[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:54:
[...]

Vergeet hierbij niet het feit dat je als spec higher demolition ding kan kiezen als engineer dit zal ook wss erbij bijdragen aan het sneller vernietigen van een t-90
Had geen explosive perk.

Misschien is het random ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee niks in dit spel is random, dat zeker niet. In BF2 had je zo'n mooi overzichtje van de zwakke plekken van een tank. Frontaal op de rupsbanden bijvoorbeeld, deed lekker veel damage :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRAXION schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:02:
Had geen explosive perk.

Misschien is het random ?
weakest spot gevonden... wist je dat een barret .50cal ofwel de M95 irl ook een tank omzeep kan helpen... dit is in de hals tussen turret en romp. misschien heb jij ook zon spot gevonden op de T-90 dan ben ik erg benieuwd! tracer dart + rpg <3 1 shot, 1shot, 1 kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:53:
[...]

Hoe lang doe je met een magazijn met een rate-of-fire van 100 ?! En een accuracy van maar 40 ... klinkt als spray-and -pray.

[...]

Nah, ik zat recht achter je en hoorde dat scheurende geluid dat je krijgt als je iemand raakt ...

[...]

mooi snipen bestaat niet ... :+
was nog net niet je nemesis geloof ik, maar heb je paar keer lopend over straat kogel tussen je oren geschonken ^^
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:43:

Mee eens. Ik ben een beetje uitgekeken op Rush. In het beste geval gaat een derde als een idioot op de MCOM af, blijft 2/3e achter om op de apenrots een beetje te kijkbuizen, zonder ook maar 1x te spotten.
Recon kan erg goed ondersteundend werken, maar ben nog geen Recon tegengekomen die spotte.
:w ik doe niet anders :) non stop die Q knop in rammen als ik zit te snipen.
ben ook gaan snipen om puur de snipers van de tegenstanders uit te schakelen.
ben er tegenwoordig wel vrij goed in, snipen. heb ze meestal direct met het eerste schot en sneller dan dat zij mij kunnen zien/schieten.
als er tussendoor nog een flapdrol ergens stil gaat zitten kan hij ook een kogeltje kado verwachten.

Mortar strike is idd erg irritant, maar de range is niet zo heel groot, dus het valt wel mee hoe irritant hij is. ook is het af en toe lastig mikken, bewegingen verstoren het locking process, en als je goede countersnipersnipers hebt krijgen ze de kans niet om te mikken (heerlijk om zon gozer voor zen donder te schieten als hij zen verrekijkertje vast heeft :P )
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:11:
[...]

weakest spot gevonden... wist je dat een barret .50cal ofwel de M95 irl ook een tank omzeep kan helpen... dit is in de hals tussen turret en romp. misschien heb jij ook zon spot gevonden op de T-90 dan ben ik erg benieuwd! tracer dart + rpg <3 1 shot, 1shot, 1 kill
IRL is die M95 (afaik) een anti armor gun, je schiet door dikke stukken staal heen en sloopt wat daar achter zit.
dus ja, als je em op het draaipunt kan raken is dat wel nasty. kan me voorstellen dat hij dan niet meer zen turret kan bewegen.
weet niet precies hoe ver door een gemiddeld tank armor zo'n M95 komt, maar misschien dat je zelfs de bemanning kan raken ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
De M95 is geen antiarmor gun maar een anti material gun. Dwz. dat hij in staat is om een licht pantser te doorboren om voertuigen en andere materieel uit te schakelen. Hij is niet in staat om het pantser van een tank te doorboren, dat is te dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, die M95 schiet door zwakke stukken helikopter heen, bepantserde voertuigen en dergelijken maar zodra het echt dikke stukken armor heeft kan je het wel opgeven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35
Ik begrijp sowieso niet waarom sommige recons de M95 gebruiken.
De Gol schiet preciezer en sneller.

Enige voordeel van de M95 is dat hij splash damage lijkt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:43:
Mortar strike moeten ze echt afschaffen.
Kun je dat niet uitzetten ?? Jij hebt toch een eigen server ?
Of zijn we gewoon weer wat voorgespiegeld met dat 'dedicated' ? en zeker niet modded ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:37:
[...]

Of zijn we gewoon weer wat voorgespiegeld met dat 'dedicated' ?
Ik dacht dat dat wel duidelijk was... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:11:
[...]

Irl zou je de koepel van de tank afschieten.
Maar ach Irl zou je een tank ook stopzetten met 1 rpg op de rupsband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Of zijn we gewoon weer wat voorgespiegeld met dat 'dedicated' ? en zeker niet modded ?
Mag niet op ranked servers lijkt me, die zijn aan vrij strenge voorwaarden gekoppeld. Pistol/knife only mocht ook niet van EA, daarom zaten op die servers in BF2 ook nooit restricties als in mods omdat ze dan niet ranked waren en je die badges niet kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRAXION schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:40:
[...]

Irl zou je de koepel van de tank afschieten.
Maar ach Irl zou je een tank ook stopzetten met 1 rpg op de rupsband.
Zat zo'n zelfde grapje ook niet in BF2? One shot one kill op de tank? Ook tussen de turret en de romp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:48:
[...]

Zat zo'n zelfde grapje ook niet in BF2? One shot one kill op de tank? Ook tussen de turret en de romp?
nee, lijkt er wel op, in BF2 was t op de 'motorkap' net onder de turret, waardoor de AT missile een dubbele hit maakte op zowel motorkap als turret ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:38
Er komt weer een nieuwe patch\fix aan:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1199080

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:24
Die serverbrowser is zoo belangrijk voor je game. Dat je daar 5 minuten op moet wachten is belachelijk. Ik hoop dat het nu beter werkt.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

EnigmaNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:21:
De M95 is geen antiarmor gun maar een anti material gun. Dwz. dat hij in staat is om een licht pantser te doorboren om voertuigen en andere materieel uit te schakelen. Hij is niet in staat om het pantser van een tank te doorboren, dat is te dik.
ah, dat was het ja :P
my bad ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je in dit forum de patch notes kopieren... proxy server hier kan ik niet zien... ja ik heb geen zin om tot ik thuis ben te wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:53:
[...]
haha ja daar heb je helemaal gelijk ik.... alleen ik faal met besturing Ooit MW2 geprobeerd bij een maat maar dat was voor mij een epic fail... ik ben meer pc gamer...
Dat had ik zelf eerst ook, maar ben nu 100% overgestapt van pc gaming naar console. Heeeel veeel Counterstrike gespeeld (vanaf de beta stages al) en ook veel BF2, maar toch de overstap gewaagd en het bevalt me prima.

Wat ook eerder werd gezegd, geen last van cheaters en besturing ben ik inmiddels volledig aan gewend.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:26:
[...]

kun je in dit forum de patch notes kopieren... proxy server hier kan ik niet zien... ja ik heb geen zin om tot ik thuis ben te wachten O-)
Client update 523648
Changes:
• Server browser downloads 100 entries instead of 500 in a chunk – this makes the “Cancel” button more responsive
• Fixed crash during server browser refresh
• Low-level networking library switched back to the optimized version (the game client was temporarily running with one that had more debugging logic in it)
• Localization fixes in the scoreboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke top bedankt... indd kleine patch.. maar dan schiet het tenminsten eens op in server browser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
ozziestroker1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:55:
[...]

in de ea store stond het groot onderaan het plaatje van bfbc2 boven de link waar je kon bestellen.
stond bij van bestel voor 17maart en ontvang 6extra items bla bla bla.

het stond er eerst dus wel,maar ik weet niet hoe de ea store er nu uitziet.
ben benieuwd naar je ea ticket uitkomst.
Ik had in een chat sessie een EA medewerker 'aan de lijn', hij kon mij helaas niet meer helpen.

grrr. baal wel beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Mooi dat er een patch aan komt....

Toch zie ik het liefst (naast alle crashes e.d) Dat de friendslist niet gelimit is op 20 man.

Zo irritant als er 16 Gotters op mumble zitten (was wel gezellig gisteren ;) ) en de helft niet toegevoegd kan worden omdat je er al 20 hebt.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Descriptor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:07:
Toch zie ik het liefst (naast alle crashes e.d) Dat de friendslist niet gelimit is op 20 man.

Zo irritant als er 16 Gotters op mumble zitten (was wel gezellig gisteren ;) ) en de helft niet toegevoegd kan worden omdat je er al 20 hebt.
Was zeker leuk gister. er werden weer dogtags geruild alsof het flippo's waren :P

Friendlist zal vast nog wel aangepast worden in een update. Maar ik denk niet dat dat nu de hoogte prio heeft voor EA. Tot die tijd gewoon alleen de mensen toevoegen die het meeste online zijn. Dan heb je de meeste kans dat je via hen kan joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal vanavond ook eens Mumble erop zetten, eens zien of mijn headset mee wilt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine vraag tussendoor. Ik heb zojuist BC2 (PS3) besteld (bij de mediaoffer.nl), echter leveren zij de UK varianten van de games...Nu is mijn vraag, hoe zit dit nu met de DLC voor BC2? Want ik lees her en der namelijk verschillende verhalen voor verschillende games. Sommige zeggen dat UK games onder de EU variant van het PSN vallen, andere zeggen weer dat je een specifiek UK account aan moet maken om de DLC te kunnen downloaden en weer anderen zeggen dat dit per game verschillend is...

Iemand hier die ervaring heeft met de UK variant van BC2? :Y)

Excuses als dit al eerder aan bod is geweest in voorgaande topics, heb deze even kort doorgescanned, maar kon zo gauw niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben evenals vele anderen ook relatief vele actief op de tweaker servers. Worden leuke potjes gespeeld. Van het weekend wel wat veel disconnects op de servers gehad. Zal wel door de drukte komen.

Van de week maar even een microfoontje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
ZenTex schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:26:
Ik begrijp sowieso niet waarom sommige recons de M95 gebruiken.
De Gol schiet preciezer en sneller.

Enige voordeel van de M95 is dat hij splash damage lijkt te doen.
Ik ben zelf voornamelijk ook recon en heb de col ingeruild voor de m95 en wil niet meer anders. Op korte afstand (ca 40 m) is de m95 in combinatie met de magnum ammo al dodelijk bij 1 shot op het bovenlichaam, dus niet eens een headshot. Daarnaast heeft de m95 minder bulletdrop en is op lange afstand daarom beter voor headshot (je hoeft niet zo hoog te richten voor een headshot).
Het enige voordeel van de col in mijn ogen is dat de scope 100% stil staat bij het richten, maar die afwijking bij de m95 is minimaal en maakt voor het richten niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Heeft iemand al een goed werkende joystick gevonden voor het besturen van de helikopters? Ik lees op verschillende fora dat er problemen zijn met joysticks. Uiteraard het liefst een joystick waarmee je zowel kan draaien als strafen. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yerap schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:31:
Heeft iemand al een goed werkende joystick gevonden voor het besturen van de helikopters? Ik lees op verschillende fora dat er problemen zijn met joysticks. Uiteraard het liefst een joystick waarmee je zowel kan draaien als strafen. alvast bedankt
Ik denk dat je hier wel een eind mee komt Jo... euh Yerap... :>

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nope, dat kan niet. Instellingen zijn heel beperkt. Crosshairs, Hardcore, FF, spotten, minimap en 3D view voor vehicles, dan heb je het wel gehad.
EN nee, ik kan ook niet vanuit de admin console handmatig iedereen kicken die Recon wordt of lang stil zit ;-)

@ Recons hierboven (Gambot et al): lijkt me een verademing om met jullie te spelen :-)

Wat ik ook wel eens doe is (als engineer of medic) een beetje sniperspotten, in de hoop dat een Recon van m'n eigen kant ze uitschakelt. Wordt helaas zelden opgepikt. Ik denk dat de meeste teletubbies niet eens weten dat er zoiets als spotten bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:45:
[...]

Ik denk dat je hier wel een eind mee komt Jo... euh Yerap... :>
Thanx wi... eh BaCoNL maar denk niet dat dat ondersteund gaat worden :) en zit toch echt wel te denken aan iets onder de 100euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
aramdin schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Dat had ik zelf eerst ook, maar ben nu 100% overgestapt van pc gaming naar console. Heeeel veeel Counterstrike gespeeld (vanaf de beta stages al) en ook veel BF2, maar toch de overstap gewaagd en het bevalt me prima.

Wat ook eerder werd gezegd, geen last van cheaters en besturing ben ik inmiddels volledig aan gewend.
idd gewoon flink door knallen, kon ook eerst niks worden met shooters op de ps3, heb veel bf2 en 2142 gedaan op de pc, en de overstap naar de ps3 was een flinke kluif, maar zeker te doen. nu heerlijk onderuit gezakt op de bank bfbc2 spelen op mijn beamer 8)

zijn er veel mensen die ook nog modern warfare spelen? ik bak er nog maar weinig van en moet echt paar potjes weer inkomen als ik weer bfbc ga spelen. toch die laatste paar vrienden nog maar ff overhalen om toch over te stappen naar bfbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Word play now ook nog eens gefixed?
Kheb nou wel een last dat als ik een game zoek dat of een password op de server staat of dat de server full is. Lijkt me toch simpel om op te lossen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

redbullgsxr schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:02:
[...]

idd gewoon flink door knallen, kon ook eerst niks worden met shooters op de ps3, heb veel bf2 en 2142 gedaan op de pc, en de overstap naar de ps3 was een flinke kluif, maar zeker te doen. nu heerlijk onderuit gezakt op de bank bfbc2 spelen op mijn beamer 8)
Hier nog een. 1000 uur BF2 erop zitten. Op PS3 begonnen met Resistance 1 en 2 en Killzone 2. Inmiddels heb ik de besturing met controller dan wel onder de knie.
Onderuit gezakt dan weer niet, als ik speel, zit ik op het puntje van de bank :P
zijn er veel mensen die ook nog modern warfare spelen? ik bak er nog maar weinig van en moet echt paar potjes weer inkomen als ik weer bfbc ga spelen. toch die laatste paar vrienden nog maar ff overhalen om toch over te stappen naar bfbc
Van t weekend nog gespeeld. Het is echter niet mijn spel; te weinig (lees: vrijwel geen) teamwork en de wapens voelen gewoonweg 'anders' aan dan de BF reeks, waardoor ik het gevoel er niet mee krijg.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:53

MazeWing

The plot thickens...

heb het spel sinds gisteren en stoor me nu al aan een aantal dingen:

- server browser. Je zou denken dat men na 8 jaar Battelfield games het onderhand juist zou moeten krijgen....
- als je een match hebt verloren/gewonnen dan gaat ie eerst de stats bijwerken en de nieuwe map al loaden. Meteen quiten zit er schijnbaar niet bij....
- veel te weinig filter options bij server browser
- servers die ik toevoeg aan favo (vanuit history) zijn grijs en kan ik dus niet mee connecten (in favo scherm). Enige oplossing is een restart
- je moet een heel magazijn leegschieten op iemand, wil je 'm dood hebben (hardcore mode voelt veeeeeel fijner, alleen mis ik daar weer de crosshair, spotting, minimap, etc.)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
MazeWing schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:27:
heb het spel sinds gisteren en stoor me nu al aan een aantal dingen:

- server browser. Je zou denken dat men na 8 jaar Battelfield games het onderhand juist zou moeten krijgen....
- als je een match hebt verloren/gewonnen dan gaat ie eerst de stats bijwerken en de nieuwe map al loaden. Meteen quiten zit er schijnbaar niet bij....
- veel te weinig filter options bij server browser
- servers die ik toevoeg aan favo (vanuit history) zijn grijs en kan ik dus niet mee connecten (in favo scherm). Enige oplossing is een restart
- je moet een heel magazijn leegschieten op iemand, wil je 'm dood hebben (hardcore mode voelt veeeeeel fijner, alleen mis ik daar weer de crosshair, spotting, minimap, etc.)
Ik krijg makkelijk 2 man neer met 1 magazijn, ligt niet aan het spel hoor. Maar server browser kan inderdaad veel beter, lijkt wel of ze het slechter hebben gemaakt vergeleken met bf2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
aramdin schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Ik ben ook altijd al PC-gamer geweest, en heb een maand geleden ook m'n eerste console (PS3) gekocht.
Uiteraard heb ik er veel de BF BC2 MP demo op gespeeld, maar ik had het gevoel dat ik iets miste.
Het voelt voor mij te kitcherig aan in vergelijking met de PC-versie:
- Headshots scoren in close combat lijkt nagenoeg onmogelijk.
- Als je volledig paraat wil zijn voor enemies dat bv. achter een muurtje staan, moet je feitelijk eerst je beeld naar de muur richten, en vervolgens schuin van achter het muurtje stappen. Op de PC is dit zoveel makkelijker.
- De overall heath of the action leek niet echt onder te moeten doen voor de PC-versie. Alhoewel: ik ondervind dat je in een match op de PS3 veel minder "kan uitsteken" dan bij een match op de PC. Het aantal "awesome moments per match" lijkt op de PS3 lager te liggen.
- ...

Al die zaken hebben mij ervan weerhouden de PS3-versie tot nu toe te kopen. Ben van plan de game te kopen over 2 weken, en dit zal dus nog altijd de PC-versie worden.:)
Mss koop ik de PS3-versie wel eens als die afgeprijsd is, want aangezien het geluid subliem is zou ik mijn homecinema graag eens op de proef willen stellen!

(Uiteraard speel ik wel andere shooters - de exclusives - op de PS3: Uncharted2 en Killzone2 bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluit je home cinema aan op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Dacht dat als je gewoon je spel installeerde je code niet hoefde te redeemen, moest dus wel? Ik heb het spel gewoon in de winkel gekocht. Waar staat die redeemcode dan? heb die op de achterkant van mijn install boekje geprobeert maar die werkt dus niet? Had ik er een mee moeten krijgen van de verkoper? Of is het alleen voor de VIP versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet er echt aan wennen en dat zeg ik als iemand die elke dag BC speelde, en van de 10 ronden zeker 9x 1e eindigde. Nu ben ik echt een groentje, ik voel me gewoon waardeloos tijdens het spelen. Ik merk dat je nu ook veel sneller dood gaat. De gameplay is gewoon totaal anders dan zijn voorganger. Jeetje zeg vroeger waar ik nog altijd de meester was in zijn voorganger ben ik nu een groentje, ik raak gewoon geen reet met dit game. Met de sniper wel maar zelfs de shotgun wil soms niet eens helpen, het is gewoon te triest voor woorden als ik een tegenstander voor mij heb en ik de shotgun heb maar de tegenstander mij neermaaid met een pkm ofzo.. Het is of wennen voor mij of dit game is gewoon niets voor mij, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is geen VIP versie, enkel een Limited Edition met 6 unlocks die je al direct krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ErA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:09:
[...]

Current Battlefield Bad Company 2 Hack Features Include:

Spawn at the enemy base - This allows you to rush the enemy and take objectives before they even knew what hit them. Knifing them in the back is fun as well
Spawn with your enemies skin - You can make your skin look like your enemies and give yourself that extra advantage when they stare at you in confusion

Dit zou wel een aantal dingen verklaren om eerlijk te zijn.
Ik hield het eerst op bugs in BC2 (mocht dit bovenstaande ook echt waar zijn).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik heb het voor elkaar, mixed gametypes :)
Een map Rush en een map Conquest, het is voorlopig nog niet mogelijk om twee dezelfde maps achter elkaar te draaien (Attack en Defend zoals in Rush dus).

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.26.129:19567/b_560x95.png

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:12:
De pc staat boven. Om die beneden te zittn in de living bij de home cinema zie ik niet direct gebeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Weet niet of het al bekend is, maar update is live gegaan. Ik heb hem net geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:32:
[...]

De pc staat boven. Om die beneden te zittn in de living bij de home cinema zie ik niet direct gebeuren. ;)
Met zo'n houding niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Asgaro schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:32:
[...]

Ik heb sinds ik een paar dagen geleden mijn 32" tv even aangesloten had aan mijn computer het niet meer over mijn hart gekregen hem terug te zetten dus ik heb mijn kamer gereorganiseerd rond mijn Tv/Monitor, Home cinema en al :p

Nu staat mijn nieuwe 24" wide monitor er alleen zo flut naast als 'extra' monitortje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pc versie is gewoon de beste versie als je BC2 wilt, 32 spelers tov 24, betere graphics, betere framerate als je een goede pc hebt, kb/mouse, en gratis DLC, squad management, en een server browser. Ook is de pc versie goedkoper. De console versies hebben echt geen enkel voordeel tov de pc versie, en natuurlijk kan je de pc ook gewoon aansluiten op de tv/home cinema, alleen zal die pc beter beeld geven, geluid maakt niks uit denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheace schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:03:
[...]

Ik heb sinds ik een paar dagen geleden mijn 32" tv even aangesloten had aan mijn computer het niet meer over mijn hart gekregen hem terug te zetten dus ik heb mijn kamer gereorganiseerd rond mijn Tv/Monitor, Home cinema en al :p

Nu staat mijn nieuwe 24" wide monitor er alleen zo flut naast als 'extra' monitortje :(
Enig nadeel is dat je er ver vanaf moet zitten om nog een beetje fatsoenlijke kwaliteit te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:16:
De pc versie is gewoon de beste versie als je BC2 wilt, 32 spelers tov 24, betere graphics, betere framerate als je een goede pc hebt, kb/mouse, en gratis DLC, squad management, en een server browser. Ook is de pc versie goedkoper. De console versies hebben echt geen enkel voordeel tov de pc versie, en natuurlijk kan je de pc ook gewoon aansluiten op de tv/home cinema, alleen zal die pc beter beeld geven, geluid maakt niks uit denk ik ;)
Een console game heeft echt wel voordelen tegen over een PC. Geen last van !!! PubkBuster !!!, geen gedoe met drivers en andere rot zooi.

Gewoon game erin en draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

console schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:27:
[...]

Een console game heeft echt wel voordelen tegen over een PC. Geen last van !!! PubkBuster !!!, geen gedoe met drivers en andere rot zooi.

Gewoon game erin en draaien.
Zelf nog nooit last gehad van PB of m'n drivers ;) Dus in mijn geval (en bij veel anderen) vervalt dat argument gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:26:
[...]

Enig nadeel is dat je er ver vanaf moet zitten om nog een beetje fatsoenlijke kwaliteit te krijgen :(
Zit nu op 1 meter, is goed genoeg voor mijn 40 graden kijkhoek volgends de calculator :)

Had verwacht dat ik verder zou moeten zitten maar dit werkt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Trouwens met tracer dart lijkt die raket gewoon niets te raken. Heb tracer dart geplant op een tank die aan andere kant van een muur staat. Ik lock de raket door de muur heen, schiet dan recht omhoog en hij gaat natuurlijk weer recht omlaag (wat ik nog wel kon zien) op de tank (en dit weet ik dus niet zeker) maar ik kreeg geen punten, ergo hij raakte niet ofzo? 2e raket kreeg ik ook geen punten.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:03:
[...]

Ik heb toen MW2 uitkwam gewoon een 32" HD flatscreen gekocht als monitor. Daarnaast staat een 24' flatscreen om tijdens het internetten of gamen ook tv te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat grappig, ik zat net op de Irish e-sports [GoT] server, kreeg ik ineens zo'n tekst in beeld die je ook ziet als er bijvoorbeeld een mcom vernietigd is, met de tekst:
"Hoi tweakerd"
Admin die dat zag en deed of doet ie dat automatisch omdat ik [GoT] in m'n naam heb staan?
Murk schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:35:
Trouwens met tracer dart lijkt die raket gewoon niets te raken. Heb tracer dart geplant op een tank die aan andere kant van een muur staat. Ik lock de raket door de muur heen, schiet dan recht omhoog en hij gaat natuurlijk weer recht omlaag (wat ik nog wel kon zien) op de tank (en dit weet ik dus niet zeker) maar ik kreeg geen punten, ergo hij raakte niet ofzo? 2e raket kreeg ik ook geen punten.
Je krijgt niet altijd punten, alleen als je flink wat damage doet. Het kan zijn dat je hem op de voorkant raakte en dat de kerel die in die tank zat improved armor had.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Compizfox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:53:
Wat grappig, ik zat net op de Irish e-sports [GoT] server, kreeg ik ineens zo'n tekst in beeld die je ook ziet als er bijvoorbeeld een mcom vernietigd is, met de tekst:
"Hoi tweakerd"
Admin die dat zag en deed of doet ie dat automatisch omdat ik [GoT] in m'n naam heb staan?
Nee dat was ik pannenkoek ;) , ik dacht ik zal eens vriendelijk zijn maar je zei niks terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheace schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:35:
[...]

Zit nu op 1 meter, is goed genoeg voor mijn 40 graden kijkhoek volgends de calculator :)

Had verwacht dat ik verder zou moeten zitten maar dit werkt fijn.
Maar op 1 meter afstand kan je wel de erbarmelijk lage DPI zien, zou ik niet blij van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:58:
[...]

Maar op 1 meter afstand kan je wel de erbarmelijk lage DPI zien, zou ik niet blij van worden.
Heb tot nog toe hoofdzakelijk spellen gespeeld (1920x1080) en 720/1080p dingen gekeken, en wat anime, daar is het allemaal prachtig mee.

Maar inderdaad, als het een wat slechtere encodes zijn en zo dan ga je het wel snel zien (of televisie al helemaal), maar goed, dan kan ik ook op de bank hier gaan liggen, dan lig ik op een paar meter. Televisie kijken doe ik zoiezo niet in mijn stoel.

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 22-03-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:33:
[...]
Zelf nog nooit last gehad van PB of m'n drivers ;) Dus in mijn geval (en bij veel anderen) vervalt dat argument gewoon.
Inderdaad. Ik kan ook wel zeggen: De PC versie is beter; geen xbox360 consoles die zomaar kapot gaan. Geen PS3 die 300 euro kost en 50~70 euro per game.

En een PC heb ik al. Het verschil tussen mijn normale PC en mijn "game" PC is een prijskaartje van 160 euro voor de 9800GT 1024mb, welke nu nog maar ~100 euro is.

[ Voor 17% gewijzigd door Gamebuster op 22-03-2010 20:17 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Earzz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:55:
[...]

Nee dat was ik pannenkoek ;) , ik dacht ik zal eens vriendelijk zijn maar je zei niks terug ;(
Ow! :P

Ik dacht dus dat het een automatisch gegenereerd bericht was omdat ik [GoT] in m'n naam had staan of zo, dus neem het me niet kwalijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mooi momentje, 7 GoT'ers achter elkaar afgeschoten met m'n G3 en M1911, geen idee of het constant dezelfde waren die gerevived werden maar voelde me wel effe epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Compizfox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:17:
[...]

Ow! :P

Ik dacht dus dat het een automatisch gegenereerd bericht was omdat ik [GoT] in m'n naam had staan of zo, dus neem het me niet kwalijk :9
Maakt niet uit hoor, wat vond je trouwens van de mixed gametypes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56
hmm als de m60 generfd wordt moet er ook wat met die 40mm nades gebeuren.
Ik ben vanavond op de gotserver bijna alleen maar dood gegaan door nades, oja en snipers;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:26
Tito129 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:38:
hmm als de m60 generfd wordt moet er ook wat met die 40mm nades gebeuren.
Ik ben vanavond op de gotserver bijna alleen maar dood gegaan door nades, oja en snipers;)
De 40mm nades zijn een secondary weapon. Deze zijn zelfs minder effectief dan de rocket launchers. De M60 is gewoon een automatische sniper met nauwelijks recoil. is zelfs bijna accurater dan een sniper rifle. Schiet kwa fire rate/damage zelfs sneller iemand neer dan een sniper.

Als deze niet generfed wordt dan zal spoedig iedereen met die dingen rondlopen.
Verder heb je met die M60 altijd genoeg bullets en ook nog eens altijd health. Er is dus geen downside. Terwijl als assautl je health nodig hebt.

Als je de medic wer met assault wapens deed dan hadden ze allebei een voordeel en een nadeel

[ Voor 22% gewijzigd door Hogader op 22-03-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autobalance werkt echt niet, oo niet bij joinen. Ik kijk op BC2CC op m'n server, 15 US, 13 Russia. Joint een nieuwe speler. Bij de US? wtf?

Vanavond helaas geen gelegenheid om te knallen. Ben vandaag weer aan het werk gegaan na een week griep. Ben kapot :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk met tweakers samen spelen, niemand* bereid te switchen naar het andere team als die met minder zijn en met plezier blijven baserapen. Nee echt leuk is dat.

* op 3 na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Meh, ik hoorde zoveel goede verhalen over de CG rlauncher :P

Ze zijn verdorie nog waar ook :D _O- echt een easy mode wapen heerlijk. (zeker met die extra dmg feat and extra ammo) Daarstraks ff een gamert rush server ermee onveilig gemaakt. Ik heb zo het idee dat ik geen vrienden heb gemaakt :P

In before the nerfs and all :')

[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 22-03-2010 20:51 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Earzz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:34:
[...]

Maakt niet uit hoor, wat vond je trouwens van de mixed gametypes?
Leuk, maar het viel me eigenlijk niet eens op. Maar je hebt wel gelijk ja, eerst deden we 2 potjes Nelson Bay (Rush) en daarna Laguna Presa (Conquest). Is het normaal altijd 1 gametype dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Compizfox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:50:
[...]

Leuk, maar het viel me eigenlijk niet eens op. Maar je hebt wel gelijk ja, eerst deden we 2 potjes Nelson Bay (Rush) en daarna Laguna Presa (Conquest). Is het normaal altijd 1 gametype dan?
Yep, is officieel nog niet mogelijk om een mixed gametype te hebben.
Daarom was ik zo blij dat ik het voor elkaar had.
Maar uh 2 potjes Nelson Bay, dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Moet gewoon 1 map/ronde Rush zijn en dan 1 map/ronde Conquest.
Zal straks maar even kijken op de server, ben er de hele avond nog niet op geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen autobalance eens UIT zetten, misschien dat-ie dan wel balanced ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:48:
Leuk met tweakers samen spelen, niemand* bereid te switchen naar het andere team als die met minder zijn en met plezier blijven baserapen. Nee echt leuk is dat.

* op 3 na
Moet toegeven dat ik ook niet zo snel van team verander, maar als ik merk dat het ongebalanceerd is ga ik wel vaak gewoon in een hoekje wachten tot het andere team wat voller is.

Ja vreselijk passief maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:55:
Ik zal morgen autobalance eens UIT zetten, misschien dat-ie dan wel balanced ;-)
Jammergenoeg geeft dat geen resultaat, heb ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:58:
[...]

Jammergenoeg geeft dat geen resultaat, heb ik ook al geprobeerd.
Jammer, maar scheelt mij uitproberen.
En om nou willekeurig mensen zonder [GoT] te kicken als er teveel van de ene of de andere partij bij zijn gaat me wat ver.
Nu ook weer zo ongebalanceerd als de pest. 12 US (waarvan 2 GoT) en 10 Russia, waarvan 6 GoT.
Zoveel Tweakers aan 1 kant, de tegenstander maakt geen schijn van kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch staat Russia niet voor.

Bij een APC een raket onder de draai turret schieten doet trouwens heel veel damage, had aan het begin van de avond een tripple kill.

[ Voor 68% gewijzigd door Tsurany op 22-03-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:02:
En toch staat Russia niet voor.

Bij een APC een raket onder de draai turret schieten doet trouwens heel veel damage, had aan het begin van de avond een tripple kill.
Dat je tijd hebt om te posten met zoveel kills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:15:
[...]

Dat je tijd hebt om te posten met zoveel kills ;)
Ga voor elke twee kills een keertje dood :(
En heb laptop naast me waar ik mee kan posten :P

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 22-03-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:16:
[...]

Ga voor elke twee kills een keertje dood :(
En heb laptop naast me waar ik mee kan posten :P
Das wel handig ja ff een laptop dernaast, nice idea, gaak ook doen :P
Btw, xfire ingame heeft zo'n soort ingame browser mja das nie echt zo handig.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:01:
Nu ook weer zo ongebalanceerd als de pest. 12 US (waarvan 2 GoT) en 10 Russia, waarvan 6 GoT.
Zoveel Tweakers aan 1 kant, de tegenstander maakt geen schijn van kans ;)
En ik kon echt niet meer switchen, anders deed ik dat wel...

Net of je er wat aan hebt, met mijn brakke skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:30:
Net mooi momentje, 7 GoT'ers achter elkaar afgeschoten met m'n G3 en M1911, geen idee of het constant dezelfde waren die gerevived werden maar voelde me wel effe epic :D
JA! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:19:
Ik moet er echt aan wennen en dat zeg ik als iemand die elke dag BC speelde, en van de 10 ronden zeker 9x 1e eindigde. Nu ben ik echt een groentje, ik voel me gewoon waardeloos tijdens het spelen. Ik merk dat je nu ook veel sneller dood gaat. De gameplay is gewoon totaal anders dan zijn voorganger. Jeetje zeg vroeger waar ik nog altijd de meester was in zijn voorganger ben ik nu een groentje, ik raak gewoon geen reet met dit game. Met de sniper wel maar zelfs de shotgun wil soms niet eens helpen, het is gewoon te triest voor woorden als ik een tegenstander voor mij heb en ik de shotgun heb maar de tegenstander mij neermaaid met een pkm ofzo.. Het is of wennen voor mij of dit game is gewoon niets voor mij, we zullen zien.
Komt denk ik ook omdat BC niet echt heel veel gespeeld werd in vergelijking met bijvoorbeeld BF2. Nu zijn heel veel mensen die jarenlang BF2 hebben gespeeld overgestapt op BC2. Die gasten hebben vaak meer dan 1000 uur ervaring, en dat verschil merk je wel. In 2142 eindigde ik ook standaard in de top 3, maar nu kost het me heel wat meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry O+ Ik geef de G3 de schuld, die is te epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:44

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:48:

* op 3 na
En toch was het GoT vs GoT, ik zat samen met JohnnyV76 en Buzz_NL in een squad, maar dan zonder GoT tag ;)

Door jou aardig wat keren gekilled, dus niet zeuren :P

Edit:
Onze squad heeft zich zeker niet aan baserapen schuldig gemaakt!

[ Voor 7% gewijzigd door bvk op 22-03-2010 21:47 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel niet zeuren alst nie mag.

Wat is trouwens het nut van de UMP-45? Een AKS-74u zijn met 5 kogels minder per magazijn en een lagere rate of fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Your search request for '[NL]CptChaos' is currently in queue at position 500 of 499
I LOL'd :')

Ik heb in die potjes ook niet aan baserapen gedaan, liep gewoon de kaart rond, toen ik een paar mensen zag wel even gaan schieten ja, want ik wil eigenlijk ook wel puntjes scoren, als dat geen probleem is tenminste... :+

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Zijn toch al een paar patches geweest nu maar stabieler wordt de game er niet op. Spontane crashes naar desktop blijven zich voordoen. Soms hele dag niks of 4x op rij erg vaag. Dat levellen gaat zo traag in conquest btw :P dan is rush toch echt wel veel en veel sneller.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tr!gger schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:50:
Zijn toch al een paar patches geweest nu maar stabieler wordt de game er niet op. Spontane crashes naar desktop blijven zich voordoen. Soms hele dag niks of 4x op rij erg vaag. Dat levellen gaat zo traag in conquest btw :P dan is rush toch echt wel veel en veel sneller.
Daar heet het ook Rush voor :+

Had trouwens kwart over vijf ongeveer de tweede patch alweer gehad. Hoe zit dat met patches op de PS3 of de X360 dan? Al kan ik me voorstellen dat men de prio legt bij de PC, gezien de populariteit op de PC dan op de consoles (even uitgaande dat de resultaten van de spelers lijst geëxtraheerd worden).

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
(jarig!)
Ik zie net in de start post dat de KA52 er niet meer bij staat. Is die helicpoter er uit verwijdert via een patch of heeft deze er nooit ingezeten?

En ik wat ik ook niet vind is hoe je zelf een server(tje) kan draaien op je pc ? als je een lannetje doet met vrienden bv is dat wel handig.

[ Voor 32% gewijzigd door yannickmerckx op 22-03-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
yannickmerckx schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:54:
Ik zie net in de start post dat de KA52 er niet meer bij staat. Is die helicpoter er uit verwijdert via een patch of heeft deze er nooit ingezeten?
Heeft er nooit in gezeten, was foutje. :)
En ik wat ik ook niet vind is hoe je zelf een server(tje) kan draaien op je pc ? als je een lannetje doet met vrienden bv is dat wel handig.
Er komt geen dedicated server zodat je via het lan kan spelen. Dit omdat DICE:
1) Hierdoor denkt meer grip te hebben op cheaters
2) Hierdoor meer kan verdienen, al zegt men geen winst te maken met de (dedicated) servers die verhuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan op dit moment ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik moet zeggen dat recon mijn absoluut favoriete class is. Ik vind dat sniperen zo vet :D veel realistischer als bijvoorbeeld bij MW2. Op 2e staat toch wel de engineer :)

Oke wtf.. Mijn battlefield beeld begint opeens heel erg zwart te knipperen.. Maar de objectives blijven wel gewoon rood.. De rest word allemaal zwart..

[ Voor 31% gewijzigd door Xenomorphh op 22-03-2010 22:31 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:12:
Heb ik met subwoofer en al, maar ik krijg alleen maar stereo geluid door 2.1 dus:(
Je krijgt als je het spel de eerste keer opstart zo'n mooi dolbydigital filmpje, maar het doorgeven ho maar.
Heb ingame het geluid op home cinema gezet maar dat maakt ook geen enkel verschil.

Ligt ook verder niet aan mijn setup want (HD) films met DD of DTS herkent mijn receiver via toslink wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerronimo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Heb ik met subwoofer en al, maar ik krijg alleen maar stereo geluid door 2.1 dus:(
Je krijgt als je het spel de eerste keer opstart zo'n mooi dolbydigital filmpje, maar het doorgeven ho maar.
Heb ingame het geluid op home cinema gezet maar dat maakt ook geen enkel verschil.

Ligt ook verder niet aan mijn setup want (HD) films met DD of DTS herkent mijn receiver via toslink wel perfect.
Misschien dat de pc versie geen 5.1 heeft via passthrough?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Waarom, oh waarom wil mijn M1 Garand in mijn Stats geen sterretjes krijgen terwijl ik in-game wel een notifictatie krijg? Er staat nu gortdroog in mijn Stats: M1 Garand: 56 kills oid, no stars, kills to next: 44. Zoiets :P Ofwel hij geeft wel toe dat mijn volgende ster voor de M1G de gouden ster is, met 100 kills, maar toch pakt hij hem niet? Dat is toch wel het nadeel van zo'n exclusief wapen gebruiken; EA/DICE hebben dat soort dingen lang niet allemaal op een rijtje heb ik het idee.

Maar als ik Engineer speel gebruik ik nu standaard de M1 Garand, het handige is dat als je daar een beetje goed mee bent, je met elke class goed kan levelen. Bijvoorbeeld, als ik geen zin heb om te snipen maar ik wil wat Recon-punten bijverdienen, pak ik gewoon een cross-class wapen als de Thompson of de M1G (meestal die laatste) erbij :9

Trouwens echt epic, ik kwam er laatst pas achter hoe lekker Recon kan verdienen. Vandaag namelijk mijn eerste echte Recon-werk gedaan; meteen een paar Marksman headshots gedaan, maar daar krijg je een 79 punten bonus voor ofzo!? Echt top :9 Ze zijn dan ook echt epic om te maken -- je ziet dat kogeltje zo neerkomen in dat hoofd na een boogje gemaakt te hebben... Wat een gevoel :D

Oh ja, plus; ik heb voor de M1G dus nog geen enkele ster, maar speelde de Thompson vandaag vrij, waarvoor ik meteen een zilveren ster en 58 kills gratis kreeg 8)7 Ik ga er dus vanuit dat er een foutje is tussen de M1 Garand en de M1A1 Thompson... Misschien door de naam? ;)
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/GekooktEi

[ Voor 11% gewijzigd door GekooktEi op 22-03-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
GekooktEi schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:42:

Trouwens echt epic, ik kwam er laatst pas achter hoe lekker Recon kan verdienen. Vandaag namelijk mijn eerste echte Recon-werk gedaan; meteen een paar Marksman headshots gedaan, maar daar krijg je een 79 punten bonus voor ofzo!? Echt top :9 Ze zijn dan ook echt epic om te maken -- je ziet dat kogeltje zo neerkomen in dat hoofd na een boogje gemaakt te hebben... Wat een gevoel :D
Ja weet iemand wanneer het nou een marksman headshot is? Moet de tegenstander dan door iemand gespot zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Robbert1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:45:
[...]

Ja weet iemand wanneer het nou een marksman headshot is? Moet de tegenstander dan door iemand gespot zijn?
Nee dan moet je zorgen dat je kogel via een baan gaat. Dus grote afstand;) hoe groter de afstand hoe meer punten.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Robbert1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:45:
[...]

Nee, je moet zo'n afstand tot je target hebben, dat je bullet drop in moet schatten, ofwel je hebt pas een marksman headshot als je boven het hoofd van het doelwit moet mikken. Daarom krijg je ook zoveel punten; het is moeilijker in te schatten dan wanneer het doelwit dichtbij is.
Xenomorphh schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:47:
[...]

Nee dan moet je zorgen dat je kogel via een baan gaat. Dus grote afstand;) hoe groter de afstand hoe meer punten.
Ah, dat vroeg ik me ook al af, waarom ik er exact 79 punten voor kreeg :P Vandaar dus, gaat per paar meter ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door GekooktEi op 22-03-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:36
Hmmm, echt of fake? Heb het nog niet uit kunnen proberen, kan ik pas vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Dersan schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:48:

[video]
Tja hij krijgt zijn +100 Objective Destroyed wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Dersan schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:48:

*vid*
echt, hij stond hier een paar dagen terug ook. Een paar tweakers hebben het uitgeprobeerd, en het werkt idd. Maar volgens mij is dit het enige huis in heel BC2 met zo'n hekstructuur
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.