Waarom, oh waarom wil mijn M1 Garand in mijn Stats geen sterretjes krijgen terwijl ik in-game wel een notifictatie krijg? Er staat nu gortdroog in mijn Stats: M1 Garand: 56 kills oid, no stars, kills to next: 44. Zoiets

Ofwel hij geeft wel toe dat mijn volgende ster voor de M1G de gouden ster is, met 100 kills, maar toch pakt hij hem niet? Dat is toch wel het nadeel van zo'n exclusief wapen gebruiken; EA/DICE hebben dat soort dingen lang niet allemaal op een rijtje heb ik het idee.
Maar als ik Engineer speel gebruik ik nu standaard de M1 Garand, het handige is dat als je daar een beetje goed mee bent, je met elke class goed kan levelen. Bijvoorbeeld, als ik geen zin heb om te snipen maar ik wil wat Recon-punten bijverdienen, pak ik gewoon een cross-class wapen als de Thompson of de M1G (meestal die laatste) erbij
Trouwens echt epic, ik kwam er laatst pas achter hoe lekker Recon kan verdienen. Vandaag namelijk mijn eerste echte Recon-werk gedaan; meteen een paar Marksman headshots gedaan, maar daar krijg je een 79 punten bonus voor ofzo!? Echt top

Ze zijn dan ook echt epic om te maken -- je ziet dat kogeltje zo neerkomen in dat hoofd na een boogje gemaakt te hebben... Wat een gevoel
Oh ja, plus; ik heb voor de M1G dus nog geen enkele ster, maar speelde de Thompson vandaag vrij, waarvoor ik meteen een zilveren ster en 58 kills gratis kreeg

Ik ga er dus vanuit dat er een foutje is tussen de M1 Garand en de M1A1 Thompson... Misschien door de naam?
[
Voor 11% gewijzigd door
GekooktEi op 22-03-2010 22:46
]