Ik had de HDI Dune HD Max bestelt bij Mediacentershop.nl.
Levering was snel, en HDI Dune HD was goed ingepakt, alleen toen ik hem uit de doos haalde van Dune, zag ik dat de 2 voorste klepjes(blue ray/hd) er los aan hingen.
Plakbandje aan de bovenkant van de klepjes, voor het vervoer was losgelaten, maar de 2 kleine kunststof uitsparingen(zit een gaatje in) zaten bij allebij de klepjes, niet in het kunststof draai mechanisme.
Ik dacht of terug sturen, of zelf monteren(kans dat het kan afbreken
Gelukkig was dit gelukt, en ben ik zeer tevreden over de HDI Dune HD Max.
Ik heb er 1 TB inhangen, en windows 7 zag deze schijf, dus via mijn computer werkt het.
Krijg het nog niet voor mekaar, om me computer te zien in de HDI Dune HD Max.
In me network browser, zie ik in smb/workgroup, dm800(mijn dreambox) en daarnaast mijn computer.
Als ik op mijn computer enter, is ie leeg.(ook zonder firewall)
Doe ik me firewall uit, zie ik in UPnP ook mijn computer staan, en als ik daar op enter, kom ik in mijn documenten.
Terwijl ik in delen een heel ander schijf(map) heb aan gegeven!
Ik heb het hele forum nagelezen hoe je dit moet instellen, maar krijg het niet voor elkaar.
Misschien een idee, om een tutorial te plaatsen in de TS.
Netwerken is niet mijn ding, ik zal wel iets dom doen
Minpuntjes vind ik de afstandsbediening(traag en niet verlicht in het donker) divico heeft dit wel.
En wanneer er een muziek cd in de drive gaat, kan je rustig naar de bakker, voordat i gaat spelen.
Hopelijk wordt dit opgelost met de volgende firmware.
Pluspunten zijn dat ik nu 1 apparaat heb, die tot nu toe nog alles afspeelt.Geluid naar mijn versterker is top, en het beeld op mijn pana 46g15 is fantasties.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021