Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
met de bolo mod kun je meerdere sterkere ropes krijgen.
even unlimited health en dan gewoon hoop ventjes aan een heli hooken.
heli pakken en weg vliegen met een legio ventjes onder de heli.
ziet er grappig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
heb nu volgens mij nog 1 missie de red and blue en das is het qua missies klaar :S
@ 45%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanaf de grote berg in de woestijn 1450 meter (zonder de base exploit, dat is natuurlijk cheaten), kan nog hoger daar, binnenkort maar eens proberen. En je kan altijd nog de luchtballon parkeren om nog wat extra hoogte te winnen, dat ding is aardig hoog. Kost alleen erg veel moeite om hem daar te krijgen, dat ding is super traag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, heb vandaag de panau financial district en harbor district ge100procent, alleen bij de haven geeft hij netjes een groen vinkje, maar in het financial district niet.. bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:56:
hmz, heb vandaag de panau financial district en harbor district ge100procent, alleen bij de haven geeft hij netjes een groen vinkje, maar in het financial district niet.. bugje?
Waarschijnlijk heb je iets gemist dat nog stuk moet, ookal geeft ie aan dat ie al 100% is. Heb ik bij meerdere army bases ook al gehad.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:45

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Gisteren ben ik in een gat in de kade gevallen in een haven. Ik kon onder de kade doorlopen, maar de kade was niet meer te zien. De 'politie' wel, die liepen door de lucht. Zag er wel apart uit, ze zagen me wel, maar de kogels raakten me niet, alleen die van mij hun ook niet.

Wel lastig om er weer uit te komen trouwens, heb er een kwartier over gedaan om weer uit dat gat te komen.

Bug was op een PS3 trouwens en ook de eerste die ik ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Deze namiddag een tuk-tuk die gewoon verdween terwijl ik er stond op te kijken, en niet speciaal veraf ofzo, misschien 20meter van mij verwijderd. Het gebeurde toen ik de kabel waarmee hij vastgemaakt was aan de grond los schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:36
Je kan nu voor 99 cent een Monster Truck kopen... Het moet niet gekker worden.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Ja dat vond ik eigenlijk ook vrij opmerkelijk. 99 cent voor een monster truck. Dat is gewoon behoorlijk neppe DLC als je het mij vraagt. Vooral omdat hoogst waarschijnlijk die auto lang en breed in het spel zat maar er weer uit is gehaald om toch nog even 99 centjes te verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:10:
[...]

Waarschijnlijk heb je iets gemist dat nog stuk moet, ookal geeft ie aan dat ie al 100% is. Heb ik bij meerdere army bases ook al gehad.
thnks, ga ik morgen eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Taenadar schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:31:
Ja dat vond ik eigenlijk ook vrij opmerkelijk. 99 cent voor een monster truck. Dat is gewoon behoorlijk neppe DLC als je het mij vraagt. Vooral omdat hoogst waarschijnlijk die auto lang en breed in het spel zat maar er weer uit is gehaald om toch nog even 99 centjes te verdienen
in amerika kon je bij verschillende winkels verschillende items krijgen als je een pre-order deed. De monster truck was 1 van die items. Dus inderdaad, dat ding zit allang in t spel, maar je zult hem op deze manier moeten unlocken.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Het erge is dat de monster truck niet eens lekker rijdt :+
Ik had de special edition DLC al "geprobeert" met een aangepast DLL filetje. mooi niet dat ik ga betalen voor 1 autotje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel lekker op een grote DLC, hopelijk met veel extra's en niet enkel nieuwe voertuigen, dat is echt het laatste wat ik wil.

Het is weer erg leuk op hardcore, het spel speelt dan een stuk tactischer. Ik moet uitkijken dat ik niet teveel heat krijg, het is nogal problematisch als je 3 heli's op je dak krijgt. De revolver helpt wel om ze snel uit te schakelen, maar de andere heli's schromen niet om op je te schieten als je op een van hun collega's zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:10:
[...]

and it worked. Thanks. had nog 1 standbeeld gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Topicstarter
Ik krijg de residential area van Panau City niet op 100%. Damn wat is dat lastig zeg die grote stedelijke omgevingen. Al wel 3 uur lopen vliegen/rijden/parachuten over dat gedeelte. Staat nu op 98%. Morgen maar weer verder.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook een gedoe, maar of je het nou op 100% wilt krijgen of niet, het blijft een pakjes paradijs. :9

Ik heb inmiddels in m'n nieuwe game al 100 vehicle parts verzameld, ik wacht nog op de juiste unlocks. De assault rifle zit al op de 6 sterren, ik ben nu bezig met de revolver. En dan nog de triggered explosives en grenades upgraden zodat ik er meer kan meenemen, en misschien ook nog de grenade launcher. Erg fijn dat dat een sidearm is in plaats van twohanded. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Korte samenvatting na een uur of 10/15 :

+ Heerlijke gameplay
+ Genoeg Chaos
+ Heel veel te doen, je verveelt je geen moment
+ Groot eiland, veel auto's en andere voertuigen als boten, heli's en vliegtuigen

- Auto's besturen erg rottig (gas geven (vol) is spinnen en direct omdraaien, soms niet even praktisch)
- Je gaat in het begin soms aardig snel dood, je ziet niet even snel van welke kant je beschoten word en er zijn dan teveel mannetjes)
- Eiland is soms té groot; zonder extraction duurt het enige tijd eer je ergens bent
- Stemmen zijn echt slecht :P
- Wapens kopen is duur, evenals voertuigen. Je krijgt dan wel steeds genoeg geld, ik had gehoopt dat als je eenmaal iets had gekocht, je het permanent kon unlocken

Al met al een prima spel waar ik me nog veel uren mee kan vermaken. Dikke 8,5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Poeh eindelijk het residential district op 100%. Was nog een achteraf plekje met een fual tank en een geld pakketje. Nu bezig met het Park District.

Nog een paar weapon pakketjes en dan kan ik de submachine gun upgraden naar 6 sterren. Voordeel van die is dat je daarme ook die gast in die helicopter kan afschieten. Met de machinegun lukt dat niet. En pistolen hebben een te trage fire rate....

Heb er nu iets van 50 uur op zitten en sta op iets van 25% ofzo. Ben vooral aan het freeroamen en als ik een missie tegen kom, dan speel ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuj, eindelijk panau capitol op 100% (dus alle 4 districten >:) ) panau international op 100% en die twee kleine dorpjes op 100%, haven (stronghold) op 100% oftewel in die hoek heb ik niets meer te zoeken voorlopig :P

60% en 36 uur... we gaan richting de 100 :Y) *O* :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

*O* 76.04% ruim 84 uur gespeeld, maar wel heel veel lopen kloten. Nou nog even uitspelen op het moeilijkste niveau voor de platinum trophy.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:58:
*O* 76.04% ruim 84 uur gespeeld, maar wel heel veel lopen kloten. Nou nog even uitspelen op het moeilijkste niveau voor de platinum trophy.
Bereid je maar voor om veel de dodge knop te gebruiken, vooral als je assault mannetjes tegen je heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik snap niet waarom iedereen moppert over slechte stemmen. Een stem op zich kan nooit slecht zijn, de voice acting wel. Maar dan heb je het over de verkeerde toonsoort, of niet passend bij de scene ofzo. Die problemen heb ik niet, het is meer dat sommige personages irritant zijn; Bolo Santosi b.v., en die amerikaan is ook wel erg stereotiep. Maar het lijkt me dat dit juist opzet is van de makers. Als die zweden nou alles zelf ingesproken hadden, dan was het slecht geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:21:
Ik snap niet waarom iedereen moppert over slechte stemmen. Een stem op zich kan nooit slecht zijn, de voice acting wel. Maar dan heb je het over de verkeerde toonsoort, of niet passend bij de scene ofzo. Die problemen heb ik niet, het is meer dat sommige personages irritant zijn; Bolo Santosi b.v., en die amerikaan is ook wel erg stereotiep. Maar het lijkt me dat dit juist opzet is van de makers. Als die zweden nou alles zelf ingesproken hadden, dan was het slecht geweest ja.
Ik vond het ook meevallen, je moet het in elk geval niet vergelijken met GTA. Dat is ook niet de bedoeling, het spel neemt zichzelf niet echt serieus, ik vond het soms zelfs droog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vermaak me ook met het spel, enkel ga ik de laatste tijd veel dood.....

Omdat ik continue met van alles aan het klooien ben en dat niet altijd even handig is :P
Vliegtuig dat opstijgt vastzetten aan de grond is heel grappig, hij maakt dan rondjes, echter is het dan minder als je hem vol in je smoel krijgt :$
Ik ben ook bezig met allerlei andere stunts en gedoe en probeer alle dorpjes ook op 100% te krijgen, echter vind ik bij sommige net dat laatste item niet :( Komt later wel. Gisteren begonnen met de grote stad te "bevrijden". Wel grappig om zo hoog tussen alle gebouwen heen en weer te springen :D.

Ook zo'n handige tik van mij, zit ik in een willekeurig vliegtuig of helikopter, en dan wil ik even opzij ofzo, en dan druk ik gewoon op E :$ . Ja dan pleur ik dus weer omlaag en ben dat toestel dus kwijt :/ Moet dat nog even goed leren :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ja, dat is erg vervelend als je GTA gewend bent of zo :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Snel zijn en er terug grappelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Iemand tips voor het Panau Park District ? Staat nu op 98% en er is geen watertoren meer heel, geen benzine station meer heel en alle pakketjes en drugdrops heb ik. Ben al tig keer heel laag over het stedelijk gebied gevlogen met een helicopter.

Ligt er nog iets op die afgelegen eilandjes misschien ? Wordt er gek van. Het standbeeld op de uitsteeksel met dat bergweggetje heb ik wel, net zo als alle overige standbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:30:
Iemand tips voor het Panau Park District ? Staat nu op 98% en er is geen watertoren meer heel, geen benzine station meer heel en alle pakketjes en drugdrops heb ik. Ben al tig keer heel laag over het stedelijk gebied gevlogen met een helicopter.

Ligt er nog iets op die afgelegen eilandjes misschien ? Wordt er gek van. Het standbeeld op de uitsteeksel met dat bergweggetje heb ik wel, net zo als alle overige standbeelden.
nee, alles bevind zich in en om de stad (met uitzondering van de standbeelden op de berg en bij een van de districst een huisje met kistje achter een berg, maar daar gaan zandwegen naartoe)

de kans is vrij groot dat je toch ergens een watertoren / standbeeld / propaganda-van heb gemist. Ik filterde meestal door een heli te pakken en dan laag te vliegen door middel van strafen (dus zijwaards vliegen met muis en D) kans is dan het grootste dat je wat andere dingen ziet omdat je een andere inkijkhoek hebt (bij mij werkte het iig op alle capitol districts. Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het kan soms voorkomen dat een pomp heel blijft bij een benzinestation, dat had ik dus. Ik ben gelukkig klaar met de stad. Tenminste, op de missies, races en faction pakketjes na.
Darkasantion schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:38:
Ook zo'n handige tik van mij, zit ik in een willekeurig vliegtuig of helikopter, en dan wil ik even opzij ofzo, en dan druk ik gewoon op E :$ . Ja dan pleur ik dus weer omlaag en ben dat toestel dus kwijt :/ Moet dat nog even goed leren :P
Haha, ik heb het met de handrem, dan denk ik snel de handrem in te drukken en floep ik ben uit het voertuig. In het ergste geval explodeert die dan ook nog bij een lichte botsing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Ok thanx. dat schuin vliegen doe ik ook al, maar vind niks, misschien maar eens een motor pakken. En dat van die benzinestation die heel bleef, daar dacht ik ook al aan. Heb 1 benzinestation waarvan het dak nog heel is, terwijl dat normaal ook instort. Heb er al 5 c4's opgegooid en een attack heli op losgelaten, maar dat dak blijft staan. Morgen weer een dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
MRELynx schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:59:
Ok thanx. dat schuin vliegen doe ik ook al, maar vind niks, misschien maar eens een motor pakken. En dat van die benzinestation die heel bleef, daar dacht ik ook al aan. Heb 1 benzinestation waarvan het dak nog heel is, terwijl dat normaal ook instort. Heb er al 5 c4's opgegooid en een attack heli op losgelaten, maar dat dak blijft staan. Morgen weer een dag :(
Zolang het dak niet plat ligt telt ie niet... ik was met het vliegveld bezig, eerst die twee pompstations aan het begin, daarna vliegveld op. Na een hele tijd tevergeefs zoeken op de banen naar de laatste zaken vloog ik eens terug naar die tankstations, stonden ze er weer. Volgens mij kan hij wel instorten doordat b.v. een van de twee pompen ontploft, maar als de andere heel blijft telt ie niet compleet en zit het dak er weer op als je terugkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
CopyCatz schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:20:
[...]

Zolang het dak niet plat ligt telt ie niet... ik was met het vliegveld bezig, eerst die twee pompstations aan het begin, daarna vliegveld op. Na een hele tijd tevergeefs zoeken op de banen naar de laatste zaken vloog ik eens terug naar die tankstations, stonden ze er weer. Volgens mij kan hij wel instorten doordat b.v. een van de twee pompen ontploft, maar als de andere heel blijft telt ie niet compleet en zit het dak er weer op als je terugkomt...
Fraai is dat. Vanavond dan eens kijken of de pompen eronder dan weer heel zijn, zoniet dan ben ik screwed denk ik. 5x c4 erop planten hielp niet namelijk en ik heb ook geen standbeelden meer over waarvan ik de kop onder mn heli kan hangen en dan tegen die pomp aan kan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MRELynx schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:30:

maar 98% in die stad? dan mis je volgens mij wel iets meer dan 1 benzine pomp maar correct me if i'm wrong.

Trouwens als je een geheel gebied unlocked krijg je dan nog iets van je black market dude of ....?
waar ik wel van baal als je de hoofd missie klaar hebt dat constant je procenten van de game in beeld komen met elke pakje wat je haald en alles wat je opblaast.
trouwens me eerdere link is weer bijgewerkt staan nu meer dingen op de kaart tevens een spoiler maar de radar stations staan er ook op.
hier nogmaals:
http://www.maplib.net/fullmap.php?id=8630#
staan nu 3 pagina's met diverse poi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Denk ook dat ik iets meer mis dan alleen een benzine pomp. Gister stond ik vrij snel op 88% en kwam toen 3 van die propaganda wagens tegen pas nadat ik de 3e kapot had geschoten sprong te teller op 89%.

Mooie link, zag hem al staan op justcause.com op het forum daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Vind het geen super spel, maar wel heel vermakelijk. Betrap mezelf erop dat ik al een paar keer het doel had om naar die zeppelin te gaan als ik het spel startte. Maar het komt er elke keer maar niet van. Ben altijd te veel aan het kloten :)

btw komt de politie ook nog met straaljagers of tanks achter je aan na verloop van tijd of is helicopters en airdrop het zwaarste geschut dat ze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Ik heb het alleszins niet meegemaakt, zelfs niet bij een maximum heat.

[ Voor 3% gewijzigd door Ward Vr op 20-04-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
btw komt de politie ook nog met straaljagers of tanks achter je aan na verloop van tijd of is helicopters en airdrop het zwaarste geschut dat ze hebben?
Nee, dat zal niet gebeuren. Veel soldaten en heli's, maar geen tanks of ander zwaar spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
Die missie met die 'bermuda-driehoek' _/-\o_ _/-\o_ :9~ :o 8)

Heb me echt m'n ballen uit m'n broek gelachen. Die discussie ook die hij onderweg heeft met die Ular-baas :D

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
EvaluationCopy schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:11:
Die missie met die 'bermuda-driehoek' _/-\o_ _/-\o_ :9~ :o 8)

Heb me echt m'n ballen uit m'n broek gelachen. Die discussie ook die hij onderweg heeft met die Ular-baas :D
was toch op het "lost" eiland?
met die jappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

:Y

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Hoe zie je eigenlijk op hoeveel % je bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Taenadar schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:17:
Hoe zie je eigenlijk op hoeveel % je bent?
ff terug lezen in deze topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Nou ik snap geen ruk meer van die percentages in JC2. Gisteravond naar het Financial District van Panau City gegaan. Binnen een uurtje op 98%. Toen effe rondgereden op een scooter en hoorde ineens een propaganda kar. Ding opgeblazen met een granaat, sta ik op 100%. Echter geen groen vinkje door die 100%. Ik zou dus nog een watertoren gemist moeten hebben. Met een chopper over de stad gevlogen en binnen een minuut zag ik 2 watertorens staan, volledig intact. Ik schiet de eerste watertoren kapot, hop...100% met groen vinkje erdoor. Die andere watertoren die een paar huizen verder stond hoefde ik niet eens meer op te blazen. Toch maar gedaan, maar er kwam geen 101% ;)

Blijf het raar vinden. In het park district kan ik die laatste 2% niet vinden en in het financial district zou je over de 100% kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

^ lijkt mij dan op een bug.

Blijf het een heerlijk spel vinden (360), z'n geld meer dan waard door alle uren fun. Heb volgens mij pas een missie of 3 erop zitten, ben nog steeds bezig om het eiland te verkennen en chaos te veroorzaken :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Lijkt mij ook ja.....

Hier hetzelfde op de 360. 60 uur erop zitten en op 22%. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

koop ik die monstertruck DLC, er stond bij 'floats on water' dus ik denk FUN je kan met die grote banden lekker over het water crossen / ploegen aka schoepenrad

maar nee, hij float idd. maar daar blijft het ook bij ;p

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het is dan ook geen hovercraft. Anders aan een boot bevestigen ofzo. :+

Er komt nu een DLC pack aan, met een nieuwe rocketlauncher, jet en parachute thrusters. Zal mij benieuwen of dat was is, vooral het laatste klinkt leuk.
Exorcist schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:07:
^ lijkt mij dan op een bug.

Blijf het een heerlijk spel vinden (360), z'n geld meer dan waard door alle uren fun. Heb volgens mij pas een missie of 3 erop zitten, ben nog steeds bezig om het eiland te verkennen en chaos te veroorzaken :) :)
Ik ben nog nooit verder gekomen dan 3 faction missies, teveel aan het freeroamen. Wat dat betreft heb ik nog genoeg te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:03:
Nou ik snap geen ruk meer van die percentages in JC2. Gisteravond naar het Financial District van Panau City gegaan. Binnen een uurtje op 98%. Toen effe rondgereden op een scooter en hoorde ineens een propaganda kar. Ding opgeblazen met een granaat, sta ik op 100%. Echter geen groen vinkje door die 100%. Ik zou dus nog een watertoren gemist moeten hebben. Met een chopper over de stad gevlogen en binnen een minuut zag ik 2 watertorens staan, volledig intact. Ik schiet de eerste watertoren kapot, hop...100% met groen vinkje erdoor. Die andere watertoren die een paar huizen verder stond hoefde ik niet eens meer op te blazen. Toch maar gedaan, maar er kwam geen 101% ;)

Blijf het raar vinden. In het park district kan ik die laatste 2% niet vinden en in het financial district zou je over de 100% kunnen komen.
heb ik ook gehad, op 100% staan maar niet vinkje hebben. denk dat het een afrondingsfout is in de rekensom, iets met int en float 8)7 .

65 % 40u... going going, gone (8> :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Zo uitgespeeld op 24,99% :) Best aardig nog. Nu de overige 75% nog zien te halen als ik zin heb :P Wil in ieder geval alle missies gedaan hebben. Of ik de rest te pakken krijg is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hier inmiddels op 66% met 49 uur speeltijd.

Af en toe start ik het spel nog eens op om wat basissen en dorpjes op 100% te krijgen. 100% complete ga ik sowieso niet doen. Denk dat ik over 2 maanden pas op 80% zal zitten met hoe weinig ik nog speel. Tegen die tijd begin ik ook wel opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Beste truc om snel door een missie of dorp te gaan vind ik snipen (beetje saai wel :P ) of quasi in et midden van et dorp landen met de parachute en lopen+schieten, gewoon niet stilstaan.
Vond het wel opvallend, dat, zolang je blijft lopen, je echt vééél damage kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

zit op 74 uur en 61 %
vooral lol gehad en lekker rond rijden vliegen vallen en opstaan :P
heb ook die nieuwe dlc monstertruck en dies erg gaaf.
rost overal over heen en rijdt snel en heeft wapens :D
ik merk wel dat stadjes overnemen nu erg saai wordt. en ga denk ik ook niet alles doen.
missies zijn vaak ook zelfde en erg eentonig. maja blijft een leuke game :D
zonsopgang blijft een special iets in deze game, echt heel mooi. en dat op de xbox 360 :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
26% en 66 uur nu. Gister die wrecking ball achievement op de 360 maar eens geprobeerd. Eerst 2x met een auto met een motor erachter. Dat was nog vrij lastig. Daarna maar een chopper met tuk tuk eronder. Dan is het een piece of cake.

Valt mij trouwens op dat de voortgangsbalkjes bij mij niet meer oplopen qua Next Agency mission, next faction mission en next stronghold takeover. Hoe zat dat ook alweer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Valt mij trouwens op dat de voortgangsbalkjes bij mij niet meer oplopen qua Next Agency mission, next faction mission en next stronghold takeover. Hoe zat dat ook alweer ?
Daar voor moet je chaos veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:55:
[...]

Daar voor moet je chaos veroorzaken.
Hmm dat doe ik toch genoeg. Gister mn achievement voor 1000 sabotages gehaald en die hele olie raffinaderij in dat circeleiland op 100% gezet.

Enne 100% story completion is dat:

49 faction missions + 9 stronghold takeovers en 9 agency missions ? Zo ja, dan moet ik nog effe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MRELynx schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:04:
[...]

Hmm dat doe ik toch genoeg. Gister mn achievement voor 1000 sabotages gehaald en die hele olie raffinaderij in dat circeleiland op 100% gezet.

49 faction missions + 9 stronghold takeovers en 9 agency missions ? Zo ja, dan moet ik nog effe....
Eum bij de pc versie niet
100% is alles halen alle dorpen alle races alle radar stadions
ik heb alle missien en zit nu op 60% en heb bijna alle drug drops enzo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

MRELynx schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:04:
[...]

100% Story completion is volgens mij alleen de agency missions (Het zijn er trouwens geen 9, maar
spoiler:
7
)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
[b][message=33890485,noline]Valt mij trouwens op dat de voortgangsbalkjes bij mij niet meer oplopen qua Next Agency mission, next faction mission en next stronghold takeover. Hoe zat dat ook alweer ?
Had ik ook, moest alleen een agency mission doen voordat die weer vrij kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
ijskonijn schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:46:
[...]

100% Story completion is volgens mij alleen de agency missions (Het zijn er trouwens geen 9, maar
spoiler:
7
)
Thanx....dus dan moet dit spel op Hardcore ook niet zo veel tijd kosten. Vanavond dan maar eens een Agency missie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

MRELynx schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:48:
Ik had dit ook op een gegeven moment, wat bleek: ik moest nog stronghold takeovers doen voor de Roaches. Het stronghold-takeover icoon van de Roaches is echt lastig te zien op de kaart, omdat dit dezelfde kleur als het water heeft.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 09:09
MRELynx schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:48:
Dan moet je de agency, faction of stronghold missies doen. Pas als je die voltooid zie je de balkjes weer vollopen (of in 1 keer volschieten als je een 'beetje' chaos hebt veroorzaakt :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
pfff, die radar voor pakketjes mag van mij wel een veeeeel grotere range hebben.
zeker niet ergens aan te passen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Dan wil je ook een vorm van directionaliteit ,anders wordt het zoeken ook exponentieel lastiger ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Iemand ook problemen gehad met de Bridge Limbo achievement ? Heb heb gisteravond wel gehaald, maar niet zonder slag of stoot. Had 8 bruggen gehad toen ik iets te laag onder een brug doorging en het water raakte met een crash als gevolg. Meteen daarna weer geprobeerd onder een brug door te vliegen waar ik nog niet onderdoor gevlogen was, maar de bride limbo teller bleef staan op 8, hoevaak ik er ook onder door vloog. Daarna naar de andere kant van Panau gevlogen en daar onder wat bruggen door gevlogen, maar de teller bleef staan op 8. En nee ik was nog nooit onder die bruggen doorgevlogen. Moest echt het spel helemaal aflsuiten, xbox uit en opnieuw opstarten voordat de teller weer doorliep.

Low flyer achievement kun je overigens ook boven water doen merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low flyer kan je inderdaad boven het water halen, maar dan moet het redelijk ondiep zijn. Ik heb hem op onvlak terrein gehaald in de woestijn, was best leuk om door valleien en tussen bomen door te zoeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:03:
Low flyer kan je inderdaad boven het water halen, maar dan moet het redelijk ondiep zijn. Ik heb hem op onvlak terrein gehaald in de woestijn, was best leuk om door valleien en tussen bomen door te zoeven. :P
In de woestijn heb ik hem ook gedaan. Minder bomen om tegen aan te knallen.

Ik blijf het een heerlijk spel vinden. Had me gisteravond voorgenomen om Agency mission 5 te gaan doen. Dan kom je dus ineens een faction mission tegen op je weg ernaar toe. Ach doen we die ook maar. Was de missie op de Mile High Club. En daar staat dus ook zo'n vliegtuigje....Dus toen maar gaan bridge limbo-en. Toen ik naar bed ging had ik dus nog steeds de agency missie niet gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Pell Silverbolt nog het best daarvoor, en die kan je gewoon vinden in de buurt van het Residential district van Panau city. Scheelt weer een boel geld, ik ben benieuwd hoe die vliegt als ik hem volledig upgrade. :9

Die kleine heli vliegt heerlijk als je hem max upgrade, en je kan er dan ook nog eens mee schieten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:34:
Ik vind de Pell Silverbolt nog het best daarvoor, en die kan je gewoon vinden in de buurt van het Residential district van Panau city. Scheelt weer een boel geld, ik ben benieuwd hoe die vliegt als ik hem volledig upgrade. :9

Die kleine heli vliegt heerlijk als je hem max upgrade, en je kan er dan ook nog eens mee schieten. 8)
Das toch dat kleine vliegtuigje die op het strand daar staat ? Die heb ik dan ook gebruikt en die werkt best goed. Ik heb nog geen een voertuig geupgrade. Heb iets van 160 vehicle parts...ongebruikt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het al in een apart topic geplaats, maar iemand zei me om hier verder te gaan:

De mensen die SA-MP hebben gemaakt, zijn nu bezig met een Just Cause 2 multiplayer.

Hier één van de 4 filmpjes die de makers op youtube hebben gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=CxuWx-ssF40

Ik wou het jullie graag laten weten, omdat ik er zelf wel zin in heb.
Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 12:53

kronolith

[EDIT]

Ahhw dat lijkt me egt heeeeeeeeeeeel erg vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nutteloos, maar dat komt denk ik omdat ik het op de 36- speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:34
v8power67 schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:08:
zit op 74 uur en 61 %
vooral lol gehad en lekker rond rijden vliegen vallen en opstaan :P
heb ook die nieuwe dlc monstertruck en dies erg gaaf.
rost overal over heen en rijdt snel en heeft wapens :D
ik merk wel dat stadjes overnemen nu erg saai wordt. en ga denk ik ook niet alles doen.
missies zijn vaak ook zelfde en erg eentonig. maja blijft een leuke game :D
zonsopgang blijft een special iets in deze game, echt heel mooi. en dat op de xbox 360 :D
Ja, want de rest van de 360 is brak. Of vat ik deze zin nu verkeerd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lifeguard schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:00:
[...]

Ja, want de rest van de 360 is brak. Of vat ik deze zin nu verkeerd op?
Denk eerder dat hij bedoelt dat het knap is dat de Xbox360 dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MRELynx schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:42:
[...]

Das toch dat kleine vliegtuigje die op het strand daar staat ? Die heb ik dan ook gebruikt en die werkt best goed. Ik heb nog geen een voertuig geupgrade. Heb iets van 160 vehicle parts...ongebruikt......
Waarom gebruik je ze niet? Sommige voertuigen krijgen bij level 6 wapens en zijn dan erg handig om te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gespeeld, het is wel leuk maar niet echt mijn ding. Er zit geen goed verhaal in helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:23:
Ik heb de demo gespeeld, het is wel leuk maar niet echt mijn ding. Er zit geen goed verhaal in helaas :(
nee klopt in de demo niet. ;)

zit nu op 61% en 59 uur
heb bijna alle drops. behalve 1 drugs drop die ik niet vinden.
:S

[ Voor 16% gewijzigd door leosand op 29-04-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die staan toch aangeduid op de kaart? :) in het blauw.

maar hoe vind je die kistjes in bvb zo'n pompstation wat geen settlement is? Die staan niet aangeduid...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Snake schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:40:
Die staan toch aangeduid op de kaart? :) in het blauw.

maar hoe vind je die kistjes in bvb zo'n pompstation wat geen settlement is? Die staan niet aangeduid...
joh meen je :S ;) dat weet ik maar ken nou 1 niet vinden waarschijnlijk zit die net onder een ander icoontje ofzo...

je kunt dit kistjes vinden door laag te vliegen met heli je "radar" links boven knippert dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Meelobee schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:18:
[...]

Waarom gebruik je ze niet? Sommige voertuigen krijgen bij level 6 wapens en zijn dan erg handig om te gebruiken :)
Omdat ik een echte hollander ben, waarom voertuigen kopen als je ze ook kunt hijacken ? :D Ik steel meestal van die choppers heb dus nog nooit van de black market gekocht qua voertuigen. Wapens wel daarentegen.

En idd sommige drugdrops of andere faction items worden op de map aangegeven, maar staan soms onder een ander icoontje. Kun je dat niet op de kaart aangeven ? Dat je dus bv alleen maar de faction items wil laten zien en alle andere icoontjes hidden. Neem aan dat je dat al geprobeerd hebt ?

Dat er geen verhaal in dit spel zit...tja....het is niet ijzersterk, maar de fun die ik van deze game heb, maakt het meer dan goed.

Zoals ik al in een eerdere post aangaf, lopen de voortgangsbalkjes bij mij niet op qua next faction mission, next agency mission etc. Gister en eergister iets van 10 faction missions gedaan en een agency mission, maar nog steeds lopen de balkjes niet op. Heb momenteel 1 agency mission open staan die ik nog moet doen en een stuk of 15 faction missions. Zou het daaraan kunnen liggen ? Dat ik die eerst moet doen ? Mn chaos waarde loopt namelijk wel gewoon door (logisch). Heb dus geen zin dat ik straks agency mission 5 heb afgerond en ade andere faction missions ook, dat ik niks meer kan unlocken.

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 29-04-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:33:
[...]

zit nu op 61% en 59 uur
heheh :)
Ik ga het wel binnenkort halen, moet ie wel wat goedkoper zijn. Nu nog even wachten op RDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Er is een nieuwe DLC voor oa de Xbox360

Met het Black Market Aerial Pack krijg je deze coole items: - F-33 DragonFly Jet Fighter: met miniwapens en dubbele projectielwerpers vastgemaakt op een quad is deze snelle vogel de absolute heerser in de lucht en deelt evengoed serieuze klappen uit aan doelen op de grond. - Dual Parachute Thrusters: Blijf langer in de lucht! Met de dubbele parachutemotoren vastgemaakt aan de parachute ga je razendsnel vooruit en kun je langer in de lucht blijven. - Multi-lock Missile Launcher: Met dit hoogstaande vernietigingswapen kun je op vier doelen tegelijk richten en een spervuur van doelzoekende projectielen afvuren om al je problemen op te lossen. Voor dit item geldt geen teruggave. Zie www.xbox.com/live/accounts voor meer informatie.

Edit: prijs is 160 ms points voor xbox 360

[ Voor 2% gewijzigd door MRE-Inc op 29-04-2010 14:40 . Reden: prijs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MRELynx schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:24:
Er is een nieuwe DLC voor oa de Xbox360

Met het Black Market Aerial Pack krijg je deze coole items: - F-33 DragonFly Jet Fighter: met miniwapens en dubbele projectielwerpers vastgemaakt op een quad is deze snelle vogel de absolute heerser in de lucht en deelt evengoed serieuze klappen uit aan doelen op de grond. - Dual Parachute Thrusters: Blijf langer in de lucht! Met de dubbele parachutemotoren vastgemaakt aan de parachute ga je razendsnel vooruit en kun je langer in de lucht blijven. - Multi-lock Missile Launcher: Met dit hoogstaande vernietigingswapen kun je op vier doelen tegelijk richten en een spervuur van doelzoekende projectielen afvuren om al je problemen op te lossen. Voor dit item geldt geen teruggave. Zie www.xbox.com/live/accounts voor meer informatie.
En wat kost het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
160 ms points kost het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

leosand schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:56:
[...]

joh meen je :S ;) dat weet ik maar ken nou 1 niet vinden waarschijnlijk zit die net onder een ander icoontje ofzo...

je kunt dit kistjes vinden door laag te vliegen met heli je "radar" links boven knippert dan.
Dan zet je toch alle andere icoontjes uit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 14:45

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Filmpje van de nieuwe DLC in actie: http://www.youtube.com/watch?v=E0tdGN2R3VI

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Snake schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:05:
[...]

Dan zet je toch alle andere icoontjes uit? :D
ha ja dat kan.....
wist ik niet...
maar gevonden tevens is geks op gemerkt.
er zijn 368 locaties.
heb er nu 369 gevonden.......
bij 369 werd het aangeven en bij next take over van settlement gaf hij toch 368 locaties aan...
heel apart 8)7 foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

leosand schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:33:
[...]

zit nu op 61% en 59 uur
je moet naar je map gaan.
dan als je op de 360 zit linker trigger en anders op de ps3 mja ook linker trigger :P
en dan zie je een legenda. dan ga je hellemaal naar beneden en doe je hide all.
daarna ga je iets naar boven en klik je op secret of however dat ook heet en dan zie je alleen nog die blauwe orbjes op je map, en dan zoom je iets uit en dan boem daar is ie! :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Hier een link naar de video voor de nieuwe DLC en de DLC die 25 mei uitkomt.

http://www.gametrailers.c...ve-dlc-just-cause-2/65085

Dit is beter:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BIVhKpl8Q5I]

[ Voor 28% gewijzigd door MRE-Inc op 30-04-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MRELynx schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:28:

[video]
Is ook echt weer een geniaal filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MRELynx schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:28:

http://www.gametrailers.c...ve-dlc-just-cause-2/65085
geniaal
tuk tuk boom boom >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Die air propulsion gun lijkt me ook wel fun. Ook in het laatste fragment van de video. Iemand vast grapple-en aan een lantaarnpaal en dan als de wieken van een molen laten rondvliegen en dan lanceren. Te grappig gewoon. Heerlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zit in dat 'summer pack' alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Topicstarter
Nee, dat zijn 2 aparte DLC's die elk 160 Microsoft points kosten voor de xbox. Voor pc gebruikers en PS3 gebruikers weet ik het niet

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2qk6vyg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/qspg9h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/mugrr.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door MRE-Inc op 30-04-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geniaal die DLc, vooral de naam van sommige, tuctucboomboom :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Jammer dat de Dual Parachute Thrusters een cool-off period heeft, moet met een mod te fixen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Iemand die weet of er al een datum vast staat voor de release van de MP-mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

SNDRT schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:04:
Jammer dat de Dual Parachute Thrusters een cool-off period heeft, moet met een mod te fixen zijn 8)7
Die mod bestaat al.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Volgens mij ben ik heel stom maar ik heb de Limited edition versie van dit spel voor de PS3, met de extra download pack (wapens etc.) maar ik kan nergens terug vinden waar ik deze percies kan downloaden. Heeft iemand het verlossende antwoord hier? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zit nu op 81% met 63 uur speeltijd. Sinds het voltooien van de storyline alleen bezig geweest met alle settlements op 100% zetten. Moet er denk ik nog iets van 10 doen en dan heb ik ze allemaal.

Wat ik nu speel is allemaal het zelfde maar toch vind ik het wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
jla schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:30:
Volgens mij ben ik heel stom maar ik heb de Limited edition versie van dit spel voor de PS3, met de extra download pack (wapens etc.) maar ik kan nergens terug vinden waar ik deze percies kan downloaden. Heeft iemand het verlossende antwoord hier? Alvast bedankt! :)
Als het goed is zit er een code bij het spel. deze moet je invoeren in de PS Store.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste