Post je gameroom! - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

FeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:55:
[...]

Focals :) Speel thuis zelf met een paar Chorus 826W O+
Dat zijn echt prachtige speakers :). Heb deze op de groei gekocht, m'n vriendin en ik zijn aan het kijken voor een nieuw huisje. Als daar de ruimte er wel voor is, wil ik Focal Chorus vloerstaanders en een center erbij.

Maar dat is toekomstmuziek (wel leuk om over te dromen O-)). Voorlopig zit ik wel goed met deze setup :).

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Bal0n schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:12:
[...]Dat zijn echt prachtige speakers :). Heb deze op de groei gekocht, m'n vriendin en ik zijn aan het kijken voor een nieuw huisje. Als daar de ruimte er wel voor is, wil ik Focal Chorus vloerstaanders en een center erbij.
Mocht je in de 700-serie van Focal willen blijven, sla de 714V dan over en kijk vanaf de 716V. Is wel iets duurder, maar het verschil in klank is de prijs meer dan waard. De 716V is veel voller qua klank, de 714V komt echt wat te kort.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooh, wat een mooi schermpje zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

FeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:19:
[...]

Mocht je in de 700-serie van Focal willen blijven, sla de 714V dan over en kijk vanaf de 716V. Is wel iets duurder, maar het verschil in klank is de prijs meer dan waard. De 716V is veel voller qua klank, de 714V komt echt wat te kort.
Ah thanks voor de tip! Bij de aankoop van vloerstaanders ga ik ook liever wel eerst zelf luisteren naar de speakers, beetje zonde om die blind te kopen voor de bedragen die je er voor neer moet leggen :).
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:23:
Wooh, wat een mooi schermpje zeg!
Jep, het verbaasde me enorm hoeveel kwaliteitsverschil er zit tussen TN en IPS panelen. En heerlijk groot :).
ProCeela schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:55:
grappig om die transformatie te zien , ik herken daar veel in !! :D

Mooie spulllen hoor :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Bal0n schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:27:
[...]Ah thanks voor de tip! Bij de aankoop van vloerstaanders ga ik ook liever wel eerst zelf luisteren naar de speakers, beetje zonde om die blind te kopen voor de bedragen die je er voor neer moet leggen :).
Klopt, maar dit was een gratis tip ;)
Sowieso heb je voor een paar honderd euro per speaker wel meer keuze dan alleen Focal. Wellicht zijn er speakers die nog beter bij jouw smaak passen. Maar ik haal het van de 714V aan omdat het wel vaker voor is gekomen dat men die speaker kiest en dan relatief snel terug gaat om een 716V te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Leuk om dat zo te zien zeg. :) Hoort die verhoging voor je beeldscherm bij je bureau?
En wat voor een muismat gebruik jij?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Joopieboy schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:41:
[...]

Leuk om dat zo te zien zeg. :) Hoort die verhoging voor je beeldscherm bij je bureau?
En wat voor een muismat gebruik jij?

Die verhoging heb ik een beetje afgekeken van een andere tweaker. Die had een wandplankje van de ikea op verhoginkjes gezet. Dat vond ik er wel tof uit zien en ik had nog zo'n zelfde plankje; alleen geen pootjes om hem op te zetten. Dus 4 shotglaasjes neergezet om te kijken of het wat was en vond het eigenlijk best prima :). Muismat is een Razor Destructor, werkt heel erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Bal0n schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:41:
[...]

Die verhoging heb ik een beetje afgekeken van een andere tweaker. Die had een wandplankje van de ikea op verhoginkjes gezet. Dat vond ik er wel tof uit zien en ik had nog zo'n zelfde plankje; alleen geen pootjes om hem op te zetten. Dus 4 shotglaasjes neergezet om te kijken of het wat was en vond het eigenlijk best prima :). Muismat is een Razor Destructor, werkt heel erg fijn!
Dat is best slim gedaan, ziet er netjes uit en lijkt mij ook fijn werken! En dank voor de tip met de muismat.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben ook maar het idee om mijn opstelling te posten :).

Gister voor €50,- bij de Formido even een plank en 2 poten gehaald en daar een bureau van gebouwd. Hierbij het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://pic.gamcom.nl/l/275709.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic.gamcom.nl/l/250498.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic.gamcom.nl/l/367069.jpg

Wat je ziet:
Asus VW202S 20" 16:10 monitor
Philips SPA2602 5.1 setje
MS-Tech LC-660

Wat je niet ziet:
Bureaustoeltje van de Leen Bakker.
HTC Wildfire (foto's meegemaakt).
De rotzooi aan de andere kant van de kamer :+

Lichten van de pc kast heb ik normaal uitstaan :9, foto's zijn klikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

FeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:44:
[...]

Klopt, maar dit was een gratis tip ;)
Sowieso heb je voor een paar honderd euro per speaker wel meer keuze dan alleen Focal. Wellicht zijn er speakers die nog beter bij jouw smaak passen. Maar ik haal het van de 714V aan omdat het wel vaker voor is gekomen dat men die speaker kiest en dan relatief snel terug gaat om een 716V te halen.
Gratis tips zijn altijd welkom :).

Ja, het budget zal voor de vloerstaanders ook wat groter zijn dan voor deze boekenplankers (logischerwijs). Ik moet zeggen dat het uiterlijk van de Focal Chorus serie me enorm aanspreekt, dus dat zal ook zeker de eerste zijn waar ik naar wil gaan luisteren.

Maar dat zien we allemaal tegen die tijd wel, zou zo maar pas over 1 of 2 jaar kunnen zijn, wie weet wat er dan allemaal op de markt is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:51
Louw Post schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:16:
Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben ook maar het idee om mijn opstelling te posten :).

Gister voor €50,- bij de Formido even een plank en 2 poten gehaald en daar een bureau van gebouwd. Hierbij het resultaat.

[afbeelding]
Ben je niet bang dat hij naar voren of naar achteren valt? Lijkt me nou niet de meest stabiele opstelling, of zie ik dit verkeert? :X

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Spekker schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:20:
[...]

Ben je niet bang dat hij naar voren of naar achteren valt? Lijkt me nou niet de meest stabiele opstelling, of zie ik dit verkeert? :X
Aan de muur kant heb ik een balk aan de muur vast geboord en de plank zit weer aan die balk vast :).

Edit: Hier een foto:
Afbeeldingslocatie: http://pic.gamcom.nl/l/621748.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 17-07-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:47

Dennis1812

Amateur prutser

Ziet er stoer uit.
Met wat voor plank + steunen heb je die balk aan je muur bevestigt waar je games op staan?

Ik zou trouwens die kabels die onder je bureau lopen met een tie-ripe vastleggen, ziet er wat netter uit. Je zou ze ook vast kunnen leggen tegen de muur met van die klemmen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

denikids schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:31:
Ziet er stoer uit.
Met wat voor plank + steunen heb je die balk aan je muur bevestigt waar je games op staan?

Ik zou trouwens die kabels die onder je bureau lopen met een tie-ripe vastleggen, ziet er wat netter uit. Je zou ze ook vast kunnen leggen tegen de muur met van die klemmen.
Dankje! :)

Sorry maar ik heb geen idee meer waar die plank vandaan komt, die heb ik al een 12 jaar ofzo 8)7.

En idd de kabels zal ik nog met wat trekbandjes netjes maken, alleen de kabels die je ziet lopen van mijn speakertjes zijn niet lang genoeg om ze netjes om te laten lopen :(. Dus moet ik nog even kijken hoe ik dat op kan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
denikids schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:31:
Ziet er stoer uit.

tie raps werken alrijd handig of een kabeldoos van ikea.

voor zo'n plank kan je ook hier kijken http://www.ikea.com/nl/nl...tments/living_room/10398/
dat zijn kwalitatief goede steunen en planken, je kan de onbehandelde planken ook nog in de olie of was zetten

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:19
Hier mijn nieuwe kamer, de kamer is pas sinds kort af en is nu dus nog splinter nieuw. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2rfpiq1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/kczd3b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/t8aueo.jpg

Wat er te zien valt:

1ste foto

-iPad 2 Wi-Fi 32 GB Zwart in bijbehorende dock
-Logitech K350 wireless toetsenbord
-Logitech G700 wireless muis
-Razer ExactMat Speed kant
-Samsung LE40C530 TV (in gebruik als monitor)
-Philips HTS6510 Home Cinema Set (in gebruik als pc speakers)
-Twee boeddha's
-Beschermende mat voor de vloer

Het tafeltje,bureautje met mijn toetsenbord en muis is makkelijk te verplaatsen d.m.v de wieltjes die er onder zitten dus als ik met word documenten bezig ben of aan het programmeren ben kan ik makkelijk dichterbij zitten om het beter te kunnen lezen ben ik aan het gamen of is de pc niet in gebruik kan ik het tafeltje,bureautje verder van de tv af zetten of zelfs over mijn bed naar het hoofdeind.

2de foto

-3-tal afstandsbedieningen (TV, HomeCinema, Verlichting)
-Hetzelfde tafeltje maar dan iets over mijn bed heen geschoven
-Coole deurstop

3de foto

-Cooler Master Cosmos S

Met als inhoud:
Intel Q9550 + Coolermaster Z600
Asus Maximus Formula 2
ATi/AMD 4870
Corsair Dominators 2x2GB 1066Mhz
3-tal HDD's (640, 320, 160).

Er zit in de muur een gat met daarin een stuk ijzeren buis die zorgen dat de kabels niet tussen de muur gaan zwerven. De muur bestaat uit een stevig houten frame met daar over dikke mdf platen en daar over weer het behang. Ik ben zelf erg tevreden hoe mijn kamer nu is, een computer upgrade staat op de volgende todo.

[ Voor 89% gewijzigd door ndonkersloot op 18-07-2011 11:19 . Reden: Foto's gemaakt en omschrijving gegeven ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Tiwazz hele mooie kamer en setup ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Hele vette setup ja, heel cool met dat verschuifbare "barretje", daarmee heb je een ideale combo tussen desktop en een mediahoekje :). Zelf zou ik er alleen wel iets anders dan een krukje neerzetten O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Bal0n schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:00:
Hele vette setup ja, heel cool met dat verschuifbare "barretje", daarmee heb je een ideale combo tussen desktop en een mediahoekje :). Zelf zou ik er alleen wel iets anders dan een krukje neerzetten O-).
Bedankt, ja het smalle tafeltje is echt ideaal zo kan je er achter werken en zo is het een handig bijzet tafeltje en zo is het gewoon een mooi stuk meubilair. Van de kruk heb je zeker gelijk als ik een lange zit ga maken of ga programmeren pak ik een grote bureau stoel dit maakt het tafeltje alleen minder praktisch want dan kan je deze niet zomaar over de stoel heen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchino
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-02 22:13
Hele mooie setup Twinazz! Kom snel een keer kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Tiwazz schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:35:
Er zit in de muur een gat met daarin een stuk ijzeren buis die zorgen dat de kabels niet tussen de muur gaan zwerven. De muur bestaat uit een stevig houten frame met daar over dikke mdf platen en daar over weer het behang. Ik ben zelf erg tevreden hoe mijn kamer nu is, een computer upgrade staat op de volgende todo.
Hey dat ziet er mooi clean uit!
Alleen, heb je een dure en mooie Cosmos gekocht, stop je hem weg in een hoekje?
Of zie ik dat verkeerd ;)

Zal mijn bescheiden hoekje ook eens posten.

Knip in lange quotes vooral als je zelf maar een paar regels toe te voegen hebt.

[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2011 10:00 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:27

ToCuS

It begins in the brain!

Ziet er idd toch mooi uit, lekker clean en simpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
DutchManticore schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:01:
[...]

Hey dat ziet er mooi clean uit!
Alleen, heb je een dure en mooie Cosmos gekocht, stop je hem weg in een hoekje?
Of zie ik dat verkeerd ;)

Zal mijn bescheiden hoekje ook eens posten.
Daar heb je zeker gelijk in heb ondertussen mijn Cosmos S weer verplaatst, hij staat nu langs de muur i.p.v het pad te blokkeren maar alsnog achter het muurtje. Ben nu ongeveer 3 jaar in bezit van dit systeem en iedere keer als ik mijn systeem aanzet gebeurt dit met plezier. Echter in 3 jaar is mijn gedachte over PC's veranderd i.p.v van zo'n grote bak met de mooiste hardware is het nu meer klein stil en onzichtbaar geworden. Stil is hij niet met de 4870 op stock koeler maar onzichtbaar wel d.m.v dit muurtje. Vandaar dat hij verstopt staat en niet in het zicht. De kast zelf is wel briljant dus waarschijnlijk zal deze ook nog andere componenten mee maken als ik een upgrade ga door voeren ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 19-07-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

denikids schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:35:
Beetje trust fan @hierboven?
Ziet er goed uit hoor!
bietje late React, maar Trust blijft goedkoop en betrouwbaar. Fijn voor scholieren zonder bijbaan!

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Goedkoop agree, betrouwbaar nop.
Betrouwbaar is het niet, producten zijn vaak van bijzonder lage kwaliteit met enorm korte levensduur.
En bijvoorbeeld logitech is ook niet extreem duur(tenzij je het duurste van het duurste neemt ofc..)
Maar ieder zijn merk denk ik he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
Mee eens, ook voor een paar tientjes zijn er stukken betere setjes te krijgen dan Trust. Maargoed, dat is niet echt de discussie hier ....

@Tiwazz, mooie kamer, lekker clean allemaal :) En dat verschuifbare tafeltje is echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Is wel netjes ingericht ja. :)
Ik zoek eigenlijk nog iets waarbij ik met 2 flexibele armpjes oid, een muis en toetsenbord makkelijk voor mijn neus kan krijgen terwijl ik op de bank zit. :P
Heb overigens wat nieuwe hardware in mijn bakkie etc, zodra mijn nieuwe camera terug is van RMA (DOA Swap ivm dode pixel) zal ik nieuwe foto's schieten. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Ik heb al zo veel vette, chille kamers voorbij zien komen, met onder andere ook comfortabele maar vooral kwalitatief goede bureaustoelen.
Is hier ergens een topic over, kon niet echt wat vinden? Zo niet, enige aanraders :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ikea Verner natuurlijk :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Herman miller Aeron B. 8)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:46
^.

Beste stoel ooit, bij mn ouders staan er 3 en in mn studentenkamer staat er ook één. Volgens mij hebben 60% van de mensen in dit topic ook een verner :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik zeg Permobil C500 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:36

Sorbo

Uw hulp in huis!

Knul schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:57:
[...]

^.

Beste stoel ooit, bij mn ouders staan er 3 en in mn studentenkamer staat er ook één. Volgens mij hebben 60% van de mensen in dit topic ook een verner :).
No wai. Ikea, Markus.

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/markus-bureaustoel__69659_PE184857_S4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je weet dat de Verner maar €55 kost hè? Dat is imho een erg goede prijs/kwaliteit-verhouding.

En de Verner heeft echt nepleer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik had nog nieuwe pics belooft. :P

Mijn Computer/Game plekje (foto is een beetje somber uitgevallen maar a lá):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/1-th.jpg
Best veel gear om op te noemen, ik zal even focussen op de PC:
  • Intel Core i7 2600K (Xigmatek Dark Knight koeler)
  • Gigabyte GA-Z68X-UD7-B3
  • G.Skill Ripjaws-X 2 x 4GB PC12800 CL7
  • Sapphire Radeon HD5870 VaporX 2GB
  • 2 x Intel 510 SSD 120GB (RAID0)
  • 2 x Samsung F3EG 2TB (RAID1)
  • Akasa Eclipse-62 behuizing met Seasonic X-850 PSU
  • Samsung 2493HM (24", WUXGA, 5ms).
  • Logitech G15v1 (zoek nog een G510 US), Logitech Mx518, Logitech H760
Game PC no. 2 (mag nog een moderner schermpje krijgen, lol):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/2-th.jpg
Specs:
  • Intel Core2Duo E6600 @ 3,2 Ghz (Zalman FS-C77 koeler)
  • Asus P5B-E Deluxe Wifi-AP
  • 4 x 1GB OCZ Platinum2K Extreme PC6400 CL5
  • Sapphire Radeon HD5850
  • 2 x Intel X-25M 160GB (RAID0)
  • Silverstone Precision PS05 behuizing met Seasonic Md12D-850W PSU
Als ik zit te gamen staan alle toeters en bellen natuurlijk niet aan ;) :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/3-th.jpg

En ter gelegenheid van mijn nieuwe PCeetje, nog maar wat detail foto's :) :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/4-th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/5-th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/6-th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 29-07-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Netjes hoor, stoere jongens kamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51

Vrijdag

De Zwarte

Daar ben ik het mee eens :Y Op kantoor hebben we een paar Verner en Markus stoelen en de Markus zit echt zoveel lekkerder! Heb de stoel ook voor mezelf gekocht, dat is het echt wel waard. Veel meer steun in de rug. fijnere zitting en natuurlijk lekker schommelen :9

[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 29-07-2011 11:46 . Reden: typo ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Vrijdag schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:03:
[...]
Veel meer steun in de rug.
Dat dus. Wereld van verschil.

OT:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/do81zm.jpg

Yes, een beetje studentikoos , i knowz :+

Wat je ziet:

Logitech X-250 boxjes

Samsung SF310-S04NL laptop met o.a.
- i3 M370
- 4GB Ram
- Nvidia GT310M
- Intel 320 80GB SSD

Meuk met oa: koffiekopjes, energydrankjes, bierrrr, cassis, broodtrommel, g-shock, TI-84 Plus :+ , etc

EN! De Markus _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Qurius op 29-07-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:33

Bommes

Capo del formaggio

Game room is al een eindje klaar.
in verband met het feit dat mijn vrouw aan het omscholen is tot masseuse heb ik mijn oude kamer op moeten geven.
Het massage bed paste niet in de enigste nog vrije kamer in ons huis, althans het bed paste wel maar dan paste zij er niet meer bij.. :P

Tot nu toe gedaan:
Kozijnen geschuurd en wit gelakt, muren wit getext, laminaatje gelegd, buro gemaakt plank boven buro gemaakt en zooi er in gezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/test/images/IMAG0010_800x478.jpg

Pc:
intel E6600 OC @ 3000GHz
MSI geforce 8800 GTS Core @ 600 MHz Mem @ 1390 MHz
4 GB Geil DDR2 - 800
250GB Seagate barracuda schrijfje

Monitor: Iiyama E2207ws Prolite

Randapparatuur:
Microsoft natural keybord
Razer Diamondback muis
Pioneer versterkertje
Eltax monitor 3 speakers
Sennheisser HD-25 koptelefoon
Sennheisser SM-58 microfoon

Nasje: mybook live 2TB

Nu alles nog ff via wifi omdat de oude utp kabel nog in de oude pc kamer ligt en de router daar staat.
Van de week dus nog ff nieuwe utp er in trekken en stekkers aan knijpen.

Maar hoe ik ook klus of niet ik zal de kamer moeten blijven delen met de wasmachine:
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/test/images/IMAG0014_800x478.jpg

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ziet er goed uit al hoor.
En die wasmachine kun je troep bovenop zetten?
Hoe monteer je trouwens die standaardjes onder de boxen? Neem aan dat je die er niet onder kan boren... Of gewoon lijmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:58

Don Quijote

El Magnifico

Weinig consolegamers hier :). Zelf ben ik een enthousiaste console verzamelaar, helaas deelt mijn vriendin deze passie niet en aangezien de meeste consoles nou niet bepaald esthetische wonderen zijn, staat bijna alles opgeborgen in dozen. Gelukkig heb ik er nog drie "mogen" plaatsen in huis.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6133/5991868220_53846ef106_z.jpg
game by ravnoss, on Flickr

U ziet:

3x KEF Boxen
Onkyo Versterker
42" Panasonic VT20
PS3 (+ Move)
Xbox360 (+ Kinect)
Wii (+ Balance board)

Kleine beetje van de verzameling die ik nog een (oneerbiedig)plekje heb weten te geven.
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2764/4234640070_290d3013c1_z.jpg
handhelds by ravnoss, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:33

Bommes

Capo del formaggio

denikids schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:10:
Ziet er goed uit al hoor.
En die wasmachine kun je troep bovenop zetten?
Hoe monteer je trouwens die standaardjes onder de boxen? Neem aan dat je die er niet onder kan boren... Of gewoon lijmen?
Die standaardjes ook wel spikes genoemd zitten er standaard onder..:)
Er zitten gewoon schroef gaten onder in de speaker waar je die dingen zo in draait.

Wat betreft die was machine, ik heb het buro ook zo gemaakt dat het daar over heen door loopt.
Uit eindelijk zal het er wel op neer komen dat ik om de zooi kwijt te kunnen daar boven een leg planken kast ga maken.

Maar de eerste ervaring is nu wel dat mijn monitor wat erg dicht bij en hoog staat daar moet ik wel ff aan wennen.
Mijn oude buro was 90cm diep en zat ik dus een dikke 80cm van de monitor af, nu is het buro slechts 67 cm diep en ik denk dat ik nog geen 50 cm van de monitor af zit, dat kijkt niet zo fijn.
Toch maar kijken of ik daar iets op kan verzinnen, monitor aan de muur hangen of zo iets.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ah ok, soms hoor je dat mensen zelf die dingen eronder monteren voor betere geluidskwaliteit ofzo. Vandaar dat ik het even vroeg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb nog maar een panorama gemaakt van de gehele ruimte bij daglicht. Komt toch wat mooier over dan die donkere sombere foto. :P
De ruimte is opzich best groot:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/GA2907/Room_Panorama_31072011-th.jpg

PS. Die Guitar hero doos moet echt een ander plekje krijgen en de Tiesto posten kan echt weg (i know).....moet nog steeds een leuke canvas bedenken voor op die plek.

[ Voor 20% gewijzigd door Da_maniaC op 31-07-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Oelala wat een plaatjes weer.. Ziet er goed uit mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Da_maniaC schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:54:
Ik heb nog maar een panorama gemaakt van de gehele ruimte bij daglicht. Komt toch wat mooier over dan die donkere sombere foto. :P
De ruimte is opzich best groot:

[afbeelding]

PS. Die Guitar hero doos moet echt een ander plekje krijgen en de Tiesto posten kan echt weg (i know).....moet nog steeds een leuke canvas bedenken voor op die plek.
* godofal is jaloers

voor mij zou er iets minder audio zooi mogen, maar ik neem aan dat jij daar lekker mee klooit ;)

ik ga binnenkort (lees: volgende week) met m'n vader aan de slag om een mooi bureautje te maken, komt mooi in de hoek zoals m'n bureau's nu staan, maar dan wat beter verdeelt en gemaakt naar wat ik wil :)
verw8 dus over 2~3 weken een paar mooie plaatjes te kunnen posten O-) (bureau gaat namelijk van scratch gemaakt worden in gouda, en dan verplaatst naar den haag :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ja, muziek is inderdaad een uit de hand gelopen hobby. :)
Wellicht als ik in de nabije toekomst een eigen huisje heb, dat ik 1 kamer in kan richten met aan 1 zijde het studio gedeelte en aan de andere zijde het gamersgedeelte (of wellicht komt dat dan juist in de woonkamer)...ik weet het nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

oeoe, verplaatsen en nog eens verplaatsen hier op dit moment. Tevens heel wat nieuwe spulletjes. Denk dat ik eind van de week helemaal klaar ben met alles.

Iemand tips om like 20meter aan stroomkables weg te stoppen? Ligt nu in een kluw achter mn televisietje gestopt maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

* FeaR meldt zich als consolegamer :)

Althans, slechts twee consoles aangezien de Wii me niet trekt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w2jAK7xb9guNFz6cwHCpDZZf/full.jpg

En ja, die onderste plank buigt door. Hoopte dat het niet zou gebeuren doordat de planken zo'n drie centimeter dik zijn. Maar zodra je een beetje receiver en Blu-rayspeler er in gaat zetten gaat het toch mis :X

Rest van de setup qua speakers en dergelijke staan al een keer in dit topic, en anders hier: FeaR in "Post hier foto's en specs van je home ci..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Waarom een bluray speler als je een PS3 hebt? Die speelt ook blurays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

denikids schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:24:
Waarom een bluray speler als je een PS3 hebt? Die speelt ook blurays.
Het verschil tussen een PS3 als Blu-rayspeler en een Denon DVD-2500BT is nogal groot :)
Sowieso qua stroomverbruik en qua fan-noise. Verder is de Denon een BT (Blu-ray Transport) die niets met het signaal doet, alleen één op één naar mijn receiver sturen die alles verwerkt. Naar mijn beleving geeft dat - naast de vorige voordelen - ook nog eens een beter beeld. Plus dat het qua looks wel mooi naast elkaar staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ah zo, iemand enig idee trouwens hoe ik hout vast maat aan de muur om het er vervolgens ook weer vrij gemakkelijk vanaf te krijgen? (binnen een paar maanden ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Boven:

Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=c277zw50dxx254pn614.jpg
Wat dozen

Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=gu1dw9rbdp5cpc3iv.jpg
Nintendo Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Beneden:

Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=djlsqqqn3aovzhh0zkjn.jpg
40 inch full HD, PS3 en Xbox 360. Links ligt een Dance Dance Revolution mat :p En Little Big Planet bookends :D

Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=p1xg8mbo334tbqi3c3av.jpg
Boekenplank

Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=uvetyv4rmirqydqlzdjq.jpg
Computer (24inch Dell, AMD X6 1090T, ATI 6850, Razer Lachesis en MS Sidewinder tobo) en Apple MacBook Pro 13 inch ^^

Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=sh8v9sd14gj5xq9ywot2.jpg
Vitrine met wat hebbedingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

:wub: die 40 inch tv :wub: die ouderwetse tv :wub: alles wat jij daar bezit!
Wauw man echt nice. (waar heb je die vitrinekast vandaan geplukt trouwens?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik gok Ikea

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt, Ikea idd. Ik er ook zo één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:43
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:38

painkill

Pain(k)(ill)

Maak er maar een extra set wieltjes van..
Hout, en zeker dat in meubels kan echt niet veel trekkracht hebben (kracht op de schroeven)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Andere optie: ik laat het gewoon zo :P
Moet ter zijner tijd toch een nieuw meubel komen en heb geen zin om nog geld en/of moeite in dit meubel te gaan steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS

ToCuS

It begins in the brain!

Zo na eindelijk kijken van mooie en ook iets minder mooie set up's plaats ik toch maar eens de mijne.
Ik moet wel mededelen dat ik sinds een maand weer even bij m'n ouders zit en ik in scheiding ben..
En tja die Red Ring... (hij is echt helaas)
Afbeeldingslocatie: http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=euldfyen7wmythz5dg.jpg
FeaR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:43:
[...]

Probeer eens:
code:
1
[img=640,480]http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=euldfyen7wmythz5dg.jpg[/img]

Dan werkt het - denk ik - wel.
Thnx FeaR

[ Voor 44% gewijzigd door ToCuS op 03-08-2011 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Probeer eens:
code:
1
[img=640,480]http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=euldfyen7wmythz5dg.jpg[/img]

Dan werkt het - denk ik - wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij nogmaals mijn game room.

Wat is er veranderd / nieuw ?
-Kamer opnieuw behangen en geverfd
-JVC TH-P5 5.1 setje
-Trust Headset
-HTC Desire HD

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/23hon0g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/1z1w6xw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Die afdruk van NY op je muur is wel cool, hoe ben je daar aangekomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:05:
Die afdruk van NY op je muur is wel cool, hoe ben je daar aangekomen? :)
http://www.behangwereld.n...cor-manhattan-skyline-119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Na een lange tijd van alleen lezen toch besloten om ook maar eens wat te gaan posten van mijn game/slaapkamer.
Foto's genomen met een Nokia E7-00 en dat is toch altijd jammer binnenshuis :(

Als eerste een 'mooie' overview:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1902956/Tweakers/overviewthumb.jpg

Gelijk maar een beetje inzoomen op het zit/media gedeelte:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1902956/Tweakers/mediahoekthumb.jpg

Wat je ziet:
Sony Bravia KDL-32BX400
Sony Playstation 3 Slim 160GB
Harman Kardon AVR 142 + Harman Kardon DVD Speler
JBL SCS 200.5 speakers.
Sennheiser HD465 Headphones
Prullenbak!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1902956/Tweakers/inzoomthumb.jpg

Mijn game/blu-ray/dvd collectie:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1902956/Tweakers/dvdbluraygamesthumb.jpg

Mijn CD collectie:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1902956/Tweakers/cdsthumb.jpg

Mijn PC Hoek:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1902956/Tweakers/pchoekthumb.jpg

Samsung X420-JA03 laptop
Amazon Kindle(WiFi)
Logitech X210 speakersetje voor Youtube etc. Meestal gebruik ik de JBL speakers.

IIyama E3407HDS
IIYama 22"
Logitech G15
Trust muis :O *oeps*
Flesje water!

En voor de rest is het vooral troep!

*Klikskie doen op plaatjes voor groter beeld!*

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo51
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:50
Enkele renderings van het bureau dat ik ga bouwen voor mijn gamehoek. Het is een modulair bureau omdat gedeeltes ook mee moeten naar LAN-party's.

Alles wordt gemaakt uit MDF behalve de poten, die ga ik gewoon bij de IKEA halen.

Van voren gezien:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/smh.janssen/Gamehoek/Bureau/bureau_vooraanzicht_small.JPG

En van de andere kant:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/smh.janssen/Gamehoek/Bureau/bureau_achteraanzicht_small.JPG

De dunne alu reep is een led bar die ik zelf ga maken.

En de monitor steunen, in hoogte verstelbaar:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/smh.janssen/Gamehoek/Bureau/monitor_steun_small.JPG

Edit: Was me niet opgevallen, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Je eerste twee linkjes naar de volledige versie hebben een http// teveel in de url

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Bravo51 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:19:
Enkele renderings van het bureau dat ik ga bouwen voor mijn gamehoek. Het is een modulair bureau omdat gedeeltes ook mee moeten naar LAN-party's.
Van voren gezien:
[afbeelding]
Weet je zeker dat je, jezelf een beetje 'in de hoek' wil zetten in plaats van 2 schermen recht naast elkaar?
(Niet dat ik het ontwennig zou vinden....ik zit de laatste 4-5 jaar met een scherm recht voor mijn neus maar heb daarvoor ook jarenlang het scherm rechts in de hoek op mijn bureau gehad).
En welk deel neem je dan exact mee naar LAN parties?

Ik zou persoonlijk je poten trouwens verder naar de buitenkant van het blad zetten (zodat je PC case er nog net langs past, of juist zodat de poten aan de andere kant komen met aan de onderkant van het bureaublad een draag constructie).
Ik heb sinds begin dit jaar ook een ander bureau en heb de poten bewust zo ver mogelijk naar buiten gezet (met draagconstructie zodat alles lekker stevig blijft), maar heb hierdoor wel lekker veel been ruimte.

[ Voor 23% gewijzigd door Da_maniaC op 09-08-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo51
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:50
Het is de bedoeling dat er nog zeker een 3e scherm bij komt, dus vandaar al de hoek setup. Bij gebrek aan mogelijkheden komen de poten daar te zitten, en is het voor mij makkelijker de kast weg te halen. Wat mee moet naar LAN's zijn de steunen van de schermen, die in het bureau wegvallen.

Maar toch bedankt voor de ideeën. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

Wat mij opvalt in dit topic:

* Heel veel Z-5500 setjes (ja heb er zelf ook een xD)
* Lijkt wel alsof geen enkele gamer rookt ? (of hebben jullie snel de asbakken/sigaretten/bongs verstopt voordat jullie de foto's maakte ? >:) )

Naja ik vind zelf dat gamen onder het genot van een sigaretje/jointje zekers niet verkeerd is (natuurlijk ongezond maarja in mate moet het te doen zijn en daarbij is diesel lucht/e.d. die je buiten in ademt ook niet perse gezond voor je ;))

[ Voor 11% gewijzigd door D33F op 09-08-2011 21:43 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

David Regeling schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:42:

* Lijkt wel alsof geen enkele gamer rookt ? (of hebben jullie snel de asbakken/sigaretten/bongs verstopt voordat jullie de foto's maakte ? >:) )

Naja ik vind zelf dat gamen onder het genot van een sigaretje/jointje zekers niet verkeerd is (natuurlijk ongezond maarja in mate moet het te doen zijn en daarbij is diesel lucht/e.d. die je buiten in ademt ook niet perse gezond voor je ;))
Mijn peuken liggen achter mijn laptop XD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online

Die zijn inderdaad vrij populair, ik heb de Logitech 540 gehad als ik me het goed herinner. Al snel vond ik de geluidskwaliteit tegenvallen tov 'gewone speakers'. Gevolg is dat ik nu een hels grote amp op mijn tafel heb staan en wat zuilen er naast :)

Ik ken niet veel gamers die roken idd, toch wel appart nu ik er over nadenk. Zelf ben ik niet zo bang voor een plakje cake ofzo, echter roken doe ik niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik vind de 540-x erg goed hoor, hij bevalt mij zeker!
Dus snap je problemen bij de 540-x niet...? Mooie 5.1 set met 3D sound, heerlijk met geoptimaliseerde settings van Realtek.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:27:
Ik vind de 540-x erg goed hoor, hij bevalt mij zeker!
Dus snap je problemen bij de 540-x niet...? Mooie 5.1 set met 3D sound, heerlijk met geoptimaliseerde settings van Realtek.
Een probleem is ook een groot woord, als je tevreden ben met de set is dat prima voor jou toch?

Zelf was ik neit tevreden omdat de kwaliteit van de speakers slechter is dan de speakers die ik nu heb en ook slechter is dan de speakers (met amp) die ik daar voor had.

Had dus een tijdje 5.1 gebruikt en ben nu weer terug bij stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik steek m'n baabjes eigenlijk nooit binnen aan. Vroeger deden we dat wel binnen, maar aangezien de was in de buurt hangt te drogen en de handdoeken naar rook stonken bij het afdrogen, zijn we daar maar mee gestopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper72
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kleine update van m'n werk/game/fun room. Heb m'n Creative T40 setjes vervangen door een Edifier 530 Set. (Sub staat rechts onder m'n bureau) Echt geen spijt van, supersetje !

Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h245/Mpower72/DSC00152.jpg

New Build in Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Z-5500 tja, voor mijn echte knalmuziek heb ik mijn stereotoren + ak141 set die geweldig werk doen (al een ruime 20 jaar en nog geen greintje kwaliteitsverlies :)) en op mijn PC een 2.1 set van trust(ja shame on me)

Maar weinig rokers valt mij ook op inderdaad, ikzelf rook niet want ik ben zwaar astmatisch en probeer toch een beetje conditie te houden XD

Mogen rommelkamers ook gepost worden trouwens? Anders moet ik opruimen voor ik een updatepic post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
<--- roker, maar niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn pc en randapparatuur ge-upgrade te hebben, post ik hier een paar pics:

PS3 Fat 80gb met 32 inch HD LG tv, en met mooie jeugd speelgoedautotjes :P:

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/6584/1005931.jpg

Computer, laptop (Asus K53SV-SX146V) en schermen:

Afbeeldingslocatie: http://img855.imageshack.us/img855/8897/1005926z.jpg

Computer close-up:

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5313/1005927p.jpg

Specs van mijn nieuwe pc (sinds gister draait hij):

-Antec Midi Tower Nine Hundred Two ATX No PSU, Window
-ASRock Z68 Extreme 4 iZ68, SATA600 RAID, USB3.0
-Corsair 2x4GB, DDR3, PC12800, CL9, Vengeance, LP
-Corsair Voeding TX750 V2 750W
-Creative Speakerset Inspire T6160 5.1
-Crucial SSD 2.5", 64GB, SATA, m4
-Iiyama LED Monitor E2473HDS-B1 24", DVI, HDMI (zwart)
-Intel Core i5 2500K 3.30GHz 6MB Box
-Lite-On DVD-/+/RAM IHAS124-19 24x/24x/12x SATA
-Logitech G500 Gaming Muis
-Logitech Microfoon Desktop Analoog
-Microsoft Wired Keyboard 200 (zwart)
-Scythe Processor Koeler Mugen 2 Rev. B AMD & Intel
-Western Digital Harddisk 3.5" 1TB, SATA600, 7200rpm, WD10EALX
-LG FLATRON W2241S
-LaCie 1TB External HDD
-Sapphire Radeon HD6950 Dirt 3 Edition 2gb (2x, Crossfire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

denikids schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:37:
[...]

Z-5500 tja, voor mijn echte knalmuziek heb ik mijn stereotoren + ak141 set die geweldig werk doen (al een ruime 20 jaar en nog geen greintje kwaliteitsverlies :)) en op mijn PC een 2.1 set van trust(ja shame on me)

Maar weinig rokers valt mij ook op inderdaad, ikzelf rook niet want ik ben zwaar astmatisch en probeer toch een beetje conditie te houden XD

Mogen rommelkamers ook gepost worden trouwens? Anders moet ik opruimen voor ik een updatepic post.
mja oude stereotoren's zijn idd moeilijk kapot te krijgen :) dat merk ik bij mijn ouders/familie etc ook.. soms idd setjes van meer dan 20 jaar oud maar toch nog een mooi geluid..

En idd de Z-5500 kan zeker niet op tegen een receiver + goede set houten boxen ;) als het om muziek gaat

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweako93
  • Laatst online: 09-03 11:49

tweako93

Vaak bu'j te bange!

Even wat zooi van mij buro geveegt en ff een foto geschoten :P

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-N1_yfN_0o04/TkLCVRXFF8I/AAAAAAAAADE/vx5oPOqLlsk/s800/IMAG0076.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-XcDSMmBao4o/TkLCYUn3zlI/AAAAAAAAADI/LA2QQgXE0DU/s512/IMAG0072.jpg

Specs:
gallery: tweako93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie kast, ik heb de Nine Hundred Two :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

@ Tweako93; Wauw, die verlichting is wel heel mooi gedaan :)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• tweako93
  • Laatst online: 09-03 11:49

tweako93

Vaak bu'j te bange!

Ja, ik ben een beetje creatief geweest met CCFL balken ;)

Voor wie nog meer lijpe dingen wil doen met cold cathodes, check dit apparaat:
Bitspower X-panel XP II

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

David Regeling schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:36:
[...]
En idd de Z-5500 kan zeker niet op tegen een receiver + goede set houten boxen ;) als het om muziek gaat
Als het om film gaat ook niet. De subwoofer van de Z-5500 doet al mee vanaf zo'n 200 Hz, dat is het geen subwoofer meer dan is het een middentoner geworden. Zeker als je na gaat dat de 'subwoofer" van de Z-5500 maar tot 33 Hz gaat. Natuurlijk klinkt het tof als alles onder de 200 Hz uit de subwoofer komt, maar het wordt dan wel te veel aangezet en klinkt niet natuurlijk meer.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

bij mijn ak141 zit de subwoofer al ingebouwd, dacht eerst altijd dat je dan prutbas had maar valt me echt zeker niet tegen voor zoon oude set, echt gewoon geweldig.
Weet niet of nog iemand hier de philips AK-141 heeft staan?

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

denikids schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
bij mijn ak141 zit de subwoofer al ingebouwd, dacht eerst altijd dat je dan prutbas had maar valt me echt zeker niet tegen voor zoon oude set, echt gewoon geweldig.
Weet niet of nog iemand hier de philips AK-141 heeft staan?
Dat is geen ingebouwde subwoofer maar gewoon een basreflex speaker. Dat is wat anders. Er zijn wel speakers met een ingebouwde subwoofer, dus echt een aparte aansluiting voor de subwoofer pre-out. Maar die zie je niet vaak. De AK-141 zijn gewoon "2-weg bas reflex" daar is niets bijzonders aan qua laag.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Wel als je zo'n Logitech-setje gewend bent :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

BertHier schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

Een probleem is ook een groot woord, als je tevreden ben met de set is dat prima voor jou toch?

Zelf was ik neit tevreden omdat de kwaliteit van de speakers slechter is dan de speakers die ik nu heb en ook slechter is dan de speakers (met amp) die ik daar voor had.

Had dus een tijdje 5.1 gebruikt en ben nu weer terug bij stereo.
Met deze settings:
Afbeeldingslocatie: http://i25.lulzimg.com/739e44.jpg

Is het geluid prima te doen voor 90 euro. Ik geloof zeker als ik nog 150 euro extra had uitgegeven dat ik beter geluid had, maar daar kun je soms liever een mooie muis en toetsenbord van kopen. :P
Zo belangrijk vind ik het geluid niet ten opzichte van 250 euro of hoger.

An  a day keeps the doctor away.

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

FeaR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Dat is geen ingebouwde subwoofer maar gewoon een basreflex speaker. Dat is wat anders. Er zijn wel speakers met een ingebouwde subwoofer, dus echt een aparte aansluiting voor de subwoofer pre-out. Maar die zie je niet vaak. De AK-141 zijn gewoon "2-weg bas reflex" daar is niets bijzonders aan qua laag.
Geloof dat me dat het een hele vooruitgang is als je van de soundforce presto (trust) afkomt of een simpel logitech 2.0 set, zeker als je vaak je muziek even extra hard wilt zetten of ze mee neemt naar een feestje. Budget voor speakers van een paar duizend euro is er niet en dan voldoet dit prima uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweako93 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:43:
Even wat zooi van mij buro geveegt en ff een foto geschoten :P

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-N1_yfN_0o04/TkLCVRXFF8I/AAAAAAAAADE/vx5oPOqLlsk/s800/IMAG0076.jpg

Specs:
gallery: tweako93
Opvallend dat veel gamerooms er als de binnenkant van een Darth Vader spaceship uitzien. O-)
Ik begrijp wel waarom,maar vind het wel opvallend dat er zoveel zijn die deze trend aanhouden als ze iets willen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben Ruben en ben sinds één week 16 jaar.
Dit is mijn eerste ''Gameroom'' post.
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/r7oc3d.jpg
Wat je ziet:
Samsung SyncMaster BX2235
Logitech G15
Razer Abyssus
En witte chocolade ;)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/jfeqkx.jpg
Wat je ziet:
Uhh Computer kast
Wat je niet ziet:
Intel Core i5 750 @ 2.67Ghz
XFX Radeon HD 6870 Dual Fan edition
4GB DDR3 Ram 1066 mhz
MSI MS-7616
1TB harde schijf.

Wat ik nog wil: Meer ruimte zodat ik kan uitbreiden naar 2 schermen(misschien 3), betere koeler op me CPU en betere PSU.
En misschien nog wat gekleurde led lichtjes achter me monitor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:58:
Hallo ik ben Ruben en ben sinds één week 16 jaar.
Dit is mijn eerste ''Gameroom'' post.
[afbeelding]
Wat je ziet:
Samsung SyncMaster BX2235
Logitech G15
Razer Abyssus
En witte chocolade ;)

[afbeelding]
Wat je ziet:
Uhh Computer kast
Wat je niet ziet:
Intel Core i5 750 @ 2.67Ghz
XFX Radeon HD 6870 Dual Fan edition
4GB DDR3 Ram 1066 mhz
MSI MS-7616
1TB harde schijf.

Wat ik nog wil: Meer ruimte zodat ik kan uitbreiden naar 2 schermen(misschien 3), betere koeler op me CPU en betere PSU.
En misschien nog wat gekleurde led lichtjes achter me monitor ;)
Prima setup! Dat had ik niet staan toen ik 16 was ;). Maar waarom wil je precies een betere PSU? Een stillere PSU kan ik me voorstellen, maar als je systeem verder goed draait, zie ik geen reden waarom je een ander zou willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Er is naar mijn mening geen reden om als jongen van 16 jaar 3 schermen te hebben.

2 schermen is een aanzienlijke vooruitgang op je productiviteit als developer/graficus/etc, maar als 16 jarige is dat mss al wat overkill. 3 schermen voor die 1 keer in 5 maanden dat je een racespel wil spelen is de moeite echt niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

2 schermen is zeker extreem handig voor 15-16jarigen hoor. Vind het jammer dat ik mijn 2e scherm nu ergens anders heb staan, maar kan het iedereen zeker aanraden.
en @bal0n, ik betwijfel ook of die hardware toen al bestond :)

31 augustus komt de luna 12 kast binnen, verwacht dus eind die week alles ingeruimd te hebben e.d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Zo, van de week eindelijk de knoop maar is doorgehakt om eens een mooie monitor steun aan te schaffen.

Er staan verder terug meer foto's van mijn gamekamer/thuiswerkplek tegenwoordig :P.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-FX85zDrcZ3Y/TkpVqzbtaxI/AAAAAAAABmg/wgKjPOEWOQo/s512/IMG_20110812_204509.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-tfWfI0Qqs_I/TkQ3cEMHy6I/AAAAAAAABkw/lffv6IoDZUI/s512/IMG_20110811_215318.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-exZt6pXCheQ/TkpW_jzpm5I/AAAAAAAABmk/qvEq3hEishw/s512/IMG_20110812_195053.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
denikids schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:41:
2 schermen is zeker extreem handig voor 15-16jarigen hoor. Vind het jammer dat ik mijn 2e scherm nu ergens anders heb staan, maar kan het iedereen zeker aanraden.
en @bal0n, ik betwijfel ook of die hardware toen al bestond :)

31 augustus komt de luna 12 kast binnen, verwacht dus eind die week alles ingeruimd te hebben e.d!
Ik heb nu ook 1 22" scherm, maar een 17" 4:3 schermpje ernaast zou heel handig zijn, tijdens een game even wat opzoeken ofzo of sowieso 2 programma's naast elkaar kan heel handig zijn, en voor de kosten van zo'n klein 4:3 schermpje hoef je het niet te laten, op marktplaats zijn ze redelijk goedkoop. Ik ben trouwens ook 16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik vind het er niet uit zien, twee verschillende schermen naast elkaar. Voor de prijs van mijn monitor (Dell 24") had ik ook twee goedkope 22" schermen kunnen kopen maar het neemt alleen maar meer ruimte in en het ziet er wel een beetje nerdy uit. Sowieso kan je ook gewoon alt-tabben als je even iets moet opzoeken tijdens gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 13:18
BFmango schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:00:
Ik vind het er niet uit zien, twee verschillende schermen naast elkaar. Voor de prijs van mijn monitor (Dell 24") had ik ook twee goedkope 22" schermen kunnen kopen maar het neemt alleen maar meer ruimte in en het ziet er wel een beetje nerdy uit. Sowieso kan je ook gewoon alt-tabben als je even iets moet opzoeken tijdens gamen.
Is gewoon heel erg persoonlijk. Ik heb zelf een 26" primair en een 22" ernaast. Supreme commander bijvoorbeeld met de map op het 2e scherm, heerlijk! Of wanneer ik ingame zit te wachten of mindless grinding, dan zit ik op mijn 2e scherm een film / serie te kijken.

Ieder zijn ding :)
Pagina: 1 ... 18 ... 51 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.