[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.726 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Zijn er mensen die nog veel online spelen op de PS3? Ik heb de game gisteren aangeschaft en bevalt me goed :P Vooral de multiplayer is erg tof.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:22:
sowieso vind ik het erg jammer dat op de normale servers teamdamage uit staat (PS3). Ik zou dat liever aan hebben staan, zou ook een boel schelen aan 40 mm gebruik en vehicle stealing, gok ik....
Geloof je het zelf? :p

Wat je wel zou hebben is stressed server adminnetjes die iedereen kicken als ze niet precies doen wat zei zeggen over hoe dat gaat en bij het minste geringste mensen kicken over team damage en als het bij hun eens gebeurt niks.

Nee dankje, dit is beter. Wat boeit die -15? voor een teamkill als je 50/100+ verdient anyway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Speek schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:32:
Zijn er mensen die nog veel online spelen op de PS3? Ik heb de game gisteren aangeschaft en bevalt me goed :P Vooral de multiplayer is erg tof.
:w Ik speel online op PS3. Er is echter geen peil op te trekken wanneer, dat hangt helemaal af van werk, gezin en overige vrije tijds bestedingen :)
Pheace schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:41:
[...]

Geloof je het zelf? :p

Wat je wel zou hebben is stressed server adminnetjes die iedereen kicken als ze niet precies doen wat zei zeggen over hoe dat gaat en bij het minste geringste mensen kicken over team damage en als het bij hun eens gebeurt niks.

Nee dankje, dit is beter. Wat boeit die -15? voor een teamkill als je 50/100+ verdient anyway?
-15 voor een teamkill? zo weinig? Ik dacht meer aan de BF2 straffen :) Met een autokick op teveel teamkills / teamdamage? Zo hadden wij onze server ingesteld althans.
Maar zoals hierboven gezegd speel ik dus op PS3. Geen serverinstellingen dus. En geen hardcore gespeeld, zodat ik nog nooit teamdamage/teamkills gezien heb zelfs in het spel. Buiten dan dat ik al een aantal maal een afgrond in gelopen ben door teammaatjes

[ Voor 52% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-03-2010 15:44 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Same here :) Ik geloof niet dat ik je ooit real-life gezien heb (:P) maar ik zal je toevoegen als je dat geen probleem vind! Lijkt me wel lachen om eens met een enigzins bekende online te gamen, is meer een gevoel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Bekijk de FiPo (FirstPost) daar staat een aardige spelerslijst ook voor de PS3. :X

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Lewt schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:46:
[...]

Bekijk de FiPo (FirstPost) daar staat een aardige spelerslijst ook voor de PS3. :X
Jaja, uiteraard weet ik dat. In de laatste posts las ik echter alleen over PC-gamers online, vandaar dat ik het even vroeg. Je bent het ook vast wel met me eens dat die lijst ongetwijfeld namen zal bevatten die het nu niet (noemenswaardig veel) meer spelen.
Mijn vraag was uiteraard bedoeld om iemand te treffen die dat tegenwoordig nog wel doet, om er dan recent een potje mee te kunnen gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Dat overkwam mij laatst in een leven ook meerdere malen door een vislip en zwetje, die constant de heli gebruikten. Zodra ik met een kamaraad de heli bezetten werd deze gewoon onder ons vandaan geschoten echt zwaar zielig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in2duhCore schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:53:
[...]

Dat overkwam mij laatst in een leven ook meerdere malen door een vislip en zwetje, die constant de heli gebruikten. Zodra ik met een kamaraad de heli bezetten werd deze gewoon onder ons vandaan geschoten echt zwaar zielig...
net als BF2 dus gasten die niet wegvlogen voordat hun standaard gunner maatje erin zat enzovoort! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
ZenTex schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:31:
Overigens ook in het begin een Apache neergeschoten met een tank. (WTF-moment). Dat is een 1 shot kill.
Ook niet altijd. Ik probeerde het ook een keer met een tank, gek genoeg 2 x achter elkaar raak. De eerste keer kreeg ik alleen +30 verhicle damage. Wel heel toevallig dat ik hem 2 keer achter elkaar wist te raken, van grote afstand ook :D

Verder valt het mij op dat er veel minder teamkillers en dergelijke te vinden zijn dan bij BF2. In BF2 kwam het ook vaak genoeg voor dat je voertuig werd gestolen als je aan het repairen was, of idd je heli kapot geschoten door een teammate omdat hij de heli wou hebben. Is me tot nu toe niet 1 keer gebeurd. Kan ook te maken hebben met de servers waar ik op speel..

[ Voor 29% gewijzigd door Pred87 op 23-03-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Bah heb net Battlefield : Bad Company 2 besteld voor de playstation 3 via mediaoffer.nl levertijd > 5 dagen :@

BTW: ik zoek nog wel teamgenoten op de ps3 :+
Ingame name: klungeltjee
Voorlopig nog niet online vanwege mediaoffer.nl :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Play.com wil ook maar niet leveren, blij dat ik hem al via via heb gehad ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Donnie schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:13:
Play.com wil ook maar niet leveren, blij dat ik hem al via via heb gehad ;)
Wel raar vind ik, had nog een boos mailtje gestuurd naar ze waarom dan wel de xbox360 binnen 1-3 dagen geleverd kan worden en de PS3 versie weer niet.. Ik wacht nog op antwoord maar verwacht er niet veel van. Btw heavy rain ook via mediaoffer besteld en die was de volgende dag binnen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Ik over 5 - 12 dagen als mediaoffer me niet in de steek laat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Laatst online: 16-07-2021
singleplayer nog niet eens gestart, en uurtje of 20 onderweg met de multiplayer. Wat een spel ben een paar dagen vrij, maar van het zonnetje hier in assen heb ik nog niet genoten! fles cola, wat te eten, gordijntjes dicht, beamertje naar beneden en gaan, kost me erg veel moeite om te stoppen, en wat te doen thuis zodat ik hier geen battlefield met mijn vriendin krijg.
ouderwets junkie werk zoals ik dat ook deed met vrienden met bf2 en bf2142(pc)
naam: redbullgsxr ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

maffeleo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Ik over 5 - 12 dagen als mediaoffer me niet in de steek laat... 8)7
Ha - ha - ha - ha.. het boze mailtje heeft geholpen! :D _/-\o_ Ze hadden toevallig nog 1 op voorraad die ze gaan versturen. Morgen binnen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35
redbullgsxr schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:36:
[...]
kost me erg veel moeite om te stoppen, en wat te doen thuis zodat ik hier geen battlefield met mijn vriendin krijg.
ouderwets junkie werk...
Pas op. Bad company 2 maakt meer kapot dan je lief is. :p
Gelukkig is er tegenwoordig ook een afkickkliniek voor de gameverslaafden onder ons. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
ZenTex schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:45:
[...]

Pas op. Bad company 2 maakt meer kapot dan je lief is. :p
Gelukkig is er tegenwoordig ook een afkickkliniek voor de gameverslaafden onder ons. :+
idd, heb mijn ps3 nu maar ff rust gegeven, maar nu zit ik weer achter de pc, en toch nog indirect met bfbc2 bezig :9 nou maar als een wilde gaan stofzuigen en koken, en hopen dat de vrouw vanavond nog ff bij vriendinnen op bezoek gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom lees ik dit eigenlijk? Ik krijg alleen maar ontwenningsverschijnselen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
maffeleo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:06:
Bah heb net Battlefield : Bad Company 2 besteld voor de playstation 3 via mediaoffer.nl levertijd > 5 dagen :@

Waarom haal je hem niet gewoon bij een lokale winkel? Hij is bij mediaoffer opzich ook niet zo goedkoop om er 5 dagen op te wachten, bestel hem dan bij gamehubs ofzo (http://www.budgetgaming.n...d:+bad+company+2_PS3.html).

[ Voor 6% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 23-03-2010 16:56 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Voeg me maar toe, ik speel vrij regelmatig. Vanavond zal er weer een lange sessie tegenaan gaan :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:51:
Waarom lees ik dit eigenlijk? Ik krijg alleen maar ontwenningsverschijnselen ;-)
heb je daar ook last van, heb net mijn buurman aangevallen omdat ik dacht hij me wou kniven :+ (van mijn dogg tags blijf je af 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
maffeleo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:06:

Dat staat er gewoon bij hoor, op de site.. Je klinkt nogal verrast namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
redbullgsxr schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:50:
[...]

nou maar als een wilde gaan stofzuigen en koken, en hopen dat de vrouw vanavond nog ff bij vriendinnen op bezoek gaat ;)
3 woorden: Overbodig, blikvoer, single. :+

Mah, Heb gisteren BC2 niet eens aangeraakt, en koken zal ik toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PS3 spelers...

Heb bfbc2 vandaag ook binnen gekregen, van de mediaoffer, gisteren besteld, als ik het zo lees, dus net op tijd besteld >:) gezien de huidige leverijden...Overigens kreeg ik een versie met daarop een sticker "not to be sold separately, part of a hardware package". De game was wel gesealed en alles werkt zoals het moet, inc. vip code.

Er gaat ook nog een DM naar een van de topicstarters, maar voor het gemak, mijn PSN: Vhalloren. Vanavond ook maar eens wat mensen toevoegen...

Heerlijke game, alleen waren de eerste potjes wel even slikken, haha, wat een chaos en destructie...Anyway, see you ingame! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Als je niet bang bent voor mijn G3, dan mag je me adden PSN: Epitome >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zat net weer eens in een reconsquad. Ik was medic.
Mijn K/D 5/7, de reconners zat op 1/2, 2/4 en 6/8 of zo :P
En nee, er werd niet erg actief gespot...

Ze bleven ook mooi zitten nadat hun positie ontdekt was, daarmee maak je jezelf natuurlijk ook wel een beetje kanonvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redbullgsxr schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:59:
[...]

heb je daar ook last van, heb net mijn buurman aangevallen omdat ik dacht hij me wou kniven :+ (van mijn dogg tags blijf je af 8))
ROFLMAO!

Net als die ene keer dat we op een LANmeet de hele tijd Midtown Madness speelden. Ik stapte in mijn auto en moest echt de aandrang weerstaan om een lantaarnpaal omver te rijden.
Of na een nachtelijke sessie Action Quake de hele tijd naar iedereens voorhoofd kijken (headshot was dodelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:08:
Lol, zat net weer eens in een reconsquad. Ik was medic.
Mijn K/D 5/7, de reconners zat op 1/2, 2/4 en 6/8 of zo :P
En nee, er werd niet erg actief gespot...

Ze bleven ook mooi zitten nadat hun positie ontdekt was, daarmee maak je jezelf natuurlijk ook wel een beetje kanonvoer.
Als medic zou je kunnen overwegen om, als alle andere squads vol zitten, een nieuwe squad aan te maken en even in teamchat vermelden dat een actieve medic squadleden zoekt.
Grote kans dat je binnen no time in een volle squad zit.

Als assault is er niets irritanter dan om na een paar kills amper iets te kunnen zien vanwege dat bloed in je gezicht, en bij de volgende vijand met een enkele kogel het loodje te leggen. Dan heb je graag een goede medic in het team die vrolijk met pakketjes strooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-08 07:01
Pfff, gelukkig ben ik niet de enige die hoopt dat de vriendin vanavond weer eens lekker laat thuis komt. Net even een bakje magnetronvoer genomen, de kat een lap boterhamvlees en al het gedroogde wasgoed op een stapeltje gegooid op de wasmachine (dat komt dicht genoeg in de buurt van strijken en opvouwen denk ik zo).

Zometeen maar weer eens even inloggen als m'n maat ook online is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:30:
[...]

Als medic zou je kunnen overwegen om, als alle andere squads vol zitten, een nieuwe squad aan te maken en even in teamchat vermelden dat een actieve medic squadleden zoekt.
Grote kans dat je binnen no time in een volle squad zit.

Als assault is er niets irritanter dan om na een paar kills amper iets te kunnen zien vanwege dat bloed in je gezicht, en bij de volgende vijand met een enkele kogel het loodje te leggen. Dan heb je graag een goede medic in het team die vrolijk met pakketjes strooit. :)
mmm, das een goeie. Die ga ik onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden wij eigenlijk niet van Rush? Ik heb vier GoT servers bij m'n favorites staan, maar eigenlijk zijn alleen de Conquest servers vrij actief. Is ook leuk hoor, maar I like Rush more :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Is het trouwens mogelijk om te zien wie allemaal je eigen dogtag heeft verkregen? Ben eigenlijk wel benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bulls schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:04:
Is het trouwens mogelijk om te zien wie allemaal je eigen dogtag heeft verkregen? Ben eigenlijk wel benieuwd :p
bij mij zijn er weer teveel bij gekomen afgelopen paar uur op de GOT servers...
weet het liever niet tbh :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Squad Rush server opgezet.
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/85.236.109.9:20377/b_560x95.png
Staat ingesteld op hardcore en eigenlijk alles staat uit behalve FF.
Moet eerlijk zeggen heb me tot nu toe wel vermaakt, lijkt me leuk om met ze 4e eens lekker te squad rushen :D
Het is wel een stuk moeilijker, maar tegelijkertijd ook "realistischer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:59
Voor mij is dit spel echt grootse teleurstelling ooit. Ik speelde vroeger met veel liefde O-) Battlefield 1942/Vietnam Badcompany 1 heb ik ook vreselijk veel gespeeld. Maar ik erger me vreselijk aan bepaalde dingen die er inzitten

1 TOTAAL geen teamwork is iedereen rent maar wat rond of meer dan de helft is sniper en zit de hele tijd op de zelfde plek 8)7 zo erg zelfs dat alle basissen zijn veroverd door de vijand.

2 Heli is veel en veel te sterk en in deel 1 kon je die nog redelijk makkelijk uitschakelen maar als je er nu met 2 man in zit niet te doen soms vooral als ie boven onze eigen basis ligt te campen :O

3 Mini heli is veel te moeilijk te raken en met die uitbreidingen ook nog als veel te sterk ;(

4 Base campen regelmatig heb je hele squads die in je basis terreur zaaien als je net gespawnt bent poef dood |:( Of nog erger voertuigen jatten van onze eigen team in Bf1942 was dat vrijwel op de meeste servers verboden.

5 Ammo veel te weinig vooral sniper en engineer en mensen die ammo horen uit te delen doen dat nooit vrijwel nooit mee gemaakt heel soms dan

6 Single player is nog veel korter dan 1 die was nog wel redelijk lang en stukken minder lineair.

Gelukkig heb ik Mag nog waar ik me redelijk mee vermaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
1 Verschilt meestal wel per game, maar deels ben ik het er wel mee eens. Je hebt vaak teveel mensen die gaan zitten campen en weinig met de objective doen.

2 Mmmh apart, ik heb er juist vaak last van dat als ik in een heli vlieg dat ik heel snel neergehaald word, probeer eens tracer dart + rpg.

3 Met één goed sniperschot is de UAV down. Sterkte van die gun die er op kan valt wel mee toch?

4 Hier heb ik praktisch alleen last van op hardcore, maar dan nog als je eenmaal weet waar ze zitten zijn ze door de opbouw van de deployment plek meestal wel makkelijk weg te vegen.

5 Je hebt een meer ammo specialization en ik heb er juist helemaal niet vaak last van dat assaults geen ammo droppen. Anders kun je daar altijd nog om vragen.

6 De Singleplayer is inderdaad geheel anders dus ik kan begrijpen dat je hiermee teleurgesteld bent.

[ Voor 21% gewijzigd door Rynji op 23-03-2010 19:26 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net geweldig stukje combat, schiet er een paar neer met m'n M16, daarna storm ik gebouwtje in, schiet een enemy een paar keer in z'n hoofd met een pistool en op het laatst nog een mes in iemands rug omdat beide wapens leeg waren. Best epic zulke stukken :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:19:
Voor mij is dit spel echt grootse teleurstelling ooit. Ik speelde vroeger met veel liefde O-) Battlefield 1942/Vietnam Badcompany 1 heb ik ook vreselijk veel gespeeld. Maar ik erger me vreselijk aan bepaalde dingen die er inzitten

1 TOTAAL geen teamwork is iedereen rent maar wat rond of meer dan de helft is sniper en zit de hele tijd op de zelfde plek 8)7 zo erg zelfs dat alle basissen zijn veroverd door de vijand.

2 Heli is veel en veel te sterk en in deel 1 kon je die nog redelijk makkelijk uitschakelen maar als je er nu met 2 man in zit niet te doen soms vooral als ie boven onze eigen basis ligt te campen :O

3 Mini heli is veel te moeilijk te raken en met die uitbreidingen ook nog als veel te sterk ;(

4 Base campen regelmatig heb je hele squads die in je basis terreur zaaien als je net gespawnt bent poef dood |:( Of nog erger voertuigen jatten van onze eigen team in Bf1942 was dat vrijwel op de meeste servers verboden.

5 Ammo veel te weinig vooral sniper en engineer en mensen die ammo horen uit te delen doen dat nooit vrijwel nooit mee gemaakt heel soms dan

6 Single player is nog veel korter dan 1 die was nog wel redelijk lang en stukken minder lineair.

Gelukkig heb ik Mag nog waar ik me redelijk mee vermaak ;)
Disagree on alles behalve 4, maar nummertje 4 licht aan de server.

Ammo wordt er rijkelijk rondgestrooid. Even vragen werkt 99% van de tijd. Teamwork is er ook als je er maar naar zoekt. spelen met vrienden helpt enorm.
Mini heli si extreem simpel uit de lucht te krijgen. De normale chopper ook. Je moet gewoon weten hoe. Secondary van tank is bijvoorbeeld extreem effectief.

Battlefield is de singleplayer gewoon bijzaak. De multiplayer daar draait het om, alles wat er aan single player bij zit is in mijn ogen gewoon meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:26:
Net geweldig stukje combat, schiet er een paar neer met m'n M16, daarna storm ik gebouwtje in, schiet een enemy een paar keer in z'n hoofd met een pistool en op het laatst nog een mes in iemands rug omdat beide wapens leeg waren. Best epic zulke stukken :D
Ik kom ook wel eens tegen dat ik ineens op 2 man mijn M16 leegschiet en er dan 2 andere opduiken. Deze lukt me steeds vaker die gasten dan allebei te knifen. Pistol kan niet aangezien ik altijd tracer bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja als engineers ergens op willen schieten pakken ze zelf maar de tracer :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:59
Hogader schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:28:
[...]

Disagree on alles behalve 4, maar nummertje 4 licht aan de server.

Ammo wordt er rijkelijk rondgestrooid. Even vragen werkt 99% van de tijd. Teamwork is er ook als je er maar naar zoekt. spelen met vrienden helpt enorm.
Mini heli si extreem simpel uit de lucht te krijgen. De normale chopper ook. Je moet gewoon weten hoe. Secondary van tank is bijvoorbeeld extreem effectief.

Battlefield is de singleplayer gewoon bijzaak. De multiplayer daar draait het om, alles wat er aan single player bij zit is in mijn ogen gewoon meegenomen
Met die tank tweede plaats bedoel je ? Die heeft meer beperkt draai cirkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Mensen , server 2 is nog leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
* speek1984 gaat na GTST (jaja, hier ook vriendin :P ) aramdin, maffeleo, vhall en epitome toevoegen! Heb wel zin in lekkere teamplay 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:39:
[...]

Met die tank tweede plaats bedoel je ? Die heeft meer beperkt draai cirkel
maar kun je wel veel beter die chopper mee raak schieten :)
sommige mensen snappen dat principe echt nog niet net met vriend gespawned op isla innocentes(rush) als defender en ons team was teruggedrukt tot de laatste 2 punten. gelukkig stond die chopper er net en we zijn er ingesprongen en we konden op ons gemakje het vijandige team omver maaien(41 kills ) lekker van die engineers die midden op het pad gaan knielen om hun rpgs proberen af te vuren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Speek schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:15:
* console gaat na GTST (jaja, hier ook vriendin :P ) aramdin, maffeleo, vhall en epitome toevoegen! Heb wel zin in lekkere teamplay 8)
Fijn hé zulke vrouwen? Heb er hier ook één op de bank zitten die GTST aan het kijken is :X

Tijd voor een extra LCD scherm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server crashed bijna elke keer als de game voorbij is.
Erg irritant aangezien je dan al je huidige spelers kwijt bent.

Weet iemand een (temp)fix? Of ligt dit echt bij EA/Dice en moet ik wachten tot een patch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
CptChaos schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:02:
[...]
Heeft er nooit in gezeten, was foutje. :)
[...]
Er komt geen dedicated server zodat je via het lan kan spelen. Dit omdat DICE:
1) Hierdoor denkt meer grip te hebben op cheaters
2) Hierdoor meer kan verdienen, al zegt men geen winst te maken met de (dedicated) servers die verhuurd worden.
Dus dit spel kan je iet in lan spelen? Zonde want er komt blijkbaar niks nieuws uit voor in lan te spelen.... op dit gebied van games !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met GoT'ers samenspelen is meestal geen zak aan, veelal arrogante zakken die niet bereid zijn te switchen en graag een gemakkelijke overwinning hebben dan moeite moeten doen. Sorry maar als je met 4 man meer bent is het niet heel gek dat je wint he? En dan nog trots zijn ook.

Oh moet ik wel vermelden dat dit op 1 server was, die andere was het wel leuk spelen maar vond ik de maps kut :P En die Capt Chaos zeggen dat er een 24/7 rush server up was... ja met 10 man erin muts :+

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 23-03-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
yannickmerckx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:16:
Dus dit spel kan je iet in lan spelen? Zonde want er komt blijkbaar niks nieuws uit voor in lan te spelen.... op dit gebied van games !
Onder het mom van dat men cheaters en illegale spelers buiten de deur wil houden... ;)

Ik ontvang trouwens verschillende, tegenstrijdige berichten in mijn DM. De een zegt, dat de wapens in de TS niet goed zijn, andere dat die juist weer missen... Iemand die misschien ergens een lijst heeft met bevestigde wapens? En welke wapens moeten er in staan: alleen die in de multiplayer beschikbaar zijn, of ook de wapens die beschikbaar zijn in de singleplayer? :)

Over wapens gesproken, heb vandaag de AUG unlocked, fijn ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En godverdomme, join ik een andere GoT rush server, gewoon echt weer precies hetzelfde, tegenstanders hebben 4 man meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
CptChaos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:22:
[...]
Onder het mom van dat men cheaters en illegale spelers buiten de deur wil houden... ;)

Ik ontvang trouwens verschillende, tegenstrijdige berichten in mijn DM. De een zegt, dat de wapens in de TS niet goed zijn, andere dat die juist weer missen... Iemand die misschien ergens een lijst heeft met bevestigde wapens? En welke wapens moeten er in staan: alleen die in de multiplayer beschikbaar zijn, of ook de wapens die beschikbaar zijn in de singleplayer? :)

Over wapens gesproken, heb vandaag de AUG unlocked, fijn ding! :)
De wapens in de topic start ze die iig van de multiplayer en de enige die er niet bij staan zijn de gadgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:27:
En godverdomme, join ik een andere GoT rush server, gewoon echt weer precies hetzelfde, tegenstanders hebben 4 man meer.
Niet dat ik me aangesproken voel, maar vraag me al een tijdje af hoe je van team veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApOE schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:45:
[...]

Niet dat ik me aangesproken voel, maar vraag me al een tijdje af hoe je van team veranderd :P
Via het spawn menu, staat in de linker balk switch team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap echt niet waarom dingen zoals auto balance en die DX9 bug in gun turrets niet gefixed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu weer zo'n klote bug, opeens doet de helft van m'n toetsenbord en de helft van m'n muis het niet meer. Reloaden werkt niet, sprinten werkt niet. Nee lekker gamen kan je dan nog. Moet je dat hele spel weer opnieuw starten.
Waarom kan EA niet gewoon een keer wel iets goed doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:00:
Nu weer zo'n klote bug, opeens doet de helft van m'n toetsenbord en de helft van m'n muis het niet meer. Reloaden werkt niet, sprinten werkt niet. Nee lekker gamen kan je dan nog. Moet je dat hele spel weer opnieuw starten.
Waarom kan EA niet gewoon een keer wel iets goed doen?
Zoiets had ik pas ook, kon ik niet meer met me muis in het menu navigeren, kon alleen omhoog/omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja heb ik ook gehad, muis die niet meer links en naar rechts wilt. En ik maar denken dat m'n muis stuk is. Die is nu overigens wel stuk, bij het uit elkaar halen werkt op een gegeven moment de linker knop niet meer. Klote spel heeft me dus ook al een muis gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
En ik wil Anti-Aliasing onder DX9, ik heb al een W7 klaar liggen, maar geen zin om nu alweer opnieuw te installeren, was net van Vista terug naar XP gegaan door lelijke bugs.
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:11:
Ja heb ik ook gehad, muis die niet meer links en naar rechts wilt. En ik maar denken dat m'n muis stuk is. Die is nu overigens wel stuk, bij het uit elkaar halen werkt op een gegeven moment de linker knop niet meer. Klote spel heeft me dus ook al een muis gekost.
Oh en anders test je eerst nog even op het bureaublad of je muis wel naar behoren werkt nog alvorens je de boel uitelkaar haalt :z

[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 23-03-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:11:
Shift tab doet bij mij wonderen... Ik heb het elke ronde wel een keer maar dat komt omdat ik dan shift tab(steam) . Miss alt-tab gebruikt waardoor het zou kunnen komen??

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee want het gebeurde pas na zoveel tijd, dat hij gewoon bleef hangen. En een alt-tab leverde htzelfde resultaat op. Maar het gaat om het principe, zulke bugs mogen gewoon niet voorkomen. In dit spel zitten zoveel bugs en dat is gewoon echt waardeloos programmeer werk.

Zelfde met de auto balance die niet werkt, het begint nu gewoon echt te irriteren. De helft van m'n potjes vanavond hadden op een gegeven moment teams waarbij de ander 4 man meer had. Dat moet toch niet kunnen?

[ Voor 67% gewijzigd door Tsurany op 23-03-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Uiteraard. Het is ook niet goed. Maar ach als we met 4 man minder nog weten te winnen des te leuker ik het vind. :D

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Xenomorphh schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:24:
Uiteraard. Het is ook niet goed. Maar ach als we met 4 man minder nog weten te winnen des te leuker ik het vind. :D
4 man minder geef ik zelf ook helemaal niks om, des te meer killvoer voor ons. Boeit me zowiezo niet dat ik perse wil winnen. vind het veel leuker als ik met vriendne fun kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
Het vervelende is dat je niet van Team kan switchen door zo achterlijke cooldown juist omdat ik de zwakke partij wil joinen. Dit omdat ik balanced teams leuker en uitdagender vind om mee te spelen.

Voor de rest een heerlijk spel, alleen die m60....

[ Voor 0% gewijzigd door uray op 23-03-2010 23:33 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Word echt hoog tijd dat EA / DICE hier wat aan gaat doen. Het begint meerderen al uit de spuitgaten te komen, want ik zie op steeds meer servers bij de message of the day (zo noem ik hem maar eventjes) o.a. in staan fair play of fair teams e.d.

Ook al wacht je nog op de revenge kill (waarom mij onduidelijk btw), maar ben het hier wel met je eens :+
Hogader schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:29:
De wapens in de topic start ze die iig van de multiplayer en de enige die er niet bij staan zijn de gadgets
Dat is wel een goede ja, iemand die een goede page weet die de gadgets en specializations mooi op een rijtje heeft per class? :)

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:03:
[...]

Zoiets had ik pas ook, kon ik niet meer met me muis in het menu navigeren, kon alleen omhoog/omlaag.
Idd. Ken het probleem. Heb het ook wel eens gehad.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Een paar dagen terug heb ik dit even door gegeven.
Customer
03/21/2010 09:21 AM
Looking at the leaderboard ingame I see that the #1 is Bu.Rogers and he has a Kill Death ratio of more than 100, while the best others have about 5. I find this impossible to do without cheating. Even on a BC2stats you can see his accuracy and there are some weapons where he has 90% accuracy. I also have read post about him and by him on seperate forums, where even admitts he is cheatig because if others do it why should he be in disadvantage.

I strongly recommend you will look in to his stats and gameplay because this is off the scale. I assume he uses an aimbot and what not.
En kreeg een antwoord.
Response (EARepRadley)
03/23/2010 05:16 PM
Greetings,

Thank you for contacting Electronic Arts Customer Support.

I sincerely apologize for the inconvenience caused to you due to late reply.

Thank you for bringing this to our attention. I have passed the information to the team that handles investigations

and they will research this and take action against the player if needed.

Again thank you for bringing this to our attention.

Hope this information helps.

Keep playing games & enjoy a lot. Thanks for your patience & cooperation. I really appreciate it.

If there is anything else we can help you with please let us know. Wish you a great week ahead !

Thanks & Regards,

Radley
EA Customer Support
Ondertussen weet ik dus dat hij een statspadder is en geen cheater, maargoed.
Ik hoop dat hij even goed gebanned word. O-)

so long lame-ass :w

Vraag me trouwens af waarom ze dat zelf niet ontdekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
CptChaos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:52:
[...]
Dat is wel een goede ja, iemand die een goede page weet die de gadgets en specializations mooi op een rijtje heeft per class? :)
Gadgets

specializations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:46
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:20:
Met GoT'ers samenspelen is meestal geen zak aan, veelal arrogante zakken die niet bereid zijn te switchen en graag een gemakkelijke overwinning hebben dan moeite moeten doen. Sorry maar als je met 4 man meer bent is het niet heel gek dat je wint he? En dan nog trots zijn ook.

Oh moet ik wel vermelden dat dit op 1 server was, die andere was het wel leuk spelen maar vond ik de maps kut :P En die Capt Chaos zeggen dat er een 24/7 rush server up was... ja met 10 man erin muts :+
Zat na alle lovende 'Wij tweakers spelen zo lekker samen en zijn zoooo goed' gister op dezelfde server, maar inderdaad aan de kant met '4 man meer'.....Ik zelf kon niet switchen omdat ik dat al 'te vaak' had gedaan. Maar als je gewoon had gespeeld ipv de hele tijd de chat vol te spammen, hadden jullie ws. gewoon gewonnen, want het was echt close (ronde met die sneeuw, weet niet hoe die map heet).

Eerdere potjes was de team balance ver te zoeken , alhoewel de teams bijna gelijk van grootte waren, was er een grote onbalans in de skills van de beide partijen. Daar doe je m.i. weinig aan.

Merkte wel dat een aantal [GoT]-ters een favoriet wapen hebben.....ik noem het voortaan maar de [GoT]-tube.... :X

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@aramdin
Ben gisteren even bij je ingame geweest, maar zoals je vast merkte ben ik echt nog een beginner. Meestal speel ik conquest, was dit niet echt gewend :P Hardcore mode was dus al helemaal te veel voor me :9
Ik ga eerst maar eens goed oefenen!

* speek1984 heeft overigens maffeleo en epitome ook toegevoegd. Kreeg bij Vhall een foutmelding (naam onbekend), maar zie nu dat ik hem verkeerd invoerde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na heel veel frustratie over het openbaar vervoer... de pc willen opstarten doet hij het niet meer.... system recovery 1 uur laten draaien... heeft hij het herstel punt gepakt voordat ik BFBC2 heb geinstalleerd.... dus BFBC2 opnieuw installeren... kan ik eindelijk gaan zitten kijkbuizen op de apenrots... heb ik een ping van 300 op alle nederlandse servers... alsof ik gwoon absoluut niet mocht gamen ofzo lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ja de server bleef maar die Conquest Desert map draaien. Ik ging wel lekker met mijn C4. Tanks opblazen en met C4 buggies rondrijden :P

Het viel me trouwens op dat haast niemand enemies spotte. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

CptChaos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:52:
iemand die een goede page weet die de gadgets en specializations mooi op een rijtje heeft per class?
Ik gebruik BattleFieldBadAss voor dat soort info (staat al bij de links in TS).
Gebeurt wel heel vaak, ja ...
Heb gisteren een hele tijd op die Irish E-sports (ook [GoT]) gespeeld, daar bleef het lekker balanced tot m'n verbazing ...
Met GoT'ers samenspelen is meestal geen zak aan, veelal arrogante zakken die niet bereid zijn te switchen en graag een gemakkelijke overwinning hebben dan moeite moeten doen.
Er zitten er inderdaad een stel bij die meer geïnteresseerd zijn in hun k/d en w/l dan in het spelletje .. jammer. Heb er minstens 1 zelfs zien switchen naar een team dat al stacked was :( (maar ja, als de 'balancer' dat toestaat, vraag je er ook om. in andere games stappen losers gewoon uit het verliezende team net voor het eind, hier kunnen ze zelfs naar het winnende team overstappen !!)

[ Voor 67% gewijzigd door Goner op 24-03-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister avond de worst BFBC2 avond tot nu toe gehad. Ik dacht ik join een hardcore server (ZUN hardcore.nl oid) en daar joinde ik het team wat tegen die ZUN gasten aant spelen waren. En 8 keer gewonnen. En niet net aan, maar met 92 tickets over (conquest). Zeker toen y_nor er bij kwam ging alles naar de klote. Het was eigenlijk te saai om er in te blijven. En toen plots lade hij een rush map, maar het bleek squad deathmatch te zijn, en die wonnen we, dus nu alleen nog een squad rush pin ^^

Maar wel compliment aan de ZUN gasten dat ze niet aan het whinen waren dat ze verloren en dat ze ook geen mensen ui de server getrapt hebben omdat ze beter waren. Ze waren wel altijd een 4 man squad en bewogen ook als een 4 man squad. Ik hoop voor ze dat ze als squad wat andere servers aan doen en ook gewonen servers om beetje meer te wennen aan de game :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:28:
Heb gisteren een hele tijd op die Irish E-sports (ook [GoT]) gespeeld, daar bleef het lekker balanced tot m'n verbazing ...
Gebeurt heel vaak ja. Voortaan ga ik denk ik toch een andere server opzoeken tot dat autobalance gefixt is. Gewoon eentje die constant vol is, dan is het meestal ook wel eerlijk.
Er zitten er inderdaad een stel bij die meer geïnteresseerd zijn in hun k/d en w/l dan in het spelletje .. jammer. Heb er minstens 1 zelfs zien switchen naar een team dat al stacked was :( (maar ja, als de 'balancer' dat toestaat, vraag je er ook om. in andere games stappen losers gewoon uit het verliezende team net voor het eind, hier kunnen ze zelfs naar het winnende team overstappen !!)
Precies, de balancer zuigt echt, maar dan nog kunnen mensen zo netjes zijn te switchen.
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:16:
Hmmm ja de server bleef maar die Conquest Desert map draaien. Ik ging wel lekker met mijn C4. Tanks opblazen en met C4 buggies rondrijden :P
Ja ik vind die grote mappen echt niks aan, zonder voertuig zijn ze enorm saai.
Ja probeer het zelf steeds meer te doen, maar zodra ik ze zie open ik het vuur en dan vergeet ik nog wel eens tegelijkertijd te spotten.
MasterMaceMichu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:03:
[...]

Zat na alle lovende 'Wij tweakers spelen zo lekker samen en zijn zoooo goed' gister op dezelfde server, maar inderdaad aan de kant met '4 man meer'.....Ik zelf kon niet switchen omdat ik dat al 'te vaak' had gedaan. Maar als je gewoon had gespeeld ipv de hele tijd de chat vol te spammen, hadden jullie ws. gewoon gewonnen, want het was echt close (ronde met die sneeuw, weet niet hoe die map heet).
Ja maar constant tegen een overmacht spelen vind ik zelf niet veel aan, je bent altijd outgunned.
Eerdere potjes was de team balance ver te zoeken , alhoewel de teams bijna gelijk van grootte waren, was er een grote onbalans in de skills van de beide partijen. Daar doe je m.i. weinig aan.
Dat is ook wel vervelend ja, maar dan is het een kwestie van dat de vijand beter is, niet dat ze gewoon meer man hebben.
Merkte wel dat een aantal [GoT]-ters een favoriet wapen hebben.....ik noem het voortaan maar de [GoT]-tube.... :X
Mwah denk dat die op heel veel servers als primair wapen gebruikt wordt. Hij heeft ook wel nut maar teveel gebruiken hem als primair wapen, halen meer kills met dat ding dan met hun assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:48:

Mwah denk dat die op heel veel servers als primair wapen gebruikt wordt. Hij heeft ook wel nut maar teveel gebruiken hem als primair wapen, halen meer kills met dat ding dan met hun assault rifle.
Mwah het is nog lang niet zo erg als in Desert Combat, daar was het op een gegeven moment net UT in die map Lost Village >:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:48:
quote:

Ja probeer het zelf steeds meer te doen, maar zodra ik ze zie open ik het vuur en dan vergeet ik nog wel eens tegelijkertijd te spotten.
ik betrapte mijzelf er gister op dat ik op Q aan het rammen was en er kwam geen driehoekje kwam en ik wel mijn poppetje hoorde schreeuwen even later realiseerde ik me dat ik in hardcore speelde en de 3D spotting niet aan stond.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hm.. Spotten moet dus handmatig gebeuren? :o Zal vanmiddag eens uitzoeken hoe dat moet dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:58:
[...]

Hm.. Spotten moet dus handmatig gebeuren? :o Zal vanmiddag eens uitzoeken hoe dat moet dan :9
Op de PS3 met Select volgens mij. In elk geval een stuk lastiger om snel te doen dan op de PC waar het met Q is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lewt schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:58:
[...]
ik betrapte mijzelf er gister op dat ik op Q aan het rammen was en er kwam geen driehoekje kwam en ik wel mijn poppetje hoorde schreeuwen even later realiseerde ik me dat ik in hardcore speelde en de 3D spotting niet aan stond.
Ja misschien zelf maar eens hardcore spelen, kunnen ze me niet verwijten dat ik niet spot :P
DenniZ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:57:
[...]
Mwah het is nog lang niet zo erg als in Desert Combat, daar was het op een gegeven moment net UT in die map Lost Village >:)
Zelf nooit gespeeld maar zolang er een instagib rifle in zit vind ik het prima :+
[...]
Standaard met de Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Op de PS3 met Select volgens mij. In elk geval een stuk lastiger om snel te doen dan op de PC waar het met Q is.
mwah, erg lastig is dat niet hoor, t vergt alleen enige gewenning. Ik heb zelf alleen nogal de vervelende tic om zodra mn duim naar select gaat mn wijsvinger te laten verschuiven naar L2, waardoor spotten veelal gepaard gaat met een granaat die vertrekt. In slechts 1 op de 10 gevallen levert dat een lucky kill op :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sniper kan een additional auto spot kit toevoegen aan zijn scope heb ik begrepen van badassbattlefield. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat rete irritant als je medic bent met redelijke gear op FF ON servers.

Op de GoT server wordt ik regelmatig door een medemedic geteamkilled, gear gepakt en dan revived.

Om ziek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:11:

Op de GoT server wordt ik regelmatig door een medemedic geteamkilled, gear gepakt en dan revived.

Om ziek van te worden.
lol wtf :+

lame ass mofo's corpse stealing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ah thanx, vanmiddag eens testen dan :) Worden dan automatisch alle eenheden in een bepaalde straal om je heen doorgegeven? Of echt je gezichtsveld?
sniper kan een additional auto spot kit toevoegen aan zijn scope heb ik begrepen van badassbattlefield. ;)
Nah, sniper houd ik niet zo van. Doordat er veel mensen mee campen heb ik er een soort afkeer tegen ontwikkeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:18:

Ah thanx, vanmiddag eens testen dan :) Worden dan automatisch alle eenheden in een bepaalde straal om je heen doorgegeven? Of echt je gezichtsveld?
daar waar je crosshair is... kortom waar je op mikt die worden gespot.
Nah, sniper houd ik niet zo van. Doordat er veel mensen mee campen heb ik er een soort afkeer tegen ontwikkeld :P
kan kan... maar die moeten juist spotten zodat het kannonenvoer ze gemakkelijker kan afknallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Speek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:18:
[...]

Alleen de specifieke vijand waar je op scoped kan je spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Speek schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:19:
@aramdin
Ben gisteren even bij je ingame geweest, maar zoals je vast merkte ben ik echt nog een beginner. Meestal speel ik conquest, was dit niet echt gewend :P Hardcore mode was dus al helemaal te veel voor me :9
Ik ga eerst maar eens goed oefenen!

* maffeleo heeft overigens maffeleo en epitome ook toegevoegd. Kreeg bij Vhall een foutmelding (naam onbekend), maar zie nu dat ik hem verkeerd invoerde :X
Ik heb je geaccepteerd.. Vandaag zal BF:BC2 binnen zijn :9~

Heb alleen vergadering tot 20:00uur vanavond ! |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tsjek het filmpje how not to be a noob in BFBC2. Staat volgens mij nog in de startpost.

Spotten is zo belangrijk voor het teamaspect. Bovendien kun je altijd rekening houden met je strategie en je hoe moet bewegen, ook voor je medespelers. Vooral bij de gamemode Rush is het van belang, als attacker, om te weten waar de verdedigende partij uithangt. Ipv head on, als een blind paard te gaan aanvallen.

Ik spot altijd, het is na fire primary de meest gebruikte functie voor mij. Sterker nog, ik spot eerst voordat ik het vuur open op zee enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23

Om ziek van te worden.
Ik vind FF uberhaupt geen goed idee op servers, dit geeft alleen maar frustraties.
Vooral op servers die bijna geen admins hebben, en ook al hebben ze admins leverd dit alleen maar veel onnodig werk op voor ze.
[...]
[...]

I had gisteren eventjes (half uurtje) een Beta Auto Balancer gebruikt op de onze Irish E-Sports server, misschien dat het dat was?
De Auto Balancer werkt nog wel onvriendelijk, gisteren werd namelijk een clan member tot twee keer toe gekicked terwijl hij niet kon switchen.

De Beta Auto Balancer kan je hier vinden, gebruik op eigen risico ;)
http://forums.electronica...ancer-available-beta.html

[ Voor 26% gewijzigd door Earzz op 24-03-2010 10:55 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:50:
De Beta Auto Balancer kan je hier vinden, gebruik op eigen risico ;)
http://forums.electronica...ancer-available-beta.html
goed dat je daarover na denkt! het is wel een erg belangrijk aspect voor een leuke pot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
Maar gekicked worden na een switchlock is niet erg vriendelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30

Om ziek van te worden.
LOL dat meen je niet serieus wat een jaloerse honden zijn dat !!

Dat lijkt me inderdaad zeer vervelend voor jouw >:)

Wel heb ik meegemaakt dat ik ge fragged word door een enemy en dan gerived word door een friendly medic maar dat ik opeens een andere kit heb.

[ Voor 14% gewijzigd door JT888 op 24-03-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:03:
[...]

dat had ik ook, tot ik de joystick uittrok ;)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Earzz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:50:
De Auto Balancer werkt nog wel onvriendelijk, gisteren werd namelijk een clan member tot twee keer toe gekicked terwijl hij niet kon switchen.
Stond die player in de white-list ?? Meld anders in die thread, die Crispy staat open voor alle advies en klachten, zo te lezen.
Als ik zo de thread eens lees, schijnt de balancer goed te werken ... er is alleen wat discussie over terugmelden van server-info naar de auteur, maar daar heft-ie een goeie uitleg voor.
Hopelijk kan iemand daar eens naar de code kijken om de ongerustheid weg te nemen.

Nou moet DICE allleen nog even de code aanpassen dat geswitchede (?) spelers niet nog een keer kunnen switchen. Wat nu gebeurt is dat losers een paar minuten voor het eind naar het winning team stappen en door de tool niet aangepakt kunnen worden :(
Of misschien een auto-kick voor lui die kort voor het eind overstappen naar het winnende team ?

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 24-03-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar als hij niet kan switchen kan de server hem toch gewoon switchen? Lijkt me dat die geen last heeft van het limiet.

En het moet gewoon zo zijn dat een switch onmogelijk is als jou team daardoor met 2 man minder zou spelen. Dus bij 16-15 kan je wel van het team met 16 naar het team met 15 switchen maar andersom kan niet. En bij 16-16 kan je ook niet switchen omdat je dan 15-17 krijgt, wat je ook niet wilt.

Trouwens wat me op viel, Dice bepaalt heel dictatoriaal dat spelers perse [] om hun clan tag moeten hebben, heb je als tag <GoT> dan word het nu [<GoT>], nogal ridicuul.

[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 24-03-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08 15:59
JT888 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:03:
[...]

LOL dat meen je niet serieus wat een jaloerse honden zijn dat !!

Dat lijkt me inderdaad zeer vervelend voor jouw >:)

Wel heb ik meegemaakt dat ik ge fragged word door een enemy en dan gerived word door een friendly medic maar dat ik opeens een andere kit heb.
Dat had ik gister ook 3 keer op de GoT-server. Ik denk eerder dat het komt doordat je allebei een teammember wil reviven en de ander mij per abuis een zapp geeft (hoop ik dan maar. Uitgaan van het goede he ;)) omdat ik eerder het teamlid had gerevived.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defib kan toch niet teamkillen? Knife kan het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

[...]

[...]
Daar kreeg ik ook wel meldingen of mensen over wilden stappen en dat gebeurde volgens mij wel netjes (alleen switch ik naar defender en krijg vervolgens de melding dat daar teveel mensen heen zijn en kon dus weer terug naar attack)
Alleen erg jammer dat op die server de Punkbuster uitstaat, trekt toch een bepaald soort speler aan.
Misschien is er een goede rede dat het uitstaat, maar ik heb het toch liever aan.
Gelden bans voor cheaters op die server wel?

Ik verbaas me nog steeds over de stats die bijv een speler genaamd Kontvocht haalt (35-0 in een potje en gisteren iets van 29-10). Nu had ie bij de 35-0 wel een erg goed camp plekje, maar toch, blijf mijn vraagtekens erbij zetten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Tsurany schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:20:
[...]

Trouwens wat me op viel, Dice bepaalt heel dictatoriaal dat spelers perse [] om hun clan tag moeten hebben, heb je als tag <GoT> dan word het nu [<GoT>], nogal ridicuul.
Vind ik totaal geen probleem. Sterker nog, dat is wat mij betreft maar beter ook. Die bende die je soms ziet in CoD (MW2, maar ook alle oudere versies), CS en veel andere spellen is wat onoverzichtelijk.

Ze mogen wat mij betreft wel even aangeven dat ze er zelf haken omheen zetten, de helft van de GoTters heeft nu [[GoT]] als tag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:33:
Vind ik totaal geen probleem. Sterker nog, dat is wat mij betreft maar beter ook. Die bende die je soms ziet in CoD (MW2, maar ook alle oudere versies), CS en veel andere spellen is wat onoverzichtelijk.

Ze mogen wat mij betreft wel even aangeven dat ze er zelf haken omheen zetten, de helft van de GoTters heeft nu [[GoT]] als tag :P
Goed ik vind wel dat het de vrijheid beperkt... zelf in verschilde CoD clans gespeeld waar je de vrijheid had om kleur en tekens zelf in te stellen!

zelf loop ik ook rond met [[GoT]] x)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.