Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Afbeeldingslocatie: http://www.needforspeedfreaks.nl/attribs/img/banner-nfs-wo.jpg

Ik zag hier nog geen topic van. Er komt dus een nieuwe NFS game aan NFS World. Er is ook al een beta aan de gang.

Met Need for Speed: World Online lijkt dat een mogelijkheid, aangezien de game helemaal gratis te downloaden zal zijn. De game moet dan nog wel eerst uitkomen, maar gelukkig is er nu een duw in de goede richting gegeven aan de releasedatum van het spel. De game zal in de herfst van 2010 te downloaden zijn.

"World Online zal deze winter in Taiwan beginnen met een closed beta en zal vervolgens in de herfst van 2010 voor iedereen beschikbaar zijn", aldus EA. De release was eerst gepland voor de winter van 2010, maar dat was een erg ruwe schatting. Need for Speed: World Online moet een kruising gaan worden tussen een racegame en een MMO.

NFS World Online Beta - Gameplay Overview 1

http://www.youtube.com/watch?v=fYXI4d159ak

http://www.youtube.com/wa...JWNqL7CqA&feature=channel

Voorlopige Carlist:

1 BMW M3 GTR
2 1967 Dodge Charger
3 Lamborghini Gallardo LP-560
4 Lotus Elise Algemeen
5 2007 Mazda Mazdaspeed 3
6 Mazda RX-7 Algemeen
7 Mitsubishi Eclipse GT
8 Nissan 350Z Algemeen
9 Nissan GT-R Algemeen
10 Porsche 911 Turbo
11 Porsche Carrera GT
12 Porsche Cayman S
13 Volkswagen R32

Schrijf je in voor de Beta op de http://World.NeedforSpeed.com
Ik zal vandaag deze topic verder uitbreiden met meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Gratis? wat willen ze met deze game bereiken dan? als ze net zo sucky zijn als de afgelopen 3 delen hoef ik hem niet eens te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

koekoek2003nl schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 04:59:
Gratis? wat willen ze met deze game bereiken dan? als ze net zo sucky zijn als de afgelopen 3 delen hoef ik hem niet eens te spelen...
Ik snap dat niet, iedereen loopt altijd te klagen dat de NFS games zo slecht zijn maar Shift en Pro Street vond ik anders juist erg goed. Zelfde geldt voor Underground 2 en Most Wanted hoewel deze al weer wat ouder zijn. Wat ik juist zo goed vind aan deze games is dat EA in elke game weer een nieuw element verwerkt. Dat maakt de games erg verschillend van elkaar.

Ik ben erg benieuwd naar deze titel. Een racegame/MMO combinatie heeft veel potentieel in mijn ogen. Ik verwacht dan wel dat er veel, heel veel tuning in de game zal zitten en dat het dan mogelijk is je getunede onderdelen te verkopen aan andere spelers. Dat lijkt mij wel een must voor een MMO racegame.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Ik zou zeggen schrijf je in voor de beta en zeg tegen die gasten wat je wilt zien. ga ik ook doen want shift is grafisch een mooi spel alleen de game play en de laadproblemen die ik heb maakt het spel onspeelbaar. ik hou van race spellen maar ik ga niet special voor een race spel een console aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tja battlefield Heroes was ook gratis enkel upgrades/items die de gameplay niet direct beïnvloedde koste geld.
Echter zijn er na een update betaalde upgrades gekomen die je een enorm voordeel boven anderen geeft die niet betaald zijn waardoor effectief 't gewoon betaald is geworden..

Ben bang dat dat hier ook gaat gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
ik vond de laatste paar NFS niet echt heel goed (PC versies)

besturing was echt belachelijk, gewoon te makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
zojuist ingeschreven voor de beta, ben benieuwd wat ervan komt.
lijkt me wel leuk MMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Net ook maar ff ingeschreven, kijken wat ze er van bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Heb me ook ingeschreven, hopelijk krijg ik reactie. Ben wel heel erg benieuwd wat het word. Beetje gek een racegame als MMO maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou ja, een soort Test Drive Unlimited alleen dan in NFS vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb me ook ingeschreven voor de beta :).

Ik geloof dat het een soort combinatie van most wanted en carbon wordt? In ieder geval wel met rockport erin. Ik ben zeer benieuwd.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:51
Zo juist ingeschreven, even kijken of het wat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17

Stoney3K

Flatsehats!

Hmz, misschien wel het bekijken waard.

Ik hoop wel dat EA er geen console-ified kloon van Test Drive:Unlimited van probeert te maken. In een racegame vind ik het juist veel fijner als de controls en graphics een beetje realistisch zijn -- dus niet door de straat scheuren met een Xbox controller en bakken met motion blurring.

Verder ben ik benieuwd of het weer zo'n 'always-on' internetverbinding gaat worden, dus niet internetten = niet spelen. Uiteraard met als mooie smoes om piraterij tegen te gaan, maar spelen over LAN kun je dus wel vergeten. Dat is ook wat Battlefield Heroes IMO aardig de grond in heeft gewerkt.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je installeert die UnityWebPlayer en dan?

Klinkt wel tof verder :)
Geld verdienen natuurlijk :) (in de vorm van extra's die je kan kopen en ingame advertising)

[ Voor 96% gewijzigd door Marzman op 22-03-2010 13:24 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

edit:
sorry

[ Voor 96% gewijzigd door Marzman op 22-03-2010 13:23 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Stoney3K schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:30:
Hmz, misschien wel het bekijken waard.

Ik hoop wel dat EA er geen console-ified kloon van Test Drive:Unlimited van probeert te maken. In een racegame vind ik het juist veel fijner als de controls en graphics een beetje realistisch zijn -- dus niet door de straat scheuren met een Xbox controller en bakken met motion blurring.

Verder ben ik benieuwd of het weer zo'n 'always-on' internetverbinding gaat worden, dus niet internetten = niet spelen. Uiteraard met als mooie smoes om piraterij tegen te gaan, maar spelen over LAN kun je dus wel vergeten. Dat is ook wat Battlefield Heroes IMO aardig de grond in heeft gewerkt.
Volgens mij is het juist een Online game. En ben je dus afhankelijk van beschikbaarheid van internet en de servers van NFS World. En zul je dus niet stand alone kunnen spelen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die Beta voor PC of voor andere spelplatformen (PS3) ook?

Edit: Ok, sorry voor te vragen. Ik lees net het volgende op de beta-site: "Exclusive to PC" 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:17

Stoney3K

Flatsehats!

MR_VIPER schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:52:
[...]
Volgens mij is het juist een Online game. En ben je dus afhankelijk van beschikbaarheid van internet en de servers van NFS World. En zul je dus niet stand alone kunnen spelen.
Leuk, dat is dus wat Battlefield Heroes niet dé LAN-hit van 2009 gemaakt heeft. Slechte matching, cheaters, uitvallende servers, en een lag waar je soms gewoon van over je nek gaat.

EA, wanneer snap je nu dat we geen spellen van je willen lenen als het jullie uitkomt. Geen wonder dat piraterij hoogtij viert. :(

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hoe hack je bij een racespel 8)7
Je hebt niet zoiets als aimbots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:06
Wat een oude auto's ja, die had je in Most Wanted volgens mij al :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gallardo LP-560 niet, rest zat inderdaad ook in de vorige NFS delen. Beetje saai imo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:09
ThinkPadd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:28:
Wat een oude auto's ja, die had je in Most Wanted volgens mij al :S
Lotus Elise blijft een toffe bak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

brilsmurfffje schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:27:
hoe hack je bij een racespel 8)7
Je hebt niet zoiets als aimbots :P
Maar wel zaken als turbo turbo, glitches en bugs op track, speed en ping. Allemaal te abusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
iemand al iets vernomen, van dit hele circus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

net even aangemeld. als het goed is 7 april gaat het beginnen.
http://www.needforspeed.c...d/news/-/nfsblogs/2014131
staat hellemaal uitgelegd :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb me een paar weken geleden aangemeld, maar schijnbaar mag ik niet meedoen met de test :p Komt denk ik omdat ik het account op mijn netbook had aangemaakt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 20:37
Ik mag ook niet mee doen volgens mij, want ik heb ook geen mailtje of iets dergelijks gekregen. Ik gebruikte wel een flink snelle laptop maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

stukje gameplay, ziet er bizar arcade uit. En geen collision detection op je mede spelers? :?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xa-oZDLgQcI&feature=related]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gameplay doet me denken aan burnout paradise ??

ziet er inderdaad best bizar uit ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ziet dr bijna uit met track en al als Most Wanted :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij erg opvalt is dat ik hem bijna niet 1 keer zie remmen. das niet echt racen natuurlijk. das gas geven en beetje recht blijven gaan. vind de gameplay er erg slecht uitzien. hopelijk ligt dat toevallig aan dit filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk, zo hebben ze het eerder gedaan, ook aardig arcade maar wel met collisions met mede spelers.

En dat is bijna 10 jaar geleden :?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de 3D model experts hebben ze een wedstrijd waar je een Porsche 959 moet maken.
http://www.needforspeed.c...d/news/-/nfsblogs/2075840

En de winnende Porsche 959 komt in het spel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
ahaa lijkt me wel een poging waard, ik kan alleen geen goede blueprints vinden.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lampuhkap schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:22:
Ziet dr bijna uit met track en al als Most Wanted :S
De spelwereld is een combinatie van die van Most Wanted en Carbon. Maar dan opgepoetst met nieuwe textures en de omgeving is op sommige plaatsen bijgewerkt met nieuwe 3d modellen.
SinergyX schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:09:
stukje gameplay, ziet er bizar arcade uit. En geen collision detection op je mede spelers? :?
In de open wereld is er geen collision detection met je medespelers. Als je gaat racen is die er wel. In het filmpje is het gewoon vrij rond rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door ColdDog op 10-04-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ColdDog schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:45:
[...]

De spelwereld is een combinatie van die van Most Wanted en Carbon. Maar dan opgepoetst met nieuwe textures en de omgeving is op sommige plaatsen bijgewerkt met nieuwe 3d modellen.
Dat is wel jammer... Geen vernieuwende spelwerelden. Heb beide games gespeeld dus weet precies mijn weg in de game al vermoedelijk... Scheelt wel met het inspelen. Je kan direct goed aan de bak!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik speel de beta sinds vandaag. Ik had via boost-punten (redemption code van EA per mail) de Lambo gehuurd voor een dag wat wel humor is; een lvl2 met een super sportwagen :)
Het spel komt op mij over als TDU maar dan met een typisch MMO levelsysteem wat een grote verbetering is doordat je gaat knokken voor unlocks en powerups.
De handelbaarheid van de auto's vind ik ook een sterk punt; inderdaad wat arcade-achtig en minder simulatie, hetgeen mijn voorkeur heeft. De powerups zijn niet heel krachtig. Nitro duurt kort en als je als koploper in een race de traffic-magneet bent is het verkeer dat je dwars gaat zitten aardig te omzeilen.
Het social systeem moet ik nog ontdekken. De chat-vensters maken het wel levendig/gezellig. Wie speelt er nog meer de beta?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is het al een open beta? Ik heb me ooit aangemeld, maar volgens mij nooit een mailtje gehad.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Marzman schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:52:
Is het al een open beta? Ik heb me ooit aangemeld, maar volgens mij nooit een mailtje gehad.
ik lees hier dat ze vandaag alle vorige beta-participanten hebben uitgenodigd + 20.000 extra. Een grote beta maar besloten en duurt t/m zondag.
Voor de eerste beta had ik ook geen uitnodiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een hoop zaten ernaast, naast beta 1.

* Jejking heeft em 1.5 uur geleden ook ff kort gespeeld.

Lijkt inderdaad veel op TDU alleen dan met een VEEL betere verbinding (noticable), rankingsysteem heb ik nog amper ervaring mee. Graphics vind ik behoorlijk tegenvallen voor 'anno 2010', en waar is de antialiasing? Handling: too much arcade for me. Ik heb nog geen stuur aangesloten maar 't lijkt een kopie van NFS:MW in een MMO-jasje met mindere graphics. Ben ik de enige die dit vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:21
Ik heb zojuist een uurtje de beta gespeeld.
Ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg tegenvalt. Ik had verwacht dat je in freeroam ook medespelers tegen zou komen, maar dat is dus niet zo.
Zoals boven is gemeld, is het erg arcade, wat mijn voorkeur dan weer niet heeft :P
Ben het ook met Jejking eens, MW maar dan in een ander jasje. Met vrijwel dezelfde graphics.
Morgen heb ik helaas geen tijd om te testen, zondag weer.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

graphics lijkt me deels een concessie vanwege het MMO aspect: lag preventie omdat veel gebruikers niet de laatste hardware zullen draaien. Het is niet cartoonish (NFS Nitro) maar ook niet fotorealistisch zoals je het tegenkomt op de PS3.
Persoonlijk vind ik de modellering wel authentiek - ook als je bij de auto's naar binnen gluurt is er aandacht voor detail. En dat ondanks dat het spel een cockpit-view mist.

Een stukje gecropt uit een screenshot van m'n tijdelijke bolide:
Afbeeldingslocatie: http://www.kaputo.com/tmp/lambo.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door JJ Le Funk op 15-05-2010 01:14 . Reden: screenshot gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lijkt me te verhelpen met een graphics tester die alles test zoals jij 't wilt maar weigert te starten als de FPS niet tussen waarde x en y in ligt. Kom op, zelfs voor een MMO moet het wel wat beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Net met beta key, en me een uurtje mogen vermaken met NFS: World.

2 races gedaan, SP en MP

Die MP verloor ik keihard aangezien mijn tegenstanden in een Scirocco reed die veul sneller is dan alle andere wagens.

De politie is echt veel slimmer geworden, dus ik ga me denk ik wel vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:48
Mensen nog problemen met inloggen op de beta? Kom er niet in, ook niet na password reset :(

[edit] In Firefox kan je niet inloggen. IE wel. Fijn :\

[ Voor 24% gewijzigd door Freezerator op 15-05-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Freezerator schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 09:50:
Mensen nog problemen met inloggen op de beta? Kom er niet in, ook niet na password reset :(

[edit] In Firefox kan je niet inloggen. IE wel. Fijn :\
In FF kan je prima inloggen? Hier iig...
Dorest0rm schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 03:19:
Net met beta key, en me een uurtje mogen vermaken met NFS: World.

2 races gedaan, SP en MP

Die MP verloor ik keihard aangezien mijn tegenstanden in een Scirocco reed die veul sneller is dan alle andere wagens.

De politie is echt veel slimmer geworden, dus ik ga me denk ik wel vermaken :)
Ik heb 4 races gedaan MP, de eerste verloren omdat ik ff aan de auto moest wennen, daarna alle 3 gewonnen :9

Politie op een hoge heat is natuurlijk zwaar moeilijk af te schudden, deed er gisteravond 12 minuten over :P

[ Voor 52% gewijzigd door harmageddon op 15-05-2010 10:20 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

ligt het aan mij of vond ik het leuker toen de beta nog niet uit was , bijv :wat is dat voor n gare wind trail als je hard rijdt :| , geen cockpit view , graphics maak ik me niet druk om kunnen vast wel gemod worden denk ik ..

[ Voor 26% gewijzigd door Patjeee op 15-05-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FennFenn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-07 19:50
Iemand enig idee hoe je een stuurtje aan de praat krijgt, bij opties staat controller vermeld maar deze is niet actief.
Ook geprobeerd om via de Logitech software een profiel aan te maken, lukt helaas ook niet.

Ik ben nooit een fan geweest om met het toetsenbord te besturen dus tot nog toe heb ik er niet veel plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

pff wat een arcade racer, je hoeft niet eens te remmen en de graphics zijn (ook wel begrijpelijk) niet echt geweldig. Een typische gratis racer lijkt me...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik had me indertijd ook aangemeld dus hoop dat ik vandaag ook m'n key toegestuurd krijg. :)

edit: achja, EA keek naar Battlefield Heroes en zag dat het goed was zkr ;) Hun bekende franchises meer arcade maken en gratis en iedereen wil het proberen.

[ Voor 46% gewijzigd door Asgaro op 15-05-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

ik zit ook te wachten op een key. Ik heb wel zin om vandaag ff wat te racen.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paar rondjes gereden, arcade 100% :P In de eerste auto's op de eerste 3 races zijn er denk ik 2 bochten waar ik moest remmen, de rest was het volgas en sturen maar.

Eigelijk is het niet meer dan een TDU, NFS looks eroverheen (leuk, die painting en vinyl), maar je rijd dus 99,9% in je eentje door een kale stad (jeej 2 auto's) en enkel bij races zie je wat andere mensen. Burnout Paradise had dat al iets beter, ik verwacht TDU2 dit ook wel wat beter weet neer te zetten.

Leuk spel, absoluut. Interessant? Totaal niet voor mij.

En die wind trail als je 'snel' gaat, kom op zeg :')

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Lijkt wel heel veel op Most wanted zeg!

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

jbbrans

Ook hier valt het tegen.

De stad (layout en ruimte) lijkt veel op die uit burnout paradise. Sfeer lijkt op NFS underground, laatste nfs die ik langdurig gespeeld heb.
De besturing is tot nu toe alleen via toetsenbord. (Ook hier geen liefhebber van toetsenbord besturingen)
Geen in car beeld.
Vol gas door de bochten.

Beeld is bij mij licht schokkerig. (AMD x6 1090, 4GB intern en hd 5870)
Na een spel hardhandig te hebben afgebroken, eerst het spel moeten uninstallen en daarna weer moeten installeren, voordat ik het weer kon spelen.

Ook ik verwacht meer van TDU2.

[ Voor 3% gewijzigd door jbbrans op 16-05-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Het is inderdaad best jammer dat ze niet meer terug gingen naar NFS: Shift de besturing daar was echt geweldig!

Net 40 minuten met de politie achter me aan, ging van level 5 naar 13. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Blijkbaar gaat het spel $19,99 worden

http://world.needforspeed.com/preorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Idd... maar gratis tot lvl 10!
Need For Speed World Pre-Order Available
May 27, 2010 at 7:53 AM - Jube - 5 Comments
Impulse Driven and Direct2Drive are now offering pre-order for Need For Speed World, the new racing MMO from Electronic Arts. The digital download price is just under $20, and the pre-order bonuses are as follows:
Access to Need for Speed World Beta Events: Pre-order and receive guaranteed access to all remaining Need for Speed World beta events. (Must be 18+; Dates are subject to change)
June 2 –June 13
June 25 –June 27
Access to Head Start Event: Get a 7 day head start to the live game before the game releases. (Dates are subject to change)
July 13 –July 19
Pre-order only event: Increased Rep (XP) gain for the duration of Head Start Event.
Pre-selection: Reserve your driver names in advance of the game going live.
VIP Status: Displayed in driver profile
Includes:

Code for beta access
Need for Speed™ World beta via downloadable client
Your purchase of Need For Speed World includes:

Code for access to full Need for Speed™ World game via downloadable client
$20 (USD) worth of SpeedBoost
Power-Ups Bundle (Available to all newly created drivers in an account)
Order from Impulse Driven for an Exclusive Need for Speed World edition Mazda 3.

Order from Direct2Drive for an Exclusive Speedhunters Edition Nissan Silvia S15.

Order from GameStop for an Exclusive Need for Speed World Edition Volkswagen Scirocco.

Order from the EA Store for an Exclusive Toyota Corolla AE8G.

You can listen to a Special Edition Need For Speed Podcast here.

Update: Beginning July 20th, Need for Speed World will be available as a free client download at world.needforspeed.com. The free client gives gamers a taste of the action with access to all races, pursuits and career progression up to level 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
Net deze email gehad
Congratulations! You're just 24 hours away from racing in Need for Speed World! But why wait? Get started early by downloading the game client and redeeming your SpeedBoost by clicking the link to your left.

> START TIME - Wednesday, June 2 at 10:00 AM PDT / 19:00 CET
> CLOSE TIME - Sunday, June 13 at 8:59 PM PDT / 05:59 CET Monday
Ik ben benieuwd, ben nu de client aan het binnenhalen, vanavond maar is kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Ja ik ben hem ook aan het downloaden, maar wat ook al gezegt is zit er veel van het oude in....
Moest ook gelijk aan NFS Underground denken toen ik de eerste filmpjes van de beta zag,,,, en dat terwijl ik Shift een gruwelijke editite vond !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Fuzzynl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 07:17:
Net deze email gehad
[...]
Ik ben benieuwd, ben nu de client aan het binnenhalen, vanavond maar is kijken of het wat is.
ik klik ook net op Update en het begint te installeren. Zie ik nu dat de installer nog op Region: North America staat. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Vanavond een concert. Maar deze beta loopt gelukkig tot zondag ofzo. Dus morgen maar eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Laatst online: 06-07 19:37
ik kreeg ook net een mailtje dat ik in de beta zat... ben hem nu aan het binnenhengelen.

Ik verwacht echter niet bar veel van deze NFS. De laatste waar ik nog uren mee geraced heb was Underground 2 en daarna MW nog wel wat, maar die besturing vond ik al bagger worden...

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:04
Ik heb het betreffende mailtje ook binnengekregen en meteen maar even gespeeld over algemeen voor tijdverdrijf best leuk maar het lijkt gewoon op NFSU. Alleen dat iets minder kwa graphics. Je ziet ook ineens autos verschijnen door de lagg. Zal er nog wat tijd in steken :P

Mis ook tuning gedeelte aan auto maar dat zal misschien verder in het spel zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

En ook ik heb de mail ontvangen, zit nu op stage, maar vanavond maar eens proberen :P
Heb er niet zulke hoge verwachtingen voor, but we shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
mailtje ook ontvangen. download gedaan en geinstalleerd, ingelogd en:

Thanks for playing Need for Speed Beta. Servers are currently down. See you in the next Beta.
schiet dus niet op dit.,

edit: bezig met de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

bij mij stond ook dat de World Servers offline zijn maar als ik kies voor European region en dan Launch kan ik het wel spelen.

Eerste wat opvalt: ik zie andere spelers in free roaming! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:43
Ik kan ook spelen, alleen geen multiplayer race starten...? Ik zie wel andere spelers, maarja als je geen races kan starten schiet je er niet zo heel veel mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 21:23
Ik kon wel gewoon spelen, klein stukje geraced vanmiddag. Halverwege de race crasht het spel :S
Verder inderdaad gewoon een arcade racer, vindt het wel grappig maar denk niet dat hij me heel erg lang kan boeien. Iemand trouwens ook problemen met de resolutie 1920x1080? Als ik op die resolutie speel trilt het beeld heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Tromp.et schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:34:
Ik kan ook spelen, alleen geen multiplayer race starten...? Ik zie wel andere spelers, maarja als je geen races kan starten schiet je er niet zo heel veel mee op...
Heb je goed rechtbovenaan het scherm gekeken?
Ik keek er eerst een tijd over, daarmee 8)7

En ik ben wel nog aangenaam verrast van de graphics.

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 02-06-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

spelers rijden door elkaar heen maar NPC's zijn voor iedereen een obstacel. Dat geeft af en toe wel leuke rampage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

jbbrans

Fuzzynl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:31:
Ik kon wel gewoon spelen, klein stukje geraced vanmiddag. Halverwege de race crasht het spel :S
Verder inderdaad gewoon een arcade racer, vindt het wel grappig maar denk niet dat hij me heel erg lang kan boeien. Iemand trouwens ook problemen met de resolutie 1920x1080? Als ik op die resolutie speel trilt het beeld heel erg.
Hier 1600x1200 en ook erg trillend beeld.(AMD 1090T ATI HD5870)
De wereld ziet er mooi uit, hoewel de stad erg op burnout paradise lijkt en de sfeer op nfs underground.
Auto's komen en verdwijnen sneller dan bij Testdriveunlimited.
De onlinespelers zijn massaal aanwezig, vooral bij de start en finish plaatsen.
Politie komt ook erg veel voor.

Het lijkt niet verbeterd t.o.v. de beta een paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nou ik ben ik ook toegelaten tot de beta, dus ik ga het van het weekend ook maar eens proberen.
Hopelijk is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wes46 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:52:
[...]

Ik snap dat niet, iedereen loopt altijd te klagen dat de NFS games zo slecht zijn maar Shift en Pro Street vond ik anders juist erg goed. Zelfde geldt voor Underground 2 en Most Wanted hoewel deze al weer wat ouder zijn. Wat ik juist zo goed vind aan deze games is dat EA in elke game weer een nieuw element verwerkt. Dat maakt de games erg verschillend van elkaar.

Ik ben erg benieuwd naar deze titel. Een racegame/MMO combinatie heeft veel potentieel in mijn ogen. Ik verwacht dan wel dat er veel, heel veel tuning in de game zal zitten en dat het dan mogelijk is je getunede onderdelen te verkopen aan andere spelers. Dat lijkt mij wel een must voor een MMO racegame.
Sja, je moet er maar van houden. Ik weet niet van welk bouwjaar jij bent, maar ik ben oud genoeg om de allereerste NFS meegemaakt te hebben. (en die heb ik ook grijs gespeeld)
Wie dat als roots heeft, kijkt waarschijnlijk heeeeeeel anders tegen de nieuwe NFS versies aan dan een "broekie".

NFS 1 t/m 8 (1, 1SE,2,2SE,HotPursuit,HighStakes,Porsche2000,HotPursuit2) waren echt klassieke arcade racers. Pak een exotische auto, selecteer een track en jagen maar.
Sinds Underground is het allemaal tuners, free roamen tussen races en een verhaallijn. Goed, dat is wel erg populair, maar niet iedereen z'n smaak.

Ik heb pas ProStreet op de PS2 gekocht (2dehandsje, leek me wel aardig) maar die viel me in de besturing echt vreselijk tegen. Ziet er wel mooi uit, maar echt leuk vind ik em niet.
Ben snel weer terug gegaan naar NFSHP2 :P
Carbon en Underground heb ik nog even op de PC gespeeld. Die waren wel OK. Het tuner element staat me niet aan, maar het raced wel lekker. Het hele geneuzel er omheen met onderdelen kopen, verhaallijn e.d. deed me eigenlijk helemaal niks.
Geef mij maar een snelle wagen, een track en laat mij maar lekker scheuren.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

McKaamos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:06:
[...]

Sja, je moet er maar van houden. Ik weet niet van welk bouwjaar jij bent, maar ik ben oud genoeg om de allereerste NFS meegemaakt te hebben. (en die heb ik ook grijs gespeeld)
Wie dat als roots heeft, kijkt waarschijnlijk heeeeeeel anders tegen de nieuwe NFS versies aan dan een "broekie".

NFS 1 t/m 8 (1, 1SE,2,2SE,HotPursuit,HighStakes,Porsche2000,HotPursuit2) waren echt klassieke arcade racers. Pak een exotische auto, selecteer een track en jagen maar.
Sinds Underground is het allemaal tuners, free roamen tussen races en een verhaallijn. Goed, dat is wel erg populair, maar niet iedereen z'n smaak.
Porsche 2000 draait toch ook al om het tunen? Tenminste je auto beter maken? Maar wel 1 van de vetste!

Ik vind persoonlijk qua snelheids gevoel en vette auto's Most Wanted het tofste. Eventjes free roaming politie ontvluchten of tijdens een race de politie achter je aankrijgen en dan ontsnappen :9~ De rest heeft mij weinig kunnen boeien aan NFS sinds Underground 2. Ben benieuwd of dit deel mij wel bevalt!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Laatst online: 10-09 06:55
McKaamos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:06:
[...]

Ik heb pas ProStreet op de PS2 gekocht (2dehandsje, leek me wel aardig) maar die viel me in de besturing echt vreselijk tegen. Ziet er wel mooi uit, maar echt leuk vind ik em niet.
Ben snel weer terug gegaan naar NFSHP2 :P
Carbon en Underground heb ik nog even op de PC gespeeld. Die waren wel OK. Het tuner element staat me niet aan, maar het raced wel lekker. Het hele geneuzel er omheen met onderdelen kopen, verhaallijn e.d. deed me eigenlijk helemaal niks.
Geef mij maar een snelle wagen, een track en laat mij maar lekker scheuren.
Hot Pursuit 2! damn, die ga ik maar eens weer even uit de oude doos halen en weer eens proberen...
wat was dat meesterlijk zeg, met de vauxhall's e.d. racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Touchdomex schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:14:
[...]

Porsche 2000 draait toch ook al om het tunen? Tenminste je auto beter maken? Maar wel 1 van de vetste!

Ik vind persoonlijk qua snelheids gevoel en vette auto's Most Wanted het tofste. Eventjes free roaming politie ontvluchten of tijdens een race de politie achter je aankrijgen en dan ontsnappen :9~ De rest heeft mij weinig kunnen boeien aan NFS sinds Underground 2. Ben benieuwd of dit deel mij wel bevalt!
Mwah, factory upgrades, porsche's eigen spul om een straatmodel tot sportmodel om te zetten.
Maargoed, das eigenlijk ook tuning inderdaad. Alleen meer OldSchool.
Porsche2K heb ik wel helemaal grijs gespeeld iig :P Ook erg goed over LAN :P
MartijnAbel schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:14:
[...]

Hot Pursuit 2! damn, die ga ik maar eens weer even uit de oude doos halen en weer eens proberen...
wat was dat meesterlijk zeg, met de vauxhall's e.d. racen :D
HP2 is vet :)
Wist je trouwens dat de PC en Gamecube versie anders zijn dan de PS2 versie?
PS2 versie heeft een racetrack extra, slimmere politie, strakkere graphics en als ik het goed heb ook nog een of meer extra auto's :)

Oh, en wist je dat die "Vauxhalls" simpelweg Opels zijn?;)
Vauxhall VX220 is de righthanddrive versie van de Opel Speedster :P Hij zit er dus dubbel in :P
En die wagens delen ook nog eens het chassis met de Lotus Elise :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb gisteravond ook de beta gespeeld. Het is alleen vreemd dat ik af en toe lag heb tijdens het freeroamen. Maar zodra er politie achter mij aankomt is het weg. Dan zijn tegenstanders ook weg. Alleen bij de politie achtervolging mag nog wel wat gefixte worden. Je kan zo snel busted raken. Want die begin mazda is echt super slap tegen roadblocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:43
brilsmurfffje schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 08:34:
Ik heb gisteravond ook de beta gespeeld. Het is alleen vreemd dat ik af en toe lag heb tijdens het freeroamen. Maar zodra er politie achter mij aankomt is het weg. Dan zijn tegenstanders ook weg. Alleen bij de politie achtervolging mag nog wel wat gefixte worden. Je kan zo snel busted raken. Want die begin mazda is echt super slap tegen roadblocks.
Heb al vier keer een politieachtervolging meegemaakt, en alle vier keer ook met (meestal meerdere) roadblocks. Maar het is met de mazda echt geen probleem. Gewoon volle vaart er tegenaan knallen. Het liefst tegen de voor of achterkant van zo'n wagen en schiet je er zo langs. Ook zijn roadblocks meestal niet over de gehele breedte van de weg. Waardoor je er door goed op te letten zo langs kan gaan.

Je zou is NFS most wanted (black edition) moeten spelen. Als je potitie dan achter je aan zit op het hoogste heat nivieau, berg je dan maar... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 12:54
Ziet er erg leuk uit, net maar de beta aangevraagd, kijken of EA zo aardig is me uit te nodigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Is de beta nu niet compleet toegankelijk voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 12:54
Geen idee, ik wacht zelf gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

is nog steeds closed beta, dus je moet een uitnodiging hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zeker?
Op http://ve3d.ign.com/ staat een artikel waarin staat dat het vrij te downloaden is sinds enkele dagen geleden.
Momenteel is de site offline (is zeldzaam) maar zal later naar het artikel linken.

En ik kon de beta van http://world.needforspeed.com/ downloaden. Welja eerst download je een klein programma en daarmee wordt dan de beta gedownload.

En ik heb géén key per mail gekregen en moest ook nergens een invullen. :)

edit:
en ik kreeg dit per mail ook:
Afbeeldingslocatie: http://i363.photobucket.com/albums/oo72/Asgaro/nfsw.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 04-06-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

daar staat dus in dat je een key gekregen hebt die aan je EA-account gelinkt zit. Klik maar eens 2x op de knop start download now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Ik heb de laatste beta even 5minuten geprobeerd maar ook meteen weer gestopt... dit is niks voor mij...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Tis qua omgeving gewoon precies Most Wanted, qua wagens ook totaal nix vernieuwends

Valt me gewoon tegen :(

(en ja ik zit in de beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hebben jullie ook de lag in freeroam? Ik snap niet dat al die auto's zo stuiteren. Het is zo moeilijk rijden omdat je nooit weet waar de tegenstander is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik ben aangenaam verrast van de interface en de graphics. En dit alles voor een download van 1.27GB
Waar ik dan weer niet over te spreken ben, is dat je in bochten nauwelijks moet remmen.
Dit toont wel dat ze de game zo toegankelijk mogelijk - dus ook voor kiddies - willen maken. Zoals bij BF Heroes dus ook het geval is.

Omgeving komt idd gedeeltelijk uit Most Wanted en Carbon, dit is geen geheim meer.
Wat ons wel nog te wachten staat: Canyon rides en een day/night cycle!

Lag heb ik nog nooit gehad, toch niet dat auto's beginnen stuiteren.

Wel heb ik een bug ontdekt maar weet niet of het reproduceerbaar is: Duw lange tijd op de toetsen voor achteruit en voor naar links te gaan. Op den duur gaat je auto cirkels maken. Hou dit even aan en laat dan los. Mijn auto begon dan continu vanzelf achteruit te raden (neen, was niet simpele lag fzo) en als ik vooruit wou rijden, bleef ik dus ter plaatsen met gierende banden. Moest het spel afsluiten om dit gedrag te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het spel ziet er wel goed uit en klinkt ook best goed, maar het niet of nauwelijks hoeven remmen in de bochten is ronduit irritant. Het spel wordt zo veels te simpel en gaat dan ook niet boeien.
Sowieso is er nog weinig te doen.

Heb zelfs geprobeerd om zo hoog mogelijke level te krijgen van de politie. Hoger dan level 2 kom ik niet. En de politie is ook nog eens zeer gemakkelijk kwijt te raken.

Er zijn nog wel random crashes, maar geen idee hoe ik dat moet melden. Want ik kan het niet reproduceren. En van stuiterende auto's heb ik geen last van.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dat is meer in de multiplayer races, de tegenstander kan dan zo ontiegelijk hard beuken dat je gewoon niet buitenom in kan halen :S dat is echt een gemiste kans, de races zijn nu saai en worden nooit spannend.

edit: ik kan geen races meer joinen, ik krijg dan een peer time out :S

edit2: Need for Speed blijft gewoon gratis, alleen kan je maar tot lvl 10 komen bron

[ Voor 39% gewijzigd door Brilsmurfffje op 06-06-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

heb de beta net binnen , even testen :')

edit:

Matig... gamecrash , kan niet op maxed spelen alleen op high & traffic knippert zomaar :?

[ Voor 56% gewijzigd door Patjeee op 06-06-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patjeee schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:02:
Matig... gamecrash , kan niet op maxed spelen alleen op high & traffic knippert zomaar :?
Traffic knippert omdat het dan net gespawnd is en de game je helpt er niet op volle vaart tegenaan te knallen (wat zeker handig is als je even geen zin in die politieachtervolging hebt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Als je cops achter je aanzitten hebt, verdwijnen de andere online racers van de straat.
Maar betekent dit dat zij jou nog door de straten zien cruisen (je wordt dus achtervolgt dr de politie) of is gans je auto verdwenen voor de andere online racers?

Is nu geen vraag met echt veel waarde, maar moest iemand dit weten hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je verdwijnt helemaal van de wereld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Kan voorlopig niet echt het zelf gaan testen, maar dat nauwelijks hoeven remmen, is dat erger dan in most wanted dan? MW was voor mij de beste nfs (ondanks dat ik ook de oude nfses gespeeld heb, ja het kan echt, ik vond mw gewoon beter), en mensen die daarin dachten niet te hoeven remmen wisten beter na mij aan de horizon te zien verdwijnen ;).
Maar goed, aangezien ik mw zo cool vond leek me dit ook wel cool, maar als het flink dumbed down is dan wordt het niks natuurlijk...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ja, denk dat het erger is dan in NFS MW.

Ook heb ik ervaren dat het gewoon NIETS uitmaakt als je met je auto schuin tegen de wand/muur/whatever knalt: Je blijft je snelheid behouden! (Mits de hoek tussn de wagen en de muur niet té groot is natuurlijk.)

Dus als je nog wat 'pro' wil overkomen door niet te willen botsen, kom je bedrogen uit en eindig je eerder bij de laatsten :P

[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 10-06-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Wil iedereen zijn Mailbox checken ? Je krijgt gratis 3500 Boost Pts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, na NFS shift is dit wel een beetje een blamage zeg. Toch maar wachten op Test Drive Unlimited 2 dan voor een (hopelijk) echt goede MP ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:58:
Hmm, na NFS shift is dit wel een beetje een blamage zeg. Toch maar wachten op Test Drive Unlimited 2 dan voor een (hopelijk) echt goede MP ervaring :)
eigenlijk na een paar uur spelen vermaak ik me wel met police chases en multiplayer racen , maar toch ik ben geen arcade fan en ik speel liever heel de dag Gran Turismo maar afwisseling kan toch wel af en toe , en dit is nog een beta dus we zien wel wat het wordt 8)7

Maar nog steeds kamp ik met een probleem dat ik soms zomaar nfs stopped working uit het niets
soms drivercrash eh :F

[ Voor 10% gewijzigd door Patjeee op 12-06-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

3500 boost points geredeemed! daar kan je waarschijnlijk een leuke kar van huren. Ik moet eerst weer even de beta installeren.

edit: nice, ik heb de porsche cayman S 7-day rental geregeld

[ Voor 20% gewijzigd door JJ Le Funk op 12-06-2010 14:05 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste