Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:34:
Na overname van een basis ben ik 100% aan het halen in een pantserwagen, kruipt er steeds zo'n reaper gast achter de gun terwijl ik wil schieten. Die moet ik er dus steeds afknallen, en ze blijven maar roepen "whyyyyyy...."
lol, klinkt bekend. des te meer reden dat ik toch altijd een choppertje probeer te pakken (minder wisselen van gun - auto, maar weer meer uitstappen voor pakketjes)

achja, keuze's keuze's _O-

spel blijft geniaal, alleen de autosafe momenten zijn soms niet ideaal. gister een village op 1 pakketje (grote village) na klaar, blijft me bak hangen. Omdat de village niet klaar was geen autosafe, hele shizzle weer overnieuw (ARGH) maarja, is dat het spel, of gewoon mijn bak O-) .

die mile-high club btw, hoe verzinnen ze het (en dan ook nog een jet en short runway :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
spel blijft geniaal, alleen de autosafe momenten zijn soms niet ideaal. gister een village op 1 pakketje (grote village) na klaar, blijft me bak hangen. Omdat de village niet klaar was geen autosafe, hele shizzle weer overnieuw (ARGH) maarja, is dat het spel, of gewoon mijn bak
Valt wel mee hoor. Als je op 50% van een village doodgaat, dan blijft die 50% gewoon staan. Je spawnt alleen op je laatste autosave plek en dat is soms wel kut, dat kan aan de andere kant van de map zijn. Maar tussen door wordt er redelijk wat gesaved hoor. Als je dan op de kaart kijkt zul je ook zien dat de village waar je net bent doodgegaan, dat daar dan 50% completed bij staat.

Spel blijft echt geniaal. Zit nu op 9% van de game met 18 speeluren op de xbox. Speel het erg rustig. Elke keer wil ik met een chopper naar een ander stuk van de map gaan, kom ik onderweg weer wat leuks tegen wat ik dan eerst helemaal van de kaart veeg.

Gister in een of ander dorpje kreeg ik iets van 9 choppers om mn oren. Man wat is dat heerlijk om vanaf de grond of vanaf een andere chopper die chopper te kapen. Beetje een chopper hopper gisteren :D

[ Voor 42% gewijzigd door MRE-Inc op 31-03-2010 10:53 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
leosand schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:45:
[...]
als je eenmaal in missie zit kun je geen andere doen toch?
Jawel. :) Je kunt een missie aborten via het menu. (Niet met die eerste paar gok ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
Gisteren geprobeerd een boortoren over te nemen maar daar moet je een kraan kapot maken en ik heb geen c4 en er zijn geen supply kratten en met granaten lukte het niet :s
tevens wat is dat vliegen lastig met keyboard :S
verder is het een super leuk spel hoog fun factor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zijn er nog anderen die zich storen aan ammo? Je hebt volgens mij maar twee keuzes. Steeds terug gaan naar het dorpje dat jouwe type ammo boxes heeft. Of steeds opnieuw de wapens kopen voor een belachelijk hoog bedrag. Ik begin me hier mateloos aan te irriteren. Zo moeilijk moet het voor die zwarte markt gast toch niet zijn wat ammo te leveren, hij kan immers hele vliegtuigen airdroppen maar ammo ho maar.

[ Voor 21% gewijzigd door Seth_Chaos op 31-03-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gisteren geprobeerd een boortoren over te nemen maar daar moet je een kraan kapot maken en ik heb geen c4 en er zijn geen supply kratten en met granaten lukte het niet :s
Het makkelijkste voor rigs is een heli pakken. Vlieg je 2x rond en knal je alles kapot. Vervolgens alleen nog de kistjes oppakken.
Zijn er nog anderen die zich storen aan ammo? Je hebt volgens mij maar twee keuzes. Steeds terug gaan naar het dorpje dat jouwe type ammo boxes heeft. Of steeds opnieuw de wapens kopen voor een belachelijk hoog bedrag. Ik begin me hier mateloos aan te irriteren.
Ik heb genoeg aan de ammo die ik krijg van vijanden. Het beste is denk ik wel om 1 sub-machinegun te gebruiken en 1 pistool. Ik heb tot nu toe alleen nog C4 gekocht en verder niets. Je kan ook de upgrades gebruiken om je wapens beter te maken. Je kan dan ook meer ammo mee nemen.

Edit: Ik denk dat jij de wapens ook gebruikt om dingen te slopen. Als de dat doet zit je idd snel zonder. Ik probeer een heli te krijgen om dingen te slopen. Als dat niet lukt een auto met machinegeweer of anders een mini-gun dismounten en daar alles mee slopen. Als je de wapens verder alleen gebruikt voor vijanden moet je geen probleem hebben met ammo.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 31-03-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Nee ik erger me niet aan ammo. Als mn ammo op is pak ik gewoon de wapens van die gasten die ik neer geschoten heb. Die laten genoeg liggen. Vind het eigenlijk wel prima zo dat ammo systeem. Voorkomt dat je ongelimiteerd gaat lopen knalen en op deze manier moet je nog redelijk tactisch gaan spelen. En verder koop ik gewoon wapens als ik dat nodig acht. Geld verdien je toch wel. Je moet alleen effe wat opbouwen qua reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

leosand schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:27:
tevens wat is dat vliegen lastig met keyboard :S
verder is het een super leuk spel hoog fun factor
Kun je geen C4 op die boortoren laten droppen door je black market contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
sopsop schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:57:
[...]

Kun je geen C4 op die boortoren laten droppen door je black market contact?
heb c4 nog niet ge-unlocked :S heb het al wel gekregen of gevonden maar bij black market alleen 1 gun en 1 vliegtuig. die laatste belachelijk duur 30.000 ofzo en bestel hem toch maar.....dropt ie vliegtuig tegen een gebouw aan....
wou hem weg slepen met auto maar jee had toch een aantal mensen niet blij gemaakt waarop ik een fijne kogelregen mocht ontvangen.... dood...... spawn weer... vliegtuig weg..... grumble kon weer bestellen.... daar gaat het geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
leosand schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:07:
[...]

heb c4 nog niet ge-unlocked :S heb het al wel gekregen of gevonden maar bij black market alleen 1 gun en 1 vliegtuig. die laatste belachelijk duur 30.000 ofzo en bestel hem toch maar.....dropt ie vliegtuig tegen een gebouw aan....
wou hem weg slepen met auto maar jee had toch een aantal mensen niet blij gemaakt waarop ik een fijne kogelregen mocht ontvangen.... dood...... spawn weer... vliegtuig weg..... grumble kon weer bestellen.... daar gaat het geld....
Je kan ook lekker veel mensen dood schieten. Dan heb je meer dan genoeg ammo, want ze droppen meer dan nodig is om ze dood te maken. Vervolgens maak je zoveel kills dat er een heli komt en die kaap je dan.

Ik zit nu op 23% van het spel en heb alleen nog C4 gekocht, dat kan ik wel goed gebruiken tegen SAM sites voordat ik een heli pak. Verder is het niet nodig om ooit iets te kopen als je het goed speelt.

Ik heb nu rond de 2 miljoen staan omdat ik pas 3x 30.000 aan C4 uitgegeven heb.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 31-03-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
PilatuS schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Je kan ook lekker veel mensen dood schieten. Dan heb je meer dan genoeg ammo, want ze droppen meer dan nodig is om ze dood te maken. Vervolgens maak je zoveel kills dat er een heli komt en die kaap je dan.

Ik zit nu op 23% van het spel en heb alleen nog C4 gekocht, dat kan ik wel goed gebruiken tegen SAM sites voordat ik een heli pak. Verder is het niet nodig om ooit iets te kopen als je het goed speelt.

Ik heb nu rond de 2 miljoen staan omdat ik pas 3x 30.000 aan C4 uitgegeven heb.
dat moet ik dan zeer zeker eens uit proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Kenmerk van dit spel is dat je creatief moet zijn in het behalen van je doel. De Black Market is echt een luxedienst of gewoon erg handig voor noodgevallen. Meestal kan je je wel uit de voeten maken met wapens welke je van vijanden jat. En wanneer je echt niets anders hebt, dan kan je een basis ook grotendeels omleggen door een mounted machine gun te pakken en mee te nemen. Gaat niet snel, maar werkt wel.

Helikopter jatten werkt ook goed. Ga naar een vliegbasis en kijk of ze daar een aanvalsheli hebben staan. Jat die en vlieg naar een willekeurig olieplatform. Schiet eerst de SAM site neer en ga daarna voor de rest (de toren zelf, de kraan, de olie opslagtanken...). Het enige dat je dan nog aan het einde moet doen is landen om de aanwezige vehicle/armor/weapon parts op te pakken.

Je kan natuurlijk ook een militair vrachtvliegtuig droppen op een olieplatform, kan misschien ook wel interessante resultaten hebben... misschien toch maar eens uittesten. :P

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er net achter dat je SAM sites helemaal niet kapot hoeft te maken om 100% te krijgen? Heb 100% en er staan er nog 2 overeind. Met een beetje geluk werken die nu in mijn voordeel en schieten ze helikopters uit de lucht. Lekker laten staan zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sam sites in bases die je over kan nemen gaan idd niet stuk. Als je de basis overgenomen hebt schieten ze vijandelijke helicopters neer 8)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Meelobee schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:44:
Sam sites in bases die je over kan nemen gaan idd niet stuk. Als je de basis overgenomen hebt schieten ze vijandelijke helicopters neer 8)
Dat wist ik niet. Wel leuk om ze dan te laten staan.

Wat ik trouwens wel irritant vind aan dit spel is die 100% halen om een dorp of stad klaar te hebben. Soms ben je 10 min aan het zoeken naar 1 klein lullig kastje dat je moet slopen. Ik had liever gezien dat 90% genoeg was om klaar te zijn, en dan die 10% een voor een extra bonus. Zeker in een grote stad is 100% halen soms erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
leosand schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:27:
Ik deed dat door met mijn heli (zonder wapens) zo te gaan hangen dat de kraan tussen mij en de SAM-site op het boorplatform stond. De SAM-site deed de rest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
NLxAROSA schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:21:
[...]
Ik deed dat door met mijn heli (zonder wapens) zo te gaan hangen dat de kraan tussen mij en de SAM-site op het boorplatform stond. De SAM-site deed de rest. ;)
haha 8)
maar vraagje kun je eigenlijk ook het vliegen apart instellen qua controls? met joystick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:56:
Wat ik trouwens wel irritant vind aan dit spel is die 100% halen om een dorp of stad klaar te hebben. Soms ben je 10 min aan het zoeken naar 1 klein lullig kastje dat je moet slopen. Ik had liever gezien dat 90% genoeg was om klaar te zijn, en dan die 10% een voor een extra bonus. Zeker in een grote stad is 100% halen soms erg frustrerend.
Ik vind het wel meevallen hoor. Linksboven in je scherm heb je dat plattegrondje waarin ook je health en heat level wordt weergegeven. Daarbij staat ook een soort van signaal sterkte metertje. Hoe dichterbij je komt bij een pakketje, des te meer streepjes en als die vol is, gaat die knipperen en dan ben je dus erg dicht in de buurt. Meestal liggen ze dan op het dak ergens. Mijn tactiek is om te zorgen dat ik 1 signaal streepje heb en van daar uit ren ik dan een richting op. Verdwijnt het streepje, dan ren ik de tegenovergestelde richting op. Worden het dan meer streepjes, dan is het nog een kwestie van naar boven of beneden rennen. Tis vrij simpel om 100% te krijgen tenzij het gedeelte heel erg groot is en je nog 1 pakketje moet die aan de andere kant van de site ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Ik vind het wel meevallen hoor. Linksboven in je scherm heb je dat plattegrondje waarin ook je health en heat level wordt weergegeven. Daarbij staat ook een soort van signaal sterkte metertje. Hoe dichterbij je komt bij een pakketje, des te meer streepjes en als die vol is, gaat die knipperen en dan ben je dus erg dicht in de buurt. Meestal liggen ze dan op het dak ergens. Mijn tactiek is om te zorgen dat ik 1 signaal streepje heb en van daar uit ren ik dan een richting op. Verdwijnt het streepje, dan ren ik de tegenovergestelde richting op. Worden het dan meer streepjes, dan is het nog een kwestie van naar boven of beneden rennen. Tis vrij simpel om 100% te krijgen tenzij het gedeelte heel erg groot is en je nog 1 pakketje moet die aan de andere kant van de site ligt.
Je begrijpt het verkeerd. Die dingen vinden heb ik het niet over. Dat is idd met die radar geen enkel probleem. Binnen een paar minuten heb je ze bij elkaar.

Waar ik het over heb is de dingen die je moet slopen om 100% te halen. Die zijn met de radar niet te vinden dus moet je goed rond kijken. Een simpel elektrischiteits huisje zie je makkelijk over het hoofd, zeker in een grote stad. Dan ben je soms dus 10 min aan het zoeken omdat je 96% hebt en nog 1 klein dingetje niet kapot gemaakt hebt. Dat is het gene wat ik er irritant aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MRELynx schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Ja maar hij had het over gebouwen die je op moet blazen niet over de kistjes. ;)
Als je bv een van die generators mist kan het soms ff zoeken zijn waar die staat. Die worden nergens aangegeven.

Edit: spuit 11 :o

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Je begrijpt het verkeerd. Die dingen vinden heb ik het niet over. Dat is idd met die radar geen enkel probleem. Binnen een paar minuten heb je ze bij elkaar.

Waar ik het over heb is de dingen die je moet slopen om 100% te halen. Die zijn met de radar niet te vinden dus moet je goed rond kijken. Een simpel elektrischiteits huisje zie je makkelijk over het hoofd, zeker in een grote stad. Dan ben je soms dus 10 min aan het zoeken omdat je 96% hebt en nog 1 klein dingetje niet kapot gemaakt hebt. Dat is het gene wat ik er irritant aan vind.
:X Idd verkeerd begrepen...Dan geef ik je gelijk. Tis dan idd moelijk om 100% te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Van gemiste generators geen last gehad, chopper jatten en alles schieten wat je ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Adramalech schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:23:
Van gemiste generators geen last gehad, chopper jatten en alles schieten wat je ziet ;)
Dat doe ik meestal ook. Alleen soms zetten ze zo'n elektrischiteits huisje precies tussen 2 hoge gebouwen in. Dan raak je zo'n ding met de heli ook bijna niet. Je moet dan precies de juiste hoek hebben wil je raak schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even naar het eiland in het noord-westen gevlogen, werd m'n vliegtuigje geraakt door de bliksem. :*)

spoiler:
Afgezien van een mega-grote generator is er verder weinig te beleven. Er zal zich daar nog wel een missie afspelen

Die missies hadden ze wel een beetje mogen uitbreiden. Ik word er wel een beetje moe van om steeds die technician te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:09:
Net even naar het eiland in het noord-westen gevlogen, werd m'n vliegtuigje geraakt door de bliksem. :*)

spoiler:
Afgezien van een mega-grote generator is er verder weinig te beleven. Er zal zich daar nog wel een missie afspelen

Die missies hadden ze wel een beetje mogen uitbreiden. Ik word er wel een beetje moe van om steeds die technician te helpen.
spoiler:
Dat is het eiland van 'Lost'. Op een van de stranden liggen boomstammen in de vorm van een tekst ' Search -->' en als je daar zoekt vindt je de 'hatch' uit Lost. Je kunt er niets mee, maar wel erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
misschien handig
http://img232.imageshack.us/img232/7863/jc2paragonmap.jpg
kaartje van de eilanden
en 1 met legenda en je kunt inzoomen en eastereggs:
http://www.maplib.net/fullmap.php?id=8630
er zit nog een 2 pagina in.
met paar eastereggs die al eens zijn benoemd

[ Voor 47% gewijzigd door leosand op 31-03-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Thanx die tweede is wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Mwa, de meeste ken ik al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:09:
Ik denk dat je bent neergehaald door iets anders.... ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

V3g3ta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:22:
[...]

Wattan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
SAM missiles mischien ;p?

(irri dingen vind ik :( )

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Valt wel mee hoor. Als je op 50% van een village doodgaat, dan blijft die 50% gewoon staan. Je spawnt alleen op je laatste autosave plek en dat is soms wel kut, dat kan aan de andere kant van de map zijn. Maar tussen door wordt er redelijk wat gesaved hoor. Als je dan op de kaart kijkt zul je ook zien dat de village waar je net bent doodgegaan, dat daar dan 50% completed bij staat.
Bak hangen != dood gaan.
is meer ctd, dus geen save.
vandaag echt weer te lang bezig geweest.. wat dat betreft is de hour-counter soms wat...confronterend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik heb na de vette demo gespeeld te hebben dit spel nu ook gekocht, damn wat een prachtig mooi spel zeg! Hierbij is GTA echt peanuts :P

Bij één van de eerste missies waarbij je die amerikaan moet beschermen en op zijn auto staat. Het ene na het andere magazijn op die auto's geleegd, dat werkte averechts dus ik denk ik schiet eens op de banden... toen had ik echt zoiets van :o

Zoals die wagen ineens opzij duikt, de mannetjes eruit geslingerd worden, de wagen begint te rollen en vervolgens tegen een boom ontploft. Zoals de hoofd persoon nat uit het water komt, de opkomende zon op de bergwanden en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat een über graphics _/-\o_

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
[...]

zou helemaal wat zijn als het bliksem was...of zoals in de serie op raadsel achtige wijze :S
:)
ff uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Het lijkt inderdaad alsof je door de bliksem word geraakt, maar later in een Faction missie kom je erachter wat het echt was. Maar het is toch wel een mysterieus eilandje... ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:11:
Het lijkt inderdaad alsof je door de bliksem word geraakt, maar later in een Faction missie kom je erachter wat het echt was. Maar het is toch wel een mysterieus eilandje... ;)
Ah..Ik dacht inderdaad al dat het iets anders was, maar omdat het regende en onweerde ging ik daar maar vanuit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3g3ta schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:11:
spoiler:
4, 8, 15, 16, 23, 42 ???

kan ook bijna niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
jaa mooi spel is dit ! :D

vermaak me er ook echt hard mee. helicopter na helicopter hijacken en dan echt alles knalle nwat je ziet.
alleen die straaljagers die zijn echt moeilijk te besturen ze zijn wel super sterk maar dan moet je wel kunnen mikken :p.

wat is trouwens het nut van het upgraden van vehicles ? want bij wapens gaat het toch om de ammo ? hoe meer sterren hoe meer ammo je mee kan nemen en bij volledige upgrade is het unlimited ammo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Heb de demo gister geïnstalleerd en ik moet toegeven; het ziet er echt gelikt uit! (PC). Beetje jammer van die tijdslimiet, maar daarna gewoon weer opnieuw opstarten :). En wat is die demo groot qua oppervlakte, ben zeer benieuwd hoe groot het echte spel is. Zodra ik weer wat ca$h heb ga ik hem zeker halen! Alleen is het idd even wennen aan die minuscule vertraging als je richt met je muis.
Is er in de demo ook al ergens een straaljager te vinden btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
btw hebben jullie ook dat het rennen in de game beetje raar is. ik bedoel qua beeld en het lijkt niet snel te gaan. heb verder met autorijden/racen geen problemen dus toch geen framedrop?

en nog een vraagje qua aanpak. als ik ergens naar toe vlieg met heli (met guns) dan is het vrijwel direct als de site sam's heeft dat ze mij niet lief vinden en met 2 sams in je... is het snel afgelopen, wat doe ik verkeerd?

[ Voor 37% gewijzigd door leosand op 01-04-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

leosand schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:55:
btw hebben jullie ook dat het rennen in de game beetje raar is. ik bedoel qua beeld en het lijkt niet snel te gaan. heb verder met autorijden/racen geen problemen dus toch geen framedrop?

en nog een vraagje qua aanpak. als ik ergens naar toe vlieg met heli (met guns) dan is het vrijwel direct als de site sam's heeft dat ze mij niet lief vinden en met 2 sams in je... is het snel afgelopen, wat doe ik verkeerd?
Niet over de basis heen vliegen, maar eerst op afstand blijven en de Sam sites uitschakelen met rockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 21:15

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Kraziey schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:51:
Heb de demo gister geïnstalleerd en ik moet toegeven; het ziet er echt gelikt uit! (PC). Beetje jammer van die tijdslimiet, maar daarna gewoon weer opnieuw opstarten :). En wat is die demo groot qua oppervlakte, ben zeer benieuwd hoe groot het echte spel is. Zodra ik weer wat ca$h heb ga ik hem zeker halen! Alleen is het idd even wennen aan die minuscule vertraging als je richt met je muis.
Is er in de demo ook al ergens een straaljager te vinden btw?
Demo is groot, echte spel is gigantisch (maar echt). Zoom maar is uit op de map.
Ben in de demo geen straaljager tegengekomen, wel een helikopter en een gewoon vliegtuigje.
syntesia schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:20:
wat is trouwens het nut van het upgraden van vehicles ? want bij wapens gaat het toch om de ammo ? hoe meer sterren hoe meer ammo je mee kan nemen en bij volledige upgrade is het unlimited ammo ?
Unlimited ammo denk ik niet, maar het wordt wel steeds meer ja. Als je naar de balkjes kijkt onder het wapen/voertuig bij de black market dan zie je wat er beter wordt als je upgrade.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
zijwaards vliegen strafen dus.
als er een enemy helicopter komt strafe ik ook dan raken ze je nooit, dus als het ware gewoon rondjes om hem heen vliegen. dat geld ook voor die sam dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:55:

ligt ook aan waar je je in verplaatst. Als je in legervoertuigen of gangvoertuigen zit dan zie je bij je map (heat level kant) altijd een geel driehoekje staan. Dit houd in dat wanneer je in de buurt komt van dingen van het leger, je automatisch in heat1 schiet. doe je dit in een normale heli, dan heb je geen uitroeptekentje en kan je dichterbij een basis komen en er zelfs in veel gevallen overheenvliegen (mits er een minimale hoogte in ogenschouw wordt genomen). Een heli met guns is bijna altijd een overheids/legerheli (uitzondering van agency heli's) dus dan ben je bijna altijd de sjaak bij basissen.

damn, vanacht gewoon weer 3 uur gespeeld... ik betrap mezelf er te vaak op met dit spel dat ik rond 11/12 uur begin en dat het uiteindelijk half3 half4 's nachts is voordat ik me nest in kruip... en de wekker ging dan wel weer om half 7 vanochten :z Dit spel is zijn doekoe dubbel en dwars waard en alhoewel ik pas een luttele 13 uur erop heb zitten en nog tientallen tegemoet ga, kan ik nu al niet wachten op een vervolg d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Demo is groot, echte spel is gigantisch (maar echt). Zoom maar is uit op de map.
Ben in de demo geen straaljager tegengekomen, wel een helikopter en een gewoon vliegtuigje.
Ik had die map al gezien ja, maar ongelofelijk dat het zo groot kan zijn. En dat zonder laadtijden tussendoor? Volg dit topic nu al eventjes en ik hoe meer ik lees over wat mensen doen/kunnen, des te eerder wil ik hem hebben :P. Als ik vanaaf thuis kom maar de demo weer even opstarten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1986
  • Laatst online: 03-06 10:13
Wat is de toets(encombinatie) om explosieven tot ontploffing te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Wat ik vooral heerlijk vind is de keuzevrijheid die je hebt om je missies aan te vliegen.

Iemand de 'Mountain Rescue' missie gespeeld?

spoiler:
Aan het eind met de ninjas die iedere keer verdwijnen ben ik gewoon over de rand gesprongen, parachute uit, naar de bergen gezweefd, Sheldon opgeroepen voor een sniper rifle, en zo de ninjas om zeep geholpen. Vast niet zoals het bedoeld was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
bas1986 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:10:
Wat is de toets(encombinatie) om explosieven tot ontploffing te brengen?
mouse button 2 idd zie hieronder :/

[ Voor 5% gewijzigd door leosand op 01-04-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Rechtermuisknop om ze neer te leggen, Rechtermuisknop inhouden om ze op te blazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:12:
Wat ik vooral heerlijk vind is de keuzevrijheid die je hebt om je missies aan te vliegen.

Iemand de 'Mountain Rescue' missie gespeeld?

spoiler:
Aan het eind met de ninjas die iedere keer verdwijnen ben ik gewoon over de rand gesprongen, parachute uit, naar de bergen gezweefd, Sheldon opgeroepen voor een sniper rifle, en zo de ninjas om zeep geholpen. Vast niet zoals het bedoeld was. :p
Ha, epic lol. ninjas got pnwd...

nee, ik heb hem gewoon hardcore al tabbed/ontwijkend gedaan, maar jouw manier ruleerd beter ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik heb de game ook eens geinstaleerd, maar wat een gaaf spel zeg! je kunt echt heel veel, je bent veel vrijer dan ik dacht! :)

En, ik speel deze game met alles op allerhoogst, en ik ga niet onder de 50fps, hoewel mijn hardware niet echt over de top is: een e8400 en een 4870oc 1gb, op 1680*1050

Alleen, wat moet je doen als je de 2 beginmissies hebt gedaan? ik heb dan dan vrijwel geen ammo, wat is dan de verhaallijn ofzo? je word volgens mij niet gebeld? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicky747
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09-2020
Je gaat gewoon naar 1 van de fracties toe en pikt daar een missie op, daarna kun je later agency missies doen die je verhaallijn vooruit zetten.

Trouwens ik probeer het te spelen met een P8400, een 9600M GT, op 1366x768, alles low.
Krijg 15-30 frames is dus echt net te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Gisteren kwam ik weer iets grappigs tegen. Je moet eens proberen een standbeeld omver te trekken met een heli. Met als resultaat dat het hoofd van het standbeeld als een sloop kogel onder je heli hangt. Vervolgens kun je gaan kegelen met de soldaten op de grond. Erg grappig.

Of een enemy heli vast knopen aan een brug of gebouw en hem te pletter zien vliegen tegen de brug of het gebouw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
[...]

Hehe, als je Lost heb gezien weet je door wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kraziey schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:27:
[...]

Hehe, als je Lost heb gezien weet je door wat :P
Nou, het wordt uitgelegd in een van de faction (Ular) missies. Echt niet lezen als je niet gespoilert wil worden:
spoiler:
je moet met een vliegtuig naar het eiland, waar je een contact met goederen op moet halen. Vervolgens blijken er nog steeds japanners op het eiland te zitten, die er al vanaf WO2 zouden zitten. Ja, je vecht tegen 100 jaar oude japanners die denken dat de oorlog nog steeds aan de gang is, hoe cool is dat? :D Overigens blijken ze een EMP toren te hebben, vandaar dat je vliegtuig neerstortte ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Aah ok. Nice dat je hem ff heb gespoilerd tagged (mooi woord), al duurt het nog even voordat ik de game zal spelen om erachter te komen. Maar dit alles maakt mij alleen nog maar nieuwsgieriger en denk dat ik van de week toch maar even langs de gameshop ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Meelobee schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:03:
[...]

Niet over de basis heen vliegen, maar eerst op afstand blijven en de Sam sites uitschakelen met rockets.
rockets? :s ik had alleen een heli met sproei pepper noten. van afstand geen effect...
welke heli is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel klinkt goed zeg, is het erg veel verbeterd ten opzichte van deel 1?

Dat was een enorme tegenvaller, veelste weinig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:29:
Spel klinkt goed zeg, is het erg veel verbeterd ten opzichte van deel 1?

Dat was een enorme tegenvaller, veelste weinig te doen.
nouja was wel wat te doen maar eentoning dit is tot nu toe wel leuk
en steeds andere settings
dorpen zijn niet hetzelfde... meer diverse dingen meer soorten auto's enz
tis wel aanrader maar ja das persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik vond alleen de demo al leuker dan heel GTAIV. En ik vond GTAIV heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 13-09 18:03
leosand schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:33:
[...]

nouja was wel wat te doen maar eentonig dit is tot nu toe wel leuk
en steeds andere setting
Rijden zelfs van die dikke getunede auto's rond met van die lompe spoilers XD.
En die haak is echt zoveel verbeterd t.o.v JC1, je kan nu tenminste aan je parachute blijven hangen door telkens die haak op iets te schieten waardoor je weer wat snelheid krijgt (en hoogte)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
sopsop schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:42:
ja goed das natuurlijk smaak verschillen ik vond gta toch net iets gelikter.. net ietsje beter maar heb het idee dat dit veel groter is qua spel veld en meer fun factor.
maarja daarin tegen kon je in gta niet vliegen met vliegtuig..
en idd die haak met parachute helemaal te grappig gewoon :*)

[ Voor 14% gewijzigd door leosand op 01-04-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:33:
[...]

nouja was wel wat te doen maar eentoning dit is tot nu toe wel leuk
en steeds andere settings
Ik werd het snel zat, grote wereld, maar ik hield het vooral bij een beetje klooien met de vliegtuigen. Zoals een vliegtuig flink laten dalen, eruit springen en dan meevallen met het vliegtuig en op het laatste moment er weer instappen.

Ik ga de demo eens proberen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
leosand schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:22:
[...]

rockets? :s ik had alleen een heli met sproei pepper noten. van afstand geen effect...
welke heli is dat dan?
Die heli die als laatste in het lijstje van vehicles van de black market dealer staat. Er is een basis waar zo'n ding staat, dus als je die op 100% krijgt is-ie in feite van jou (respawnt ook iedere keer). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
NLxAROSA schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:24:
[...]
Die heli die als laatste in het lijstje van vehicles van de black market dealer staat. Er is een basis waar zo'n ding staat, dus als je die op 100% krijgt is-ie in feite van jou (respawnt ook iedere keer). :)
8) ah ok dan en je weet niet toevallig welke basis dat is?
anders eeuwige _/-\o_
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sopsop schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:42:
Ik vind qua missies GTA 4 wel beter. Met dit spel zijn de meeste missies het zelfde en ze zijn ook niet bepaald lang of goed bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

PilatuS schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
[...]

Ik vind qua missies GTA 4 wel beter. Met dit spel zijn de meeste missies het zelfde en ze zijn ook niet bepaald lang of goed bedacht.
Tja, dit spel is ook niet echt bedoeld om te spelen voor de missie's volgens mij. Dit spel speel je om lol te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn nou de top 5 chaos acties die iedereen in dit spel MOET meemaken??

zeg maar de creme de la creme van het stuntwerk in JC2?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
leosand schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:26:
[...]

8) ah ok dan en je weet niet toevallig welke basis dat is?
anders eeuwige _/-\o_
;)
spoiler:
Pasar Hitam: X/Y:18177/18603. Succes!

EDIT: Maar een filmpje is nog beter natuurlijk ;) http://www.youtube.com/watch?v=p4EgQBLPA0s

[ Voor 15% gewijzigd door NLxAROSA op 01-04-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Speelt er iemand op de pc? Zit op het moment in twijfel tussen JC2 en Assasins Creed 2 en ik neigde meer naar JC2 maar net de review in de PC gameplay gelezen en daar scoord hij een hele magere 70 punten.

Er wordt gesproken over clipping problemen en een niet echt prettige camera en besturing, na de review was ik toch weer over naar AC2.

Moet zeggen dat ik wel erg zin had naar deze open wereld en lekker zonnige GFX eigenlijk maar als ik elke keer tegen bugs aanloop is het misschien beter eerst een patch af te wachten.

Iemand op de PC die zich toch heel erg goed vermaakt met deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Sipio schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:33:
Speelt er iemand op de pc? Zit op het moment in twijfel tussen JC2 en Assasins Creed 2 en ik neigde meer naar JC2 maar net de review in de PC gameplay gelezen en daar scoord hij een hele magere 70 punten.

Er wordt gesproken over clipping problemen en een niet echt prettige camera en besturing, na de review was ik toch weer over naar AC2.

Moet zeggen dat ik wel erg zin had naar deze open wereld en lekker zonnige GFX eigenlijk maar als ik elke keer tegen bugs aanloop is het misschien beter eerst een patch af te wachten.

Lees het topic eens door ;) Het klopt inderdaad dat er een paar vervelende bugjes inzitten (verdwijnende auto's, soms wat irritante besturing) maar dat went snel. Verder heb je met dit spel echt wel veel fun. Kan gewoon niet anders ;) Download anders de demo even! Weet je zeker of je het wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Was idd al beetje aan het lezen en de demo had ik al maar nog niet gespeeld, was eigenlijk door de screenshots van de review ook al overtuigd om voor deze te gaan.

Toch eerst de demo maar ff spelen dan dat zal de doorslag wel geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
NLxAROSA schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:17:
[...]

spoiler:
Pasar Hitam: X/Y:18177/18603. Succes!

EDIT: Maar een filmpje is nog beter natuurlijk ;) http://www.youtube.com/watch?v=p4EgQBLPA0s
_/-\o_ _/-\o_ thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:33:
:D 8) :*) :9 :P >:) ;) :)

(smilies duidelijk genoeg O-) )
ow, en deze heeft geen rare nare DRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Verdwijnende auto's na 4 uur spelen nog niet tegen gekomen, ook vind ik de besturing best wel aardig, het is te doen, enne, heeft iemand die xbox360 emulator werkend gekregen? deze deed het niet bij mijn logitech dual action, hoewel de emulator hem zelf wel herkend.

Ik ben wel 2 keer onder een gebouw terecht gekomen, wat echt stom was, want je kan er niet meer uit. :( een stukje niet wired ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Dat met die auto's heb ik best vaak. Ik vind het alleen niet erg; kun je tenmiste doorrijden op de weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

natasdiamon schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:36:
Verdwijnende auto's na 4 uur spelen nog niet tegen gekomen, ook vind ik de besturing best wel aardig, het is te doen, enne, heeft iemand die xbox360 emulator werkend gekregen? deze deed het niet bij mijn logitech dual action, hoewel de emulator hem zelf wel herkend.

Ik ben wel 2 keer onder een gebouw terecht gekomen, wat echt stom was, want je kan er niet meer uit. :( een stukje niet wired ofzo.
Bij mij werkt de xbox emulator wel. Je moet wel de bestandjes van die emulator in de map van JC2 kopiëren he. Werkt prima, mooie uitvinding :P

Edit: Ze hadden wel een optie kunnen maken dat die gast een beetje kan klimmen, want nu moet je bij het kleinste richeltje (waar je dan net niet op kan springen) die haak gebruiken. Hij kan zich toch wel gewoon even vastpakken O-) Is soms een hoop gekloot.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:05:
Edit: Ze hadden wel een optie kunnen maken dat die gast een beetje kan klimmen, want nu moet je bij het kleinste richeltje (waar je dan net niet op kan springen) die haak gebruiken. Hij kan zich toch wel gewoon even vastpakken O-) Is soms een hoop gekloot.
Waarom je überhaupt naar die richel toeloopt... die haak heeft een bereik van 100 meter. Je had ruim van te voren kunnen zien dat je die richel op moest. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

The Zep Man schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:50:
[...]
Waarom je überhaupt naar die richel toeloopt... die haak heeft een bereik van 100 meter. Je had ruim van te voren kunnen zien dat je die richel op moest. ;)
En toch zou het handig zijn, het komt vaak zat voor dat je al op een dakje staat en net iets hoger moet zijn, dan zou klimmen zonder de grappling hook toch wel makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik ben eruit, ik ga hem gewoon morgen halen. Die demo is gewoon al te hilarisch voor woorden en je kan gewoon letterlijk doen wat je wilt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
ik zit een beetje vast :S

spoiler: title
als je die 3 raketten stuk moet maken komt er stiekum nog 1 deze moet je uit de lucht schieten door eerst na vliegtuig te gaan maar schijnbaar doe ik daar te lang over... als ik dicht bij racket ben is tijd op..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

leosand schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:44:

als je die 3 raketten stuk moet maken komt er stiekum nog 1 deze moet je uit de lucht schieten door eerst na vliegtuig te gaan maar schijnbaar doe ik daar te lang over... als ik dicht bij racket ben is tijd op..... 8)7
gewoon met een heli doen deed ik ook kwam bij de raket voordat hij uberhaubt opsteeg en boem weg was raketje!! :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
leosand schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:44:

spoiler:
Pak je wel dat vliegtuig ? En zo ja, geef je dan wel vol gas met dat ding ? Dan zou het namelijk geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
PilatuS schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:11:
[...]

spoiler:
Pak je wel dat vliegtuig ? En zo ja, geef je dan wel vol gas met dat ding ? Dan zou het namelijk geen probleem moeten zijn.
eum dacht het wel. linker shift toch? en dan up up and away... maar misschien komt het door
spoiler:
de volgorde van de vorige 3 raketten? ik moet een best stuk lopen naar de hangar met die straaljager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

spoiler:
Je moet gewoon je parachute pakken en dan met je enterhaak jezelf naar die hangar toe trekken.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TKing schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:50:
spoiler:
Je moet gewoon je parachute pakken en dan met je enterhaak jezelf naar die hangar toe trekken.
spoiler:
Of nog beter, sloop die raketten met een helicopter. Dan is het snel en makkelijk te doen. Vervolgens vlieg je snel naar dat vliegtuig toe. Ik heb deze missie in 2x gehaald. De eerste crashte ik vrij snel met het vliegtuig, maar de 2e keer ging het erg makkelijk. Ik heb totaal geen problemen gehad met deze missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Ik was de auto's/burgers ook een tijdje kwijt maar na een agency missie waren ze er weer. Het blijft een maf spel, ik was al op het 'lost' eiland geweest, gezien de bouwwerken daar dacht ik dat dat wel de omgeving voor de finale van het spel zou zijn, maar nee hoor, tis gewoon een faction missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Het spelletje ook maar aangeschaft voor de PS3 (gamersland.com a 45 euro) na de demo te hebben geprobeerd en wat een lol zeg :P wel jammer dat ik een wat kleiner scherm heb, die views vanuit de lucht zijn soms echt geweldig. Ik moet wel zeggen dat ik regelmatig dood ga, zeker bij het uitschakelen van colonels. Soms dan schiet je recht op ze, maar wordt ze niet geraakt, omdat ze deels achter een kist verschuilt staan, en dan kan je niet raken ofzo? beetje vreemd.

Maar erg tof, gewoon gekocht voor die momenten dat je gewoon ff wilt raggen, en GTA IV heb ik al eens uitgespeeld :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Die hoge piefen moet je door den kop knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
JaWSnl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:30:
Ik moet wel zeggen dat ik regelmatig dood ga, zeker bij het uitschakelen van colonels. Soms dan schiet je recht op ze, maar wordt ze niet geraakt, omdat ze deels achter een kist verschuilt staan, en dan kan je niet raken ofzo?
Sommigen hebben ook een soort armor aan, die kun je met een vuurwapen alleen in het hoofd raken. Raketten van een aanvalshelicopter werken ook goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

PilatuS schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:05:
[...]

spoiler:
Of nog beter, sloop die raketten met een helicopter. Dan is het snel en makkelijk te doen. Vervolgens vlieg je snel naar dat vliegtuig toe. Ik heb deze missie in 2x gehaald. De eerste crashte ik vrij snel met het vliegtuig, maar de 2e keer ging het erg makkelijk. Ik heb totaal geen problemen gehad met deze missie.
ik had in eerste instantie al een heli gepakt en daarmee ook die lanceerende raket uitgeschakeld.
gewoon snel vliegen en met je 50cal op da ding blijven schieten van afstand en bam weg is raket!!
lukte me in 1 keer. maar raad aan zon leger heli te pakken die snelle met alleen 50cal erop want die zijn mega wendbaar!! :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:40:
Die hoge piefen moet je door den kop knallen :)
of met een chopper >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Klopt, werkt ook goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, vandaag de story uitgespeelt door middel van de roaches en reapers te voltooien. Vond het boss fight een beetje tegenvallen,..maar goed, zit pas op 30%, en ben al 15uur in het spel, dus vermaak me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
nou nou ik ben door de raketten missie man o man ik ben slecht in vliegtuig in deze game
heli;s gaat me beter af
maar vind het jammer dat je geen safe house hebt of zo. gewoon om daar je betere heli's en auto's te hebben.
die was er in deel 1 toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Vliegtuigen gaan mij ook niet zo best af. Die dingen sturen vrij vervelend vind ik. Je kunt slecht manouvreren. Doe mij maar een heli :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

NLxAROSA schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 08:37:
[...]
Sommigen hebben ook een soort armor aan, die kun je met een vuurwapen alleen in het hoofd raken. Raketten van een aanvalshelicopter werken ook goed. ;)
Ik wou net zeggen, gewoon al die Colonels afknallen met een helikopter. Lekker simpel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In de categorie Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik vind die colonels juist een trigger om het op een creatieve manier te doen :P

- sniperrifle (makkelijk, maar wel leuk).
- vastmaken aan een auto, en dan een eindje gaan rijden.
- een stuk standbeeld meenemen met een heli, en dan op hem laten vallen.
- een vliegtuig op hem laten neerstoren.
- vastmaken aan een gasfles, en die wegschieten. Dit moet wel een paar keer voordat hij echt dood is.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 't echt een geweldig spel, maar er is zo weinig afwisseling, behalve het freeroamen dan..
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste