[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.721 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:12:
Dus alleen goede punten mag je noemen? Doe effe normaal. Als iemand het niks vind en dat kan onderbouwen dan moet dat gewoon kunnen. En ook over inbalance mag je klagen, mits onderbouwt.
Mierenneuk niet zo (hij zegt ook niet dat je ALLEEN positieve punten mag noemen, dus goed lezen)... tuurlijk mag je kritiek geven maar om bij elke scheet meteen 20 posts in een minuut over: OMG SERVER ERROR OMG!! te moeten lezen dat is ook zo zinloos... get over it, try again. Heeft hij groot gelijk in, wordt hier alleen maar geklaagd net alsof die game slecht is... ik vind het spel ook niet 100% waterdicht maar kom op

[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 21-03-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:53:
Kan iedereen aub stoppen met het zeggen dat het een slecht spel is. Ik heb het idee dat iedereen het wil vergelijken met een spel dat ze dáááágen gespeeld hebben. Dan snap ik dat dit spel anders is, maar ik vind het dan niet nodig om het steeds hier te posten. Dit vind ik het spel geen eer aan doen. Als je jaren battlefield of Cod gespeeld hebt moet je niet na een paar uurtjes zeggen Bad Company 2 is een kut spel. Het speelt langzaam, er zijn veel problemen. Deze class is overpowerd, en dat soort ongein. Benadruk de goede punten!
Tofste multiplayer shooter die ik in tijden heb gespeeld, zo beter? :P
Wel serieus waar trouwens.

Net een potje geëindigd met 17.230 punten. Haalde een Gold Star en dat bleek mijn 5e te zijn, dus kreeg ik nog 10.000 punten 8)7
Weten jullie gelijk wat m'n echte score ongeveer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandemiddag Platinum met de grenade launcher gehaald, heb inmiddels over de 700 kills met da ding. Gaat echt lekker met die 40mm, ga voortaan assault, korte afstand, medium, long, alles voldoet met de 40mm. Geweldig wapen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:08:
Heb vandemiddag Platinum met de grenade launcher gehaald, heb inmiddels over de 700 kills met da ding. Gaat echt lekker met die 40mm, ga voortaan assault, korte afstand, medium, long, alles voldoet met de 40mm. Geweldig wapen!!!!
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:08:
8)7 please!!! stop met da wapen te spammen. De bedoeling is dat je gewone kogels gebruikt om mensen neer te schieten, en af en toe wanneer ze achter cover zitten de 40mm gebruiken. Je verpest het spel voor de mensen die zonder spelen.
Ik weet dat het niet jouw fout is dat DICE het er in heeft gestopt, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niosus schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:18:
[...]

8)7 please!!! stop met da wapen te spammen. De bedoeling is dat je gewone kogels gebruikt om mensen neer te schieten, en af en toe wanneer ze achter cover zitten de 40mm gebruiken. Je verpest het spel voor de mensen die zonder spelen.
Ik weet dat het niet jouw fout is dat DICE het er in heeft gestopt, maar toch...
Tja, het gezeik komt toch wel hoor. Als ik de M60 gebruik, zeiken mensen netzo hard. En die 40mm wordt constant tegen me gebruikt, zowat het enige wapen dat de dood veroorzaakt voor mij. Waarom zou ik het dan niet gebruiken? als ik het nl niet doe, heeft de vijand een voordeel, dat is toch niet wat je wilt, als team helemaal niet?

Zelfde met BF2, ook gezever, vooral over de J10. DICE heeft het zo gemaakt, de cheaters kunnen beter afgezeken worden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Laatst online: 05-09 13:05
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:25:
[...]

Tja, het gezeik komt toch wel hoor. Als ik de M60 gebruik, zeiken mensen netzo hard. En die 40mm wordt constant tegen me gebruikt, zowat het enige wapen dat de dood veroorzaakt voor mij. Waarom zou ik het dan niet gebruiken? als ik het nl niet doe, heeft de vijand een voordeel, dat is toch niet wat je wilt, als team helemaal niet?

Zelfde met BF2, ook gezever, vooral over de J10. DICE heeft het zo gemaakt, de cheaters kunnen beter afgezeken worden, denk ik.
Ik gebruik op dit moment de XM-8 als assault en een shotgun als medic. En toch sta ik redelijk vaak in de top 5 !? Kwestie van een beetje tactisch spelen (NIET campen) en mikken.

Tjah, waarschijnlijk krijgt het bij de volgende patch toch een nerf, en dan sta je daar... het enige wapen waarmee je kan schieten niets meer waard.

BTW: is het niet oersaai? constant hetzelfde wapen? ik wissel verschillende keren per map omdat ik het gewoon te saai vind anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35
Daar kwam hij zelf al mee aan. Lees maar een pagina terug.

Oh, en is het nu afgelopen met dat gezeik over die "overpowered" wapens?
Als je die M60 zo overpowered vind moet diegene zelf dat wapen maar gebruiken. En die 40mm nades? Leuk in de juiste situaties, iemand die die dingen spamt staat vaak echter weerloos tegenover iemand die hem op korte afstand flankt of als íe bezig is om te herladen. Een goede speler knalt in de zelfde tijd dat iemand 2 tubes afschiet 2 man neer met z'n geweer.

Trouwens gisteren de platinum ster met de M60 gehaald. :p
Heel toevallig speelde ik Recon (vandaag alle unlocks gehaald :)) en kwamen de attackers de basis in, waarop ik besloot dat ik een ander wapen had om ze de basis uit te schoppen, en kwam een dode medic tegen, medic z'n kit maar gepakt, hem en passant gerevived en de aanvallers een pak slaag gegeven. Blijkbaar was dat genoeg voor die ster. :*)

[ Voor 62% gewijzigd door ZenTex op 21-03-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Robbert1 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:00:
Verkoop die game lekker als je het kut vindt, maar ga niet hier lopen zeiken.

[...]

Ik heb ook gewoon de hele dag kunnen spelen, alleen vanavond vloog de server eruit.
Uhm sorry? Je zegt tegen de een dat hij niet moet lopen zeiken en vervolgens ga je zelf lopen zeiken dat de server eruit vloog?

Laat even iedereen in zijn waarde aub. Wie ben jij om tegen iemand te zeggen dat hij hier niet mag zeiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niosus schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:36:
[...]

Ik gebruik op dit moment de XM-8 als assault en een shotgun als medic. En toch sta ik redelijk vaak in de top 5 !? Kwestie van een beetje tactisch spelen (NIET campen) en mikken.

Tjah, waarschijnlijk krijgt het bij de volgende patch toch een nerf, en dan sta je daar... het enige wapen waarmee je kan schieten niets meer waard.

BTW: is het niet oersaai? constant hetzelfde wapen? ik wissel verschillende keren per map omdat ik het gewoon te saai vind anders
Den nerfen ze die Recon class maar, de USAS, de Saiga, de M60, de grenade launcher, de AH64 kan ook nog wel, etc. Allemaal wapens/voertuigen waarmee ik elke keer in de top 3 op z'n minst sta.
Maakt me echt niet uit welk wapen, gaat met allemaal wel goed, die grenade launcher blinkt gewoon uit, samen met de M60 en de Saiga/USAS12.

En nerfen doet DICE toch niet, der gaan echt geen grote veranderingen komen, was met BF2 ook niet, je wilt niet weten hoeveel gezever er was mbt de J10>carrier>rape island 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo alle wapens unlocked, moest enkel nog de UMP-45 nadat ik eerder de MG3 al had geunlocked. Met de G3 gehaald, best epic wapen, doet lekkere damage en als engineer een goede keuze. Nu heeft het spel alleen geen doel meer voor mij :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tsurany schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:59:
Zo alle wapens unlocked, moest enkel nog de UMP-45 nadat ik eerder de MG3 al had geunlocked. Met de G3 gehaald, best epic wapen, doet lekkere damage en als engineer een goede keuze. Nu heeft het spel alleen geen doel meer voor mij :(
Volgende doelstelling: Plezier hebben aan het spel zelf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:37:
[...]

Oh, en is het nu afgelopen met dat gezeik over die "overpowered" wapens?
Ik denk niet dat jij in een positie bent om andere mensen te vertellen waar ze wel of niet over mogen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Over dat point blank amper dmg doen, volgens mij is er een bug dat als je te dicht op iemand zit dat de loop van je gun gewoon door de model heen gaat en dan schieten de kogels eruit maar raken ze de tegenstander niet. Dit heb ik al zovaak gehad vooral met LMG's op pointblank. Gewoon raar, vol roppen met 40 kogels of meer en dan word je vrolijk geknived. (andersom ook vaak wil ik pointblank kniven ben ik wel met 4 schoten van de LMG dood, zal ie wel net wel met zn loop in mn model of voor mn model zitten ofzo)

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 22-03-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:33

Audione0

Strijdt der titanen

Niosus schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:18:
[...]

Ben het helemaal met je eens.. Wordt onderhand debiel van dat wapen.. Iedere malloot (incl me :) ) is goed met dat ding.. Ik gebruik m niet eens meer..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
ZenTex schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:02:
[...]

Mja ik begrijp wat hij bedoelt, ik sta standaard bovenaan als ik speel, de enige uitdaging is het unlocken van stuff, de meeste tegenstanders zijn nmlk te slecht om een uitdaging te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009

Audione0

Strijdt der titanen

Bert2000 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:11:
[...]

Mja ik begrijp wat hij bedoelt, ik sta standaard bovenaan als ik speel, de enige uitdaging is het unlocken van stuff, de meeste tegenstanders zijn nmlk te slecht om een uitdaging te vormen.
Goh, je bent wel erg zeker van je zaak.. Nooit op een lagere plaats gestaan?? :z

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bert2000 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:11:
[...]

Nou een paar quests voor je:
  • alle guns op 1x gold star halen en dan vervolgens naar lvl 2 etc.
  • ga knive only rond rennen met adrenal perk en body armor in ghillie suit.
  • alleen road kills maken en niet om je kdr denken.
  • of juist alleen proberen je kdr te spekken.
  • doe een gooi naar de leaderboard.
  • deel geen perks in om het moeilijker te maken voor jezelf.
  • alle badges en pins halen.
Zoveel te bedenken in battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:16:
[...]

Of gewoon spelen voor de fun? ;)
Was met BF2 ook zo hoor, je had zo de unlocks/ranks, echter ging er toch nog 3700 uur in het spel zitten. Denk niet dat ik nog ens 3700+ uur ga doen met BC2, daar komt BF3 (hopelijk snel) voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Deze meneer heeft 28 seconden van BC2 kunnen genieten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZenTex schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:02:
[...]
Ik heb genoeg plezier in het spel, maar het is leuk ergens naar toe te spelen.
Bulls schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:16:
[...]
Moet ook wel iets zijn dat daadwerkelijk leuk is om te doen, dat is gewoon saai en je zit constant met sucky wapens te spelen puur voor gouden medailles.
Spelen alles een faggot noem ik geen quest tbh.
Same as above.
Doe ik altijd als ik speel.
Dan moet je geen level hebben en geen baan/opleiding.
Wat is daar nu leuk aan?
Schiet ik niet echt wat mee op.
Ja maar dat zijn allemaal saaie prut dingen, dat is niet ergens naar toe werken, dat is gewoon spelen als een idioot of het voor jezelf moeilijk maken. Kan ook m'n rechter hand breken en met 1 hand gaan gamen, dat is toch ook geen quest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier verdiend DICE/EA alleen maar meer aan, kan me nog wel herinneren dat 90% van de cheaters gewoon terugkwamen met nieuwe cd-keys om daarna nog een ban te krijgen @ klagemuren/battle.no, heb ooit 1 enkele cheater 5x gebanned, betekend dus dat die gast 5x een nieuwe key heeft gekocht ofzow 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Ik word wel een beetje moe van EA op deze manier.. Altijd hetzelfde liedje bij PC releases, behalve technische problemen ook de enorme verschillen tussen de wapens, de balans is ver te zoeken. Sowieso ben ik geen fan van wapens die je eerst moet unlocken (oneerlijk), maar ook de wapens zelf zijn vergeleken met andere wapens veel te sterk of te slap. En dit geintje flikt EA nou al in elke Battlefield game. Zelfs in Battlefield Vietnam hadden ze de M60 veel te overpowered gemaakt, dat werd pas ook veel later gepatched. En nu maken ze precies dezelfde fout, met hetzelfde wapen ook nog eens :') !

Trouwens is EA ook erg lui geworden wat betreft bots, die zitten er dit deel helemaal niet meer in. Dat vond ik juist altijd zo gaaf uit de vorige Battlefield games, dan kon je tenminste je LAN-game flink opvullen (tot zo ongeveer 250 bots in BF2 8) ).

[ Voor 17% gewijzigd door Divak op 22-03-2010 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:37:
[...]

Hier verdiend DICE/EA alleen maar meer aan, kan me nog wel herinneren dat 90% van de cheaters gewoon terugkwamen met nieuwe cd-keys om daarna nog een ban te krijgen @ klagemuren/battle.no, heb ooit 1 enkele cheater 5x gebanned, betekend dus dat die gast 5x een nieuwe key heeft gekocht ofzow 8)7
Lijkt me dat ze eerder een key jatten of geluk hebben met een generator.
RichardvdD schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:37:
Ik word wel een beetje moe van EA op deze manier.. Altijd hetzelfde liedje bij PC releases, behalve technische problemen ook de enorme verschillen tussen de wapens, de balans is ver te zoeken. Sowieso ben ik geen fan van wapens die je eerst moet unlocken (oneerlijk), maar ook de wapens zelf zijn vergeleken met andere wapens veel te sterk of te slap. En dit geintje flikt EA nou al in elke Battlefield game. Zelfs in Battlefield Vietnam hadden ze de M60 veel te overpowered gemaakt, dat werd pas ook veel later gepatched. En nu maken ze precies dezelfde fout, met hetzelfde wapen ook nog eens :') !
Zitten in dit spel heel veel bugs/fouten uit vorige Battlefield delen die rechtstreeks uit de release versies komen en daar pas veel later gefixt werden, erg slecht dat dat kan. Lijkt alsof ze hebben copypasten uit de 1.0 source van alle voorgaande delen. Echt enorm veel dezelfde bugs/problemen.

[ Voor 50% gewijzigd door Tsurany op 22-03-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 03-09 16:07
Ach ja, heb ook bijna mn laatste unlock... Maak hierna gewoon nieuw account voor pub en ga daar voor een kdr van 4 ofzo (leaguematches verpesten KDR egt gruwelijk hard :XD). Voor de rest boeit public me niet echt public :p

Dus zou zeggen join een team of ga voor een zo hoog mogelijke kdr

Btw, volgens mij zijn de devs gewoon giga fan van Rambo :p

[ Voor 9% gewijzigd door Lukosje op 22-03-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:06:
[...]

Ik denk niet dat jij in een positie bent om andere mensen te vertellen waar ze wel of niet over mogen praten.
Jij blijkbaar wel dus? 8)7 Lekker nutteloze post.
Slechte dag gehad ofzo?

Enfin, teveel is teveel?

Maar goed, als jij nr 1000 wilt zijn om te zeggen dat bepaalde wapens overpowered zijn (help, ik ben voor de xste keer door Y wapen gedood/ help elke X klasse heeft Y wapen), ga je gang.
weet wel dat er al behoorlijk wapens de revue gepasseerd zijn die "OP" zijn.
Als ze zo OP zijn, pak dan zelf dat wapen en "own" de server. Gelukkig heb je een ruime keus aan overpowered wapens daarvoor. :+

[ Voor 31% gewijzigd door ZenTex op 22-03-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Lol, dat is wel heel erg triest ja.
Toch denk ik dat VIOLATION (AIMBOT) 50120 wel gelift gaat worden door EvenBalance, het zijn gewoon te veel bans.
Het kan haast niet anders dan dat er ergens een conflictje is tussen PB en Windows/Software bij een klein percentage van mensen wat weer resulteert in heel veel bans.
Punkbuster scanned namelijk ook het in gebruik genomen geheugen van de users (Punkbuster A en B ).
Omdat dit nog steeds een nieuwe game is die van zichzelf al vrij veel bugs heeft sluit ik niet uit dat óók PB nog heel wat bugs heeft.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond uit pure noodzaak even Recon gespeeld, er zat namelijk een Recon in de vuurtoren (naam level iemand?).
Dus ik respawn als Recon en zoek een beschut plekje, scan vervolgens de vuurtoren en vond 'm bij het bovenste raampje. 210 punten waren het gevolg, 50 + 10 + 150, marksman punten zijn lief :)
Na nog een beetje rond gekeken te hebben bij de vuurtoren spotte ik nog een Recon, maar hij zag mij ook :o
Bijna gelijktijdig lossen we een schot op elkaar, met tot gevolg 210 punten en een zoektocht naar een Medic voor mij.
Tot zover mij leukste moment van de avond.

Daarna een beetje in het rond gerend als "Medic", ik had namelijk nog geen unlucks :P
Uiteindelijk medpack weten te unlocken, gevolg was een tsunami van punten. Ik wist 100 heals in één potje te halen. Ook alweer flink op weg naar de defibs, dus ik kan straks met alle classes uit de voeten.
Helaas is mijn K/D er niet op vooruit gegaan vrees ik, maar... BOEIE!

Zo, nu is het voor mij tijd om naar bed te gaan. :w

P.S. Als meer mensen hun leuke ervaringen hier eens zouden neertypen dan wordt dit misschien nog een leuk topic om te lezen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Voor de Battlefield Bad Company 2 spelers:

Een vriendelijke contest tussen BFBC2 en Call of Duty Modern Warfare 2.

Battlefield Bad Company 2 -vs- Call of Duty Modern Warfare 2

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:35:
[...]

Ik heb genoeg plezier in het spel, maar het is leuk ergens naar toe te spelen.

[...]

Moet ook wel iets zijn dat daadwerkelijk leuk is om te doen, dat is gewoon saai en je zit constant met sucky wapens te spelen puur voor gouden medailles.

[...]

Spelen alles een faggot noem ik geen quest tbh.

[...]

Same as above.

[...]

Doe ik altijd als ik speel.

[...]

Dan moet je geen level hebben en geen baan/opleiding.

[...]

Wat is daar nu leuk aan?

[...]

Schiet ik niet echt wat mee op.

[...]

Ja maar dat zijn allemaal saaie prut dingen, dat is niet ergens naar toe werken, dat is gewoon spelen als een idioot of het voor jezelf moeilijk maken. Kan ook m'n rechter hand breken en met 1 hand gaan gamen, dat is toch ook geen quest.
Je toont zelf aan dat de unlocks de enige dingen waren waar je voor speelt, en die zijn in BC2 niet eens bijster moeilijk eigenlijk veel te simpel als je het mij vraagt. In BF2 deed ik er veel langer over om unlocks te halen nu is het binnen een week gepiept.

Ik geef je gewoon een paar voorbeelden wat je kan doen om dingen te halen (wat je zo leuk vond) Alles unlocken om uiteindelijk toch maar een paar verschillende wapens te gebruiken nadat je ze allemaal een keer getest hebt is net zo nutteloos.

Van mij part hoeven er geen eens unlcoks te zijn maar gewoon clases en faction based kits.
Ik heb me met Battlefield Vietnam meer vermaakt dan de rest van de serie gezamelijk.
Maar alles moet weer draaien om unlocks en ranks bullshit.

Gewoon een basic kit per class en andere merk wapens voor de verschillende volkjes.
Dus M16 voor US assault en de AK47 voor de Russen. Een granaat erbij en knive. Om maar een voorbeeld te noemen, trouwens in BC2 hebben beide kanten gewoon exact dezelfde wapens hoe verzinnen ze het, zelfs BF2 had nog basic faction wapens naast de (weer dezelfde voor beide) unlocks.

Maargoed jij zocht een uitdaging, en ja als je het te simpel vind dan moet je iets voor jezelf bedenken waar het leuker van word. En dus wapens gebruiken die niet zo uber noob goed zijn dan die handje vol wat iedereen gebruikt maakt het leuker voor jezelf.

Jij was zeker zon figuur die in BF1942 altijd de BAR gebruikt, en nooit de garrant of de Kar89.
juist andere wapens gebruiken dan wat de meesten doen maakt het wat spannender en uitdagender.

Ik geef toe dat het in BC2 wat moeilijker word omdat iedereen zit te tuben.

Zonder perks spelen bijvoorbeeld geef je jezelf een nadeel t.o.v. anderen, en als jij je te goed vind voor anderen dan is dat genoeg om het spanneder te maken, daarom heb je in bepaalde games handicap.

Wat voor nut heeft het eigenlijk om die perks te kiezen iedereen loopt toch met magnum ammo rond, en de tubers uiteraard met de explosive upgrade.

Maar ok ik geef je een paar voorbeelden en je zeikt alles af, als je het geen reet aanvind meer om het te spelen omdat je al die unlocks nu hebt gehaald dan peer je hem toch? veel geluk verder en ga maar weer wachten op een nieuw EA braaksel waar je binnen 40 uur speeltijd alle "unlocks" hebt vrijgespeeld of "verdiend" |:( Het zijn FPS games geen RPG's :O

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 22-03-2010 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Wat een gezeik allemaal bahbah, ik zat gister gewoon weer met verbazing te kijken naar hoe zo'n humvee aan kwam rijden en gewoon opgeblazen werd en door de lucht vloog, brandend en alles. Zulke graphics heb ik nog nooit in een goede multiplayer game gezien, ook het instorten van gebouwen is overweldigend en elke keer weer schitterend mooi. Dan heb ik het nog niet over de gameplay gehad want die is ook gewoon goed. Geef die gasten ook de tijd om nog wat dingen te patchen en toe te voegen of juist aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Over de discussie hierboven zeg ik ook... als je het te makkelijk vind en te saai stop dan aub met spelen en stop met posten. Doe je iedereen een plezier mee inclusief jezelf.... wie speelt er nu een saai spel?

Gister met 4 mensen bij me thuis een dagje gespeeld en erg veel lol gehad :)

Ben fan van de tracer dart maar dan vooral op choppers. Op die grote tank map... atcama desert als ik me niet vergis... enemy chopper was behoorlijk aan het rapen en werd niet uit de lucht gehaald. Toen heb ik me in het midden van de map in een bosje verscholen en geprobeerd een dart op de chopper te planten. Na een paar pogingen en goed strafend mikken was het gelukt... snel switchen naar AT raket.... locken... fire..... briljant hoe je die raket met een noodgang een bocht ziet maken richting chopper en BAM puntjes kom maar binnen :) Lullige vind ik wel dat ze er nog uit kunnen springen maar als je die chopper neer ziet storten
"black hawk down" style dan komt er toch wel wat gegniffel uit die bosjes :)

Ook een aantal epische gevechten meegemaakt.waarbij voor elke vierkante meter gevochten werd.. van alle kanten vijanden... dood... gerevived... explosies... geweervuur overal.. puntje van je stoel als je na een omtrekkende beweging 2 enemies van achter neermaait. Hoezo saai?
Jammer dat die man tegen man gevechten telkens verstoord worden door een mortar strike of een noob tuber maja dat hou je. Kwam al een lvl33 tegen... druk baasje :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:11:
...

Ook een aantal epische gevechten meegemaakt.waarbij voor elke vierkante meter gevochten werd.. van alle kanten vijanden... dood... gerevived... explosies... geweervuur overal.. puntje van je stoel als je na een omtrekkende beweging 2 enemies van achter neermaait. Hoezo saai?
Jammer dat die man tegen man gevechten telkens verstoord worden door een mortar strike of een noob tuber maja dat hou je. Kwam al een lvl33 tegen... druk baasje :)
Zat je toevallig gisteravond ook in de 16 mans [GoT] server? Daar liep namelijk ook een lvl 33 gastje rond.
Had wel een beetje mijn twijfels bij die knakko, want had hem een paar keer flink geraakt. Maar 1 schot van hem en kaboemskie .... dood. En bij hem was het nog 100% health. Beetje raar.
Maar heb hem nog een paar de keer een dogtagje om het nekje weg gegehaald. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Kan iemand vertellen wanneer je met 1 RPG schot een T-90 kan slopen? Ik ben al een paar keer de sigaar geweest omdat ik dacht 'veilig' te zitten in mijn T-90 met 100% HP. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Laatst online: 15:27
zAo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 08:55:
Kan iemand vertellen wanneer je met 1 RPG schot een T-90 kan slopen? Ik ben al een paar keer de sigaar geweest omdat ik dacht 'veilig' te zitten in mijn T-90 met 100% HP. :+
de "kont"van de tank is altijd het zwakste deel van de tank,is dacht ik zo'n 80% damage.
maar in 1 schot??? nee nog niet mee gemaakt,wel 2rpg's tegelijk gezien en daar red je het ook niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
volgens mij alleen op hardcore modes.

ik weet iig dat de achterkant wel het zwaktst is. maar 1schot :X

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Explosive ammo specialisation (ofzo) en een schot op je achterste wellicht?

Blij te zien dat de geluiden over het overpowered zijn van wapens, classes, voertuigen e.d. eindelijk beginnen te verstommen. Het komt simpelweg neer op je eigen vaardigheid. En de meesten zullen moeten (leren?) accepteren dat er simpelweg betere spelers zijn, die echt met een pistool jou in een 1 op 1 op een metertje of 50 afstand eerder om gelegd hebben dan jij met je M60.

(PS3, dus aimbots zijn niet van toepassing, ga ik gemakshalve vanuit)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Earzz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 01:04:
[...]

Lol, dat is wel heel erg triest ja.
Toch denk ik dat VIOLATION (AIMBOT) 50120 wel gelift gaat worden door EvenBalance, het zijn gewoon te veel bans.
Het kan haast niet anders dan dat er ergens een conflictje is tussen PB en Windows/Software bij een klein percentage van mensen wat weer resulteert in heel veel bans.
Punkbuster scanned namelijk ook het in gebruik genomen geheugen van de users (Punkbuster A en B ).
Omdat dit nog steeds een nieuwe game is die van zichzelf al vrij veel bugs heeft sluit ik niet uit dat óók PB nog heel wat bugs heeft.
50120 is een aimbot welke te koop staat op een cheating website.

There have been 207 ban(s) in the past 24 hours..

207 is een super kleine hoeveelheid op ~450.000 spelers.

Dit gaan ze echt niet liften hoor.

Wat ik me afvraag: Ik hou cheating websites in de gaten om te zien wat ze allemaal kunnen.
1 van de betere hacks claimt dit te kunnen:

Current Battlefield Bad Company 2 Hack Features Include:
Minimap - see all of your enemies on your minimap
Nametags - see all of your enemies tags through walls and across the map
3D View - see strategic points
Zoom - zoom in and see what your enemies can't
Spawn at the enemy base - This allows you to rush the enemy and take objectives before they even knew what hit them. Knifing them in the back is fun as well
Spawn with your enemies skin - You can make your skin look like your enemies and give yourself that extra advantage when they stare at you in confusion
PBSS Cleaner - Be invisible to Punkbuster's screenshot mechanism

Hoe kan het dat evenbalance, wanneer de informatie op een gouden plateau wordt aangeleverd en ze eventueel zelf de aimbot kunnen kopen voor een paar tientjes, niet direct een hack detection heeft hiervoor.
Ze kunnen gewoon kijken wat die hack doet, en dat bannen. Echt, hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

heeft iemand ervaring met dit progje?

Liseda's BFBC2 CONFIGURATOR 1.1

Ziet er wel praktisch uit maar ik ben meestal wat schuw van third party executables :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Wat betreft het neerhalen van choppers ... is het iemand al gelukt met die M136 (die je kunt sturen na afvuren) een heli uit de lucht te halen ?? Tanks gaat me aardig af met dat ding, maar heli is me nog niet gelukt.
ErA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:09:
1 van de betere hacks claimt dit te kunnen:
[i]Current Battlefield Bad Company 2 Hack Features Include:
Die was er voor de beta ook al ... droevig als ze die nog niet kunnen kicken.

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 22-03-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:24:
Wat betreft het neerhalen van choppers ... is het iemand al gelukt met die M136 (die je kunt sturen na afvuren) een heli uit de lucht te halen ?? Tanks gaat me aardig af met dat ding, maar heli is me nog niet gelukt.

[...]

Die was er voor de beta ook al ... droevig als ze die nog niet kunnen kicken.
Ik heb persoonlijk dat ding opgegeven. Vondt het niet zo handig aangezien je moet blijven kijken naar je target om zeker te zijn dat het raakt. Dat en ik zoog er gewoon in xD

Lukte me ook niet om heli's te raken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Pheace schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:22:
heeft iemand ervaring met dit progje?

Liseda's BFBC2 CONFIGURATOR 1.1

Ziet er wel praktisch uit maar ik ben meestal wat schuw van third party executables :)
Zo te zien past het enkel je config files aan. Mijn vraag echter is dan waarom je het niet gewoon lekker zelf met de hand doet. Exectuables zijn inderdaad lekker dodgy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat een paar uren gespeeld te hebben op de Conquest server where tweakers are being born en de andere killed. kom ik tot de conclusie dat punkbuster toch echt wel een must word... aangezien je zoiezo om de 5 minuten een ban zag van iemand met Aimbot.

tot mijn grote teleurstelling dat de game al zo erg word misbruikt... dit was 3 jaar geleden de reden voor mij ook om te stoppen met FPS games... puur omdat er zo veel hackers kwamen!

Buiten deze teleurstelling heb ik me zeeer vermaakt op de GoT rush servers deze doen dit alles vergeten... ook al zat ik en het verliezende team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:31:
tot mijn grote teleurstelling dat de game al zo erg word misbruikt... dit was 3 jaar geleden de reden voor mij ook om te stoppen met FPS games... puur omdat er zo veel hackers kwamen!
De oplossing: koop een console. Het vergt enige gewenning, maar vrijwel alle spelers spelen met de standaard controllers (de uitzonderingen met een FragNstein of Splitfish daargelaten).

+ geen hacks
+ geen bots
+ iedereen zelfde specs dus zelfde beeld

- gewenning aan de besturing

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

TepelStreeltje schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:04:
got servers zijn zo'n beetje de enige waar ik op kom.
Hey, wat voor pantser draag jij ?? Ik plantte je gisteren een mes in je rug, je draait je om en knifed mij ?!?! (je zat te snipen op zo'n zandheuveltje in de desert ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Audione0 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:09:
[...]
Ben het helemaal met je eens.. Wordt onderhand debiel van dat wapen.. Iedere malloot (incl me :) ) is goed met dat ding.. Ik gebruik m niet eens meer..
Ik neem meestal rookgranaten mee. Irritant groepje snipers? Rookgranaatje ervoor en nergens meer last van ;) Levert geen punten op maar ach, de kills die je haalt doordat je niet constant wordt afgeschoten wel denk ik maar.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

ErA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:09:
[...]

50120 is een aimbot welke te koop staat op een cheating website.

There have been 207 ban(s) in the past 24 hours..

207 is een super kleine hoeveelheid op ~450.000 spelers.

Dit gaan ze echt niet liften hoor.
Precies, misschien is het wel dezelfde als dat die bu.rogers gebruikte en hij zei dat ie ook mensen zou aansporen om het te gebruiken ofzo. Je weet maar nooit wat ie allemaal in servers heeft lopen verkondigen. Maar dat die kerel nog steeds niet gebanned is is echt een raadsel.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:24:
Ik vind het een rampzalig ding, zelf loop ik altijd met de carl gustav + tracer rond, krijg nou langzaam aan een redelijk gevoel voor de tracer mbt heli's, afhankelijk van de piloot natuurlijk.

En wat betreft cheaters; ik ben zelf nog geen 1 cheater tegengekomen, just lucky I guess.

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 22-03-2010 09:57 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

sig69 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:51:
Ik neem meestal rookgranaten mee.
Die zijn inderdaad heel handig ... vooral als de begroeing of de bebouwde kom is platgeschoten. Rookgordijntje om toch bij de MCOM/flag te kunnen komen.
Op lange afstand doen ze niet veel, heb ik de indruk. Je moet ze echt max. 50 meter voor je neerleggen ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 13-09 12:32
Ik vind het juist goed dat je spelers ziet die gebanned worden voor cheats. Beter dan dat je weet dat iemand zit te cheaten en er niks mee gedaan wordt. Name and Shame ftw!!

Heb zelf nog nooit de fun ingezien van cheaten in mp. Ik koop het spel om lol te hebben en je skills een beetje te oefenen om zo beter te worden en ranks te halen. Ranken door cheats is mss leuk als je per se je naam in een leaderboard wil hebben oid maar de essentie van het spel ontgaat je dan volledig. Het zullen wel vnml kiddo's zijn met een minderwaardigheidscomplexje die zich zo water beter voelen... ach laat ze :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Ik heb de limited edition in de EA store gekocht, maar die six unlocks die je erbij krijgt zie ik nog nergens. Hoe unlock je deze? Of gebeurd dat automatisch (bij mij iig niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:58:
[...]

Die zijn inderdaad heel handig ... vooral als de begroeing of de bebouwde kom is platgeschoten. Rookgordijntje om toch bij de MCOM/flag te kunnen komen.
Op lange afstand doen ze niet veel, heb ik de indruk. Je moet ze echt max. 50 meter voor je neerleggen ... ?
Ik heb ze ook vaak bij me. Handig voor als er constant tanks op grote afstand op je mcom-station staan te vuren. Een rook gordijn ervoor en de tank raakt niks meer. Als hij dan naar voren rijdt is er altijd wel een engineer die dan uit dekking hem op kan blazen.

Met de afstand heb ik geen problemen gehad, bij mij werken ze ook op grotere afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
voil schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:01:
Ik heb de limited edition in de EA store gekocht, maar die six unlocks die je erbij krijgt zie ik nog nergens. Hoe unlock je deze? Of gebeurd dat automatisch (bij mij iig niet)?
Start de game -> klik op ik dacht options -> klik op redeem code, voer je code in -> TADA!

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Lewt schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Start de game -> klik op ik dacht options -> klik op redeem code, voer je code in -> TADA!
Als het goed is stond dat los bij multiplayer - > redeem code

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:35:
[...]

De oplossing: koop een console. Het vergt enige gewenning, maar vrijwel alle spelers spelen met de standaard controllers (de uitzonderingen met een FragNstein of Splitfish daargelaten).

+ geen hacks
+ geen bots

Je moest eens weten hoeveel hacks er zijn voor de X360.. daar word je niet vrolijk van..

@ vorige pagina: Waarschijnlijk ga je bij het kopen van een hack akkoord met de voorwaarde dat je niet van EA/PB o.i.d. bent. Hacks verkopen is 100% legaal en hun agreements dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Laatst online: 12-09 08:38
Is die GoT Conquest server alweer up? Gisteravond kon ik die niet meer vinden. Toch al een paar droge situaties meegemaakt en de ping was er erg goed. Heb een skill van -180 ofzo maar heb daar toch al een hoop lol beleefd :)

Maar @post hierboven: heb die redeem code ook ingevoerd. Heb nog nergens unlocks gezien, behalve dan die ik ondertussen zelf unlocked heb. Ook op de stats pagina zie ik niks.....

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:38:
Zitten in dit spel heel veel bugs/fouten uit vorige Battlefield delen die rechtstreeks uit de release versies komen en daar pas veel later gefixt werden, erg slecht dat dat kan. Lijkt alsof ze hebben copypasten uit de 1.0 source van alle voorgaande delen. Echt enorm veel dezelfde bugs/problemen.
Nou inderdaad. Het lijkt wel alsof ze niet leren van eerder gemaakte fouten. Het is echt BF2 all over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hoe kun je op die ban site iemand vinden? Ik ben benieuwd of due Bu.Rogers er al tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Bulls schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:50:
Hoe kun je op die ban site iemand vinden? Ik ben benieuwd of due Bu.Rogers er al tussen staat.
Bu.rogers hacked niet, hij doet alleen stats padden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Nou inderdaad. Het lijkt wel alsof ze niet leren van eerder gemaakte fouten. Het is echt BF2 all over again.
Ik herken ook een aantal dingen uit 1942 zelfs om maar eens tegen een oud been te schoppen (server browser bijv.)

Zolang de community intresse blijft tonen blijven we patches e.d. krijgen. Ik verwacht gewoon wel dat het goed gaat komen. :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gaat toch iets aan de M60 gebeuren dan? :)

http://twitter.com/Demize99/status/10833476163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 13-09 17:44
wat is het probleem met die m-60 terwijl die 2 latere guns van de medic evengoed zo niet beter zijn? ( persoonlijk vind ik de iron sights van de m-60 een beetje kut en aangezien ik weiger om een red dot op mn guns te zetten zit ik er aan vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ach, zodra de M60 generved zou zijn, dan gaat er geklaagd worden over het wapen waar daarna het meeste kills mee gemaakt gaan worden. En dat geklaag zal nooit stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voordeel van de M60 is IMHO de rate-of-fire ... die is vrij laag ivm die mg's die je daarna vrijspeelt. Het magazijn van 100 gaat lekker lang mee. Ideaal bij verdedigen.
En hij is ook behoorlijk (te ?) accuraat zonder die suffe red-dot.
whyz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:53:
Ik herken ook een aantal dingen uit 1942 zelfs om maar eens tegen een oud been te schoppen (server browser bijv.)
Wat ik nog erger vind is dat we een beta hebben 'getest' die vervolgens niet in productie is gegaan ... of er is niks gedaan met de bevindingen.

[ Voor 58% gewijzigd door Goner op 22-03-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
[...]

Thanks. Maar waar kan ik die redeem code vinden? Ik mn mail zie ik m nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weet iemand ook waar de stat sites hun data vandaan halen? Wil graag zelf een site maken die gewoon realtime de data ophaalt in plaats van queue's.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:43:
[...]

Hey, wat voor pantser draag jij ?? Ik plantte je gisteren een mes in je rug, je draait je om en knifed mij ?!?! (je zat te snipen op zo'n zandheuveltje in de desert ..)
eentje met koekjes :P

nah, je mistte gewoon, vraag me niet hoe je kon missen though, was echt puur toeval dat ik jou opmerkte en terug kon kniven :)
was wel mooie ronde, heb jou paar keer mooi gesniped :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Hoop niet dat dat ze al die wapen nu alweer gaan nerfen enzo (zou het helemaal jammer vinden van de M1911 want das toch wel de fijnste sidearm)

En ik snap zowiezo al niks van al dat gehuil over te sterke wapens. Heb nog nooit moeite gehad om een ventje om te leggen die een m60 had, 2 kogels uit mijn M14 en het is gebeurd. Doe je dat ook nog eens van een dikke afstand dan kan die medic pompen zoveel die wil met die M60 maar raken doen ze dan tog niet zo gauw :)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:22:
Weet iemand ook waar de stat sites hun data vandaan halen? Wil graag zelf een site maken die gewoon realtime de data ophaalt in plaats van queue's.
Doe dat dus maar niet. De hele reden waarom die queue er is is om de servers van EA te beschermen. Tijdens BF2 was er BF2s.com die de stats realtime ophaalde, zijn ze na een tijd mee gekapt omdat de belasting op de stat servers veel te zwaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

AllSeeyinEye schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:12:
Ach, zodra de M60 generved zou zijn, dan gaat er geklaagd worden over het wapen waar daarna het meeste kills mee gemaakt gaan worden. En dat geklaag zal nooit stoppen.
wou net zeggen, met de PKM maak je net zo makkelijk kills.. Ook daarmee zijn met een stabiele hand en rustige vinger zeer precieze schoten te lossen... Alleen heb je 2 schoten meer nodig als je op de body mikt.. Maar van de 5 is er meestal toch wel een headshot voor.. Aanvallers moeten gewoon beter opletten, als medic moet je nagenoeg stil zitten om goed te kunnen aimen, en dan krijgen de assault en recon's de kans om hun wapens te benutten... Dat ze dat niet doen, niet mijn probleem... Mij pak je nauwelijks met een M60, blijf bewegen, en loop gewoon niet de standaard paden... en als er ergens een medic stil zit krijgt hij een headshot met mn assault of snipergun, of heeft hij een 40mm granaat in zn mik. En wellicht straks de AT, maar daar moet ik nog wat meer mee oefenen :)

En als ik met de M60 achter het 2e muurtje bij de eerste mcom B (op 1e verdieping huis) ga zitten op de sneeuwmap, en men komt mooi in rijtjes van 5 achter elkaar over het eerste muurtje om door de deur naar binnen te gaan, tsja, die kills laat ik niet liggen.. En als je daarna met je squad exact hetzelfde doet, dan zal ik het weer niet laten om de trekker over te halen... Maar die kills maak je met elke lmg, en ook met de meeste assaults/grenades/handgrenades... Geen M60 voor nodig.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tsurany schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:33:
[...]

Doe dat dus maar niet. De hele reden waarom die queue er is is om de servers van EA te beschermen. Tijdens BF2 was er BF2s.com die de stats realtime ophaalde, zijn ze na een tijd mee gekapt omdat de belasting op de stat servers veel te zwaar was.
Klopt, daardoor hebben we destijds bijna een maand zonder stats, upgrades, unlocks e.d. gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wil het alleen voor mezelf gebruiken dus dat is geen probleem :) Nog steeds de vraag dus waar de data vandaan komt :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister mijn laatste unlock gehaald en heb nu met alle classes en vehicles alle perks etc. En iedereen heeft het maar over die m60. Maar ik snap dat ding niet of ik kan er niet mee schieten. Ik word er altijd heel snel mee in me hoofd genakt, maar als ik het zelf die ho maar. Zelf ben ik meer fan van de MG36 voor lange afstanden, die standaard red dot is echt heeeeeeerlijk. Maar, maar, de MG3. De snelheid, dat geluid, de kills die ik daar mee maak. Holy shit die gun is awesome. kom een kamer binnen waar 4 gasten zitten met je muisknop ingedrukt en alle vier zijn dood voor ze weten waar je vandaan komt. Wat een fantastisch wapen is dat.

Ook met de m16a2 gespeeld en die gun is ook fantastisch, echt een waardig laatste wapen. En bij de recon de barret, tja, ik pakte een m24 op omdat mijn kit leeg was, en maakte er veel meer en veel sneller kills mee dan die barret. Dus het word waarschijnlijk meer met de m24 spelen :)

Alleen bij de engineer zit ik beetje in dubio, die ump is koning op hardcore, maar normal vind ik em niet fijn. En close range is die aks niet helemaal je van het, maar long range wel. En voor close range is die pp2000 erg ziek. Maja engineer is voor conquest 1 van de handigste classes. Dus speel die veel :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Phyxion schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:22:
Je kan je stats toch gewoon ingame zien, waarom moet altijd alles op sites vergeleken woden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:35:
[...]

+ geen hacks
+ geen bots

haha ja daar heb je helemaal gelijk ik.... alleen ik faal met besturing Ooit MW2 geprobeerd bij een maat maar dat was voor mij een epic fail... ik ben meer pc gamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ye-roon schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:40:
Maar, maar, de MG3. De snelheid, dat geluid, de kills die ik daar mee maak. Holy shit die gun is awesome.
Hoe lang doe je met een magazijn met een rate-of-fire van 100 ?! En een accuracy van maar 40 ... klinkt als spray-and -pray.
TepelStreeltje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:30:
nah, je mistte gewoon, vraag me niet hoe je kon missen though,
Nah, ik zat recht achter je en hoorde dat scheurende geluid dat je krijgt als je iemand raakt ...
heb jou paar keer mooi gesniped
mooi snipen bestaat niet ... :+

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 22-03-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Bulls schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:47:
[...]
Je kan je stats toch gewoon ingame zien, waarom moet altijd alles op sites vergeleken woden...
omdat je dan onder werktijd rustug kan analyseren waarom je zo moe bent van de avond ervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk jansen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:55:
omdat je dan onder werktijd rustug kan analyseren waarom je zo moe bent van de avond ervoor :+
Klopt helemaal x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Zal eens kijken of we ergens een serverlog kunnen vinden hoeveel cheaters er gister gebanned zijn in onze server. In de 2-3 uurtjes dat ik gespeeld heb zijn er zeker 50 namen voorbij gekomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
ja die G3 is wel hard ja een paar keer ontmoet in close combat. Maar ik ben geen close combat man. Meer een sniper recon. ik blijf ver weg van de battlefield ik blijf altijd een linie erachter. net nog 43 - 1 gruwelijk actie gemaakt met mijn M95 double kills choppers neergehaald mortars met triple kills dikke pret. jammer dat je geen screens kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Goner schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:53:
[...]

Hoe lang doe je met een magazijn met een rate-of-fire van 100 ?! En een accuracy van maar 40 ... klinkt als spray-and -pray.
Die iron sight is echt heerlijk (althans ik vind dat) en zelfs long range met mooie bursts raak ik genoeg. Maar sustained hip fire close combat is idd spray en pray. Maar dat gaat verbazingwekkend goed op urban low vehicle amount maps in conquest (maar ook die rush map int donker).

Zelf speel ik vooral conquest op het moment en vind dat een stuk leuker dan rush. Er word over het algemeen meer als team / squad gewerkt en dat vind ik fijner werken. In rush heb je nog teveel "i'm a sniper" mensen die niet weten dat ze een q knop hebben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:59:
Zal eens kijken of we ergens een serverlog kunnen vinden hoeveel cheaters er gister gebanned zijn in onze server. In de 2-3 uurtjes dat ik gespeeld heb zijn er zeker 50 namen voorbij gekomen :X
same here... echt shame on them! en heeft mijn mood toen aardig verpest... over de manier hoe je gekilled wordt en welke afstand daar bij hoorde!

Kortom: ben erg benieuwd... weer x maal 40 euro weggegooid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
FragNstein dat ding is vet goed maar duur. misschien koop ik in de toekomst wel een PS3. wie heeft ervaringen met die controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
[...]

of is de redeem code t zelfde als je cd-key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:06:
[...]

same here... echt shame on them! en heeft mijn mood toen aardig verpest... over de manier hoe je gekilled wordt en welke afstand daar bij hoorde!

Kortom: ben erg benieuwd... weer x maal 40 euro weggegooid :+
Niet door laten beinvloeden, ik ben juist blij dat onze server schoon blijft dus kan rustig verder knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

peakaboo schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:59:
Op een andere server waar ik gisteren op kwam was dat ook het geval. Vreemde was dat het aantal spelers gelijk bleef, en volgens mij de namen die gebanned werden op dat moment niet op onze server aan het spelen waren.

Kan het zo zijn dat het gewoon een algemene Punkbuster melding is?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:29:
[...]

Op een andere server waar ik gisteren op kwam was dat ook het geval. Vreemde was dat het aantal spelers gelijk bleef, en volgens mij de namen die gebanned werden op dat moment niet op onze server aan het spelen waren.

Kan het zo zijn dat het gewoon een algemene Punkbuster melding is?
als de servers bijvoorbeeld bij pbbans zijn gestreamed dan zullen alle servers die gestreamed zijn bij pbbans de melding krijgen dat er ergens op 1 van de servers (die gestreamed zijn) een cheater is gebanned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe meer hoe beter, weg met die cheaters _/-\o_

Vanavond maar weer eens voor de derde keer het level volspelen, hopelijk zonder disconnects dit keer.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
voil schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:19:
[...]

of is de redeem code t zelfde als je cd-key?
nee je redeemcode is anders opgebouwd.
hoe heb je hem gekocht winkel of download(en dan nog steam of ea)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
ozziestroker1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:36:
[...]

nee je redeemcode is anders opgebouwd.
hoe heb je hem gekocht winkel of download(en dan nog steam of ea)?
ik heb m van EA (store) gedownload en zonder steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:05:
[...]

Die iron sight is echt heerlijk (althans ik vind dat) en zelfs long range met mooie bursts raak ik genoeg. Maar sustained hip fire close combat is idd spray en pray. Maar dat gaat verbazingwekkend goed op urban low vehicle amount maps in conquest (maar ook die rush map int donker).

Zelf speel ik vooral conquest op het moment en vind dat een stuk leuker dan rush. Er word over het algemeen meer als team / squad gewerkt en dat vind ik fijner werken. In rush heb je nog teveel "i'm a sniper" mensen die niet weten dat ze een q knop hebben.
Mee eens. Ik ben een beetje uitgekeken op Rush. In het beste geval gaat een derde als een idioot op de MCOM af, blijft 2/3e achter om op de apenrots een beetje te kijkbuizen, zonder ook maar 1x te spotten.
Recon kan erg goed ondersteundend werken, maar ben nog geen Recon tegengekomen die spotte.

En kom je als aanvallend team bij de MCOM dan word je neergemaaid door de tegenstander omdat niemand je ondersteund, of er gewoon 3 man gehurkt naast de MCOM zitten.
Met Conquest krijg je tenminste nog punten als je helpt de vlag te veroveren.

Mortar strike moeten ze echt afschaffen. Daarmee beloon je mensen die veelal verder niks anders doen dan ergens op een rots hun K/D-ratio proberen te verbeteren. Cheap kills.
Ja, het heeft zeker zijn nut, dat is het punt niet. Maar je kan je je er niet tegen verdedigen, of op voorbereiden. Alle andere wapens zijn meer in evenwicht. Zit je in een vehicle dan krijg je een waarschuwing dat iemand een RPG gaat afvuren. Loop je als grunt rond, dan is het zelden one shot, one kills, dus kan je nog wegduiken of dekking zoeken.
Mortar strikes is gewoon vette pech, het overkomt je. Opeens vallen er bommen op je hoofd, zonder enige waarschuwing.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 12:47 . Reden: Ik haat mortar strikes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
voil schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:40:
[...]

ik heb m van EA (store) gedownload en zonder steam.
dan heb je een mail gehad van ea met daarin je serial voor bfbc2.
dan heb je nog een 2de mail gehad, en daar staat je redeemcode in.

maar waarneer heb jij je game besteld bij ea?
ik dacht dat je hem voor de 17de moest bestellen,en dat je dan nog je le editie kreeg.

@Bishamon10 hierboven:

er word idd weinig door de recon gespot terwijl ze vaak op een super plek zitten daarvoor.
zelf doe ik het wel als ik eens recon speel(nee ben niet het beste jongetje van klas) het levert vaak veel punten op.
voordel van eerst spotten is dat als hij wegduikt je nog wel heel even hem kan volgen(non hc server)
verschil is heel erg te merken of er meer mensen van een clan zitten op een server of dat je goed werkende squads hebt.
anders is het idd een classe waar je niks tot weinig aan hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door ozziestroker1 op 22-03-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
ozziestroker1 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:46:
[...]

dan heb je een mail gehad van ea met daarin je serial voor bfbc2.
dan heb je nog een 2de mail gehad, en daar staat je redeemcode in.

maar waarneer heb jij je game besteld bij ea?
ik dacht dat je hem voor de 17de moest bestellen,en dat je dan nog je le editie kreeg.
echt? oh stom zeg.. ;)

ik heb m op de 21e besteld en al ticket aangemaakt bij EA dus kijken wat hun antwoorden.

maar dit verklaard iig waarom ik nog geen redeem code heb. maar dat mochten ze dan wel ergens (duidelijk) vermelden dat het tot de 17e was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:43:
Mee eens. Ik ben een beetje uitgekeken op Rush. In het beste geval gaat een derde als een idioot op de MCOM af, blijft 2/3e achter om op de apenrots een beetje te kijkbuizen, zonder ook maar 1x te spotten.
Recon kan erg goed ondersteundend werken, maar ben nog geen Recon tegengekomen die spotte.

En kom je als aanvallend team bij de MCOM dan word je neergemaaid door de tegenstander omdat niemand je ondersteund, of er gewoon 3 man gehurkt naast de MCOM zitten.
Met Conquest krijg je tenminste nog punten als je helpt de vlag te veroveren.

Mortar strike moeten ze echt afschaffen. Daarmee beloon je mensen die veelal verder niks anders doen dan ergens op een rots hun K/D-ratio proberen te verbeteren. Cheap kills.
Ja, het heeft zeker zijn nut, dat is het punt niet. Maar je kan je je er niet tegen verdedigen, of op voorbereiden. Alle andere wapens zijn meer in evenwicht. Zit je in een vehicle dan krijg je een waarschuwing dat iemand een RPG gaat afvuren. Loop je als grunt rond, dan is het zelden one shot, one kills, dus kan je nog wegduiken of dekking zoeken.
Mortar strikes is gewoon vette pech, het overkomt je. Opeens vallen er bommen op je hoofd, zonder enige waarschuwing.
u should def play with me meestal recon... 5 minuten kijkbuizen MET: eerst spot en dan kill! daarna flank operatie om zo hun MCOM te beschadigen met 3xC4 en dit alles meerdere malen proberen... daarnaast doe ik ook vaker Assault sinds ik af ben dat kut noob start wapen! en engineer <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Mijn ervaring is op de zijkant van de tank tussen de rupsband en de koepel in.

Al 2/3x gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ErA schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:52:
[...]

Bu.rogers hacked niet, hij doet alleen stats padden.
Ah dat kan ook natuurlijk, het is maar waar je plezier mee hebt. Ben dan wel benieuwd wie zijn victim is om al die kills op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRAXION schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:53:Mijn ervaring is op de zijkant van de tank tussen de rupsband en de koepel in.
Al 2/3x gehad.
Vergeet hierbij niet het feit dat je als spec higher demolition ding kan kiezen als engineer dit zal ook wss erbij bijdragen aan het sneller vernietigen van een t-90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
voil schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:49:
[...]

echt? oh stom zeg.. ;)

ik heb m op de 21e besteld en al ticket aangemaakt bij EA dus kijken wat hun antwoorden.

maar dit verklaard iig waarom ik nog geen redeem code heb. maar dat mochten ze dan wel ergens (duidelijk) vermelden dat het tot de 17e was!
in de ea store stond het groot onderaan het plaatje van bfbc2 boven de link waar je kon bestellen.
stond bij van bestel voor 17maart en ontvang 6extra items bla bla bla.

het stond er eerst dus wel,maar ik weet niet hoe de ea store er nu uitziet.
ben benieuwd naar je ea ticket uitkomst.
Bulls schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:54:
[...]

Ah dat kan ook natuurlijk, het is maar waar je plezier mee hebt. Ben dan wel benieuwd wie zijn victim is om al die kills op te maken.
offtopic:

is al een paar keer voorbij gekomen:
hij heeft 2accounts en dan nog een vriend.
logt 2x in gaat een server in,vriend schiet soldier 2 dood hij revived, enz...

[ Voor 35% gewijzigd door ozziestroker1 op 22-03-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
samen gevoegd(was even wazig bezig) 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door ozziestroker1 op 22-03-2010 13:02 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.