Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:50:
Ik ben nu bezig met alle wapens bronze te halen maar dat valt niet mee. Ook omdat ik er nog een aantal moet vrijspelen.Bij de pins en awards staat trouwens ook dat je alle wapen pins moet hebben. Is de C4 nou een wapen of een explosief? Zelfde met de tube, daar staat vier kills per ronde en die heb ik nog nooit gehaald (ben niet zo'n tuber, ik mis namelijk altijd

) maar ook daarvan is me niet duidelijk of dat nou als een explosief of een wapen telt.
Dat vehicle damage is me ook niet echt duidelijk. Ik zie soms wel eens +30 staan maar is dat nou damage of alleen al als ik het raak? Een heli heeft namelijk nogal wat hitpoints en ik zie dan wel dat ik het raak maar geen damage boodschap.
Heli heeft 500 health, tanks (lees: alle voertuigen met rubsbanden) hebben 1250 health. "Tanks" hebben een 2x damage multiplier als je ze in de kont of zij raakt. De russische APC is het enige voortuig met een 1.2x damage multiplier voor de voorkant, naast de 2x damage multiplier voor de zijkant en achterkant. Voertuigen hebben 500 health en geen aparte damage multiplier voor voor- of achterkant. Quadbike moet het redden met een magere 250 health.
Heli's raken echter enorm uit balans wanneer je ze raakt, waardoor ze vrijwel altijd neerstorten, ook al raak je ze maar met een granaat van een granaatwerper. Je krijgt hiervoor gewoon 100 puntjes voor het opblazen van een heli, +50 punten voor iedere gedoodde inzittende, wat zelden voorkomt (men springt eruit)
De RPG doet 360 schade, de GC 280 en de AT4 doet 420 schade. De blast-damage is hierbij niet meegerekend, maar komt ongeveer neer op maximaal 100 extra damage, afhankelijk van waar je de tank raakt. De blast-damage wordt niet beinvloed door de damage-multiplier van voertuigen.
Je krijgt 100 punten voor het opblazen van een vijandelijk voertuig zonder inzittenden, onafhankelijk van het type voertuig. (UAV, heli, tank, mounted weapon). Per inzittende krijg je 50 punten, indien ze niet gevlucht zijn.
De CG launcher is de enige launcher die zijn raketten onder hoge snelheid afvuurt en daarbij een grotere blastradius heeft. De CG launcher doet 100 damage tegen personen (persoon heeft 100 health) over 4.8 meter en loopt daarna af tot 0 tot 8 meter. RPG en AT4 hebben een veel kleiner bereik en zijn daarom niet geschikt tegen personen. Deze 2 doen echter wel meer damage tegen voertuigen.
De GC launcher vuurt zijn raket af met een snelheid van 75*, exact even snel als een weggeschoten tracer dart. De RPG vuurt zijn raket af met 40*, waarbij tracer-locked raketten toenemen in snelheid tot 50*. De AT4 launcher schiet zijn raket af met 25* en heeft een toenemende snelheid tot 50*.
C4 en AT-mine doen 865 damage tegen voertuigen. Hoe het zit met de damage-mutliplier van tanks is niet duidelijk.
Hoe het zit met die 30 punten voor vehicle damage is mij ook onduidelijk. De ene keer raak je 'm een enkele keer en krijg je 30 punten, de andere keer schiet je 3 rakketten tot-ie kapot is en krijg je geen 30 punten, maar wel de 100 punten voor het vernietigen ervan.
De tube is niet zo moeilijk. Schiet met je assault weapon gassies neer. Kogels op? Moet je herhalen? Wissel naar granaat werper of pistool. Granaatwerper werkt ook goed tegen gassies achter ramen: als je schiet op het raamkozijn gaat de muur stuk; met geluk heb je het gassie erachter ook dood.
C4 is een explosief, geen wapen, net als tube, launcher en granaat.
UAV heeft 50 health, wat 2x zo weinig is als een soldaat, en is het enige voortuig dat vatbaar is voor ieder wapen, dus twijvel niet om een UAV neer te schieten met je pistool of SMG. Een UAV kan je echter geen schade aanbrengen met je mes, dus mocht er ooit een UAV voor je neus vliegen, of krijg je zomaar de unieke gave om te kunnen vliegen: de UAV kan je niet knifen. Helaas.
De machine gun van de UAV (W ALT V aanzetten als vehicle perk) doet slechts 10 damage. De raket doet 400 damage tegen tanks en 135 tegen personen over een radius van 1.5 meter, aflopend naar 0 tot 6 meter.
[
Voor 20% gewijzigd door
Gamebuster op 23-03-2010 14:08
. Reden: spelfixes, extra uitleg, etc etc etc ]