[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het op de een of andere manier mogelijk is om de viewing distance te verminderen. In BF2 kon dit wel (Ja, sorry). Mijn systeem (Q6600, 3GB, HD4870 1GB) trekt het allemaal niet geweldig. Het is wel te spelen hoor, maar ik heb het idee dat het verminderen van de sight distance de performance doet toenemen. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:58
Gebruikt iedereen hier [GoT] tags? Zie net dat mijn exemplaar op mijn doordeweekse adres is bezorgd vandaag. Morgenavond dus waarschijnlijk de eerste gametime sinds de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:30
Ik ben ALLES kwijt op X360. Ik moet helemaal opnieuw beginnen. :( Hoe kan dat nou weer :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

tiswat schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:15:
Ik ben ALLES kwijt op X360. Ik moet helemaal opnieuw beginnen. :( Hoe kan dat nou weer :( :( :(
Hoe lang al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

tiswat schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:15:
Heb er ook last van. Gok dat het vanzelf wel weer terug komt. Was bij Bad Company 1 ook wel een paar keer. Als het echter niet zo is, dan is het wel behoorlijk klote.

Wat wel klote is is dat ik in een geweldig potje zat met de SVU. Had echt zoveel kills en headshot, maar zie nu dat ik hem niet eens geunlocked heb :S. Dus die potjes zal ie wel niet meetellen.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2010 19:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Volgens mij ligt het spel plat op de xbox 360?

Was met een vriend aan het kloten half uur, maar kom er nu zelf ook niet in, en vrienden in de lijst zijn alleen maar singleplayer aan het spelen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Krijg je geen XP voor een bepaalde kit als je die onderweg oppakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee voor zover ik weet niet. Je krijgt bijna overal xp voor behalve voor dat :P
Nu effe paar uur gamen, wat hoger level halen :D Rush is wel een heerlijke game mode :D

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 06-03-2010 20:12 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoe pak je eigenlijk een medic kit en ammo op ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de buurt er van staan, rest gaat automatisch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:12:
Nee voor zover ik weet niet. Je krijgt bijna overal xp voor behalve voor dat :P
Ik was engineer, pakte de kit van een medic, heb een aantal mensen gered waarvoor ik telkens +50 kreeg, maar toen aan het einde niks bij medic :+
Is wel vreemd als dat gewoon bij engineer wordt geteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh op die manier, ik dacht gewoon puur voor het oppakken. Ja dan is het wel vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje wat betreft wat precies te doen met de boxed versie online. Excuses als ik nu als een nubje klink maar dit is nieuw voor me.

Ik heb een EA-account. Ik heb ook een STEAM-account (geregistreerd maar tot nu toe ongebruikt). Als ik nu BC2 in de winkel koop, moet ik me dan aanmelden/registreren bij EA, STEAM of allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA, alleen de Steam versie gaat via Steam helaas. De boxed versie is gewoon aanmelden met je EA account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's dan lekker simpel. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een missie,een sneeuwmap en je moet een vernielde radar? verdedigen,opeens komt er een heli maar hoe haal je die in godsnaam uit de lucht?Ik heb al vanalles gepropeerd;de gene aan het kanon dood snipen maar er komen voortdurend nieuwe.Die launcher die je kan oppikken werkt voor geen meter,of ik kan er gewoon niet mee werken :X ,alle raketten gaan eronder of erover.In 8 schoten amper 1 hit en dat is nog te weinig ook :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 19:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het is een neergestorte satelliet.

Wacht tot ie stil hangt om te schieten, richt dan met je RPG een beetje boven het midden van de heli. Moet lukken, al moest ik het ook een keer over doen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:38:
Ik zit in een missie,een sneeuwmap en je moet een vernielde radar? verdedigen,opeens komt er een heli maar hoe haal je die in godsnaam uit de lucht?Ik heb al vanalles gepropeerd;de gene aan het kanon dood snipen maar er komen voortdurend nieuwe.Die launcher die je kan oppikken werkt voor geen meter,of ik kan er gewoon niet mee werken :X ,alle raketten gaan eronder of erover.In 8 schoten amper 1 hit en dat is nog te weinig ook :s
Toch moet je hem kunnen raken. Nog een paar keer proberen ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
ben bezig een geheel nieuw CPU/Mobo/RAM cominatie samen te stellen voor dit spel. Ben alleen aan het twijfelen tussen een Intel Systeem en AMD.

Intel i5/ 2.66 GHz of AMD Phenom 2 965 BE/ 3.4 GHz. Beide rond de 160 euro.

Ik wil de 4 Ghz clock halen voor optimale game ervaring. Adviezen?

[ Voor 4% gewijzigd door Omnyakom1 op 06-03-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek effe wat reviews op, dat lijkt me vrij simpel. Beide zullen prima presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Heel vervelend, mijn Battlefield loopt iedere keer vast (en sluit zichzelf af) als ik probeer met een UAV te vliegen :( Nog meer mensen hier last van?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:53
partyondude schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:02:
Wellicht trap ik een open deur in, maar wil het toch graag weten :)

Hoe goed (of slecht) zal BC2 draaien op een bak met een Intel Quad core (weet niet welke maar niet ouder dan anderhalf jaar) 4 GB PC28500 en een ATI 4870X2? Icm een F3 1 TB en een Samsung XL2370.

Zou je dan alles op HIGH kunnen spelen, 8xAA en 16xAF, evt Vsync en HBAO aan? Bij een resolutie van 1920*1080?
Aangezien dit topic zo hard loopt, quote ik mezelf maar even :+

Wie kan hier wat zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4xAA en 4xAF moet wel lukken denk ik, hoger is toch niet direct nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ErA schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:57:
Lekker potje net. Kreeg behoorlijk wat XP erbij :X

[afbeelding]

Dit succes wel mede te danken aan een squad welke goed met elkaar samenwerkte.

[afbeelding]
Nice, had de console versie ook maar dat je de level van je teamgenoot/vijand kan zien.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:13:
4xAA en 4xAF moet wel lukken denk ik, hoger is toch niet direct nodig.
Met een resolutie van 1920*1080?

Hij heeft hetzelfde scherm als ik, zou wel top zijn natuurlijk als dat volledig gevuld is tijdens het gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:16:
[...]

Met een resolutie van 1920*1080?

Hij heeft hetzelfde scherm als ik, zou wel top zijn natuurlijk als dat volledig gevuld is tijdens het gamen :P
Ik denk het wel, met mijn 4850 lukt 1280*1024 op high en 2xaa en 2xaf. Dan moet dat wel lukken met zo'n veel snellere kaart.

Hoor nu net een kerel tegen z'n vrouw zeggen dat ze al het speelgoed hebben weggenomen. Vage voice chats soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Thanx :)

Enne, ok 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Het boekje is wel erg karig btw.
Staat niks in over voice chat. Is dat dan niet mogelijk op de 360 of alleen via die kanalen die je via je guide-button kunt opvragen.

Anders straks maar eens m'n headset opsporen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 21:51
SH4D3H schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:23:
Het boekje is wel erg karig btw.
Staat niks in over voice chat. Is dat dan niet mogelijk op de 360 of alleen via die kanalen die je via je guide-button kunt opvragen.

Anders straks maar eens m'n headset opsporen :+
Word je niet automatisch verbonden met je squad/team als je je headset aansluit? Dat heb ik tenminste altijd als ik een game online speel op de xbox (BC2 speel ik op de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Bij de PS3 ligt de server plat volgens mij... kan al 10 minuten niet meer connecten

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 16:05
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:38:
Welke moeilijkheidsgraad? Ik heb de game zojuist op Normal uitgespeeld en die attack-heli's zijn inderdaad erg vervelend. Krijg je in meerdere missies mee te maken dat er een heli komt rond cirkelen die het specifiek op jou gemunt heeft en salvo's raketten op je afschiet. Maar er is altijd wel een RPG in de buurt, en met 2 hits gaat de heli, in ieder geval in Normal en naar mijn ervaring, neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 08:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

En nu ligt ie er op de 360 helemaal uit. Kan niet meer connecten...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt toch mee die systeemeisen.
Zit hier nog met een 8800GT op dualcore 6750.
Op 1680x1050 (wat nog redelijk prettig is op een 16:10 verhouding 24") is het goed te spelen.
Net wel een crash naar desktop zonder melding. :S
Er zit wel een enorm "bloom" effect in het spel wat de 8800GT denk ik veel te heftig (of: onnauwkeurig) gebruikt en wat gewoon hinderlijk is. Ik hoop dat je dat uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
hmmm PC lukt ook al niet :(

oh hij vroeg zojuist om me serial key... dat klopt niet

[ Voor 53% gewijzigd door Proxzor op 06-03-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 16:50
Ik kan nu niet meer inloggen. Heb net ff kunnen spelen via de optie Play Now, via de server browser lukt het steeds niet, blijft foutmelding komen: Check Network Connection:S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 16:16
Klopt, het zooitje ligt er weer uit... Naja net een paar heerlijke potjes gespeeld (begin het helikopterpiloot schieten met men sniper onder de knie te krijgen :P)

Ik zat net in de FraG server (eerder genoemd in dit topic), Goeie server :D Complimenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Zat net op een server en werd er na een halve ronde alweer uitgegooid. Serverbrowser refreshen geeft "Failed to connect to EA online".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:34
KnEuTeR schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:40:
Bij de PS3 ligt de server plat volgens mij... kan al 10 minuten niet meer connecten
Kan ook niet meer inloggen op pc

edit
jagermeister schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:47:
Zat net op een server en werd er na een halve ronde alweer uitgegooid. Serverbrowser refreshen geeft "Failed to connect to EA online".
idem

[ Voor 37% gewijzigd door chiIIed op 06-03-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Heel vaag, krijg net te zien dat ik de repair kit zou moeten hebben unlocked, maar ik kan hem niet selecteren, heeft iemand anders dit ook?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
PC ligt er ook weer uit.. De laatste twee games die ik heb gekocht, BFBC2 en CoD:MW2, zijn echt problematisch zeg..
En daarna ook nog geld vragen voor extra maps, terwijl we al zo veel betalen voor een slecht ontwikkeld en slecht onderhouden spel. Dit begint wel echt schandalig te worden..
Het lijkt er bijna op dat ze willen dat we uitwijken naar het illegale cicruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Donnie schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:49:
Heel vaag, krijg net te zien dat ik de repair kit zou moeten hebben unlocked, maar ik kan hem niet selecteren, heeft iemand anders dit ook?
Ja, heb ik ook gehad. EA stats servers hebben volgens mij problemen, waardoor niet alle stats worden verwerkt. Straks zul je zien dat je die repair kit je eerst volgende unlock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:16
Damn, was net lekker bezig valt alles weer weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Bonthouse schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:50:
PC ligt er ook weer uit.. De laatste twee games die ik heb gekocht, BFBC2 en CoD:MW2, zijn echt problematisch zeg..
En daarna ook nog geld vragen voor extra maps, terwijl we al zo veel betalen voor een slecht ontwikkeld en slecht onderhouden spel. Dit begint wel echt schandalig te worden..
Het lijkt er bijna op dat ze willen dat we uitwijken naar het illegale cicruit :(
Dit ligt niet aan het spel. Het spel zelf is verder prima. Het ligt aan de servers die hoogstwaarschijnlijk gewoon overbelast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup.. EA servers liggen plat.
Zie ook de EA BC2 Twitter; http://twitter.com/OfficialBfbc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:53:
[...]

Dit ligt niet aan het spel. Het spel zelf is verder prima. Het ligt aan de servers die hoogstwaarschijnlijk gewoon overbelast zijn.
Nou, als ze in de beta er nog achter moeten komen van "Hee, verrek, we hebben ons spel alleen fatsoenlijk draaiend op quadcore's, zullen we het ook *geschikt* maken voor dualcore's?"..
Sorry, ik weet waar beta's voor zijn, maar dat gaat wel echt heel erg ver..
Als ik het spel eindig door op Exit Game te drukken, moet ik eerst nog op crtrl+alt+del drukken om naar mn bureaublad te gaan.
Ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik een beta speel, geen afgemaakt spel.

En betreft de servers, als ze eerst zo'n reclame campagne lanceren om het spel te promoten, om vervolgens de servers zo hard te laten falen, dan doen ze toch iets mis.
Toen het bekend werd dat MW2 geen dedicated servers kreeg, kwam Dice even leuk van "Maar wij wel hoor!"
Liever heb je te veel server capaciteit en gebruik je het niet, dan dat je te weinig hebt en dat je als groot bedrijf zo van je laat afweten omdat je te weinig hebt geinvesteerd in fatsoenlijke servers.
Heel de PC gaming wereld heeft gekeken toen de Steam servers overbelast waren toen MW2 wilde worden geactiveerd/gedownload, jammer dat de concurrentie daar niets van heeft geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 00:54
Houd gewoon de EA site in de gaten omtrend het nieuws over de server problemen ;)

Quote:

Het zal je wellicht al zijn opgevallen gisteren. Er waren geen BFBC2 servers te vinden of je kon er niet mee connecten. EA heeft de hosters van de servers gevraagd hun servers offline te halen, zodat EA aan de problemen kan werken die zich op dit moment voor doen. Het probleem is het aantal servers die er online staan, waardoor het spel niet goed meer werd uitgevoerd en dus voor lag ging zorgen. Dit betekent dat we tot 09:00 's ochtends geen BFBC2 server meer kunnen joinen. Volgens EA zouden we hierna gewoon kunnen spelen.

Bron BC2 benelux

Bron engelse BC2 site

[ Voor 8% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:13
dit kan toch niet!!! ik vind wij als gamers die dit spel hebben gekocht een deel van ons geld terug moeten krijgen voor elke minuut die wij niet kunnen spelen.

Hier was laatst de stroom uitgevallen in de hele wijk 2 uur lang. wij hebben voor die 2 uur lang 55 euro gekregen van die energiemaatschappij.

Is niet onze schuld maar die van hun en hun moet zorgen dat alles werkt.

stelletje amateurs.

hoe kan je eigenlijk contact opnemen met die lui???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:53:
[...]

Nou ik zie toch ook wel heel veel vreemde dingen die je EA kan aanrekenen.
Servers die niet vol zijn in de browser maar stiekum toch vol zijn (heel veel!)
Geen verbinding kunnen maken, roepen dat er iets met MIJN verbinding is, en dan ook regelmatig gewoon niks doen als ik op JOIN klik.

Het zijn de EA servers die fungeren als doorgeefluik, daar gaat op het moment heel veel mis heb ik het idee, want eenmaal OP een server gaat het vaak prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joh stel je niet zo gigantisch aan en maak je niet zo druk. Ga nou niet stoer lopen doen met geld terug eisen, heeft geen enkele zin.

Wat mij wel irriteert is dat een level 19 met al z'n extra's zo over je heen walst als je nog maar de basis gun hebt. Vrij enorm irritant. Dingen als een 4x scope maken nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zuigt zwaar maar het is ook maar een spelletje he jongens? geen auto of stroomnet
het zuigt maar als straks alles goed draait is het spel z'n geld meer dan waard.

ik steun graag game company's door game's te kopen, moeten ze van dat geld weer wel servers neer kwaken lol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Bonthouse schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:03:
[...]

Nou, als ze in de beta er nog achter moeten komen van "Hee, verrek, we hebben ons spel alleen fatsoenlijk draaiend op quadcore's, zullen we het ook *geschikt* maken voor dualcore's?"..
Sorry, ik weet waar beta's voor zijn, maar dat gaat wel echt heel erg ver..
Als ik het spel eindig door op Exit Game te drukken, moet ik eerst nog op crtrl+alt+del drukken om naar mn bureaublad te gaan.
Ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik een beta speel, geen afgemaakt spel.

En betreft de servers, als ze eerst zo'n reclame campagne lanceren om het spel te promoten, om vervolgens de servers zo hard te laten falen, dan doen ze toch iets mis.
Toen het bekend werd dat MW2 geen dedicated servers kreeg, kwam Dice even leuk van "Maar wij wel hoor!"
Liever heb je te veel server capaciteit en gebruik je het niet, dan dat je te weinig hebt en dat je als groot bedrijf zo van je laat afweten omdat je te weinig hebt geinvesteerd in fatsoenlijke servers.
Heel de PC gaming wereld heeft gekeken toen de Steam servers overbelast waren toen MW2 wilde worden geactiveerd/gedownload, jammer dat de concurrentie daar niets van heeft geleerd.
Het is EA die het server gebeuren verneukt. EA is de publisher. Slechte zaak inderdaad, maar ik denk dat ze het aantal connects gewoon hebben onderschat.

De problemen die jij ervaart, daar heb ik geen last van. Bij mijn sluit de game gewoon netjes af. Denk eerder dat er dan iets in je eigen config niet lekker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ze zijn bezig met een R5 update wat dat ook mag zijn in iedergeval weer een server update na de recente R4 dus het is afwachten of dat alles nu gaat oplossen voor iedereen.

Waar is Stewie! eigenlijk die zou er vast meer over kunnen vertellen neem ik aan.

[ Voor 19% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:13
die gasten moeten goed voorbereid zijn. als ik een presentatie hou ben ik toch ook voor bereid op de vragen ronden.

sommige mensen weten gewoon niet hoe ze het allemaal moeten aanpakken. ze maken de zelfde fouten als de concurrent. is gewoon dom.

[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 06-03-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 16:16
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:10:
Joh stel je niet zo gigantisch aan en maak je niet zo druk. Ga nou niet stoer lopen doen met geld terug eisen, heeft geen enkele zin.

Wat mij wel irriteert is dat een level 19 met al z'n extra's zo over je heen walst als je nog maar de basis gun hebt. Vrij enorm irritant. Dingen als een 4x scope maken nogal een verschil.
lvl 1 tegen lvl 19 is inderdaad niet leuk, maar je kan ook rustig aan doen als low lvl, beetje spotten en basis campen dan heb je al heel snel een hoop unlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen dat is zo enorm saai. EA had de unlocks veel beter moeten balanceren. De wapens zijn nog redelijk eerlijk, maar als daar al die upgrades zoals bij de LMG bij komen of een 4x scope, dan is het echt een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:11:
[...]
Het is EA die het server gebeuren verneukt. EA is de publisher. Slechte zaak inderdaad, maar ik denk dat ze het aantal connects gewoon hebben onderschat.

De problemen die jij ervaart, daar heb ik geen last van. Bij mijn sluit de game gewoon netjes af. Denk eerder dat er dan iets in je eigen config niet lekker zit.
Eigenlijk niet :( Daar dacht ik ook al aan, maar ik heb alles door gespit, en m'n settings en gamesettings zijn beide zo vanilla als het kan.
Alle drivers zijn up to date, Windows 7 is up to date, het is gewoon niet goed geschreven voor PC.
Waarschijnlijk is dit spel over zes maand met tig patches eindelijk wat het zou hadden moeten zijn op release dag. Weer een gemiste kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
JT888 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:14:
Ze zijn bezig met een R5 update wat dat ook mag zijn in iedergeval weer een server update na de recente R4 dus het is afwachten of dat alles nu gaat oplossen voor iedereen.

Waar is Stewie! eigenlijk die zou er vast meer over kunnen vertellen neem ik aan.
Hebben ze R5 niet vannacht al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ja ik zie het net op twitter page van EA staan

Quote:

EA Servers are back online and we have released R5 servers to the hosts. Check out the Server and Disconnect status - http://bit.ly/cLxp9O
about 9 hours ago via TweetDeck

Bron

After last nights EA server outage on PS3 and PC, EA have found the issue and put a fix in place and brought the servers back online. This means that both PS3 and PC players can return back to playing Bad Company 2.

We are aware of a number of remaining disconnect issues on PC and we have released the “R5” server to hosts yesterday to address some of the disconnects. We are continuing to work on the remaining disconnect issues to have a solution as fast as possible as well as looking into reports of other issues raised on the forums for consoles: http://forums.electronica...lefield-bad-company-2-ng/ and PC: http://forums.electronica...lefield-bad-company-2-pc/

Battlefield Bad Company 2 has managed to prove so popular that yesterday the concurrent users in Battlefield: Bad Company 2 surpassed that in Battlefield 2 which has been going strong for almost 5 years.

Bron

Er zijn nu dus al meer spelers dan er voor BF2 zijn mooie prestatie :)

[ Voor 74% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Bonthouse schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:20:
[...]

Eigenlijk niet :( Daar dacht ik ook al aan, maar ik heb alles door gespit, en m'n settings en gamesettings zijn beide zo vanilla als het kan.
Alle drivers zijn up to date, Windows 7 is up to date, het is gewoon niet goed geschreven voor PC.
Waarschijnlijk is dit spel over zes maand met tig patches eindelijk wat het zou hadden moeten zijn op release dag. Weer een gemiste kans..
Ik draai ook windows 7 (x64) en bij mij draait de game boven verwachting goed. Geen sound issues, geen crashes, lekkere fps @ alles op high, 4xAA, VSync, HBAO on. Nou heb ik misschien geluk, maar volgens mij valt het wel mee met de problemen die er zijn (afgezien van de problemen met connecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
JT888 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:23:
Ja ik zie het net op twitter page van EA staan

Quote:

EA Servers are back online and we have released R5 servers to the hosts. Check out the Server and Disconnect status - http://bit.ly/cLxp9O
about 9 hours ago via TweetDeck

Bron

After last nights EA server outage on PS3 and PC, EA have found the issue and put a fix in place and brought the servers back online. This means that both PS3 and PC players can return back to playing Bad Company 2.

We are aware of a number of remaining disconnect issues on PC and we have released the “R5” server to hosts yesterday to address some of the disconnects. We are continuing to work on the remaining disconnect issues to have a solution as fast as possible as well as looking into reports of other issues raised on the forums for consoles: http://forums.electronica...lefield-bad-company-2-ng/ and PC: http://forums.electronica...lefield-bad-company-2-pc/

Battlefield Bad Company 2 has managed to prove so popular that yesterday the concurrent users in Battlefield: Bad Company 2 surpassed that in Battlefield 2 which has been going strong for almost 5 years.

Bron

Er zijn nu dus al meer spelers dan er voor BF2 zijn mooie prestatie :)
Deze update is er vanacht op gekomen hoor, mijn server draait al vanaf 03:nogiets op R5.
Nou, dan maar eens aan de slag met de singleplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Dat is natuurlijk wel waar, maar als je dingen gaat implementeren zoals min/max level per server dan zul je nooit echt een voordeel over de vijand hebben bij je behaalde unlocks omdat de anderen die dan ook al hebben. Ik vind het niet zo erg, ik heb tot nu toe alleen nog maar met medic gespeeld, krijg alles wel neer met die PKM :) (en de ge-unlockte m249 gebruik ik niet, pkm > m249 :P ) Tis even afzien in het begin ja, maar het dwingt je tot beter te presteren kerel. Of dacht je dat het leger een eitje was ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Murk op 06-03-2010 22:39 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
barrel schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:17:
[...]

lvl 1 tegen lvl 19 is inderdaad niet leuk, maar je kan ook rustig aan doen als low lvl, beetje spotten en basis campen dan heb je al heel snel een hoop unlocks
Mietje :P

Gewoon overal doorheen rennen als rambo en die high ranks knifen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Hmmzzz...nu is het me weer gelukt een server te joinen. Rush, 32 players Hardcore.
Valt me op dat vooral in hardcore mode het wemelt van de snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
jagermeister schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:45:
Hmmzzz...nu is het me weer gelukt een server te joinen. Rush, 32 players Hardcore.
Valt me op dat vooral in hardcore mode het wemelt van de snipers.
LOL sniper fever (epedimie) !!

En tja in welke game FPS game met unlocks zit er geen verschil in LVL ik vind het eigenlijk vrij normaal gewoon spelen levelen en ervaring op doen het is gewoon een deel van de uitdaging :)

[ Voor 70% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Poll: Wat speel jij al eerst
Singleplayer
Multiplayer
Ik speel geen BFBC2
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=352521&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:08:
dit kan toch niet!!!

Hier was laatst de stroom uitgevallen in de hele wijk 2 uur lang. wij hebben voor die 2 uur lang 55 euro gekregen van die energiemaatschappij.

stelletje amateurs.

Nou, nou... rustig maar, dit is geen 1e levensbehoefte ofzo. (toch...? :? )
Het is alleen jammer dat men de load niet aankan bij EA.
Je zou denken dat na al die andere keren ze dit keer wel zaken op orde zouden.

Aan de andere kant dit....alle servers in een keer life...dat is ook niet volledig te testen van te voren.
De BETA is een voorproefje, maar geen volledige "test run".

De vraag is, hoe snel is dit verholpen.
Mijn gok: vrij snel.
Indien het lang aan blijft houden is het wel kwalijk.
Maar moet eerlijk zeggen dat dit scenario nu niet geheel buiten verwachting lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbert1 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:34:
[...]

Ja heb ik ook, hij bleef op xfire ook aanstaan daardoor

Ik kon net trouwens niet meer connecten, tijdens een potje stond er connection to the server has failed oid. Toen ik daarna andere servers probeerde te joinen lukte dat ook niet. Met mijn soldier kon ik wel opnieuw inloggen

edit: Ik probeerde net mijn andere battlefields op http://veteran.battlefield.com/ te registeren, maar alleen van BF2 lukte het, bij 1942 herkent ie mijn code niet en bij 2142 kan ik niet inloggen. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Ja ik heb hier precies hetzelfde, hij wil niet lukken met Batllefield 2142 toewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik geef het hooguit nog een week en daarna zal iedereen tevreden zijn over het connecten. En dan zal men wel weer over andere dingen gaan klagen... Mensen zijn zelden tevreden er is altijd wel iets om over te zeiken :P

[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 06-03-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Damn... dit is echt sniper fest hier @ hardcore.
Mortar strikes zijn zooo irritant. Dit hadden ze er uit moeten laten man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Zegt de artillerie magneet :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
In bf2 had je artilerie waar ik schijtziek van werd dat werd dan ook vaak gebruikt als baserape wapen op het vliegdek schip bijv. hehe

Ik heb geen ervaring met die mortar strikes maar ik vermoed dat die hetzelfde werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Ja, ik trek het dus op de een of andere manier aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Vraagje, vandaag voor het eerst gespeeld(18kills/19deaths). Komen de sniper upgrades een beetje snel? Want de standaard moet na ieder schot herladen en 1 shot is over het algemeen geen kill.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:38:
[...]

Dat is natuurlijk wel waar, maar als je dingen gaat implementeren zoals min/max level per server dan zul je nooit echt een voordeel over de vijand hebben bij je behaalde unlocks omdat de anderen die dan ook al hebben. Ik vind het niet zo erg, ik heb tot nu toe alleen nog maar met medic gespeeld, krijg alles wel neer met die PKM :) (en de ge-unlockte m249 gebruik ik niet, pkm > m249 :P ) Tis even afzien in het begin ja, maar het dwingt je tot beter te presteren kerel. Of dacht je dat het leger een eitje was ;)
Het dwingt wel tot presteren en dat lukt vaak genoeg nog wel maar vooral als er een open stuk tussen jou en de tegenstander zit dan ben je wel in het nadeel zonder extra's zoals scopes.
JT888 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:50:
[...]
En tja in welke game FPS game met unlocks zit er geen verschil in LVL ik vind het eigenlijk vrij normaal gewoon spelen levelen en ervaring op doen het is gewoon een deel van de uitdaging :)
Team Fortress 2, daar zijn de upgrades leuke extra's maar ze maken daar absoluut geen verschil. Hier voelt het alsof unlocks gewoon beter zijn dan de normale wapens op vrijwel alle gebieden.
Mr Hackenbacker schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:20:
Vraagje, vandaag voor het eerst gespeeld(18kills/19deaths). Komen de sniper upgrades een beetje snel? Want de standaard moet na ieder schot herladen en 1 shot is over het algemeen geen kill.
Ga naar het hoofdmenu en zoek effe die lijst op, staat precies wat je krijgt bij welk aantal punten.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 06-03-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

goosche schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:08:
dit kan toch niet!!! ik vind wij als gamers die dit spel hebben gekocht een deel van ons geld terug moeten krijgen voor elke minuut die wij niet kunnen spelen.

stelletje amateurs.

lol? ben je nu echt serieus? zo ja, damn! ben je ouder dan 16? dubbel damn!

serieus, dude.. het is een SPEL, elke release waar multiplayer in zit heeft 9 van de 10 keer last van launch issues... het is een algemeen FEIT dat als jij een game op release wilt spelen dat servers overbelast zijn omdat ze aan het tweaken zijn, en nee, ik loop het niet goed te praten, ik baal er ook van, maar om zo kinderachtig te doen vanwege een spel? 'ik wil mijn geld terug'-crap op tafel gooien omdat je een spel wat je theoretisch de rest van je leven online kan spelen de eerste paar dagen wat moeizaam opstart...

sorry voor de rant maar ik word zo moe van al die kiddies die lopen te janken omdat ze een computerspelletje niet kunnen spelen, daarom zit ik ook niet meer op officiele BC2 forums, heb geen zin om hetzelfde gezeik hier op GOT te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Wat een gezeik, ga lekker wat anders doen ondertussen en probeer het later nog eens :X

Alleen al vanwege dit bericht:

Gewoon dikke respect, geeft alleen maar aan hoeveel mensen hebben zitten wachten op deze geweldige game waarschijnlijk ook veel BF2 spelers (zoals ik). Heb wel ff geduld hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het punt bij mij waarom het mij ergert is omdat ik er nu geld voor heb betaald en ik niet echt van het principe ben om nu te betalen en pas over een paar dagen te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:29:
Het punt bij mij waarom het mij ergert is omdat ik er nu geld voor heb betaald en ik niet echt van het principe ben om nu te betalen en pas over een paar dagen te kunnen spelen.
Het is echt slordig van EA.

Ben maar voetbal aan het kijken vanavond.

Probeer het zometeen nog wel.

Ik wil een red dot sight, levelen is wel erg langzaam, maar dat is goed :)
En COD speelt zo snel als je ff Battlefield heb gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:18
jagermeister schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:14:
Damn... dit is echt sniper fest hier @ hardcore.
Mortar strikes zijn zooo irritant. Dit hadden ze er uit moeten laten man.
Best wel irritant ja, als een mortar strike je tankje opblaast zonder dat je er iets tegen kunt doen. (Heavy tank op 100%).
Sowieso teveel snipers inderdaad. Snipen is gewoon te makkelijk in BC2, en het is zo lekker voor je K/D ratio.
Scope sight is gewoon te stabiel, er had wel wat meer beweging in mogen zitten. (ademhaling etc).
Nu kan elke noob een sniper rifle pakken en nog redelijk goed zijn ook.

(Zegt de 40mm nade wh0re :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:21:
[...]
Team Fortress 2, daar zijn de upgrades leuke extra's maar ze maken daar absoluut geen verschil. Hier voelt het alsof unlocks gewoon beter zijn dan de normale wapens op vrijwel alle gebieden.
Gelukkig wel ja in het echte leven is ook niet elk wapen even sterk en hebben ze allemaal andere eigenschappen. Dat is imo de essentie van het unlocken het zijn niet alleen de looks maar ook de eigenschappen van de unlocks die het leuk maken ze te unlocken. Bovendien zijn niet alle unlocks beter dan de standaard wapens en dan bedoel ik vooral die van de recon. Voor de assault is de eerste unlock zeker beter dan de standaard assault rifle waar je mee begint. Maar de scopes etc. helpen natuurlijk ook de wapens te verbeteren reddot is gewoon vele malen beter om mee te righten dan bepaalde iron sights laat staan de 4x scope maargoed over een dag of 2 heb je vast een beter wapen geunlocked.

Toen ik pas begon met de beta had ik ook moeite te overleven en moest weer helemaal wennen aan de controls etc. en bakte er eerst ook weinig van maar alles went en het werd alleen maar leuker met de eerste assault unlock en later de reddot etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
jezus hou eens op dat gejank joh, je mag blij zijn dat je voor 45 euro zo'n staaltje technologische kunst voorgeschoteld krijgt en daar jaren van kan genieten als je wilt. Wat denk je dat al die servers wel niet moeten kosten die gehost worden? En alle personeel van Dice die werken maanden aan zo'n project en zelfs nog jaren erna om updates etc. te maken. Wat een verwaand gedoe hier, geef die gasten ff 2 dagen de tijd om dat op te lossen. Zo'n massale release wereldwijd kun je niet vlekkeloos laten verlopen. Oh en nog ff by the way: Ik heb zo goed als 0,0 problemen gehad tot nu toe. Misschien af en toe dat de server eruit vliegt waar ik speel of de serverlist die wat langzaam reageert. Voor de rest is dit spel boven mijn verwachting. Ik ben nooit zo snel positief over een spel maar bij dit spel hoeft het voor mij niet eens allemaal vlekkeloos te verlopen in het begin, zolang het maar een goede game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02-2022
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:41:
jezus hou eens op dat gejank joh, je mag blij zijn dat je voor 45 euro zo'n staaltje technologische kunst voorgeschoteld krijgt en daar jaren van kan genieten als je wilt.
Sorry hoor, maar ik verwacht van zo'n groot en profesioneel bedrijf gewoon een vlekkeloze release, is trouwens ook beter voor hen zelf, vanwege reputatieschade (ik koop geen mw3 meer, na het mw2 debacle)

Trouwens, zijn er nog voordelen voor de mulitplayer als je de singleplayer helemaal uitspeeld?

[ Voor 9% gewijzigd door Secondawakening op 06-03-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jezus hou eens op dat gejank joh, je mag blij zijn dat je voor 45 euro zo'n staaltje technologische kunst voorgeschoteld krijgt en daar jaren van kan genieten als je wilt.
Pardon? Wij mogen daar blij mee zijn? Die 45 euro is een rip off, daar maken ze gigantisch veel winst op. Net alsof ik blij mag zijn dat ik brood mag kopen en niet moet zeuren als het oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Jammer maar lekker door, schiet je geen zak mee op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg niet dat jammeren zin heeft, maar je moet het ook niet omdraaien en doen alsof wij onze handjes mogen fijnknijpen dat we voor maar 45 euro dit spel mogen spelen. Je moet wel realistisch blijven.
Zit trouwens nu gewoon ingame, net 1911 pistol unlocked, die pwnt nogal.

Leuk idee voor een unlock, een zonnebril. Heb er wel behoefte aan. En dat de tweede unlock dan een polaroid is.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 06-03-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Laatst online: 07-10 13:50
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:45:
[...]

Pardon? Wij mogen daar blij mee zijn? Die 45 euro is een rip off, daar maken ze gigantisch veel winst op. Net alsof ik blij mag zijn dat ik brood mag kopen en niet moet zeuren als het oud is.
Dat valt nog vies tegen, zo ongeveer de helft komt bij de ontwikkelaar terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strykeforce schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:55:
[...]

Dat valt nog vies tegen, zo ongeveer de helft komt bij de ontwikkelaar terecht.
En dat dan keer een miljoen? Nog wel meer zelfs, inkomsten van servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 21:51
pff iedereen loopt hier maar te mekkeren, deze game kun je nog jaren spelen, dan ben je die eerste week echt wel vergeten. En die gasten werken dag en nacht om de servers online te houden, een klein beetje respect mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:19
Ik vind de launch ook beter lopen dan die van MW2.

Wat ik wel jammer vind is dat Bad Company 2 nogal een CPU based spel is :( vindt mijn 4200+ x2 niet zo fijn.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Laatst online: 07-10 13:50
ToasterxD schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:00:
Ik vind de launch ook beter lopen dan die van MW2.

Wat ik wel jammer vind is dat Bad Company 2 nogal een CPU based spel is :( vindt mijn 4200+ x2 niet zo fijn.
Als die niet zo zwaar was had ik em ook voor m'n PC gehaald maar toch maar voor de 360 gehaald.

En tja op zich is het klagen wel terecht hetzelfde probleem deed zich voor bij BF1943 en dat duurde al 3 dagen lang, ze wisten dat BFBC2 ook erg populair zou zijn dus dit hadden ze beter aan moeten pakken. Maar om geld terug vragen gaan zitten te huilen gaat ook weer te ver.....

[ Voor 5% gewijzigd door Strykeforce op 07-03-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan wel op singelplayer maar als ik op multiplayer ga voor het spel start word ik door punkbuster gekickd er komt iets van punkbuster heartbeat stoped ofzo ik heb van alles geprobeer niks helpt ik heb 10 keer punkbuster opnieuw geinstaleerd helpt niet :( kan iemand me helpen ik wil echt op multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jezus hou eens op dat gejank joh, je mag blij zijn dat je voor 45 euro zo'n staaltje technologische kunst voorgeschoteld krijgt en daar jaren van kan genieten als je wilt. Wat denk je dat al die servers wel niet moeten kosten die gehost worden? En alle personeel van Dice die werken maanden aan zo'n project en zelfs nog jaren erna om updates etc. te maken. Wat een verwaand gedoe hier, geef die gasten ff 2 dagen de tijd om dat op te lossen. Zo'n massale release wereldwijd kun je niet vlekkeloos laten verlopen. Oh en nog ff by the way: Ik heb zo goed als 0,0 problemen gehad tot nu toe. Misschien af en toe dat de server eruit vliegt waar ik speel of de serverlist die wat langzaam reageert. Voor de rest is dit spel boven mijn verwachting. Ik ben nooit zo snel positief over een spel maar bij dit spel hoeft het voor mij niet eens allemaal vlekkeloos te verlopen in het begin, zolang het maar een goede game is.
fanboy alert :')

Echt ik weet niet wat het is met al die mensen die er niet tegen kunnen dat hier geklaagd wordt dat het spel niet werkt. Maar als ik 50 euro uitgeef aan een spel, dan wil ik gewoon kunnen spelen, en als dat nou de eerste paar dagen is, of over een aantal weken, het moet gewoon werken.
Als jouw internetverbinding er een aantal uur uit ligt ga je toch ook over de zeik? Het product moet gewoon goed zijn, en zo lang dat niet het geval verdient dit spel geen goede scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
shoombak schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:15:
[...]

Echt ik weet niet wat het is met al die mensen die er niet tegen kunnen dat hier geklaagd wordt dat het spel niet werkt. Maar als ik 50 euro uitgeef aan een spel, dan wil ik gewoon kunnen spelen, en als dat nou de eerste paar dagen is, of over een aantal weken, het moet gewoon werken.
Als jouw internetverbinding er een aantal uur uit ligt ga je toch ook over de zeik? Het product moet gewoon goed zijn, en zo lang dat niet het geval verdient dit spel geen goede scores.
Geeft aan dat jij wat vaker buiten het huis moet komen ff op de lucht ;) Stelletje verwende poepchinezen! Doet het spel het ff niet meteen blaten van hier tot tokyo, ga gewoon ff wat anders doen dan telkens als JIJ ff niet kan verbinden een post te plaatsen hier :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
shoombak schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:15:
[...]

Het spel is ook gewoon goed!! Damn zeg... dat er connectie problemen zijn wil niet zeggen dat het spel niet goed is. Product is in feite prima. De service daarentegen....laat momenteel wat te wensen over. Komt echt wel weer goed hoor. Het is vervelend, niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan wel op singelplayer maar als ik op multiplayer ga voor het spel start word ik door punkbuster gekickd er komt iets van punkbuster heartbeat stoped ofzo ik heb van alles geprobeer niks helpt ik heb 10 keer punkbuster opnieuw geinstaleerd helpt niet kan iemand me helpen ik wil echt op multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
jagermeister schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:20:
[...]
Het spel is ook gewoon goed!! Damn zeg... dat er connectie problemen zijn wil niet zeggen dat het spel niet goed is. Product is in feite prima. De service daarentegen....laat momenteel wat te wensen over. Komt echt wel weer goed hoor. Het is vervelend, niet meer dan dat.
Het product is gewoon goed :')

Het crashed om het half uur naar mijn desktop :( en dit heb ik op bijde computers die ik hier heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De m60 is wel jolly nice, net effe opgepakt van een dooie. Die met 4x scope zal lekkere sniper zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Voxyn schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:23:
[...]

Het product is gewoon goed :')

Het crashed om het half uur naar mijn desktop :( en dit heb ik op bijde computers die ik hier heb staan...
Bij mij is de full game nog nooit gecrashed naar de desktop, waar ligt dat dan aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
Tsurany schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:45:
[...]

Ik denk dat EA blij mag zijn dat als ze daar 20 euro van krijgen. Ik heb spel in de UK besteld en daar kost het pakweg iets van 27,50 euro (inc. verzenden 30). Ik denk dat het heel niet zo gek is dat de retailers een marge van 2,3 doen op het product. Dus eerder een rip off van de verkopers :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me helpen met dat punkbuster heartbeat probleem AUB!?
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.