[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 57.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:27:
[...]

Bij mij is de full game nog nooit gecrashed naar de desktop, waar ligt dat dan aan ;)
Dat is onzin om te zeggen, een probleem met een bepaald merk of type videokaart heeft de een wel last van of de ander niet. Een bug die enkel op treed bij bijvoorbeeld een nvidia videokaart met een intel cpu en dan nog niet altijd daar hoef jij dus helemaal geen last van te hebben maar iemand kan daar wel om het half uur zijn desktop terug zien.

Dus het hoeft echt niet aan hem te liggen enkel omdat het bij jou wel werkt.
Morpheusk schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:33:
[...]

Ik denk dat EA blij mag zijn dat als ze daar 20 euro van krijgen. Ik heb spel in de UK besteld en daar kost het pakweg iets van 27,50 euro. Ik denk dat het heel niet zo gek is dat de retailers een marge van 2,3 doen op het product. Dus eerder een rip off van de verkopers :)
En dat is geen gigantisch bedrag? Doe dat keer een miljoen en voila, game terugverdiend.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2010 00:34 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:33:
kan iemand me helpen met dat punkbuster heartbeat probleem AUB!?
punkbuster updaten via evenbalance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:27:
[...]

Bij mij is de full game nog nooit gecrashed naar de desktop, waar ligt dat dan aan ;)
Bij mij dus ook niet. Beetje jammer dat mensen ieder probleempje maar meteen aan een falend product toeschuiven. Deze zelfde mensen kunnen maar beter een Xbox of PS3 kopen, dan weten ze zeker dat ie het doet als je disc in de gleuf stopt. PC gamen brengt soms nu eenmaal dit soort probleempjes met zich mee. Live with it.

Maar goed, ik ga me verder niet meer in deze discussie mengen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:33:
[...]

Dat is onzin om te zeggen, een probleem met een bepaald merk of type videokaart heeft de een wel last van of de ander niet. Een bug die enkel op treed bij bijvoorbeeld een nvidia videokaart met een intel cpu en dan nog niet altijd daar hoef jij dus helemaal geen last van te hebben maar iemand kan daar wel om het half uur zijn desktop terug zien.

Dus het hoeft echt niet aan hem te liggen enkel omdat het bij jou wel werkt.

[...]

En dat is geen gigantisch bedrag? Doe dat keer een miljoen en voila, game terugverdiend.
Ik zeg ook niet dat het aan hem ligt, hap hap hap ;) Echter ligt het wel aan iets in zijn PC anders deed het gewoon wat het moest doen dus :) Dat is gewoon een feit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
jagermeister schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:37:
[...]

Bij mij dus ook niet. Beetje jammer dat mensen ieder probleempje maar meteen aan een falend product toeschuiven. Deze zelfde mensen kunnen maar beter een Xbox op PS3 kopen, dan weten ze zeker dat ie het doet als je disc in de gleuf stopt. PC gamen brengt soms nu eenmaal dit soort probleempjes met zich mee. Live with it.

Maar goed, ik ga me verder niet meer in deze discussie mengen.
Idd, kga lekker raggen nu laat ze hier maar zeuren en jammeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:41:
jWat denk je dat al die servers wel niet moeten kosten die gehost worden? En alle personeel van Dice die werken maanden aan zo'n project en zelfs nog jaren erna om updates etc. te maken.
De kosten van het hosten van de EA servers zal echt peanuts zijn voor EA, het is een bedrijf met tig miljard winst per jaar. Daarnaast betalen heel veel clans en enthousiasten zelf voor de servers die je ziet hoor. Een klein aantal van de dedicated servers wordt door Dice of EA verzorgd.
jezus hou eens op dat gejank joh, je mag blij zijn dat je voor 45 euro zo'n staaltje technologische kunst voorgeschoteld krijgt en daar jaren van kan genieten als je wilt.
De Frostbite Enginge is in 2008 uitgekomen. Het verbeteren en porten naar de PC duurde alleen wat lang
Kijk eens naar de engine van Crysis uit 2007(!), die engine is nu nog steeds indrukwekkend en staat echt wel z'n mannetje tegenover deze "nieuwe" engine. Zo'n ontzettende technologische kunst is het nou ook weer niet.
En alle personeel van Dice die werken maanden aan zo'n project en zelfs nog jaren erna om updates etc. te maken. Wat een verwaand gedoe hier, geef die gasten ff 2 dagen de tijd om dat op te lossen. Zo'n massale release wereldwijd kun je niet vlekkeloos laten verlopen.
Waarom zouden we Dice nog eens twee dagen geven om alles op orde te krijgen wat ze eigenlijk in de dagen van de Beta hadden moeten doen? En dat ze maanden en jaren na de release er nog steeds aan werken.. daar betalen we ze toch ook voor?
Oh en nog ff by the way: Ik heb zo goed als 0,0 problemen gehad tot nu toe. Misschien af en toe dat de server eruit vliegt waar ik speel of de serverlist die wat langzaam reageert. Voor de rest is dit spel boven mijn verwachting. Ik ben nooit zo snel positief over een spel maar bij dit spel hoeft het voor mij niet eens allemaal vlekkeloos te verlopen in het begin, zolang het maar een goede game is.
Dat is mooi voor jou, maar voor menig PC & X360 spelers komt het niet eens in de buurt van vlekkeloos.

Maar jouw punt is dat we al deze dingen tegenwoordig als normaal moeten beschouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn punkbuster al 10 keer geupdate het helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:42:
Heb je de Beta toevallig nog op je PC staan? Zo ja, dan uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak effe eigen topic aan oid, hier sneeuwt het toch onder.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo nu in de laatste 30 minuten 2 x ge dc'ed + ik krijg nu ineens 2x desktop crash.
en nu voor de 2x zijn alle servers grijs :( heeft iedereen dat? dat alle servers grijs zijn? oftewel ze lijken offline?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:42:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:44:
Maak effe eigen topic aan oid, hier sneeuwt het toch onder.
Kijk eens in de topic waarschuwing die er overigens niet voor niets staat..!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:36
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:33:
20 euro bruto gigantisch? Kan zou geen productie kosten vinden van bad company 2, maar bij MW2 was dit al gauw 50 miljoen development en 200 miljoen marketing. Daar komt de onderhoud van de servers er nog bij en vast nog vele andere kosten. Om die 250 miljoen alleen al eruit te krijgen moet hij al minimaal 1250000x verkocht zijn. Als we uitgaan van die 20 euro, misschien is dit nog wel minder.

En opzich mogen ze ook wel winst maken, anders zouden er überhaupt geen leuke games meer uitkomen voor ons ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Morpheusk op 07-03-2010 00:57 . Reden: typo ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je vergeet XBox en PS3, die verkoop schat ik hoger in dan de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb de beta niet op mijn pc staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Maar komt dat niet door Sony en Microsoft, omdat ze de op de consoles verlies maken en het van de game verkoop moeten hebben? Anders vraag ik me af waar dat prijs verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:03:
Lees jij de berichten hier wel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:05:
[...]
Lees jij de berichten hier wel? :/
iedereen praat over prijzen niemand helpt met die punkbuster probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:03:
Misschien effe de waarschuwing en de reacties hierboven lezen ipv een kip zonder kop steeds dezelfde shit posten.

Edit: @reactie hierboven: BETER LEZEN

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 07-03-2010 01:22 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:19:
[...]

iedereen praat over prijzen niemand helpt met die punkbuster probleem
Omdat [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic dit het problemen topic is... zoals je in de startpost zou kunnen hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
shoombak schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:15:
[...]

fanboy alert :')

Echt ik weet niet wat het is met al die mensen die er niet tegen kunnen dat hier geklaagd wordt dat het spel niet werkt. Maar als ik 50 euro uitgeef aan een spel, dan wil ik gewoon kunnen spelen, en als dat nou de eerste paar dagen is, of over een aantal weken, het moet gewoon werken.
Als jouw internetverbinding er een aantal uur uit ligt ga je toch ook over de zeik? Het product moet gewoon goed zijn, en zo lang dat niet het geval verdient dit spel geen goede scores.
tja ik vind dat die gasten van Dice gewoon sterke games maken als je naar gameplay kijkt. Ik geniet vanaf begin af aan van BC 2, en dat had ik niet verwacht als hardcore BF2 speler!
Fanboy, ja wat is een fanboy..ik heb CoD 4 ook origineel gekocht en misschien 25 uur online gespeeld, daarna had ik het wel gezien. Ik heb ook nog een keer Crysis gekocht voor 45 euro, misschien 3 of 4 uurtjes gespeeld (online was 3 x niks, en singleplayer liep slecht)
Ik persoonlijk heb niet veel last sinds ik hem gekocht heb en dat is al heel wat tegenwoordig want PC games zitten tegenwoordig wel vaker vol met bugs of slechte performance. Ik denk dat deze game echt een topper is (of kan worden)
Maar je kunt niet op basis van slechte connecties of servers die plat liggen gaan oordelen over de gameplay en graphics en dus eigelijk ook niet echt oordelen over het spel, want tja die 1 of 2 weken van misschien 3 of 4 jaar gameplezier is dan ook weer te verwaarlozen. Al kan ik 't wel begrijpen als mensen gefrustreerd zijn dat ze nog helemaal niet hebben kunnen spelen. Ik zelf speel al sinds woensdag zowat zonder problemen dus mijn oordeel is gewoon 10/10, op basis van mijn ervaringen met het spel, tja als je me dan fanboy vind kan ik niet veel aan doen :9
Morpheusk schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:55:
[...]

En opzich mogen ze ook wel winst maken, anders zouden er überhaupt geen leuke games meer uitkomen voor ons ;)
voor een goede game betaal ik die 50 euro met liefde en probleemloos. Als je kijkt naar hoeveel uren je eraan gaat spenderen dan is 50 euro toch niks meer?

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-03-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:29
Damn wat is de M16A2 erg relax, Verdient het wel om als laatste unlocked te worden. Net een flink aantal potjes gespeeld en de k/d zat telkens boven de 2.5 met dat ding. Long range is hij goed vanwege de 3 rounds burst. Close range bewijst ie zijn hoge rate of fire als je maar snel genoeg klikt. Super ding dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
@SuX DeLuXe

Nou inderdaad! (Al blijft 50 wel veel als hij ook voor 30 te krijgen is gheghe)

Al speel je maar 50 uur voor een euro per uur! Ik denk dat de game pc nog de grootste kosten factor is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:46:
zo nu in de laatste 30 minuten 2 x ge dc'ed + ik krijg nu ineens 2x desktop crash.
en nu voor de 2x zijn alle servers grijs :( heeft iedereen dat? dat alle servers grijs zijn? oftewel ze lijken offline?
Net hele tijd online geweest, geen problemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net online geweest, wat een flutspel, dat ze dat durfen vergelijken met "die andere shooter".
BF2 veel fijner spel.
Oh wat mis ik de dagen van desert combat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 02:24:
Net online geweest, wat een flutspel, dat ze dat durfen vergelijken met "die andere shooter".
BF2 veel fijner spel.
Heb nooit erg veel bf2 gespeeld, wel regelmatig op een lan-party. Heb het imo wel genoeg gespeeld om erover te oordelen. Heb verder 1200 uur aan battlefield 2142 op mijn naam staan en moet zeggen dat BC2 een erg goede battlefield game is. Vind het zelf ook vrij vergelijkbaar met BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
BF2 veel fijner spel.
Als je het zo'n flutspel vind waarom heb je em dan gekocht?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Desert Combat was notabene een Mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
Al flink wat uurtjes spendeert aan dit spel, echt een geweldig spel!!
Enkel jammer dat de verbinding plots weg valt, maar die kinderziektes zullen wel verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb hem ook maar besteld, had even eerst de beta geprobeerd, maar vond het echt een lelijke map voor een "demo" had liever een desert map gehad. Ik vond het ook niet leuk spelen, maar nadat ik hoorde dat er ook een hardcore modus in kwam, begon ik toch te twijvelen.

Nu maar hopen dat het daadwerkelijk leuk is. Aan de maps te zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
SuX DeLuXe schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:27:
[...]

tja ik vind dat die gasten van Dice gewoon sterke games maken als je naar gameplay kijkt. Ik geniet vanaf begin af aan van BC 2, en dat had ik niet verwacht als hardcore BF2 speler!
Fanboy, ja wat is een fanboy..ik heb CoD 4 ook origineel gekocht en misschien 25 uur online gespeeld, daarna had ik het wel gezien. Ik heb ook nog een keer Crysis gekocht voor 45 euro, misschien 3 of 4 uurtjes gespeeld (online was 3 x niks, en singleplayer liep slecht)
Ik persoonlijk heb niet veel last sinds ik hem gekocht heb en dat is al heel wat tegenwoordig want PC games zitten tegenwoordig wel vaker vol met bugs of slechte performance. Ik denk dat deze game echt een topper is (of kan worden)
Maar je kunt niet op basis van slechte connecties of servers die plat liggen gaan oordelen over de gameplay en graphics en dus eigelijk ook niet echt oordelen over het spel, want tja die 1 of 2 weken van misschien 3 of 4 jaar gameplezier is dan ook weer te verwaarlozen. Al kan ik 't wel begrijpen als mensen gefrustreerd zijn dat ze nog helemaal niet hebben kunnen spelen. Ik zelf speel al sinds woensdag zowat zonder problemen dus mijn oordeel is gewoon 10/10, op basis van mijn ervaringen met het spel, tja als je me dan fanboy vind kan ik niet veel aan doen :9
Begrijp me niet verkeerd, ik heb de mensen van DICE ook zeker hoog zitten, heb enorm veel uren zitten in BF42 en DC. Maar dan nog kun je niet om het feit heen dat de serverissues eigenlijk niet moeten kunnen na zo'n grootschalige betatest. Dat de graphics en de gameplay geweldig zijn heb ik ook gemerkt tijdens de 2 uur die ik heb kunnen spelen de afgelopen paar dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:36

aex351

I am the one

Heb vandaag de retail gespeeld, maar de het spel speelt nog steeds niet vloeiend. Tijdens de single player merk ik hele kleine schokjes. Dit zie je ook aan de overige 3 NPC's. Ze schokken vooruit, terwijl ik wel vloeiend kan lopen. De FPS zit zo rond de 30-60, vaak 40+.

Dit zijn mijn instellingen: Alles op medium met 4xAA en 16xAF. Dit zorgt voor een 50-70% GPU belasting. Wanneer ik alles op high zet dan gaat de GPU belasting richting de 100%. De CPU belasting is altijd 90-100% en dit is volgens mij niet afhankelijk van de grafische instellingen. Dit alles op een resolutie van 1920x1200. Wanneer ik alles op low zet dan lijkt het wel beter speelbaar, maar met een 4890 HD zou je zoiets niet hoeven te doen. Mijn CPU is een e6300 @ 2,8Ghz en dit is ook de enige bottleneck die ik kan bedenken. Maar hier ben ik niet zo zeker van. Andere spellen, zoals MW2, kan ik wel prima spelen.

Daarnet even multiplayer gespeeld. Daar merkte ik geen tot weinig schokjes, maar ik merkte wel zeer regelmatig FPS drops wat het spel ook minder goed speelbaar maakt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Vandaag Bad Company 2 binnen gekregen via Amazon. Had de demo al een paar keer gespeeld en ik vind het echt een tof spel tot nu toe (zelfs de singleplayer campaign).

Ik heb wel nog een vraag: ik had een VIP code bij het spel zitten (die heb ik ingevoerd in de store en is geactiveerd) plus een code voor een unlock van een bepaald wapen (actie bij Amazon). Ik kan echter geen manier vinden om die 2e code in te voeren. Is het zo dat je maar 1 code kan invoeren in de store van BC2? Ik speel 'm op de PS3 trouwens.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

aex351 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 05:11:
Heb vandaag de retail gespeeld, maar de het spel speelt nog steeds niet vloeiend. Tijdens de single player merk ik hele kleine schokjes. Dit zie je ook aan de overige 3 NPC's. Ze schokken vooruit, terwijl ik wel vloeiend kan lopen. De FPS zit zo rond de 30-60, vaak 40+.

Dit zijn mijn instellingen: Alles op medium met 4xAA en 16xAF. Dit zorgt voor een 50-70% GPU belasting. Wanneer ik alles op high zet dan gaat de GPU belasting richting de 100%. De CPU belasting is altijd 90-100% en dit is volgens mij niet afhankelijk van de grafische instellingen. Dit alles op een resolutie van 1920x1200. Wanneer ik alles op low zet dan lijkt het wel beter speelbaar, maar met een 4890 HD zou je zoiets niet hoeven te doen. Mijn CPU is een e6300 @ 2,8Ghz en dit is ook de enige bottleneck die ik kan bedenken. Maar hier ben ik niet zo zeker van. Andere spellen, zoals MW2, kan ik wel prima spelen.

Daarnet even multiplayer gespeeld. Daar merkte ik geen tot weinig schokjes, maar ik merkte wel zeer regelmatig FPS drops wat het spel ook minder goed speelbaar maakt.
Vsync uit staan? In je settings.ini directx op 10 gezet ipv Auto?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

waar staat die settings.ini eigenlijk in win 7?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D:\My Documents\BFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 13:50
Wizz15 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 05:44:
Vandaag Bad Company 2 binnen gekregen via Amazon. Had de demo al een paar keer gespeeld en ik vind het echt een tof spel tot nu toe (zelfs de singleplayer campaign).

Ik heb wel nog een vraag: ik had een VIP code bij het spel zitten (die heb ik ingevoerd in de store en is geactiveerd) plus een code voor een unlock van een bepaald wapen (actie bij Amazon). Ik kan echter geen manier vinden om die 2e code in te voeren. Is het zo dat je maar 1 code kan invoeren in de store van BC2? Ik speel 'm op de PS3 trouwens.
Kijk eens of die code even lang is als die van de VIP code zo niet dan moet je die ergens bij je EA account invoeren volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 15:39
In het geval dat je je My Documents folder inderdaad op je D schijf geplaatst hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 16:16
Pfff, i kweet niet wat ze vannacht allemaal hebben uitgespookt bij EA, maar ik kan ineens niet meer spelen. Wordt na 10 sec uit de game gekickt: PB INIT FAILURE. heb altijd (als ik in een server kwam) goed kunnen spelen. ben nu al lvl 12 dus dat is al best lang...

Heb em al manueel geupdate en de beta is van men pc dus daar ligt het niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoaDmaggot schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:53:
[...]

In het geval dat je je My Documents folder inderdaad op je D schijf geplaatst hebt ;)
Maar dat leek me wel vanzelfsprekend :P Anders staat hij natuurlijk ergens anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoorlijk irritant aan het worden, wat een fail van EA. Je zou toch verwachten dat ze inmiddels genoeg ervaring hebben om een game redelijk weg te zetten, onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De dfib hoef je toch niet te unlocken? Als ik bij gadgets kijk zie ik geen score meer die ik nog moet behalen en toch kan ik hem niet selecteren ingame. Bij gadget staat een 40mm grenade met een doodshoofd als ik medic speel.

Hmm, meerdere mensen hebben dit probleem zo te zien: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1178781

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 07-03-2010 10:18 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:53:
Heeft iemand die BC2 pre-ordered heeft van Game.co.uk hem al vandaag ontvangen? Ik kreeg namelijk woensdagochtend een mail van dat hij 'despathed' zou zijn. Of is het nog te vroeg om hem te verwachten? Ik las ergens in een mail dat ze hem op 'release date' zouden geven.
:( Wacht ook met spanning op een pakketje. Had verwacht dat 'ie op tijd afgeleverd zou worden aangezien de game dinsdag al verzonden is. Hopenlijk maandag dan :) Mgoed, gezien de problemen is het misschien niet eens zo erg om even te wachten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Kan iemand eens opsommen welke manieren er nu zijn om kills te maken?
Wapens en stationary at NIET meegerekend.

Ik herinner mij uit de bèta nog:
- UAV
- mortar strikes (enkel voor snipers?)
- heli

Zijn er nog zo zaken dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 11:30
Smokey! schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:55:
Pfff, i kweet niet wat ze vannacht allemaal hebben uitgespookt bij EA, maar ik kan ineens niet meer spelen. Wordt na 10 sec uit de game gekickt: PB INIT FAILURE. heb altijd (als ik in een server kwam) goed kunnen spelen. ben nu al lvl 12 dus dat is al best lang...

Heb em al manueel geupdate en de beta is van men pc dus daar ligt het niet aan ;)
Ik heb hetzelfde probleem na paar seconden word ik van de server af gegooid. Zal wel aan het spel liggen nu.

Ow wacht ik ga naar [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic topic

[ Voor 8% gewijzigd door Dragonm8 op 07-03-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk de moeite waard om Bad Company 2 te kopen als je deel 1 al hebt? Is het een veredelde upgrade of toch echt iets vernieuwends??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:15:
De dfib hoef je toch niet te unlocken? Als ik bij gadgets kijk zie ik geen score meer die ik nog moet behalen en toch kan ik hem niet selecteren ingame. Bij gadget staat een 40mm grenade met een doodshoofd als ik medic speel.

Hmm, meerdere mensen hebben dit probleem zo te zien: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1178781
Je moet alles unlocken hoor, med kit en defib.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Asgaro schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:20:

- UAV
- heli

Roadkill, Destruction 2.0, DEATH (Geen idee hoe je die krijgt, lijkt bug te zijn), C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
Asgaro schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:20:

- UAV
- heli

Je kunt het als wapen zien, maar met de defibrillatoren kun je ook kills maken :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kom er net achter dat we hier niet met zijn 2en dezelfde server kunnen joinen als we met ze 2en achter dezelfde router zitten :( Wat is dit voor epic fail launch EA :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
Phyxion schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:23:
[...]

Roadkill, Destruction 2.0, DEATH (Geen idee hoe je die krijgt, lijkt bug te zijn), C4.
Nee hoor geen bug. Roadkill is gewoon als je over iemand heen rijd. En een Destruction 2.0 kill is dat als een gebouw instort en je staat er nog in word je verpletterd. Ze hebben er alleen een grappig naam aan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Phyxion schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:21:
[...]

Je moet alles unlocken hoor, med kit en defib.
Klopt, het probleem blijkt te zijn dat de defib na het unlocken gewoon niet beschikbaar is. Niets helpt tot nu toe om dit op te lossen: reloggen / restarten / class switchen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dragonm8 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:26:
[...]

Nee hoor geen bug. Roadkill is gewoon als je over iemand heen rijd. En een Destruction 2.0 kill is dat als een gebouw instort en je staat er nog in word je verpletterd. Ze hebben er alleen een grappig naam aan gegeven.
Nee, DEATH had ik het over, niet RK en Destruction 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 13:24

ErA

Is het zo dat wapens die je later unlocked bij uitstek beter zijn dan wapens waar je mee start?

Ik heb namelijk inmiddels alle assault rifles unlocked, maar ik gebruik nog steeds de 1e :X

En zo lang ik er mooie scores mee weg blijf zetten geen reden om te switchen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ErA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:31:
Is het zo dat wapens die je later unlocked bij uitstek beter zijn dan wapens waar je mee start?

Ik heb namelijk inmiddels alle assault rifles unlocked, maar ik gebruik nog steeds de 1e :X

En zo lang ik er mooie scores mee weg blijf zetten geen reden om te switchen of wel?
Nee, dat is niet in alle gevallen zo inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
ErA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:31:

Het is ook maar net wat jij fijn vind spelen. Wil je veel kogels die veel damage doen maar op lange afstand heel lastig te richten is. Of wil je juist gericht schieten met uiterste precisie.
Ik zou zeggen blijf lekker met dat eerste wapen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in eerste instantie blij dat BF BC dedicated servers had, ik weet het nu niet meer zo zeker. Vanmorgen 12 keer achter elkaar van verschillende servers gekickt vanwege punkbuster ( ik heb de pb update gedaan). Zit je eindelijk in een game, krijg je opeens cannot connect to gamehost, is de server gewoon plat.
Het zoeken van servers gaat al zo ontzettend langzaam met dit spel, ik heb langer naar de server browser gekeken dan het spel zelf.
Ik was niet van plan na BF2 om ooit nog een battlefield game te kopen ( wat een bout spel was dat, je kon met niet 1 wapen die vliegtuigen neerhalen, lekkere balans), maar Bad Company valt me 100% mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 08:29

DDR

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:21:
Is het eigenlijk de moeite waard om Bad Company 2 te kopen als je deel 1 al hebt? Is het een veredelde upgrade of toch echt iets vernieuwends??
imo is het een nieuwe game. ook betere besturing van de voertuigen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

BF2 veel fijner spel.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:51:
Ik was in eerste instantie blij dat BF BC dedicated servers had, ik weet het nu niet meer zo zeker. Vanmorgen 12 keer achter elkaar van verschillende servers gekickt vanwege punkbuster ( ik heb de pb update gedaan). Zit je eindelijk in een game, krijg je opeens cannot connect to gamehost, is de server gewoon plat.
Het zoeken van servers gaat al zo ontzettend langzaam met dit spel, ik heb langer naar de server browser gekeken dan het spel zelf.
Ik was niet van plan na BF2 om ooit nog een battlefield game te kopen ( wat een bout spel was dat, je kon met niet 1 wapen die vliegtuigen neerhalen, lekkere balans), maar Bad Company valt me 100% mee.
Hier dezelfde problemen.. Valt me tot nu toe zwaar tegen.. maar zal wel goedkomen in de loop van deze week

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Phyxion schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:23:
[...]

Vergeten we de normale wapens niet ? :)

Die 'death' vind ik wel humor btw.. "You were killed by DEATH". no shit :z

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 12:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rynji schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:25:
[...]

Je kunt het als wapen zien, maar met de defibrillatoren kun je ook kills maken :P
volgens de trophy list is ook de repair tool een wapen :p

en de shock paddles werken bij mij gewoon goed, maar wellicht is dat omdat ik ze niet hoefde te unlocken omdat ik een LE versie heb...

moet zeggen dat het me beter dan verwacht afgaat met een controller, mn eerste hoogste score pin is al binnen! Gisteravond zo'n acht rondjes gespeeld en zes daarvan door mijn team (nipt) gewonnen. Heerlijk om de gameplay van bf2 weer te hebben, de CoD reeks is 't voor mij gewoon niet.

Ben wel erg benieuwd naar de night map, maar die kan ik pas binnenhalen als de ingame store functioneert. Bf2 Special Forces kon mij ook erg bekoren :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:17
Rynji schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:25:
[...]

headshots met de repairtool O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Death krijg je als je bijvoorbeeld op een enemy afrijd met en humvee en dan vlak voor hem eruit gspringt. De auto rolt door en rijd over hem heen en dan kill je die gast met DEATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:12:

en de shock paddles werken bij mij gewoon goed, maar wellicht is dat omdat ik ze niet hoefde te unlocken omdat ik een LE versie heb...
Ik heb ook de LE, maar ik moet ze toch echt nog unlocken (als ik medic zou spelen, maar daar heb ik 2 vrienden voor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:22:
Death krijg je als je bijvoorbeeld op een enemy afrijd met en humvee en dan vlak voor hem eruit gspringt. De auto rolt door en rijd over hem heen en dan kill je die gast met DEATH
Killed by world spawn dus :D

Had je met een bepaalde halflife mod, (wastelands ofzo) Als je daar tussen de deur kwam kreeg je een skull te zien, en stond er in de chatlog killed by world spawn.

Eigenlijk alle objecten waar je aan dood ging zoals een ventilator etc.

edit:

Heeft iemand trouwens ook al verschillen getest of gezien tussen DX9 en DX10/11?

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 07-03-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Weet iemand waarom de laadtijden zo lang zijn, Ik heb de zelfde pc als de bbg van afgelopen maand.
Maar de laadtijd is zo lang.. Kan ik daar nog iets aan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Tito129 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:16:
Weet iemand waarom de laadtijden zo lang zijn, Ik heb de zelfde pc als de bbg van afgelopen maand.
tjah oplossing is om er een ssd in te hangen ;) dan is laden een lachertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Tito129 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:16:
Heb je de HD103SJ? Ik iig wel, en bij mij duurt het laden van een map niet meer dan 30 seconden wat ik goed te doen vind.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 18:59

YoVla

Yoghurt met vla

Ik vind UAV met Secondary gun toch ook wel vet, beetje boven bomen hangen en dan snipers schieten :D

het is een leuk spel, geef ik eerlijk toe! maar de pret wordt voor 70% verpest door het slechte connectie systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 12-10 07:33
B-BRAIN schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:19:
[...]

tjah oplossing is om er een ssd in te hangen ;) dan is laden een lachertje
Ik heb een SSD; de intel G2 (en het spel staat er ook op) maar de laadtijden vallen hier ook vies tegen.
Ergens had ik gelezen dat iemand met 6GB geheugen langere laadtijden had dan iemand met een minder snelle pc met 3,5GB geheugen...

[ Voor 5% gewijzigd door FunFair op 07-03-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
FunFair schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Ik heb een SSD; de intel G2 (en het spel staat er ook op) maar de laadtijden vallen hier ook vies tegen.
Ergens had ik gelezen dat iemand met 6GB geheugen langere laadtijden had dan iemand met een minder snelle pc met 3,5GB geheugen...
zal zo is de map van steam naar me normale hd zetten en daar is het spel van opstarten. kijken hoe snel het dan opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

laden van een game gaat bij mij in 7 seconden?

ik vondt zelf dat dit wel heel snel was, vergeleken met BF2 (nouja die moet grotere mappen laden)

Systeem is nou niet overweldigend ofzo wat ik hier heb
AMD 965 BE
GTX 275
(normale 2jaar oude harddisk, geen SSD)
4 DDR2 geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Hritje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:31:

ik vondt zelf dat dit wel heel snel was, vergeleken met BF2 (nouja die moet grotere mappen laden)

AMD 965 BE
GTX 275
4 DDR2 geheugen.
Idd, laden gaat hier ook exteem snel met een normale harddisk

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 10-10 00:54
nou mensen ik kan eindelijk de game downloaden alleen zit ik met een 1mb lijntje dus dat zal ook wel even duren :p even kijken of ik dit kan laten upgraden naar wat beters...

[ Voor 21% gewijzigd door JT888 op 07-03-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Ook leuk

de knop play now, komt die met een server aanzetten waar ik een password voor nodig heb |-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
net enev getest met spel laden van normale hd maar laden gaat ook zo wel super snel. Valt me toch nog niet tegen van het spel dat het snel laadt van normale hd of een ssd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:53
Ik heb hier geen enkel probleem gehad met connecties werkt gewoon uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secondawakening
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02-2022
Heeft iemand ook last van, dat je de o.a. de repairtool (en nog meer gadgets) al hebt unlockt, maar je hem niet ziet in je dropdownmenu om hem te selecteren, maar er dan wel achter te komen dat je hem bij je draagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 12-10 00:47
Secondawakening schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:04:
Heeft iemand ook last van, dat je de o.a. de repairtool (en nog meer gadgets) al hebt unlockt, maar je hem niet ziet in je dropdownmenu om hem te selecteren, maar er dan wel achter te komen dat je hem bij je draagt?
Ja daar heb ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Wat ook best wel vervelend is met de server browser is dat het aantal spelers in de game niet klopt.
Zo denk je: "oh er zijn nog 8 plaatsen vrij", maar dan zegt hij toch dat de server full is.

Daarnaast als je een server aanklikt, dan krijg je de "Please wait" scherm, maar deze verdwijnt soms ook weer en begint het spel niet te laden en krijg ook geen scherm dat de verbinding is verbroken of dat het spel vol zit.

Meer mensen hier last van? Ik kan zo geen 1 server joinen terwijl er genoeg ruimte moet zijn :?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Hritje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:31:

AMD 965 BE
GTX 275
4 DDR2 geheugen.
Ik vraag me af hoe jou 965BE presteerd in dit spel. Ben ik ook van plan te kopen. Heb je hem overgeklokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
M'n ouders hebben een 955BE (@stock)en een 5770 en het presteert nagenoeg hetzelfde als mijn Q9550 @ 3,33Ghz en 4870 1Gb

Goed te doen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Iemand anders het probleem dat je bij de mounted machineguns (die met die armor plate ervoor op gemonteerd) niks kan zien ? Het kijkraampje is niet transparant ... ik had dit probleem niet bij de BETA....

Draai de game met DX9 settings met alles verder op high.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-10 02:18
FunFair schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Grappig. Ik ben altijd zowat de eerste die na het laden in de nieuwe map spawnt. :P

AMD x2 6000
GF8800GT
4GB mem (3GB vanwege win XP).

Spel staat geïnstalleerd op een 3 jaar oude HDD, samen met nog 150GB aan andere troep.

@ hierboven: Schijnt een specifiek probleem met DX9 te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 07-03-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen met deze nieuwe BF op mijn PC en vrijwel geen problemen gehad. Ik ben nu echter al een uur aan het proberen om te kunnen spelen maar wordt elke keer binnen 30 seconden gekicked omdat PB niet up to date zou zijn. PB heeft echter zelf de update uitgevoerd en gezegd dat ie nu up to date is????

Ik heb getwijfeld om deze BF te halen vanwege de problemen met BF2 die ik had. Ik moest toen elke patch handmatig installeren door eerst de vorige patch uit het register te verwijderen en aangezien EA toen zo'n beetje elke week een patch uitbracht omdat ze meer verziekten dan verbeterden ben ik er mee gestopt, hoewel ik meer van BF hou dan van CoD.
Ik hoop maar dat ze de boel snel onder controle krijgen want anders is het echt de allerlaatste keer dat EA aan mij nog iets verdiend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Vincitore schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:17:
Wat ook best wel vervelend is met de server browser is dat het aantal spelers in de game niet klopt.
Zo denk je: "oh er zijn nog 8 plaatsen vrij", maar dan zegt hij toch dat de server full is.

Daarnaast als je een server aanklikt, dan krijg je de "Please wait" scherm, maar deze verdwijnt soms ook weer en begint het spel niet te laden en krijg ook geen scherm dat de verbinding is verbroken of dat het spel vol zit.

Meer mensen hier last van? Ik kan zo geen 1 server joinen terwijl er genoeg ruimte moet zijn :?
Dat zijn de reserved slots van de server die kunnen niet worden bezet.
In BF2142 kon dit wel en als dan zon reserved slotter kwam werd er gewoon automatisch iemand gekicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Omnyakom1 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:18:
[...]

Ik vraag me af hoe jou 965BE presteerd in dit spel. Ben ik ook van plan te kopen. Heb je hem overgeklokt?
Draait gewoon goed, maar niet alles op hoogst (single player wel btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:39
Heeft iemand trouwens ook al verschillen getest of gezien tussen DX9 en DX10/11?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, zit er ook over te denken om dit spel te kopen, maar heb nog een DX10.1 kaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
damn waar ik me mateloos aan irriteer zijn de hitboxes. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Er zit soms wel ERG veel zand / sneeuw / mist in SP zeg. In dat Sangre delToro-level zie je soms echt geen hand voor ogen, terwijl 't er vol zit mer RPG-ventjes en Snipers. Tricky.

En toch zit 't wel goed in elkaar. Niet briljant, maar speelt lekker weg vind ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Hogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:26:
[...]

Dat zijn de reserved slots van de server die kunnen niet worden bezet.
In BF2142 kon dit wel en als dan zon reserved slotter kwam werd er gewoon automatisch iemand gekicked
Aha, dus vandaar dat er wel 7 plekken over zijn soms.

Maar hoe komt het dan dat hij niks doet als ik op join klik? Behalve het 'please wait' scherm laten zien.
Is dat gewoon een slechte verbinding met ea online?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die net als ik onder de noemer OGB vallen (Old Gpu Basterd :P) heb ik hier mijn settings.ini waarop ik behoorlijk kan spelen.

Heb even met fraps zitten testen en features aan en uit gezet en ben zo op de instellingen gekomen.

Ik heb zelf een 8800GT / C2D 6750 met 4GB (3.5 bruikbaar) op Win7 32bits.
Vermoedelijk ben ik niet de enige met dergelijke setup, met name de 8800GT zullen mensen vanwege de enorme populariteit destijds ook nog in hun systeem hebben hangen.
Met onderstaande settings speel ik op een gemiddelde framerate van 51. (uitvoerig gemeten met fraps)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
[WindowSettings]
Width=1680
Height=1050
Fullscreen=true
RefreshRate=59.953999
VSync=true
[Sound]
Quality=low
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=low
Soldiers=medium
Vehicles=medium
Overgrowth=medium
Undergrowth=medium
StaticObjects=medium
Terrain=medium
Shadows=low
Bloom=false
HSAO=false
MSAA=1
Water=medium
MainQuality=custom
Texture=medium
DxVersion=auto
Aniso=1
Detail=medium
RenderAheadLimit=2
Fov=55

De resolutie is natuurlijk afhankelijk van je scherm. Ik heb zelf een 24" op een 16:10 verhouding.
Deze resolutie (1680x1050) gaat nog prima. Nog 1 resolutie lager en ik zou ongeveer op PS3/XBOX360 resolutie zitten (1280x800 vs 1280x720). Als je op een andere verhouding zit maar wel ongeveer mijn specs hebt hou dan een resolutie aan met ongeveer 1700000 pixels te renderen zou ik zeggen.

Uit de settings die ik heb veranderd is vooral gebleken dat de effecten veel impact hadden op de performance.
Dikke rook of witte mist in de sneeuwlevels zuigen de frames naar beneden. Die kwaliteit moet dus naar beneden en dat werkt.
Vreemdgenoeg geeft de boel renderen op DX9 (geforceerd) bij mij geen enkele performance boost.
Het was zelfs een paar frames langzamer. Daarbij ziet het er echt wel een stuk lelijker uit.
Schaduwen op een 8800GT zien er slecht uit. Zelfs op high ziet het er niet mooi uit en vertragen ze de boel behoorlijk. Ook deze heb ik op low en ook dit maakt degelijk verschil.
Ook het bloom effect is verschrikkelijk op een 8800GT. Dit zou je alleen al uit willen zetten uit irritatie wat mij betreft. Niet gemeten of het ook daadwerkelijk performance winst geeft. (zal wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
B-BRAIN schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:47:
damn waar ik me mateloos aan irriteer zijn de hitboxes. pfff
Jij hebt zker nog nooit Modern Warfare 2 gespeeld. Daar zijn de hitboxes niet om aan te zien. zo totaal verkeerd dat ze zijn.

In BC2 heb ik weinig last van gekke hitboxes. Je moet gewoon rekening houden met bullet drop en fly time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:23:
Iemand anders het probleem dat je bij de mounted machineguns (die met die armor plate ervoor op gemonteerd) niks kan zien ? Het kijkraampje is niet transparant ... ik had dit probleem niet bij de BETA....

Met een HD4870 ?
Vaag, ik schiet er echt geen ruk mee op om op DX9 de draaien. Geen performance winst whatsoever.
Maar het ziet er op DX9 wel een stuk brakker uit zeg... :X
Ik zou als ik jou was op DX10 draaien en die settings wat tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel een filter willen hebben met hardcore/normal, nu moet ik uit de server naam halen of het misschien hardcore is. In andere spellen boeit hardcore mij zelden, bad company is de uitzondering, het is vele malen leuker in hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 13:24

ErA

BaT schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:23:

Ik kan die mounted machine gun ook niet gebruiken.

Moet wel gezegd worden dat mijn fov op 65 staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Iemand de waarde van FOV al aangepast in de settings.ini?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
Hogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Jij hebt zker nog nooit Modern Warfare 2 gespeeld. Daar zijn de hitboxes niet om aan te zien. zo totaal verkeerd dat ze zijn.

In BC2 heb ik weinig last van gekke hitboxes. Je moet gewoon rekening houden met bullet drop en fly time
daar had ik juist nooit van last van rare hitboxen.
Donnie schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:15:
yup heb een calculator gevonden en me fov staat op 65

[ Voor 21% gewijzigd door B-BRAIN op 07-03-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:22
Jep, staat op 75 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:14
Een tooltje om je FOV te berekenen. Schijnbaar is de FOV in je settings.ini de verticale FOV.
http://rjdown.co.uk/projects/bfbc2/fovcalculator.php
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.