"It's about time you showed up Fox!"
Een recon die niet mee doet aan het team objective ... ?? Gewoon een sniper dus ...Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:13:
Ik zal happen. Wat versta je precies onder "passieve sniper"?
Iemand die je niet kan gebruiken als spawnpoint, die nooit spot, die niet helpt mcoms te verdedigen of aan te vallen en die aan het einde van de ronde 300 punten heeft. Meer dan de helft van de rush potjes is geen bal aan omdat het halve team ergens in de bosjes schuilt. Probeer dan maar eens als aanvaller door verdedigingslinies heen te breken zoals bijvoorbeeld bij Port Valdez langs die smalle stroken.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:13:
[...]
Ik zal happen. Wat versta je precies onder "passieve sniper"?
Isla Innocentes wordt ook veel te veel gesniped, ik heb nog niet vaak meegemaakt dat die laatste base daar wordt vernietigd.
Ik typ dit overigens uit frustratie want ik heb net een paar potjes gespeeld.
Wat nog wel eens handig is, zeker in de nachtmappen, is als recon een shotgun of de Thompson of de G3 te nemen en daarmee spelen. Met die camo ben je lekker moeilijk te zien en je kan toch lekker knallen.
Als medic of assaulter erger ik me ook wel eens aan een squad van die boomklevers maar goed, ook blauwe mannetjes hebben health en ammmo nodig
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
edit: voor iedereen met wie ik zojuist in de servers zat [GoT] Pistol pete.nl, dat was ik
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 20:25 ]
Eigenlijk gewoon een stel smerige klotelijers bij Dice, een half af spel uitgeven om maar geld binnen te halen en vervolgens geen enkele moeite doen dingen te fixen. Blijft een walgelijk bedrijf, was het met BF2 ook al.
En nog zo'n leuke klote bug, wapen switcht opeens verder of terug zonder dat je wat doet, leuk als je net in gevecht zit.
En zit ik nu op een rush GoT server, alleen maar lag.
[ Voor 75% gewijzigd door Tsurany op 24-03-2010 20:40 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je zult inderdaad wel vette scores hebben gehaald, je hebt me (en m'n teammaten) vaak gekilld vanmiddagedit: voor iedereen met wie ik zojuist in de servers zat [GoT] Pistol pete.nl, dat was ik
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:30:
En nog zo'n leuke kanker bug, wapen switcht opeens verder of terug zonder dat je wat doet, leuk als je net in gevecht zit.

Als je d'r zo'n moeite mee hebt pas ik het wel aan.
Dat tyfus spel crasht nu trouwens alweer, nee echt leuk spel en zeker z'n geld waard...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Fair enough, alleen heb je aan die mensen net zo weinig als ze assault/medic/engineer zouden gaan, want het gaat hun waarschijnlijk puur om die paar kills, zeker omdat ze waarschijnlijk de overige classes niet lekker kunnen spelen...Dus dan ben ik het helemaal met je eensPlankton schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:56:
[...]
Iemand die je niet kan gebruiken als spawnpoint, die nooit spot, die niet helpt mcoms te verdedigen of aan te vallen en die aan het einde van de ronde 300 punten heeft. Meer dan de helft van de rush potjes is geen bal aan omdat het halve team ergens in de bosjes schuilt. Probeer dan maar eens als aanvaller door verdedigingslinies heen te breken zoals bijvoorbeeld bij Port Valdez langs die smalle stroken.
Isla Innocentes wordt ook veel te veel gesniped, ik heb nog niet vaak meegemaakt dat die laatste base daar wordt vernietigd.
Echter speel ik zelf vaak ook recon, omdat ik als sniper 'tactischer' kan spelen, imho. Oftewel een goede plek zoeken met overzicht op de mcomm, aanvallen als er hostiles zijn, verdedigen als teammembers de bom aan het plaatsen zijn en vervolgens voorkomen dat hostiles het weer disarmen, en dit alles door in beweging te blijven...hetzelfde geldt eigenlijk voor spotten, horizon afspeuren naar vijandelijke snipers, tanks die te lang stil blijven staan slopen met behulp van mortieren etc. Dit alles gebeurd van een grote afstand, zonder dat je je heel actief in het strijdgewoel begeeft...Alleen schiet dit allemaal niet op als 70% van het team aan het snipen is, puur om het snipen, niet uit tactische overwegingen...
Op het moment dat ik merk dat het halve team aan het snipen is, dan schakel ik over op een andere class om te rushen en de boel proberen op te blazen. Alleen heb ik bij de overige classes een wat minder tactisch gevoel, omdat er imo ook wat meer 'geluk' bij komt kijken. Hoe vaak ik niet mee maak, dat ik in mijn rug geschoten wordt, terwijl ik er zoveel mogelijk rekening mee probeer te houden.
Volgens mij ligt dat echt aan jou Windows... Nog geen 1 crash gehad.Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:40:
[...]
Dat tyfus spel crasht nu trouwens alweer, nee echt leuk spel en zeker z'n geld waard...
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
met hemXenomorphh schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:46:
[...]
Volgens mij ligt dat echt aan jou Windows... Nog geen 1 crash gehad.
Dat lijkt me erg sterk. Normaal crasht hij ook niet maar nu 2x aan het eind van een ronde. En dit spel kennende zal dat toch echt aan het spel liggen.Xenomorphh schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:46:
[...]
Volgens mij ligt dat echt aan jou Windows... Nog geen 1 crash gehad.
Verwijderd
Nergens voor nodig joh. Met je motion-sensors op kritieke plaatsen kan je je sniper-ploeg voldoende helpen. Vervolgens 't andere team overdonderen met je handgun, af en toe een granaat, blijven re-equipen. Zolang je snel genoeg bent mis je zo'n AR helemaal niet! HahaOp het moment dat ik merk dat het halve team aan het snipen is, dan schakel ik over op een andere class om te rushen en de boel proberen op te blazen. Alleen heb ik bij de overige classes een wat minder tactisch gevoel, omdat er imo ook wat meer 'geluk' bij komt kijken. Hoe vaak ik niet mee maak, dat ik in mijn rug geschoten wordt, terwijl ik er zoveel mogelijk rekening mee probeer te houden.
Menig M60 n00b
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 21:05 ]
Verwijderd
Ja, over die motion sensors, werken die met hetzelfde principe als spotten? ik bedoel er komt iemand in de buurt en die wordt zichtbaar voor je team? Ik gebruik ze zelf amper en heel af en toe hoor ik wel wat gepiep, in een gebouw bijvoorbeeld...Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:53:
[...]
Nergens voor nodig joh. Met je motion-sensors op kritieke plaatsen kan je je sniper-ploeg voldoende helpen. Vervolgens 't andere team overdonderen met je handgun, af en toe een granaat, blijven re-equipen. Zolang je snel genoeg bent mis je zo'n AR helemaal niet! Haha
Menig M60 n00blegt 't toch flink af close range
Anyway, ik ga weer verder, bijna de GOL unlocked
Link doet het enkel niet bij mij, maar zal straks wel gefixt worden. Link werkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 24-03-2010 22:11 ]
Toegeven, ik heb hier ook al een paar keer een crash gehad maar zo erg niet. Crashes komen voor in bijna elk spel, ach, gewoon herstarten (Kost nog geen 30 seconden...).Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:40:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
HIj stopt, loop op hem af en uiteraard select ik de launcher in plaats van de tool en ik wil alles zo snel doen, blaas de tank en mezelf op EPIC FAIL, haha moest het ff kwijt, als het allemaal werkt is het voor mij toch een een geweldige game hoor ( ben ook al 38)
Leeftijd, geen level trouwens hehe
[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 24-03-2010 22:18 ]
Oh? Dan speel ik vast andere spellen dan jij.Phyxion schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:16:
[...]Crashes komen voor in bijna elk spel, ach, gewoon herstarten (Kost nog geen 30 seconden...).
Heb dat met die launcher ook wel eens gehadSipio schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:17:
Ik heb de repair tool op muisklik zitten en Rlauncher 1 scroll naar beneden, zie een half kapotte friendly tank, ik "spot" hem 'let me fix that up for you men '![]()
HIj stopt, loop op hem af en uiteraard select ik de launcher in plaats van de tool en ik wil alles zo snel doen, blaas de tank en mezelf op EPIC FAIL, haha moest het ff kwijt, als het allemaal werkt is het voor mij toch een een geweldige game hoor ( ben ook al 38)
Leeftijd, geen level trouwens hehe
Of dat ik wil repareren en een motion sensor/ammo box/health box gooi.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Werkt bij jullie trouwens Xfire ingame? als ik Scrol lock + X doe gebeurt er niks, ik kan ook geen screenshots maken. BIj andere games werkt xfire nog wel ...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Xfire ingame werkt perfect hier, zowel video recording als screenshots, ook het communiceren gaat prima (win xp).Robbert1 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:11:
Wat gebruiken jullie meestal als perk bij de tank. Ik gebruik altijd de zoom functie. Lekker in de Bradley snipers afknallen in de kleinste hoekjes op een kilometer afstand. En zo blijf je ook altijd redelijk veilig voor TOW's en engineers. En de mensen die je tank repareren staan ook redelijk veilig.
Werkt bij jullie trouwens Xfire ingame? als ik Scrol lock + X doe gebeurt er niks, ik kan ook geen screenshots maken. BIj andere games werkt xfire nog wel ...
ik gebruik meestal dat je de vijanden die dichtbij je zijn zichtbaar worden op de kaart, is me te vaak gebeurt dat er c4 op je tankie wordt geplakt en dan boom, nu zie ik ze aankomen en heb ik vaak met succes tijd om te reageren, of ik weet welk gebouw ik moet bestoken.Robbert1 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:11:
Wat gebruiken jullie meestal als perk bij de tank. Ik gebruik altijd de zoom functie. Lekker in de Bradley snipers afknallen in de kleinste hoekjes op een kilometer afstand. En zo blijf je ook altijd redelijk veilig voor TOW's en engineers. En de mensen die je tank repareren staan ook redelijk veilig.
Heb op m'n 1e soldier alles unlocked dus ik dacht, laat ik weer 's lekker bij het begin beginnen. Op lvl 0 met een andere soldaat. "XenTexx".
Het begon niet al te goed. Het niveau van de gemiddelde bc2 speler is dusdanig gestegen dat alles om tienden van seconden gaat als jij en de vijand elkaar tegelijkertijd zien. Dan leg ik het toch af met die 1e assault AR. Ik heb maarliefst 5 headshots geteld en de tegenstanders gaan nog niet neer, en knallen mij met 3 af. Tsja, een betere AR en magnum ammo, daar leg ik het toch tegen af. Dus dan maar wat sneakier spelen. En warempel, het werkt. Als je outgunned bent moet je gewoon iets anders verzinnen.
Ik denk toch dat menig speler gevloekt heeft door een lvl 0 met de beginners-AR omgelegd te worden.

Leukste gedeelte was die tankmap. Als assault dheb je daar niets te zoeken, dus ik dacht met recon vijandelijke tanks te mortaren. Oeps, nul specialities dus ook geen mortar.
Dan maar met een tankje gaan rijden. Het lukte mij zowaar om samen met nog een tank 3 andere tanks te vermorzelen voordat de mijne in vlammen opging. Wel lukte het mij om er tijdig uit te springen en dekking te zoeken. Vandaar uit maar even kijken of er wat enemies te zien zijn. Hopen, zo bleek.
Zonder scope of wat voor specs dan ook heb ik ze eerst allemaal gespot. Helaas leken onze snipers zich ergens anders op te concentreren. Dan maar zelf proberen.
Hopsakee. 15 schoten, 12 kills.
Dan maar ander snipers zoeken. Hopsakee. Nog eens 6 kills. Alles met het noobwapen en zonder specialties.
Ergo: Als beginner heb je zeker een kans tegen de lvl 30-plussers.Zij hebben zeker een groot voordeel, maar je bent niet bij voorbaat gedoemd om als kanonnenvoer te dienen.
Wel jammer van die Isla Innocentes map. Het gehele vijandelijke team was sniper en als defender is er ook geen enkel veilig plekje. Ik heb welgeteld 3 gasten kunnen ontdekken die op het Mcom eiland verzeild geraakt. Wel ben ik regelmatig kansloos neergeknald, ook tijdens het rennen als een epilepsiepatient. De kogels floten me werkelijk continue om de oren. Jammer dat het aanvallende team werkelijk geen enkele moeite doet om ook maar 1 half-serieuze poging te doen om de M-coms te armen.
Voor mij het bewijs dat de winstbonus wel wat hoger mag en er een verlies-straf mag komen.
Ik speel die map niet meer.
Die is ook fijn idd, vuurt net iets sneller
briljant!Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:07:
Zero Punctuation doet Bad Company 2: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation
Link doet het enkel niet bij mij, maar zal straks wel gefixt worden. Link werkt.
hoewel hij beetje weinig zegt over het MP gedeelte.
SP is gewoon butt, ik ging op de simpelste stukjes ook 50 keer dood zonder dat je er ook maar een greintje invloed op had (die truck escape + helicopter dinky... damn, wie dat verzonnen heeft, knoop em aan zen kleine tenen op!!!)
Battle.net Spud#2543
Even de In-Game Renderer op D3D10 zetten.Robbert1 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:11:

Verwijderd
Das wel erg opzich dat Xfire DX11 niet support, tis een gaming-programma, maargoedPheace schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 01:07:
Ik heb hem zelf BC2 op DX9 gezet, dan streamt Xfire hem wel (Xfire support geen DX11), en dan heb je tenminste snelle laadtijden ingame ook ^^
Lekker ongestoord rondcrossen met je tank is er niet meer bij
Earzz schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:30:
[...]
Ik heb in het verleden al vaker gezien dat EvenBalance bans gelift worden.
De abnormale hoeveelheid van VIOLATION (AIMBOT) 50120 bans kan net zo goed zijn veroorzaakt door iets anders waar EvenBalance nog niets van weet, dat verklaard ook een beetje de aantallen bans van afgelopen 24 uur.
Kortom, nu ben je globally banned maar dit kan met een beetje geluk zo terug gedraaid worden.
Nou kerel, tis nu toch zeker, ook al had ik gehoopt dat t niet zo was.Gifkikkertje schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:41:
Gelukkig Earzz,
Nu kan ik inderdaad ook de GoT server niet meer joinen.
Dan maar even stats kijken terwijl ik niet kan gamen.
[afbeelding]
Je bent verkozen tot lompste tweaker van de maand/jaar/eeuw???
Well counter to what you may read elsewhere, here is the real scoop. Those other AC sites have no idea about the recent bfbc2 mass global guid bans, because it didn't have anything to do with them. So lets give credit where credit is due to the AC site that did, the guys over at BustedPunks.com. The #50120 bust is legit. It was for a paid cheat. That is why it was catching so many people claiming not to cheat and them claiming it has to be some mistake. It wasn't and that includes some now disrespected clan or squad leaders. They think buying a cheat protects them. It doesn't.
But here is the reality. They got busted because of the hard work by the guys over at the Bustedpunks.com site working with EvenBalance to nail them. Here at PunksBusted even though we can't take credit for the busts, I don't mind giving credit to where credit is due, to those guys that really did the work on this one. So good job EvenBalance. Keep up the good work.
http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=67064
http://www.pbbans.com/mbi-viewban-134168d5-vb163983.html
XboxLive: Dave 130R
OK, zal het vandaag of morgen ff doen [GoT] Peaksmokearamdin schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:44:
Oproep aan de PS3 spelers, plaats GoT als clantag zodat we elkaar makkelijker kunnen herkennen!
Hoe? Ga naar Play with friends en druk dan (volgens mij) op start, vul daarna GoT in. BC2 voegt automatisch de hekjes toe ingame > [GoT]nerd2k3
Bij mij is ie ook regelmatig gecrasht, vaak net vlak voor het einde van de ronde. Ben je dus ook alle punten die je die ronde gehaald hebt weer kwijt. Hoop dat ze er snel wat tegen doen, is behoorlijk irritantTsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:40:
[...]
Hoe werkt dat met die zoom ? Ik las dat je ook met (sommige?) scopes/dots kunt zoomen, maar kan effe niet vinden hoe ...Robbert1 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 23:11:
Wat gebruiken jullie meestal als perk bij de tank. Ik gebruik altijd de zoom functie. Lekker in de Bradley snipers afknallen in de kleinste hoekjes op een kilometer afstand.
Huh? Je hebt altijd één handgranaat hoor?SuX DeLuXe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:18:
Handgranaten heb ik trouwens helemaal nietEn ik ben al level 27. Met geen enkele kit heb ik handgranaten volgens mij, en Medic zou dat toch echt kunnen gebruiken..
Ik hoop dat dit een grap isSuX DeLuXe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:18:
Handgranaten heb ik trouwens helemaal nietEn ik ben al level 27. Met geen enkele kit heb ik handgranaten volgens mij, en Medic zou dat toch echt kunnen gebruiken..
Druk eens op F en kijk wat er gebeurt.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Liefst binnen in een huis .. makkelijker te controleren of het werktJohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:52:
Met 'grenade vest' krijg je er dus 2 ??
This enhanced Load Bearing Vest doubles the amount of 40mm and hand grenade ammunition a soldier can carry into battle thus extending the time between resupply.
[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 25-03-2010 07:56 ]
Of in de buurt van een rood kleurig object zoals een rood krat of een gasflesGoner schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:54:
[...]
Liefst binnen in een huis .. makkelijker te controleren of het werkt
Een paar posts hierboven beweert iemand dat je ook zonder specialties en andere meuk wel een kans maakt. Nou mooi niet....Tis wel ff doorbijten als beginner zijnde, vind ik...
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!
Er zit wel een wereld van verschil tussen iemand die net begint en iemand die al alle unlocks heeft en opnieuw begint. Logisch dat die laatste beter is zelfs met hetzelfde begin wapen. Je kent het spel al beter, de maps, de manier van mikken enz enz. Het is in het begin even volhouden maar als je eenmaal magnum ammo hebt..Tweakod3x schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:12:
Hmmmz gisteren eindelijk eens een potje gehad met meer kills dan deaths...
Een paar posts hierboven beweert iemand dat je ook zonder specialties en andere meuk wel een kans maakt. Nou mooi niet....Tis wel ff doorbijten als beginner zijnde, vind ik...
Mn k/d ratio is enorm verbeterd sinds ik die unlock heb. Voorheen raakte ik iemand wel een paar keer maar legde dan toch net het loodje en zag via de killcam dat diegene dan bijv. op 12% health zat. Nu gebeurt het regelmatig dat ik er 2 met 1 clip (spray and pray) omleg en ze minder de tijd hebben om zich te verstoppen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Bij mij werkt mikken toch een stuk beter, of gewoon met pistol omdat die wel lekker accuraat is, en veel gaan toch reloaden.JohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:50:
Mn k/d ratio is enorm verbeterd sinds ik die unlock heb. Voorheen raakte ik iemand wel een paar keer maar legde dan toch net het loodje en zag via de killcam dat diegene dan bijv. op 12% health zat. Nu gebeurt het regelmatig dat ik er 2 met 1 clip (spray and pray) omleg en ze minder de tijd hebben om zich te verstoppen.

Wat is dat Gifkikkertje een stakker. En dan nog beweren dat hij geen idee heeft waarom hij gebanned is. ..knip..
Ik probeer het online cheaten van een medetweaker niet goed te praten maar om dan hier te gaan flamen stellen we nog steeds niet op prijs.
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 25-03-2010 13:12 ]
Ik heb nu een paar rondjes gespeeld met 'body armor' en met 'magnum ammo'. Ik kan er niet over uit wat ik nou fijner vind. Met magnum ammo zijn 2 headshots van een assault wapen voldoende voor een kill. Da's lekker, maar een moving target headshotten is meer een gevoels- en gelukskwestie voor mij dan dat ik het 'even doe'. Daarnaast is het erg lekker om op die manier de body armor van de tegenstander te compenseren.JohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:50:
[...]
Aan de andere kant is het body armor ook wel erg lekker. Geeft toch regelmatig de doorslag voor net wel overleven (of op zn minst beiden een kill). En daarbij, die ene kogel die je dan meer in de vijand moet pompen is natuurlijk ook niet de grootste moeite...
Gisteren ook een aantal mooie rondjes gehad, waarin ik mn k/d ratio weer boven 1 gebracht heb met een 30-5 en een 28-7 ronde
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Voor mij was het ook even doorbijten, in het begin een gemiddelde K/D van 0,5-0,6.Tweakod3x schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:12:
Hmmmz gisteren eindelijk eens een potje gehad met meer kills dan deaths...
Nu, na zo'n 50 uur gameplay, zit ik inmiddels al bijna op een K/D van 1 gemiddeld en dat
terwijl ik zoveel mogelijk voor de teamplay ga en ook alle klasses speel.
Het is gewoon een kwestie van veel spelen en de maps en wapens leren kennen.
Wel mooi verhaal van die cheaters, zelfs nog betalen voor een cheat dat is helemaal lame

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
dankjergras schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 00:46:
[...]
Even de In-Game Renderer op D3D10 zetten.
*picca*
Je moet eerst de zoom optie in het spawn menu selecteren, dan moet je in de tank, uav, heli, etc. gaan zitten zitten en met je rechtermuisknop kun je inzoomen. Werkt hetzelfde als een gun zeg maar.Goner schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:21:
[...]
Hoe werkt dat met die zoom ? Ik las dat je ook met (sommige?) scopes/dots kunt zoomen, maar kan effe niet vinden hoe ...
Verwijderd
Ja, en laat dat nu net de bedoeling zijn van die snipers: verhinderen dat jij door de verdedigingslinie kan breken en een mcom station kan opblazen.Plankton schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:56:
[...]
Iemand die je niet kan gebruiken als spawnpoint, die nooit spot, die niet helpt mcoms te verdedigen of aan te vallen en die aan het einde van de ronde 300 punten heeft. Meer dan de helft van de rush potjes is geen bal aan omdat het halve team ergens in de bosjes schuilt. Probeer dan maar eens als aanvaller door verdedigingslinies heen te breken zoals bijvoorbeeld bij Port Valdez langs die smalle stroken.
Ik snap dat veel mensen gefrustreerd geraken van die snipers, ik word er zelf ook ooit moe van. Maar het is hier al vaak gezegd, je kan je speelstijl erop aanpassen: niet lang stil blijven zitten, langs de flanken gaan om een heel bosje snipers uit te roeien, counter-snipen, ...
Zelf speel ik vooral medic. Ik heb gister de m60 ge-unlockt, en mijn god, wat een beest.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik bedoelde de snipers in je eigen team, niet bij de tegenstanderVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:54:
[...]
Ja, en laat dat nu net de bedoeling zijn van die snipers: verhinderen dat jij door de verdedigingslinie kan breken en een mcom station kan opblazen.Dus ik zou zeggen, ze doen hun werk blijkbaar goed. Elke kill die zij maken is een ticket minder bij de attackers.
Ik snap dat veel mensen gefrustreerd geraken van die snipers, ik word er zelf ook ooit moe van. Maar het is hier al vaak gezegd, je kan je speelstijl erop aanpassen: niet lang stil blijven zitten, langs de flanken gaan om een heel bosje snipers uit te roeien, counter-snipen, ...
Zelf speel ik vooral medic. Ik heb gister de m60 ge-unlockt, en mijn god, wat een beest.
Das een wereld van verschil
Oh ? Ik erger me aan allebei kapot ...Plankton schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:48:
Ik bedoelde de snipers in je eigen team, niet bij de tegenstander![]()
Das een wereld van verschil
Gisterenavond heel eventjes die M24 opgepakt omdat ik een squad vol snipers spawnde. Op sommige mappen is het nog makkelijker dan andere ... had wel 's eerder geprobeerd op Valdez, maar daar moest ik omhoog schieten naar Sniper Hill, ivm bullet drop moet je dan behoorlijk hoog mikken. Maar gisteren op Isla weetikveel, schoot ik naar beneden en 3 x schieten, 3 kills.
Maar je kan geen shielded static guns gebruiken ... niet op een nuttige manier tenminstePheace schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 01:07:
Ik heb hem zelf BC2 op DX9 gezet, dan streamt Xfire hem wel (Xfire support geen DX11), en dan heb je tenminste snelle laadtijden ingame ook ^^
[ Voor 21% gewijzigd door Goner op 25-03-2010 11:10 ]
psn: MightyMike82
Zijn er al mensen die de Knife 5 friends trophie hebben
Verwijderd
krijg je trouwens een reward voor een van die trophys? iig dat vraag ik me af namelijk want, met die pins verdien je extra punten namelijk! Het zou wel erg mooi zijn als je daar dan bijvoorbeeld ook punten voor zou kunnen krijgen toch?[b][message=33704217,noline]Mighty_Mike33 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:16
Je gamerscore neemt er van toe dus de reward is je e-peenVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:20:
[...]
krijg je trouwens een reward voor een van die trophys? iig dat vraag ik me af namelijk want, met die pins verdien je extra punten namelijk! Het zou wel erg mooi zijn als je daar dan bijvoorbeeld ook punten voor zou kunnen krijgen toch?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
gelukkig niet ... is wel mooi : Et tu, Brute ? heet-ie ...Mighty_Mike33 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:16:

EDIT: oh wacht, ik dacht friendlies, maar het gaat om mensen op je friends list.
[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 25-03-2010 11:34 ]
ik zat gister op Deviants London Conquest en was lekker kills aan het maken met die rocket. En na een potje of 3 zag ik de mensen die ik er mee aan het doden was ineens ook met dat ding lopen, best wel grappig
Al lijkt het wel of dit spel te makkelijk word of ik word beter, de laatste tijd eigenlijk geen potje meer verloren. Kan ook heel goed zijn dat ik auto in het goede team gestopt word. (ik ben geen switcher, behalve als ik in het team zit wat zwaar in de meerderheid is.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Er is niet één of ander profiel wat deze automatisch op je favo configuratie zet.
Dit herken ik niet op de PS3. Daar staat iedere keer mn gear precies zoals ik het de laatste keer achtergelaten heb.Vaquero schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:
Het enige waar ik me op dit moment nog een beetje aan stoor is dat telkens wanneer je een andere server joint om te gaan spelen dat je al je instellingen en wapens per klasse opnieuw moet configureren.
Er is niet één of ander profiel wat deze automatisch op je favo configuratie zet.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Als ik het spel net heb opgestart en ik join een server vergeet ik het wel eens. Toch zonde.Vaquero schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:45:
Het enige waar ik me op dit moment nog een beetje aan stoor is dat telkens wanneer je een andere server joint om te gaan spelen dat je al je instellingen en wapens per klasse opnieuw moet configureren.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja, met mijn vrienden is het meestal eerst met elkaar spelen, dan als we dat hebben gezien dan hopt de helft en dan elkaar knifen dus ik heb zeMighty_Mike33 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:16:
wel eens? ik vergeet het altijdempyreum schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:58:
[...]
Daar ben ik het volkomen mee eens. Als ik het spel net heb opgestart en ik join een server vergeet ik het wel eens. Toch zonde.

ik heb ook wel 5mensen uit mijn lijst geknifed maar heb die pin nog niet voorbij zien komen. zal vanavond wel eens kijken. btw is het zo dat je 5verschillende moet hebben of mag het ook 2keer de zelfde en 3verschillende zijn ? anders moet ik nog ff door sparen
[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 25-03-2010 12:12 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Nee is geen grap...vind het allemaal maar vreemd, handgranaat is F. Je moet alles unlocken, van repairtooltjes tot versterkte armor in je tank. Maar een granaat heb je vanaf het begin...ok dan...Wist het helemaal niet, maar is geen enkel probleem. Ik heb me ook verstaanbaar kunnen maken ingame zonder die vertyfte dingenJohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:52:
[...]
Ik hoop dat dit een grap is
Verwijderd

Nu lukt het redelijk goed. Ik kan m besturen, ik kan m landen. Maar zo heel stoer rond één target draaien is er nog niet bij.
Ik kreeg trouwens wel een pin voor "member of best squad" en "best player of the game"
Hehe, is speel eigenlijk alleen maar met vrienden (met een squad van 4 dan) en dan is het eigenlijk ieder potje zoVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:27:
Ik kreeg trouwens wel een pin voor "member of best squad" en "best player of the game"mijn eerste ! haha.
En nee, ik ben niet geheel noob, genoeg online MP ervaring
[ Voor 3% gewijzigd door harmageddon op 25-03-2010 12:40 ]
Aap!
Als je de handleiding checkt heet dat ''gieren'', lol !Nu lukt het redelijk goed. Ik kan m besturen, ik kan m landen. Maar zo heel stoer rond één target draaien is er nog niet bij.
man man man daar was ik bij!MaFFia schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:09:
[...]
Echt van die kansloze acties
Sorry maar wat denk je ermee te berijken . buiten mensen uitdagen .
Zelfde maakte ik gisteren mee met een maatje , wij zagen een heli respawnen en pakte hem aangezien niemand was die er in wou . Totdat we door een teamgenoot met een tank uit balance werden geschoten en zo alsnog crashte . En dat werd natuurlijk alleen maar een spelletje van kwaad naar erger
jullie stapten in die heli en die kerel tube je als je opstijgt.
elk potje schoot die kerel ook de basis kapot te tuben terwijl ik er net langs liep....loop je gelijk met een rood gezichtsveld het slachtveld op...
zeg je er wat van.... "moet ik me niet zo aanstellen..."
ongelooflijk flauw die gasten.
hoi!Hogader schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:39:
Waarom zijn er nog steeds van die snipers die in panama canal compleet voor hun eigen spelen. Lekker in de bosjes bij eigen basis blijven zitten. zoals SHARPE.
vind je het fijn om te discussieren?
[ Voor 1% gewijzigd door Sharpe. op 25-03-2010 13:14 . Reden: niet happen jol. ]
Moet je de Neostad 2000 eens proberen met dezelfde combo
Ik zal je later vandaag toevoegen! Je mag ook mij toevoegen als je eerder bent > PSN: nerd2k3Mighty_Mike33 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:16:
Wat een Geweldig spel, ben nu lvl 15, als nog mensen op de ps3 serieus in een squad willen spelen voeg ,me even toe
psn: MightyMike82
ps. ik wil die trophy ook halen...
[ Voor 49% gewijzigd door aramdin op 25-03-2010 13:09 ]
Verwijderd
Ik wist dit ook niet.SuX DeLuXe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:24:
[...]
Nee is geen grap...vind het allemaal maar vreemd, handgranaat is F. Je moet alles unlocken, van repairtooltjes tot versterkte armor in je tank. Maar een granaat heb je vanaf het begin...ok dan...Wist het helemaal niet, maar is geen enkel probleem. Ik heb me ook verstaanbaar kunnen maken ingame zonder die vertyfte dingenMaar toch bedankt dat ik het nu weet.

Het is dus goed mogelijk dat een client met een grotere latency, laat ons zeggen +200ms, de server kan laten vertragen omdat hij de data van de client niet snel genoeg krijgt. Of vergis ik mij....Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:32:
Wat ze bedoelen is heel simpel, hoeveel miliseconde jij als pc achter loopt op de server.
Gisteren had ik nameliijk op de [GoT] RUSH no FF soms rare 'warps' van tegenstanders. Toen ik op het score board keek zag ik in totaal een stuk of drie spelers met een latency van om en bij de 230. Misschien dat 1 speler niets uitmaakt voor de server, maar eens er meer komen ttelt de wachtijd ook op.
Ze werken inderdaad als gewoon spotten. Bekijk ze als gooibare miniradarsVerwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:41:
[...]
Ja, over die motion sensors, werken die met hetzelfde principe als spotten? ik bedoel er komt iemand in de buurt en die wordt zichtbaar voor je team? Ik gebruik ze zelf amper en heel af en toe hoor ik wel wat gepiep, in een gebouw bijvoorbeeld...
Anyway, ik ga weer verder, bijna de GOL unlocked
Toch handig om de handleiding die bij het spel zit eens te lezen, of op z'n minst de singleplayer te spelen. Daar worden de controls voor de meeste wapens wel uit de doeken gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:14:
[...]
Ik wist dit ook niet.Volgende keer ns proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door Levizuus op 25-03-2010 13:53 ]
voeg mij ook toe (el_v), zal vanavond online zijn.. zal een verademing zijn om eens niet het hele team in mn eentje te hoeven trekkenIk zal je later vandaag toevoegen! Je mag ook mij toevoegen als je eerder bent > PSN: nerd2k3
ps. ik wil die trophy ook halen...
Stronkie
Ook anderen mogen me toevoegen hoor......
Verwijderd
gadverdammeEl_V schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:53:
[...]
voeg mij ook toe (el_v), zal vanavond online zijn.. zal een verademing zijn om eens niet het hele team in mn eentje te hoeven trekken
lol, ik dacht ook friendlies toen ik dat las.Goner schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:32:
[...]
gelukkig niet ... is wel mooi : Et tu, Brute ? heet-ie ...
[afbeelding]
EDIT: oh wacht, ik dacht friendlies, maar het gaat om mensen op je friends list.
Echt zo'n 'wtf?' moment. Alsof het promote om te teamkillen
Dat lijkt me sterk, omdat de server de plaatsbepaling van de characters afhandeld zou het de server niet mogen vertragen. Ontvangt de server de data niet snel genoeg dan zal hij moeten voorspellen waar die persoon is. Omdat dit door de server bepaald word hebben de overige spelers hier geen last van, die zien die desbetreffende speler op een voorspelde plek staan en kunnen hem daar gewoon afschieten. Zodra de server de juiste data binnenkrijgt corrigeert hij het weer.Levizuus schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:16:
[...]
Het is dus goed mogelijk dat een client met een grotere latency, laat ons zeggen +200ms, de server kan laten vertragen omdat hij de data van de client niet snel genoeg krijgt. Of vergis ik mij....
Dat kan als de server de gegevens moest voorspellen en daarna een correctie moet uitvoeren omdat de speler werkelijk ergens anders is, dan kan dat gebeuren ja. Daarom moet er een filter komen die mensen met een te hoge latency weigert.Gisteren had ik nameliijk op de [GoT] RUSH no FF soms rare 'warps' van tegenstanders. Toen ik op het score board keek zag ik in totaal een stuk of drie spelers met een latency van om en bij de 230. Misschien dat 1 speler niets uitmaakt voor de server, maar eens er meer komen ttelt de wachtijd ook op.
Ik heb het zelfs nog geprobeerd in Hardcore mode, omdat je dan teamdamage hebt, maar tevergeefs haha.Pheace schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:15:
[...]
lol, ik dacht ook friendlies toen ik dat las.
Echt zo'n 'wtf?' moment. Alsof het promote om te teamkillen
Ik speel ook erg veel met de CG, nu al goldstar 5 terwijl ik er nog maar een paar uurtjes mee heb gespeeld. Is een erg effectief wapen als je er handig mee bentye-roon schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:41:
ik ben op het moment erg fan van de carl custav en dus me engineer
ik zat gister op Deviants London Conquest en was lekker kills aan het maken met die rocket. En na een potje of 3 zag ik de mensen die ik er mee aan het doden was ineens ook met dat ding lopen, best wel grappigInmiddels me 2 gold star met dat wapen. En me 8ste met me mes
Ook gister wat meer de ump gebruikt tegen over de pp2000 en vind die ump toch wat fijner, vooral omdat de hipfire wat beter is dan die van de pp2000.
Al lijkt het wel of dit spel te makkelijk word of ik word beter, de laatste tijd eigenlijk geen potje meer verloren. Kan ook heel goed zijn dat ik auto in het goede team gestopt word. (ik ben geen switcher, behalve als ik in het team zit wat zwaar in de meerderheid is.
Dan mag je van mij gelijk de 'royal sadness' achievement erbij krijgen.gnimmeL_kraD schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:51:
De knife 5 vrienden achievement is vrij simpel. Gewoon een game joinen waar een vriend in zit en je hebt kans dat je in het andere team komt. Daarna afspreken waar je gaat staan en elkaar 5x neersteken. Het lukte mij in één keer.
Je hebt het waarschijnlijk dan over je eigen post. Sorry hoor, maar wat is er mis met achievements unlocken?Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:14:
[...]
Dan mag je van mij gelijk de 'royal sadness' achievement erbij krijgen.
Met achievements unlocken niks, maar op deze manier vind ik het gewoon sneu. Net als naast elkaar in de main base gaan staan terwijl de een zijn wapen leeg schiet en de ander ammo blijft droppen. Ik vind achievements hoor je op een eervolle manier te halen, niet door afgesproken werk.gnimmeL_kraD schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:23:
[...]
Je hebt het waarschijnlijk dan over je eigen post. Sorry hoor, maar wat is er mis met achievements unlocken?
Daar is niks mis mee, maar om het op die manier te doen is wel wat mis meegnimmeL_kraD schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:23:
[...]
Je hebt het waarschijnlijk dan over je eigen post. Sorry hoor, maar wat is er mis met achievements unlocken?
Ik was zonet aan het spelen, ik zat eerst in het US team maar omdat er bij dat team 4 meer mensen waren dan in het RU team was ik geswitcht van team. Dat was ongeveer 2 minuten nadat die ronde begonnen was al.
Vervolgens verloor RU, maar ik kreeg aan het einde wel de badge van dat ik in het winnende team zat bij de Conquest ronde. Lijkt me een beetje een bug..
[ Voor 10% gewijzigd door Tankiej op 25-03-2010 17:29 ]
Duidelijk dat jij het niet zo leuk vind om zo achievements te halen.Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:25:
[...]
Met achievements unlocken niks, maar op deze manier vind ik het gewoon sneu. Net als naast elkaar in de main base gaan staan terwijl de een zijn wapen leeg schiet en de ander ammo blijft droppen. Ik vind achievements hoor je op een eervolle manier te halen, niet door afgesproken werk.
Maar in ieder geval, slim gebruik maken van twee verschillende classes is alleen maar slim. Sterker nog, als je zo samen speelt met een squad dan kom je heel ver met die lichte tank (2x engineer, 1x medic, 1x assault).
Als je dat samen doet tegen de vijand wel ja. Niet als je gewoon afspreekt om ergens met een vriend in een hoekje van de map te gaan staan en daar elkaar neersteken/kogels geven of wat dan ook.gnimmeL_kraD schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:28:
[...]
Duidelijk dat jij het niet zo leuk vind om zo achievements te halen.
Maar in ieder geval, slim gebruik maken van twee verschillende classes is alleen maar slim. Sterker nog, als je zo samen speelt met een squad dan kom je heel ver met die lichte tank (2x engineer, 1x medic, 1x assault).
Kogels geven is ook geen achievementTankiej schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:30:
[...]
Als je dat samen doet tegen de vijand wel ja. Niet als je gewoon afspreekt om ergens met een vriend in een hoekje van de map te gaan staan en daar elkaar neersteken/kogels geven of wat dan ook.
Of worden met achievements niet die insignias bedoeld?
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 25-03-2010 17:34 ]
Nee, dat is het niet, het gaat om achievements (X360) en trophy's (PS3). Zie bijv: http://www.trueachievemen...box-360.htm?gamerid=66545Tsurany schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:33:
Jawel, als je het een paar honderd keer doet.
Of worden met achievements niet die insignias bedoeld?
Geen steam, daar doe ik niet aan
Feest kan beginnen vanavond! Ben benieuwd!
Aap!
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.