Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de update geïnstalleerd maar ik deed en doe niks met:

. Add alternative FRC Ics (Zoran) (gaat blijkbaar over 3D)
. SPDIF is not working if sub-dtv sound is selected in PC-DTV PIP mode. (gebruik ik ook niet)
. Watching ''picture'' on media play error with new s/w of I-phone/I-pad. (zal wel met een aangesloten Samsung apparaat zoals een receiver te maken hebben en heb ik niet)
. OSD Wrapping issue on wireless pop-up window (gebruik ik ook niet)

Dus ja, wel de update maar voor mijn beperkte configuratie niet nodig.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik de verlichte SAMSUNG logo kan uitschakelen?
Hoe krijg ik de NU.nl, Panorama enz. als app. gedownload? Ze staan bij mij niet op de toe te voegen lijst bij Apps.
Heeft iemand al een geschikte 3d film ergens kunnen downloaden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:43

xon

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:53:
Wie kan mij vertellen hoe ik de verlichte SAMSUNG logo kan uitschakelen?
Hoe krijg ik de NU.nl, Panorama enz. als app. gedownload? Ze staan bij mij niet op de toe te voegen lijst bij Apps.
Heeft iemand al een geschikte 3d film ergens kunnen downloaden?

Alvast bedankt!
het klinkt wat zuur maar alles kan je terugvinden met de zoekfunctie omdat het allemaal in dit topic staat beschreven. Verder kan je het logo gewoon uitschakelen in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verlichting logo uitschakelen?

Menu -> Instellingen -> Algemeen -> Lichteffect -> Uit.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb een harde schijf via usb aan de tv hangen. Ik kan nu hd films afspelen en met behulp van mkv tool heb ik de ondertitels eruit gehaald en in de map van de film gezet. Ondertitels worden nu prima afgespeeld. Nu heb ik ook 5.1 geluid of dts in de filmfiles staan, mkv. Kan ik nu dmv een optische kabel het geluid ook doorsturen naar mijn receiver en dan dts geluid of 5.1 geluid luisteren? Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08 19:56
In de pricewatch staat de 8700 voor 2500,- adviesprijs, maar bij de mediamarkt Utrecht is die op voorraad voor 2200 euro. Weet iemand waar je voor minder kan krijgen?

Ik twijfel tussen de 8700 en de LG infinia (die volgens de verkoper veel beter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de probleem met mijn C8700 dat wanneer de tv aan gaat hij automatisch met een ruisbeeld komt, moet zelf naar component of hdmi input (wwaar mijn tv kanalen op komen)....stoort me wel nu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-01-2023
spiderbalm schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:29:
Ik heb een harde schijf via usb aan de tv hangen. Ik kan nu hd films afspelen en met behulp van mkv tool heb ik de ondertitels eruit gehaald en in de map van de film gezet. Ondertitels worden nu prima afgespeeld. Nu heb ik ook 5.1 geluid of dts in de filmfiles staan, mkv. Kan ik nu dmv een optische kabel het geluid ook doorsturen naar mijn receiver en dan dts geluid of 5.1 geluid luisteren? Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
Als ik het allemaal goed gelezen heb en ook uit geprobeerd helaas niet.
TV ondersteund DTS 2.0

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
kx22 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:29:
In de pricewatch staat de 8700 voor 2500,- adviesprijs, maar bij de mediamarkt Utrecht is die op voorraad voor 2200 euro. Weet iemand waar je voor minder kan krijgen?

Ik twijfel tussen de 8700 en de LG infinia (die volgens de verkoper veel beter is).
Ik heb dit geloof ik al 3 of 4 maal verteld hier, € 1900,00 betaald bij MM roermond, ik had ook nog het geluk dat de Samsung actie er was van € 200,00.
Dus ik heb netto € 1700,00 betaald voor de UE46C8700.

Het zou wel leuk voor ons allen zijn als mensen eens zich de moeite zouden nemen om het Forum te lezen. >:)

Panasonic TX-P50VT50E, TX-P42ST50E, Marantz SR7007, Dali Zensor 1 en 7 en SUB E-12 F, Eminent EM7380, @Smit CI+ Ziggo, Iphone 5, The new Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

potdomme..ook na deze update is nog steeds het het streamen van HD content met DNLA niet verholpen..

Samsung DOE er wat aan!..damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
xon schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:28:
potdomme..ook na deze update is nog steeds het het streamen van HD content met DNLA niet verholpen..

Samsung DOE er wat aan!..damn..
Ik heb meteen een Eminent 7080 mediaspeler gekocht met een HD van 500GB.
Gaat als een speer, nog geen enkel bestand gedownload dat ik niet heb kunnen afspelen.
Ik weet, als een tv iets zou moeten kunnen moet het ook naar behoren werken, ben ik volledig met je eens, maar ik heb geen euro spijt van mijn aankoop, ander voordeel is dat je DTS 5.1 HD ook ermee kunt afspelen via Home Cinema set. Tv kan maar DTS 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heel andere vraag , iemand nog een hc gewonnen zouden er 50 stuks verloot worden !!
Weet niet of je de winnende nummers kan controleren , meen dat eind augustus de loting was ?

m.vr.gr. hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:09:
Even een heel andere vraag , iemand nog een hc gewonnen zouden er 50 stuks verloot worden !!
Weet niet of je de winnende nummers kan controleren , meen dat eind augustus de loting was ?

m.vr.gr. hugo
Ik niet helaas......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehansv
  • Laatst online: 01-07 15:42
ik ook niet ( de trekking was op 15 aug. volgens de aktievoorwaarden ) maar wel vreemd dat je het nergens kunt controleren, kunnen ze net zogoed zeggen we verloten 10000 van die dingen en we hebben 10050 tv's verkocht, en laat die 50 mensen die niets kregen nou toevallig allemaal op dit forumtopic zitten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huorpalantir
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 10:40
Weet iemand iets over de levertijd van de LN46C630? Dit lijkt namelijk wel een tv voor mij om in de gaten te houden. Na het zien en lezen van de CNET review heeft deze Samsung erg mijn aandacht getrokken. Als ik echter het modelnummer op de Pricewatch zoek, krijg ik geen resultaat. Zelfs googelen levert niet veel op :S. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik ben helemaal nieuw op dit forum. Vergeef me als ik iets vraag wat al lanf besproken is...

Mijn 2 vragen aan jullie:

Via het menu geluid krijg ik het geluid niet synchroon met het beeld van mijn dvdspeler en xtreamer. Iemand suggesties? (zelfs bij vertraging 0 blijf ik acherlopen op het beeld).

De nieuwste firmware is in het engels. Daar verstoor ik niet het nederlandstalig menu mee?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties,

Jacco (Groningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:56:
Beste mensen, ik ben helemaal nieuw op dit forum. Vergeef me als ik iets vraag wat al lanf besproken is...

Mijn 2 vragen aan jullie:

Via het menu geluid krijg ik het geluid niet synchroon met het beeld van mijn dvdspeler en xtreamer. Iemand suggesties? (zelfs bij vertraging 0 blijf ik acherlopen op het beeld).

De nieuwste firmware is in het engels. Daar verstoor ik niet het nederlandstalig menu mee?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties,

Jacco (Groningen).
Over het geluid daar kan ik geen reactie op geven, ik heb een Eminent 7080 mediaspeler en daar speel ik alle films mee af, de dvd speler die gekoppeld is aan mijn DTS systeem heb ik er geen last van.

Over de firmware kan ik wel een antwoord geven, nee daar heb je geen last van, gewoon er opzetten zoals beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huorpalantir schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:14:
Weet iemand iets over de levertijd van de LN46C630? Dit lijkt namelijk wel een tv voor mij om in de gaten te houden. Na het zien en lezen van de CNET review heeft deze Samsung erg mijn aandacht getrokken. Als ik echter het modelnummer op de Pricewatch zoek, krijg ik geen resultaat. Zelfs googelen levert niet veel op :S. Iemand een idee?
Ik heb gekeken op de Nederlandse site van Samsung, en die vindt dit model niet. Kijk je op de site van Canada, dan wordt het toestel wel gevonden.

Voorzichtige conclusie? Deze TV wordt niet in Nederland verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nieuwsgierig geworden naar hoe het er uit ziet en werkt als je een Samsung telefoon met DLNA aansluit op de TV. Volgens de gebruiksaanwijzing krijg je een melding van de TV als er een berichtje is of als de telefoon overgaat. Ik zoek me het apelazerus op YouTube maar ben nog geen filmpje tegengekomen met een demo.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huorpalantir schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:14:
Je moet in een ander topic zijn ([LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14) De Europese tegenhanger is de LE40C630. Alle Europese Samsungmodellen LCD beginnen met LE (E=Europe). Voor Noord Amerika LN en voor Azie LA.

Als je in NL een LN versie kunt kopen is het dus zeer de vraag of het CI+ slot aanwezig is en zo ja werkt. Uit je post begrijp ik echter dat je meer via Google toevallig op dit toestel bent gestuit. Het lijkt ook vrijwel uitgesloten hier een LN versie aan te treffen.

Aangezien de LE versie ruim verkrijgbaar is op zowel internet als fysieke winkels (vanaf 650 euro) zou ik dus de LE versie kopen. Ter info: dit toestel is gelijk aan de C650 die goed getest is op o.a. www.hdtvtest.co.uk maar heeft een mat paneel ipv glanzend en mist het internetten. Verder is de look wel weer veel strakker dan de C650 (geen rode druppel onderkant bezel). Al met al dus een prima toestel.

Voor meer info en vragen kun je beter naar het andere topic: [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer wat leuks gevonden voor IPhone bezitters. Tik..... DLNA Media Server for iPhone & Android - iMediaShare...... bij YouTube en je kunt je foto's op de IPhone bekijken bij MediaPlay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 23:58
Hier: (heb post aangepast maar zoek zelf maar op nzb index op: Half-SbS.DTS.x264-QyKaRio) : is een nzb te downloaden voor Clash of the Titans 2010 3D Half-Sbs 1080p. (ruim 8 gb)

Voor mensen die niet weten hoe dit werkt, google eens op nieuwsgroepen, grabit en nzb...

Veel plezier ermee!

[ Voor 20% gewijzigd door m_ark op 06-09-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47
m_ark schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:54:
Hier: http://www.binsearch.info...Half-SbS.DTS.x264-QyKaRio is een nzb te downloaden voor Clash of the Titans 2010 3D Half-Sbs 1080p. (ruim 8 gb)

Voor mensen die niet weten hoe dit werkt, google eens op nieuwsgroepen, grabit en nzb...

Veel plezier ermee!
Erg lief, maar ook verboden op GoT...

Een leuke site om 3D movie releases bij te houden is overigens The Illustrated 3D Movie List.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
d3vlin schreef op maandag 06 september 2010 @ 01:08:
[...]

Erg lief, maar ook verboden op GoT...

Een leuke site om 3D movie releases bij te houden is overigens The Illustrated 3D Movie List.
Ok sorry, wist ik niet zal de link even verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:21:
Ik heb de C8700 nu zo'n 4 weken. Er zijn 2 dingen die me storen waarvan 1 veel ergenis opwekt. Vooral bij beelden met enkele kleur zoals bv bij voetbal wedstrijden zijn er enorm veel led" stralen" te zien over het scherm. Deze zijn met name te zien als de camera naar links of rechts draait. Het concentreert zich in het midden onderin en bovenaan in het midden van het beeld. Ik heb veel instellingen veranderd en heb de Led backlight ook maar op 10 staan maar het blijft irritant. Ik vroeg me af of iemand dit ook zo ervaart?

Het tweede punt is dat er volgens de recencies de zwartwaarden goed zijn. Hier heb ik toch mijn twijfels bij. Ook dat krijg ik niet optimaal.

Ik heb deze topic aardig doorgezocht en gebladerd maar kom weinig tegen over de " felle beams" van de LEDs.
Of is er nu iets mis met mn scherm?
hoi ik heb het zelfde probleem,het begint bij in het midden boven en onder aan het scherm,en zo verder naar rechts.Het is alleen als er felle kleuren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:45:
[...]

hoi ik heb het zelfde probleem,het begint bij in het midden boven en onder aan het scherm,en zo verder naar rechts.Het is alleen als er felle kleuren zijn.
Hier ook, en helaas heb ik er nog geen oplossing voor gevonden.

Heb tijdens het WK wel 30 verschillende instellingen geprobeerd, geen enkele met een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreke008 schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:56:
[...]

Hier ook, en helaas heb ik er nog geen oplossing voor gevonden.

Heb tijdens het WK wel 30 verschillende instellingen geprobeerd, geen enkele met een verbetering.
zou het te maken kunnen hebben dat het scherm misschien te vast is aangedraaid op het frame?
Expert is afgelopen zaterdag een nieuw toestel komen plaatsen maar deze had het nog erger,het licht straalde gewoon van boven naar beneden door,en naar rechts om de 10 cm een licht straal.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:06:
[...]

zou het te maken kunnen hebben dat het scherm misschien te vast is aangedraaid op het frame?
Expert is afgelopen zaterdag een nieuw toestel komen plaatsen maar deze had het nog erger,het licht straalde gewoon van boven naar beneden door,en naar rechts om de 10 cm een licht straal.
Ik hoop dat er voor jullie een oplossing komt. Ik heb er volgens mij totaal geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
m_ark schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:00:
[...]

Ik hoop dat er voor jullie een oplossing komt. Ik heb er volgens mij totaal geen last van...
Het is niet iets waar ik mij aan stoor, bij alle andere acties heb ik er totaal geen last van, perfect en haarscherp beeld kan niks anders zeggen.
Het was alleen met voetbal dat ik het heel lichtelijk zag, en dan heb je zoiets van, dat wil ik ook weg hebben, maar iemand die het niet weet die ziet het niet eens.
Met meerdere vrienden WK bekeken op die tv, toen ik er pas wat over zei was het ja nu je het zegt, heel heel beetje uitstraling of hoe je het ook noemen wil, kortom de bal bleef bij hoge ballen niet geheel rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor ons nieuwe huis. Het design van de C9000 sprak me het meest aan, maar die is nog steeds niet te koop of wel? Ik lees wel dat hij qua prestaties niet zo goed is als de C8700. Ik heb ze nog niet in het echt gezien, maar op de foto vind ik de C9000 een stuk mooier.

Ik lees hier berichten dat de tv's ook mkv's kunnen afspelen. Ik heb nu een PCH A110 in me slaapkamer, lukt het om mkv bestanden via het netwerk soepel af te spelen? Want ik was eerst van plan om een nieuwe versie van de PCH of dergelijke te kopen voor de woonkamer hiervoor, maar als de tv al standaard mkv ondersteuning heeft, lijkt mij dit niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-08 14:05

Dima_2005

T.net-verslaafde

xileS schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:44:
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor ons nieuwe huis. Het design van de C9000 sprak me het meest aan, maar die is nog steeds niet te koop of wel? Ik lees wel dat hij qua prestaties niet zo goed is als de C8700. Ik heb ze nog niet in het echt gezien, maar op de foto vind ik de C9000 een stuk mooier.

Ik lees hier berichten dat de tv's ook mkv's kunnen afspelen. Ik heb nu een PCH A110 in me slaapkamer, lukt het om mkv bestanden via het netwerk soepel af te spelen? Want ik was eerst van plan om een nieuwe versie van de PCH of dergelijke te kopen voor de woonkamer hiervoor, maar als de tv al standaard mkv ondersteuning heeft, lijkt mij dit niet meer nodig.
De tv heeft MKV ondersteuning vanop een harddisk, maar via netwerk wilt ie het niet doen :(

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
xileS schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:44:

De C9000 is al een tijdje te koop, heb hem een paar weken terug bij Correct gezien, in een 46inch voor de prijs van 4999,- euro.... 8)7
Dan liever de 55C8700 voor bijna de helft......
Ik vond trouwens de alu rand van de C8700 mooier, wat fijner, maar da's persoonlijk, succes met je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, 4.999 voor de 46 inch en 5.999 voor de 55 inch.

http://www.expert.nl/tele...tm_term=Samsung+UE55C9000

;w

[ Voor 122% gewijzigd door GerCor op 08-09-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardotto
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-11-2010
Ik heb een Samsung 3D-TV met active bril en ben op zoek naar 3D materiaal wat ik kan bekijken.
Weet iemand waar ik die kan downloaden of streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Dreke008 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 18:50:
[...]

Als ik het allemaal goed gelezen heb en ook uit geprobeerd helaas niet.
TV ondersteund DTS 2.0
Kijk, via de blueray 3-d speler van samsung lukt het wel. Hierop zit een usb aansluiting en via een optische kabel gaat het geluid van de speler naar de receiver, prima dts en 5.1 geluid. :)

[ Voor 89% gewijzigd door spiderbalm op 08-09-2010 13:18 ]

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Bij mij werkt het wel via het netwerk, alleen stopt hij om de zoveel tijd om een buffer op te bouwen ;(
Dima_2005 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:13:
[...]

De tv heeft MKV ondersteuning vanop een harddisk, maar via netwerk wilt ie het niet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je naar Internet@TV gaat en dan naar instellingen dan zie je bij Systeeminstellingen Ticker aut. afsp. staan. Die staat bij mij op UIT. Hoe krijg je die aan en wat krijg je dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreke008
spiderbalm schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:16:
[...]

Kijk, via de blueray 3-d speler van samsung lukt het wel. Hierop zit een usb aansluiting en via een optische kabel gaat het geluid van de speler naar de receiver, prima dts en 5.1 geluid. :)
En we hebben het dan over het normale tv kijken van de kabel ?.

• spiderbalm
Nee, over films vanaf een aparte harddisk afspelen via de br-speler. Je kunt de hd ook rechtstreeks op de tv aansluiten, maar dan heb je alleen maar 2.0 geluid. Als je dit doet via de br speler dan heb je, als je geluid via een optische kabel op je receiver hebt, dts of 5.1 geluid. Het enige dat ik zie is dat het geluid soms eerder is dan het beeld. Ik probeer dit dan weer via instellingen van het geluid, te vertragen, maar dit lukt nog niet erg. ;( Geluid loopt via br speler, kan je hier het geluid ook vertragen? :?
Dreke008 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:35:
[...]

En we hebben het dan over het normale tv kijken van de kabel ?.

• Dreke008
spiderbalm schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:06:
Nee, over films vanaf een aparte harddisk afspelen via de br-speler. Je kunt de hd ook rechtstreeks op de tv aansluiten, maar dan heb je alleen maar 2.0 geluid. Als je dit doet via de br speler dan heb je, als je geluid via een optische kabel op je receiver hebt, dts of 5.1 geluid. Het enige dat ik zie is dat het geluid soms eerder is dan het beeld. Ik probeer dit dan weer via instellingen van het geluid, te vertragen, maar dit lukt nog niet erg. ;( Geluid loopt via br speler, kan je hier het geluid ook vertragen? :?

[...]
Oke, duidelijk.
Maar ik heb een Eminent 7080 met een interne harde schijf.
Ik heb verder geen BR-speler, maar wel bedankt voor de tip voor als ik er wel ene wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze volgens mij allemaal de een wat meer de andere wat minder.
Ik heb inmiddels mijn twee 8700 de eerste had het misschien een tikkie minder dan de tweede.
Je moet het er echt bij vertellen ...anders zijn er mensen die het niet zien.
Het valt eigenlijk alleen op bij voetbal
en omdat je het weet ga je er op letten.
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:06:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet nou niemand hoe je een beeldkrant kunt downloaden om de ticker automatisch afspelen te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen wat de beste manier is om 3d filmpjes (om wat te testen) te bekijken op de C8700? Ik heb een ps3 en kan mkv's streamen via mezzmo. Is het mogelijk om direct 3d te streamen (of anders via usb stickje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Normaal gesproken bekijk ik altijd videos (mkv) vanaf mijn Xbox360, d.m.v. MediaBrowser. Echter om voor mij onduidelijke redenen speelt deze de laatste tijd steeds vaker bepaalde mkv films en series niet meer af???

Daarom gebruik ik zo af en toe MediaPlay van mijn C8700, die via de PC share manager deze mkv bestanden weer wel weet af te spelen.

Nou heb ik recent de sorteringsinstellingen aangepast, van mappen naar A-Z. Echter als ik nu MediaPlay wil gebruiken dan kan deze mijn lijsten niet meer weergeven met deze sortering. Probleem is nu dat ik dit niet meer teruggezet krijg en MediaPlay de PC share manager er iedere keer uit gooit voordat ik de sortering weer kan aanpassen.

Iemand anders dit ook gehad die wellicht een idee heeft hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer het eens met Windows Media Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Beste allemaal,

ik heb een klein probleempje, vandaag heb ik mijn Samsung reciever, HW-C500, binnen gekregen en aangesloten op mijn 46C8700 LED tv, echter wat ik ook doe, ik krijg niet het geluid van de tv over de reciever.
Ik heb een HDMI 1.4 kabel er tussen zitten, dat zou toch genoeg moete zijn, immers geeft een 1.4 naast beeld ook geluid door, toch?
Of moet je ten allertijde een optische kabel er naast zetten vor het geluid?

De gebruiksaanwijzing is daar niet echt duidelijk in, op het plaatjes staat zowel een HDMI als een optische kabel afgebeeld bij de tv aansluiting, echter staat er onderaan de pagina het volgende;

de HDMI aansluiting ondersteunt zoewel video als audio. U hoeft dus geen aparte geluidkabel aan te sluiten.

Wie o wie heeft de oplossing voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:27
Is het niet zo dat de C8700 alleen HDMI 1.3 poorten heeft? Dan heeft een HDMI 1.4 kabel verder ook geen nut. Optisch werkt natuurlijk sowieso, maar kijk voor de zekerheid even welke HDMI versie je toestel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
De C8700 ondersteund HDMI 1.4, dat is dus het probleem niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik de handleiding lees staat er dat je:

De TV moet aansluiten met een optische kabel (optical 3)

Vervolgens naar SETUP/ENTER
Dan AUDIO SETUP. Daar selecteer je de TV

Dan, volgens mij: INPUT SELECT.... Kies hier TV >> OPTICAL 3

En dan in het menu van je TV selecteren dat je niet de luidsprekers van je TV gebruikt maar de externe luidsprekers. Let ook even op dat het volume niet te laag staat van de receiver.

en....

Als je vervolgens ook andere aparatuur aansluit op de receiver, dan pas gebruik je een HDMI kabel van de Tv in HDMI OUT van de receiver.

[ Voor 29% gewijzigd door GerCor op 10-09-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Thanks Ger, ik dacht dat een hdmi 1.4 volstond.
Op de achterkant van de reciever staat bij hdmi 3 TV, helpt het dan ook niet als ik daar de reciever mee verbind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:19:
Thanks Ger, ik dacht dat een hdmi 1.4 volstond.
Op de achterkant van de reciever staat bij hdmi 3 TV, helpt het dan ook niet als ik daar de reciever mee verbind?
Je moet het zo zien.

Je hebt een TV en die kan beelden laten zien en (maar dat is onbelangrijk) geluid laten horen.

Andere apparatuur zoals een DVD speler, Blurayspeler, een spelcomputer, een HDTV tuner zoals een Humax ....... je hebt er niks aan als je geen TV hebt.

Wil je nou van al die apparatuur TOP geluid horen, dan zet je tussen al die appartuur en de TV een receiver. Receiver betekent immers ONTVANGER. Hij ontvangt van alle aangesloten apparatuur informatie. Je sluit alle apparatuur aan op de receiver.

Op de HDMI 3 waar TV bij staat op de HW-C500 receiver sluit je of een spelcomputer aan of een HDTV decoder, zoals een HUMAX. Dat is dus een HDMI in. Nu moet de informatie er weer uit de receiver en wel naar de TV. Daar is de HDMI OUT voor.

Dus, de receiver heeft een HDMI OUT. Sluit je die HDMI OUT aan op de TV, dan zul je zien dat alle apparatuur via de receiver zijn beelden kwijt kan aan de TV. En de receiver houdt het geluid dat die randapparatuur heeft tegen (niet echt) en laat dat zelf horen via de geluidsboxen die je hebt aangesloten.

Het lastige van een receiver is dat hij niet automatisch weet dat er iets op aangesloten is. Dat zul je de receiver moeten vertellen. Dat is bij een TV handiger. Druk er iets in en de TV herkent het (meestal).

In het kort:

Bluray, DVD, spelcomputer, HDTV decoder ...... allemaal naar HDMI IN op de receiver.

Receiver altijd met HDMI OUT naar de TV.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 10-09-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
GerCor,

het gekke is dat hij(C8700) nu nog alleen met de HDMI zit aangesloten op HDMI OUT van de reciever maar als ik de reciever aan zet dimt direkt het geluid van de tv zelf, dat hoord toch volgens mij wel?
Maar om dan dus geluid te krijgen heb ik dus echt die optische kabel nodig, morgen dan maar even regelen.

Bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: knip knip.

Suc6 morgen

[ Voor 97% gewijzigd door GerCor op 10-09-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 22:59 ]

Wat mij opgevallen is dat nu.nl blijkbaar op de achtergrond gaat bijwerken. Ik vond het knap irritant dat zodra je internet@tv aandeed nu.nl ging bijwerken. Dat is nu niet meer het geval.

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:56

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

post mag weg...

[ Voor 97% gewijzigd door Huigie op 11-09-2010 12:36 ]

Specs

• golfgti5
GerCor,

de optische kabel deed het hem, alles werkt nu perfect, kan met 1 druk op de knop van de tv afstandbediening de reciever aanzetten, harder/zachter zetten gaat ook met de AB van de tv.

Thanks

Ron
Goedzo. En nou had ik begrepen dat jij ook nog een SMT-C7140 hebt? Sluit je die ook aan op de receiver in HDMI 3 TV?

Dan wel even een HDMI van de receiver naar de TV.

Als het goed is kun je die dan ook met de AB van de TV bedienen.

Want wat voor mij het mooiste zou zijn is dat je alle randapparatuur zoals Receiver, Bluray, SMT-C7140 van Samsung in een kast kunt stoppen, uit het zicht, en alleen de TV aan de muur en alles met de AB van de TV - ue46c8700 - kunt bedienen.

[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 11-09-2010 16:08 ]

• golfgti5
GerCor,

ik heb inderdaad de SMT-C7140, deze zit via een HDMI kabel verbonden met de tv, programma's opnemen via de AB van de tv gaat niet bij mij, zou dat anders gaan dan als hij via de reciever is aangesloten??

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Crosspost met ander Samsung topic:

Zit met het probleem dat er geen beeld meer te zien is bij een Samsung Blu-Ray speler op een UE8700. Het werkte zojuist nog gewoon, totdat ik de BD-Wise optie uit zette in het menu van de Samsung Speler. Nu krijg ik continu de melding dat er geen signaal is, maar BD-Wise aanzetten in het Blu-Ray menu lukt uiteraard niet omdat ik geen beeld heb.

De, naar mijn mening, onhandig menu structuur helpt ook niet echt in het oplossen van dit probleem. Heeft iemand een tip over hoe ik het menu van de Blu-Ray speler weer zou moeten kunnen benaderen? Deze is trouwens verbonden via Anynet+.
Inmiddles al de Blu-Ray speler gereset door 5 sec de stop knop in te drukken zodat de Setup zou moeten worden getoond, maar dan alsnog geen scherm. Je ziet trouwens wel even de achtergrond van de home-cinema set maar na 2-3 is het beeld weer gewoon zwart.

Verwijderd

MailMan schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:59:
Crosspost met ander Samsung topic:

Zit met het probleem dat er geen beeld meer te zien is bij een Samsung Blu-Ray speler op een UE8700. Het werkte zojuist nog gewoon, totdat ik de BD-Wise optie uit zette in het menu van de Samsung Speler. Nu krijg ik continu de melding dat er geen signaal is, maar BD-Wise aanzetten in het Blu-Ray menu lukt uiteraard niet omdat ik geen beeld heb.

De, naar mijn mening, onhandig menu structuur helpt ook niet echt in het oplossen van dit probleem. Heeft iemand een tip over hoe ik het menu van de Blu-Ray speler weer zou moeten kunnen benaderen? Deze is trouwens verbonden via Anynet+.
Inmiddles al de Blu-Ray speler gereset door 5 sec de stop knop in te drukken zodat de Setup zou moeten worden getoond, maar dan alsnog geen scherm. Je ziet trouwens wel even de achtergrond van de home-cinema set maar na 2-3 is het beeld weer gewoon zwart.
Zie antwoorden in het andere topic: [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14 komt er kort op neer dat er 2 oplossingen mogelijk zijn:
- bronnenlijst kiezen voor gewone HDMI connectie ipv HDMI anynet.
- reset naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:22:
GerCor,

ik heb inderdaad de SMT-C7140, deze zit via een HDMI kabel verbonden met de tv, programma's opnemen via de AB van de tv gaat niet bij mij, zou dat anders gaan dan als hij via de reciever is aangesloten??
Ik heb de handleiding van de PVR even doorgelezen maar die is nogal summier.

Wat ik niet snap is dat je de PVR aansluit op de TV. Ik zou de PVR aansluiten op de receiver, daar is de receiver toch voor. Ik heb even op het forum van kieskeurig gekeken en daar schrijft iemand, nogmaals, de handleiding is summier, dat je wel kunt opnemen met de AB van de TV maar geen timerfuncties kunt gebruiken m.b.v. de AB van de TV. Je kunt dus niet programmeren. Dat heeft er mee te maken dat dat alleen werkt met CI+.

Verder schrijft iemand die de PVR ook rechtstreeks op de TV heeft aangesloten dat de PVR om de zoveel tijd gaat updaten en dan spingt de TV automatisch naar de HDMI aansluiting.

Kortom; je kunt dus wel opnemen met de AB van de TV, maar dat heeft volgens mij niks te maken met of je de PVR direct aansluit op de TV of via de receiver.

In de handleiding staat zelfs niet of de PVR een anynet functie heeft. Maar volgens mij is de SMT-C7140 anynet +

Maar goed, er is er zelfs eentje die de PVR met de optische kabel heeft aangesloten op de receiver en met HDMI op de TV. Heel apart.

Als je de handleiding van de Receiver maar goed leest, dan komt het volgens mij allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Hoi GerCor,

waarom zou ik de 7140 decoder aansluiten op de reciever?
de reciever is toch enkel voor het geluid, als ik dat wil dan zet ik de reciever aan en pakt hij het tv geluid via de optische kabel, de reciever aansluiten via een HDMI is dus in mijn optiek nutteloos, toch?

De PVR gebruiken wij nooit om tv te kijken, hebben een CI+ cam in de tv zitten en die werkt i.c.m. alle Caiway pakketten perfect.
De PVR gebruiken wij alleen om op te nemen, maar programeren via Guide met de tv AB gaat dus niet, erg jammer want je moet dus als nog de AB van de PVR erbij halen, en dat wilde we juist niet meer, word gek van die AB's......
Gewoon een programma wat je zit te kijken "live" opnemen/pauzeren lukt wel, maar timer's plaatsen dus niet via de AB van de tv.

Verder gaat de PVR na 5 minuten in diepe slaap, als ik dan de PVR aanzet gaat hij niet via anynet+, wat er dus wel opzit, naar het bewuste HDMI kanaal, dit doet hij overigens ook niet als hij gaat update'n zoals jij aangeeft.
Doe je de PVR uit dan gaat hij eerst 5 minuten in lichte slaap/energie stand, als je dan de PVR aanzet gaat hij wel automatisch naar het HDMI kanaal bij mij, maar zodra het klokje na 5 minuten uit beeld is verdwenen dan schakelt hij dus niet naar het bewuste HDMI kanaal, ik zou dus graag een update zien waarbij het klokje dag en nacht in beeld blijft, al is het maar voor de snelle opstart en de tijd in beeld te hebben.
Ik heb mijn 4 maanden oude Humax5050 weg gedaan voor de 7140 PVR maar heb daar lichtjes spijt van, de rede waarvoor ik hem gekocht hebt, Guide programeren via de tv AB, werkt niet, bovendien was het opnemen enzo via de Humax stukken eenvoudiger, 2 x klikken en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehansv
  • Laatst online: 01-07 15:42
de 7140 heb ik dus ook destijds aangeschaft vanwege de AB voordelen die het zou moeten hebben. Ik had daarvoor ook een humax die inderdaad een stuk logischer werkt met opnemen en afspelen, maar dat terzijde, de anynet+ functie bestaat niet op de c7140, ik heb er met de helpdesk van samsung een poosje geleden al over gehad hoe ze in vredesnaam een nieuw apparaat uitbrengen zonder die functie. Ook al lijkt het alsof het wel via de anynet werkt ( tv geeft dit nl aan) kun je de alleen geloof ik via de AB zappen en geluid en (rode knopje) opnemen bedienen. Maar wat je wel kunt doen ( lelijke oplossing) is de ( lelijke onhandig ingedeelde en niet erg handzame ) AB van de c7140 gebruiken daar kun je zowel de tv als de c7140 mee bedienen ( ben atm aan het verbouwen in de kamer, weet echter niet meer zeker of je er ook de pvr funktie van de tv kunt bedienen), ik had in het begin ook zo'n logitech harmony gekocht ( duurste uitvoering) maar die werkte voor mij niet goed, die miste hoop functies van tv ( pvr gedeelte) en de c7140 was toen nog niet toegevoegd aan hun database ( nu inmiddels wel) dus die heb ik toen weer teruggebracht. misschien dat andere mensen er inmiddels wel tevreden over zijn.
zelf wil ik na mijn verbouwing de nieuwe HT-C5900 nog aan de tv koppelen ( tenzij ik nog commentaar krijg hier van "koop die aub niet in combo met de c8700" ik wil gewoon een leuke 5.1 3d set)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké. Ik had voor de Samsung ue46c8700 een Philips TV, met een Philips receiver en Philips SACD/DVD speler. De Philips TV had maar 1 HDMI in. Dus ik moest alles wel aansluiten op de receiver. Maar ik zie het nu eenmaal zo:

De receiver is het hart van alle audio apparatuur. Daar kun je alle apparaten op aansluiten. De receiver kan beeld en audio ontvangen en doorsturen. Als jij je PVR aansluit op de receiver zou je volgens mij, als je bijvoorbeeld audio hebt opgenomen met de PVR, ik noem maar wat; een concert of radio, dan hoef je de TV niet aan te zetten om van het geluid te genieten. Maar als jij de PVR rechtstreeks aansluit op de TV en je wilt van audio genieten, dan zal de TV aan moeten staan. En dan hoor je het geluid - en zie je de beelden - via de speakers van de TV. De receiver staat immers uit. Kun je de receiver natuurlijk aanzetten.

Het is voor mij, op afstand, natuurlijk moeilijk beoordelen want ik heb geen Samsung PVR en geen Samsung Receiver. En ik heb zelf, moet ik eerlijk zeggen, ook geen idee hoe Anynet precies werkt.

Dat je met de AB van de TV niet kunt programmeren heb ik dus van iemand gelezen op het forum van Kieskeurig. Kun je zelf ook lezen op Kieskeurig. Er staat aangegeven waar je dat kunt vinden in de handleiding van de TV.

Ik zie dus de vier HDMI aansluitingen van de TV, als je gebruik maakt van een receiver, als overbodig. 1 HDMI volstaat dan. Heb je geen receiver maar wel een PVR, een BluRay, een DVD speler, een spelcomputer, dan sluit je die rechtstreeks aan op de HDMI ingangen van de TV.

Dus, de TV sluit je met een optische kabel aan op de receiver om het audio signaal van de TV naar de receiver te sturen. En je sluit de receiver aan op de TV met HDMI om alle audio en beeld signalen van alle randappartuur via de receiver naar de TV te sturen.

Ik heb, ondanks dat ik jouw apparatuur helemaal niet heb, gekeken in de handleidingen van zowel de Receiver en de TV en ja .... er is zoveel aan aansluitingen mogelijk, je wordt er bijna gek van. :?

Ik zou het dus als volgt doen, of in ieder geval een keer proberen.

Sluit de PVR aan op de receiver (HDMI 3 TV) Setup: Input select TV >> HDMI 3
Sluit de Receiver aan op de TV met een goeie HDMI 1.4 kabel (HDMI OUT naar HDMI 2 ARC) en volgens mij, maar dan moet je geloof ik nog wat instellingen doen .... heb je de optische kabel niet meer nodig.

Nog een voor de handliggende tip; als je van alle AB's af wil, koop dan een universele AB van bijvoorbeeld logitech. Kun je elke funtie die je wilt op programmeren.

O ja, ik heb zelf de humax i5050. Staat op de kamer van mijn zoon. Als we wat op willen nemen dan doen we dat met de TV (als we niet thuis zijn) of de Humax. Met de Humax kun je FTP-en naar een HDD en dan bekijken we het vervolgens weer via het netwerk op de TV in de huiskamer in MediaPlay.

Ik heb net zitten lezen over de Samsung PVR bij Ziggogebrukers maar wat een drama apparaat is dat zeg. Ook triest dat er op de site van Samsung geen handleiding is te vinden maar bij de specificaties staat inderdaad nergens dat het Anynet is.

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 13-09-2010 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo daar,

Ik heb het topic behoorlijk doorgespit maar kan het gewoonweg niet vinden.
Zelfs google laat me toch best wel in de steek.

Ik ben opzoek naar de beste instellingen voor de samsung 8700.
Ik heb nogal wat problemen met haperend beeld vanaf de hdmi kant .

Als ik motion uitzet is het al heel stuk minder, vandaag nog de update gedaan via de usbstick
dit zou volgens de samsung servicelijn moeten werken maar helaas geen resultaat.

Alvast bedankt.

gr
Nick

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien wordt het duidelijker voor de lezers als je ook even vermeldt wat er aan de hdmi kant aangesloten is.

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 10:46
Goedemorgen allen,

Ik wil heel graag de 46C8700 kopen, maar zit met een paar vraagjes,
Ik heb een WD HD TV Live Media player en wil deze graag vervangen voor de media player van de TV.
Ik draai 99% alleen maar 720p (series) en 1080p (films). Nu mijn vraag: kan je op de TV ook een USB HUB aansluiten, zodat ik meerde schijven kan aansluiten en benaderen.

Ik heb inmiddels al wel de BS-C6900 Bluray speler gekocht (voor 30 september actie!), deze heb ik nog niet binnen, als ik het goed begrepen heb, ondersteunt deze hetzelfde media player als de TV, maar wat is handiger/beter via de bluray speler of tv media player te gebruiken?

BP on the move!!!

Op pag 38 van de handleiding staat:

Media Play ondersteunt alleen USB-massaopslagapparatuur (MSC). MSC staat voor Mass Storage Class,
een apparaat waarop grote hoeveelheden gegevens tegelijk kunnen worden opgeslagen en getransporteerd.
Voorbeelden van MSC’s zijn USB-sticks, Flash-kaartlezers en USB HDD’s. (USB-HUB’s worden niet ondersteund.)
Apparaten moeten rechtstreeks op de USB-aansluiting van de tv worden aangesloten.

• spiderbalm
GerCor schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:50:
Op pag 38 van de handleiding staat:

Media Play ondersteunt alleen USB-massaopslagapparatuur (MSC). MSC staat voor Mass Storage Class,
een apparaat waarop grote hoeveelheden gegevens tegelijk kunnen worden opgeslagen en getransporteerd.
Voorbeelden van MSC’s zijn USB-sticks, Flash-kaartlezers en USB HDD’s. (USB-HUB’s worden niet ondersteund.)
Apparaten moeten rechtstreeks op de USB-aansluiting van de tv worden aangesloten.
Niet helemaal waar. Ik heb de harde schijf op de usb aansluiting van de blueray-speler aangesloten. Deze zit rechtsboven aan de voorkant van de br-speler. Het grote voordeel is dat de br-speler via receiver, optische kabel, is verbonden zodat het 5.1 geluid van de film op de hd ook daadwerkelijk zo uit de geluidsinstallatie komt. Als je de usb aansluiting van de tv gebruikt, dan heb je alleen maar 2.0 geluid, omdat de tv geen 5.1 doorgeeft.

????

De vraag is of een usb hub op de Tv kan worden aangesloten. En volgens de handleiding van de TV wordt een usb hub niet ondersteund in Media Play.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 15-09-2010 15:06 ]

• spiderbalm
GerCor schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:03:
????

De vraag is of een usb hub op de Tv kan worden aangesloten. En volgens de handleiding van de TV wordt een usb hub niet ondersteund in Media Play.
Oh, sorry, ik dacht dat het ging om een rechtstreekse aansluiting met usb

• golfgti5
spiderbalm schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:20:
[...]

Oh, sorry, ik dacht dat het ging om een rechtstreekse aansluiting met usb
Geeft niks spider, voor mij was het weer nuttige info wat je gaf.
knip.....

[ Voor 95% gewijzigd door GerCor op 15-09-2010 20:05 ]

Verwijderd

Nu al een tijdje de 46c8700 en wil hier een home cinema set bij aanschaffen, twijfel tussen de volgende optie 1 : de ht-c6930W van samsung circa 720eur
of optie 2 : DHT-1311XP (denon receiver met boxen meen ook aktieve subwoofer) in combinatie met een losse samsung 3D speler bd-c5900 komt op 540+200 eur totaal 740 en wat extra kabels.
Denk met de denon een beter geluid is ook geschikt voor 3D doorgave , vraag is eigenlijk of optie 2 problemen gaat geven met aansluiten op elkaar ?
Overigens is optie 1 een 7.1 geluidset en optie 2 een 5.1 nu vind ik 5.1 ruim voldoende
m.vr.gr hugo

Verwijderd

Nieuwe firmware is uit.

2002.0

Weet iemand wat de wijzigingen zijn ?

• golfgti5
T-VALDEUC-2002.0

. OSD wrapping of specific languages issue on wireless pop-up window
. To remove the message of ''USB Overload''
. [MHEG] memory leak at iFrame channel (only UK)
. Latvian / Lithuanian OSD error when insert wireless dongle.

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Samsung LE40C654 na update T-VALDEUC 2002.0:

Niet te geloven, maar bijna de hele lag (vertraging) waarover men het al een jaar heeft op de HDMI bij gamen/consoles/PC is met 2002 upgrade WEG bij mij!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wel waren de zwarte balken links en rechts terug, maar die had ik bij de vorige versies verholpen door mijn PC-resolutie van 1920x1080 60Hz naar 50Hz te zetten, en nu doet andersom het trucje (naar 60Hz)! :)

Helaas nog geen oplossing mbt de EPG en landkeuze, en de geteste internetspeed bij Internet@TV is ook nog steeds bullshit (klein bugje). |:(
O, nou dan ga ik straks ook maar weer eens updaten. Niet dat ik er verder iets op heb aangesloten maar dan heb ik er in de toekomst geen last van.

Wat ik vanavond meemaakte had ik ook nog niet eerder gezien. Ik wilde 1vandaag opnemen dus ik druk het rode knopje in. En 1vandaag was nog niet eens afgelopen toen ik een melding zag: "Nog 5 minuten o.i.d." in het balkje waar normaal 'opname' staat, en verdomd.... de Tv stopte met opnemen na 5 minuten terwijl het programma nog niet eens afgelopen was. Maar dat wordt volgens mij aangestuurd door de zender. Ik wam er toen achter dat je zelf in blokken van 10 minuten kunt aangegeven hoelang er met worden opgenomen nadat je opname hebt ingedrukt. Standaard staat het op lengte van de uitzending.

Verwijderd

Misschien heb ik mij vergist, maar ik zit met het volgende,

Ik meen toen ik de tv (55c8700) pas had gekocht in juli ik verschillende ondertitelingen kan selecteren bij films via de usb drive. Ik had ondertitelingen als volgt: filmnaam.avi filmnaam.nl.srt filmnaam.en.srt of filmnaam.idx / sub.

Idx/sub pas het helemaal niet (meer) en srt's pakt het eerste wat het tegenkomt.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 13:40
Stan schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:10:
Samsung LE40C654 na update T-VALDEUC 2002.0:

Niet te geloven, maar bijna de hele lag (vertraging) waarover men het al een jaar heeft op de HDMI bij gamen/consoles/PC is met 2002 upgrade WEG bij mij!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wel waren de zwarte balken links en rechts terug, maar die had ik bij de vorige versies verholpen door mijn PC-resolutie van 1920x1080 60Hz naar 50Hz te zetten, en nu doet andersom het trucje (naar 60Hz)! :)

Helaas nog geen oplossing mbt de EPG en landkeuze, en de geteste internetspeed bij Internet@TV is ook nog steeds bullshit (klein bugje). |:(
Vertraging:
• Beeld tov het Geluid
• Beeld & Geluid (tov interactie met het spel)
• Geluid tov het Beeld

:? Had eigenlijk met Game modus niet echt last van vertraging, wel enorme lag / vertraging zonder (Beeld&Geluid dus).

Ga nu even extra opletten bij de normale uitzendingen of ik out-of-(lip)sync kan detecteren B) (met Natural profile en een paar andere optimalisaties aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Laatst online: 01-08 23:19
voor zover ik al heb kunnen testen is bij mij de vertraging bij het spelen van singstar ook weg.
en dit was echt wel storend.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Los van het game gebeuren, geeft de update ook verbeteringen voor gewoon tv kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
nou ik ga straks ook updaten, is deze ook voor de 8700? ga er wel van uit he

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de firmware van Samsung eigenlijk universeel? Draait die T-VALDEUC 2002.0 bijv. ook op mijn oude LE37A656?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee en Nee

De update voor dat toestel staat hier: http://www.samsung.com/nl...&prd_mdl_name=LE37A656A1F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:39:
Misschien heb ik mij vergist, maar ik zit met het volgende,

Ik meen toen ik de tv (55c8700) pas had gekocht in juli ik verschillende ondertitelingen kan selecteren bij films via de usb drive. Ik had ondertitelingen als volgt: filmnaam.avi filmnaam.nl.srt filmnaam.en.srt of filmnaam.idx / sub.

Idx/sub pas het helemaal niet (meer) en srt's pakt het eerste wat het tegenkomt.
Dat gaat niet werken zo. Misschien dat je het in een .mkv container kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Worden wij op dit moment met de C8700 genaaid in Nederland? Als ik de pricewatch bekijk zie ik de Samsung UE40C8700 voor 2099 euro staan, alle webshops verkopen de lcd voor dezelfde prijs, dat vind ik vreemd.

Ik heb net even in Duitsland gezocht en daar ligt de prijs voor de UE40C8700 rond de 1450 euro! De UE46C8700 wordt verkocht voor ca 1850 euro.

Iemand die dit grote verschil kan verklaren? Net over de grens bij Enschede, kan ik een UE40C8700 ophalen voor 1474 euro.

Verwijderd

Bram schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:25:
Worden wij op dit moment met de C8700 genaaid in Nederland? Als ik de pricewatch bekijk zie ik de Samsung UE40C8700 voor 2099 euro staan, alle webshops verkopen de lcd voor dezelfde prijs, dat vind ik vreemd.

Ik heb net even in Duitsland gezocht en daar ligt de prijs voor de UE40C8700 rond de 1450 euro! De UE46C8700 wordt verkocht voor ca 1850 euro.

Iemand die dit grote verschil kan verklaren? Net over de grens bij Enschede, kan ik een UE40C8700 ophalen voor 1474 euro.
Waar zie jij de prijzen in Duitsland?

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 07:03:
Waar zie jij de prijzen in Duitsland?
Bij onderstaande url:
http://www.idealo.de/prei...5_-ue40c8700-samsung.html Je ziet bij 'meinungen' reacties van mensen die bij 1 van de zaken hebben besteld.

Onderstaande zaak zit vlak over de Nederlandse grens nabij Enschede, http://www.krs-webshop.de...d-tv/samsung/index-1.html

Samsung UE40C8700 3D LED-TV 1474 euro
Samsung UE46C8700 3D LED-TV 1899 euro

In november is de oplevering van mijn nieuwe huis, als de prijzen dan niet flink zijn gedaald in NL haal ik mijn LCD in Duitsland, prijzen worden hier kunstmatig hooggehouden voor de 8700.

Verwijderd

Bram schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:03:
[...]

Bij onderstaande url:
http://www.idealo.de/prei...5_-ue40c8700-samsung.html Je ziet bij 'meinungen' reacties van mensen die bij 1 van de zaken hebben besteld.

Onderstaande zaak zit vlak over de Nederlandse grens nabij Enschede, http://www.krs-webshop.de...d-tv/samsung/index-1.html

In november is de oplevering van mijn nieuwe huis, als de prijzen dan niet flink zijn gedaald in NL haal ik mijn LCD in Duitsland, prijzen worden hier kunstmatig hooggehouden voor de 8700.
Je hebt gelijk. Ik zie dat de 46C8700 daar bijna overal verkrijgbaar is voor 1868 euro terwijl het hier boven de 2500 euro is. Even vergeleken met andere merken en de LG 55LE8500 of de Sony's gaan tegen vergelijkbare prijzen weg in Duitsland. Dus 600-700 besparen met een ritje naar Duitsland klinkt niet verkeerd. Nu ben ik alleen bang hoe de garantie dan is geregeld.

• xon

xon

Voor de mensen die graag Twonky server gebruiken of een NAS hebben waar het op draait...er SCHIJNT binnenkort een oplossing te komen voor het niet kunnen afspelen van .mkv files via DNLA.

neem even de tijd en lees het hier:

http://www.twonkyforum.co...1588&hilit=samsung#p31588

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:19:
Dus 600-700 besparen met een ritje naar Duitsland klinkt niet verkeerd. Nu ben ik alleen bang hoe de garantie dan is geregeld.
Garantie voorwaarden van de Samsung site:

Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.

Verwijderd

Bram schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:47:
[...]

Garantie voorwaarden van de Samsung site:

Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.
Handig! Dus je krijgt dezelfde garantie wanneer je het in Duitsland haalt. Maakt het alleen maar eenvoudiger. Dezelfde garantie (wanneer het verkeerd gaat) voor 650euro minder aan kosten. Tsja..

Verwijderd

Samsung C series dode pixel.
Bedankt alvast voor jullie antwoord:

Een tijdje geleden heb ik een 46C8700 gekocht. 5 dagen later merkte ik 3 dode pixels op in het midden van het scherm. Samsung heeft de fout aanvaard en ik wacht nu nog op een nieuw toestel.
Ondertussen had ik ook een 40C6000 gekocht. Na 2 dagen merkte ik één pixel op die constant groen zag. Dit heet een dode subpixel en is niet bij alle kleuren zichtbaar. Hier deed de dealer moeilijker over omdat dit wellicht niet onder garantie viel. Heb uiteindelijk toch een nieuw toestel ontvangen.
Ik begon me serieus zorgen te maken in de LCD panel kwaliteit van de C series.
En het wordt alleen maar erger.
Ik ben 2 weken geleden naar de Krefel geweest en ook daar stond een 46C6000 met een dode subpixel! De verkoper was ook verbaasd toen ik mijn verhaal deed.
Vorige week moest ik bij Vandeborre zijn en ben toen eens naar de Samsung tv's gaan kijken en echt waar ook hier terug een toestel 40C6000 met een dode subpixel. Terug mijn verhaal, de verkoper verstond er zich niet aan.
Daarom mijn oproep tot de bezitters van zo'n C serie toestel.
- Hoe lang hebben jullie al het toestel en hebben jullie ook al pixel problemen gehad?
Ik ben zeer benieuwd.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:37:
Ik heb een nieuw topic Samsung C series dode pixel opgestart. Bedankt alvast voor jullie antwoord:

Een tijdje geleden heb ik een 46C8700 gekocht. 5 dagen later merkte ik 3 dode pixels op in het midden van het scherm. Samsung heeft de fout aanvaard en ik wacht nu nog op een nieuw toestel.
Ondertussen had ik ook een 40C6000 gekocht. Na 2 dagen merkte ik één pixel op die constant groen zag. Dit heet een dode subpixel en is niet bij alle kleuren zichtbaar. Hier deed de dealer moeilijker over omdat dit wellicht niet onder garantie viel. Heb uiteindelijk toch een nieuw toestel ontvangen.
Ik begon me serieus zorgen te maken in de LCD panel kwaliteit van de C series.
En het wordt alleen maar erger.
Ik ben 2 weken geleden naar de Krefel geweest en ook daar stond een 46C6000 met een dode subpixel! De verkoper was ook verbaasd toen ik mijn verhaal deed.
Vorige week moest ik bij Vandeborre zijn en ben toen eens naar de Samsung tv's gaan kijken en echt waar ook hier terug een toestel 40C6000 met een dode subpixel. Terug mijn verhaal, de verkoper verstond er zich niet aan.
Daarom mijn oproep tot de bezitters van zo'n C serie toestel. Hebben jullie ook al pixel problemen gehad?
Ik ben zeer benieuwd.
Nope alles werkt nog naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de C7700 echt slecht presteren m.b.t. zwaartwaarden. Als ik naar de C8700 kijk zie ik echt zwart terwijl de C7700 meer 'blauw'achtig presteert. Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:03:
[...]

Bij onderstaande url:

Kopen in Duitsland is inderdaad een interessante optie. Garantie ben ik niet bang voor. Wel nog een vraag. Is de Duitse 8700 serie ook Ziggo gecertificeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een zeikerige vraag/opmerking, maar valt er nog iets te doen aan de chrome split-poot. Ik kan hem hier niet ophangen (wil de UE468700 kopen)... Vond de poot van omstreden 2009 series (patent discussie) prima (of die van de nieuwe 9 series). die gespleten tuinboon... alien-benen... jammer jammer..... andere poten zijn hier niet op te monteren??

Bedankt trouwens voor de tips van de Duitse winkels, echt top, ga ik zeker eens informern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Valt de C750 ook onder dit topic?
Pagina: 1 ... 21 ... 45 Laatste