Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Vind het zelf niet erg dat er DRM beveiliging is maar als het nou maar eens werkte. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g2play ... 20 euro, heb je hem binnen 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Exitium schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:11:
Ik bedoel eigenlijk in het algemeen, niet specifiek in die missie. :P

Ik heb namelijk het idee dat ik soms teveel en soms te weinig van iets neerzet en dat later moet gaan repareren. Heb net een missie uitgespeeld waar bomen vrij schaars waren en waar je die dus zelf aan moest planten. In het begin had ik houthakkers die niets te hakken hadden, en later bosaanplantmannetjes die geen ruimte hadden om te planten. Zelfde kom ik tegen met bijvoorbeeld graan; ene keer te weinig en andere keer stik ik erin.
Alle 'bronnen' (graan, water, mines) produceren in ongeveer dezelfde snelheid, mits je er een warehouse ongeveer naast hebt staan (belangrijk!). Dus als je 2 grainfarms hebt, betekent dat dat je daar in princiepe 2 mills en 2 bakeries aan kunt hangen. Een hunter op FF produceert 3 meat, waar je dus 3 butchers aan kunt hangen. Een gold mine en een coal mine produceren 1 ore/coal per keer, dus aan die 2 mines kun je 1 mint hangen. Etc. Je kunt in je overview zien hoeveel farms je hebt, en als we uitgaan van een simpel geval waarin we grain alleen voor brood gebruiken is het dus grain farms = mills = bakeries.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:20:
Ja, nou, dat soort grijze import moet ik niet zo veel van hebben. Zie die keys zo een keer ingetrokken worden. Maargoed, ieder z'n ding.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 06-04-2010 14:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Nou die van mij is terug :). Nog wel mijn geld terug gehad na wat stampij. Pfff ik laat me als consument niet naaien. Piraterij cijfers zijn niks over bekend, dus dit soort belachelijke beveiliging slaat helemaal nergens op en de plank mis. Je moet de consument willen belonen en niet de piraat straffen(gelukkig zijn er bedrijven die het wel snappen, die GEEN beveiliging op hun games hebben en die worden wel goed verkocht. Dat zijn harde cijfers).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Zijn de 'SERVER NOT AVAILABLE' problemen ondertussen al verholpen? Ik zit nu op m'n werk en lees op het ubi-forum dat velen weer gewoon kunnen spelen en anderen (voornamelijk buitenland) niet. Afgelopen berichten gaan ook weer over gameplay-elementen, dus...? Ik zou het spel vanavond graag eens proberen. Gisterenochtend gekocht (via steam) en nog niet kunnen spelen :'( :)

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Postius schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:40:
Nou die van mij is terug :). Nog wel mijn geld terug gehad na wat stampij. Pfff ik laat me als consument niet naaien. Piraterij cijfers zijn niks over bekend, dus dit soort belachelijke beveiliging slaat helemaal nergens op en de plank mis. Je moet de consument willen belonen en niet de piraat straffen(gelukkig zijn er bedrijven die het wel snappen, die GEEN beveiliging op hun games hebben en die worden wel goed verkocht. Dat zijn harde cijfers).
Waar had je 'em gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
SpoTs schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:20:
[...]

Ah super :) Bevalt het allemaal een beetje? Ik vind de eerste 5 missies echt prachtig. Alles wordt zo haarfijn uitgelegd!
Bevalt prima :)
Alleen moet ik zeggen dat het soms wel wat langdradig word :P

Bij settlers 2 had je tenminste nog een versnel knop , die we hebben zeker niet meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
kowapanga schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:09:
[...]

Bij settlers 2 had je tenminste nog een versnel knop , die we hebben zeker niet meer? :P
Versnel knop zit onder " ff koffie zetten/halen, en weer teruglopen" :P

In principe is het ook niet nodig, want mijn queue is nooit leeg hehe.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
kowapanga schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:09:
[...]

De nadruk ligt ook op de multiplayer. Het is gewoon kolonisten van catan maar dan op de PC, opzich wel goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:17

Crusader

Arc Nature

Bedankt voor de hulp, ik ben die missie opnieuw begonnen en heb nu wel genoeg goud. Prestigepunten zeggen mij nog niet zoveel, weet niet of ik een geoloog kan maken. In de campaign heeft Bors (zo heet ie toch?) mij nog niets uitgelegd over geologen dus het zal wel niet ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam is hier niet gewenst.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 06-04-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Postius schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:07:
[...]

De nadruk ligt ook op de multiplayer. Het is gewoon kolonisten van catan maar dan op de PC, opzich wel goed gedaan.
Dit is idd precies waar het op lijkt!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:20:
Heb ik gister ook gedaan rond 1 uur en binnen 5 min. had ik mijn code binnen, dus was zeer tevreden. Totdat ik ging inloggen en de server plat lag, ik moest 9 uur wachten totdat ik eindelijk kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
33 euro bij de media markt, vond ik goedkoop genoeg voor een goeie game.
Nu aan het installeren op m'n macbook pro, straks ff boven op de PC.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

OxiMoron schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:56:
33 euro bij de media markt, vond ik goedkoop genoeg voor een goeie game.
Nu aan het installeren op m'n macbook pro, straks ff boven op de PC.
Kun je de ervaring delen op je Mac? ;)

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:24:
[...]

Yup... KUT.
Ze gebruiker emulatie om het te laten draaien.

Hele installatie gedaan, plus lange update..

Start te de game en krijg meteen een cider runtime error:
Cider C Runtime Library

Runtime Error!

Program: C:\The Settlers 7\Data\Base\—Dbg\Bin\Release\Settlers7R.exe

abnormal program termination
Vraag me af of ze uberhaupt getest hebben :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ah.. stroom aansluiten van m'n macbook pro hielp.. waarschijnlijk iets met de gpu die het toch niet zo geweldig doet op de batterij.

Krijg nu een server nog available :S

Edit:
Never mind.. krijg nu de error weer :S

[ Voor 12% gewijzigd door OxiMoron op 06-04-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

OxiMoron schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:52:
Ah.. stroom aansluiten van m'n macbook pro hielp.. waarschijnlijk iets met de gpu die het toch niet zo geweldig doet op de batterij.

Krijg nu een server nog available :S

Edit:
Never mind.. krijg nu de error weer :S
Hmm mocht er verbetering in komen lees ik het graag. Anders laat ik deze mooi links liggen :)

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Weet iemand trouwens hoe je de taal kan veranderen? Hij is nu in het Nederlands, maar ik vind het toch fijner om de game in het engels te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 06-04-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

das kut! :p

Toch maar ff doen, save games zijn toch online opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 13:50
In het bestand: <Installatie directory>\The Settlers 7 - Paths to a Kingdom\Data\Base\BBA\Language.ini het volgende zetten:

[Language]
Default = EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Vond het sowieso irritant dat ie niet gewoon even een duidelijk taalkeuze scherm gaf. Geweldig spel verder overigens. Gister 'even' een 8 point victory map gedaan met z'n 3en en 1 AI, ik werd genadeloos ingemaakt, maar wel weer veel nieuwe dingen geleerd.

Nu alleen nog even die paar duizend goldpieces halen om de bonuscontent te unlocken ;)

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Corona Extra schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:51:
[...]

In het bestand: <Installatie directory>\The Settlers 7 - Paths to a Kingdom\Data\Base\BBA\Language.ini het volgende zetten:

[Language]
Default = EN
Ja had ik ook gelezen toen ik al bezig was met her-installeren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Gisteren kreeg ik mijn key binnen en direct geactiveerd (19 euro voor een key wat een lachertje).
Kon direct spelen en had nergens problemen mee.

Enige vage is dat met de nieuwste ATI driver ik hele brakke graphics heb waar niet mee te spelen is.
Driver uninstall werkt gelukkig wel, nu maar hopen dat ATI snel met nieuwe drivers op de proppen komt.

Moet eerlijk zeggen dat na 5 jaar World of Warcraft ik wel toe was aan iets nieuws en ik denk dat Settlers 7 het geworden is.

Heb me maar direct geregged hier om indien nodig is mee te ouwehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Gister lekker op m'n PC gespeeld, alles op high.. ging prima.

Net nog even m'n macbook pro geprobeerd, en hij deed het wonderbaarlijk.
Echter alles op medium of zelf low dus dat ziet er voor geen meter uit.
De high optie kon zelfs niet eens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tha-Skunk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:17:
Gisteren kreeg ik mijn key binnen en direct geactiveerd (19 euro voor een key wat een lachertje).
Kon direct spelen en had nergens problemen mee.

Enige vage is dat met de nieuwste ATI driver ik hele brakke graphics heb waar niet mee te spelen is.
Driver uninstall werkt gelukkig wel, nu maar hopen dat ATI snel met nieuwe drivers op de proppen komt.

Moet eerlijk zeggen dat na 5 jaar World of Warcraft ik wel toe was aan iets nieuws en ik denk dat Settlers 7 het geworden is.

Heb me maar direct geregged hier om indien nodig is mee te ouwehoeren.
Hey Welkom :) een maat van me had ook wat last van z'n ati drivers toen hij het spel speelde inderdaad. Bepaalde textures begonnen te flikkeren af en toe.

Ben je al aan de campaign begonnen?

Ik heb gisteren met Mapforge het aantal Victory points verhoogd van een map om is ff wat langer te spelen. Had hem op 16 gezet, wat bijna onmogelijk is om te halen, dus dan kun je in principe gewoon doorspelen todat je de vijand crushed. Dit is vind ik wel erg leuk, zo kun je een bloeiende economie maken, en al je landjes lekker abusen en alle resources eraf trekken :)

Ben ook coins aan het sparen om een 7 sided castle base te kopen in de store (5000 munten) zit nu al op 228 >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Ja ben gisteren inderdaad begonnen met de campaign, maar erg veel tijd had ik niet aangezien de wekker smorgens om 6 uur afgaat :( dus eerste level heb ik niet eens afgemaakt.

Maar doel is om vanavond er eens even goed voor te gaan zitten (laten we hopen dat de servers werken :D)

Heb nu al zin om naar huis te gaan om te gamen wat ik gisteren zag heeft me wel hongerig gemaakt in ieder geval naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als je flikkerende textures hebt moet je Crossfire (Catalyst AI) ff uitschakelen. Settlers kan niet overweg met meer dan een videokaart schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
OxiMoron schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:46:
Gister lekker op m'n PC gespeeld, alles op high.. ging prima.

Net nog even m'n macbook pro geprobeerd, en hij deed het wonderbaarlijk.
Echter alles op medium of zelf low dus dat ziet er voor geen meter uit.
De high optie kon zelfs niet eens :S
Onder OSX? Want daar zit je in een 'emulator' te werken, onder Windows draait hij dan een stuk beter.

Ja ik weet, Wine staat voor Wine is not an emulator, maar qua snelheid wel...

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tha-Skunk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:38:
Ja ben gisteren inderdaad begonnen met de campaign, maar erg veel tijd had ik niet aangezien de wekker smorgens om 6 uur afgaat :( dus eerste level heb ik niet eens afgemaakt.

Maar doel is om vanavond er eens even goed voor te gaan zitten (laten we hopen dat de servers werken :D)

Heb nu al zin om naar huis te gaan om te gamen wat ik gisteren zag heeft me wel hongerig gemaakt in ieder geval naar meer.
De Campaign is echt leuk, de eerste 5 lvls zijn een tutorial en daarna word je losgelaten :) Erg leuk en uitdagend. op Normal is het spel bijzonder goed te doen.

Vanavond eens met Missie 8 beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Gisteren Settlers 7 besteld bij Gamersland voor 30 euro. Mooie prijs vind ik, en hopelijk heb ik hem donderdag binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:42:
[...]

De Campaign is echt leuk, de eerste 5 lvls zijn een tutorial en daarna word je losgelaten :) Erg leuk en uitdagend. op Normal is het spel bijzonder goed te doen.

Vanavond eens met Missie 8 beginnen :p
Campaign is idd erg leuk. Gister net lvl 5 afgemaakt dus dat beloofd wat vanavond :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Hydra schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:22:
Als je flikkerende textures hebt moet je Crossfire (Catalyst AI) ff uitschakelen. Settlers kan niet overweg met meer dan een videokaart schijnt.
Ik heb maar 1x een 5750 erin zitten, dus ik ga ervanuit dat mijn crossfire uit staat?

Of staat deze standaard aan?
En inderdaad die flikkerende textures had ik last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De status van m'n bestelling is veranderd op Wehkamp, van levertijd 1 week naar bezorgdatum. Geen idee wat ze er precies mee bedoelen, ik ga er maar vanuit dat vandaag de bezorgdatum is. Dan heb ik toch mooi de boxed versie voor 20 euro, kan ik weer de geur opsnuiven van een nieuw geopend spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:24:
[...]

Hier ook kut. Heb het spel voor mijn vriendin gekocht, maar onder Mac OS X vrijwel onspeelbaar. Op de iMac draait het al helemaal niet omdat de hd2400xt maar 128 mb videoram heeft. De 9400M van de macbook trekt het onder OS X zeer slecht.

Ben nu dus maar simpel en goedkoop een computer in elkaar aant bouwen voor mijn vriendin, zodat ze het spel toch kan spelen. Erg jammer dit.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
ZpAz schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:29:
[...]

Onder OSX? Want daar zit je in een 'emulator' te werken, onder Windows draait hij dan een stuk beter.

Ja ik weet, Wine staat voor Wine is not an emulator, maar qua snelheid wel...
Mja.. geen zin om windows te installeren op m'n laptop die ik 99.9% van de tijd gebruik om op te werken onder os x.
Had gehoopt dat ze gewoon een goede port hadden geschreven ipv cider emulatie die qua performance nogal bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tha-Skunk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:17:
Ik heb maar 1x een 5750 erin zitten, dus ik ga ervanuit dat mijn crossfire uit staat?

Of staat deze standaard aan?
En inderdaad die flikkerende textures had ik last van.
Probeer Catalyst AI eens uit te zetten? Wil nogal 'es helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Hydra schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:45:
[...]

Ik ga het proberen zodra ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ophidian schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:34:
[...]

Hier ook kut. Heb het spel voor mijn vriendin gekocht, maar onder Mac OS X vrijwel onspeelbaar. Op de iMac draait het al helemaal niet omdat de hd2400xt maar 128 mb videoram heeft. De 9400M van de macbook trekt het onder OS X zeer slecht.

Ben nu dus maar simpel en goedkoop een computer in elkaar aant bouwen voor mijn vriendin, zodat ze het spel toch kan spelen. Erg jammer dit.
Het is inderdaad jammer dat er wel Mac op staat, maar dat het eigenlijk niet ondersteund wordt.

Is het niet mogelijk om een dualboot te maken ofzo? een 9400M moet het wel draaien op zich met alles op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:03:
[...]

Het is inderdaad jammer dat er wel Mac op staat, maar dat het eigenlijk niet ondersteund wordt.

Is het niet mogelijk om een dualboot te maken ofzo? een 9400M moet het wel draaien op zich met alles op low.
Mogelijk is het wel, gewenst niet ;) Het is mijn laptop en aangezien ik nooit Windows gebruik (en er sowieso geen fan van ben) is het verspilling van mijn hdd ruimte. Ik ben pas samen gaan wonen en heb dus de oude computer van mijn vriendin uit de kast gehaald (Oude p4 2,8 ghz etc etc) en besloten (samen met mijn vriendin) om die met tweedehands spul een stuk beter te maken zodat die settlers aan kan. Kan ze ook meteen haar andere spellen gewoon draaien.

Heb voor niet veel geld een Radeon 2900xt weten te krijgen, die zou het spel zeker aan moeten kunnen. Nu nog opzoek naar CPU+Mobo+geheugen en waarschijnlijk zwaardere voeding voor niet teveel geld.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-08 13:11

Asitis

Dus.

Leuk. Spel binnen! Lekker spelen. Eerst maar eens installeren.. Dat duurde wel lang zeg, nou. Installatie klaar.
Opstarten.. Update! Downloaden dan maar, weer een half uur. Eindelijk klaar.. Een vage melding dat er misschien een update is. Nouja, nog eens starten dan.
Hoera! Weer een update..
Ik ben nu al bijna 2,5uur aan het installeren?! Wtf is dit...

..en hoezo heet de applicatie "A l'aibe d'un nouveau royaume" terwijl de rest Nederlands is :').
Goed begin.

..en nu staat er al zeker 4 minuten 2 icoontjes van the Settlers in mn dock te springen. Ik heb er zo al geen zin meer in als alles zo kut loopt -_-

[ Voor 26% gewijzigd door Asitis op 07-04-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ophidian schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:07:
[...]

Mogelijk is het wel, gewenst niet ;) Het is mijn laptop en aangezien ik nooit Windows gebruik (en er sowieso geen fan van ben) is het verspilling van mijn hdd ruimte. Ik ben pas samen gaan wonen en heb dus de oude computer van mijn vriendin uit de kast gehaald (Oude p4 2,8 ghz etc etc) en besloten (samen met mijn vriendin) om die met tweedehands spul een stuk beter te maken zodat die settlers aan kan. Kan ze ook meteen haar andere spellen gewoon draaien.

Heb voor niet veel geld een Radeon 2900xt weten te krijgen, die zou het spel zeker aan moeten kunnen. Nu nog opzoek naar CPU+Mobo+geheugen en waarschijnlijk zwaardere voeding voor niet teveel geld.
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:24:
Leuk. Spel binnen! Lekker spelen. Eerst maar eens installeren.. Dat duurde wel lang zeg, nou. Installatie klaar.
Opstarten.. Update! Downloaden dan maar, weer een half uur. Eindelijk klaar.. Een vage melding dat er misschien een update is. Nouja, nog eens starten dan.
Hoera! Weer een update..
Ik ben nu al bijna 2,5uur aan het installeren?! Wtf is dit...

..en hoezo heet de applicatie "A l'aibe d'un nouveau royaume" terwijl de rest Nederlands is :').
Goed begin.

..en nu staat er al zeker 4 minuten 2 icoontjes van the Settlers in mn dock te springen. Ik heb er zo al geen zin meer in als alles zo kut loopt -_-
Die update haalt ie binnen via internet, dus als jij 1mbit hebt duurt dat wel even ja.
Installatie tijd is processor afhakelijk en HDD afhankelijk. Link je systeem specs eens?

En mbt de taal, mogelijk heb je bij de update voor frans gekozen.

Mja das ook een optie :) bij mij is het precies andersom, maar goed. Mac is gewoon niet voor games gemaakt maar voor serieuzere zaken imo.

Wel relaxt dat je vriendin graag dat spel wil spelen.. die van mij doet alleen de Sims >_<

[ Voor 32% gewijzigd door Dakreal op 07-04-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Nou, na 2 crashes bij het updaten eindelijk kunnen opstarten.. Serial invoeren, inloggen.. Crash.
Wat een klotezooi is dit zeg!
De game -werkt- niet eens! Ik krijg steevast een error bij het opstarten... :( :( :( :(

[ Voor 26% gewijzigd door Asitis op 07-04-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:49:
[...]

[...]

Die update haalt ie binnen via internet, dus als jij 1mbit hebt duurt dat wel even ja.
Installatie tijd is processor afhakelijk en HDD afhankelijk. Link je systeem specs eens?

En mbt de taal, mogelijk heb je bij de update voor frans gekozen.

Mja das ook een optie :) bij mij is het precies andersom, maar goed. Mac is gewoon niet voor games gemaakt maar voor serieuzere zaken imo.

Wel relaxt dat je vriendin graag dat spel wil spelen.. die van mij doet alleen de Sims >_<
Haha, de iMac gebruikt ze nu hoofdzakelijk voor Sims 3 anders hoor ;) Het is dat RCT 3 niet op de C2D speelbaar is, anders deed ze dat ook nog.

Maar het blijft toch balen, schaf ik eens keer spel aan voor de pc (normaal alleen voor 360) en dan werkt het zo kut. Zet er dan gewoon geen Mac port op... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ophidian schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:52:
[...]

Haha, de iMac gebruikt ze nu hoofdzakelijk voor Sims 3 anders hoor ;) Het is dat RCT 3 niet op de C2D speelbaar is, anders deed ze dat ook nog.

Maar het blijft toch balen, schaf ik eens keer spel aan voor de pc (normaal alleen voor 360) en dan werkt het zo kut. Zet er dan gewoon geen Mac port op... :(
Ben ik het mee eens, zet er dan bij dat het te emuleren is ofzo. Wel jammer, het spel an sich is namelijk erg goed.
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:50:
Nou, na 2 crashes bij het updaten eindelijk kunnen opstarten.. Serial invoeren, inloggen.. Crash.
Wat een klotezooi is dit zeg!
De game -werkt- niet eens! Ik krijg steevast een error bij het opstarten... :( :( :( :(
Misschien is het handig als je de foutmelding noteerd? Misschien dat mensen je kunnen helpen.

De game werkt prima, maar waarschijnlijk doe je iets verkeerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Dakreal op 07-04-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

OxiMoron schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:46:
[...]

Yup... KUT.
Ze gebruiker emulatie om het te laten draaien.

Hele installatie gedaan, plus lange update..

Start te de game en krijg meteen een cider runtime error:
Precies dat, en nergens wordt iets gemeld hoe je t op kan lossen. Fijn, een spel kopen :')
Cider C Runtime Library

Runtime Error!

Program: C:\The Settlers 7\Data\Base\—Dbg\Bin\Release\Settlers7R.exe

abnormal program termination
[/quote]

[ Voor 16% gewijzigd door Asitis op 07-04-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:58:
[...]

Precies dat, en nergens wordt iets gemeld hoe je t op kan lossen. Fijn, een spel kopen :')

[...]

[/quote]
Ah ook een mac patient, misschien handig als je voortaan specs toont. Dat scheelt een hoop spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Mac OS X 10.6.3 2.66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz DDR2 SDRAM

Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac8,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,66 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 6 MB
Geheugen: 4 GB
Bussnelheid: 1,07 GHz
Opstart-ROM-versie: IM81.00C1.B00
SMC-versie (systeem): 1.29f1

Moet gewoon werken =_=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:02:
Mac OS X 10.6.3 2.66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz DDR2 SDRAM

Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac8,1
Processornaam: Intel Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,66 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L2-cache: 6 MB
Geheugen: 4 GB
Bussnelheid: 1,07 GHz
Opstart-ROM-versie: IM81.00C1.B00
SMC-versie (systeem): 1.29f1

Moet gewoon werken =_=
Vidkaart is ook belangrijk, maar eum.. ik kwam dit tegen op een duits forum:

Zitat von BB-Kohlmann: Oorspronkelijk Gepost door BB-Kohlmann:

Das Spiel läuft auch mit 10.6.2, allerdings unter ATI Karten nur auf niedrigsten Details und mit deutlich schlechterer Performance als 10.6.3
Het spel draait goed met 10.6.2, maar alleen met ATI-kaarten op de laagste detail en met aanzienlijk slechter presteren dan 10.6.3

Das Cider Runtime Problem das einige von euch haben, haben wir an die Mac Entwickler weiterleitet, werden aber erst nach Ostern was davon hören ob es einen temporären Workarround gibt den ihr Lokal aktivieren könnt, oder es erst mit dem nächsten Patch gelöst werden kann.

The Cider Runtime probleem dat sommige van u hebben, zullen wij doen toekomen aan de Mac-ontwikkelaar, maar van gehoord tot na Pasen, die worden geactiveerd wanneer er een tijdelijke workarounds zijn hetzelfde bier kan, of het kan alleen worden opgelost met de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
LOL SpoTs heb je dat door een vertaal machine gegooid?

In grote lijnen klopt de vertaling wel, maar in dat laatste gedeelte zie ik nergens Bier terug komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:11:
[...]

Vidkaart is ook belangrijk, maar eum.. ik kwam dit tegen op een duits forum:

Zitat von BB-Kohlmann: Oorspronkelijk Gepost door BB-Kohlmann:

Das Spiel läuft auch mit 10.6.2, allerdings unter ATI Karten nur auf niedrigsten Details und mit deutlich schlechterer Performance als 10.6.3
Het spel draait goed met 10.6.2, maar alleen met ATI-kaarten op de laagste detail en met aanzienlijk slechter presteren dan 10.6.3

Das Cider Runtime Problem das einige von euch haben, haben wir an die Mac Entwickler weiterleitet, werden aber erst nach Ostern was davon hören ob es einen temporären Workarround gibt den ihr Lokal aktivieren könnt, oder es erst mit dem nächsten Patch gelöst werden kann.

The Cider Runtime probleem dat sommige van u hebben, zullen wij doen toekomen aan de Mac-ontwikkelaar, maar van gehoord tot na Pasen, die worden geactiveerd wanneer er een tijdelijke workarounds zijn hetzelfde bier kan, of het kan alleen worden opgelost met de volgende patch.
Eh ja, een iMac heeft ingebakken videochip?
maar daar zal het toch niet aan liggen, ik kan andere games ook gewoon spelen.. Ik installeer dan maar via VMware/windows XP.

..weer die update van 3 kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tha-Skunk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:17:
LOL SpoTs heb je dat door een vertaal machine gegooid?

In grote lijnen klopt de vertaling wel, maar in dat laatste gedeelte zie ik nergens Bier terug komen :D
is inderdaad google translater ^^ ik kan het zelf niet beter, dus ik ga ermee akkoord :p

Waar het volgens mij dus op neer komt is dat het met een volgende patch meer compatible wordt met 10.6.3 en meer performance.

Hmm een onboard chipset Astis? betwijfel of het dan uberhaupt soepel gaat draaien hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:21:
Hmm een onboard chipset Astis? betwijfel of het dan uberhaupt soepel gaat draaien hehe.
Ik ook :S
Maarja, waarom maken ze het dan uberhaupt voor Mac? De enige Mac met een fatsoenlijke videokaart is de Power Mac, en die is erg duur :P

Ik had gehoopt, nee, ik ging er vanuit- omdat het ook voor Mac was dat het wel zou werken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:41:
[...]

Maarja, waarom maken ze het dan uberhaupt voor Mac? De enige Mac met een fatsoenlijke videokaart is de Power Mac, en die is erg duur :P

Ik had gehoopt, nee, ik ging er vanuit- omdat het ook voor Mac was dat het wel zou werken :S
Als er [PC] op staat betekend ook niet dat het op alle pc's draait he ;-) das wel erg naief :P

[PC]
System Requirements for "The Settlers 7"
Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (all 32/64 bit)

Processor: Intel Pentium 4 2GHz or better, AMD XP 2600 + (Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 X2)
RAM: 2 GB (4 GB)
Video Card: 512 MB DirectX 9c
Sound Card: DirectX 9c
DVD - ROM: DVD 8x (DVD 24x), needs only to install
DirectX: 9c included on disk
Required disk space: 8 GB

[MAC]
Operating System: OS K 10.6.3 Snow Leopard or higher
Processor:Intel Duo Core (Intel 2 Duo Core)
Memory: 2 GB (Recommended 4 GB)
Hard Drive: 8 GB free Hard Disk space
Video Card (graphics): 256 MB RAM (Recommended 512 MB RAM)
DVD-ROM: DVD 8x (DVD 24x), needed only for installment
Peripherals Supported: Mouse, Keyboard

[ Voor 17% gewijzigd door Dakreal op 07-04-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

SpoTs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:47:
[...]

Als er [PC] op staat betekend ook niet dat het op alle pc's draait he ;-) das wel erg naief :P

System Requirements for "The Settlers 7"
Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (all 32/64 bit)

Processor: Intel Pentium 4 2GHz or better, AMD XP 2600 + (Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 X2)
RAM: 2 GB (4 GB)
Video Card: 512 MB DirectX 9c
Sound Card: DirectX 9c
DVD - ROM: DVD 8x (DVD 24x), needs only to install
DirectX: 9c included on disk
Required disk space: 8 GB
Nee dat snap ik :P Maar een Mac is wat dat betreft net een console, er zit shit in - en dat is het. Het is (bijna) niet te upgraden of iets dergelijks. Daarbij heb ik een relatief nieuwe iMac met uitgebreid werkgeheugen (ja, dat kan dat weer wel) - als het op een Mac werkt zou het op deze zeker moeten kunnen..
Achja. Hopen dat ie via Windows boot wel werkt, anders ga ik gewoon m'n geld terugvragen..
Stel dat het wel werkt, en er komt later een update dat het wél fatsoenlijk op mac werkt, dan zou ik toch gewoon verder kunnen, gezien de savegames online bewaard worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:50:
[...]

Nee dat snap ik :P Maar een Mac is wat dat betreft net een console, er zit shit in - en dat is het. Het is (bijna) niet te upgraden of iets dergelijks. Daarbij heb ik een relatief nieuwe iMac met uitgebreid werkgeheugen (ja, dat kan dat weer wel) - als het op een Mac werkt zou het op deze zeker moeten kunnen..
Achja. Hopen dat ie via Windows boot wel werkt, anders ga ik gewoon m'n geld terugvragen..
Stel dat het wel werkt, en er komt later een update dat het wél fatsoenlijk op mac werkt, dan zou ik toch gewoon verder kunnen, gezien de savegames online bewaard worden?
Ik had dit later nog toegevoegd :)

[MAC]
Operating System: OS K 10.6.3 Snow Leopard or higher
Processor:Intel Duo Core (Intel 2 Duo Core)
Memory: 2 GB (Recommended 4 GB)
Hard Drive: 8 GB free Hard Disk space
Video Card (graphics): 256 MB RAM (Recommended 512 MB RAM)
DVD-ROM: DVD 8x (DVD 24x), needed only for installment
Peripherals Supported: Mouse, Keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/192557/extern/balen.jpg
Dus daar houdt mijn Settlers 7 avontuur al op voordat het begon. Toch een middagje frustratie en koppijn aan gehad, ik denk dat ik toch te naief geweest ben dan :(
Hopen dat ik iig mn geld terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:28:
[afbeelding]
Dus daar houdt mijn Settlers 7 avontuur al op voordat het begon. Toch een middagje frustratie en koppijn aan gehad, ik denk dat ik toch te naief geweest ben dan :(
Hopen dat ik iig mn geld terug krijg.
Welke imac heb jij eigenlijk?

Ik ben van plan de 27 inch te kopen met de ati 512mb, dat zou toch genoeg moeten zijn voor de settlers*? :)

*als alle problemen opgelost worden :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:41:
[...]

Welke imac heb jij eigenlijk?

Ik ben van plan de 27 inch te kopen met de ati 512mb, dat zou toch genoeg moeten zijn voor de settlers*? :)

*als alle problemen opgelost worden :P*
Eum, er staat dus dat het aangeraden is om 512 te hebben. Dus 512 zou net voldoende moeten zijn voor minimale instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu vraagt settlers niet heel veel van de videokaart als je een beetje redelijke hebt ( ik heb een 3850 )

maar het aantal MB's zegt weinig over de snelheid van de kaart.

kunnen zij wel doodleuk zeggen je hebt 512 mb nodig, maar als dat een verouderde kaart is dan loopt het spel nog traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:12:
Nu vraagt settlers niet heel veel van de videokaart als je een beetje redelijke hebt ( ik heb een 3850 )

maar het aantal MB's zegt weinig over de snelheid van de kaart.

kunnen zij wel doodleuk zeggen je hebt 512 mb nodig, maar als dat een verouderde kaart is dan loopt het spel nog traag.
True, maar ze kunnen het erbij zetten door de textures die gecached moeten worden. En aangezien het vrij grote maps en veel textures zijn, kan ik me hier wel iets bij voorstellen. En idd, de snelheid van je kaart is ook belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook maar eens de hele handel aangezet! Alles is up to date, heb alleen nog een key nodig.

Deze heb ik gister gekocht op internet voor 18 euro maar is helaas nog niet binnen, hij zou 2 uur geleden arriveren zei de verkoper. :(

Nu dus maar wachten, het was ook een verdomd louche site maar heb wel email contact gehad en de reacties waren normaal en snel.

Hoe kan het eigenlijk dat ze die keys zo goedkoop aan kunnen bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Wacht eens..
Chipsetmodel: ATI Radeon HD 2600 Pro
Type: GPU
Bus: PCIe
Breedte PCIe-baan: x16
VRAM (totaal): 256 MB
Fabrikant: ATI (0x1002)
Apparaatcode: 0x9583
Revisiecode: 0x0000
ROM-revisie: 113-B2250L-259

Dat zou toch genoeg moeten zijn voor de minimale specs? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Hydra schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:45:
[...]

Ok ik heb het geprobeerd maar het helpt niks.

Blijf die rare flikkeringen hebben in game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

settlers op mac loopt als een zonnetje maar met magic mouse een beetje lastig dus speel het maar op me pc :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:11:
settlers op mac loopt als een zonnetje maar met magic mouse een beetje lastig dus speel het maar op me pc :)
wat voor mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een imac de laaste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Verdomme :P Ik wil dit gewoon spelen. Ik wil niet opgeven! Er zijn toch meer mensen met macs die het aan de praat krijgen. Wat doe ik verkeerd!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Asitis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:41:
[...]

Een MBP 15" heeft tegenwoordig een 9600GT-M, en de mijne heeft een 8600GT-M, op beiden zijn ze wel te spelen. (Onder windows iig....) maar goed, dat het 'OSX' compatible is staat leuk op het doosje. Hoewel het gewoon een lelijke cider port is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis

Asitis

Dus.

Ik heb een early 2009 iMac en witte MacBook.. Lijkt erop dat ik nét de twee modellen heb waarop dit niet draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

In principe kun je hier prima wat kleine problemen bespreken maar ik zie de laatste anderhalf pagina alleen maar specs die gespuwd worden evenals wat nutteloze posts. Ik wil dat ook vriendelijk verzoeken het wat meer ontopic en nuttiger te houden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Duidelijk,

Ben met de campaign begonnen overnieuw aangezien mijn savegame dus niet geupload was om de 1 of andere vage reden.

Gelukkig was ik niet ver en kan ik nu lekker snel door lvl 1 heen.

Ps probleem met graphics is opgelost, nieuwste driver en directx 11 er opnieuw opgezet en werkt nu probleemloos.

Snel terug naar de game, laat misschien vanavond of anders morgen wel even weten hoever ik ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
liggen de servers er weer uit? kon net inloggen, mn vriendin geholpen met dr uplay account, ik restart settlers en krijg constant de server not found melding terwijl mn vriendin lekker zit te spelen :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Geen idee, ik zit al de hele avond te spelen zonder problemen.

Net die knakker uit zijn kasteel verdreven, ga nu eens kijken wat we met een kerk kunnen doen.

Vet spel zeg dit de tering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Gister ook weer gespeeld. Maar van mij had het tempo van de campaign wel wat hoger gemogen..
Ik heb nu heel erg de neiging om de tussen filmpjes allemaal maar te skippen omdat het toch weinig boeiends uitlegt wat je daarna niet uit je mission board kunt halen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
OxiMoron schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:48:
Gister ook weer gespeeld. Maar van mij had het tempo van de campaign wel wat hoger gemogen..
Ik heb nu heel erg de neiging om de tussen filmpjes allemaal maar te skippen omdat het toch weinig boeiends uitlegt wat je daarna niet uit je mission board kunt halen :S
Hehe , precies waar ik dus ook last van kreeg naar 2-3 missies.
Zit nu gewoon druk op "overslaan" te bashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kowapanga schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:50:
[...]

Hehe , precies waar ik dus ook last van kreeg naar 2-3 missies.
Zit nu gewoon druk op "overslaan" te bashen
Ik vind het vermakelijk voor het verhaal, en tevens leer je gewoon hoe het spel werkt. Ik vind het een groot pluspunt :)

Mapforge = echt supertof

Setting is erg leuk, graphics zien er echt dik in orde uit.

@ Asitis, je hebt Vram, wat virtueel is. Dit houdt dus in dat je videokaart geen eigen geheugen heeft, maar geheugen deelt met je RAM onboard. Wat dus resulteerd in dergelijke meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Maakt dit spel eigenlijk gebruik van Direct X 11? Ik heb een 260GTX, een DX 10 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zelfs maar direct x 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ja directx 9c, sys req. staan hier wel een paar posts boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren spel besteld op gamersland, hopelijk vandaag of morgen in de bus...
Ben vanaf settlers 3 een geweldige fan. Prachtig spel om gewoon lekker rustig te spelen. Maar als ik dit allemaal lees dan denk ik er misschien toch anders over, hoop dat die drm issues snel van de baan zijn en dat ze deze maand nog een update fixen ofzo... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:29:
Ben vanaf settlers 3 een geweldige fan. Prachtig spel om gewoon lekker rustig te spelen. Maar als ik dit allemaal lees dan denk ik er misschien toch anders over, hoop dat die drm issues snel van de baan zijn en dat ze deze maand nog een update fixen ofzo... 8)
DRM is voor mij ook het enige probleem, het spel zelf is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Vanaf 3?!!??!
Dat kan niet he , en snel settlers 2 spelen jij!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:23:
[...]

Vanaf 3?!!??!
Dat kan niet he , en snel settlers 2 spelen jij!! :P
;) , ik begon toen pas met gamen om het zo te zeggen. Daarna de 2 even gespeeld, maar als ik de 3 zag, dan lag de 2 ook zo weer aan de kant. Maar het sfeertje alleen al van deze game, ongevenaard voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Voor de mensen die ook 'gebruik' hebben gemaakt van de 'aanbieding' van de wehkamp, hij komt zojuist binnen bij mij met de prijs van rond de 20 E met acceptgiro. Jammergenoeg kan ik voorlopig niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
nog steeds "a internet connection is required..."melding
ik wil ondertussen toch eens graag het spel spelen. nog nooit het opstart scherm gezien

heb gewoon internet, zit niet achter een proxy, geen virus scanner, geen cd-emulatie software
gamelauncher uninstalled en op nieuw geinstalleerd help ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Woooeee, heb hem vandaag binnen gekregen, enkel vandaag geen tijd.. nog bedankt voor de tip toen hij 20 euries was @ wehkamp... :) Ze hebben hem netjes geleverd voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
nnndoh schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:09:
nog steeds "a internet connection is required..."melding
ik wil ondertussen toch eens graag het spel spelen. nog nooit het opstart scherm gezien

heb gewoon internet, zit niet achter een proxy, geen virus scanner, geen cd-emulatie software
gamelauncher uninstalled en op nieuw geinstalleerd help ook niet
Windows firewall nog aan?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Volgens mij wordt het programma automatisch toegevoegd als programma die door de firewall mag bij de installatie *mits je het uitvinkt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:31:
Woooeee, heb hem vandaag binnen gekregen, enkel vandaag geen tijd.. nog bedankt voor de tip toen hij 20 euries was @ wehkamp... :) Ze hebben hem netjes geleverd voor die prijs.
Jij ook al, ik ben hem nu aan het installeren. En dat terwijl ik dacht dat ik nog langer moest wachten todat die goedkoper zou worden. :P

De levertijd stond op 1 week, daar is dus precies aan voldaan. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zelf met firewall uit doet ie het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Ik heb em ook eventjes gespeeld, spel kon me wederom niet bekoren. Het lijkt in de verste verte niet op Settlers 1 of 2.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:11:
Ik heb em ook eventjes gespeeld, spel kon me wederom niet bekoren. Het lijkt in de verste verte niet op Settlers 1 of 2.
Het heeft er wel weg van vind ik, en ik heb Settlers 1 erg veel gespeeld op de Amiga. Uiteraard missen er een hoop onderdelen van de oude, maar vergeleken met de vorige 2 Settlers komt het er toch weer aardig in de buurt,

Anders weer de goede oude Settlers 1 spelen, de nostalgie, de muziek alleen al. :9

http://www.youtube.com/watch?v=AZcDAHHsZIs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:38:
[...]

Volgens mij wordt het programma automatisch toegevoegd als programma die door de firewall mag bij de installatie *mits je het uitvinkt*
Een echte 'tweaker' zet zijn windows firewall default af! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Snowwie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:11:
Dit lijkt er al veel meer op dan de vorige delen, daar was bijna helemaal niks meer van het origineel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Afgelopen dinsdagavond besteld bij Gamersland maar afgezien van bestel bevestiging nog geen bericht gehad over wanneer het geleverd zal worden. Heb vanochtend op de site gezien dat de game in bestelling staat, dus ik denk dat we nog tot volgende week moeten wachten op Settlers 7... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Haay schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:57:
[...]

Afgelopen dinsdagavond besteld bij Gamersland maar afgezien van bestel bevestiging nog geen bericht gehad over wanneer het geleverd zal worden. Heb vanochtend op de site gezien dat de game in bestelling staat, dus ik denk dat we nog tot volgende week moeten wachten op Settlers 7... :|
Maar wel al vooraf kunnen betalen zeker? :/

Jammer man.. maar het is nu toch mooi weer ;-) Iig geen weer om achter een pc te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
SpoTs schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:52:
[...]

Maar wel al vooraf kunnen betalen zeker? :/

Jammer man.. maar het is nu toch mooi weer ;-) Iig geen weer om achter een pc te plakken.
Ieder weer is achter je PC plak weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
En toch loopt het spel niet helemaal soepel terwijl de groene indicatiebalk ver onder de max staat.

Heb een Asus Geforce 260GTX + Intel E8500 3.16ghz + nieuwste drivers, direct x. Dan zou je toch verwachten dat hij alles op max makkelijk draaien kan op 1680x1050?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
Discussie over DRM mag in Game piraterij: De harde cijfers.