Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:35:
[...]
Ik heb genoeg plezier in het spel, maar het is leuk ergens naar toe te spelen.
[...]
Moet ook wel iets zijn dat daadwerkelijk leuk is om te doen, dat is gewoon saai en je zit constant met sucky wapens te spelen puur voor gouden medailles.
[...]
Spelen alles een faggot noem ik geen quest tbh.
[...]
Same as above.
[...]
Doe ik altijd als ik speel.
[...]
Dan moet je geen level hebben en geen baan/opleiding.
[...]
Wat is daar nu leuk aan?
[...]
Schiet ik niet echt wat mee op.
[...]
Ja maar dat zijn allemaal saaie prut dingen, dat is niet ergens naar toe werken, dat is gewoon spelen als een idioot of het voor jezelf moeilijk maken. Kan ook m'n rechter hand breken en met 1 hand gaan gamen, dat is toch ook geen quest.
Je toont zelf aan dat de unlocks de enige dingen waren waar je voor speelt, en die zijn in BC2 niet eens bijster moeilijk eigenlijk veel te simpel als je het mij vraagt. In BF2 deed ik er veel langer over om unlocks te halen nu is het binnen een week gepiept.
Ik geef je gewoon een paar voorbeelden wat je kan doen om dingen te halen (wat je zo leuk vond) Alles unlocken om uiteindelijk toch maar een paar verschillende wapens te gebruiken nadat je ze allemaal een keer getest hebt is net zo nutteloos.
Van mij part hoeven er geen eens unlcoks te zijn maar gewoon clases en faction based kits.
Ik heb me met Battlefield Vietnam meer vermaakt dan de rest van de serie gezamelijk.
Maar alles moet weer draaien om unlocks en ranks bullshit.
Gewoon een basic kit per class en andere merk wapens voor de verschillende volkjes.
Dus M16 voor US assault en de AK47 voor de Russen. Een granaat erbij en knive. Om maar een voorbeeld te noemen, trouwens in BC2 hebben beide kanten gewoon exact dezelfde wapens hoe verzinnen ze het, zelfs BF2 had nog basic faction wapens naast de (weer dezelfde voor beide) unlocks.
Maargoed jij zocht een uitdaging, en ja als je het te simpel vind dan moet je iets voor jezelf bedenken waar het leuker van word. En dus wapens gebruiken die niet zo uber noob goed zijn dan die handje vol wat iedereen gebruikt maakt het leuker voor jezelf.
Jij was zeker zon figuur die in BF1942 altijd de BAR gebruikt, en nooit de garrant of de Kar89.
juist andere wapens gebruiken dan wat de meesten doen maakt het wat spannender en uitdagender.
Ik geef toe dat het in BC2 wat moeilijker word omdat iedereen zit te tuben.
Zonder perks spelen bijvoorbeeld geef je jezelf een nadeel t.o.v. anderen, en als jij je te goed vind voor anderen dan is dat genoeg om het spanneder te maken, daarom heb je in bepaalde games handicap.
Wat voor nut heeft het eigenlijk om die perks te kiezen iedereen loopt toch met magnum ammo rond, en de tubers uiteraard met de explosive upgrade.
Maar ok ik geef je een paar voorbeelden en je zeikt alles af, als je het geen reet aanvind meer om het te spelen omdat je al die unlocks nu hebt gehaald dan peer je hem toch? veel geluk verder en ga maar weer wachten op een nieuw EA braaksel waar je binnen 40 uur speeltijd alle "unlocks" hebt vrijgespeeld of "verdiend"

Het zijn FPS games geen RPG's
[
Voor 5% gewijzigd door
Bulls op 22-03-2010 02:28
]