[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Je kan ook niet spawnen op teammates wanneer ze op een ladder staan, gebukt onder een vloer lopen en aan een parachute hangen...
Er moet ruimte zijn om te spawnen, dus een aantal dingen zijn niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:07
Tankiej schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:53:
Ik vraag me af, wanneer wordt je eigenlijk een spawn punt voor teamgenoten? Als ik net in een game zit kan ik alleen bij de bases spawnen, maar later ook bij teamgenoten. Wat moet er gebeuren zodat dit kan?

[...]

Totaal geen last van, heb ook geen idee wat de reden daarvan bij jou zou kunnen zijn :?
direct bij het inkomen van de server en het goed zetten van je kit, een squad joinen.
dan kan je al direct bij een van hun spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:31:
[...]

In die situaties vind ik het meestal fijn om gerivived te worden. Je weet dan immers waar de sniper zit. Dus direct switchen naar de 40mm en een granaatje naar de sniper jagen :9.
n00b tuber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goner schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:47:
[...]

Nee ... ik heb wel het probleem dat ik af en toe heel weinig zie op die desert map met die scheepswrakken.
.... en dat is dan ook precies de bedoeling, dat is immers een stukje bescherming tegen de sniper rifles. Zonder de zand'storm' zou je immers van punt A tot C kunnen snipen omdat het 1 grote kale vlakte is.

@hieroven: Inderdaad. Gebruik maken van de mogelijkheden die het spel biedt :)

[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-03-2010 10:01 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27
Tweakod3x schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:12:
Gisteravond weer wat potjes gedaan.

Ik kan er niks aan doen, maar op sommige punten begin ik gewoon de hel in te krijgen over dit spel... Een paar pagina's terug postte ik al dat het als "beginneling" bijna niet te doen is tegen spelers die, laten we zeggen, regelmatiger spelen.

Ik pomp kilo's lood in enemy's en ze blijven gewoon staan. Ben zelf binnen no-time dood...Ik spawn en ben dood voordat ik ook maar een vijand heb kunne zien... Ik speel in squads, geen verbetering.. Ik probeer een andere class, geen verbetering... Voorzichtiger spelen (zeg maar geen MW2 style...) geen resultaat...

Ik blijf steken op een K\D van 0.36 ofzo. Rete irritant...

Nou weet ik ook wel dat het hier niet alleen om K\D ratio draait, maar ik wil mijn vijanden wel gewoon kunnen neermaaien als het moet....

Ik probeer dit nog een weekje ofzo, als ik dan geen verbetering in mezelf zie dan leg ik het spel mooi aan de kant....
Gisteravond het spel gekocht, en ik haal toch echt vanaf het begin gemiddelde k/d ratio van 1.5 of hoger :)
Ligt imho meer aan jouzelf dan aan de game...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Tankiej schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:56:
[...]

Ah, dat is duidelijker. Alleen bij de mensen van je eigen squad dus. Ik kijk nooit echt naar die squads, moet ik dan toch eens doen :+
Volgens mij mis je dan de bedoeling van het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Goner schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Hij wordt wel heeeel erg veel gebruikt, ja ... persoonlijk loop ik liever rond met smoke grenades, maar dat komt omdat ik niet voor m'n k/d ratio speel (gelukkig ook maar :+ ). Die rook komt heel vaak van pas om als je team of tanks in problemen komen even de vijand het zicht te ontnemen. Ook handig bij nemen van MCOMs en vlaggen.
Je kunt er zelfs mensen mee dood schieten merkte ik gisteren (kon niet snel switchen naar echt wapen, dus haalde de trekker maar over).
Ik had een keer dat ik per ongeluk smoke had ingesteld en maar zat te schelden op dat ding waarom men niet dood ging :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Tankiej schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:56:
Ah, dat is duidelijker. Alleen bij de mensen van je eigen squad dus. Ik kijk nooit echt naar die squads, moet ik dan toch eens doen :+
scheeld veel... krijg je ineens hulp dankzij een spawm van een teammate... ik vind dat persoonlijk wel handig en prettig... vooral als ik sneaky hun mcom aan het bestoken ben... buiten dat schijt aan die kill steals ik ben blij soms komen er echt te veel die ik niet alleen aan kan! maar dit spel draait indd niet net als wat mw2 doet om Kills alleen maar om team wins! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
Tweakod3x schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:12:
Gisteravond weer wat potjes gedaan.

Ik kan er niks aan doen, maar op sommige punten begin ik gewoon de hel in te krijgen over dit spel... Een paar pagina's terug postte ik al dat het als "beginneling" bijna niet te doen is tegen spelers die, laten we zeggen, regelmatiger spelen.

Ik pomp kilo's lood in enemy's en ze blijven gewoon staan. Ben zelf binnen no-time dood...Ik spawn en ben dood voordat ik ook maar een vijand heb kunne zien... Ik speel in squads, geen verbetering.. Ik probeer een andere class, geen verbetering... Voorzichtiger spelen (zeg maar geen MW2 style...) geen resultaat...

Ik blijf steken op een K\D van 0.36 ofzo. Rete irritant...

Nou weet ik ook wel dat het hier niet alleen om K\D ratio draait, maar ik wil mijn vijanden wel gewoon kunnen neermaaien als het moet....

Ik probeer dit nog een weekje ofzo, als ik dan geen verbetering in mezelf zie dan leg ik het spel mooi aan de kant....
denk toch dat je naar je speeltstijl moet kijken, ik ben vaak op de battlefield te vinden als engineer met xm8 compact proppenschieter, maar overklass met regelmaat gasten met grotere sterkere guns, en hogere rang. ik ben veel geknielt te vinden(moeilijker te raken) verder blijf ik tijdens het schieten bewegen. en nog belangrijker probeer de maps te leren kennen. bepaalde loop routes, plekjes waar je rustig kan zitten met voldoende overzicht. probeer ook een kit/gun te vinden die jou bevalt. kwam laatst een gast tegen die me echt waar constant had met de uzi van de engineer kit, ik heb hem nu zelf ook maar kan er niks mee worden.
ik heb hiervoor ook aardig wat uurtjes cod gespeelt, en bakte de eerste uurtjes er werkelijk waar niks van, en had ook zoiets van ik donder het spel gelijk weer op marktplaats, maar even doorbijten, en nu zit ik toch wel altijd bij de top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 11:45
Bedankt voor jullie reacties allemaal :)

Ik ga gewoon door met proberen :)

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:53:
Ik zie nog redelijk veel volk rondspringen hoor ... ? wat zouden ze ertegen gedaan hebben dan ?
Je kan niet snel achter elkaar blijven springen, dat is geen effectieve manier van spelen. En je kan niet snel naar de grond duiken omdat prone er niet in zit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:58:
.... en dat is dan ook precies de bedoeling, dat is immers een stukje bescherming tegen de sniper rifles. Zonder de zand'storm' zou je immers van punt A tot C kunnen snipen omdat het 1 grote kale vlakte is.
Nou, die vlakte blijft een sniper heaven hoor ... ze zien me goed genoeg om me af te kunnen knallen en ik zie door de 'glare' niet waarvandaan geschoten wordt :( een zonnebril zou fijn zijn.
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:32:
Je kan niet snel achter elkaar blijven springen, dat is geen effectieve manier van spelen.
Toch wordt het regelmatig gebruikt, bijv. als je dekking zoekt achter een hoekje, komt er opeens eentje om de hoek stuiteren en knalt je af ..
En je kan niet snel naar de grond duiken omdat prone er niet in zit.
Dat lijkt me in oorlogs-omstandigheden (wat men toch probeert na te bootsen) overigens een vrij normale reactie ... vind het nog steeds bezopen dat dat er niet in zit. Alleen maar om snipen minder aantrekelijk te maken ? Ja, dan moet je van die rifles die geen milimeter bewegen bij mikken erin stoppen ... 8)7
Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:02:
scheeld veel... krijg je ineens hulp dankzij een spawm van een teammate... ik vind dat persoonlijk wel handig en prettig...
Absoluut ... als ik merk dat de rest van m'n squad is gaan hemelen en we zitten al vrij ver naar voren, dan blijf ik even in dekking zitten om ze de gelegenheid te geven om te spawnen op me.

[ Voor 56% gewijzigd door Goner op 26-03-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
In rush kan je als defending team niet spawnen op teammates die aan het baserapen zijn ;)

Speelde van de week een potje en heb me rot gezocht waar iedereen was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Goner schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:32:
[...]

Nou, die vlakte blijft een sniper heaven hoor ... ze zien me goed genoeg om me af te kunnen knallen en ik zie door de 'glare' niet waarvandaan geschoten wordt :( een zonnebril zou fijn zijn.

[...]

Toch wordt het regelmatig gebruikt, bijv. als je dekking zoekt achter een hoekje, komt er opeens eentje om de hoek stuiteren en knalt je af ..

[...]

Dat lijkt me in oorlogs-omstandigheden (wat men toch probeert na te bootsen) overigens een vrij normale reactie ... vind het nog steeds bezopen dat dat er niet in zit. Alleen maar om snipen minder aantrekelijk te maken ? Ja, dan moet je van die rifles die geen milimeter bewegen bij mikken erin stoppen ... 8)7
Wat je zou kunnen proberen is de brightnes wat lager zetten:) tenminste dat heeft mij geholpen om van die glare. Ik zelf heb hem op 0.65 gezet maar dat is natuurlijk maar net wat je fijn vind

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, maar het is een stuk minder erg dan in BF2 en ook een stuk minder effectief.
Het is een vrij normale reactie ja maar als je ziet hoe het in BF2 ging, je was in een halve seconde op de grond en had direct de 100% accuaracy bonus die het met zich mee bracht. En het was ook perfect mogelijk om een combinatie van kruipen, springen en liggen te gebruiken om als een worm over het veld te gaan waarbij je niet geraakt kon worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Met een LMG of een willekeurig assault wapen met 4x zoom schiet je die snipers met 2 schoten af hoor, al helemaal omdat je veelal alleen een kop boven een randje uit ziet steken en dus ieder raak schot een headshot is ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

haha tsurany dat dolphin gedoe was te erg , je had veel mensen die de reeks commands in hun toetsenbord programmeerden en dan maar dolfijntje speelden , irritant maar ook ergens grappig. Net zoals die c4 jumpers.

Zeg al dat gezever over die 40 mm is er nu wel over , elke kit heeft zijn voor en nadelen dus learn to deal with it. Ik heb daar een hekel aan bij al die spellekes dat er zo veel gezaagd wordt over de wapens , dat allerlei dingen verboden worden op bepaalde servers en noem maar op. Het maakt deel uit van het spel en de uitdaging is om een manier te vinden zodat je er tegenin kan gaan.

Ik ben uiteraard een overtuigde tuber >:)

Hier in mijn stad zeggen ze : Nie neuten , nie pleuje

vrij vertaald zou dit zijn : Niet janken maar spelen ...

En tweakod3x , niet opgeven , er komt een moment dat het plots allemaal logisch wordt , althans dat vond ik toch. En misschien best beginnen op rustiger servers met minder volk en niet allemaal van die crazy gotters in de buurt 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 26-03-2010 10:57 . Reden: vermoeidheid doet vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Laatst online: 25-04 19:15
Ik vond het in het begin ook jammer dat dat er niet in zit, maar nu ben ik het er eigenlijk wel mee eens. In bijvoorbeeld BF2 was de wereld een stuk 'leger'. Je had nergens debris liggen of voorbijwaaiende rommel oid, alleen soms een plantenbak. Daardoor waren mensen nog redelijk goed te zien als ze gingen liggen. Nu zou dat zo goed als onmogelijk zijn, waardoor ik denk dat de gameplay een stuk statischer zou worden, want veel meer mensen zouden gaan liggen (niet alleen snipers).

Overigens begin ik ook een beetje klaar te zijn met dit topic. Wat een negativiteit hier zeg. Ongelooflijk. Hoe kan je in 100 berichten bitchen? Speel het spel dan gewoon niet meer. Niets is perfect, dit is geen BF3, en de wapens en classes zijn zoals ze zijn. Ik word regelmatig omgelegd door een 40mm of een m60, lekker belangrijk allemaal. Ik leg ze ook weer om met mijn 9A-91 Avtomat (eergister nog een paar snipers door iets onder het driehoekje te mikken, haha).
Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:54:
Hier in mijn stad zeggen ze : Nie neuten , nie pleuje
In mijn stad niet ;) maar ik ben het er volkomen mee eens.

[ Voor 7% gewijzigd door empyreum op 26-03-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

empyreum schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Overigens begin ik ook een beetje klaar te zijn met dit topic. Wat een negativiteit hier zeg. Ongelooflijk. Hoe kan je in 100 berichten bitchen? Speel het spel dan gewoon niet meer. Niets is perfect, dit is geen BF3, en de wapens en classes zijn zoals ze zijn. Ik word regelmatig omgelegd door een 40mm of een m60, lekker belangrijk allemaal. Ik leg ze ook weer om met mijn 9A-91 Avtomat (eergister nog een paar snipers door iets onder het driehoekje te mikken, haha).
Amen to that _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Meh, veel van de negatieve punten die mensen aanvoeren kan ik wel begrijpen, maar heb dan ook direct zoiets van; wees eens creatief...

Medic + kanon
Ik bedoel, als ik een medic de hoek om zie komen met zo'n kanon, dan weet ik bij voorbaat al dat de kans groot is dat ik het af ga leggen, dus het eerste wat ik doe is mezelf uit de voeten maken. Dan wachten tot de medic achter me aan komt en zorgen dat ik hem vanuit een bepaalde hoek eerder kan raken dan hij mij. En tuurlijk dit lukt niet altijd, soms is de medic te snel met schieten of mijn reactie te langzaam, maar geloof me, als het 2 van de 3 keer lukt is dat wat mij betreft prima :).

Sniperfire
Als je last hebt van snipers, blijven bewegen, af en toe in een keer halt houden (afremmen) geheid dat de kogel voor je langs vliegt. Ik speel 80% van de tijd recon, en als ik bewegende targets heb, blijf ik ze een korte periode volgen met de scope tot ik bijna zeker weet dat ik hem raak als ie zo door blijft rennen...Niets is dan zo irritant als een speler die opeens stopt en snel weer doorloopt...

Sniperfire 2
Blijft de sniper je lastig vallen, zoek em op langs de zijkant van de map...Speel een tijd zelf als recon en zoek de perfecte sniper spots uit die zicht hebben op de mcomms of andere belangrijke tactische punten en leer die spots kennen, als je vervolgens een andere class speelt, ga dan onopgemerkt naar die spots en sloop die lui, heel vaak zit er een flinke hoeveelheid vijandelijke snipers die te druk zijn om door hun kijkglaasje te loeren en jou niet zien aankomen van de flank/rug. Ga vervolgens op een verdekt plekje in de buurt zitten, wacht even tot de andere speler uitgezocht is (naar z'n killer) en herhaal. Ik bedoel hoe vaak ik niet snipers zie die praktisch de hele game op dezelfde plek gaan zitten 8)7 . Na verloop van tijd zul je zien dat die spot amper nog gebruikt wordt in die fase.

Ongewenst reviven
Dan het gevalletje reviven, ik zie regelmatig lui midden op een open spot gerevived worden, en vervolgens blijven medic en patiënt vrolijk een potje theeleuten, oftewel dat is voor mij als sniper 2 voor de prijs van 1 ;). Überhaupt zie ik veel te veel mensen vrolijk over open terrein lopen en zelfs stoppen |:(. Dat is gewoon niet slim in deze game. En ja het is soms irritant als je op de meest onmogelijke plekken in de meest onmogelijke situatie gerevived wordt, I know, maar maak je uit de benen en gun die andere speler zijn punten.

En zo zijn er nog wel meer situaties waar wat mij betreft plenty oplossingen voor te verzinnen zijn, Nu ben ik me er van bewust dat veel lui hier zullen zeggen dat bovenstaande niet zo simpel ligt, maar het gaat voor een belangrijk deel ook om het punt. BC2 is geen game waarbij zomaar rondrennen en schieten loont. tbh liggen veel "gameplay" punten dan ook niet aan BC2, maar aan de speler zelf. Voor wat betreft server bugs etc. daar zal EA inderdaad wat aan moeten doen, echter heb ik daar zelf weinig tot geen last van op de PS3...

Tot slot
Owja en dan als laatste, for gods sake, naai jezelf niet zo op zeg, als de dingen niet lukken. Het is een game, niets meer en niets minder. Deal with it, of laat het spel links liggen, door al het gezeur verander je niks aan het spel en de enige die er last van heeft ben jezelf.

Toegegeven dat ikzelf de meeste lol heb, wetende dat aan het einde van mijn kogelbaan vermoedelijk een speler zit, die mij in verschillende talen de ergste dingen toewenst, omdat ik hem voor de zoveelste keer omleg O-). En dan niet omdat ik een sneue speelstijl heb, als (actieve) recon probeer ik zoveel mogelijk de voortgang van de match te bevorderen, maar lui die het zo makkelijk maken, verdienen het imo ook om op zo'n makkelijke manier neergelegd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:34
obsidian schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:00:
[...]

Volgens mij mis je dan de bedoeling van het spel ;)
Volgens mij valt dat best wel mee. De bedoeling van het spel lijkt me vermaak en ik vermaak me er wel heel goed mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke misschien in de herhaling maar...

AMEN O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Anoniem: 265288 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:20:
Meh, veel van de negatieve punten die mensen aanvoeren kan ik wel begrijpen, maar heb dan ook direct zoiets van; wees eens creatief...

Medic + kanon
Sniperfire
Sniperfire 2
Ongewenst reviven
Tot slot
Allemaal stuk voor stuk trucjes die al sinds het begin van het gamen klassiekers zijn. Door ervaring en creatief te zijn leer je die kennen en gebruiken en zo win je het meestal :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist van een server gekickt omdat ik zou cheaten. Oke ik had het misschien niet toe moeten geven maar hoe wist ik nou dat het een admin was die het vroeg...

En Dice moet echt eens verdomme een hardcore filter erin stoppen. Staat nergens in de server naam dat het hardcore is maar dan is het t wel, hoe fucking irritant is dat.

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:07
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:42:
Zojuist van een server gekickt omdat ik zou cheaten. Oke ik had het misschien niet toe moeten geven maar hoe wist ik nou dat het een admin was die het vroeg...

En Dice moet echt eens verdomme een hardcore filter erin stoppen. Staat nergens in de server naam dat het hardcore is maar dan is het t wel, hoe fucking irritant is dat.
dus je geeft nu op dit forum toe dat je cheat? 8)7
na zoveel negatieve reacties van je over dit spel,dat ook nog zeggen........ |:( |:( |:(
ik snap je niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Laatst online: 31-03 17:57

Cheaters....fucking zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee iemand zei in de server 'stop cheating!', dus ik zei 'no' en toen vroeg iemand 'Who cheats?' en ik zeg 'me' en toen kreeg ik een kick. Ja als ik wist dat het een admin was dan had ik m'n mond gehouden natuurlijk.
Was niet aan het cheaten, maar als je niet cheat moet je ook niet tegen een admin zeggen dat je het wel doet.
Had op dat moment overigens maar 1 kill en net 150 punten.

Ik dacht dat het woordje 'zou' in 'zou cheaten' het wel duidelijk maakte dat ik dus niet aan het cheaten was.

Overigens is Hardcore mode wel de grootste bullshit die in het spel zit, alle minpunten worden nog eens extreem versterkt.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 10:38
Ik denk dat Tsurany voor de grap zei dat hij cheatte ;) Natuurlijk een schone kans voor een admin voor een ban/kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Laatst online: 31-03 17:57
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:56:
Nee iemand zei in de server 'stop cheating!', dus ik zei 'no' en toen vroeg iemand 'Who cheats?' en ik zeg 'me' en toen kreeg ik een kick. Ja als ik wist dat het een admin was dan had ik m'n mond gehouden natuurlijk.
Was niet aan het cheaten, maar als je niet cheat moet je ook niet tegen een admin zeggen dat je het wel doet.
Had op dat moment overigens maar 1 kill en net 150 punten.

Ik dacht dat het woordje 'zou' in 'zou cheaten' het wel duidelijk maakte dat ik dus niet aan het cheaten was.
Ok niet aan jou gericht dan, maar cheaters zijn zo lame....hoe kan je het spel nog leuk vinden op die manier. Hoe vaak ik de laatste tijd wel niet van die aimbot cheaters zie die gekicked worden op de servers.
Geeft je juist een kick als je door je eigen skills gewoon killstreaks haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany,
Get
A
Life.

Wat een gezeik elke keer.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik gewoon een stuk kritischer ben en meer waar wil voor mijn geld dan jullie en niet alles zomaar wil goedpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pardon cheating? explain nader...

lol nvm... al gelezen.. epic fail dus! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 26-03-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:06:
Ik denk dat ik gewoon een stuk kritischer ben en meer waar wil voor mijn geld dan jullie en niet alles zomaar wil goedpraten.
Stuk kritischer als in azijnzeiker die ook ingame met ziektes loopt te strooien?
Misschien is het beter voor je hart om het spel een maand opzij te leggen en dan nog eens op te pakken (wellicht dat er dan met patches wat pijnpunten bij jou zijn weggenomen).
Het is in ieder geval beter voor mijn leesgenot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

in2duhCore schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:02:
[...]

Ok niet aan jou gericht dan, maar cheaters zijn zo lame....hoe kan je het spel nog leuk vinden op die manier. Hoe vaak ik de laatste tijd wel niet van die aimbot cheaters zie die gekicked worden op de servers.
Geeft je juist een kick als je door je eigen skills gewoon killstreaks haalt...
Tja, net zoals statpadders, die lui kicken gewoon op de punten, niks meer, niks minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t wordt gezellig op de Got servers als we zo doordoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Heb weer zin om een potje te knallen, maar zit nu momenteel op mijn werk en het knalwerk zal wel niet eer zijn dan morgenavond.
Dus nog ongeveer 36 uur geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net op [GoT] Tweaker shot every second even uitgeleefd, lekker rustig (18-20 man ofzo), en telkens in de top 3 gestaan. Goede samenwerking met voertuigen en engineers :)

Oh, en die 40mm launcher is relaxed, heb nu 90k/89d en 32 kills met de 40mm :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Laatst online: 18-06 20:06
positive vibe jongens, positive vibe!

make the best of it.
iedereen wordt voor zn gevoel wel eens oneerlijk geowned of baalt van de bugs of wellicht oneerlijke verdeling van kracht....

geniet dan iig van het mooie weer buiten en de destructie op je beeldscherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Angeloonie schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:
Net op [GoT] Tweaker shot every second even uitgeleefd, lekker rustig (18-20 man ofzo), en telkens in de top 3 gestaan. Goede samenwerking met voertuigen en engineers :)

hoe bevorder JIJ de samenwerking? heb je tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zorg ervoor dat ik ammo packs drop, en dekking geef via de gunner seat van een voertuig, en dan met name de kant waar de bestuurder niet naar toe kijkt. Daarnaast gewoon zorgen dat je bij je squad blijft en niet als kip zonder kop rond gaat rennen. Samenwerken werkt altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-06 21:57

flessuh

Set sail for fail!

Angeloonie schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:

en dan mis ik iets dat ze in MW2 hebben gestopt......blast shield.... er lopen gewoon teveel mensen rond met dat ding. als je hem nu gebruikt om een muur weg te werken ok....
ach, zal straks wel een balance patch komen

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
Angeloonie schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:54:
Ik zorg ervoor dat ik ammo packs drop, en dekking geef via de gunner seat van een voertuig, en dan met name de kant waar de bestuurder niet naar toe kijkt. Daarnaast gewoon zorgen dat je bij je squad blijft en niet als kip zonder kop rond gaat rennen. Samenwerken werkt altijd beter.
aight en doe je ook aan de mumble jumble chatterbox? voice is een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik chat nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

ben net onliine begonnen. valt me op dat je niet zo snel in leven klimt. ben nu paar potjes bezig en net halverwege de balk voor level 2 zeg maar. en toch heb ik redelijk wat kills en hoog in de rankings gestaan. klopt dit? heb wel een 2e level als assault gehaald. merk alleen niet wat ik extra krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat klopt niet, vooral de eerste levels heb je erin een paar uur opzitten. En je krijgt wel wat extra's, kijk maar naar je stats. Zie je ook hoeveel punten je tot welk wapen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 15:49

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:01:
Nee dat klopt niet, vooral de eerste levels heb je erin een paar uur opzitten. En je krijgt wel wat extra's, kijk maar naar je stats. Zie je ook hoeveel punten je tot welk wapen moet.
als hij het heeft over een paar potjes kan ik me wel voorstellen dat je niet omhoog schiet in levels.

Het is iig geen mw2 waar je lvl10 bent na 2 uur

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:49:
[...]

True, maar het is een stuk minder erg dan in BF2 en ook een stuk minder effectief.

[...]

Het is een vrij normale reactie ja maar als je ziet hoe het in BF2 ging, je was in een halve seconde op de grond en had direct de 100% accuaracy bonus die het met zich mee bracht. En het was ook perfect mogelijk om een combinatie van kruipen, springen en liggen te gebruiken om als een worm over het veld te gaan waarbij je niet geraakt kon worden.
[video]
De truuk met dolfijnduikers was om niet in de stress te schieten. Gewoon knielen en dan op 1 hoogte door blijven schieten, meestal had je die bunnies dan eerder te pakken dan zij jou.

Ondanks al het gezeik hier, merk ik wel dat het met iedere patch beter wordt. Nog iets aan de M60 doen (hoewel de recoil hem echt niet oppermachtig maakt) en een menu met orders zou ook fijn zijn, soms wil ik iemand bedanken voor het geven van een ammo box om ze te motiveren dit vaker te doen. Een exit mogelijkheid aan het einde van de ronde zou ook fijn zijn (niet eerst de volgende kaart laden). Waarschijnlijk een kwestie van geduld.

Gisteren de M95 vrijgespeeld, maar snel weer terug naar de GOL. Deze heeft m.i. absoluut de beste accuracy. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

ga wel omhoog, maar is echt een potje of 5 geweest. heb wel een level up gekregen, maar zit nog steeds met hetzelfde wapen. ga zo maar weer eens kijken. misschien dat ik het met mw2 vergeleek. daar deed je levels up als je 1 kill had zo ongeveer.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik ook zelden tot nooit ... zou misschien wel leuk/handig zijn, maar ik zit op de (open) zolder te gamen 's avonds laat en als ik dan ga zitten babbelen (kan me voorstellen dat je ook wel wat harder gaat roepen als je iemand wilt waarschuwen) kriig ik ruzie met de rest van het (slapend) gezin.

Misschien toch Mumble eens installeren, ook meeluisteren kan heel nuttig zijn.
Ik speel ook CoD:WaW en luister daar altijd mee met de ingame chat omdat in de BRM (brothers realism mod) er een officier is die min of meer de aanval probeert te coördineren en ook waarschuwt voor aangevraagde artillerie of luchtsteun)
Dispenzer schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:05:
maar snel weer terug naar de GOL. Deze heeft m.i. absoluut de beste accuracy. Wat is jullie ervaring?
Ik heb alleen ervaring aan de ontvangende kant ... volgens mij zijn al die sniper rifles 100% over-accuraat.

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 26-03-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:05:
ga wel omhoog, maar is echt een potje of 5 geweest. heb wel een level up gekregen, maar zit nog steeds met hetzelfde wapen. ga zo maar weer eens kijken. misschien dat ik het met mw2 vergeleek. daar deed je levels up als je 1 kill had zo ongeveer.l
stap daar maar vanaf... denk dat ik MW uitgespeeld had in 20 uur online spelen... wat je hier al blij moet zijn met lvl 14 ofzoiets? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt enorm van je SPM af, die van mij is nu 251, dan gaat het wel redelijk vlot. Echter als je maar 100-150 haalt dan duurt het wel wat langer ja. Kan niet zo snel een lijst vinden met rangen en de punten die je nodig hebt.

[ Voor 62% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
[...]

Gisteren de M95 vrijgespeeld, maar snel weer terug naar de GOL. Deze heeft m.i. absoluut de beste accuracy. Wat is jullie ervaring?
True...die m95 ziet er erg indrukwekkend uit maar GOL heeft minder afwijking.

Trouwens als snipert kan ik ook met een shotty rondrennen maar vind het lastig kills ermee te maken. als ik genoeg kills maak, speel ik dan ook extra's vrij voor die shotty zoals die magnum ammo, langere rangs etc? aangezien ik nu echt tegen iemand aan moet walsen in mn gorillapak om hem af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-04 07:37
Binnenkort kan ik ook heerlijk meespelen in deze game! Maandag bestel ik namelijk mijn mooie nieuwe game pc die dit spel wel kan draaien :)

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee je hoeft daarvoor geen shotgun te gebruiken, zolang je punten scoort speel je die vrij.

Hier de lijst met punten voor rangen.
http://www.combat-area.ne...bda011d0ad776bacd3#msg137
Als ik mijn gemiddelde vol kan houden ben ik in 2 uur daadwerkelijke gametijd op level 12.
Level 3 zou je in 1 a 2 potjes wel kunnen halen. Das 1500 punten, veel spelers halen dat wel in een enkel spel.

[ Voor 82% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2010 13:15 . Reden: Betere link waar ook rangnamen staan. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Lol nie echt slim om het toe tegeven he, nieuwe key kopen dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
[...]
...en een menu met orders zou ook fijn zijn, soms wil ik iemand bedanken voor het geven van een ammo box om ze te motiveren dit vaker te doen.
Kijk, dit is een puntje van kritiek waar ik het mee eens ben. Ik vond het bij BF2 altijd prettig dat je een teamgenoot kon bedanken als hij wachtte met wegrijden/-vliegen, me revivete(revivede?), ammo dropte, etc.
Stukje game-etiquette waar je nu helaas geen gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:14:
[...]

Lol nie echt slim om het toe tegeven he, nieuwe key kopen dan maar ;)
Beetje beter lezen, het was een gewone kick dus dat boeit helemaal niks. En ik was niet aan het cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

empyreum schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:14:
[...]

Kijk, dit is een puntje van kritiek waar ik het mee eens ben. Ik vond het bij BF2 altijd prettig dat je een teamgenoot kon bedanken als hij wachtte met wegrijden/-vliegen, me revivete(revivede?), ammo dropte, etc.
helemaal mee eens ik vraag me ook nog steeds af hoe de hek je als squad mate een order kan geven over wat we willen aanvallen... dat is tevens ook absoluut niet zichtbaar ergens... wat juist in BF2 super handig was... buiten dat je niet eens iemand een leuk woordje kan vertellen, zoals bedankt voor enige ondersteuning! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:12:
Vreemd, ik heb rang 15 en ben Staff Sergeant III en heb 239.000 punten ... daar staat dat Staff Sergeant Gold en 58.000 :?

Ik gebruik http://bfbc2.elxx.net/ voor de stats, die wordt regelmatig ververst.
Die andere 2 lopen wel erg achter ...
http://bfbcs.com/
http://www.battlefieldbadcompany2.com

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 26-03-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:06:
Stuk kritischer? Man, in je klaagzangen ben je de hele essentie van gamen uit het oog verloren.

Verder reageer ik niet meer op geklaag. Ik pijnig mezelf er alleen maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:12:
Nee je hoeft daarvoor geen shotgun te gebruiken, zolang je punten scoort speel je die vrij.

http://www.combat-area.ne...bda011d0ad776bacd3#msg137
Als ik mijn gemiddelde vol kan houden ben ik in 2 uur daadwerkelijke gametijd op level 12.
Level 3 zou je in 1 a 2 potjes wel kunnen halen. Das 1500 punten, veel spelers halen dat wel in een enkel spel.
Volgens mij klopt die lijst met rangen niet hoor.. Heb nu geloof ik 680.000 punten en ben level 26, dan had ik dus al level 29 moeten zijn en dat ben ik toch echt niet :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
empyreum schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:14:
[...]

zeer goed punt! nu type ik het in de chat....en krijg ik de kogels om mn oren.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlizzarD schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:21:
[...]

Volgens mij klopt die lijst met rangen niet hoor.. Heb nu geloof ik 680.000 punten en ben level 26, dan had ik dus al level 29 moeten zijn en dat ben ik toch echt niet :P
Hmm ja kijk zelf nu ook maar ik merk dat het idd niet klopt. Vaag dat ze het niet aangepast hebben.

http://www.mlwgames.com/badcompany2/multiplayer-ranks
Die klopt wel denk ik. Sowieso een goede site voor het vergelijken van wapens en dergelijken, alle info netjes op een rij.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:01
Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:28:
t wordt gezellig op de Got servers als we zo doordoen :P
Mwah, de sfeer op een aantal GoT servers is al k*t. Als je via de chat een normale vraag stelt krijg je de meest lullig antwoorden, als je een verzoek doet voor een ammo/med kit helpt niemand je en krijg je alleen maar gezeik en balancen is al helemaal een ramp.

Mooi voorbeeld:
Zit ik laatst in een server waar men 5 tegen 12 speelt. Vraag ik om een balance, krijg ik me toch ineens een emmer met stront over me heen zeg. Ben ik ineens een "whiner" een 'noob" en of ik ff GTFO kon doen.

En bovenstaande is niet een losstaand verhaal. Ik maak het op sommige got server wel vaker mee...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
ChojinZ schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Mwah, de sfeer op een aantal GoT servers is al k*t. Als je via de chat een normale vraag stelt krijg je de meest lullig antwoorden, als je een verzoek doet voor een ammo/med kit helpt niemand je en krijg je alleen maar gezeik en balancen is al helemaal een ramp.

Mooi voorbeeld:
Zit ik laatst in een server waar men 5 tegen 12 speelt. Vraag ik om een balance, krijg ik me toch ineens een emmer met stront over me heen zeg. Ben ik ineens een "whiner" een 'noob" en of ik ff GTFO kon doen.

En bovenstaande is niet een losstaand verhaal. Ik maak het op sommige got server wel vaker mee...
Onthou die namen en plemp ze even hier neer. In de schandblokken ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:17:
[...]

helemaal mee eens ik vraag me ook nog steeds af hoe de hek je als squad mate een order kan geven over wat we willen aanvallen... dat is tevens ook absoluut niet zichtbaar ergens... wat juist in BF2 super handig was... buiten dat je niet eens iemand een leuk woordje kan vertellen, zoals bedankt voor enige ondersteuning! :'(
Als je scoped op een vlag (of deze unscoped in een crosshair houdt), dan gaat er een vierkantje om het nummer draaien. Druk dan select (of je spot knop, Q geloof ik voor PC), en het order wordt gegeven. Is het een vijandelijke vlag dan een aanval. Is het een eigen vlag dan verdediging.

Mcom station werkt het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ChojinZ schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:43:
Vraag ik om een balance, krijg ik me toch ineens een emmer met stront over me heen zeg.
Ja, dat wil nogal 's gebeuren ... ik vergeet jammer genoeg om servers waar daar wel op wordt gereageerd gelijk aan de favourites toe te voegen (server browser is ook niet echt soepel daarmee ; op scherm krijg ik een heel andere lijst dan in gamesetiings.ini staat ?).
Met dat switchen is wel oppassen, ik wacht altijd heel even. Ben ook wel 's geswitched bij 14-9 en toen was het opeens 9-14 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:47:
[...]

Als je scoped op een vlag (of deze unscoped in een crosshair houdt), dan gaat er een vierkantje om het nummer draaien. Druk dan select (of je spot knop, Q geloof ik voor PC), en het order wordt gegeven. Is het een vijandelijke vlag dan een aanval. Is het een eigen vlag dan verdediging.

Dat werkt inderdaad. Het is alleen jammer dat het niet werkt op andere locaties, zeker als je de zaken wat tactischer wilt aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

oke nice! bedankt man want dan ga ik dat eens vaker gebruiken ik vind dat namelijk wel erg belangrijk als squad als je een whipe krijgt ofzo! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Nu online
Wat ik wel een leuke bug vind, is dat ik de defilibrator heb terwijl ik die nog moet unlocken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:52:
[...]

oke nice! bedankt man want dan ga ik dat eens vaker gebruiken ik vind dat namelijk wel erg belangrijk als squad als je een whipe krijgt ofzo! 8)
Bijkomend voordeel is als er tijdens de actieve tijd van het bevel een kill gemaakt wordt in de nabijheid van de vlag, je er extra punten voor krijgt.
edit: mits de kill door een squadmember gemaakt wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-03-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Anoniem: 88911 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:21:
[...]

Stuk kritischer? Man, in je klaagzangen ben je de hele essentie van gamen uit het oog verloren.

Verder reageer ik niet meer op geklaag. Ik pijnig mezelf er alleen maar mee.
LOL hij zal er ook na jouw comment niet mee stoppen vermoed ik :P

Wellicht totdat hij over BF3 kan gaan bitchen ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yup das me ook al opgevallen , als beleefde belg schrik ik daar toch wel van , is dat dan nederlandse mondigheid waar wij hier zo veel over horen ? :+

Hehe just kidding jongens , kan niet spelen en ben daar door beetje ambetant dus dacht ik laat ik het maar ergens gaan uitwerken.

Serieuze noot , de sfeer op de Got servers is soms super en soms ook echt rot , maar dat weerspiegelt de realiteit zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 11:45
Safaci schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:53:
Wat ik wel een leuke bug vind, is dat ik de defilibrator heb terwijl ik die nog moet unlocken! :D
Heej ja, ik ook! Volgens de statspagina's heb ik dat ding ook nog helemaal niet.... Zelfs geen Medkit ;) Maar heb ze toch allebei :)

Edit: zelfde geldt voor dat 1911 pistool....

[ Voor 6% gewijzigd door Tweakod3x op 26-03-2010 14:09 ]

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:05:
Yup das me ook al opgevallen , als beleefde belg schrik ik daar toch wel van , is dat dan nederlandse mondigheid waar wij hier zo veel over horen ? :+

Hehe just kidding jongens , kan niet spelen en ben daar door beetje ambetant dus dacht ik laat ik het maar ergens gaan uitwerken.

Serieuze noot , de sfeer op de Got servers is soms super en soms ook echt rot , maar dat weerspiegelt de realiteit zeker ?
dan is de grote vraag ligt dit aan de [GoT] leden of aan de overige spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 21:20
Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:09:
[...]

dan is de grote vraag ligt dit aan de [GoT] leden of aan de overige spelers?
De mensen waar ik tot nu toe gedoe mee had staan niet in het namenlijstje van de SP :)

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171689

Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:05:

Wel ja het valt mij iig in het algemeen op in Games dat Nederlanders die een beetje redelijk kunnen schieten en dat weten ook, vaak nogal arrogant en betweterig uit de hoek willen komen. Nou niet bepaald de meest sympathieke gamer. Vraag me toch af waar dat aan ligt.

Schiet me maar af voor dit oordeel, maar misschien komt het door dat wij als nederlanders wat sneller zeggen waar het op slaat (ik ben beter dan jij), wat andere europese gamers wellicht wat minder snel zullen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 171689 op 26-03-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
JT888 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:56:
[...]

LOL hij zal er ook na jouw comment niet mee stoppen vermoed ik :P

Wellicht totdat hij over BF3 kan gaan bitchen ahaha
Van wat ik kan lezen is 'ie er een paar reacties terug al mee gestopt.. Blijf er zelf dan ook niet over mauwen oke? ;)

Gisteren weer even aan de gang gegaan. Ik dacht dat de defib de eerste unlock voor de medic was, maar dat bleek helaas een medpack te zijn :P Daarna nog een of andere gun ge-unlocked (sorry, maar ik ben nog niet zo into de weapon names).

Spel bevalt me steeds meer (en ik vond hem al zo tof, ben ook een BF-fan van het eerste uur!). Het spotten werkt echt goed en is echt handig. Was dat in BF2 trouwens ook al handmatig? Is me nooit opgevallen, al heb ik die ook niet zo veel gespeeld.. :X

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spotten in BF2 ging door eerst het menu te openen en dan voor spot te kiezen, erg omslachtig waardoor het niet goed gebruikt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
Ah nee dat begrijp ik. Ik speel het op de PS3 en select indrukken duurt soms al net te lang, waardoor ze mij net te zien krijgen en ik zelf de pijp uit ga :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 12:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]
het is wennen, heb met beide ongeveer even veel kills/headshots...
de M95 "wiebelt" , de GOL niet. (zeg maar het ademhalen wat je bij COD hebt)
de M95 gaat wat sneller en je hoeft iets minder hoog te mikken. ook gaat hij (volgens mij) wat beter door cover heen (schuttingen enzo)
ding doet ook meer dmg.

GOL heeft wat hogere ROF en snellere reload. voor dit is voor mij een keuze om TOCH voor de GOL te gaan ipv de M95. maar de M95 blijft gewoon heerlijk kanon om koppen mee te doen exploderen :D

Als beginnen ben ik direct als sniper begonnen, de irritatie dat ik niet wist hoe de levels werkte en waar iedereen vandaan kwam (of snipte) forceerde me beetje. ben nu (al zeg ik het zelf) vrij goed in snipen, maar ga niet campen. Zet mezelf meestal in als snipersniper, ik weet precies waar iedereen zit en ook op welke afstand ik zit en hoe ver ik boven het koppie moet richten.
jammer dat je niet meer unlocks hebt bij snipers trouwens, het doel om te snipen is beetje weg doordat je niets meer unlocked. dat is bij COD wat leuker, veel achievements en andere cammo's en bullshit voor je wapens/perks.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 11:01

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Gloof dat ik mezelf net wel heb overtroffen in 1 potje; 50 keer dood maar wel 39 (M60) kills... 4210 punten, totaal iets meer als 6 duizend voor het potje.... ging erg leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171689 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:16:
[...]

Wel ja het valt mij iig in het algemeen op in Games dat Nederlanders die een beetje redelijk kunnen schieten en dat weten ook, vaak nogal arrogant en betweterig uit de hoek willen komen. Nou niet bepaald de meest sympathieke gamer. Vraag me toch af waar dat aan ligt.

Schiet me maar af voor dit oordeel, maar het komt toch iets te vaak voor, waardoor ik als wat minder begaafde gamer wel eens een diepe zucht slaak.
ik zal eerlijk hierover zijn... ik zelf heb 2 jaar lang op hoog niveau gegamed, ik met meerdere clanmates hielpen onder andere naam, clans zo nu en dan om een funscrim te winnen. en hielpen ook graag minder vaardige speleres aan tips en tricks. Ik wil maar zeggen niet iedereen hoeft zo arrogant te zijn en niet iedereen over een kam scheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik ben de beste !!!!

Jullie zijn allemaal poep!!!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344297

Vraagje.
Zijn de GoT servers toegankelijk voor iedereen of is het alleen voor clanleden.
Lijkt mij leuk om op de GoT servers mee te knallen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Voor iedereen toegankelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Anoniem: 344297 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:46:
Vraagje.
Ik heb wel een paar keer op de GoT servers gespeeld enkel erg last van lag en een keer een ctd gehad. Weet niet als het inmiddels al is verholpen, verder wel leuk gespeeld daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dethsam7
  • Laatst online: 28-06-2021
Lees het topic al een tijdje toch ook maar eens reageren :)

Speel bc2 op de xbox nickname is Dethsam.

Vroeger speelde ik alleen maar shooters op de pc, heb nog niet zo lang een xbox. Vooral in het begin schoot ik echt helemaal niks kan nog niet echt wennen een shooter te spelen met een controller. Heb heel lang een k/d ratio gehad van <0.5 en vaak maar 5 kills per rush rondje, maar sta bijna altijd wel in de top 3. Je kan erg makkelijk punten krijgen als engineer en medic heb ook veel in tanks rond gereden. Als engineer mijnen ergens neer leggen heb ik ontzettend veel punten mee gehaald -> +30 vehicle damage +30 vehicle damage +100 vehicle destroyed + 50 (geloof 50?) kill + 50 kill +double kill, als ik dat zie heb ik toch een grote grijns zeker als je weet dat er nog 4 mijnen liggen ;). Assault vind ik erg moeilijk kan dan nog steeds niet goed overweg om met een joystickje snel te mikken, maar heb veel plezier om support te spelen.

Laatste paar potjes meer met recon gespeeld bevalt ook goed, was al een paar keer eerste met 3k+ punten. 1 Potje k/d 25/5, 5 tanks kapot gemaakt en altijd eerst spotten en dan schieten. Kreeg ontzettend vaak te zien +20 spot kill. Die ronde had ik 3500 punten en dan nog eens 16000 extra punten dat was wel erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:13
Ah, de M95. 1/2 potje (van een uur ofzo :p) mee gespeeld en gelijk weer terug naar de GOL.
Ik miste schoten met de M95 die met de GOL gegarandeerd raak zouden zijn geweest.
ik heb zelfs liever de newb M24.

Accuracy en reload voor alles.
Zet mezelf meestal in als snipersniper
Tsja, dat doen de meeste recons. Snipers zijn de makelijkste kills omdat ze zo heerlijk stil blijven zitten.
Maar in geval van sniper vs sniper is het zo dat wie de ander het eerst ziet krijgt de kill. En dus wint de sniper met het beste plekje, wat dus weer campen in de hand werkt.

Persoonlijk kies ik meestal Recon als vijandige tanks een probleem vormen, vooral die goddelijke tanks met 3 engineers als backup. Die zijn met RPG's niet kapot te krijgen. een mortier aanval krijgt ze vaak in 1 strike kapot, met als bonus de support engineers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 344297 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:46:
Vraagje.
Er is (nog) geen GoT clan, de GoT tag is puur om aan te geven dat je op dit forum zit en om elkaar te herkennen. Het zijn gewoon public servers dus iedereen kan en mag er op.
TepelStreeltje schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:37:
ook gaat hij (volgens mij) wat beter door cover heen (schuttingen enzo)
ding doet ook meer dmg.
Hij heeft idd meer splash damage en schiet sneller door cover heen of cover aan flarden.
ZenTex schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:53:
Tsja, dat doen de meeste recons. Snipers zijn de makelijkste kills omdat ze zo heerlijk stil blijven zitten.
Maar in geval van sniper vs sniper is het zo dat wie de ander het eerst ziet krijgt de kill. En dus wint de sniper met het beste plekje, wat dus weer campen in de hand werkt.
Dat zijn de wat mindere snipers ja, over het algemeen moet een sniper juist blijven bewegen, al is het maar binnen een halve meter. Dan kunnen vijandige snipers je vaak niet raken of proberen ze het niet eens.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 26-03-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:55:
Er is (nog) geen GoT clan, de GoT tag is puur om aan te geven dat je op dit forum zit en om elkaar te herkennen. Het zijn gewoon public servers dus iedereen kan en mag er op.
In een van de eerdere topics van BC2 was er wel vóór een GoT-clan gestemd, maar is verder niets inhoudelijks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Ben ik eigenlijk de enige die de ingame voip toch net iets relaxter vindt dan teamspeak/mumble/etc.? Waar zit 'm het voordeel in bij mumble gebruiken?

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
starwave schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:11:
Ben ik eigenlijk de enige die de ingame voip toch net iets relaxter vindt dan teamspeak/mumble/etc.? Waar zit 'm het voordeel in bij mumble gebruiken?
Kwaliteit van het geluid, push-to-talk of voice-reactieding, je ziet duidelijk wie er praat, je kan per persoon muten, etc

[ Voor 4% gewijzigd door harmageddon op 26-03-2010 15:16 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
harmageddon schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:16:
[...]

Kwaliteit van het geluid, push-to-talk of voice-reactieding, je ziet duidelijk wie er praat, je kan per persoon muten, etc
je kun in de serverbouwser door lullen terwijl je aan het zoeken bent naar een andere game, je kan vragen aan andere die op mumble zitten waar ze aan het spelen zijn en of ze wel aan het spelen zijn. en je kunt met mensen buiten je squad ook nog praten, handig als er meer als 4 vrienden online zijn, oke dat zijn niet echt uitblinkers. maar wel een toevoeging vind ik.

ik vergelijk dan ingame met mumble. met ts/vent kun je natuurlijk ook allemaal wat ik zeg :P

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 26-03-2010 15:29 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

TepelStreeltje schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:37:
het doel om te snipen is beetje weg doordat je niets meer unlocked.
Huh ? Het enige doel van de gemiddelde sniper is toch om hun eigen k/d ratio op te schroeven ?? Daarom spotten ze ook niet, stel dat iemand anders je target omlegt 8)7
harmageddon schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:16:
Hoe werkt dat bij Mumble, wordt de info gedisplayed over je BFBC2 heen ??

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 26-03-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Wat ik trouwens wel een beetje mis, is een verrekijker. Ik speel nu met de andere classes om dat spul ook allemaal te unlocken en ik moet zeggen, hoe vaak ik niet door mijn rpg kijker kijk om lui te spotten...en als ik assault speel mis ik het ook nogal, dat je niet al hurkend om een hoekje van een gebouw de bergen in kunt kijken of de boel veilig is, of dat je wellicht lui neer kunt leggen in de bergen/struiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:16:
[...]

Beetje beter lezen, het was een gewone kick dus dat boeit helemaal niks. En ik was niet aan het cheaten.
Waarom zeg je het dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
Tsurany schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:30:
Het spotten in BF2 ging door eerst het menu te openen en dan voor spot te kiezen, erg omslachtig waardoor het niet goed gebruikt werd.
"enemy boat spotted",.. in een desert map e.d. hehehe

Ben deels wel blij dat het nu niet zo'n waas aan 'spotted' dit en dat is zoals in BF2 was, zeker als de commander alles wat bewoog ging spotten :S.

Tijdens het opereren als squad ben je nu alleen wel puur aangewezen op verbale communicatie (mumble/TS/ventrillo). In Bf2 kon je als squad leader iig nog een richting aangeven etc, dat was opzich best handig. Zo was het ook duidelijk voor squad mates die je niet op je Teamspeak had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
Goner schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:28:
Hoe werkt dat bij Mumble, wordt de info gedisplayed over je BFBC2 heen ??
Er zit in elk geval positional audio in :D vanavond maar ff proberen.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
De M95 heb ik al een tijdje geleden vrijgespeeld maar enkele keren gebruikt toen ik er eentje van de grond pakte. Het is een erg lomp wapen imho wat absuloot niet accuraat of snel is. :/

Geef mij maar de GOL (maximaal accuraat), meestal 1 shot, 1 kill, altijd op hoofd mikken. >:)

Steam

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.