Dat zijn echt prachtige speakersFeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:55:
[...]
FocalsSpeel thuis zelf met een paar Chorus 826W
Maar dat is toekomstmuziek (wel leuk om over te dromen

Learn something new every day.
Dat zijn echt prachtige speakersFeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:55:
[...]
FocalsSpeel thuis zelf met een paar Chorus 826W
Mocht je in de 700-serie van Focal willen blijven, sla de 714V dan over en kijk vanaf de 716V. Is wel iets duurder, maar het verschil in klank is de prijs meer dan waard. De 716V is veel voller qua klank, de 714V komt echt wat te kort.Bal0n schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:12:
[...]Dat zijn echt prachtige speakers. Heb deze op de groei gekocht, m'n vriendin en ik zijn aan het kijken voor een nieuw huisje. Als daar de ruimte er wel voor is, wil ik Focal Chorus vloerstaanders en een center erbij.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ah thanks voor de tip! Bij de aankoop van vloerstaanders ga ik ook liever wel eerst zelf luisteren naar de speakers, beetje zonde om die blind te kopen voor de bedragen die je er voor neer moet leggenFeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:19:
[...]
Mocht je in de 700-serie van Focal willen blijven, sla de 714V dan over en kijk vanaf de 716V. Is wel iets duurder, maar het verschil in klank is de prijs meer dan waard. De 716V is veel voller qua klank, de 714V komt echt wat te kort.
Jep, het verbaasde me enorm hoeveel kwaliteitsverschil er zit tussen TN en IPS panelen. En heerlijk grootVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:23:
Wooh, wat een mooi schermpje zeg!
Thanks!ProCeela schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:55:
grappig om die transformatie te zien , ik herken daar veel in !!
Mooie spulllen hoor
Klopt, maar dit was een gratis tipBal0n schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:27:
[...]Ah thanks voor de tip! Bij de aankoop van vloerstaanders ga ik ook liever wel eerst zelf luisteren naar de speakers, beetje zonde om die blind te kopen voor de bedragen die je er voor neer moet leggen.
Leuk om dat zo te zien zeg.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
ThanksJoopieboy schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:41:
[...]
Leuk om dat zo te zien zeg.Hoort die verhoging voor je beeldscherm bij je bureau?
En wat voor een muismat gebruik jij?
Dat is best slim gedaan, ziet er netjes uit en lijkt mij ook fijn werken! En dank voor de tip met de muismat.Bal0n schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:41:
[...]
Thanks.
Die verhoging heb ik een beetje afgekeken van een andere tweaker. Die had een wandplankje van de ikea op verhoginkjes gezet. Dat vond ik er wel tof uit zien en ik had nog zo'n zelfde plankje; alleen geen pootjes om hem op te zetten. Dus 4 shotglaasjes neergezet om te kijken of het wat was en vond het eigenlijk best prima. Muismat is een Razor Destructor, werkt heel erg fijn!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Gratis tips zijn altijd welkomFeaR schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:44:
[...]
Klopt, maar dit was een gratis tip
Sowieso heb je voor een paar honderd euro per speaker wel meer keuze dan alleen Focal. Wellicht zijn er speakers die nog beter bij jouw smaak passen. Maar ik haal het van de 714V aan omdat het wel vaker voor is gekomen dat men die speaker kiest en dan relatief snel terug gaat om een 716V te halen.
Ben je niet bang dat hij naar voren of naar achteren valt? Lijkt me nou niet de meest stabiele opstelling, of zie ik dit verkeert?Louw Post schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:16:
Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben ook maar het idee om mijn opstelling te posten.
Gister voor €50,- bij de Formido even een plank en 2 poten gehaald en daar een bureau van gebouwd. Hierbij het resultaat.
[afbeelding]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Aan de muur kant heb ik een balk aan de muur vast geboord en de plank zit weer aan die balk vastSpekker schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:20:
[...]
Ben je niet bang dat hij naar voren of naar achteren valt? Lijkt me nou niet de meest stabiele opstelling, of zie ik dit verkeert?
[ Voor 9% gewijzigd door Louw Post op 17-07-2011 13:49 ]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dankje!denikids schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:31:
Ziet er stoer uit.
Met wat voor plank + steunen heb je die balk aan je muur bevestigt waar je games op staan?
Ik zou trouwens die kabels die onder je bureau lopen met een tie-ripe vastleggen, ziet er wat netter uit. Je zou ze ook vast kunnen leggen tegen de muur met van die klemmen.
tie raps werken alrijd handig of een kabeldoos van ikea.denikids schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:31:
Ziet er stoer uit.
Met wat voor plank + steunen heb je die balk aan je muur bevestigt waar je games op staan?
Ik zou trouwens die kabels die onder je bureau lopen met een tie-ripe vastleggen, ziet er wat netter uit. Je zou ze ook vast kunnen leggen tegen de muur met van die klemmen.
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
[ Voor 89% gewijzigd door ndonkersloot op 18-07-2011 11:19 . Reden: Foto's gemaakt en omschrijving gegeven ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Bedankt, ja het smalle tafeltje is echt ideaal zo kan je er achter werken en zo is het een handig bijzet tafeltje en zo is het gewoon een mooi stuk meubilair. Van de kruk heb je zeker gelijk als ik een lange zit ga maken of ga programmeren pak ik een grote bureau stoel dit maakt het tafeltje alleen minder praktisch want dan kan je deze niet zomaar over de stoel heen schuiven.Bal0n schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:00:
Hele vette setup ja, heel cool met dat verschuifbare "barretje", daarmee heb je een ideale combo tussen desktop en een mediahoekje. Zelf zou ik er alleen wel iets anders dan een krukje neerzetten
.
Hey dat ziet er mooi clean uit!Tiwazz schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:35:
Er zit in de muur een gat met daarin een stuk ijzeren buis die zorgen dat de kabels niet tussen de muur gaan zwerven. De muur bestaat uit een stevig houten frame met daar over dikke mdf platen en daar over weer het behang. Ik ben zelf erg tevreden hoe mijn kamer nu is, een computer upgrade staat op de volgende todo.
[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2011 10:00 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Daar heb je zeker gelijk in heb ondertussen mijn Cosmos S weer verplaatst, hij staat nu langs de muur i.p.v het pad te blokkeren maar alsnog achter het muurtje. Ben nu ongeveer 3 jaar in bezit van dit systeem en iedere keer als ik mijn systeem aanzet gebeurt dit met plezier. Echter in 3 jaar is mijn gedachte over PC's veranderd i.p.v van zo'n grote bak met de mooiste hardware is het nu meer klein stil en onzichtbaar geworden. Stil is hij niet met de 4870 op stock koeler maar onzichtbaar wel d.m.v dit muurtje. Vandaar dat hij verstopt staat en niet in het zicht. De kast zelf is wel briljant dus waarschijnlijk zal deze ook nog andere componenten mee maken als ik een upgrade ga door voerenDutchManticore schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:01:
[...]
Hey dat ziet er mooi clean uit!
Alleen, heb je een dure en mooie Cosmos gekocht, stop je hem weg in een hoekje?
Of zie ik dat verkeerd
Zal mijn bescheiden hoekje ook eens posten.
[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 19-07-2011 11:48 ]
bietje late React, maar Trust blijft goedkoop en betrouwbaar. Fijn voor scholieren zonder bijbaan!denikids schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:35:
Beetje trust fan @hierboven?
Ziet er goed uit hoor!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
^.
No wai. Ikea, Markus.Knul schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:57:
[...]
^.
Beste stoel ooit, bij mn ouders staan er 3 en in mn studentenkamer staat er ook één. Volgens mij hebben 60% van de mensen in dit topic ook een verner.
Je weet dat de Verner maar €55 kost hè? Dat is imho een erg goede prijs/kwaliteit-verhouding.
[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 29-07-2011 00:29 ]
Daar ben ik het mee eens
[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 29-07-2011 11:46 . Reden: typo ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat dus. Wereld van verschil.
[ Voor 52% gewijzigd door Qurius op 29-07-2011 11:57 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Die standaardjes ook wel spikes genoemd zitten er standaard onder..:)denikids schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:10:
Ziet er goed uit al hoor.
En die wasmachine kun je troep bovenop zetten?
Hoe monteer je trouwens die standaardjes onder de boxen? Neem aan dat je die er niet onder kan boren... Of gewoon lijmen?
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
[ Voor 20% gewijzigd door Da_maniaC op 31-07-2011 15:55 ]
* godofal is jaloersDa_maniaC schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:54:
Ik heb nog maar een panorama gemaakt van de gehele ruimte bij daglicht. Komt toch wat mooier over dan die donkere sombere foto.
De ruimte is opzich best groot:
[afbeelding]
PS. Die Guitar hero doos moet echt een ander plekje krijgen en de Tiesto posten kan echt weg (i know).....moet nog steeds een leuke canvas bedenken voor op die plek.
* FeaR meldt zich als consolegamer
Het verschil tussen een PS3 als Blu-rayspeler en een Denon DVD-2500BT is nogal grootdenikids schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:24:
Waarom een bluray speler als je een PS3 hebt? Die speelt ook blurays.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:18 ]
Thnx FeaRFeaR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:43:
[...]
Probeer eens:
code:
1 [img=640,480]http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=euldfyen7wmythz5dg.jpg[/img]
Dan werkt het - denk ik - wel.
[ Voor 44% gewijzigd door ToCuS op 03-08-2011 06:34 ]
Probeer eens:
1
| [img=640,480]http://imagenic.net/index.php?module=getfile&file=euldfyen7wmythz5dg.jpg[/img] |
Verwijderd
Verwijderd
http://www.behangwereld.n...cor-manhattan-skyline-119Da_maniaC schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:05:
Die afdruk van NY op je muur is wel cool, hoe ben je daar aangekomen?
Weet je zeker dat je, jezelf een beetje 'in de hoek' wil zetten in plaats van 2 schermen recht naast elkaar?Bravo51 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:19:
Enkele renderings van het bureau dat ik ga bouwen voor mijn gamehoek. Het is een modulair bureau omdat gedeeltes ook mee moeten naar LAN-party's.
Van voren gezien:
[afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door Da_maniaC op 09-08-2011 13:53 ]
[ Voor 11% gewijzigd door D33F op 09-08-2011 21:43 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Mijn peuken liggen achter mijn laptop XDDavid Regeling schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:42:
Wat mij opvalt in dit topic:
* Heel veel Z-5500 setjes (ja heb er zelf ook een xD)
* Lijkt wel alsof geen enkele gamer rookt ? (of hebben jullie snel de asbakken/sigaretten/bongs verstopt voordat jullie de foto's maakte ?)
Naja ik vind zelf dat gamen onder het genot van een sigaretje/jointje zekers niet verkeerd is (natuurlijk ongezond maarja in mate moet het te doen zijn en daarbij is diesel lucht/e.d. die je buiten in ademt ook niet perse gezond voor je)
Die zijn inderdaad vrij populair, ik heb de Logitech 540 gehad als ik me het goed herinner. Al snel vond ik de geluidskwaliteit tegenvallen tov 'gewone speakers'. Gevolg is dat ik nu een hels grote amp op mijn tafel heb staan en wat zuilen er naastDavid Regeling schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:42:
Ik ken niet veel gamers die roken idd, toch wel appart nu ik er over nadenk. Zelf ben ik niet zo bang voor een plakje cake ofzo, echter roken doe ik niet meer* Lijkt wel alsof geen enkele gamer rookt ? (of hebben jullie snel de asbakken/sigaretten/bongs verstopt voordat jullie de foto's maakte ?)
Naja ik vind zelf dat gamen onder het genot van een sigaretje/jointje zekers niet verkeerd is (natuurlijk ongezond maarja in mate moet het te doen zijn en daarbij is diesel lucht/e.d. die je buiten in ademt ook niet perse gezond voor je)
An a day keeps the doctor away.
Een probleem is ook een groot woord, als je tevreden ben met de set is dat prima voor jou toch?HardCoreGamer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:27:
Ik vind de 540-x erg goed hoor, hij bevalt mij zeker!
Dus snap je problemen bij de 540-x niet...? Mooie 5.1 set met 3D sound, heerlijk met geoptimaliseerde settings van Realtek.
Ik steek m'n baabjes eigenlijk nooit binnen aan. Vroeger deden we dat wel binnen, maar aangezien de was in de buurt hangt te drogen en de handdoeken naar rook stonken bij het afdrogen, zijn we daar maar mee gestoptDavid Regeling schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:42:
* Lijkt wel alsof geen enkele gamer rookt ? (of hebben jullie snel de asbakken/sigaretten/bongs verstopt voordat jullie de foto's maakte ?)
New Build in Progress
Z-5500 tja, voor mijn echte knalmuziek heb ik mijn stereotoren + ak141 set die geweldig werk doen (al een ruime 20 jaar en nog geen greintje kwaliteitsverliesDavid Regeling schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:42:
Verwijderd
mja oude stereotoren's zijn idd moeilijk kapot te krijgendenikids schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:37:
[...]
Z-5500 tja, voor mijn echte knalmuziek heb ik mijn stereotoren + ak141 set die geweldig werk doen (al een ruime 20 jaar en nog geen greintje kwaliteitsverlies) en op mijn PC een 2.1 set van trust(ja shame on me)
Maar weinig rokers valt mij ook op inderdaad, ikzelf rook niet want ik ben zwaar astmatisch en probeer toch een beetje conditie te houden XD
Mogen rommelkamers ook gepost worden trouwens? Anders moet ik opruimen voor ik een updatepic post.
Lies are obvious to read because the truth is already written
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Als het om film gaat ook niet. De subwoofer van de Z-5500 doet al mee vanaf zo'n 200 Hz, dat is het geen subwoofer meer dan is het een middentoner geworden. Zeker als je na gaat dat de 'subwoofer" van de Z-5500 maar tot 33 Hz gaat. Natuurlijk klinkt het tof als alles onder de 200 Hz uit de subwoofer komt, maar het wordt dan wel te veel aangezet en klinkt niet natuurlijk meer.David Regeling schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:36:
[...]
En idd de Z-5500 kan zeker niet op tegen een receiver + goede set houten boxenals het om muziek gaat
Dat is geen ingebouwde subwoofer maar gewoon een basreflex speaker. Dat is wat anders. Er zijn wel speakers met een ingebouwde subwoofer, dus echt een aparte aansluiting voor de subwoofer pre-out. Maar die zie je niet vaak. De AK-141 zijn gewoon "2-weg bas reflex" daar is niets bijzonders aan qua laag.denikids schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:49:
bij mijn ak141 zit de subwoofer al ingebouwd, dacht eerst altijd dat je dan prutbas had maar valt me echt zeker niet tegen voor zoon oude set, echt gewoon geweldig.
Weet niet of nog iemand hier de philips AK-141 heeft staan?
Met deze settings:BertHier schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:27:
[...]
Een probleem is ook een groot woord, als je tevreden ben met de set is dat prima voor jou toch?
Zelf was ik neit tevreden omdat de kwaliteit van de speakers slechter is dan de speakers die ik nu heb en ook slechter is dan de speakers (met amp) die ik daar voor had.
Had dus een tijdje 5.1 gebruikt en ben nu weer terug bij stereo.
An a day keeps the doctor away.
Geloof dat me dat het een hele vooruitgang is als je van de soundforce presto (trust) afkomt of een simpel logitech 2.0 set, zeker als je vaak je muziek even extra hard wilt zetten of ze mee neemt naar een feestje. Budget voor speakers van een paar duizend euro is er niet en dan voldoet dit prima uiteraardFeaR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:23:
[...]
Dat is geen ingebouwde subwoofer maar gewoon een basreflex speaker. Dat is wat anders. Er zijn wel speakers met een ingebouwde subwoofer, dus echt een aparte aansluiting voor de subwoofer pre-out. Maar die zie je niet vaak. De AK-141 zijn gewoon "2-weg bas reflex" daar is niets bijzonders aan qua laag.
Verwijderd
Opvallend dat veel gamerooms er als de binnenkant van een Darth Vader spaceship uitzien.tweako93 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:43:
Even wat zooi van mij buro geveegt en ff een foto geschoten
Specs:
gallery: tweako93
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2011 10:02 ]
Prima setup! Dat had ik niet staan toen ik 16 wasVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:58:
Hallo ik ben Ruben en ben sinds één week 16 jaar.
Dit is mijn eerste ''Gameroom'' post.
[afbeelding]
Wat je ziet:
Samsung SyncMaster BX2235
Logitech G15
Razer Abyssus
En witte chocolade
[afbeelding]
Wat je ziet:
Uhh Computer kast
Wat je niet ziet:
Intel Core i5 750 @ 2.67Ghz
XFX Radeon HD 6870 Dual Fan edition
4GB DDR3 Ram 1066 mhz
MSI MS-7616
1TB harde schijf.
Wat ik nog wil: Meer ruimte zodat ik kan uitbreiden naar 2 schermen(misschien 3), betere koeler op me CPU en betere PSU.
En misschien nog wat gekleurde led lichtjes achter me monitor
Ik heb nu ook 1 22" scherm, maar een 17" 4:3 schermpje ernaast zou heel handig zijn, tijdens een game even wat opzoeken ofzo of sowieso 2 programma's naast elkaar kan heel handig zijn, en voor de kosten van zo'n klein 4:3 schermpje hoef je het niet te laten, op marktplaats zijn ze redelijk goedkoop. Ik ben trouwens ook 16denikids schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:41:
2 schermen is zeker extreem handig voor 15-16jarigen hoor. Vind het jammer dat ik mijn 2e scherm nu ergens anders heb staan, maar kan het iedereen zeker aanraden.
en @bal0n, ik betwijfel ook of die hardware toen al bestond
31 augustus komt de luna 12 kast binnen, verwacht dus eind die week alles ingeruimd te hebben e.d!
Is gewoon heel erg persoonlijk. Ik heb zelf een 26" primair en een 22" ernaast. Supreme commander bijvoorbeeld met de map op het 2e scherm, heerlijk! Of wanneer ik ingame zit te wachten of mindless grinding, dan zit ik op mijn 2e scherm een film / serie te kijken.BFmango schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:00:
Ik vind het er niet uit zien, twee verschillende schermen naast elkaar. Voor de prijs van mijn monitor (Dell 24") had ik ook twee goedkope 22" schermen kunnen kopen maar het neemt alleen maar meer ruimte in en het ziet er wel een beetje nerdy uit. Sowieso kan je ook gewoon alt-tabben als je even iets moet opzoeken tijdens gamen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq