En Toen was de beta gesloten net toen ik wilde gaan spelen...

inderdaadJejking schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:05:
Maar goed ook. Oh, trouwens... als je de beta uninstallt, dan moet je daarna nog even de rest nakijken op je HDD gasten. Kan je nog een paar GB'tjes terugvinden
[ Voor 19% gewijzigd door Patjeee op 15-06-2010 00:30 ]
Chasen is best leuk hoor maar toen ik zag dat we weer terug bij/voor NFSMW-af waren, toen had ik 't ook binnen 10 minuten gezien. Dat spel was leuk maar hier had ik gewoon qua speelbaarheid weinig lekker gevoel bij. Just my paar eurocents.Patjeee schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:22:
inderdaad![]()
maar hoezo "maar goed ook?"
ik vond het best wel een leuk spel , als ik met de politie achter me aan zat op heat level 3-4, dan kreeg ik zo'n strijdgevoel , best wel leuk om af te reageren op road blocks etc.
Coming your way in our new release are 11 new cars, including the Audi R8 and Nissan 370Z, bringing the total garage to 25. We've also added performance customization packs for every car and increased the number of progression levels to 50. This Beta also introduces the much requested features of Private Matches and a Meeting Place for car shows. There's also a whole new region with the introduction of Camden, plus many exciting visual enhancements to the world that you simply have to play to see.
d:)b
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
[ Voor 45% gewijzigd door Sak3d op 29-06-2010 00:29 ]
ik mis enige onderbouwing.Jejking schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:33:
[...] en als m'n vermoeden bevestigd wordt: no buy. Wat ik ervan heb gezien, vind ik 't maar niks
was toch bekend dat juist de beta beperkt is in controller keuze?nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:24:
aargh, 2e keer dat ik een nfs world beta speel, en nog steeds kan ik m'n controls niet instellen in game!
daar heb je ***** een g25 voor op je bureau staan, kan je nog niet fatsoenlijk racen omdat je stuur niets doet.
wat physics betreft: ik zag een auto die honderden meters verticaal gelanceerd werd na een botsing. Wel grappig maar niet realistisch.2e keer dat de beta er met 10 minuten weer vanaf is, physics vind ik vreemd aanvoelen, lijkt wel alsof de auto's op ijs rijden ofzo.
graphics vind ik ook niet heel overtuigend.
[...]
Voila, daar is dus een deel van je argumentatie.nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:24:
2e keer dat de beta er met 10 minuten weer vanaf is, physics vind ik vreemd aanvoelen, lijkt wel alsof de auto's op ijs rijden ofzo.
graphics vind ik ook niet heel overtuigend.
mijn idee is: dit is niet mijn spel, ik wacht wel op tdu2
van de 1e beta wist ik het (toen ik hem probeerde, had nog niet heel veel over de beta gelezen).MrJayMan schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:11:
[...]
was toch bekend dat juist de beta beperkt is in controller keuze?
Wat de beta betreft kan je hem testen op de feature-set waarvoor die is vrijgegeven.nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:42:
[...]
hoe kan je in godsnaam een racegame goed testen zonder dat je een stuurtje kan gebruiken![]()
![]()
![]()
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
dan ben ik erg benieuwd hoeveel beta's ze nog gaan uitbrengen, want daar is EA nooit zo scheutig mee geweest.MrJayMan schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:11:
[...]
Wat de beta betreft kan je hem testen op de feature-set waarvoor die is vrijgegeven.
Wellicht kan een stuurtje pas getest worden in een demo-versie na RTM? Ik ken de roadmap niet.
Ik volg je redentatie dus wel maar het product testen op een feature die er expliciet nog niet in zit is uiteraard zinloos.
via een workaround was er wel iets mogelijk dacht ik maar ik vermoed dat EA geen haast heeft met de ondersteuning in de beta's omdat de doelgroep niet simulatie racing betreft. En arcade racers juist gebaat zijn bij digitale/preciese input om snellle tijden te rijden. Wat dan weer mijn aanname is...nick_haak schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:10:
[...]
dan ben ik erg benieuwd hoeveel beta's ze nog gaan uitbrengen, want daar is EA nooit zo scheutig mee geweest.
dit is de 2e open beta al, waar je kan zien dat het spel nog totaal niet af is.
over het algemeen wil de maker met een beta bereiken dat iedereen die test, zoveel mogelijk van het spel of programma kan testen, en gevonden fouten kan melden.
nu gaat het steeds in kleine stapjes, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken...
probleem is gewoon dat je een racegame qua handling en dergelijke nooit goed kunt testen zonder analoge inputs, waar je met deze beta's wel toe gedwongen wordt.
dit kan ook weer een vertekend beeld geven van het spel
[ Voor 27% gewijzigd door Patjeee op 03-07-2010 12:01 ]
Radical Birds
[ Voor 9% gewijzigd door Patjeee op 04-07-2010 22:08 ]
[ Voor 61% gewijzigd door jbkappirossi op 04-07-2010 23:30 ]
Bij mij ging het gisteren zonder stotteren etc.jbkappirossi schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:09:
fock me!!! ik kreeg hem net aan de gang. 100meter gereden bam weer de server plat.
maar het ziet er erg onaf uit , en hij haperde ,maar lijkt me stugt dat mn video kaart niet snel genoeg is.
[ Voor 42% gewijzigd door Patjeee op 06-07-2010 01:50 ]
Verwijderd
Thanks, heb het net even gespeeld. Ziet er wel leuk uit, is inderdaad een combo van oudere NFS'en en dan met de nadruk op online. Wel wat vreemde lag gehad, duurde echt minuten voor een race begon, toen lag ik heel de race voor en toen ik bij de finish kwam stond iedereen daar al te wachtenAsgaro schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:59:
Zeker?
Op http://ve3d.ign.com/ staat een artikel waarin staat dat het vrij te downloaden is sinds enkele dagen geleden.
Momenteel is de site offline (is zeldzaam) maar zal later naar het artikel linken.
En ik kon de beta van http://world.needforspeed.com/ downloaden. Welja eerst download je een klein programma en daarmee wordt dan de beta gedownload.
En ik heb géén key per mail gekregen en moest ook nergens een invullen.
edit:
en ik kreeg dit per mail ook:
[afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door Marzman op 09-07-2010 12:46 ]
/▌
Verwijderd
Kun je nog wel spelen dan als de beta is afgelopen? Of is het spel nu al officieel uit?careltjuh schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:12:
de beta is nu afgelopen maar voor iedereen die niet kwam ingelogd en de melding service unavailable kreeg dit probleem kan je verhelpen door je proxy uit te zetten
als er andere fouten zijn kan je misschien op de zelfde manier als ik hem heb gevonden kijken dit doe je bij de partitie waar je nfs world heb geinstalleerd en dan bij program data/nfs world/trace
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 12-07-2010 14:05 ]
/▌
Pre-order kan via diverse kanalen, elke heeft een eigen bonus auto:For this special test, we're giving you 8000 SpeedBoost and are removing rental restrictions on cars - now you can rent any car you want from level 1! We’ll also be running a Community Sprint Race Competition for car tiers 1, 2 and 3, with the five fastest times from each tier winning a Pre-Order Starter Pack!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
/▌
ik kon hem echt niet hoger krijgen ik kon de antialiasing enzo ook niet instellen.SinergyX schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:50:
Resolutie kan zeker hoger dan dat, ik draaide standaard 1920x1080.
Qua haperingen zou ik niet weten, ik heb maar 1 beta gespeeld en weer gedeinstalleerd
[ Voor 8% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 09:25 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 11:25 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 11:28 ]
ooh das nog een paar daagjes. ik vind dit soort race games wel het mooiste.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:26:
Helaas, ik zie dat de pre-order starter packs tot aan 19 juli verkocht werden. Niet meer te koop dus, je zal moeten wachten tot 27 juli (officiele release).
[ Voor 25% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 11:45 ]
Verwijderd
Ja ik weet ook niet echt wat ik er nog van kan verwachten, omdat ik de res niet verder kreeg dan 1400x1050.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:56:
Die auto was alleen bij de pre-orders, is nu dus voor niemand anders meer beschikbaar.
Je kan in het spel veel auto's kopen natuurlijk, gewoon met het geld dat je wint van de races.
Houd er wel rekening mee dat het "tunen en stylen" tot een minimum beperkt is met de eerste release, en grafisch... tsjah je moet er van houden, maar het is zeker geen hoogstandje.
Ik loop al mee met de Beta's vanaf het begin, veel punten zijn al opgepakt maar er zijn nog heel erg veel irritatiepunten in het spel dus verwacht wel veel updates.
[ Voor 4% gewijzigd door jbkappirossi op 22-07-2010 12:04 ]
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 27-07-2010 15:01 ]
/▌
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door jbkappirossi op 31-07-2010 12:37 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
*empty*
[ Voor 6% gewijzigd door jbkappirossi op 31-07-2010 12:42 ]
Grappig, op mijn q9300 met nvidia gtx 280 loopt het vloeiend, verbinding hier 22/4mb van ziggo. Ik heb nog steeds lol met de pursuits binnen het spel omdat dit het meeste rep & cash geeft sinds de laatste update.jbkappirossi schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:41:
ik ben het met iedereen eens die zegt dat het een bagger game is. Hij is die 20euro gewoon niet waardt.
Want hij draait zo slecht dat ik hem met mijn i7 en 5850 op de laagste settings zelfs nog niet fatsoenlijk kan draaien. het beeld schokt gewoon. Verder heb ik de internet verbinding ook goed 14mb down 1mb up.
mijn geld staat op TDU2 en F1 2010
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ja, daar komt het op neer. Op een gegeven moment heb je ook alle banen dus daar moet je eigenlijk ook niet de uitdaging in zoeken.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:44:
Ligt net nu aan mij, maar zit nu op level 4 en er zijn maar een paar races die ik eigenlijk wel gezien heb, er komen er ieder level wel een paar bij, maar moet je echt nu iedere baan iets van 10 keer rijden voor je nieuwe krijg? Want echt veel uitdaging is er niet en uiteraard wordt mijn rumble 2 wel ondersteund, maar niet selecteer bij in het menu (controller menu is ook gewoon grayed out).
Kortom, valt me redelijk tegen.
/▌
[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 05-09-2010 16:28 ]
Omdat je de video UBB code moet gebruiken misschien.Mastasidaz schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:27:
Ik heb een starter guide gemaakt voor NFS World, hierin worden alle vijf de auto's die je aan het begin van je carrière kan kiezen vergeleken. Laat even weten wat jullie ervan vinden.
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY?fs=1&hl=nl_NL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vjuVoZOdMNY?fs=1&hl=nl_NL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Waarom werkt de youtube embed niet?
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Verwijderd
http://www.pcgames.de/Nee...len-sich-betrogen-773569/The Need for Speed World team is pleased to announce we are removing the Level 10 cap starting today and making the game completely Free to Play.
We've listened to the comments from our community and we've decided to make a change. Previously, gamers who didn't buy the Starter Pack were unable to progress past Level 10. Beginning today, anyone will be able to race all the way through to Level 50 and will have full access to the entire World, all Events and Game Modes, both present and future.
In the next weeks and months we have some great new features coming including new cars, deep performance customization, a new world region and a co-op pursuit mode. With such cool content we wanted to make sure everyone has the chance to experience the complete game from Level 1 to Level 50. For more info about these new features click here.
Our VIP gamers who bought the Starter Pack before today (Sept 8th) will soon be receiving a little present from us in the form of three free 7-day car rental vouchers for the BMW M3 GTR, the Lamborghini Gallardo LP560-4 and the Audi R8 4.2 FSI Quattro. We wanted a way to say "Thank you" to our most ardent fans and cool, fast cars seemed to be the best way. We'll be emailing codes to all the qualified gamers shortly. Thank you again for all your support and passion.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 20% gewijzigd door petjekel op 25-09-2010 12:49 ]
[ Voor 35% gewijzigd door artificial_sun op 28-09-2010 12:34 ]
Stadia was beter....
[ Voor 91% gewijzigd door artificial_sun op 04-10-2010 09:16 . Reden: Carlist verwijderd ]
Stadia was beter....
Jaartal - Merk - Type- Tier - Prijs - Level |
2006 Mazda Speed 3 Tier 1 $20.000 Lvl 01 |
2006 Mitsubishi Eclipse GT Tier 1 $20.000 Lvl 01 |
1989 Nissan 240 SX (S13 ) Tier 1 $20.000 Lvl 01 |
1999 Nissan Sylvia (S15) Tier 1 $20.000 Lvl 01 |
1986 Toyota Corolla GT-S AE86 Tier 1 $20.000 Lvl 01 |
1969 Dodge Charger R/T Tier 1 $30.000 Lvl 05 |
1971 Dodge Challenger Tier 1 $30.000 Lvl 05 |
2008 Volkswagen Scirocco Tier 1 $30.000 Lvl 05 |
2007 Dodge Charger SRT8 Tier 2 $60.000 Lvl 10 |
2006 Nissan 350Z Tier 2 $60.000 Lvl 10 |
2006 Volkswagen R32 Tier 2 $60.000 Lvl 10 |
1995 Mazda RX 7 Tier 2 $130.000 Lvl 15 |
2007 Mitsubishi Lancer Evolution IX Tier 2 $130.000 Lvl 15 |
2009 Nissan 370Z Tier 2 $130.000 Lvl 15 |
2009 Audi S5 Tier 2 $250.000 Lvl 20 |
2008 Lotus Elise Tier 2 $250.000 Lvl 20 |
2006 Subaru Impreza WRX STI Tier 2 $250.000 Lvl 20 |
xxxx Toyota Supra Tier 2 $250.000 Lvl 20 |
2007 BMW Z4-M Coupé Tier 2 $400.000 Lvl 25 |
2008 Lexus IS-F Tier 2 $400.000 Lvl 25 |
xxxx Mitsubishi Lancer Evolution X, Tier 2 $400.000 Lvl 25 |
2006 Porsche Cayman S Tier 2 $400.000 Lvl 25 |
2008 Audi R8 Tier 3 $600.000 Lvl 30 |
2006 Chevrolet Corvette Z06 Tier 3 $600.000 Lvl 30 |
2008 Lamborghini Gallardo LP560-4 Tier 3 $600.000 Lvl 30 |
2007 Nissan GT-R (R35) Tier 3 $600.000 Lvl 30 |
2003 BMW M3 GTR Tier 3 $2000.000 Lvl 40 |
xxxx Porsche 911 Turbo Tier 3 Rental met Boost Lvl xx |
xxxx BMW 135i Tier 2 Rental met Boost Lvl xx |
xxxx BMW M3 E92 Tier 3 Rental met Boost Lvl xx |
[ Voor 5% gewijzigd door petjekel op 15-10-2010 11:29 ]
Verwijderd
Wat denk je nou zelf ??? dat alles gratis is ???MR_VIPER schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:34:
Gratis tot level 10. De leukste auto's en upgrades komen pas bij level 12.
Umm jah? Behalve het huren van auto's en de laatste 2 garageplekken.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:26:
[...]
Wat denk je nou zelf ??? dat alles gratis is ???
Nu is alles gratis...Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:26:
[...]
Wat denk je nou zelf ??? dat alles gratis is ???
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
*empty*
zwippie schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:21:
Net voor de grap eens geprobeerd, maar het is bijna niet te doen vanwege de vele disconnects en de vette lag. Jammer, want het concept is best leuk.
Dat is al weer over, nu is de moeilijkheidsgraad van de Pursuits flink opgeschroeft.Kan vertellen dat het met de nieuwe versie (versie 5) die vorige week is uitgekomen behoorlijk achteruit is gegaan met de playability van de game. Mensen klagen steen en been over deze versie vanwege de vele crashes en disconnects.
[ Voor 22% gewijzigd door Winkiller op 28-11-2010 13:03 ]
-
Afgelopen weekend opnieuw een paar keer gespeeld en hoofdzakelijk pursuits gedaan, maar pursuits powerups winnen is er ook niet meer bij. Zorg dat je bij de cooldown hiding spots in de buurt blijft, elke 4 minuten kan je dan +/- 4000 rep punten scoren als je mazzel hebt.Nazanir schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:49:
Dus tenzij je de map kan dromen en weet waar de hiding spots zitten, raak je ze echt niet kwijt. Of je moet de instant cooldown powerup hebben, die je ironisch genoeg alleen kan winnen als je pursuits doet.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Klopt maar met de juggernaut powerup kan je zeker door 4 roadblocks rammen. Maar ik ben het wel met je eens dat ze inderdaad sinds kort finaal doorgeslagen zijn, daarom blijf in de buurt van een cool down plek als je pursuits aan het doen ben.The_Worst schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:38:
Voor en achter je is het een grote zee van Rhino's en ontkomen is onmogelijk omdat er om de 50 meter een roadblock staat met spike strips en een dubbele rij Rhino's. Ik snap dat het een uitdaging moet zijn maar ze zijn hier een beetje doorgeslagen.
-
---RAWE CEEK!!!---
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq