Nou dit is dus mijn Game/Werkroom, omdat ik zeer binnenkort ga verhuizen post ik ze tog nog even.
Let niet op de rommel want nogmaals *verhuizing*
Een stuje Barcode XL (Secret Cinema & Finister) om een mooi beeld te geven (ja het wazige op de 1e foto hoort.
Wat er staat:
Een Pioneer AX5, Sony CD speler, Gemini 626S Pro mengpaneel, alles zelfbouwspeakers en mijn stoeipoes ^_^ (verder nog wat eten en drinken wat net op was)

Beamer: Acer H5350, WII, zelfbouwspeakers, PC

Test/GamePC: I7-920, Rampage II Extreme, 6GB DDR3-1600 TEAM Darkram, 2x GTX560, GT430, berg met schijven, Nokia N900 tablet, Coolermaster V10, Chieftec 1200W PSU.

2x Samsung Syncmeister 2333, Dell M920 (kleuren waren geweldig tot er iets knapte maar nog steeds beter dan sommige IPS schermen), (er bovenop) GTX295 factory sample, (er boven) kinky tijgersetje dingen van mn vriendin

, Logitech G19, G500 en een Qantm mousepad (GRATISCH!!), Keukenrol (Doorgeroeste kachel en lekken dat dat kreng deed zeg:O)

RenderSytem: I7-980, 24GB Corsair Dominater DDR3, Asus GTX295 (moet nog steeds een Quadro in), EVGA X58, Silverstone Raven, Chieftec 1200W PSU (korting op de 2e

)

Games, DVD's, Egytische art (ben erdoor gefascineerd) en nog wat bekertjes.

Alcatraz van Crysis2 Nano Edition, rugzak staat er niet op want die had ik niet bij me (heb helaas niet veel limited editions maar daar gaat verandering in komen)

A-Pad, Old-Skool IDE sgijf, wiet

3D ScanSysteem (Medion, ja ik weet het ik was vroeger jong en naief:P), Acer 5310 (Geld hetzelfde voor) muziekmakerijlaptop: David3D scansoftware, Senheiser koptelefoon, oude maar zeer goede CRT en een simpel lcd'tje, Behringer BCD3000, drank...
Het uitzicht (dorpjes hea

)
Wat er niet op staat: Server (staat boven het plafonnetje en is verbonden met een cat6 kabel naar de switch), Crysis Rugzak, (gesponsorde) Sony Vaio WerkLaptop, Nikon D40 (duhh waar anders foto's mee maken?), Wacom Bamboo tekentablet, watercooled Back-up systeem (stond beneden voor onderhoud).
Waar ik echt respect voor heb zijn de collectors en de 13-16 jarigen die al zon verzameling/systeem hebben: KUDO'S TO THEM!!!
[
Voor 0% gewijzigd door
Blazing-Studios op 07-07-2011 22:24
. Reden: Wat (typ)foutjes aangepast ]