tonen.

Als je naar de Guide/Gids van de TV gaat zie je dat de info gewoon beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is geïnstalleerd maar dan de 2004 versie. Kan zo snel niet zien wat er is aangepast. Volgens mij is de CI+ info aangepast.

En, maar dat weet ik eigenlijk niet meer of dat al werkte. Je kunt nu upgrades zoeken via online en via kanaal. Misschien dat een volgende firmware dan wel gevonden wordt en het niet meer via een USB-stick hoeft.

[ Voor 142% gewijzigd door GerCor op 20-10-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Hoi Ger,

upgrades zoeken via online of kanaal is al vanaf de eerste firmware bij mij een optie geweest.......echter via kanaal heeft nooit gewerkt, online ook nauwelijks, dus maar weer de usb-stick gepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, maar ik kan me niet herinneren dat bij Via Kanaal ook gezocht werd. Nu verschijnt er echt een zoekbalk van 0 naar 100%. Kan best zijn dat dat eerder ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn 8700 is rechtstreeks aangesloten op mijn modem. (met kabel)
moet ik dan de nieuwe firmware zelf downloaden/installeren,of gebeurd dit automatisch ?

hoe kun je naar het demokanaal van sbs6 kijken (dubbel beeld) ?
deze beelden moeten toch over elkaar heen,en niet langs elkaar.

alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks keepitfrosty dan ben ik gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
De update voor o.a. de SamsungLE40C654 deed ditmaal vrij weinig.
Ook de changelog op de site bevat veel oude info.
Dit zijn de wijzigingen in het service menu:

Info na firmwareupdate 2003.0:
T-VALDEUC-2003.0
2010-09-28
Factory data ver: 334
EERC ver: 131
Internet@TV 2.340 - 5.1.00274

Info na firmwareupdate 2004.0:
T-VALDEUC-2004.0
2010-10-11
Factory data ver: 336
EERC ver: 131
Internet@TV 2.340 - 5.1.00274

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:56:
mijn 8700 is rechtstreeks aangesloten op mijn modem. (met kabel)
moet ik dan de nieuwe firmware zelf downloaden/installeren,of gebeurd dit automatisch ?

hoe kun je naar het demokanaal van sbs6 kijken (dubbel beeld) ?
deze beelden moeten toch over elkaar heen,en niet langs elkaar.

alvast bedankt voor de reacties
Dan pak je de afstandsbediening, druk je op 3D. Vervolgens krijg je de vraag of je 3D wilt kijken. Klik je op OK. Dan krijg je 3 keuzes, neem je de middelste, (de twee blokjes naast elkaar), klik je op enter en zit je de 3D bril aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een aantal nieuwe apps beschikbaar waaronder Yahoo. En ik geloof een paar kinderachtige spelletjes maar die hou ik niet bij.

Of de Yahoo Widget is een foutje bij de firmware update want ik probeer al een kwartier deze app (30 kb) op de Tv te installeren of de hele wereld is het aan het downloaden.

@jansum

Nog vergeten. Het is in deze topic al vaker besproken maar vooruit.

Firmware op je Tv zetten:

Download de file naar jouw computer. Vervolgens klik je op de gedownloade file op jouw computer en laat het uitpakken naar een USB-stick (of een losse HDD). Dan steek je de USB-stick in de TV en vraagt de Tv wat je wilt doen want de Tv ziet de stick zodra je het in de Tv aansluit. Kies Software update en dan gaat het verder vanzelf.

Edit: Yahoo staat er op maar doet het bij mij niet. Het aansluiten lukt niet. Wellicht bij een volgende upgrade en dat het daarom verstopt zit bij Apps. Kan ook zijn dat mijn snelheid te laag is, zo'n 2.63 Mbps.

[ Voor 64% gewijzigd door GerCor op 21-10-2010 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi

alles werkt nu prima, zelfs het streamen vanaf windows media player7 richting de UE46C8700(!) duurt wel even voordat de streaming op tv verschijnt als je het bedient vanaf de pc (10 seconden) maar dat neem ik voor lief.

widgets: ik heb een password ingesteld etc, bij het instellingen menu, toch als ik facebook open krijg ik een rode melding dat deze widget alleen in combinatie met een wachtwoord geldt (ben nu niet thuis dus exacte melding weet ik even niet van buiten), te vinden in de instellingen.. weet iemand het precieze pad naar deze instelling?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facebook, Twitter, Picasa, Hyves, allemaal hebben ze natuurlijk een eigen wachtwoord en inlog. Staat los van de TV. Kies Intenet @Tv op je AB. Je moet je dus eerst aanmelden bij je Tv (zie rechts onder in het scherm, het rode blokje) en vervolgens ga je bij intenet@TV waar alles apps staan naar >> instellingen <<, links onderin het scherm, dan naar Gebr. id Internet @TV >> accountbeheer >> App-account. Dan krijg je een scherm waar jij je met Facbook etc. account die ja al hebt natuurlijk, of die moet je eerst aanmaken op intenet, en kun je verbinden.

In het kort:

Maak eerst een account voor je TV.
Meld je aan bij jouw TV met je account ID

Vervolgens gebruik je jouw facebook account, Twitter account om je bij die individuele internetdiensten in te loggen. Jouw Tv account geldt alleen voor jouw TV.Niet voor Twitter, facebook e.d.

[ Voor 20% gewijzigd door GerCor op 21-10-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:01
Morgen,

Sta op het punt om een 46C8700 te gaan halen, maar heb nog een vraag waar ik mee zit.
Ik heb satelliet en heb een Topfield 7710HDPVR met een PowerCam module. Ook werk ik met SmartWi.
(voor de leek: Canal Digital kaart gaat in een kastje die het signaal draadloos naar clientkaarten stuurt, die in de cammodules gestoken worden van meerdere ontvangers, waardoor je abbonnement van canal digital op verschillende ontvangers/tv's tegelijk kan kijken)

Is er iemand die al hiermee werkt met een samsung tv met dvb-s?
Dus samenvattend, een powercam module + smartwi in een samsung tv met dvb-s?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Bas Post schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:18:
Morgen,

Sta op het punt om een 46C8700 te gaan halen, maar heb nog een vraag waar ik mee zit.
Ik heb satelliet en heb een Topfield 7710HDPVR met een PowerCam module. Ook werk ik met SmartWi.
(voor de leek: Canal Digital kaart gaat in een kastje die het signaal draadloos naar clientkaarten stuurt, die in de cammodules gestoken worden van meerdere ontvangers, waardoor je abbonnement van canal digital op verschillende ontvangers/tv's tegelijk kan kijken)

Is er iemand die al hiermee werkt met een samsung tv met dvb-s?
Dus samenvattend, een powercam module + smartwi in een samsung tv met dvb-s?
Hier alleen FTA tot op heden, maar het zou niet uit mogen maken als je een cam module in de TV steekt. Als ik erop google kom je een hoop franse verkoop sites tegen. Nu is mijn frans niet zo best meer, maar het lijkt erop dat ze positief reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:01
LinuX-TUX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:10:
[...]

Hier alleen FTA tot op heden, maar het zou niet uit mogen maken als je een cam module in de TV steekt. Als ik erop google kom je een hoop franse verkoop sites tegen. Nu is mijn frans niet zo best meer, maar het lijkt erop dat ze positief reageren :+
Mijn Frans is helemaal slecht, kan niet lezen, spreken of begrijpen van die fransen LOL.
Te spreken over de modules of smartwi of combinatie bedoel je?

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weg is de YaHoo ! widget weer.Toch een foutje van Samsung regie?

Jammer, want daar is de ticker volgens mij voor bedoeld.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 22-10-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Heb alles geprobeerd. Heb Belkin gebeld, maar de router is gewoon compatible, heb Samsung gemaild, maar die zeggen weer dat het aan de computer of router moet liggen.

Inmiddels zie ik bij bij netwerkoverzicht het volgende:

Pc (windows 7)---------------
--------------- -------switch-------Router (belkin)------internet.
tv-40c7700----------------------

Gekke is wel dat het zo zit:

pc---------------
------------ ----------router---------internet
tv----------------

Kan het zo zijn dat het aan de "switch" ligt wie er niet tussen zit?
Snap er niet veel van, maar probeer zo''n beetje alles, maar het lukt gewoon niet.

Graag reactie.
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:28:
Hallo,

Het volgende:

Ik hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:30

dr.cody

Heb je der vaker last van?

-- WARNING --

Mensen,

Ik heb mijn Samsung UE46C8700 in mei bij Electroworld Tummers Roermond besteld. |:(

Ik heb daar een "akkefietje" mee gehad zoals jullie misschien al hebben gelezen.

Puntje bij paaltje: Niet bij die zaak bestellen ongeacht hun prijs. De manier hoe ik behandeld ben duizelt me echt. Ze hebben geen enkele hulp geboden bij het oplossen van het probleem van een gebarsten paneel.
De enige die behulpzaam is geweest is een persoon bij logistiek. Maar die hufters die in de winkel staan hebben dringend een cursus klantvriendelijkheid nodig. :F

Ik zit zelf ook in de verkoop dus ik wens niet anders behandeld te worden dan hoe ik mijn eigen klanten behandel.

Als je de Ins & Outs wil weten moet je sowieso m'n oude posts erbij zoeken en anders PM je me maar.

Heren... ik gaat weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.cody schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:43:
-- WARNING --

Mensen,

Ik heb mijn Samsung UE46C8700 in mei bij Electroworld Tummers Roermond besteld. |:(

Ik heb daar een "akkefietje" mee gehad zoals jullie misschien al hebben gelezen.

Puntje bij paaltje: Niet bij die zaak bestellen ongeacht hun prijs. De manier hoe ik behandeld ben duizelt me echt. Ze hebben geen enkele hulp geboden bij het oplossen van het probleem van een gebarsten paneel.
De enige die behulpzaam is geweest is een persoon bij logistiek. Maar die hufters die in de winkel staan hebben dringend een cursus klantvriendelijkheid nodig. :F

Ik zit zelf ook in de verkoop dus ik wens niet anders behandeld te worden dan hoe ik mijn eigen klanten behandel.

Als je de Ins & Outs wil weten moet je sowieso m'n oude posts erbij zoeken en anders PM je me maar.

Heren... ik gaat weer verder
Helemaal mee eens!!

Edit: Is mijn eigen ervaring ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migwel, wat zijn de IP adressen van de TV en de computer? Dat kun je snel zien als je bij je netwerkoverzicht kijkt zoals jij dat hebt weergegeven in jouw posting. Ga met je muis op Tv en daarna computer staan. Als het goed is wijken alleen de laatste 2 cijfers van elkaar af.

Ik heb bijvoorbeeld voor de TV

IP: 192.168.172.21

en voor de computer:

IP: 192.168.172.38

Ik heb mijn zwager even gebeld maar hij zegt dat het gewoon een instelling moet zijn in jouw router of dat de onderdelen niet op hetzelfde netwerk zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Helemaal mee eens!!

Edit: Is mijn eigen ervaring ook....
Ik ken die gasten niet maar volgens mij het zo: De winkel geeft de Tv aan een transporteur. Die komt de Tv ophalen bij een winkel o.i.d. en op dat moment is de chauffeur verantwoordelijk. Ik neem aan dat de winkel een bewijs heeft dat de TV door de chauffeur in ontvangst is genomen. Wat zou je er van vinden als de winkel de TV aan de chauffeur meegeeft en de TV komt helemaal nooit bij jou thuis? Is de winkel dan verantwoordelijk of de chauffeur van het transportbedrijf? De chauffeur had dus moeten controleren of de TV kapot is of niet. En vervolgens komt de chauffeur bij jou thuis, teken jij voor ontvangst is het jouw verantwoordelijkheid.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 23-10-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Bij is het ook zo dat alleen het laatste cijfer afwijkt. Ze zitten allebei op hetzelfde netwerk.

Wordt er gek van onderhand.

Gr.
GerCor schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:11:
migwel, wat zijn de IP adressen van de TV en de computer? Dat kun je snel zien als je bij je netwerkoverzicht kijkt zoals jij dat hebt weergegeven in jouw posting. Ga met je muis op Tv en daarna computer staan. Als het goed is wijken alleen de laatste 2 cijfers van elkaar af.

Ik heb bijvoorbeeld voor de TV

IP: 192.168.172.21

en voor de computer:

IP: 192.168.172.38

Ik heb mijn zwager even gebeld maar hij zegt dat het gewoon een instelling moet zijn in jouw router of dat de onderdelen niet op hetzelfde netwerk zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:28:
Hallo,

Bij is het ook zo dat alleen het laatste cijfer afwijkt. Ze zitten allebei op hetzelfde netwerk.

Wordt er gek van onderhand.

Gr.

[...]
Haha, kan ik me voorstellen. Maar ik zoek even verder in de gebruiksaanwijzing, het moet gewoon gaan lukken.

Update:

Je moet dus PC Share Manager hebben geÏnstalleerd om de PC te kunnen zien. Jij hebt PC Share manager geïnstalleerd toch? Mijn vraag aan jou is nu eigenlijk; ziet PC Share Manager jouw TV wel of niet OF krijg je het niet voor elkaar om gesharde mappen te zien?

Want als dat laatste het geval is zijn we er snel uit. Het pad is namelijk: C:\users\....(hier eventueel een naam\pictures en hetzelfe pad maar dan ipv. pictures: Videos en Music

[ Voor 38% gewijzigd door GerCor op 23-10-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:30

dr.cody

Heb je der vaker last van?

GerCor schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:24:
[...]

Ik ken die gasten niet maar volgens mij het zo: De winkel geeft de Tv aan een transporteur. Die komt de Tv ophalen bij een winkel o.i.d. en op dat moment is de chauffeur verantwoordelijk. Ik neem aan dat de winkel een bewijs heeft dat de TV door de chauffeur in ontvangst is genomen. Wat zou je er van vinden als de winkel de TV aan de chauffeur meegeeft en de TV komt helemaal nooit bij jou thuis? Is de winkel dan verantwoordelijk of de chauffeur van het transportbedrijf? De chauffeur had dus moeten controleren of de TV kapot is of niet. En vervolgens komt de chauffeur bij jou thuis, teken jij voor ontvangst is het jouw verantwoordelijkheid.
Dat klopt. De transporteur heeft ook verantwoordelijkheid genomen. Maar doordat de winkel niet de waarde van het apparaat had ingevuld kreeg ik ik maar een fractie terug van de totaal waarde van de TV terug.

En om alles nog erger te maken, als de winkel één telefoontje naar Samsung had gepleegd had dit hele probleem opgelost kunnen worden door de TV DOA te melden. Dit kreeg ik van de PR afdeling van Samsung te horen. :|

Dus 5 maanden voor niks zitten wachten. |:(

Gewoon slecht dus. :(

Kudt winkel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij beleid apparaat instellen staat de tv en of blurayspeler niet. Mappen kan ik gewoon delen, maar ik zie de apparaten niet in de samsung pc share manager. pfff..
GerCor schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:31:
[...]

Haha, kan ik me voorstellen. Maar ik zoek even verder in de gebruiksaanwijzing, het moet gewoon gaan lukken.

Update:

Je moet dus PC Share Manager hebben geÏnstalleerd om de PC te kunnen zien. Jij hebt PC Share manager geïnstalleerd toch? Mijn vraag aan jou is nu eigenlijk; ziet PC Share Manager jouw TV wel of niet OF krijg je het niet voor elkaar om gesharde mappen te zien?

Want als dat laatste het geval is zijn we er snel uit. Het pad is namelijk: C:\users\....(hier eventueel een naam\pictures en hetzelfe pad maar dan ipv. pictures: Videos en Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migwel, dan ben ik benieuwd of Win7 je TV wel ziet als je Windows Media Player 12 gebruikt. Omdat je aangeeft dat de TV wel in netwerkbeheer wordt gezien. Want alles klopt verder. Ik heb wat filmpjes bekeken op YouTube en als je PC Share Manager installeert zou het de TV moeten zien.

Als het netwerk jouw TV ziet, Windows Media Player 12 jouw TV ziet maar alleen PC Share Manager niet, kan het niet anders dat het aan PC Share Manager ligt. Welke versie gebruik je? Ik heb versie 4.2.

Er zijn verschillende versies in omloop van PC Share Manager en wat ik er van begrepen heb is dat niet elke versie voor elke Tv geschikt is. .

Edit: ik heb net op internet gelezen dat PC Share Manager niet met wireless werkt om de Tv te herkennen. Als PC Share Manager de TV heeft gevonden dan kan daarna wel weer wireless gebruikt worden. Nu schrijf jij dat je alles bedraad hebt aangesloten dus kan dat het niet zijn. Waar ook over wordt gesproken is om verschillende poorten op jouw router te proberen. Heb jij bijvoorbeeld je TV in poort 1 van de router en de PC in poort 2, probeer dan de andere poorten eens. Wel elke keer opnieuw opstarten. En, wat je ook nog eens zou kunnen proberen is de TV rechtstreeks aansluiten op de PC. (volgens de gebruiksaanwijzing van Samsung) En, nog een mogelijkheid, ik weet niet of je een switch hebt maar je zou de router kunnen aansluiten op een switch en dan de TV en de PC op de switch aansluiten.

O, en haal die Blurayspeler even weg, misschien stoort dat ook PC Share Manager omdat die wireless is aangesloten.

Nog even voor de zekerheid.

Als jij naar win start >> 'apparaten en printers' gaat, staat jouw TV er dan ook bij?

Als jij naar win start >> computer >> netwerk >> klik op netwerk gaat, zie jij dan bij 'andere apparaten' 3 keer jouw TV staan? En bij Multimediaapparaten 1 keer jouw TV?

Als jij naar Windows Media Player gaat, dan naar streamen. Staat dan 'apparaten automatisch toestaan mijn media af te spelen... ' aangevinkt?

Staat in hetzelfde menu streamen als je klikt op: meer streamingsopties jouw TV daar ook in het lijstje?

Want als dat allemaal klopt en ook het verwisselen van de poorten op de router niet lukt .... geef ik het op. :'(

[ Voor 69% gewijzigd door GerCor op 24-10-2010 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:40:
migwel, dan ben ik benieuwd of Win7 je TV wel ziet als je Windows Media Player 12 gebruikt. Omdat je aangeeft dat de TV wel in netwerkbeheer wordt gezien. Want alles klopt verder. Ik heb wat filmpjes bekeken op YouTube en als je PC Share Manager installeert zou het de TV moeten zien.
Windows Media player ziet de tv niet

Als het netwerk jouw TV ziet, Windows Media Player 12 jouw TV ziet maar alleen PC Share Manager niet, kan het niet anders dat het aan PC Share Manager ligt. Welke versie gebruik je? Ik heb versie 4.2.Ik heb de nieuwe versie geinstalleerd volgens dit topic, dus ook 4.2

Er zijn verschillende versies in omloop van PC Share Manager en wat ik er van begrepen heb is dat niet elke versie voor elke Tv geschikt is. .

Edit: ik heb net op internet gelezen dat PC Share Manager niet met wireless werkt om de Tv te herkennen. Als PC Share Manager de TV heeft gevonden dan kan daarna wel weer wireless gebruikt worden. Nu schrijf jij dat je alles bedraad hebt aangesloten dus kan dat het niet zijn. Waar ook over wordt gesproken is om verschillende poorten op jouw router te proberen. Heb jij bijvoorbeeld je TV in poort 1 van de router en de PC in poort 2, probeer dan de andere poorten eens. Wel elke keer opnieuw opstarten. En, wat je ook nog eens zou kunnen proberen is de TV rechtstreeks aansluiten op de PC. (volgens de gebruiksaanwijzing van Samsung) En, nog een mogelijkheid, ik weet niet of je een switch hebt maar je zou de router kunnen aansluiten op een switch en dan de TV en de PC op de switch aansluiten.Ga hier vanmiddag mee aan de slag

O, en haal die Blurayspeler even weg, misschien stoort dat ook PC Share Manager omdat die wireless is aangesloten.is geregeld, maar geen resultaat

Nog even voor de zekerheid.

Als jij naar win start >> 'apparaten en printers' gaat, staat jouw TV er dan ook bij?nee hier staat ie niet bij

Als jij naar win start >> computer >> netwerk >> klik op netwerk gaat, zie jij dan bij 'andere apparaten' 3 keer jouw TV staan? En bij Multimediaapparaten 1 keer jouw TV?hier staat mijn tv ook helemaal niet

Als jij naar Windows Media Player gaat, dan naar streamen. Staat dan 'apparaten automatisch toestaan mijn media af te spelen... ' aangevinkt?Ja dat staat ook aangevinkt, heb ook via mediaplayer geprobeerd, aangezien er op het net stond, dat windows7 streaming met de tv het makkelijkst was via de mediaplayer 12

Staat in hetzelfde menu streamen als je klikt op: meer streamingsopties jouw TV daar ook in het lijstje?Ook hier staat ie niet

Want als dat allemaal klopt en ook het verwisselen van de poorten op de router niet lukt .... geef ik het op. :'(
Dit ga ik zo proberen, laat het resultaat nog weten

Zowieso bedankt voor al je tijd, al werkt het nog niet, maar heb goeie hoop voor de testen van vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt dus jouw Tv nog niet opgenomen in Win7. Moet je eerst even toevoegen. Nu heb ik ook goede hoop. _/-\o_

Om te streamen gebruik ik Windows Media Player 12. Als ik een orginele CD wil horen via de TV dan werkt dat perfect. Je zult zien dat als jij jouw orginele CD in het mapje music zet en dan met PC Share Manager naar dat mapje gaat, zie je wel jouw CD genoemd maar afspelen ....... echt niet.

[ Voor 56% gewijzigd door GerCor op 24-10-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://wetpixel.com/images/uploads/news/DS-3D_POSTER-ADVlow.jpg

Heb 'em zaterdag gescoord op de hifi beurs in utrecht, aanrader!

..laat je beeldkanon maar even roken >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Fuzzy op 24-10-2010 13:53 ]

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo GerCor,

Helaas niet gelukt, krijg hem ook niet toegevoegd. Als ik klik op een aparaat toevoegen en hem 15 minuten laat zoeken vind ik hem niet. Dus ook daar ligt het niet aan....
GerCor schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:20:
Jij hebt dus jouw Tv nog niet opgenomen in Win7. Moet je eerst even toevoegen. Nu heb ik ook goede hoop. _/-\o_

Om te streamen gebruik ik Windows Media Player 12. Als ik een orginele CD wil horen via de TV dan werkt dat perfect. Je zult zien dat als jij jouw orginele CD in het mapje music zet en dan met PC Share Manager naar dat mapje gaat, zie je wel jouw CD genoemd maar afspelen ....... echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chjps. ...... wat je nog zou kunnen doen is een andere computer, een laptop van de buurman o.i.d. bedraad aansluiten op het netwerk en die laten zoeken naar de TV. Vindt die de TV ook niet dan ligt het niet aan Win7.

Ik ben wel een beetje uitgeput qua mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Poeh poeh, wordt steeds nieuwsgieriger naar 3D televisies. Vooral die van Samsung omdat die, volgens veel persoon, het beste 2D to 3D converter systeem heeft.

Waarom kiezen hier zoveel mensen trouwens voor LCD (met LED)? En bijvoorbeeld niet voor plasma? Plasma is goedkoper, plasma heeft (hoorde ik) minder crosstalk, betere kleuren plus beste reactietijd (o.a. belangrijk voor games). Waarom dan toch LED of LCD?

[ Voor 38% gewijzigd door Uniciteit op 24-10-2010 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Fuzzy schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:52:
[afbeelding]

Heb 'em zaterdag gescoord op de hifi beurs in utrecht, aanrader!

..laat je beeldkanon maar even roken >:)
Wat is nou echt DE 3D film die echt het alllermooiste is om te bekijken op de samsung...pas op met linkjes anders wordt er een modje boos :-) Vinden doe ik hem wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:53
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/coralinen2r8.jpg
Coraline 3D is erg mooi, omdat het stop motion poppetjes betreft lijkt het of je echt bij de opnamen daarvan zit.

Afbeeldingslocatie: http://images3.blu-ray.com/movies/covers/16085_front.jpg
Ook de nieuwe Samsung Demo disc (Into the Deep / Galapagos / Mummies) doet het erg goed.

Sowieso is deze site je beste vriend om te volgen wat er aan 3D films (en 3D blu-rays in het bijzonder) te verkrijgen is. Eigenlijk al best veel (al is het veel documentaire, en dan vooral onderwater..)

[ Voor 36% gewijzigd door d3vlin op 24-10-2010 23:28 ]

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squatjj schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:36:
Poeh poeh, wordt steeds nieuwsgieriger naar 3D televisies. Vooral die van Samsung omdat die, volgens veel persoon, het beste 2D to 3D converter systeem heeft.

Waarom kiezen hier zoveel mensen trouwens voor LCD (met LED)? En bijvoorbeeld niet voor plasma? Plasma is goedkoper, plasma heeft (hoorde ik) minder crosstalk, betere kleuren plus beste reactietijd (o.a. belangrijk voor games). Waarom dan toch LED of LCD?
Verwacht niet teveel van de 2d to 3d converter systeem. Het stelt echt amper wat voor. De keuze voor mij voor LCD (met LED) was voor mij het design. Vond het panasonic VT20 (toen de enige 3D concurrent) scherm echt lelijk qua design. En samen met de precision dimming van de C8700 viel voor mij de keuze op de C8700 LED. Plasma is over het algemeen nog steeds beter qua kleur etc en heb daar ook serious over getwijfeld maar voor mij is design ook belangrijk en is de C8700 een mooie middenweg. Erg goed beeld en prachtig ontwerp en extreem dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,
Inmiddels in het bezit van de UE46C7700 icm SMT-7140 en zeer tevreden! Ik heb wel een vraag, de tv heb ik in eerste instantie niet voor de 3d aangeschaft, maar toch wil ik hier gebruik van gaan maken. Is het mogelijk op alternative manier (dus zonder een 3d bluerayspeler) 3d films te kunnen zien? Ik zat zelf te denken aan de usb aansluiting of via een PS3. heeft iemand ervaring?

Groet,
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees al een tijdje mee in dit topic.
Mede hierdoor is mijn keuze gevallen op samsung en wel de UE40C8700.
heb hem nu een paar dagen staan en hij bevalt prima.
Toch heb ik een tweetal vraagjes.

1.
Ik heb hem draadloos aan mijn netwerk gehangen en kan hem netjes zien in Mediaplayer 12.Als ik muziek toevoeg aan mijn mediaplayer zie ik die ook netjes op de TV. Of ik ze nou kopieer in de mediamap of een extra path toevoeg beide werken.
Het verhaal wordt anders bij Video Ik zie de twee standaard bestanden van Windows 7.
Maar als ik hier bestanden bijzet komen ze niet op de tv.

2.
Ik heb hem ook aan de schotel gehangen. Daar heb je natuurlij heel wat meer zenders. Het op volgorde zetten van de zenders is een heidens werk. Dat moet makkelijker kunnen lijkt me. Ik heb de zenderlijst geexporteerd en bekeken op de PC is een scn. bestand maar daar kan winrar wel mee uit de voeten.
Nu heb ik in een voorgaand bericht gelezen over het programma SamyGoChanEd maar ook lees ik dat dit je TV kan laten vastlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Is er iemand die ervaring heeft met bovenstaande

Voor de liefhebbers ik heb gewoon een originele Canaldigital CAM met bijbehorende creditkaart en dat alles werkt perfect. Ook het eenvoudig overschakelen van sateliet naar coax loopt perfect via de kanalenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:24:
Hai,
Inmiddels in het bezit van de UE46C7700 icm SMT-7140 en zeer tevreden! Ik heb wel een vraag, de tv heb ik in eerste instantie niet voor de 3d aangeschaft, maar toch wil ik hier gebruik van gaan maken. Is het mogelijk op alternative manier (dus zonder een 3d bluerayspeler) 3d films te kunnen zien? Ik zat zelf te denken aan de usb aansluiting of via een PS3. heeft iemand ervaring?

Groet,
Michael
Ja dit kan. Via usb stick, via ps3 (3D BR discs) of via een mediacenter pc bijvoorbeeld. Is allemaal mogelijk.
Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste