Nu kan je hem voor 20 euro oppikken bij Bartsmit/Intertoys
Net Confederation of Faith van de Chronicles of Tandria uitgespeeld. Da's de eerste keer in de Settlers-reeks dat ik 5-6 pogingen nodig heb om een wedstrijdje te winnen. Als je niet supersnel bent kan je het schudden, terwijl ik liefst rustig speel 
spoiler:
Trouwens: op 't einde moet je 500 goud doneren. Het heeft denk ik een half uur op dubbele snelheid geduurd om 500 stuks naar de Export Office te verslepen 

Ik heb een vraag: Ik ben ook van plan Settlers 7 te gaan kopen. Echter heb ik over een maand een Mac staan en wil het dus eigenlijk op de mac gaan spelen. Normaal koop ik de meeste spellen via Steam en zie daar alleen de Windows versie staan terwijl ik heb begrepen dat als je Settlers 7 in de "normale" box koopt dat je een installer heb voor zowel windows als osx ?
Heeft hier iemand ervaring met het spelen van dit spel op de Mac en of het via Steam aan te kopen is?
Heeft hier iemand ervaring met het spelen van dit spel op de Mac en of het via Steam aan te kopen is?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Anoniem: 229864
Toevallig. Ik ben ik dus ook net aan het twijfelen over de aanschaf van Settlers 7 voor mijn macbook.
Mijn vragen zijn:
-Hoe speelt het op de macbook? Iemand ervaringen? (of iMac?)
-Hoe is de herspeelbaarheid? Dit topic is nu aardig rustig dus het lijkt alsof iedereen er al weer mee gestopt is?
-Er is een gold edition, waarbij je ook al wat DLC's krijgt. Is dat de moeite waard of kan ik beter gewoon de standaard versie kopen en dan nog kijken of ik die DLC's er later nog bijkoop?
De vraag is ook nog even waar ze dit spel nog verkopen in de (fysieke) winkels.. iemand enig idee?
Mijn vragen zijn:
-Hoe speelt het op de macbook? Iemand ervaringen? (of iMac?)
-Hoe is de herspeelbaarheid? Dit topic is nu aardig rustig dus het lijkt alsof iedereen er al weer mee gestopt is?
-Er is een gold edition, waarbij je ook al wat DLC's krijgt. Is dat de moeite waard of kan ik beter gewoon de standaard versie kopen en dan nog kijken of ik die DLC's er later nog bijkoop?
De vraag is ook nog even waar ze dit spel nog verkopen in de (fysieke) winkels.. iemand enig idee?
Weet iemand of als je de Settlers 7: gold edition koopt (waar dlc 1 t/m 3 al inzitten) je huidige installatie van Settlers moet deinstalleren en dan vanaf die disc opnieuw moet installeren? (bezit de officiële settlers al vanaf dag 1).
Op Amazon.co.uk is de gold versie 11 pound en dat terwijl alleen de 3e dlc al via de ubishop 15 euro kost.
Alleen ik vraag mij af of de (Engelse) gold editie ook in het Nederlands te spelen is...? Dat doe ik nu namelijk wel.
Op Amazon.co.uk is de gold versie 11 pound en dat terwijl alleen de 3e dlc al via de ubishop 15 euro kost.
Alleen ik vraag mij af of de (Engelse) gold editie ook in het Nederlands te spelen is...? Dat doe ik nu namelijk wel.
Afgelopen week de gold edition gekocht, maar ik krijg hem niet aan de gang. Ik probeer hem te spelen op mijn laptop met een i7-720QM, ATI 5650, 4GB geheugen en Vertex 2 SSD. Ik verwachte niet dat ik het op max quality kon spelen ofzo. Maar zelfs met alles op de laagste settings speelt het op 1 frame per seconde ofzow.. Zelfs de filmpjes (zoals het splashscreen van ubisoft) loopt gewoon niet soepel..
Het vreemde is dat ik games als The Rift, World of Warcraft, Anno 1404, Sims Medivals, etc allemaal op medium of high settings kan spelen zonder problemen, dus ik had verwacht deze game iig wel te kunnen spelen. Weet iemand of hier iets van bekend is? Ik had al proberen te google'n maar ik kan niet echt iets vinden..
Het vreemde is dat ik games als The Rift, World of Warcraft, Anno 1404, Sims Medivals, etc allemaal op medium of high settings kan spelen zonder problemen, dus ik had verwacht deze game iig wel te kunnen spelen. Weet iemand of hier iets van bekend is? Ik had al proberen te google'n maar ik kan niet echt iets vinden..
Currently playing: MTG Arena (PC)
Gister geïnstalleerd, vandaag kan ik al niet meer inloggen. Wat een drama met die ubisoft.
Ik krijg met m'n 2008 desktop de game gister prima aan de praat en alles op hoogste settings. 1900x1200
QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 940, 3000 MHz, 4GB RAM, ATI Radeon HD 4870 (1GB) op win7(64bit)
Zou dus denken dat ie bij jou wel zou moeten draaien. Misschien een probleem met de ssd? Of had je toevallig een virusscanner actief draaien in de achtergrond?
Ik krijg met m'n 2008 desktop de game gister prima aan de praat en alles op hoogste settings. 1900x1200
QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 940, 3000 MHz, 4GB RAM, ATI Radeon HD 4870 (1GB) op win7(64bit)
Zou dus denken dat ie bij jou wel zou moeten draaien. Misschien een probleem met de ssd? Of had je toevallig een virusscanner actief draaien in de achtergrond?
[ Voor 1% gewijzigd door rockhopper op 22-09-2011 21:27 . Reden: layout wijziging, resolutie toegevoegd ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Na een paar maanden niet spelen heb ik gisteren Settlers ook weer geinstalleerd. Mijn hardware is in de tussentijd wat gewijzigd, maar andere games werken prima terwijl Settlers na een paar minuten artifacts vertoond en dan snel crashed. Met mijn oude setup heb ik het spel zonder problemen uitgespeeld.
Grafische kaart (560Ti) draait gewoon @stock speeds.
Kan dit een hardware issue zijn, iets anders?
Anoniem: 263284
Zelfde probleem hier, ook met een 560tiMon schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:19:
Na een paar maanden niet spelen heb ik gisteren Settlers ook weer geinstalleerd. Mijn hardware is in de tussentijd wat gewijzigd, maar andere games werken prima terwijl Settlers na een paar minuten artifacts vertoond en dan snel crashed. Met mijn oude setup heb ik het spel zonder problemen uitgespeeld.
Na veel zoeken heb ik wat meer posts gevonden, oa op het Ubisoft forum. Blijkbaar is er niets aan te doen.
Enige wat bij mij hielp was alttabben zodra je artifacts begint te zien, erg lelijke workaround.
Verder blijkt, zoals ik inmiddels van Ubi gewend ben (Splinter Cell), coop spelen gewoon niet mogelijk te zijn dus waarschijnlijk gaat deze game binnen een week naar aankoop richting het verdoemhoekje, helaas
Enige wat bij mij hielp was alttabben zodra je artifacts begint te zien, erg lelijke workaround.
Verder blijkt, zoals ik inmiddels van Ubi gewend ben (Splinter Cell), coop spelen gewoon niet mogelijk te zijn dus waarschijnlijk gaat deze game binnen een week naar aankoop richting het verdoemhoekje, helaas
De nieuwe beta drivers van nvidia 290.36 hebben inmiddels alle artifacts en crashes bij mij opgelost!
Hoewel ik altijd een fan was van de oude Settlers spellen heb ik deze altijd overgeslagen. Toevallig zag ik dat bij Bol.com de gold edition voor ongeveer 12 euro te koop was! Met alle DLC er bij. Meteen maar 3 exemplaren besteld en dan met een paar vrienden online spelen als dat een beetje werkt!
Meer mensen last met het spelen van Settlers met de melding dat de service niet beschikbaar is?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat had ik zaterdag ook maar volgens mij doet hij het nu weer.
-edit- Bij Driver SF deed uPlay het ook niet
-edit- Bij Driver SF deed uPlay het ook niet
[ Voor 27% gewijzigd door Xephasis op 09-01-2012 18:24 ]
vanaf vandaag is de settlers online beta van start gegaan! gratis aanmelden met je uplay account
Link voor de volledigheidthvers schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:11:
vanaf vandaag is de settlers online beta van start gegaan! gratis aanmelden met je uplay account
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hoezo vanaf vandaag? De duitse versie is al meer dan een half jaar online, en de engelse versie +- 2 maanden
Your lack of planning is not my emergency
Het is nu in open beta, en was closed beta begreep ik?
lekker dacht laat ik settlers7 weer eens installeren. maar eerst ALLE patches in volgorde erop zetten 
hij is klaar. Maar dit k*t spel werkt niet meer onder Mac Lion

hij is klaar. Maar dit k*t spel werkt niet meer onder Mac Lion
[ Voor 25% gewijzigd door matty___ op 14-01-2012 17:53 ]
Anoniem: 318891
Hmmm, ik heb het spel net besteld via bol.com (had nog een cadeaukaart van 15E liggen).
Nu vroeg ik me af: Kan je dit spel installeren zonder de dvd? Ik bedoel, cd-key registreren bij Ubisoft en dan via hun downloaden ofzo? Ik heb namelijk geen DVD drive in m'n pc... en heb niet echt zin om er weer eentje in te zetten alleen voor 1 spel
Nu vroeg ik me af: Kan je dit spel installeren zonder de dvd? Ik bedoel, cd-key registreren bij Ubisoft en dan via hun downloaden ofzo? Ik heb namelijk geen DVD drive in m'n pc... en heb niet echt zin om er weer eentje in te zetten alleen voor 1 spel
Ik heb de download versie die gespeeld kan worden zonder DVD... Ik weet niet of het ook met de DVD versie kan.
Weet iemand toevallig of er een manier is om de settings hoger te krijgen dan de max die het menu toe laat?
Ik heb een veel snellere bak dan deze game nodig heeft en op 1920x1200 is goed te zien dat textures en objecten eigenlijk al te dichtbij switchen naar lagere kwaliteit. Zou dus leuk zijn als ik dat ergens kon modden dat ie op grotere afstand de hoogste LoD blijft gebruiken.
Ik heb een veel snellere bak dan deze game nodig heeft en op 1920x1200 is goed te zien dat textures en objecten eigenlijk al te dichtbij switchen naar lagere kwaliteit. Zou dus leuk zijn als ik dat ergens kon modden dat ie op grotere afstand de hoogste LoD blijft gebruiken.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
echt kut ubisoft. in het menu staat dat ik online ben maar als ik dan een game begin wil die verbinding maken met iets dat niet lukt waar ik niet kan spelen.
ik heb gvd betaalt voor dit spel maar ik kan het amper spelen door die kut beveiligingen.
ik heb gvd betaalt voor dit spel maar ik kan het amper spelen door die kut beveiligingen.
Heb je ook niet meer nodig na installatie.Anoniem: 318891 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:41:
Hmmm, ik heb het spel net besteld via bol.com (had nog een cadeaukaart van 15E liggen).
Een vraagje.
Ik wil S7 graag installeren naar een andere laptop, staan de dlc na installatie er weer op?
Ik wil S7 graag installeren naar een andere laptop, staan de dlc na installatie er weer op?
Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD GF615M-P33 (MS-7597)
Chipset : nVidia GeForce 6100V
Processor : AMD Athlon II X2 240 @ 2800MHz
Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 (Microsoft Corporation - WDDM)
Harde Schijf : Western Digital WD64 00AACS-00D6B SCSI Disk Device (640GB)
DVD-Rom Station : Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S223B
Monitor Type : Acer P221W - 22 inches
Netwerkkaart : NVIDIA nForce Networking Controller
Besturingssysteem : Windows 7 Professional Professional Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (32-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 3.3 AAN 7.9
Ik heb S7, maar hij schokt. Waar kan dat aan liggen?
Besturingssysteem : Windows 7 Professional Professional Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (32-bit)
cpu en/of videokaart?joostbosmans schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:36:
Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD GF615M-P33 (MS-7597)
het is vooral je VGA kaart waar dit aan ligt. het is een zeer oude onboard Nvidia Gpu die als zeer traag te boek staat
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Valt de melding dat het spel gewoon niet werkt ook onder drm discussie?
Althans.... Ik ben al een middagje bezig dit spel te installeren, maar het wil maar niet lukken.
Uiteindelijk alles op mijn vertex 2 gezet (data3.cab wilde alleen niet) en het spel geïnstalleerd door de data3.cab error te negeren.
Spel gestart maar het enige wat ik krijg is een opstartmuziekje en een zwart scherm
. Niet eens een foutmelding.
edit: opgelost.
Bleek een brakke CD-rom driver te zijn. Bij mijn vriendin d'r laptop deed ie het wel. Wel vreemd dat ie dan telkens op het zelfde punt blijft hangen....
Ben hem nu aan het spelen, maar ik kan de settings best hoog zetten.
Mijn videokaart is een Nvidia 9600M GT maar dan met 512 MB DDR2 geheugen i.p.v. DDR3 (HP versie)
Dat had ik niet meer verwacht nadat ik de berichten las over de zware graphics van het spel.
Uiteraard draai ik op de laatste stabiele driver: 301.42
Althans.... Ik ben al een middagje bezig dit spel te installeren, maar het wil maar niet lukken.
Uiteindelijk alles op mijn vertex 2 gezet (data3.cab wilde alleen niet) en het spel geïnstalleerd door de data3.cab error te negeren.
Spel gestart maar het enige wat ik krijg is een opstartmuziekje en een zwart scherm
edit: opgelost.
Bleek een brakke CD-rom driver te zijn. Bij mijn vriendin d'r laptop deed ie het wel. Wel vreemd dat ie dan telkens op het zelfde punt blijft hangen....
Ben hem nu aan het spelen, maar ik kan de settings best hoog zetten.
Mijn videokaart is een Nvidia 9600M GT maar dan met 512 MB DDR2 geheugen i.p.v. DDR3 (HP versie)
Dat had ik niet meer verwacht nadat ik de berichten las over de zware graphics van het spel.
Uiteraard draai ik op de laatste stabiele driver: 301.42
[ Voor 37% gewijzigd door Lothlórien op 22-08-2012 15:13 ]
Is er een rede dat ik in de Steam store deze game nergens meer kan vinden voor MAC...
Na heel wat zoeken heeft hij er wel degelijk ingestaan, maar er zijn enkel nog wat screenshots van te vinden...
Ik kan hem wel via "gamersgate" bestellen... maar dat ken ik niet, en ben nogal Steam fan als het hier op aankomt.
Na heel wat zoeken heeft hij er wel degelijk ingestaan, maar er zijn enkel nog wat screenshots van te vinden...
Ik kan hem wel via "gamersgate" bestellen... maar dat ken ik niet, en ben nogal Steam fan als het hier op aankomt.
FreeReef.nl
Ey Mastermind, werkt settlers 4 multiplayer nog goed? Ik heb dit heel vaak gespeeld via hamachi, alleen bij grote gevechten ging hij vrijwel altijd out of syncMastermind-- schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:04:
Ach, je hebt helemaal gelijk Dakreal. Maar bij onze lokale gameshop was hij even duur. Bij de gameshop in de stad was hij zelfs €5 duurder, dus toen toch maar voor Steam gegaan.
Hop en we zijn verslaafd... Als hulpje-gamemaker (beetje mee hobbyen met vrienden) was dit een werkelijke gewaarwording. Wat een bijzonder spel.
Het overwinnen met gebieden ligt me niet zo, maar de hele game is zo goed in elkaar gezet, en ziet er zo "koddig" uit dat ik gewoon verslaafd ben....
Ik kan me niet herinneren dat ik onlangs zo een leuke complete game ben tegen gekomen.
Pittig mag je het best noemen... op "normaal" start ik de map toch een keer of 4 voordat ik een idee heb van hoe ik het aanpak. Je moet even de triggers leren kennen, dan loop je er aardig doorheen.
Een tacktiek die bij mij lijkt te werken. Is als allereerst 1 extra prestige's punt halen zodat je een niveau stijgt en de kerk kunt kopen. Dus eerst 2 monumenten bouwen en dan meteen de kerk. NIKS anders!!! Want anders word de kerk niet gebouwd. Is de kerk klaar, dan een boerderij met 3x graan en een huis met 3x brewery.. En als een gek novices gaan maken om research te unlocken. Ik maak er meestal 40 of meer om zo gebieden te openen en alles te researchen... Ik vind het lame dat ik een research punt niet meer terug kan veroveren, dus dan maar alles eerst zelf researchen.
Vervolgens bouw je goud op door deze te stimuleren met voedsel, en daar maak je een leger van. Met dat leger bescherm je meestal de 2 of 3 belangrijkste punten om je heen, en dan ga je op je gemak je hele dorp opbouwen.
Zo heb ik alle levels van de campaign uitgespeeld... Als ik 1x oorlog heb gevoerd is het veel... Op "normal" kun je de hele game uitspelen zonder actief je tegenstander aan te vallen. Het laatste level is dan iets moeilijk omdat je heel snel moet zijn... maar ook die heb ik gewonnen zonder actieve aanval.
Campaing uitgespeeld betekend bij mij altijd wiki lezen... en inderdaad het blijkt dat ik de helft van de opties nog niet kenden.. dus mogen we de campaing nu op "hard" gaan doen incl geleerde tips..
Het overwinnen met gebieden ligt me niet zo, maar de hele game is zo goed in elkaar gezet, en ziet er zo "koddig" uit dat ik gewoon verslaafd ben....
Ik kan me niet herinneren dat ik onlangs zo een leuke complete game ben tegen gekomen.
Pittig mag je het best noemen... op "normaal" start ik de map toch een keer of 4 voordat ik een idee heb van hoe ik het aanpak. Je moet even de triggers leren kennen, dan loop je er aardig doorheen.
Een tacktiek die bij mij lijkt te werken. Is als allereerst 1 extra prestige's punt halen zodat je een niveau stijgt en de kerk kunt kopen. Dus eerst 2 monumenten bouwen en dan meteen de kerk. NIKS anders!!! Want anders word de kerk niet gebouwd. Is de kerk klaar, dan een boerderij met 3x graan en een huis met 3x brewery.. En als een gek novices gaan maken om research te unlocken. Ik maak er meestal 40 of meer om zo gebieden te openen en alles te researchen... Ik vind het lame dat ik een research punt niet meer terug kan veroveren, dus dan maar alles eerst zelf researchen.
Vervolgens bouw je goud op door deze te stimuleren met voedsel, en daar maak je een leger van. Met dat leger bescherm je meestal de 2 of 3 belangrijkste punten om je heen, en dan ga je op je gemak je hele dorp opbouwen.
Zo heb ik alle levels van de campaign uitgespeeld... Als ik 1x oorlog heb gevoerd is het veel... Op "normal" kun je de hele game uitspelen zonder actief je tegenstander aan te vallen. Het laatste level is dan iets moeilijk omdat je heel snel moet zijn... maar ook die heb ik gewonnen zonder actieve aanval.
Campaing uitgespeeld betekend bij mij altijd wiki lezen... en inderdaad het blijkt dat ik de helft van de opties nog niet kenden.. dus mogen we de campaing nu op "hard" gaan doen incl geleerde tips..
FreeReef.nl
Ik prefereer toch nog altijd de oudere Settlers games met vlaggetjes planten en geen 3D meuk.
Damn wat een onzinplatform is steam zeg. Denk ff settlers 7 gold te kopen (vroeger altijd downloaden). Vragen ze er 30 e voor. Bij Dixons 10 e voor dezelfde versie.
Hoe willen ze ooit piraterij uitbannen op deze manier, gaat toch nergens over. Dan maar torrent aanzetten...
Hoe willen ze ooit piraterij uitbannen op deze manier, gaat toch nergens over. Dan maar torrent aanzetten...
Anoniem: 172410
Waarom koop je hem niet gewoon bij de Dixons dan?tennisbal schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:34:
Damn wat een onzinplatform is steam zeg. Denk ff settlers 7 gold te kopen (vroeger altijd downloaden). Vragen ze er 30 e voor. Bij Dixons 10 e voor dezelfde versie.
Ik zit zelf te twijfelen of ik het nu ga doen. De prijs is prima, maar die DRM staat me nog steeds tegen. Eigenlijk had ik mijzelf beloofd niet mee te werken aan die rommel, maar ik ben vroeger wel zo verschrikkelijk verslaafd geweest aan Settlers 3 en 4.
te lui/geen tijd om naar dixons te gaanAnoniem: 172410 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:52:
[...]
Waarom koop je hem niet gewoon bij de Dixons dan?
Ik zit zelf te twijfelen of ik het nu ga doen. De prijs is prima, maar die DRM staat me nog steeds tegen. Eigenlijk had ik mijzelf beloofd niet mee te werken aan die rommel, maar ik ben vroeger wel zo verschrikkelijk verslaafd geweest aan Settlers 3 en 4.
Dan kan je de boel natuurlijk ook gewoon online bestellen. Als je het wilt downloaden is dat je eigen keuze, maar verzin dan geen smoezen waarom dat al dan niet zou moetentennisbal schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:04:
te lui/geen tijd om naar dixons te gaanen verslaving met 3/4 heb ik zelf ook. Dus wil daarom 7 proberen, ook al is hij totaal anders, blijft settlers
Dat kan dus nietAnoniem: 172410 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:17:
[...]
Dan kan je de boel natuurlijk ook gewoon online bestellen. Als je het wilt downloaden is dat je eigen keuze, maar verzin dan geen smoezen waarom dat al dan niet zou moeten
De volgende in de PW is digitaal en kost 15 euro. Dat is geen 25 euro meertennisbal schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:18:
Dat kan dus nietcheck dixons site maar eens, niet voorradig in mijn stad. Gaat gewoon om principe dat ik 25 euro meer moet betalen voor digitale distributie...
relaxt, neem ik die. Dacht dat het allemaal hoesjes waren. Tnx!Anoniem: 172410 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:23:
[...]
De volgende in de PW is digitaal en kost 15 euro. Dat is geen 25 euro meerZoals ik al zei, prima dat iemand ervoor kiest om te downloaden, maar dan wel het liefst zonder smoezen om het te rechtvaardigen.
edit: deze is toch niet digitaal?
https://www.castlegames.n...to-a-kingdom-gold-edition
Of kijk jij ergens anders? Ik wil wel de gold hebben
[ Voor 19% gewijzigd door Tennisbal op 18-02-2013 20:33 ]
Ik kom uit bij deze website. Geen idee op welk distributieplatform dat is, overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-02-2013 20:38 ]
gekocht bij penguin voor 10 euro. Prima prijs en zoals het hoort. Geen geneuzel met 3 dagen wachten op post enzoAnoniem: 172410 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:37:
Ik kom uit bij deze website. Geen idee op welk distributieplatform dat is, overigens.
Damn key is binnen maar wat nu? Ben al een half uur oid aan het zoeken naar een installer? Uplay kan ik niks mee, steam werkt niet met die key. wat nu?
nevermind werkt al
nevermind werkt al
[ Voor 8% gewijzigd door Tennisbal op 18-02-2013 21:34 ]
Superspel dit! Zeker kopen
even wennen maar weer heerlijk verslavend. Is online nog actief tegenwoordig? Nog niet gecheckt
Spel werkt ook perfect met eyefinity. 3 x 24 inch
5760x1200, met alle resolutie/settings maximaal. Heb ik niet een groot voordeel met multiplayer zo? Iemand ervaring mee?
edit again, heel actief is het hier niet meer helaas
toch een probleem met eyefinity 3 montioren. De hud info op monitor 1 en 3 wil ik op monitor 2 hebben. Anders blijf ik draaien met m'n nek. Ik mis nu informatie etc. Al op diverse forums gekeken (widescreen etc), ubisoft net gemaild. Erg weinig over te vinden, ja alleen 1 iemand die zegt dat het niet kan. Is er toevallig een tweaker die dezelfde setup heeft en het wel voor elkaar gekregen heeft?
Spel werkt ook perfect met eyefinity. 3 x 24 inch
edit again, heel actief is het hier niet meer helaas
[ Voor 83% gewijzigd door Tennisbal op 21-02-2013 12:15 ]
The Settlers: Kingdoms of Anteria
Homepage announcement.The Settlers - Kingdoms of Anteria will provide a completely new game experience by combining city building and real time strategy action. You will build up a prosperous economy and lead your champion through dangerous adventures in order to create a wealthy, bustling and glorious kingdom.
/me glashio is zo blij
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik las inderdaad dat er een nieuwe settlers komt. Even afwachten maar. Ik heb het niet zo meer op ubisoft.
Zou bruce shelley er nog bij betrokken zijn? Settlers 7 vond ik erg leuk. En volgens mij mede door zijn input.
Zou bruce shelley er nog bij betrokken zijn? Settlers 7 vond ik erg leuk. En volgens mij mede door zijn input.
Het ziet er al goed uit. Ik ben wel benieuwd naar de release date. Daar zag ik niets van voorbijkomen in de aankondiging.
Geweldig dat er een nieuwe Settlers komt! Eindelijk weer eens een game in het goede genre. Setters 7 ook veel gespeeld en online vond ik het ook erg leuk. Jammer alleen dat het niet altijd erg druk was met Nederlandse spelers. Naar mijn idee is dit spel echt ondergewaardeerd door de Nederlandse gamers.
Al iets bekend over de release datum?
Al iets bekend over de release datum?
Momenteel Settlers 7 weer aan het downloaden dus vandaag weer online voor een multiplayer game 
Staat erop en de multiplay leeft nog steeds! Voor de liefhebbers, add me (tweakers naam)
Staat erop en de multiplay leeft nog steeds! Voor de liefhebbers, add me (tweakers naam)
[ Voor 45% gewijzigd door Flying_Eye op 11-07-2014 21:10 ]
Er zijn plaatjes en gameplay beelden voor The Settlers: Kingdoms of Anteria te zien (interview van 10 minuten bij Blue Byte) als je het magazine download op je (bijvoorbeeld) Ipad : http://www.pcgames.de/Heft-Archiv/
Ik weet niet of ik rechtstreeks een print screen vanuit het blad mag sturen? (zo vervelend als je een van de eerste bent en het wil delen met je mede tweakers)
PM me anders ff.
Ik heb nog weinig gezien van gevechten en soldaten, je hebt vier krijgers die elk hun eigen vechttechnieken beheersen en ook daarin zul je ongetwijfeld kunnen uitbreiden. De gevechten lijkt wel op gameplay zoals Diablo 3 (MMO rpg). Van bovenaf, geselecteerd en vertel maar wat het poppetje moet doen, ook magie speelt hier bij een rol. Je kunt nu ook 300 technologieën unlocken. Alles lijkt ook allemaal online te gebeuren, dus je hebt een permanente internet verbinding nodig.
Het spel ziet er weer gedetailleerder uit, je kunt het zien als een opgepoetste engine van Settlers 7.
Ik weet niet of ik rechtstreeks een print screen vanuit het blad mag sturen? (zo vervelend als je een van de eerste bent en het wil delen met je mede tweakers)
Ik heb nog weinig gezien van gevechten en soldaten, je hebt vier krijgers die elk hun eigen vechttechnieken beheersen en ook daarin zul je ongetwijfeld kunnen uitbreiden. De gevechten lijkt wel op gameplay zoals Diablo 3 (MMO rpg). Van bovenaf, geselecteerd en vertel maar wat het poppetje moet doen, ook magie speelt hier bij een rol. Je kunt nu ook 300 technologieën unlocken. Alles lijkt ook allemaal online te gebeuren, dus je hebt een permanente internet verbinding nodig.
Het spel ziet er weer gedetailleerder uit, je kunt het zien als een opgepoetste engine van Settlers 7.
[ Voor 68% gewijzigd door rudyman85 op 31-07-2014 20:27 ]
Nu maar hopen dat ze het "succes" van Simcity niet weten te evenaren met dat permanent online gebeuren. MIjn pc heeft net een upgrade gehad dus ik kan nog los met deel 7, maar kan natuurlijk alleen maar hopen de nieuwe nog beter wordt.
Klinkt niet echt als een settlers meer. En dat permanent online zijn klinkt ook niet best.
Interview kan ik niet zien hier. Dus conclusie op basis van stukje tekst.
Interview kan ik niet zien hier. Dus conclusie op basis van stukje tekst.
Eerst draconische DRM in Settlers 7, nu permanent online? Ik heb om die reden 7 links laten liggen en zo te horen komt er voorlopig geen verandering in.
Als ik de video mag geloven ben je altijd online. Ik kan het mis hebben. De magazin app via de kiosk laat ook geen tekst zien op de Ipad 4 i.c.m. IOS 7.1.2Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:11:
Eerst draconische DRM in Settlers 7, nu permanent online? Ik heb om die reden 7 links laten liggen en zo te horen komt er voorlopig geen verandering in.
[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 02-08-2014 23:08 ]
Ik kan niets zien.Rudyyy schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:14:
Ik laat jullie toch wat screens zien![]()
via unsee (een private foto sharing website):
https://unsee.cc/zasotipe/
Via Wetransfer dan?:
http://we.tl/0xv0sMg3vk
Vanavond nog een potje Settlers 7 gedaan met de map Hidden Valley, 2uur verder
[ Voor 73% gewijzigd door rudyman85 op 03-08-2014 08:50 ]
De inschrijvingen voor de beta zijn geopend.
dat kan via thesettlers.com.
voor een uitgebreide gameplay video (in het duits):
http://www.pcgameshardwar...ter-die-Kulissen-1131277/
voor een uitgebreide gameplay video (in het duits):
http://www.pcgameshardwar...ter-die-Kulissen-1131277/
[ Voor 20% gewijzigd door rudyman85 op 16-08-2014 17:42 ]
Snif. Net als SimCity is het ook met Settlers gedaan: 100% online en niet te spelen zonder transacties met andere spelers. Ik keer terug naar Settlers II 10th Anniversary.
Preview op gamer.nl :
http://www.gamer.nl/previ...nige-mix-van-oud-en-nieuw
http://www.gamer.nl/previ...nige-mix-van-oud-en-nieuw
Ik ben begonnen met S7 en inmiddels doorgestoomd tot het level dat ik goudmijnen moet delven maar voordat dat kan zal je eerst je hut moeten plaatsen. Je hebt daar o.a. planken voor nodig en bijna alle pakhuizen zitten vol met planken,. Helaas er is geen pakhuis dat zijn planken naar de goudmijnhut vervoert. Ik kan de goudmijn niet delven en zit vast in het spel. Wie kan mij helpen?
Jammer. Settlers 7 heb ik al geboycot om soortgelijke redenen en het ziet er naar uit dat dat voorlopig even zo blijft. Wanneer zullen ze het nou eens leren, want alleen niet-piraten hebben last van die troep.YellowOnline schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:21:
Snif. Net als SimCity is het ook met Settlers gedaan: 100% online en niet te spelen zonder transacties met andere spelers. Ik keer terug naar Settlers II 10th Anniversary.
Er zijn ondertussen ook al meerdere uitnodigingen naar mensen verstuurd die zich ingeschreven hebben. Zijn er hier mensen die ook een uitnodiging gekregen hebben?
Excuus voor de topic bump 
Ik kwam de box Settlers 6 & Settlers 7 Gold Edition tegen voor 8 euro, die wil ik niet laten liggen.
Ik lees dat je altijd online moet zijn, wat op zich geen probleem is (toch?).
Nu lees ik her en der dat de servers niet meer draaien; dat zou betekenen dat je Settlers 7 niet meer kan spelen.
Iemand die dat kan bevestigen of is de game nog gewoon speelbaar?
Alvast dank
Ik kwam de box Settlers 6 & Settlers 7 Gold Edition tegen voor 8 euro, die wil ik niet laten liggen.
Nu lees ik her en der dat de servers niet meer draaien; dat zou betekenen dat je Settlers 7 niet meer kan spelen.
Alvast dank
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wilde eigenlijk weten of deze een RTS is zonder (al te veel) combat. Ben op zoek naar zulk een titel waar resources en management voorop staat. Zoals Anno in feite. Combat is dat zijdelings aan bod komt en iets waar je eventueel voor kan kiezen.
Ik heb settlers 7 gold via steam gekocht voor 5 euro, maar die doet het nog gewoon (de campaign in ieder geval).dvdkiwi schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:50:
Excuus voor de topic bump
Alvast dank
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Thanks, dat is wat ik wilde weten 
Ik ben ook van plan om enkel de single player van 6 & 7 te gaan spelen.
Maar eerst 5 uitspelen; ook pas net aan begonnen.
Ik ben ook van plan om enkel de single player van 6 & 7 te gaan spelen.
Maar eerst 5 uitspelen; ook pas net aan begonnen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb die Settlers 7 ook van steam gehaald. Was wat gekloot met Uplay maar het werkt verder prima. Uitstekend spel verder, stuk beter dan de voorgaande settler delen die behoorlijke missers waren imo.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik heb 7 ook van steam gehaald, het is behoorlijk wat gekloot met Uplay, maar werkt verder wel goed.
Settlers 8 ga ik overslaan, ik heb de beta gespeeld, en er zaten voor mij te veel RPG elementen in. De release datum is nog niet bekend dacht ik, maar het spel was al vergevorderd in december.
Settlers 8 ga ik overslaan, ik heb de beta gespeeld, en er zaten voor mij te veel RPG elementen in. De release datum is nog niet bekend dacht ik, maar het spel was al vergevorderd in december.
Voor de mensen die dit ook overkomt, Settlers installeerd een oude versie van uplay, na de installatie moet je dus de nieuwe van de site halen en deze even installeren om Settlers aan de praat te krijgen.Iooryz schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:09:
Ik heb 7 ook van steam gehaald, het is behoorlijk wat gekloot met Uplay, maar werkt verder wel goed.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat was inderdaad de oplossing. Had ik er misschien even bij vermelden
Iemand die weet hoe het met settlers 8 staat?
Lijkt wel gestopt ofzo
Lijkt wel gestopt ofzo

volgens mij ook ja, het zou volgens mij zelf eind vorig jaar uit moeten komenGremen schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:57:
Iemand die weet hoe het met settlers 8 staat?
Lijkt wel gestopt ofzo

Volgens mij ligt de prioriteit van Blue Byte op het moment bij Anno 2205. Ik denk dat Ubisoft na het falen van Simcity 2013 een gat in de markt zag en Blue Byte heeft gevraagd om dat gat met Anno 2205 te vullen. Anno 2205 is nu zo goed als af (behalve dan DLC, expansions, etc.) en komt over twee weken uit, dus wellicht krijgen we over een tijdje weer wat meer over Settlers 8 te horen.
Als dat net zo een drama wordt als Settlers 7 pas ik. Weer alway on natuurlijk met brakke servers en pas na 10 patches speelbaar
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Kingdoms of Anteria is dus gecancelled? En Blue Byte brengt een nieuwe game uit 'Champions of Anteria'.
Tja.
Tja.
Steam ID = Ackerfiets
Sort of.Family Guy schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:57:
Kingdoms of Anteria is dus gecancelled? En Blue Byte brengt een nieuwe game uit 'Champions of Anteria'.
Tja.
Voor zover ik het begrijp hebben ze kingdoms of Anteria zo erg verbouwd dat het niet meer onder de settlers vlag past. En dus brengen ze het zelfstandig uit als CoP
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ik pas dit keer, vond settlers 7 best een leuk spel, enige dat gekloot regelmatig als de servers er uit lagen.
Heb vandaag Champions of Anteria toch maar gekocht, en het speelt eerlijk gezegd wel heel erg leuk weg. Ze vragen er ook geen hoge prijs voor (via uPlay 30€).d-russo schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:43:
ik pas dit keer, vond settlers 7 best een leuk spel, enige dat gekloot regelmatig als de servers er uit lagen.
Toch wel een leuk settlers-sfeertje.
Steam ID = Ackerfiets
Dit spel heeft toch niks te maken met settlers? Net wat gameplay video's bekeken. Totaal ander soort spel??Family Guy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:10:
[...]
Heb vandaag Champions of Anteria toch maar gekocht, en het speelt eerlijk gezegd wel heel erg leuk weg. Ze vragen er ook geen hoge prijs voor (via uPlay 30€).
Toch wel een leuk settlers-sfeertje.
Het sfeertje is wel degelijk aanwezig. Het is anders als de settlers games, maar niet minder vermakelijk.Tennisbal schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:27:
[...]
Dit spel heeft toch niks te maken met settlers? Net wat gameplay video's bekeken. Totaal ander soort spel??
Steam ID = Ackerfiets
Is het wel een bouw game met grondstoffen of is het meer landje veroveren? Heb je m overigens op windows of mac gespeeld?Family Guy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:46:
[...]
Het sfeertje is wel degelijk aanwezig. Het is anders als de settlers games, maar niet minder vermakelijk.
Je speelt een soort van rondes. En in die ronde kun je één territory aanvallen, waarvan je renown krijgt om skills te 'developen'. Hierdoor krijg je een soort van XP, waardoor een balk vol loopt waar je 'brave people' mee kunt verdienen, die een watchtower willen bewonen. Zo'n watchtower zet je neer in een aangrenzend gebied waar je weer een stuk of 5/6/7/8 gebouwen neer kunt zetten, die verschillende grondstoffen voor je delven.d-russo schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:22:
[...]
Is het wel een bouw game met grondstoffen of is het meer landje veroveren? Heb je m overigens op windows of mac gespeeld?
Ook hiervoor heb je residences nodig, en per territory heb je bonussen per grondstof. Met deze grondstoffen kun je weer wapens/kleding/bonussen kopen voor je heroes, waarmee je nieuwe landen aan kunt vallen om o.a. meer renown te verdienen maar ook nieuwe heroes te unlocken.
Al met al, ik vind 'm leuk. Ondanks dat het geen échte settlers game is, heeft het toch dat heerlijke sfeertje.
Edit: windows.
Steam ID = Ackerfiets
Ik heb alle delen van Settlers gespeeld. Champions of Antaria heeft (helaas) niks met de Settlers series te maken.. Behalve dat het er herkenbaar uit ziet.
https://tweakers.net/revi...is-geen-the-settlers.html
https://tweakers.net/revi...is-geen-the-settlers.html
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Ik zit met een vaag probleem, na een pc upgrade.
Via Steam heb ik dit spel gekocht en dat is goed gegaan. Het spel kan worden opgestart, echter in een zeer lage resolutie. Als ik in het spel aangeef dat ik op 1920*1080 (resolutie van mijn monitor) wil spelen, gaat het fout. Het scherm gaat even op "zwart" en komt dan terug op de laagste resolutie. Andere instellingen worden wel opgeslagen.
Tevens kan uplay niet mijn opgeslagen bestanden in de cloud synchroniseren. De enige optie die ik nog heb is 'skip' en 'retry'. Ik kies dan voor skip en het spel wordt geladen.
Extra info:
Grafische kaart: Nvidia Geforce 1060 6 GB
Wat heb ik gedaan om dit issue op te lossen:
* de drivers updaten
* windows update gedraait
* uPlay geupdate.
* Reboot
* De synchronisatie van saved games uit gezet in uplay
* uPlay als administrator geopend.
* De exe en uPlay in windows 7 compatiblity mode gezet
* Spel rechtstreeks via uPlay geinstalleerd ipv steam
* sfc /scannow resultaat is ok
* Contact met UbiSoft, maar daar komen we ook niet verder.
Iemand nog een idee?
Via Steam heb ik dit spel gekocht en dat is goed gegaan. Het spel kan worden opgestart, echter in een zeer lage resolutie. Als ik in het spel aangeef dat ik op 1920*1080 (resolutie van mijn monitor) wil spelen, gaat het fout. Het scherm gaat even op "zwart" en komt dan terug op de laagste resolutie. Andere instellingen worden wel opgeslagen.
Tevens kan uplay niet mijn opgeslagen bestanden in de cloud synchroniseren. De enige optie die ik nog heb is 'skip' en 'retry'. Ik kies dan voor skip en het spel wordt geladen.
Extra info:
Grafische kaart: Nvidia Geforce 1060 6 GB
Wat heb ik gedaan om dit issue op te lossen:
* de drivers updaten
* windows update gedraait
* uPlay geupdate.
* Reboot
* De synchronisatie van saved games uit gezet in uplay
* uPlay als administrator geopend.
* De exe en uPlay in windows 7 compatiblity mode gezet
* Spel rechtstreeks via uPlay geinstalleerd ipv steam
* sfc /scannow resultaat is ok
* Contact met UbiSoft, maar daar komen we ook niet verder.
Iemand nog een idee?
code:
Zet dit in1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| [Display] BillboardClouds = 0 Clutter = 1 Particles = 1 Sky = 1 [Effects] Antialiasing = 1 DepthOfField = 1 Fog = 1 Multisampling = 0 Parallax = 1 SSAO = 1 Shadows = 1 SunShafts = 1 [Quality] AspectMode = 0 ClutterQuality = 2 DistanceCulling = 2 FullScreen = 1 MultiGPU = 0 MultiThreadedGL = 1 ObjectQuality = 2 ScreenHeight = 1080 ScreenWidth = 1920 ShaderQuality = 2 ShadowQuality = 2 TerrainDetailMaps = 1 TextureQuality = 2 Upscaling = 2 WaterQuality = 2 |
code:
en daarna Settlers 7 starten 1
| C:\Users\<USERNAME>\Documents\Settlers7\Options.ini |
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Hartelijk dank voor je reactie. De resolutie blijft nu wel "fixed", zolang ik maar uit het instellingen menu blijf. Waarom de support van Ubisoft hier niet mee kwam, is mij een raadsel.
Op naar het volgende issue. Het synchroniseren van de saved games. Dit is meer een nice2have, ipv een need2have.

Op naar het volgende issue. Het synchroniseren van de saved games. Dit is meer een nice2have, ipv een need2have.
Het synchroniseren van de 'saved games' is inmiddels opgelost door Ubi. Werkelijk geen idee wat ze gedaan hebben, het werkt spontaan.
Overigens dient een nieuw probleem zich aan, namelijk de fps. Deze zijn rond de ~30 fps in game en soms zelfs lager.
Mijn configuratie:
Alle instellingen staan op maximaal, wat naar mijn beste weten, met mijn build moet kunnen.
Iemand een idee om dit omhoog te krijgen, zodat ik geen lag heb?
Overigens dient een nieuw probleem zich aan, namelijk de fps. Deze zijn rond de ~30 fps in game en soms zelfs lager.
Mijn configuratie:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500T Tray | € 218,- | € 218,- |
1 | Gigabyte GA-H270M-DS3H | € 97,50 | € 97,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 305,95 | € 305,95 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,50 | € 85,50 |
1 | Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart) | € 0,- | € 0,- |
1 | Microsoft Comfort Mouse 4500 | € 15,15 | € 15,15 |
1 | Kingston HyperX Fury HX424C15FR/16 | € 137,76 | € 137,76 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 20,99 | € 20,99 |
1 | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 975,85 |
Alle instellingen staan op maximaal, wat naar mijn beste weten, met mijn build moet kunnen.
Misschien niet helemaal het correcte topic om over te vragen, maar ik had het met een maat over de eerdere ontwikkeling van Settlers 8, wat uiteindelijk dat Champions of Anteria is geworden schijnbaar.
Zou dit betekenen dat er ook de komende jaren geen nieuwe Settlers meer zou komen?
Zou dit betekenen dat er ook de komende jaren geen nieuwe Settlers meer zou komen?
glashio in "\[PC/Mac] Settlers 7: Paths to a Kingdom" dit is het laatste wat ik weetflessuh schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 10:28:
Misschien niet helemaal het correcte topic om over te vragen, maar ik had het met een maat over de eerdere ontwikkeling van Settlers 8, wat uiteindelijk dat Champions of Anteria is geworden schijnbaar.
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Subtiel schopje._Rayman_ schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:29:
Het synchroniseren van de 'saved games' is inmiddels opgelost door Ubi. Werkelijk geen idee wat ze gedaan hebben, het werkt spontaan.
Mijn configuratie:
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i5-7500T Tray € 218,- € 218,- 1 Gigabyte GA-H270M-DS3H € 97,50 € 97,50 1 Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) € 305,95 € 305,95 1 Fractal Design Define R4 Pearl Black € 85,50 € 85,50 1 Logitech Internet 350 Keyboard (Qwerty, USB, Zwart) € 0,- € 0,- 1 Microsoft Comfort Mouse 4500 € 15,15 € 15,15 1 Kingston HyperX Fury HX424C15FR/16 € 137,76 € 137,76 1 Samsung SH-224DB Zwart € 20,99 € 20,99 1 Seasonic S12G 450W € 0,- € 0,- 1 Samsung 830 series SSD 128GB € 0,- € 0,- 1 Samsung 850 EVO 250GB € 95,- € 95,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 975,85
Helaas geen oplossing voor je, maar ik ervaar hetzelfde. Ik speel nu met een GTX1080. In het begin gaat het goed maar zo gauw je meerdere sectoren hebt die je ook vol bouwt dan gaat het laggen.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Gisteren kreeg ik het volgende terug van UbiSoft:
Helaas is het zo dat Windows10 nog voor vele oudere spellen geen officiële support heeft. Hierdoor kunnen bepaalde Crashes / fouten en haperingen zich voordoen.
Hierdoor kan ik u echter geen officiële hulp aanbieden.
U kunt proberen het spel in compatibiliteitsmodus te spelen en het spel draaien op een ouder besturingssysteem. We zijn er ons van bewust dat de compatibiliteitsmodus in Windows 10 helaas nog niet optimaal werkt.
U zet in het compatibiliteitsvenster ook best "Disable display scaling on high DPI settings” of "Uitschakelen weergavebalans op hoge DPI-instellingen " uit.
Ik kan u echter niet garanderen dat deze stappen zullen werken, daar Windows 10 blijft updaten en nog steeds niet de volle ondersteuning heeft.
Helaas zijn wij afhankelijk van Windows dat zij hun besturingssystemen blijven compatibel houden met oudere spellen.
Helaas is het zo dat Windows10 nog voor vele oudere spellen geen officiële support heeft. Hierdoor kunnen bepaalde Crashes / fouten en haperingen zich voordoen.
Hierdoor kan ik u echter geen officiële hulp aanbieden.
U kunt proberen het spel in compatibiliteitsmodus te spelen en het spel draaien op een ouder besturingssysteem. We zijn er ons van bewust dat de compatibiliteitsmodus in Windows 10 helaas nog niet optimaal werkt.
U zet in het compatibiliteitsvenster ook best "Disable display scaling on high DPI settings” of "Uitschakelen weergavebalans op hoge DPI-instellingen " uit.
Ik kan u echter niet garanderen dat deze stappen zullen werken, daar Windows 10 blijft updaten en nog steeds niet de volle ondersteuning heeft.
Helaas zijn wij afhankelijk van Windows dat zij hun besturingssystemen blijven compatibel houden met oudere spellen.
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Waarom deze oude koe uit de sloot halen als er gewoon bovenaan het subforum dit staat: [PC] The Settlers - Alliance
Daarbij is dit topic voor Settlers 7

Wat liev
Bedankt

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Let op:
Discussie over DRM mag in Game piraterij: De harde cijfers.
Discussie over DRM mag in Game piraterij: De harde cijfers.