Apple heeft “innovatie” uitgevonden.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:53

page404

Website says no

k995 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:20:
[...]

In een kleinere mate ja en je hebt blijkbaar moeite met het verschil tussen "iets veranderen" en "iets nieuw". Het ene volgt niet noodzakelijk uit het andere hoor.
Ik ben van mening dat je je in erg rare bochten aan het wringen bent om je standpunt aan te houden dat er geen innovatie in de iPhone is. Dat mag je van mij als mening hebben, maar ga niet de definitie van een woord tot het oneindige uithollen om op die manier je gelijk te halen. Dat wordt nu toch een beetje 'I did not have sex with that woman" verhaal :+

edit. en in de hele discussie over specs, en over wie dit nog belangrijk vinden, lees deze blog even: http://tolido.blogspot.co...e-column-tijdschrift.html
En ohja, dit is geschreven door de CTO van Capgemini, niet door een of ander amateuristisch introvert kneusje met een blog.

[ Voor 18% gewijzigd door page404 op 19-03-2010 20:25 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
ZpAz schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Niet helemaal, zonder ook maar iets in te stellen (meeste mensen hebben al wifi, en is al ingesteld, dus dat hoef je niet mee te rekenen).
Dat is natuurlijk een onnozel excuus , kan je net zo goed zeggen dat op een WM smartphone het ook helemaal niet lastig is ... eens alles ingesteld is.
Applicatie wordt gestart op de iPhone, slingert berichtjes door de lucht, van hee hier ziet ik.. computer* pakt dat automatisch op, en de share wordt automatisch toegevoegd.
Voor de zoveelste keer: niet voor ebook apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
page404 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:51:
[...]

Ik ben van mening dat je je in erg rare bochten aan het wringen bent om je standpunt aan te houden dat er geen innovatie in de iPhone is. Dat mag je van mij als mening hebben, maar ga niet de definitie van een woord tot het oneindige uithollen om op die manier je gelijk te halen. Dat wordt nu toch een beetje 'I did not have sex with that woman" verhaal :+
Sorry maar ik hol niks uit, ik gebruik het word zoals het bedoeld is: een vernieuwing, als ik het gebruik zoals hierboven op de iphone word gedaan is zowat alles innoverend, wat denk jij is bijna alles innoverend of af en toe eens iets?
edit. en in de hele discussie over specs, en over wie dit nog belangrijk vinden, lees deze blog even: http://tolido.blogspot.co...e-column-tijdschrift.html
En ohja, dit is geschreven door de CTO van Capgemini, niet door een of ander amateuristisch introvert kneusje met een blog.
Leuk echter heeft dit hier weinig mee te maken, ereaders en aanverwanten bestaan al lang voor ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
k995 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:22:
[...]

Sorry maar ik hol niks uit, ik gebruik het word zoals het bedoeld is: een vernieuwing, als ik het gebruik zoals hierboven op de iphone word gedaan is zowat alles innoverend, wat denk jij is bijna alles innoverend of af en toe eens iets?
Tsja.. er zijn weldegelijk dingen die mensen als innoverend zien op de iPhone.. dat jij dat niet vind.. tsja dat is je goed recht... maar ja.. misschien vind iemand het 'luchtwiel' ook niet innovatief.. dus eigenlijk is deze hele discussie een eindeloze discussie, zolang je het met elkaar eens bent wat nou innovatief is en wat niet.
k995 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:21:
Voor de zoveelste keer: niet voor ebook apps.
Van Air sharing WEET ik dat hij o.a PDF ondersteund (volgens mij kan je zo goed als elk formaat er op kwijt?) en daar werkt het dus WEL. Volgens een ander persoon hier werkt dat nu ook via Stanza zo, dus wel voor ebooks
k995 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:21:
[...]

Dat is natuurlijk een onnozel excuus , kan je net zo goed zeggen dat op een WM smartphone het ook helemaal niet lastig is ... eens alles ingesteld is.
Je hebt het WIFI netwerk al voordat je je iPhone hebt waarschijnlijk, dat bedoelde ik er meer mee te zeggen. Dus niets onnozel geneuzel.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Pagina: 1 2 3 Laatste