Hmm ik kan nergens een code vinden die ik kan inwisselen, ik zie alleen een code staan voor te registreren in bij eidos. Spel komt van de free record shop misschien maar eens even contact met hun opnemen.Ike. schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:11:
[...]
Als het goed is zit er een code bij het spel. deze moet je invoeren in de PS Store.
Zijn de meningen over dit spel een beetje gelijk verdeeld of wat? Goeie game?
Beetje GTA stijl als je de vrijheid hebt om je eigen route te bepalen en dat mag ik wel... Voor de nV onder jullie: voegt PhysX in dit spel nog veel toe? Heb het vermoeden van wel nml. 
En dan nog al die DLC's... zijn geniaal maar dat was al achterhaald geloof ik. Iedereen download ze via Steam voor een euro of 2 of wat?
En dan nog al die DLC's... zijn geniaal maar dat was al achterhaald geloof ik. Iedereen download ze via Steam voor een euro of 2 of wat?
Grrr. ik wil die DLC downloaden dus 4200 Microsoft Points bij Gamehubs gekocht op donderdag. Kreeg vrijdag een code via de mail binnen, werkt die niet. Meteen een mail gestuurd dat het niet werkt en vandaag ook nog via de website aangemeld dat de code niet werkte. Nog steeds geen bericht. Ook de laatste keer dat ik daar wat gekocht heb.
XBL: MRE Inc
volgens mij zijn de mening over deze game op deze topic aardig hetzelfde het is geen gta maar wel heel grappig en leuk om te spelenBlue-Tiger schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:08:
Zijn de meningen over dit spel een beetje gelijk verdeeld of wat? Goeie game?Beetje GTA stijl als je de vrijheid hebt om je eigen route te bepalen en dat mag ik wel... Voor de nV onder jullie: voegt PhysX in dit spel nog veel toe? Heb het vermoeden van wel nml.
je kunt doen en laten wat je wilt in de game
tis grafisch en realisme niet erg hoog maar wel erg playable en verslavend
Maar ff wat van mijn eigen gestuntel online geknald:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=79c-NK0jeu8]
Edit: ik zie dat het nog geen 1080 HD kwaliteit is.. jammer...
Edit²: youtube heeft hem in een vierkante vorm gedrukt, nog jammerder...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=79c-NK0jeu8]
[ Voor 37% gewijzigd door Statiegeld op 04-05-2010 15:44 ]
Hahah die laatste explosie...geweldig.....Is dit op de pc ? Die luchtdruk die je ziet bij een explosie, volgens mij zie ik die niet op de xbox namelijk......
Verwijderd
hehehe, lol. leuk filmpje (lekker muziekje eronder!)
blijft leuk om dingen aan de 747 vast te hangen (zoals andere kleinere vliegtuigjes). het is mij 1x gelukt om 2 747s aan elkaar te plakken (waarvan ik er eentje bestuurde
)
blijft leuk om dingen aan de 747 vast te hangen (zoals andere kleinere vliegtuigjes). het is mij 1x gelukt om 2 747s aan elkaar te plakken (waarvan ik er eentje bestuurde
Hij is vanavond in de aanbieding voor £14,99 (~€17) op Game.co.uk. Met verzendkosten kom ik op £17,94 (~€20,95). Een koopje!
Zo, is mijn broertje ook geen Skidrowdie meer volgende week
Zo, is mijn broertje ook geen Skidrowdie meer volgende week
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Dit is idd. op de PC, heb de game eergisteren uitgespeeld en ben nu volop aan het modden, zijn zoveel skins e.d. te vinden (heb nu die Harley Davidson achtige motor uitgerust met 2 miniguns aan de zijkantMRELynx schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:48:
Hahah die laatste explosie...geweldig.....Is dit op de pc ? Die luchtdruk die je ziet bij een explosie, volgens mij zie ik die niet op de xbox namelijk......
De explosie is dezelfde geloof ik die gebruikt wordt bij de laatste Agency Missie, hij werd iig. gebruikt in een van de missies.
Supafly - Lets Get Down (you're welcomeVerwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:17:
hehehe, lol. leuk filmpje (lekker muziekje eronder!)
blijft leuk om dingen aan de 747 vast te hangen (zoals andere kleinere vliegtuigjes). het is mij 1x gelukt om 2 747s aan elkaar te plakken (waarvan ik er eentje bestuurde)
Probleem bij mijn vliegtuig-aan-vliegtuig-scene was dat dat grapple snoer blijkbaar te kort was en dat vliegtuigje dus aan de staart van de 747 bleef hangen met als gevolg dat de boel explodeerde
747 aan een 747 is me ook gelukt, totdat ik boven die andere vloog en iets te laag kwam

Voor de PC spelers: neem eens een kijkje op http://www.justcause2mods.com
Verwijderd
Leuk he dat vliegveld.SNDRT schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:22:
Maar ff wat van mijn eigen gestuntel online geknald:
[video]
Laatst een tuk tuk trein aan een jet gehangen, dat was helaas niet echt spectaculair, maar wel leuk.
Enige nadeel -van elk vliegveld trouwens- is dat zodra je die op 100% heb staan er geen NPC's meer die vliegtuigen besturenVerwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:44:
[...]
Leuk he dat vliegveld.![]()
Laatst een tuk tuk trein aan een jet gehangen, dat was helaas niet echt spectaculair, maar wel leuk.
Op het laatste moment een grote 747 aan de landingsbaan koppelen is ook aan te raden
Verwijderd
Ja, klopt, gelukkig is dat niet het geval op vliegvelden waar burgervluchten opstijgen.SNDRT schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:16:
[...]
Enige nadeel -van elk vliegveld trouwens- is dat zodra je die op 100% heb staan er geen NPC's meer die vliegtuigen besturen
Op het laatste moment een grote 747 aan de landingsbaan koppelen is ook aan te raden
Hehe, ik had er eens 2 747's aan elkaar gekoppelt, de voorste maakte een looping tijdens takeoff. Ook leuk om een lege 747 aan het begin neer te zetten, dan maak je een opstopping want die dingen blijven spawnen.
Wat ik nog het meest jammer vind is dat vijandelijke straaljagers niets doen behalve sightseeing, dat vind ik wel heel erg slordig.
Verwijderd
vragenuurtje ;p :
Hoe wordt er bepaald of een militaire basis nog bewaakt wordt na 100% completion + vinkje. De ene basis is altijd helemaal clear, geen vijanden meer en de andere is gewoon nog compleet vol met enemy's.
Hoe wordt er bepaald of een militaire basis nog bewaakt wordt na 100% completion + vinkje. De ene basis is altijd helemaal clear, geen vijanden meer en de andere is gewoon nog compleet vol met enemy's.
Military Airports zijn sowieso leeg (dus ook geen opstijgende vliegtuigen meer), daar ben ik na 2x een MA op 100% gekregen te hebben wel achter 
Volgens mij zijn de overige basissen bemand door een paar soldaten.
http://justcause2mods.com...aponized-Shimuzu-ATV-110/
Volgens mij zijn de overige basissen bemand door een paar soldaten.
http://justcause2mods.com...aponized-Shimuzu-ATV-110/
Net maar eens gebruik gemaakt van mn bijna 280 vehicle parts in een faction missie. Moest je voor horny Bolo 3 van die ijskoude buisjes met chemische rotzooi naar haar brengen. Die standaard heli die voor je klaar staat is niet snel genoeg, dus die rowlinson maar maximaal geupgrade. Dan lukt het wel namelijk omdat die een hogere topsnelheid heeft. Nu heb ik nog iets van 230 vehicle parts over.
Verwijderd
hoe kan ik de heli binnenkomen als ik er met mn grapple aan hang op enige hoogte (xbox360)syntesia schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:20:
jaa mooi spel is dit !![]()
vermaak me er ook echt hard mee. helicopter na helicopter hijacken en dan echt alles knalle nwat je ziet.
alleen die straaljagers die zijn echt moeilijk te besturen ze zijn wel super sterk maar dan moet je wel kunnen mikken.
wat is trouwens het nut van het upgraden van vehicles ? want bij wapens gaat het toch om de ammo ? hoe meer sterren hoe meer ammo je mee kan nemen en bij volledige upgrade is het unlimited ammo ?
Hangt er vanaf. Als de heli naast een piloot ook nog een bijrijder/bijvlieger heeft, dan moet je eerst de bijrijder elimineren. Zit er maar 1 iemand in de heli dan is het gewoon op Y drukken en dan kun je plaatsnemen in de heli nadat je de piloot met een knoppencombo hebt uitgeschakeld. Bij een 2 zits heli, moet je ffe met je linker thumbstick naar voor en achter bewegen, dan gaat Rico op de neus van de heli zitten en komt op een gegeven moment de bijrijder naar buiten om je neer te schieten. Zodra je die hebt uitgeschakeld kun je pas op Y drukken om met een knoppen combi die piloot uit te schakelen.Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:51:
[...]
hoe kan ik de heli binnenkomen als ik er met mn grapple aan hang op enige hoogte (xbox360)
Verwijderd
Volgens mij hoef je geeneens echt goed te schieten op die bijvlieger, hij locked hem al snel. Bij de piloot is het een ander verhaal, daar moet je wel goed op z'n hoofd richten om hem dood te schieten.
Zo ik heb de openings post wat aangepast. Ziet er zo ietsje beter uit 
Ik ben nog op zoek naar de directe downloads voor de demo van de xbox 360 en voor de PS3
Ik ben nog op zoek naar de directe downloads voor de demo van de xbox 360 en voor de PS3
Waar heb je precies zo'n vliegveld met straaljagers?Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:44:
[...]
Leuk he dat vliegveld.![]()
Eigenlijk bij alle Military Airports, gewoon even je map afspeuren naar een landingsbaan er erheen vliegen/rijden/zwemmen/lopen, 9 van de 10 keer is het een Military Airport
Is het normaal dat die straalaandrijving voor je parachute weg is als je het spel opnieuw opstart ? Ik heb dat ding gekocht en een beetje gespeelt, start ik het spel opnieuw op moet ik em weer gaan kopen. Het spel heeft meerdere malen gesaved nadat ik dat ding gekocht had.
Is inderdaad normaal: als je dood gaat, je spel opnieuw opstart en/of een nieuwe savegame laad moet je die Thrusters opnieuw kopen, vind ik een nadeel, kost toch aardig wat centen, hopelijk patchen ze dat nogPilatuS schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:07:
Is het normaal dat die straalaandrijving voor je parachute weg is als je het spel opnieuw opstart ? Ik heb dat ding gekocht en een beetje gespeelt, start ik het spel opnieuw op moet ik em weer gaan kopen. Het spel heeft meerdere malen gesaved nadat ik dat ding gekocht had.
Dat patchen ze denk ik niet hoor. Is exact het zelfde met de Limited Edition waarbij je die signature gun, chaos parachute, hovercraft en die auto erbij kon krijgen. Die kun je ingame kopen via de black market, maar zodra je dood gaat of afsluit en opnieuw opstart moet je ook die opnieuw kopen. Zal dus hetzelfde zijn met de latere dlc en komende dlc. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant vind ik het wel wat hebben, beetje roeien met de riemen die je hebt. Eigenlijk zou je de keuze moeten hebben om het te houden of kwijt te raken.
Naja, dan ligt het in ieder geval niet aan mij. Geld is het probleem verder niet echt. Heb iets van 8 miljoen staan. Vind het wel irritant dat ik die dan telkens opnieuw moet gaan bestellen.SNDRT schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:31:
[...]
Is inderdaad normaal: als je dood gaat, je spel opnieuw opstart en/of een nieuwe savegame laad moet je die Thrusters opnieuw kopen, vind ik een nadeel, kost toch aardig wat centen, hopelijk patchen ze dat nog
Veel zal ik dit spel toch niet echt meer spelen. Ik heb eigenlijk vrijwel niets meer te doen. Heb op iets van 6 settlements na ze verder allemaal op 100%. Alle missies heb ik ook gedaan. Blijft dan alleen het verzamelen van alle spullen over, maar echt leuk is dat natuurlijk ook niet. Ik zit nu op 85%. Ik begin denk ik maar eens opnieuw binnenkort.
De PC spelers worden (binnenkort) getrakteerd op de Multiplayer versie zoals je misschien wel weetPilatuS schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:43:
[...]
Naja, dan ligt het in ieder geval niet aan mij. Geld is het probleem verder niet echt. Heb iets van 8 miljoen staan. Vind het wel irritant dat ik die dan telkens opnieuw moet gaan bestellen.
Veel zal ik dit spel toch niet echt meer spelen. Ik heb eigenlijk vrijwel niets meer te doen. Heb op iets van 6 settlements na ze verder allemaal op 100%. Alle missies heb ik ook gedaan. Blijft dan alleen het verzamelen van alle spullen over, maar echt leuk is dat natuurlijk ook niet. Ik zit nu op 85%. Ik begin denk ik maar eens opnieuw binnenkort.
Als de makers van SA-MP net zo'n goede MP mode voor JC2 weten te maken dan ben ik een blij man
De multiplayer lijkt mij idd leuk om te spelen. Eigenlijk wel jammer dat de makers dat zelf niet hebben gedaan. Hoe vet is het wel niet als je met 1.000 man tegelijk op die map zou kunnen spelen.SNDRT schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:18:
[...]
De PC spelers worden (binnenkort) getrakteerd op de Multiplayer versie zoals je misschien wel weet
Als de makers van SA-MP net zo'n goede MP mode voor JC2 weten te maken dan ben ik een blij man
Verwijderd
Ik twijfel om Just Cause 2 te kopen (voor PS3). Ik speel nu best vaak met wat vrienden GTA IV, maar ik ken die game na zo'n 2 jaar als mn broekzak
Ben dus nu een beetje aan het rondkijken voor een andere toffe free roaming game waar je goed kan rondkloten in de spelwereld. Hoe zijn de ervaringen met Just Cause 2 hiermee? Heb gameplay filmpjes bekeken en het lijkt me eigenlijk wel de perfecte game met al die vage stunts en dergelijke. Alleen herinner ik me de kritiek op Just Cause 1 dat de wereld leeg/saai was. Heeft Just Cause 2 wel een toffe levendige wereld?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Ik heb ergens gelezen dat ze dat wellicht in een update gaan brengen. In hoeverre dat een gerucht is weet ik ook niet.PilatuS schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:21:
[...]
De multiplayer lijkt mij idd leuk om te spelen. Eigenlijk wel jammer dat de makers dat zelf niet hebben gedaan. Hoe vet is het wel niet als je met 1.000 man tegelijk op die map zou kunnen spelen.
Is er al een datum bekend voor de release van de Multiplayer mod ?
Hij is imo niet leeg maar wel erg repetitief.Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:53:
Ik twijfel om Just Cause 2 te kopen (voor PS3). Ik speel nu best vaak met wat vrienden GTA IV, maar ik ken die game na zo'n 2 jaar als mn broekzakBen dus nu een beetje aan het rondkijken voor een andere toffe free roaming game waar je goed kan rondkloten in de spelwereld. Hoe zijn de ervaringen met Just Cause 2 hiermee? Heb gameplay filmpjes bekeken en het lijkt me eigenlijk wel de perfecte game met al die vage stunts en dergelijke. Alleen herinner ik me de kritiek op Just Cause 1 dat de wereld leeg/saai was. Heeft Just Cause 2 wel een toffe levendige wereld?
Alvast bedankt
Repetitief valt wel mee vind ik. Heb al iets van uur of 100 gespeeld. En nu ik op 85% zit gaat het ietsje minder worden.
Maar ik heb me nooit zo lang met 1 console game kunnen bezig houden achter elkaar. Normaal speel ik nogal wat games door elkaar.
Moet alleen zeggen word gek van 1 achievement. Die wrecking ball, argh.
Maar ik heb me nooit zo lang met 1 console game kunnen bezig houden achter elkaar. Normaal speel ik nogal wat games door elkaar.
Wrecking ball moet je met een hele doen en een tuk tuk eronder. Dan een plek zoeken waar veel soldaten zijn bv bij een propaganda karretje en je hebt er zo 3 te pakken. Gewoon laag vliegen zodat die tuktuk over de grond heen sleept. Met een auto is het idd vrij lastig om die achievement te halen...Albinoraptor schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:45:
Repetitief valt wel mee vind ik. Heb al iets van uur of 100 gespeeld. En nu ik op 85% zit gaat het ietsje minder worden.
Verwijderd
Inderdaad, dat heb ik dus ook.Albinoraptor schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:45:
...
...
Ik had eerst de demo en dacht mwah
Toch prikkelde er wat en ik bleef ook dit topic volgen. Toch maar gekocht en nog geen seconde spijt van.
Uren achter elkaar spelen en kloten en het dan nog niet zat zijn.
Off Topic:
Ennuh toch ben ik VER boven de 16
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 11:22 . Reden: Off Topic aanvulling ]
Verwijderd
Wauw, klopt dit plaatje? Best impressive. Ik heb wel m'n twijfels over Burnout Paradise.. die game voelde nou echt niet zo groot aan.

...maar het kan het natuurlijk nog veeeel groter

Burnout Paradise is best groot hoor. Het doet alleen veel kleiner aan omdat je er meestal met 200+ km/h doorheen raastVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:09:
Wauw, klopt dit plaatje? Best impressive. Ik heb wel m'n twijfels over Burnout Paradise.. die game voelde nou echt niet zo groot aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Pff, ik betwijfel of nightfall groter is. Heb het zelf gespeeld, maar geloof er niets van. Misschien totaal oppervlak, maar zeker niet de spelwereld.
Verwijderd
jah jah, daar deed je in het begin natuurlijk ook veel lopend en later te paard. is natuurlijk wat langzamer dan vliegtuigjes en of auto's.. Leuek plaatjes btw +1Remy669 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 17:14:
Oblivion zo klein? :\
Wow, idd zotte comparisons!
Mag ik vragen vanwaar je deze hebt?
edit: Nvm, via Kotaku en Digg.
Mag ik vragen vanwaar je deze hebt?
edit: Nvm, via Kotaku en Digg.
[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 12-05-2010 11:04 ]
Iemand een idee wanneer je de achievements voor completing the game om normal difficulty krijgt ? Heb nu alle agency missies, faction stongholds en normale faction missies gedaan. Game staat op 60%. Maar die achievement werd niet geunlocked. Je moet toch geen 100% halen voor alles he ? Dan ben ik nog wel effe bezig....
Weet iemand of het de bedoeling is dat je de missies van EEN faction blijft volgen (in mijn geval de Reapers) of dat je van ALLE factions wat quests doet?
Want ik vond het heel vaag dat ik na een uurtje spelen al wat chaos moest veroorzaken om de volgende storyline quest te doen.
EDIT: laat maar, ik vind het echt een kutspel.
Je krijgt 4 minuten om 4 200 meter hoge gebouwen te beklimmen die ook nog eens 300 meter van elkaar verwijderd zijn, dan moet je nog de gasten die erop staan neerschieten EN de bom defusen.
En dat op NORMAL? Ik ben blij dat ik geen 60 euro aan dat spel heb verspild
Want ik vond het heel vaag dat ik na een uurtje spelen al wat chaos moest veroorzaken om de volgende storyline quest te doen.
Je krijgt 4 minuten om 4 200 meter hoge gebouwen te beklimmen die ook nog eens 300 meter van elkaar verwijderd zijn, dan moet je nog de gasten die erop staan neerschieten EN de bom defusen.

[ Voor 36% gewijzigd door WitchHunter op 16-05-2010 13:53 ]
Mij lukte het gewoon..WitchHunter schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:00:
Weet iemand of het de bedoeling is dat je de missies van EEN faction blijft volgen (in mijn geval de Reapers) of dat je van ALLE factions wat quests doet?

Is idd een lastige missie, maar je moet die gewoon andersom doen. Eerst met een heli en machine gun het gebouw schoon vegen, landen, bom defusen, met de heli het volgende gebouw schoonvegen, landen, bom defusen etc. Houd je nog ruim een minuut over ook.WitchHunter schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:00:
Gister ook mn record verbroken om met je parachute hoger te landen dan het punt waar je gestart bent. Kwam net een paar meter te kort voor 1000 meter. Had eerst 666 meter gehaald
Verder nog 5 achievements te gaan. De 3 om het spel uit te spelen en 75% completion en de 50 challenges achievement.
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 16-05-2010 20:15 ]
Tip voor een andere hight-achievement: zoek die luchtballon op, koppel die aan een helicopter en sleep deze zo hoog mogelijk de lucht in.MRELynx schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:12:
[...]
Gister ook mn record verbroken om met je parachute hoger te landen dan het punt waar je gestart bent. Kwam net een paar meter te kort voor 1000 meter. Had eerst 666 meter gehaalden de volgende poging ruim 990 meter.
Grapple dan uit de heli en vervolgens op de ballon, daar vanaf springen telt mee voor je basejump record
Bij mij staat de teller nu op 3972 meter
[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 16-05-2010 20:41 ]
Basjeump-achievement haal je net als je van de ballonnen zelf afspringt
Je hebt het over de Mile High Club neem ik aan? Daar had ik 'm ook eerst gehaald, vrij makkelijk imoExorcist schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:44:
Basjeump-achievement haal je net als je van de ballonnen zelf afspringt

Blijft een heerlijke game. Heb nu alle missies gedaan en gisteravond 1.5 uur bezig geweest om een of andere militaire basis op 100% te zetten. Ipv mn submachine gun te gebruiken, alleen maar de grapple hook gebruikt. Boven op een gebouwtje gaan staan en al die soldaten kwamen op me af en bleven beneden staan. Heerlijk om die gasten 5x achter elkaar aan een object vast te grappelen
Lekker met de grappling hook slingeren en daarna parachuterenWitchHunter schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:00:
Ik vind het spel leuk, maar het spelen van dit spel op een laptop icm. de xbox 360 controller is echt dramatisch. Dan kijk je zo een beetje rond, zonder de muis aan te raken, flipt de boel ineens en ben jij dus de controle kwijt over de camera en gaat het beeld telkens terug naar recht uit kijken, zoals je normaal kijkt als je loopt bijvoorbeeld.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Heeft iemand hier een oplossing voor?
-
[ Voor 133% gewijzigd door Statiegeld op 30-10-2010 22:00 ]
Iemand al Red Dead Redemption gespeeld ? Is ook een freeroam game en hier op tweakers loopt er ook een draadje over waarin iedereen laaiend enthousiast is.
Ik heb nu dus beide gespeeld en moet toch zeggen dat RDR het totaal niet haalt bij JC2. Iedereen heeft het maar over het mooie landschap bij RDR terwijl het grotendeels alleen maar woestijn is. Enige voordeel van RDR is de multiplayer maar de graphics van RDR zijn echt niet beter dan JC2.
Beide games komen een beetje op hetzelfde neer, een verhaal lijn met veel missies die je moet spelen en de mogelijkheid om te freeroamen, echter is de actie in JC2 vele malen beter, sneller en explosiever. Ik mis vooral mn grappling hook in RDR
Iemand dezelfde ervaring met RDR en JC2 ?
Ik heb nu dus beide gespeeld en moet toch zeggen dat RDR het totaal niet haalt bij JC2. Iedereen heeft het maar over het mooie landschap bij RDR terwijl het grotendeels alleen maar woestijn is. Enige voordeel van RDR is de multiplayer maar de graphics van RDR zijn echt niet beter dan JC2.
Beide games komen een beetje op hetzelfde neer, een verhaal lijn met veel missies die je moet spelen en de mogelijkheid om te freeroamen, echter is de actie in JC2 vele malen beter, sneller en explosiever. Ik mis vooral mn grappling hook in RDR
Nee, want RDR is console-only.MRELynx schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:58:
-
[ Voor 100% gewijzigd door Statiegeld op 30-10-2010 22:01 ]
Verwijderd
Ik persoonlijk vind JC2 gewoon lekkerder spelen.MRELynx schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:58:
Ik mis de Grapling hook ook haha. Als voorbeeld: m'n dochter was aan het rennen in Mini Ninja's en ik zei...'waarom pak je de Grapling Hook niet ff'..Damn, zit er niet in. Het zelfde dus als met RDR
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 09:23 ]
Ondanks dat het beide freeroaming games zijn, is het appels met peren vergelijken. Je mist een grappling hook in RDR, uhuh. Ik mis Pikachu in Fifa, maar anderzijds is dat ook niet reeël om te verwachten.MRELynx schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:58:
Iemand al Red Dead Redemption gespeeld ? Is ook een freeroam game en hier op tweakers loopt er ook een draadje over waarin iedereen laaiend enthousiast is.
Beiden zijn topgames in hun eigen stijl en op hun eigen manier.
-
Dat is VETSNDRT schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:29:
Ik ben weer eens bezig geweest met een nieuwe mod:
[video]
Muziek uit Bassie & Adriaan voor de win![]()
Ben de laatste dagen ook bezig geweest met de DLC, vind de Multiple Target Rocketlauncher het leukste, gewoon op rijdende auto gaat staan, achtervolging beginnen en dan alles wat achter je aan komt met raketten afmaken
Air Prupulsion Gun vind ik minder, die is me net te zwak op afstand
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
-
[ Voor 99% gewijzigd door Statiegeld op 30-10-2010 22:01 ]
-
Wat gebeurt er als je 11 soldatjes aan een vliegtuis vast bindt en erna gaat vliegen
? Nou dit...
[video]
Moet alleen nog oefenen op mijn landing...
P.S. Hoe maar ik er een link van zodat je ook vanaf hier het filmpje kan bekijken????
[video]
P.S. Hoe maar ik er een link van zodat je ook vanaf hier het filmpje kan bekijken????
[ Voor 18% gewijzigd door Darkasantion op 07-07-2010 01:23 ]
Duppelpost...
[ Voor 93% gewijzigd door Darkasantion op 07-07-2010 01:21 ]
Alstu:Darkasantion schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 01:20:
Wat gebeurt er als je 11 soldatjes aan een vliegtuis vast bindt en erna gaat vliegen? Nou dit...
[video]
P.S. Hoe maar ik er een link van zodat je ook vanaf hier het filmpje kan bekijken????![]()
Ik heb nu ook just cause 2 maar eens gehaald, ik doe amper missies, ik ga vooral heel veel kloten
[ Voor 9% gewijzigd door hardware.tom op 07-07-2010 09:44 ]
Weet iemand of het mogelijk is om me huidige save game van just cause 2 te veranderen van normaal naar easy?
Op google vond ik er iets over waar ze zijden dat het niet mogelijk was maar met een hexeditor moet het toch wel mogelijk zijn lijkt me?
Normaal is echt niet te doen zonder 3 keer per uur dood te gaan
Op google vond ik er iets over waar ze zijden dat het niet mogelijk was maar met een hexeditor moet het toch wel mogelijk zijn lijkt me?
Normaal is echt niet te doen zonder 3 keer per uur dood te gaan
Ik heb dit geniale spel nu ook. Man, wat is het vet!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Is inderdaad erg tof.MsG schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:19:
Ik heb dit geniale spel nu ook. Man, wat is het vet!
Alleen sinds die k*t bug heb ik geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Maar ooit begin ik er weer aan
Die bug is trouwens bij di emissie Oil rig. Dus meerdere saves maken is aan te raden (xbox360)
Thanks, mocht ik weer 's verder gaan zal ik eraan denken.lifeguard schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:27:
[...]
Is inderdaad erg tof.
Alleen sinds die k*t bug heb ik geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Maar ooit begin ik er weer aan
Die bug is trouwens bij di emissie Oil rig. Dus meerdere saves maken is aan te raden (xbox360)
iemand al de 100%
zelf zit ik op bijna 95%
zit alleen nog met die jumps van gebouwen enzo af.
gaat me niet makkelijk af
en bij the way
vliegt die helicopter bij je market dude nou zonder wapens sneller als met?
zelf zit ik op bijna 95%
zit alleen nog met die jumps van gebouwen enzo af.
gaat me niet makkelijk af
en bij the way
vliegt die helicopter bij je market dude nou zonder wapens sneller als met?
Er zitten wel meer loze bugs in:
- Soms blijf je steken in geometrie
- Als je boven een basis vliegt met een heli en de missiles vliegen je om de oren kan je gewoon er onder hangen met je graplehook, dan proberen ze de heli niet meer neer te halen
Verder erg leuk
- Als je boven een basis vliegt met een heli en de missiles vliegen je om de oren kan je gewoon er onder hangen met je graplehook, dan proberen ze de heli niet meer neer te halen
Verder erg leuk
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik heb ook wel eens gehad dat ik met een hreli tegen een gebouw aankwam en neerstortte en daarna zag je nog steeds de vonken van de rotoren van het gebouw afvliegenMsG schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:21:
Er zitten wel meer loze bugs in:
Verder erg leuk
Ik vind de game soms wel een beetje repetitief worden. Dat touw wordt dat nog sterker? Want nu kan je er soms nog net te weinig mee, zoals auto's blijvend trekken enzo. Hij laat dan weer los.
Overigens ga ik weleens dood, en dan doe ik gewoon continue game, dat maakt toch verder niet uit voor iets?
Overigens ga ik weleens dood, en dan doe ik gewoon continue game, dat maakt toch verder niet uit voor iets?
Nee, hoe wil je anders je spel hervatten?MsG schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:12:
Ik vind de game soms wel een beetje repetitief worden. Dat touw wordt dat nog sterker? Want nu kan je er soms nog net te weinig mee, zoals auto's blijvend trekken enzo. Hij laat dan weer los.
Jawel, het maakt wel uit. Alle items die je gevonden hebt vanaf de laatste save tot dat je doodgaat ben je dan weer kwijt, ook het geld wat je in de kisten gevonden hebt.lifeguard schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:00:
[...]
Nee, hoe wil je anders je spel hervatten?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Heb het spel net gekocht voor 15euro (koopje lijkt mij)(ps3)
Heb er best zin in! is toch een van mijn favoriete genres dat sandbox gebeure
Heb er best zin in! is toch een van mijn favoriete genres dat sandbox gebeure
Even een vraagje over de performance van dit spel.
Ik heb net 2 nieuwe 24" schermen met Full-HD resolutie. Zojuist even wat benchmarks gedraait en het draait zo rond de 30fps met hoge instellingen.
Wat ik alleen vreemd vind is dat ie constant zo rond de 30fps zit terwijl mijn 4 core's rond de 50% zitten en de videokaart op 70%. Dus de framerate is behoorlijk laag terwijl niets 100% belast wordt. Iemand die weet hoe dit zit en wat er eventueel aan te doen is ?
Specs:
Q6600@ 3.5GHz.
4x 1GB Corsair PC6400.
HD 5850 @ stock.
2x 24" Samsung @ 1920x1080.
Ik heb net 2 nieuwe 24" schermen met Full-HD resolutie. Zojuist even wat benchmarks gedraait en het draait zo rond de 30fps met hoge instellingen.
Wat ik alleen vreemd vind is dat ie constant zo rond de 30fps zit terwijl mijn 4 core's rond de 50% zitten en de videokaart op 70%. Dus de framerate is behoorlijk laag terwijl niets 100% belast wordt. Iemand die weet hoe dit zit en wat er eventueel aan te doen is ?
Specs:
Q6600@ 3.5GHz.
4x 1GB Corsair PC6400.
HD 5850 @ stock.
Tot morgen 19u kost Just Cause 2 (pc) in plaats van €24,99 maar €6,24 bij Steam
http://store.steampowered.com/app/8190/
@PilatuS
Het spel zal sowieso maar 1 van je cores gebruiken.
@PilatuS
[ Voor 53% gewijzigd door frickY op 14-12-2010 20:29 ]
Goeie aanbieding. Alleen jammer dat de ondersteuning voor dit spel zo snel verdwenen is na de release. De modcommunity is ook al praktisch dood.frickY schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:52:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb het spel aangeschaft op Steam met de aanbieding, en heb er een kleine twee uurkes opzitten. Ik sta versteld dat het vlot draait, en ik amuseer me er echt mee.
De vrijheid is enorm, en ik heb al vaak serieus zitten smilen met de humor.
De vrijheid is enorm, en ik heb al vaak serieus zitten smilen met de humor.
Ik heb het maar gekocht op Steam. Shame on me, heb het toen het net uitkwam van de baai der piraten gehaald, maar toen niet echt gespeeld.
Wat een geweldig spel. Heerlijk om met zo'n grote helikopter (die die Black Market man ook heeft) dingen op te tillen (een vrachtwagen bijvoorbeeld
), en daarmee dan de straten "schoon te vegen". Ik ga er denk ik ook dat Black Market Aerial pack en de hovercraft bij kopen
, kan ik denk ik lekker veel chaos mee creeeren. Ik vind free roamen heel leuk, maar wat een ongelofelijk dom verhaal, het lijkt wel een B film (wat ik trouwens eigenlijk wel goed vind, past ook goed bij de gameplay ).
E: Ik moet zeggen dat het spel heel goed te doen is qua performance. Heb het een tijd geleden een aantal keer op mijn (inmiddels verkochte) Alienware m11x gespeeld en het deed het fenomenaal, behalve in Panau City. Met een i7 en HD5850 draait het al helemaal goed.
Wat een geweldig spel. Heerlijk om met zo'n grote helikopter (die die Black Market man ook heeft) dingen op te tillen (een vrachtwagen bijvoorbeeld
E: Ik moet zeggen dat het spel heel goed te doen is qua performance. Heb het een tijd geleden een aantal keer op mijn (inmiddels verkochte) Alienware m11x gespeeld en het deed het fenomenaal, behalve in Panau City. Met een i7 en HD5850 draait het al helemaal goed.
[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 16-12-2010 14:34 ]
Is de FPS niet gelockt op 30 in dit spel ?PilatuS schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:47:
Even een vraagje over de performance van dit spel.
Specs:
Q6600@ 3.5GHz.
4x 1GB Corsair PC6400.
HD 5850 @ stock.
Wat die andere core's aan het doen zijn moet ik dan maar eens bekijken.frickY schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:52:
@PilatuS
Hij komt ook wel boven de 30 fps uit, hij zit alleen meestal rond de 30 fps. Helaas zitten er ook wel drops bij naar 15 fps. Ik snap gewoon niet waarom de framerate zo laag is terwijl niets 100% draait. Ook bij de framedrops zit geen enkele CPU core op 100% en ook de videokaart komt niet in de buurt van de 100%.Dylan93 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:39:
[...]
Is de FPS niet gelockt op 30 in dit spel ?
Sinds gisteren heb ik m binnen. Echt een erg leuk spel!
Ik had de demo al een aantal keren gespeeld, dus de besturing was geen probleem meer. Ik ben nog maar net begonnen, maar ik heb al een aantal prachtige locaties gezien. En de actie in het spel is natuurlijk ook top
Ik had de demo al een aantal keren gespeeld, dus de besturing was geen probleem meer. Ik ben nog maar net begonnen, maar ik heb al een aantal prachtige locaties gezien. En de actie in het spel is natuurlijk ook top
[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 20-01-2011 12:22 ]
PSN id: NL_SToRM
Voor het 30fps probleem: zet ingame vsync uit en gebruik D3DOverrider's vsync (of speel zonder vsync, maar ik word daar zelf gek van).
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Daar ben ik gelukkig ook achter gekomen. Zelf met de nieuwe i7 op 4.2GHz liep het nog slecht.jelbo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:05:
Voor het 30fps probleem: zet ingame vsync uit en gebruik D3DOverrider's vsync (of speel zonder vsync, maar ik word daar zelf gek van).
Ja er zit gewoon een bug in de vsync implementatie in de JC2 engine. Wel bizar dat dat nooit gefixed is want het bederft je speelplezier behoorlijk. Gelukkig hebben we een PC met tooltjes
Erg leuk spel inderdaad. Ik heb hem een poosje terug al uitgespeeld en ben nu met de mercenary mode bezig. Het is echt een spel wat ook geschikt is om even een uurtje oid te spelen. Het ziet er goed uit, zit prima in elkaar maar mist helaas multiplayer. Het lijkt me zo leuk om te stunten met de voertuigen met andere spelers.SToRM666 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:20:
Sinds gisteren heb ik m binnen. Echt een erg leuk spel!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ben nu ook weer verder gegaan. Erg leuk om even te spelen. Maar inderdaad, helaas mist er een multiplayer. Dat zou echt geweldig zijn!
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het is erg jammer dat je niet met 1000 man tegelijk los kan gaan in de complete wereld. Ik heb een tijdje terug wel wat filmpjes gezien van mensen die bezig waren met een MP mod, geen idee of dat niet iets geworden is.
ik heb gisteren just cause 2 gehaald als zijnde een verjaardagscadeautje en het is echt een geweldig spel. Ik heb echter nog wel een vraag mbt de black market. Wanneer is die nu op te roepen? Is het alleen als je in gevecht bent dat de beacons werken of zou het altijd moeten werken? Ik heb namelijk de grootste moeite om dingen te bestellen.
p.s. het is de ps3 versie.
p.s. het is de ps3 versie.
Volgens mij moet je die overal op kunnen roepen. Alleen Extraction werkt niet als je door de politie wordt achtervolgt.
Richt je wel genoeg op de grond?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik heb het al volgens mij. Hield de knop steeds ingedrukt waardoor de oproep gereset werd?Erulezz schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:05:
Volgens mij moet je die overal op kunnen roepen. Alleen Extraction werkt niet als je door de politie wordt achtervolgt.
Toevallig heb ik m vanmiddag nog even gespeeld. Ik zit nog niet zo heel ver en speel m ook zo af en toe eens een uurtje. Ik zou het trouwens wel handig vinden dat als je springt je ergens op zou kunnen klimmen. Nu moet je al vrij snel die grijphaak gebruiken. Voor de rest bevalt ie primaBor de Wollef schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:14:
[...]
Erg leuk spel inderdaad. Ik heb hem een poosje terug al uitgespeeld en ben nu met de mercenary mode bezig. Het is echt een spel wat ook geschikt is om even een uurtje oid te spelen. Het ziet er goed uit, zit prima in elkaar maar mist helaas multiplayer. Het lijkt me zo leuk om te stunten met de voertuigen met andere spelers.
PSN id: NL_SToRM
Afgelopen weekend de Demo gedownload, en dit spel lijkt mij wel wat.
Kzal eens marktplaats afstruinen of ik nog geschikt ergens aan dit spel kan komen.
Kzal eens marktplaats afstruinen of ik nog geschikt ergens aan dit spel kan komen.
Heb hem vorige week besteld bij Amazon.co.uk voor +/- 8 euro. Geen geld voor zo'n spel. Wat een plezier voor zo weinig geld. Zitten al enkele uurtjes in inmiddels en moet zeggen dat ik echt fun hebGrolsch schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:12:
Afgelopen weekend de Demo gedownload, en dit spel lijkt mij wel wat.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
True. Je kan je er ook goed snel mee verplaatsen als je het ding eenmaal een beetje door hebt!
Heerlijk. En het is ook een ideaal wapen tegen die Commanders. Gewoon met je grappling melee een paar keer op ze inslaan en ze zijn dood, werkt perfect. De rest van die gasten gooi je gewoon naar beneden of je blaast ze allemaal weg met de Air Propulsion Gun. Zo makkelijk!Jejking schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:13:
True. Je kan je er ook goed snel mee verplaatsen als je het ding eenmaal een beetje door hebt!
Ik heb hem gisteren gekocht via marktplaats bij mij in de buurt, en al opgehaald.
Alleen nog geen tijd gehad om te spelen, en vanavond geen tijd, dus zal morgen worden
Alleen nog geen tijd gehad om te spelen, en vanavond geen tijd, dus zal morgen worden
Ik heb deze game ook al een tijd. heb hem ongeveer 1 a 2 uurtjes gespeeld en vind ik sommige dingen nog wat lastig. Hoe weet ik welke missie ik moet gaan doen? Hoe kan het dat die militanten me steeds aanvallen? Of komt dat omdat ik ergens op een dak sta ofzo?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal