Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y

4% complete, net een reisje gemaakt naar de hoofdstad, best groot. Aldaar lekker lopen raggen in een aantal bolides. En nu op excursie bij het vliegveld, even een jet gekaapt voor de terugreis. :+

Ook voor elkaar gekregen om met m'n ps3 controller te spelen met het motioninjoy programma. Belachelijk dat je het zo moet doen omdat Microsoft zonodig wilt dat je hun controller gebruikt, erg typerend. :( Ik moet zeggen dat ik er een stuk beter mee speel, dan met toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Echt prachtig spel. Zeker die grappling hook is echt lachen :9 Ga morgen eens proberen wat voertuigen aan elkaar te binden :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Ward Vr op 10-04-2010 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Heeft het trouwens zin om die nederzettingen voor 100% over te nemen? (dus alle government dingen slopen en parts pakken). Want dat is echt een saai werkje en ik heb tot nu to alleen de party-luchtschip 100 procent :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Maks schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:49:
Heeft het trouwens zin om die nederzettingen voor 100% over te nemen? (dus alle government dingen slopen en parts pakken). Want dat is echt een saai werkje en ik heb tot nu to alleen de party-luchtschip 100 procent :p.
Daar wordt je snel genoeg handig in hoor :) Gewoon met een attack chopper alles naar z'n grootje schieten en daarna op je gemakje de parts ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maks schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:49:
zin. zin... ligt eraan als je voor de 100% completion wil gaan (game completion that is) en daarbij heb je de parts natuurlijk nodig voor upgrades van wapens/voertuigen + levert het een goede smak geld op om evt dingen te bestellen.

Wat ik meestal doe is eerst boxjes hunten, en dan de boel platslopen (in settlements/villages) in basissen probeer ik altijd zo'n gunpoint los te maken en ga ik ermee aan de wandel (slopen en collecten tegelijk). maar het is dus, als je alleen wil sandboxen, niet nodig. Het is wel een snelle manier om chaos te creeeren zodat je de volgende missie in kan.

50%, 28 nogwat uur.

Ik bedacht me net dat 100% completion echt te 8)7 moeilijk is. ik bedoel er liggen in het hele landschap links en rechts wat parts verstop. Oke, die vind je wel met de radar (al zal het K werk zijn) maar die mobile radars, staan niet op de kaart, zijn niet vindbaar met je pakjesradar... je zal er nog maar net 1tje missen
Ik weet dat ik niet de tijd ervoor ga nemen om heel panau uit te kammen voor dat laatste mobile radar, standbeeld, pakketje. (ja, of juist wel, zul je net zien |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

alle skulls vinden vinnik ook beswel moeluk ;p

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:46:
Je kunt de eerste 2 missies niet aborten. Ze dienen als korte inleiding in de wereld. Daarna kun je gewoon freeroamen zoveel je wil. Die 2 missies duren niet erg lang, je bent er zo door
Mijn probleem met dit spel is dat ik tijdens de eerste missie dood ging doordat ik van een berg af viel. Daarna ging het spel gelijk in Freeroam modus. Kan nu met geen mogelijkheid de missies vinden?

In Freeroam modus heb ik maar een checkpoint en dat is irritant aangezien je er lang over doet om de andere kant van het eiland te bereiken. Ga je daar doet dan hup weer terug naar dat ene checkpoint. Kan me zo voorstellen dat na een paar missies uitgespeeld te hebben je meer checkpoints heb waar je naar terug kan keren?

Iemand?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
8 uur gespeeld en Fifa er weer in gestopt haha, het is toch net iets te repetitief en de AI (vooral van je vriendjes) is zo verschrikkelijk stom geprogrammeerd m.

Ze hebben namelijk checkpoints geprogrammeerd die jij triggert, dus soms als je net een metertje te ver loopt dan sprint je engineer in een keer honderd meter om doodgeschoten te worden, terwijl hij net zo goed even kon wachten of bij mij kon blijven :').

Dit, de slechte verhaal lijn en de eigenlijk gigantisch repetitieve gameplay (ach jee, zei ik dat nou twee keer? :') ) maken het niet echt een super spel. Heb me er 8 uur gigantisch mee vermaakt maar daarna werd het gewoon saai.

[ Voor 3% gewijzigd door Maks op 11-04-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Tekn0z schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:50:
[...]

Mijn probleem met dit spel is dat ik tijdens de eerste missie dood ging doordat ik van een berg af viel. Daarna ging het spel gelijk in Freeroam modus. Kan nu met geen mogelijkheid de missies vinden?

In Freeroam modus heb ik maar een checkpoint en dat is irritant aangezien je er lang over doet om de andere kant van het eiland te bereiken. Ga je daar doet dan hup weer terug naar dat ene checkpoint. Kan me zo voorstellen dat na een paar missies uitgespeeld te hebben je meer checkpoints heb waar je naar terug kan keren?

Iemand?
Ach, je bent net begonnen, dus je kunt toch wel overnieuw beginnen?

EDIT: Argh, ik ben nu bezig met die missie dat je Sheldon moet beschermen. Sta ik lekker te sprayen met mijn machinegeweer, loopt die gozer vrolijk door mijn line of fire heen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Krentenbol op 11-04-2010 11:44 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
TKing schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:19:
[...]

Ach, je bent net begonnen, dus je kunt toch wel overnieuw beginnen?

EDIT: Argh, ik ben nu bezig met die missie dat je Sheldon moet beschermen. Sta ik lekker te sprayen met mijn machinegeweer, loopt die gozer vrolijk door mijn line of fire heen |:(
Heb er al ruim 8 uur freeroamen opzitten, dus niet zo'n zin om dat alles weer opnieuw te doen :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
Tekn0z schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:50:
[...]

Iemand?
je kunt je black market dude voor een extractie vragen naar ander settlement.. moet je wel ontdenkt hebben. en je hebt geen knipperend icoon op je map staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik heb hem ook maar eens ingeinstalleerd , en wat is het toch een heerlijk spel.

Volgens mij kan ik me wel een tijdje amuseren in deze speeltuin. Daarnaast ziet het er ook nog eens schitterend uit.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teehee, weer eens iets leuks geprobeert. ben naar dat vliegveld rechtsboven op de map gegaan.
Daar spawnen namelijk de eclipse en zo'n kleiner straaljagertje.

ben dus met die kleine naar de runway gegaan, aan de eclipse (die ik wat naar voren had geparkeerd) gegrappeld (en dat was nog best moeilijk omdat de eclipse vaak "scheef" grappeld) en daarna opgestegen. Gevlogen met een vliegtuig op sleeptouw. Kwa besturing echt niet te doen maar damn dat was lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Veel fun inderdaad. Stunten met auto's die van een berg afrijden, lekkere heli's en vliegtuigen. Net op het hoogste punt geweest (achievement).

Nadelen vind ik de checkpoints, hadden wat vaker mogen voorkomen. En ik zou graag snel van locatie naar locatie willen hoppen, het duurt best lang eer je ergens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En ik zou graag snel van locatie naar locatie willen hoppen, het duurt best lang eer je ergens bent.
Dat kan dus met extraction. Gewoon die blackmarket guy oproepen en extraction kiezen. Vaak kan je niet direct naar waar je zijn wilt, maar dan kies je gewoon een locatie er vlak bij. Kost verder ook niets en je kan het onbeperkt doen. Als ik naar een andere kant van de map moet ga ik echt niet 5 min vliegen om er te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PilatuS schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:37:
[...]

Dat kan dus met extraction. Gewoon die blackmarket guy oproepen en extraction kiezen. Vaak kan je niet direct naar waar je zijn wilt, maar dan kies je gewoon een locatie er vlak bij. Kost verder ook niets en je kan het onbeperkt doen. Als ik naar een andere kant van de map moet ga ik echt niet 5 min vliegen om er te komen.
Ai ai, thanks. Scheelt een boel! Had toch even beter moeten luisteren/lezen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik zit nu ook al een hele tijd te spelen en heb rond de 170 van de 2300 pakjes gevonden.

Wat ik me afvraag: is er een mogelijkheid om ze allemaal te zien? In de kleine villages heb je rap 100% maar in die grote steden, jongens, daar ben je uren bezig...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Hmm heb er zitten naar zoeken maar waar vind je dit terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ward Vr schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:33:
[...]

Hmm heb er zitten naar zoeken maar waar vind je dit terug ?
F1 > Database > Statistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik weet niet of ik wel voor de 100% ga, tenzij er een echt goede reward aan vast zit, en dan heb ik het niet over een achievement.

Als ik het verhaal heb uitgespeeld ga ik mij eens verdiepen in de mod structuur, tot zover ik kan zien vormt het spel een goede basis om mods op te bouwen. Helemaal gezien het feit dat de meeste mods in een modfolder worden geinstalleerd en er dus geen bestanden overschreven worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Maks schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:01:
Ben ik de enige die zo lui is dat ie zelfs voor korte stukjes zijn parachute en grapple hook gebruikt om te sling-shotten ipv te lopen :9?
Nee je bent niet de enige :9 Vooral in een bos zonder andere voertuigen gebruik ik het.
Duurde wel even tot ik de techniek onder de knie had
Zie http://www.youtube.com/wa...xLEBf9Ou4&feature=related voor degene die willen leren :P
@hypnotize: thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihi, na wat gedoe eindelijk twee 747's aan elkaar gegrappeld (de voorste ai, ik de achterste) nou dat vliegen ging op een gegeven moment zodanig slecht dat we vanaf panau int airport gecrashed zijn in the mile high club...

31 uur erin zitten en nu pas echt alle fun aan het ontdekken ^_^

iemand nog leuke grapple suggesties oid?

ben ook al bezig geweest van alles + nogwat vanaf de mile high club rijden. even met een choppertje er neer zetten en dan van de rand karren of indien geen wielen aanwezig, auto eraan vast maken, die er vanaf rijden en dan snel wisselen naar het eigelijke voertuig. Zo heb ik ook die boot op het randje besteld, vastgegrappeld aan een auto, die van de rand gereden, overgestapt in de boot, grapple losgemaakt en vertikaal in het water geland, vervolgens surfaced dat ding gewoon en kon ik verder varen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Een boot aan een vliegtuig grapplen is altijd leuk :)

Gister een paar uur opzoek geweest naar de Vanderbilt Leisureliner, blijkbaar rijdt er maar 1 van deze random rond op de map. Het was het laatste voertuig dat ik nog nodig had voor de trophy (Trying Anything Once, Drive all 104 vehicles) Na een paar uur zoeken was ik het zat, maar toen bedacht ik me ineens dat er van de week een DLC voertuig is uitgekomen. Dus spel gestopt, DLC gedownload en spel weer opgestart. De auto besteld bij de blackmarket en ja! de DLC auto telt als unique vehicle en telt dus mee voor het totaal. *O*

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Na de demo vorige keer een keer of 15 gespeeld te hebben heb ik het spel gisteren ook aangeschaft, de PS3 versie. Zeer vermakelijk. Wel een groot eiland alleen, ik moet nog even op zoek naar de wat snellere transportmethoden. En ik moet leren vliegen en schieten tegelijk, ik crash die helicopters nogal vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel een groot eiland alleen, ik moet nog even op zoek naar de wat snellere transportmethoden. En ik moet leren vliegen en schieten tegelijk, ik crash die helicopters nogal vaak :P
Als je echt ver moet kan je het beste voor een extraction gaan. Zelfs met een snel vliegtuig kan je soms wel 5 min bezig zijn voordat je ergens bent.

Wat ik goed vind werken is als je met een heli andere heli's moet neer schieten, is zodra ze dichtbij zijn het vuur openen en maximaal omhoog vliegen tegelijk. Op die manier vliegen alle kogels van de vijandelijke heli onder je door. Heb daarmee wel eens 7 heli's neer geschoten zonder zelf dood te gaan.

De beturing zal verder vast wel even wennen zijn. Speel zelf op de PC en vind de heli's goed vliegen, maar dat kan op de PS3 wel eens anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
PilatuS schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

Als je echt ver moet kan je het beste voor een extraction gaan. Zelfs met een snel vliegtuig kan je soms wel 5 min bezig zijn voordat je ergens bent.
*knip*
let wel. je moet voor extraction de plek/settlement al wel ontdekt hebben.
zo heb ik laatst me toets maar ff vast gezet toen ik aan het vliegen was met heli ;) het duurde me te lang ff koffie wezen halen :X was onderweg naar de gestrande walvis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:07:
[...]

De beturing zal verder vast wel even wennen zijn. Speel zelf op de PC en vind de heli's goed vliegen, maar dat kan op de PS3 wel eens anders zijn.
Ik vind ze vooral erg traag draaien. Zit me de tering te "muizen" + A of D knop in te drukken en dan nog draait de heli heel traag richting doel. Maar goed, het blijft een mooie manier om een basis in puin te schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Dan moet je die chopper met twee machinegeweren pakken. Die draait een stuk sneller dan die chopper met missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
TKing schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:08:
Dan moet je die chopper met twee machinegeweren pakken. Die draait een stuk sneller dan die chopper met missiles.
eum ik draai gewoon met de muis. en wat je ook kunt doen is bij je black market dude ff een update doen op je chopper dan vliegt draaid ie sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
leosand schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:07:
[...]

let wel. je moet voor extraction de plek/settlement al wel ontdekt hebben.
zo heb ik laatst me toets maar ff vast gezet toen ik aan het vliegen was met heli ;) het duurde me te lang ff koffie wezen halen :X was onderweg naar de gestrande walvis
laat een vehicle droppen? :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verderf schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:19:
[...]

laat een vehicle droppen? :P
terwijl ik vlieg?
van ene uiterste puntje naar andere uitterste punt..
maar goed heb een ander probleem in missie black gold.
spoiler: title
je moet een oil rig kapot schieten maar haal maar 3 kwart. heb in een eerder stadium de oil rig al ff bestookt van wege de sam site erop... zelfs als ik alle boxen colect en ik zo dat ding op 100% te hebben haal ik de missie niet.. en heb het besproeid met raketen en kogels 8)7 |:( bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
leosand schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:30:
[...]

terwijl ik vlieg?
van ene uiterste puntje naar andere uitterste punt..
maar goed heb een ander probleem in missie black gold.
spoiler: title
je moet een oil rig kapot schieten maar haal maar 3 kwart. heb in een eerder stadium de oil rig al ff bestookt van wege de sam site erop... zelfs als ik alle boxen colect en ik zo dat ding op 100% te hebben haal ik de missie niet.. en heb het besproeid met raketen en kogels 8)7 |:( bug?
Ik heb ook problemen gehad met die missie. Het gaat fout als je voor de 2e keer bij die rig komt. Als je eerst bijvoorbeeld dat ding voor 25% gesloopt hebt en je komt later terug, moet je dus nog 75%. Maar wat er dan fout gaat is dat ie die 25% verkeerd rekent. Ook al verzamel en sloop je alles zal ie op 75% blijven zijn, die 25% pakt ie niet goed mee. Ik heb er ook enorm veel kogels en raketten op afgevuurd maar het heeft geen zin. Heb het toen opgelost door de hele missie opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik kan geen agency missies meer unlocken met chaos, de laatste die ik open heb staan is dat ik
spoiler:
Jade Tan moet redden
, als ik deze gehaald heb is het spel dan over? of kan ik daarna nog rustig alle faction missies doen en/of rondklooien met de grappling hook.

[ Voor 8% gewijzigd door Horizons op 12-04-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
PilatuS schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:36:
[...]

Ik heb ook problemen gehad met die missie. Het gaat fout als je voor de 2e keer bij die rig komt. Als je eerst bijvoorbeeld dat ding voor 25% gesloopt hebt en je komt later terug, moet je dus nog 75%. Maar wat er dan fout gaat is dat ie die 25% verkeerd rekent. Ook al verzamel en sloop je alles zal ie op 75% blijven zijn, die 25% pakt ie niet goed mee. Ik heb er ook enorm veel kogels en raketten op afgevuurd maar het heeft geen zin. Heb het toen opgelost door de hele missie opnieuw te doen.
eum dat heb ik ook al gedaan en zelfs een keer dat ik pas vuurde als ik in de buurt was.
maar zou het ook nog te maken kunnen hebben hoe je het doet met heli of vliegtuig?
|:(
owwww btw check die planes dan in die hangar _/-\o_ :9~

[ Voor 3% gewijzigd door leosand op 12-04-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horizons schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:37:
ik kan geen agency missies meer unlocken met chaos, de laatste die ik open heb staan is dat ik
spoiler:
Jade Tan moet redden
, als ik deze gehaald heb is het spel dan over? of kan ik daarna nog rustig alle faction missies doen en/of rondklooien met de grappling hook.
nee, is niet de laatste. soms moet je eerst een stronghold takeover doen voordat je de volgende agency missie krijgt.

edit: en als het spel echt klaar is, dan ga je automatisch over in mercenary mode, dus mag je gewoon lekker blijven freeroamen om tot 100% completion te komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
leosand schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:11:
[...]

eum dat heb ik ook al gedaan en zelfs een keer dat ik pas vuurde als ik in de buurt was.
maar zou het ook nog te maken kunnen hebben hoe je het doet met heli of vliegtuig?
|:(
owwww btw check die planes dan in die hangar _/-\o_ :9~
Je kan de missie gewoon stoppen in het menu, en dan weer opnieuw aannemen. De rig is dan weer compleet en hij is weer te doen. Die planes daar zijn wel heftig ja maar veel te snel om mee op een boortoren te schieten :)

Trouwens aan de onderkant van de map in het midden op een eiland staat wat windmolens in het water. Ik heb al wel aan een wiek gehangen, lijkt grappig als je rond gaat. Kan er helaas niet veel andere dingen aanhangen want er komt niks in de buurt langs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
CopyCatz schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:42:
[...]

Je kan de missie gewoon stoppen in het menu, en dan weer opnieuw aannemen. De rig is dan weer compleet en hij is weer te doen. Die planes daar zijn wel heftig ja maar veel te snel om mee op een boortoren te schieten :)

Trouwens aan de onderkant van de map in het midden op een eiland staat wat windmolens in het water. Ik heb al wel aan een wiek gehangen, lijkt grappig als je rond gaat. Kan er helaas niet veel andere dingen aanhangen want er komt niks in de buurt langs...
:) ja leuke dingen maar had reeds opnieuw gestart maar weer zelfde
zal het morgen eum vanavond weer eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
Pfff gister eindelijker de Stunt Flyer - Fly an airplane close to the ground for 30 seconds - Achievement gehaald. Filmpje op youtube liet zien dat je dat op een of ander gedeelte op het eiland moest doen, maar daar waren te veel bomen waar je tegenaan kunt vliegen, dus maar naar het woestijn gedeelte gegaan. Daar lukte het uiteindelijk wel na vele pogingen. Wat is dat een klote achievement zeg. Iets hoger dan 30m vliegen en je kunt weer opnieuw beginnen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren de Agency missions allemaal gehaald, dus het spel heb ik nu eigenlijk al "uitgespeeld". Gelukkig kun je erna nog free-roamen zodat je nog alles kunt halen, ik zit nu pas op ongeveer 30%, dus nog genoeg te doen.

Ik vond het trouwens vreemd dat er zo weinig missies waren voor de Roaches, wat blijkt?
Ik heb gewoon maar 1 Stronghold Takeover gedaan voor de Roaches, dat blauwe Stronghold Takeover-icoon van hun zag ik gewoon niet omdat het bijna dezelfde kleur heeft als het water op de kaart van Panau 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door ijskonijn op 13-04-2010 11:19 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MRELynx schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:25:
Pfff gister eindelijker de Stunt Flyer - Fly an airplane close to the ground for 30 seconds - Achievement gehaald. Filmpje op youtube liet zien dat je dat op een of ander gedeelte op het eiland moest doen, maar daar waren te veel bomen waar je tegenaan kunt vliegen, dus maar naar het woestijn gedeelte gegaan. Daar lukte het uiteindelijk wel na vele pogingen. Wat is dat een klote achievement zeg. Iets hoger dan 30m vliegen en je kunt weer opnieuw beginnen.
Die is veel simpeler te halen door met dat kleine vliegtuigje langs de stranden te vliegen. Ik had em meteen de eerste keer toen ik een vliegtuig tot mn beschikking had. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Meelobee schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:37:
[...]

Die is veel simpeler te halen door met dat kleine vliegtuigje langs de stranden te vliegen. Ik had em meteen de eerste keer toen ik een vliegtuig tot mn beschikking had. :)
Daar kwam ik later die avond ook achter. Volgens mij is het een soort bug ofzo. Ik dacht ik vlieg laag over het water....Die timer van 5 seconden stunt flyer, 10 seconden stunt flyer etc kwam niet, dus dacht dat het boven water niet zou werken om lager dan 30m te vliegen. Later wilde ik met een harrier (leopold) een boot laten zinken door erg laag over het water te vliegen, komt die stunt flyer timer ineens wel, maar toen had ik die achievement al.

Hetzelfde geld voor die Bridge limbo achievement. Die werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Ik had nog nooit onder een brug door gevlogen. De eerste 6 bruggen ging goed, toen naar een ander deel van de kaart gevlogen op zoek naar bruggen. Kom ik een brug tegen waarvan ik zeker weet dat ik daar nog nooit onder door was gevlogen en dat zou dus bridge limbo 7 moeten worden, blijft die teller op 6 staan. 8)7

Edit: gevonden..... http://www.trueachievemen....aspx?achievementid=42749

Klopt dus dat het niet helemaal lekker loopt die bridge limbo....

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 13-04-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ja die low flyer lijkt niet te werken boven open water, je moet blijkbaar boven land vliegen. De lastigste trophy tot nu toe vondt ik 50 kills zonder geraakt te worden. Die heb ik meerdere keren geprobeerd en telkens bij ongeveer 45 kills werd ik geraakt. Heb em uiteindelijk gehaald op een moment dat ik er niet speciaal voor bezig was. Nu alleen nog uitspelen op hoogste niveau en de challenges en faction missions afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
CopyCatz schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:42:
[...]

hey werkte nu idd wel weer en had nog een bug bij een take over missie ik ging nadat de tech dude ging sleutelen in de heli zitten om te sproeien maar de attack heli komt dan niet..

@warfare. zorg maar voor heat 1 er komt een heli. grabble hook na de heli, gooi ze er uit vlieg na een stad en just spaai them all }) chaos creator

[ Voor 9% gewijzigd door leosand op 14-04-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
vraagje. Na de eerste standaard missies heb ik besloten eerst maar eens de Ular boys te helpen. Na de powerplant en pipelines zie ik geen missies meer en heb amper ammo. Hoe kom ik nu verder? Gewoon de wijde wereld intrekken, of zijn er nog mogelijkheden om wat verder in het verhaal te komen?
Hoe kan je makkelijk Chaos veroorzaken?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Door in dorpen en steden (dorpen zijn makkelijker) gebouwen of apparaten te slopen met een witte ster erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36
Hoe komen jullie goed aan ammo? Ik heb altijd ammo tekort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Of auto's carjacken en er dusdanig mee te gaan raggen dat ze ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Tromp.et schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:12:
Altijd als ik iemand dood maak loop ik even over z'n lijk heen. Ook sloop ik gebouwen/objecten zo min mogelijk met mijn guns, maar liever door er tegenaan te rijden of een granaatje naar te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
of je black market dude ff bellen
kun je meteen je wapens ook updaten
ff dropen en gaan....
creating chaos >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

leosand schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:49:
[...]

of je black market dude ff bellen
kun je meteen je wapens ook updaten
ff dropen en gaan....
creating chaos >:)
Maar je geld gaat er wel snel doorheen zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hoe kun je een stad 100% kapot maken dan? Ik kan niet op 100% komen of weet geen dingen meer kapot te maken om het helemaal tot 100% te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Metalbuster schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:54:
Hoe kun je een stad 100% kapot maken dan? Ik kan niet op 100% komen of weet geen dingen meer kapot te maken om het helemaal tot 100% te krijgen.
je moet de boxes ook ophalen dan krijg je hem 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Zojuist alle missies uitgespeeld, 28,58% completion in 20,xx uur op Experienced, was best wel snel gedaan :/
Maar een vet spel toch, prachtige combinatie van Far Cry/GTA/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Even 2 kleine vragen:

1. Hoe komen jullie aan die % van hoever je bent (zie ik nergens ingame stats ook op hun site niet)

2. Triggered explosives hoe laat je die nou ontploffen (dit is mij volgens mij ontgaan, ook zie ik het nergens terug in me controler key's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Als je je spel gesaved hebt kun je dat de keer erop zien bij het laden :) Triggered explosives kun je laten ontploffen door je rechtermuisknop (vuurknop) ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe het lekker rustig aan, ik reserveer een hoop tijd om wat aan te klooien. Gisteren de hete luchtballon gevonden, daar moest ik natuurlijk even meespelen. Het opstijgen duurt zo lang dat ik een heli erbovenop had geparkeerd en de ballon daar aan vast had geknoopt. Erg handig om de ballon snel naar boven te krijgen, het was een hele klus om in de lucht in het mandje te komen. :P
Veel headshots maken, ik vind die ammo management best leuk. Ik heb ook niets te klagen over de prijzen van de blackmarket, ik bestel soms wat wapens die ik al flink geupgrade heb, die krijg je dan met extra ammo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
leosand schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:02:
[...]

je moet de boxes ook ophalen dan krijg je hem 100%
Boxes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Die kistjes met weaponparts, carparts en armourparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:09:
Die kistjes met weaponparts, carparts en armourparts.
en cash-boxes natuurlijk ;). Dat zijn die dingen die naast je kaart op de radar worden weergegeven (proximity meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
Waar kan je missies vinden? Ben net begonnen, maar enige wat ik tegen kom is domme races. Die vind ik niet boeiend. Choas creëren is dan wel leuk, maar als je dood gaat moet alles weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Open je map en kijk rond of je gekleurde sterren ziet. Dat zijn missies. Als die niet beschikbaar zijn moet je eerst meer chaos creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je kan ook bij de map zien hoe het zit met missies. Rechts onder in staan dingen zoals hoeveel chaos je nog moet veroorzaken tot de volgende agency of fraction missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

even een poll, misschien ook idee voor topicstart, o.i.d?

Poll: Welke faction is jou favoriet?
The Roaches
The Ular Boys
The Reapers
Allemaal het zelfde voor mij
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=354913&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Ga jij voor de 100%?
Zeker
Eens kijken of dat gaat lukken
Nee dat gaat saai worden
Nee dat lukt nooit
Heb al 100%
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=354912&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 3% gewijzigd door CorVus op 15-04-2010 09:52 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Poll ingevuld. Ik ga zeker voor de 100% al gaat dat moeilijk worden. Gisteravond een stonghold takeover gedaan om de haven van Panau te veroveren. Meteen daarna het Haven district van de hoofdstad 100% gezet. Maar das echt lastig. Zijn veel watertorens daar die op daken staan. Sommige zijn gewoon makkelijk over het hoofd te zien, ook met een helicopter. Uiteindelijk toch gelukt. Was 2:30 uur dat ik naar bed ging :D

Zit nu op 39 uur speeltijd en denk op iets van 20%. Ik speel het lekker rustig. De ene dag wat freeroamen, de andere dag wat Microsoft Achievements halen en de volgende dag een stronghold takeover of wat faction items zoeken en vinden. Ik heb geen haast met dit spel. Dus in dat opzicht valt het saai worden voor mij wel mee. Je moet idd niet 4 uur achter elkaar alleen maar stonghold takeovers doen of chaos creeren. Beetje afwisseling het je hebt maanden plezier van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

100% gaat moeilijk worden, je mist zo snel een box die niet in een dorpje staat, of een mobile sam site die helemaal niet aangegeven wordt op de map. (ik heb er 2 gevonden in 78 uur speeltijd..)
Daarnaast is het qua trophies gelukkig niet nodig om 100% te halen, 75% is genoeg (en daar doe je ook al erg lang over om dat te halen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Die SAM sites staan ook vaak bij militaire basissen, maar tellen niet mee voor de completion van een basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik had gister een kleine nederzetting in de bergen, waar ik twee pakjes had gepakt en al op 66% stond. Andere was gewoon niet te vinden..waren ook geen dingen om op te blazen verder? Soms lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ik ga dan meestal beetje rondgrapplen met mijn enterhaak en zo zoek ik de kistjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

100% gaat echt heel lastig worden. En structureel alle villages e.d. aanpakken lijkt me ook erg saai worden. Heb besloten om eerst maar alle vliegvelden te veroveren, dan de havens, vervolgens de basissen, ik denk dat ik daarna wel klaar ben met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
100% ga ik ook zeker niet doen. Denk dat ik het bij 80% wel gezien heb, als ik dan weer eens wil spelen begin ik wel opnieuw. Echt geen in om uren bezig te zijn om een paar doosjes te vinden, of om alle SAM's te vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk is anders, gisteren geprobeerd om de financiele district van de hoofdstad op 100% te krijgen, ik zit nu op 98%. Dus ik moet alles afzoeken naar iets wat ik kan slopen of kan oppakken. En dan heb je nog pakketjes die verstopt zijn in het midden van nergens. Ik pak ze nu vooral om dingen up te graden, en ik blijf het vreemd vinden dat die geld pakketjes maar 2500 geven.

Ik wil wel alle standbeelden mollen, daar worden de fracties sterker van. Ik hoor en zie nu steeds vaker gevechten, en als ik aangevallen word dan is er een grote kans dat er hulp komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ja die gevechten zijn soms echt grappig :P Passeer je ergens en zijn er faction members de 'politie' overhoop aan het schieten.

Om een basis tot aan 100% te krijgen vind ik het het gemakkelijkst om een chopper te gebruiken, ofwel een mounted gun te halen en daarmee rond te lopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een modje dat ze op een gegeven moment heli's tot hun beschikking hebben. :9

Ja, of anders granaatjes, die vind ik meestal toch genoeg. Dat is een van de wapens die ik volledig wil upgraden, dan kan ik ze een stuk beter opsparen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ik heb 'al' (die die op mijn weg lagen) mijn weapon points in de sniper gestoken,
kon je bij die missies waar je die
spoiler:
colonels/mercenarie moet uitmoorden, dikwijls met 1 headshot hem al doodkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

Ward Vr schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:47:
Ik heb 'al' (die die op mijn weg lagen) mijn weapon points in de sniper gestoken,
kon je bij die missies waar je die colonels/mercenarie moet uitmoorden, dikwijls met 1 headshot hem al doodkrijgen.
ik heb niks in me sniper gestoken en heb ook altijd een colonel in 1 headshot dood, dus dan vind ik hem zeker niet waard, heb nu ook nog maar 7-8 uur gameplay, maar heb alles in me pistooltje en daar loop ik nu ook altijd mee rond.
Alleen tot nu toe vind ik alle 'grote' geweren ( die onder 3 zitten ) nog niks waard misschien als ik daar ook eens punten in ga steken maar red het nu nog makkelijk met me pistoltje alleen, of natuurlijk even minigun(tje) oppakken :D

edit: spoiler even weg gehaald, is gewoon onderdeel van het spel, geen echte spoiler is mijn menig dus en dan snap je teminste ook het eerst deel van me reactie :)

[ Voor 10% gewijzigd door CorVus op 15-04-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

thompie1 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 15:13:
[...]

ik heb niks in me sniper gestoken en heb ook altijd een colonel in 1 headshot dood, dus dan vind ik hem zeker niet waard, heb nu ook nog maar 7-8 uur gameplay, maar heb alles in me pistooltje en daar loop ik nu ook altijd mee rond.
Alleen tot nu toe vind ik alle 'grote' geweren ( die onder 3 zitten ) nog niks waard misschien als ik daar ook eens punten in ga steken maar red het nu nog makkelijk met me pistoltje alleen, of natuurlijk even minigun(tje) oppakken :D

edit: spoiler even weg gehaald, is gewoon onderdeel van het spel, geen echte spoiler is mijn menig dus en dan snap je teminste ook het eerst deel van me reactie :)
Ik heb de Assault Rifle maximaal geupgrade, dat merk je behoorlijk 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
assault rifle is inderdaad eenmaal geupgrade een heerlijk wapen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ik weet niet of het aan mijn weinig geupgrade armor en max health lag, of aan de geupgrade wapens van de vijand, maar naar het einde toe had ik de indruk dat die Assault rifle's wel meer en meer pijn deden (bij mij dus :p ).

[ Voor 4% gewijzigd door Ward Vr op 15-04-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

wie heeft er trouwens voor, ik heb al 100 % gestemt want daar wil ik wel screenshotje van ;)
En waar om heeft The Reapers maar 1 stem? (die van mij O-) ) zeker omdat er weer een wijf de baas is of niet?
vind de naam gewoon dope want voor de rest maakt het voor mij ook geen verschil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ward Vr schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:19:
Ik weet niet of het aan mijn weinig geupgrade armor en max health lag, of aan de geupgrade wapens van de vijand, maar naar het einde toe had ik de indruk dat die Assault rifle's wel meer en meer pijn deden (bij mij dus :p ).
Ouch, inderdaad, dat zijn die elite troepen. Die schieten niet snel maar wel erg gericht, vooral op je hoofd. Sommige plekken beginnen behoorlijk moeilijk te worden, helemaal als er mannetjes om je heen spawnen, echt reuze irritant.

Hopelijk valt dat ook te modden, laat ze maar komen met massa droppings via heli's. Daar kan je tenminste nog wat tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

thompie1 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:31:
wie heeft er trouwens voor, ik heb al 100 % gestemt want daar wil ik wel screenshotje van ;)
En waar om heeft The Reapers maar 1 stem? (die van mij O-) ) zeker omdat er weer een wijf de baas is of niet?
vind de naam gewoon dope want voor de rest maakt het voor mij ook geen verschil. ;)
Dat vrouwtje heeft een erg irritante stem! Ik heb gestemt op de Roaches, hun baas is gewoon erg grappig en ze hebben de coolste kleurtjes. :P

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Heb ook gekozen voor de roaches, die stem is cool en die zat al in de demo :P dus ik ben het meest loyaal aan de Roaches.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Waar hebben jullie je vehicle points in gestopt ?
Ik bijna allemaal in dat mini choppertje, dat ondertussen best snel is geworden. (alles maxed out :) )
Oja, in die speedboot zitten ook wel een paar ptn.

[ Voor 21% gewijzigd door Ward Vr op 15-04-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zitten de meeste punten in de Hedge Wildchild, die kar is allround erg goed. Best mobiel en ook nog eens redelijk goede armor, en hij kan schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Bij mij in die snelle auto, om hem nog sneller te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gaat best hard, en kan ook nog eens schieten als die maxed out is.

Maar ik las dat de Hedge Wildchild maxed out raketten krijgt, daar gaat toch echt m'n voorkeur naar uit. En hij is niet snel kapot, ik heb hem gisteren nog aan een airliner gekoppeld en meegelift naar de bergen. M'n timing was niet al te best met het loskoppelen waardoor ik op de vlakke grond viel, maar dat ding reed nog steeds.

Nog vier pakketjes te gaan en ik heb hem op max. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ular boys (leukere missie + island missie) en zeker (ik moet en zal 100% hebben om hier een screenie te kunnen posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh succes, leuk als je nog 1 pakketje nodig hebt en alle settlements al reeds op honderd procent hebt, oef.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:22:
Euh succes, leuk als je nog 1 pakketje nodig hebt en alle settlements al reeds op honderd procent hebt, oef.. :+
och, gewoon een kwestie van ;w naar mijn leven :P en ik zit al op de 50% in +- 30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig bestaat die pakjes radar en worden coördinaten aangegeven op de map, zo kan je het aardig systematisch doen. :P

Ik ben gisteren al een behoorlijke tijd bezig geweest met de snelweg op het begin eiland. Nieuw potje gestart op hardcore, en meteen een tour motor gepakt en op de snelweg gecruised, onder bijna elke viaduct liggen twee armor pakjes, en soms ook langs de weg. Ik was wel even zoet met die 84km, al met al 72 armor pakketjes gevonden. :)

Ook nog bezig om de revolver naar level 6 te krijgen, dat is dan echt een instagib gun. Volgens mij het enige one handed wapen waarmee je door het glas van heli's kan schieten, geen gedoe meer met die quick time events. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Heb zonet nog wat statues omver getrokken (correctie: laten omvertrekken :9 ) maar nog nooit een landvoertuig tegenkomen dat een goeie vaart kan zetten met het hoofd eraan.
Een zware chopper kan er wel weg mee, maar dat is dan weer moeilijker om iemand te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Ward Vr schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:09:
Heb zonet nog wat statues omver getrokken (correctie: laten omvertrekken :9 ) maar nog nooit een landvoertuig tegenkomen dat een goeie vaart kan zetten met het hoofd eraan.
Tractor?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Brandweerauto gaat ook prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukte mij ook met een hummer en een legertruck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, een basejump vanaf de Zeppelin is helaas maar 850m :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
Exorcist schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:20:
Hmm, een basejump vanaf de Zeppelin is helaas maar 850m :P
En strikt genomen ook geen basejump :). Weet iemand een goeie plek voor de 1000 meter? De meeste bergen zijn helaas niet zo recht, kom meestal nogal ongelukkig terecht halverwege :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

CopyCatz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:37:
[...]

En strikt genomen ook geen basejump :). Weet iemand een goeie plek voor de 1000 meter? De meeste bergen zijn helaas niet zo recht, kom meestal nogal ongelukkig terecht halverwege :)
Hij begon wel met tellen toen ik sprong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Probeer het eens vanaf een van de balonnen van de zeppelin ;)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Magic schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:47:
Probeer het eens vanaf een van de balonnen van de zeppelin ;)
Scheelt dat 150m dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
meer zelfs, ik kwam uiteindelijk op 1150 meter uit als ik het goed herinner.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste