Steam officially for mac!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 29.151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:28
Ik vind de performance maar om over te huilen :( Ik heb een MBP uit 2006, met X1600 en met bootcamp draaide ik TF2 en CS gewoon soepel op z'n max en onder OS X zijn framerates om van te huilen met alles op low :/ Hoop dat Valve of Apple snel met driver updates komt.

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
@Clox, neem even contact op met de Steam supportafdeling.

Een nieuwe account aanmaken lijkt me nogal drastisch en onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb gister in de aanbieding Civ4 Complete gekocht (zat ik al een poosje op te wachten dat die in de aanbieding ging). Maar nu heb ik elke civ game behalve colonization 2x in de lijst staan, 1x voor windows, en 1x voor mac. Kan dat niet samengevoegd worden? Natuurlijk kan ik mac only games aanvinken, maar ik vind het zo slordig.

[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 28-06-2010 12:39 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElNillus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2023

ElNillus

Verwarde internetmiljonair

Magic schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:35:
Ik heb gister in de aanbieding Civ4 Complete gekocht (zat ik al een poosje op te wachten dat die in de aanbieding ging). Maar nu heb ik elke civ game behalve colonization 2x in de lijst staan, 1x voor windows, en 1x voor mac. Kan dat niet samengevoegd worden? Natuurlijk kan ik mac only games aanvinken, maar ik vind het zo slordig.
Ik heb net ook Civ4 gekocht, maar gewoon 'los'. Nu heb ik er ook twee versies in mijn lijst staan. Best 'slordig' inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Dat Civ4 probleem komt vanwege problemen met de launcher. Colonization stond er eerst ook 2x in maar nu nog maar 1x dus er wordt aan gewerkt.

Wel een tof spel trouwens!! In het begin werd ik elke keer in de pan gehakt maar na 3 uur begin ik nu eindelijk door te krijgen hoe het spel een beetje werkt :). Het zal nog wel erg lang duren voor ik die tech-tree uit mijn hoofd weet, ik druk nu gewoon elke keer op "recommended" :+

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Zijn er hier meer mensen die niets meer te zien krijgen dan: "The Steam servers are currently too busy too handle your request." Wanneer ik het ook probeer, welk spel ik nou probeer, op welke Mac ik het nou probeer... Heel de tijd krijg ik alleen maar dat bericht echt vervelend. Portal is me gelukt te installeren alleen wanneer hij gaat verifiëren, hoppa! CS:S en TF2 krijg ik niet eens geinstalleerd.

Wie o wie weet hier raad mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielswerf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Zijn er meer mensen zoals ik die nogal teleurgesteld zijn in de komst van steam naar mac?

De belofte van elke woensdag nieuwe games kunnen ze zeker niet waarmaken, laat staan de kwaliteit van de games die dan wel uitkomen.

Ik heb mijn mac zeker niet gekocht om mee te gamen, maar ik had toch wel wat meer verwacht van deze groots aangekondigde overstap van steam..

Reden van dit bericht is voornamelijk dat het lijkt alsof het niemand iets uitmaakt aangezien ik er niemand anders echt over hoor en dit topic langzaamaan een beetje doodbloed....

-macbook pro i5 2,53ghz hires-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 13:37

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

fr3z schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:07:
Zijn er hier meer mensen die niets meer te zien krijgen dan: "The Steam servers are currently too busy too handle your request." Wanneer ik het ook probeer, welk spel ik nou probeer, op welke Mac ik het nou probeer... Heel de tijd krijg ik alleen maar dat bericht echt vervelend. Portal is me gelukt te installeren alleen wanneer hij gaat verifiëren, hoppa! CS:S en TF2 krijg ik niet eens geinstalleerd.

Wie o wie weet hier raad mee...
In steam preferences > downloads > je download-regio aanpassen.. dan gaat hij andere download-servers zoeken. Ik heb mijn locatie op 'Africa' gezet, toen ging het beter.

Er is ook ergens een pagina met live de server-drukte van steam geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:22

Kettrick

Rantmeister!

nielswerf schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:59:
Zijn er meer mensen zoals ik die nogal teleurgesteld zijn in de komst van steam naar mac?

De belofte van elke woensdag nieuwe games kunnen ze zeker niet waarmaken, laat staan de kwaliteit van de games die dan wel uitkomen.

Ik heb mijn mac zeker niet gekocht om mee te gamen, maar ik had toch wel wat meer verwacht van deze groots aangekondigde overstap van steam..

Reden van dit bericht is voornamelijk dat het lijkt alsof het niemand iets uitmaakt aangezien ik er niemand anders echt over hoor en dit topic langzaamaan een beetje doodbloed....

Ik ben als casual gamer best happy, alleen vind ik het aardig *** dat de monkey islands niet werken :(. Het aanbod wordt wel wat minder idd, maar ik hoop dat het door blijft gaan en vooral nieuwe games op mac gaan draaien.

Uiteindelijk is het vraag en aanbod, de vraag is er nu, het platform is er, de bal ligt nu bij de gamestudio's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik kan helaas Steam niet installeren, terwijl dat eerst wel ging (had hem verwijderd).

Geeft aan: ''Steam needs to be online to update. Please confirm your network connection and try again''.

Heb al het 1 en ander op internet rond gezocht, maar niks lijkt voor mij te werken.
Heeft iemand hier ook problemen mee (gehad??).

[ Voor 62% gewijzigd door keanu_ op 08-07-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Waar ik een beetje teleurgesteld in ben is dat er spellen zijn waar allang een Mac versie van is, maar deze niet op Steam beschikbaar is, terwijl de Windows versie wel beschikbaar is. Denk bijvoorbeeld maar aan Plants vs. Zombies of The Secret of Monkey Island: Special Edition.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
kaassouffle schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:22:
[...]

In steam preferences > downloads > je download-regio aanpassen.. dan gaat hij andere download-servers zoeken. Ik heb mijn locatie op 'Africa' gezet, toen ging het beter.

Er is ook ergens een pagina met live de server-drukte van steam geloof ik.
Ik heb het een en ander aan servers geprobeerd, maar bij geen werkt het.. Ligt het misschien aan een firewall ofzo, of aan m'n router? Vind het nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Probeer het Steam forum.. daar zijn wel meer mensen met dezelfde problemen geloof ik: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zo wacht ik al eeuwen op Dragon Age for Mac, die er al lang blijkt te zijn buiten Steam: http://dragonage.bioware.com/game/order-mac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

DoD:S is uit!
(Day of Defeat Source)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
HOE VET!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Na een tijd Steam aan te hebben gekeken op de Mac ben ik toch van mening dat ze het aardig hebben gedaan. Toen TF2 uitkwam en later CS:S liep het op mijn 13" MBP het toch niet echt lekker, terwijl als ik windows erop draai het perfect loopt. Nu laatst DoD:S is uitgekomen en wss ook updates werkt de boel een stuk beter. DoD loopt bij mij goed, het kan beter maar het is nu tenminste speelbaar op 1200 * 800.

Hebben jullie ook het gevoel dat het steeds beter begint te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En dat met de crappy video drivers van 1.6.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Om toch maar weer iets positiefs te melden: Je kan nu betalen met iDeal!
http://cdn.steampowered.c..._english.jpg?t=1281036689

[ Voor 40% gewijzigd door kaassouffle op 06-08-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:35:
En dat met de crappy video drivers van 1.6.4 :)
Het wordt inderdaad wel ns tijd dat apple hier een fix voor uitbrengt.
Ze hebben weer wat geseed richting de testers , maar niet aangegeven wat er nu getest moet worden....

Dat is nu weer niet zo handig apple.

Maargoed, even afwachten tot de fix er is en kijken of dan ook mijn cpu wat koeler gaat draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

De beta drivers zijn al wel een verbetering geloof ik. Op steam forums staan ook vrij regelmatig reacties van een valve medewerker. Ze zijn hard bezig om de source engine aan te passen aan de nieuwe drivers. Gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de graphics update voor snow leopard is eindelijk gearriveerd :D

http://www.macrumors.com/...-leopard-graphics-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Update gedaan.. straks testen of DoDs ook beter draait.

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:00

polthemol

Moderator General Chat

ik terug uit curacao, waar mijn mac book gejat was, aan het verheugen dat als ik terug ben in Nederland ik weer terug CSS kon spelen. Eindelijk nieuwe macbook hier, steam installen, laaaang wachten tot CSS is gedownload en happy het eerste potje spelen. 2de potje wordt ik gekickt vanwege onverklaarbare lag, 3de potje stopt steam er gewoon even mee, enz. enz.

Voorlopige eigen conclusie: het werkt ! SOMS. Het is een dappere move in ieder geval van het bedrijf, maar er zal toch een hoop gedaan moeten worden. Het is een beetje triest dat een spel zo oud als CSS (counter strike source btw voor de niet-kenners) niet zou draaien op mijn macbookje of het ding op zijn knieeen krijgt, waar ik zelfs starcraft2 perfect kan spelen.

Maar toch: CSS op osx, nu alleen nog commander keen ;P

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Vandaag viel het me op dat Half Life 2: Deathmatch ook tussen de lijst met "Mac Games" staat.

Maar eens proberen te installeren, zodra die steam servers niet te druk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Volgens mij hebben ze bij Valve een beetje moeite de studio's over te halen hun games Mac-compatible te maken. Er komt eigenlijk gewoon helemaal _niks_ nieuws meer uit, op een indie-game af en toe na.

Ik wacht al maanden op de Mac-versie van Dragon Age bijvoorbeeld, maar heb de hoop inmiddels maar opgegeven wat betreft Steam.

Blijf wel bij Blizzard games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Bosmonster schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:37:
Volgens mij hebben ze bij Valve een beetje moeite de studio's over te halen hun games Mac-compatible te maken. Er komt eigenlijk gewoon helemaal _niks_ nieuws meer uit, op een indie-game af en toe na.

Ik wacht al maanden op de Mac-versie van Dragon Age bijvoorbeeld, maar heb de hoop inmiddels maar opgegeven wat betreft Steam.

Blijf wel bij Blizzard games...
Het is inderdaad heel karig gesteld met het Mac gedeelte van de Steam afdeling. Verwacht er dus ook helemaal niks meer van, al vind ik HLTD wel heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Vergeet niet dat het ook op Windows echt lang geduurd heeft voordat Steam echt doorgebroken is en vlekkeloos werkte. Denk dat dat op de Mac niet veel anders in. Over een jaar koop je je wss helemaal suf aan toffe spellen die het zonder problemen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is alleen niet vergelijkbaar. Het heeft niet te maken met dat ontwikkelaars hun games niet via steam aan willen bieden, maar dat dat ze hun games niet Mac-compatible willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Was er ook niet iets met een SDK die Valve (nog steeds) moet uitgeven? En dat ontwikkelaars dus niet echt aan de slag kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 13:46
komt 1.6 ooit nog uit voor steam :'(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze de GoldSrc engine naar de Mac gaan porten. Ik hoop zelf ook op HL1, maar ik verwacht niet dat het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 13:46
1.6 is het enige wat ik belangrijk vind, dan maar een keer een workaround proberen die ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Is 1.6 niet 'gewoon' via Crossover te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
1.6 is inderdaad volgens mij gewoon via Crossover of Wine te proberen, met CS:Source was dat iig altijd wel het geval.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Left 4 Dead 2 is nu ook beschikbaar. Direct maar aangeschaft aangezien die nu maar €6,79 kost.

Via iDeal te betalen tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 20:40
Waar draai je hem op? Ben benieuwd of hij op de 13" MBP draait. Zou wel leuk zijn. Heb alleen een Magic Mouse, lijkt me niet zo handig voor shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik draai hem op mijn iMac i7 2,93 met 8GB ram op 2560x1440 met alle advanced settings op z'n hoogst.

Als muis gebruik ik mijn oude mx400 i.p.v. de magic mouse tijdens het gamen. Die is inderdaad niet echt geschikt om te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Nickeyboy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:34:
Waar draai je hem op? Ben benieuwd of hij op de 13" MBP draait. Zou wel leuk zijn. Heb alleen een Magic Mouse, lijkt me niet zo handig voor shooters.
Hier draait hij vloeiend op een 13" MPB (2010). 1024x768, meeste settings op medium. Heb nooit last van framedrops, ook niet bij de grootste hordes zombies. (Wat een feest is dit spel trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hij is weer op de oude prijs ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-09 20:40
Ok wel fijn dat hij op mijn mac draait dan. :) Jammer van de prijs, maar misschien wilde ik toch al een pakket kopen met andere games. Bedankt jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 10:35

Zoefff

❤ 

Sinds kort is Half-Life 2: Deathmatch ook beschikbaar voor de mac. Collega's hebben dit succesvol via Steam geïnstalleerd, maar ik krijg de melding "... is not available on your current platform". Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb met hetzelfde account in een grijs verleden gewoon HL2:DM kunnen spelen, dus een licentieissue zou het niet moeten kunnen zijn. Heb al gezocht of ik ergens iets van caches kan flushen oid, maar die zoektocht is op niets uitgelopen.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 10:35

Zoefff

❤ 

Bovenstaand probleem heeft zichzelf inmiddels opgelost. Geen idee wat er precies aan de hand was, maar het werkt nu naar behoren.

Niet dat dit -gezien de overweldigende hoeveelheid reacties- iemand zal interesseren... ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Mooi l4d2 aanbieding (6 pack 25 euro).
Krijg je van die vage errors ?!?!?
There has been an internal error initializing your transaction. Please contact support for assistance.
lekker dan. aanbieding is over 4 uur afgelopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DarkChylde schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:40:
Mooi l4d2 aanbieding (6 pack 25 euro).
Krijg je van die vage errors ?!?!?

[...]

lekker dan. aanbieding is over 4 uur afgelopen :'(
Please contact support for assistance.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:42:
[...]

Please contact support for assistance.
Als je googled, kom je tegen dat het een vaker voorkomende melding is.
Support heeft hier kennelijk geen goede oplossing voor.
Dus heb weinig zin om een support account aan te maken om dan dagen later antwoord te krijgen ;-)

[edit] thuis lukte het aanschaffen wel. Blijft een vage error

edit2:
Voor de liefhebber...
l4d2 is 5 euro
http://store.steampowered.com/app/550/

[ Voor 15% gewijzigd door DarkChylde op 27-11-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 19:12
Heb Civ V via Steam gekocht, maar zit te kloten met de resolutie. In de hoogste resolutie heb ik een grijze balk op mijn 27" imac. met 1920X1080 klopt het wel, maar komt de kwaliteit van het spel niet over.

Iemand een oplossing? Op internet lees ik veel verschillende verhalen. Conclusie op de meeste site's is wachten tot een steam update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik kan nu in eens niet meer inloggen op steam hij zegt dan dat ik online ben en dat geld ook voor alle web site van steam hoe kan dat ? kan wel inloggen boven op mijn computer maar alleen niet op de mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Verwijderd als je een probleem hebt, open dan een nieuw topic, en ga niet een 8 (!) jaar oud topic omhoog schoppen. Dit topic gaat in ieder geval op slot. Lees Het algemeen beleid nog 'ns goed om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.