Maks schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:49:
Heeft het trouwens zin om die nederzettingen voor 100% over te nemen? (dus alle government dingen slopen en parts pakken). Want dat is echt een saai werkje en ik heb tot nu to alleen de party-luchtschip 100 procent

.
zin. zin... ligt eraan als je voor de 100% completion wil gaan (game completion that is) en daarbij heb je de parts natuurlijk nodig voor upgrades van wapens/voertuigen + levert het een goede smak geld op om evt dingen te bestellen.
Wat ik meestal doe is eerst boxjes hunten, en dan de boel platslopen (in settlements/villages) in basissen probeer ik altijd zo'n gunpoint los te maken en ga ik ermee aan de wandel (slopen en collecten tegelijk). maar het is dus, als je alleen wil sandboxen, niet nodig. Het is wel een snelle manier om chaos te creeeren zodat je de volgende missie in kan.
50%, 28 nogwat uur.
Ik bedacht me net dat 100% completion echt te

moeilijk is. ik bedoel er liggen in het hele landschap links en rechts wat parts verstop. Oke, die vind je wel met de radar (al zal het K werk zijn) maar die mobile radars, staan niet op de kaart, zijn niet vindbaar met je pakjesradar... je zal er nog maar net 1tje missen
Ik weet dat ik niet de tijd ervoor ga nemen om heel panau uit te kammen voor dat laatste mobile radar, standbeeld, pakketje. (ja, of juist wel, zul je net zien

)