MediaMarkt: 4 halen, 3 betalen op alle artikelen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Voglens mij is de actie niet geldig op de LED tv's van Samsung, dus die kan je beter kopen wanneer je wilt?

tip: heb de mijne bij de Foka (ook in rotterdam vandaan) en dat scheelde 400 euro met de mediamarkt toen ik hem kocht.

[ Voor 58% gewijzigd door Rene op 19-03-2010 08:50 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Overigens mag de 6000 serie wel en die heb ik ook op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een bevestiging over bijvoorbeeld 4 games, 4 blu rays en 4 dvd's? Ik lees op verschillende fora dat dat geweigerd word door de verkopers in de MM door het land. iig al in Rotterdam en Breda...

Mensen geven aan dat ze dat zien als 1 artikel en niet 4 VERSCHILLENDE... hmmm

Zou wel jammer zijn, want dat is nou net wat als warme broodjes gaat denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:41

Vis

Kan iemand bevestigen dat het niet geldt voor een PS3, zolang je hem maar niet als "goedkoopste product" meeneemt?

Dus bijv. ik koop een PS3, maar het goedkoopste product is een dolby setje.. ik krijg het dolby setje dus gratis, maar de PS3 betaal ik gewoon. Mag dit wel?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:43:
Iemand al een bevestiging over bijvoorbeeld 4 games, 4 blu rays en 4 dvd's? Ik lees op verschillende fora dat dat geweigerd word door de verkopers in de MM door het land. iig al in Rotterdam en Breda...

Mensen geven aan dat ze dat zien als 1 artikel en niet 4 VERSCHILLENDE... hmmm

Zou wel jammer zijn, want dat is nou net wat als warme broodjes gaat denk ik...
Hier ben ik ook benieuwd naar, voor een paar blu rays en games wil ik ook nog wel de tocht naar de MM wagen hier in Groningen.

Ook zou ik wel willen weten wat de speciale regeling voor Apple producten is, ik weet niet of iemand hier al langs geweest is bij de MM?

[ Voor 10% gewijzigd door VeeGee op 19-03-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vis schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:59:
Kan iemand bevestigen dat het niet geldt voor een PS3, zolang je hem maar niet als "goedkoopste product" meeneemt?

Dus bijv. ik koop een PS3, maar het goedkoopste product is een dolby setje.. ik krijg het dolby setje dus gratis, maar de PS3 betaal ik gewoon. Mag dit wel?
Gameconsoles worden niet geaccepteerd, dit staat in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het is ook zo dat de verschillende MM's verschillende prijzen hanteren omdat elk filiaal een aparte BV is.

Het prijsverschil van een TV of laptop kan van filiaal tot filiaal anders zijn en oplopen tot honderden euro's. Voor een compactcamera is het verschil soms enkele tientjes.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen uit Zuid-Holland die dit weekend een Canon EOS 550d willen aanschaffen?
Ik zoek iemand die mee wil doen met de 4 halen 3 betalen actie. Als we met z'n vieren zijn, is dat omgerekend 25% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThAZiP
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:45
Vestiging Breda
Harman Kardon Go+Play sounddock! Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Helemaal niemand in de MM van Utrecht om 20:00 om een iets van 700E te kopen? :-)

Straks moet ik zelf 4x een EOS 550D kopen...

Oh nee, mag niet he? Het moeten vier verschillende producten zijn?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vestiging: MediaMarkt Rotterdam (Alexandrium, Corner of Beijerlandselaan)
Artikel: Canon EOS 550d
Prijs: Rond de €700,-
Datum: Vrijdagavond, Zaterdag of Zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Galois schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:36:
Helemaal niemand in de MM van Utrecht om 20:00 om een iets van 700E te kopen? :-)

inderdaad. ik mag vandaag lekker van 13:00 tot 22:00 , ben benieuwd hoe druk het word ( of al is ). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Ben inderdaad ook benieuwd of het inderdaad druk is... Is zo'n actie echt zo'n klantentrekker?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galois schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:36:

Zag je bericht nog niet toen ik reageerde.
Hoe weet je het zeker dat het per se 4 verschillende producten moeten zijn? Mocht het niet zo zijn, dan wil ik best naar Utrecht komen om samen met nog 2 mensen iets van rond dat bedrag te kopen ^^.

@thijszor: is het idd zo dat het 4 verschillende producten moeten zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben geintresseerd in een CANON L-Lens en wel de 24-105mm 4.0L, prijs: hopelijk zo'n 799 euro.

Vestiging: MediaMarkt Den Haag of Rotterdam
Artikel: Canon 24-105mm 4.0L
Prijs: 799
Datum: Zaterdag en Zondag

Iemand anders die af wil spreken en een product van ongeveer 800 euro wil kopen bij MM Den Haag of Rotterdam!?

Ik hoor het graag!

Ik werk vlakbij de MM in Den Haag en ga vanavond eens kijken wat deze lens daar nu exact kost (zonder korting), ik hoop zo'n 800 euro en als ik meerdere mensen kan vinden en een korting van 25% kan bedingen kost hij me nog maar 600 euro, wat echt een superprijs is voor deze lens.

Groetjes,

Stan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Het mogen inderdaad niet 4 dezelfde producten zijn ( type ) , hiermee trek je anders ook enorm veel handelaren aan ( doe je zoiezo wel ) , en dat is niet de bedoeling.

En als je op zaterdag middag bij de 19% btw aktie was geweest, toen was het ook echt enorm druk. verwacht nu echt niks anders dan dat. ben trouwens benieuwd hoe lang mensen gaan wachten om zo dicht bij die 25% korting te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:45
ben echt benieuwd hoe het hier in deventer zit. mijn ma heeft nu net een laptop nodig en ik een tvtje :) en dan pluk ik er nog wel wat anders bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:17

swtimmer

Ontrafelt het leven!

peugeot206gt schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:46:
Voglens mij is de actie niet geldig op de LED tv's van Samsung, dus die kan je beter kopen wanneer je wilt?

tip: heb de mijne bij de Foka (ook in rotterdam vandaan) en dat scheelde 400 euro met de mediamarkt toen ik hem kocht.
Hier in de UK krijg je op dit moment ECO korting via Samsung (van 100 tot 200 pond) op een LED TV. Je zou even kunnen kijken of dat ook in NL loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Laatst online: 12:45
peugeot206gt schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:46:

de actie geld niet op de 7000 en de 8000 serie dacht ik
maar op de led van de 6000 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Oeh tempting , ik wil namelijk een UE37B6000VPXXN. Misschien toch eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was net bij R'dam Alexandrium. Super rustig. De Canon 550d was overigens veel te duur (normale prijs). Iemand een idee hoeveel die kost bij de Corner of Beijerlandselaan?

@skydiver79: Ik heb interesse. Ik kan morgenmiddag of zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:14:
Was net bij R'dam Alexandrium. Super rustig. De Canon 550d was overigens veel te duur (normale prijs). Iemand een idee hoeveel die kost bij de Corner of Beijerlandselaan?

550d is rond de 680 euro ofzo?
Als je gewoon iemand met ongeveer dezelfde prijzen vind, dan ben je een stuk voordeliger uit.

[ Voor 11% gewijzigd door DNA_Saint op 19-03-2010 13:25 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Iemand al enig idee wat de Apple regeling is?

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo geweldig is deze aanbieding toch ook weer niet? in het gunstigste geval 25 procent korting (bij dezelfde artikelen), Terwijl ze normaal ook al vaak 19% korting geven (btw vrije dagen ofzo). En met deze actie gaat het aantal artikelen ook nog eens flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:29:
zo geweldig is deze aanbieding toch ook weer niet? in het gunstigste geval 25 procent korting (bij dezelfde artikelen), Terwijl ze normaal ook al vaak 19% korting geven (btw vrije dagen ofzo). En met deze actie gaat het aantal artikelen ook nog eens flink omhoog.
25% is behoorlijk veel. MM medewerkers krijgen dat nog niet eens (20%). geen btw actie is 1x per jaar en omgerekend in korting "maar" 16%.

De 4 producten mogen overigens niet zelfde zijn. Wat wel mag is dat je 4 camera's koopt van verschillende merken of andere modellen.

@DNA_Saint: De 550d kost daar 899 inc. 18-55 kitlens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvedebe
  • Laatst online: 14-09 19:46
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:29:
...normaal ook al vaak 19% korting geven (btw vrije dagen ofzo)...
Bij de BTW vrije actie is de korting 16%. Is toch een behoorlijk verschil met 25% korting. Maar je moet er wel wat voor doen in dit geval en de aanmeldingen voor Almere stromen nou niet echt binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:27

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

ja je mag niet 4 zelfde producten aanschaffen heb ik gehoord vanochtend . Ik wil graag een Mac Mini halen dus mocht iemand in de buurt zitten van 600euro laat me even weten

-
-
-
-

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:35:
[...]
899,- is wel heel erg veel pricewatch: Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS

Ik wil ook graag even kijken naar deze camera, alleen niet voor 899,- natuurlijk dan schiet die '25%' korting niet echt op.:P

MM Enschede, of Hengelo btw. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
ik hoorde dat de 550d alleen 680 euro was...

Maare, Rotterdam centrum is een chaos. Grote brand.
http://www.nu.nl/binnenla...in-centrum-rotterdam.html

[ Voor 27% gewijzigd door DNA_Saint op 19-03-2010 13:50 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:14:

Ik zal eens voor je kijken wat 'ie (de 550D) hier in Den Haag kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:51:
[...]

Zag je bericht nog niet toen ik reageerde.
Hoe weet je het zeker dat het per se 4 verschillende producten moeten zijn? Mocht het niet zo zijn, dan wil ik best naar Utrecht komen om samen met nog 2 mensen iets van rond dat bedrag te kopen ^^.

@thijszor: is het idd zo dat het 4 verschillende producten moeten zijn?
Ik ben er vanavond sowieso rond 20:00-20:15 (Utrecht). Ik ben toch in de buurt en als ik de 500D of 550D niet kan kopen, dan misschien wel iets anders...

Heb ook nog een extra accu nodig (als ik dan de 500D elders koop), een UV-filter, zonnekap, SD-kaart en tas! :-)

Ik zal vlak voor 20:00 nog op dit forum kijken, mochten er mensen zich aanmelden...
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:50:
[...]

Ik zal eens voor je kijken wat 'ie (de 550D) hier in Den Haag kost...
Heel vreemd... ik was afgelopen dinsdag in Amsterdam Arena Media Markt en daar kostte hij iets van 739E geloof ik. Of 729... Iets in die buurt.

EDIT:
Ik vroeg mij ook af hoe het nou ging met mensen die anderen zoeken. Staat er gewoon een groepje mensen bij de servicebalie met het product in zijn of haar handen wachtend op iemand anders die ongeveer een even duur product koopt? En gaat dat snel? Heeft iemand dat gezien?
Worden ze 'geholpen' door de MM of gaat dat gewoon op eigen initiatief (wie het hardst schreeuwt?).

[ Voor 14% gewijzigd door Galois op 19-03-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Nouja vreemd vind ik het niet echt, ben niet anders gewend van Mediamarkt, maar ik hoop dat ze nog aan hun Laagsteprijsgarantie houden icm deze actie.
Maar ik denk dat ze inderdaad het gaan spelen op "na deze korting zijn we toch het goedkoopst" :(.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Volgens mij staat in de actievoorwaarden dat je 4 verschillende producten moet halen wil de actie geldig zijn. ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij R'dam Alexandrium stond in de half uur dat ik in de winkel was niemand bij de meeting point. Snap ik ook wel. Je staat daar dan wel een beetje voor schut als je als enige daar staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het product op voorraad moet zijn, of dat je nu ook kan bestellen?

En

Als je van het weekend koopt en betaald, kun je het dan komende week ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:13:
Weet iemand of het product op voorraad moet zijn, of dat je nu ook kan bestellen?

En

Als je van het weekend koopt en betaald, kun je het dan komende week ophalen?
Ik ga zo naar de MM in Utrecht. Ik zal het voor je vragen. Als er meer mensen vragen hebben, zet die vragen hier neer en ik zal het voor je vragen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:35:

Huh, ze concurreren AFAIK toch gewoon met KE? Daar staat ie voor 729. Anders 739 bij Foka. Hell, zelfs bij correct is ie goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Yellowneck schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:09:
Nouja vreemd vind ik het niet echt, ben niet anders gewend van Mediamarkt, maar ik hoop dat ze nog aan hun Laagsteprijsgarantie houden icm deze actie.
Maar ik denk dat ze inderdaad het gaan spelen op "na deze korting zijn we toch het goedkoopst" :(.
Bij de BTW actie kon je nog wel gebruik maken van laagste prijs garantie. Alleen was toen ik een monitor kocht, de prijs na BTW korting nog paar euro duurder dan bijv. bij Alternate 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:21:
[...]

Huh, ze concurreren AFAIK toch gewoon met KE? Daar staat ie voor 729. Anders 739 bij Foka. Hell, zelfs bij correct is ie goedkoper.
ik maak altijd gebruik van laagste prijs garantie. Bijna alle webshops hebben tegenwoordig gewoon een showroom of afhaalbalie. Dus dat telt dan gewoon mee.

[ Voor 27% gewijzigd door DNA_Saint op 19-03-2010 14:23 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:12:
Bij R'dam Alexandrium stond in de half uur dat ik in de winkel was niemand bij de meeting point. Snap ik ook wel. Je staat daar dan wel een beetje voor schut als je als enige daar staat
Dat verwacht ik ook eigenlijk een beetje...

Als er een aantal mensen staan, vind je het echt niet erg om daarbij te gaan staan...

Ik wil best wel een half uur wachten als ik daarmee 200E verdien/uitspaar! Zelfs wel een uur als ik daar met andere gezellige mensen sta een beetje te discussieren over het product dat we straks misschien wel gaan kopen... :-)

Het kan natuurlijk heel eenvoudig. Je loopt de winkel in, neemt je product, loopt naar de meetingpoint. Zegt daar tegen de rest hoeveel het kost en je sluit je aan bij een groepje die je accepteert! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:16:
[...]

Ik ga zo naar de MM in Utrecht. Ik zal het voor je vragen. Als er meer mensen vragen hebben, zet die vragen hier neer en ik zal het voor je vragen ^^.
Ik ga vanavond naar de MM Utrecht...

Graag, is de 500D en de 550D op voorraad (met kitlens 18-55 mm)? En voor welke prijs?

Tnx :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
probleem is dat deze actie pas gisteren bekend is geworden...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:16:
[...]

Wil je voor mij even kijken of ze in Utrecht de 24-105mm f/4L IS USM op voorraad hebben liggen of kunnen bestellen en zo ja, wat de "normale" prijs is... (de normale prijs zou zo tussen de EUR 799 en EUR 849 moeten zijn)

Ben erg benieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vestiging: MediaMarkt Eindhoven
Artikel: Sony Vaio VPCF11S1E/B
Prijs: rond de € 1300
Datum: Zaterdag 20 maart

Ik kan ook eventueel zaterdag of zondag naar de vestiging in Roermond komen, maar dan moet ik wel zeker weten dat we daar met 4 man onze aankopen kunnen doen.

Verder ben ik net al in de MM in Eindhoven geweest: erg rustig, nul mensen bij de meeting points. Medewerkers wisten mij te vertellen dat je ook producten kunt reserveren en dat de actie dan ook geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar de Canon 550D het goedkoopst is?
Geen van de vestigingen biedt op de MediaMarkt site een 550D aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:48:
Wie weet waar de Canon 550D het goedkoopst is?
Geen van de vestigingen biedt op de MediaMarkt site een 550D aan
Het ziet ernaar uit dat ze alleen de meest populaire modellen online hebben gezet. Ik denk dat de 550D nog te nieuw is voor dat lijstje (niet populair genoeg, omdat ie pas kort op de markt is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2020
Hallo mensen,

Naar aanleiding van de MM actie ben ik vanmiddag naar Almere gereden.
Mijn bevindingen:
- Heel rustig, bij de meetingpoints stond niemand. Er waren wel heel veel verkopers op de been.
- Het lijkt wel of de standaard prijzen verhoogd zijn.

Om bovenstaande de beargumenteren:
Tijdens de "BTW-vrij" actie enige tijd geleden wilde ik in hetzelfde filiaal de SONY KDL 40-EX1 kopen. Deze was toen standaard 999 euro. Met BTW korting kwam ik toen rond de 860 euro uit.
Echter, toen ik vanmiddag keek bij deze model was het prijskaartje verhoogd naar 1199 euro.

FYI: DE SONY 40" heb ik alweer niet gekocht bij de MM. Deze is toch bij diverse andere "shops" veel goedkoper te vinden.

Idem bij verschillende Digitale spiegelreflex camera's.

Misschien kijk ik wel te zwart maar mijn gevoel was dat de prijzen waren opgeschroefd.

mvrgr,

4Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:49:
[..]
Verder ben ik net al in de MM in Eindhoven geweest: erg rustig, nul mensen bij de meeting points.
Ik ga vanavond bij de MM Ehv kijken voor een TV, hopelijk is het dan wat drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 14-09 22:14
Gaat het je bij die televisie om de beeldkwaliteit of om het wireless gedeelte? Ik denk namelijk voor dat geld dat er wel wat beters te vinden is. Tevens geen 24p over wireless...

[ Voor 10% gewijzigd door Deef_K op 19-03-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Zo te lezen wordt het een leuk dagje werken morgen voor me. Moet van 13:00 tot 22:00 werken, maar als er nu al geen (extra) klanten zijn, dan zal het morgen wel een rustige zaterdag worden omdat we met meer man dan normaal staan :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:41

Vis

Mute schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:29:
Zo te lezen wordt het een leuk dagje werken morgen voor me. Moet van 13:00 tot 22:00 werken, maar als er nu al geen (extra) klanten zijn, dan zal het morgen wel een rustige zaterdag worden omdat we met meer man dan normaal staan :P
De mensen (klanten) moeten op vrijdag ook nog werken he ;)

Meestal is het in het weekend drukker als op een vrijdagmiddag, lijkt me :+

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ik zie het morgen allemaal wel bij de BCC. Kijken wat de klanten mij te vertellen hebben over de mediamarkt actie >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Deef_K op 19-03-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Vis schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:34:
[...]

De mensen (klanten) moeten op vrijdag ook nog werken he ;)

Meestal is het in het weekend drukker als op een vrijdagmiddag, lijkt me :+
Hoef je mij niet te vertellen hoor ;) Zaterdag is meestal wel drukker ja, maar (zoals ik al zei) staan we ook met meer man, dus de werkdruk zou niet veel hoger hoeven te liggen als er maar weinig klanten extra komen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die morgen in Rotterdam iets gaat kopen? Kben vandaag langs geweest en er is werkelijk niemand te zien. De Canon 550D hebben ze alleen mét kit-lens en kost €740. Kwil 'm halen, iemand die in die prijscategorie iets zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matin112
  • Laatst online: 13-09 00:39
Vestiging: MediaMarkt Almere
Artikel: Nikon D90
Prijs: € 799,-

Was vanmiddag naar de MM gegaan. Was niet zo druk, maar misschien verandert dat nog. Mensen werken namelijk nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ik ga zo direct na het werk eff bij de MM in utrecht langs, ik wil een bepaalde tv hebben. Is kijken wat hij daar kost anders is het al niet meer relevant als hij 200 euro duurder is dan bij een webwinkel(als ik het gerucht moet geloven dat ze alles in prijs verhoogd hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kom zojuist terug van de MM Den Haag waar de actie redelijk lijkt aan te slaan. Doorloop bij meetingpoints kwam aardig op gang.

Mijn buit:
pricewatch: Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
normaal €799,=, maar dan met een korting van 22% met 3 andere medekopers in ongeveer dezelfde prijscategorie. Uiteindelijk betaald: 621 euro en nog een beetje!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
@Neefdes; Wireless hoeft niet persé voor de SONY KDL 40 EX1. Het is vnl. beeldkwaliteit en omdat m'n vriendin de "lijst" zo mooi vindt :)

Ontopic: Misschien was ik er best vroeg en de meeste mensen werken nog. Het zal zaterdag wel drukker worden. Ik zag op de weg naar de uitgang één persoontje zielig in z'n eentje wanhopig staan kijken bij de meetingpoint met een neustrimmer in z'n hand...

Wat betreft aanbod bij de MM m.b.t. laptops: Weinig keus. Er zijn wel nieuwe modellen uit met de Core I5 CPU's in combinatie met een degelijke graka zoals de Nvidea 240M, maar deze hebben allen maar een 15,4"schermpje met een te kleine max. resolutie. Jammer, was dan een mooie deal geweest met +/- 25% korting.

4Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:38
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:38:
Iemand die morgen in Rotterdam iets gaat kopen? Kben vandaag langs geweest en er is werkelijk niemand te zien. De Canon 550D hebben ze alleen mét kit-lens en kost €740. Kwil 'm halen, iemand die in die prijscategorie iets zoekt?
Ik ben vandaag naar MM Rotterdam centrum en MM Rotterdam Beijerlandselaan geweest en het was best wel rustig bij beide filalen. Bij MM Rotterdam centrum zijn de producten die ik wil hebben al uitverkocht en je mag niet reserveren. Blijkbaar geldt de 4 halen, 3 betalen actie alleen voor producten die op voorraad zijn. Bij MM Rotterdam Beijerlandselaan zijn de producten nog aanwezig, dus ben van plan om het morgen te halen, mits ze dan nog op voorraad zijn. Het gaat om een laptop a 800 euro en een digitale camera van 250 euro.

@zero_x: als je naar MM Rotterdam Beijerlandselaan kan gaan, dan zoeken we nog 2 mensen in deze prijsrange (700 a 800 euro).

Edit: Blijkbaar is skydiver79 van plan om een lens te halen van rond de 800 euro, dus eigenlijk hebben we nog 1 iemand nodig (als hij/zij tenminste naar Rotterdam kan gaan). Het beste is denk ik voordat je weggaat de desbetreffende MM te bellen of ze dat product nog op voorraad hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Gsus86 op 19-03-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:20:
Zijn hier mensen uit Zuid-Holland die dit weekend een Canon EOS 550d willen aanschaffen?
Ik zoek iemand die mee wil doen met de 4 halen 3 betalen actie. Als we met z'n vieren zijn, is dat omgerekend 25% korting.
Ik wil wel binnenkort een eos 550d halen, maar niet komend weekend. waar geldt de actie overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsus86 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:12:
[...]@zero_x: als je naar MM Rotterdam Beijerlandselaan kan gaan, dan zoeken we nog 2 mensen in deze prijsrange (700 a 800 euro).
Ik kan wel, vanaf 12:00 morgen. Nu hopen dat ze de spullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15
4power schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:16:
Hallo mensen,

Naar aanleiding van de MM actie ben ik vanmiddag naar Almere gereden.
Mijn bevindingen:
- Heel rustig, bij de meetingpoints stond niemand. Er waren wel heel veel verkopers op de been.
- Het lijkt wel of de standaard prijzen verhoogd zijn.

Om bovenstaande de beargumenteren:
Tijdens de "BTW-vrij" actie enige tijd geleden wilde ik in hetzelfde filiaal de SONY KDL 40-EX1 kopen. Deze was toen standaard 999 euro. Met BTW korting kwam ik toen rond de 860 euro uit.
Echter, toen ik vanmiddag keek bij deze model was het prijskaartje verhoogd naar 1199 euro.

FYI: DE SONY 40" heb ik alweer niet gekocht bij de MM. Deze is toch bij diverse andere "shops" veel goedkoper te vinden.

Idem bij verschillende Digitale spiegelreflex camera's.

Misschien kijk ik wel te zwart maar mijn gevoel was dat de prijzen waren opgeschroefd.

mvrgr,

4Power.
het ophogen van prijzen is enkele weken voor een actie al verboden. Het kan wel zo zijn dat de prijzen ná de BTW dagen zijn opgehoogd om "met de concurrentie" mee te gaan. Je wil wel de goedkoopste zijn, maar niet teveel.. ;) Twee weken voor deze actie was het al verboden om prijzen te veranderen. Dus nee, MM verhoogd zijn prijzen _niet_ voor een actie om vervolgens met veel bombarie korting te geven. Het is een eerlijke actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:03
Net even in Alkmaar langsgeweest om te kijken voor een mediaspeler, maar er was geen hond te bekennen 8)7

Morgen maar weer proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:49
Ik ben vanmiddag om vijf uur bij de vestiging in Utrecht geweest, ik heb het zelden zo leeg gezien in de mediamarkt. Het meetingpoint (een enorme sticker op de vloer) was verlaten. Tsja, als je prijzen al 10 % hoger liggen dan bv de Block of Paradigit, en tot 20 % hoger dan webshops, dan is het makkelijk om eens gul te doen. Mediamarkt is leuk om ongestoord overal aan te zitten, maar kopen doe ik er zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ik was net idd ook in utrecht , de tv die ik wil kost daar 920 euro. Diezelfde tv die ik via internet kan bestellen inc. verzendkosten is 855. Tja dan vraag ik me af is het al die moeite wel waard.

En het was inderdaad ook totaal niet druk , maar dat zou morgen nog ev. kunnen. Maar ik denk niet dat het zo groot omzet feest wordt als met die btw dagen die ze toen der tijd hadden.

[ Voor 32% gewijzigd door Diversity op 19-03-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Zit met z'n allen toch niet zo te klagen over winkelprijzen en internet prijzen, kan me hier echt kapot aan ergeren. Jullie zien alleen maar de prijs, niet het personeel, pand, licht en alle kosten die bij een internet-shop lager liggen. Als het je om de prijs te doen is bestel dan lekker bij de internet-shop, wil je service (kwaliteit daarvan buiten gelaten) en een direct aanspreekpunt koop dan in de winkel. Dan betaal je maar iets meer, ok soms ligt het verschil wel heel ver uit elkaar maar dat is voor sommige winkels dan ook niet te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Iemand nog meer het gevoel dat MM de prijzen heeft verhoogd deze week? En wie kan er met concrete voorbeelden komen? Heb namelijk het gevoel dat MM daar een kei in is met die soort acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je snapt zelf ook wel dat je met zo'n uitspraak niet erg geloofwaardig overkomt he? ;) Beweren dat het zo is, en dan anderen om concrete voorbeelden vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whkan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-07 05:01
Arena, 1799 euro, 27" iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Diversity schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:28:
Ik was net idd ook in utrecht , de tv die ik wil kost daar 920 euro. Diezelfde tv die ik via internet kan bestellen inc. verzendkosten is 855. Tja dan vraag ik me af is het al die moeite wel waard.

En het was inderdaad ook totaal niet druk , maar dat zou morgen nog ev. kunnen. Maar ik denk niet dat het zo groot omzet feest wordt als met die btw dagen die ze toen der tijd hadden.
Men doet een zeer eenvoudige rekensom uitgaande van 20% korting(25% is max):
0.8*920 = 736 euro. Nee, beter bestellen bij die webshop idd! :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik iemand die ook iets wil kopen, nog twee te gaan......

Vestiging: MediaMarkt Rotterdam
Artikel: Samsung UE46B6000
Datum: zaterdag 20 maart

PM of mail em-jee@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
mierenfokker schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:39:
Iemand nog meer het gevoel dat MM de prijzen heeft verhoogd deze week? En wie kan er met concrete voorbeelden komen? Heb namelijk het gevoel dat MM daar een kei in is met die soort acties.
Dat doen ze zover ik weet altijd bij een dergelijke actie.
Een jaar of 2 geleden heb ik bij een Geen BTW actie eens de prijzen in de gaten gehouden.

Ik wist toen iets meer dan 2 weken van tevoren dat de actie er kwam (voordat de reclame gemaakt werd) en heb toen van een paar dingen de prijzen genoteerd en zag hoe de prijzen elke week een beetje aangepast werden waardoor uiteindelijke sommige producten zonder de BTW duurder waren dan 1 maand ervoor met BTW en hoe de producten die goedkoper waren dit slechts enkele euros waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:02:
Inmiddels heb ik iemand die ook iets wil kopen, nog twee te gaan......
Ook voor ong. 1300? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dexter_202

Zelfs voor iets meer, 1499 namelijk.

Doe je mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Neefdave schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:32:
Zit met z'n allen toch niet zo te klagen over winkelprijzen en internet prijzen, kan me hier echt kapot aan ergeren. Jullie zien alleen maar de prijs, niet het personeel, pand, licht en alle kosten die bij een internet-shop lager liggen. Als het je om de prijs te doen is bestel dan lekker bij de internet-shop, wil je service (kwaliteit daarvan buiten gelaten) en een direct aanspreekpunt koop dan in de winkel. Dan betaal je maar iets meer, ok soms ligt het verschil wel heel ver uit elkaar maar dat is voor sommige winkels dan ook niet te realiseren.
Tja, zo zitten de meeste mensen wel in elkaar. Lekker bij de winkel kijken, informatie vragen aan de verkoper, hele uitleg krijgen, etc, etc. Dus voordeel dat je hem product kon zien/aanraken/gebruiken in een winkel met flinke vaste lasten en de betaalde tijd van een medewerker opnemen en vervolgens via internet bestellen. Wees dan een bikkel en bestel direct via internet en stuur het terug via wet koop op afstand als het niet bevalt. Maar nee, dan moet je zelf de verzendkosten betalen dus liever in een gewone winkel kijken want dat is gratis :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ emjeeka

Eventueel. Voor ongeveer 1330.

Alleen zit ik in Arnhem :S Maar mocht de korting hoog uitvallen (>20%) dan is het wellicht een ritje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
Neefdave schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:32:
Erger je maar kapot dan, feit blijft dat ik de vergelijking bij dezelfde winkel heb gedaan. Dus dezelfde personeel, pand, licht en alle kosten. Ik weet dat de inflatie hard toeslaat in NL, maar 200 euro verhoging op een product dat <1000 kost?!

BTW: Al mijn techniek in huis komt uit een fysieke winkel (De Xtreamer uitgezonderd, maar da's logisch).

Succes met je aankopen bij de MM!. :)

4Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er verder nog iemand die morgen in Rotterdam nog iets wil kopen van ongeveer 1300 euro?
We zijn al met zijn drieën! Dus nog eentje en je hebt zo'n 300-350 euro korting te pakken!

@Dexter_202

Heb je een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krylinck schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:09:
Volgens mij staat in de actievoorwaarden dat je 4 verschillende producten moet halen wil de actie geldig zijn. ;)
1. body 650 euro voor ajacied88
2. body met lens-kit - 740 euro voor mij

nu nog iemand vinden die een plasma van 600 euro en een lcd van 600 euro koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
vandaag was het in alkmaar ook nog niet heel erg druk, verwacht de grote drukte morgen.

voor de duidelijkheid:

de 4 producten moeten uit verschillende product groepen komen, je mag dus geen 4 inktcartridges kopen bijvoorbeeld.

Wel: wasmachine / laptop / homecinema / tv bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:56

SeatRider

Hips don't lie

thijszor schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:35:
vandaag was het in alkmaar ook nog niet heel erg druk, verwacht de grote drukte morgen.

voor de duidelijkheid:

de 4 producten moeten uit verschillende product groepen komen, je mag dus geen 4 inktcartridges kopen bijvoorbeeld.

Wel: wasmachine / laptop / homecinema / tv bijvoorbeeld.
Ik dacht, ze MOGEN uit verschillende (alle) productgroepen komen. Dat is lame, dan kan ik dus niet gewoon op de laptopafdeling 3 andere mensen die een netbook willen, aanspreken? Of 4 blurays halen en 3 betalen ...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogey_21
  • Laatst online: 05-12-2022
zijn er nog tweakers in MM zoetermeer morgen die ook iets willen kopen rond de 400 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvedebe
  • Laatst online: 14-09 19:46
Voor de omgeving Almere zijn er al drie mensen die iets tussen de 700 en 800 willen uitgeven. Nog ééntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

thijszor schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:35:
vandaag was het in alkmaar ook nog niet heel erg druk, verwacht de grote drukte morgen. voor de duidelijkheid: de 4 producten moeten uit verschillende product groepen komen, je mag dus geen 4 inktcartridges kopen bijvoorbeeld. Wel: wasmachine / laptop / homecinema / tv bijvoorbeeld.
Volgens mij heeft elke MM z'n eigen regels, filmpje op de website laat ook 4 witgoedapparaten zien...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
voorwaarden
Alleen de apple voorwaarden missen, die moet je in de winkel vragen. Maar gelukkig dat het niet druk is als zo omslachtig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:00:
[...]

Volgens mij heeft elke MM z'n eigen regels, filmpje op de website laat ook 4 witgoedapparaten zien...
ja, maar 4 wasmachines van verschillende merken/versienummers

Wat hij bedoelde was volgens mij 4 inktcardridges. Oftewel 4x hetzelfde product.
Of bedoelde je 4x een aparte kleur? want dat zou moeten kunnen...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogey_21
  • Laatst online: 05-12-2022
Stond vanmiddag bij mm rotterdam op de netbook afdeling. Ik zei tegen de vriendelijke verkoper daar dat het wel erg moeilijk is om 4 mensen te regelen die ook iets rond de 400 euro moesten hebben en of hij mij gewoon niet de korting kan geven. Hij vertelde mij dat de collega's daar onderling afgesproken hebben dat zij direct zonder 4 artikelen te kopen mij 10% korting konden geven op de netbook. Ik weet niet of dit ook voor andere artikelen en MM geldt. (Ik grapte of ik 4 artikelen van rond de 400 kon kopen en dan weer 3 kan inruilen om de korting te krijgen, hoewel omslachtig gaf de verkoper toe dat dit inderdaad wel volgens de regels kon, niet dat ik dit ga doen.... : D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom:

Vestiging: MediaMarkt Eindhoven
Artikel: Sony Vaio VPCF11S1E/B

Ik kan ook eventueel zaterdag of zondag naar de vestiging in Roermond komen, maar dan moet ik wel zeker weten dat we daar met 4 man onze aankopen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Vanavond bij de Media Markt in Utrecht geweest. Had gehoopt dat het erg druk zou zijn en dat iedereen vriendjes met mij wilde worden om zo 4 producten aan te kunnen schaffen, maar helaas... Moest het helemaal alleen doen.

Helaas was de Media Markt in Utrecht met het setje EOS 500D met dubbele lenskit te duur (899). Maar even met de verkoper in discussie gaan helpt, mocht 'm voor 815 meenemen :-) (vanwege concurrentie die 'm voor die prijs aanbiedt).

Maar dan mocht ik geen gebruik meer maken van de 4 kopen, 3 betalen actie. Maar ja, dat wilde ik wel, want heb toch filters, een extra accu en een tas nodig.

Hoefde het maar 1x te vragen, en toen mocht ik ook met deze actie meedoen.

Maar toch jammer dat er geen 4 mensen waren die iets voor 700E wilden aanschaffen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vanavond in Mediamarkt Den Haag en er was geen kip te bekennen. Ik doe morgen nog een poging. Iemand die van plan iets rond de 740 euro te kopen, wellicht kunnen we morgenochtend wat afspreken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:06:
Ik was vanavond in Mediamarkt Den Haag en er was geen kip te bekennen. Ik doe morgen nog een poging. Iemand die van plan iets rond de 740 euro te kopen, wellicht kunnen we morgenochtend wat afspreken .
Het was vanavond ook erg, erg rustig in de MM van Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galois schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:29:
[...]

Het was vanavond ook erg, erg rustig in de MM van Utrecht.
Denk niet dat ze dit nog een keer doe. Is wel een zeperd.
Okee, dan maar afwachten op de volgende actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:19:
[...]

1. body 650 euro voor ajacied88
2. body met lens-kit - 740 euro voor mij

nu nog iemand vinden die een plasma van 600 euro en een lcd van 600 euro koopt.
Super dat je mee wil doen. Hoe laat wil je gaan en welk filiaal? Mij komt 1 uur het beste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:00:
[...]

zou best kunnen, ik heb het zelf ook niet verzonnen, maar vanuit de leiding is mij uitgelegd dat het dus niet uit dezelfde productgroep mag komen. anderzijds, ga gewoon heen, en vraag het. niet geschoten is altijd mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen rond 13:00 uur ben ik bij Rotterdam de Corner.

Iemand die rond zelfde tijdstip voor een bedrag van ongeveer 750 euro iets wil halen, moet maar even laten weten ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:39
Ik zie velen, zeker drie man, die iets willen kopen rond de 700 euro. Ik wil graag nog een wasmachine. Als 4e man sluit ik me graag aan voor het gratis vierde product. Ik heb deze maand geen geld over, en zo kunnen we elkaar helpen. Kunnen jullie vol trots zeggen meegedaan te hebben aan de MM actie!

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Nou toch maar een poging wagen dan:

Vestiging: MediaMarkt Utrecht
Artikel: UE40B6000 Samsung LED TV
Prijs: €989
Datum: Zondag 21 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:26:
[...]

Super dat je mee wil doen. Hoe laat wil je gaan en welk filiaal? Mij komt 1 uur het beste uit.
Niet toevallig in de buurt van Rotterdam?
En ik denk dat je wel 4 van dezelfde meekrijgt toch? bedoel een beetje gezellig praten met die gasten en het lukt je wel denk ik. De goedkoopste zal natuurlijk gratis zijn.
Als ik dan zie dat ik voor €555 een 550d+kitlens heb dan wil ik toch misschien dit weekend gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 09:35:
[...]

Niet toevallig in de buurt van Rotterdam?
En ik denk dat je wel 4 van dezelfde meekrijgt toch? bedoel een beetje gezellig praten met die gasten en het lukt je wel denk ik. De goedkoopste zal natuurlijk gratis zijn.
Als ik dan zie dat ik voor €555 een 550d+kitlens heb dan wil ik toch misschien dit weekend gaan kopen.
Het gaat niet lukken 4 x een 550 mee te krijgen. Ik haak even af. Over naar dit topic voor de MM-actie: MediaMarkt: 4 halen, 3 betalen op alle artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 19:38
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 01:17:
Morgen rond 13:00 uur ben ik bij Rotterdam de Corner.

Iemand die rond zelfde tijdstip voor een bedrag van ongeveer 750 euro iets wil halen, moet maar even laten weten ^^.
Je bent zeker van plan om de Canon eos 550D kit te halen, of niet?

Als het niet het geval is en als je naar MM Rotterdam Beijerlandselaan kan gaan, dan hebben we nog 1 iemand nodig in de prijsklasse 700-880 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:56

SeatRider

Hips don't lie

Ik ben in de markt voor een nieuwe BR speler (+- 150 euro) en ik wil wel even kijken of met die korting een witte LCD tv van 40"of groter (Samsung/Sony) te halen is. Ik denk echter dat het makkelijker is ter plekke mensen te vinden dan vooraf via inet af te spreken?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1 2 3 4 Laatste