Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 23:17
Ik heb het zelfde probleem. Ik zie ook geen sessies.
Toevallig vandaag verscheen er wel 1 en heb toen ook een potje kunnen spelen.

Zijn er dan zo weinig mensen die 't online spelen :S....
gm1999 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:49:
Ik zie geen enkele sessie's, leeg, niks. Is hier een update/oplossing voor? Heb namelijk wel zin in een online potje.

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:55
Ik dacht dat het aan mijn game lag, maar mischien kan het idd dat heel weinig mensen online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Meh ik had dus ook zin om ff te spelen, maarrr..... SERVER NOT AVAILABLE :(
Ik ga maar ff die crack downloaden :(

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hans.Solo schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:18:
Meh ik had dus ook zin om ff te spelen, maarrr..... SERVER NOT AVAILABLE :(
Ik ga maar ff die crack downloaden :(
Ubisoft is inderdaad heel goed in het bevorderen van het illegale gebruik

Dit is de 7de keer voor mij dat ik niet kan spelen in de tijd dat ik het spel hebt gekocht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
F*ck! ze liggen er weer uit.
Heb speciaal 't spel gekocht voor mn broertje zo dat we vandaag ff konden samen spelen liggen de servers er uit :S....

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
esvier schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:42:
F*ck! ze liggen er weer uit.
Heb speciaal 't spel gekocht voor mn broertje zo dat we vandaag ff konden samen spelen liggen de servers er uit :S....
Die liggen er al een paar uur uit ;)

En het is bank holiday in de UK dus het kan nog wel even gaan duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 09:06
Jup, ze liggen er helaas uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDragon2002
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 08:32
ter info, ze zijn iig alweer 1u45 in de lucht. Ben net klaar met mijn potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Hmm, heb hem ook net gekocht na over te zijn gehaald door de illegale versie... en nou is de legale kapot :P .

Anyway gister 6 uur over 1 map gedaan, tegen draconian ofzo, man wat is dit spel moeilijk :P .

/edit
Werkt nou al 2 dagen niet... zit er over na te denken gewoon mijn geld terug te vragen en gewoon de illegale versie te gaan spelen. Dit is belachelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door pica op 02-05-2010 22:00 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dat is vreemd, bij mij werkt het al heel lang (behalve gisteren eventjes niet).

Je moet wel een paar poorten openzetten

Meer info
http://support.uk.ubi.com/online-services-platform/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik heb zelfs mijn PC tijdelijk als DMZ getest, had geen effect. Is jouw versie van steam?

/edit
Denk dat ik het al heb, moest de ubisoft game launcher opnieuw installeren.

[ Voor 32% gewijzigd door pica op 02-05-2010 23:39 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
Vandaag weer lekker een potje met mn broertje gespeeld tegen 2 AI. 3h lang over gedaan!
Geniaal! Zo kan je de zondagmiddag wel vullen!

Ik heb de game trouwens hier gekocht www.OnlineKeyStore.com. kost daar maar 15 euro.
Ik moest alleen daarna wel een "illegale" versie downloaden om de game te installeren.

Maar 15 euro is geen geld voor die game! heb hem daarom ook maar direct voor mn broertje gekocht!

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Heb inmiddels de 9e campaign missie (100 Years of Peace) al 3 keer gefaald (op Normal difficulty). Lastige missie, maar heb inmiddels wel wat ideeën opgedaan hoe ik het beter kan doen. Probleem waar ik telkens tegenaan loop is dat ik vrij snel van de Trade optie afgesloten word omdat alle 3 Tradeports geblokkeerd worden. Dus in m'n volgende poging ga ik z.s.m. naar het noord-oosten uitbreiden om de sector naast die tradeport uit handen te houden van de Bishop-AI.

Een aantal tips die ik online zag waren:
  • De toolmaker meteen bij start op "on demand" zetten;
  • De slecht bereikbare Mint 'destroyen';
  • Prestige punten maken en gebruiken om zo snel mogelijk Forest clearing te krijgen zodat de Tavern op de weg aangesloten kan worden waarna je extra soldaten kunt kopen;
  • Wachten tot de Bishop de sector naast de Tradeport aangevallen heeft en de timer loopt om het torentje in te nemen, en DAN aanvallen zodat hij zich terugtrekt;
  • Zo snel mogelijk Clerics pompen om zo alle 3-0-0 Technologies te researchen en op die manier de Bishop blokkeren van het makkelijk krijgen van Technologies;
  • Church upgrade rushen naar Abbey om zo die Victory Point te verzekeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Haay op 03-05-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukesbury
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 13:32
Prestige punten maken en gebruiken om zo snel mogelijk Forest clearing te krijgen zodat de Tavern op de weg aangesloten kan worden waarna je extra soldaten kunt kopen;
Ik heb dit opgelost door een woodcutter te bouwen en z'n werkgebied juist voor Tavern te zetten. Na enkele boompjes kan je de weg vervolledigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneakyChipmunk
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12-2024
SneakyChipmunk schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:27:
[...]

Ok, thanks!

Nu zie ik dat de demo niet op de mac werkt.
Weet iemand of een mac: 2.66ghz dualcore, 4gb en 9400m dit spel redelijk kan spelen, zonder bootcamp (want heb geen windows disk:P)?
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinity_232
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 10:00
Heb in de tussentijd ook de crack gebruikt, spel weken zonder problemen kunnen spelen nadat ik het gekocht had. Afgelopen weekend geen verbinding met server te krijgen, grrrr. Jammergenoeg wel de campagne opnieuw moeten beginnen. Voor mij is dit de 1e Settlers die ik speel, altijd fervent Age of Empires-speler geweest (niet dat ik nou zo goed was). Vind het te triest voor woorden dat je met momenten, 'n spel dat je braaf gekocht hebt, niet kunt spelen. Alsof dit de oplossing is voor piraterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb een vaag probleem. Ik zit in de laatste missie (denk ik) van de campaign. Het is 3 tegen 1. Ik heb een autosave en een normale save en bij beide staat alles stil. Alsof het op pauze staat, maar het menu etc is wel beschikbaar. Kan ook rustig orders geven, over de map scrollen. Alleen loopt er niemand en reageert er niemand. Ik heb niet ontzettend veel zin om deze map nog een keer overnieuw te moeten doen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat betekend vaak zoiets als dat de server een beroerde connectie heeft en daarom het spel even stillegt. Is je connectie goed dan lopen ze weer. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Shit, shit, shit!!! Gisteravond was ik weer bezig met missie 9 (op Normal) en het ging hartstikke goed. Ik had 5 victory points (Fountain of Knowledge, Genius, Banker, Sun King en Field Marshall) en de countdown was al aangekomen tot nog VIJF seconden te gaan. Ik begon al te juichen, toen ineens die hond van een Bishop m'n Banker VP overnam! :( Damnit, ff niet opgelet...

Snel wat kleding verkocht via m'n trader en die VP weer terug gekregen waarna de countdown weer begon te lopen. Tot ineens die andere AI (Lord Wolvering) m'n Sun King VP afpakte! |:( Dus weer snel het parkje bij m'n Export Office ruim uitgebreid zodat die VP weer solide van mij was. Tot Wolvering mij ineens met z'n grote leger aanviel, eerst in het westen, en daarna in het oosten. Gelukkig kon ik met m'n 3 generaals z'n aanvallen afslaan, maar onze beide legers waren inmiddels van tegen de 70 soldaten uitgedund tot minder dan 20.

En toen was het al weer middernacht en tijd om te gaan pitten. Dus de game maar gesaved om later mee verder te gaan...

Nou ja, volgende keer maar ff de focus leggen op soldaten pompen, m'n geld hoog genoeg houden om m'n Banker VP te behouden, en zorgen dat ik m'n Sun King VP in bezit houd. Dan moet de overwinning me niet ontgaan! Gelukkig kunnen de Genius VP en Fountain of Knowledge VP mij niet meer ontnomen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hoe kan je gebouween aan pakhuizen linken?

Nu zit ik dat alles naar 1 pakhuis linkt die overvol zit, terwijl een andere leeg is en niet gebruikt word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou ja, het pakhuis dat het dichtste bijstaat is het pakhuis waar de gebouwen mee samenwerken. Als je je muis boven een gebouw houdt, dan zie je vaak een dun lijntje naar het pakhuis in kwestie.
Volle pakhuizen? Zet het pakhuis waarmee je begint op 'importeren'. Dat is namelijk al standaard een level-2 pakhuis en kan dus die goederen laten aanzuigen. Of je overige pakhuizen upgraden (via prestige kan je dat unlocken).
Ik zet vaak ook mijn hele industriele productie rond dat pakhuis dus op ruwe erts en graan na wordt altijd alles aangezogen richting dat pakhuis. Dan kan verdere distributie vaak goed plaatsvinden door de pakhuizen die vlakbij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Delerium schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:03:
Nou ja, het pakhuis dat het dichtste bijstaat is het pakhuis waar de gebouwen mee samenwerken. Als je je muis boven een gebouw houdt, dan zie je vaak een dun lijntje naar het pakhuis in kwestie.
Volle pakhuizen? Zet het pakhuis waarmee je begint op 'importeren'. Dat is namelijk al standaard een level-2 pakhuis en kan dus die goederen laten aanzuigen. Of je overige pakhuizen upgraden (via prestige kan je dat unlocken).
Ik zet vaak ook mijn hele industriele productie rond dat pakhuis dus op ruwe erts en graan na wordt altijd alles aangezogen richting dat pakhuis. Dan kan verdere distributie vaak goed plaatsvinden door de pakhuizen die vlakbij liggen.
Thanx goede tip!, ik heb de game gister pas gekocht... en ben pas bij de 2e campain missie dus het is nog beetje moeilijk voor me allemaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Nieuwe patch (1.04) uit met de volgende wijzigingen:
Improvements
· Fixed some stats based victory points. Technologies, trade posts and killed soldiers now count for deactivated players
· Players who leave a session are now removed from the map / UI

Bug Fixes
· Fixed a bug that caused construction huts and storehouses to disappear
· Fixed a bug with an already upgraded fortification on Crow´s Nest
· Fixed a bug that reset campaign progress
· Fixed a bug of the screenshot function
· Fixed a bug that the “Heat of Battle” achievement was not properly unlocked
· Fixed a bug with the desync error message
· Fixed hunters that beam home when working in deep woods

Additional
· New Hotkey: Ctrl + P   = Take Screenshot
Kreeg na opstarten van de game ook de melding dat er een nieuwe Skirmish/multiplayer map is toegevoegd: Crow's Nest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57
Hoe bouwen jullie meestal je military op? Ik ben nog bezig in de campaign maar ik merk dat ik nadat ik eenmaal de barracks heb geüpgrade alleen maar kanonnen bouw. Cavaliers bouw ik niet eens meer. Ik huur gewoon de +ranged tegen fortifications en +ranged tegen troops generaals en geef ze alleen maar kanonnen en 1 vlagdrager. Daarmee knal ik alles zo kapot >:). Zowel stenen torens als een leger van 35 man liggen in no time plat.

Is er een goede reden te bedenken om toch gebruik te maken van andere troops? Wellicht in online games?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:28:
Nieuwe patch (1.04) uit met de volgende wijzigingen:

[...]

Kreeg na opstarten van de game ook de melding dat er een nieuwe Skirmish/multiplayer map is toegevoegd: Crow's Nest.
Die map zat al bij 1.3 en heet in het nederlands Kraaiennest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:05
Uitgespeeld op normal ! Lastig potje de laatste. Mijn tactiek is altijd zo snel mogelijk beginnen met traders, hierdoor kun je snel geld vangen, en bouw je snel je leger op. Maar daar komt wel bij kijken dat je dus ook voldoende jasjes moet hebben !

even een mooie screenshot gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2h3sdb6.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door rudyman85 op 07-05-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb de game vorige week gekocht was een beetje een gokje want ik had geen demo oid geprobeerd en ik speel nog amper pc games, maar een vriend van mij was er wel enthousiast over dus toch maar gedaan.

Kheb alleen nog maar campaign gespeeld, leercurve is lekker laag in het begin, daardoor is de game soms wat langdradig voor "ervaren" gamers. maar ik heb me er verder niet aan gestoord. Viel me wel op dat ik met het 7'de level (tegen die vrouw, dus zus van) wel ineens een stuk moeilijker was, die heb ik zelfs een aantal keer overnieuw moeten doen (kan ook aan mij liggen :P),. lvl 8 speel ik nu voor de 2'de keer en die gaat wel lukken zo. Nadeel is datje bij de latere levels pas na een half uur of langer spelen er achter komt datje de verkeerde tactiek heb gebruikt omdat je de eerste keer spelen niet precies weet wat de vijanden gaan doen.... dus dan is het soms een nadeel datje helemaal overnieuw moet.

Voor de rest vindt ik het een goeie settlers game, ik vind het echt de sfeer van Settlers 1 hebben, en dat gevoel heb ik in de latere delen niet meer gehad. De muziek is ook erg goed.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Level 8 blijkt best makkelijk te zijn (als je weet hoe het moet). Wederom gewoon een wapensmid neerzetten die iets van 10-15 zwaardjes maakt (Op fancy food gezet) en dan een legertje van 15 soldaten maken (8 musketiers). Dan kan je direct naar het midden doorstoten, de gebouwen daar upgraden, eventueel gebieden van je tegenstander afpakken en als belangrijkste: de veroveringsbonussen gebruiken om je eigen economie op te zetten.

Je zal trouwens zien dat level 9 lastiger is. Daar komt het wel op timing aan (in no-time is de handelspost afgesloten) en uiteindelijk wordt je tegenstander heel erg sterk. Op internet zie je eigenlijk over die level de meeste vragen verschijnen.

't spel leer ik steeds meer te waarderen. Het is zo mogelijk beter dan settlers 2, alleen jammer dat er zo weinig kaarten zijn (en de maximale overwinningspunten steeds vrij laag ligt).

[ Voor 17% gewijzigd door Delerium op 10-05-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Rudyyy schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:00:
Uitgespeeld op normal ! Lastig potje de laatste. Mijn tactiek is altijd zo snel mogelijk beginnen met traders, hierdoor kun je snel geld vangen, en bouw je snel je leger op. Maar daar komt wel bij kijken dat je dus ook voldoende jasjes moet hebben !

even een mooie screenshot gemaakt :)

[afbeelding]
Ha, grappig om te lezen :P . Ik heb net ook die map gespeeld maar ik heb het totaal anders aangepakt, zo snel mogelijk alles geresearched, zo ver tot de handels outpost landjepik gespeeld, daarna alles helemaal dicht getimmerd. Uiteindelijk het gehaald door VP's van abbey, handel, research vp (die je dus moet researchen), VP van meeste research, volcano quest, meeste geld, en meeste prestige.
Het potje moest ook niet veel langer duren, want hun legers werden wel heel groot :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Weet iemand of er al nieuwe drivers beschikbaar zijn voor videokaarten die niet goed met S7 samengaan? En is er daarnaast nog iemand die een keer zin heeft in een vriendschappelijk potje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kheb de nieuwste drivers van nvidia dat gaat eigenlijk prima, geen vastlopers oid gehad. het draait ook wel redelijk op mijn toch al oudere susteem: 8800gts, Athlon 5600+ x2, 2gb ram. kheb het spel op 1680x1050 met alles op hoog draaien. alleen het roteren gaat wat lastig, maar dat komt ook door de besturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Laatst online: 20-07-2023
Delerium schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:22:
't spel leer ik steeds meer te waarderen. Het is zo mogelijk beter dan settlers 2, alleen jammer dat er zo weinig kaarten zijn (en de maximale overwinningspunten steeds vrij laag ligt).
Het aantal overwinningspunten vind ik ook vrij laag, vooral als je in teams werkt is dat zo bereikt. Je kunt de kaarten wel customizen, en dan het aantal overwinningspunten opschroeven. Ik heb het laatst op 20 gezet, maar dat is wat overdreven, dan win je vrijwel alleen als je alle vijanden vernietigd. Die gecustomde maps kun je ook in multiplayer gebruiken, alleen kunnen andere spelers volgens mij niet zien wat er is aangepast. (zou ik dus niet accepteren met onbekende tegenstanders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Delerium schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:22:
Level 8 blijkt best makkelijk te zijn (als je weet hoe het moet). Wederom gewoon een wapensmid neerzetten die iets van 10-15 zwaardjes maakt (Op fancy food gezet) en dan een legertje van 15 soldaten maken (8 musketiers). Dan kan je direct naar het midden doorstoten, de gebouwen daar upgraden, eventueel gebieden van je tegenstander afpakken en als belangrijkste: de veroveringsbonussen gebruiken om je eigen economie op te zetten.

Je zal trouwens zien dat level 9 lastiger is. Daar komt het wel op timing aan (in no-time is de handelspost afgesloten) en uiteindelijk wordt je tegenstander heel erg sterk. Op internet zie je eigenlijk over die level de meeste vragen verschijnen.
Ikzelf had geen moeite met levels 7 en 8. Die heb ik beiden in één keer gehaald (op Normal). Maar level 9 heb ik nu al vijf keer gefaald. Eén keer was ik er HEEL dicht bij (heb ik op de vorige pagina al aangegeven). Heb het daarna nog twee keer opnieuw geprobeerd en beide keren liep het gewoon totaal niet.

Wat ik wel grappig vind is dat de AI helemaal niet volgens een vast patroon werkt. De AI reageert duidelijk op wat jij doet, ziet het als je een zwakke plek hebt en valt je daar op aan. Maakt het in deze campaign-missies wel uitdagender omdat de AI niet met een vast patroon werkt en het dus lastiger is om op z'n stappen te anticiperen.

In ieder geval ga ik level 9 niet op Easy spelen. Liever 10 keer mislukken op Normal dan hem op Easy halen. Het moet gewoon een keer lukken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
esvier schreef op maandag 03 mei 2010 @ 01:52:
Ik heb de game trouwens hier gekocht www.OnlineKeyStore.com. kost daar maar 15 euro.
Ik moest alleen daarna wel een "illegale" versie downloaden om de game te installeren.
Zojuist ook daar aangeschaft, voor €11.69 :D

Schijnbaar is de prijs verlaagd en ik vond nog een 10% kortingscoupon via google. Vanavond de illegale versie maar eens aanpassen naar een gewone versie.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 11-05-2010 10:01 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 12:50
Heb level 9 in 1x gehaald op normal, maar daar zag het er in het begin niet naar uit.

Was te veel gefocust op de technologie en had maar een leger van 5 :{
Op de een of andere manier toch de eerste aanval af weten te slaan en meteen alles geupgrade naar stenen omheining.
Toen rustig m'n leger opgebouwd, sneller kon niet want alles was al afgesloten :{

Ben in totaal meer dan 3 uur bezig geweest met dat level. Uiteindelijk slechts 1x aangevallen om het 5e punt te pakken (Veldmaarschalk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Destor schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:21:
[...]

Het aantal overwinningspunten vind ik ook vrij laag, vooral als je in teams werkt is dat zo bereikt. Je kunt de kaarten wel customizen, en dan het aantal overwinningspunten opschroeven. Ik heb het laatst op 20 gezet, maar dat is wat overdreven, dan win je vrijwel alleen als je alle vijanden vernietigd. Die gecustomde maps kun je ook in multiplayer gebruiken, alleen kunnen andere spelers volgens mij niet zien wat er is aangepast. (zou ik dus niet accepteren met onbekende tegenstanders)
Heb AMD op1920x1080 en kan 'm niet erg hoog draaien omdat hij nu maar op de helft van het geheugen kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goede strategie voor het laatste campaign level? De rest kwam ik goed door, maar bij deze ben ik nu al 5 keer verslagen. Zowel handel, militair en onderzoek strategie hebben gefaald. Ik weiger het in easy te spelen. Maar op een gegeven moment zijn hun legers te groot en spannen ze samen. Hellup
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik heb nog nooit een missie over moeten doen. Ik doe ze wel op normal en ik doe er ook aardig lang over maar hier is hoe ik het doe:
Zet direct basic fancy food, plank en steen productie op.
Enorm veel bier maken met een bakker erbij en bier verkopen en gebruiken voor clerics.
Enorm veel clerics maken met een kerk, alle sectoren in mijn regio innemen en zoveel mogelijk technologieën onderzoeken.

De tegenstander heeft in het begin niet vaak zoveel soldaten en dus maak ik zelf ook geen soldaten, wel voorzie ik elke grens sector van verdedigingswerken. Zo heb ik de kerk, technologie, metropool, zonnekoning, bankier en de keizer victorypoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Drumstick,
Zo zie je maar dat de AI afwisselend werkt. Bij mij hebben ze juist heel veel legers al in het begin en vallen ze met ze drieen aan. ZIj hebben dan ongeveer 40 legers. Daar kan ik niet tegenop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Proberen gebruik te maken van de speciale gebouwen in je map? Ik probeer altijd zo snel mogelijk een huurlingen leger te krijgen. Heb zelf altijd iets van 10 soldaten en heb geestelijken in de gebieden die ik versterkt heb met verdedigingswerken. Voordat ze bij de gebieden komen die ik in gebruik heb zijn ze die 40 man wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Het viel mij ook al op dat die church route idd the way to go lijkt. Ik wandel zo door al die mappen heen. Op de laatste map, werkt het wat minder, daar kan je weer makkelijk full options handelsgebouw gaan. Die laatste map draait bij mij echt voor geen meter trouwens, echt super traag, bij jullie ook?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
redfoxert schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:01:
[...]

Zojuist ook daar aangeschaft, voor €11.69 :D

Schijnbaar is de prijs verlaagd en ik vond nog een 10% kortingscoupon via google. Vanavond de illegale versie maar eens aanpassen naar een gewone versie.
bizar goedkoop, is dit een tijdelijke actie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:23:
Heeft iemand een goede strategie voor het laatste campaign level? De rest kwam ik goed door, maar bij deze ben ik nu al 5 keer verslagen. Zowel handel, militair en onderzoek strategie hebben gefaald. Ik weiger het in easy te spelen. Maar op een gegeven moment zijn hun legers te groot en spannen ze samen. Hellup
Rob
http://forums.ubi.com/eve...f/6061083365/m/9141029758

Staat hoe je alle campaign missies kan halen, is wel op easy maar de basisprincipe is bruikbaar op de andere moeilijkheidsgraden.

Ik ben zelf ook met de laatste campaign bezig, maar ik heb de achievement voor de 6e missie(100 years of peace) niet gekregen. Ook na opnieuw deze missie te halen krijg ik hem niet. Om de 2e keer alle victorypoints te krijgen heb ik o.a. degene uit de techtree onderzocht....volgens mij heb je ook deze nodig voor een achievement, maar de counter staat nog steeds op 0.
Ubisoft techsupport is ook niet bepaald behulpzaam....volgens hun zijn achievements game play issues en daar doen ze niks aan. Volgens mij is het unlocken van een achievement of beter gezegt het niet werken hiervan toch echt een technical issue en geen game play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb in dit topic al zoveel oplossingen gegeven dat ik voor mijzelf het gevoel heb het spel te verklappen. Maar een goede tip blijft altijd zoiets als: bouw wapensmid, geef deze worst. Maak 10 zwaarden. Bouw gelijktijdig kasteel, koop 7 musketiers en 3 piekeniers en je kan vrijwel elke outpost innemen die je tegenkomt. In de tussentijd kan je de rest van je economie opzetten (oa worst-productie aandacht geven) en van de veroveringsbonussen de boel opzetten. Ik ga vaak die bonussen omzetten in tools+worst zodat een toolsmid niet eens nodig is. En als je worstproductie op pijl is zou je bv afwisselend je steenhouwer en houtzagerij kunnen aanzetten.
Kom je te grenzen aan een buurman kan je 'm vaak nog platstampen ook, een leger van 14 man is bijna een uur lang het sterkste leger van het spel, voldoende om bv via technologie verdedigingsupgrades te halen.

* Delerium speelt de skirmishlevel op hard en wint wel eens met 13 punten.
Dan heb je de laatste 3 minuten de tijd om de alle punten tegelijk binnen te halen.

[edit]
Maar meer tips enzo kan ik altijd wel geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Heb Bootcamp er af gegooid, mn harde schijf in mn laptop begon wat vol te raken, dus nu maar hopen dat ie even goed draait onder OSX.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gister level 9 gehaald, best gemakkelijk level eigenlijk, in de eerste beurt had ik al een strategie bedacht, dus overnieuw begonnen met de juiste tactiek toen moet ik nog 1 overnieuw beginnen, maar dat was omdat ik iets vergeten was.

Net als de vorige levels is het vooral een kwestie van zo snel mogelijk de juiste dingen bouwen... zo had ik als eerste de abbey upgrade... dat is een relatief gemakkelijk overwinningspunt.

Die handelspost he bik ook geen militaire moeite voor gedaan,laat de vijand die maar houden ik kan het er prima zonder doen, kheb alleen wat naar links uitgebreid (maar 2 kampen), zodat ik beschikking had tot ijzer, kool en goud, en dat bleek genoeg te zijn.

kheb het iig gehaald met Abbey, sun king, banker, genius, fountain of knowledge

Wat ik sowieso in het begin altijd doe is zorgen da tik aardig bier productie heb, dus 2 of 3 bierbrouwerijen, en zorgend at er genoeg graan is wat niet opgaat aan molens. Dit bier verkoop ik dan voor goud, zodat er in het begin al wat geld binnenkomt (vaak duurt het even voordat je geld productie hebt) en je hebt altijd genoeg bier om monniken te trainen. Ik probeer ook zo snel mogelijk een kerk te bouwen zodat ik asap kan beginnen met researchen, ik die altijd die 2 army dingen onderin (geven elk +! prestige) en die ene bovenin die +2 prestige doet... als je dan wat door researched heb je alweer 1 victory punt binnen. Door op tijd een kerk te bouwen en upgraden en te gaan researchen kun je jezelf eigenlijk verzekeren van 2 victory points: Fountain of Knowledge en Sunking,

[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 15-05-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Great, heb je een spel wat je origineel zonder DVD kan spelen, blijft ie haken in de DVD speler en krijg ik hem er niet uit.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
kan je met 1 origineel spel met meerdere spelers multiplayer spelen? wat vroeger vaak het geval was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

vanmiddag level 10 en 11 gehaald, beide niet echt moeite mee gehad op medium.

level 11 was op het einde wel even spannend, we hadden beide 5 VP's, en ik zag dat hij voor banker ging (hij had toen 21 goud), dus ik snel 2 mints bijbouwen, tools op, paar tools kopen, toen was mijn kool op. had hij op een gegeven moment 25 goud dus countdown, ik nog zoveel mogelijk bier verkopen voor goud... met 27 goud kwam ik op voorsprong en toen dus gewonnen met de banker VP :P toen mijn geld productie beetje liep kon hij me niet meer inhalen ik eindigde na de 2,5 minuut countdown met 45g ofzo.

nu lvl 12 nog, die ziet er echt pittig uit :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 15-05-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk het laatste level gehaald in normaal, maar helaas krijg ik net als vele anderen geen punten. Hier is de strategie die werkte. Zorg dat je zo snel mogelijk 2 van de 3 vijanden uitgeschakeld. Begin met blauw. Ga bij de start meteen een vesting bouwen en 1 huis met wapensmid en later een muntenslager. Neem wat ornamenten zodat je meteen de verbetering vesting kunt nemen. Bouw snel een musketier en val meteen alle neutrale gebieden aan zodat je zo snel mogelijk bij blauw bent. Gebruik de veroveringsbonussen om je bouwvolumes te managen. Je zal merken dat blauw nog geen verdedigingswal heeft en makkelijk te verslaan is. Als je dit hebt gedaan ga dan meteen terug naar het middelste kamp en bouw een versterking. Nu zijn er alternatieven maar wat ik heb gedaan is eerst het kamp veilig stellen (met prestige punten stenen wal). Daarna snel richting geel via meest westelijke kamp. Geel is heel zwak en zal zich terugtrekken in een kamp. Nu kan je zorgen dat het leger en de hoofdstad van geel elkaar niet kunnen bereiken. Nu is geel uitgeschakeld. Nu eerst zorgen voor veel legers en groen zal je niet aanvallen. Dan volgens normale recept punten halen. Probeer zo lang mogelijk 0 overwinningspunten te houden omdat dit de speciale missies goedkoop houdt.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Heb ook ongeveer het bovenstaande gedaan net, heb wel ondertussen een handel en trui productie opgezet waardoor ik vrij snel 25 soldaten had plus een generaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 18:43

Cybje

First Post!

Kunnen jullie momenteel spelen? Ik krijg geen verbinding met de server via zowel Ziggo kabel, als Telfort UMTS.

Edit: en inmiddels doet-ie het weer. Een uur ofzo niet kunnen spelen :(

[ Voor 31% gewijzigd door Cybje op 16-05-2010 15:27 ]

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
ZpAz schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:42:
Great, heb je een spel wat je origineel zonder DVD kan spelen, blijft ie haken in de DVD speler en krijg ik hem er niet uit.... :/
Opnieuw opstarten en tijdens het opnieuw opstarten hem eruit halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 18:20
Ik wilde zojuist dit spel kopen en meteen maar eens aan de slag gaan met settlers 7 (Digitale aankoop dus). Maar na even een paar seconde op tweakers te hebben gekeken zie ik dat men niet zo blij is het met hun legale aankoop en liever verder gaan op de illegale mogelijkheid (omdat ze anders niet kunnen spelen). Aangezien het hier bij tweakers normaal niet over dit soort praktijken gaat nam ik maar even gauw aan dat het dus wel een serieus probleem is =)..

Maar mijn vraag is nu; hoe spelen jullie dan online? Dat lijkt me namelijk nogal een probleem als je het illegaal heb gedownload nietwaar? Ik wil het spel namelijk eigenlijk online spelen - gekocht of niet maakt me niet zoveel uit, als het maar online te spelen valt. Dus, weten jullie hiervoor de beste optie?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Je kunt de campagne spelen waarmee je vrij snel klaar bent waarna je S7 in de kast kunt leggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukesbury
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 13:32
daanoontje schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:22:
Maar na even een paar seconde op tweakers te hebben gekeken zie ik dat men niet zo blij is het met hun legale aankoop en liever verder gaan op de illegale mogelijkheid (omdat ze anders niet kunnen spelen).
Ik heb de legale boxed version gekocht en ben nog steeds tevreden met m'n aankoop. Het idee dat je permanent online moet zijn om te kunnen spelen is natuurlijk niet niets, maar heb er nog nooit last mee gehad. Ik kan me dus niet vinden in hetgeen er hier soms gepost wordt over onbeschikbaarheid van de servers.
Om die reden maak ik nog steeds gebruik van m'n legale versie! O-)

[ Voor 5% gewijzigd door dukesbury op 17-05-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-09 18:20
Uiteraard heb ik geen moeite met de legale versie.. graag zelfs =).. dan heb ik mijn collectie aan settlers ook weer een beetje gevuld. Het probleem is echter dat ik veel hoor dat je dan niet kan spelen, en dat vind ik zonde.. ik wil gewoon een beetje degelijk MP kunnen spelen, en vroeg me af of iemand daar al verder mee was dan ik.. En al een degelijke oplossing had gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Rockvee2 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Opnieuw opstarten en tijdens het opnieuw opstarten hem eruit halen??
Al geprobeerd, werkte helaas niet. Maar na twee dagen weer eens geprobeerd, en toen ging hij er ineens wel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Praat iedereen nou alleen over de singleplayer terwijl dit spel als MP bedoeld was? Post is wat MP ervaringen ;) of kan ik beter colonisten van katan blijven doen :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

SaphuA schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 01:06:
Ik merk dat mijn mensjes soms vastlopen en gewoon een taak niet uitvoeren, hebben meer mensen hier last van?

Ik merk het voornamelijk wanneer ik een redelijke queue van te bouwen gebouwen heb staan. Er wordt dan gewoon een tijdje niets gebouwd. Als ik dan mijn game op sla en vervolgens weer laad gebeurt het soms dat een van deze gebouwen wel wordt opgepikt.

Er frustrerend.
Dit heb ik dus ook met enige regelmaat. Volgens mij komt het omdat je bijv. je kerk naar een Abbey wilt upgraden maar je mist alleen het ijzer nog. Vervolgens worden je bakker en woodcutter (of whatever) die maar een paar planken/stenen nodig hebben ook niet meer gebouwd.
Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Is het niet zo, dat als je een bijv. een abbey wilt bouwen daar een bouwer aan geassigned wordt of er nou materialen zijn of niet. Dus als je meer dan 3 gebouwen bouwt en je hebt maar 3 builders dan krijgen de eerste 3 een builder en worden de latere pas gebouwd als de eerste 3 af zijn. Om dit te voorkomen kan je dus een constructor bij bouwen.
Je ziet het effect ook optreden als bouwers een tering eind moeten lopen om te bouwen, dan loopt ook alles vast, dat is het nut van de constructor.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

I think you're right sir! Had ik ook zelf kunnen verzinnen.
Gelukkig kwam ik er bij het 1-na laatste level achter dat je de bouw van elk gebouw kunt pauzeren in het Logistics panel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Welke multiplayer maps spelen jullie het liefst? Vind de Crow's nest het meest uitdagend met 4 spelers.

Wat mij vaak opvalt is dat mensen gaan vertrekken zodra ze aan het verliezen zijn, of het te lang duurt. ik geef toe dat ik ook maximaal een 1,5uur aan een multiplayer potje wil deelnemen, vind ik persoonlijk lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:55
Mon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:15:
I think you're right sir! Had ik ook zelf kunnen verzinnen.
Gelukkig kwam ik er bij het 1-na laatste level achter dat je de bouw van elk gebouw kunt pauzeren in het Logistics panel :P
je kan ook gewoon de build que veranderen.
le sleept dan de gebouwen die een hogere prio hebben naar voren en dan lukt het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ozziestroker1 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:09:
je kan ook gewoon de build que veranderen.
le sleept dan de gebouwen die een hogere prio hebben naar voren en dan lukt het ook.
Inderdaad, zo doe ik het ook altijd. Wanneer ik het gevoel heb dat dingen niet doorlopen dan kijk ik in de Logistics panel en ga slepen met gebouwen in de queue. Bv. upgrades waar ik de grondstoffen ff niet beschikbaar heb zet ik dan achteraan in de queue zodat de andere bouwopdrachten door kunnen gaan.

Overigens heb ik bij m'n laatste game voor het eerst ook extra constructors gebouwd, in sectoren waar ik van plan was een hoop te gaan bouwen. Zo'n constructor gebouwtje kost maar 1 'planken' maar levert wel extra builders op en dat scheelt! Vooral ook omdat ze dan niet zo ver hoeven te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:58

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik heb een klein vraagje over de game performance op mijn pc. Kleinere kaarten (max 3 personen) loopt voldoende goed (met alle settings op laag). Grotere kaarten beginnen na een minuut of 10 te stotteren, voor mij onspeelbaar. Mijn systeem is een intel e6400, 3gb geheugen en Nvidia 7300GT 256MB. Ik gok zelf dat mijn 3d kaart niet voldoende is, een upgrade hiervoor zou bijna niets kosten maar ik zou het toch even hier willen navragen :-) Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
SaphuA schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 01:06:
Ik merk dat mijn mensjes soms vastlopen en gewoon een taak niet uitvoeren, hebben meer mensen hier last van?

Ik merk het voornamelijk wanneer ik een redelijke queue van te bouwen gebouwen heb staan. Er wordt dan gewoon een tijdje niets gebouwd. Als ik dan mijn game op sla en vervolgens weer laad gebeurt het soms dat een van deze gebouwen wel wordt opgepikt.

Er frustrerend.
Ik weet precies wat het probleem is :)

Teveel dingen in een Que..
Upgrade's nieuwe gebouwen etc. Probeer dat te minimalizeren en stapje voor stapje te bouwen dus niet in eens 25 nieuwe dingen maar middle dat tot er 5klaar zijn en dan de volgende.

Had precies het zelfde nadat ik 4/5 van de kaart had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
OF neem de prestige beloning Aannemer en bouw meer aannemers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
swtimmer schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:57:
Ik heb een klein vraagje over de game performance op mijn pc. Kleinere kaarten (max 3 personen) loopt voldoende goed (met alle settings op laag). Grotere kaarten beginnen na een minuut of 10 te stotteren, voor mij onspeelbaar. Mijn systeem is een intel e6400, 3gb geheugen en Nvidia 7300GT 256MB. Ik gok zelf dat mijn 3d kaart niet voldoende is, een upgrade hiervoor zou bijna niets kosten maar ik zou het toch even hier willen navragen :-) Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Als ik bij de systeem requirements voor Settlers 7 kijk dan is je grafische kaart het onderdeel dat niet voldoet. Bij de system requirements zie ik de volgende vereisten voor grafische kaart:

Supported Graphics Cards:

* NVIDIA GeForce 7900 / 8 / 9 / GT / GTS / GTX series
* ATI Radeon X1900 / HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 series

Een betere grafische kaart dan de 7300GT lijkt mij dus de aangewezen oplossing voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Haay schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:45:
[...]

Als ik bij de systeem requirements voor Settlers 7 kijk dan is je grafische kaart het onderdeel dat niet voldoet. Bij de system requirements zie ik de volgende vereisten voor grafische kaart:

Supported Graphics Cards:

* NVIDIA GeForce 7900 / 8 / 9 / GT / GTS / GTX series
* ATI Radeon X1900 / HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 series

Een betere grafische kaart dan de 7300GT lijkt mij dus de aangewezen oplossing voor jou.
Hier ging ik zelf ook al vanuit. Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier in dit topic gebruikt maakte van een budget vga kaart welke die ook aanraad. PC wordt praktisch niet gebruikt voor gamen, alleen dus soms een RTS waar me het grafische allemaal nog niet zo heel veel uitmaakt, zolang het maar niet stottert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die DRM toch echt wel jammer. Ik heb deel 3 en 4 met veel plezier gespeeld was eigenlijk wel weer eens aan zo'n soort spel toe, maar als het zo moet hoeft het niet van mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Hi ik weet het niet of dat mag. Maar ik heb dit spel een maand geleden gekocht en maar 1 keer gespeeld. Helaas heb ik geen tijd meer om dat te doen. Mocht iemand dit van mij willen overnemen hoor ik het via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hoe zit het met de online community in deze game? is deze groot en levendig? of is het niet meer de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Imperium schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:52:
Hoe zit het met de online community in deze game? is deze groot en levendig? of is het niet meer de moeite?
Er is meestal wel een sessie waar je mee kan doen, maar verwacht niet dat je kan kiezen tussen 10 games, meestal zijn het er 2 of 3 :)

Hieronder de patch notes die eind deze week uitkomt :)

Patch 1.05

Ubi Soft Support Team:

Improvements

• Event sectors for which players have gained free passage (by finishing quests) are now indicated on the overview map by a free passage icon
• Added a warning icon to construction buildings whose constructor cannot spawn due to a missing tool
• Added a warning icon to special buildings where training stalls due to population or army limit
• The handling of the logistics menu has been improved. A left click on a task will now open a context menu which allows the player to move the task to the front of the panel, pause it or cancel it altogether
• Added information about the player's position as well as improved navigation options to the leader board screen

Bug Fixes

• Fixed a concurrency issue during account authentication (first login)
• Fixed various random crashes
• Fixed a rare crash when activating the earthquake
• Fixed a bug that prevented achievements from being unlocked
• Fixed a possible exploit with retreating armies delaying the conquest of a sector
• Fixed a bug with the calculation of coins rewarded for completing a map
• Fixed a bug with player profile points being reset
• Blazing Heat: Adjusted amount of units in a neutral sector

New Content

• Enjoy the sixth and eighth campaign map optimized for skirmish and multiplayer:

Wolffelden

The Land of Wolffelden is surrounded by huge river streams and mighty waterfall cascades. Two rulers with different starting conditions want to gain control over this rich and fertile land. On top of a high plateau you can find an old town, overlooking the wide river streams and offering a Victory Point. When you dare to enter the enchanted forest, the mighty werewolf residing inside, may be useful on your path to victory. At the riverbank you can find the two ports. Choose your tactic wisely, depending on your starting position, which may favor a certain strategy.

Sandbeken

Three rivals compete in the domain of Sandbeken. It may be beneficial to choose your strategy wisely depending on your starting position. Thick vapor is ascending from the central misty swamp and spreading out to the surrounding lush meadows. It may be key to your success, when you accomplish to cross the misty swamp or gain access to the connecting sector inside the swamp area. There are two further town sectors, which have tactical value and offer victory points. There is a river port in the north and a marketplace in the southern hills, which offer rich trades.

Bron: Duitse Ubisoft forum
http://forums-de.ubi.com/...8?r=2051082568#2051082568

[ Voor 39% gewijzigd door Rockvee2 op 02-06-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Rockvee2 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:01:
[...]

Er is meestal wel een sessie waar je mee kan doen, maar verwacht niet dat je kan kiezen tussen 10 games, meestal zijn het er 2 of 3 :)

-knip-
3 sessies maar? Dat valt dan even vies tegen of niet dan?

[ Voor 81% gewijzigd door Imperium op 02-06-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Zodra een sessie is gestart, is deze niet zichtbaar meer bij Multiplayer. Zodra ik een sessie start, komen er al razend snel mensen bij, en kun je binnen een minuut een potje spelen :)

Oh gaaf dat ze zo goed bezig zijn met de patches ! Vind dit spel nog steeds erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockie1978
  • Laatst online: 22-05-2024
pff heerlijk spel maar wat is die laatste missie irritant zeg :-) heb al meerdere keren geprobeerd en meerdere strategieen gebrobeerd uit dit en andere forums, maar kom er niet voorbij :( Iemand nog een winnende strategie in de aanbieding? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

In dit topic heb ik meerdere dingen zien langskomen. Het staat je vrij om even wat terug te bladeren of te zoeken op laatste missie:

[ Voor 56% gewijzigd door Delerium op 04-06-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Mooi van die patch, wat meer maps is nooit weg (vind het eigenlijk schrikbarend hoe weinig kaarten er zijn, volgens mij zaten er zelfs in Settlers 2 al meer kaarten :S)

Maken veel mensen hier eigenlijk gebruik van die speciale missies om een victory point te halen (bijv reparatie van roof)? In de potjes die ik speel is het aantal punten eigenlijk te laag om dat soort dure punten nodig te hebben....

[ Voor 41% gewijzigd door swtimmer op 04-06-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik gebruik soms wel de missies in skirmish, zoals dat mijn werknemers geen gereedschappen meer nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Laatst online: 04-09 17:06
Sinds de laatste patch kan ik met 1 account niet meer inloggen ( ik heb 2 versies van settlers 7; 1 retail en 1 digitale distrib), de ubisoft gamelauncher blijft vragen om de cd key te registreren.
Als ik deze dan heb ingevoerd geeft de gamelauncher aan dat de key al in gebruik is! :?

Heeft iemand anders dit al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
BlauweAap schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:05:
Sinds de laatste patch kan ik met 1 account niet meer inloggen ( ik heb 2 versies van settlers 7; 1 retail en 1 digitale distrib), de ubisoft gamelauncher blijft vragen om de cd key te registreren.
Als ik deze dan heb ingevoerd geeft de gamelauncher aan dat de key al in gebruik is! :?

Heeft iemand anders dit al meegemaakt?
met welke kan je niet meer inloggen?

met digitale distrib bedoel je een key gekocht ergens op een website zoals g2play.net ( grijs gebied van kopen van keys) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 17:09:
[...]

met welke kan je niet meer inloggen?

met digitale distrib bedoel je een key gekocht ergens op een website zoals g2play.net ( grijs gebied van kopen van keys) ?
Misschien een beetje naief, hierzo: keystore.nl.
Had op het moment snel een 2e spel nodig en heb dit uitgeprobeert. Deed het wel volledig, tot na de laatste patch :'(

Het ziet er zo betrouwbaar uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik vertrouw zelf zulke sites niet maar moest je van keystore.nl je logingegevens geven aan hun? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
Rockvee2 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:18:
Ik vertrouw zelf zulke sites niet maar moest je van keystore.nl je logingegevens geven aan hun? :)
Nee, je login gegevens hoef je niet te geven.

Je krijgt een cd-key opgestuurd via de mail (errug snel ook btw).
Er schijnen wel meer mensen dit probleem te hebben (ook retail versies) volgens het forum van settlers 7, al is dit volgens blue byte een klein percentage (zeggen ze). De Dev's die de Ubi launcher beheren zijn nu aan het bekijken wat er nou precies gebeurt is sinds de laatste patch.

Edit: De keystore heeft me een nieuwe key aangeboden! is toch wel netjes van ze!!

[ Voor 6% gewijzigd door BlauweAap op 06-06-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ben een beetje uitgespeeld. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Al de 2 nieuwe mappen in skirmish/multiplayer gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of de beveiliging ook van toepassing is als het spel via Steam wordt gekocht? (Dit staat er nergens duidelijk bij.)

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 16:42:
Weet iemand toevallig of de beveiliging ook van toepassing is als het spel via Steam wordt gekocht? (Dit staat er nergens duidelijk bij.)

Bedankt alvast.
Ja, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, oké; jammer. Bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Uitgespeeld? Met Multiplayer raak je nooit uitgespeeld :D. Zolang je spannende matches hebt..
Had gister gekeken hoeveel FPS ik zou hebben met fraps, 34 fps gemiddeld. Met een GF260GTX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Rudyyy schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:32:
[...]

Uitgespeeld? Met Multiplayer raak je nooit uitgespeeld :D. Zolang je spannende matches hebt..
Had gister gekeken hoeveel FPS ik zou hebben met fraps, 34 fps gemiddeld. Met een GF260GTX.
Bij mij is het niks aan, de meeste tegenstanders die verlaten het potje op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Dat is wel vaak zo ja, of direct al in het begin. Dan ontstaat er een grote 'lag' moet je even wachten en kun je verder spelen. Voeg me anders ff toe op Rudy(roediej), misschien kunnen we een potje Settlers 7 doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swtimmer schreef op maandag 31 mei 2010 @ 01:37:
[...]

Hier ging ik zelf ook al vanuit. Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier in dit topic gebruikt maakte van een budget vga kaart welke die ook aanraad. PC wordt praktisch niet gebruikt voor gamen, alleen dus soms een RTS waar me het grafische allemaal nog niet zo heel veel uitmaakt, zolang het maar niet stottert....
Is die 7300gt van jouw passief gekoeld? Ben benieuwd welke kaart je gaat halen aangezien ik eenzelfde heb en ook maar eens moet upgraden.

Ontopic: Het spel even uitgeprobeerd. Het oorlog voeren vond ik ouderwets matig (lvl 1 en 2). En ik kan me niet voorstellen dat dit spel een interessante mp heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Kreeg van mijn virusscanner (nod32) de melding dat hij een virus had gevonden. Dus ik klik op verwijderen, even later probeer ik S7 op te starten, blijkt dat hij ubi launcher heeft verwijderd. :') Nu zegt een foutmelding dat ik S7 moet herinstalleren. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drumstickNL schreef op zondag 13 juni 2010 @ 21:38:
Kreeg van mijn virusscanner (nod32) de melding dat hij een virus had gevonden. Dus ik klik op verwijderen, even later probeer ik S7 op te starten, blijkt dat hij ubi launcher heeft verwijderd. :') Nu zegt een foutmelding dat ik S7 moet herinstalleren. :{
Legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het niet >:) heb hier het zelfde probleem namelijk :9
Gewoon scanner uitzetten helpt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Zeker, ik gaf al eerder aan ook multiplayer te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o bij deze vergeet mijn reactie *haha* :D
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
Discussie over DRM mag in Game piraterij: De harde cijfers.