Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Earzz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 06-11 14:23
Er is weer een servertje bij luitjes;

-Conquest 24/7
-Killcam on
-Crosshairs on
-Friendly Fire off
-PB on (PBBans, PsB en GGC streaming)

http://cache.www.gametracker.com/server_info/94.75.249.121:19567/b_560x95.png
http://www.pbbans.com/sigs/server/94.75.249.121:19567.pnghttp://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/94.75.249.121:19567.png

XboxLive: Dave 130R

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 06:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Probeer online te spelen, maar ik kan met geen mogelijkheid servers of games vinden, niet via het server overzicht, of via het Play Now knopje in het menu :/

Duh, updaten 8)7

Angeloonie wijzigde deze reactie 25-03-2010 18:40 (8%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Dan heb je pech. Lees topic warning eens.

Er zit een autoupdater in, hoe kan je dat nog missen?

Tsurany wijzigde deze reactie 25-03-2010 18:48 (86%)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:39:
Dan heb je pech. Lees topic warning eens.

Er zit een autoupdater in, hoe kan je dat nog missen?
Als je een snelkoppeling op je bureaublad hebt naar je game mis je die wel ja..

Net even 3 rondes gespeeld op een GoT server. 1e keer redelijk rampzalig :P 30 punten oid als Assault, en nog wat als Vehicle. Ronde erna iets van 900 punten gehaald, 11 kills, 10 deaths. 1x een 3x of 4x kill met grenadelauncher :Y)

• Lapixx
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19-01-2018
Geweldige game :) Pas de M60 voor de medic class unlocked. In combinatie met MGNM AMM een tikkeltje overpowered, maar met de 4x scope een sniper op grote afstand raken is altijd wel leuk :P

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:44
Dus,

Ik was compleeet verslaafd aan de eerste assault gun... En was er van overtuigd dat het de beste was omdat het de enige is met een goede iron sight,

Maar omdat ik dus al lang en breed mijn platinum ster had gehaald, besloot ik om voor een andere gun de ster te gaan halen.

Ik ben aan de slag gegaan met de AN-94 + 4x opt + magnum ammo.

beetje te overpowered :X

Ik kan het dus bij deze aan iedereen aanraden om hiermee te werk te gaan. Snipers, Medics met m60, niets maakt ook maar een kans. Shortrange, gewoon zonder sight bursten.

Draai met deze combo een gemiddelde KD van 4~5 (over 500 frags genomen.)

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 18:59

MazeWing

passionate & cynical

wat is het toch een brakke game eigenlijk

- server browser nog steeds zo traag als een omgevallen slak
- geeft ie aan server is full, terwijl er zat plaatsjes vrij zijn, en hij update het na die melding ook nog niet eens
- history; 6 servers max, rest is grijs
- favo servers -> zelfde probleem
- vijanden zijn lopende tanks, want ze hebben echt een half magazijn nodig wil je ze neerhalen. Dit komt het spel ABSOLUUT niet ten goede!
- geen goede filter mogelijkheden met zoeken in de server list (ik wil hardcore spelen, kan ik zelf alles gaan uitzoeken)
- stats updaten is traag (in BF2 was esc -> menu traag, nu is het schijnbaar weer dit probleem)
- de M60 zou het nieuwe sniper rifle van het US army moeten worden.....
- stats werken af en toe niet bij
- je kunt pas een game quiten, nadat ie paar minuten bezig is geweest met stats updaten en nieuwe map laden
- veel te veel bloom. schijnbaar hebben ze bij EA nog nooit naar buiten gekeken

al bij al naar mijn mening een miskoop. Gelukkig was ie 23 euro via onlinekeystore, anders voelde ik me echt opgelicht. Ga het over een paar weken nog maar een keer proberen als EA hopelijk toch een aantal zeer vervelende bugs heeft opgelost.

Tot die tijd ga ik maar weer MW2 spelen, want alhoewel geen dedicated servers ook niet alles is, kan ik wel binnen 10 sec. spelen en worden stats meteen bijgewerkt. Wat dat betreft klopt het argument van IW wel; "gamers vinden dedicated servers lastig". Ik zeker als je kijkt naar Bad Company 2.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

Negatief zijn mag, maar liever toch niet met dit woordgebruik.

PromoX wijzigde deze reactie 25-03-2010 23:22 (167%)

• MaFFia
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2018
Wat een gezeur en geflame en totalle verkeerde taalgebruik over andere mede gamers .
Ik snap het probleem echt niet , er zijn altijd counter mogelijkheden .
Zelfs een on/off stand op je pc , en ja ik zeur ook maar laat me zeker niet zo meeslepen zoals sommige hierzo de afgelopen pagina's . Mag hopen dat het wat "normaler" kan .

Anways ben ook even met men veteran status bezig en het lijkt er toch op dat het mailen naar EA helpt ookal heb ik nog niet de gewenste veteran , mail verkeer is tot zover goed geweest .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08-11 22:12

Goner

What can I do you for ?

quote:
Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:44:
Ja het is best een mislukt kut spel,
En toch speel je het al al 1d 21h ... :?

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

wil je vermoord worden met een honkbal knuppen? Je streept namelijk zowat alle wapens weg 8)7 .
Of wil je door je eigen ego vermoord worden ??
Ik snap al dat afgekraak niet helemaal. Ik geef toe er zijn soms servers waar de balans ver te zoeken is. Maar er zijn ook soms potjes zo spannend.. En ik vind het knap dat je met weinig kills toch boven in de score lijst kan staan. Dat kan niet in veel andere shooters.
quote:
Goner schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:06:
[...]

Noem eens een goed alternatief? Het moet wel een moderne multiplayer shooter zijn.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

misschien minder hoge verwachtingen, of zelf een game maken

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11-11 16:10

Safaci

Transhumanist

quote:
Goner schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:06:
[...]

Ach, hij was ook sarcastisch! :/

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

quote:
brilsmurfffje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:10:
misschien minder hoge verwachtingen, of zelf een game maken
Ik heb geen hoge verwachtingen, mijn verwachtingen zijn eigenlijk heel simpel. Kijk naar Valve, die snapt tenminste hoe een spel in elkaar hoort te zitten. Enkel is het jammer dat ze geen moderne shooters maken.
TF2 is heerlijk gebalanceerd en zit niet vol met van die kut methodes om vermoord te worden.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan ik overigens gewoon de [GoT] tag toevoegen, of mag dat niet zomaar? :P

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:14:
Kan ik overigens gewoon de [GoT] tag toevoegen, of mag dat niet zomaar? :P
wel zonder [ ] want die worden er automatisch omheen gezet

Tsurany weleens hardcore mode gespeeld ? Daar ga je sneller dood, dus minderkans om iemand te knifen

Brilsmurfffje wijzigde deze reactie 25-03-2010 21:20 (17%)

Ja maar daar is het one shot kill heaven voor snipers, ook niet echt leuk.

Net trouwens een paar leuke teamkills gekregen, ik smijt een granaat een meter van een mcom gebouw (eerste linker op Nelson Bay) en het gebouw stort daardoor in. Dus ik vermoord mezelf want ik zat op dat moment binnen) en krijg nog een paar teamkills tegen ook. Door een flut granaatje.

• Pascallio
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-02-2016
De Battlefield gameplay moet je gewoon liggen. Als je het na krap twee weken (sommigen korter) al gezien hebt, dan moet je er ook maar gewoon mee stoppen. Dan is het jouw game gewoon niet. En dan ook niet zeuren over kleine mankementjes, want die gaan wel weg.
Ik heb zowat alle BF's gespeeld, en lang. En ook deze blijf ik een lange tijd spelen.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

_/-\o_
Het gaat niet om de Battlefield gameplay want dit spel is gewoon een stuk slechter dan Battlefield 2. Veel van die kut dingetjes waar ik me nu aan erger waren in BF2 gewoon niet aanwezig. Daar had knifen geen zin omdat je veel te snel dood was en geen absurde speed boost kreeg. Ook moest je daar apart naar je knife switchen en had je geen auto aim in je mes.
Ook die kut medics die je reviven terwijl de vijand op je schiet had je minder last van omdat het je geen death opleverde.
En dat zou allemaal nog niet eens zo heel erg zijn als je gewoon een goed menu had, stabiele servers en het je geen tientallen pogingen koste om in een server te komen waar je game verneukt word door het ontbreken van een auto balance.

Wat wel positief is, Dice snapt eindelijk hoe je bunnyhoppers en dolphindivers moet tegen gaan. Het kost ze een paar jaar maar dan lukt dat wel.

Tsurany wijzigde deze reactie 25-03-2010 21:43 (28%)

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:44
quote:
MazeWing schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:25:

Vink alles aan, kies een gametype en map waar je mee wil beginnen als je het echt snel wilt.
- geeft ie aan server is full, terwijl er zat plaatsjes vrij zijn, en hij update het na die melding ook nog niet eens
Dit wordt ongetwijfeld beter. Reden is gewoon dat er duizenden mensen tegelijk joinen en quitten. Dit zorgt ervoor dat servers met 28/32 spelers, alweer vol zijn als ze nog maar net in jou browser staan
[/b]probleem idd[/b]
idem
- vijanden zijn lopende tanks, want ze hebben echt een half magazijn nodig wil je ze neerhalen. Dit komt het spel ABSOLUUT niet ten goede!
kwestie van oefenen. Sorry, maar als je een beetje beter bent, maai je alles en iedereen aan gort. Hiervoor is geen mag nodig, Headshots maken etc. Bullshit argument
- geen goede filter mogelijkheden met zoeken in de server list (ik wil hardcore spelen, kan ik zelf alles gaan uitzoeken)
klopt, betere filters nodig
- stats updaten is traag (in BF2 was esc -> menu traag, nu is het schijnbaar weer dit probleem)
een ramp inderdaad
wordt ongetwijfeld gefixed, maar dan nog, als je hier nou nog over zeurt.... echt.... dit is zo passé
[/b]net als het updaten, dit is héél ernstig[/b]
- je kunt pas een game quiten, nadat ie paar minuten bezig is geweest met stats updaten en nieuwe map laden
valide argumeent, erg irritant
Persoonlijk geen last van

al bij al naar mijn mening een miskoop. Gelukkig was ie 23 euro via onlinekeystore, anders voelde ik me echt opgelicht. Ga het over een paar weken nog maar een keer proberen als EA hopelijk toch een aantal zeer vervelende bugs heeft opgelost.

Tot die tijd ga ik maar weer MW2 spelen, want alhoewel geen dedicated servers ook niet alles is, kan ik wel binnen 10 sec. spelen en worden stats meteen bijgewerkt. Wat dat betreft klopt het argument van IW wel; "gamers vinden dedicated servers lastig". Ik zeker als je kijkt naar Bad Company 2.

:O

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

niet meer reageren op dit soort mensen, het lijkt af en toe een soort plaag te zijn. Altijd maar zeuren op alles. Ik hoor maar zooo weinig goede punten. Het geeft mij een goed gevoel om een huisje vol C4 te stoppen en als er dan iemand in komt het op te blazen O-)
Ook vind ik Rush een leuke mode, je creërt zo meer een front ipv rondrennende-soldaten-slachtveld. Ook vind ik het positief dat samenwerken beloond wordt :)

• Pascallio
Ik zou er gewoon mee stopen, Tsurany. Jij hebt er volgens mij totaal geen plezier in.

Overigens had BF2 ook haar opstartprobleempjes hoor. En kniven, tja, dat je daar over valt :+ . Ik vind deze manier van kniven beter dan die in BF2. En dat is gewoon persoonlijk, ja. Dus jij kan dat inderdaad minder leuk vinden. Maar zoals ik al zei, als je over dat soort dingetjes valt, dan kun je gewoon beter stoppen. Ik vind dat de klassieke BF gameplay gewoon staat als een huis in BC2.
De klassieke gameplay is nergens meer terug te vinden, totaal andere gameplay geworden. Niet dat het perse slechter is, maar op een aantal punten wel. Maar dit spel is totaal anders dan BF2 en de klassieke BF2 gameplay zit er gewoon niet op dezelfde manier in. Komt door de schaalverkleining en veel minder spelers. Waar je in BF2 soms echt nog 10 punten had om te veroveren heb je er hier maximaal 4. Ook zijn veel mappen zoveel kleiner dat met een squad een tactische omtrekking zoals op Karkand altijd zo leuk was hier ook niet meer interessant is. En het grote massale op maps zoals Wake heb je ook niet, dat er vliegtuigen en helicopters af en aan vliegen en je overal bootjes hebt en jeeps die rond scheuren.

Waarom kan je trouwens geen quadruple kill krijgen? Triple kill wel maar dood ik er 4 tegelijk krijg ik niks...

Tsurany wijzigde deze reactie 25-03-2010 22:08 (31%)

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

multiple kill ;)
Ja maar das zo lame... ik wil weten hoeveel. Ik dacht 4 maar maybe waren het er wel 5.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat zie je wel verschijnen.
x killed y with ..
x killed h with ..
x killed i with ..
x killed q with ..
Mjah dat zag ik dus niet, maar ik zag wel dat m'n kills van 16 naar 22 waren gegaan, echter dat waren er niet 6 tegelijk dacht ik.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

toch wel ;)

• MazeWing
  • Laatst online: 11-11 18:59

MazeWing

passionate & cynical

voor mij is de niet goed werkende "backend" (tragheid van search, stat update, etc.) in combinatie met de feeling die gewoon niet juist aanvoelt, mede door de enorme hoeveelheid kogels die je nodig hebt om iemand van 100% naar 0% te brengen. Ik ben pas level 3 en misschien hebben mensen wel een boel "perks" om sterker te zijn, etc. maar echt fijn voelt het niet aan. In hardcore mode voelt het een stuk fijner aan, alleen helaas heb je daar geen crosshair en spot, etc.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• slownera
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08-11 23:10
Ik merk met sommige servers dat ik geen crosshair, map en wapen selectscherm (ammo counter) heb in beeld.
Is dit een bug of is dit opzettelijk op de servers ingesteld (soort hardcore mode?).
Kon niet zo gauw hier iets over vinden.

Oh laat maar al gevonden

slownera wijzigde deze reactie 25-03-2010 22:34 (5%)

Dat is allemaal los te verwijderen en als de server op hardcore mode staat zit het er sowieso niet in.
quote:

Dat is kwestie van het verfijnen van je zoekopdracht momenteel en je hebt nergens meer last van.
quote:
Tja, andere spelers willen nu ook eenmaal spelen.
quote:
Zal wel een bug zijn en zo hinderlijk vind ik dat niet.
quote:
Zie hierboven
quote:
Practice makes perfect, ik heb precies hetzelfde als jou.
quote:
Ik hoop ook dat die snel toegevoegd word.
quote:
Volgens mij zijn er minder BF2 dan BC2 spelers. Dan is het makkelijker te fixen om stats realtime bij te houden.
quote:
Dat is ie ook in mijn ervaring, maar hierover is al genoeg gesproken.
quote:
Je weet dat stats 1x per 24 uur updaten? :?
quote:
Is inderdaad vervelend, maar anders ben je je punten kwijt denk ik
quote:
Persoonlijk heb ik hier geen last van.
quote:
Er zijn voor de Steam versie al twee patches geweest, ik hoop wel dat er snel meerdere komen, maar dat zal vast een utopie zijn.
quote:
Tot die tijd ga ik maar weer MW2 spelen, want alhoewel geen dedicated servers ook niet alles is, kan ik wel binnen 10 sec. spelen en worden stats meteen bijgewerkt.
Die met een simpele hack ook allemaal unlocked zijn, dus de stats zeggen in MW2 al helemaal niets meer.
quote:
Wat dat betreft klopt het argument van IW wel; "gamers vinden dedicated servers lastig". Ik zeker als je kijkt naar Bad Company 2.
Ik zie weinig verschil anders. Bij BC2 kan ik tenminste zélf kiezen wélke game ik join. Bij MW2 word zelfs dat me opgedragen, enige wat ik daar kán kiezen is de game type.

Bij BC2 heb ik nooit disconnects en hoeven servers ook niet gemigreerd te worden naar een andere host, wat bij mij héél vaak problemen gaf, waardoor ik MW2 eigenlijk als miskoop zie, maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.

Had vanavond trouwens een potje, op de 16 spelers GoT 24/7 rush server... Man wat een stelletje noobs zaten er en dan waren er ook nog eens een boel sniper. Geheid dat je dan je potje verliest... :N
Liep op een gegeven moment in een op een vijandig groepje, wil ik wegrennen, staat er een teamgenoot achter me, die gewoon 0,0 opzij gaat... 8)7

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

quote:
CptChaos schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:55:
Tja, andere spelers willen nu ook eenmaal spelen.
Nee dat is echt een bug, heb het zelf ook regelmatig, refresh ik de lijst en is dezelfde server weer 26/32.

• Earzz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 06-11 14:23
quote:
CptChaos schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:55:

[/b]probleem idd[/b]

Zal wel een bug zijn en zo hinderlijk vind ik dat niet.
Server admins moeten gewoon hun server wat vaker herstarten ;)

XboxLive: Dave 130R

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:48

aex351

I am the one

Wat mij opvalt is dat er ontzettend veel snipers zijn. Hardcore vind ik tot nu toe het beste, maar ik mis toch wel de hud en de minimap. Ook spotten heeft in hardcore totaal geen zin, want je ziet geen pijltje op je scherm verschijnen. En dat terwijl spotten toch een onderdeel van het spel is. Zelfs de sniper rifle heeft een spot add-on oid.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11-11 17:14
Ik wacht echt met smart tot de M60 eindelijk eens wordt generfed. Je staat voor versteld dat 50% van de server nu al alleen met dat wapen rondloopt en dat terwijl nog niet eens iedereen dat wapen heeft.

Tot die tijd iig geen clan matches spelen waar hij is toegestaan./

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11-11 08:25
Als ik dit topic zo lees lijkt het me toch beter als je dit spel aanschaft voor een console! Daar hoor ik erg weinig problemen over.

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05:50
quote:
walletje-w schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:34:
Als ik dit topic zo lees lijkt het me toch beter als je dit spel aanschaft voor een console! Daar hoor ik erg weinig problemen over.
Komt omdat PC gamers verwend zijn (en er ook recht op hebben) met alle opties en aanpassingen die ze kunnen maken. Console gamers nemen de game zoals die is en weten dat er weinig of geen updates worden uitgebracht.

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10-11 10:14
quote:
Tja, liever 10 X tevergeefs connecten dan te moeten richten met een pookje...maar das andere discussie weer ;)

anathema

• siknu
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08-11 12:09
quote:
Een machine geweer heeft het record van verste confirmed kill voor tientallen jaren op zijn naam gehad, dat was een Browning .50 met sniper scope.

siknu wijzigde deze reactie 25-03-2010 23:45 (21%)

• fremen.mehmet
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-02-2015
quote:
Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 22:06:
De klassieke gameplay is nergens meer terug te vinden, totaal andere gameplay geworden. Niet dat het perse slechter is, maar op een aantal punten wel. Maar dit spel is totaal anders dan BF2 en de klassieke BF2 gameplay zit er gewoon niet op dezelfde manier in. Komt door de schaalverkleining en veel minder spelers. Waar je in BF2 soms echt nog 10 punten had om te veroveren heb je er hier maximaal 4. Ook zijn veel mappen zoveel kleiner dat met een squad een tactische omtrekking zoals op Karkand altijd zo leuk was hier ook niet meer interessant is. En het grote massale op maps zoals Wake heb je ook niet, dat er vliegtuigen en helicopters af en aan vliegen en je overal bootjes hebt en jeeps die rond scheuren.

Waarom kan je trouwens geen quadruple kill krijgen? Triple kill wel maar dood ik er 4 tegelijk krijg ik niks...
Als je perse dat BF2 gevoel wilt, dan zou je moeten wachten tot BF3 ?, waar momenteel aan word gewerkt ???

Correct me if I am wrong
quote:
fremen.mehmet schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:44:
[...]

Als je perse dat BF2 gevoel wilt, dan zou je moeten wachten tot BF3 ?, waar momenteel aan word gewerkt ???

Correct me if I am wrong
Maar ik hoef niet perse het BF2 gevoel, enkel iemand zei dat dit spel het Battlefield gevoel heeft en daar ben ik het niet mee eens. Ze moeten gewoon effe alle bugs fixen en de wapens wat meer balanceren en dan is het gewoon al een veel beter spel.
quote:
siknu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:43:
[...]

Een machine geweer heeft het record van verste confirmed kill voor tientallen jaren op zijn naam gehad, dat was een Browning .50 met sniper scope.
Dat is wel met een speciale tripod, maar een confirmed kill op langste afstand zegt natuurlijk niks over de bruikbaarheid als sniper rifle.

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
Ik zou ook zeer graag BF3 zien, BC2 is een console-game, maar toch leuk als afleiding tot BF3 komt. Hopelijk dit jaar nog?

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:52
Jullie mensen zeuren wel over de m60, maar er bestaat een veel erger kanon in dit spel.. heb er een accuracy 40% op 354kills en 70 daarvan headshot.

Je moet er wel de goede "perks" voor kiezen om het wapen zo sterk te krijgen.

Maar ga niet verklappen want straks speelt iedereen er mee :p

• londonertje
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 12:00
totaal geen problemen met BC2 meer...okay moest mijn PC formateren om het aan de praat te krijgen but hey **** happens...
Ben zelf aardig wat aan't spelen geweest en ja soms vraag je je echt af hoe een sniper je op de afstand kan neerleggen.
Verder ja de M60 is leuk om mee te spelen zeker met lange afstand schoten :) maar kom dichterbij iemand en je legt zelf vaak genoeg het loodje.

• londonertje
quote:
Minaaj schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 00:19:
Jullie mensen zeuren wel over de m60, maar er bestaat een veel erger kanon in dit spel.. heb er een accuracy 40% op 354kills en 70 daarvan headshot.

Je moet er wel de goede "perks" voor kiezen om het wapen zo sterk te krijgen.

Maar ga niet verklappen want straks speelt iedereen er mee :p
Dat lijkt mij dan op de M14 EBR
Of een shotgun met long range slugs en magnum ammo.

• Merlin1969
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07-12-2010
quote:
Nou geloof me er wordt steen en been geklaagt over de console versie, alleen niet zo op dit forum
waar het bijna in 90% over de pc versie gaat.

Console heeft dezelfde overpowered wapens,
Bijzondere brakke servers.
Communicatie slechts met 4 man
Maximaal met 4 man een rush of conquest joinen.

al met al redenen omvoorlopig geen clan wars te spelen. op Consolegaming zie je bijna geen gespeelde clanwars.
Weet je wel voldoende.

Oude vriend LAG is ook weer van de party maar verder is het zeker als je met vrienden een squad rush speelt
erg leuk.
Mij zie je niet meer in Conquest of Rush, daar zitten te veel snipers in 8 van de 12, de rest is alleen druk met Backstaben en Base killen, Ooo ? wat zijn M-Coms wat moet je daarmee, objectives ?? nooit van gehoord.
Dat gene waar dit spel is voor ontworpen, teamplay daar slaat EA de plank finaal mis.( of de gamer)
Dat filmpje in de TS zou dagelijk verpicht moeten zijn bij het opstarten, er is niemand die er wat aan doet, is alleen voor zijn eigen KD bezig.

Maar om positief te eindigen, Squad Rush is mijn ding, kleine maps, weinig snipers, weinig loslopend wild.
Mooi graphics, besturing goed te doen.
Kan me zolang ik maar met vrienden speel goed mee vermaken tot de volgende schooter.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:25
quote:
Merlin1969 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 00:48:
[...]

Nou geloof me er wordt steen en been geklaagt over de console versie, alleen niet zo op dit forum
waar het bijna in 90% over de pc versie gaat.

Console heeft dezelfde overpowered wapens,
Bijzondere brakke servers.
Communicatie slechts met 4 man
Maximaal met 4 man een rush of conquest joinen.

al met al redenen omvoorlopig geen clan wars te spelen. op Consolegaming zie je bijna geen gespeelde clanwars.
Weet je wel voldoende.

Oude vriend LAG is ook weer van de party maar verder is het zeker als je met vrienden een squad rush speelt
erg leuk.
Mij zie je niet meer in Conquest of Rush, daar zitten te veel snipers in 8 van de 12, de rest is alleen druk met Backstaben en Base killen, Ooo ? wat zijn M-Coms wat moet je daarmee, objectives ?? nooit van gehoord.
Dat gene waar dit spel is voor ontworpen, teamplay daar slaat EA de plank finaal mis.( of de gamer)
Dat filmpje in de TS zou dagelijk verpicht moeten zijn bij het opstarten, er is niemand die er wat aan doet, is alleen voor zijn eigen KD bezig.

Maar om positief te eindigen, Squad Rush is mijn ding, kleine maps, weinig snipers, weinig loslopend wild.
Mooi graphics, besturing goed te doen.
Kan me zolang ik maar met vrienden speel goed mee vermaken tot de volgende schooter.
Het grote probleem van de consoleversie is dat je geen enkele mogelijkheid hebt om je tegenstanders te kiezen. Het is alleen mogelijk om bij je vrienden in je squad te komen, maar daarbij kun je niet zorgen dat je bij een bepaalde match komt. Daardoor zie je weinig clan matches staan.

Maar mede door de skill ranking kom je wel in moeilijkere matches terecht met je squad en dat is toch nog best moeilijk af en toe. Je mist alleen de spanning die je opbouwt na zo'n match toe en de vreugde die je krijgt als je hem gewonnen hebt.

Toch mis ik het vreemdgenoeg niet. Ik vermaak me prima met mn squad (meestal met Gotanius of TheXS) op de x360 met de normale Rush variant.

Vandaag had ik zo'n match. Mijn skill level was 182 voordat ik joinde en het betrof de map Afrika Harbor.
Iedereen wist wat ie moest doen om aan te vallen en er werden ook buiten squads om samengespeeld. Ik zat bv op een gegeven moment als engineer (die ik vandaag ook helemaal unlocked heb) met een assault en medic van ander squad en kon gewoon bij ze blijven. We hebben met het hele team hard moeten knokken om bij de 3e crates te komen en helaas hebben we daar gefaald.

Ik had het idee dat we wat snipers tekort kwamen voor backup, maar het viel me op dat er veel werd gespot, ammo uitgedeeld, medkits lagen en er veel raak geschoten werd. Ben behoorlijk wat keren dood gegaan, maar uiteindelijk was ik met 50/35 wel degene met de hoogste score.

Was een enorm spannende pot en hoop dat ik morgen meer van dit soort rondes heb.

Martinspire wijzigde deze reactie 26-03-2010 01:00 (17%)

Martinspire - PC, PS4, X1

Weer constant al die kut medics die je reviven zodat je daarna weer kapot geschoten kan worden. Echt zo schijt irritant, kan daar niet gewoon een optie voor komen, dat je niet gerevived kan worden. Negen van de tien keer is het gewoon schijt irritant omdat het enkel tot een nieuwe dood leid.

• Pred87
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 10-11 11:12
Beter fixen ze gewoon ff dat je geen death krijgt bij revive :/
Ja maar daar heb ik helemaal geen hoop voor. Snap niet waarom ze dit spel op sommige aspecten slechter zouden maken dan BF2.

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11-11 14:50

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wat mij betreft mogen ze de k/d-ratio wel afschaffen. Gewoon niet laten zien hoeveel kills en deaths je hebt. Of misschien alleen kills ofzo.

Al dat gezeik omdat mensen in hun oneindige wijsheid van mening zijn dat ze niet gerevived moeten worden als de situatie niet optimaal is.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

En wat is daar mis mee? Ik moet zo'n medic maar punten laten scoren ten koste van mij? Ik word gerevived en een paar seconde later weer afgeschoten. Mag ik weer lekker nog langer wachten tot ik opnieuw kan spawnen. Gewoon echt schijt irritant.
Al dat gezeik omdat menen in hun oneindige wijsheid van mening zijn dat ze altijd maar mensen moeten reviven ondanks de situatie.

• lredev
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 31-10 23:47
quote:
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 02:03:
En wat is daar mis mee? Ik moet zo'n medic maar punten laten scoren ten koste van mij? Ik word gerevived en een paar seconde later weer afgeschoten. Mag ik weer lekker nog langer wachten tot ik opnieuw kan spawnen. Gewoon echt schijt irritant.
Al dat gezeik omdat menen in hun oneindige wijsheid van mening zijn dat ze altijd maar mensen moeten reviven ondanks de situatie.
Ach in BF2 is het ook irritant, want je moet weer langer wachten tot je respawnd waar je je al op ingesteld hebt (kit gekozen en spawnpoint waarmee je de moordenaar even lekker gaat terugpakken, ook al krijg je er geen pin voor :P ). En verder: de wet van de grote getallen impliceert dat uiteindelijk iedereen zijn K/D rate daar onder lijdt.

Ik moet wel zeggen, ik lees maar een beetje mee in dit topic, want BC2 kan me werkelijk waar minder boeien dna BF2, maar je loopt wel behoorlijk te bitchen, continue :+ ease up mate!

lredev wijzigde deze reactie 26-03-2010 03:33 (6%)

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:11
quote:
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 02:03:
precies.

bv ik loop rond en de vijand schiet mij dood. Een team m8 ziet dit en springt meteen op mij om me te reviven voor de punten. Met als gevolg dat 9 van de 10 keer de vijand hem doodschiet en direct daarna mij.

Die regel is gewoon: Eerst de vijand doodschieten en dan pas de doden reviven. Deze regel probeer ik altijd te volgen.

Daarnaast heb je nog de Medics die alleen medic zijn vanwege de overpowerde LMGs en de healthpacks en dus nooit healthpacks gooien naar gewonde team m8s en alleen reviven voor de punten.

Zit nu zelf sinds 2 dagen ook als medic te spelen omdat ik bij alle andere classes reeds alle unlocks heb.
Merk nu ook dat sommige LMG wapens redelijk overpowered zijn. Deels zijn ze te accuraat zelfs over langere afstanden en de hoeveelheid kogels per clip maakt het sprayen erg aantrekkelijk.

De shotgun met long range shells en magnum ammo is ook iets te veel van het goede. Heb er eend ag mee rond gerend en zelfs op lange afstand zonder probleem snipers geoneshot

• Gamebuster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11-11 15:42
quote:
Patriot schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 02:00:
Wat mij betreft mogen ze de k/d-ratio wel afschaffen. Gewoon niet laten zien hoeveel kills en deaths je hebt. Of misschien alleen kills ofzo.

Al dat gezeik omdat mensen in hun oneindige wijsheid van mening zijn dat ze niet gerevived moeten worden als de situatie niet optimaal is.
Dat heeft niet te maken met de K/D maar met het feit dat je misschien een ander wapen wilt instellen, dat er 16 vijanden om je lijk lopen of misschien ergens anders neergezet wilt worden. Als er geen vijanden om je heen zijn, owke, dan maar revive. Als je ander wapen wilde instellen of andere spawnpoint, helaas pindakaas; pak maar een wapen van de grond en pak een quadbike.

Maar je hebt soms van die druiven die reviven met vijanden in de buurt, of juist niet reviven en eerst een uur gaan schieten op de vijanden terwijl je buiten bereik van de vijanden licht.

Soms zit ik in een squad met 2+ mediks en wordt ik zelden gerevived. Gisteren zaten er 2 mediks in mijn squad, 1 met een GoT prefix en 1 zonder; diegene zonder zat me continue perfect te reviven en die met GoT prefix liet me gewoon liggen. Weet niet meer wie het was, maar als je dit leest en je bent een medik die niet revived: voel je aangesproken :P

Het kogel-probleem heb ik ook wel eens: Er is een tank! Owjeeee fuck een tank! Laten we als assault gassies allemaal met 40mm granaten op de tank schieten en GEEN ammo doosjes gooien naar de engineers die zonder rakketten zitten en om ammo vragen. :P

Gamebuster wijzigde deze reactie 26-03-2010 04:34 (46%)

Ontwikkelaars omg. Hoofddorp gezocht! PM voor details! Freelance, loondienst, thuiswerk, Model-3 lease, ruim salaris & winstuitkering/aandelen

• londonertje
quote:
Gamebuster schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 04:28:
[...]

Het kogel-probleem heb ik ook wel eens: Er is een tank! Owjeeee fuck een tank! Laten we als assault gassies allemaal met 40mm granaten op de tank schieten en GEEN ammo doosjes gooien naar de engineers die zonder rakketten zitten en om ammo vragen. :P
ja dat is echt heel irritant, zelfde geval met medics die geen packs gooien terwijl je dood aan't bloeden bent. Als ik met medic speel dan probeer ik zoveel mogelijk health packs neer te gooien waar veel aangevallen of verdedigt wordt. Reviven doe ik zoveel mogelijk zeker als aanvaller want je bespaard tickets ;) en ja als ik zelf op mensen knal maak ik wel eerst de dichts bijzijnde medic af :D daarna de rest wel.

• ToeingTheLine
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-02-2017

ToeingTheLine

Mask of sanity

quote:
londonertje schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 04:47:
[...]

ja dat is echt heel irritant, zelfde geval met medics die geen packs gooien terwijl je dood aan't bloeden bent. Als ik met medic speel dan probeer ik zoveel mogelijk health packs neer te gooien waar veel aangevallen of verdedigt wordt. Reviven doe ik zoveel mogelijk zeker als aanvaller want je bespaard tickets ;) en ja als ik zelf op mensen knal maak ik wel eerst de dichts bijzijnde medic af :D daarna de rest wel.
Ik heb daar echt nooit last van. Maar dat komt meer omdat ik alleen hardcore speel en medics of assault spelers in zulke situaties meteen een headshot geef, snel van kit wissel, pakjes gooien en snel weer van kit wissel.

Life is what you others make it.

• Bishamon10
  • Laatst online: 13-07-2015

Bishamon10

BF3: Tar_Fu_Panda

quote:
siknu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:43:
[...]

Hahaha.
Maar het Browning .50 patroon is dan ook ooit ontworpen als anti-tank munitie.
Herstel: het was AA munitie.
En de M95 (ja die in het spel) schiet ook die munitie af.

De 7.62mm van de M60 is een tikkie kleiner (2e van rechts):

Zie ook:
Wikipedia: .50 BMG
quote:
A McMillan Tac-50 .50 BMG sniper rifle was used by Canadian Corporal Rob Furlong to bring off the longest-range confirmed sniper kill in history, when he shot a Taliban combatant at 2,430 meters (2,657 yards) during the 2002 campaign in Afghanistan.

Bishamon10 wijzigde deze reactie 26-03-2010 08:07 (33%)

Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.

• Tweakod3x
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11-11 15:39
Gisteravond weer wat potjes gedaan.

Ik kan er niks aan doen, maar op sommige punten begin ik gewoon de hel in te krijgen over dit spel... Een paar pagina's terug postte ik al dat het als "beginneling" bijna niet te doen is tegen spelers die, laten we zeggen, regelmatiger spelen.

Ik pomp kilo's lood in enemy's en ze blijven gewoon staan. Ben zelf binnen no-time dood...Ik spawn en ben dood voordat ik ook maar een vijand heb kunne zien... Ik speel in squads, geen verbetering.. Ik probeer een andere class, geen verbetering... Voorzichtiger spelen (zeg maar geen MW2 style...) geen resultaat...

Ik blijf steken op een K\D van 0.36 ofzo. Rete irritant...

Nou weet ik ook wel dat het hier niet alleen om K\D ratio draait, maar ik wil mijn vijanden wel gewoon kunnen neermaaien als het moet....

Ik probeer dit nog een weekje ofzo, als ik dan geen verbetering in mezelf zie dan leg ik het spel mooi aan de kant....

Tweakod3x wijzigde deze reactie 26-03-2010 08:14 (3%)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11-11 11:22

Phyxion

_/-\o_

Stel je niet aan, je hoeft helemaal niet veel te spelen om goed te zijn of wat mee te kunnen. Je speelt toch voor je plezier? Het begin is even wennen maar wanneer je wat langer hebt gespeeld went het wel. Als je BF2 hebt gespeeld is het helemaal een gemakkelijke overstap.
@ Tsurany, stop toch met zeiken man, zwaar irritant, er zitten wel wat bugs in maar zo extreem is het niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• clio16vtr
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-12-2013
Ik heb ook eigenlijk ook geen problemen met het spel.
En als het mis gaat dan is het meestal mijn eigen schuld.

Gisteravond speelde ik ook op 16 mans [GoT] Rush server, maar de eerste ronde was het echt bagger.
Heb nauwelijks een tegenstander gezien en toch werd ik steeds gekilled.
Na dat potje was het beter. Heb heerlijk ruim een kwartier met die afstandsbestuurbare heli gevlogen. En niemand die het door had. Heb er nog een paar fijne kills mee gemaakt. Alleen dat ding moet wat sneller zijn wapens weer op aktief zien te krijgen. Duurt te lang :P

Helaas vertrokken de meesten rond een uur of half 11, waarna we met z'n 4-en overbleven en het wel een heel saai potje werkt.
Heb wel voor het eerste een heli kunnen raken met mijn raketje :) Is wel een fijn gevoel zeg.

Al met al een paar leuke partijen gespeeld gisteravond.

• Iva_Bigone
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Zit dit topic beetje mee te lezen omdat ik misschien wel weer eens zin had om een Battlefield-game te draaien, mede omdat wat (LAN-party) vrienden 'm gaan kopen.
Maar hoe meer ik over het spel lees/zie, hoe minder enthousiast ik word...
Teamkillers, lamers, geen LAN met bots, bugs, CTD's, korte/frustrerende singleplayer etc.

Enige wat me nog zou kunnen overhalen is dat de "friendly fire: OFF"-servers in de meerderheid raken.
Snipers/campers/tube-n00bs maken me niet eens zoveel uit, maar als je aan de lopende band door spelers van je eigen team overhoop wordt geknald/gestoken omdat ze dat leuk (:?) vinden danwel jou dat ene voertuig niet gunnen is zo 2005!
Hopelijk is het over een jaar of zo beter, wanneer alle koters zich richten op Call of Duty 384, en ook EA/Dice eens beetje vaart zetten achter patches (yeah, right).

• Minnema
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-10-2012
quote:
Iva_Bigone schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:40:
Zit dit topic beetje mee te lezen omdat ik misschien wel weer eens zin had om een Battlefield-game te draaien, mede omdat wat (LAN-party) vrienden 'm gaan kopen.
Maar hoe meer ik over het spel lees/zie, hoe minder enthousiast ik word...
Teamkillers, lamers, geen LAN met bots, bugs, CTD's, korte/frustrerende singleplayer etc.
...
Heb je het spel nu al gespeeld of niet? Want als je al je informatie uit forums haalt dan kan ik me voorstellen dat je alleen maar negativiteit hoort, dat is namelijk datgene waar mensen het liefst over praten.

Minnema wijzigde deze reactie 26-03-2010 08:44 (27%)

• gambot
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
Tweakod3x schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:12:
Ik kan er niks aan doen, maar op sommige punten begin ik gewoon de hel in te krijgen over dit spel... Een paar pagina's terug postte ik al dat het als "beginneling" bijna niet te doen is tegen spelers die, laten we zeggen, regelmatiger spelen.
Ja persoonlijk heb ik dit ook al een paar post geleden zelf gepost, ik ondervind dit zelf ook nogal regelmatig, naar mijn mening kunnen die extra ammo, magnum bullets enz. net dat gene zijn wat er voor zorgt dat de tegenstander wint. Goed zo is het en zo zal het blijven.
quote:
Ik pomp kilo's lood in enemy's en ze blijven gewoon staan. Ben zelf binnen no-time dood...Ik spawn en ben dood voordat ik ook maar een vijand heb kunne zien... Ik speel in squads, geen verbetering.. Ik probeer een andere class, geen verbetering... Voorzichtiger spelen (zeg maar geen MW2 style...) geen resultaat...

Dit is dan ook precies wat ik heeel vaak heb richt je op zijn hoofd hele magazijn leeg geschoten wie gaat er dood ja precies... jij! Dit had ik vooral heel vaak als ik assualt of engineer was.. ondertussen ben ik lvl 5 :+ en heb ik die 1ste unlock wapen van assualt vrij gespeeld... god wat is dit een verandering! ineens krijg ik ze toch net iets gemakkelijker neer gemaaid!
quote:
Nou weet ik ook wel dat het hier niet alleen om K\D ratio draait, maar ik wil mijn vijanden wel gewoon kunnen neermaaien als het moet....

Ik probeer dit nog een weekje ofzo, als ik dan geen verbetering in mezelf zie dan leg ik het spel mooi aan de kant....
Gisteren in een half uur valparaiso gespeeld meet een paar lvl 22+ gasten in mijn squad god wat ging dat toch goed... samen werken ging wel niet geheel op maar ik werd voor 70% van de tijd als spawm punte gebruikt omdat ik constant via een sikkel beweging zo achter hun linie kwam en nog voor ze hun mcom konden beschermen hij al verwoest was. Dit mede dankzij de spawms van mijn team mates die lekker wat medic en ammoboxes dropte zodat ik als recon met shotgun er lekker op los kon C4én >:)

Uiteindelijk na dat potje een hele reeks pins, en 2 silver stars mogen ontvangen en ineens 5000 punten rijker... voor het eerst eens een potje waar je naar verlangt!
:*)

[COFFEE]gambot

• Iva_Bigone
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
quote:
Minnema schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:44:
[...]

Heb je het spel nu al gespeeld of niet? Want als je al je informatie uit forums haalt dan kan ik me voorstellen dat je alleen maar negativiteit hoort, dat is namelijk datgene waar mensen het liefst over praten.
Nee, nog niet; maar heb "vroeger" wel regelmatig BF2 gespeeld, en dit lijkt een "case of history repeating".
Met BF2 ging het precies zo, zeker in de eerste jaren.
Als de singleplayer nou wat langer/leuker was, dan was het bijna een no-brainer geweest qua aanschaf, maar vooralsnog wacht ik wel af (evt. tot het spel in de budgetbak ligt :P).

• djidee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09-11 02:14

djidee

Mr. Slungel

Gewoon spelen, absoluut de moeite waard... En dat zeg ik als diehard BF1942/Desert Combat/BF2/AIX en Project Reality veteraan.... Ja, hij is niet 'realistisch', maar hij is bijzonder vermakelijk en de gameplay houdt mij vast... Zeker de rushmode blijft leuk, helemaal als je een goed squad hebt.

"Mekker, blaat"

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
clio16vtr schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:39:
Heb wel voor het eerste een heli kunnen raken met mijn raketje :) Is wel een fijn gevoel zeg.
Ik had er gisteren 2 te pakken ! Ze zaten nogal laag en ik kon er een dart op schieten ... prachtig gezicht om die Carl Gustav erachter aan te zien gaan ..
quote:
k/d ... lekker belangrijk.
Hoe gaat het met de unlocks en wat voor level heb je nu ? Ik ben verre van een sterspeler en speel ook niet overdreven veel/lang, maar ik merk dat het steeds beter gaat naarmate je wapens en gadgets vrij speelt.
Gewoon MCOMS en vlaggen pakken/verdedigen, repareren als engi, medkits strooien en teammates oplappen als medic ...
quote:
Deadsy schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 04:05:
De shotgun met long range shells en magnum ammo is ook iets te veel van het goede. Heb er eend ag mee rond gerend en zelfs op lange afstand zonder probleem snipers geoneshot
Hoe krijg je dat voor elkaar ? Je kan niet eens behoorlijk mikken met die dingen ?!
quote:
Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:41:
Wat wel positief is, Dice snapt eindelijk hoe je bunnyhoppers en dolphindivers moet tegen gaan.
Ik zie nog redelijk veel volk rondspringen hoor ... ? wat zouden ze ertegen gedaan hebben dan ?

Goner wijzigde deze reactie 26-03-2010 09:12 (68%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Polder1
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23-10 16:47
quote:
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 01:54:
Weer constant al die kut medics die je reviven zodat je daarna weer kapot geschoten kan worden. Echt zo schijt irritant, kan daar niet gewoon een optie voor komen, dat je niet gerevived kan worden. Negen van de tien keer is het gewoon schijt irritant omdat het enkel tot een nieuwe dood leid.
Is inderdaad soms wel vervelend als je bij je squad weer wilt spawnen en je wordt opeens gerevived, maar dat hoort gewoon bij het spel. Ik vermaak me prima met deze shooter en heb MW2 al ver aan de kant gegooid voor dit spel.
Gisteren op afgelegen plek met twee squads tegen elkaar en dan omelkaar heen spawnen en knallen was echt hard tegen hard en ging een paar minuten zo door voordat er een winnaar was.
Verder is het ook weer geweldig om je met een voertuig op het battlefield te bewegen.
Zou zelf wel weer een nieuw Vietnam versie willen hebben lekker rondvliegen met een Huey waaruit "Born to be wild'' schalt.
Voorlopig heb ik nog wel wat uurtjes speelplezier te gaan met dit spel!

• dimako_
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-11 18:58

dimako_

Vogel

Ze mogen ook echt wat gaan doen aan die 40mm, ik zat gister in server waar ik en een vriend tegen 3 lui van een clan speelden, ze gebruikten ALLEEN maar 40mm maar dat was niet erg wat wij waren toch beter:)
Maar toen begon de server goed vol te lopen en speelden we 16/16 en iedereen van andere had alleen maar die ***** 40mm de deaths die ik had waren voor 80% minimaal door die 40mm.
Dat is gewoon niet leuk meer..
Maja dat vinden vast veel anderen niet.

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 08:10

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:

De ervarener spelers hebben namelijk een betere kennis van de maps en wellicht (of in veel gevallen) ervaring en gevoel met de Battlefield reeks
quote:
Ik pomp kilo's lood in enemy's en ze blijven gewoon staan.
Bursts en op de nek mikken (short en medium range), dan zijn de meesten met 3 a 4 kogels plat.
quote:
Ben zelf binnen no-time dood...
Zie bovenstaand, de vijand doet dat al ;)
quote:
Ik spawn en ben dood voordat ik ook maar een vijand heb kunne zien...
Kennis van de maps? Ervaring?
quote:
Ik speel in squads, geen verbetering..
Hier heb ik een toelichting bij nodig. Het gegeven dat je in een squad speelt levert immers niet op magische wijze meer headshots of krachtiger wapens op :+
quote:
Ik probeer een andere class, geen verbetering...
Het hang immers af van je speelstijl, mikkunst, kennis van de maps en je general skills
quote:
Voorzichtiger spelen (zeg maar geen MW2 style...) geen resultaat...
Definieer 'voorzichtiger'
quote:
Wat boeit dat? Het gaat om het spelplezier, en dat zal je niet snel hebben als je je druk maakt...
quote:
That's the spirit!
quote:
Van opgeven wordt je niet beter. Maak jezelf de maps eigen. Probeer in bursts te schieten. Mik goed. Neem een class waarmee je ook ondersteunend kan spelen (assault of medic) door pakketjes te strooien.

Succes

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• gambot
quote:
dimako_ schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:05:
Ze mogen ook echt wat gaan doen aan die 40mm, ik zat gister in server waar ik en een vriend tegen 3 lui van een clan speelden, ze gebruikten ALLEEN maar 40mm maar dat was niet erg wat wij waren toch beter:)
Maar toen begon de server goed vol te lopen en speelden we 16/16 en iedereen van andere had alleen maar die ***** 40mm de deaths die ik had waren voor 80% minimaal door die 40mm.
Dat is gewoon niet leuk meer..
Maja dat vinden vast veel anderen niet.
zelfde als MW1 daarop werd na verloop van tijd mensen gewoon gekickd vanwege de Noobtube... kijk het probleem ... of gezegd de oorzaak dat deze veelvuldig gebruikt wordt ligt in de aard van het beestje... je kan er op afstand mensen met 1 shot 1 kil en misschienw el 1 shot 4 kills bereiken. wat natuurlijk weer heel wat punten opleverd... want daar draait het uiteindelijk wel om.. punten halen om rank up of unlocks vrij te spelen...

zo heeft dus kortom ieder class wel iets:
Assault: 40 mm granaat
Engineer: Carl Gustov
Medic: M60
Recon: Mortar strike

Dus ja ik zou dit niet geheel aan irriteren zo heeft dus alles wel een punt om over te klagen.. ik snap dat het irritant is dat je 9/10 keer op een en de zelfde manier word afgemaakt. maar je kan je er tegen verzetten! ;)

[COFFEE]gambot

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11-11 08:11
40mm is gewoon stront irritant. Je hebt geen kans om een eerlijk man op man gevecht te winnen tenzij je heel snel een headshot kunt maken. Gister ook nog heel even op een GoT server gespeeld maar er stonden 2 trieste figuren op een heuveltje, beiden met 40mm alleen maar te tuben... ammo neerleggen en ploink ploink... best triest. Ik heb nog niet eens de pin voor 4 granade launcher kills in 1 rondje en daar ben ik trots op. Sja mensen moeten zelf weten wat ze doen... net als lekker iemand reviven omdat het kan. Je moet ook niet blijven staan na een rev... zeker als het druk is opletten en rennen en vaak kun je jezelf gewoon in veiligheid brengen hoor.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Pascallio
quote:

Ik vind dit dan toch weer een triest bericht hoor. Ik durf wel te stellen dat het voor het grootste gedeelte gewoon aan je skill ligt. Ik ben de laatste dagen begonnen Engineer te spelen. Dan heb je ook geen extra wapens en gadgets. Ja, oké, body armor. Maar ik haalde gewoon rondjes 25/5 en 20/3. En dat met het standaardwapen Engineer. Wat wil ik daarmee zeggen? Nou volgens jouw theorie is dat niet mogelijk, wel dus. Gewoon regelmatig blijven spelen. Na mijn eerste week stond mijn K/D ook op 0.5 ofzo. Het schieten heeft wat gewenning nodig t.o.v. van BF2, agree, maar een tegenstander zogenaamd kilo's vol met lood pompen, en dan niet dood zijn, dat ligt echt aan jezelf.

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
Zou zeggen, ga eens wat pompen met die 40mm/M60/Saiga, werkt zeer goed.

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-10 20:34
Jongens, kan iedereen die zo zit te whinen over van alles en nog wat niet gewoon stoppen met het spel? Al dat gejank wordt er niet goed van. Ga maar buiten spelen ofzo, gebruik dat maar als uitlaatklep. Ik heb geen zin om per dag aantal pagina's met alleen maar gewhine door te moeten scrollen, en ik me ook niet voorstellen dat dat de bedoeling is.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
StrikeEagle schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:24:
Zou zeggen, ga eens wat pompen met die 40mm/M60/Saiga, werkt zeer goed.
Hoe wil je de M60 of Saiga als beginner unlocken dan? :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07:58

Nakebod

Nope.

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:20:
40mm is gewoon stront irritant. Je hebt geen kans om een eerlijk man op man gevecht te winnen tenzij je heel snel een headshot kunt maken. Gister ook nog heel even op een GoT server gespeeld maar er stonden 2 trieste figuren op een heuveltje, beiden met 40mm alleen maar te tuben... ammo neerleggen en ploink ploink... best triest. Ik heb nog niet eens de pin voor 4 granade launcher kills in 1 rondje en daar ben ik trots op. Sja mensen moeten zelf weten wat ze doen... net als lekker iemand reviven omdat het kan. Je moet ook niet blijven staan na een rev... zeker als het druk is opletten en rennen en vaak kun je jezelf gewoon in veiligheid brengen hoor.
Ach, in MW2 ben je een noobtuber, in BF:BF2 ben je ineens pro...
En sommige mensen reviven echt op kut momenten, vol in een open veld met snipers ofzo, denk na...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Nakebod schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:28:
[...]
En sommige mensen reviven echt op kut momenten, vol in een open veld met snipers ofzo, denk na...
In die situaties vind ik het meestal fijn om gerivived te worden. Je weet dan immers waar de sniper zit. Dus direct switchen naar de 40mm en een granaatje naar de sniper jagen :9.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
(overleden)
@Tweakod3x

Gewoon meer oefenen. Ik was zelf niet gewend om shooters te spelen op een console bijvoorbeeld en ik starte met een K/D ratio van 0.2 ofzo. Die is ondertussen wel opgekrabbeld naar 0.8. Je wordt vanzelf beter in de game, het is immers geen MW2 (gelukkig niet, want dat kan ik al helemaal niet :P)

Xbox360 gamerprofile

• rooieziel
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-05-2015
hou ja wat is een kut moment? dood gaan is altijd kut.
maar als ik kan reviven dan scheelt mij dat 50 punten en het team een ticket.
mensen roepen de hele tijd KD ratio maakt niet uit, het gaat om het plezier.
maar als ze zelf gerevived worden en weer dood gaan ligt het ineens aan de medic.
begrijp me niet verkeerd, ik probeer altijd eerst de tegenstander om te leggen, maar ls de enemy de hoek om rent om te reloaden of wat dan ook dan revive ik snel.

nog leuker is achter een sniper gaan zitten die steeds geraakt wordt. med kitje neergooien en reviven :) dan schieten de punten lekker op :)

en BTWik zat in het begin ook op 0,4. het spel heeft echt een learningcurve zeg maar.
nu is mijn KD iets van 0.80 en het loopt nog steeds op.
nog een tip voor de minder ervaren FPS mensen, speel niet op de GOT server want het niveua daar is best hoog.

rooieziel wijzigde deze reactie 26-03-2010 09:39 (17%)

SWTOR: Bobiefatt Bounty Hunter Mercenary | Server : The Red Eclipse | The Norris Legacy

• priemt
  • Niet online
O jee!
Wat te doen tegen alle snipers, n00btubers, etc , etc !!!???

Komt allemaal op 1 ding neer...
Wees creatief!
Bijvoorbeeld:
Wordt je weer gekilled op dezelfde plek door dezelfde persoon, tag hem zodat de rest van je team m ook ziet. Neem niet steeds dezelfde route.
Switch niet constant van class en of wapens, maar oefen een beetje behoorlijk.
Ben jij de enige die probeert te teamplayen in je squad, switch naar een ander squad.

Met Battlefield games loont het om creatief te zijn en om samen te spelen. Hierdoor meer fun en meer punten...
Uiteraard is er wel een learning curve die je moet doorlopen O-)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
Hij wordt wel heeeel erg veel gebruikt, ja ... persoonlijk loop ik liever rond met smoke grenades, maar dat komt omdat ik niet voor m'n k/d ratio speel (gelukkig ook maar :+ ). Die rook komt heel vaak van pas om als je team of tanks in problemen komen even de vijand het zicht te ontnemen. Ook handig bij nemen van MCOMs en vlaggen.
Je kunt er zelfs mensen mee dood schieten merkte ik gisteren (kon niet snel switchen naar echt wapen, dus haalde de trekker maar over).

• rooieziel
quote:
priemt schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:38:
O jee!

Wees creatief!
Bijvoorbeeld:
Wordt je weer gekilled op dezelfde plek door dezelfde persoon, tag hem zodat de rest van je team m ook ziet. Neem niet steeds dezelfde route.
Ben jij de enige die probeert te teamplayen in je squad, switch naar een ander squad.

Met Battlefield games loont het om creatief te zijn en om samen te spelen. Hierdoor meer fun en meer punten...
heel erg waar, je loopt vaak in het zelfde mes.
switch team neem andere route. ik speelde in het begin veel met de m60 maar kon er niet echt bedreven mee raken
nu geswitched naar de XMl voor medic en die doet het beter voor mij.

SWTOR: Bobiefatt Bounty Hunter Mercenary | Server : The Red Eclipse | The Norris Legacy

• maffeleo
  • Laatst online: 06-05 09:09

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Even snel mijn 1ste ervaring posten hoor..

Mooie maps alleen heb af en toe zeer donkere stukken in het spel. Vooral in gebouwen en bij 1 map met sneeuw kan ik bijna niks zien. Hebben daar meer mensen last van ? Als ik de brightness en contrast aanpas geeft het geen effect.
De health status hoe zit dat nou ? Niet te zien, maar je health vanzelf weer tot 100% als je bent beschoten ?

Lastig als je net begint tegen een level > 20 te schieten die al ervaren is met maps en wapens. Maar de ervaring heeft mij geleerd dat alles mogelijk is. Heb al aardig wat knife kills gemaakt op level > 20's O-)
Ik heb in het verleden ook veel BF - BC gespeeld dus ging dat allemaal vanzelf wel!

Wat wel zo is teamplay is prioriteit 1!! Heel veel noobs blijven bij het begin campen of werken niet echt samen.. Ze zijn dan teveel bezig met skillen :z Beetje jammer!

Verder heb ik er heel veel speel plezier aan! _/-\o_

[Klungeltjee @ PS3]

PSN ID: Klungeltjee

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 07:55
Als je weet dat er snipers zijn, dan moet je gewoon niet om je heen gaan kijken nadat je gerevived ben maar dekking zoeken.

Zowiezo is al dat gezeik op medics die wel hun taak doen, ipv met m60 rondsprayen, beetje saai. Als andere spelers nou eens de medics en gemedde zouden beschermen ipv verwachten dat medic er alleen is om hun te helpen, en niet ook andersom.
quote:
Neem niet steeds dezelfde route.
Met de maps zijn er wel 3 hele routes maximaal, vaak minder. (Wil custom maps).
quote:
Jongens, kan iedereen die zo zit te whinen over van alles en nog wat niet gewoon stoppen met het spel? Al dat gejank wordt er niet goed van. Ga maar buiten spelen ofzo, gebruik dat maar als uitlaatklep. Ik heb geen zin om per dag aantal pagina's met alleen maar gewhine door te moeten scrollen, en ik me ook niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Tja als ze wat zouden balancen wordt dat stuk minder.

Gisteren eens op hardcore server weer gespeeld (geen crosshair is gewoon stom, het voegt niks toe het zorgt er alleen voor dat sommige wapens onmogelijk worden als je geen stikkertje op midden van je scherm plakt), en omg ik wordt al gek van alle m60s op normale servers, op die hardcore server heb je dan gewoon 10 medics/snipers die met m60/4xscope alles snipen, en als je dichtbij komt sprayen ze je alsnog neer.

• gambot
quote:
priemt schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:38:
O jee!

Wees creatief!
Bijvoorbeeld:

Kortom: neem een voorbeeld aan dat wat hierboven nog eens netjes toegelicht word! ;)

[COFFEE]gambot

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
maffeleo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:45:
Mooie maps alleen heb af en toe zeer donkere stukken in het spel. Vooral in gebouwen en bij 1 map met sneeuw kan ik bijna niks zien.
Nee ... ik heb wel het probleem dat ik af en toe heel weinig zie op die desert map met die scheepswrakken.

• Tankiej
  • Nu online
Ik vraag me af, wanneer wordt je eigenlijk een spawn punt voor teamgenoten? Als ik net in een game zit kan ik alleen bij de bases spawnen, maar later ook bij teamgenoten. Wat moet er gebeuren zodat dit kan?
quote:
maffeleo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:45:
Even snel mijn 1ste ervaring posten hoor..

Mooie maps alleen heb af en toe zeer donkere stukken in het spel. Vooral in gebouwen en bij 1 map met sneeuw kan ik bijna niks zien. Hebben daar meer mensen last van ? Als ik de brightness en contrast aanpas geeft het geen effect.
Totaal geen last van, heb ook geen idee wat de reden daarvan bij jou zou kunnen zijn :?

Tankiej wijzigde deze reactie 26-03-2010 09:54 (53%)

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-11 16:43

mvds

Totally awesome!

quote:
Tankiej schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:53:
Ik vraag me af, wanneer wordt je eigenlijk een spawn punt voor teamgenoten? Als ik net in een game zit kan ik alleen bij de bases spawnen, maar later ook bij teamgenoten. Wat moet er gebeuren zodat dit kan?
Je moet in leven zijn, en niet in een voertuig zitten die vol zit, dat is alles. :)

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

• Shin_Alu
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11-11 18:04

Shin_Alu

Ranger/Ninja

quote:
Ze moeten in leven zijn en ik heb zelf het idee dat je vaak niet bij teamleden kan spawnen als ze halfdood zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Edit: te laat en inderdaad voertuig was ik vergeten:)

Shin_Alu wijzigde deze reactie 26-03-2010 09:55 (5%)

Taru tossing moet een olympische sport worden

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
Je kan alleen op mensen in je eigen Squad spawnen. En die moeten uiteraard ergens levend op de map rondrennen. Dus als jij een van de eerste op de map bent, dan kan je niet op je squadmates spawnen want die zijn er nog niet :)

Als je niet in een squad zit gewoon even squad management ingaan en eentje uitkiezen

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• Tankiej
  • Nu online
quote:
obsidian schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:54:
[...]

Je moet in leven zijn, en niet in een voertuig zitten die vol zit, dat is alles. :)
Maar er staan altijd maar 2-3 mensen in die lijst en er zijn zeker wel meer levend en niet in een voertuig dan. Ook zijn het meestal dezelfde mensen die er blijven staan, zodra ze in dat lijstje staan, voor die hele ronde

• rooieziel
op hardcore zitten veel gasten gewoon achter een hoekie te wachten to iemand langs komt.
en op hardcore is het "gezien worden is dood" zeker met snipers in burrt onmogelijk omdat ze 1 shot kills doen.
het fijnste vind ik zonder kill cam te spelen.

• Tankiej
  • Nu online
quote:
Pheace schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:54:
[...]

Je kan alleen op mensen in je eigen Squad spawnen. En die moeten uiteraard ergens levend op de map rondrennen. Dus als jij een van de eerste op de map bent, dan kan je niet op je squadmates spawnen want die zijn er nog niet :)

Als je niet in een squad zit gewoon even squad management ingaan en eentje uitkiezen
Ah, dat is duidelijker. Alleen bij de mensen van je eigen squad dus. Ik kijk nooit echt naar die squads, moet ik dan toch eens doen :+

• ocdaan
  • Laatst online: 11-11 15:59
quote:
rooieziel schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:41:
[...]
.............

ik speelde in het begin veel met de m60 maar kon er niet echt bedreven mee raken nu geswitched naar de XMl voor medic en die doet het beter voor mij.
Ik kan toch aardig wat raken met de M60. In combinatie met 4x scope kan ik zelfs op vrij grote afstand nog tegenstanders raken. Maar je moet niet de schietknop ingedrukt houden want dan spray je de kogels overal heen en raak je niets. Wat ik nu doe is kogel voor kogel afvuren en dan behoorlijk snel achter elkaar. Zo blijf je zien waar je op schiet en kan je gericht toch nog vaak raken. Ik zit nu op level 10 en begin het al aardig door te krijgen. Dus lekker veel kills en dan ook veel reviven en healen.... dan sta je zo bovenin de ranking van het potje.

Medic ftw! :P

//edit - mijn stats op http://bfbc2.elxx.net

M60 LMG

* Kills:180
* Headshots:39
* Accuracy:16%
* Time: 5h 14m

ocdaan wijzigde deze reactie 26-03-2010 10:01 (9%)

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True