Net terug van MM Cruquius, ik was daar rond 14:30 ofzo. Ik wilde (zoals eerder aangegeven in dit topic) een vaatwasser; "Bosch SGS55E92EU" of de "Siemens SE25E260EU".
Die eerste hadden ze voor 329 staan, dus dat was mooi. Alleen die was niet op voorraad, een duurder model van 389 met net wat meer opties wel. Maar ik was dus niet bereid om daarvoor 60 euro meer te betalen, dus vroeg of ze die andere wilden bestellen voor me, ik heb hem toch pas begin april nodig (moet nog een elektriciteitsaansluiting gemaakt worden).
De verkoper krabbelt wat neer op zo'n 4 voor 3 actie blaadje en ik loop daarmee naar het meeting point. Daar stonden al wat mensen te wachten, waaronder 2 mensen met een laptop van 399 en een portable DVD speler van 299. Ze vroegen of ik mee wilde doen, dat heb ik natuurlijk gedaan, want ik had geen zin om uren te wachten totdat we een match hadden die precies bij elkaar lagen.
Dus verkoper nr 2 maakt de facturen en ik zei nog even dat de mijne wel nabesteld moest worden ofzo, dat hij daar rekening mee moest houden. Hij kijkt in het systeem en zegt dat er 5 op voorraad zijn. Ik verbaasd, kijk ik, heeft die eerste verkoper het duurdere model op mijn blaadje geschreven. Ik dus nog verbaasder, maar die 2e verkoper zou het navragen. Komt hij terug, zegt hij 'Ik denk dat het niet goed is uitgelegd, maar u krijgt de duurdere versie voor de prijs van de goedkopere'. Dus ik 'okay, dat vind ik best'.
Dus ik heb de duurdere vaatwasser van 389 euro nu voor ong 290 euro (dat is incl 27,50 bezorgkosten). Dus ik ben helemaal blij...
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 21-03-2010 16:26
]