Legend besteld. Ik hou van stevigheid. De legend voldoet hieraan.
En wilde nu een telefoon.
Site is wel heel wazig imo. Als je een goedkoper abonnement selecteert is het toestel nog steeds gratis maar betaal je meer per maand (?DBreda schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:25:
Het kan aan mij liggen, maar het staat al op Hi.nl toch? Of heb je het over alle providers? 27.50 p/m.
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desire/THTDSIREbr.html
Verwijderd
Vergeet niet dat het aluminium niet alleen mooi is, maar ook erg stevig. Mocht je iemand zijn die vaker telefoon op de grond laat vallen, al is het van kleine hoogtes, dan is de legend toch meer geschikt.breinstein schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:54:
Ik denk dat ik toch maar voor de Desire ga. De geweldige looks van de Legend ga op een gegeven moment als gewoon zien , de specs van de Desire zorgen er denk ik voor dat ik langer plezier heb van mijn mobiel aangezien er denk straks allerlei dingen uitgebracht gaan worden waar je de snelheid/processorkracht voor nodig gaat hebben ..
De Snapdragon heeft wel een aparte grafische chip (AMD Z430) onboard (integrated). Deze ondersteunt oa OpenGL ES 2.0, hw decoden, etc. Zie oa http://www.qctconnect.com/products/snapdragon.htmlRoD schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:05:
Volgens mij is er geen aparte grafische core, maar de Snapdragon heeft bijvoorbeeld wel een aparte decoder voor 720P-videomateriaal. Wat de MSM heeft weet ik niet, maar ik verwacht dat die geen aparte gpu heeft.
Ik moet je even waarschuwen, de aluminium zal in het praktijk niet echt stevig zijn.Adames schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:13:
Legend besteld. Ik hou van stevigheid. De legend voldoet hieraan.
Op Ebay staan er een paar. Moet je zoeken op Legend Pouch, voor de rest is er op de site van HTC nog niks te vinden. Ik ga denk ik daar op wachten (in het foldertje die je bij de phone kreeg zat wel een leuke).teek2 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:08:
Weet er al iemand een mooie beschermingshoes voor de legend? Of scherm protectors? Bij mijn touch zat een mooi envelopje die lekker zacht is aan de binnenkant... wat jullie?
Stevig genoeg om het aan te durven in een filmpje meerdere keren op een tafel te slaan. (Of de kosten van een Legend liggen zo laag dat het HTC niet kan boeien en zo een nieuwe toestuurt. In dat geval meldt ik mij wel aan voor een Legend en neem ik daarnaast een Desireradicalbyte schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:32:
[...]
Ik moet je even waarschuwen, de aluminium zal in het praktijk niet echt stevig zijn.
Verwijderd
Als je de dit soort dingen wilt bespreken kun je beter in het Legend-topic kijkenteek2 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:08:
Weet er al iemand een mooie beschermingshoes voor de legend? Of scherm protectors? Bij mijn touch zat een mooi envelopje die lekker zacht is aan de binnenkant... wat jullie?
Klopt, ik was afgeschrikt door de 3.7" Legend omdat ik vroeger een 4" PDA had, die ik veel te groot vond. Kreeg 'm amper in mijn zak... Dus ben ik maar voor de 3.2" Legend gegaan.Klont_44 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:36:
en de Legend is vrij klein als je hem daadwerkelijk in je handen hebt (nog steeds prettig hoor!).
Ik vind 'm in het echt mooier dan op foto... En overal waar ik 'm toon krijg ik ongeveer dezelfde reactie: 'wauw, die ziet er erg duur uit'yorroy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:18:
Nu moet ik zeggen dat mijn verwachtingen van de Legend niet zijn waargemaakt.. in het echt is hij niet zo mooi als je zou verwachten van de foto's en reacties.. het leek nu een beetje een mooi gemaakte Hero.
Ik heb nu een Hero dus ik denk dat voor mij de stap net te klein is om te switchen naar de Legend.
[ Voor 32% gewijzigd door Slonzo op 12-03-2010 10:16 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 11:38 . Reden: formulering ]
Volgens mij is het niet zo dat de resolutie de hoeveelheid informatie bepaalt. Mobiele browsers kunnen namelijk allemaal scalen, waardoor dat argument niet opgaat. In die zin is browsen resolution independent. Je kunt altijd dezelfde informatie op een scherm toveren, ongeacht de resolutie. De ppi (welke weer wordt bepaald door de resolutie en de schermgrootte) bepaalt vervolgens hoe scherp diezelfde hoeveelheid informatie is op beide telefoons.RoD schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:13:
Ja natuurlijk kan dat, maar dan krijg je dus weer minder informatie op de pagina. Ik bedoel te zeggen, als je de resoluties op deze manier vergelijkt moet je wel beseffen dat de schermgrootte niet evenredig meegroeit (en dan zit er dus op de Desire inderdaad een hogere dpi).
[ Voor 13% gewijzigd door HarmoniousVibe op 12-03-2010 15:37 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Ik ben geen expert. Dus vraag ik het even: Op een 1 verticale lijn resolutie kun je toch minder informatie kwijt dan op een 480-lijns verticale resolutie? Ik denk niet dat je veel van de 480-lijns resolutie overhoudt wanneer je die probeert te downscalen naar 1 lijn? Op 480-lijns kun je toch veel meer informatie presenteren dan op 1 lijns?LB06 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:29:
[...]
Volgens mij is het niet zo dat de resolutie de hoeveelheid informatie bepaalt.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 19:24 ]
Ja op een gegeven moment heb je natuurlijk het fenomeen dat het zo onscherp wordt dat het onleesbaar is/wordt, dus op dat moment zit er inderdaad een relatie tussen de resolutie en het verlies aan informatie.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:18:
[...]
Ik ben geen expert. Dus vraag ik het even: Op een 1 verticale lijn resolutie kun je toch minder informatie kwijt dan op een 480-lijns verticale resolutie? Ik denk niet dat je veel van de 480-lijns resolutie overhoudt wanneer je die probeert te downscalen naar 1 lijn? Op 480-lijns kun je toch veel meer informatie presenteren dan op 1 lijns?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 22:37 ]
Dat laatsteVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:22:
Edit:
Ik zie dat op Phoneshop.nl bij specificaties alleen gprs staat vermeld bij de Legend en niet umts, zou het kunnen dat het dan een andere versie is of zijn ze gewoon niet slim daar?
[ Voor 10% gewijzigd door shades op 15-03-2010 13:17 ]
Er is een apart draadje die specifiek ingaat op navigatie op Androidshades schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:15:
ik heb geen ervaring met android maar lijkt me een solid os - welke navigatiemogelijkheden zijn er zonder dat je online hoeft (buitenland navigatie ?) []
- openGL support in de desireMdehoog schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:51:
Ik mag de 16e april verlengen, dus in principe is dan de desire ook verkrijgbaar. Maar aangezien mdehoog en telefoons niet zo goed gaat (lees vallen/krassen op t scherm/om onverklaarbare reden niet meer aangaan) zat ik te twijfelen tussen de Desire en de Legend, de desire vanwege zijn specs en de legend vanwege het feit dat hij erg robuust uitziet!
Nu heb ik een paar vragen:
- Zijn er naast enkel de processor, het ram en het uiterlijk nog meer verschillen tussen die 2?
- En is het verschil in snelheid te merken?
- Zou het mogelijk zijn dat er in de toekomst apps uitkomen die wel op de Desire draaien maar niet op de Legend ?
Verwijderd
Ik zou nog even wachten op de reveiws van de Desire om te kijken of deze nu echt zoveel beter is dan de Legend. Ik heb zelf nog geen last gehad van het "kleine" scherm op de Legend of de "trage" processor. Ik maak me wel zorgen om de batterijduur van de Desire. Hij heeft niet een veel grotere batterijcapaciteit dan de Legend maar verbruikt waarschijnlijk wel fors meer stroom. Mijn Legend houd het nu de hele dag uit, maar of de Desire dat ook gaat doen vraag ik me af.Freshnezz schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:03:
ik kan ook echt niet kiezen... Desire specs of Legend sexiness...
ik ben gewoon geneigd om ze gewoon allebei te kopen en degene die me het minste bevalt later weer te verkopen... maar goed beetje te veel van het goede misschien
tja misschien even checken bij de gebruikerservaringen van de Nexus One, die heeft precies dezelfde chip toch.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:12:
[...]
Ik zou nog even wachten op de reveiws van de Desire om te kijken of deze nu echt zoveel beter is dan de Legend. Ik heb zelf nog geen last gehad van het "kleine" scherm op de Legend of de "trage" processor. Ik maak me wel zorgen om de batterijduur van de Desire. Hij heeft niet een veel grotere batterijcapaciteit dan de Legend maar verbruikt waarschijnlijk wel fors meer stroom. Mijn Legend houd het nu de hele dag uit, maar of de Desire dat ook gaat doen vraag ik me af.
Verwijderd
Goed punt, ik ben namelijk ook van plan om te gaan voor een 2 jarig abonnement...Mdehoog schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:00:
Ik denk toch maar dat ik voor de Desire ga, vooral dat er misschien in de toekomst nog apps bij komen die beter lopen dan op de legend spreekt mij aan. Ik zal hem namelijk met een 2 jarig abbo nemen.
Ja ongetwijfeld, kom nu van een xperia x1 af en dat ding was een drama! Loop nu dan ook rond met mn reserve telefoon ( SE g900) heb die al meerdere malen laten stuiteren, zelfs van 2.5 meter hoog en die doet t nog steeds!Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:06:
[...]
Goed punt, ik ben namelijk ook van plan om te gaan voor een 2 jarig abonnement...
Maar het blijft moeilijk![]()
Dat de Legend een stevigere behuizing heeft lijkt me duidelijk, maar als je een Desire een keer zou laten stuiteren dan is hij toch ook niet meteen kapot?
Het binnenwerk blijft toch even kwetsbaar ondanks de behuizing of zit ik er heel erg naast?
Als je 'm laat vallen kan dat helpen, maar er gaan ook veel schermpjes stuk door tegen een kast of tafel te lopen. Dan ben je weinig met het kinnetjeLB06 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:12:
@RoD: Nou, Die hoek van de Legend die sommige zo lelijk vinden zorgt er wel voor dat het scherm in 90% van de (ge)vallen niet zal worden geraakt.
Dat zegt meer over de gebruiker dan over de telefoon.Slonzo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:24:
[...]
Als je 'm laat vallen kan dat helpen, maar er gaan ook veel schermpjes stuk door tegen een kast of tafel te lopen. Dan ben je weinig met het kinnetje
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Een flinke schok kan het scherm ook treffen. Dan hoeft ie niet eens per se op het scherm te landen.LB06 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:12:
@RoD: Nou, Die hoek van de Legend die sommige zo lelijk vinden zorgt er wel voor dat het scherm in 90% van de (ge)vallen niet zal worden geraakt.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door teek2 op 16-03-2010 19:03 ]
Er komen doorgaans geen apps specifiek voor bepaalde toestellen uit. Wel voor specifieke Android-versies. Maar beiden draaien op 2.1, dus dat zit wel goed. Wel zou de Legend door de mindere hardware op een bepaald moment zwaardere apps minder lekker kunnen gaan draaien.Mdehoog schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:40:
Daarnaast is de Desire nagenoeg een kopie van de nexus one, denk dus dat daar op den duur wel meer apps voor uit komen ?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:16 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ach, ik heb nu een Hero, en denk dat de Desire wel een leuke upgrade is. Hij is qua afmeting niet echt veel groter, 7 millimeter langer en 4 millimeter breder, dus voor mij niet echt schokkend groter. Ben wel bang dat ik het "kinnetje"van m'n Hero ga missen, die ligt erg lekker in de handeymey schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:27:
De Desire (de zilveren) is idd erg mooi. Grootste nadeel blijft echter toch de grootte... maar dat is tevens ook weer een voordeel
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 17-03-2010 18:02 ]
Verwijderd
Dat is Techradar ook (adequate iPhone replacement ;-) maar heeft m.b.t WiFi kanttekeningen geplaatst.Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:54:
Gizmodo is uber positief over de Legend.
http://gizmodo.com/548801...rankly-it-feels-expensive
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 16:31 ]
Verwijderd
Ik kan dus ook niet wachten. Wanneer kunnen we 'm in nederland eigenlijk verwachten?Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:27:
Ik heb net de Legend even in mijn handen gehad. Ik vond het allemaal niet zo smooth gaan. (minimale) Haperingen bij het bladeren door de telefoon heen. Nou ben ik wel erg kieskeurig en ik weet niet of de Desire het sneller zou doen maar ik ben overtuigd dat de Desire meer iets voor mij is. Groot minpunt is dat ik hier en daar wat ontvangst problematiek zie in het Legend forum omdat de antenne precies zit waar je hem vast wil houden.
Bovendien vind ik hem niet zo heel uitzonderlijk als ik hem in mijn handen heb, hij is wel mooi enzo maar niet zo daverend als ik van andere mensen hoor (blijft persoonlijk natuurlijk). Ik denk toch dat de Desire meer een "telefoon"voor mij is.
Ik kan niet wachten
HTC Desire levertijden- en abonnemententopicVerwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:07:
[...]
Ik kan dus ook niet wachten. Wanneer kunnen we 'm in nederland eigenlijk verwachten?
Verwijderd
Zo blijf je natuurlijk bezig. Dan hoef je nooit weer een telefoon te kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 05:35:
Waarom eigenlijk wachten op Desire, als 2 maanden later weer een nieuwer toestel gelanceerd zal worden (de supersonic of ... ??), vandaag iets kopen betekent namelijk dat je overmorgen al weer achterloopt....
Dacht ik ook al. Voordat een model wordt gereleased, is er alweer een gerucht over het volgende, nog net iets snellere type wat uit gaat komen. Zo kun je altijd wel met je Nokia 6300 blijven bellen, maar als je iets anders wil, moet je gewoon kiezen uit wat er op dat moment beschikbaar is.RoD schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46:
[...]
Zo blijf je natuurlijk bezig. Dan hoef je nooit weer een telefoon te kopen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
De Supersonic komt, vooralsnog, alleen in de VS uit. Dat maakt de telefoon weer een stuk minder interessant. Verder moet je er ook rekening mee houden dat een boel telefoons onder een andere naam uitkomen, maar wel min of meer gelijk aan elkaar zijn. Kijk bijvoorbeeld naar de HTC Incredible en de Desire. De ene is voor de VS, en de andere voor Europa.Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:51:
Waarom is de supersonic niet opgenomen in deze topic....
Just trolling...
Echt waar, Laatste tijd worden android telefoons als de malle uitgepoept.
Verbaast me b.v. dat er nu geen HTC supersonic topic geopend is. Dit is al een gevolg van dat snelle uitpoepen.
Mijn abbo loopt af tegen augustus. Dus heb nog wel even tijd.
Dan is denk ik de Supersonic wel weer uit... zucht.
Volgens mij moet je pas gaan kijken naar een mobiel wanneer je abbo is afgelopen. En niet enthousiast worden van mobieltjes maanden van tevoren.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 15:25 ]
aw snap, was dat het alweer?
Toevallig bestaat de Supersonic ook uit GSM, zie bericht op de FP.phizzie schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:31:
Okee, om in een keer de supersonic geruchten de wereld uit helpen: Gaat niet werken hier.
De supersonic is gemaakt voor WiMax. Dat hebben we alleen in 020, en dan alleen als je via Online als ik me goed herinner daar bent ingestapt. Dat geldt dan alleen voor internetten.
Verder is dit toestel enkel geschikt tot nu toe voor CDMA netwerken. Kijk ook hier: klik
In de EU gaan we zeer waarschijnlijk voor een 100% LTE netwerk ≠ WiMax.
Denk je nu echt dat HTC een toestel gaat uitbrengen met als key-feature WiMax als er in Europa nauwelijks WiMax wordt gebruikt?Michie23 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:29:
[...]
Toevallig bestaat de Supersonic ook uit GSM, zie bericht op de FP.
Correct, HTC heeft al eerder een WiMax toestel geproduceerd, de HTC quartz, alleen voor de Russchische markt, dacht ik.chosen1 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:51:
[...]
Denk je nu echt dat HTC een toestel gaat uitbrengen met als key-feature WiMax als er in Europa nauwelijks WiMax wordt gebruikt?
Dan kunnen ze er beter ook ineens een Amerikaanse stroomstekker bijdoen, dat hebben we hier ook niet.
Mark my words: de Supersonic komt hier nooit uit.
Heb je al eens een Hero/Legend in de handen gehad?Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 05:35:
k Heb gekozen voor de Legend, voornamelijk van wege de grootte. Ik heb nu een Touch HD en was er redelijk tevreden mee behalve dan dat hij vrij irritant groot is. Mijn afweging was dus: handzaamheid vs te verwachte functionaliteit in gebruik vs hoe-graag-wil-ik-de-beste-specs-telefoon...
Legend is in vergelijking met mn Touch HD (qua grootte vergelijkbaar met de Desire) een stuk handzamer. Voor telefoon, sms/email, agenda en wat basic apps (95% van gebruik) lijkt de Legend mij voldoende.
Vandaar dat ik het ook over Sense zelf had en niet over de browserAnteros schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:15:
Ik zie wel verschil qua snelheid tussen de legend en de desire. Vooral tijdens bv browsen. Aks je bv een double-tap op een paragraaf doet, dan zoomt hij in. Automatisch wordt de tekst gereflowed. Bij de Desire is dit zowat instant, bij de Legend zit er een kleine lag tussen zoomen en reflowen. Dit soort dingen maken het voor mij interessanter om een Desire te kopen dan een Legend. Het gaat allemaal net wat sneller. Zeker als je programma's gaat gebruiken die rekenkracht nodig hebben. De Legend vind ik mooier, maar de Desire wordt mijn volgende telefoon.
Jij hebt dus beide in handen weten te krijgen? Kun je een wat uitgebreidere beschouwing geven? Dat is wel interessantAnteros schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:15:
Ik zie wel verschil qua snelheid tussen de legend en de desire. Vooral tijdens bv browsen. Aks je bv een double-tap op een paragraaf doet, dan zoomt hij in. Automatisch wordt de tekst gereflowed. Bij de Desire is dit zowat instant, bij de Legend zit er een kleine lag tussen zoomen en reflowen. Dit soort dingen maken het voor mij interessanter om een Desire te kopen dan een Legend. Het gaat allemaal net wat sneller. Zeker als je programma's gaat gebruiken die rekenkracht nodig hebben. De Legend vind ik mooier, maar de Desire wordt mijn volgende telefoon.
Niet nodig... Er zijn genoeg youtube filmpjes waar je dat kan zien. Geloof me, ik heb ze allemaal gezienRoD schreef op zondag 21 maart 2010 @ 18:42:
[...]
Jij hebt dus beide in handen weten te krijgen? Kun je een wat uitgebreidere beschouwing geven? Dat is wel interessant
Ik heb de filmpjes allemaal wel gezien, maar het is toch altijd wel fijn om een onderlinge vergelijking te horen / zien van iemand die beide geprobeerd heeftAnteros schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:34:
[...]
Niet nodig... Er zijn genoeg youtube filmpjes waar je dat kan zien. Geloof me, ik heb ze allemaal gezienKijk maar naar een Legend filmpje waar met de browser ingezoomd wordt. De reflow gebeurt duidelijk wat later na het zoomen. Als je een Desire filmpje bekijkt dan zie je dat het reflowen bijna! gelijk gaat met het zoomen. Nu is dit misschien mierenne*ken, maar toch... voor mij zijn het deze kleine details die ervoor zorgen dat de Desire een betere keus is (voor mij dus!).
Ik heb nergens gezegd dat ik ze in mijn handen gehad heb... het is mijn constatering nadat ik tig filmpjes over de Legend en Desire gezien heb.RoD schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:57:
[...]
Ik heb de filmpjes allemaal wel gezien, maar het is toch altijd wel fijn om een onderlinge vergelijking te horen / zien van iemand die beide geprobeerd heeft
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Mag ik vragen wat voor jou doorslaggevend is geweest in deze beslissing?emzed schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:24:
aaah........ knoop doorgehakt
Zojuist heb ik de Legend besteld
[ Voor 69% gewijzigd door marijni12 op 24-03-2010 18:41 ]
[ Voor 7% gewijzigd door emzed op 24-03-2010 20:44 ]
Dank voor je uitleg. Ja, dat is dus een puur een kwestie van smaak. In de praktijk denk ik dat er weinig verschil zit in de prestaties (al vermoed ik dat de Desire krachtiger is, als ik kijk naar de specs) tussen deze 2 toestellen. Waar je dan naar gaat kijken is het uiterlijk. Ik kies dan voor de Desire. Dat er volgens Bol.com een 16gb Micro sd kaart bij zou zitten geloof ik niet. Hooguit 4gb.emzed schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:42:
@cv8x
Ja ik denk dat ik voornamelijk voor het uiterlijk en ergonomie heb gekozen. Vooral na het zien van deze twee videos. De Desire is wel iets 'snappier' dat kun je wel zien op de video, maar de Legend presteert zo te zien ook erg goed. Ik heb de Legend zelf ook wel vastgehad bij de MM en dat voelde erg goed. De Desire lijkt me wat lomper. Daarnaas moet ik wel zeggen dat ik meestal na een jaar wel weer een nieuw toestel koop en ik denk het met de Legend wel een jaar vol te kunnen houden.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq