Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Die versie kon je alleen krijgen bij pre-order, zover ik weet.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

hoe kan ik nou gaan freeroamen, ik heb de game net, en hij start automatisch met Agency missions
maar hoe abort je die in godsnaam zonder dat je 'restart from checkpoint' doet ? ;o

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de eerste 2 missies niet aborten. Ze dienen als korte inleiding in de wereld. Daarna kun je gewoon freeroamen zoveel je wil. Die 2 missies duren niet erg lang, je bent er zo door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

RedFox

Heb je een OV ofzo?

mvz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:24:
hoe kan ik nou gaan freeroamen, ik heb de game net, en hij start automatisch met Agency missions
maar hoe abort je die in godsnaam zonder dat je 'restart from checkpoint' doet ? ;o
Denk niet dat je die kan overslaan. Zijn volgens mij iets van 3 missies en daarna kan je gewoon vrij spelen.

Heb het spel sinds vanochtend en heb me er de hele middag goed mee vermaakt. Na een tijdje wordt het wel wat herhalend (boel opblazen, dingen verzamelen, gastjes doodschieten), maar de vette voertuigen, grapling hook en vette omgevingen maken heel veel goed.
In het begin wat rondgevlogen en toen kwam ik een groot militair vliegveld tegen waar een futuristische fighter jet op mij stond te wachten, was echt een gave ontdekking. Lekker rondvliegen met je straalmotoren met unlimited rockets en miniguns.
Tijdje later zag ik opeens iets van een zappelin hoog in de lucht. Ik daarheen met mijn helikopter, blijkt het een zwevende disco te zijn 8)7.
Dikke fun dit spel.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Haha ja die disco is echt gaar :P . Heb het spel ook sinds gisteren en heb ook al een paar leuke uurtjes gehad in Panau. Vind het wel een leuk spel, ga me hier zeker de komende weken nog wel mee vermaken :) . Vind het wel jammer dat er geen multiplayer inzit. Ik denk dat dit spel online pas echt geniaal is. Lekker allemaal kloten :D .

Wat gaat dit topic trouwens sloom! Zijn er dan echt zo weinig mensen die Just Cause 2 spelen??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Blijkbaar. ;) Heb sinds gisteren de Limited Edition voor PS3. Heb de intro missie en de eerste Ulars missie gespeeld. Was bezig om met de minigun golven van regeringstroepen neer te maaien en de Ulars begonnen spontaan te chanten: 'Scor-pii-oo, Scor-pii-oo', hilarisch! Verder nog niet zoveel gespeeld, maar volgens mij is er genoeg te beleven om je vele uren zoet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

hij's echt vet!

en jemig de wereld is best nog wel groot, in een heli of vliegtuig de spelwereld oversteken duurt best nog ff

kheb nou rocketlauncher met max upgrades die is wel vet kwa range :D

[ Voor 21% gewijzigd door mvz op 27-03-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

kheb hem sinds gisteren en heb al 8uur erin zitten en alleen de begin missies gedaan :P
ben gelijk op zoek gegaan naar jetfighters!! vet zijn die dingen.
en verder alleen maar lol getrapt en dingen gemold!! :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De game is echt huge. Heb pas 3 faction missions gedaan voor de Reapers en nog wat civilian villages op 100% gezet. Leuk als je dan je PDA opent en uitzoomed om te zien wat je nog allemaal te wachten staat.

Als je voor de volle 100% gaat ben je echt wel ff bezig :D

[ Voor 4% gewijzigd door Witwasser op 27-03-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
NLxAROSA schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 08:02:
Blijkbaar. ;) Heb sinds gisteren de Limited Edition voor PS3. Heb de intro missie en de eerste Ulars missie gespeeld. Was bezig om met de minigun golven van regeringstroepen neer te maaien en de Ulars begonnen spontaan te chanten: 'Scor-pii-oo, Scor-pii-oo', hilarisch! Verder nog niet zoveel gespeeld, maar volgens mij is er genoeg te beleven om je vele uren zoet te houden.
Haha dat is idd grappig. Ik had het gister in de demo ook. Meteen in de helicopter en dat soort radarstation helemaal gemold. Continue de minigun en de rockets afgevuurd. Begon Rico zowaar te zingen de hele tijd.....

Waar hebben jullie trouwens gepreordered ? Ik bij Salland automatisering en kreeg laatst al een mail dat ze hem pas de 31ste binnen krijgen :( Prijs is 53 euro. Denk dat ik straks eens bij Bart Smit ofzo langs ga. Misschien dat ie daar nog ligt in limited edition....Dan maar een paar euro meer betalen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Hebben jullie soms ook van die momenten in het spel dat de framerate een tijdje vastzit op 30? Ik heb alles inclusief vsync aan of op z'n hoogst, behalve de bovenste shadow-optie op medium en ssao uit en haal op 1680x1050 verder altijd 60 fps.

Het lijkt met Catalyst 10.3 over te zijn, maar ik moet nog eens wat meer spelen. Eerst een x360 controller halen voor de voertuigen, want dat werkt inderdaad bijna niet met muis en tobo.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

als ik met FRAPS check, snapped ie naar de dichts bijzijnde syncende rate ( wat een zin ;p )

dus 60 / 30 etc. ik heb een 5870 en als ik alles volluit klap en vsync aanhoudt, dan heb je idd slowdowns. dus vsync lekker uit. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Ah, nooit van gehoord. Wel raar zeg, alsof 30fps beter is dan 44fps. Ik zal vsync uit eens proberen ja, hopelijk zie ik niet teveel tearing.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Als je videokaart op 60Hz je LCD aanstuurt, dan heb je heel weinig aan die 44fps. Sterker nog, dat geeft alleen maar riscio op tearing. Door te cappen naar 30fps voorkomt je dat. Dit is het hele, en enige, idee achter vsync.

Heb de demo maar eens gedownload op Steam.
Heb me úúúren vermaakt met de eerste versie. Al is het alleen al met een vliegtuig tot ontelbare hoogtes klimmen en in vrije val van het uitzicht genieten.
Ook in versie 1 zaten er wat errors in de engine, en verdwenen bijvoorbeeld soms opeens alle auto's en mensen. Jammer dat dit blijkbaar in deze versie nog steeds aanwezig is.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 27-03-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Ik vind het wel een cool spel ;)
alleen beetje jammer dat als je eenmaal heat hebt en er van die ventjes achter je aan zitten je er lastig vanaf komt. (das mijn ervaring teminste).

ook dik lache dat je overal heen kan enzo :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Mattie112 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:17:
Ik vind het wel een cool spel ;)
alleen beetje jammer dat als je eenmaal heat hebt en er van die ventjes achter je aan zitten je er lastig vanaf komt. (das mijn ervaring teminste).

ook dik lache dat je overal heen kan enzo :)
mwhoa als je gewoon wegrappled en je chute gebruikt, en zodoende verder grappled ben je zo van heat af ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb 'm nu ook :D Is écht een vet spel. Alleen jammer dat het best wel geestdodend is om al die pakketjes te zoeken voordat je een stad 'completed' hebt.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Had blij de demo gedownload, zie ik dat hij alleen op Vista draait, en mijn XP-64 niet gesupport wordt :(

Zal wel door DirectX10 zijn, heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

In 'n vliegtuigje stappen en zo ver mogelijk omhoog te vliegen en midden in de map eruit springen en om je heen kijken op en alle graphics settings op max, dat is echt 'n heerlijk gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik zit nu met een probleempje. Ben bezig om ergens de 100% chaos te halen. Alleen zit ik nu op 96% en is er verder niets meer om te slopen. Wat kan ik nou doen om toch die 100% te halen als er verder niets meer te doen is ?

Dit is bij 1 van de eerste missies. Alle vijanden heb ik verslagen en buiten het complex staan 2 gele buggies met een paar gasten er in waar ik de missie voor deed. Die hoor ik nu zeggen dat ik in moet stappen maar dan gebeurt er verder niets. Ik kan deze missie nu dus niet afronden omdat ik die 100% chaos niet gehaald heb.

[ Voor 42% gewijzigd door PilatuS op 27-03-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had een mooie toen straks.

Was aan het rondvliegen in een heli en wou wel eens op het hoogste puntje in Panau komen. Toch maar voor de zekerheid een auto meenemen (eventuele stunt, wie weet). De eerste paar auto's waren allemaal te zwaar, mooi om te zien dat je je heli echt onder controle moet houden om niet te crashen. Eindelijk een licht karretje gevonden... gekoppeld aan de heli met de grapplinghook en stijgen maar!
Tijdens de vlucht hoorde ik meneer de bestuurder uit frustratie telkens op de claxon rammen en alsmaar vol gas blijven geven. Eenmaal op de berg probeerde ik de auto neer te zetten om misschien zelf de poging tot downhill te wagen. Nou mooi niet. Bestuurder bleef netjes zitten om in de hoop nog weg te mogen. Nou ja, waarom niet dacht ik. Boem. Grapplinghook los en daar ging ie :D

Dit spel brengt echt de sadist in je naar boven.
PilatuS schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:10:
Ik zit nu met een probleempje. Ben bezig om ergens de 100% chaos te halen. Alleen zit ik nu op 96% en is er verder niets meer om te slopen. Wat kan ik nou doen om toch die 100% te halen als er verder niets meer te doen is ?

Dit is bij 1 van de eerste missies. Alle vijanden heb ik verslagen en buiten het complex staan 2 gele buggies met een paar gasten er in waar ik de missie voor deed. Die hoor ik nu zeggen dat ik in moet stappen maar dan gebeurt er verder niets. Ik kan deze missie nu dus niet afronden omdat ik die 100% chaos niet gehaald heb.
Naast dingen slopen moet vaak ook dingen verzamelen: weapon/vehicle/armor parts. Deze worden aangegeven door de sensor op je minimap.

[ Voor 31% gewijzigd door Witwasser op 27-03-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

frickY schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:58:
Als je videokaart op 60Hz je LCD aanstuurt, dan heb je heel weinig aan die 44fps. Sterker nog, dat geeft alleen maar riscio op tearing. Door te cappen naar 30fps voorkomt je dat. Dit is het hele, en enige, idee achter vsync.
Ik dacht juist dat de framerate bij vsync niet uitmaakt, maar dat de gpu wacht met het 'drawen'/tonen van het volgende frame tot de vorige volledig is getoond. Dus dat je ook een 44fps vsync'd kunt hebben :)

Overigens staan in de Mini Tweak Guide en Command line customization van het NeoGAF JC2 topic wat tips voor de gfx opties.

Het spel is inderdaad echt heel stoer. Panau is de mooiste spelwereld die ik tot nu toe gezien heb en het is te leuk wat je allemaal kunt doen. Heb vanmiddag de militaire haven op dat grote eiland vernield, alleen rest er nog 4% wat ik kapot moet maken, alleen vind ik niks meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Ik had hem gepreorderd bij salland automatisering. Dat was begin februari. Log ik in vandaag om de bestel status te zien, wat denk je...uitverkocht en er komen geen nieuwe exemplaren meer binnen. Dus maar in de auto gestapt en de binnenstad onveilig gemaakt. Media Markt wist van niks van een Limited Edition. Toen maar naar de gameshop....Lag nog 1 exemplaar voor een prijs van 64 euro :( Toch maar meegenomen. Maar tis echt een super game vind ik. Ik moest en zou gewoon die Limited Edition hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Het chaos gebeuren staat los van de missies (als in het is geen doel van een missie, maar zorgt er wel voor dat er meer missies beschikbaar komen). Waarschijnlijk heb je de missie al gehaald en kan je nu gewoon een volgende doen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig die Power Plant van de Ulars? Heb die ook maar 96% en niks te bekennen om te slopen. Kistjes heb ik wel allemaal (die radar helpt echt veel daarmee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Naast dingen slopen moet vaak ook dingen verzamelen: weapon/vehicle/armor parts. Deze worden aangegeven door de sensor op je minimap.
Dat was het dus. Ik miste 1 kistje. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:22:
[...]

Toevallig die Power Plant van de Ulars? Heb die ook maar 96% en niks te bekennen om te slopen. Kistjes heb ik wel allemaal (die radar helpt echt veel daarmee)
Blijkbaar niet, want ik heb hem op 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TKing schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:57:
[...]

Blijkbaar niet, want ik heb hem op 100% :)
Soms het ook een klein lullig elektrischiteits huisje wat je moet slopen en je makkelijk over het hoofd ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Dat had ik inderdaad ook. Hele basis afgezocht, was het één generator die nog heel was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net nog even de demo zitten spelen, kwam ik ineens een helicopter en een vliegtuigje tegen die ik nog niet eerder had gezien :D

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
Die militairen worden na een tijdje wel sterk, Bij heat level 5 moet je maken dat je wegkomt, anders knallen een stuk of 3 heli's je helemaal overhoop. Als je zo'n stronghold moet overnemen is het ook wel debiel dat meneer de techneut overal doorloopt. Roept ie dat ergens een minigun staat gaat ie lekker midden op de weg staan wachten tot ik die minigun heb gesloopt, terwijl die zelf aan gort wordt geschoten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Laatst online: 09-09 08:35
ik speel het ook sinds vandaag :)

het eerste wat me opvalt is de prijzen in de blackmarket 25000 voor een paar granaten :S

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 14:02
Dan hebben we het over de Panause dollar . Omgerekend is dat 4,5euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Blister__ schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:48:
Dan hebben we het over de Panause dollar . Omgerekend is dat 4,5euro
_O-

Iemand zich al geregistreerd bij justcause.com. Kun je je steam/gamertag/ps3 account linken aan je game. Worden al je stats online bijgehouden qua game tijd, kills etc etc....Wel grappig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Je merkt op de PC wel dat het een consoleport is, hoor :/ Als je dood bent en je kiest "Exit game", ga je terug naar het beginmenu en op dat mooie beginmenu staat "Dolby Digital", terwijl je dat niet eens kan kiezen in de opties :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik vindt het anders nog een zeer nette consoleport! Goede optimalisatie van de performance etc.
Die auto-lock on is ook niet heel erg hinderlijk, behalve daarnet toen ik eigenlijk op een gasfles wou schieten ipv die soldaat ernaast.

[ Voor 4% gewijzigd door Gammro op 28-03-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Voor degenen die net als ik vsync uitschakelen teveel tearing / choppyness vind veroorzaken en met vsync aan de '30fps snap' onspeelbaar vinden: met D3Doverrider kun je een alternatieve vsync en triple buffering aanzetten, wat er bij voor zorgt dat vsync perfect werkt en ik ook gewoon framedrops van 50 of zo ge-vsync'd op m'n scherm getoverd zie :) Met de JC2 vsync optie heb je dan direct een solid 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Net twee vliegtuigen in tegengestelde richting aan elkaar geknoopt. Dat is een rare gewaarwording. Beide toestellen bleven in de lucht stil hangen zonder naar beneden te vallen. Erg grappig spel al was het alleen maar om over rond te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik speel het soms met een XBox controller, rijden is dan zoveel fijner en eigelijk rondlopen en schieten met je grapling hook gaat ook zeer goed hoor!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Besturing van de voertuigen vind ik alleen echt bedroevend! :S

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Donnie schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:01:
Besturing van de voertuigen vind ik alleen echt bedroevend! :S
Ik vind helikopters en auto's nog wel te doen, hoor. Op de PC althans. Vliegtuigen daarentegen zijn echt kut, ja. Zit er over te denken zo'n X360 controller te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Mee eens, deed net een missie voor die blauwe faction.
ik moest een papparazzi killen en die ging dr vandoor op een motor :(
nou, 1x schieten en je hebt meteen al heat binnen een paar tellen reden ze tegen me aan en vloog ik van mn motor af. en dat komt vooral omdat dat ding zo vreselijk slecht te besturen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

gister 100KM uit de kust gevaren met dat powerboatjemetwapens ding.

ik dacht mischien is er *ERGENS* nog een verstopt easterdinges ver uit de kust ;p
of mischien ergens onderwater stiekem.

meer nee kzag niks ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Vraagje, ik van plan om deze voor de pc aan te schaffen maar lees hier dat er wat problemen zijn met de muis en het richten, en dat de voertuigen bar slecht zijn te besturen. Zelf heb ik geen 360 controller om dit op die manier op te lossen.

Mijn vraag is nu of dit echt zo storend is, dat het gelijk het hele spel bederft, of dat het wel enigszins meevalt? De screens op het internet zien er namelijk wel mooi uit en het free roamen met vliegen en parachute gliden lijkt mij ook wel humor.

Alvast bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Kraziey schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:52:
Vraagje, ik van plan om deze voor de pc aan te schaffen maar lees hier dat er wat problemen zijn met de muis en het richten, en dat de voertuigen bar slecht zijn te besturen. Zelf heb ik geen 360 controller om dit op die manier op te lossen.

Mijn vraag is nu of dit echt zo storend is, dat het gelijk het hele spel bederft, of dat het wel enigszins meevalt? De screens op het internet zien er namelijk wel mooi uit en het free roamen met vliegen en parachute gliden lijkt mij ook wel humor.

Alvast bedankt voor de reactie!
Er is een demo beschikbaar. Misschien een idee om die eerst te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

mvz schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:48:
gister 100KM uit de kust gevaren met dat powerboatjemetwapens ding.

ik dacht mischien is er *ERGENS* nog een verstopt easterdinges ver uit de kust ;p
of mischien ergens onderwater stiekem.

meer nee kzag niks ;p
http://www.youtube.com/watch?v=I8HioUSlXp8

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
RedFox schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:54:
[...]

Er is een demo beschikbaar. Misschien een idee om die eerst te proberen.
Die was ik al aan het binnenhalen, maar thnx! Ik wilde gewoon even de meningen van andere gamers daarover horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Kraziey schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:07:
[...]

Die was ik al aan het binnenhalen, maar thnx! Ik wilde gewoon even de meningen van andere gamers daarover horen.
Het valt wel mee. Je moet er alleen even aan wennen. Ik vind de voertuigen namelijk heel snel reageren, maar na een poosje ben je er wel aan gewend en merk je het niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Een extreem hoge jump uit een vliegtuig, in full HD. vanmorgen even gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

hyptonize schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:13:
[video]

Ook al een paar keer gedaan :) Eerst een kwartier omhoog vliegen, eruit springen, koffie halen, terug komen en zien dat je nog steeds aan het vallen bent :+ I like that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

kronolith schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:19:
[...]

Ook al een paar keer gedaan :) Eerst een kwartier omhoog vliegen, eruit springen, koffie halen, terug komen en zien dat je nog steeds aan het vallen bent :+ I like that :)
Ik doe 't meestal andersom. :+

Omhoog vliegen. Horloge of ander voorwerp op de Shift-knop leggen. Even lekker de pot vol schijten en daarna genieten van 't uitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

hyptonize schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:13:
Woo, echt supervet. Heb je 'm ook in 720p of zo? Ik krijg hem alleen in standaard (brakke) YouTube kwaliteit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Waar heb je dat vliegtuig vandaan ;) ?
de enige die ik gezien heb waren aan het vliegen en daar kom je zo lastig bij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

jelbo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:28:
[...]

Woo, echt supervet. Heb je 'm ook in 720p of zo? Ik krijg hem alleen in standaard (brakke) YouTube kwaliteit te zien.
Hij is zelfs in 1080p beschikbaar. ;)
Mattie112 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:30:
Waar heb je dat vliegtuig vandaan ;) ?
de enige die ik gezien heb waren aan het vliegen en daar kom je zo lastig bij ;(
Deze heb ik van een vliegveld die ten noorden ligt van het demo-gebied. (in het noorden van het eiland links-onderin). Overigens heb je op de Mile High Club (die zeppelins) ook een supersnel vliegtuig en kun je er natuurlijk eentje te voorschijn toveren bij de zwarte markt.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr. Awesome op 29-03-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
@jelbo 1080 werkt bij mij alleen op de youtube site zelf ;x

@hypnotize thx dan ga ik daar es kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Mattie112 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:33:
@hypnotize thx dan ga ik daar es kijken ;)
Je moet gewoon in je PDA kijken of je ergens een vliegveld ziet. Daar heen vliegen en 9 van de 10 keer is het wel een militaire basis met straaljagers :) Er is ook ergens een basis met zwarte straaljagers, die zijn ook wel vet :P Zal hem weer eens opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

hyptonize schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:32:
Hij is zelfs in 1080p beschikbaar. ;)
Juistem, ik had een brak GreaseMonkey script.

Gisteren kwam ik in een stad nog ergens hoog op een gebouw een General tegen met wat poppetjes rond hem heen. Ik dacht ik schiet die gast wel van dat dak af maar hij had een soort armour aan wat ik er niet af kon blazen :D Voor ik tijd had hem met m'n grappling hook van het dak af te trekken werd het me te gevaarlijk en ben ik maar weggevlogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vind 't zelf gewoon heerlijk om een beetje doelloos rond te rijden en stunts uit te halen. Gewoon lekker tegen een berg oprijden en vervolgens er met een noodgang weer af :P

Wat ik zelf een minpunt vind is dat ik na 30minuten spelen kotsmisselijk ben, ik denk dat 't komt door de camera in combinatie met de grappling hook. Heb er nooit last van gehad in andere games en het is behoorlijk irritant... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mattie112 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:33:
@jelbo 1080 werkt bij mij alleen op de youtube site zelf ;x
ow *verbaast zich over het feit dat hij nu embedded 1080 aan het kijken is :P
supertof spel btw, echt een aanrader (ook voor pc, want daar speelt ik hem op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Viggen schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:41:
Vind 't zelf gewoon heerlijk om een beetje doelloos rond te rijden en stunts uit te halen. Gewoon lekker tegen een berg oprijden en vervolgens er met een noodgang weer af :P

Wat ik zelf een minpunt vind is dat ik na 30minuten spelen kotsmisselijk ben, ik denk dat 't komt door de camera in combinatie met de grappling hook. Heb er nooit last van gehad in andere games en het is behoorlijk irritant... :{
Mmm gelukkig zelf geen last van. Heb alleen wel koppijn na een dag spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat betekenen die 2 pijltjes naast elkaar onder in het scherm die er soms zijn ? Bedoel niet de pijltjes die ergens naar toe wijzen en bewegen. Deze 2 staan naast elkaar en bewegen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:22

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wat denken jullie, de game halen voor de PC of voor de Xbox 360? :)

Pc is nog wel redelijk (E6850, 4GB RAM een een 8800GTS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

PilatuS schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:01:
Wat betekenen die 2 pijltjes naast elkaar onder in het scherm die er soms zijn ? Bedoel niet de pijltjes die ergens naar toe wijzen en bewegen. Deze 2 staan naast elkaar en bewegen niet.
Geen idee, heb je een screenshot?
Bolletje92 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:08:

Xbox. Ik denk dat de graphics er bij jou op de X360 beter uit zien dan op je PC en de besturing van de Xbox 360 is volgens mij stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Bolletje92 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:08:

Ik draai hem op een i5 met een 8800GTS
draait prima dus lijkt me geen probleem ;)

edit: download anders eerst de demo, dan weet je het zeker

[ Voor 8% gewijzigd door Mattie112 op 29-03-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Ik zal hem voor de xbox halen. Weet je zeker dat hij goed draait en de controls zijn dan ook beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:22

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb de demo al voor de PC en voor de Xbox 360 gespeeld.

PC draait die bij mij nog wel redelijk goed, alleen heb ik vaak nog wel dat hij vastloopt.

Bij de Xbox vond ik de knop voor de grappling hook nog niet zo heel fijn geplaatst. (LB). F op keyboard vind ik in elk geval fijner denk ik.

Ach, ik denk dat ik de demo's van elke nog maar een paar keer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ik zou IMHO de versie voor de PC halen. Maar ik ben dan ook een PC-gamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:17:
[...]

Geen idee, heb je een screenshot?
Als ik een screenshot maak krijg ik een zwart scherm te zien ipv het spel.

Maar ik denk dat het gewoon een bug is. De pijltjes verschijnen als ik boven op een wapen sta. Dus zijn om aan te geven dat je iets op kan pakken. Alleen blijven ze vervolgens 3 min staan ook al ben ik al 2km verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind de besturing eigenlijk wel meevallen op de PC, maar natuurlijk kan het veel beter. Ik ga dus ook gauw mijn 360 controller aansluiten, maar de PC controls zijn eigenlijk niet zo'n punt als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

M'n nieuwe x360 controller heeft een brak rechterpookje waardoor de camera steeds langzaam vanzelf beweegt. Kun je ergens een deadzone instellen? Ik vind het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okaaaaaaaaaay, die eclipse die je kan vinden in het spel (ik heb mijnes gevonden op paya luas, militair vliegveld rechtsbovenin, maar er zullen er vast meer zijn) zijn echt te uber vet. damn wat gaan die dingen hard, en dan schiet je met vier rockets of 2 autocannons _O- :Y)

ik ben verlieft *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

jelbo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:05:
M'n nieuwe x360 controller heeft een brak rechterpookje waardoor de camera steeds langzaam vanzelf beweegt. Kun je ergens een deadzone instellen? Ik vind het nergens.
Nieuw en kapot is bij mij DOA :P

Terugbrengen die handel :P

Oh wa tis het een leuk spel! Skydiven is wel moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 02:14:
okaaaaaaaaaay, die eclipse die je kan vinden in het spel (ik heb mijnes gevonden op paya luas, militair vliegveld rechtsbovenin, maar er zullen er vast meer zijn) zijn echt te uber vet. damn wat gaan die dingen hard, en dan schiet je met vier rockets of 2 autocannons _O- :Y)

ik ben verlieft *;
Dat ding is wel bruut ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Snake schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 06:54:
[...]
Oh wa tis het een leuk spel! Skydiven is wel moeilijk!
Spel is zeker erg leuk. Maar skydiven is niet moeilijk hoor, vliegen vind ik veel lastiger. Gister een missie van de Ular Boys gespeeld. Moet je op een gegeven moment met een harrier vliegen en iets uit de lucht schieten. Na iets van 12 pogingen heb ik het erbij gelaten en ben ik in de dichtstbijzijnde chopper gesprongen, daarmee lukte het me wel om de opdracht te voltooien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Je bedoelt die raket? Die missie (en vooral dat gedeelte) is echt té simpel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
TKing schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:34:
Ja die bedoel ik. Die missie is echt simpel ja, maar ik krijg die harrier niet goed gericht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:16
TKing schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:34:
Heh, ik was al zo ingesteld op die haak dat ik boven op de harrier ben gaan staan de eerste keer en aan die raket ben gaan hangen. Helaas kom je dan niet meer op de punt, de raket gaat harder omhoog dus met iedere grapple kom je lager te hangen. Toen ik uiteindelijk in de straalmotor hing te bungelen bedacht ik pas dat ik er natuurlijk ook gewoon met de harrier op had kunnen schieten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Gaaf spel. Helaas heb ik niet zo'n goede pc en moet ik alles op low spelen. Maar dan ziet het er eigenlijk nog best aardig uit allemaal. De volledige versie draait wel beter dan de demo imo. Gelukkig heb ik een xbox controller, dat speelt echt 100x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Wat vinden jullie van Rico's Signature Gun ? Ik vind het wat hebben qua design.

http://imagenes.levelup.c...news_photo_1260478333.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Easter eggs

Bubble blaster - Weapon
co-ordinates: 4247 x 25959
Details: at the top level of a small stone tower, does no damage, but firing it at the police gets your heat up.
ammo is 300, + full clip

Beached whale
Co-ordinates: 29678 x 31349
Details: Armour part found inside whale

Fake shark
Co-ordinates: 12665 x 22595
Details: Roams around the small lagoon at this location.

Hot air balloon
Co-ordinates: 7348 x 16140
Details: Shoot off all the sand bags, then activate the burner a bunch of times to get it going you have no real control over its direction, you can't do a base jump off of it.

I am legend reference
Co-ordinates: 18207 x 21543
Details: This is very similar to the pier that the main character goes to each afternoon to send out his message

Snowman
co-ordinates: 23745 x 13662
Details: Press X and you will talk to the snowman

Doodle on the new president
Details: grapple onto the face of the president on the billboard, then press X and your character will draw glasses and a mustache on his face.

Locations of interest

Lost Island
Location: the small island in the top left of the map. The 'hatch' is at 1743 x 4363.

Race Track
Co-ordinates: 9170 x 11413

Mount Rushmore 'spin off'
Co-ordinates: 30453 x 30698

Shipwreck in the desert
Co-ordinates: 10437 x 23449

Highest point in Panau
Co-ordinates: 20538 x 11863

Church ruins
Co-ordinates: 19757 x 22665

lighthouse
Co-ordinates: 28505 x 3710

Locations from pull out map

Mile High Club
Co-ordinates: 29584 x 11435

Ski Resort
Co-ordinates: 24574 x 14786

Panau Casino
Co-ordinates: 18565 x 17755

Panau International Airport
Co-ordinates: 9748 x 12798

Panau Capital City
Co-ordinates: 3741 x 15786

Giant satellite dish
Co-ordinates: 23440 x 17420

Cape Carnival Rocket base
Co-ordinates: 30172 x 14068

Karl Blaines House
Co-ordinates: 17276 x 14343

Base Jumps

Snow Peak
Co-ordinates: 20546 x 11828

Desert Peak
Co-ordinates: 8082 x 28454

Tropical Peak
Co-ordinates: 29197 x 28065

Faction Bases

Roaches HQ
Co-ordinates: 12063 x 11326

Reapers HQ
Co-ordinates: 17604 x 12909

Ular Boys
Co-ordinates: 17166 x 17225

Rare Vehicles

Military Planes
Usually found in hangars, or on the runway. Creating heat while in a helicopter helps them to spawn.

G9 eclipse: Jet fighter
Co-ordinates:
22163 x 23265 & 11699 x 5106

Si-47 Leopard: Jet fighter
Co-ordinates: 17141 x 12369

Large military jet plane
Co-ordinates: 22163 x 23265

Aeroliner 474: large passenger jet
Co-ordinates: 9748 x 12798

Cassius 192: Private Jet
Co-ordinates:
29584 x 11435 (mile high club)

Rare ground vehicles

Armoured Van
Co-ordinates: 6774 x 25519

Car carrying boat
Co-ordinates: 16923 x 17412

Less rare stuff

Helicopter with rockets

Detachable mounted gun
Location: Either side of the entrance to most military bases .

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Meelobee schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:37:
Easter eggs

Mile High Club
Co-ordinates: 29584 x 11435
Hier ben ik gister geweest. Helemaal op het voorste punt staan 2 dames in bikini sexy :9 te dansen. Jammer dat de xbox geen youtube functie heeft anders had er nu een filmpje gestaan.

Edit gevonden: :D

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 30-03-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver, me hdd is gister gecrasht en nu is mijn savefile gone.. Heeft iemand een savegame voor me zodat ik niet die eerste openingdmissies hoef te doen?

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:48:
Godver, me hdd is gister gecrasht en nu is mijn savefile gone.. Heeft iemand een savegame voor me zodat ik niet die eerste openingdmissies hoef te doen?

Mijn dank is groot!
Die eerste missies doe je in 10 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:05:
[...]

Die eerste missies doe je in 10 minuten...
Geen zin om dit rot missie met dat casino te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:07:
[...]

lol als je dat al een rotmissie vindt dan ga je de rest ook niet leuk vinden ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:07:
[...]

Dat is gewoon omhoog klauteren, iedereen neerknallen, ding hacken, weer omhoog klauteren, bom planten, wegspringen en laten omploffen. Dat is zeg wat je de hele game doet alleen dan in één missie. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
hyptonize schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:26:
[...]

Dat is gewoon omhoog klauteren, iedereen neerknallen, ding hacken, weer omhoog klauteren, bom planten, wegspringen en laten omploffen. Dat is zeg wat je de hele game doet alleen dan in één missie. :p
Wtf ??? Dat heb ik nooit allemaal gedaan. Hoe kom je daarbij ? Casino staat bij mij wel op 100%. Ik heb alleen toen die gast daar weg moeten halen, alle pakketjes gepakt en dat standbeeld voor het casino omver getrokken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
MRELynx schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:40:
[...]

Wtf ??? Dat heb ik nooit allemaal gedaan. Hoe kom je daarbij ? Casino staat bij mij wel op 100%. Ik heb alleen toen die gast daar weg moeten halen, alle pakketjes gepakt en dat standbeeld voor het casino omver getrokken.....
precies dat heb ik ook gedaan, voor de 2e missie moest ik naar de powerplant. maar jee mijn technican word steeds kapot geschoten en als je eenmaal in missie zit kun je geen andere doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

MRELynx schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:40:
[...]

Oh, wacht. Ik zat met 'n andere missie in mijn hoofd. |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens,

Is er echt geen mogelijkheid om JC2 te spelen met een logitech controller. Ik word er echt zo moe van dat je alleen maar die xbox controller kan gebruiken bij sommige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:50:
Hoi jongens,

Is er echt geen mogelijkheid om JC2 te spelen met een logitech controller. Ik word er echt zo moe van dat je alleen maar die xbox controller kan gebruiken bij sommige games.
Hier kun je een xbox360 controller emulator downloaden. Mijn echte xbox360 controller met brak bookje gaat morgen terug naar de Dixons. Jammer hoor.

Net even JC2 Limited Edition besteld. Ik heb nu de '_game.exe' yarr versie, maar dit is zo een spel voor mij dat ik de ontwikkelaars m'n geld wel schuldig ben :)

[ Voor 14% gewijzigd door jelbo op 30-03-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb hier een HP 8530p waar het spel altijd op crasht. Echt bummer. Zijn er bekende crashes met ATI oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:53:
[...]

Hier kun je een xbox360 controller emulator downloaden. Mijn echte xbox360 controller met brak bookje gaat morgen terug naar de Dixons. Jammer hoor.

Net even JC2 Limited Edition besteld. Ik heb nu de '_game.exe' yarr versie, maar dit is zo een spel voor mij dat ik de ontwikkelaars m'n geld wel schuldig ben :)
Heey, ik wist niet dat dat kon, dank je wel!
Een klein vraagje daarover O-) De linker analogstick en het d-pad zijn bij de xbox controller omgewisseld. Kan ik dit omswitchen? Kan even niet uitvinden wat ik dan precies moet veranderen. Many thanks.

Grandioos spel. Net een heel boorplatform ontregeld hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Laatst online: 17-02 14:34
Ik zal wel scheel zijn maar waar vind ik de black market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
"Niets leuker dan een lijk met je grapling hook aan je jeep binden, en door de nabijgelegen dorpen racen."

Ik overweeg nu serieus te upgraden van XP naar W7, puur en alleen om dit spel te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dragonm8 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:16:
Op 4 drukken en dan zegt ie waar je op moet drukken. Is bij mij Q maar bij jou niet. Op de PC is dit teminste zo. 1 t/m 3 zijn wapens en 4 daar roep je de black market guy mee op. Als je op de Xbox speelt moet het met deze info ook wel lukken.

Is trouwens ook ideaal als je naar de andere kant van de map moet. Kost je verder niets en hij dropt je af waar je zijn moet.
"Niets leuker dan een lijk met je grapling hook aan je jeep binden, en door de nabijgelegen dorpen racen."

Ik overweeg nu serieus te upgraden van XP naar W7, puur en alleen om dit spel te kunnen spelen...
Dat heb ik van het weekend ook gedaan. Moest toch een keer gebeuren. Ook zo zonde om met een DX11 kaart XP te blijven draaien. Moet zeggen dat Win 7 niet slecht bevalt, maar XP vond ik wel fijner.

Spel bevalt mij verder prima. Heb geen idee hoeveel uur het zou kosten om compleet uit te spelen, maar ik denk minimaal 100, als je echt alles zou willen doen.

Vind het ook wel opvallend dat het er ongeveer net zo uit ziet als GTA 4, maar wel 10x beter loopt.

Het spel is wel veel van het zelfde maar door zo enorm veel te kunnen doen blijft het wel lang leuk vind ik. Stond net wel even te kijken toen ik zag alweer 18 uur gespeelt te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 30-03-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragonm8 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:16:
4 (equip) en dan E als je op de grond richt (je hoort een soort sonar geluidje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Laatst online: 17-02 14:34
Bedankt. Zo simpel kan het dus zijn. Dat ik dat niet gezien had :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:16
jelbo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:53:
[...]

Mijn echte xbox360 controller met brak bookje gaat morgen terug naar de Dixons. Jammer hoor.
Altijd Microsoft bellen bij problemen met die controllers, dan sturen ze een nieuwe zonder dat de oude terug moet. Is er binnen een paar dagen, Een van mijn controllers wou niet meer opladen, stuurden ze prompt een nieuwe op (batterijen werken nog prima in de kapotte hehe).

Spel blijft lachen. Na overname van een basis ben ik 100% aan het halen in een pantserwagen, kruipt er steeds zo'n reaper gast achter de gun terwijl ik wil schieten. Die moet ik er dus steeds afknallen, en ze blijven maar roepen "whyyyyyy...."
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste