Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Wat een dood topic ..
Speelt er hier helemaal niemand NFSW?
Want er zijn toch behoorlijk veel nederlanders op dat spel voor zover ik weet!
T begint steeds beter te worden dit spel! aftermarket dingen zijn nu met Lucky Draw te winnen .. de Treasure Hunt is aangepast, je bouwt een Day-Streak op, waarmee je dus parts kan winnen, (die vanaf dag 20 ongeveer erg goed worden!Pro Tuned(bij voorbeeld 4-7-13 susp))

Zijn meer ingame cash auto's toegevoegd (Ford GT, RS4, chevelle SS (die een erg goede T1 auto is), en nog wat andere)
Nog een boost car die te duur is .. een Koenigsegg CCX Elite 25000 boost (zon 50 euro)
Beginnen wat meer contest te komen, en natuurlijk de 2 wekelijkse "Spot the Devs" waarmee je auto's kan winnen.
De Synchronisatie is nog steeds .. brak in MP, bij private matches is het wel te doen!

[ Voor 184% gewijzigd door Zen!th op 04-01-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Vind het een vermakelijk spel, speel het dagelijks een half uurtje of zo, meestal treasure hunt (Bijna 60 day streak :+ ) en wat pursuits.

Verder vind ik het wel relax om wat te cruisen door de steden of te ouwehoeren in de chat. :P

Ik hoop dat ze wat meer met de cops gaan doen, meer heatlevels en uitgebreidere team escapes. Vind ik zelf leuker om te doen dan racen.

Canyondrift (en gewoon drift?) staat op de planning geloof ik dus ze zijn nog lang niet klaar er mee. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Win je nog steeds parts dan op streak 60? pursuits beginnen een beetje saai te worden .. beter komt heat 6 binnenkort (staat al op de planning, maar ze doen er nog niets mee)

Samen met T4 wilde ze de canyons en meer cop dingen introduceren -.- probleem is dat dat afgelopen november al zou zijn ..
Wat's je nick btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Denk dat ik ongeveer 1 a 2 PRO (Random Tiers) parts per week met de Gem hunt win.

Ik hoop ook dat de Cops wat interessanter gaan worden en dat de map snel groter wordt (die locked stukken mogen wel eens open! :P )

Mijn nick is: Krizzie88 en te herkennen aan mijn donkergrijze 911 Carrera S (Snowflake 2.0) ;)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dat valt nog wel mee, ik had mijn vorige TH streak op 45 gestopt, omdat ik vanaf 32 ofzo al geen parts meer won! Kreeg toen alleen maar 10x/5x crap :(

Beetje jammer dat de variatie van parts soms ver te zoeken is, afgelopen 6 parts die ik gewonnen heb .. 5x 0-0-6 remmen Pro imp/sport van Velocicom .. allemaal T3 :( (7400 euro p/s)

Cops worden wel interresanter .. die police helicopter zit al in de program files, ze hebben er alleen nog niets mee gedaan verder.

Heb je even toegevoegt onder de naam Z3NITH, te herkennen aan bont gepainte auto's ;)
En je bent te herkennen aan alle donkergrijze auto's? :9

Oeeh gister 4-7-13 T1 Ventura Pro Tuned Suspension met TH gewonnen!

[ Voor 8% gewijzigd door Zen!th op 24-01-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Hmmm, deze week nog geen parts in TH gewonnen, blijkbaar had ik vorige week geluk. :P

Stats van de parts moet je niet al te veel van aantrekken, een part met lagere waardes kan op een bepaalde auto een beter resultaat geven dan eentje met hogere waardes. Er is een lijst met welke parts op welke autos het beste resultaat geven.

Sowieso snap ik het hele systeem met die stats niet, want mijn 911 wordt er in races 9 van de 10x uit gereden door T2 bakken zoals de RX7 en de Elise. Nou zeggen ze wel dat ze het competitief willen houden, maar waarom hebben we die stats en tiers dan? Als je 700 Speed hebt en je rijdt tegen iemand die 500 Speed heeft dan kan je die soms amper bij houden..

Ook is de handling in Freeroam compleet anders dan in een race. Handrem bochtjes gaan in Freeroam erg lekker en in een race dan gebeurd er amper iets of glijd je meteen in een 180.. Misschien race ik gewoon te weinig. :P

Invite gezien en geaccepteerd, heb je alleen nog niet online gezien. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik heb ook al 5 dagen geen parts gewonnen .. op day 25 ofzo nogmaar!

Die stats kloppen idd niets van, toyota MR2 is ook gruwelijk snel overigens.
Doorgaans als je eruit gereden word door een RX7, danis het een rus, en die cheaten 9 van de 10 -.-

Heb toch maar ff 100k boost gehaald gister ;) via le epic way!

In freeroam heb je ook andere stats he .. want met races krijg je door bepaalde skill poins 20% handling/acceleration/top speed, dus dat is niet zo heel raar!

Heb jou ook nog niet online gezien, k ben zelf meestal savonds online ;) weet niet hoe dat met jou zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
2 nieuwe Team Escapes gereleased :)
Hopelijk is dit een begin voor alle troep wat ze beloofd hebben maar nog steeds niet in de game zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Die nieuwe TE's zijn best pittig, zonder powerups kom je daar niet snel doorheen!

Gister toevallig een T3 PRO gearbox 12 6 4 stats gewonnen met gemhunt, had liever 12% acceleratie gehad though, maar goed. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Die zijn idd pittig, al vind ik High Stakes niet leuk ..

Hadden er gister een race van gemaakt, bij Underground, finishen voordat die "60 seconds left to escape er kwam te staan"
Heb het 2x gehaald .. op 63 sec left ofzo :)

(Lotus Evora Cop Pro Tuned) en dan met juggernaut, teamslingshot, en nitro spam :) (en run flats ofc!)

12% acceleratie heeft alleen een Pro Sport Engine van Velocicom, 6-12-0 ..
voor de rest geen andere part met een acceleratie van 12 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

speel iemand dit nog of wat 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Patjeee op 11-02-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Game die 2 jaar geleden al niets was, nee denk het niet :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Ik speel het af en toe met vrienden met voicechat aan :+ , bagger spel ,maarja gratiesch hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Na 2 jaar niet meer gespeeld te hebben, heb ik het gister weer gedownload...
ik kon nog op mijn oude account inloggen, en had dus al mijn geld en auto's nog oOo

level 18 op dit moment :)

wizai

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Zijn er nog tweakers die het spel spelen en met mij in een groep willen om team evade te doen?
Pagina: 1 2 3 Laatste