Hulde. Dit zou ik als kind echt fantastisch vinden (en nu nog steeds
@Red Devil
Wow. Dat is echt dikke klasse.
Dat ga ik hier niet snel nabouwen.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
WauwRed devil schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:12:
Hierbij mijn game-room. Althans, ik heb de boel gebouwd maar ik speel er zelf niet op. Het zijn in totaal 8 computers waar mijn zoon van 9 op speelt samen met zijn vriendjes. De eerste 5 computers (LAN1 t/m 5) staan in mijn man-cave op zolder, in dezelfde kamer staat ook een personal gym ding.
[afbeelding]
Op dezelfde verdieping is ook de kamer van mijn zoontje. Omdat de zolder erg hoog is, zit er nog een vliering die toegankelijk is vanuit die kamer van mijn zoontje. Daar staan ook nog 3 pcs (LAN6 t/m 8):
[afbeelding]
Nog wat specs
LAN1 Q6600 4GB - ATI HD5750 512MB - 60GB SSD OCX Vertex 3 - 1TB - Win8 - 24 inch 1920*1200
LAN2 E6600 4GB - Nvidia 8800GT - 1TB - Win7 - 19 inch 1280*1024
LAN3 E5200 4GB - Nvidia 8800GT - 250GB - Win7 - 17 inch 1280*1024
LAN4 E2180@3Ghz - 2GB - Nvidia 8800GT - 250GB - Win7 - 17 inch 1280*1024
LAN5 Q6600 - 4GB - ATI HD4850 - 60GB SSD OCX Vertex 2 - 1TB - Win8 - 19 inch 1680 * 1050
LAN6 AMD 3200+ 2GB - Nvidia 7900 GT - 250GB - Win XP Prof - 17 inch 1280*1024
LAN7 P4 2.4 Ghz? 2GB - Nvidia 7600 GT - 250GB - Win Vista Ultimate - 17 inch 1280*1024
LAN8 AMD FX-4300 4GB GIGABYTE GA-990FXA-UD5 1TB - Win7 - 19 inch 1400 * 1050
Vrij oude hardware allemaal maar aangezien alleen games erop draaien die via LAN tegen elkaar kunnen worden gespeeld + de meeste monitoren lage resolutie hebben is het goed te doen. De spellen die worden gespeeld (in volgorde van populariteit):
Age of Empires III (met Asian Dynasties uitbreiding)
Call of Duty 4: Modern Warfare
Battlefield 2
Far Cry 2
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Flat out 2
Left for dead 2
Need for Speed: Most Wanted
Unreal Tournament III: Black Edition
Quake III arena
Race Driver GRID
Vrij populaire speelplek dus na schooltijd
Na enige tijd maar besloten een update online te gooien van m'n setup. Ondertussen mijn oude triple monitor vervangen voor een nieuwe en één oud scherm gehouden (4de op de foto). Bekabeling opnieuw gedaan want dat was een zooitje en wat zaken op een andere plaats gezet. Zie hier m'n halve slaap/werk/game kamer:

Heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen, meer foto's komen er ook niet want anders gaat het toch iets te veel op in-home-streetview lijken.

Heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen, meer foto's komen er ook niet want anders gaat het toch iets te veel op in-home-streetview lijken.
Hmm, in dat geval heb ik het ook best wel goed geregeldArthur-M. schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:25:
Je hebt het goed voor elkaar als 15 jarige.
Ik zal binnenkort ook eens plaatjes plaatsen, en nee, ik geef niet al het geld wat ik heb uit.
Je kunt alvast in mn inventaris kijken.
Mooie kamers hier trouwens, heb de kleinste ruimte van het huis (de "studeerkamer" a.k.a. zooi-hoop is nog groter) en weet niet goed wat ik aan mijn indeling kan veranderen...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
SublimnAll schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:24:
[...]
Hulde. Dit zou ik als kind echt fantastisch vinden (en nu nog steeds)
HMC schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:31:
@Red Devil
Dank allen. Ben steeds on the lookout voor games die nog op LAN willen. Heb nu Stronghold Crusader 2 gevonden. Alleen jammer dat je eerst steam moet starten, daar heb ik dan 8 accounts voor nodig...
En misschien is The Next Car game de opvolger van Flat out 2!
Wat een bazen-pc zeg!Yosecret schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:45:
Na enige tijd maar besloten een update online te gooien van m'n setup. Ondertussen mijn oude triple monitor vervangen voor een nieuwe en één oud scherm gehouden (4de op de foto). Bekabeling opnieuw gedaan want dat was een zooitje en wat zaken op een andere plaats gezet. Zie hier m'n halve slaap/werk/game kamer:
[afbeelding]
Hallo,
Ook ik heb eindelijk een nieuwe pc en na zoveel game setups voorbij zien komen, toch maar eens tijd dat ik mijne ook post.
Heb nu 2 pc's, eentje om te gamen en eentje om wat mee te dowloaden en wat rotzooi op af te laten spelen. Verder heb ik nog een laptop voor school en een tablet erbij staan. De xbox wordt bijna niet meer gebruikt, De tv nog maar af en toe.
Sorry voor de niet zo duidelijke foto's, had alleen mijn telefoon in de buurt.
Hier mijn setup :
Links mijn nieuwe pc, rechts de oude.

nieuwe pc :

oude pc :

De laptop en tablet. De laptop is een Apple macbook air 2014, en de tablet is een Apple ipad 2 of 3de generatie, ipad wordt niet echt gebruikt. Nu met Battlefield 4 draait er de combat app voor, maar alleen voor lol want echt gebruiken doe ik hem niet.

Om te gamen gebruik ik de G13 gamepad en de muis ( G500 ) uiteraard. Had eerst nog een G15 erbij liggen maar deze was te groot en gebruikte hem toch niet voor het gamen daarom maar 2 draadloze rapoo toetsenbordjes gehaald. Bij de andere pc licht een oude G5 muis.
Als headset gebruik ik de G35, voor muziek te luisteren staan er 2 speakertjes.

Onder het bureau hangt een kabelbak en een router voor de verbinding te verzorgen.
Zolang de kabels niet over de grond hangen vind ik alles prima.

Graag jullie reacties wat je ervan vindt.
Gr, Maikel
Ook ik heb eindelijk een nieuwe pc en na zoveel game setups voorbij zien komen, toch maar eens tijd dat ik mijne ook post.
Heb nu 2 pc's, eentje om te gamen en eentje om wat mee te dowloaden en wat rotzooi op af te laten spelen. Verder heb ik nog een laptop voor school en een tablet erbij staan. De xbox wordt bijna niet meer gebruikt, De tv nog maar af en toe.
Sorry voor de niet zo duidelijke foto's, had alleen mijn telefoon in de buurt.
Hier mijn setup :
Links mijn nieuwe pc, rechts de oude.

nieuwe pc :

oude pc :

De laptop en tablet. De laptop is een Apple macbook air 2014, en de tablet is een Apple ipad 2 of 3de generatie, ipad wordt niet echt gebruikt. Nu met Battlefield 4 draait er de combat app voor, maar alleen voor lol want echt gebruiken doe ik hem niet.

Om te gamen gebruik ik de G13 gamepad en de muis ( G500 ) uiteraard. Had eerst nog een G15 erbij liggen maar deze was te groot en gebruikte hem toch niet voor het gamen daarom maar 2 draadloze rapoo toetsenbordjes gehaald. Bij de andere pc licht een oude G5 muis.
Als headset gebruik ik de G35, voor muziek te luisteren staan er 2 speakertjes.

Onder het bureau hangt een kabelbak en een router voor de verbinding te verzorgen.
Zolang de kabels niet over de grond hangen vind ik alles prima.

Graag jullie reacties wat je ervan vindt.
Gr, Maikel
Mooie led lampies daar achter de schermen, bedankt voor de inspiratie
Dit topic al lang niet meer gecheckt, daarom zie ik deze post nu pas.Exorcist schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het retro-hoekje. Te veel om op te noemen, maar een game of 1500 aanwezig en zo rond de 100 consoles. TV is een Samung UE46D6500 samen met een Sony Bravia KDL-PX22300 die een PS2 bevat. Veel kleuren N64, 31 PS1's en 16 PS2's. PS3 aantal staat op vier, totaal in huis zeven. Versterker is een Pioneer VSX 1016-S.
Hier breng ik iig aardig wat tijd door
Love it. Die roze PS2! Geniaal.
Ik wil meer gamecollecties zien!
Ik vond het ook wel eens tijd om mijn setup te posten! 
Mijn excuses voor de wat mindere kwaliteit foto's!

Specs:
Fractal Design Node 203 wit
Intel Core i5 3330
ASRock B75M-ITX
Crucial 8 GB DDR3 1600 mhz
Gigabyte GTX 660
Corsair CX500M
Cooler Master Seidon 120V
Western Digital Blue 1 TB
Kingston V300 120GB
Randapparatuur:
Logitech Illuminated
Logitech Performance MX
Roccat Taito 5mm mid size
Samsung externe DVD brander
LG IPS277L-BN 27"
Audio:
Studio monitoren: 2x KRK Rokit RP8 G3
Audio interface: Steinberg CI 1
Koptelefoon: Beyerdynamic DT 770 Pro 250 ohm

Specs:
Intel Core i5 3330
ASRock B75M-ITX
Gigabyte GTX 660
Corsair CX500M
Kingston V300 120GB
Randapparatuur:
Logitech Illuminated
Logitech Performance MX
LG IPS277L-BN 27"
Audio:
[ Voor 3% gewijzigd door Axon op 18-10-2014 15:07 ]
Tetten.
Worms World Party! Kan op LAN maar ook hotseatRed devil schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:24:
Dank allen. Ben steeds on the lookout voor games die nog op LAN willen. Heb nu Stronghold Crusader 2 gevonden. Alleen jammer dat je eerst steam moet starten, daar heb ik dan 8 accounts voor nodig...
Ik dacht even dat die Fractal case een mini koelkast wasAxon schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Intel Core i5 3330
ASRock B75M-ITX
Gigabyte GTX 660
Corsair CX500M
Kingston V300 120GB
Randapparatuur:
Logitech Illuminated
Logitech Performance MX
LG IPS277L-BN 27"
Audio:
Zou wel leuk zijnjeroenvangoch schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:33:
[...]
Ik dacht even dat die Fractal case een mini koelkast was
Dat lijkt mij echt leuk! Ik droom zelf om een mini-lan setting thuis te hebben. Samen met vrienden of familie gamen lijkt mij ideaalRed devil schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:12:
Hierbij mijn game-room. Althans, ik heb de boel gebouwd maar ik speel er zelf niet op. Het zijn in totaal 8 computers waar mijn zoon van 9 op speelt samen met zijn vriendjes. De eerste 5 computers (LAN1 t/m 5) staan in mijn man-cave op zolder, in dezelfde kamer staat ook een personal gym ding.
Vrij populaire speelplek dus na schooltijd
Ik post hier mijn gameroom/slaapkamer opnieuw, omdat ik de vorige keer er zo goed als geen omschrijving bij had.
Ik zal beginnen met mijn bureau:

Het bureau heb ik jaren geleden bij de IKEA gekocht.
De speakerset is een Logitech Z323, in de uitverkoop bij de mediamarkt gekocht voor 15 euro. Ik ben er heel tevreden mee, ik gebruik toch bijna altijd mijn headset.
De headset is een Logitech G930. Echt een goede headset, geluidskwaliteit had misschien wat beter gekund, maar ik ben toch geen audiofile en de wireless werkt bij mij perfect.
Headset stand is door een vriend van mij uit Canada gemaakt!
Schermen zijn een Dell Ultrasharp U2412M en een oude Acer P226HQV die ik als mijn tweede monitor gebruik.
Toetsenbord is een Corsair K70 RGB met brown switches en de muis is een Roccat kone pure optical (goed voor mijn kleine meisjeshanden
)
Mijn PC:

Specs:
Intel i7-3770k
Cooler Master Hyper 212 Evo
Asus Sabertooth Z77
16gb RAM 1333mhz
MSI GTX 770
Seasonic 620W Bronze
1TB HDD WD green
Kingston HyperX 3K 120gb SSD
Fractal Design R4
CPU is overgeclockt naar 4.2ghz.
Persoonlijk vind ik de Seasonic kabels wel echt spuuglelijk, maar ik vind Seasonic echt een topmerk en de prijs was goed dus ik moet er maar mee leven. Van die sleeved extension kabels zijn me echt te duur en het geld niet waard.
de TV en PS4:

Ennnn weer een kastje van de IKEA
De LEDS zijn gekocht via EBAY voor een zielige 10 euro. Afstandbediening alles erbij, ideaal nachtlampje (op de laagste stand en met een wat minder verblindende kleur dan...) en ziet er gewoon sfeervol uit.
Bed + TV

Geschilderd door mijn vader

Omdat ik een hele witte muur aan de rechterkant had besloot mijn vader dat die wat moest worden opgeleukt. Ik vind dat hij heel goed kan schilderen en vond het het vermelden wel even waard.
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden!
Ik zal beginnen met mijn bureau:

Het bureau heb ik jaren geleden bij de IKEA gekocht.
De speakerset is een Logitech Z323, in de uitverkoop bij de mediamarkt gekocht voor 15 euro. Ik ben er heel tevreden mee, ik gebruik toch bijna altijd mijn headset.
De headset is een Logitech G930. Echt een goede headset, geluidskwaliteit had misschien wat beter gekund, maar ik ben toch geen audiofile en de wireless werkt bij mij perfect.
Headset stand is door een vriend van mij uit Canada gemaakt!
Schermen zijn een Dell Ultrasharp U2412M en een oude Acer P226HQV die ik als mijn tweede monitor gebruik.
Toetsenbord is een Corsair K70 RGB met brown switches en de muis is een Roccat kone pure optical (goed voor mijn kleine meisjeshanden
Mijn PC:

Specs:
Intel i7-3770k
Cooler Master Hyper 212 Evo
Asus Sabertooth Z77
16gb RAM 1333mhz
MSI GTX 770
Seasonic 620W Bronze
1TB HDD WD green
Kingston HyperX 3K 120gb SSD
Fractal Design R4
CPU is overgeclockt naar 4.2ghz.
Persoonlijk vind ik de Seasonic kabels wel echt spuuglelijk, maar ik vind Seasonic echt een topmerk en de prijs was goed dus ik moet er maar mee leven. Van die sleeved extension kabels zijn me echt te duur en het geld niet waard.
de TV en PS4:

Ennnn weer een kastje van de IKEA
De LEDS zijn gekocht via EBAY voor een zielige 10 euro. Afstandbediening alles erbij, ideaal nachtlampje (op de laagste stand en met een wat minder verblindende kleur dan...) en ziet er gewoon sfeervol uit.
Bed + TV

Geschilderd door mijn vader

Omdat ik een hele witte muur aan de rechterkant had besloot mijn vader dat die wat moest worden opgeleukt. Ik vind dat hij heel goed kan schilderen en vond het het vermelden wel even waard.
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden!
[ Voor 198% gewijzigd door Assix op 04-11-2014 14:23 ]
Wat ik leuk vind om te zien in dit topic de laatste paar maanden : Ik ben niet de enige mafkees die de doos van het moederbord/CPU/videokaart/enz... veel te lang bewaart
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Alleen al om hem ooit weer is door te verkopen doe ik dat al.nero355 schreef op maandag 24 november 2014 @ 01:10:
Wat ik leuk vind om te zien in dit topic de laatste paar maanden : Ik ben niet de enige mafkees die de doos van het moederbord/CPU/videokaart/enz... veel te lang bewaart
Ik bewaar van alle elektrische apparatuur de doos en manuals. Alleen de dozen van de stofzuiger en tv niet. Die waren iets te groot.nero355 schreef op maandag 24 november 2014 @ 01:10:
Heb nu drie grote dozen met dozen er in
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Maar goed dat ik niet zoon gameroom heb! Anders zouden me ouders gaan zeuren dat er toch echt teveel mensen over de vloer komenRed devil schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:12:
Ik herken IkeaVerwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:03:
Ik heb kamers. 1tje heb ik als slaapkamer de ander als gameroomToch een voordeel als je broer uit huis gaat!
Mijn beamer is stuk, lamp is geknapt. Tot er een nieuwe lamp is heb ik deze Ghetto oplossing gemaakt

Heb een monitor op de stuur-plaat van mijn raceseat gezet
Heb namelijk geen buro ofzo waar ik op kan gamen.

Heb een monitor op de stuur-plaat van mijn raceseat gezet
Verwijderd
Klopt! Alles is van ikea behalven; Elektronica/Rolgordijnen/Vloerxelfer schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:55:
[...]
Ik herken Ikea. Mijn gameroom is op de bank na ook volledig Ikea, heerlijke producten voor weinig geld.
Met +/- 1000 euro kan je een leuk kamertje inrichten
Verwijderd
Niks Ghetto aan joh418O2 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:07:
Mijn beamer is stuk, lamp is geknapt. Tot er een nieuwe lamp is heb ik deze Ghetto oplossing gemaakt
[afbeelding]
Heb een monitor op de stuur-plaat van mijn raceseat gezetHeb namelijk geen buro ofzo waar ik op kan gamen.

https://www.youtube.com/watch?v=YpufzJNrZ2Y418O2 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:07:
Mijn Game Room

Klikbaar
in actie
i speel voornamelijk www.iracing.com

Klikbaar
in actie
i speel voornamelijk www.iracing.com
[ Voor 98% gewijzigd door BruceLee op 24-11-2014 13:17 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Vette setup man. 3 relatief goedkope schermpjes maakt werken wel echt een genot gok ik. Ben ook aan het overwegen om 2 of 3 van die schermen te halen, maar heb niet zo'n beest van een gpu als in je pc. Werken de meeste games eigenlijk wel met meerdere schermen? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar een race game met 3 schermpjes lijkt me echt vet. Temperatuurmeter, kabelmanagement etc. ziet er echt gaaf uit@Yosecret -
[afbeelding]
Een tweedehands setje 7950/7970 kaarten kom je heel ver meeTomB89 schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:11:
Vette setup man. 3 relatief goedkope schermpjes maakt werken wel echt een genot gok ik. Ben ook aan het overwegen om 2 of 3 van die schermen te halen, maar heb niet zo'n beest van een gpu als in je pc.
De meeste games wel die daar vroeger al rekening mee hielden zoals Flight Simulator en dergelijke, maar ook simracing games zoals GTR2tot een bepaalde resolutie online!/rFactor/rFactor2/alle SimBin titels/LFS/iRacing/DiRT reeks, maar die moet je niet spelen met een stuurtjeWerken de meeste games eigenlijk wel met meerdere schermen? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar een race game met 3 schermpjes lijkt me echt vet. Temperatuurmeter, kabelmanagement etc. ziet er echt gaaf uit
Ik zeg altijd : Videokaarten komen en gaan, maar als je eenmaal 3 schermen hebt... die blijven voor altijd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Waar zijn de stelletjes die samen gamen? Show die dual setups!
Thanks! Er zijn maar weinig games die geen 5760x1080 supporten (max 3 schermen tegelijk in surround op één nvidia kaart). Grid autosport heeft ook nog second screen waardoor die wel op 4 schermen tegelijk speelbaar is (triple als één + één extra). Het zijn vooral de race games die op multimonitor gaan, rest speel 'k lekker single monitor.TomB89 schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:11:
[...]
Vette setup man. 3 relatief goedkope schermpjes maakt werken wel echt een genot gok ik. Ben ook aan het overwegen om 2 of 3 van die schermen te halen, maar heb niet zo'n beest van een gpu als in je pc. Werken de meeste games eigenlijk wel met meerdere schermen? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar een race game met 3 schermpjes lijkt me echt vet. Temperatuurmeter, kabelmanagement etc. ziet er echt gaaf uit.
Veel schermen zijn vooral handig tijdens designen en programmeren.
laat ik mijn kamertje dan ook maar even zien 
Hier mijn bureau'tje van IKEA met:
Een LG 25'' 21:9 monitor, erg mooi ding voor die prijs.
Macbook Pro Retina late 2013, voor 900 EU op de kop kunnen tikken, prachtig ding.
Goedkope speakertjes omdat de audio uit de monitor echt bedroevend is.

Hier Sony Bravia 40'' LCD, prachtig ding, bediening is wat minder maar de beeldkwaliteit super.
Er loopt ook een HMDI van de PC naar de tv.
En een setje AudioEngine A5's.

Dan hier mijn gamebak, specs:
GPU: 2 x Geforce GTX 680 in SLI (watergekoeld)
CPU: Intel core i5-3570k @4.00GHz (watergekoeld)
Geheugen: 16Gb
SSD: 2 x 256GB Samsung
1 dikke 240mm radiator (push-pull)
1 dunne 320mm radiator

Dan nu de kast:
NES, SNES, N64, GC, Wii, wellicht binnnenkort nog een wii u
Sony Nex 3
Sony A7
Lord of the rings anniversary edition.
The Hobbit anniversary edetion.
Breaking bad calender

tot ziens daaaag!
Macbook Pro Retina late 2013, voor 900 EU op de kop kunnen tikken, prachtig ding.

Hier Sony Bravia 40'' LCD, prachtig ding, bediening is wat minder maar de beeldkwaliteit super.

1 dunne 320mm radiator

Dan nu de kast:
NES, SNES, N64, GC, Wii, wellicht binnnenkort nog een wii u
Sony Nex 3
Sony A7
Lord of the rings anniversary edition.
The Hobbit anniversary edetion.
Breaking bad calender

tot ziens daaaag!
Mooie set-up! Wat is eigenlijk de naam van het scherm? Ik zoek namelijk nog iets leuksWolfjerolfje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:47:
http://tweakers.net/categ...z1DJR2l3MQKEMdUz0CptrYWAAJochemd13 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:51:
[...]
Mooie set-up! Wat is eigenlijk de naam van het scherm? Ik zoek namelijk nog iets leuks
Niet zo moeilijk te vinden
Bij veel tweakers zien verzamelingen er rommelig uit. Bij jou mooi en strak, daar houd ik wel van.Wolfjerolfje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:47:
tot ziens daaaag!![]()
[ Voor 73% gewijzigd door Help!!!! op 11-12-2014 19:36 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Héhé uiteindelijk iemand met KRK speakersAxon schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Intel Core i5 3330
ASRock B75M-ITX
Gigabyte GTX 660
Corsair CX500M
Kingston V300 120GB
Randapparatuur:
Logitech Illuminated
Logitech Performance MX
LG IPS277L-BN 27"
Audio:
Alleen heb ik 5 inch en dat is meer dan genoeg, 8 inch is een beetje overkill tbh.
Haha ik was altijd een 2.1 set gewend (dus met subwoofer) en met deze speakers heb ik alle frequencies gedekt, hoog en laag
de G3 serie klinkt ook echt fantastisch vergeleken met de G2 serie!
Tetten.
Hier slijt ik teveel uren van de dag

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Grappig, ik vind zelf de G2 iets beter klinken. Heb zelf witte RP6 G2 op mijn kamer staan, pa heeft een setje zwarte G3 op zolder staan. Maar kan natuurlijk ook zijn dat dat gewoon aan de akoestiek van de kamer ligt. Wat dat betreft is mijn kamer wel fijner geloof ik.Axon schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 00:04:
Haha ik was altijd een 2.1 set gewend (dus met subwoofer) en met deze speakers heb ik alle frequencies gedekt, hoog en laagde G3 serie klinkt ook echt fantastisch vergeleken met de G2 serie!
Voor de grap even een 3e scherm bij me setup gehangen :

Sorry voor foto kwaliteit.. HTC One (m7) FTW...........
Wat zie je?
pricewatch: LG L1953HR Zilver, Zwart
pricewatch: Acer X243HQbd Zwart
pricewatch: Acer P203W Zwart
De 2 schermen aan de rechter kant leunen op een monitor arm: pricewatch: Newstar FPMA-D960D (bevalt goed!)
random Logitech toetsenbordje
pricewatch: Logitech G500
pricewatch: Logitech Z-2300
Én dit allemaal staat op één of ander vaag bureautje van marktplaats
!
(moet echt een nieuwe hebben..)
Ook staat er onder t bureau nog een dikke sub van de z-2300 en een "dikke" game pc;
i5 4690k
r9 290 tri-x
8gb ram
250gb ssd
MSI z97 Gaming 5 mobo
Stoor me er nu al aan dat me middelste scherm niet in het midden zit, dus snel nieuw bureau halen :-).
En misschien maar is investeren in 3 de zelfde schermen ipv 3 verschillende

Sorry voor foto kwaliteit.. HTC One (m7) FTW...........

Wat zie je?
pricewatch: LG L1953HR Zilver, Zwart
pricewatch: Acer X243HQbd Zwart
pricewatch: Acer P203W Zwart
De 2 schermen aan de rechter kant leunen op een monitor arm: pricewatch: Newstar FPMA-D960D (bevalt goed!)
random Logitech toetsenbordje
pricewatch: Logitech G500
pricewatch: Logitech Z-2300
Én dit allemaal staat op één of ander vaag bureautje van marktplaats
(moet echt een nieuwe hebben..)
Ook staat er onder t bureau nog een dikke sub van de z-2300 en een "dikke" game pc;
i5 4690k
r9 290 tri-x
8gb ram
250gb ssd
MSI z97 Gaming 5 mobo
Stoor me er nu al aan dat me middelste scherm niet in het midden zit, dus snel nieuw bureau halen :-).
En misschien maar is investeren in 3 de zelfde schermen ipv 3 verschillende

Ik post hier ook maar de gameroom van een 13 jarige (in 24 dagen 14)

Het bureau is speciaal gemaakt door mijn vader, hij is heel handig met klussen. De leds zijn van de Ikea, van mijn ouders gekregen voor sinterklaas.
Wat zie je:
Razer Deathadder 2013
Steelseries QCK+
Microsoft Comfort Curve Keyboard 3000 (eigenlijk wil ik een mechanisch toetsenbord, even sparen...)
Dell P2314H (23'' FullHD IPS)
Steelseries Siberia V2
AMD FX-8320
ASRock 970 Pro3 R2.0
Club3D Radeon R9 280X royalQueen
Seagate Barracuda 7200 1TB
Corsair Carbide 200R
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
2x Crucial CT51264BA160BJ 8GB RAM
XFX Pro 550W
Plextor PX-128M5S 128GB
OnePlus One 64GB
Tudia Cygen
iPad 3 16GB
Foto's zijn gemaakt met een Sony Cybershot DSC-H7, foto van stoel is genomen met de OnePlus One. De stoel is niks bijzonders maar ik zit er prima op.
Ik heb ook nog een 'sloeber' TN monitor, deze wil ik nog als secondary aansluiten maar daarvoor moet ik eerst een DVI-D kabel kopen...
En ik heb nog speakers maar die vond ik niet mooi staan bij de setup en het geluid van de headset was zoveel beter 
Iiyama ProLite E2208HDS-2
Philips SPA5300

Het bureau is speciaal gemaakt door mijn vader, hij is heel handig met klussen. De leds zijn van de Ikea, van mijn ouders gekregen voor sinterklaas.
Wat zie je:
Razer Deathadder 2013
Steelseries QCK+
Microsoft Comfort Curve Keyboard 3000 (eigenlijk wil ik een mechanisch toetsenbord, even sparen...)
Dell P2314H (23'' FullHD IPS)
Steelseries Siberia V2
AMD FX-8320
ASRock 970 Pro3 R2.0
Club3D Radeon R9 280X royalQueen
Seagate Barracuda 7200 1TB
Corsair Carbide 200R
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
2x Crucial CT51264BA160BJ 8GB RAM
XFX Pro 550W
Plextor PX-128M5S 128GB
OnePlus One 64GB
Tudia Cygen
iPad 3 16GB
Foto's zijn gemaakt met een Sony Cybershot DSC-H7, foto van stoel is genomen met de OnePlus One. De stoel is niks bijzonders maar ik zit er prima op.
Ik heb ook nog een 'sloeber' TN monitor, deze wil ik nog als secondary aansluiten maar daarvoor moet ik eerst een DVI-D kabel kopen...

Iiyama ProLite E2208HDS-2
Philips SPA5300
[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 22-12-2014 20:46 . Reden: Namen toegevoegd ]
Offtopic;
Ik ben sinds kort verhuisd en heb bij mijn ouders op zolder een paar oude dozen gevonden met daarin een paar retro consoles. Nu wil ik in mijn studeer/hobby kamer een hoekje hier voor inrichten.
Hebben jullie nog een paar goede tips? Zo moet ik bijvoorbeeld een oude TV op de kop tikken, iemand die nog een bepaald model/merk aanraad? Ook krijg ik te maken met de gigantische power bricks die bij de consoles zitten, zijn daar nog handige foefjes voor?
Bedankt!
Ik ben sinds kort verhuisd en heb bij mijn ouders op zolder een paar oude dozen gevonden met daarin een paar retro consoles. Nu wil ik in mijn studeer/hobby kamer een hoekje hier voor inrichten.
Hebben jullie nog een paar goede tips? Zo moet ik bijvoorbeeld een oude TV op de kop tikken, iemand die nog een bepaald model/merk aanraad? Ook krijg ik te maken met de gigantische power bricks die bij de consoles zitten, zijn daar nog handige foefjes voor?
Bedankt!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Het enige wat ik je kan meegeven is dat je bij Ikea het beste zo'n grote vierkante 4x4 vakken kast kan kopen om daar de consoles in te verwerken.okaydanny schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:47:
Offtopic;
Bedankt!
En je moet een manier zien te vinden om SCART of analoog te kunnen switchen, het liefste met een afstandsbediening natuurlijk
Qua televisie; tsja, zo groot mogelijk, van Philips, Panasonic of JVC dacht ik. Philips en Panasonic ben ik altijd al wat verliefd op geweest als het aan komt op beeldbuizen.
Waar kan je een beetje fatsoenlijke zwarte bureaus kopen? Ik heb een tijdje geleden gezocht en kreeg weinig gevonden voor een redelijke prijs.
Tv: Sony Trinitron 4:3 met RGB scart aansluiting geeft beste beeld voor je geld. B&O MX is een goede tweede vanwege de speakers, redelijke beeldbuis (en vrij ondiep) en 2 RGB scart inputs. Als je geld te veel hebt kun je Sony PVM / BVM of een JVC monitor kopen.TecHHeaD schreef op zondag 28 december 2014 @ 13:36:
[...]
Het enige wat ik je kan meegeven is dat je bij Ikea het beste zo'n grote vierkante 4x4 vakken kast kan kopen om daar de consoles in te verwerken.
En je moet een manier zien te vinden om SCART of analoog te kunnen switchen, het liefste met een afstandsbediening natuurlijk
Qua televisie; tsja, zo groot mogelijk, van Philips, Panasonic of JVC dacht ik. Philips en Panasonic ben ik altijd al wat verliefd op geweest als het aan komt op beeldbuizen.
Let wel op dat je vanaf 21 inch al bijna een diepte vasn 50 cm hebt, en ongeveer 1kg per inch.
Gezien het retro consoles zijn voldoet een simpele scart switch die je met de hand bedient. Moet wel retro blijven...
Il heb mijn bureau gekocht bij de kringloop voor 35 euro (werd hij nog voor thuisgebracht ook). De collectie wisselt nogal dus elke week even kijkenexaltion schreef op maandag 05 januari 2015 @ 02:00:
Waar kan je een beetje fatsoenlijke zwarte bureaus kopen? Ik heb een tijdje geleden gezocht en kreeg weinig gevonden voor een redelijke prijs.
Even een vraagje, waar heb je die wastafel vandaan? Ik ga binnenkort verhuizen en ik zoek nog een wastafel voor op mijn kamerWolfjerolfje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 01:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 dunne 320mm radiator
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tot ziens daaaag!![]()
Volgens mij is dat 'gewoon' de Ikea Godmorgen-serie. Past overal goed bijJochemd13 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:07:
Even een vraagje, waar heb je die wastafel vandaan? Ik ga binnenkort verhuizen en ik zoek nog een wastafel voor op mijn kamer
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
dat klinkt beter inderdaadFlozem schreef op maandag 05 januari 2015 @ 04:06:
[...]
Tv: Sony Trinitron 4:3 met RGB scart aansluiting geeft beste beeld voor je geld. B&O MX is een goede tweede vanwege de speakers, redelijke beeldbuis (en vrij ondiep) en 2 RGB scart inputs. Als je geld te veel hebt kun je Sony PVM / BVM of een JVC monitor kopen.
Let wel op dat je vanaf 21 inch al bijna een diepte vasn 50 cm hebt, en ongeveer 1kg per inch.![]()
Gezien het retro consoles zijn voldoet een simpele scart switch die je met de hand bedient. Moet wel retro blijven...
Over paar weken heb ik een nieuwe gamekamer (of ja slaapkamer
)
Toch even kijken hoe we alles neer gaan zetten.
Game de laatste tijd alleen maar op me PS4 op XboxOne.
ik was nooit een fan van console gaming, maar het is wel lekker eenvoudig en nu ik wat ouder ben (pas 24 jaar) ben ik niet meer een gamer die UREN lang zit te gamen.
Mijn tijd van Clan wars, ESL matches etc. is voorbij
Zit ook nog te twijfelen om een nieuwe beeldscherm te kopen. 27 inch is goed voor PC gaming, maar met een console wil je als maar groter. (mede doordat je ook verder van je scherm zit)
Toch even kijken hoe we alles neer gaan zetten.
Game de laatste tijd alleen maar op me PS4 op XboxOne.
ik was nooit een fan van console gaming, maar het is wel lekker eenvoudig en nu ik wat ouder ben (pas 24 jaar) ben ik niet meer een gamer die UREN lang zit te gamen.
Mijn tijd van Clan wars, ESL matches etc. is voorbij
Zit ook nog te twijfelen om een nieuwe beeldscherm te kopen. 27 inch is goed voor PC gaming, maar met een console wil je als maar groter. (mede doordat je ook verder van je scherm zit)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb zelf een 24 inch monitor voor als ik achter mijn bureau zit en een 42 inch tv voor als ik op de bank zit in mijn gameroom. De PS4, Xbox One en PC heb ik allemaal aangesloten op beide schermen.
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik zie hier toch best wat mooie game kamers voor bij komen. Mijn probleem (en waarschijnlijk die van vele andere) is cable management.
Ik heb eerder zo'n "rits" gehad (al je kabels in zo'n klem, en dan schuif je die rits/wokkel er als het ware over heen), maar dat vond ik toch vrij waardeloos moet ik zeggen.
Wat vinden jullie een goede/makkelijke manier voor cable management?
Ik heb eerder zo'n "rits" gehad (al je kabels in zo'n klem, en dan schuif je die rits/wokkel er als het ware over heen), maar dat vond ik toch vrij waardeloos moet ik zeggen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik deed het eerst met tape maar dit was te onhandig omdat het losmaken van tape om kabels echt onmogelijk is. Nu doe ik het gewoon met wat van die draadjes waarmee je vuilniszakken vast maakt.EricNL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:12:
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik zie hier toch best wat mooie game kamers voor bij komen. Mijn probleem (en waarschijnlijk die van vele andere) is cable management.
Ik heb echt geen flauw benul hoe dat heet
Dit is mijn geheim: http://www.bax-shop.nl/ka...tuks/product-details.html Zou wel kijken of je ze korter kan krijgen ik moet ze er 2 keer omheen wikkelenEricNL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:12:
Ik denk dat je tie-wrap's/kabelbinders bedoeld haha. Dit is inderdaad wat ik zelf ook gebruik voor mijn kabelmanagement. Je hebt ze om eenmalig te gebruiken of herbuikbaar, gewoon Googlen op tie-wraps.Brogala schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:14:
[...]
Ik deed het eerst met tape maar dit was te onhandig omdat het losmaken van tape om kabels echt onmogelijk is. Nu doe ik het gewoon met wat van die draadjes waarmee je vuilniszakken vast maakt.
Ik heb echt geen flauw benul hoe dat heetMaar gewoon draden bij elkaar pakken en zo'n draadje eromheen binden.
Verwijderd
Je hebt ook klitteband kabelbindersEricNL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:12:
Kabelgoot onder je bureau schroeven!
Monitor-stand die je aan je bureau kan schroeven
Bureau een centimeter van de muur af zetten zodat alle kabels via de achterkant uit de kabelgoot (tie-wrapped via de 'paal' van de monitor-stand) naar de beeldschermen kunnen
Bluetooth toetsenbord en muis
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2015 17:37 ]
Ben eindelijk zo ver dat ik een oplossing voor mn controllers heb bedacht en wou deze wel ff delen. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto
Er moet nog een extra laagje verf overheen en in het midden komt een verlichte triforce.
Work in progress dus, ik denk een mooie toevoeging op mn gameroom
[afbeelding]

Er moet nog een extra laagje verf overheen en in het midden komt een verlichte triforce.
Work in progress dus, ik denk een mooie toevoeging op mn gameroom
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Mantus op 19-01-2015 21:37 ]
Mijn gameroom / studio:

motabeatz.com
Het idee is zeker leuk.Mantus schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:37:
Ben eindelijk zo ver dat ik een oplossing voor mn controllers heb bedacht en wou deze wel ff delen. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto![]()
Work in progress dus, ik denk een mooie toevoeging op mn gameroom![]()
[afbeelding]
Zelf mik ik mij controllers in een grote blok van 12 lades. (2 keer dit ladeblok op elkaar)
Wellicht niet zo mooi, maar wel effectief
VXT's schijnen vlakker te zijn. Rokits zijn volgens mij meer gericht richting lekker zelf luisteren en misschien thuis DJ. Maar VXT echt bedoeld zijn voor producers. Maar dat is ook maar wat ik gelezen heb, heb zelf alleen RP6 G2's en G3's gehoord, dus over de VXT's kan ik niks zeggen.
Verwijderd
Ik heb zelf RP5 G2's en ik gebruik ze voor producen. Hebben grotere versies echt beter geluid of kunnen ze gewoon harder.Nilsepils schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:38:
VXT's schijnen vlakker te zijn. Rokits zijn volgens mij meer gericht richting lekker zelf luisteren en misschien thuis DJ. Maar VXT echt bedoeld zijn voor producers. Maar dat is ook maar wat ik gelezen heb, heb zelf alleen RP6 G2's en G3's gehoord, dus over de VXT's kan ik niks zeggen.
De grotere versies gaan vooral verder door in het laag door hun grotere conussen.
Rokit 5jes schijnen niet diep genoeg te gaan (als in sub-bass), ook maar wat ik heb gehoord, maar daarom wel gekozen voor de 6".
Zal ik mijn kamertje ook dan maar posten?

Lijstje van de PC en toetsenbord, muis etc.:
Is ruim 2 jaar geleden gebouwd, de videokaart, HDD en SSD zijn iets jonger.
Laptop is een Dell XPS 15 (2014) met een QHD+ (3200x1800) resolutie en 512gb SSD storage, die gaat eigenlijk elke dag mee naar de TU. Telefoon die er naast ligt is een Sony xperia Z3 met een DBrand Carbon Fiber skin, echt een heel fijne telefoon!
Monitoren zijn eigenlijk allebei te brak voor woorden (de Dell nog meer dan de HP), maar sinds ik de laptop heb met 200% scaling ga ik geen geld meer uitgeven voordat ik een 4K (IPS) monitor kan veroorloven, het liefst dan zo'n UP2415Q ofzo. Gamen zou ik dan voorlopig wel gewoon nog op 1080p doen, maar windows, browsen etc. is op een scherp scherm echt extreem fijn!
Zal ik mijn kamertje ook dan maar posten?

Lijstje van de PC en toetsenbord, muis etc.:
Is ruim 2 jaar geleden gebouwd, de videokaart, HDD en SSD zijn iets jonger.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 219,95 | € 219,95 |
1 | Asrock P67 Extreme4 Gen3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 112,50 | € 112,50 |
1 | Native Instruments Komplete Audio 6 | € 199,- | € 199,- |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
1 | Sennheiser HD 25 ALUMINIUM (Zilver, Zwart) | € 179,- | € 179,- |
1 | NZXT CB-LED20-BU 24x Blue LED Sleeve | € 14,52 | € 14,52 |
1 | Scythe Mugen 3 | € 0,- | € 0,- |
2 | Nexus 120mm Silent Fan Blue LED, 120mm | € 0,- | € 0,- |
1 | Noctua NF-F12 PWM, 120mm | € 15,95 | € 15,95 |
1 | Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard | € 119,- | € 119,- |
1 | Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse | € 72,38 | € 72,38 |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 67,95 | € 67,95 |
2 | KRK Systems Rokit 6 (RP-6G2) (Wit) | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Enthusiast TX750M | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.000,25 |
Laptop is een Dell XPS 15 (2014) met een QHD+ (3200x1800) resolutie en 512gb SSD storage, die gaat eigenlijk elke dag mee naar de TU. Telefoon die er naast ligt is een Sony xperia Z3 met een DBrand Carbon Fiber skin, echt een heel fijne telefoon!
Monitoren zijn eigenlijk allebei te brak voor woorden (de Dell nog meer dan de HP), maar sinds ik de laptop heb met 200% scaling ga ik geen geld meer uitgeven voordat ik een 4K (IPS) monitor kan veroorloven, het liefst dan zo'n UP2415Q ofzo. Gamen zou ik dan voorlopig wel gewoon nog op 1080p doen, maar windows, browsen etc. is op een scherp scherm echt extreem fijn!
Ligt het nou aan mij of heeft nagenoeg iedereen zijn monitor veels te laag staan?
Gooi er wat boeken onder zodat je niet met een blessure/boggel bij loopt op je 50e
Gooi er wat boeken onder zodat je niet met een blessure/boggel bij loopt op je 50e
Poeh! Merk het bij mijn huidige werk na een maand al!badabingbadaboo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:07:
Ligt het nou aan mij of heeft nagenoeg iedereen zijn monitor veels te laag staan?

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
Thanks! Is allemaal over een langere tijd bij elkaar verzameld, maar het resultaat mag er inderdaad wezen!teupje schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:57:
Mooi setje zo bij elkaar Nilsepils!
Heb je het over de mijne? Ik zit volgens mij precies goed met m'n monitoren, als ik rechtop zit zit ik net iets boven de helft van de monitor, precies zoals ik dat geleerd heb bij de ergonomie workshop op mijn studie (Industrieel Ontwerpen).badabingbadaboo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:07:
Ze staan nu op een plank met pootjes die de monitor toch een goeie 20cm optillen. Maar dat is inderdaad erg fijn!
Verwijderd
Hahaha get out of my life, zelfde usb-kaart+speakers+mo-padsNilsepils schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:42:
[...]
Thanks! Is allemaal over een langere tijd bij elkaar verzameld, maar het resultaat mag er inderdaad wezen!Vooral goeie audio kan ik wel waarderen, maar dat was wel duidelijk uit de foto's geloof ik
[...]
Heb je het over de mijne? Ik zit volgens mij precies goed met m'n monitoren, als ik rechtop zit zit ik net iets boven de helft van de monitor, precies zoals ik dat geleerd heb bij de ergonomie workshop op mijn studie (Industrieel Ontwerpen).
Ze staan nu op een plank met pootjes die de monitor toch een goeie 20cm optillen. Maar dat is inderdaad erg fijn!
Denk dat het voor jou tijd is dat je in nieuwe beeldschermen investeert! En ook een mousepad
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 18:48 ]
Groot gelijk, die mousepad is mijn beste aankoop ooitVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Hahaha get out of my life, zelfde usb-kaart+speakers+mo-pads
Denk dat het voor jou tijd is dat je in nieuwe beeldschermen investeert! En ook een mousepadpricewatch: Corsair Gaming MM200 Extended Edition
Dat had ik eerst ook, maar aangezien ik alles in 1 la had (wat echt niet oke is) en ik met vrienden op sommige gameavonden op 4-5 console speel, leek me dit wel handiger. Daarnaast blijft je collectie een soort displayxelfer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:20:
[...]
Het idee is zeker leuk.
Zelf mik ik mij controllers in een grote blok van 12 lades. (2 keer dit ladeblok op elkaar)
Wellicht niet zo mooi, maar wel effectief.
Nu begint het moeilijkste pas. Ik heb deze gevonden, zo moet ie worden
https://www.etsy.com/nl/l...ref=listing-shop-header-2
Alleen doen ze geen custom maten en moet ik het zelf gaan doen

Frontspeakers: B&W CM8 Satin White
Surroundspeakers: Onkyo Melkpakjes
Center: B&W CMC
Subwoofer: SVS PB2000
Reciever: Denon AVR-X4000
Televisie: LG 60PA5500
Mediaspeler: HTPC, I3, 4GB, 60GB SSD
Console: Playstation 4
Kabels: Audioquest Go-4, Audioquest Pearl, Monster Optical, Audioquest Sub-X
Drank: Voornamelijk Absolute, Grey Goose, Red label, bacardi en Ciroc
Verlichting: Phillips Hue en Livingcolors
[ Voor 5% gewijzigd door mr.DJ95 op 20-01-2015 20:00 ]
Get on my level man, Rokit 6 or get out!Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Hahaha get out of my life, zelfde usb-kaart+speakers+mo-pads
Denk dat het voor jou tijd is dat je in nieuwe beeldschermen investeert! En ook een mousepadpricewatch: Corsair Gaming MM200 Extended Edition
Beeldschermen, yes please... Maar 4K is me nu echt nog even te duur, als ze onder 300 euro zakken voor een beetje fijn paneel @ 24" I'll be all over it. Maar tot die tijd, meh.
Muismat kan me eerlijk gezegd niet zo veel interesseren. Ik speel geen twitch first person shooters of iets dergelijks (word ik binnen 30 seconden misselijk vanDare Devil schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:58:
[...]
Groot gelijk, die mousepad is mijn beste aankoop ooit(gebruik hem ook met een G710+!
)
[ Voor 17% gewijzigd door Nilsepils op 20-01-2015 20:35 ]
Verwijderd
Geen twitch fps.Nilsepils schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:25:
[...]
Get on my level man, Rokit 6 or get out!Die NI Komplete Audio 6 is echt machtig fijn
![]()
Beeldschermen, yes please... Maar 4K is me nu echt nog even te duur, als ze onder 300 euro zakken voor een beetje fijn paneel @ 24" I'll be all over it. Maar tot die tijd, meh.
[...]
Muismat kan me eerlijk gezegd niet zo veel interesseren. Ik speel geen twitch first person shooters of iets dergelijks (word ik binnen 30 seconden misselijk van). Voor mij eigenlijk vooral race games/sims, of third person action games, AC serie kon me tot deel III erg bekoren. Muismat nogsteeds zo boeiend dan? Of heeft het dan gelijk niet zo veel zin meer? That said, die Corsair ziet er wel mooi uit!
Has Logitech G502.
En qua monitor kan je nu beter gaan voor 1440P 144hz tot 4K 144hz uitkomt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 20:37 ]
Heb de laatste 1.5 maand geen games gespeeld en toch zou ik die muismat niet kunnen missen. Het staat erg mooi omdat het zo'n brede is, en is gewoon een veel rustiger oppervlak dan een bureau. Ik leg mijn hand er ook altijd op omdat het gewoon leuk aanvoeltNilsepils schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:25:
Muismat kan me eerlijk gezegd niet zo veel interesseren. Ik speel geen twitch first person shooters of iets dergelijks (word ik binnen 30 seconden misselijk van). Voor mij eigenlijk vooral race games/sims, of third person action games, AC serie kon me tot deel III erg bekoren. Muismat nogsteeds zo boeiend dan? Of heeft het dan gelijk niet zo veel zin meer? That said, die Corsair ziet er wel mooi uit!
Zeker een muismat nemen hoor!
Ik had zelf ook een tijdje geen muismat, heb nu een Steelseries Qck+ en dat bevalt al stukken beter. Vind het zelf jammer dat ik niet zo'n muismat heb gekocht waar je ook je toetsenbord op zet, de Corsair die hier wordt geadviseerd.
Heb nu een Macbook op m'n muismat en bevalt enorm om zo'n zacht oppervlak te hebben waar je je handen op rust.
Verder erg mooie setup, maar monitoren vallen wel wat tegen...
Heb zelf een wat mindere PC maar ga toch maar een 1440p 27'' monitoren kopen, tenslotte is dat hetgene wat al het moois wat je PC produceert laat zien
Ik had zelf ook een tijdje geen muismat, heb nu een Steelseries Qck+ en dat bevalt al stukken beter. Vind het zelf jammer dat ik niet zo'n muismat heb gekocht waar je ook je toetsenbord op zet, de Corsair die hier wordt geadviseerd.
Heb nu een Macbook op m'n muismat en bevalt enorm om zo'n zacht oppervlak te hebben waar je je handen op rust.
Verder erg mooie setup, maar monitoren vallen wel wat tegen...

Verwijderd
Je hebt wat? Wel eens gehoord van veels te warme laptops door bepaalde ondergrond die niet genoeg kan afvoeren...?Brogala schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:45:
Zeker een muismat nemen hoor!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:54:
[...]
Je hebt wat? Wel eens gehoord van veels te warme laptops door bepaalde ondergrond die niet genoeg kan afvoeren...?
offtopic:
Nee
Enige is dat hij echt helemaal niet warm wordt, dus ik maak me niet echt zorgen. Moet wel bij worden gezegt dat ik er alleen veel op zit te browsen (Tweakers dus
) en Pages gebruik, bijna niks dus... mis m'n Windows stiekem wel.
Ik zal eens kijken hoe warm hij wordt bij een YT filmpje kijken ofzo, op m'n bureau werd hij daar altijd warm door... kijken of hij warmer wordt op een muismat.
Nee
Enige is dat hij echt helemaal niet warm wordt, dus ik maak me niet echt zorgen. Moet wel bij worden gezegt dat ik er alleen veel op zit te browsen (Tweakers dus
Ik zal eens kijken hoe warm hij wordt bij een YT filmpje kijken ofzo, op m'n bureau werd hij daar altijd warm door... kijken of hij warmer wordt op een muismat.
Verwijderd
Oh, ja, als je niks zwaars doet... Maar met dingen als gamen, renderen of wat dan ook... Even opletten!Brogala schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:13:
[...]
offtopic:
Nee![]()
Enige is dat hij echt helemaal niet warm wordt, dus ik maak me niet echt zorgen. Moet wel bij worden gezegt dat ik er alleen veel op zit te browsen (Tweakers dus) en Pages gebruik, bijna niks dus... mis m'n Windows stiekem wel.
Muah, ja vind ik gewoon lachen, beetje met m'n cursor met hoge DPI over m'n bureaublad cruisen toch?:+ Nee, ik doe veel met Solidworks, Illustrator en Photoshop en dan is een goeie muis echt wel fijn.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:36:
[...]
Geen twitch fps.
Has Logitech G502.
En qua monitor kan je nu beter gaan voor 1440P 144hz tot 4K 144hz uitkomt
Maar als ik geen twitch gaming doe, waarom is 144Hz dan zo belangrijk? Ik snap dat niet helemaal, ik wil vooral meer pixels, want die extra scherpte is wél echt fijn. Vooral omdat die laptop zo'n scherp scherm heeft. Die monitoren lijken nu alsof je een iPhone 3Gs in je klauwen hebt nadat je de iPhone 4 (eerste iPhone met retina) voor het eerst in je handen hebt gehad.
Dare Devil schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:11:
[...]
Heb de laatste 1.5 maand geen games gespeeld en toch zou ik die muismat niet kunnen missen. Het staat erg mooi omdat het zo'n brede is, en is gewoon een veel rustiger oppervlak dan een bureau. Ik leg mijn hand er ook altijd op omdat het gewoon leuk aanvoeltals ik 200 euro teveel had, zou ik er mijn hele bureau mee bedekken
Misschien toch maar is aan zo'n mooie MM200 gaan denken dan
Macbook heeft als het goed is geen vents aan de onderkant, die ik heb gezien zaten allemaal aan de zijkant of bij de hinge voor het scherm. Dus denk dat het in dit specifieke geval niet zo veel uit hoeft te makenVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:54:
[...]
Wel eens gehoord van veels te warme laptops door bepaalde ondergrond die niet genoeg kan afvoeren...?
[ Voor 12% gewijzigd door Nilsepils op 20-01-2015 22:17 ]
Verwijderd
Ga je nu echt praten over resolutie van Iphones?Nilsepils schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:15:
[...]
Muah, ja vind ik gewoon lachen, beetje met m'n cursor met hoge DPI over m'n bureaublad cruisen toch?Nee, ik doe veel met Solidworks, Illustrator en Photoshop en dan is een goeie muis echt wel fijn.
Maar als ik geen twitch gaming doe, waarom is 144Hz dan zo belangrijk? Ik snap dat niet helemaal, ik wil vooral meer pixels, want die extra scherpte is wél echt fijn. Vooral omdat die laptop zo'n scherp scherm heeft. Die monitoren lijken nu alsof je een iPhone 3Gs in je klauwen hebt nadat je de iPhone 4 (eerste iPhone met retina) voor het eerst in je handen hebt gehad.
[...]
[...]
Misschien toch maar is aan zo'n mooie MM200 gaan denken dan
[...]
Macbook heeft als het goed is geen vents aan de onderkant, die ik heb gezien zaten allemaal aan de zijkant of bij de hinge voor het scherm. Dus denk dat het in dit specifieke geval niet zo veel uit hoeft te maken
Iphone 6 (678€) 1334x750
LG G3 (369€) 2560x1440
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 22:53 ]
Gaming, renderen ed die ik op m'n PC... die kapot isVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:15:
[...]
Oh, ja, als je niks zwaars doet... Maar met dingen als gamen, renderen of wat dan ook... Even opletten!

Verder zie ik inderdaad geen fans op de onderkant hoewel ik me er wel wat bij kan voorstellen dat hij te warm wordt op zo'n oppervlak.
had de GPU opgestuurd, PostNL zegt dat hij morgen tussen 11 en 13 wordt afgeleverd. Nu komt hij twee dagen later aan
Dat is een mooie set om mee te nemenmr.DJ95 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:00:
[afbeelding]
Frontspeakers: B&W CM8 Satin White
Surroundspeakers: Onkyo Melkpakjes
Center: B&W CMC
Subwoofer: SVS PB2000
Reciever: Denon AVR-X4000
Televisie: LG 60PA5500
Mediaspeler: HTPC, I3, 4GB, 60GB SSD
Console: Playstation 4
Kabels: Audioquest Go-4, Audioquest Pearl, Monster Optical, Audioquest Sub-X
Drank: Voornamelijk Absolute, Grey Goose, Red label, bacardi en Ciroc
Verlichting: Phillips Hue en Livingcolors
Niet perse, meer heads up dan kritiekNilsepils schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:42:
[...]
Heb je het over de mijne? Ik zit volgens mij precies goed met m'n monitoren, als ik rechtop zit zit ik net iets boven de helft van de monitor, precies zoals ik dat geleerd heb bij de ergonomie workshop op mijn studie (Industrieel Ontwerpen).
Zat de foto's wat door te spitten en het viel mij op.

Voor onderweg heb ik een Macbook Pro Retina 15inch met 16gb Ram i7 en 512gb ssd en 540m.
Game sowieso nergens behalve thuis haha
doelde meer op als je misschien het huis uit gaat ?, of is dit vanuit je eigen huismr.DJ95 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Voor onderweg heb ik een Macbook Pro Retina 15inch met 16gb Ram i7 en 512gb ssd en 540m.
Game sowieso nergens behalve thuis haha
Haha nee woon nog lekker thuis, ben gewoon gek op goed geluidMektheb schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:08:
[...]
doelde meer op als je misschien het huis uit gaat ?, of is dit vanuit je eigen huis
Haha, jup 32 uur werken naast mijn opleiding en een verslaving voor leuk speelgoed.xelfer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:28:
Thuiswonen + een baan hebben = geld voor goodies I guess
Heb overigens vorig jaar mijn 2 game pc's verkocht toen ik overstapte op de PS4/macbook pro.
Heb ook nog een studio"'tje'"
Verwijderd
WHAT!!?? Waarom zou iemand dat ooit doen? Deed 1080P 60FPS teveel pijnmr.DJ95 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:16:
[...]
Heb overigens vorig jaar mijn 2 game pc's verkocht toen ik overstapte op de PS4/macbook pro..
300€ elke maand opzijxelfer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:28:
Thuiswonen + een baan hebben = geld voor goodies I guess
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 15:35 ]
Dat eten doet voornamelijk pijn, ik mag alleen het dak gratis nog van m'n ma. Probeer buiten de kosten voor mijn auto zo veel mogelijk te sparen maar wel elke maand een game kunnen kopen + wat leuks als ik wil.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:33:
[...]
WHAT!!?? Waarom zou iemand dat ooit doen? Deed 1080P 60FPS teveel pijn
[...]
Hahaha nee zeker niet, mis ze elke dag alleen wilde graag een macbook en zoveel gamede ik niet meer achter die machines
300€ elke maand opzij(moet wel zorgverzekering+eten kopen)
Verwijderd
Auto is al gauw +100€/maand dus geen auto= meer goodiesmr.DJ95 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:49:
[...]
Dat eten doet voornamelijk pijn, ik mag alleen het dak gratis nog van m'n ma. Probeer buiten de kosten voor mijn auto zo veel mogelijk te sparen maar wel elke maand een game kunnen kopen + wat leuks als ik wil.
En ja nu zie je pas hoe duur eten is, gisteren nog 40€ uitgegeven (en dat moest allemaal op de fiets mee naar huis

Ik heb geen idee waar hij vandaan komt, wastafel zelf is van het merk ''Duravit'' maar die dingen zijn er in 1000 verschillende soorten en maten, kijk hier maar eens: http://www.badkamerwinkel...els/wastafelonderkast?p=1Jochemd13 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:07:
[...]
Even een vraagje, waar heb je die wastafel vandaan? Ik ga binnenkort verhuizen en ik zoek nog een wastafel voor op mijn kamer
Kleine update, heb een nieuw toetsenbord (Cherry Browns FTW!
) en verder ben ik weer aan de slag gegaan met kabelmanagement... kon het niet laten 
Mijn behuizing is op dit moment volledig leeg, ik heb een nieuw moederbord + videokaart besteld en heb toen gelijk maar alles eruit gehaald en de stof verwijderd. Man man man wat veel stof heeft hij verzameld in 7 maanden.
Ik heb een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X en een Gigabyte GA-970A-UD3P besteld.... lucky me. Ik had via V&A een sealed 280X met garantie gekocht, toen ging hij defect... krijg ik te horen dat ik voor een bedrag van 230 euro wat leuks mag uitzoeken bij Azerty
. Moederbord vervangen door eentje met meer fases, oude gaat zichzelf nog eens opblazen...
Vind nu dat ik het wel erg goed voor elkaar heb voor een inmiddels 14 jarige
Deze keer maar gewoon een linkje:
http://imgur.com/a/jhOn5
edit: ik denk er trouwens over na om een Define R5 te kopen... het geluid van een Mac Mini zit nog steeds in m'n hoofd
en dat ding is echt prachtig

Mijn behuizing is op dit moment volledig leeg, ik heb een nieuw moederbord + videokaart besteld en heb toen gelijk maar alles eruit gehaald en de stof verwijderd. Man man man wat veel stof heeft hij verzameld in 7 maanden.
Ik heb een Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X en een Gigabyte GA-970A-UD3P besteld.... lucky me. Ik had via V&A een sealed 280X met garantie gekocht, toen ging hij defect... krijg ik te horen dat ik voor een bedrag van 230 euro wat leuks mag uitzoeken bij Azerty

Vind nu dat ik het wel erg goed voor elkaar heb voor een inmiddels 14 jarige
Deze keer maar gewoon een linkje:
http://imgur.com/a/jhOn5
edit: ik denk er trouwens over na om een Define R5 te kopen... het geluid van een Mac Mini zit nog steeds in m'n hoofd

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 25-01-2015 19:03 ]
Altijd op tijd stofzuigen 
Trouwens al een tijdje een nieuwe monitorsteun

En ik wacht al 2 weken op wat nieuwe onderdelen en ondertussen zijn er wat onderdelen gewisseld aangezien mijn vorige geheugen blijkbaar niet compatible was met mijn mobo
.
En over een half jaartje verhuizen en dan zie ik wel hoe het er uit gaat zien

En ik wacht al 2 weken op wat nieuwe onderdelen en ondertussen zijn er wat onderdelen gewisseld aangezien mijn vorige geheugen blijkbaar niet compatible was met mijn mobo
[ Voor 93% gewijzigd door Jochemd13 op 25-01-2015 19:07 ]
Waar koop je eigenlijk goede monitorsteunen? Altijd al afgevraagdJochemd13 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:54:
Altijd op tijd stofzuigen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik wacht al 2 weken op wat nieuwe onderdelen en ondertussen zijn er wat onderdelen gewisseld aangezien mijn vorige geheugen blijkbaar niet compatible was met mijn mobo.
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Nou tis een pricewatch: Arctic Z2 Pro . En die van mij is volgens mij van Afuture, ik heb hem gekregen dus ik weet het niet preciesfreddy0519 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:58:
[...]
Waar koop je eigenlijk goede monitorsteunen? Altijd al afgevraagd
Te weinig plaatjes op deze pagina!

Mijn battlestation met MS Sidewinder Force Feedback stuur, X360 controller aan de PC, een Samsung Syncmaster XL2370 en een Marantz versterker aan 2 Mordaunt-Short speakers. Die versterker heeft vanmiddag zijn eigen meubel gekregen, namelijk 3 bierkratten. Hij stond eerst op mijn bureau, maar daar is hij eigenlijk veel te lomp voor

Een close-up van mijn 'kleine krachtpatser'. Met een Phenom II x4 925, 4GB geheugen en een R9 270X weet hij nog best prima plaatjes op mijn scherm te maken

Wat meubilair achter het bureau. Ruimte genoeg om vrienden langs te laten komen en je biertje neer te zetten. Als er meer dan 3 mensen langskomen, heb ik nog klapstoelen ook, of vat ik wat stoelen uit de keuken

En een close-up van mijn schouw met drank en e-liquids. Ja, dat zijn er veel, maar goed: je moet toch een hobby hebben hé?
Op de eerste foto staat mijn dagelijkse damper ook: een eLeaf iStick 20 watt met een Kanger Subtank erop 
Ik woon trouwens pas 3.5 week op deze kamer, dus ik ben nog niet echt uit over mijn indeling. Deze week komt er ook nog een 3 persoons bank bij, dus ik ben benieuwd hoe ik het daarna in ga richten

Mijn battlestation met MS Sidewinder Force Feedback stuur, X360 controller aan de PC, een Samsung Syncmaster XL2370 en een Marantz versterker aan 2 Mordaunt-Short speakers. Die versterker heeft vanmiddag zijn eigen meubel gekregen, namelijk 3 bierkratten. Hij stond eerst op mijn bureau, maar daar is hij eigenlijk veel te lomp voor

Een close-up van mijn 'kleine krachtpatser'. Met een Phenom II x4 925, 4GB geheugen en een R9 270X weet hij nog best prima plaatjes op mijn scherm te maken

Wat meubilair achter het bureau. Ruimte genoeg om vrienden langs te laten komen en je biertje neer te zetten. Als er meer dan 3 mensen langskomen, heb ik nog klapstoelen ook, of vat ik wat stoelen uit de keuken

En een close-up van mijn schouw met drank en e-liquids. Ja, dat zijn er veel, maar goed: je moet toch een hobby hebben hé?
Ik woon trouwens pas 3.5 week op deze kamer, dus ik ben nog niet echt uit over mijn indeling. Deze week komt er ook nog een 3 persoons bank bij, dus ik ben benieuwd hoe ik het daarna in ga richten
[ Voor 6% gewijzigd door Krentenbol op 26-01-2015 17:29 ]
Ken hetmr.DJ95 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:49:
[...]
Dat eten doet voornamelijk pijn, ik mag alleen het dak gratis nog van m'n ma. Probeer buiten de kosten voor mijn auto zo veel mogelijk te sparen maar wel elke maand een game kunnen kopen + wat leuks als ik wil.
Nu komen de echte lasten elke maand en moet ik het doen met een iMac en 3 MacBooks
Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's
Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's
Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.