Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lewt
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-10 18:09
quote:
Vhall schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:28:
Wat ik trouwens wel een beetje mis, is een verrekijker. Ik speel nu met de andere classes om dat spul ook allemaal te unlocken en ik moet zeggen, hoe vaak ik niet door mijn rpg kijker kijk om lui te spotten...en als ik assault speel mis ik het ook nogal, dat je niet al hurkend om een hoekje van een gebouw de bergen in kunt kijken of de boel veilig is, of dat je wellicht lui neer kunt leggen in de bergen/struiken...
Tja, das even wennen zonder verrekijker en in de singleplayer zat ie er wel bij, maar ik vind niet dat dat de game slechter maakt.
dat leunen is mij alleen bekend van CoD5 en lager.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

• Roytoch
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:32

Roytoch

Nietes

quote:
Als geroepen wordt dat ik hack dan zeg ik zelf ook altijd 'klopt, bedankt voor het compliment'. Dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk hack.

Welles

• empyreum
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 07:49
quote:
Frenzy_LS schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:31:
[...]
Ben deels wel blij dat het nu niet zo'n waas aan 'spotted' dit en dat is zoals in BF2 was, zeker als de commander alles wat bewoog ging spotten :S.
Haha, en dat dan 20x achter elkaar in het Russisch |:(

• Dispenzer
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

quote:
Goner schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Huh ? Het enige doel van de gemiddelde sniper is toch om hun eigen k/d ratio op te schroeven ?? Daarom spotten ze ook niet, stel dat iemand anders je target omlegt 8)7
Nee, ik (en dan spreek ik uiteraard alleen over mezelf) spot en daarnaast probeer ik eigenlijk zoveel mogelijk te countersnipen. Dus zeggen dat alle snipers zich op die of die manier inzetten is kortzichtig. Tuurlijk er zullen er best een boel zijn die de essentie van de game niet snappen, maar ik zie ook snipers in de frontlinie of zelfs assaults die m.i. te ver achter in het veld blijven.

Vwb de K/D rato (zonder i) ... ik kan me niet voorstellen dat niemand een zo hoog mogelijke K/D wil hebben, of anders gezegd de game lijkt me erg frustrerend als je K/D b.v. 0.2 is :+

Nog even over de M95. Ik had inderdaad gemerkt dat die .50 kogels makkelijker door schuttingen gaan en een helicopterpiloot uit zijn cockpit schieten is ook erg leuk (soms +3 kills), maar het herladen en sneller headshots maken gaat met de GOL beter.

A4 @ 410Nm

• Vhall
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-06-2014
quote:
Lewt schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Tja, das even wennen zonder verrekijker en in de singleplayer zat ie er wel bij, maar ik vind niet dat dat de game slechter maakt.
dat leunen is mij alleen bekend van CoD5 en lager.
Het maakt de game ook absoluut niet slechter :) maar ik mis het wel ;).

Zit er eigenlijk nog verschil tussen de sniper rifles voor wat betreft de penetratie. Ik heb namelijk het idee dat ik met die M95 door meer materialen heen kan schieten dan met bijvoorbeeld de GOL of M24. Maar dat ook maar een gevoel zijn hoor...Iemand daar ideeën over?

Edit; Ok, ik begrijp uit de post boven mij dat het inderdaad verschil maakt. Dan maar eens uit gaan zoeken welke rifle het beste geschikt is per map.

Vhall wijzigde deze reactie 26-03-2010 15:50 (10%)

MacBook Pro Mid 2012 || 450d || EF-S 18-55 IS || EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM || Lowepro Rover AW II || Hoya Filterspul || ps3 -> Vhalloren || PC Specs ||

• Ahrnuld
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-11 21:45
quote:
Dispenzer schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:47:
[...]

Vwb de K/D rato (zonder i) ... ik kan me niet voorstellen dat niemand een zo hoog mogelijke K/D wil hebben, of anders gezegd de game lijkt me erg frustrerend als je K/D b.v. 0.2 is :+
K/D is soms best lastig om los te laten, maar het is wel nodig.

Als je alleen naar k/d ratio kijkt zou ik nooit nieuwe tactieken uit gaan proberen (of gaan engineeren) maar ging ik altijd als medic of recon.

En het speelplezier zit 'm juist ook in de variatie en het uitproberen van dingen waardoor je ook wel eens een paar keer achter elkaar dik verliest... :9

Niets...

• Bishamon10
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-07-2015

Bishamon10

BF3: Tar_Fu_Panda

quote:
empyreum schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Onthou die namen en plemp ze even hier neer. In de schandblokken ermee! ;)
of even melden via de chat. Thuis kijk ik meestal mee o de admin console, dan kan ik die persoon waarschuwen of kicken.

Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
quote:
roy.ahuis schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Als geroepen wordt dat ik hack dan zeg ik zelf ook altijd 'klopt, bedankt voor het compliment'. Dat wil niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk hack.
Snap het wel, alleen andere medespelers weten dat misschien niet, en je hebt zo een hoop gezeik.

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 24-10 18:26

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True