Toon posts:

Post je gameroom! - deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:31

Mosin

Zeiverzak

hmmmmmmmmmpffff schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:54:
[...]

Ik zit te denken om ook zo'n scherm te kopen, maar ik speel nog wel eens games. Doe jij dat ook en loop je dan wel eens tegen limieten aan of zo?

Het ziet er trouwens leuk uit je setup.
Je kunt controleren of games op die verhouding gespeeld kunnen worden en anders heb je aan beide kanten zwarte balken.

System specs

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:02
Mosin schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 07:14:
[...]

Je kunt controleren of games op die verhouding gespeeld kunnen worden en anders heb je aan beide kanten zwarte balken.
Het controlemechanisme is duidelijk. Maar hoe vertaalt zich dat naar de praktijk?

• Slapabeardon
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 14:40
Viper72 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:48:
Na heel veel meten vanmiddag deel 1 afgerond van de steigerbuis constructie aan de andere kant van m'n office. Absoluut blij mee, de metalen poster was het startpunt voor opmeting, ook rekening houdend met dat de deur nergens tegen aan komt, en wanneer deur open alsnog alles in het midden uitgelijnd zit. Hoogte constructie tov plafond exact als andere zijde kantoor. Ook hierin zal een plank worden verzonken rustend op de buisbeugels.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Onder deze constructie komt t laatste deel, wat exact ook de hoogte krijgt van de metalen lockers aan de andere kant. Qua aantal / indeling van de plankhoogtes daarin nog even mee aan het puzzelen, maar verwacht het snel helder te hebben.

To be continued !
Zeer leuk detail weer, die exit sign op de plint!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:31

Mosin

Zeiverzak

hmmmmmmmmmpffff schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Het controlemechanisme is duidelijk. Maar hoe vertaalt zich dat naar de praktijk?
Misschien handig om ergens te testen? Bij CoolBlue kan dat volgens mij.

System specs

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:33
hmmmmmmmmmpffff schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Ik heb zelf een tijd een ultrawide gebruikt, zowel voor pc als console. Console is standaard 19:9/10 ratio, dus met zwarte balken. Pc games werken over het algemeen veelal met ultrawide, vooral shooters, maar dit is echt per game verschillend. Speel je bv veel soulsborne achtige games of gewoon rpgs, dan werken deze in de meeste gevallen niet met ultrawide of je moet mods gaan gebruiken.

Kunt vaak de monitor ook aanpassen zodat deze fullscreen werkt, maar dan wordt het gewoon uitgetrokken.

Uiteindelijk ben ik terug gegaan naar regulier formaat en een 2e extra monitor.

Banzoi -Ravencrest // Bhaltair - Ravencrest // PM voor Battle.net ID

• Viper72
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Slapabeardon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 00:32:
[...]

Zeer leuk detail weer, die exit sign op de plint!
Bedankt ! 👍 Dit kwam eigenlijk spontaan naar voren. De plinten rondom zijn uit één stuk dus zonder spleten ertussen, echter degene die ze monteerde maakte een zaagfout bij één plint. Daarom dat deel achter de deur geplaatst + de sticker dus niks meer te zien haha

New Build in Progress

• Viper72
  • Niet online
Laatste (onderste) deel steigerbuis constructie gerealiseerd 😎

Volgende stap planken op maat. To be continued 👍

New Build in Progress

Acties:
  • +9Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:38

Morgen komt mijn Nintendo switch erbij in het tv meubel. De playstation 1 heb ik nu al 22 jaar ben er mee opgegroeid. Mijn broer kocht hem toen ik 7 was nu ben ik al 29 . Worms armageddon is toch mijn favoriet op de ps1 . Op de WII ben ik ook wel fan van de Wii sports . In mijn slaapkamer staat een Game pc met 2 schermen . Mischien dat ik voor een nieuwe videokaart nog ga

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:36
Ik was 10j toen ik de ps1 kocht, men broer wilde de PS1.Ik liever Saturn, maar het is ps1 geworden.
Wel leuke games op uitgekomen MGS1 wat een topgame, Syphon filter,GTA 1 en 2 en tal andere.
Ik zie dat jij de slim hebt, dat is wel een hele mooie console.Ik had de fat, die vind ik persoonlijk niet zo mooi.

[Voor 196% gewijzigd door elsympatico op 11-04-2023 15:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhiteHwk
elsympatico schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 08:49:
Ik was 10j toen ik de ps1 kocht, men broer wilde de PS1.Ik liever Saturn, maar het is ps1 geworden.
Wel leuke games op uitgekomen MGS1 wat een topgame, Syphon filter,GTA 1 en 2 en tal andere.
Ik zie dat jij de slim hebt, dat is wel een hele mooie console.Ik had de fat, die vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Cool

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:18
WhiteHwk schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:28:
[Afbeelding]

Mijn broer kocht hem toen ik 7 was nu ben ik al 29 .
En per vandaag ben je "al" 30? ;)

Gefeliciteerd *O*

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

offtopic:
@WhiteHwk Gefeliciteerd

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +4Henk 'm!

• WhiteHwk
Vrijdag schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:51:
[...]

En per vandaag ben je "al" 30? ;)

Gefeliciteerd *O*
Bedankt wil niet teveel off topic gaan. Vinden de mods denk ik niet leuk. Maar ik loop nu vandaag al 29 jaar op deze planeet haha :)

Ik heb wat autisme maar ik weet mega veel over ict en volg tweakers al jaren
Ben een netwerk geek en vind mezelf ook nerderig haha :)

[Voor 18% gewijzigd door WhiteHwk op 11-04-2023 12:44]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:36
Ik heb Syndrome of Asperger.

We zitten overal tegenwoordig.

Acties:
  • +17Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:15
Before, dikke chaos, oud bureau van de IKEA.

Dit heb ik er van gemaakt, heel heel blij mee! Werk fulltime thuis dus een goede werkplek is een must.
Toetsenbord wordt morgen vervangen door een draadloos toetsenbord.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slapabeardon
Wackmack schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:43:
Before, dikke chaos, oud bureau van de IKEA.

[Afbeelding]

Dit heb ik er van gemaakt, heel heel blij mee! Werk fulltime thuis dus een goede werkplek is een must.
Toetsenbord wordt morgen vervangen door een draadloos toetsenbord.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Netjes! Hoe heb je de ophanging onder het bureau gerealiseerd?

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:41
Mijn zoon is nu oud genoeg om ook geïnteresseerd te zijn in alles dat licht geeft en geluid maakt. Hij wilt nu ook zijn eigen game PC...

too old, too cold

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Wackmack
Slapabeardon schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:08:
[...]

Netjes! Hoe heb je de ophanging onder het bureau gerealiseerd?

Zo is het geïnstalleerd. Is gedaan door een meubelmaker. Hij zei dat ik er zelfs op kan zitten, zo stevig is het blijkbaar.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:56

Yonix

RJ Gaming 🎮

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ziet er netjes uit :) Zou zelf de TV, mits budget het toelaat, wel wat groter genomen hebben. Maar misschien vertekent de foto wel.

Hoe groot is de TV :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix

Yonix

RJ Gaming 🎮

Help!!!! schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:58:
^
Ziet er netjes uit :) Zou zelf de TV, mits budget het toelaat, wel wat groter genomen hebben. Maar misschien vertekent de foto wel.

Hoe groot is de TV :?
LG C1 55". Afstand tot de tv lijkt groter. :)

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:30
Yonix schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:11:
[...]

LG C1 55". Afstand tot de tv lijkt groter. :)
Speel je cyberpunk nou op een ps5 terwijl je een 4090 hebt? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix

Yonix

RJ Gaming 🎮

FrankoNL schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:24:
[...]

Speel je cyberpunk nou op een ps5 terwijl je een 4090 hebt? :+
Stream hem via Moonlight van mijn pc naar tv. 8)

Acties:
  • +18Henk 'm!

• Wackmack
Nu is het perfect met een draadloos toetsenbord :)

[Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 15-04-2023 19:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarryButsers
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 27-05 22:18
^ ziet er strak uit 👌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slapabeardon
Wackmack schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 17:55:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zo is het geïnstalleerd. Is gedaan door een meubelmaker. Hij zei dat ik er zelfs op kan zitten, zo stevig is het blijkbaar.
Heel nice! Daar kun je inderdaad gewoon op gaan zitten, mooi blad en mooie oplossing zo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:43
Mooi strak! Zou in een woonkamer IMHO niet eens misstaan zo _/-\o_

Mijn plek is een gebed zonder eind :+ een bureau tegen een schuin dak is best een uitdaging :X vooral kwa verlichting van de werkplek met donkere wanden want beamer. Maar hopelijk heb ik dat binnenkort opgelost met wat LED-strips en zo'n monitor light bar.

• Viper72
  • Niet online
Heeft even geduurd maar vandaag zijn de op maat gemaakte planken geplaatst, 38mm dik MDF 😎

Absoluut superstrak, nu bepalen kleur. Zit te denken aan een wat donkere kleur grijs. Maar ja er zijn honderden varianten daarvan 😅 . Voordat ik daar uit ben gaat nog wel even duren mezelf kennende 😁

Anyway to be continued 👍

[Voor 9% gewijzigd door Viper72 op 19-04-2023 21:34]

New Build in Progress

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Viper72
  • Niet online
Netjes 👍 als positieve feedback miss nog wat extra aandacht geven aan het kabelmanagement vanaf de monitor en onder het werkblad 👍

New Build in Progress

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Recent wat upgrades gedaan aan.zowel de hardware als de werkplek met het onderstaande resultaat. Nog niet helemaal klaar (cablemanagement) maar ‘t begint erop te lijken :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meelobee schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:01:
Recent wat upgrades gedaan aan.zowel de hardware als de werkplek met het onderstaande resultaat. Nog niet helemaal klaar (cablemanagement) maar ‘t begint erop te lijken :)

[Afbeelding]
Ziet er heel tof uit! Welke speakers zijn dat?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

DennusB schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:31:
[...]

Ziet er heel tof uit! Welke speakers zijn dat?
De speakers zijn van Monitor Audio, de fronts zijn Bronze BR2, dit zijn eigenlijk de rear speakers van de set. Door de desk setup kwam het beter uit om de fronts en rears fysiek om te wisselen, vloerstaanders op een bureau vond ik gek.
De center is een Monitor Audio BRC en de rears (dus eigenlijk de fronts) zijn Monitor Audio BR6. Alles aangestuurd door een Harman/Kardon AVR355;

Onderste unit is de versterker, bovenste is een (intussen outdated) custom build media server, de DVD29 unit op de plank erboven is ook custom en bevat een bluray speler en 2 externe schijven voor opslag via USB 3.0 8)
(Edit: Hier wat foto's van deze oude builds)

[Voor 21% gewijzigd door Meelobee op 25-04-2023 11:40]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Wackmack
Viper72 schreef op zondag 23 april 2023 @ 17:14:
[...]

Netjes 👍 als positieve feedback miss nog wat extra aandacht geven aan het kabelmanagement vanaf de monitor en onder het werkblad 👍
Hoe zou ik het op kunnen lossen dan? Toch alleen met frezen en daar heb ik helaas te laat aan gedacht, grrr.

• Perseverance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-05 02:11
Titu schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 07:28:
Hierbij mijn werk/game setup.

Twee weken geleden zelf de achterwand gemaakt. Ik weet dat ze kant e klaar te koop zijn alleen vond ik die qua prijs te gek. Dus zelf maar aan het klussen geweest.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Volgende stap is 2x dezelfde monitor fixen!
Heel erg mooi geworden die achterwand! Hoe heb je dat aangepakt?

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:29

SomerenV

It's something!

elsympatico schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:10:
Ik heb Syndrome of Asperger.

We zitten overal tegenwoordig.
All your base are belong to us, al zal iemand met autisme waarschijnlijk vallen over de incorrecte grammatica van die zin.

(Ik in ieder geval wel vroeger :') )

@Wackmack Zeer netjes _/-\o_ Zoiets was hier ook een beetje de wens, maar ik heb mijn kabels niet half zo netjes weg weten te werken :')

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Viper72
  • Niet online
Update van deze kant, kleur is bepaald voor het MDF. Maatje van me is schilder (heeft ook de wanden gedaan), kwam dus wederom met een kleurenwaaier waar je nooit uitkomt 😅, uiteindelijk een combi van zwart/groen. Snel beslist. Denk zelf zeer dik zo. Wordt komende week mat afgelakt.

New Build in Progress

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Viper72
  • Niet online
Vandaag kon ik de MDF planken eindelijk ophalen 😎 superblij mee we kunnen met de verdere decoratie aan de slag. De Nissan GTR staat al + de wodka (dummy) granaat fles die ik ooit van m'n buurman kreeg (had een drankenwinkel). Drink zelf geen wodka 😁, wel heb ik onlangs de houten boven en onderkant kant van het flesomhulsel in mat zwart geverfd.

Afgelopen week nog een oude vintage UK nummerplaat op de kop getikt dus die is ook geplaatst.

To be continued ! 😎

New Build in Progress

Pagina: 1 ... 48 49 50 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee