Hoi allemaal,
Lees dit topic al sinds deeltje 1, en op deze zonnige zondagmiddag ook maar eens een reactie plaatsen.
Ik speel eigenlijk alleen maar assault.
40 mm grenades, extra grenades. Heb je in totaal 4 grenades binnnen handbereik. Meer dan voldoende en natuurlijk altijd genoeg op voorraad als je zonder zit.

Met zo'n ammocrate op de grond naast je kun je tot wel 6 a 7 schoten achter elkaar maken zonder interval. Pas daarna is hij leeg. Daar kan ik heel content mee zijn in een situatie waarbij twee linies recht tegenover elkaar staan en er moet eens flink huisgehouden worden.
Waarom mensen het een noobtube noemen snap ik niet echt. Je hebt 1vs1 maar 1 kans om te schieten. Mis je ben je zelf in 90% van de gevallen de klos want voordat je hebt kunnen switchen of herladen lig je al op de grond. Die dingen gaan gewoon niet op korte afstanden af. Komt er toevallig een tegenstander dicht bij dan ram je gewoon zo'n ding in zn maag. Geen explosie maar wel single shot kill. Werkt ook als ze op een rijtje staan. Denk aan 3 snipers achter een muurtje en jij komt vanaf hun flank aanlopen
Laatst nog iemand die mij met een smokegrenade op die wijze om zeep hielp. Wist niet dat dat kon
Tevens vaak genoeg eens een sniper mee omzeep geholpen die op het scherm niet eens meer te zien was maar alleen nog door spotten zichtbaar was. Dus eigenlijk een heel breed inzetbaar wapen.
Ik geloof dat ik intussen 2x zoveel 40mm heb afgeschoten als normale kogels.
Laatst uit nieuwschierigheid maar even een spiperrifle gepakt, maar dat is echt niet mijn ding. Als ik dan 500 punten per potje scoor is het al veel. Met assault ben ik met minder dan het dubbele nog maar tevreden.
Over de balans van het spel;
Ik vind het prima heb het gevoel dat ik tegen elke klasse evenveel kans maak. Dat mensen het gevoel krijgen aldoor door medics neergelegd te worden komt misschien door het feit dat daarvan ook veel meer rondlopen. Deze classes worden ook het meest gespeeld door de fanatiekelingen die snel willen levelen en dus vermoedelijk ook meer uren spelen en dus net even iets beter zijn dan de gemiddelde speler (of ondergemiddelde, ... zoals ik met mijn K/D van 0,79). Natuurlijk hebben deze mensen ook weer fanatieke squadmates en dat versterkt de overlevings kanssen natuurlijk ook.