[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Vind ik totaal geen probleem. Sterker nog, dat is wat mij betreft maar beter ook. Die bende die je soms ziet in CoD (MW2, maar ook alle oudere versies), CS en veel andere spellen is wat onoverzichtelijk.

Ze mogen wat mij betreft wel even aangeven dat ze er zelf haken omheen zetten, de helft van de GoTters heeft nu [[GoT]] als tag :P
Was me eigenlijk nog niet opgevallen , dus als jullie het goed zien dan zou mijn clan nu [=Trsh=] zijn in plaats van =Trsh= zoals voorheen ?

Gisteren wat op de Got zitten spelen maar de teams waren niet echt gebalanced en veel Gotters die switchen naar het team waar de andere Gotters zitten , verstaanbaar maar wel mottig als je aan de andere kant zit en geen clan members mee hebt , dan speel je solo tegen goed geoliede teams en mag je het wel vergeten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Ik dacht, ik ga eens rondlopen met de MG36 met red dot. Kijk ik door een tube, in plaats van een crosshair/red dot. Ook met de 4x scope hetzelfde. Is dat iets wat aan mij ligt of heeft iedereen dat? Het is dus alsof ik door een buis kijk en ik zie geen red dot of een crosshair in mijn vizier. Dat maakt het neerschieten van anderen wel erg lastig :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Speek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:19:
@aramdin
Ben gisteren even bij je ingame geweest, maar zoals je vast merkte ben ik echt nog een beginner. Meestal speel ik conquest, was dit niet echt gewend :P Hardcore mode was dus al helemaal te veel voor me :9
Ik ga eerst maar eens goed oefenen!

* aramdin heeft overigens maffeleo en epitome ook toegevoegd. Kreeg bij Vhall een foutmelding (naam onbekend), maar zie nu dat ik hem verkeerd invoerde :X
Ik heb je idd gezien, alleen niet opgelet hoe je speelde haha. Was zelf te druk bezig :) Epitome zal ik vanavond ook wel toevoegen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Ik las net ergens iets over dat als je autobalance uit zet, dat je dan zo vaak als je wilt kan switchen van team. Is natuurlijk normaal helemaal niet handig maar aangezien autobalance toch niet werkt kan je op deze manier zelf wel beetje rond switchen. Misschien een ideetje voor de GoT servers? Zelf overigens nog niet getest op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Vrijdag schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:41:
Ik dacht, ik ga eens rondlopen met de MG36 met red dot. Kijk ik door een tube, in plaats van een crosshair/red dot. Ook met de 4x scope hetzelfde. Is dat iets wat aan mij ligt of heeft iedereen dat? Het is dus alsof ik door een buis kijk en ik zie geen red dot of een crosshair in mijn vizier. Dat maakt het neerschieten van anderen wel erg lastig :P
Jep hoort bij het wapen, ik persoonlijk heb er eigenlijk niet zo'n last van.
Vind m trouwens erg lekker spelen die MG36, bevalt me eigenlijk beter dan de M60, heeft wel iets minder damage maar wel een hogere RPM.

En er zit standaard een erg fijne red dot op, 4 x zoom speel ik niet mee, dus kan wat extra granaten of betere heath packages meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Vrijdag schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:41:
Ik dacht, ik ga eens rondlopen met de MG36 met red dot....Het is dus alsof ik door een buis kijk en ik zie geen red dot of een crosshair in mijn vizier.
Toevallig heb die gisteren ook eens geprobeerd, die red-dot is wel heel erg klein. Kleiner dan de red dot die je kunt vrijspelen voor de andere MG's ...

EDIT: nou ga ik twijfelen ; of was het nou de XM8 LMG met die ingebouwde red-dot ? Niet de MG36 ... ?

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 24-03-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk toch? Perfect om mee te mikken. Die met 4x scope is gewoon geniaal om mee te richten, zit niks in de weg en je ziet exact waar je mikt.
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:40:
[...]
Was me eigenlijk nog niet opgevallen , dus als jullie het goed zien dan zou mijn clan nu [=Trsh=] zijn in plaats van =Trsh= zoals voorheen ?
Ja als je het apart als clantag voor je naam hebt ingevoerd wel ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:56:
[...]

Toevallig heb die gisteren ook eens geprobeerd, die red-dot is wel heel erg klein. Kleiner dan de red dot die je kunt vrijspelen voor de andere MG's ...

EDIT: nou ga ik twijfelen ; of was het nou de XM8 LMG met die ingebouwde red-dot ? Niet de MG36 ... ?
Dat is de MG36 ;) de normale G36 heeft ook een standaard 2x scope. maar ik heb inderdaad ook dat ik geen stip zie als ik ermee inzoom, opzich niet zo'n probleem zolang je maar het midden aanhoud

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:11:
[...]

Stond die player in de white-list ?? Meld anders in die thread, die Crispy staat open voor alle advies en klachten, zo te lezen.
Als ik zo de thread eens lees, schijnt de balancer goed te werken ... er is alleen wat discussie over terugmelden van server-info naar de auteur, maar daar heft-ie een goeie uitleg voor.
Hopelijk kan iemand daar eens naar de code kijken om de ongerustheid weg te nemen.
Ik heb geen whitelist ingesteld, lijkt mij nogal oneerlijk dat clanmembers niet geswitched kunnen worden en public players wel.
Buiten dat het hoort het niet dat spelers gekicked kunnen worden terwijl ze niet kunnen switchen.
MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Daar kreeg ik ook wel meldingen of mensen over wilden stappen en dat gebeurde volgens mij wel netjes (alleen switch ik naar defender en krijg vervolgens de melding dat daar teveel mensen heen zijn en kon dus weer terug naar attack)
Alleen erg jammer dat op die server de Punkbuster uitstaat, trekt toch een bepaald soort speler aan.
Misschien is er een goede rede dat het uitstaat, maar ik heb het toch liever aan.
Gelden bans voor cheaters op die server wel?

Ik verbaas me nog steeds over de stats die bijv een speler genaamd Kontvocht haalt (35-0 in een potje en gisteren iets van 29-10). Nu had ie bij de 35-0 wel een erg goed camp plekje, maar toch, blijf mijn vraagtekens erbij zetten.
PB staat zeker wel aan samen met nog 2 andere servers van tweakers die op mijn account draaien.
http://www.pbbans.com/mbi-accbans-ab875.html

Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/217.163.26.129:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/217.163.26.129:19567.png

Server streamed ook naar GGC Stream alleen heb ik daar geen server sig van.
Afbeeldingslocatie: http://ggc-stream.com/ggcpage/extern/statusbanner8100-1.png

Het lijkt dat PB uitstaat omdat dan de meeste mensen op de server joinen, Dice heeft een fout gemaakt (ja nog een) in de server browser.
Als je naar server zoekt en je vinkt Punkbuster aan kom je alleen op servers terecht die geen punkbuster draaien, check het maar zelf met je loading screen.
Door een foefje lijkt het dat bij mij geen PB aanstaat maar dat staat hij wel degelijk, check mijn ip (217.163.26.129:19567) maar bij PBBans, PunksBusted of GGC Stream.

BTW: Gisteren had ik je wel mooi MeNTaL_TO op een van de [GoT] servers, had mooi een tracer op je knar geplakt en van longrange heerlijk afgemaakt met mijn Gustav >:) (Speel trouwens onder de name Retro, geen tags)

[ Voor 4% gewijzigd door Earzz op 24-03-2010 12:15 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Op de PS3 met Select volgens mij. In elk geval een stuk lastiger om snel te doen dan op de PC waar het met Q is.
ik kan soms op de ps3 drukken wat ik wil op select maar de spot komt er niet, terwijl ik ze toch duidelijk zie. soms van veraf, en soms lukt het ook van dichtbij niet, en dan ga ik er zelf maar achteraan >:) hopelijk wordt dit nog wat beter, want spotten werkt wel goed in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
Ik verbaas me nog steeds over de stats die bijv een speler genaamd Kontvocht haalt (35-0 in een potje en gisteren iets van 29-10). Nu had ie bij de 35-0 wel een erg goed camp plekje, maar toch, blijf mijn vraagtekens erbij zetten.
Weet je nog welke map dat het was? Er zitten volgens mij nog een paar bugs in de mappen. zeker in Port Valdez. Als je daar als attacker met je parachute naar rechts glijdt en op de buizen landt, dan zit je gebakken. Had daar gisterenavond een campende recon. ik dacht mortar strike en weg er mee maar ik kreeg zelfs geen splash damage op die gast. |:( Uit endelijk ben ik de snipermountain moeten oplopen tot vlak onder de andere snipers, om hem van opzij te moeten killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redbullgsxr schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:17:
ik kan soms op de ps3 drukken wat ik wil op select maar de spot komt er niet, terwijl ik ze toch duidelijk zie. soms van veraf, en soms lukt het ook van dichtbij niet, en dan ga ik er zelf maar achteraan >:) hopelijk wordt dit nog wat beter, want spotten werkt wel goed in de gameplay.
mogelijk speelde je op een hardcore server! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:20:
mogelijk speelde je op een hardcore server! ;)
In hardcore kan je voor zover ik weet ook spotten. Bij mij werkt het vaak niet goed, op de gewone (dus niet hardcore) servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik vind het vooral drama dat je niet snel kunt spotten, althans dat heb ik tenminste.
Even snel 3 enemies spotten zit er niet in voor mij.

Die M60 is echt kut :X Heb hem gister opgepakt en pak er meteen 6 kills bij waarvan 4 headshots |:(

Medic maar even volspelen :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
CptChaos schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:41:
[...]
In hardcore kan je voor zover ik weet ook spotten. Bij mij werkt het vaak niet goed, op de gewone (dus niet hardcore) servers.
Ik begrijp ook de logica niet met orders zetten. Soms kan ik wel een order zetten op een objective en soms niet. Zijn hier nog regels aan verbonden?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik gebruikte voorheen "The All Seeing Eye" als gamebrowser voor CoD. Even een import vd IP nrs en klaar. Echter werkt dit niet meer.

Wat zijn tegenwoordig gratis alternatieven hiervoor om bv de GoT database met IP nr's in te zetten en zo snel te connecten buiten de slome ingame browser? Liefst een veel gebruikte gamebrowser.
KillaZ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:46:
Ik vind het vooral drama dat je niet snel kunt spotten, althans dat heb ik tenminste.
Even snel 3 enemies spotten zit er niet in voor mij.

Die M60 is echt kut :X Heb hem gister opgepakt en pak er meteen 6 kills bij waarvan 4 headshots |:(
Medic maar even volspelen :+
Daar kwam ik ook achter en ben dus aardig op weg met de Medic class. Leuk wordt ook nog als je de extra accuracy perk kan vrijspelen voor de medic. Die gebruik ik samen met een M60 plus de "vergrootte" medic pack. Dit werkt echt heerlijk en persoonlijk beter dan de XMP.

nadeel aan de M60 vind ik wel dat deze zo traag op gang komt.

[ Voor 52% gewijzigd door Ibidem op 24-03-2010 12:58 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jerronimo schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:55:
[...]

Jep hoort bij het wapen, ik persoonlijk heb er eigenlijk niet zo'n last van.
Vind m trouwens erg lekker spelen die MG36, bevalt me eigenlijk beter dan de M60, heeft wel iets minder damage maar wel een hogere RPM.

En er zit standaard een erg fijne red dot op, 4 x zoom speel ik niet mee, dus kan wat extra granaten of betere heath packages meenemen.
Ja, hij schiet wel lekker snel met redelijk weinig recoil maar ik dacht toch echt dat er geen red dot op zit. Of komt dat doordat ik uitsluitend hardcore speel?

Goner: De MG36 heeft geloof ik geen ingebouwde red dot, wel een soort scope :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:58:
Heerlijk toch? Perfect om mee te mikken. Die met 4x scope is gewoon geniaal om mee te richten, zit niks in de weg en je ziet exact waar je mikt.
Ik vind alleen de damage nogal teleurstellend, zelfs met mgmn toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:47:
[...]

Ik begrijp ook de logica niet met orders zetten. Soms kan ik wel een order zetten op een objective en soms niet. Zijn hier nog regels aan verbonden?
Zit je dan misschien niet in een squad? Ik dacht dat je alleen orders kon geven als je ook in een squad zit. Het is in elk geval ook een insignia, X aantal defend en attack orders geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:56:
[...]

Ik vind alleen de damage nogal teleurstellend, zelfs met mgmn toevoeging.
Dat is wel zo ja, word wel deels gecompenseerd door de hogere rate of fire maar je legt het volgens mij wel af tegen een M60.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Vind ik totaal geen probleem. Sterker nog, dat is wat mij betreft maar beter ook. Die bende die je soms ziet in CoD (MW2, maar ook alle oudere versies), CS en veel andere spellen is wat onoverzichtelijk.

Ze mogen wat mij betreft wel even aangeven dat ze er zelf haken omheen zetten, de helft van de GoTters heeft nu [[GoT]] als tag :P
Die leestekens zijn wat mij betreft echt een goed idee geweest. Soms kwam je echt een bral tegen in iemands naam, nu ziet het er allemaal redelijk 'netjes' uit. En inderdaad menig GoT-er loopt daarmee rond. Ik gebruik zelf overigens de tag nog niet. Misschien toch eens aanzetten, ik kom genoeg GoT-ers tegen iig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:41:
[...]
mmh in hardcore servers krijg ik nooit een driehoekje boven de enemy... echter heb je wel gelijk over gewone servers, ik heb ervaren dat wanneer je in een bosje zit en je ziet een deel van de enemy bijvoorbeeld voeten tot en met romp dan krijg je er geen driehoekje boven maar zie je enkel zijn hoofd en romp dan weer wel. Lijkt het zelfde als Mortar strike als er een takje voor zit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner0616 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:50:
Ik las net ergens iets over dat als je autobalance uit zet, dat je dan zo vaak als je wilt kan switchen van team. Is natuurlijk normaal helemaal niet handig maar aangezien autobalance toch niet werkt kan je op deze manier zelf wel beetje rond switchen. Misschien een ideetje voor de GoT servers? Zelf overigens nog niet getest op onze server.
Ik heb het uitgezet op de [GoT] Tweaker shot every second server. Vanavond uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh ik kan niet wachten tot ik thuis ben om even een mooi potje te gaan kijkbuizen op de apenrots... }:O

Of me als Engi te laten overrijden door een tank welke ik aan het repairen ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Ik vind FF uberhaupt geen goed idee op servers, dit geeft alleen maar frustraties.
Vooral op servers die bijna geen admins hebben, en ook al hebben ze admins leverd dit alleen maar veel onnodig werk op voor ze.
Goed punt, heb het uitgezet om te kijken hoe dat werkt.
I had gisteren eventjes (half uurtje) een Beta Auto Balancer gebruikt op de onze Irish E-Sports server, misschien dat het dat was?
De Auto Balancer werkt nog wel onvriendelijk, gisteren werd namelijk een clan member tot twee keer toe gekicked terwijl hij niet kon switchen.

De Beta Auto Balancer kan je hier vinden, gebruik op eigen risico ;)
http://forums.electronica...ancer-available-beta.html
Even gelezen. Denk niet dat ik zomaar executables ga dlen en runnen op m'n comp...

@Gambot: Heb zo'n zin in weer eens een avondje knallen. Vorige week griep gehad en dat sloopt je. Nog steeds vroeg naar bed :(

@All:
Feedback vraag aan degenen die gisteren op '[GoT] Tweaker shot every second' hebben gespeeld:
Ik heb crosshairs op off gezet. Hoe bevalt dat?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij klopt er iets niet op die Gadgets pagina. Daar staat dat je 12 gauge slugs unlocked op Rank 10 en extended mags op Rank 14. Moet dat niet net andersom zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:07:
ik heb inderdaad ook dat ik geen stip zie als ik ermee inzoom,
Inzoomen ? Kan dat ook nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dat van het inzoomen wil ik ook wel eens weten...

Heb ik nog een vraag: af en toe zie ik mensen van gebouwen, uit helicopters, uit uitkijkposten e.d. springen en hangen daarna aan een parachute. Als ik dat doe, dan spring ik de dood tegemoet. Hoe krijg ik dat chuutje????

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
[...]

Had hij clan tag DR ervoor? Volgens mij is er maar 1 kontvocht (zou je toch wel denken :S lol).
Iig speelt hij voor de Desert Rabbits clan. Ik speel wel is met hun mee, en de meeste DR gasten zijn ook echt ziek goed. Ze zitten altijd wel met meerdere op een server (niet altijd met clantag aan), en spelen erg goed samen. Laatst had ik zelf ook ronde's van zo 18-4 alleen spelend, 35-0 is wel wat extreem idd, maar niet onmogelijk. Misschien zoals in een latere post geopperd een goede 'glitch' sniper plek gevonden. 29-10 vind ik wel een normale score eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:17:

Heb ik nog een vraag: af en toe zie ik mensen van gebouwen, uit helicopters, uit uitkijkposten e.d. springen en hangen daarna aan een parachute. Als ik dat doe, dan spring ik de dood tegemoet. Hoe krijg ik dat chuutje????
zelfde button als springen... namelijk spatie om van het dak enzo af te springen. en spatie om je parachute te openen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:17:
@All:
Feedback vraag aan degenen die gisteren op '[GoT] Tweaker shot every second' hebben gespeeld:
Duurde effe voor ik het merkte, niet heel veel verschil zelf gemerkt. Alleen is de M203 nu een stuk lastiger te gebruiken, dat is wel een pluspunt. Het is veel meer ervaring en een stuk minder crosshair plaatsen en vuren.
Verder mag het van mij best uit staan, maar ik zie niet echt hoe mensen er last van hebben. Zonder crosshair lukt het mikken tot 20-30 meter afstand nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Parachute is toch je spatie double-tappen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:23:
Parachute is toch je spatie double-tappen?
Zodra je ver genoeg gevallen bent is één keer op spatie genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:20:
[...]

Duurde effe voor ik het merkte, niet heel veel verschil zelf gemerkt. Alleen is de M203 nu een stuk lastiger te gebruiken, dat is wel een pluspunt. Het is veel meer ervaring en een stuk minder crosshair plaatsen en vuren.
Verder mag het van mij best uit staan, maar ik zie niet echt hoe mensen er last van hebben. Zonder crosshair lukt het mikken tot 20-30 meter afstand nog steeds prima.
zonder crosshair zijn alle mounted guns lastig te bedienen; bijvoorbeeld die in een blackhawk of stationairi :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:17:
[...]
@All:
Ik vond het zelf erg leuk, toch meer het gevoel dat je er echt aan het rondrennen bent. Het is dan wel een stuk lastiger om met een stationary gun om te gaan, omdat je dan geen ADS (Aim Down Sight) hebt.

Ik hoorde wel mensen op mumble een beetje klagen, maar omdat toch iedereen ADS gebruikt denk ik dat het verder om het even is. Ik zou zeggen: doe wat je zelf het fijnst/leukst spelen vindt.

edit: grrrr @ hierboven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zit de crosshair toch ook in het midden? Gewoon effe wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:32:
Daar zit de crosshair toch ook in het midden? Gewoon effe wennen denk ik.
ja klopt alleen toch lastig op een scherm presies een hoofdje raken zonder dat je een crosshair ziet! (dit gaat dus niet over close combat maar over wel een beetje een range hé! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:25:
[...]

zonder crosshair zijn alle mounted guns lastig te bedienen; bijvoorbeeld die in een blackhawk of stationairi :X
Daar zijn tracer rounds voor (ook in het echt btw), dan kan je zien waar je schoten vallen. Is een stuk moeilijker op hardcore mode, maar zeker niet onmogelijk is mijn ervaring.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:38:
Daar zijn tracer rounds voor (ook in het echt btw), dan kan je zien waar je schoten vallen. Is een stuk moeilijker op hardcore mode, maar zeker niet onmogelijk is mijn ervaring.
heb je ook helemaal gelijk in... alleen vind ik beetje zonde dan verraad ik me zelf al voordat er gewonden raken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook effe in de GoT server gespeeld. Ik ben Flipmo. Ik zit in Amerika dus de tijdverschil en ping is niet altijd handig alhoewel ik niet zoveel van lag heb gemerkt.

Wat mij wel opviel is dat er meer mensen met de noobtube spelen dan op een Amerikaanse server. Normaal word ik nooit so gedood maar op de GoT server alleen maar. Niks tegen de GoT server ofzo omdat er maar drie gotters erin liepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Mijn grootste beklacht is dat je tijdens het repairen nagenoeg niet kan zien hoever dat je de vehicle hebt gerepaired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:25:
zonder crosshair zijn alle mounted guns lastig te bedienen;
En de shotguns ?? Daar zit ook geen iron sight op ... lastig mikken.

En inderdaad, de sight (repair status) van je tool is ook weg ...

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 24-03-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:42:
Mijn grootste beklacht is dat je tijdens het repairen nagenoeg niet kan zien hoever dat je de vehicle hebt gerepaired.
Kan me niet herrineren dat je dat niet ziet hoor? Pin me er echter niet op vast.
Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Shodguns zijn nie voor tuh mikkuh! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wel je hebt in normal boven je repair tool een halve maan op zijn rug als die volledig wit is dan is hij gefixed... dit zal waarschijnlijk niet zichtbaar zijn in hardcore verwacht ik aangezien dit je crosshair kan zijn.
[...]

ik heb nog geen schotguns gebruikt! maar ik zou het wel lame vinden dat je die altijd vanaf de hipe schiet... en niet schoulder! want daar zit het verschil in van de iron sight |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:34:
[...]

ja klopt alleen toch lastig op een scherm presies een hoofdje raken zonder dat je een crosshair ziet! (dit gaat dus niet over close combat maar over wel een beetje een range hé! :9
True, maar dat vind ik persoonlijk niet erg, die dingen gebruik ik toch amper.
[...]

Shotguns gebruik je in principe ook niet op grote afstand, met dat andere type ammo gaat het opzich nog wel aardig, maar daar zijn shotguns alsnog niet voor bedoeld.
Bedoel je op hardcore mode? Op normale modus krijg je dat gewoon te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:50:
Shotguns gebruik je in principe ook niet op grote afstand,
Klopt, maar mede door spelen op modded CoD servers is mikken over de iron sight zo'n automatisme geworden voor me, dat ik de BFBC2 shotguns al helemaal niet gebruik. Zeker niet als in HC dat cirkeltje ook nog verdwijnt ...
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:50:
ja wel je hebt in normal boven je repair tool een halve maan op zijn rug als die volledig wit is dan is hij gefixed... dit zal waarschijnlijk niet zichtbaar zijn in hardcore verwacht ik aangezien dit je crosshair kan zijn.
Die verdwijnt inderdaad in hardcore (of uitzetten crosshair). Je kunt alleen zien hoe ver je bent, door te stoppen en even terug te stappen om de status van het voertuig in het icoontje te bekijken.

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 24-03-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Technicality schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:49:
[...]
Kan me niet herrineren dat je dat niet ziet hoor? Pin me er echter niet op vast.
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:50:
[...]
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:50:
[...]
Bedoel je op hardcore mode? Op normale modus krijg je dat gewoon te zien.
Nope, is op de server van Bishamon10 en die is geen HC.
De "[GoT] Tweaker shot every second server" , daar staan de crosshairs uit en daar krijg ik mijn halve maantje niet te zien tijdens repairen.
Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:53:
[...]
[...]
Die verdwijnt inderdaad in hardcore (of uitzetten crosshair). Je kunt alleen zien hoe ver je bent, door te stoppen en even terug te stappen om de status van het voertuig in het icoontje te bekijken.
Yep, is vrij irritant om eerlijk te zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Earzz op 24-03-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:53:
[...]

Klopt, maar mede door spelen op modded CoD servers is mikken over de iron sight zo'n automatisme geworden voor me, dat ik de BFBC2 shotguns al helemaal niet gebruik. Zeker niet als in HC dat cirkeltje ook nog verdwijnt ...
Ik gebruik ze wel heel soms puur voor de fun want echt funtioneel zijn ze niet , maar ik probeer in alle shooters toch met shotguns te spelen. Ik vind dat iets hebben en het is een extra uitdaging om zelfs met shotguns deftig te spelen ...

Ps gisteren gezien dat ik in bezit ben van uw dog tag (ik heb er niet zo veel aangezien ik praktisch niet knife) en mijn frank viel dat goner dezelfde persoon was die ik vousvoyeerde onlangs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08 15:59
Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:06:
[...]

[...]

[...]

Nope, is op de server van Bishamon10 en die is geen HC.
De "[GoT] Tweaker shot every second server" , daar staan de crosshairs uit en daar krijg ik mijn halve maantje niet te zien tijdens repairen.

[...]

Yep, is vrij irritant om eerlijk te zijn.
Je hoort kan het toch ook horen. Je tooltje maakt een ander geluidje als hij klaar is. Overigens kan je het ook aan de vonkjes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:07:
[...]

Ik gebruik ze wel heel soms puur voor de fun want echt funtioneel zijn ze niet , maar ik probeer in alle shooters toch met shotguns te spelen. Ik vind dat iets hebben en het is een extra uitdaging om zelfs met shotguns deftig te spelen ...
Zou eens wat meer oefenen. Want functioneel zijn ze toch echt wel, je moet alleen weten wanneer je ze kan gebruiken. Of de long range ammo upgrade nemen, zijn ze ook een stuk effectiever op lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik ben niet zo'n stats type, maar die sterren die je af en toe opeens krijgt ; is dat voor een bepaald aantal kills met een wapen ??

Oeps, dubbelpost ...waardeloos dat je alleen kunt editten, niet verwijderen.

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 24-03-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik ben niet zo'n stats type, maar die sterren die je af en toe opeens krijgt ; is dat voor een bepaald aantal kills met een wapen ??
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:07:
Ps gisteren gezien dat ik in bezit ben van uw dog tag
Welkom bij de groeiende club ... volgens mij heeft iedereen hier 'm al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:19:
[...]

Zou eens wat meer oefenen. Want functioneel zijn ze toch echt wel, je moet alleen weten wanneer je ze kan gebruiken. Of de long range ammo upgrade nemen, zijn ze ook een stuk effectiever op lange afstand.
mmm ik denk dat ik die upgrade nog niet heb, eerlijk gezegd ben ik er ook zo niet mee bezig met die upgrades en zo , ik vergeet vaak mijn kit aan te passen terwijl het blijkbaar wel essentieel is voor BC2

Ben er nog niet uit of ik dit aanmoedig of jammer vind ...

ps jij bent de btw de dogtag die ik actief ga beginnen zoeken , Tsurany :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Hier voor de geintresseerde, alle servers uit de openings post met PB stream info.
Misschien iets voor de OP?

Edit: Op een andere tab lijkt mij beter aangezien dit nogal wat ruimte in neemt :X

Earzz
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.26.129:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/217.163.26.129:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/217.163.26.129:19567.png

Earzz
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/94.75.249.121:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/94.75.249.121:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/94.75.249.121:19567.png

Phyth0n
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.28.208:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/217.163.28.208:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/217.163.28.208:19567.png

ReCreator
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/95.211.15.23:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/95.211.15.23:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/95.211.15.23:19567.png

Bishamon10
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.163.69.168:19569/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/213.163.69.168:19569.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/213.163.69.168:19569.png

jorisdekloris
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.27:19667/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/85.236.109.27:19667.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/85.236.109.27:19667.png

Gunner0616
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/212.187.209.133:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/212.187.209.133:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/212.187.209.133:19567.png

duiveltje666
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.27:19967/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/85.236.109.27:19967.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/85.236.109.27:19967.png

rig0r
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.23.110:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/217.163.23.110:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/217.163.23.110:19567.png

l0n3w012ph
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.163.69.251:19569/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/213.163.69.251:19569.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/213.163.69.251:19569.png

IlIlIlIlIl
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/213.163.69.216:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/213.163.69.216:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/213.163.69.216:19567.png

Crypter
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.2:20067/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/85.236.109.2:20067.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/85.236.109.2:20067.png

BTW mijn eigen server gaat niet meer online na restart |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Earzz op 25-03-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Laatst online: 12-09 20:26
Bonjour gotters,

ik lees al langere tijd de topics over bc2 en ben van nature een voyeur dus schreef ik zelf niets.
maar ben van mening veranderd en wil me graag mengen in jullie ge-chatter!
dus hoi! ik ben Sharpe.
wellicht hebben jullie me wel eens voorbij zien hobbelen op de got-servers, ik vind het er gemutlich!
mumble moet ik nog even aanschroeven zodat er wat meer interactie plaats vind van mijn zijde. to be continued dus.

verder voyeur ik vrolijk verder!

mvg, Jolyon.

[ Voor 0% gewijzigd door Sharpe. op 24-03-2010 15:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Jackal131 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:17:

Op het kruisje drukken. Wel zo laat mogelijk, anders word je in-air nog neergeschoten.
AllSeeyinEye schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:03:
[...]

mwah, erg lastig is dat niet hoor, t vergt alleen enige gewenning. Ik heb zelf alleen nogal de vervelende tic om zodra mn duim naar select gaat mn wijsvinger te laten verschuiven naar L2, waardoor spotten veelal gepaard gaat met een granaat die vertrekt. In slechts 1 op de 10 gevallen levert dat een lucky kill op :+
Dat heb ik ook regelmatig. Ik ging er vanuit dat het een bug was, maar het zou ook kunnen dat ik per ongeluk de L2 meepak. Ik zal er eens op letten.

Ik had in het begin wel een ontwrichte duim zeg. De houding die m'n hand aan moet nemen om te aimen, spotten en schieten was hij niet zo gewend.

Weet iemand trouwens wat de cooling down periode is van spotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:27:
Hier voor de geintresseerde, alle servers uit de openings post met PB stream info.
Misschien iets voor de OP?

BTW mijn eigen server gaat niet meer online na restart |:(
Mooi dit, echter staat er niet zo 1,2,3 bij of het een Rush of Conquest ronde betreft? Of kijk ik verkeerd 8)7

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Tekn0z schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:40:
[...]

Mooi dit, echter staat er niet zo 1,2,3 bij of het een Rush of Conquest ronde betreft? Of kijk ik verkeerd 8)7
Current map:
Even nummers van map zijn Rush en oneven van Conquest.
Niet heel handig maar het klopt wel :)

Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk227/slamRbamR/MAPS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
oh slim! weten we dat ook weer, mooi lijstje van servers ook.
kunnen die favo's weer aangevuld worden.

merken jullie veel latency verschil tussen een nl/gb based server? of is het te verwaarlozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:46:
Current map:
Even nummers van map zijn Rush en oneven van Conquest.
Niet heel handig maar het klopt wel :)
goed werk net overzicht! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
sjollione schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:49:
oh slim! weten we dat ook weer, mooi lijstje van servers ook.
kunnen die favo's weer aangevuld worden.

merken jullie veel latency verschil tussen een nl/gb based server? of is het te verwaarlozen?
Is te verwaarlozen, Battlefield games zijn niet zo ping afhankelijk als bijvoorbeeld COD games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:54:
Is te verwaarlozen, Battlefield games zijn niet zo ping afhankelijk als bijvoorbeeld COD games.
ik vraag me af waarom... want naar mijn mening was ping de communicatieduur in ms tot de server... incombinatie met internetsnelheid... aangezien je ping wordt aangetast als een familielid of jezelf aan het downloaden bent! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ping is bij shooters het belangerijkst. 120 of er boven en je gaat het merken qua bullets hit detectie. Alles onder de 120 en je zit ongeveer goed(al is 120 ping tegenwoordig aan de hoge kant, zeker voor een shooter). En dat battlefield games niet zo afhankelijk van ping zijn is het grootste onzin verhaaltje van vandaag.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:59:
Ping is bij shooters het belangerijkst. 120 of er boven en je gaat het merken qua bullets hit detectie. Alles onder de 120 en je zit ongeveer goed(al is 120 ping tegenwoordig aan de hoge kant, zeker voor een shooter). En dat battlefield games niet zo afhankelijk van ping zijn is het grootste onzin verhaaltje van vandaag.
ik zal eerlijk zeggen volgens mij is een ping van 120 al duidelijk merkbaar volgens mij moet je ping echt niet boven de 60-90 uitschieten wil je geen lag krijgen door je internet connectiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:00:
[...]

ik zal eerlijk zeggen volgens mij is een ping van 120 al duidelijk merkbaar volgens mij moet je ping echt niet boven de 60-90 uitschieten wil je geen lag krijgen door je internet connectiviteit.
Ja goed ik game al lang online en vroeg was 120 de grens zeg maar. Ondertussen zal hij idd iets lager liggen. Maar toendertijd was bij all fps games de 120 grens de grens waar je echt last van ging ondervinden, ivm hit detectie etc. Maar zelfs een ping van 120 zie je visueel geen lag :).

Tegenwoordig met sneller internet en alles zal het me verbazen als je lag hebt. En ik hou zelf nog een beetje die 120 aan(ik speel nog wel is games op amerikaanse servers en dan gebruik ik die 120 maar als scheidingslijn).

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 24-03-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Postius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:59:
Zegt een meneer die mij vertelt dat een ping van onder de 120 wel goed is.
Ik kan je zeggen dat de Call of Duty's tot en met MW1 zeker heel erg ping afhangkelijk waren.
Zeker nog nooit competitief COD gespeeld meneer de gamert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:03:
[...]

Ja goed ik game al lang online en vroeg was 120 de grens zeg maar. Ondertussen zal hij idd iets lager liggen. Maar toendertijd was bij all fps games de 120 grens de grens waar je echt last van ging ondervinden, ivm hit detectie etc. Maar zelfs een ping van 120 zie je visueel geen lag :).

Tegenwoordig met sneller internet en alles zal het me verbazen als je lag hebt. En ik hou zelf nog een beetje die 120 aan(ik speel nog wel is games op amerikaanse servers en dan gebruik ik die 120 maar als scheidingslijn).
hehe oke oke!

Ja ik speel al FPS games online sinds CoD 1 uitwas. ik houd meestal de grens van 60 -90 aan want anders merk je duidelijk al die lag... ik vond het ook super handig om dan /cg_lagometer 1 te hebben dan zag je het duidelijk dat je lag ondervond van de server of je zelf! ;)
Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:07:
Zegt een meneer die mij vertelt dat een ping van onder de 120 wel goed is.
Ik kan je zeggen dat de Call of Duty's tot en met MW1 zeker heel erg ping afhangkelijk waren.
Zeker nog nooit competitief COD gespeeld meneer de gamert?
als ik u mag zeggen... ik heb 2 jaar lang in dé beste CoD rifle only clan gezeten, waarmee ik iedere dag zeker een scrim speelde. vandaar zeg ik al voorzichtig dat 60 al aan de hoge kant is >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
haha aight, ik heb veel cs:s gespeeld en latency was daar alles ivm hitboxen... maar blijkbaar hier dus net zo belangrijk.
dus als ik geowned word op een britse got server.... ligt het daaraan O-)

trouwens ik zie nu sporadisch mensen warpen door beeld. hapert de server dan of zitten ze gewoon lekker lafjes op een wifi-g verbindingtje te spelen?!

[ Voor 27% gewijzigd door Sharpe. op 24-03-2010 16:10 . Reden: toevoegsel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:54:
[...]

|:( .

Wil je hier uitleg bij geven?

@hierboven: Hahahahah ja ik heb CS ook gedaan uiteraard. En ik had toen retesnel internet, bij CS was echt een spel waarbij je gewoon echt een voordeel kreeg met een betere ping :9

[ Voor 26% gewijzigd door Postius op 24-03-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:26:
[...]

mmm ik denk dat ik die upgrade nog niet heb, eerlijk gezegd ben ik er ook zo niet mee bezig met die upgrades en zo , ik vergeet vaak mijn kit aan te passen terwijl het blijkbaar wel essentieel is voor BC2
Misschien een idee er toch naar te kijken? Zit onder andere een ammo upgrade, twee keer zoveel kogels in het magazijn, en een range upgrade in.
Ben er nog niet uit of ik dit aanmoedig of jammer vind ...
Customizen naar je voorkeur qua gameplay is toch altijd positief?
ps jij bent de btw de dogtag die ik actief ga beginnen zoeken , Tsurany :+
Zou dan wel zorgen dat je me besluipt want veel mensen die in close combat een knife willen gebruiken gaan dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:
[...]

@hierboven: Hahahahah ja ik heb CS ook gedaan uiteraard. En ik had toen retesnel internet, bij CS was echt een spel waarbij je gewoon echt een voordeel kreeg met een betere ping :9
Ik heb geen idee of het werkelijk zo is maar er zijn natuurlijk meerdere systemen met betrekking tot ping en hit detectie waarbij sommige systemen met hogere ping ook nog prima werken.
sjollione schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:
trouwens ik zie nu sporadisch mensen warpen door beeld. hapert de server dan of zitten ze gewoon lekker lafjes op een wifi-g verbindingtje te spelen?!
En wat heeft een wifi-g verbinding er mee te maken? De moderne wifi verbindingen hebben erg lage latencies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Postius schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:
[...]

ik kan met nog mijn cs1.5 / 1.6 tijd herrineren en daar was een ping van 70 al aan de hoge kant als ik me niet vergis. met 120 was je een lagger

ping van 30 tot 60 is ongeveer normaal. ik weet niet of dit in de loop der jaren veranderd is ivm complexiteit van de game

maar als ik de ping lijst in game (bfbc2) moet geloven is 120 zowat het minste wat er in voor komt.

heb ook gehoord dat de pings een gigantische omweg maken
Client -> EA server -> gameserver en via die zelfde weg weer terug

dat zou wel kunne verklaren dat de pings allemaal zo hoog zijn
weet niet of het ook echt waar is. maar zou me niks verbazen met EA

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 24-03-2010 16:26 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me sterk dat de ping die verbinding aangeeft aangezien dan ook alle data via de EA servers gaat en dat een gigantische hoeveelheid verkeer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:24:
heb ook gehoord dat de pings een gigantische omweg maken
Client -> EA server -> gameserver en via die zelfde weg weer terug

dat zou wel kunne verklaren dat de pings allemaal zo hoog zijn
zoals je dat uitlegt zou het wel kunnen dat daardoor je ping verhoogd word... maar ik ken de tijd nog dat ik veel vuldig CoD 1 speelde en met scrims op GB hosted servers een max ping had van 30 en op NL hosted servers gemiddeld op 15-20 uitkwam. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:26:
[...]

zoals je dat uitlegt zou het wel kunnen dat daardoor je ping verhoogd word... maar ik ken de tijd nog dat ik veel vuldig CoD 1 speelde en met scrims op GB hosted servers een max ping had van 30 en op NL hosted servers gemiddeld op 15-20 uitkwam. :9
Ja ik zij al heel voorzichtig 30 tot 60 maar ik dacht ook 10 tot 30 op nl hosted server idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
in serverbrowser pak ik altijd servers met ping van 15 31/32 of 48/49.
ondervind op die servers nooit echt lag.

achja ben iig voor BC2 hele tijd MW2 gewend en in die game leer je spelen met een ping van 150+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:26:
Lijkt me sterk dat de ping die verbinding aangeeft aangezien dan ook alle data via de EA servers gaat en dat een gigantische hoeveelheid verkeer is.
ja het zou ook stom zijn en ik zou geen goede rede kunnen verzinnen waarom het zo zou gaan maar goed dat ik was ik gehoord heb en zou best wel eens willen weten hoe het nu zit.

120 tegenover 30 in de good old cs1.6 moet toch niet kunnen

oke de games zijn complexer maar de internet snelheden zijn ook maal 4 minstens omhoog gegaan
BTW: in de server brouwers staat wel altijd mooi 15 aangegeven hoor =]

maar kan wel een paar servers opnoemen met ping15 die toch echt wel lag vertonen

[ Voor 10% gewijzigd door Proxx op 24-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Complexiteit heeft er niks mee te maken, het gaat om een ping, meer niet. En is het internet daadwerkelijk sneller geworden dan 5 jaar geleden? Dat is ook de vraag.
Vergeet ook niet dat je al op 20ms kan zitten voordat het pakket überhaupt je huis uit is als je een beetje een sucky netwerk hebt. En met een ping tot 70-80 kan je echt nog prima gamen en zal je geen lag merken. Daarboven zou ik het niet weten maar het zou alsnog prima kunnen werken. Het hangt echt af van hoe het spel doorgeeft wie waar is. Vroeger gaven spelers het door, tegenwoordig houd de server het zelf ook bij waardoor laggers geen voordeel kunnen hebben.

En in hoeverre heb je lag of een lage framerate?

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 24-03-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:15:
[...]

Customizen naar je voorkeur qua gameplay is toch altijd positief?
Ja maar de instapdrempel is wel groter aangezien iedereen beter equiped is dan jij als je net begint , ergens is dat een beloning voor de regulars maar als je als newbie tegen spelers uitkomt met meer ervaring en betere equipment dan is dat wel erg pijnlijk ... Wij hebben nu allemaal snel al die punten gehaald maar stel u voor dat je binnen paar maand tegen al die 30+ level mannen moet spelen.
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:15:
[...]
Zou dan wel zorgen dat je me besluipt want veel mensen die in close combat een knife willen gebruiken gaan dood :P
i will i will >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:33:
Complexiteit heeft er niks mee te maken, het gaat om een ping, meer niet. En is het internet daadwerkelijk sneller geworden dan 5 jaar geleden? Dat is ook de vraag.
Vergeet ook niet dat je al op 20ms kan zitten voordat het pakket überhaupt je huis uit is als je een beetje een sucky netwerk hebt. En met een ping tot 70-80 kan je echt nog prima gamen en zal je geen lag merken. Daarboven zou ik het niet weten maar het zou alsnog prima kunnen werken. Het hangt echt af van hoe het spel doorgeeft wie waar is. Vroeger gaven spelers het door, tegenwoordig houd de server het zelf ook bij waardoor laggers geen voordeel kunnen hebben.

En in hoeverre heb je lag of een lage framerate?
framerate is niet het probleem. aangezien op andere servers geen probleem ondervind.

maar merk jij helemaal niks op de [got] where tweakers are born server
kan natuurlijk ook aan de server hardware zelf liggen.

volgens een andere tweaker is multiplay.co.uk al bezig met deze problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 24-03-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:40:
[...]

framerate is niet het probleem. aangezien op andere servers geen probleem ondervind.

Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt met BC2 is dat het af en toe een paar seconde hapert en dan weer verder gaat. Dit is op een paar servers en volgens mij niet op die server die jij noemt. Ik merk daar volgens mij niks aan lag, althans niet dat het storend is en opgevallen is. Misschien als ik er op let.
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:37:
Ja maar de instapdrempel is wel groter aangezien iedereen beter equiped is dan jij als je net begint , ergens is dat een beloning voor de regulars maar als je als newbie tegen spelers uitkomt met meer ervaring en betere equipment dan is dat wel erg pijnlijk ... Wij hebben nu allemaal snel al die punten gehaald maar stel u voor dat je binnen paar maand tegen al die 30+ level mannen moet spelen.
Dat wel, dat is een nadeel. Maar als je ziet hoe snel je die levels omhoog gaat dan is het een uur of 10-20 afzien en dan heb je al het punten aantal dat je nodig hebt om bijna alle wapens unlocked te hebben. Mits je natuurlijk afwisseld qua class.
i will i will >:)
Vanavond kan je t proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:37:
[...]

Da's nu toch ook al? Ik ben lvl 14 maar ik kom toch met enige regelmaat servers tegen waarop de helft van de spelers lvl 30+ is. Zoals al eerder gezegd: een PKM is echt even goed als een M60.
De XM8p is in no time vrijgespeeld en wordt gebruikt tot de M16a2 vrij is.
M24 is een van de fijnste sniper wapens.

Daarnaast: kijk eens in de ingame store: er staat nog geen verschijningsdatum bij, maar er zijn per class andere pakjes aangekondigd waar gelijk een wapen bij zit dat normaal relatief veel punten vereist om vrijgespeeld te worden. Dus newbies kunnen straks een eerste upgrade kopen waardoor het klasseverschil alleen nog beperkt is tot de eigen skills en de kennis van de maps

[ Voor 0% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-03-2010 16:48 . Reden: oeps, ben al [url=http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/AllSeeyinEye]lvl 14![/url] ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:40:
[...]

Ik heb er alleszins ook last van , plots laggy en sudden drop in FPS , ik ging er van uit dat het lag aan de ping (die volgens de scoreboard altijd boven de 130 gaat)

Maar ik ben dan ook geen expert ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:47:
[...]

Ik heb er alleszins ook last van , plots laggy en sudden drop in FPS , ik ging er van uit dat het lag aan de ping (die volgens de scoreboard altijd boven de 130 gaat)

Maar ik ben dan ook geen expert ...
Maar lag en fps drop heeft vrij weinig met elkaar te maken. Ik zie niet hoe lag een fps drop kan veroorzaken eigenlijk. Tenzij je processor over z'n nek gaat door een ddos, maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:19:
@aramdin
Ben gisteren even bij je ingame geweest, maar zoals je vast merkte ben ik echt nog een beginner. Meestal speel ik conquest, was dit niet echt gewend :P Hardcore mode was dus al helemaal te veel voor me :9
Ik ga eerst maar eens goed oefenen!

/me heeft overigens maffeleo en epitome ook toegevoegd. Kreeg bij Vhall een foutmelding (naam onbekend), maar zie nu dat ik hem verkeerd invoerde :X
Zal straks jou en Maffeleo ook even toevoegen :).

Wat ik trouwens wel 'opvallend' vind, is dat er ontzettend veel verschil kan zitten tussen verschillende matches (Rush), de ene match is binnen 10min klaar en ik heb er gisteravond ook tussen gehad die zomaar 45+ min duren...Als atk nog 3 'lives' heeft, krijgen ze het toch voor elkaar de boel op te blazen en begint de ongein weer opnieuw :P Je merkt dus inderdaad duidelijk als een team samenwerkt, althans, weet wat ze doen, en wanneer dit niet het geval is...Groot pluspunt imo, hoewel soms ook frustrerend :Y.

Net maakte ik trouwens ook een leuke situatie mee; ik raakte vast met mn tank, net onder een heuveltop, met daarop een overijverige vijandelijke engineer...Maar, er liep ook een teammember de heuveltop op, dus ik denk, die engineer krijgt de kans niet om z'n wapentuig af te vuren en ik blijf vrolijk proberen om m'n tank los te wrikken...Maar nee hooooor, teammember loopt langs de engineer en gaat vrolijk zitten snipen op dezelfde heuveltop 7(8)7 ...Ik net op tijd m'n tank uit en zelf die heuveltop opgelopen en gelukkig de engineer uit kunnen schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:48:
[...]

Maar lag en fps drop heeft vrij weinig met elkaar te maken. Ik zie niet hoe lag een fps drop kan veroorzaken eigenlijk. Tenzij je processor over z'n nek gaat door een ddos, maar dat lijkt me niet.
Het enige dat ik weet is dat het tegelijk bij mij en maten van mij die ook op de GOT server zitten gebeurt dus dat is op zich al vreemd , en ik zie vaak andere spelers hetzelfde posten op de in game chat ...

Het is ook bijna de enige server waar ik het heb , jammer genoeg ook mijn favoriete ... |:(

Het grafische en gevoelsmatige effect lijkt me lag te zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Het ging net zo lekker op een hardcore server als sniper, in de voorste linie alles tegenhouden :P en toen weer een kick to desktop ik word daar toch zo ziek van. Als ik 17-3 sta crashed de zooi maar als ik lekker 1-5 sta werkt het np. |:(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is het inderdaad een netwerk probleem en is er geen sprake van FPS drops. Misschien de server die een hickup heeft en het even niet aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Zal straks jou en Maffeleo ook even toevoegen :).

Wat ik trouwens wel 'opvallend' vind, is dat er ontzettend veel verschil kan zitten tussen verschillende matches (Rush), de ene match is binnen 10min klaar en ik heb er gisteravond ook tussen gehad die zomaar 45+ min duren...Als atk nog 3 'lives' heeft, krijgen ze het toch voor elkaar de boel op te blazen en begint de ongein weer opnieuw :P Je merkt dus inderdaad duidelijk als een team samenwerkt, althans, weet wat ze doen, en wanneer dit niet het geval is...Groot pluspunt imo, hoewel soms ook frustrerend :Y.

Net maakte ik trouwens ook een leuke situatie mee; ik raakte vast met mn tank, net onder een heuveltop, met daarop een overijverige vijandelijke engineer...Maar, er liep ook een teammember de heuveltop op, dus ik denk, die engineer krijgt de kans niet om z'n wapentuig af te vuren en ik blijf vrolijk proberen om m'n tank los te wrikken...Maar nee hooooor, teammember loopt langs de engineer en gaat vrolijk zitten snipen op dezelfde heuveltop 7(8)7 ...Ik net op tijd m'n tank uit en zelf die heuveltop opgelopen en gelukkig de engineer uit kunnen schakelen...
(mijn ingame naam is: klungeltjee) voor als je probeerd maffeleo toe te voegen ;)

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mensen, zullen we het hier ontopic houden alsjeblieft? Connectie en performance problemen horen in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic thuis.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 24-03-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffeleo schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:12:
[...]

(mijn ingame naam is: klungeltjee) voor als je probeerd maffeleo toe te voegen ;)
Haha, ik had al zo'n vermoeden dat het niet klopte, probeerde je net toe te voegen inderdaad :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 13-09 20:28
Toch denk ik dat ping in bfbc2 minder belangrijk is als in een game als Cod for exemple .
120 in cod zou ik wel merken , maar op 1 of andere manier zijn de mappen ook zo gemaakt dat je vaker op een grote(re) afstand van elkaar staat te schieten .Vaak zijn de mappen ook meer open op Battlefield krijg ik de indruk .

Maar okay blijf het toch raar vinden dat ik in mijn server browser geen ping ziet als 1 van de weinige in mijn vriendenkring . Bij vele heeft de laatste patch dit opgelost echter voor mij weer niet .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Als ik een passieve sniper in mijn squad heb in een rush game, plant ik een tracer dart in zijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 13-09 20:28
Plankton schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:00:
Als ik een passieve sniper in mijn squad heb in een rush game, plant ik een tracer dart in zijn gezicht.
Echt van die kansloze acties 8)7
Sorry maar wat denk je ermee te berijken . buiten mensen uitdagen .
Zelfde maakte ik gisteren mee met een maatje , wij zagen een heli respawnen en pakte hem aangezien niemand was die er in wou . Totdat we door een teamgenoot met een tank uit balance werden geschoten en zo alsnog crashte . En dat werd natuurlijk alleen maar een spelletje van kwaad naar erger :|

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:10:
[...]

Het lijkt dat PB uitstaat omdat dan de meeste mensen op de server joinen, Dice heeft een fout gemaakt (ja nog een) in de server browser.
Als je naar server zoekt en je vinkt Punkbuster aan kom je alleen op servers terecht die geen punkbuster draaien, check het maar zelf met je loading screen.
Door een foefje lijkt het dat bij mij geen PB aanstaat maar dat staat hij wel degelijk, check mijn ip (217.163.26.129:19567) maar bij PBBans, PunksBusted of GGC Stream.

BTW: Gisteren had ik je wel mooi MeNTaL_TO op een van de [GoT] servers, had mooi een tracer op je knar geplakt en van longrange heerlijk afgemaakt met mijn Gustav >:) (Speel trouwens onder de name Retro, geen tags)
Mooi dat die aanstaat.

En je had me wel meerdere keren, ging gisteren goed van start om vervolgens als een pudding in elkaar te zakken qua stats.
Levizuus schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:19:
[...]

Weet je nog welke map dat het was? Er zitten volgens mij nog een paar bugs in de mappen. zeker in Port Valdez. Als je daar als attacker met je parachute naar rechts glijdt en op de buizen landt, dan zit je gebakken. Had daar gisterenavond een campende recon. ik dacht mortar strike en weg er mee maar ik kreeg zelfs geen splash damage op die gast. |:( Uit endelijk ben ik de snipermountain moeten oplopen tot vlak onder de andere snipers, om hem van opzij te moeten killen.
Uhm ben zeer slecht in namen, maar is degene dat de ene kant met parachutes droppen (dacht de attackers) en de andere vlak bij Point A (een fabriekshal) beginnen.
Als je op de eerste verdieping gaat staan op het metalenstukje buiten aan de korte zijde, dan knal je blijkbaar alles neer wat maar net om de hoek komt, zelfs geen tijd met een 40mm.

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 24-03-2010 18:13 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plankton schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:00:
Ik zal happen. Wat versta je precies onder "passieve sniper"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Over de ping:
http://blogs.battlefield....ad-company-2-q-amp-a.aspx
High pings even on local game servers. We're actually showing game latency instead of ping.
This is basically how far behind the client is compared to the server. We try to keep the server a small portion in front of the clients so they in most cases can use replicated data until they get the next ghost update from the server. If they get a lag spike they will start predicting the state when they run out of information, however, the basic idea is to smooth out the experience compared to everything having to be corrected when the predictions are slightly off.
Wat ze bedoelen met de latency is dus de tijd die het duurt om info naar jou toe te sturen en ook de renderen etc. (zelfs weer info terug sturen naar de server geloof ik)

Misschien waard om in de TS te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Wat een moeilijk spel zeg...ik moet wel 20 keer mikken voordat ik iemand kapot krijg :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ze bedoelen is heel simpel, hoeveel miliseconde jij als pc achter loopt op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Christiano007 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:31:
Wat een moeilijk spel zeg...ik moet wel 20 keer mikken voordat ik iemand kapot krijg :P
Misschien moet je naast het mikken ook de trekker 's overhalen ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.