Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2009/06/just-cause-2-logo.jpg

Developer: Avalanche

Release: 26 maart 2010

Genre: Action/Shooter/Adventure

Platform: PS3 / Xbox 360 / PC

Publisher: Eidos Interactive

Website: www.justcause.com

Rico is back, this time in the south East Asian islands of Panau. This sequel will feature more stunts, vehicles, weapons, overhauled grappling hook system and an awesome 1000sq km world.

Intro

Deze game zelf behoeft geen introductie. Toch even een korte inleiding wat het spel te bieden heeft:

Just Cause 2 speelt zich af in Panau, een fictief land in Azië wat vreselijk corrupt is. Jij speelt agent Rico Rodriguez, een Amerikaanse agent die samen met drie rebelse groeperingen samenwerkt om de dictator, Pandak "Baby" Panday, om ver te werpen. Dit is mogelijk door chaos te creëren en dat doe je door alles kapot te maken wat van de overheid is. Hier is Rico een held in want met een grappling hook, zijn connecties in de zwarte markt en zijn awesome looks maakt hij alles kapot wat in hem in de weg loopt.

Video's

Downloadable Content

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2qk6vyg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/qspg9h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/mugrr.jpg

Panau Map

De archipel Panau bestaat uit een groot aantal eilanden, zowel groot als klein. Panau bestaat uit diverse schitterende gebieden zoals een woestijn gedeelte, witte stranden, meertjes, besneeuwde bergtoppen en grote bosgebieden.

De hoofdstad van Panau is Panau City. Deze stad is gebouwd op een 4-tal eilanden die onderling verbonden zijn met grote bruggen. Panau City bestaat uit hoge wolkenkrabbers en heeft een goede infrastructuur. Het is het gezicht van de corrupte regering van Pandak "Baby" Panday.

In Just Cause 2 is het eiland Panau 1000km2. Je hebt dus een groot gebied tot je beschikking om chaos te creeëren. Even van het zuidelijkste punt van Panau naar het meest noordelijke punt lopen is er niet bij. Gelukkig zijn er in game veel voertuigen zoals helicopters, auto's, vrachtwagens, vliegtuigen, motoren etc om je over het eiland te kunnen verplaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2gwta9v.jpg

Demo Downloads

PC versie: Hier

Xbox 360 versie: Hier

PS3 versie: Hier

Voor directe downloads voor Xbox 360 en PS3 zoek ik nog de links. Hulp is welkom

Achievements / Trophies
  • Top Agent - Bonus for completing the game on Normal difficulty. 20 G
  • Heroic Agent - Bonus for completing the game on Experienced difficulty. 30 G
  • Legendary Agent - Bonus for completing the game on Hardcore difficulty. 40 G
  • Gaining a Foothold - Complete 3 stronghold takeovers 10 G
  • Conqueror of Panau - Complete 9 stronghold takeovers. 20 G
  • A Trusted Ally - Complete 49 faction missions. 20 G
  • First Taste of Chaos - Cause chaos for the first time. 10 G
  • Saboteur - Complete 150 sabotages. 10 G
  • Destroyer - Complete 1000 sabotages. 20 G
  • Professional Hitman - Assassinate 25 colonels. 20 G
  • Up to the Challenge 1 - Complete 10 challenges. 10 G
  • Up to the Challenge 2 - Complete 50 challenges. 20 G
  • Leaving No Rock Unturned - Collect 1000 resource items. 25 G
  • Finders Keepers - Collect 100 resource items. 15 G
  • Faction Benefactor - Collect 150 faction items. 20 G
  • Globetrotter - Discover 100 locations. 20 G
  • Freeroamer 1 - Reach 100% complete in 15 locations. 10 G
  • Freeroamer 2 - Reach 100% complete in 100 locations. 20 G
  • Body Count - Kill 750 enemies. 15 G
  • Unarmed and Dangerous - Kill 50 enemies using melee attacks. 15 G
  • Gravity is a Bitch! - Kill 30 enemies by using the grappling hook and making them fall to their death. 15 G
  • Follow Me! - Kill 5 enemies by dragging them behind a vehicle with the grappling hook. 15 G
  • Hang 'em High! - Kill 30 enemies while they're suspended in the air with the grappling hook. 15 G
  • Wrecking Ball - Kill 5 enemies by smashing them with an object tethered to your vehicle with the grappling hook. 15 G
  • Piñata Party - Kill 5 enemies with the melee attack while they're suspended with the grappling hook. 15 G
  • Juggler - Kill 30 enemies while they're in mid air. 15 G
  • Road Rage - Kill 30 enemies by mowing them down with vehicles. 10 G
  • Marksman - Kill 50 enemies with head shots. 15 G
  • Killing Frenzy - Kill 20 enemies in 60 seconds. 20 G
  • Invincible Warrior - Kill 50 enemies in a row with inventory weapons without losing health. 20 G
  • Destruction Frenzy - Destroy 30 objects in 60 seconds. 10 G
  • Test Driver - Drive 30 different vehicles. 10 G
  • Trying Everything Once - Drive all 104 vehicles. 25 G
  • Road Trip - Travel 75 kilometers by land vehicle. 20 G
  • Please Step Out of the Vehicle - Hijack 50 enemy vehicles. 10 G
  • Stunt Driver - Get 100 stunt driver points. 10 G
  • Halfway there - Reach 50% completion in the normal mode or mercenary mode. 25 G
  • Parachute Climber - Open the parachute and then land on foot 300 meters above the starting height. 10 G
  • I Believe I Can Fly - Base jump 1000 meters. 10 G
  • Bridge Limbo - Fly an airplane under 30 unique bridges in Panau. 20 G
  • Stunt Flyer - Fly an airplane close to the ground for 30 seconds. 10 G
  • Perfectionist - Reach 75% completion in the normal mode or mercenary mode. 25 G
  • Top of the World - Stand on foot on the highest point of Panau 10 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 10 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 20 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 30 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 40 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 50 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 60 G
  • Secret Achievement - Continue playing to unlock this secret achievement. 70 G

Box Art

Afbeeldingslocatie: http://www.pressstart.co.za/images/articles/image/Just%20Cause%202/JustCauseBoxArt.jpg

[ Voor 205% gewijzigd door MRE-Inc op 06-05-2010 11:31 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik ben de demo nu binnen aan het halen. Ik heb de eerste JC één nog niet zo heel lang geleden bemachtigd en daarin kon je met de grappling hook aan een auto gaan hangen met je parachute. Is dat misschien een optie in JC2?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

jup de demo al ong 10 keer gespeeld op 360 en 10x op ps3 :D
heb hem gepreorderd op de 360 idd limited edition.
vind het een heerlijk eneverend en grappig spel. je kan hellemaal los gaan en ziet er nog mooi uit.
heb de game onder de loop genomen om hem te vergelijken ps3 vs xbox 360.
en moet zeggen was erg moeilijk, want ze zijn vrijwel iedentiek, op kleine details na.
de xbox versie is iets scherper. en de ps3 heeft net wat meer laag hangende wolken.
xbox versie ziet rico(persoon die je speelt in jc2) er net wat beter uit qua textures enz.
al met al, je doet geen miskoop als je hem bv op ps3 haaalt want die heeft weer youtube functie.
maar de xbox is net iets scherper en net ietsje mooier maar die zie je alleen als je gaat mierenneuken als ik :P
ik vind het in iedergeval een geslaagde demo en ben benieuwd naar full game.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

heb de demo ook al een paar keer gespeeld geweldig gewoon :)
heb de CE gepreordered {Ps3} kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Heb net de PC demo gespeeld. De gameplay is nog steeds erg goed, schitterende graphics(!) en dat 'chaos' idee is erg leuk. Ik ga em zeker via Steam kopen als ie uitkomt. Het leuke is dat ie op dit moment op 23 maart staat geplanned, en laat dat nou net m'n verjaardag zijn :)

Ik zal em eens op m'n 360 of PS3 downloaden, maar ik heb het idee dat ik de controls (keyboard + mouse) prefereer boven een controller. Plus dat ik de laatste tijd de graphics op de PC beter vind dan op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja ik heb helaas geen game pc meer anders had ik hem idd ook wel op pc gefixd is idd 9/10 x stuk mooier.
maja op de 360 en op ps3 is het ook erug mooi en ik ben dr blij mee :D
misschien maar weer keer een game pc samenstellen hmmmmm. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Net weer een sessie van 30 minuten (irri time-limit..) gehad. Wat een pracht van een game zeg. Het rijden met voertuigen is wat vaag moet ik zeggen (en je kunt niet vanuit de auto mensen neermaaien met guns?), het vliegen gaat perfect daarentegen. Heb in 2 heli's gevlogen en een stunt vliegtuigje (die kwam ik tegen tijdens het vliegen met een heli :)). Het knallen vanuit zo'n heli is erg goed gedaan, je maait alles omver ;) Je trouwens nooit te makkelijk dood, dus het zal nooit echt gaan frustreren denk ik. Dat rijden zou me nog wel eens kunnen gaan tegenzitten. Dat is wel erg arcade.

En ik blijf me verbazen over de graphics! Alle effecten dragen bij aan de sfeer (in het donker heb je ruis van je 'ogen', buiten heb je zo'n hitte waas, de dag & nacht cyclus is mooi gedaan) en vanaf grote hoogte is het helemaal een spektakel.

edit: Zie trouwens nu dat je em hier kunt pre-orderen met 10% korting (in de US althans) op Steam. Denk dat ik dat maar eens moet doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Blue2k op 06-03-2010 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heh bah, ziet er erg cool uit, maar het kan niet draaien onder Windows XP :'(

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Je kunt de demo (iets) langer laten duren. Ik heb een lijst gevonden met wat je moet doen en de bijbehorende verlenging:
Complete Race Challenge - 2 minutes
Complete Faction Mission - 1 minute
Discover 10 Locations - 30 seconds
100% Complete 3 Locations - 30 seconds
50 Kills - 30 seconds
5 Melee Kills - 30 seconds
5 Fall Kills - 30 seconds
5 Juggle Kills - 30 seconds
1 Drag Kill - 30 seconds
5 Piñata Kills - 30 seconds
5 Hang Kills - 30 seconds
5 Road Kills - 30 seconds
10 Headshots - 30 seconds
1 Wrecking Ball - 30 seconds
BASE Jump 300m - 30 seconds
Parachute Climb 150m - 30 seconds
10 Unique Vehicles Driven - 30 seconds
5 Stunt Driver Points - 30 seconds
5 Hijackings - 30 seconds
Low Flyer for 15 seconds - 30 second

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Moet je dat elke keer opnieuw halen of is het eenmaal gehaald een definitieve verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Elke keer opnieuw. Ik had gisteren 2:30 erbij, maar het potje er na was het gewoon weer 30 minuten.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Stond er niet bij. Maar het lijkt mij dat je dat iedere keer opnieuw moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:20:
Je kunt de demo (iets) langer laten duren. Ik heb een lijst gevonden met wat je moet doen en de bijbehorende verlenging:
Je kunt de PC demo oneindig lang laten duren (naar mijn weten 100% legaal, komt geen crack aan te pas) :)
1) Start Just Cause 2, trigger the timer by jumping off the platform. Open the PDA by pressing F1 and check what the timer says. Memorize it, or write it down.

2) Alt-tab out and start CheatEngine. In CheatEngine, browse the processes and select JustCause2.exe. Choose 'Unknown initial value' from the 'Scan type' drop-down list, '4 Bytes', and hit the 'First Scan' button.

3) Go in-game again, un-pause and let some time go by.

4) Again, open the PDA and check how many seconds have gone by. Alt-tab back to CheatEngine and search for a new value, this time a 'Value increased by...' (or, as listed by the program, 'Increased value by...'), and enter the appropriate value (the time in seconds that passed) in the 'Value:' box. Hit 'Next Scan'.

5) Repeat steps 3 and 4 until you find the correct value, usually an address starting with '1A5'.

6) When found, double-click it to add it to the box below. Freeze it and play for as long as you want.
Er zit overigens maar iets van 10% van de map in de demo, zelfs als je alles omzeilt, dus je zal hem nog steeds willen kopen :)
Spel ziet er goed uit, mooie graphics, leuke gameplay :9~ De besturing van de voertuigen vind ik wat minder, maar meestal ben ik toch aan het grapplen of parachuteren :) Ook erg leuk om met infinite grenades alles kapot te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

hmmmm jammer da ik hem nie op de pc heb :( anders had je oneindig lang van deze game kunnen genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
TKing schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:20:
...
Hah, ik dacht dat ik het me verbeelde dat de timer steeds werd opgehoogd :)

Mja, het lijkt een groot gebied in de demo, maar ik loop constant tegen de limieten aan. Kan echt niet wachten op de volledige game. Het is een tijd geleden dat ik zo uitkeek naar een game na de demo gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

De methode van Dezztroy op deze pagina ga ik nu proberen. Klinkt heel wat simpeler :)
DIT: Het werkt. De klok bleef keurig op 30 minuten staan :) Hij crashte alleen wel op een gegeven moment. Met deze fix is hij, helaas, een tikje instabiel. Jammer dat je je spel niet op kunt slaan.

[ Voor 41% gewijzigd door Krentenbol op 06-03-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Als ik alle fimpjes van JC2 bekijk, dan lijkt dat zweven met die parachute vrij simpel. Zie Rico in sommige filmpjes echt km's ver zweven aan die chute. Mij lukt dat echter niet. Ben ik bijna bij de grond en ligger er diverse objecten in mn schootsveld, blijf ik maar dalen totdat ik de grond raak. Iemand een idee hoe je op de Xbox weer kunt stijgen met de parachute ? Heb ooit eens in het begin zo'n tip op het scherm gehad hoe je moest sturen enzo, maar die komt nooit meer terug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 23:57

JK

Je moet je grapplehook gebruiken om weer snelheid en hoogte te kunnen maken als je dicht bij de grond bent. Dit werkt natuurlijk niet voor voertuigen, maar gewone grond of rotsen werken prima. Zo kan je heel lang in de lucht blijven.

Ik heb de demo nu 6x gespeeld ofzo en hoe vaker ik 'm speel, hoe leuker het spel wordt. Misschien toch eens even zien of ik her en der nog wat eurobiljetten kan vinden tussen de bank, want normaal gesproken koop ik maar weinig games direct bij de release, omdat ik dat gewoon te duur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
JK schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:49:
Je moet je grapplehook gebruiken om weer snelheid en hoogte te kunnen maken als je dicht bij de grond bent.
Hij houdt die chute toch ook vast met twee van die koordjes ? Ben er alleen nog niet uit hoe dat nou precies werkt....

[ Voor 38% gewijzigd door MRE-Inc op 07-03-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

OMG wat een genot voor het oog ( khad net een nieuwe 5870 ;p ) met alles op max, en speelt superlekker weg. deze wordt definately gekocht op steam :D >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hoe is hij vergeleken met JC (deel 1 dus)? Ooit die gedaan en tegen het einde begon de verveling wel heel erg te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Hmmzz kan Bc2 (PC) ook ff laten voor wat het is, kan toch niet online.
Vannochtend heb ik namelijk de review van deze game gezien op gamekings.tv met Donny op de Square enix perstrip (misschien leuke link voor de TS?), lijkt me een verdomt leuke ouwehoergame. Ik denk dat ik maar eens even achter de PC wegtrek en ff een demootje ga downen op de Xdoos :D
Dit lijkt me meer een bankhang game :P

[ Voor 4% gewijzigd door BAS80 op 07-03-2010 22:03 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Leuke demo :)
Heb wel mooite om te richten met die grapple hook, van mij mogen ze voor bomen enzo ook wel een "snap to" element toevoegen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
BAS80 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:01:
Hmmzz kan Bc2 (PC) ook ff laten voor wat het is, kan toch niet online.
Vannochtend heb ik namelijk de review van deze game gezien op gamekings.tv met Donny op de Square enix perstrip (misschien leuke link voor de TS?), lijkt me een verdomt leuke ouwehoergame. Ik denk dat ik maar eens even achter de PC wegtrek en ff een demootje ga downen op de Xdoos :D
Dit lijkt me meer een bankhang game :P
THanx....toegevoegd aan OP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Lijkt me precies hetzelfde spel als JC1, maar dan in een realistischer jasje :?

Vond JC1 erg verslavend, maar toch wel eentonig. Je ging moeilijk dood, en de variatie in missies is maar klein. Hoe zit dat in JC2?

[ Voor 70% gewijzigd door frickY op 07-03-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
In de filmpjes zie je vaak dat je vijanden kan vastzetten aan een object met je hook. Dat lukt me echter niet. Iemand die daar wel al in geslaagd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt hele aangename verrassing dit spel :) Het hele concept doet me wel een beetje denken aan Red Faction Guerilla maar op zich geeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kan je schieten vanop moto's nu? :+ Dat vond ik zooo jammer dat de politie dit kon en jij niet.

Voor de rest was het een hilarische game, maar wel een beete repetitief. Maar deze koop ik vast en zeker :+

Nu rap RFG en GTAIV uitspelen :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Gister even de demo gespeeld, was verrast.
Heb slechts 1 keer die 30 minuten gespeeld en heb daardoor nog niet echt veel gedaan (mn doel was het toch telkens mannetjes aan die gasflessen te schieten), maar vond het echt lachen.
Niet nadenken, maar alles kapot schieten. Staat zeker op mn lijstje van interessante games.

@mattderi:
Bij mij op de xbox moet je LB ingedrukt houden, dan schiet hij de hook af. Zodra je dan LB loslaat schiet hij de andere kant van de hook ook ergens op. Druk je LB slechts kort in, dan vlieg je zelf achter je hook aan

[ Voor 26% gewijzigd door macciez op 08-03-2010 12:45 ]

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Er is nu ook trainer met leuke demo truukjes

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/mbpzq8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:42:
Kan je schieten vanop moto's nu? :+ Dat vond ik zooo jammer dat de politie dit kon en jij niet.

Voor de rest was het een hilarische game, maar wel een beete repetitief. Maar deze koop ik vast en zeker :+

Nu rap RFG en GTAIV uitspelen :P
ja, dat kan.

en een nieuwe anatomy of a stunt (erg goede deze keer, wel lastig uit te voeren denk ik)
http://www.youtube.com/wa...Lf9FwYnII&feature=related

Edit
wat mij opvalt is hoe de community de demo heeft opgepakt. Trainers, mods (er is een een bubble gun mod), tips/trucs, enz enz. Betere reclame kun je niet maken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een groot gebied zeg! Net het vliegtuigje gepakt en dan zie je wel hoe groot alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
De demo gedaan op de PS3 en het ziet er mooi uit. Ook vind ik dat het een hoge funfactor heeft. Heb deel 1 nooit gespeeld, maar miss dat deze er wel gaat komen nadat FF XIII is gecleared.

Btw, ik las ergens dat de demo 10% van de totale eiland grootte bevat? Dan is het echt een damn groot spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Volgens mij is de demo gepatched, want deze werkt opeens niet meer.
Heb wel een andere gevonden die nog wel werkt: http://m0.to/BOLOPatch/BOLOPatch.exe

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Kraziey schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:30:
De demo gedaan op de PS3 en het ziet er mooi uit. Ook vind ik dat het een hoge funfactor heeft. Heb deel 1 nooit gespeeld, maar miss dat deze er wel gaat komen nadat FF XIII is gecleared.

Btw, ik las ergens dat de demo 10% van de totale eiland grootte bevat? Dan is het echt een damn groot spel!!
De kaart die je ziet is alles, maar alleen op het gedeelte wat ingekleurd is op de kaart zijn ook daadwerkelijk steden, bomen, wegen, etc. geplaatst. De rest is kale vlakte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

JC1 was leuk, maar had 't net niet... ga deze zeker proberen!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

TommyGun schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:49:
JC1 was leuk, maar had 't net niet... ga deze zeker proberen!
QTF.

En ik denk dat deze het heeft!

Straks preordere, 45 euro = 45 dollar =~ 32 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Er is ondertussen ook al een JC2 MP in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:07:
Er is ondertussen ook al een JC2 MP in de maak.
Heb je daar een bron bij? Lijkt me wel interessant.

Ik zit nog te twijfelen of ik de xbox360 versie of de PC versie moet halen. Ik heb ze beide een paar keer gespeeld en de 360 versie speelt met afstand lekkerder dan de PC versie waar je constant met de controls zit te vechten. PC heeft alleen het voordeel van hogere resolutie + AA en nog wat eyecandy wat je toch niet opmerkt als je intensief aan het spelen bent. De draw distance in beide versies lijkt hetzelfde te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

idd heb wel gelezen dat ze met jc3 multiplayer willen doen maar nergens jc2 mp dus care too sharE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestaat een mogelijkheid. Toen ze gingen ontwikkelen (oud nieuws Bron: http://www.eurogamer.net/...tiplayer-for-just-cause-2 http://www.n4g.com/ps3/News-110747.aspx)
hadden ze het er wel over dat ze misschien na release of vlak voor release ermee bezig gingen. maar een snelle google levert geen nieuw nieuws op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:24:
[...]

Heb je daar een bron bij? Lijkt me wel interessant.

Ik zit nog te twijfelen of ik de xbox360 versie of de PC versie moet halen. Ik heb ze beide een paar keer gespeeld en de 360 versie speelt met afstand lekkerder dan de PC versie waar je constant met de controls zit te vechten. PC heeft alleen het voordeel van hogere resolutie + AA en nog wat eyecandy wat je toch niet opmerkt als je intensief aan het spelen bent. De draw distance in beide versies lijkt hetzelfde te zijn..
Dan hang je je X360 controller toch aan je PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja als ik game pc had gehad zou ik gelijk voor die gaan is goedkoper en mooier.
maja heb nou eenmaal ps3 en 360 dus ben voor 360 gegaan.
game gaat wel erg gaaf worden, heb dr zin in. eerst nog gow3 en dan deze en nu BC2 heerlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:05:
idd heb wel gelezen dat ze met jc3 multiplayer willen doen maar nergens jc2 mp dus care too sharE??
Niet van Eidos zelf, maar van een stel modders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:18:
[...]

Dan hang je je X360 controller toch aan je PC :)
Dan moet je wel een wireless adapter hebben voor je pc ;) net dus nieuwe controller + adapter gekocht
rgras schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:54:
[...]

Niet van Eidos zelf, maar van een stel modders.
Goh, maar heb je nog een link naar de bron waar ze er mee bezig zijn? Dat iemand een MP mod zou gaan maken leek me wel logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:51:
[...]

Dan moet je wel een wireless adapter hebben voor je pc ;) net dus nieuwe controller + adapter gekocht
USB-verlengkabel werkt ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:51:
[...]
Goh, maar heb je nog een link naar de bron waar ze er mee bezig zijn? Dat iemand een MP mod zou gaan maken leek me wel logisch :)
Wij hebben nog geen announcement gemaakt, alle informatie kan je te zijner tijd vinden op http://www.jc2mp.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette game dit!

Demo gespeeld op xbox en pc! echt super vet!

Had deel 1 ook helemaal kapot gespeeld! Goede verbeteringen met de grapling hook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al geprobeerd? Het blijft leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/ifbajp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja is al heel oud dat :P
makkelijkste is gewoon op boven kant van de fles mikken met grapple en dan erop zitten en dan mikken en de fles beschieten en bam de lucht in :D deed ik al vanaf dag1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Zo, pre-ordered :D

man o man wat een heerlijk wegspelende game is dit! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:13:
Iemand dit al geprobeerd? Het blijft leuk :)

[afbeelding]
En... erna val je te pletter? Of wacht... je had iets als een parachute als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:41:
[...]

En... erna val je te pletter? Of wacht... je had iets als een parachute als ik me niet vergis.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Jejking schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:41:
[...]

Als je vast blijft zitten aan die fles dan ontplof je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:00
Van enkele kilometers hoogte uit je vliegtuig springen en van het uitzicht genieten blijft priceless. :D

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

zon zin in deze game!! :D nog maar 5 dagen te gaan :D
net gow uitgespeeld dus heb dalijk tijd zat voor jc2 :D
limited edition uiteraard :D
meer mensen hem bij xboxhome.nl gepreorderd??
kreeg mail dat ze hem niet meer konden leveren.
had hem op 3 maart gepreorderd en kreeg donderdag een mail hiervan.
vond wel fok maja heb hem nu bij 12game.com gedaan.
hopelijk leveren hun hem wel :D
ZON ZIN DR IN YES!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

leuk spel als je 0,0 gevoel hebt voor realisme :').

Mij lukt het niet om dat gevoel uit te schakelen bij het kijken van dat gameplay filmpje 8)7.

zijn er ook personen boven de 16 die dit spel cool vinden?

[ Voor 70% gewijzigd door Tripp op 22-03-2010 01:07 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Bijna, nog een paar weken :P Maar je speelt dit spel niet voor het realisme, maar voor de awesomeness 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

rgras schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:50:
[...]

Wij hebben nog geen announcement gemaakt, alle informatie kan je te zijner tijd vinden op http://www.jc2mp.com/.
Ik weet dat het erg vroeg is, maar co-op ondersteuning aan dit spel toevoegen zou geweldig zijn als dat mogelijk is. Echt een grote kans die de makers gemist hebben. Zelfs Saints Row 2, een middelmatig spel, was nog dragelijk als je met zijn tweeën keet kon schoppen. Kan je nagaan wat dat met een goed spel zoals Just Cause 2 zou doen... :9~
Tripp schreef op maandag 22 maart 2010 @ 01:01:
'Spel' en 'realisme' in één zin noemen om een spel af te kraken blijft kansloos. :>

Het spel is ook erg over-the-top. Zowel het hoofdpersonage, de stemacteurs, het verhaal, de stunts die je kan uitvoeren, de wapens, de uitrusting... En de vrijheid die dit brengt maakt dit spel juist geniaal.

[ Voor 27% gewijzigd door The Zep Man op 22-03-2010 08:38 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 12-09 18:28
Jazeker. Kben 20 en vindt hem echt super :D. Ga me echt heel erg lang vermaken met deze game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt het niet om dat gevoel uit te schakelen bij het kijken van dat gameplay filmpje 8)7.

Waarom zou je het boven de 16 niet meer leuk vinden? Juist zo'n over-the-top overdreven spel waar je vanalles kan doen wat je nooit in een ander spel zal tegenkomen zal heel veel mensen aantrekken. Hetzelfde eigenlijk wat je in films soms tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat een non argument, alsof God of War 3 erg realistisch is...

De demo is erg leuk en smaakt voor mij naar meer, lekker onderuit op de bank een beetje chaos maken en herrie schoppen. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

ben 22 jaar maar heb de demo hellemaal suf gespeelt.
spel is zo arcade als maar kan maja zou niet overkomen als het allemaal realisticher wordt gemaakt.
wnat dan ben je met 1 goede kogel DOOD!! ;)
nog 4 dagen en verheug me dr erg op.
en idd gow3 is ook extreme arcade maar wel goed.
maja je gaat me nu niet zeggen dat je dan codmw2 wel realistische vind he;)
das de arcade game of the year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

28, en loving it :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
In de demo had ik enorme problemen om van mijn achtervolgers af te komen (als ik eenmaal een paar dingen opgeblazen had). Doe ik wat verkeerd, of is het in het echte spel ook zo lastig?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 jaar, super game :) ik speel de demo helemaal grijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:56:
In de demo had ik enorme problemen om van mijn achtervolgers af te komen (als ik eenmaal een paar dingen opgeblazen had). Doe ik wat verkeerd, of is het in het echte spel ook zo lastig?
Gewoon offroad gaan, en de gene die je achtervolgd afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:12:
[...]

Inderdaad, het is helemaal niet moeilijk. Sterker nog: het grootste deel van mn achtervolgers schud ik af met alleen de parachute + grapple. Kwestie van veel offroad gaan, niet in een rechte lijn blijven gaan en proberen naar plaatsen te gaan waar een auto/motor niet (makkelijk) tegenop komt (heuvels, water, enz).

Overigens vind ik de burgerauto's in JC2 echt 3x niks. Geen snelheid, offroad zijn ze vaak prut en de stunt jump kost naar mijn mening te veel tijd. Nee, doe mij maar een paar motoren, daar kan ik veel beter mee overweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

mja ik ben ze altijd veelste snel kwijt. zeker in een helicopter. gewoon andere helicopter neermaaien en weg wezen, en vaak als ik ze achterme aan wil hebben raak ik ze veelste snel kwijt:P
maare idd de burgerautos zijn wel beetje lame.
maja kan nie alles perfect doen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Dat tankje bij de radarstation boven op de berg is ossum :D lekker knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

zijn er 2 in de demo ;) en is erg geinig ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb de LE maar bij FRS gepreordered, nadat Sony de episodes van GTA IV heeft verzet. Ben zeer benieuwd naar de volledige game na de demo gespeeld te hebben. Leuke mix met de vrijheid en actie van GTA en de sfeer/omgeving van Far Cry.

Hopelijk valt hij vrijdag op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:03
mvz schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:16:
Dat tankje bij de radarstation boven op de berg is ossum :D lekker knallen.
Vind dat tankje aan de ene kant zwaar overpowered, het kanon schiet zo enorm snel dat ik binnen no time die hele basis aan puin geschoten heb. Aan de andere kant kan ie weer niet veel hebben want na wat geweervuur vliegt ie al snel in de fik. Heb ook al een paar keer lekgeschoten banden gehad, beetje vaag op een pantservoertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

CopyCatz schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:20:
[...]

Vind dat tankje aan de ene kant zwaar overpowered, het kanon schiet zo enorm snel dat ik binnen no time die hele basis aan puin geschoten heb. Aan de andere kant kan ie weer niet veel hebben want na wat geweervuur vliegt ie al snel in de fik. Heb ook al een paar keer lekgeschoten banden gehad, beetje vaag op een pantservoertuig.
Tracks op een tank kunnen wel degelijk kapot gaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:12:
[...]

Ah, dat deed ik verkeerd, ik ging ala GTA gewoon van ze wegracen, maar zolang je op de weg blijft bleven er nieuwe tegenstanders komen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

het is ook niet echt een tank.
het is een pantservoertuig met kanon en 50cal.
rijdt gewoon op banden en niet op tracks.
dus vandaar anders zou hij bijna niet kapot te krijgen zijn als het een echte tank was ;)
hoop de game vrijdag te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter

Hoef je geen 0.0 gevoel voor realisme voor te hebben hoor. Zoals bij de meeste games gaat het om het fun element. En of zo'n game dan realistisch is of niet, dat boeit verder niet.

Enne 34 lentes jong hier en voel me net een klein kind als ik Just Cause 2 speel. Waren zelfs de letterlijke woorden van mevrouw MRELynx vorige week. Boeie...ga jij maar weer lekker de Cosmopolitan lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Magic schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:06:
[...]

Ah, dat deed ik verkeerd, ik ging ala GTA gewoon van ze wegracen, maar zolang je op de weg blijft bleven er nieuwe tegenstanders komen.
Je bent een actieheld welke de meest stoere stunts doet als ochtendgymnastiek, bad guys vreet als ontbijt, het veroorzaken van explosies meer ziet als een levensstijl dan een baan, extreem flexibel bent in je doen en gaan... en je gaat rijden over een weg!?

Het gebruik van wegen is voor barbaren. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
Geweldig spel :D
Net het vliegveld ontdenkt, na de 'boeings' in elkaar te hebben geparkeerd de heli gejat, daarmee het olie platform aan gort geschoten.
Stukje verder helaas neergehaald door een AA missile, maar vond daar zowaar een nog betere heli met ook rockets ipv alleen de miniguns >:)
Daarmee de stad een stukje onveiliger gemaakt.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

LordMithril schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:34:
Geweldig spel :D
Net het vliegveld ontdenkt, na de 'boeings' in elkaar te hebben geparkeerd de heli gejat, daarmee het olie platform aan gort geschoten.
Stukje verder helaas neergehaald door een AA missile, maar vond daar zowaar een nog betere heli met ook rockets ipv alleen de miniguns >:)
Daarmee de stad een stukje onveiliger gemaakt.
Ah ja, de 474's ja. Briljante dingetjes :)

Spel is echt awesome :D Heb net nog even op een lange, rechte weg van motor naar motor lopen springen. Dat ziet er echt briljant uit. Wel raar dat de motoren in een rechte lijn blijven rijden als je er van af springt, maar /care.

De funfactor is echt abnormaal hoog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
men ook last op de pc van traag bewegen ?
als ik met mijn muis gewoon rond kijk dan zit er echt gewoon een vertraging in heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

issie al uit dan? mijn steam zegt dak nog moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
heb hem van mister reloaded gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Zijn er hier mensen die deel1 ook hebben gespeeld?
Heb me daar een enorm groot aantal uren mee vermaakt.

Is JC2 niet meer van hetzelfde, of heb je wel het idee een nieuw spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
tot nu toe heb ik gewoon het idee dat het een soort uitbreiding is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb deel 1 nooit gedaan, maar wat een fun. Ben de hele tijd aan het klooien en objecten aan elkaar aan het koppelen. Vliegtuig aan reclamebord enzovoort :P

En deze game heeft geen realisme nodig, dat het zo onrealistisch is, maakt het gewoon leuk! :)

Speel gewoon met toetsenbord en muis, maar als ik vlieg of rij, dan pak ik toch stiekem mijn x360 controler :P

[ Voor 18% gewijzigd door SideSwipe op 25-03-2010 08:45 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
SideSwipe schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:33:
Ik heb deel 1 nooit gedaan, maar wat een fun. Ben de hele tijd aan het klooien en objecten aan elkaar aan het koppelen. Vliegtuig aan reclamebord enzovoort :P

En deze game heeft geen realisme nodig, dat het zo onrealistisch is, maakt het gewoon leuk! :)

Speel gewoon met toetsenbord en muis, maar als ik vlieg of rij, dan pak ik toch stiekem mijn x360 controler :P
Ja het besturen van voertuigen is weer eens ruk met het toetsenbord en muis. Cheap ports ftw!

Die vertraging op de muis is meestal omdat het grafische te zwaar is. Heb ook wel een beetje het idee dat de engine niet helemaal optimaal is. Of ik moet alweer upgraden -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel! alleen na een aantal missies te hebben gespeeld. en een dag later de game opnieuw opgestart te hebben, waren er tot mijn verbazing helemaal geen Voetgangers, Autos, vissersbootjes meer, alle dorpjes uitgestorven etc. Alleen de panau politie bestaat nog.

Wie o wie heeft dit ook al meegemaakt ???
ben nu weer opnieuw begonnen en nu zijn alle elementen weer aanwezig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

illigale versie zeker ;)
maare net mail gehad morgen heb ik mn limited edition voor de xbox :D
ben dr blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:29
Oplossing indien je voetgangers, auto's e.d. mist zonder helemaal opnieuw te moeten beginnen:

- Start een Race
- Be-eindig deze vervolgens
- Daarna zal alles weer terug zijn. Na een race wordt de spelwereld opnieuw ingeladen.

Dit is een oplossing die door de ontwikkelaars van het spel als tijdelijke snelle oplossing gegeven wordt.
Hopelijk volgt er snel een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Darkwand3r3r schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:07:
Die vertraging op de muis is meestal omdat het grafische te zwaar is. Heb ook wel een beetje het idee dat de engine niet helemaal optimaal is. Of ik moet alweer upgraden -_-
De implementatie van V-Sync in dit spel is niet de beste. Zet die eens uit. Het spel draait dan echt een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
The Zep Man schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:17:
[...]
De implementatie van V-Sync in dit spel is niet de beste. Zet die eens uit. Het spel draait dan echt een stuk soepeler.
Die V-sync is idd crap.
maarja ff kijken hoe het met de muis gaat als ik hem wat lager zet dan. heb alles op very high staan dacht ik.

draai hem op een:

Q6600
HD4850
4gig ram
Win7 x64

dacht dat het geen probleem moest zijn om hem helemaal vol te draaien toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:59
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:39:
Geweldig spel! alleen na een aantal missies te hebben gespeeld. en een dag later de game opnieuw opgestart te hebben, waren er tot mijn verbazing helemaal geen Voetgangers, Autos, vissersbootjes meer, alle dorpjes uitgestorven etc. Alleen de panau politie bestaat nog.

Wie o wie heeft dit ook al meegemaakt ???
ben nu weer opnieuw begonnen en nu zijn alle elementen weer aanwezig :?
kijk eerst op het forum van justcause want daar staat inmiddels al een tijdelijke oplossing

start even een race als e met dit probleem zit en dan na de eerste checkpoint de race annuleren dan zullen alle personen opnieuw er weer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

syntesia schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:31:
draai hem op een:

Q6600
HD4850
4gig ram
Win7 x64

dacht dat het geen probleem moest zijn om hem helemaal vol te draaien toch ?
Ligt eraan op welke resolutie je het spel draait. Op 1920x1200 ga je zeker -niet- alles op high soepel krijgen met V-Sync aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
The Zep Man schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:54:
[...]
Ligt eraan op welke resolutie je het spel draait. Op 1920x1200 ga je zeker -niet- alles op high soepel krijgen met V-Sync aan.
Heb zel een GTX 275 met een I7 en krijg echt maar max 30 fps in de benchmark met alles op very high(1920x1080). Zal vanavond eens even zonder v-sync proberen en kijken of dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
The Zep Man schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:54:
[...]
ik draai hem 1680x1050 of 1920x1080(op tv)
alles op very high dan draait hij prima

heb ook al geprobeert met lagere settings trouwens maar die lag met muisbewegingen blijft gewoon.
toen maar een xbox controller ingeplugt en daarmee gaan spelen. maar dat werkt wel super !
niks lag ofzo. het speelt echt lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syntesia schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:02:
[...]

ik draai hem 1680x1050 of 1920x1080(op tv)
alles op very high dan draait hij prima

heb ook al geprobeert met lagere settings trouwens maar die lag met muisbewegingen blijft gewoon.
toen maar een xbox controller ingeplugt en daarmee gaan spelen. maar dat werkt wel super !
niks lag ofzo. het speelt echt lekker :D
V-Sync Uitzetten, had ook probelemen met de muis, maar draai nu alles op hoog zonder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
v-sync staat al uit. maar ik blijf gewoon met de xboxcontroller spelen denk ik.

vliegen enzo gaat daar een stuk fijner mee net zoals schieten enzo.
alleen beetje jammer van die enorme autolock XD die moet ik nog zien uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Echt een vette game. Ik zat die demo te spelen en ik was eigenlijk niet echt onder de indruk. Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik die demo iedere keer weer opnieuw aan het spelen was. 't is echt een ideale ik-wil-even-nochalant-gamen-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Weet iemand wat van de 100% Uncut Limited Edition ? In onderstaande video doet een gast uit Zwitserland een unboxing experience van JC2 en heeft een Limited Edition 100% uncut....Google levert me geen resultaten...

http://www.youtube.com/watch?v=uPXDGjQ02e8

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste