Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:11:
[...]
Stond die player in de white-list ?? Meld anders in die thread, die Crispy staat open voor alle advies en klachten, zo te lezen.
Als ik zo de thread eens lees, schijnt de balancer goed te werken ... er is alleen wat discussie over terugmelden van server-info naar de auteur, maar daar heft-ie een goeie uitleg voor.
Hopelijk kan iemand daar eens naar de code kijken om de ongerustheid weg te nemen.
Ik heb geen whitelist ingesteld, lijkt mij nogal oneerlijk dat clanmembers niet geswitched kunnen worden en public players wel.
Buiten dat het hoort het niet dat spelers gekicked kunnen worden terwijl ze niet kunnen switchen.
MeNTaL_TO schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:23:
[...]
Daar kreeg ik ook wel meldingen of mensen over wilden stappen en dat gebeurde volgens mij wel netjes (alleen switch ik naar defender en krijg vervolgens de melding dat daar teveel mensen heen zijn en kon dus weer terug naar attack)
Alleen erg jammer dat op die server de Punkbuster uitstaat, trekt toch een bepaald soort speler aan.
Misschien is er een goede rede dat het uitstaat, maar ik heb het toch liever aan.
Gelden bans voor cheaters op die server wel?
Ik verbaas me nog steeds over de stats die bijv een speler genaamd Kontvocht haalt (35-0 in een potje en gisteren iets van 29-10). Nu had ie bij de 35-0 wel een erg goed camp plekje, maar toch, blijf mijn vraagtekens erbij zetten.
PB staat zeker wel aan samen met nog 2 andere servers van tweakers die op mijn account draaien.
http://www.pbbans.com/mbi-accbans-ab875.html

Server streamed ook naar GGC Stream alleen heb ik daar geen server sig van.
Het lijkt dat PB uitstaat omdat dan de meeste mensen op de server joinen, Dice heeft een fout gemaakt (ja nog een) in de server browser.
Als je naar server zoekt en je vinkt Punkbuster aan kom je alleen op servers terecht die geen punkbuster draaien, check het maar zelf met je loading screen.
Door een foefje lijkt het dat bij mij geen PB aanstaat maar dat staat hij wel degelijk, check mijn ip (217.163.26.129:19567) maar bij PBBans, PunksBusted of GGC Stream.
BTW: Gisteren had ik je wel mooi MeNTaL_TO op een van de [GoT] servers, had mooi een tracer op je knar geplakt en van longrange heerlijk afgemaakt met mijn Gustav

(Speel trouwens onder de name Retro, geen tags)
[
Voor 4% gewijzigd door
Earzz op 24-03-2010 12:15
]