Ze zijn wel later dan afgelopen weken?
Yup. De vorige keren was het grofweg 19:00 volgens mij.
Verwijderd
Volgens mij hoop je daar gewoon op of niet? Om maar wat te hebben om Valve te bashen..The Great HooD schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:14:
Still nothing, zal Valve hier dan eens eindelijk door de mand vallen?
Noo, ik hoop echt stellig dat dit niet het geval is, maar Valve staat erom bekend dat ze het niet echt nauw nemen met de tijden die ze hebben afgesproken...
Ik ben echt blij met Valve hoor, ik had echt alleen kunnen dromen dat zij ook voor de Mac gingen publiceren, Valve maakt topgames, moeten ze vooral mee doorgaan. Alleen zet geen tijden neer waarvan je weet dat je die niet gaat halen...
Ik ben echt blij met Valve hoor, ik had echt alleen kunnen dromen dat zij ook voor de Mac gingen publiceren, Valve maakt topgames, moeten ze vooral mee doorgaan. Alleen zet geen tijden neer waarvan je weet dat je die niet gaat halen...
Waar is afgesproken dat ze op woensdag _altijd_ nieuwe software lanceren?
Even verduidelijken: Er is alleen gezegd dat ze dit de eerste paar weken zouden doen.
Even verduidelijken: Er is alleen gezegd dat ze dit de eerste paar weken zouden doen.
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2010 22:33 ]
Dat staat hier: http://store.steampowered.com/news/3808/Bosmonster schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:28:
Waar is afgesproken dat ze op woensdag altijd nieuwe software lanceren?
Precies. Ze zeggen alleen maar dat ze de eerste paar woensdagen na de release iedere keer wat games zullen releasen om de verschillende aspecten van Steam te tonen.
Er wordt hier direct een "afspraak" van gemaakt dat dat voortaan iedere woensdag gaat gebeuren en dat is gewoon niet wat er staat. Die eerste paar weken zijn voorbij.
Wil niet zeggen dat er vandaag niks komt alsnog, maar zeggen dat Valve zich niet aan afspraken houdt is wel een beetje bout
Er wordt hier direct een "afspraak" van gemaakt dat dat voortaan iedere woensdag gaat gebeuren en dat is gewoon niet wat er staat. Die eerste paar weken zijn voorbij.
Wil niet zeggen dat er vandaag niks komt alsnog, maar zeggen dat Valve zich niet aan afspraken houdt is wel een beetje bout
[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2010 22:38 ]
gezien het feit dat ze eerst hadden aangekondigd dat Steam voor de Mac voor April uit zou komen (met alle valve games beschikbaar), mogen ze toch op zijn minst elke woensdag wat nieuwe valve games uitbrengenBosmonster schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:35:

[http://www.engadget.com/2...-for-mac-debuts-in-april/]
Zie de reply van kipneck... de banner in de Mac store van 'vorige week' zegt zelfs nog dat ze EACH wednesday spellen gaan uitbrengen!Bosmonster schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:35:
Precies. Ze zeggen alleen maar dat ze de eerste paar woensdagen na de release iedere keer wat games zullen releasen om de verschillende aspecten van Steam te tonen.
[ Voor 30% gewijzigd door kaassouffle op 03-06-2010 09:55 ]
Start Steam maar eens op, ga naar de Mac 'afdeling' en daar zie je dat elke woensdag nieuwe games op Steam-Cloud gezet wordt. Nog steeds niks, Valve valt hier dus aardig door de mand met hun afspraakjes...
Ik heb liever dat het iets langer duurt dan dat ze nu iets uitbrengen dat niet af is. Maar enige communicatie vanuit Valve zou leuk zijn en mogelijk ook de community wat bedarenThe Great HooD schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:51:
Start Steam maar eens op, ga naar de Mac 'afdeling' en daar zie je dat elke woensdag nieuwe games op Steam-Cloud gezet wordt. Nog steeds niks, Valve valt hier dus aardig door de mand met hun afspraakjes...
Launching containers into space
Netjes Steam,
Ik gebruik natuurlijk zelf win7 ultimate x64 maar dan toch netjes gedaan (voor als ik ooit over stap op mac)
Ik gebruik natuurlijk zelf win7 ultimate x64 maar dan toch netjes gedaan (voor als ik ooit over stap op mac)
Beetje kansloos om hierop Valve af te rekenen. Voor zover ik weet is er geen enkele uitgever die na een jaar of 2 nog games ondersteund. Denk aan TF2 en Portal, Half Life. Laat staan dat ze er een port voor maken die GRATIS is naar een ander platform...The Great HooD schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:51:
Wat feedback zou handig kunnen zijn, en beloof gewoon dingen die je niet kunt halen. Tuurlijk moeten ze dingen pas uitgeven als het af is, zie Portal.Whieee schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:25:
[...]
Ik heb liever dat het iets langer duurt dan dat ze nu iets uitbrengen dat niet af is. Maar enige communicatie vanuit Valve zou leuk zijn en mogelijk ook de community wat bedaren
Alleen ik kan echt niet wachten op CS:S!
Ik reken ze er niet op af, ik zeg gewoon waar het op staat. IkKillzone schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:48:
[...]
Beetje kansloos om hierop Valve af te rekenen. Voor zover ik weet is er geen enkele uitgever die na een jaar of 2 nog games ondersteund. Denk aan TF2 en Portal, Half Life. Laat staan dat ze er een port voor maken die GRATIS is naar een ander platform...

Maar als ze zo zittten op te scheppen met dat ze porten naar Mac, moeten ze wel gewoon afspraken nakomen!
[ Voor 42% gewijzigd door The Great HooD op 03-06-2010 12:50 ]
Blizzard ondersteunt al jaren Mac OS X en Windows tegelijk. Ook zorgen ze nu al meer dan 5+ jaar voor support op oudere games.Killzone schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:48:
[...]
Beetje kansloos om hierop Valve af te rekenen. Voor zover ik weet is er geen enkele uitgever die na een jaar of 2 nog games ondersteund. Denk aan TF2 en Portal, Half Life. Laat staan dat ze er een port voor maken die GRATIS is naar een ander platform...
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Hoe kan ik de games die ik heb op windows (zoals portal) downloaden op mijn mac? Ik heb me ingelogd met hetzelfde account, maar kan nergens vinden waar ik deze (gratis) kan downloaden voor de macversie.
Moet je kijken in je librarymastadizzy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:59:
Hoe kan ik de games die ik heb op windows (zoals portal) downloaden op mijn mac? Ik heb me ingelogd met hetzelfde account, maar kan nergens vinden waar ik deze (gratis) kan downloaden voor de macversie.
Dan krijg ik dit scherm:

Waar op mijn pc de button "speel nu" of iets dergelijks staat, staat er nu niets.
PS: blijkbaar is Portal: first slice niet beschikbaar voor Mac, maar half life 2 deathmatch wel... daar staat wederom geen button bij.

Waar op mijn pc de button "speel nu" of iets dergelijks staat, staat er nu niets.
PS: blijkbaar is Portal: first slice niet beschikbaar voor Mac, maar half life 2 deathmatch wel... daar staat wederom geen button bij.
[ Voor 77% gewijzigd door D!zzy op 04-06-2010 18:17 . Reden: Afbeelding gecorrigeerd ]
Kijk nou: http://forums.steampowere...?p=15272070&postcount=101
Zowaar wat info van Steam...
Zowaar wat info van Steam...
Hey guys, sorry we weren't clearer about the lack of titles this week, watch for what we are releasing next Thurday (not Wednesday, WWDC is getting in our way).
TF2 is nu te downloaden zie ik, teminste als je doorkomt
servers zijn te zwaar belast

[ Voor 24% gewijzigd door Type-R op 04-06-2010 21:07 ]
€20,- nah, heb hem al eens gehaald voor mn Xbox360, ga niet twee keer voor het zelfde spel betalen. En al helemaal niet dat bedrag.
Bij mij staat ie nog niet in mijn Library?
Hij staat in de 'Orange Box'. Daar kan je hem volgens mij ook los aanklikken.
Heb m al gekocht maar het is een 'bekend probleem' dat ie dan nog niet in je library verschijnt. Nu zijn er de eerste berichten ook op het Steam forum dat sommige mensen TF2 kunnen downloaden (en dat ie verschijnt in hun library). Maar dus niet bij iedereen.. Vreemd.
[ Voor 7% gewijzigd door kaassouffle op 04-06-2010 21:37 ]
Hier geen TF2 in de library, ondanks dat ik de Orange Box wel heb. Raaaaaarrr..
Stilletjes hoop ik dat Team Fortress 2 vandaag (vanavond dus) voor Steam @ OS X komt. Vorige week zei een Valve dev dat 'TF2 has been awarded additional time', omdat ze in de knoop kwamen met WWDC. Vorige week woensdag geen TF2 dus.
Vandaag is het een nieuwe woensdag, dus duimen dat TF2 vanavond deze kant op komt!
Vandaag is het een nieuwe woensdag, dus duimen dat TF2 vanavond deze kant op komt!
[ Voor 13% gewijzigd door ElNillus op 09-06-2010 18:33 ]
Als het goed is komen nieuwe games niet vandaag maar morgen, zie ook:ElNillus schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:32:
Stilletjes hoop ik dat Team Fortress 2 vandaag (vanavond dus) voor Steam @ OS X komt. Vorige week zei een Valve dev dat 'TF2 has been awarded additional time', omdat ze in de knoop kwamen met WWDC. Vorige week woensdag geen TF2 dus.
Hey guys, sorry we weren't clearer about the lack of titles this week, watch for what we are releasing next Thursday (not Wednesday, WWDC is getting in our way).
Homey — Critics are those without skills to create.
kipneck schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:49:
http://www.teamfortress.com/
witte oortjes, zouden we morgen tf2 kunnen verwachten?
Morgen TF 2 dusBig things are happening RIGHT NOW at Valve. Things involving cultivated tree-fruit. BIG things. Things that rhyme with "grapple." Things that rhyme with "Speem Gortress zmavailable on the Babac."
Nee, vandaag, dat bericht was op 9 juni geplaatst.
SmartassWeeJeWel schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:19:
[...]
Nee, vandaag, dat bericht was op 9 juni geplaatst.
Vanaf 19u zoiets... maar je weet het nooit
*wacht tot TF2 downloadbaar wordt vandaag*
Ik ben op deze regenachtige dag ook maar eens begonnen met het herspelen van Half-Life 2 op mijn MBP. Wat een bazenspel blijft het toch.
Nu nog Counter Strike: Source en Gmod (!) en het is perfect.
Ik ben op deze regenachtige dag ook maar eens begonnen met het herspelen van Half-Life 2 op mijn MBP. Wat een bazenspel blijft het toch.
Nu nog Counter Strike: Source en Gmod (!) en het is perfect.
volgens mij krijgen we vandaag weer niks.
JA!!!!!!!!!!
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Hell Yeah TF2 voor de mac 
Eindelijk een game met een leuke multi-player. Dat wordt een nachtje gamen voorspel ik zo
Eindelijk een game met een leuke multi-player. Dat wordt een nachtje gamen voorspel ik zo
Vet! Jammer dat servers wat overbelast zijn.. downloaden gaat niet zo snel
Zo leuk als ik TF Classic vond, zo niet boeiend vond ik TF2. De hele sfeer en gameplay spraken me niet meer aan. Ben ik de enige?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
TF classis nooit gespeeld, kwam onbevangen jaren geleden terecht bij TF2, en vind t een heerlijk spel 
De karakters toveren altijd een glimlach op mijn gezicht en ook de actie is zeer leuk!
Ben daarom blij dat ie nu eindelijk op de Mac is! Hopelijk gaat mn 13'' Macbook Pro de multiplayer madness een beetje trekken!
De karakters toveren altijd een glimlach op mijn gezicht en ook de actie is zeer leuk!
Ben daarom blij dat ie nu eindelijk op de Mac is! Hopelijk gaat mn 13'' Macbook Pro de multiplayer madness een beetje trekken!
Ik kan de gratis versie nergens vinden
, iemand?
Edit: never mind, overheen gekeken voor 20 minuten
.
Edit: never mind, overheen gekeken voor 20 minuten
[ Voor 36% gewijzigd door SneakyChipmunk op 11-06-2010 07:54 ]
En ik heb witte in-ears

Alleen de temperatuur van mijn machine vliegt naar dik 90 graden, dat deed ie ook al met crossover. Beetje jammer aangezien het toetsenbord bijna te warm word om aan te raken....
Alleen de temperatuur van mijn machine vliegt naar dik 90 graden, dat deed ie ook al met crossover. Beetje jammer aangezien het toetsenbord bijna te warm word om aan te raken....

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Hebben jullie ook steeds dat tijdens het downloaden de download in eens op paused springt? Er lijkt dan niks meer te gebeuren en moet vervolgens hem eerst handmatig pauzeren en dan weer aanzetten
, dan lijkt het weer goed te gaan. (ik weet nu niet of dit gewoon een fout in de interface is en hij gewoon in de achtergrond verder download zonder dat ik dat kan zien).

Komt door overbelaste servers? In preferences onder downloads kun je een andere download-area aangeven.. ik heb hem op Africa gezet en dat liep beter.
Ik heb hem thuis ook gedownload, maar is hij nou voor dit weekend gratis, daar waar je na het weekend alsnog moet activeren door te betalen?
Op steampowered staat dat hij dit weekend voor 50% gekocht kan worden.
Klopt. Dit weekeind kun je gratis spelen en de game met korting aanschaffen, als je na maandag wil spelen zul je het spel dus inderdaad aan moeten schaffen.jeehaa schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:08:
Ik heb hem thuis ook gedownload, maar is hij nou voor dit weekend gratis, daar waar je na het weekend alsnog moet activeren door te betalen?
Steam heeft wel vaker zulke free weekend acties. Erg mooi want de prijzen zijn ook vaak lager dan menig concurent.
[ Voor 7% gewijzigd door RaCio op 11-06-2010 12:15 ]

Hoe kan dit?

Foutje, van Valve of van mij?
[ Voor 43% gewijzigd door The Great HooD op 12-06-2010 14:29 ]
The Great HooD schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:27:
[afbeelding]
Hoe kan dit?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Hmm, staat toch ook duidelijk op die pagina: Counter-Strike: source is not available on your current platform.The Great HooD schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:27:
[afbeelding]
Hoe kan dit?
Lijkt me dat je gewoon leuk download, maar dat je de windows versie binnen krijgt, zoals eerder in dit topic ook al duidelijk was. Toch kan je als je het wilt het wel spelen op de Mac, zie daarvoor ook eerdere posts..
Erm... normaal gesproken kan je hem al niet eens downloaden als hij niet op je platform beschikbaar is. Dus wat er hier gebeurd is wel degelijk interessant...BloodDragon schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:13:
[...]
Hmm, staat toch ook duidelijk op die pagina: Counter-Strike: source is not available on your current platform.
Lijkt me dat je gewoon leuk download, maar dat je de windows versie binnen krijgt, zoals eerder in dit topic ook al duidelijk was. Toch kan je als je het wilt het wel spelen op de Mac, zie daarvoor ook eerdere posts..
PSN: Norfirin
Niet speelbaar, staat alsnog dat niet op mijn platform beschikbaar is.
Wel in het wit overigens, frappant...
Wel in het wit overigens, frappant...
Ik kon 'Day of defeat source' ook downloaden, gewoon door handmatig de downloadlink aan te passen.. Spelen gaat pas als Valve alles op orde heeft. Heel interessant is het dus niet...
...bij mij kan ik CS:source niet downloaden maar wel CS: source beta - apart
iemand die TF2 wel normaal kan speelen?
bij mij loopt het voor geen meter, in het menu is mijn cursor het kwart van het scherm te zien dan wat ik aan klik en gewoon niet speel baar. heb mijn 9600 op mijn MBP nog wel aangezet lijkt me dat dat die dat makelijk moet trekken.
bij mij loopt het voor geen meter, in het menu is mijn cursor het kwart van het scherm te zien dan wat ik aan klik en gewoon niet speel baar. heb mijn 9600 op mijn MBP nog wel aangezet lijkt me dat dat die dat makelijk moet trekken.
Geen probleem met TF2 hier, op een 1 jarige mid 2009 13'' MBP (basis versie). Loopt vrij soepel, alleen als het druk wordt heeft ie een klein beetje moeite. Heb de graphics op medium staan in native resolutie.
Lijkt me dus dat jouw MBP met de 9600 het zeker prima zou moeten doen.
Lijkt me dus dat jouw MBP met de 9600 het zeker prima zou moeten doen.
Euh, nee, dat is al eerder opgemerkt, als je de download link (of iets dergelijks) in vult, kan je gewoon de Windows versie downloadenTony L schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:30:
[...]
Erm... normaal gesproken kan je hem al niet eens downloaden als hij niet op je platform beschikbaar is. Dus wat er hier gebeurd is wel degelijk interessant...
Same here, fps is max 10 ofzo, erg slecht, heb nog wat settings omlaag gegooid, maar helpt niet echt. Ook een MBP met 9600sk1nny666 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 21:05:
iemand die TF2 wel normaal kan speelen?
[ Voor 38% gewijzigd door sroebert op 12-06-2010 21:52 ]
UPDATE: CS: Source Beta is hier gewoon te spelen op de macType-R schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:39:
...bij mij kan ik CS:source niet downloaden maar wel CS: source beta - apart
:O:O
Waar kan je de BETA dowloaden?
WAT VET !
Waar kan je de BETA dowloaden?
WAT VET !
Heb je je opgegeven als BETA tester ? Misschien ben je gewoon toegelaten tot de BETA?
Er staat op die pagina dat alle slots gevuld zijn, misschien was er een andere manier op er aan te komen..
Gistermiddag even TF2 voor osx gespeeld, maar ik kan niet zeggen dat het soepel draait op een MBP Santa Rosa 2.2 met een 8600GT, in windows draait het stukken soepeler. Wanneer ik naar de grond kijk gaat het prima, maar wanneer ik omhoog kijk ben ik dood zonder dat ik heb gezien waarom 
Ik heb deze indruk eigenlijk tot nu toe bij alle spellen, zowel degene gebouwd op de HL engine, als bijvoorbeeld Torchlight. Hoop dat hier snel verandering in komt!
Ik heb deze indruk eigenlijk tot nu toe bij alle spellen, zowel degene gebouwd op de HL engine, als bijvoorbeeld Torchlight. Hoop dat hier snel verandering in komt!
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Nee tot de Beta had ik al toegang met Windows omdat ik een oldbie ben, 't gaat er meer om dat het te spelen is op OS X zonder aankondigingkaassouffle schreef op zondag 13 juni 2010 @ 11:44:
Heb je je opgegeven als BETA tester ? Misschien ben je gewoon toegelaten tot de BETA?
ik behaal met een 9400m gemiddeld toch wel 30 fps. Met native resolutie (13 inch mb) en alle textures op hoogste kwaliteit. alleen geen aa en geen motion blur.
Wat me wel wat irriteert is dat het soms schokt waardoor ik geen geluid + fps drop tot ik haast stilsta. Dus ik kan er zeker niet competitief mee spelen. Ik hoop dat ze het nog verder optimaliseren.
Wat me wel wat irriteert is dat het soms schokt waardoor ik geen geluid + fps drop tot ik haast stilsta. Dus ik kan er zeker niet competitief mee spelen. Ik hoop dat ze het nog verder optimaliseren.
Er zijn wat patches uitgebracht waarin specifiek bugs voor de mac versie worden verholpen. Zeer waarschijnlijk zal die een keer in de komende weken/maanden worden uitgebracht voor de macType-R schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:05:
[...]
Nee tot de Beta had ik al toegang met Windows omdat ik een oldbie ben, 't gaat er meer om dat het te spelen is op OS X zonder aankondiging
Met als gevolg dat ze nu wat mac betatesters nodig hebben
Nou ik had al eerder link gepost naar een thread op Steam forums.. zijn dus meer mensen die 'opeens' TF2 (vóór donderdag) en CSS beta konden spelen. Volgens mij waren dat veel mensen die BETA testers waren onder windows. CSS (beta) is iig nog neit officieel uit..Type-R schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:05:
[...]
Nee tot de Beta had ik al toegang met Windows omdat ik een oldbie ben, 't gaat er meer om dat het te spelen is op OS X zonder aankondiging
Welke settings spelen mensen met een MBP 13 inch?
YouTube: Portal 2 Hands On Demo
Interview met Doug van Valve over Portal 2 en Steam for Mac > In laatste stuk van het interview kondigt hij CSS aan voor Mac. Volgende week!?
Interview met Doug van Valve over Portal 2 en Steam for Mac > In laatste stuk van het interview kondigt hij CSS aan voor Mac. Volgende week!?
[ Voor 7% gewijzigd door kaassouffle op 16-06-2010 17:01 ]
Damn, ik had gehoopt morgen, maar goed goed, het komt eraan, zodra ze alle 'grote' titels hebben gereleased zulen ze toch nog wat doen aan de vele issues die komen met Steam op de Mac. Maar ik heb volste vertrouwen!
Over de performance issues zei een Valve medewerker dit:
http://forums.steampowere...p?p=15384064#post15384064Performance is going to improve as drivers are updated. I would expect modest improvements in short term and larger ones in longer term. No, I can't put dates on them.
We are making a lot of progress is identifying specific issues that need work inside the game and inside OpenGL and drivers. Apple, ATI and NVIDIA are all involved.
Fijn dat Apple, ATI en Nvidia allemaal meewerken
krijgen we tenminste updates van beide kanten die voor performance increase zorgen
En nu officieel bevestigd, volgende week CSS.
We're taking a break for E3 this week. Enjoy the new Portal 2 trailer and get ready for Counter-Strike: Source to come to the Mac next week.
CS:S is er
, probeer het nu te downloaden maar dat schiet nog niet echt op helaas 
Hij is vandaag stevig in de aanbieding, 6.80 euro, koopje
Hij is vandaag stevig in de aanbieding, 6.80 euro, koopje
[ Voor 27% gewijzigd door Kettrick op 23-06-2010 21:21 ]
Krijgen jullie met CS:S ook "severs are too busy"? 
EDIT :
Voor de duidelijkheid, ik kan hem dus nog niet downloaden
EDIT :
Voor de duidelijkheid, ik kan hem dus nog niet downloaden
[ Voor 40% gewijzigd door Tony L op 23-06-2010 21:58 ]
Druk op de download servers. Dat wordt vanavond nog geen Counterstrike voor mij:
Time initiated: 21:33:01
1 uur later:
Downloaded: 75,2 MB / 1637,3 MB
1 uur later:
Lig ik toch zeker 15MB op je voorHitmanWVU schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:33:
Druk op de download servers. Dat wordt vanavond nog geen Counterstrike voor mij:
1 uur later:

Ik probeer net CS:Source te downloaden en ik krijg ook een melding.
"Steam - Error
The Steam servers are currently too busy to handle your request.
Please try again in a few minutes."
Ik denk dat een paar minuten nog te optimistisch is. Ik probeer het morgen wel op school, gaat misschien ook ietsjes sneller.
"Steam - Error
The Steam servers are currently too busy to handle your request.
Please try again in a few minutes."
Ik denk dat een paar minuten nog te optimistisch is. Ik probeer het morgen wel op school, gaat misschien ook ietsjes sneller.
ik ben 22:17 begonnen en heb 87,7 MB gedownload
heb verdorie 120 mbit 
Denk dat ik al slaap als ie klaar is.
Denk dat ik al slaap als ie klaar is.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
CS:S loopt hier nu rustig binnen, maar als het potje TF2 van gisteren enige indicatie is, kan ik spelen wel vergeten tot Apple besluit die drivers te fixen. 1024x600 @ alles LOW -> 15 fps, op een late 2008 unibody MacBook (C2D 2GHz - 4GB DDR3 - 9400M - 10.6.4)
Op mijn Macbook 2.53 gHz, 4 GB, 9400 en SL 1.6.4 werkt ie perfect!! Ik heb alleen de dedicated server getest en wat rondjes gelopen maar dat gaat allemaal rete soepel.
Probeer eens met extra spelers erin, of een local match. Ho-pe-loos.Tony L schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:47:
Op mijn Macbook 2.53 gHz, 4 GB, 9400 en SL 1.6.4 werkt ie perfect!! Ik heb alleen de dedicated server getest en wat rondjes gelopen maar dat gaat allemaal rete soepel.
Geen probleem hier met een MBP 17inch, 2,8Ghz 9600MWhieee schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 12:03:
[...]
Probeer eens met extra spelers erin, of een local match. Ho-pe-loos.
OK CS:S nu ook getest. Loopt eigenlijk prima, in tegenstelling tot TF2. Naja, dan spelen we lekker CS:S tot de drivers gefixed zijn
Verwijderd
Ik heb ook CS:S gekocht, maar zit nu op mn werk en wil thuis het steam programma downloaden en dan daarop CS:S binnen halen.
Ik kan alleen nergens het losse steam programma vinden....
steam downloadt automagisch als je de game wil installerenVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:06:
Ik heb ook CS:S gekocht, maar zit nu op mn werk en wil thuis het steam programma downloaden en dan daarop CS:S binnen halen.
Verwijderd
Ah ok, en dat kan ik dan regelen via mn login op de steampowered website?
Vind het maar een vage bedoening.
Het blinkt niet uit in duidelijkheid inderdaad, daar heb je gelijk inVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:37:
Ah ok, en dat kan ik dan regelen via mn login op de steampowered website?
Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken waarom time machine af en toe 8 gig aan data vind om te backuppen. Net start ik steam op en een TF2 update ging downloaden, en prompt start time machine. Toen viel het kwartje, de data staat nu eindelijk waar het moet staan, in de application data, en niet in Documenten 
Meteen maar even weer geexclude uit de backup
Meteen maar even weer geexclude uit de backup
[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 25-06-2010 13:05 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
CS:S draait bij mij heel soepel (mbpro mid 2009 2.53)
Beter spel dan TF2 i think, maar net zo lastig...
Beter spel dan TF2 i think, maar net zo lastig...
CS:S Draait hier ook erg soepel, laatste MBP voor de Unibodys (8600GTM 256MB, 4GB, 2.4GHZ)
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren geweest met CS:S. Reso nu op 1440x900 (MBP mid-2007: 2.4/4/8600m 256/10.6.4), reflectie, shadows en shader detail wat omlaag gegooid, AA en AF uit, color correction uit, en dat levert een prima speelbaar geheel. Vrijwel gelijke fps als met de recommended settings (lagere reso, hogere detail-settings), maar door de hogere reso is de accuracy wel beter.
Ik moet alleen nog steeds wennen aan het feit dat ik geen ammo meer hoef te kopen (sinds 1.6 geen CS meer gespeeld
)
Ik moet alleen nog steeds wennen aan het feit dat ik geen ammo meer hoef te kopen (sinds 1.6 geen CS meer gespeeld
http://forums.steampowere...hp?p=15626582&postcount=9
Left 4 Dead (2) de volgende? Ik hoop van wel, dat is de serie waar ik het meest naar uitgekeken heb op de Mac.quote: rbarris @ steam forumsNote that games you buy on sale that arrive on Mac later, you can run them on Mac later without buying them again...
Can't throw out specific titles or dates yet, but I saw the thread and couldn't just leave it left for dead.
Heeft iemand het hier al voor mekaar gekregen een oude Windows HL2/CS:S key te gebruiken in z'n Steam for mac? Omdat ik blijkbaar m'n oude accountgegevens vergeten ben moest ik een nieuwe aanmaken. Als ik dan echter mijn key invoer dan vraagt ie daarna om eerst het spel vanaf de cd te installeren. Dit gaat dan natuurlijk niet aangezien het om een windows versie gaat.
Ik begreep al dat het probleem is opgelost als je je inlogt op je 'oude' account waar het spel op geregistreerd staat. Het password heb ik echter niet meer, en ik krijg ook geen mailtjes van steam met m'n oude password (wat ik overigens heel raar vindt, want ik kan nog wel 'lost password' mailtjes terugvinden van een paar jaar terug in mijn huidige mailbox die ik al sinds '05 gebruik).
Iemand nog een idee, of wordt het toch gewoon 14E neertellen, wat ik best jammer zou vinden aangezien het ook gratis moet kunnen...
Ik begreep al dat het probleem is opgelost als je je inlogt op je 'oude' account waar het spel op geregistreerd staat. Het password heb ik echter niet meer, en ik krijg ook geen mailtjes van steam met m'n oude password (wat ik overigens heel raar vindt, want ik kan nog wel 'lost password' mailtjes terugvinden van een paar jaar terug in mijn huidige mailbox die ik al sinds '05 gebruik).
Iemand nog een idee, of wordt het toch gewoon 14E neertellen, wat ik best jammer zou vinden aangezien het ook gratis moet kunnen...
Macbook Pro, 640 WD extern
Je kunt een key die al eens is geactiveerd op een account sowieso niet nog een keer activeren op een ander account. Dus als je niet meer bij het account kunt waarop CS:Source al op was geactiveerd ben ik bang dat je hem opnieuw moet aanschaffen (of contact opnemen op Steam over je account).
Dit topic is gesloten.