Meh, veel van de negatieve punten die mensen aanvoeren kan ik wel begrijpen, maar heb dan ook direct zoiets van; wees eens creatief...
Medic + kanon
Ik bedoel, als ik een medic de hoek om zie komen met zo'n kanon, dan weet ik bij voorbaat al dat de kans groot is dat ik het af ga leggen, dus het eerste wat ik doe is mezelf uit de voeten maken. Dan wachten tot de medic achter me aan komt en zorgen dat ik hem vanuit een bepaalde hoek eerder kan raken dan hij mij. En tuurlijk dit lukt niet altijd, soms is de medic te snel met schieten of mijn reactie te langzaam, maar geloof me, als het 2 van de 3 keer lukt is dat wat mij betreft prima

.
Sniperfire
Als je last hebt van snipers, blijven bewegen, af en toe in een keer halt houden (afremmen) geheid dat de kogel voor je langs vliegt. Ik speel 80% van de tijd recon, en als ik bewegende targets heb, blijf ik ze een korte periode volgen met de scope tot ik bijna zeker weet dat ik hem raak als ie zo door blijft rennen...Niets is dan zo irritant als een speler die opeens stopt en snel weer doorloopt...
Sniperfire 2
Blijft de sniper je lastig vallen, zoek em op langs de zijkant van de map...Speel een tijd zelf als recon en zoek de perfecte sniper spots uit die zicht hebben op de mcomms of andere belangrijke tactische punten en leer die spots kennen, als je vervolgens een andere class speelt, ga dan onopgemerkt naar die spots en sloop die lui, heel vaak zit er een flinke hoeveelheid vijandelijke snipers die te druk zijn om door hun kijkglaasje te loeren en jou niet zien aankomen van de flank/rug. Ga vervolgens op een verdekt plekje in de buurt zitten, wacht even tot de andere speler uitgezocht is (naar z'n killer) en herhaal. Ik bedoel hoe vaak ik niet snipers zie die praktisch de hele game op dezelfde plek gaan zitten

. Na verloop van tijd zul je zien dat die spot amper nog gebruikt wordt in die fase.
Ongewenst reviven
Dan het gevalletje reviven, ik zie regelmatig lui midden op een open spot gerevived worden, en vervolgens blijven medic en patiënt vrolijk een potje theeleuten, oftewel dat is voor mij als sniper 2 voor de prijs van 1

. Überhaupt zie ik veel te veel mensen vrolijk over open terrein lopen en zelfs stoppen

. Dat is gewoon niet slim in deze game. En ja het is soms irritant als je op de meest onmogelijke plekken in de meest onmogelijke situatie gerevived wordt, I know, maar maak je uit de benen en gun die andere speler zijn punten.
En zo zijn er nog wel meer situaties waar wat mij betreft plenty oplossingen voor te verzinnen zijn, Nu ben ik me er van bewust dat veel lui hier zullen zeggen dat bovenstaande niet zo simpel ligt, maar het gaat voor een belangrijk deel ook om het punt. BC2 is geen game waarbij zomaar rondrennen en schieten loont. tbh liggen veel "gameplay" punten dan ook niet aan BC2, maar aan de speler zelf. Voor wat betreft server bugs etc. daar zal EA inderdaad wat aan moeten doen, echter heb ik daar zelf weinig tot geen last van op de PS3...
Tot slot
Owja en dan als laatste, for gods sake, naai jezelf niet zo op zeg, als de dingen niet lukken. Het is een game, niets meer en niets minder. Deal with it, of laat het spel links liggen, door al het gezeur verander je niks aan het spel en de enige die er last van heeft ben jezelf.
Toegegeven dat ikzelf de meeste lol heb, wetende dat aan het einde van mijn kogelbaan vermoedelijk een speler zit, die mij in verschillende talen de ergste dingen toewenst, omdat ik hem voor de zoveelste keer omleg

. En dan niet omdat ik een sneue speelstijl heb, als (actieve) recon probeer ik zoveel mogelijk de voortgang van de match te bevorderen, maar lui die het zo makkelijk maken, verdienen het imo ook om op zo'n makkelijke manier neergelegd te worden.