[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekooktEi schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:47:
[...]

Nee, je moet zo'n afstand tot je target hebben, dat je bullet drop in moet schatten, ofwel je hebt pas een marksman headshot als je boven het hoofd van het doelwit moet mikken. Daarom krijg je ook zoveel punten; het is moeilijker in te schatten dan wanneer het doelwit dichtbij is.
nou nee, ik heb ze ook gehad als medic.
ik denk dat het gewoon een headshot is, en soms zie je dat al op een meter of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Robbert1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:55:
[...]

echt, hij stond hier een paar dagen terug ook. Een paar tweakers hebben het uitgeprobeerd, en het werkt idd. Maar volgens mij is dit het enige huis in heel BC2 met zo'n hekstructuur
Heb het net getest op een lege server en jawel het werkt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Gamebuster schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:17:
[...]

Inderdaad. Ik kan ook wel zeggen: De PC versie is beter; geen xbox360 consoles die zomaar kapot gaan. Geen PS3 die 300 euro kost en 50~70 euro per game.

En een PC heb ik al. Het verschil tussen mijn normale PC en mijn "game" PC is een prijskaartje van 160 euro voor de 9800GT 1024mb, welke nu nog maar ~100 euro is.
Hier ook een game PC en een PS3, toch geef ik bij shooters steeds vaker de voorkeur aan de PS3, het speelt moeilijker, maar veel minder cheaters en gewoon lekker op de bank gamen. Iedereen dezelfde machine voelt ook eerlijker (okay sommige spelen met de FragFX of Fragnstein, maar dit is volgens mij in BF:BC2 veel minder als in COD:MW2).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
jongens vrienden van mij hebben een nieuwe server geopend gewoon normal
de server heet : |DFK| het is een ranked server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
Jumpman schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:07:
[...]

Hier ook een game PC en een PS3, toch geef ik bij shooters steeds vaker de voorkeur aan de PS3, het speelt moeilijker, maar veel minder cheaters en gewoon lekker op de bank gamen. Iedereen dezelfde machine voelt ook eerlijker (okay sommige spelen met de FragFX of Fragnstein, maar dit is volgens mij in BF:BC2 veel minder als in COD:MW2).
Ik heb een 360, maar shooters speel ik veel liever op de pc. Cheaters vind ik best wel meevallen, ik kom ze amper tegen, en anders join ik wel een andere server. Ik ben er nu pas 1x eentje tegengekomen. Daarbij vind ik het ook makkelijker samenspelen met vrienden icm met Teamspeak en Xfire. Ook kan ik totaal niet omgaan met een controller in een FPS. Een singleplayer lukt nog wel, maar als het echt op reactietijd aankomt zoals online bij MW2 of BC2, dan bak ik er echt helemaal niks van. Op de bank hangen gaat voor mij ook niet op, zodra het online gaat komt er toch een soort competitiedrang in mij naar boven waardoor ik altijd op het puntje van mij stoel ga zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Dersan schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:48:
Hmmm, echt of fake? Heb het nog niet uit kunnen proberen, kan ik pas vanavond.

[video]
werkt.
zodra beide delen van het hek stuk zijn, is gebouw ook stuk.
ik schoot perongeluk met men F2000 op stukje hek, lost objectie -100 punten :(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan met een pc ook gewoon via de bank gamen op je LCD scherm met home cinema systeem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de ps3 was er een kleine patch eerder deze week, volgens mijn voor de store alleen.
Verder blijven de EA servers zwaar klote, hebben wat clanmatches geprobeerd maar zijn er mee gestopt
omdat er steeds gasten uitgegooit werden of hun rangen op 0 stonden.
Paar keer per avond moet de stroom van de ps3 af omdat hij vast staat, bij iedere harde reset heb je wel kans op
een data beschadiging.

plz laten ze aub de boel eens goed afmaken, tis echt een mooie schooter, met andere games zijn ze veel sneller met fixen.
Denk idd dat de prio. bij de pc versie ligt.
Zucht.....60 euro betaald voor een game die niet af voelt.

Hopelijk wordt het niet zo'n flop als Operation Flashpoint, want inmiddels heeft het gros in onze clan al afgehaakt
en gaan pas weer spelen als de boel normaal draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Iedereen dezelfde machine voelt ook eerlijker (okay sommige spelen met de FragFX of Fragnstein, maar dit is volgens mij in BF:BC2 veel minder als in COD:MW2).
Alleen diegene met een oud 4/3 tv-tje is wel in het nadeel.

Ik prefereer ook de bank. En niets liever dan een analoge stick aan m'n duim ipv toetsen indrukken op een keyboard. :)

Kameraad en ik waren even aan het testen. Ik was medic, hij was assault. Ik gooi em een doosje medic toe, hij me een doosje ammo. Hij bezeert zichzelf express met een granaat en ik schiet m'n gun leeg. Kregen beide squad punten :)

Uiteindelijk had ik 1300 punten, hij 450, dus voor de assault kan het niet echt uit.
Maar wel leuk ff dom ouwehoeren.. :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Snowwie op 23-03-2010 01:32 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
ik heb inmiddels een 2e bak gescoord ( perhaps ter vervanging van lagging 1e bak) , details volgens later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05

[video]
Ongelovelijk, maar waar. Heb het getest. Pistool, knife, machine gun, raket; maakt niet uit: sloop dat deel van het hek en *kaboom* gaat het gebouw.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

TepelStreeltje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:26:
[...]

werkt.
zodra beide delen van het hek stuk zijn, is gebouw ook stuk.
ik schoot perongeluk met men F2000 op stukje hek, lost objectie -100 punten :(
-10 punten geloof ik?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Idd, -10, niet -100.

Erg vreemd, aangezien damage op eigen M-COM meer minpunten heeft dan het gebouw laten instorten. Met C4 je eigen M-COM raken geeft meer minpunten.

[ Voor 31% gewijzigd door Gamebuster op 23-03-2010 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
tvp

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
mensen
er is nog een got bak bij
212.187.208.140:19567
Have phun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

flessuh

Set sail for fail!

GekooktEi schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:47:
[...]

Nee, je moet zo'n afstand tot je target hebben, dat je bullet drop in moet schatten, ofwel je hebt pas een marksman headshot als je boven het hoofd van het doelwit moet mikken. Daarom krijg je ook zoveel punten; het is moeilijker in te schatten dan wanneer het doelwit dichtbij is.

[...]

Ah, dat vroeg ik me ook al af, waarom ik er exact 79 punten voor kreeg :P Vandaar dus, gaat per paar meter ofzo.
ik ben wel benieuwd waarom je geen extra punten krijgt voor een bewegend doel, want dat is wel een stuk moeilijker

mijn record staat nog op +312 punten marksman, maar die afstand was ook echt niet normaal (met de Col vlak boven het dikke stukje van de crosshair met 12x scope)
dit was op arica harbor, het eerste stuk...sniper heaven >:)

Overigens is het inderdaad best makkelijk dan om recon punten te scoren, constant spotten, en zelf wat schieten, mortieren voor tanks die stil staan, easy points 8)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

[video]
Heel erg echt :X

Gisteren op de GoT server heb ik die truck uitgehaald.

We verovereden het eerste eiland, ik ging tellen. na 21 seconden ging ik het "verboden" gebied in. Met nog 1 seconde te gaan voor ik dood zou gaan, kwam het tevoorschijn. 3 tellen later double tube ik de enige defenders die er tot dan toe zijn, en knive ik het gebouw naar beneden.

Het gaf me een fantastisch gevoel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

He fokkert, je kan ook een bookmark aanmaken

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:57:
[...]

We verovereden het eerste eiland, ik ging tellen. na 21 seconden ging ik het "verboden" gebied in. Met nog 1 seconde te gaan voor ik dood zou gaan, kwam het tevoorschijn. 3 tellen later double tube ik de enige defenders die er tot dan toe zijn, en knive ik het gebouw naar beneden.

Cool :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ErA schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:57:
[...]

andy vond het nodig om het te testen terwijl we aan het defenden waren. daardoor bleef trouwens die objective gewoon op de kaart staat terwijl die opgeblazen was :+

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

duiveltje666 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 06:46:
er is nog een got bak bij
212.187.208.140:19567
IP ? Hoe gebruik je dat in de server browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:30:
Net mooi momentje, 7 GoT'ers achter elkaar afgeschoten met m'n G3 en M1911, geen idee of het constant dezelfde waren die gerevived werden maar voelde me wel effe epic :D
Ben gisteravond ook eens los gegaan met de G3 en explosives. Ging best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de G3 is echt nice :D Enige dat ik mis is een scope en hij is naar mijn gevoel op lange afstand niet erg accuraat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo jammer dat het nogal een tijdje duurt voordat je de meest brute wapens kan gebruiken... als ik rond kijk in een server ben ik, omdat ik niet zo vaak en lang kan spelen door stage werk en sport, de laagste rank. Het verschil in wapens merk ik duidelijk vooral als ik ook eens een upgrade krijg weet ik weer waarom ik dat andere wapen zo niet werken vond. Je merkt het verschil tussen een low rank en high rank wel duidelijk het is niet het verschil in Uren dat je hebt gespeeld. Want in mijn geval ik ken nog geen 1 map helemaal uit mijn hoofd, ik ken iedere map wel een gedeelte dat ik gespeeld heb. Ik ben van mening dat ook de wapens zorgen voor een duidelijker verschil tussen low en high ranked spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Ervaring is ook niet alles merk ik... Ik ben nog steeds een fervent BF2 speler, en heb daar al bijna 1000 uur op zitten, eindig daar steevast hoog qua punten (uitzonderingen daargelaten) maar ooow wat ben ik slecht in BFBC2.

In closecombat ben ik altijd de sjaak met tubes en m60 als weerstand en veel level >20 spelers, en als ik beetje recon speel wordt ik doorgaans na 1 of 2 schoten wel weer gesniped. Ik kan nog niet wennen aan het kleinere speelveld en de dichtere begroeiing... Ik moet wel zeggen dat ik ook niet niet bijster veel gespeeld heb. vrienden/huisgenoten/broertjes spelen ook bf2 (legacy-pc's :P ) en samen spelen is toch het leukst, dus zitten we vaak achter BF2..
Ik zal vanavond eens kijkje nemen bij een van de [GoT] servers! (mijn ingamenick: 0570_LR )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lredev schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:47:
Ervaring is ook niet alles merk ik... Ik ben nog steeds een fervent BF2 speler, en heb daar al bijna 1000 uur op zitten, eindig daar steevast hoog qua punten (uitzonderingen daargelaten) maar ooow wat ben ik slecht in BFBC2.

In closecombat ben ik altijd de sjaak met tubes en m60 als weerstand en veel level >20 spelers, en als ik beetje recon speel wordt ik doorgaans na 1 of 2 schoten wel weer gesniped. Ik kan nog niet wennen aan het kleinere speelveld en de dichtere begroeiing... Ik moet wel zeggen dat ik ook niet niet bijster veel gespeeld heb. vrienden/huisgenoten/broertjes spelen ook bf2 (legacy-pc's :P ) en samen spelen is toch het leukst, dus zitten we vaak achter BF2..
Ik zal vanavond eens kijkje nemen bij een van de [GoT] servers! (mijn ingamenick: 0570_LR )
dat is het feit wat ik ook overal merk... meestal top player in CoD1,2 MW1& BF2... maar als het aankomt op BFBC2 dan is het echt slecht.... het wapenverschil is duidelijk te merken op het feit dat je in close combat bent... en je probeert iemand van dezelfde kit te downen die 20 lvl's hoger is dan jouw!

Nu ligt de nadruk op het wapenverschil / kit verschil duidelijker dan wat je hebt wanneer je een spel speelde als CoD 1 of 2 daar kon je puur het wapen kiezen en was het duidelijke verschil de kennis en vaardigheid van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Goner schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:26:
[...]

IP ? Hoe gebruik je dat in de server browser ?
als filter ff [Got] gebruiken , dan zie je vanzelf de description
Where tweakers are being born and killed #2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:45:
Ja de G3 is echt nice :D Enige dat ik mis is een scope en hij is naar mijn gevoel op lange afstand niet erg accuraat.
Nou! :(

Telkens schoot me dood bij die containers. Vervolgens werd ik door zo'n n00b gerived zodat jij me gelijk weer kon killen. En dat geloof ik 4 keer achter elkaar. :X

Toen ik de payback pin in beeld kreeg begreep ik dat je me intussen dat potje in totaal dus al 7 keer had. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:52:
[...]

dat is het feit wat ik ook overal merk... meestal top player in CoD1,2 MW1& BF2... maar als het aankomt op BFBC2 dan is het echt slecht.... het wapenverschil is duidelijk te merken op het feit dat je in close combat bent... en je probeert iemand van dezelfde kit te downen die 20 lvl's hoger is dan jouw!

Nu ligt de nadruk op het wapenverschil / kit verschil duidelijker dan wat je hebt wanneer je een spel speelde als CoD 1 of 2 daar kon je puur het wapen kiezen en was het duidelijke verschil de kennis en vaardigheid van het spel.
Ik moet zeggen dat dat mij steeds meer begint mee te vallen vooral in de engineer/recon als ik nu tegenwoordig iemand van dichtbij tegenkom, dan pak ik hem steeds vaker met me handgun, laatst ook bij 2 assaults. Ik pak me handgun en schiet ze allebij neer als recon het is ook wel een kwestie van hoe je beweegt denk ik in zo'n vuurgevecht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henk jansen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Telkens schoot me dood bij die containers. Vervolgens werd ik door zo'n n00b gerived zodat jij me gelijk weer kon killen. En dat geloof ik 4 keer achter elkaar. :X

Toen ik de payback pin in beeld kreeg begreep ik dat je me intussen dat potje in totaal dus al 7 keer had. 8)
Ja ik vroeg me al af hoe er zoveel mensen daar konden zitten. Die medic kreeg uiteindelijk ook z'n verdiende loon. Idd irritant dat je zo'n medic hebt die gaat reviven ipv eerst de vijand af te schieten, kost je veel deaths :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:02:
Ik moet zeggen dat dat mij steeds meer begint mee te vallen vooral in de engineer/recon als ik nu tegenwoordig iemand van dichtbij tegenkom, dan pak ik hem steeds vaker met me handgun, laatst ook bij 2 assaults. Ik pak me handgun en schiet ze allebij neer als recon het is ook wel een kwestie van hoe je beweegt denk ik in zo'n vuurgevecht :O
klopt helemaal... echter het verschil tussen M9 en die WWII is al erg groot IMO dus duidelijk wapen verschil is aanwezig.

ja ik heb nog niet zo veel vrijgespeeld heb ook nog niet veel uur gespeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:45:
die G3 is gewoon klote,

ik schiet mensen met die m1a4 (Thompson) op langere afstanden en met minder kogels dood als met die g3
terwijl de accuracy hoger hoort te zijn en meer damage zou moeten doen :S

ben er achter dat het echt een noob wapen is. van het weekeind heb ik een maat van me laten spelen. heeft nog nooit dit spel gespeeld hij is eigenlijk helemaal geen gamer om het zo maar te noemen. en die vlamde er ff 6man mee dood. zonder over het vizier te kijken 8)7 misschien beginners gelukt maar ik baalde wel ff dat het mij niet lukt :P de stats zijn wel lekker van dat wapen maar het werkt niet voor mij

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 23-03-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een noob wapen? 20 kogels en relatief lage vuursnelheid. Als je echt een noob wapen wilt neem dan de F2000.
Bovendien als je zelf zegt dat de M1A4 beter werkt dan de G3 voor jou hoe kan je het dan een noob wapen noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk jansen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Oh hehehe sorry! Ik spotte telkens nieuwe enemies :D dus dan is het aim & fire.
De m14 is ook wel een aardige gun, maar heeft naar mijn gevoel te weinig stopping power vergeleken met de G3. De kunst is om met de G3 te bursten, maar ik moet vaak nog mijn secondary sidearm erbij pakken om het af te maken.

Normaal speel ik veel Rush, maar ik heb mij gisteravond erg vermaakt met Conquest.
Tegen 22.30 liep de server wel heel snel leeg.

Die opmerkingen betreffende low ranked vs high ranked; met de default assault gun kun je al aardig mee spelen, wat ook geldt voor de default guns van de overige classes. Het enige wat als 'nadeel' geldt, is dat je in het begin nog niet de ondersteunde abilities hebt vrijgespeeld (defib, ammo box, mortar strike/spotting scope, repair tool/mines). De rest van de opties blijven eigenlijk een beetje supplementair, vooral als je in een squad speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even tussendoor, het ligt echt niet aan je wapen of je slecht gaat of niet. Tuurlijk sommige wapens schieten fijner, hebben minder recoil. Maar jij bent nog steeds degene die aimed, het is nog steeds 99% skill tbh. Maar of iemand nu level 25 is en alle unlocks heeft of level 2 is, dat hoeft geen donder uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even uitproberen:
Geen hardcore, maar wel crosshairs off. America's Army style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:18:
even tussendoor, het ligt echt niet aan je wapen of je slecht gaat of niet. Tuurlijk sommige wapens schieten fijner, hebben minder recoil. Maar jij bent nog steeds degene die aimed, het is nog steeds 99% skill tbh. Maar of iemand nu level 25 is en alle unlocks heeft of level 2 is, dat hoeft geen donder uit te maken.
klopt hoeft niet... maar als ik het vergelijk met mijn ervaring met andere games... merk ik duidelijk een verschil maar goed dat is een mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:14:
Een noob wapen? 20 kogels en relatief lage vuursnelheid. Als je echt een noob wapen wilt neem dan de F2000.
Bovendien als je zelf zegt dat de M1A4 beter werkt dan de G3 voor jou hoe kan je het dan een noob wapen noemen?
het werkt gewoon niet voor mij. en dat mijn maat die nooit gamed wel in een keer 6kills maakt
kon ik er niet meer tegen. ik vond het wapen er mooi uit zien leuke stats hebben en nu ik hem uiteindelijk heb. kan ik er niks mee. daarom vond ik het een noob wapen :X wat jij er van vind moet jij weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:22:
Vandaag even uitproberen:
Geen hardcore, maar wel crosshairs off. America's Army style.
Dan ga ik daar vanavond zeker spelen :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

of je slecht gaat of niet hang af van het volgende:
1) je eigen skill level tegen over dat van dat van je tegenstanders
2) je mentale gezondheid (ben je fucked up van 3 uur in de file staan of heb je net tot 14.00 kunnen uitslapen)
3) de status van optie 1 en 2 van je squad.

vaak genoeg gaat het echt zwaar klote met me, en dat komt omdat er weer een squad mate achter me spawned en vervolgens in de weg gaat lopen als ik iemand die recht voor ons loopt aant schieten ben maar die eikel em niet door heeft. En dus heeft de tegenstander 2 free kills. Ik ben de laatste tijd echt aan het kijken welke spelers samenwerken en als er plek vrij is in die squad ga ik bij hun en dan sta je ineens in de hoge regionen met score en kan er misschien keertje gewonnen worden.

En ben de laatste tijd echt heel erg fan van de engineer. lekker met meer rockets en betere explosive damage met me PP2000 conquest spelen. Het valt me op dat er best weinig mensen engineer spelen daar terwijl er veel punten te verdienen zijn. Veel tanks, PP2000 is in kleine bursts ERG goed op long range en door de extreme silence van dat wapen horen ze je niet en heb je ze dood voor ze je zien. of een tracer op 1tje plakken, Carl Gustav locken, wachten tot ze squad op em spawned en boom 3-4 kills :D En met explosive damage is 2 hits in de zeikant van een tank met de carlgustav ook een stukke tank. En die CG reload sneller dan de RPG, best netjes :) Engineer ftw :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:18:
Dat maakt zeker wel uit, het is echt geen 99% skill. Als ik de verschillen zie tussen beginners wapens en latere wapens dan hebben latere wapens gewoon minder rake kogels nodig en hebben ze minder afwijking op lange afstand. Je kan wel vol op iemands hoofd mikken maar het ligt grotendeels aan het wapen of de kogel ook daadwerkelijk op het hoofd komt of niet.
Proxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:24:
[...]

het werkt gewoon niet voor mij. en dat mijn maat die nooit gamed wel in een keer 6kills maakt
kon ik er niet meer tegen. ik vond het wapen er mooi uit zien leuke stats hebben en nu ik hem uiteindelijk heb. kan ik er niks mee. daarom vond ik het een noob wapen :X wat jij er van vind moet jij weten
Zou de schuld dan eerder bij jezelf neer leggen dan bij het wapen.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 23-03-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Hey Steam is BC2 aan het Updaten !! Iemand die een lijstje heeft van verbeteringen ?

Heeft er iemand al Dr pepper codes gekocht via Ebay voor de komende paid DLC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:30:
[...]

Dat maakt zeker wel uit, het is echt geen 99% skill. Als ik de verschillen zie tussen beginners wapens en latere wapens dan hebben latere wapens gewoon minder rake kogels nodig en hebben ze minder afwijking op lange afstand. Je kan wel vol op iemands hoofd mikken maar het ligt grotendeels aan het wapen of de kogel ook daadwerkelijk op het hoofd komt of niet.

[...]

Zou de schuld dan eerder bij jezelf neer leggen dan bij het wapen.
ik zou als ik jou was morgen eens met een ander been uit bed stappen.

natuurlijk ligt het daar aan. maar ik zij toch al dat ik er niks mee kon
en daarom vind ik het een noob/rot wapen

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 23-03-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:09:
[...]

Ja ik vroeg me al af hoe er zoveel mensen daar konden zitten. Die medic kreeg uiteindelijk ook z'n verdiende loon. Idd irritant dat je zo'n medic hebt die gaat reviven ipv eerst de vijand af te schieten, kost je veel deaths :(
En laten we eerlijk zijn.. je was gewoon beter als ik. En dat maakte het nog vervelender dat je dat zo vaak achter elkaar mocht bevestigen :+

(ik was trouwens =The_ultimatE=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Als je op de PC speelt dan werken de codes nog niet.
Confirmed, the Dr Pepper offer does not apply to PC BFBC2.
Ze werken er wel schijnbaar aan om het op de PC te krijgen.
We are looking at options on how to give PC gamers the PDLC. Current idea is through EA Store.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henk jansen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:43:
[...]

En laten we eerlijk zijn.. je was gewoon beter als ik. En dat maakte het nog vervelender dat je dat zo vaak achter elkaar mocht bevestigen :+

(ik was trouwens =The_ultimatE=)
Ik had dan ook wel mijn dagje gisteren, op een gegeven moment een k/d van 4.2 :P
Proxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:42:
[...]

ik zou als ik jou was morgen eens met een ander been uit bed stappen.
Dat gaat niet lukken, dan moet ik op m'n buik liggen en het bed uit schuifelen, anders is mijn rechter been altijd eerder bij de grond.
natuurlijk ligt het daar aan. maar ik zij toch al dat ik er niks mee kon
en daarom vind ik het een noob/rot wapen
Nou jij noemt het een noob wapen, dan is het of een wapen waar alle noobs gemakkelijk mee kunnen scoren of een wapen dat helemaal niks kan. Dan moet je het geen noob wapen noemen aangezien het wapen echt niks mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:30:
Gelukkig dat het iemand anders ook benadrukt.
ye-roon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:30:
En ben de laatste tijd echt heel erg fan van de engineer. lekker met meer rockets en betere explosive damage met me PP2000 conquest spelen. Het valt me op dat er best weinig mensen engineer spelen daar terwijl er veel punten te verdienen zijn. Veel tanks, PP2000 is in kleine bursts ERG goed op long range en door de extreme silence van dat wapen horen ze je niet en heb je ze dood voor ze je zien. of een tracer op 1tje plakken, Carl Gustav locken, wachten tot ze squad op em spawned en boom 3-4 kills :D En met explosive damage is 2 hits in de zeikant van een tank met de carlgustav ook een stukke tank. En die CG reload sneller dan de RPG, best netjes :) Engineer ftw :D
Ik begin ook steeds meer richting engineer in te gaan vooral als ik merk dat ik als recon geen toegevoegde waarde heb voor mijn squad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:45:
[...]

Ik had dan ook wel mijn dagje gisteren, op een gegeven moment een k/d van 4.2 :P

[...]

Dat gaat niet lukken, dan moet ik op m'n buik liggen en het bed uit schuifelen, anders is mijn rechter been altijd eerder bij de grond.

[...]

Nou jij noemt het een noob wapen, dan is het of een wapen waar alle noobs gemakkelijk mee kunnen scoren of een wapen dat helemaal niks kan. Dan moet je het geen noob wapen noemen aangezien het wapen echt niks mis mee is.
ik heb al verteld waarom ik tot die conclusie kwam. misschien niet een geheel onderbouwde conclusie maar ga er nou niet te lang over door. het is maar een spelletje hoor. je doet net of ik je lolly heb afgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
ik kan dit spel voor geen meter spelen, ik heb altijd CoD gespeeld, en ben dus totaal geen battlefield gewend. als ik in een server zit, word ik continu geowned ik heb in totaal maar 1 of 2 kill's gemaakt. hoe verbeter ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
[...]
Kwam gister via de friend join optie binnen op de GoT server en herkende de naam Tsurany. Vond jij het allemaal niet te makkelijk en saai e.d.? Na het eerste potje bekeek ik de scores en eindigde je 3/5. Of was je toen AFK? :+

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Proxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:48:
[...]

ik heb al verteld waarom ik tot die conclusie kwam. misschien niet een geheel onderbouwde conclusie maar ga er nou niet te lang over door. het is maar een spelletje hoor. je doet net of ik je lolly heb afgepakt
nofi maar volgens mij ben jij je lolly kwijt :)

Als je Tsurany nog niet kent dan stel ik je graag even voor: Hij reageert op dingen waar hij het niet mee eens is en slaat dan ook geen enkel punt in je post over waar hij op kan reageren. Niks mis mee imo! Maar ik zie dat niet als "nooo they be stealing mah lollipop" :/

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
En dan wel klagen over baserapen? :? Terwijl je (imo) een hoge K/D hebt behaalt.
kipneck schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:00:
ik kan dit spel voor geen meter spelen, ik heb altijd CoD gespeeld, en ben dus totaal geen battlefield gewend. als ik in een server zit, word ik continu geowned ik heb in totaal maar 1 of 2 kill's gemaakt. hoe verbeter ik dit?
Schot voor open doel: meer spelen... :) Dat is de enige manier om aan de gameplay te wennen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

dat ligt erg aan welke class je speelt of wil spelen. Als je MW2 speelt en je ben daar een tuber, ga assault en tube away :) Werkt nog bijna hetzelfde en het komt lekker in.

Ben je een sniper gewent in MW2, tja, de recon class is iets anders. Het is namelijk niet zo dat je op iemand ze hoofd mikt met een sniper, adem in, en headshot. Maar je hebt hier een q knop, dan krijgt je target een oranje pijltje op ze hoofd. En je team zien dat ook.

Mja hou je van rockets, pak een engineer en bombs away. En silenced wapens in burst schieten kan voor frustratie zorgen bij je tegenstanders.

Medic kan op gegeven moment healen maar eerst heeft het een light machine gun en die is best wel ziek.

Oh en dit alles maar dan leuk uitgelegd: http://www.pixelenemy.com...attlefield-bad-company-2/ Geeft veel info en meer mensen zouden moeten spelen als daar uitgelegd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:01:
[...]

Kwam gister via de friend join optie binnen op de GoT server en herkende de naam Tsurany. Vond jij het allemaal niet te makkelijk en saai e.d.? Na het eerste potje bekeek ik de scores en eindigde je 3/5. Of was je toen AFK? :+
Nee hooguit 2-3 deaths die gehele avond gehad omdat ik effe AFK was, zaten helaas ook een paar kut potjes tussen, alleen noem ik die nooit :+
Denk dat ik gemiddeld op de avond op een K/D van 2+ uit kwam.
CptChaos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:04:
[...]
En dan wel klagen over baserapen? :? Terwijl je (imo) een hoge K/D hebt behaalt.
Dat potje was dan niet het potje waar we gebaseraped werden. De teams waren oneerlijk verdeeld en beide rondes was de uitgang van onze basis gewoon omsingeld en zodra je ook maar richting de uitgang liep schoten er 15 man een een APC op ons. Dat potje was mijn K/D dan ook dramatisch ingestort.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 23-03-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indderdaad ik weet wat je bedoelt... CoD is meer spray en pray op sommige gevallen aim head get headshots... wat hier daaren tegen aim head gain normal shots meer is. Ik denk dat recon dan ook beter past omdat je dan wel 1 shot kill mogelijkheden hebt.

een passende oplossing heb ik ook nog niet gevonden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zijn headshots ook zeker te maken, geeft je wel een flink voordeel. Enig lastige is dat als je in burst of auto schiet het eerste shot wel op het hoofd komt maar de rest er overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er eerlijk gezegd niet al te veel problemen mee , de eerste paar levels was het wel echt wennen aangezien ik ook steeds BF2 heb gespeeld.

Maar van zodra je alles beetje doorhebt qua wapens en zo dan loopt het wel vlot , mijn k/D ratio is niet echt goed maar dat komt omdat ik een echte sturmer ben , afwachtend spelen ligt me niet zo

Als beginner misschien best wat spelen met de grenade launcher (oooh iedereen gaat me haten voor die opmerking >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Murk schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:01:
[...]

nofi maar volgens mij ben jij je lolly kwijt :)

Als je Tsurany nog niet kent dan stel ik je graag even voor: Hij reageert op dingen waar hij het niet mee eens is en slaat dan ook geen enkel punt in je post over waar hij op kan reageren. Niks mis mee imo! Maar ik zie dat niet als "nooo they be stealing mah lollipop" :/
ik ken tsurany wel hoor(van (ingame)zien en lezen). ik zie hem elke dag op dit topic hij heeft het me al vaker moeilijk gemaakt. maar dan elke keer ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

JT888 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:33:
Hey Steam is BC2 aan het Updaten !! Iemand die een lijstje heeft van verbeteringen ?

Heeft er iemand al Dr pepper codes gekocht via Ebay voor de komende paid DLC ?
Als je op de site bij prijzen kijkt, zie je dat BFBC2 er (nog) niet bij staat. Dit zeggen ze ook in een tweet
# The delay in kit upgrades DLC for Battlefield Bad Company 2 also affects the Dr Pepper promotion in North America. The kits are coming soon. 1:10 AM Mar 22nd via TweetDeck
Dus, de codes zijn er al wel, maar nog niet voor BFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:24:
[...]

ik ken tsurany wel hoor(van (ingame)zien en lezen). ik zie hem elke dag op dit topic hij heeft het me al vaker moeilijk gemaakt. maar dan elke keer ingame.
Ja jij bent volgens mij die lullo met c4 die elke keer mijn voertuig sloopte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:34:
[...]

Ja jij bent volgens mij die lullo met c4 die elke keer mijn voertuig sloopte :(
gistere toevallig ja. ik moet wat recon punten halen :)
eigenlijk best grappig hoe veel damage die c4 doet
als je ze gaat gebruiken als granaten kun je er max 6bij hebben :X en het werkt nog goed ook

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 23-03-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die met ze 2e een server willen huren?
Ik ben wel geïnteresseerd om er een te huren, met voorkeur een 32 mans server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:38:
[...]

gistere toevallig ja. ik moet wat recon punten halen :)
eigenlijk best grappig hoe veel damage die c4 doet
als je ze gaat gebruiken als granaten kun je er max 6bij hebben :X en het werkt nog goed ook
Dat kan ook met een shotgun, dan blijft mijn tank tenminste heel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volhouden! Het duurt gewoon even voordat je het spel doorhebt.
Andere tip:
1. Download Mumble (VOIP).
2. Ga naar de Mumble server in de TS.
3. Zet GoT voor je naam en
4. Zoek een van de GoT servers op,
5. Join andere GoT-ers in hun squad.

Dat verbetert je overlevingskansen en je hebt veel meer lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:44:
Zijn er nog mensen die met ze 2e een server willen huren?
Ik ben wel geïnteresseerd om er een te huren, met voorkeur een 32 mans server.
Wat wil je met een server?
Alleen voor de heb, of wil je er specifieke dingen mee doen?
In het tweede geval wil ik je misschien wel helpen namelijk.

@Vorenii/TheAgel hieronder: Ok. Voor een private clan server is een eigen server wel handig idd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:30:
en dat komt omdat er weer een squad mate achter me spawned en vervolgens in de weg gaat lopen als ik iemand die recht voor ons loopt aant schieten ben maar die eikel em niet door heeft.
Ik vang meestal de kogels op voor de squadmate waarachter ik spawn van de tegenstander die schiet op die eikel die dat niet doorheeft ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een server willen zodat ik makkelijker met me vrienden kan gaan spelen.
Zodra we onze eigen server hebben, word het waarschijnlijk later een server ivm clanverband (competities.)
En dan is een server toch wel redelijk een pre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:02:
[...]

Ik moet zeggen dat dit soort gevechten nogal sloom en onrealistisch overkomen. Ik weet precies wat je bedoeld, je pakt dan snel je handgun tegen een level 22 gast, je moet herladen en intussen heeft hij je allang geknifed of met z'n m60 of whatever.

Ik vind dit wel een nadeel van het spel, vooral als je Recon bent en mensen tegenkomt met sterke wapens die gewoon het spawnpunt en je voertuigen aan het rapen zijn. Je kan schieten wat je wil met je handgun, je kunt eigenlijk alleen maar knifen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Macros4 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:12:
Ik vind dit wel een nadeel van het spel, vooral als je Recon bent en mensen tegenkomt met sterke wapens die gewoon het spawnpunt en je voertuigen aan het rapen zijn. Je kan schieten wat je wil met je handgun, je kunt eigenlijk alleen maar knifen..
Mwah, de keren dat ik geownd wordt door een recon met een handgun, waar ik hem niet tijdig met een XM8 p omgelegd krijg, die kan ik toch echt niet meer op 2 handen tellen hoor... :(
Zij hebben dan wel als voordeel dat ik ze meestal pas na het eerste schot opmerk, waardoor zij alleen nog maar vaker de trekker over hoeven te halen, terwijl ik nog moet aimen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:16:
[...]

Mwah, de keren dat ik geownd wordt door een recon met een handgun, waar ik hem niet tijdig met een XM8 p omgelegd krijg, die kan ik toch echt niet meer op 2 handen tellen hoor... :(
Zij hebben dan wel als voordeel dat ik ze meestal pas na het eerste schot opmerk, waardoor zij alleen nog maar vaker de trekker over hoeven te halen, terwijl ik nog moet aimen
LOL, ja dat is ook zoiets, je ziet soms gewoon wat vijandige gasten hun ding doen terwijl ze niks in de gaten hebben haha. Dat is wel leuk van dit spel, je hebt echt van die hilarische panieksituaties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:17:
Hier zijn headshots ook zeker te maken, geeft je wel een flink voordeel. Enig lastige is dat als je in burst of auto schiet het eerste shot wel op het hoofd komt maar de rest er overheen gaat.
Moet toegeven dat ik met enige regelmaat headshots scoor trouwens ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:50:
[...]

Volhouden! Het duurt gewoon even voordat je het spel doorhebt.
Andere tip:
1. Download Mumble (VOIP).
2. Ga naar de Mumble server in de TS.
3. Zet GoT voor je naam en
4. Zoek een van de GoT servers op,
5. Join andere GoT-ers in hun squad.

Dat verbetert je overlevingskansen en je hebt veel meer lol.
weet jij het IP van de TS: teamspeak server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben nu bezig met alle wapens bronze te halen maar dat valt niet mee. Ook omdat ik er nog een aantal moet vrijspelen.Bij de pins en awards staat trouwens ook dat je alle wapen pins moet hebben. Is de C4 nou een wapen of een explosief? Zelfde met de tube, daar staat vier kills per ronde en die heb ik nog nooit gehaald (ben niet zo'n tuber, ik mis namelijk altijd :P ) maar ook daarvan is me niet duidelijk of dat nou als een explosief of een wapen telt.

Dat vehicle damage is me ook niet echt duidelijk. Ik zie soms wel eens +30 staan maar is dat nou damage of alleen al als ik het raak? Een heli heeft namelijk nogal wat hitpoints en ik zie dan wel dat ik het raak maar geen damage boodschap.

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 23-03-2010 12:54 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Even over server opties:

Wat ik tot nu toe het fijnst vind spelen zijn servers zonder kill cam. Het lijkt als of er op die server veel betere mensen spelen en daardoor "the pace of the game" anders is. Spotten word hier ook een stuk beter. Plus in Panama Canal een raket van het dak bij C op 3 gasten die beneden bij de vlag aant cappen zijn schieten zonder dat ze weten waar die raket vandaan komt schieten is priceless :p. Ook servers zonder 3P vehicle vind ik fijner. Beide werken naar een hoger "realisme gehalte" en bij deze game vind ik dat wel passen. Niet zoals TDM in MW2 waar het gewoon allemaal om de kills draait :) Maar servers met dat enabled (en corsair aan of uit maakt mij niet uit, ik gebruik alleen ADS met schieten, behalve met me MG3 en daar is het toch spray 'n pray :)) word er meer teamwork gevraagd en dat vind ik fijn spelen.

Edit:
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:48:
[...]

weet jij het IP van de TS: teamspeak server?
TS = Topic Start aka eerste pagina van het topic :) En daar staat de Mumble server (mumble is een soort TeamSpeak maar dan met hele coole overlay en het werkt best lightweight voor me gevoel). Nog nooit van Mumble gehoord voor BFBC2 en dit topic maar het is nice :)

[ Voor 20% gewijzigd door ye-roon op 23-03-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:28:
[...]
Moet toegeven dat ik met enige regelmaat headshots scoor trouwens ook. :)
als Recon unit: denk 3/4 van mijn shots headschots zijn.. maar kies ik de assault/ enigineer kit dan zak dit drastisch naar 1/10

medic speel ik niet zo veel ben absoluut geen fan van de LMG hoop dat ik binnekort een goede all kit gun unlock dan ga ik medic!
ye-roon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:51:
TS = Topic Start aka eerste pagina van het topic :) En daar staat de Mumble server (mumble is een soort TeamSpeak maar dan met hele coole overlay en het werkt best lightweight voor me gevoel). Nog nooit van Mumble gehoord voor BFBC2 en dit topic maar het is nice :)
Oke thanks ik dacht al... TS=teamspeak in mijn vocabulair... waarom eerst naar teamspeak gaan om een mumble ip te krijgen x) ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Laatst online: 30-08 11:25
jongens ik heb met vrienden een server gehuurd waar je op kan spelen de server heet:
|DFK|
De server is normal mode punkbuster staat aan killcam staat uit
Ik hoop vlug players te zien op deze server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:51:
Even over server opties:

Wat ik tot nu toe het fijnst vind spelen zijn servers zonder kill cam. Het lijkt als of er op die server veel betere mensen spelen en daardoor "the pace of the game" anders is.
Heb ik nooit gedaan, maar lijkt me niks, omdat snipers dan echt de boel gaan overheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rjn27 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:01:
jongens ik heb met vrienden een server gehuurd waar je op kan spelen de server heet:
|DFK|
De server is normal mode punkbuster staat aan killcam staat uit
Ik hoop vlug players te zien op deze server
Je hoeft hem echt niet elke dag te spammen. En waarom daar spelen en niet op en een GoT server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:52
Had gister leuk moment, ik spawn bij een squad mate die op een enemy schiet en ik knife hem vanachter, ren door en zie er nog een voorbij rennen die mij niet ziet en ik ren achter hem aan en knife hem ook. Ik loop door naar een punt(was in conquest) en ga naar boven en knife een sniper halverwege. loop door naar het dak staan er 2 naar beneden te schieten en ik knife ze ook allebei. Daarna door dakraam naar beneden naar de vlag en er waren 2 squadmates op me gespawned. 1 van mijn squadmates wordt gekilled en ik knife de enemy terwijl hij reload. Zelfde gebeurd met de 2e squadmate :). Wel lekker 7 knife kills achter elkaar en een punt veroverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Heb ik nooit gedaan, maar lijkt me niks, omdat snipers dan echt de boel gaan overheersen.
Op die servers zijn er juist bijna geen snipers :) Geen idee waarom niet, maar ze zijn er gewoon bijna niet. Aan de ene kant raar omdat je zou denken dat ze meer vrijspel hebben. Maar als ze zelf neer geschoten worden weten ze ook niet waar vandaan. En dat frustreerd de "sniper" omdat het in de natuur van die mensen ligt om revenge te nemen, maar als ze niet weten waar die is haken ze al snel af. Wel is het zo dat een goede recon hier shined, door goed te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
ye-roon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:23:
[...]

Op die servers zijn er juist bijna geen snipers :) Geen idee waarom niet, maar ze zijn er gewoon bijna niet. Aan de ene kant raar omdat je zou denken dat ze meer vrijspel hebben. Maar als ze zelf neer geschoten worden weten ze ook niet waar vandaan. En dat frustreerd de "sniper" omdat het in de natuur van die mensen ligt om revenge te nemen, maar als ze niet weten waar die is haken ze al snel af. Wel is het zo dat een goede recon hier shined, door goed te spotten.
Inderdaad, ik had ook gedacht meer snipers te zien op onze server zo gouw killcam er af was. Maar er zijn er nu 3/4 per team en dat vind ik toch wel mee vallen op een 32 man server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:47:
[...]

Gelukkig dat het iemand anders ook benadrukt.

[...]

Ik begin ook steeds meer richting engineer in te gaan vooral als ik merk dat ik als recon geen toegevoegde waarde heb voor mijn squad!
Het ging me niet om het feit dat er verschil zit in wapens, uiteraard zit er verschil in. Waar het mij om ging is het feit dat mensen daar hun falen op afschuiven. Wat dus niet in de eerdergenoemde wapens ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:50:
Ik ben nu bezig met alle wapens bronze te halen maar dat valt niet mee. Ook omdat ik er nog een aantal moet vrijspelen.Bij de pins en awards staat trouwens ook dat je alle wapen pins moet hebben. Is de C4 nou een wapen of een explosief? Zelfde met de tube, daar staat vier kills per ronde en die heb ik nog nooit gehaald (ben niet zo'n tuber, ik mis namelijk altijd :P ) maar ook daarvan is me niet duidelijk of dat nou als een explosief of een wapen telt.

Dat vehicle damage is me ook niet echt duidelijk. Ik zie soms wel eens +30 staan maar is dat nou damage of alleen al als ik het raak? Een heli heeft namelijk nogal wat hitpoints en ik zie dan wel dat ik het raak maar geen damage boodschap.
Heli heeft 500 health, tanks (lees: alle voertuigen met rubsbanden) hebben 1250 health. "Tanks" hebben een 2x damage multiplier als je ze in de kont of zij raakt. De russische APC is het enige voortuig met een 1.2x damage multiplier voor de voorkant, naast de 2x damage multiplier voor de zijkant en achterkant. Voertuigen hebben 500 health en geen aparte damage multiplier voor voor- of achterkant. Quadbike moet het redden met een magere 250 health.

Heli's raken echter enorm uit balans wanneer je ze raakt, waardoor ze vrijwel altijd neerstorten, ook al raak je ze maar met een granaat van een granaatwerper. Je krijgt hiervoor gewoon 100 puntjes voor het opblazen van een heli, +50 punten voor iedere gedoodde inzittende, wat zelden voorkomt (men springt eruit)

De RPG doet 360 schade, de GC 280 en de AT4 doet 420 schade. De blast-damage is hierbij niet meegerekend, maar komt ongeveer neer op maximaal 100 extra damage, afhankelijk van waar je de tank raakt. De blast-damage wordt niet beinvloed door de damage-multiplier van voertuigen.

Je krijgt 100 punten voor het opblazen van een vijandelijk voertuig zonder inzittenden, onafhankelijk van het type voertuig. (UAV, heli, tank, mounted weapon). Per inzittende krijg je 50 punten, indien ze niet gevlucht zijn.

De CG launcher is de enige launcher die zijn raketten onder hoge snelheid afvuurt en daarbij een grotere blastradius heeft. De CG launcher doet 100 damage tegen personen (persoon heeft 100 health) over 4.8 meter en loopt daarna af tot 0 tot 8 meter. RPG en AT4 hebben een veel kleiner bereik en zijn daarom niet geschikt tegen personen. Deze 2 doen echter wel meer damage tegen voertuigen.

De GC launcher vuurt zijn raket af met een snelheid van 75*, exact even snel als een weggeschoten tracer dart. De RPG vuurt zijn raket af met 40*, waarbij tracer-locked raketten toenemen in snelheid tot 50*. De AT4 launcher schiet zijn raket af met 25* en heeft een toenemende snelheid tot 50*.

C4 en AT-mine doen 865 damage tegen voertuigen. Hoe het zit met de damage-mutliplier van tanks is niet duidelijk.

Hoe het zit met die 30 punten voor vehicle damage is mij ook onduidelijk. De ene keer raak je 'm een enkele keer en krijg je 30 punten, de andere keer schiet je 3 rakketten tot-ie kapot is en krijg je geen 30 punten, maar wel de 100 punten voor het vernietigen ervan.

De tube is niet zo moeilijk. Schiet met je assault weapon gassies neer. Kogels op? Moet je herhalen? Wissel naar granaat werper of pistool. Granaatwerper werkt ook goed tegen gassies achter ramen: als je schiet op het raamkozijn gaat de muur stuk; met geluk heb je het gassie erachter ook dood.

C4 is een explosief, geen wapen, net als tube, launcher en granaat.

UAV heeft 50 health, wat 2x zo weinig is als een soldaat, en is het enige voortuig dat vatbaar is voor ieder wapen, dus twijvel niet om een UAV neer te schieten met je pistool of SMG. Een UAV kan je echter geen schade aanbrengen met je mes, dus mocht er ooit een UAV voor je neus vliegen, of krijg je zomaar de unieke gave om te kunnen vliegen: de UAV kan je niet knifen. Helaas.

De machine gun van de UAV (W ALT V aanzetten als vehicle perk) doet slechts 10 damage. De raket doet 400 damage tegen tanks en 135 tegen personen over een radius van 1.5 meter, aflopend naar 0 tot 6 meter.

[ Voor 20% gewijzigd door Gamebuster op 23-03-2010 14:08 . Reden: spelfixes, extra uitleg, etc etc etc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

oh dan zal ik binnekort langs komen als recon kit ik haat die killcam je ziet toch niet duidelijk waar ze zitten.. het is altijd in 3rd person!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Gamebuster schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:47:
[...]

Heli heeft 500 health, tanks (lees: alle voertuigen met rubsbanden) hebben 1250 health. "Tanks" hebben een 2x damage multiplier als je ze in de kont of zij raakt. Heli's raken echter enorm uit balans wanneer je ze raakt, waardoor ze vrijwel altijd neerstorten, ook al raak je ze maar met een granaat van een granaatwerper.

De RPG doet 360 schade, de GC 280 en de AT4 doet 420 schade. Je krijgt 100 punten voor het opblazen van een vijandelijk voertuig zonder inzittenden, onafhankelijk van het type voertuig. (UAV, heli, tank, mounted weapon). Per inzittende krijg je 50 punten, indien ze niet gevlucht zijn.

De CG launcher is de enige launcher die zijn raketten onder hoge snelheid afvuurt en daarbij een grotere blastradius heeft. De CG launcher doet 100 damage tegen personen (persoon heeft 100 health) over 4.8 meter en loopt daarna af tot 0 tot 8 meter. RPG en AT4 hebben een veel kleiner bereik en zijn daarom niet geschikt tegen personen. Deze 2 doen echter wel meer damage tegen voertuigen.

De GC launcher vuurt zijn raket af met een snelheid van 75*, exact even snel als een weggeschoten tracer dart. De RPG vuurt zijn raket af met 40*, waarbij tracer-locked raketten toenemen in snelheid tot 50*. De AT4 launcher schiet zijn raket af met 25* en heeft een toenemende snelheid tot 50*.

C4 en AT-mine doen 865 damage tegen voertuigen. Hoe het zit met de damage-mutliplier van tanks is niet duidelijk.

Hoe het zit met die 30 punten voor vehicle damage is mij ook onduidelijk. De ene keer raak je 'm een enkele keer en krijg je 30 punten, de andere keer schiet je 3 rakketten tot-ie kapot is en krijg je geen 30 punten, maar wel de 100 punten voor het vernieten ervan.

De tube is niet zo moeilijk. Schiet met je assault weapon gassies neer. Kogels op? Moet je herhalen? Wissel naar granaat werper of pistool. Granaatwerper werkt ook goed tegen gassies achter ramen: als je schiet op het raamkozijn gaat de muur stuk; met geluk heb je het gassie erachter ook dood.

C4 is een explosief, geen wapen, net als tube, launcher en granaat.
Wow, dat is nog eens een duidelijke uitleg, dankjewel! _O_ Goed om rekening mee te houden als ik engineer speel in een tanklvl!
Ja, dat van die tanks vind ik vreemd. Misschien is er net iemand eerder met het opblazen ervan maar dan zou je toch een assist moeten krijgen. Wellicht een bug?

Ah okee, dan moet ik alleen nog vier kills maken met een pistool per ronde om alle wapen pins te verzamelen :)

Tuben moet ik dan nog maar eens goed leren ;)

Ik vind trouwens naval warfare wel erg moeilijk, het is mij nog niet gelukt om met een vaartuig iemand neer te halen, ook niet met die launcher op die boot.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Vrijdag schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Wow, dat is nog eens een duidelijke uitleg, dankjewel! _O_ Goed om rekening mee te houden als ik engineer speel in een tanklvl!
Ja, dat van die tanks vind ik vreemd. Misschien is er net iemand eerder met het opblazen ervan maar dan zou je toch een assist moeten krijgen. Wellicht een bug?

Ah okee, dan moet ik alleen nog vier kills maken met een pistool per ronde om alle wapen pins te verzamelen :)

Tuben moet ik dan nog maar eens goed leren ;)

Ik vind trouwens naval warfare wel erg moeilijk, het is mij nog niet gelukt om met een vaartuig iemand neer te halen, ook niet met die launcher op die boot.
Ik heb soms dat ik een tank raak en 30 punten krijg. De andere keer krijg ik het bij de 2e raket. De andere keer krijg ik het na de 3e raket nog niet. Het is me echt totaal onduidelijk.

Voor volledige details over alle wapens, voertuigen etc:
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Dat is mijn heilige bron van informatie. Het bestuderen waard. Wordt vrijwel dagelijks geupdate met nieuwe informatie. Zo zie ik dat er nu weer extra info is over damage-multiplier van voertuigen, die ik nog niet helemaal begrijp. Dat stond er gisteren nog niet. Paar dagen geleden waren de explosieven toegevoegd en een paar dagen daarvoor extra info over clipsize van wapens. Als je echt up-to-date wilt blijven is het zeker aan te raden deze tussen je bookmarks te gooien en eens in de paar dagen te kijken naar updates.

[ Voor 25% gewijzigd door Gamebuster op 23-03-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gamebuster schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:47:
Heli's raken echter enorm uit balans wanneer je ze raakt, waardoor ze vrijwel altijd neerstorten,
Vooral als je de staart raakt ... ze hebben dat grafisch erg mooi aangepakt, hij stort niet zomaar neer, hij gaat tollen (logisch zonder staartrotor) en valt als een baksteen.

EDIT: en inderdaad, was pure mazzel. Ik schoot op een Apache die niet getagged was, door een beetje te 'leaden' kun je wel 's boffen alstie rechtdoor blijft vliegen.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:16:
Mwah, de keren dat ik geownd wordt door een recon met een handgun, waar ik hem niet tijdig met een XM8 p omgelegd krijg, die kan ik toch echt niet meer op 2 handen tellen hoor...
Da's ook mijn ervaring ; sommige van die recons die niet aan kamperen doen maar meeknokken, zijn er handig geworden met pistool en revolver.
Maar als ze zelf neer geschoten worden weten ze ook niet waar vandaan.
Mmm, da's een extra reden om killcam uit te zetten ... ik vind het sowieso een waardeloze uitvinding, in elke shooter.

[ Voor 58% gewijzigd door Goner op 23-03-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Goner schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:11:
[...]

Vooral als je de staart raakt ... ze hebben dat grafisch erg mooi aangepakt, hij stort niet zomaar neer, hij gaat tollen (logisch zonder staartrotor) en valt als een baksteen.
Idd. Eerste keer dat ik dat zag was ik verbaast van de realiteit. Staart raak je echter alleen met een lucky-shot of als-ie recht over je heen vliegt.

[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 23-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35
Ik heb 1 keer een heli geraakt (Blackhawk) met de grenade launcher en idd, als je'm niet op de staart raakt gebeurt er niets. Behalve dan een doublekill op de inzittenden. :p
Maar dat tollend neerstorten is een fantastisch gezicht (RPG op Apache werkt prima).
Overigens ook in het begin een Apache neergeschoten met een tank. (WTF-moment). Dat is een 1 shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:31:
Ik heb 1 keer een heli geraakt (Blackhawk) met de grenade launcher en idd, als je'm niet op de staart raakt gebeurt er niets. Behalve dan een doublekill op de inzittenden. :p
Maar dat tollend neerstorten is een fantastisch gezicht (RPG op Apache werkt prima).
Overigens ook in het begin een Apache neergeschoten met een tank. (WTF-moment). Dat is een 1 shot kill.
dat lijkt me echt zo vet ook ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 21:30
Heb ook een keer meegemaakt dat ik een blackhawk had getracert, boem, RPG erop, en wtf die heli vloog sneller weg dan die RPG kon vliegen.....was in islas inocentes, en die heli raakte uit het zicht en heeft het schijnbaar ook gewoon nog overleefd...kreeg geen punten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

WTF, dit topic gaat veel te snel om bij te houden! :(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:58:
WTF, dit topic gaat veel te snel om bij te houden! :(
ervaar ik ook als er een vergadering is... of ik ben onderweg naar huis gelijk minimaal 1 pagina erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja en vragen worden ondergesneeuwd door slowchat en nooit beantwoord. Ik vraag me af waarom ik hier uberhaupt nog kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:55:
Heb ook een keer meegemaakt dat ik een blackhawk had getracert, boem, RPG erop, en wtf die heli vloog sneller weg dan die RPG kon vliegen.....was in islas inocentes, en die heli raakte uit het zicht en heeft het schijnbaar ook gewoon nog overleefd...kreeg geen punten namelijk.
Ik moet zeggen dat ik een AH60 ook wel erg manoeuvreerbaar vind. Die dingen kunnen zo'n beetje elke RPG ontwijken vanuit stilstand (zeg maar), misschien dat ik ook wel gewoon niet schieten kan...

Het vliegen met die dingen heb ik inmiddels wel een beetje in de vingers, neerstorten doe ik in ieder geval niet meer :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gamebuster schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:12:
[...]

Idd. Eerste keer dat ik dat zag was ik verbaast van de realiteit. Staart raak je echter alleen met een lucky-shot of als-ie recht over je heen vliegt.
Ook leuk om hem onderop te raken, dan krijgt hij echt een schop onder zn reet en kiept voorover. Het nadeel is dat je dit ook met friendly rockets kan doen, ben al menig keer uit de lucht gesuicided door egoistische piloten die "hun" heli voor hun neus zien opstijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:03:
[...]

Ook leuk om hem onderop te raken, dan krijgt hij echt een schop onder zn reet en kiept voorover. Het nadeel is dat je dit ook met friendly rockets kan doen, ben al menig keer uit de lucht gesuicided door egoistische piloten die "hun" heli voor hun neus zien opstijgen.
oei dat is pas lame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bulls schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:03:
ben al menig keer uit de lucht gesuicided
Da's toch geen suicide, da's teamkilling ... :?
Vraag me af en toe wel af wat classificeert als suicide, je krijgt die epic-fails soms een beetje random lijkt het ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

sowieso vind ik het erg jammer dat op de normale servers teamdamage uit staat (PS3). Ik zou dat liever aan hebben staan, zou ook een boel schelen aan 40 mm gebruik en vehicle stealing, gok ik....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Goner schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:21:
[...]

Da's toch geen suicide, da's teamkilling ... :?
Vraag me af en toe wel af wat classificeert als suicide, je krijgt die epic-fails soms een beetje random lijkt het ...
Nee je hebt geen team dmg, en dan stort je neer en is het een suicide, of je springt er optijd uit, maar soms zit je nog te laag bij de grond, of je merkt het telaat.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.