Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, toffe link van het lauchverslag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Een jaartje terug was het in ieder geval nog zo dat als je met nummerbehoud naar Vodafone ging, dat het nummerbehoud eerst goed gekeurd moest zijn voor je een telefoon mee kreeg. Als je nummerbehoud dan om wat voor reden niet kan doorgaan (en het abonnement dus ook niet) zijn ze namelijk geen toestel kwijt ;). Dit was tenminste in een aantal winkels het geval, het lijkt mij dat hetzelfde op gaat voor hun eigen webshop/winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we a.u.b. de abonement gesprekken in het daarvoor betreffende topic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
http://youtube.com/watch?v=uYd7WUPY20E&feature=player_embedded
Nieuw filmpje over de contacten en telefonie functies. En bijbehorend verhaal op GSMarena

En de singaporesen hebben ook een heel stel filmpje op youtube gezet, stuk of 10, maar die zijn niet echt de moeite waard, slechte kwaliteit en niets nieuws.

[ Voor 46% gewijzigd door mbr01 op 28-05-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stark schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:01:
"No Flash support for the web browser"

Dus je kan dus geen flash weergeven als je internet. Geen youtube etc...
Wel erg jammer dat het niet met deze telefoon gaat, totdat de Android 2.2 update er is, toch?
Er staat toch gewoon een Youtube applicatie op? Bij mijn hero gebruikt hij voor Youtube filmpjes ook geen flash, maar de dedicated player..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
De 512MB is RAM-geheugen, hier draaien de apps die je gebruikt op, en dit bepaalt dus gedeeltelijk hoeveel je op een bepaald moment tegelijk kan doen (multitasking of zwaardere applicaties). De Apps worden momenteel (in android 2.1) geïnstalleerd op het ROM-geheugen, dit zou volgens GSMarena 1.8Gb bedragen, t.o.v. bv. de HTC Desire, die hiervoor 140mb heeft.

De rest van het geheugen (8/16GB+SD-card) wordt gebruikt voor bepaalde data van apps (kaarten van navigatie,...), muziek en film/foto op te slaan. Als Samsung 2.2 op de Galaxy zet zal dit geheugen ook voor apps kunnen gebruikt worden, maar met het 1.8GB ROM-geheugen kom je voorlopig al heel ver hoor ;).
Dank je voor je uitleg, heel duidelijk. In de start van dit topic niets staat over die 1.8 Gb voor de apps. Daar staat alleen de 512 MB RAM en 8-16 GB ROM geheugen, daarom dacht ik dat de gehele 8/16 GB gebruikt kon worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Marbo op 28-05-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Ga voor deze telefoon toch wel mijn Desire verkopen (heb al een zeer redelijk aanbod gekregen). De Desire is een prachttoestel, versta me niet verkeerd, maar voor mijn gebruik past de Galaxy S toch wel veel beter. Ik heb vooral behoefte aan een goede browser, media-speler en ruwe power voor games. Bij de games heb ik toch wel het gevoel dat de Desire mij wat in de steek laat met de slechte/ongebruikte GPU en de multi-touch sensor (heb je echt wel last van als je 2 joysticks op de onderkant van je scherm moet bedienen :( ). Ook de extra algemene oomph van de Galaxy en natuurlijk de vele ondersteunde formaten in de media-speler zijn een +. En het Super Amoled scherm is natuurlijk superleuk voor de komende zomermaanden ;) .

Hoop wel dat samsung dit model een beetje langer gaat ondersteunen, maar de zeer spectaculaire aankondiging van hun "S Life" heeft me toch wat hoop gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mbr01
Dat ziet er goed uit! Zo is bellen ineens leuk.
Ik zag ook een ander filmpje van gsmarena geplaatst in april, de demo. Ik hoop wel dat de echte galaxy een stuk sneller draait. Het laden van de livewallpapers duurde mij net iets te lang.

-EDIT-

Dat was een herplaatste video.
Er is een één of andere Russische? video hier te zien. Heel tof, ze laten em in vol daglicht buiten zien. Je blijft het scherm inderdaad goed zien!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
En youtube wordt vol gepomt met videos van de Samsung Galaxy S: :)

http://youtube.com/result...ested_categories=28&uni=3

[ Voor 3% gewijzigd door fanSte op 30-05-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Die van GSMArena is toch wel erg mooi. Vooral dat left voor calls en right voor messages systeem vind ik best geniaal :)

En ik maak me geen zorgen over 2.2. Ik draai wel een custom rom erop ;)

En op 2.1 is hij al enorm snel. Ben benieuwd hoeveel sneller deze telefoon wordt met 2.2?

Zoals iemand al zei, het feit dat je met deze telefoons mkv's kan spelen zonder converten is al een hele grote pluspunt vergeleken met de Desire bijvoorbeeld.

Nu nog de prijs flink omlaag :P

[ Voor 40% gewijzigd door Relief2009 op 30-05-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fanste schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 01:00:
En youtube wordt vol gepomt met videos van de Samsung Galaxy S: :)

http://youtube.com/result...ested_categories=28&uni=3
Vind ik nog best meevallen.. Ik zie in ieder geval niet echt veel nieuwe filmpjes.. Wel een aantal 720p voorbeelden van de camera die vervolgens door teveel compressie 480p upload niets waard zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Misschien niets waard, maar ik vond de filmpjes wel mooi en scherp. Maar goed zon telefoon koop je ook niet echt voor de camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend of de GS yahoo integratie heeft in nederland? Dit is dus iets waar ik absoluut niet op zit te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Ja inderdaad. Ik vindt al die vooruit ingebakken diensten sowieso niet relaxt. Laat mij maar kiezen wat ik wel en niet wil. De rest installeer ik wel vanaf de android marktplaats :)

Ik zit overigens nog te twijfelen of ik ook niet een vodafone abbo moet nemen bij belsimpel. Ik ben nu eenmaal niet echt een geduldig persoon als het op zulk soort dingen aankomt :P (Must...have.....galaxy s... now!...)

*edit* Wat ik me eigenlijk nog afvraag: Is er nu een Video-out of niet? Lees hier en daar van wel, maar ook hier en daar van niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Huppol op 31-05-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-08 21:06

DCK

Tweede review gevonden. Deze heeft een iets minder uitgesproken mening, maar weer weinig negatiefs te melden. Het schijnt dat de bouwkwaliteit van het toestel niet super highend voelt, maar dat is het enige nadeel dat ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCK schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:37:
Tweede review gevonden. Deze heeft een iets minder uitgesproken mening, maar weer weinig negatiefs te melden. Het schijnt dat de bouwkwaliteit van het toestel niet super highend voelt, maar dat is het enige nadeel dat ik hoor.
Uhm... Verwijderd in "Samsung Galaxy S"

Da's al een vrij oude..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Video Hier nog een aziatisch filmpje. Wel cool om te zien dat waneer het scherm zwart wordt je telefoon zo kwijt kan raken :)

Hier is de aziatische review waaruit het filmpje komt. Er zitten nog 2 of 3 filmpjes in het artikel, verder zeer veel plaatjes en de moeite waard.Klik

Ook zijn er weer een paar benchmarks gedaan, waaruit onder meer de grafische kracht van dit apparaat blijkt. In een bepaalde benchmark 2x zo veel fps als de nexus 1 bijvoorbeeld

[ Voor 28% gewijzigd door mbr01 op 31-05-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! Volgens mij weer een nieuwtje?:

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/3579/48636235.jpg

Wat valt er op aan dit plaatje >:)

Verder leuke zaken die mij opvallen:

- Driving mode: Spreek inkomende berichten en bellers uit.
- Mobile Tracker: Maak het mogelijk het toestel remote te tracken en te bedienen
- Bluetooth file transfer
- Neocore 55.7FPS
- Ledje(?) op de zijkant boven de volume knoppen
- Video call interface:

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/7404/11226060.jpg

@Hieronder, viel mij ook al op dat de plaatjes niet werkten.. Vandaar de switch ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 20:22
wat mij vooral opvalt is dat de afbeeldingen niet werken maar een 403 Forbidden error geven ;)

edit: de bovenste lijkt nu wel te werken, en de onderste nu ook
sneaky van imageserver veranderen :P

om er maar ff inhoudelijk op in te gaan. Dat van de TV out had ik inderdaad ergens gelezen, desondanks heb ik geen reviews of officiële berichten gezien waar over tv out en de specificaties hiervan wordt gesproken. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar wat de kwaliteit is die wordt verstuurd. Denk namelijk niet dat er 720p uit een 3,5 mm jack komt zetten;)

op de onderste foto zie ik niets waaruit ik af zou leiden dat er een led flash oid in zit, maar misschien kijk ik niet goed?

zie http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=9322#top voor de rest van de afbeeldingen btw

[ Voor 97% gewijzigd door bartelsrobert op 31-05-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartelsrobert schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:56:
wat mij vooral opvalt is dat de afbeeldingen niet werken maar een 403 Forbidden error geven ;)

edit: de bovenste lijkt nu wel te werken, en de onderste nu ook
sneaky van imageserver veranderen :P

om er maar ff inhoudelijk op in te gaan. Dat van de TV out had ik inderdaad ergens gelezen, desondanks heb ik geen reviews of officiële berichten gezien waar over tv out en de specificaties hiervan wordt gesproken. Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar wat de kwaliteit is die wordt verstuurd. Denk namelijk niet dat er 720p uit een 3,5 mm jack komt zetten;)

op de onderste foto zie ik niets waaruit ik af zou leiden dat er een led flash oid in zit, maar misschien kijk ik niet goed?
Led flash :? De onderste foto is de gui van de video call mogelijkheid. En qua video out heb ik ook geen idee.. Wellicht dat de micro USB via breakout ook te gebruiken is als HDMI (denk het niet, maarja). Anders zal het wel composiet out worden.. Ook niet erg, wel handig voor een filmpje op de hotelkamer.

Overigens staat de link die je noemt precies 2 posts boven je (dus direct boven die vorige van mij) ook ;) Daar reageerde ik namelijk op..

Hier worden de scores vergeleken met een Nexus1.. Qua neocore benchmark heeft de GS bijna 2maal zoveel frames dan de N1 ...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
hehe zie de link inderdaad staan nu :P

ik dacht dat je met "Ledje(?) op de zijkant boven de volume knoppen" een led flash bedoelde. Daar gaat namelijk ook al een tijdje een discussie over rond op internet, ondanks bericht van samsung dat er geen led op zit.
googlen op samsung galaxy s tv out levert wat sites op die suggereren dat het via de 3,5 mm jack zal gaan, net als bij oudere samsung modellen met tv-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:44
miss docking sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[mbr]Laat dit maar achterwege.[/]

Okeee. Geintje zou moeten kunnen lijkt mij.. Maar wat is een "miss docking station" nu? Een soort verkiezing?

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, volgens mij is de Galaxy S ook waterdicht, het bovenste plaatje lijkt verdacht veel op de bodem van een aquarium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 23:56
Volgens de officiele site van de Galaxy S valt de integratie met Yahoo best mee.

http://galaxys.samsungmobile.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Net mee mogen spelen tijdens de launch van de Samsung Wave. Wat een apparaat zeg die Galaxy S! Weegt echt helemaal niets, mega snel en super mooi! Later zal ik er meer over vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
please do :)

wil onder andere graag weten hoe het met het Yahoo gebeuren staat

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
JarlSX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:26:
please do :)

wil onder andere graag weten hoe het met het Yahoo gebeuren staat
Vooral op mail is de integratie terug te vinden, verder eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Issie in het echt mooier dan op de foto's in jou opzicht? Voelt hij veel groter/anders aan dan de X10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BelSimpel belde me vanochtend over de levering van mijn GS volgende week. Het wordt geleverd in de Engelse versie. Het toestel kan volgens hun, 'Nederlands' gemaakt worden met de "More Locale" app., beweerde de medewerker.
Kent iemand "More Locale"? Want wat voor mij belangrijk is, is niet de engelse interface, maar het woordenboek die gebruikt wordt door "Swype". Ik hoef hem namelijk niet, als de predictive = voorspellende tekst in het toetsenbord niet in het nederlands werkt. (heb ik ook tegen ze gezegd)
Krijg je namelijk de hele tijd engelse suggesties bij het typen.

Weet iemand of "More Locale" dit ook mee verandert? Anders cancel ik mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
@DaannO: thanks voor het antwoord, neem aan dat er wel ook een gmail app op zit?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:38:
Issie in het echt mooier dan op de foto's in jou opzicht? Voelt hij veel groter/anders aan dan de X10?
Nee, veel subtieler en prettiger in de hand. Ben erg onder de indruk van het toestel. Strak, licht, erg mooi vormgegeven en wat een super scherm en snelheid O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daanno, kan jij eens kijken of je ook talen kan kiezen binnen swype? Ik denk zelf namelijk dat dit niet wordt opgevangen door morelocale.. Swype is een externe (OEM) applicatie. Maar zou jij eens kunnen kijken hoe dat zit op de i9000?

Mij maakt het niet zoveel uit, ik ga er wel een beetje vanuit dat het toestel toch vrij snel geroot zou zijn.. En zo niet, installeer ik wel een andere (nederlandse) versie swype..
Nee, veel subtieler en prettiger in de hand. Ben erg onder de indruk van het toestel. Strak, licht, erg mooi vormgegeven en wat een super scherm en snelheid
Thanks.. Kan niet wachten tot volgende week :9~ Zal wel een goed contrast zijn met mijn goede oude Hero :)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

Denk dat Swype hetzelfde woordenboek als T9 gebruikt, en als je daadwerkelijk je locale aan kunt passen dan pas je die van Swype ook aan. Kan ik echter niet met zekerheid zeggen. Anders gebruik ik wel gewoon een Swype-loos toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DCK schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 01:14:
Denk dat Swype hetzelfde woordenboek als T9 gebruikt, en als je daadwerkelijk je locale aan kunt passen dan pas je die van Swype ook aan. Kan ik echter niet met zekerheid zeggen. Anders gebruik ik wel gewoon een Swype-loos toetsenbord.
Klopt, Swype gebruikt het zelfde woordenboek als T9 en is dus helemaal Nederlands. En ja, ook dat werkt verbazingwekkend goed. Probleem is wel dat je toestel erna het ook moet hebben anders weet je niet meer hoe je moet typen merkte ik al :X Het is echt woorden vegen in plaats van tikken, maar het gaat super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japajoe schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:38:
Volgens de officiele site van de Galaxy S valt de integratie met Yahoo best mee.

http://galaxys.samsungmobile.com/
Zo die site is aardig veranderd :)

De cradle is niet moeders mooiste, ben benieuwd wat de prijs daarvoor zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:14:
[...]

Zo die site is aardig veranderd :)

De cradle is niet moeders mooiste, ben benieuwd wat de prijs daarvoor zal zijn.
Áls er ooit een miss docking station verkiezing komt, zal deze cradle geen hoge ogen gooien denk ik ;)

Maar wel een erg mooie site, ik weet niet of Samsung dit vaak doet, maar het lijkt erop dat dit toestel de volle aandacht heeft daar in Korea.. Wat ik me wel afvraag is of er ook een Exchange calendar sync optie op het toestel zit.

Qua Swype en Nederlands moet het dus met o.a. morelocale allemaal goedkomen lijkt mij.. Nogmaals dank daanno! Volgens mij ben jij al redelijk verkocht ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCK

DCK

Is het iemand al opgevallen dat op de officiele site (galaxys.samsung.com) in het stukje over de web browser staat dat de browser Flash ondersteunt en er een screenshot is bijgeplaatst dat suggereert dat de Galaxy S ook de video-animatie van de officiele site kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
er was al eerder gemeld dat de telefoon geleverd wordt met flash lite 3 (http://www.adobe-flashlite.com/?p=1632)
of dat voldoende is om alles vloeiend weer te geven......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Ik ben erg benieuwd of de T9 functie uit te schakelen valt. Op mijn huidige telefoon, Samsung Soul, kon dat niet structureel en moest ik bij elk smsje handmatig omschakelen. Wellicht dat dat op mijn Soul na updates misschien toch kan, maar die Galaxy is deze maand van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:10:
[...]

Klopt, Swype gebruikt het zelfde woordenboek als T9 en is dus helemaal Nederlands. En ja, ook dat werkt verbazingwekkend goed. Probleem is wel dat je toestel erna het ook moet hebben anders weet je niet meer hoe je moet typen merkte ik al :X Het is echt woorden vegen in plaats van tikken, maar het gaat super snel!
Heb je dat op de Galaxy S getest?
Dan is ie volgende week echt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:25:
[...]

Heb je dat op de Galaxy S getest?
Dan is ie volgende week echt voor mij.
Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt geweldig dat swype, heb het nog nooit geprobeerd. Maar een nadeel aan touchscreen qwerty toetsenborden was altijd dat je het met 2 handen moest vastpakken.

Met swipe kan je gewoon met 1 vinger werken zoals vroegere nummer toetsenborden. En snel !

P.S. DaannO, Kun je ook wat vertellen over de bouwkwaliteit? Ik vond dit namelijk nooit om aan te zien bij samsung. Cheap ass plastic. etc.

En hopelijk kan ik het UI ook tweaken. Vind het een beetje teveel op de iPhone UI lijken.
Jammer dat er geen HDMI op zit.. maar er zit wel een mogelijkheid op om via een router beeld op een tv te krijgen. Majha.
En 7 uur films kijken op 50% brightness is ook mooi.

Ik ga hem helaas niet preorderen of al bestellen zonder hem in mijn handen te hebben gehad.. Dit durf ik echt niet bij een samsung. Eerst even langs de winkel hem in me handen houden. *Hands-on! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:41:
Echt geweldig dat swype, heb het nog nooit geprobeerd. Maar een nadeel aan touchscreen qwerty toetsenborden was altijd dat je het met 2 handen moest vastpakken.

Met swipe kan je gewoon met 1 vinger werken zoals vroegere nummer toetsenborden. En snel !

P.S. DaannO, Kun je ook wat vertellen over de bouwkwaliteit? Ik vond dit namelijk nooit om aan te zien bij samsung. Cheap ass plastic. etc.

En hopelijk kan ik het UI ook tweaken. Vind het een beetje teveel op de iPhone UI lijken.
Jammer dat er geen HDMI op zit.. maar er zit wel een mogelijkheid op om via een router beeld op een tv te krijgen. Majha.
En 7 uur films kijken op 50% brightness is ook mooi.

Ik ga hem helaas niet preorderen of al bestellen zonder hem in mijn handen te hebben gehad.. Dit durf ik echt niet bij een samsung. Eerst even langs de winkel hem in me handen houden. *Hands-on! :+
Hij oogt wat plastic maar zo voelt hij zeer zeker niet aan. Het is nog steeds niet het beste materiaal dat je kunt krijgen maar zeker ruim voldoende als je het mij vraagt :) Dit is dan ook enige minpuntje dat ik kon bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
DaannO

Voelt de telefoon wel stevig aan? De achterkant van de iPhone vind ik ook wel erg plastic, maar het voelt wel stevig aan.

Deze telefoon wordt nuw el erg aantrekkelijk. Vooral omdat Samsung ook leuke applicaties meelevert.

Voor de rest, ik ben benieuwd hoe megasnel de galaxy wordt met Froyo. Nu al 2x zo snel als nexus op 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Relief2009 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:09:
DaannO

Voelt de telefoon wel stevig aan? De achterkant van de iPhone vind ik ook wel erg plastic, maar het voelt wel stevig aan.

Deze telefoon wordt nuw el erg aantrekkelijk. Vooral omdat Samsung ook leuke applicaties meelevert.

Voor de rest, ik ben benieuwd hoe megasnel de galaxy wordt met Froyo. Nu al 2x zo snel als nexus op 2.1
Hij voelt stevig en is echt mega licht te noemen. Gewoon prima in de handen, kan daar niets anders over zeggen. En mij werd idd verzekerd dat Froyo er aan zit te komen maar uiteraard niet met de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

@DaannO, hoe is deze kwalitatief (bouw etc) in verhouding met de Desire, enig idee? Desire had ik laatst een aantal keren vast, ter referentie zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
bdu schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:13:
@DaannO, hoe is deze kwalitatief (bouw etc) in verhouding met de Desire, enig idee? Desire had ik laatst een aantal keren vast, ter referentie zeg maar.
Die is wel wat steviger en solide, maar stukken zwaarder en dan geef ik toch de voorkeur aan de Samsung. Ook al is die wat plasticer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
_/-\o_

+ Accu kan blijven zitten bij het plaatsen van een geheugen kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
In de handleiding staat dat hij een tv-out heeft :D :D :D

Nu is hij voor mij compleet :P
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:05:
Maar is dat via een kabel, of draadloos via dnla?
Hieronder: Dat is met een kabel.

[ Voor 53% gewijzigd door Huppol op 01-06-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:05:
Kan allebei, hij heeft dus ook gewoon DNLA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
DaannO schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:55:
[...]

Kan allebei, hij heeft dus ook gewoon DNLA :)
maar niet op gelijk welke tv vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allebei? hoe gaat het via een andere weg dan? Ik heb alleen gehoord van DNLA ( router based ).
Er zit een headphone output 3,5mm en USB. Hoe krijg je dan video out via de kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:31:
Allebei? hoe gaat het via een andere weg dan? Ik heb alleen gehoord van DNLA ( router based ).
Er zit een headphone output 3,5mm en USB. Hoe krijg je dan video out via de kabel...
Via de headphone jack? Zo gebeurt dat op de iPhone volgens mij ook. Vreemd dat hier geen duidelijkheid over is in de manual, en er ook wordt gesproken over "a" tv-out cable, ipv "the" tv-out cable. Kabel lijkt dus niet meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net als bij de Zune van Microsoft en m'n Motorola Milestone dus ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat hij geen HDMI output heeft. Achja je kan niet alles hebben.... ;)
Ik vind die "kin" of kont of wat dan ook aan de achterkant ook wel iets hebben.. Kan hij een beetje op leunen bij je vingers.
Hoe zit het met de camera? Zijn er al voorbeeld foto's geschoten op 5mp? en of 720P filmpjes op youtube verschenen?

Het mooie aan het scherm is dat als het scherm zwarte pixels vertoont deze bijna dezelfde kleur hebben als de rand van de Galaxy S. Zodat je de rand van het scherm gewoon bijna niet ziet.

Ik heb voor me hero een soort gel skin eromheen. Ik kan er mee gooien wat ik wil en dat ding zal geen krasje krijgen. Hoop dat ik weer zoiets van ebay kan kopen voor deze mobiel. Koste me toen maar 4 euro.. een super investering.

Weet iemand trouwens ook of je de GUI ongeroot aan kan passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd

skndd

aka skeej

Sorry, offtopic, maar je bent echt de eerste van wie ik hoor over een tv-out in de Milestone? Weet je dit zeker? Volgens mij zijn er maar bar weinig Android-toestellen met tv-out. De Galaxy S zou een van de eerdere zijn, en android-toestellen met hdmi-uitgang liggen in het verschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
http://asia.cnet.com/revi...,39050603,62200389,00.htm
Link kopie-pasten, de komma's doen moeilijk.

Op bovenstaande website zijn alle benchmarks netjes in een grafiekje gezet. Qua cpu dus 10% sneller en qua gpu wel 105%.. nice! Ook een filmpje waarop de test wordt uitgevoerd.

[ Voor 16% gewijzigd door mbr01 op 02-06-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omnia 2 had ook tv out via de micro usb, dus zal deze ook wel hebben.

Mooi toestel, maar ben benieuwd of Samsung het nu niet verprutst imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:06:
.......

Hoe zit het met de camera? Zijn er al voorbeeld foto's geschoten op 5mp? en of 720P filmpjes op youtube verschenen?

........
Klik hier voor video & foto samples. Is niet final versie van toestel dat ze hier gebruikt hebben (toch?) dus kan nog kwaliteitsverschil zijn in de final versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbr01 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:03:
http://asia.cnet.com/reviews/mobilephones/0,39050603,62200389,00.htm

Op bovenstaande website zijn alle benchmarks netjes in een grafiekje gezet. Qua cpu dus 10% sneller en qua gpu wel 105%.. nice! Ook een filmpje waarop de test wordt uitgevoerd.
Klopt die link wel?? Ik Krijg hier geen resonse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:28:
Omnia 2 had ook tv out via de micro usb, dus zal deze ook wel hebben.

Mooi toestel, maar ben benieuwd of Samsung het nu niet verprutst imho..
Huh? Volgens dit bedrijf heeft ook de omnia2 tv-out via de heaphone jack:

Afbeeldingslocatie: http://www.totallymobile.co.uk/detail_product_images/aatcx10cbec.jpg

Dit is dezelfde kabel die ook vaak bij iPod en camcorders wordt gebruikt en hoeft geen drol te kosten :) Daarbij is deze bekabeling makkelijk om foto's aan de familie te laten zien en bij mijn familie is HDMI niet bepaald ingeburgerd (maar composiet video destemeer ;))

Qua zwartheid van het scherm, zwart is inderdaad echt zwart:

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/4637/46670945.png

Offtopic: En van tv-out op de Milestone is toch inderdaad geen sprake? Kan er iig nergens wat over vinden..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
http://www.youtube.com/watch?v=U_S2Xxx7QFA
Hier nog een hoge kwaliteit zweeds filmpje. Hij laat nog even zien hoe je de icoontjes kan wisselen in het app-screen, dat had ik nog niet eerder gezien. Maar ziet er wel gaaf uit.

@us1111: Link werkt idd niet. Blijkbaar kan GOT niet zo goed met kommas's. Dan maar ouderwets kopie-pasten, dat werkt namelijk prima:
http://asia.cnet.com/revi...,39050603,62200389,00.htm

edit: Dat wist ik nog niet :) Je hoeft helemaal niet persee [url ] te gebruiken om links te maken, alleen als je de link een mooi naampje wilt geven.

[ Voor 36% gewijzigd door mbr01 op 02-06-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Retail Samsung S8500 Wave HD video camera sample (heeft volgens mij dezelfde camera als de Galaxy S):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
fanste schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:27:
Retail Samsung S8500 Wave HD video camera sample (heeft volgens mij dezelfde camera als de Galaxy S):

[video]
mooi kwaliteitje! Vind het een mooie phone, alleen hij lijkt wel heeeeel erg op de iphone hoor... maar ja, ieder zijn smaak natuurlijk ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Niet normaal, hoe snel de Galaxy S is. Super snel kinetic scrolling... En check de stabiliteit van de Internet Browser! Wow! Vergeleken met mijn i8910hd... lol

[ Voor 19% gewijzigd door fanSte op 02-06-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
Ewivis schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:34:
[...]

mooi kwaliteitje! Vind het een mooie phone, alleen hij lijkt wel heeeeel erg op de iphone hoor... maar ja, ieder zijn smaak natuurlijk ;)
Ja das waar, maar dat maakt mij niet uit dat het menu op de Iphone lijkt. Als het maar goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01

Hier nog een filmpje gemaakt doordezelfde Thai als fanste poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huppol schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:33:
In de handleiding staat dat hij een tv-out heeft :D :D :D

Nu is hij voor mij compleet :P

[...]

Hieronder: Dat is met een kabel.
Op dit filmpje zie je duidelijk een kabel connectie. Je ziet ook sneeuw als hij uit is. Bij DNLA gebeurt dat volgens mij niet.volgens mij niet.

http://www.youtube.com/watch?v=Q8_y7cnN9PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:04:
[...]

Op dit filmpje zie je duidelijk een kabel connectie. Je ziet ook sneeuw als hij uit is. Bij DNLA gebeurt dat volgens mij niet.volgens mij niet.

http://www.youtube.com/watch?v=Q8_y7cnN9PM
Wel lekker verwarrend, aangezien dat filmpje over DLNA gaat volgens de header. Maar wel leuk om te zien dat je de foon ook mooi kan gebruiken voor presentaties.

Edit: [Verwijderde gebruiker] heeft hem blijkbaar al?: KLIK

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
@us1111 Dat geloof ik niet, die review staat er al een tijdje op, maar vindt zijn scores erg maerkwaardig als je het vergelijkt met de reviews tot nu toe. Design max.. Betrouwbaarheid laag, terwijl iedereen daar positief over is. Naja, gewoon afwachten tot de echte reviews verschijnen van gebruikers die hem al een tijdje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QIUCtgBYs-4&hd=1]

Hier nog even een real life vergelijking tussen de iphone 3GS en de GS. Het beeld is echt een heel stuk beter. Zwart is zwarter, wit is witter, Heel veel kleuren zitten niet in het filmpje, maar je kunt bij de GS wel beter zien dat ze iets rood haar heeft, terwijl dat bij 3GS meer naar zwart neigt.

[ Voor 25% gewijzigd door mbr01 op 02-06-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:18:
[...]
Edit: [Verwijderde gebruiker] heeft hem blijkbaar al?: KLIK
Dat had ik vorige week inderdaad ook al gezien, krijg je ook karma voor reviews zonder tekst? Want hij wilde oh zo graag een tweakersblog, dus wie weet was het daar wel voor... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:31:
[...]
Dat had ik vorige week inderdaad ook al gezien, krijg je ook karma voor reviews zonder tekst? Want hij wilde oh zo graag een tweakersblog, dus wie weet was het daar wel voor... ;).
Hmmm... Beetje wazig.. Volgens zijn profiel heeft hij (o.a.):

3 iPhones, 2 iPods, 1 iPad, SE X10, Galaxy S en nog heeel veel ander spul op een dag gereviewed..

Maar goed, die review is dus onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Galaxy S voor 550,- een maand voor de officiele release van jou!
Geen spam en ik heb er ook geen belang bij..
Levertijdtopic is dicht, maar Androidworld.nl zet weer een inkoopactie op, net als met de Milestone

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Er is een nieuw levertijdentopic op de daarvoor bestemde plaats.

Is deze inkoopactie ook mogelijk bij het afsluiten van een abbonement? Of kun je het toestel alleen los kopen in de inkoopactie?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat wist ik niet, maar eXpansys heeft alleen losse toestellen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAMSUNG GALAXY S LAUNCHES: EUROPE NOW, US LATER IN 2010

Hij formeel gelanceerd in europa vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
ben benieuwd wanneer de telefoon te bestellen is in de meerderheid van de (internet)winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
En de retail box:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_OD_EUE95LU&hd=1]

[ Voor 5% gewijzigd door fanSte op 02-06-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is opvallend dat de retailbox melding maakt van de 16 gig versie terwijl deze nog nergens een releasedate heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Hmm, de video heeft zo te zien nog steeds die rare framedrops. Dat is een beetje jammer als dit ook in Nederlandse retailversies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd

skndd

aka skeej

Framedrops? Ik denk dat je het jello effect (shaky/scheurend beeld), veroorzaakt door de rolling shutter van de lichtgevoelige chip bedoelt? Dit is een probleem van veel CMOS-chips. Misschien speelt het feit dat de processor de resolutie van 720p maar net bij kan houden ook een rol, dat weet ik niet. Maar zelfs bij veel duurdere CMOS chips heb je een jello effect (Canon 5D bijv.). Hier kom je dus niet zomaar vanaf, en zeker niet in een phonecamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skndd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:20:
Framedrops? Ik denk dat je het jello effect (shaky/scheurend beeld), veroorzaakt door de rolling shutter van de lichtgevoelige chip bedoelt? Dit is een probleem van veel CMOS-chips. Misschien speelt het feit dat de processor de resolutie van 720p maar net bij kan houden ook een rol, dat weet ik niet. Maar zelfs bij veel duurdere CMOS chips heb je een jello effect (Canon 5D bijv.). Hier kom je dus niet zomaar vanaf, en zeker niet in een phonecamera.
Ennneeehh vergeet niet dat deze opname gemaakt is bij TL licht waarbij het buiten al donker is.. En wat je zegt, dit is een telefoon camera.. Ik had een paar jaar geleden een consumer video camera die niet veel betere opnames maakte als dit.. Voor het vastleggen van momenten, waarvoor deze functie bedoeld is, is dit ruim voldoende kwaliteit in mijn ogen.

Grote doos overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
skndd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:20:
Nee, ik bedoel echt gewoon framedrops/stotters. Ik verwacht eigenlijk niets anders dan shaky beeld bij filmpjes van mobiele telefoons ;). Maar check bijvoorbeeld nog eens die demofilmpjes van GSM Arena, daar lijken de auto's af en toe even een fractie stil te staan (in de tweede gaan ze zelfs achteruit :P). Dit zie je in dit filmpje ook wat terug.

Processing power zou de telefoon genoeg moeten hebben, de i8910 neemt met 550MHz al nagenoeg een constante 24fps 720p op. Ik zou graag nog wat filmpjes willen zien trouwens, misschien verbeeld ik het me gewoon in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op de site van samsung wordt niet aangegeven, zoals bij de samsung wave, dat je met de camera panorama foto's kan maken. Kan het gewoon niet met de Galaxy S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de manual kan panorama wel hoor. pag. 50

http://downloadcenter.sam...EU_Eng_Rev.1.2_100525.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panorama functie of niet, je kan toch met elke camera panorama's maken als je een programma zoals Autostitch gebruikt. Al zou ik toch altijd voor panorama's een beetje goeie camera ipv een telefoon camera willen gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
Propane schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:59:
[...]
Nee, ik bedoel echt gewoon framedrops/stotters. Ik verwacht eigenlijk niets anders dan shaky beeld bij filmpjes van mobiele telefoons ;). Maar check bijvoorbeeld nog eens die demofilmpjes van GSM Arena, daar lijken de auto's af en toe even een fractie stil te staan (in de tweede gaan ze zelfs achteruit :P). Dit zie je in dit filmpje ook wat terug.

Processing power zou de telefoon genoeg moeten hebben, de i8910 neemt met 550MHz al nagenoeg een constante 24fps 720p op. Ik zou graag nog wat filmpjes willen zien trouwens, misschien verbeeld ik het me gewoon in deze.
Aan processorkracht kan het niet liggen zou je zeggen. Het volgende staat op de samsung pressrelease van de chipset (en nog een andere chipset) van deze telefoon:
Both the S5PC110 and S5PV210 are equipped with a powerful built-in POWERVR SGX 3D graphics engine, licensed from Imagination Technologies, to support sophisticated 3D UI and high-caliber games. In addition, the two processors integrate a1080p full HD codec engine that supports 30fps full HD video playback and recording.
Dus lijkt met puur softwarematig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:12:
Panorama functie of niet, je kan toch met elke camera panorama's maken als je een programma zoals Autostitch gebruikt. Al zou ik toch altijd voor panorama's een beetje goeie camera ipv een telefoon camera willen gebruiken.
Ik heb nu een Samsung Pixon(Geweldig apparaat, 8mp, panorama etc). Deze heb ik altijd bij me. Als ik besluit dat ik mij artistiek wil gaan ontwikkelen op foto gebied dan moet ik natuurlijk een extreem fancy camera hebben met 20 lenssoorten etc. etc. en dus.... een koffer die je volgens de arbowet dan niet meer mag dragen. Met andere woorden mijn Pixon is tot nu toe ruim voldoende aan de door mij gewenste kwaliteitsnormen. dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft niet meteen een hele fancy kit te kopen. Ook een gewone en niet te dure compact camera schiet mooiere plaatjes dan een telefoon. De compacts hebben gewoon grotere en beter lens systemen, zoom en sensors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
mbr01 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:08:
Aan processorkracht kan het niet liggen zou je zeggen. Het volgende staat op de samsung pressrelease van de chipset (en nog een andere chipset) van deze telefoon:

quote:
Both the S5PC110 and S5PV210 are equipped with a powerful built-in POWERVR SGX 3D graphics engine, licensed from Imagination Technologies, to support sophisticated 3D UI and high-caliber games. In addition, the two processors integrate a1080p full HD codec engine that supports 30fps full HD video playback and recording.
Huh? Dus de Galaxy zou 1080P content moeten kunnen opnemen en afspelen? :?

Ruik ik een firmware update? :9

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
mbvisiontt schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Huh? Dus de Galaxy zou 1080P content moeten kunnen opnemen en afspelen? :?

Ruik ik een firmware update? :9
Stel dat het zo is, zie ik er niet echt veel meerwaarde in. Op zo'n ''klein'' schermpje met zo'n resolutie zie je denk ik toch amper verschil of je daar nou een 720p of 1080p filmpje op afspeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
peakaboo schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:54:
[...]

Ja ik doelde op de beeldkwaliteit he, 1080p komt pas echt tot z'n recht op grotere schermen.
Het was ook eigenlijk een reactie op mbvisiontt.
En als ik daar weer op in mag haken. Ik kan dat artikel niet meer vinden, maar lees wel overal dat de 3gs, met de oudere generatie chip (en op 600Mhz) dan die in de Galaxys ook 1080p HD af kan spelen, maar dat dat softwarematig nog niet foutloos gaat. Dus inderdaad na een update zou het theoretisch mogelijk moeten zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door mbr01 op 03-06-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:56:
Je hoeft niet meteen een hele fancy kit te kopen. Ook een gewone en niet te dure compact camera schiet mooiere plaatjes dan een telefoon. De compacts hebben gewoon grotere en beter lens systemen, zoom en sensors.
Nee hoor, een goede fotograaf maakt met een cameraphone veel mooiere foto's dan dat een gemiddelde enthousiasteling met een dikke DSLR zou maken. link

EN;
Small cameras get shots that big cameras don't

Sure, that big, black SLR with the long lens may look fancy, but it won't do you any good if you're not carrying it. Never underestimate the importance of having a camera that is small enough to fit into your pocket—you'll be amazed at the spontaneous pictures you'll have the opportunity to take. While the photo quality produced by an ultra-compact does not equal that of a large SLR, the ability to whip it out and snap a shot while others are fumbling for their bulky cameras more than outweighs this drawback. LINK

[ Voor 37% gewijzigd door Gallant op 03-06-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
mbr01 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:30:
[...]

Ik meen me te herinneren dat ik in een van de vele previews wel heb gelezen dat ze hebben geprobeerd om 1080p af te spelen maar dat dat verre van soepel gaat. Ga ff kijken of ik dat stukje tekst kan vinden.
Ja ik doelde op de beeldkwaliteit he, 1080p komt pas echt tot z'n recht op grotere schermen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.