Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: de ene keer als ik in mijn chute hang en een auto grapple flipt mijn char uit zijn chute en gaat naar de auto toe, de andere keer blijf ik netjes in mijn chute en trekt hij me voorwaards. zelfde met boten? hoe kan ik dit sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
@ Joost B hierboven;
Volgens mij kun je dit niet echt sturen. Je moet gewoon heel erg opletten waar je richt met de muis voordat je die grapple weer gebruikt. Zodra je een auto pakt ga je met een rotgang omlaag, en bij de grond blijf boven en ga je vooruit. Het icoontje verandert van kleur in groen of rood in gevallen van auto's, maar blijft ie grijs dan ben je veilig.
Alhoewel het spel grafisch heel gelikt is, is het gewoon niet te ontkennen dat er aan de besturing nog veel schort! T'is gewoon buggy en werkt niet soepel en fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alhoewel het spel grafisch heel gelikt is, is het gewoon niet te ontkennen dat er aan de besturing nog veel schort! T'is gewoon buggy en werkt niet soepel en fijn.
Toch wel mee eens, heb na de eerste 2 missies al eigenlijk geen zin meer om verdere missies te doen, moet misschien ook nog ff wennen maar het voelt idd een beetje vreemd aan allemaal.

Wil eigenlijk alleen maar een beetje freeroamen maar je krijgt al gauw wat heat achter je aan, niet dat dit niet is af te schudden maar wil eigenlijk alleen maar even van de gfx genieten want die vindt ik dan wel weer mooi.

Moet het misschien ook nog wel ff tijd geven..

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 05-04-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightTwi schreef op maandag 05 april 2010 @ 04:20:
@ Joost B hierboven;
Volgens mij kun je dit niet echt sturen. Je moet gewoon heel erg opletten waar je richt met de muis voordat je die grapple weer gebruikt. Zodra je een auto pakt ga je met een rotgang omlaag, en bij de grond blijf boven en ga je vooruit. Het icoontje verandert van kleur in groen of rood in gevallen van auto's, maar blijft ie grijs dan ben je veilig.
ja, maar dat is dus het vage. soms schiet hij er dus niet naartoe, maar blijf ik in mijn chute hangen (en dan ben ik lekker achter een auto aan het toeren) ik heb als testcase nog even getest op een boot (aangezien ik dan niet per ongeluk de grond kan pakken) en het verschilt echt per keer.. gewoon vaag dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Sipio schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:59:
[...]

Toch wel mee eens, heb na de eerste 2 missies al eigenlijk geen zin meer om verdere missies te doen, moet misschien ook nog ff wennen maar het voelt idd een beetje vreemd aan allemaal.

Wil eigenlijk alleen maar een beetje freeroamen maar je krijgt al gauw wat heat achter je aan, niet dat dit niet is af te schudden maar wil eigenlijk alleen maar even van de gfx genieten want die vindt ik dan wel weer mooi.

Moet het misschien ook nog wel ff tijd geven..
Heat is heel eenvoudig om af te schudden, je moet gewoon even off-road gaan, dan ben je ze zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wil eigenlijk alleen maar een beetje freeroamen maar je krijgt al gauw wat heat achter je aan
Als je de vijanden met rust laat, laten ze jou toch ook met rust ? Ik kan in ieder geval door een drop heen lopen met overal vijanden zonder dat ze mij iets doen. Meestal om een plek op 100% te krijgen pak ik eerst alle dozen op zonder iets met de vijand te doen. En dan pas later dingen slopen zodat je daarna weg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Magic schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:55:

- vastmaken aan een auto, en dan een eindje gaan rijden.
- een stuk standbeeld meenemen met een heli, en dan op hem laten vallen.
- een vliegtuig op hem laten neerstoren.
- vastmaken aan een gasfles, en die wegschieten. Dit moet wel een paar keer voordat hij echt dood is.
Hoe doe je dat :X :?
Kan dit ook al in de demo (xbox 360)
Ik ga van de week dit spel origineel kopen

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
shameblaster schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:00:
[...]

Hoe doe je dat :X :?
Kan dit ook al in de demo (xbox 360)
Ik ga van de week dit spel origineel kopen
Normaal gebruik je de knop voor je haak om iets naar je toe te trekken oid. Als je die knop inhoud kan je 2 dingen aan elkaar verbinden, daar door kan je al die dingen doen. Dus druk de knop van je haak in, en hou em in. Dan schiet je de haak op iets dat je wil vast maken. Je laat de knop pas los als je bent op het punt waar je het voorwerp aan wilt vast maken. Dan heb je 2 dingen aan elkaar verbonden en kan je al die dingen doen.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 05-04-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Enne, ik krijg met vrijwel geen ene auto of helicopter die standbeelden om, kun je het maar met een bepaald aantal heli's doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar pak je wel de kop van het standbeeld? Lijkt mij (natuurkundig gezien) de beste plaats om te trekken.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

PilatuS schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:21:
[...]

Normaal gebruik je de knop voor je haak om iets naar je toe te trekken oid. Als je die knop inhoud kan je 2 dingen aan elkaar verbinden, daar door kan je al die dingen doen. Dus druk de knop van je haak in, en hou em in. Dan schiet je de haak op iets dat je wil vast maken. Je laat de knop pas los als je bent op het punt waar je het voorwerp aan wilt vast maken. Dan heb je 2 dingen aan elkaar verbonden en kan je al die dingen doen.
:o Thnx net even geprobeerd wel geinig ja

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:22

Bolletje

Moderator Harde Waren
natasdiamon schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:52:
Enne, ik krijg met vrijwel geen ene auto of helicopter die standbeelden om, kun je het maar met een bepaald aantal heli's doen?
Je moet de auto dan iets verder weg zetten en dan vastmaken. Dan lukt het wel.

Met die gewone Jeeps kan het gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Bolletje op 05-04-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolletje92 schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:42:
[...]

Je moet de auto dan iets verder weg zetten en dan vastmaken. Dan lukt het wel.

Met die gewone Jeeps kan het gewoon.
maar vaak helpt een aanloopje nemen met de auto al aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Maar hoezo verder weg zetten?
Imo helpt het idd als je snelheid hebt...

Buiten dat: C4 Ftw. Ik koop zelden iets, maar die C4 pakketjes zijn verdomd handig.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Omdat dan je touw langer is en dan kun je een langere aanloop nemen.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

TKing schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:09:
Dan zou ik wel eerst achteruit rijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Inderdaad ja, het staat er erg raar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik heb het spel sinds kort ook.

Het ziet er aardig goed uit. Echter heb ik het vermoede dat hij soms niet helemaal goed
met mijn video kaart overweg kan (of is het dan echt z'n zwaar spel dat de ATI HD 5870 hem soms met moeite kan trekken).

Heb nu al aardig wat basisen overgenomen. Het enige wat ik eigenlijk mis is een soort van stats dat je kan zien
wat je nog in een basis kan vinden (weapon parts, armor parts etc.) of dat je nog iets niet kapot hebt gemaakt. Misschien dat ik me het te gemakkelijk wil maken hoor?

Het vliegen gaat soms wel is lastig (zoals ik hier ook al wel heb gelezen), maar gaat me steeds beter af. Nu het jungle effect met de para. uit beter onder de knie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 20:50
Ik heb hem ook sinds het weekend.

Ik vind het idee heel vet, het eiland ziet er prachtig uit en je voelt je zo vrij als een vogeltje. Helikopters, vliegtuigen, off-road, bergen, stranden het maakt allemaal niet uit je kan overal heen en alles kan kapot.

Graphics en originele gameplay (wat vet bedacht zeg met die haak zeker de combi met de chute) maken veel goed, maar misschien ga ik me nog wel irriteren aan die besturing maar tot nu toe is het te overzien :)

Hier ga ik me voorlopig wel even mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:09:
is niet perse nodig. je touw rekt namelijk automatisch uit tot de max lengte. ik zet meestal mijn auto er naast, grapple en geef dan flink gas --> profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, de LE toch maar uitgepakt en een uurtje zitten spelen! Heel vermakelijke game, de demo heeft me toch besluiten de full te gaan spelen.
Stukken beter dan deel 1. Dat was op veel punten echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Spel afgelopen vrijdag gekocht, heerlijk spel. Kan er uren doelloos in ronddwalen :D
Enige minpuntje tot nu toe vind ik sommige races met vliegtuigen, de besturing van vliegtuigen is gewoon klote vind ik. Helikopters zijn wel makkelijk te besturen maar daarmee haal je die races niet (al geprobeerd, die zijn te traag).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
ijskonijn schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:57:
Spel afgelopen vrijdag gekocht, heerlijk spel. Kan er uren doelloos in ronddwalen :D
Enige minpuntje tot nu toe vind ik sommige races met vliegtuigen, de besturing van vliegtuigen is gewoon klote vind ik. Helikopters zijn wel makkelijk te besturen maar daarmee haal je die races niet (al geprobeerd, die zijn te traag).
je kunt met die pakketten je voertuigen updaten, dan zijn ze sneller en je krijgt zomaar guns erbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

De helikopter die je kan bestellen bij de black market is best sbnel. Paar updates erin en je kunt er keurig races mee winnen. Met vliegtuigen lukt 't mij in ieder geval niet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:43:
[...]

De helikopter die je kan bestellen bij de black market is best sbnel. Paar updates erin en je kunt er keurig races mee winnen. Met vliegtuigen lukt 't mij in ieder geval niet.
Dat kan natuurlijk ook; ik ga het straks eens op die manier proberen, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
Enige minpuntje tot nu toe vind ik sommige races met vliegtuigen, de besturing van vliegtuigen is gewoon klote vind ik.
Besturing is niet klote, dat is nou eenmaal de manier hoe je vliegtuigen bestuurt of vliegt. Een vliegtuig kan niet zomaar naar links of rechts zoals een auto of helicopter dat kan. Das dus, in tegenstelling tot veel andere dingen in deze game, wel weer realistisch. Ik denk dat de eerste de beste piloot er weinig problemen mee heeft, is gewoon een kwestie van gewenning.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:49:
[...]

Besturing is niet klote, dat is nou eenmaal de manier hoe je vliegtuigen bestuurt of vliegt. Een vliegtuig kan niet zomaar naar links of rechts zoals een auto of helicopter dat kan. Das dus, in tegenstelling tot veel andere dingen in deze game, wel weer realistisch. Ik denk dat de eerste de beste piloot er weinig problemen mee heeft, is gewoon een kwestie van gewenning.
Alleen een beetje jammer dat een super wendbaar stuntvliegtuig stuurt alsof het een vliegend blok beton is. De wendbaarheid is gewoon erg bagger. De vliegtuigen zijn ook veel minder wendbaar dan in het echt, dus wat dat betreft zal een echte piloot er net zo hard van balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik gok er ook op dat de maker ging voor fun in plaats van realisme ;)

Al klinkt dit wel héél erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:59:
[...]

Alleen een beetje jammer dat een super wendbaar stuntvliegtuig stuurt alsof het een vliegend blok beton is. De wendbaarheid is gewoon erg bagger. De vliegtuigen zijn ook veel minder wendbaar dan in het echt, dus wat dat betreft zal een echte piloot er net zo hard van balen.
Dat valt reuze mee. Het hangt sterk van de snelheid af waarmee je vliegt als je op hoge snelheid vliegt is je toestel een stuk minder wendbaar. Gewoon afremmen dan stuurt het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Seth_Chaos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:46:
[...]

Dat valt reuze mee. Het hangt sterk van de snelheid af waarmee je vliegt als je op hoge snelheid vliegt is je toestel een stuk minder wendbaar. Gewoon afremmen dan stuurt het een stuk beter.
In de open lucht heb ik er ook geen problemen mee, maar de Harbormaster Race bijvoorbeeld, moet je langs gebouwen en rakelings langs een brug door in een stad vliegen, nou dan gaat het bij mij dus grandioos mis :D

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 07-04-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:46:
[...]

Zelfs als ik de knop voor afremmen altijd in houd vliegt het nog slecht. Sommige races met vliegtuigen zijn gewoon erg moeilijk door de slechte besturing.

Ik vind dat de besturing van de vliegtuigen slecht is, heeft voor mij ook geen zin om er verder over te praten want ik blijf er toch bij. Auto's, prima. Motoren, prima. Heli's, prima. Vliegtuigen, :N

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 07-04-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
PilatuS schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:06:
[...]

Ik vind dat de besturing van de vliegtuigen slecht is, heeft voor mij ook geen zin om er verder over te praten want ik blijf er toch bij. Auto's, prima. Motoren, prima. Heli's, prima. Vliegtuigen, :N
helemaal mee eens. drama gewoon. daarom vroeg ik al eens of je een joystick kunt gebruiken in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Dat zou misschien wel kunnen met een programma dat je joystick ouput omzet in xbox360 controller output. Ik las een stukje terug over een emulator, misschien kan je dat proberen?

Wel leip, kom ik midden in de woestijn boven op een berg een gestrand schip tegen 8)7 mammoettanker ark van noah? :D

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:06:
[...]
Dat jij iets niet kan, wil nog niet zeggen dat de besturing slecht is. Ik speel ook veel COD MW2 en ik kan totaal niet overweg met een sniperrifle. Wil dat dan zeggen dat het gebruik van die game, of zelfs de hele game, slecht is omdat ik het niet kan ? Oefening baart kunst en het zou wat zijn in JC2 als de besturing van vliegtuigen net zo zou zijn als in de auto's. Effe de handrem aantrekken en je staat 180 graden omgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MRELynx schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:16:
[...]

Dat jij iets niet kan, wil nog niet zeggen dat de besturing slecht is. Ik speel ook veel COD MW2 en ik kan totaal niet overweg met een sniperrifle. Wil dat dan zeggen dat het gebruik van die game, of zelfs de hele game, slecht is omdat ik het niet kan ? Oefening baart kunst en het zou wat zijn in JC2 als de besturing van vliegtuigen net zo zou zijn als in de auto's. Effe de handrem aantrekken en je staat 180 graden omgedraaid...
Hij zegt ook "ik vind" ;)
Blijkbaar zijn PilatuS, leosand en ik slechte vliegtuigpiloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
[...]

vind de overeenkomst tussen een wapen en voertuig beetje te ver gaan....
tevens weet iedereen dat vliegtuig of heli geen handrem heeft 8)7
het gaat er meer om dat de heli besturen makkelijker gaat dan vliegtuig in deze game
terwijl de game juist niet realistisch is.
als je het vergelijkt met bv gta. in gta is vliegen in een heli en vliegtuig vrijwel het zelfde maar in deze game niet.
maar goed das mijn opvatting

en ja ben slechte vliegtuig piloot dan in deze game :+

[ Voor 3% gewijzigd door leosand op 07-04-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Moeilijk he, lezen ? Ik zeg dat ik vind dat het ruk is, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
ijskonijn schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:22:
[...]

Hij zegt ook "ik vind" ;)
Blijkbaar zijn PilatuS, leosand en ik slechte vliegtuigpiloten :+
Zet mij er maar bij hoor op dat lijstje. Ik zuig ook in het besturen van vliegtuigen. En ieder zijn mening. Maar ik vind het te kort door de bocht om zomaar te zeggen dat de besturing slecht is. En tuurlijk is een vliegtuig minder wendbaar al vraag ik me af hoe hij tot die vergelijking komt. Vast niet omdat hij in irl dagelijks vliegtuigen vliegt ;)

Maar dit wordt een welles nietes spelletje en daar hebben we allemaal geen zin in denk ik. Pilatus vindt het slecht, ik niet. Ieder zn mening.

Had ik al gezegd dat deze game vet is ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:38:
[...]

Moeilijk he, lezen ? Ik zeg dat ik vind dat het ruk is, klaar.
Pff klein kind...en omdat jij het zegt, is het natuurlijk zo en moet iedereen zich erbij neer leggen...Dream on....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MRELynx schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:44:
[...]

Pff klein kind...en omdat jij het zegt, is het natuurlijk zo en moet iedereen zich erbij neer leggen...Dream on....
Snap je het nou nog niet ?

Ik vind dat het slecht is. Dat is een mening en geen feit. Het is alleen voor mij een feit dat het slecht is. Door te zeggen 'ik vind' geef ik aan dat het een mening is. Dat geldt voor mij, maar verder hoeft dat voor niemand zo te zijn. Wat jij er van vind moet je zelf weten, daar heb ik het niet over.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 07-04-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke discussie weer. Zullen we het anders weer hebben over hoeveel plezier de game ons verder wel geeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:22:
Wat een heerlijke discussie weer. Zullen we het anders weer hebben over hoeveel plezier de game ons verder wel geeft? :)
ik ben voor!
vandaag even heel kort gespeelt, ben de ular misses aan het doen in mercenary modus. valt mij op dat de ular missies, mijn inziens, leuker en afwisselender zijn dan de andere twee. iemand eensgezind of juist een andere mening toegedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:48:
[...]

ik ben voor!
vandaag even heel kort gespeelt, ben de ular misses aan het doen in mercenary modus. valt mij op dat de ular missies, mijn inziens, leuker en afwisselender zijn dan de andere twee. iemand eensgezind of juist een andere mening toegedaan?
Mwah, mij maakt het niet zoveel uit, ik heb alleen braakneigingen als bolus santosi weer begint te praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Wtf ben ik lekker een raffinaderijtje aan't demolishen komen de versterkingen en worden per parachute gedropt !

(Gelukkig had ik een minigun :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hoe ver zijn jullie allemaal zo'n beetje in het spel en hoeveel tijd heeft dat gekost ? ik zit nu op 48% met 35 uur speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vreemd, maar ik heb toch wel moeite om genoeg ammo te houden. Ik moet heel vaak wapens oppakken als ik in een gevecht zit anders red ik het gewoon niet met ammo. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nu ik alle items van de black market heb, is het minder motiverend om verder te spelen en alles te slopen.
Zit daar nog een leuke factor aan, of kan ik voortaan het sloopwerk negeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:07:
Misschien vreemd, maar ik heb toch wel moeite om genoeg ammo te houden. Ik moet heel vaak wapens oppakken als ik in een gevecht zit anders red ik het gewoon niet met ammo. :o
In een flink gevecht klopt dat ook wel hoor. Vooral de SMG is erg snel leeg, helemaal als je met 2 van die dingen tegelijk aan het schieten bent. Dan moet je idd wel dingen gaan oppakken tijdens het vechten. Wat ik wel vond helpen is 1 SMG en 1 pistool, niet de revolver maar de desert eagle. Als je die 2 wapens samen gebruikt kom je een stuk verder met ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Verkennen :) de game begint me ook een beetje te vervelen, ik heb na ongeveer 10 uur speeltijd het meeste knalwerk wel gezien, nu eens wat lekkere stunts proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik ben de laatste dagen lekker van hot naar her aan het racen op een motor of een lekker snelle auto: heerlijk om door het verkeer heen te suizen op de landwegen :) met als doel elke keer wat anders, een on-ontdekt plaatsje, of een vliegveld om een lekkere jet te kunnen jatten (zo'n passenger-plane) :P

Maar wel echt wtf ik ging laatst op zo'n oil-rig af (links-midden in zee ongeveer?) maar binnen no-time had ik 3 (!) choppers en 2 boten bij me in de buurt. Ik jump net voor mn heli ontploft nog in het water en duik naar beneden, lekker veilig... maar jah wat dan? weg gaan ze niet, ook niet als je ver zwemt, dus maar weer boven water uit en geprobeerd de situatie te redden: mislukt :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:07:
headshots headshots headshots. ik loop vaak gewoon met een desert eagle rond en dan neem ik net wat meer tijd om met [c] in te zoomen en een headshotkill te plaatsten, scheelt enorm aan bullets.

btw, hiero 40.23% completed in 23 uur en 24 minuten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 02:53 . Reden: completed erin gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

JaWSnl schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:27:
Ik ben de laatste dagen lekker van hot naar her aan het racen op een motor of een lekker snelle auto: heerlijk om door het verkeer heen te suizen op de landwegen :) met als doel elke keer wat anders, een on-ontdekt plaatsje, of een vliegveld om een lekkere jet te kunnen jatten (zo'n passenger-plane) :P

Maar wel echt wtf ik ging laatst op zo'n oil-rig af (links-midden in zee ongeveer?) maar binnen no-time had ik 3 (!) choppers en 2 boten bij me in de buurt. Ik jump net voor mn heli ontploft nog in het water en duik naar beneden, lekker veilig... maar jah wat dan? weg gaan ze niet, ook niet als je ver zwemt, dus maar weer boven water uit en geprobeerd de situatie te redden: mislukt :P
Op 'n heli springen en hijacken en de rest afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt blij dat ik de game ben gaan spelen! Deel 1 vond ik zo enorm tegenvallen. Was je dood kwam nog die chopper achter je aan :/
Dit is echt een verademing, het save systeem irriteert me helemaal niet, auto's vind ik wel iets te arcade sturen maar ja dat hoort ook weer bij de game. :)

Ik merk wel dat ik steeds choppers op zoek, en gelukkig staan die echt bijna op elke straathoek :p
En de tijd gaat zo snel, kreeg net weer een melding dat er alweer 3 uren speeltijd op zaten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:43:
[...]

Gisteren geprobeerd met een level 3 helipkopter en bij de eerste poging de race moeiteloos gehaald d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, door jullie opmerkingen heb ik de demo nog maar een keer gedownload want in eerste instantie vond ik het niet zo veel. (Ik nam het te serieus denk ik 8)7 ) Daarna toch dit spel aangeschaft want ik hou hier wel van. Het is heerlijk gewoon. _/-\o_

En net als met GTA IV is het ontzettend leuk om die dingen te lezen die anderen meemaken in het spel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Ik zit alweer met een probleem in een missie mountain rescue
spoiler: title
als je de ninjas hebt verslagen moet je naar de auto waarin die vrouw zit die je moet redden(naam is me even ontschoten) je staat dan op het gebouw en onderaan zie je haar weg rijden in auto naar de onderzeeer, je springt er van af open je parachute....... maar :X kom steeds te laat...... gisteren was ik 1x dichtbij. ik ging naar die auto die onderaan staat spring er in reed naar haar toe... maar raakte de achterkant aan van de auto waar ze inzit en boem auto ontploft missie ten einde de b.. dood. 8)7 ik snap gewoon niet hoe je deze moet halen wat doe ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan je nadat je de singleplayer missie uit hebt gespeeld, in Mercanary mode nog steeds die Stronghold Takeovers doen?

Ik heb de game uitgespeeld, maar mis nog 1 van de strongholds. Je krijgt een trophy voor het overnemen van 9 strongholds en volgens de stats in-game heb ik er 8. Op de map zie ik echter geen icoontje meer voor zo'n takeover.
Het lijkt me ook niet dat ie nog moet unlocken, ik krijg die balkjes met hoeveel chaos je hebt gemaakt niet meer te zien namelijk.
Zie ik iets over het hoofd of ben ik screwed en moet ik nog een keer spelen (niet echt erg..) voor alle 9 strongholds?

oh en 62 uur, 51.34% en counting.. :D

Edit: ik heb ff gezocht en het schijnt een bug te zijn. Eerst ingame saven, en daarna de gamedata verwijderen schijnt een oplossing te zijn. Vanavond maar ff proberen.

[ Voor 25% gewijzigd door Meelobee op 08-04-2010 11:59 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
leosand schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:14:
Ik zit alweer met een probleem in een missie mountain rescue
als je de ninjas hebt verslagen moet je naar de auto waarin die vrouw zit die je moet redden(naam is me even ontschoten) je staat dan op het gebouw en onderaan zie je haar weg rijden in auto naar de onderzeeer, je springt er van af open je parachute....... maar :X kom steeds te laat...... gisteren was ik 1x dichtbij. ik ging naar die auto die onderaan staat spring er in reed naar haar toe... maar raakte de achterkant aan van de auto waar ze inzit en boem auto ontploft missie ten einde de b.. dood. 8)7 ik snap gewoon niet hoe je deze moet halen wat doe ik verkeerd
Ik was er de eerste keer meteen op tijd bij, leek me niet zo moeilijk. Je weet dat je de pook naar voren kunt duwen zodat je met de parachute sneller afdaalt? Ik was in no time in de buurt, dan kun je weer recht gaan vliegen en aanhaken op de auto. Dan is het standaard de bijrijder verwijderen en de auto kapen.

[ Voor 3% gewijzigd door CopyCatz op 08-04-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
CopyCatz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:06:
[...]

Ik was er de eerste keer meteen op tijd bij, leek me niet zo moeilijk. Je weet dat je de pook naar voren kunt duwen zodat je met de parachute sneller afdaalt? Ik was in no time in de buurt, dan kun je weer recht gaan vliegen en aanhaken op de auto. Dan is het standaard de bijrijder verwijderen en de auto kapen.
mmm ja ik weet het spel het btw op de pc.
maar miss is het met een pokje beter te sturen want ik ga gewoon te snel naar beneden denk ik dan of soms te langzaam maar we gaan gewoon proberen zag ook een filmpje van iemand die het via de heli deed vanavond maar weer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Hovercraft heeft trouwens enorme power. Plus het voordeel natuurlijk dat ie over land en water kan :D
Alleen wel jammer dat ie kleine stoeprandjes dan weer niet kan nemen.

Ben benieuwd hoeveel uur hier in gaat zitten voordat je alles op 100% hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

CopyCatz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:06:
[...]

Ik bestelde gewoon de motor bij de black market dealer. Dan race je zo naar die auto toe.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Willybubba schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:43:
[...]

Ik bestelde gewoon de motor bij de black market dealer. Dan race je zo naar die auto toe.
ja had de quad al geprobeerd maar die was te traag thanks zal de motor proberen 8)7 dat ik daar dan niet aan denk he..
maar stond je boven of beneden dat je dealer belt?

waar ik trouwens laatst achter kwam...
kom ik op dorp af met me gunship heli leg alles plat wat ik kan opblazen, dacht pak ff de kisten stap uit de heli en loop naar de kist toe draai me om..... stapt er net zon militair dude in mijn heli en begint ff te maaien... 8)7 :X
vink dan wel weer leuk geschreven in de game :)

[ Voor 29% gewijzigd door leosand op 08-04-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
leosand schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:29:
[...]

vink dan wel weer leuk geschreven in de game :)
Mwah, ik was eens bij een pompstation bezig, stond vanalles in de fik. Jeep met agenten komt aanrijden, ze stappen uit. Ik schiet die jeep in de fik, stap in mijn eigen auto en rij weg. De laatst overgebleven agent stapt weer in de brandende auto en rijdt achter me aan tot ie ontploft. Bug, maar wel grappig. Zelfbehoud is niet echt ingeprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gister een simpele manier gevonden om je stunt driver points snel omhoog te halen:

Ga naar een vliegveld met een auto en doublegrapple de auto aan een vliegtuig dat op gaat stijgen. Dan snel in de auto stappen en de punten stromen binnen, in 5 mins heb je 100+ punten.
En omdat je in de auto zit telt de afstand ook mee voor het aantal gereden kilometers in een auto :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:18:
Gister een simpele manier gevonden om je stunt driver points snel omhoog te halen:

Ga naar een vliegveld met een auto en doublegrapple de auto aan een vliegtuig dat op gaat stijgen. Dan snel in de auto stappen en de punten stromen binnen, in 5 mins heb je 100+ punten.
En omdat je in de auto zit telt de afstand ook mee voor het aantal gereden kilometers in een auto :D
roflol. ga ik vanavond gelijk proberen, puur voor de fun factor.
they see me rolin', they hatin' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:18:

Net gedaan maar bij mij kon het vliegtuig het gewicht niet houden en stortte neer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:07
Na al die positieve verhalen het spel toch ook maar besteld (voor 29e, valt wel mee toch?)... Ben benieuwd, ga er morgen maar eens goed voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:02:
[...]

Net gedaan maar bij mij kon het vliegtuig het gewicht niet houden en stortte neer. :D
Je moet eens voor de gein proberen een auto te hooken aan een vliegtuig en dan zelf het vliegtuig besturen. Mijn G9 eclipse werd door het geslinger van de meest basic wagen naar achter getrokken (in de lucht :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockmanz schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:16:
[...]

Je moet eens voor de gein proberen een auto te hooken aan een vliegtuig en dan zelf het vliegtuig besturen. Mijn G9 eclipse werd door het geslinger van de meest basic wagen naar achter getrokken (in de lucht :P)
Maar ook uiteindelijk neerstorten? Het is wel jammer als je een militaire basis op 100% hebt de vliegtuigen niet meer langsvliegen.

Iemand al op de Mile High Club geweest? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:02:
[...]

nou heb het net met die grote passagiers vliegtuigen geprobeerd met meerdere auto's maar lijntje knapt gewoon dus helaas werkt niet..... bij mij dan. ach ja reis dan maar mee op de rug van het toestel ook leuk :'(

raar het lijkt erop dat het ook aan type vliegtuig ligt, bij de militaire basis hoog in de bergen staat een 4 motorig toestel waar het wel lukte om te koppelen dan maar wou ff niet opstijgen :)
en miss tip voor die gene die vliegen lastig vind.
probeer eerst eens een groot vliegtuig. reis mee op de rug stap in de lucht maar in en vlieg zo krijg je de controls onder controle daarna ging vliegen bij mij super :)

[ Voor 32% gewijzigd door leosand op 08-04-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zo, heb net even een review geschreven over JC2. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Awesome op 09-04-2010 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
hyptonize schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:46:
Zo, heb net even een review geschreven over JC2. :)
huh?
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

leosand schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:58:
[...]

huh?
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.
Uh, het is gewoon een URL binnen tweakers? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 14:03

Saven

Administrator

ik mis de godmode cheat op de pc :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hyptonize schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:59:
[...]
Uh, het is gewoon een URL binnen tweakers? :?
Ik krijg precies het zelfde als ik op die link klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ben ik de enige die zo lui is dat ie zelfs voor korte stukjes zijn parachute en grapple hook gebruikt om te sling-shotten ipv te lopen :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

PilatuS schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:56:
[...]

Ik krijg precies het zelfde als ik op die link klik.
Werkt de link nu beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nope, precies het zelfde. Waarom heb ik ook echt geen idee van. Het is op zich gewoon een normale link.
Maks schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:01:
Ben ik de enige die zo lui is dat ie zelfs voor korte stukjes zijn parachute en grapple hook gebruikt om te sling-shotten ipv te lopen :9?
Doe ik ook vrijwel alleen maar. Gewoon lopen doe ik bijna nooit. Vooral in een basis constant van het ene naar het andere gebouw met de grapple hook. Als iets verder is dan 10 meter ga ik niet lopen :P

[ Voor 41% gewijzigd door PilatuS op 09-04-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

PilatuS schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:17:
[...]

Nope, precies het zelfde. Waarom heb ik ook echt geen idee van. Het is op zich gewoon een normale link.
Inderdaad, heel apart. Vooral omdat hij hier gewoon wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:18:
[...]

Inderdaad, heel apart. Vooral omdat hij hier gewoon wel werkt...
wel opgeslagen/gepubliceerd? ik kan hem namelijk handmatig niet vinden (zowel pc, xbox als ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:26:
[...]

wel opgeslagen/gepubliceerd? ik kan hem namelijk handmatig niet vinden (zowel pc, xbox als ps3)
8)7 8)7 8)7
Stond nog op preview modus. :+

Nu moet ie wel werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 14:03

Saven

Administrator

Maks schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:01:
jep :$

alleen jammer dat hij soms maar korte stukjes kan hooken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
voor mensen die problemen hebben met een missie dat je chemicalien snel terug moet brengen.
zelf 3x opnieuw het terugbrengen moeten doen omdat ik tijd gebrek had.

uiteindelijke oplossing was met een heli richting de drop plek gaan, (ik heb gemerkt dat je met een heli sneller kunt vliegen door ook dhift in te houden je gaat dan wel omhoog maar dat heb je zo ingehaald.)
spring uit de heli en duik naar beneden gebruik je para niet gewoon de grond grappelen dan kom je vreilig op de grond aan. zou je niet in het echt moeten proberen want dan zou je kapot vallen.

realism is such a drag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Laatst online: 01-03-2024
Weet iemand ook hoe je de DLC kan krijgen die er sinds gister is? Of word
deze automatisch gedownload/installed door steam?

In het spel zie ik hem namelijk ook al wel staan onder, downloaded content (of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Turbo_boy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:21:
Weet iemand ook hoe je de DLC kan krijgen die er sinds gister is? Of word
deze automatisch gedownload/installed door steam?

In het spel zie ik hem namelijk ook al wel staan onder, downloaded content (of zo)
Door em uit de store te downloaden. Roze ijscowagen met een catchy melodietje als toeter. ($25.000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
zou leuk zijn als die ook soldaten aantrekt.
stappeltje triggered explosives boven op.
staan er een hoop ventjes omheen, click BOOM.

spoiler:
ook grappig bij de missie 3 kings, gewoon die laasts gast me trigerd explosive van het dak geblazen.
alleen het filmpje daarna klopte niet echt. hij was in een keer weer boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel, een hele verbetering op deel 1 tot zover ik kan zien, maar dat was dan ook niet zo moeilijk. :P Jammer dat er geen optie is om de autoaim uit te zetten, ik snap het gebrek aan opties niet zo tegenwoordig. Alles moet denk ik zoveel mogelijk voorgekauwd worden omdat anders de hoofden van gebruikers exploderen, door overweldigende keuze's. ;)

Ik vind het jammer dat je nu niet meer een tracking houding kan aannemen, als ik naar boven druk in vrije val gaat hij naar beneden diven. Dat maakt het basejumpen een stuk minder leuk, tracking is een van de meest essentiele dingen met basejumpen, erg jammer.

Ik zat nog te twijfelen welke versie ik zou halen, maar ik ga denk ik voor de pc-versie. Want ik zag dat er al een modsite voor Just Cause 2 is, en dan nog uiteraard de betere graphics. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik ga de BOLO mod eens uitproberen vanavond lekker klooien met de hook als je meerdere ropes kunt gebruiken kijken of het lukt om een slinger van cops te maken tussen gebouwen. leuk als screenshot voor desktop achtergrond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

lekker npc's aan standbeelden grapplen en dan zien hoe ze proberen weg te rijden. >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een sandbox game. :9

GTA4 was mij net iets te realistisch gemaakt ten opzichte van de voorgaande delen, maar Saints Row 2 Co-op en dit spel heeft het weer goed gemaakt. :P

Ik ben gestart op hardcore, erg vermakelijk nu ik tactieken moet verzinnen met aanvallen. Bij deel 1 was het gewoon middenin rennen en er gewoon op los schieten, dat was echt mega saai.

Ik heb het idee dat ze veel aandacht hebben besteed aan de PC versie. Tenminste, op het interface en schieten na, dat zie je niet zoveel bij multiplatform games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Wil het spel bij jullie een beetje snel opstarten? Op m'n broertjes pc met dezelfde cpu en hoeveelheid geheugen gaat die loading indicator als een gek en start het in no time op. Bij mij draait die indicator erg langzaam en zit ik een seconde of 6 vast op het laadscherm..

Afbeeldingslocatie: http://i.imagehost.org/0734/slowspin.png

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Snel opstarten? Ik zit binnen 10 seconden ingame! Het spel laad echt razendsnel.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
jelbo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:06:
Wil het spel bij jullie een beetje snel opstarten? Op m'n broertjes pc met dezelfde cpu en hoeveelheid geheugen gaat die loading indicator als een gek en start het in no time op. Bij mij draait die indicator erg langzaam en zit ik een seconde of 6 vast op het laadscherm..

[afbeelding]
Ligt dat niet aan je virusscanner ? Ik had het vroeger ook wel eens bij COD2. Duurde en duurde maar totdat ik de cod2 map geexclude had om te laten scannen.

[ Voor 0% gewijzigd door MRE-Inc op 10-04-2010 16:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij laadt het spel ook supersnel, heb de stopwatch erbij gehouden: 4,68 seconden 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Zowwww ben ik er ff zat van.
baal nu ff enorm van dat autosave in een missie je moet hem doen....
kom weer niet door een missie.... maar deze is meer irri dan de andere ervoor
missie the red and blue one je moet dan 4 bommen ontschadelijk maken, bij 4e bom als je daar de bombspecialist neer schiet laat hij een aantal granaten vallen of door hem dood of tijd op, tis gewoon gruwelijk wou dat er een stop tijd cheat was.....

nou ik ben er ff klaar mee ik leg spel ff weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
leosand schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:52:
missie the red and blue one je moet dan 4 bommen ontschadelijk maken, bij 4e bom als je daar de bombspecialist neer schiet laat hij een aantal granaten vallen of door hem dood of tijd op, tis gewoon gruwelijk wou dat er een stop tijd cheat was.....

Die vond ik ook erg frusti, maar opeen gegeven moment ging ik erg strak met de parachute, had zelfs nog 1,5 minuut over ofzo. Wat pas echt irri is, de missie black gold. Daar blijkt dus een bug in te zitten waardoor je hem niet meer kunt finishen, alleen als je van een niet-autosave laadt. Daar heb ik dus geen zin meer in. Dus als je die booreiland missie krijgt kun je em beter in 1x halen, na 1 fail auto load = bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een lachen spel, ik moet erg vaak denken aan Mercenaries 1, ook lekker klooien met heli's en auto's. Net met moeite een buggy op de berg gezet, met het plan om er lekker vanaf te raggen. Maar ja, binnen de korste keren ging ik er met kurketrekkers af in m'n buggy, ik kwam dus niet echt ver. :P
Kan je niet voordat je een missie start gewoon saven? Ik heb zelf een hekel aan checkpoint saves, vooral wanneer die het spel opslaat op een rotplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Je hebt wel de mogelijkheid om zelf te saven gewoon. Maar jah dan moet je dat wel doen, en eigenlijk is het niet nodig omdat er toch wel wordt ge-autosaved.

Blijft een heerlijk spel :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024

Als je in het startmenu gaat kan je je huidige missie gewoon cancellen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Switch schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:51:
[...]

Als je in het startmenu gaat kan je je huidige missie gewoon cancellen geloof ik.
ja kon het toch niet laten.. ik wou eerst de moeilijkheid aanpassen maar eenmaal in game kan dat niet maar idd je kunt hem cancelen
thanks
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste