Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

En Toen was de beta gesloten net toen ik wilde gaan spelen... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maar goed ook. Oh, trouwens... als je de beta uninstallt, dan moet je daarna nog even de rest nakijken op je HDD gasten. Kan je nog een paar GB'tjes terugvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Jejking schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:05:
Maar goed ook. Oh, trouwens... als je de beta uninstallt, dan moet je daarna nog even de rest nakijken op je HDD gasten. Kan je nog een paar GB'tjes terugvinden ;)
inderdaad :')

maar hoezo "maar goed ook?"
ik vond het best wel een leuk spel , als ik met de politie achter me aan zat op heat level 3-4, dan kreeg ik zo'n strijdgevoel , best wel leuk om af te reageren op road blocks etc. :+

Ik ben ook al ver gekomen.
Bijvoorbeeld Bij het golfbaantje van most wanted :) , Ik mis de beta en het spel wel een beetje.

Ookal speel ik die hard 24/7 gran turismo 4 (nog op m'n PC met de PCSX2 emulator wat schitterend werkt 100% game completion :*) ) en Need For Speed Shift met allemaal pro mods + damage mods.
Dit spel is eens een keer afwisseling ,ik zie het spel meer als rustgeving en even rammen (op politie hoor niet op spelers ) en freeroamen ,
De races vind ik wel grappig ookal is het geram van al die kiddo's irritant :| ,

Maar ik zie van Need For Speed World Online wel een groot succes worden , ik gun het EA ook wel om voor de eerste keer een half free/half paid MMOOR te maken die een (hopelijk) succes gaat worden O-)

Dit spel ga ik denk ik wel kopen.
TDU 2(die koop ik zeker weten!),_/-\o_

spoiler:
wow een spel kopen ben denk op m'n achterhoofd gevallen , wordt ook nieuw voor me O_o

[ Voor 19% gewijzigd door Patjeee op 15-06-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Patjeee schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:22:
inderdaad :')

maar hoezo "maar goed ook?"
ik vond het best wel een leuk spel , als ik met de politie achter me aan zat op heat level 3-4, dan kreeg ik zo'n strijdgevoel , best wel leuk om af te reageren op road blocks etc. :+
Chasen is best leuk hoor maar toen ik zag dat we weer terug bij/voor NFSMW-af waren, toen had ik 't ook binnen 10 minuten gezien. Dat spel was leuk maar hier had ik gewoon qua speelbaarheid weinig lekker gevoel bij. Just my paar eurocents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Open beta vandaag;

Key kan je halen @ (gratis ja :> )

http://www.omgponies.info...me.getCode&codeInfoKey=50

Game installeer je @

https://world.needforspeed.com/download

Servers zijn nu nog niet up, ik heb geen idee wat voor game dit is.. maar een MMO race lijkt mij wel grappig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Dit is de 3e beta. Het Change Log luidt
Coming your way in our new release are 11 new cars, including the Audi R8 and Nissan 370Z, bringing the total garage to 25. We've also added performance customization packs for every car and increased the number of progression levels to 50. This Beta also introduces the much requested features of Private Matches and a Meeting Place for car shows. There's also a whole new region with the introduction of Camden, plus many exciting visual enhancements to the world that you simply have to play to see.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Thanks voor de tip, ff geregged, kijken of dit wat is :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

De servers zijn nu online.. opzich wel grappig maar de gameplay valt me toch een beetje tegen ;(

Het racen voelt namelijk 'stroef' aan, maar misschien komt dat wel door mijn tier 1 auto (level 4) ;)

Add saked voor een private race :9 :9

[ Voor 45% gewijzigd door Sak3d op 29-06-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Goed, de opties unfolden zichzelf wel. Ware het niet dat de gameplay niet ingrijpend veranderd, naar ik teruglees. Ofwel: ik 'test' em nog wel een keer als 'ie uitkomt en als m'n vermoeden bevestigd wordt: no buy. Wat ik ervan heb gezien, vind ik 't maar niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Jejking schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:33:
[...] en als m'n vermoeden bevestigd wordt: no buy. Wat ik ervan heb gezien, vind ik 't maar niks :)
ik mis enige onderbouwing.
Ik vind het MMO aspect een levendig effect geven. Tenminste verkeer dat zich menselijk gedraagt. Iets wat bij de AI van NPC's nogal ontbreekt.

Verder kent het een van de meest uitgebreide beloningssystemen binnen zijn genre, hot pursuit arcade style street racer: talent tree, power ups, car tuning, lvl'en, auto's unlocken, social networking en zo nog wat.

Het geeft mij het gevoel dat het spelplezier hierdoor stevig wordt verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
aargh, 2e keer dat ik een nfs world beta speel, en nog steeds kan ik m'n controls niet instellen in game!
daar heb je ***** een g25 voor op je bureau staan, kan je nog niet fatsoenlijk racen omdat je stuur niets doet.

2e keer dat de beta er met 10 minuten weer vanaf is, physics vind ik vreemd aanvoelen, lijkt wel alsof de auto's op ijs rijden ofzo.

graphics vind ik ook niet heel overtuigend.

mijn idee is: dit is niet mijn spel, ik wacht wel op tdu2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:24:
aargh, 2e keer dat ik een nfs world beta speel, en nog steeds kan ik m'n controls niet instellen in game!
daar heb je ***** een g25 voor op je bureau staan, kan je nog niet fatsoenlijk racen omdat je stuur niets doet.
was toch bekend dat juist de beta beperkt is in controller keuze?
2e keer dat de beta er met 10 minuten weer vanaf is, physics vind ik vreemd aanvoelen, lijkt wel alsof de auto's op ijs rijden ofzo.

[...]
wat physics betreft: ik zag een auto die honderden meters verticaal gelanceerd werd na een botsing. Wel grappig maar niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:24:

mijn idee is: dit is niet mijn spel, ik wacht wel op tdu2
Voila, daar is dus een deel van je argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
MrJayMan schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:11:
[...]

was toch bekend dat juist de beta beperkt is in controller keuze?
van de 1e beta wist ik het (toen ik hem probeerde, had nog niet heel veel over de beta gelezen).
er is nu een nieuwe beta, daarvan ging ik er toch wel vanuit dat dit gefixt was.

hoe kan je in godsnaam een racegame goed testen zonder dat je een stuurtje kan gebruiken |:( |:( 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:42:
[...]
hoe kan je in godsnaam een racegame goed testen zonder dat je een stuurtje kan gebruiken |:( |:( 8)7 8)7
Wat de beta betreft kan je hem testen op de feature-set waarvoor die is vrijgegeven.
Wellicht kan een stuurtje pas getest worden in een demo-versie na RTM? Ik ken de roadmap niet.
Ik volg je redentatie dus wel maar het product testen op een feature die er expliciet nog niet in zit is uiteraard zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had ook weer mailtje gekregen, nu ook met 2500 bonus punten ofzo. Maar hele spel is niets voor mij, leuk idee maar echt MMO'ig voelt het absoluut niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
MrJayMan schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:11:
[...]

Wat de beta betreft kan je hem testen op de feature-set waarvoor die is vrijgegeven.
Wellicht kan een stuurtje pas getest worden in een demo-versie na RTM? Ik ken de roadmap niet.
Ik volg je redentatie dus wel maar het product testen op een feature die er expliciet nog niet in zit is uiteraard zinloos.
dan ben ik erg benieuwd hoeveel beta's ze nog gaan uitbrengen, want daar is EA nooit zo scheutig mee geweest.

dit is de 2e open beta al, waar je kan zien dat het spel nog totaal niet af is.
over het algemeen wil de maker met een beta bereiken dat iedereen die test, zoveel mogelijk van het spel of programma kan testen, en gevonden fouten kan melden.

nu gaat het steeds in kleine stapjes, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken...

probleem is gewoon dat je een racegame qua handling en dergelijke nooit goed kunt testen zonder analoge inputs, waar je met deze beta's wel toe gedwongen wordt.
dit kan ook weer een vertekend beeld geven van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:10:
[...]

dan ben ik erg benieuwd hoeveel beta's ze nog gaan uitbrengen, want daar is EA nooit zo scheutig mee geweest.

dit is de 2e open beta al, waar je kan zien dat het spel nog totaal niet af is.
over het algemeen wil de maker met een beta bereiken dat iedereen die test, zoveel mogelijk van het spel of programma kan testen, en gevonden fouten kan melden.

nu gaat het steeds in kleine stapjes, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken...

probleem is gewoon dat je een racegame qua handling en dergelijke nooit goed kunt testen zonder analoge inputs, waar je met deze beta's wel toe gedwongen wordt.
dit kan ook weer een vertekend beeld geven van het spel
via een workaround was er wel iets mogelijk dacht ik maar ik vermoed dat EA geen haast heeft met de ondersteuning in de beta's omdat de doelgroep niet simulatie racing betreft. En arcade racers juist gebaat zijn bij digitale/preciese input om snellle tijden te rijden. Wat dan weer mijn aanname is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
zit deels wel wat in, maar van precieze input is natuurlijk geen sprake... het is OF aan, OF uit, niets er tussenin.
snel is het wel, maar qua precisie komt het nooit in de buurt van een stuur oid.

het spel is idd niet gemaakt voor de fanatieke simracers, maar persoonlijk vond ik dit gewoon een grote afknapper...

wat jij trouwens zegt over een workaround, dat klopt ook wel, via bijvoorbeeld logitech profiler kan je assen van je controller aan knoppen van je toetsenbord toewijzen, probleem is alleen dat je nooit dezelfde respons gaat krijgen als dat het spel rechtstreeks om kan gaan met het stuur.

maar ik wacht wel af totdat de demo of het hele spel uit is.... dan probeer ik hem wel een keertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Er is weer een Open Beta ronde tot 5 Juli , heb net een mailtje gekregen daarover (A)
ben nu level 6 met een tuned silvia (performance package ) 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Patjeee op 03-07-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmmm, ik ben nu ook op de beta. Helaas kreeg ik gister een foutmelding van DirectX dat die het spel niet kan starten vanwege een opeens rare schermresolutie: 1272x883. Handmatig de configs bewerkt en het werkt. Totdat de servers blijkbaar allemaal gecrasht zijn, met geen mogelijkheid meer tussen te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Had ook ff de beta binnengehaald, Maar kan niks doen. Als ik een naam wil ingeven, geeft ie een fout met de server. Als ik de graphics wil veranderen, weer een andere fout. Lekkere beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

klopt , ik heb zelf niet een een seconde hem aan de paraat gekregen . Telkens komt die server timed out error in beeld maar ik geef het nu echt op :p . Zo'n grote verschil tussen NFS Carbon en Undercover tegenover deze scheelt niet veel

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
bij mij sluit windows hem af zodra ik wat doe, Hij start wel op en alles maar als ik een nickname inmoet geven. En dan gaat controleren of de naam beschikbaar is crasht hij naar windows. kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ok server dood...

maargoed heb nog een paar plaatjes van mijn silvia kunnen schieten, ik kon niet slapen een dag dus dacht laat ik maar ff customisen ( wielkleur staat verkeerd om maargoed..) O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c30ea16cdba0/4c30ea168a94e-Naamloos.thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c30e29eae93b/4c30e29e6927a-Naamloos.thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c30e5a88cec1/4c30e5a8461de-Naamloosb.thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c30e50ab7db9/4c30e50a718a7-Naamloosa.thumb.jpg
ik hou totaal niet van rice etc.. maar komop het is een silvia en het is nfs :')

maargoed IK WIL SPELEN |:( 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Patjeee op 04-07-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
fock me!!! ik kreeg hem net aan de gang. 100meter gereden bam weer de server plat.
maar het ziet er erg onaf uit , en hij haperde ,maar lijkt me stugt dat mn video kaart niet snel genoeg is.

Edit nieuwe driver staat er net een week op.
Mijn PC is 100% upto date. Want andere games blazen er ook over.

[ Voor 61% gewijzigd door jbkappirossi op 04-07-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
jbkappirossi schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:09:
fock me!!! ik kreeg hem net aan de gang. 100meter gereden bam weer de server plat.
maar het ziet er erg onaf uit , en hij haperde ,maar lijkt me stugt dat mn video kaart niet snel genoeg is.
Bij mij ging het gisteren zonder stotteren etc.
Kan een driver probleem zijn. Heb zelf een Nvidia dus misschien gaat het met nieuwe ATI drivers weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
mmh? net deed hij het weer ffen 2 minuten ,maar hij haperd en stottert toch echt iets .
Niet heel veel ,maar ik merk het wel .en dat met een resolutie van 1400x9xx ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Mensen , North America server werkt wel gewoon , ik game lekker daar op O-)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QbLmF7GzBTU]

godver...M'n 8800GTS houdt niet van deze NFS...

[ Voor 42% gewijzigd door Patjeee op 06-07-2010 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Laatst online: 09-08 22:09
Wanneer eindigt deze Beta? Is het het nog waard om de Beta te downloaden, of kan ik beter wachten tot de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen om 10 pm. Ik weet alleen niet welke tijdzone...
Ik heb ook een tijdje gespeeld en ben lvl 10.
Het duurt alleen ontzettend lang voordat je een nieuwe auto kan kopen, en de wereld is mw & carbon.
Mij lijkt het ook wel leuk om een beetje dag/nacht tijd erin te gooien, heb je meer een tijdgevoel.
Ook irritant dat als ik nèt van de politie wegreed, en kan gewoon doorijden: Busted...
BTW wel leuker dat politie moeilijker is. Fijn dat het allemaal gratis is, maar ik hoop wel dat ik in de gelockte straten kan racen zonder te betalen. Je kan betalen om boost te krijgen, en daarmee kan je powerups kopen of auto's huren. Ik heb overwogen om een startepack te kopen -> Hebbie een week eerder toegang en dan gaat het ranken sneller en krijg je voor 20€ aan boost, alleen: Ik ben dan op vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Asgaro schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:59:
Zeker?
Op http://ve3d.ign.com/ staat een artikel waarin staat dat het vrij te downloaden is sinds enkele dagen geleden.
Momenteel is de site offline (is zeldzaam) maar zal later naar het artikel linken.

En ik kon de beta van http://world.needforspeed.com/ downloaden. Welja eerst download je een klein programma en daarmee wordt dan de beta gedownload.

En ik heb géén key per mail gekregen en moest ook nergens een invullen. :)

edit:
en ik kreeg dit per mail ook:
[afbeelding]
Thanks, heb het net even gespeeld. Ziet er wel leuk uit, is inderdaad een combo van oudere NFS'en en dan met de nadruk op online. Wel wat vreemde lag gehad, duurde echt minuten voor een race begon, toen lag ik heel de race voor en toen ik bij de finish kwam stond iedereen daar al te wachten :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

zo eindelijk na heel de nacht racen heb ik mijn 350z , eindigt de beta straks -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe post op de nfs site: http://www.needforspeed.c...open-beta-extended-friday
beta gaat nu nog tot vrijdag door.
Daar staan trouwens ook veel reacties op het feit dat je na de beta opnieuw moet beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat stond gisterenavond ook bij mijn profiel (2 days left).

Ik had trouwens wel verwacht dat het spel gratis zou zijn, maar dat je ingame dingen kon kopen met echt geld. Maar schijnbaar moet je straks dus daadwerkelijk een cd kopen in de winkel? Maak dan een download, aangezien alles zich toch online afspeeld.

[ Voor 68% gewijzigd door Marzman op 09-07-2010 12:46 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is alles gewoon downloadable, op hun site: http://eastore.ea.com/sto...AAAAF&rests=1278707240773 staat ook bij systeem: none. Dus het maakt niet uit voor welk systeem het is, dus ik denk dat het downloadable is. Trouwens ook omdat je de starterpack ook moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• careltjuh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 10:11
de beta is nu afgelopen maar voor iedereen die niet kwam ingelogd en de melding service unavailable kreeg dit probleem kan je verhelpen door je proxy uit te zetten
als er andere fouten zijn kan je misschien op de zelfde manier als ik hem heb gevonden kijken dit doe je bij de partitie waar je nfs world heb geinstalleerd en dan bij program data/nfs world/trace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

careltjuh schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:12:
de beta is nu afgelopen maar voor iedereen die niet kwam ingelogd en de melding service unavailable kreeg dit probleem kan je verhelpen door je proxy uit te zetten
als er andere fouten zijn kan je misschien op de zelfde manier als ik hem heb gevonden kijken dit doe je bij de partitie waar je nfs world heb geinstalleerd en dan bij program data/nfs world/trace ;)
Kun je nog wel spelen dan als de beta is afgelopen? Of is het spel nu al officieel uit?

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 12-07-2010 14:05 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Volgens mij wel, zodra de officiële launch is geweest... Alleen wordt alle data gewist, dus moet je weer op 0 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• careltjuh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 10:11
nee ik bedoel hier mee in de beta tijd kregen sommige mensen onder andere ik het inlog probleem service unavailable dit kan zo verholpen worden bij de officiële launch is dit ook weer van toepassing als hij het niet doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laatste beta komt er dus aan:
> OPEN - Tuesday, July 13 at 10:00 AM PDT (19:00 CET)
> CLOSE - Wednesday, July 14 at 5:00 PM PDT (Thursday at 02:00 CET)

Als bonus op de beta:
For this special test, we're giving you 8000 SpeedBoost and are removing rental restrictions on cars - now you can rent any car you want from level 1! We’ll also be running a Community Sprint Race Competition for car tiers 1, 2 and 3, with the five fastest times from each tier winning a Pre-Order Starter Pack!
Pre-order kan via diverse kanalen, elke heeft een eigen bonus auto:
http://world.needforspeed.com/preorder

De headstart begint 20 juli, dus officiële launch is 27 juli.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
kan iemand mij bevestigen, want ik heb nogal last van frame rate drops (haperingen).
en de graphics zijn om te ''huilen'' zo slecht. ik kan de res niet hoger dan 1440x1050 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Resolutie kan zeker hoger dan dat, ik draaide standaard 1920x1080.

Qua haperingen zou ik niet weten, ik heb maar 1 beta gespeeld en weer gedeinstalleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik wacht wel tot 27 juli, leuk om een auto te huren maar opbouwen kun je toch niet meer :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
SinergyX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:50:
Resolutie kan zeker hoger dan dat, ik draaide standaard 1920x1080.

Qua haperingen zou ik niet weten, ik heb maar 1 beta gespeeld en weer gedeinstalleerd :+
ik kon hem echt niet hoger krijgen ik kon de antialiasing enzo ook niet instellen.
Kan dit komen omdat ik de open beta speel ik ben geen beta tester.
En mijn scherm is 1920x1200.

http://eastore.ea.com/sto...50300/productID.194104000
kan iemand mij vertellen wat ik hier voor die 19.99 heb, is dit de game of iets anders. Ik heb namelijk nog nooit voor een spel betaald dus vandaar :P . Want volgensmij kun je deze game niet illegaal spelen ofwel.
Ik ben hier een noob in dus vandaar.Ik heb nog nooit een game onlin gespeelt. Maar kan ik dan wel de resolutie enzo hoger krijgen dan 1400x1050. En kan ik gelijk spelen Of?

En zitten er nog haaken en ogen aan om zo een game te kopen. en of moet ik ergens opletten.

[ Voor 8% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is Free to Play, dit houd in:

Je kan een account aanmaken - Gratis
Je kan het spel downloaden en installeren - Gratis
Je kan tot en met level 10 spelen met alle mogelijkheden - Gratis

Vanaf level 10 moet je betalen, niet periodiek, maar per level. Je betaald bijvoorbeeld 20 euro om tot level 40 te kunnen.

Het starter pakket bevat een unieke auto (wat betreft looks, niet sneller). ook kan je hiermee een week eerder spelen dan anderen en heb je meteen 18000 boost (currency in het spel om items te kopen). Als laatste kan je ook meteen door naar level 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
ooh bedankt!!! kan ik hem nu al spelen dan. En level 40 is dan neem ik aan ook het hoogst haalbare.

En waar kan ik hem nu downloaden. want ik had de periodieke beta wel gedownload en 20minuten gespeeld.
en toen was de tijd om :'(

[ Voor 41% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, ik zie dat de pre-order starter packs tot aan 19 juli verkocht werden. Niet meer te koop dus, je zal moeten wachten tot 27 juli (officiele release).

Wees echter niet bang dat je wat mist, er zijn niet zo bijster veel mensen online....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:26:
Helaas, ik zie dat de pre-order starter packs tot aan 19 juli verkocht werden. Niet meer te koop dus, je zal moeten wachten tot 27 juli (officiele release).
ooh das nog een paar daagjes. ik vind dit soort race games wel het mooiste.
Vooral toen underground 1 en 2 uitkwamen die waren vet. de laatste ''shift'' was meer een GTR aftreksel.
Wel goede graphics. maar niet wat ik gewend was van NFS :P

Nog een vraagje als ik nou eerst gratis ga en level tot level 10. Kan ik dan dezelfde auto unlocken door die 20euro te betalen. Zodat ik met die auto level10 naar 40 kan. of moet ik dan helemaal op nieuwe beginnen. als ik besluit verder te willen.

hier is geen topic voor; maar weet een van jullie misschien wanneer Red Dead Redemtion uitkomt voor de pc.

[ Voor 25% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die auto was alleen bij de pre-orders, is nu dus voor niemand anders meer beschikbaar.

Je kan in het spel veel auto's kopen natuurlijk, gewoon met het geld dat je wint van de races.

Houd er wel rekening mee dat het "tunen en stylen" tot een minimum beperkt is met de eerste release, en grafisch... tsjah je moet er van houden, maar het is zeker geen hoogstandje.

Ik loop al mee met de Beta's vanaf het begin, veel punten zijn al opgepakt maar er zijn nog heel erg veel irritatiepunten in het spel dus verwacht wel veel updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:56:
Die auto was alleen bij de pre-orders, is nu dus voor niemand anders meer beschikbaar.

Je kan in het spel veel auto's kopen natuurlijk, gewoon met het geld dat je wint van de races.

Houd er wel rekening mee dat het "tunen en stylen" tot een minimum beperkt is met de eerste release, en grafisch... tsjah je moet er van houden, maar het is zeker geen hoogstandje.

Ik loop al mee met de Beta's vanaf het begin, veel punten zijn al opgepakt maar er zijn nog heel erg veel irritatiepunten in het spel dus verwacht wel veel updates.
Ja ik weet ook niet echt wat ik er nog van kan verwachten, omdat ik de res niet verder kreeg dan 1400x1050.
en ik had een of andere qualitie instelling, die ik doormiddel van een schuifje van min tot max kon verplaatsen.
verder kom ik niks verstellen. Over 5 dagen maar is kijken, maar is het graphishe slechter of beter dan Undercover. deel voor shift.

Maar ik zal een heel eind richting maxed out setting zitten. Anders binnenkort maar CF :P

[ Voor 4% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grafisch zal het hetzelfde zijn als de laatste korte beta. Dat was namelijk een strestest.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 15:51

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb wel fun met de politie sinds dinsdag 20 juli, maar achtervolgingen langer dan 10 minuten willen het spel wel eens laten crashen. Het is niet fijn om +/- 8000 rep punten te zien verdwijnen. In de multiplayer races heb je veel powerups (juggernaut + nitro) nodig om vooraan te eindigen, en laten die nu net geld (boost) kosten. Wat je aan powerups kan winnen in het spel is lang niet genoeg om vooraan mee te kunnen doen. Grafisch zou het zeker beter kunnen maar ik vindt het prima zo als ik maar lol voor mijn 20 euro heb. Trouwens tijdens de beta test stonden de auto's net boven het asfalt en nu iets erin gezakt, irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
nou lekker en daar ben ik dus de helenacht voor wakker geweest!!. Is hij eindelijk te spelen wil die kut server weer niet. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er inmiddels al mensen die druk aan het racen zijn? Ikzelf had de Starters Pack al een week eerder aangeschaft, dus ik rij al een tijdje rond in NFS World (beta ook al aan meegedaan en nog een lap aan verbeterpunten meegegeven aan EA).

Zijn er mensen die geinterreseerd zijn om samen te cruisen of te racen? Laat het maar weten, ik ga vanavond ook nog even rondracen, zit nu namelijk op mijn werk :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt een matige game... ze zeggen dat het de final is maar hij is nog steeds erg "beta", het spel lagt om het leven en cruisen zit er niet echt in. Doe mij maar Test Drive Unlimited 2 zo meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pfvdwal ja inderdaad, maar als ik inlog staat de status van de game ook gewoon nog op beta, ik weet ook dat ze nog een hele waslijst met verbeterpunten hebben die zo gaandeweg door willen voeren.

Maar de eerste TDU had ook last van heel wat glitches, laten we hopen dat de tweede het beter doet. Wanneer komt de tweede eigenlijk? Releasedate iemand, ben te lui om het op te zoeken :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hij zou vandaag toch starten? Op de site staat dat je jezelf in kan schrijven voor de beta, maar that's it.In de VS is het ook al wel een tijdje de 27e of start hij pas als het daar avond is ofzo?

Is het trouwens de bedoeling dat de client uit de betatest automatisch update of moet je andere software downloaden?

[edit]te hoge serverload :p

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 27-07-2010 15:01 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Marzman, vandaag is de officiele wereldwijde release inderdaad gestart, ik denk dat mijn client gewoon een update krijgt.

Vraag me trouwens wel af wanneer de rest van de wereld unlocked wordt, ik heb nu toegang tot 2/3 van de totale wereld en ik ben level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
hee jongens heeft iemand anders ook last dat hij de resolutie niet hoger kan krijgen de 1400x1050.
hieronder een screenshot ik snap er niks van ik heb hem al 6 x gedownload. maar steeds hetzelfde.
maar kan het misschien komen doordat ik een 16:10 (1920x1200) formaat scherm heb.
een andere verklaring heb ik hier niet voor dus als er meer mensen zijn die dit ook hebben hoor ik het graag dan bevestigd dit mijn probleem.
http://img831.imageshack.us/img831/8779/sergheshg.png

edit:

Ik ben er al achter wat die res probleem was. de resolutie wordt bepaald door de bureaublad resolutie.
En die stond op 1400x1050 die verhoogt naar 1920x1200 en voilla toen kon ik het spel wel op 1200p krijgen.
toch raar!!

[ Voor 19% gewijzigd door jbkappirossi op 31-07-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Erg gratis lijkt het me toch niet te zijn. Log ik in met mijn standaard EA account, download ik de installer (van http://world.needforspeed.com/ ) en als ik dan wil spelen, krijg ik de melding dat ik niet authorized ben om het spel te spelen. Moet ik dan die starterpack van 20 euro kopen?

Ik heb wel een andere definitie van gratis dan...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Nee, het is gewoon gratis te spelen tot je level 10 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Gratis tot level 10. De leukste auto's en upgrades komen pas bij level 12. En no way dat ik hiervoor geld ga uitgeven. Dat doe ik wel voor TDU2. Concept van TDU2 is beter. Grafisch is het beter.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik heb het net even geprobeerd maar wat een gigantische arcade game zeg ;w
Ik kan niet eens een dash cam kiezen, ik kan me controls niet instellen en als ik de resolutie op 1920x1080 zet (native van me lcd) dan bibbert het hele scherm omdat hij 1920x1079 in werkelijkheid kiest.
Ik wacht wel op TDU2, dit lijkt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
ik ben het met iedereen eens die zegt dat het een bagger game is. Hij is die 20euro gewoon niet waardt.
Want hij draait zo slecht dat ik hem met mijn i7 en 5850 op de laagste settings zelfs nog niet fatsoenlijk kan draaien. het beeld schokt gewoon. Verder heb ik de internet verbinding ook goed 14mb down 1mb up.

mijn geld staat op TDU2 en F1 2010 :P

[ Voor 6% gewijzigd door jbkappirossi op 31-07-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

jbkappirossi schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:41:
ik ben het met iedereen eens die zegt dat het een bagger game is. Hij is die 20euro gewoon niet waardt.
Want hij draait zo slecht dat ik hem met mijn i7 en 5850 op de laagste settings zelfs nog niet fatsoenlijk kan draaien. het beeld schokt gewoon. Verder heb ik de internet verbinding ook goed 14mb down 1mb up.

mijn geld staat op TDU2 en F1 2010 :P
Grappig, op mijn q9300 met nvidia gtx 280 loopt het vloeiend, verbinding hier 22/4mb van ziggo. Ik heb nog steeds lol met de pursuits binnen het spel omdat dit het meeste rep & cash geeft sinds de laatste update.

Euh straks natuurlijk ook TDU2, NFS Hot Pursuit, F1 2010 en niet te vergeten Crysis 2 zodat ik de winter ook weer doorkom :+

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Het grootste nadeel van de game vind ik atm (even afgezien van bugs en de arcade handling van de wagens) dat het behoorlijk monotoon aan het worden is als je zoals ik op level 41 zit. Pursuits is ook van been there, done that. Ik kijk gewoon uit naar nieuwe wagens en nieuwe gebieden mss brengt dat wat leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ligt net nu aan mij, maar zit nu op level 4 en er zijn maar een paar races die ik eigenlijk wel gezien heb, er komen er ieder level wel een paar bij, maar moet je echt nu iedere baan iets van 10 keer rijden voor je nieuwe krijg? Want echt veel uitdaging is er niet en uiteraard wordt mijn rumble 2 wel ondersteund, maar niet selecteer bij in het menu (controller menu is ook gewoon grayed out).

Kortom, valt me redelijk tegen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:32
ik speel het spel nu sinds 3 dagen ofzo,
en ik zit echt te wachten op nieuwe auto's ik ben nu level 7 ofzo.. maar het geld schiet niet echt op. moet ik nu gewoon maar 1000 races gaan doen en dan pas een nieuwe auto kopen of kan het ook sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:44:
Ligt net nu aan mij, maar zit nu op level 4 en er zijn maar een paar races die ik eigenlijk wel gezien heb, er komen er ieder level wel een paar bij, maar moet je echt nu iedere baan iets van 10 keer rijden voor je nieuwe krijg? Want echt veel uitdaging is er niet en uiteraard wordt mijn rumble 2 wel ondersteund, maar niet selecteer bij in het menu (controller menu is ook gewoon grayed out).

Kortom, valt me redelijk tegen.
Ja, daar komt het op neer. Op een gegeven moment heb je ook alle banen dus daar moet je eigenlijk ook niet de uitdaging in zoeken.

Ik denk dat je dat in het online gedeelte moet zoeken, maar of het spel genoeg diepgang biedt online? Ik ben bang van niet, er zijn veel kiddo's online waar ik weinig mee gemeen heb, veel polen ook lijkt het. In ieder geval een hoop gebrabbel dat ik niet kan lezen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb een starter guide gemaakt voor NFS World, hierin worden alle vijf de auto's die je aan het begin van je carrière kan kiezen vergeleken. Laat even weten wat jullie ervan vinden.

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY?fs=1&hl=nl_NL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY?fs=1&hl=nl_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Waarom werkt de youtube embed niet? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 05-09-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Mastasidaz schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:27:
Ik heb een starter guide gemaakt voor NFS World, hierin worden alle vijf de auto's die je aan het begin van je carrière kan kiezen vergeleken. Laat even weten wat jullie ervan vinden.

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY?fs=1&hl=nl_NL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY?fs=1&hl=nl_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Waarom werkt de youtube embed niet? 8)7
Omdat je de video UBB code moet gebruiken misschien. :+
Zie hier: Overzicht van UBB-codes #tag_video

[YouTube: http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Verwijderd

Nu is Need For Speed World helemaal gratis.
The Need for Speed World team is pleased to announce we are removing the Level 10 cap starting today and making the game completely Free to Play.

We've listened to the comments from our community and we've decided to make a change. Previously, gamers who didn't buy the Starter Pack were unable to progress past Level 10. Beginning today, anyone will be able to race all the way through to Level 50 and will have full access to the entire World, all Events and Game Modes, both present and future.

In the next weeks and months we have some great new features coming including new cars, deep performance customization, a new world region and a co-op pursuit mode. With such cool content we wanted to make sure everyone has the chance to experience the complete game from Level 1 to Level 50. For more info about these new features click here.

Our VIP gamers who bought the Starter Pack before today (Sept 8th) will soon be receiving a little present from us in the form of three free 7-day car rental vouchers for the BMW M3 GTR, the Lamborghini Gallardo LP560-4 and the Audi R8 4.2 FSI Quattro. We wanted a way to say "Thank you" to our most ardent fans and cool, fast cars seemed to be the best way. We'll be emailing codes to all the qualified gamers shortly. Thank you again for all your support and passion.
http://www.pcgames.de/Nee...len-sich-betrogen-773569/

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Oeps da's inderdaad niet zo mooi voor de betalende (Vip's) racers, een paar rentals voor 20 euri's....hoe durven ze daar bij EA. Geef de VIP's de snelste auto kado om te laten zien ze gewaardeerd worden.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ach gratis, het spel blijft even saai om eerlijk te zijn, had liever veel meer verschillende soorten races gezien, met nadruk op meer.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:24
nou ik heb het even geprobeerd. duurde 15 minuten om het spel op te starten, ff een naampje in te voeren een auto te kiezen en het spel te laden. 5 minuten gereden waarbij niks werkte, veel lag en stotterende spelers overal, races werkte niet. wil ik uit het spel gaan, duurde 10 minuten. hele spel had mn pc in de houdgreep met 2.5gb memory in gebruik. uninstalled.

leuk gratis spel :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Volgens mij waren vandaag de servers een beetje down ofzo, zag veel mensen klagen alsof het de 1e keer was.

kimi

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Als je met iemand uit je friend list wilt racen, kan dat dan ook multiplayer of alleen private match?

Zelf speel ik het spel pas sinds een aantal dagen

[ Voor 20% gewijzigd door petjekel op 25-09-2010 12:49 ]

• artificial_sun
  • Laatst online: 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Volgens mij zijn veel van de klachten flink verminderd en is het spel goed speelbaar nu. wat mij betreft is het erg leuk.
Er zijn tevens 5 nieuwe autos aangekondigd:
Porsche 911 Turbo, Mitsubishi Lancer Evolution X, BMW 135i, BMW M3 E92, Toyota Supra.

[ Voor 35% gewijzigd door artificial_sun op 28-09-2010 12:34 ]

Stadia was beter....

• petjekel
Gisteren is de update gekomen van de nieuwe auto's. Een paar daarvan kun je alleen huren met boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Need for Speed World carlist

Van de nieuwe autos weet ik de ins en outs nog niet, wordt aangevuld :)

[ Voor 91% gewijzigd door artificial_sun op 04-10-2010 09:16 . Reden: Carlist verwijderd ]

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
Need for Speed World carlist
Jaartal - Merk - Type- Tier - Prijs - Level
2006 Mazda Speed 3 Tier 1 $20.000 Lvl 01
2006 Mitsubishi Eclipse GT Tier 1 $20.000 Lvl 01
1989 Nissan 240 SX (S13 ) Tier 1 $20.000 Lvl 01
1999 Nissan Sylvia (S15) Tier 1 $20.000 Lvl 01
1986 Toyota Corolla GT-S AE86 Tier 1 $20.000 Lvl 01
1969 Dodge Charger R/T Tier 1 $30.000 Lvl 05
1971 Dodge Challenger Tier 1 $30.000 Lvl 05
2008 Volkswagen Scirocco Tier 1 $30.000 Lvl 05
2007 Dodge Charger SRT8 Tier 2 $60.000 Lvl 10
2006 Nissan 350Z Tier 2 $60.000 Lvl 10
2006 Volkswagen R32 Tier 2 $60.000 Lvl 10
1995 Mazda RX 7 Tier 2 $130.000 Lvl 15
2007 Mitsubishi Lancer Evolution IX Tier 2 $130.000 Lvl 15
2009 Nissan 370Z Tier 2 $130.000 Lvl 15
2009 Audi S5 Tier 2 $250.000 Lvl 20
2008 Lotus Elise Tier 2 $250.000 Lvl 20
2006 Subaru Impreza WRX STI Tier 2 $250.000 Lvl 20
xxxx Toyota Supra Tier 2 $250.000 Lvl 20
2007 BMW Z4-M Coupé Tier 2 $400.000 Lvl 25
2008 Lexus IS-F Tier 2 $400.000 Lvl 25
xxxx Mitsubishi Lancer Evolution X, Tier 2 $400.000 Lvl 25
2006 Porsche Cayman S Tier 2 $400.000 Lvl 25
2008 Audi R8 Tier 3 $600.000 Lvl 30
2006 Chevrolet Corvette Z06 Tier 3 $600.000 Lvl 30
2008 Lamborghini Gallardo LP560-4 Tier 3 $600.000 Lvl 30
2007 Nissan GT-R (R35) Tier 3 $600.000 Lvl 30
2003 BMW M3 GTR Tier 3 $2000.000 Lvl 40
xxxx Porsche 911 Turbo Tier 3 Rental met Boost Lvl xx
xxxx BMW 135i Tier 2 Rental met Boost Lvl xx
xxxx BMW M3 E92 Tier 3 Rental met Boost Lvl xx

@artificial_sun wil jij de carlist uit je bericht halen

[ Voor 5% gewijzigd door petjekel op 15-10-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Na de Starterguide heb ik besloten nog een video te maken waarin duidelijk wordt hoeveel je aan tijd wint als je een street package op je standaard auto installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

NFSW heeft aanvullingen op de online wereld gekregen, de world map is 2x zo groot geworden. De aanvullingen zijn opgepoetste maps uit eerdere NFS games. Uiteraard zijn er nu ook een aantal nieuwe events te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Nu nog de mogelijk om je auto VISUEEL te tunen. Al die performance packs zijn bullshit en zouden niks met het uiterlijk te maken mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:34:
Gratis tot level 10. De leukste auto's en upgrades komen pas bij level 12.
Wat denk je nou zelf ??? dat alles gratis is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

Umm jah? Behalve het huren van auto's en de laatste 2 garageplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:26:
[...]

Nu is alles gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Net voor de grap eens geprobeerd, maar het is bijna niet te doen vanwege de vele disconnects en de vette lag. Jammer, want het concept is best leuk.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Kan vertellen dat het met de nieuwe versie (versie 5) die vorige week is uitgekomen behoorlijk achteruit is gegaan met de playability van de game. Mensen klagen steen en been over deze versie vanwege de vele crashes en disconnects.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

zwippie schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:21:
Net voor de grap eens geprobeerd, maar het is bijna niet te doen vanwege de vele disconnects en de vette lag. Jammer, want het concept is best leuk.
Kan vertellen dat het met de nieuwe versie (versie 5) die vorige week is uitgekomen behoorlijk achteruit is gegaan met de playability van de game. Mensen klagen steen en been over deze versie vanwege de vele crashes en disconnects.
Dat is al weer over, nu is de moeilijkheidsgraad van de Pursuits flink opgeschroeft.
Je hebt nu redelijk veel powerups nodig om uit handen van de politie te blijven.......

[ Voor 22% gewijzigd door Winkiller op 28-11-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Breek me de bek niet open. Ik heb een pursuit gehad van een half uur, om daarna alsnog opgepakt te worden. Dan zit je op level 5 heat zit, zit er echt overal politie, constant spikestrips, blokkades, etc.

Dus tenzij je de map kan dromen en weet waar de hiding spots zitten, raak je ze echt niet kwijt. Of je moet de instant cooldown powerup hebben, die je ironisch genoeg alleen kan winnen als je pursuits doet.

Ik ben nu level 20, maar de game kan mijn aandacht op het moment niet vasthouden. Ook omdat je redelijk gelimiteerd bent in het tunen van je auto (zou meer moeten zijn geworden met de nieuwste patch, nog niet aan toegekomen), maar ook beperkingen qua uiterlijk van je auto vind ik jammer. Je kan niet naar eigen believe spoilers, bumpers, etc er op zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nazanir schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:49:
Dus tenzij je de map kan dromen en weet waar de hiding spots zitten, raak je ze echt niet kwijt. Of je moet de instant cooldown powerup hebben, die je ironisch genoeg alleen kan winnen als je pursuits doet.
Afgelopen weekend opnieuw een paar keer gespeeld en hoofdzakelijk pursuits gedaan, maar pursuits powerups winnen is er ook niet meer bij. Zorg dat je bij de cooldown hiding spots in de buurt blijft, elke 4 minuten kan je dan +/- 4000 rep punten scoren als je mazzel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:28

The_Worst

Unox

Ben begin vorige week begonnen met het spel. In het begin is het allemaal wel goed te spelen maar nadat je verder komt in het spel wordt het allemaal wat eentoniger. Het spel wil ook nog wel is crashen tijdens het laden. Pursuits worden vanaf heat 4 onmogelijk om nog te halen. Voor en achter je is het een grote zee van Rhino's en ontkomen is onmogelijk omdat er om de 50 meter een roadblock staat met spike strips en een dubbele rij Rhino's. Ik snap dat het een uitdaging moet zijn maar ze zijn hier een beetje doorgeslagen. 8)7

De banen zijn overigens wel erg leuk en mooi net zoals de auto's maar de auto's zijn te weinig te upgraden. Je moet echt persé door om een Tier 2/3 auto te halen. Ik vond het een leuk spel voor ruim een week maar ik denk dat ik het maar voor gezien ga houden. ;w

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

The_Worst schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:38:
Voor en achter je is het een grote zee van Rhino's en ontkomen is onmogelijk omdat er om de 50 meter een roadblock staat met spike strips en een dubbele rij Rhino's. Ik snap dat het een uitdaging moet zijn maar ze zijn hier een beetje doorgeslagen.
Klopt maar met de juggernaut powerup kan je zeker door 4 roadblocks rammen. Maar ik ben het wel met je eens dat ze inderdaad sinds kort finaal doorgeslagen zijn, daarom blijf in de buurt van een cool down plek als je pursuits aan het doen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Even een schopje!

Ik vind het een leuk spel, zeker omdat het niks kost. Maar ik wordt een beetje gefrustreerd van persuit.

Tot level 4 is het allemaal leuk en aardig, maar op level 5 dan kom ik gewoon niet meer weg van die lui.

Zonder al teveel moeite red ik het wel om 20+ minuten in een persuit te zitten, maar hoe ik de persuit moet beindiggen? :?

Iemand tips? :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Geen tips, pursuit is inderdaad gigantisch frustrerend. Zonder powerups ga je level 5 eigenlijk niet winnen:

Roadblocks + spikestrips in elke bocht, veel SUV ram pogingen, 50 auto's achter je aan, ze komen ook op de hide spots. Zo krijg je voor een achtervolgind die dan 20+ min duurt, slechts 100 rep als je busted bent. Dat is gewoon een gigantische tijdsverspilling. De beste tip die ik je kan geven, is als je op heat 4 ontsnapts bent, gewoon een pursuit starten, je meteen laten pakken en weer op heat 1 beginnen.

Pursuit vind ik echter de moeite niet waard, precies om deze redenen. Gewoon racen schiet ook gewoon echt niet op. Ik race soms een paar keer, en dan speel ik weer een paar dagen niet. De progressie ontbreekt qua gevoel helemaal. Ik heb er geen probleem mee dat je er moeite voor moet doen, maar het moet niet bizar lang duren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

De races vind ik meestal wel vermakelijk, Ik heb vrij vaak dat ik met 8 man redelijk close finish en het dus ook echt spannend is tot het eind.

Persuit vind ik wel leuker om te doen. Maar de powerups komen zo langzaam binnen, zeker instant evade en runflat tires en juist die twee heb je nodig om level 5 een beetje te kunnen trotseren.

Ze forceren je bijna om die upgrades met Boost te gaan kopen. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Werkt die hide spot bij de haven nog steeds? Achter die nepmuur?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 14:58
Door een tip van een collega ben ik herinnerd aan het bestaan van deze game..
Ik speel voornamelijk racers op de PS3, maar wilde deze dan ook wel eens proberen op de PC.

World valt mij niet tegen, gelukkig.. maar om nou te zeggen dat het een topper is gaat mij te ver..
Het is wel leuk tijdverdrijf, voor af en toe.

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Pagina: 1 2 3 Laatste