hmmm net eerste keer uit de game gekicked vanwege pb init failure.
Verwijderd
Veelal zijn de "hitboxes" niet slecht of buggy of wat dan ook, het heeft vaak te maken met latency discrepantie tussen de server en de client. Als jij jouw character gaat bewegen dan moet jouw client de hitboxes op de server syncen en die moet vervolgens weer jouw character op de client van de tegenspeler gelijk laten lopen. Zo kan het zijn dat de hitbox van een character niet helemaal gelijk is aan wat jij ziet. (lees: dat is bijna altijd zo bij bewegende objecten) Over het algemeen zou ik schoten "leaden" ivm latency en hitboxes op langere afstanden. Maar de omstandigheden kunnen ook zo zijn dat de hitbox juist achter loopt. Mijn vermoeden is dat dit meer debet is aan prioriteit van netwerkverkeer vanaf server en client. hitvectors zullen hogere prioriteit hebben op de rest omdat latency hierin het meest zal opvallen bij alle spelers. Zo kan het zijn dat jij schiet op een plek waar iemand een fractie van een seconde geleden was en die persoon toch geraakt zal worden omdat jouw hitvector (netwerk technisch) prioriteit had boven het "updaten" van de hitbox.Hogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:04:
[...]
Jij hebt zker nog nooit Modern Warfare 2 gespeeld. Daar zijn de hitboxes niet om aan te zien. zo totaal verkeerd dat ze zijn.
In BC2 heb ik weinig last van gekke hitboxes. Je moet gewoon rekening houden met bullet drop en fly time
Ik had eerst last van mouse lag met dx10... in de beta dan; zal het nog ff proberen.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:06:
[...]
Met een HD4870 ?
Vaag, ik schiet er echt geen ruk mee op om op DX9 de draaien. Geen performance winst whatsoever.
Maar het ziet er op DX9 wel een stuk brakker uit zeg...![]()
Ik zou als ik jou was op DX10 draaien en die settings wat tweaken.
Jezus wat is het topic deze keer hard gegaan! Over de 1100 posts in minder dan een week, stelletje spammerts! 
Als ik na het weekend weer thuis ben zal ik deeltje 6 opstarten, veel veranderingen voor de TS heb ik toch niet.
Of jullie moeten informatie hebben die juist in de TS moet verschijnen, of juist uit de TS verwijderd kan worden.
Geef deze dan even via DM aan mij door (zie het DM knopje links daarvoor) en verwerk ik dat in de TS van deeltje 6!
Als ik na het weekend weer thuis ben zal ik deeltje 6 opstarten, veel veranderingen voor de TS heb ik toch niet.
Of jullie moeten informatie hebben die juist in de TS moet verschijnen, of juist uit de TS verwijderd kan worden.
Geef deze dan even via DM aan mij door (zie het DM knopje links daarvoor) en verwerk ik dat in de TS van deeltje 6!
Ik heb nu helaas heel veel problemen met PunkBuster.
Heb in totaal nog maar 30 minuten online kunnen spelen
.
Heb in totaal nog maar 30 minuten online kunnen spelen
Me too.B-BRAIN schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:27:
hmmm net eerste keer uit de game gekicked vanwege pb init failure.
Misschien moet je even nieuwste pbsetup downloaden en draaien, heb net 3.4 van de pb site gedownload en gedraaid. Download duurde overigens best lang, evenbalance is even vrij laggy. Hier mirrortje van nieuwste versie http://two.xthost.info/pbsetup/pbsetup.zip
[ Voor 41% gewijzigd door Murk op 07-03-2010 14:46 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
En ik ook
Ik heb op everbalance.com het PB proggie gedownload en alles ge-update. Echter, hij blijft de melding geven.. geen idee wat te doen nu.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ??
Servers zonder PB.BillMcNeal schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:45:
[...]
En ik ook![]()
Ik heb op everbalance.com het PB proggie gedownload en alles ge-update. Echter, hij blijft de melding geven.. geen idee wat te doen nu.
ik heb sinds de nieuwe patch geen mouselag meerBaT schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:31:
[...]
Ik had eerst van mouse lag met dx10... in de beta dan; zal het nog ff proberen.
Als je daar nooit last hebt van rare hitboxen dan snap ik compleet waarom je dat hier wel hebt. Je bent namelijk de compleet scheve hitboxen gewend, maar bij BC2 moet je wel fatsoenlijk op de man schieten als hij stilstaat en iets ervoor als hij loopt, ipv achter iemand als hij loopt, omdat de hitbox achterloopt. (laatste bij MW2)B-BRAIN schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:22:
[...]
daar had ik juist nooit van last van rare hitboxen.
Ik had toevallig op 1 server geen last.BillMcNeal schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:45:
[...]
En ik ook![]()
die server draaide wel punkbuster.
daar heb ik op kunnen spelen...andere servers eindeloos geprobeert en kan er helaas niet in blijven.
(als het goed is draaien alle servers punkbuster om ranked te kunnen zijn)
dingen die ik al getest heb en helaas niet werken zijn:
- punkbuster handmatig updaten.
- punkbuster updaten in beta folder
- alle punkbuster folders weggooien en updaten
het enige wat ik kan verzinnen is dat servers een punkbuster update moeten doen en de server herstarten na deze update.
(echter zitten in de meeste servers toch echt al meer dan genoeg spelers)
Dat vind ik namelijk ook het rare, ik zie zat volle servers met spelers die blijkbaar geen probleem hebben. Wel raar dat PB zichzelf niet update. Hoop niet dat ik telkens alles handmatig moet updaten.Knerst schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:52:
[...]
Nou dan ga ik maar eens op zoek naar servers die geen PB draaien
het is echt ubervervelend dat dit in een weekend gebeurt.
ik las dat er mensen speciaal voor dit weekend (lanparty) servers hebben gehuurd.
daar gaat je geld
ik huur voorlopig nog geen server ben ik dan toch maar achter - behoorlijke bummer dit
ik las dat er mensen speciaal voor dit weekend (lanparty) servers hebben gehuurd.
daar gaat je geld
ik huur voorlopig nog geen server ben ik dan toch maar achter - behoorlijke bummer dit
Dat laatste wat je zegt is ook het probleem. Dit heb ik ergens op de EA fora gelezen. Kan het alleen zo snel niet terugvinden. Ik ben er bang voor dat er nog een weekje overheen gaat voor het allemaal echt acceptabel begint te draaien...Knerst schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:52:
[...]
Ik had toevallig op 1 server geen last.
die server draaide wel punkbuster.
daar heb ik op kunnen spelen...andere servers eindeloos geprobeert en kan er helaas niet in blijven.
(als het goed is draaien alle servers punkbuster om ranked te kunnen zijn)
dingen die ik al getest heb en helaas niet werken zijn:
- punkbuster handmatig updaten.
- punkbuster updaten in beta folder
- alle punkbuster folders weggooien en updaten
het enige wat ik kan verzinnen is dat servers een punkbuster update moeten doen en de server herstarten na deze update.
Noumoe... heb ik eindelijk een server gevonden waar je fatsoenlijk op kunt spelen... zit er weer zo'n kleuter admin in die het blijkbaar nodig vind om me te kicken als ik hem overhoop schiet
Ik had gister ineens ook unable to login, maar na 7x ofzo stug op retry klikken kwam ik er inVerwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:04:
Hmm weer unable to login.
Meer mensen hier last van?
(gister nog gewoon ingelogd)
Klopt, had ik net ook maar kwam er wel opeens in na paar keer proberen.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:04:
Hmm weer unable to login.
Meer mensen hier last van?
(gister nog gewoon ingelogd)
Nu maar weer de vraag of er een plekje vrij is voor me ergens in de server. Ga er niet van uit
En dan heb je een server, wordt je er na 10 sec uitgegooid met een PB init failure
[ Voor 10% gewijzigd door Vincitore op 07-03-2010 15:15 ]
Er staat niet voor niets RANDOM SPAWN, of als je basis aan frontlinie kiest kan je begrijpen dat het daar dikke fight is.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:09:
dat spawnen kan ook wel beter zeg![]()
ik spawn , gewoon 3 meter van de enemy af
is leuk als je van team switch net voordat je spawnt....spawn je altijd op de oude plek...ofwel, midden in de vijanden.
dit is in ieder geval een leuke bug in de pc versie tot nu toe
dit is in ieder geval een leuke bug in de pc versie tot nu toe
Verwijderd
Het maken van meerdere karakters op 1 serial is niet mogelijk.
waarom niet? op BF2 was dit nog prima te doen. zo creëerde ik ook een karakter voor mijn zoon die ook graag speelt.
Zodoende gaan mijn stats niet naar de maan en kan mijn zoon ook een potje knallen. (hij is net 10 vandaar)
Of je nu WoW speelt of BF2 in de meeste games kun je meerdere karakters maken.
Bedankt EA nu moet ik zeker 50€ uitgeven voor een 2e dvd zodat een ander (zoals mijn zoon) ook online kan spelen :?:
waarom niet? op BF2 was dit nog prima te doen. zo creëerde ik ook een karakter voor mijn zoon die ook graag speelt.
Zodoende gaan mijn stats niet naar de maan en kan mijn zoon ook een potje knallen. (hij is net 10 vandaar)
Bedankt EA nu moet ik zeker 50€ uitgeven voor een 2e dvd zodat een ander (zoals mijn zoon) ook online kan spelen :?:
Wat betreft die punkbuster update, ik zag net in me history een aantal servers die offline waren en nu weer terug zijn en nu ook anderen die offline zijn dus denk dat die dan weer up-to-date zijn. Welke dat echter zijn is maar even een kwestie van uitproberen maar er worden dus in ieder geval wel al servers bijgewerkt.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
je kan onder 1 account meerdere soldiers maken...dus het kan opzich wel.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:15:
Het maken van meerdere karakters op 1 serial is niet mogelijk.
je gebruikt alleen dezelfde email inlog
meeste servers lijken hier opeens ook weer te werken jaMurk schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:23:
Wat betreft die punkbuster update, ik zag net in me history een aantal servers die offline waren en nu weer terug zijn en nu ook anderen die offline zijn dus denk dat die dan weer up-to-date zijn. Welke dat echter zijn is maar even een kwestie van uitproberen maar er worden dus in ieder geval wel al servers bijgewerkt.
misschien grotere aanbieders nu zelf een herstart gedaan oid.
Geweldig die hardcore mode, speelt veel leuker vind ik! Net die map gespeeld die in het deels donker is, wow ik ben verslaafd 
speel trouwens op de server van: konijnen op aardgas.nl
speel trouwens op de server van: konijnen op aardgas.nl
[ Voor 18% gewijzigd door Donnie op 07-03-2010 15:25 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
[nvm]
[ Voor 100% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2010 15:43 ]
Wait whut? Ik heb ook de LE versie, maar geen shock paddles, wel 2 wo2 wapens (pc).AllSeeyinEye schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:12:
[...]
volgens de trophy list is ook de repair tool een wapen
en de shock paddles werken bij mij gewoon goed, maar wellicht is dat omdat ik ze niet hoefde te unlocken omdat ik een LE versie heb...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Iemand al de http://veteran.battlefield.com/ wapens kunnen unlocken?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja je moet even chatten met EA. Die regelen het voor je.Donnie schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:53:
Paar van mijn keys die al geclaimd blijken te zijn en van 2142 heb ik al mijn mogelijk namen/passwords geprobeerd en die pakt hij ook niet.Donnie schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:53:
Heb wel gewoon een heroes accountje aangemaakt, op die manier in ieder geval op rang 1 gekomen.
Als het goed is zou ik de m1 ingame moeten kunnen unlocken maar kan hem nog niet gebruiken in ieder geval ( als ik als een server inkom)
zojuist gekicked uit een server voor pb... eerste keer dat zoiets gebeurd
wat hebben ze gedaan vanacht?
Hoor je bij de special editie ook de paddles en medkit te hebben? Ik zie ze staan bij de unlocks met een ster erbij maar ingame kan ik ze niet gebruiken.
Zijn er hier nog mensen op zoek naar een teammate? Zoek nog een clan / groep die ook graag wat meer teamplay ziet. Of is er misschien animo zoiets op te richten?
Zijn er hier nog mensen op zoek naar een teammate? Zoek nog een clan / groep die ook graag wat meer teamplay ziet. Of is er misschien animo zoiets op te richten?
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
damn, vannacht 6 uur non stop zitten spelen, GE-FUCKING-WELDIG!
De beta is gewoonweg niet te vergelijken met de beta! Graphics zijn superb, lag is gefixed, heb het 2 clips per kill probleem niet meer gezien en het speelt zo intens lekker!
Ben blij dat ik volgende week 1 week vakantie heb opgenomen!
is er al een GOT clan? Zo nee, wil ik best wel een site opzetten met roster, agenda en andere meuk zodat we wat speeltijden kunnen afspreken :-)
De beta is gewoonweg niet te vergelijken met de beta! Graphics zijn superb, lag is gefixed, heb het 2 clips per kill probleem niet meer gezien en het speelt zo intens lekker!
is er al een GOT clan? Zo nee, wil ik best wel een site opzetten met roster, agenda en andere meuk zodat we wat speeltijden kunnen afspreken :-)
Niet alle servers zijn geupdate. Sommige hebben dit simpelweg nog niet gedaan. De gene die wel geupdate zijn werken naar behoren, (zelf getest). Werken die nog niet bij jou dan moet je zelf je pb even updatenChubz schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:13:
zojuist gekicked uit een server voor pb... eerste keer dat zoiets gebeurdwat hebben ze gedaan vanacht?
Ik zoek zelf ook zoiets XDH3llSiNG schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:14:
[ Voor 26% gewijzigd door Hogader op 07-03-2010 16:20 ]
Nou, ik heb mijn setup gevonden hoor. Wat een dikke game.
Ik ben van mijn 220-200 KD ratio (had de game nog nooit gespeeld beta niet en demo niet) geklommen naar 2:1 700-350.
AEK-971 + 40MM grenade
M1911
Dan die Belt die aantal nades + 40MM nades verdubbelt ( 2 en 4!)
Die grip ofzo iets onder mijn AR.
En armor voor als ik af en toe een voertuig pak.
Ammo box om constant te refillen.
Prijsschieten geblazen
Enemy spotted: boom 40MM long distance, dan switchen naar AR modes pew pew, en als er dan nog iemand om de hoek komt, pistol vlambam!
Ik denk niet dat ik ooit nog kills maak met een andere class. Assault is gewoon heer en meester in een versie van Battlefield waar voertuigen niet zo krachtig zijn (alhoewel de hind/apache natuurlijk extreme zijn)
Ik ben van mijn 220-200 KD ratio (had de game nog nooit gespeeld beta niet en demo niet) geklommen naar 2:1 700-350.
AEK-971 + 40MM grenade
M1911
Prijsschieten geblazen
Enemy spotted: boom 40MM long distance, dan switchen naar AR modes pew pew, en als er dan nog iemand om de hoek komt, pistol vlambam!
Ik denk niet dat ik ooit nog kills maak met een andere class. Assault is gewoon heer en meester in een versie van Battlefield waar voertuigen niet zo krachtig zijn (alhoewel de hind/apache natuurlijk extreme zijn)
add me on steam 'ejvandewal', zoek zelf ook teamplay :-)Hogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:18:
[...]
Niet alle servers zijn geupdate. Sommige hebben dit simpelweg nog niet gedaan. De gene die wel geupdate zijn werken naar behoren, (zelf getest). Werken die nog niet bij jou dan moet je zelf je pb even updaten
[...]
Ik zoek zelf ook zoiets XD
En daarom loop ik altijd rond met engineer of medic.ErA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:21:
Nou, ik heb mijn setup gevonden hoor. Wat een dikke game.
AEK-971 + 40MM grenade
M1911
Prijsschieten geblazen
noobtuben bah
Ik speel niet via steam, je kan wel ingame naam geven dan voeg ik die toe.roodbwoy schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:21:
[...]
add me on steam 'ejvandewal', zoek zelf ook teamplay :-)
Noobtuben op zich zelf is niks erg, mits dat ding niet als primary gebruikt wordt... Zoveel noobs die eerst 1 of 2 kills maken met die tube en vervolgens sterven omdat ze geen aim hebben...
Typisch Battlefield
Typisch Battlefield
Goh dat zou dan ook typisch Modern Warfare 2 moeten zijn of wacht.. is dat niet zo bij iedere shooter met een grenade launcherLukosje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:36:
Noobtuben op zich zelf is niks erg, mits dat ding niet als primary gebruikt wordt... Zoveel noobs die eerst 1 of 2 kills maken met die tube en vervolgens sterven omdat ze geen aim hebben...
Typisch Battlefield
Trouwens weer wat moois gezien.. ben level 6 en kan totaal geen andere vrijgespeelde wapens etc. meer kiezen. Bij Weapons and Gadgets staat alles gewoon goed, maar in het spel heb ik alleen maar beschikking tot de standaarduitrustingen.

Klinkt goed, denk dat iemand het initiatief zal moeten nemen en als jij dat wilt doen zou dat mooi zijn, de rest volgt dan vanzelf zoals ik hier in de posts lees zijn er genoeg die ook zoiets zoeken.roodbwoy schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:18:
damn, vannacht 6 uur non stop zitten spelen, GE-FUCKING-WELDIG!
Als je hulp met iets nodig hebt kan je me op msn toevoegen (email in mijn profiel)
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Waarom kan ik geen vrijgespeelde wapens meer selecteren ben lvl10 en kan bij medic alleen 1 pistol en een lmg kiezen zelfde als bij de rest.....
Iemand die hier al een oplossing voor gevonden heeft kwam wel vaker voor zag ik op google.
Iemand die hier al een oplossing voor gevonden heeft kwam wel vaker voor zag ik op google.
Dat heb je soms als je een server joint. vaak doet andere server kiezen of herstart van spel al wonderenVoxyn schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:45:
Waarom kan ik geen vrijgespeelde wapens meer selecteren ben lvl10 en kan bij medic alleen 1 pistol en een lmg kiezen zelfde als bij de rest.....
Naja, in BF wordt het altijd wel erg makkelijk gemaakt omdat dat ding zo sterk is tegen inf... In BF2 kozen veel mensen toch voor medic omdat het een betere kit was. Maar omdat niet iedereen van LMG's houdt (ik verafschuw ze echt... nog erger dan tubes...) gaat dat niet meer op.BlizzarD schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:39:
[...]
Goh dat zou dan ook typisch Modern Warfare 2 moeten zijn of wacht.. is dat niet zo bij iedere shooter met een grenade launcher![]()
Trouwens weer wat moois gezien.. ben level 6 en kan totaal geen andere vrijgespeelde wapens etc. meer kiezen. Bij Weapons and Gadgets staat alles gewoon goed, maar in het spel heb ik alleen maar beschikking tot de standaarduitrustingen.
In BF2 was het destijds wel overpowered. Maar in BC2 heeft DICe die fout niet nog eens gemaakt. Denk zeker niet dat de tube overpowered is. Enige aim is wel nodig, en splashdamage valt reuze mee. Je moet al heel veel mazzel hebben wil je daar een flinke killstreak mee maken.Lukosje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:36:
Typisch Battlefield
Hmm... ik vond de beta anders best op de beta lijkenroodbwoy schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:18:

Gisteren de M60 unlocked. Wat een heerlijk wapen zeg, de enige LMG tot dusver die doet wat ik verwacht.
Redelijk lage RoF, maar heerlijke dmg per kogel, en nog redelijk precies ook.
Kwam ik in een Rush potje terecht met ALLEEN maar snipers, en dat als aanvallende team. Ik denk dat er maar 5-6 non-snipers waren. Aanvallen had dus gewoon geen nut meer. Ben dus ook maar even wezen snipen met de M60 en een x4 scope. Deed het in ieder geval beter dan de echte recons en heb heel wat kills gehaald, een zooi Marksman pins en de marksman medaille, + 3 killstreak pins.
Jammer dat doordat iedereen Recon speelde er dus ook nergens een ammo pakketje lag en ik me elke keer als m'n ammo op was me moest doodrushen.
Nadeel is wel dat door de enorme recoil en de niet echt supergoede spread (vergeleken met niet-LMG's), de bulletdrop wat lastig in te schatten is.
Kwam ik in een Rush potje terecht met ALLEEN maar snipers, en dat als aanvallende team. Ik denk dat er maar 5-6 non-snipers waren. Aanvallen had dus gewoon geen nut meer. Ben dus ook maar even wezen snipen met de M60 en een x4 scope. Deed het in ieder geval beter dan de echte recons en heb heel wat kills gehaald, een zooi Marksman pins en de marksman medaille, + 3 killstreak pins.
Jammer dat doordat iedereen Recon speelde er dus ook nergens een ammo pakketje lag en ik me elke keer als m'n ammo op was me moest doodrushen.
Nadeel is wel dat door de enorme recoil en de niet echt supergoede spread (vergeleken met niet-LMG's), de bulletdrop wat lastig in te schatten is.
Goh, jij ook al? Toevallig zeg.Murk schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:52:
[...]
Hmm... ik vond de beta anders best op de beta lijken
[ Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 07-03-2010 16:54 ]
HOW THE HELL moet je die 3 helicopters met een rpg opblazen ? Die eerste is makkelijk, de andere 2 lukken niet. Heb echt ong 30min lang geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Ik ga ook niet meer verder, dan speel ik maar niet de campaign uit tenzij iemand een hele goede tip heeft.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Blijven proberen. Ik had er ook een paar pogingen voor nodig voordat het lukte.Striptease schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:53:
HOW THE HELL moet je die 3 helicopters met een rpg opblazen ? Die eerste is makkelijk, de andere 2 lukken niet. Heb echt ong 30min lang geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Ik ga ook niet meer verder, dan speel ik maar niet de campaign uit tenzij iemand een hele goede tip heeft.
Timing is het toverwoord. Alle heli's zijn op een gegeven moment kwetsbaar doordat ze even stilhangen of laag overvliegen.
Maar idd een kutmissie, omdat als dat met die choppers niet lukt, je weer die "invasie" over moet spelen.
Verwijderd
Striptease just keep moving
ik zat er ook even vast maar als je maar genoeg beweegt lukt het vanzelf!
ik zat er ook even vast maar als je maar genoeg beweegt lukt het vanzelf!
Je hebt geloof ik ook een m60, ik had er eentje met een m60 verrot geschoten en die andere met rpg, tja kwestie van oefenen. Gewoon iets boven de heli mikken, en schiet vlak voordat ie stil gaat hangen.Striptease schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:53:
Al 3 keer game opnieuw opgestart werkt nog steeds nietHogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:49:
[...]
Dat heb je soms als je een server joint. vaak doet andere server kiezen of herstart van spel al wonderen

Ja, dat had ik al gedaan. Het vreemde is dat wanneer ik in de ATI configuratiescherm alles op high zet, 24xAA en 16xAF, het spel veel beter speelt. In het spel staan de instellingen op medium, 4xAA en 16xAF Vandaag had ik het even op high gezet (dus echt alles op max.) en ook dat was ook wel redelijk speelbaar. Het vreemde dan is dat wanneer ik alles op low zet ik niet een constante 60+ fps krijg. Ik vertelde dit aan iemand op een server en die heeft het ook getest, ook hij vond dat het spel beter draait nadat hij het één en ander had geactiveerd in de ATI configurariescherm. Maar het blijft toch wel verre van optimaal.DenniZ schreef op zondag 07 maart 2010 @ 08:33:
[...]
Vsync uit staan? In je settings.ini directx op 10 gezet ipv Auto?
< dit stukje webruimte is te huur >
Ben blij dat Bad Company 2 stats bij houdt van wapen gebruik etc.chiIIed schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:24:
[...]
En daarom loop ik altijd rond met engineer of medic.
noobtuben bah
Nu kan ik eindelijk het verschil laten zien tussen noob tuben en pro tuben (ja kapsones <<)
Ik kan je geen voorbeeld geven van noob tuben, maar wel van de laatste

Je zou gek zijn in mijn ogen om de tube niet te gebruiken.
Ik stond in mijn eentje bij een punt van ons (conquest), we hadden alle drie de punten, en ik was het dichtste bij hun base. Dus komt er een squad van hun aan, eerst toss ik nade, gevolgd door Tube, dat zijn al 2 kills, switch ff snel naar machine gun functionaliteit en maai de laatste 2 ook neer omdat ze nog maar 10% hebben ofzo.
Tubing 4 life
[edit]
Met pro tubing bedoel ik dat je niet zomaar spamt, maar doelgericht en met een reden.
En we kunnen wel weer dezelfde discussie gaan houden als bij Mw2. iedereen heeft toegang tot de nade launcher. Als je nou constateert dat je constant gepwned wordt door iemand die slim tubes gebruikt. Dan moet je dat zo een persoon niet kwalijk nemen. Daar moet je juist conclusies uittrekken dat jij je strategie moet aanpassen.
Mijn doel is heel simpel: Hoge K/D, veel kills, en tegelijkertijd objectives aanvallen en verdedigen. De noobtube voorziet in alles
[ Voor 49% gewijzigd door ErA op 07-03-2010 17:08 ]
Euhm.. met pro tuben bedoel je 'alleen maar' tuben?ErA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:02:
[...]
Ben blij dat Bad Company 2 stats bij houdt van wapen gebruik etc.
Nu kan ik eindelijk het verschil laten zien tussen noob tuben en pro tuben (ja kapsones <<)
Ik kan je geen voorbeeld geven van noob tuben, maar wel van de laatste![]()
[afbeelding]
Die bulletdrop die er niet in zit?ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:52:
Gisteren de M60 unlocked. Wat een heerlijk wapen zeg, de enige LMG tot dusver die doet wat ik verwacht.
Dat wapen spant toch wel de kroon wat noobwapens betreft... Gisteren tegen gespeeld, slaat kant nog wal hoe sterk dat ding is. En schiet nog scherper dan een M16. Ja maak dat de kat wijs. Gisteren tegen een team gespeeld met alleen maar medics. Campen van weet ik het hoever met die dingen en gewoon snipen... Niet tegen te winnen en o zo saai. Waar zijn de infantry gevechten gebleven uit BF2 waarbij het gewoon AK tegen M16 was.
Begrijp me verder niet verkeerd. Spel is geweldig, heeft alleen een hoop aanpassingen nodig en modtools!!! vooral dat laatste, hoop dat ze die nog gaan uitbrengen binnen een niet al te lange tijd.
Probeer 4 van die pins te halen in een ronde en je bent "redelijk". 1 zo'n pin noem ik nou niet echt "PRO".
Overigens versta ik onder "noobtube" een bazooka/RPG en niet de 40mm nade launcher.
@ hierboven: Al zo'n M60 geprobeerd? Kijk eens wat een recoil dat ding heeft.
Zie in close range te komen en je maakt ze finaal af als je een beetje skill hebt.
Vergeet niet dat de ROF erg laag is. En de accuracy is zeker niet de beste. Een beetje AR wint het van de M60 in termen van DPS/Accuracy.
Edit2: @ hieronder. MG gedoe is DX9 gerelateerd bugje.
Overigens versta ik onder "noobtube" een bazooka/RPG en niet de 40mm nade launcher.
@ hierboven: Al zo'n M60 geprobeerd? Kijk eens wat een recoil dat ding heeft.
Zie in close range te komen en je maakt ze finaal af als je een beetje skill hebt.
Vergeet niet dat de ROF erg laag is. En de accuracy is zeker niet de beste. Een beetje AR wint het van de M60 in termen van DPS/Accuracy.
Edit2: @ hieronder. MG gedoe is DX9 gerelateerd bugje.
[ Voor 49% gewijzigd door ZenTex op 07-03-2010 17:10 ]
Ik zie ook geen fluit als ik achter zon MG gun sta met armor ervoor. Het is toch de bedoeling dat je door die opening kan kijken of niet? Maar dat ding zit te laag en ik kijk lekker tegen het ijzer op zodat ik niet zie waar ik schiet

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Maar het is wel veel te makkelijk om kills te maken met de 40mm imo.
Het ging in dat screenshot om het feit dat ik 51 tube schoten heb gelanceerd en niet 1 keer zonder te missen. Dat houdt gewoon in dat iedere tube damage heeft geinflict en dus gerechtvaardigd was.... Ik was pas halverwege in die game, kan dan moeilijk 30 kills racken.ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:06:
Probeer 4 van die pins te halen in een ronde en je bent "redelijk". 1 zo'n pin noem ik nou niet echt "PRO".
Verwijderd
Ik heb met 40mm grenades boven de 100% acc gehaald
Verder zijn het gewoon heerlijke dingen, maar gelukkig kan ik ook flink uithalen met m'n XM8 en knife.
Verder zijn het gewoon heerlijke dingen, maar gelukkig kan ik ook flink uithalen met m'n XM8 en knife.
100% accuracy is fijn, maar de splash damage is behoorlijk. Dat betekent dus dat je ongeloffelijk slecht bent, want bij mij is een 40mm nade gewoon 1 kill.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:10:
Ik heb met 40mm grenades boven de 100% acc gehaald![]()
Mijn accuracy is maar 50%, maar meestal gebruik ik die nades om een goed verdedigde bottleneck te bestoken en dekking te vernielen.
Hoe ik het dus had opgelost. Un onderstaande filmpje zie je vanaf 0:19 seconden aan de overkant een toren. Ik ben daar als gek naar toe gerend, als je via de rechterzijkant aankomt kan je namelijk binnen in die toren komen. Na enkele tientallen seconden komen die choppers dan naar je toe vliegen en gaan stil hangen. Zodra ze stil hangen is het een eitje om ze te raken +je hebt een dekking die niet wordt vernield.Striptease schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:53:
http://www.youtube.com/watch?v=yGQtJe41ORk
Voor de mensen die nog regelmatig de "PB Init Failure" krijgen, probeer dit even:
http://forums.electronica...possible-pb-kick-fix.html
Vanochtend gedaan omdat ik nog steeds niet kon spelen, en na dit te doen kan ik op elke server tot dusver (stuk of 15 servers al gehad vandaag, ook servers waar ik eerst gekicked werd).
http://forums.electronica...possible-pb-kick-fix.html
Vanochtend gedaan omdat ik nog steeds niet kon spelen, en na dit te doen kan ik op elke server tot dusver (stuk of 15 servers al gehad vandaag, ook servers waar ik eerst gekicked werd).
Nou, post jij dan maar eens een pic van je van 40MM stats. ik ben reuze benieuwd. En je spreekt jezelf overigens tegen. Een accuracy van 50% betekend dat de helft van je nades een gat in de lucht schieten.ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:13:
[...]
100% accuracy is fijn, maar de splash damage is behoorlijk. Dat betekent dus dat je ongeloffelijk slecht bent, want bij mij is een 40mm nade gewoon 1 kill.
Mijn accuracy is maar 50%, maar meestal gebruik ik die nades om een goed verdedigde bottleneck te bestoken en dekking te vernielen.
Verwijderd
Dus omdat de vijand met z'n 2en naast elkaar staat ben ik ongelooflijk slecht?ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:13:
100% accuracy is fijn, maar de splash damage is behoorlijk. Dat betekent dus dat je ongeloffelijk slecht bent, want bij mij is een 40mm nade gewoon 1 kill.
Ik heb ook echt lang niet elk potje zo'n accuracy, ik blaas er ook cover mee op, of gaten in huizen om er door te kunnen. En soms voor de grap schiet ik ze gewoon nergens heen.
Ik zeg overigens nergens dat ik dat ding overpowered vind. Echter de manier waarop ie gebruikt wordt hekelt mij nogal (van die suicide rushes door mensen, je kent het wel). Zo zul je inderdaad nooit flinke killstreaks kunnen maken.ExPlanE schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:52:
[...]
In BF2 was het destijds wel overpowered. Maar in BC2 heeft DICe die fout niet nog eens gemaakt. Denk zeker niet dat de tube overpowered is. Enige aim is wel nodig, en splashdamage valt reuze mee. Je moet al heel veel mazzel hebben wil je daar een flinke killstreak mee maken.
@ Zentex
Als je weet hoe je ze moet gebruiken dan zijn het net sluipschuttergeweren. Je kan ze met een simpele knop gewoon 1 keer laten schieten, en dan gaan die kogels in dit spel toch altijd recht voor uit. Vervolgens wacht je een paar tienden van een seconde, schiet je nog een keer en voila, je hebt zowaar een semi-auto sniper rifle met 100-200 kogels.
[ Voor 22% gewijzigd door Lukosje op 07-03-2010 17:37 ]
Ben voort heel vaak mijn squad 200 extra xp aant bezorgen, gewoon even een attack order voltooien en een defend order voltooien, zelf even met Q op A etc klikken en dan aanvallen en daarna overnieuw erop en dan verdedigen.
Heb het nog weinig meegemaakt dat iemand een order gaf zonder dat ik het zelf deed.
Heb het nog weinig meegemaakt dat iemand een order gaf zonder dat ik het zelf deed.
Ik moet toegeven het is netjesVerwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:26:
[...]
Dus omdat de vijand met z'n 2en naast elkaar staat ben ik ongelooflijk slecht?
Ik heb ook echt lang niet elk potje zo'n accuracy, ik blaas er ook cover mee op, of gaten in huizen om er door te kunnen. En soms voor de grap schiet ik ze gewoon nergens heen.
Zo heeft iedereen zijn sterke en zwakke punten.
LOL jouw verhaal doet me denken dat de M60 direct is gepoort is uit BF Vietnam dat was het noob wapen voor die game overpowered en s&$%t heheLukosje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:05:
[...]
Die bulletdrop die er niet in zit?
Dat wapen spant toch wel de kroon wat noobwapens betreft... Gisteren tegen gespeeld, slaat kant nog wal hoe sterk dat ding is. En schiet nog scherper dan een M16. Ja maak dat de kat wijs. Gisteren tegen een team gespeeld met alleen maar medics. Campen van weet ik het hoever met die dingen en gewoon snipen... Niet tegen te winnen en o zo saai. Waar zijn de infantry gevechten gebleven uit BF2 waarbij het gewoon AK tegen M16 was.
Begrijp me verder niet verkeerd. Spel is geweldig, heeft alleen een hoop aanpassingen nodig en modtools!!! vooral dat laatste, hoop dat ze die nog gaan uitbrengen binnen een niet al te lange tijd.
Vind sowieso die Medics gevaarlijke ventjes met hun machine guns @close range. Ze hebben namelijk altijd meer kogels dan mij
Meer oefenen? Ik own ze wel, dat maakt niet uit hoor, alleen het kost moeite door iets wat naar mijn mening fout is.JT888 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:36:
[...]
LOL jouw verhaal doet me denken dat de M60 direct is gepoort is uit BF Vietnam dat was het noob wapen voor die game overpowered en s&$%t hehe
Vind sowieso die Medics gevaarlijke ventjes met hun machine guns ik moet wellicht net als jouw wat meer oefenen
Uh, ik noem mezelf niet "pro". Ten 2e maak ik, als ik op een speler mik, meestal gewoon een 100% hit en dus een kill.ErA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:24:
[...]
Nou, post jij dan maar eens een pic van je van 40MM stats. ik ben reuze benieuwd. En je spreekt jezelf overigens tegen. Een accuracy van 50% betekend dat de helft van je nades een gat in de lucht schieten.
Maar zoals ik al zei gebruik ik de launcher meestal in situaties waarbij ik zeer waarschijnlijk toch niet raak, of zelfs zeker weet dat ik geen vijand raak, om cover op te blazen/te creeren.
Tactisch gebruik heet dat.
Dus ik schiet geen gat in de lucht, maar in een muur bijvoorbeeld.
Dit is toch precies wat ik zeg? (had het tegen ERA die zich blijkbaar PRO vindt.) Ik gebruik de launcher ook meestal om cover op te blazen en vanaf veilige afstand vijandelijke posities/dekking te bestoken voordat ik aanval.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:26:
[...]
Dus omdat de vijand met z'n 2en naast elkaar staat ben ik ongelooflijk slecht?
mijn IGN = icanhazheadshot, ik speel voornamelijk op de GAMERT serversHogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:34:
[...]
Ik speel niet via steam, je kan wel ingame naam geven dan voeg ik die toe.
Wanneer unlock je die m60 eig? Vond hem in singleplayer ook best scherp schieten.
edit: Okay lukos je had gelijk, mijn luiheid kende even geen grenzen, heb het zelf even opgezocht bij weapons and gadgets
edit: Okay lukos je had gelijk, mijn luiheid kende even geen grenzen, heb het zelf even opgezocht bij weapons and gadgets

[ Voor 47% gewijzigd door Murk op 07-03-2010 18:03 ]
Is er ook al iets bekend over hoeveel XP je moet hebben voor bepaalde ranks? Ik zag dat er 50 ranks waren tot Army General, maar punten stond er niet bij.
Bron: http://www.badcompany2.nl/Ranks
Ja hier staat een lijstje met benodige score erbij:4Real schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:51:
Is er ook al iets bekend over hoeveel XP je moet hebben voor bepaalde ranks? Ik zag dat er 50 ranks waren tot Army General, maar punten stond er niet bij.
http://www.revenuerobot.c...online-multiplayer-ranks/
Edit: Lijst blijkt alleen niet helemaal te kloppen.
[ Voor 10% gewijzigd door KnEuTeR op 07-03-2010 18:05 ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Iets klopt daar niet aan, aangezien ik 189680 total score heb en pas rank 13 benKnEuTeR schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:55:
[...]
Ja hier staat een lijstje met benodige score erbij:
http://www.revenuerobot.c...online-multiplayer-ranks/
Ik kan je alvast vertellen dat ik rank 50 wel nooit zal halen! 5.200.000 score!!! WTF
terwijl volgens die tabel ik al rank 20 zou moeten zijn.
Mja nu je het zegt, bij mij klopt het idd ook nietHogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:58:
Iets klopt daar niet aan, aangezien ik 189680 total score heb en pas rank 13 ben
terwijl volgens die tabel ik al rank 20 zou moeten zijn.
Maar wat bij mij ook niet klopt is dat ik bij "My Stats" level 9 ben, en op het score bord en ingame ben ik level 10
[ Voor 16% gewijzigd door KnEuTeR op 07-03-2010 18:06 ]
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Van die lijst klopt bij lange na niet. De #1 is rank 33 en heeft zo'n 1.600.000xp.
Hier de eerste 19 van BC2: http://files.uploadffs.co...5cd1a5e1c0b2691ad.png.jpg
Hier de eerste 19 van BC2: http://files.uploadffs.co...5cd1a5e1c0b2691ad.png.jpg
[ Voor 42% gewijzigd door rgras op 07-03-2010 18:22 ]
same here.. werd er weer eens uitgeflikkert
Ja hier ook.. niks nieuws dus begrijp ik? Moet ook mijn serial invullen.. maar ja onzin dus...Lizardz schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:26:
En connectie is weer weg....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ik krijg nu plotseling een fout dat die niet meer wil opstarten? meer hier last van (is namelijk na het checken van updates)
edit, zie het al ;p ben niet de engiste! hopelijk een patch
edit, zie het al ;p ben niet de engiste! hopelijk een patch
[ Voor 19% gewijzigd door YoVla op 07-03-2010 18:28 ]
haha ja had ik ookReCreator schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:27:
[...]
Ja hier ook.. niks nieuws dus begrijp ik? Moet ook mijn serial invullen.. maar ja onzin dus...
Verwijderd
Yep werd er ook uit gekickt, kan ook niet meer inloggen. Heb wel mooi een reddot sight voor mijn medic erbij. Speelt stukken beter zo.
EDIT: na het inloggen moet ik nu ook mijn serial weer invullen.... wat een raar gedoe dit.
EDIT: na het inloggen moet ik nu ook mijn serial weer invullen.... wat een raar gedoe dit.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 18:30 ]
Dan was het probleem een maand later begonnen, Denk wel na dat dit EA is en die gaat echt niet een probleem, waarvan ze eigenlijk niet weten dat het er is maar wel kunnen verwachten oplossen en daardoor een game een maand uitstellenDjankie schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:28:
[...]
haha ja had ik ookwat is dit man, beter een maand delayen dan dit soort onzin
ja heb precies hetzelfde
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Zo, die single player is wel mooi gemaakt zeg! Ben nu paar leveltjes door, maar dit is toch wel wat ik gehoopt had dat bijvoorbeeld modern warfare 2 grafisch zou zijn maar niet was. Gebouwen, bomen omschieten etc. zodat dekking weg is. Erg mooi gedaan, nu even afwachten of het ook zo'n leuk is om te spelen het hele spel door.
(en daarna online es kijken of punkbuster me een potje niet kickt...)
(en daarna online es kijken of punkbuster me een potje niet kickt...)
anathema
Verwijderd
Nou ik kan weer inloggen... maar verder niets. K'ga maar eens wat nuttigs doen, eten ofzo.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 18:42 ]
ja het is echt weer een drama op het momentVerwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:38:
Nou ik kan weer inloggen... maar verder niets. K'ga maar eens wat nuttigs doen, eten ofzo.
had het spel beter over een week gekocht, deze week zal het toch wel een zootje blijven denk ik
Ik heb echt geen idee wat DICE aan het doen is maar volgens mij moeten ze wat beter werken aan hun server en meer servers huren, anders verliezen ze een hoop klanten.
Da's meer EA's pakkie-an volgens mij.nukidin247 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:57:
Ik heb echt geen idee wat DICE aan het doen is maar volgens mij moeten ze wat beter werken aan hun server en meer servers huren, anders verliezen ze een hoop klanten.
Maar die CTD's hadden mogen ze van mij wel aanpakken. Dat was in de Beta nota bene al een bekend en veel voorkomend probleem. En gelijk die extreem irritante hoorns in Conquest mode de nek omdraaien.
Ik ben pas aan het spelen dus zit nog aardig in het begin van het spel, maar volgens mij klopt er iets niet.
Nadat ik achterop een vrachtwagen zit heb ik 3 quads kapotgeschoten, 3 of 4 vrachtwagens vernield en geindigd met het slopen van een heli.
De vrachtwagen crasht maar ik ben volgens mij nog in leven, maar het scherm wortdt zwart alsof het naar een filmpje gaat (ik zie nu 2 zwarte balken aan de boven en onderkant en in het midden iets minder zwart alsof er iets moet starten).
Ik het denk ik gehaald, maar er gebeurt verder niks meer. Wat doe ik nou fout?
Nadat ik achterop een vrachtwagen zit heb ik 3 quads kapotgeschoten, 3 of 4 vrachtwagens vernield en geindigd met het slopen van een heli.
De vrachtwagen crasht maar ik ben volgens mij nog in leven, maar het scherm wortdt zwart alsof het naar een filmpje gaat (ik zie nu 2 zwarte balken aan de boven en onderkant en in het midden iets minder zwart alsof er iets moet starten).
Misschien gaat dit over hetzelfde maar moet ik nog 2 helikopters, maar na 3x hetzelfde vraag ik me af of ik nu steeds op dezelfde plaats dood ga of ik gewoon een prutser benStriptease schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:53:
[ Voor 33% gewijzigd door Bender op 07-03-2010 19:17 ]
Had ik ook de eerste keer, de game wilt naar het filmpje alleen je bent al dood. Gewoon dat stukje even opnieuw spelen en in de tunnel alles vol op die heli gooien.Triloxigen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:15:
Ik ben pas aan het spelen dus zit nog aardig in het begin van het spel, maar volgens mij klopt er iets niet.
Bij de tweede keer redde ik het met gemak en ging het spel door naar het filmpje.
pff wanneer zou de officiële release uitkomen want deze laatste beta is erl heel erg beta..
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.