Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:16
Om 1 of andere vage reden kan ik niet meer connecten naar games :S. Me broer in het zelfde huis heeft nergens last van. *begon nadat EA server gecrashed was.

Trouwens ingame naam Moonglow87 kwam gister avond een mede tweaker tegen :) Ging lekker toen.

Eikeltje wijzigde deze reactie 07-03-2010 19:30 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeffer
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03-10 16:44
quote:
Eikeltje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:29:
Om 1 of andere vage reden kan ik niet meer connecten naar games :S. Me broer in het zelfde huis heeft nergens last van. *begon nadat EA server gecrashed was.

Trouwens ingame naam Moonglow87 kwam gister avond een mede tweaker tegen :) Ging lekker toen.
als je even terug leest vind je daar nuttige dingen over.
punkbuster updates enzo, die gaan soms niet helemaal lekker vanzelf...
ik zou zeggen...lees even terug ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:38
quote:
Eikeltje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:29:

Ging idd heel erg lekker. Met z'n 2en als squad spelen zet wel degelijk zoden aan de dijk, voorals als je beiden medic bent. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-10 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm, nu ook connectie issues op 360 blijkbaar :S

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:01
Net handel geinstalleerd, na twee pogingen. En ja hoor, ook punkbuster problemen. Terwijl ik speciaal eerst nog de beta verwijderd had. Ook punkbuster bestanden gekopieerd van hun site, helpt geen drol.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-10 21:53
quote:
furby-killer schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:57:
Net handel geinstalleerd, na twee pogingen. En ja hoor, ook punkbuster problemen. Terwijl ik speciaal eerst nog de beta verwijderd had. Ook punkbuster bestanden gekopieerd van hun site, helpt geen drol.
Sommige servers hebben hun server files nog niet geupdate en daar wordt je dus gekicked omdat jij wel de nieuwste versie hebt. probeer even wat servers te zoeken die wel up to date zijn en dan zou het goed moeten gaan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• o0oPhreako0o
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-03-2018
Pffff.. EA servers liggen weer plat ?

Kan met mn x360 niet connecten.. man man, wat zijn die gasten @ EA allemaal
aan het uitspoken met die servers ?

#phreak

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hardcore mode met spawncampers is echt fucking idioot. Je bent net gespawnt en instant kill door zo'n kut camper. Is geen zak meer aan zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-10 20:55

d_star

Maharadja of the Year :-/

Damn, eindelijk sinds vrijdag de tijd om sinds de BTA mn BC2-fix weer te krijgen, word ik er de hele tijd uitgeflikkerd door PunkBuster... Volgens PBSetup is BC2 up-to-date, dus het moet wel aan die connectivity isues liggen lijkt me zo..

Serieus nog maar 2 potjes online kunnen spelen daardoor: eerste keer was vrijdag, eerste kill meteen een knife kill })

2e potje zat ik in een tank, opeens lag ik als een malle en is mn tank opgeblazen... :/ Not fair!

Anyhoo, mijn k/d ratio is op dit moment dus 1... met 1 kill en 1 death :| C'mon, ik wil spelen!

Morgenavond, als die servers allemaal uitgerust zijn met R5, nog maar eens proberen...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0Henk 'm!
Correctie: Hardcore mode is sowieso geen zak aan. Elke sniper is one shot kill, nou dan is het nog moeilijk zeg....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:15

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:13:
Elke sniper is one shot kill, nou dan is het nog moeilijk zeg....
Dan is het zeker moeilijk omdat je veel meer tactisch spel nodig hebt dan simpelweg rond rennen en sprayen met een automatisch geweer wil je overleven en goed scoren.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• whosdamasta
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07-03-2010
Gelukkig niet gekocht. Dice met hun kutten naar Infinity Ward. Battlefield is even slecht man EA met die kut servers was ook al met 1943 als er meer mensen op komen gaat die server al trippen. Dat ze gewoon de 360 servers van Microsoft pakken die werken teminste.

En ja dat Spawn systeen en Hardcore mode wtf ga tog weg ik doe wel lekker Modern warfare 2

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:21:
[...]

Dan is het zeker moeilijk omdat je veel meer tactisch spel nodig hebt dan simpelweg rond rennen en sprayen met een automatisch geweer wil je overleven en goed scoren.
Ik heb het over het feit dat sniperen totaal niet moeilijk meer is en dat het geen enkele vorm van skill vereist. Die zin bestaat uit twee delen die met elkaar te maken hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04 21:42
quote:
whosdamasta schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:21:
Gelukkig niet gekocht. Dice met hun kutten naar Infinity Ward. Battlefield is even slecht man EA met die kut servers was ook al met 1943 als er meer mensen op komen gaat die server al trippen. Dat ze gewoon de 360 servers van Microsoft pakken die werken teminste.

En ja dat Spawn systeen en Hardcore mode wtf ga tog weg ik doe wel lekker Modern warfare 2
;(
BF >>>> COD
maargoed ieder z'n ding, ik vind het onnodig om hier te reageren als je BF BC 2 niet eens speelt of hebt gespeeld ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 04-09 21:50
quote:

:w :w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

quote:

Gelukkig verliep alles met Modern Warfare 2 vlekkeloos :> :X

ExPlanE wijzigde deze reactie 07-03-2010 20:28 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-10 22:44
quote:
ExPlanE schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:27:
[...]

Gelukkig verliep alles met Modern Warfare 2 vlekkeloos :> :X
Het gekut van Infinity Ward richting DICE heb ik dan wel eventjes gemist..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
quote:

Wat bedoel je met dat spawn systeem ? Bedoel je soms dat je naast je squad mate kan spawnen wanneer je dood bent ? Dat is juist iets wat ik goed vind. Ik zat een paar uurtjes geleden in een server zonder dat ik een squad kon joinen en na 5 minuten vond ik er niets aan. Moet je weer 10min lopen totdat je weer bij de vijand bent en ondertussen moet je hopen dat je niet word word gespot door een sniper. En de hardcore mode vind ik wel kut alhoewel ik er wel goed gebruik van maak. Zo heb ik binnen no-time 2 recon wapens geunlockt. Echt iedereen (24) had een recon wapen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wat trouwens wel idioot is, zodra je klaar bent met laden kan je direct spelen. Dus is iemand wat trager met laden, zoals ik, dan speelt de helft al en hangt er opeens een blackhawk boven je hoofd. Kunnen ze niet een 15sec vertraging inbouwen zoals in de meeste spellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hogader
quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:35:
Wat trouwens wel idioot is, zodra je klaar bent met laden kan je direct spelen. Dus is iemand wat trager met laden, zoals ik, dan speelt de helft al en hangt er opeens een blackhawk boven je hoofd. Kunnen ze niet een 15sec vertraging inbouwen zoals in de meeste spellen.
Er zit iig een vertraging in squad deathmatch, maar ik merk daar verschillende tijden, dus ik neem aan dat het helemaal aan de server instellingen ligt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:22
Ik vind het zo mooi om te zien hoe iedereen zich zo opwint over werkelijk van alles en nog wat.

Tuurlijk had EA mischien beter moeten opletten met de release zodat alle problemen er uit waren.
Maar laten we nou eerlijk zijn, denken jullie nou echt dat het gejank wat jullie hier neer zetten ook maar iets doet behalve je mede tweakers irriteren?

Sorry als ik wat grof uit de hoek kom, maar tot nu toe zijn er hier 1300 posts neergezet met nutteloze "ik kan niet connecten, wit scherm wtf snipers lame punkbuster omg nerdrage!".

Er zijn nog genoeg dingen aan het spel die beter kunnen. Maar van alle plekken in de wereld is dit forum het minst geschikt om je ergenissen neer te zetten.

ErA wijzigde deze reactie 07-03-2010 20:41 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 10-10 20:56
Is de Recon class tenmiste niet een beetje OP? Ik bedoel, hij heeft..

Mortar Strike
Motion Mines
C4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:53
Pfff... ik merk dat ik nodig wat aan mijn skills moet doen. Zo'n beetje alle close combat actie verlies ik. :'(
K/D ratio zakt ook lekker. Echt bizar hoe fucking snel sommige gastjes zijn.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mwah, op hardcore mode is de sniper redelijk overpowerd maar voor de rest vind ik het vrij goed gebalanceerd. De recon is qua combat weer wat minder, enkel snipers of de normale unlocks die iedereen heeft.

Is er trouwens op hardcore mode te filteren? Zie het echt nergens staan in de server lijst, server informatie of bij de play now. Enkel in de server naam staat het soms.

Tsurany wijzigde deze reactie 07-03-2010 20:44 (29%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18:22
quote:
Omnyakom1 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:42:
Is de Recon class tenmiste niet een beetje OP? Ik bedoel, hij heeft..

Mortar Strike
Motion Mines
C4
Met de recon class kan je inderdaad een leuke individuele score behalen.

Van alle klassen echter, is de recon class het minst geschikt voor teamplay en dus winnen.

Het liefst hoop ik altijd dat de tegenpartij 8 snipers heeft ofzo, das 8 mensen minder waar ik me zorgen over hoef te maken.

Snipers gebruiken zelden C4 omdat ze het liefst 3Km verder op in een bosje parkeren.

Mortar strike kan annoying zijn, maar ach, ze moeten wat :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-07 16:21
Ja hoor en EA ligt weer op zn gat, kan op geen enkele server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
quote:
ErA schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:46:
[...]

Met de recon class kan je inderdaad een leuke individuele score behalen.

Van alle klassen echter, is de recon class het minst geschikt voor teamplay en dus winnen.

Het liefst hoop ik altijd dat de tegenpartij 8 snipers heeft ofzo, das 8 mensen minder waar ik me zorgen over hoef te maken.

Snipers gebruiken zelden C4 omdat ze het liefst 3Km verder op in een bosje parkeren.

Mortar strike kan annoying zijn, maar ach, ze moeten wat :)
Het is maar hoe je het bekijkt. Vanmiddag op een Hardcore server gezeten. Daarbij was de tegenpartij lekker over ons heen aan het walsen. Mede doordat ze aardig wat snipers hadden die de MCOM's onder vuur namen zodra er ook maar iemand van ons in de buurt kwam. Bovendien regende het Mortar strikes. Best frusterend als je zo slecht bent :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sprockette
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2016
quote:
jagermeister schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:49:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt. Vanmiddag op een Hardcore server gezeten. Daarbij was de tegenpartij lekker over ons heen aan het walsen. Mede doordat ze aardig wat snipers hadden die de MCOM's onder vuur namen zodra er ook maar iemand van ons in de buurt kwam. Bovendien regende het Mortar strikes. Best frusterend als je zo slecht bent :P
Hardcore rush als attacker met veel snipers is echt een drama, werkelijk niemand doet maar een poging om je objective op te blazen. Ze staan daar maar hun k/d ratio op te pompen.
Snipers die daadwerkelijk naar objectives kijken en ze verdedigen zoals hierboven zijn volgens mij maar op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 02-06 22:03
Net weer een paar potjes online gespeeld en wat dingen geunlockt.
Best leuk is dat zo, dat je verschillende wapens kan vrijspelen. Alleen aan eens shotgun heb je wat weinig als primary weapon of ligt dit aan mij :?

Vind squad deathmatch ook wel wat hebben, maar wat is precies de functie van spotten (Q toets)?
Als ik daar op druk als ik een vijand zie, dan gebeurd er niks?

/edit: En EA Online ligt ook weer eens plat hier. Kon nauwelijks inloggen, maar dat is nu gelukt.
Alleen kan nu geen servers zoeken.. :(

Vincitore wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:07 (42%)

Stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
En uiteraard, de eerste wachtrijen voor de Apache staan er al weer. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
quote:
Sprockette schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:57:
[...]

Hardcore rush als attacker met veel snipers is echt een drama, werkelijk niemand doet maar een poging om je objective op te blazen. Ze staan daar maar hun k/d ratio op te pompen.
Snipers die daadwerkelijk naar objectives kijken en ze verdedigen zoals hierboven zijn volgens mij maar op 1 hand te tellen.
Ja klopt, maar ik zat op een server waar volgens mij veel clans bezig waren. Dan merk je ineens het niveau verschil met de meeste servers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18-09 16:27
quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:22:
[...]

Ik heb het over het feit dat sniperen totaal niet moeilijk meer is en dat het geen enkele vorm van skill vereist. Die zin bestaat uit twee delen die met elkaar te maken hebben.
Eens. Je staat (of knielt) en dan nog beweegt je ingezoomde crosshair niet.
En dat terwijl de standaard wapens toch wel flinke recoil hebben en dus telkens, ehh, bijgesteld moeten worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:16
quote:
Vincitore schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:59:
Best leuk is dat zo, dat je verschillende wapens kan vrijspelen. Alleen aan eens shotgun heb je wat weinig als primary weapon of ligt dit aan mij :?

Vind squad deathmatch ook wel wat hebben, maar wat is precies de functie van spotten (Q toets)?
shotgun is behoorlijk sterk in close combat, maar op lange afstand is het idd niet handig. En spotten moet je altijd doen als je iemand ziet lopen, of een tank ziet rijden. Als het goed is komt er dan een rood driehoekje(?) boven zijn hoofd of een plaatje van een tank. Dan kunnen je teammates ook zien waar iemand is en je eventueel helpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Shotgun kan heerlijk zijn, lekker iemand kapot knallen zonder dat hij de kans krijgt te reageren. Tot een meter of 10 heel sterk. Op grotere range pak je gewoon je M1911.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 19:14
Heb vanavond de m60 geunlocked helemaal met 4x scope en de accuracy unlock is het gewoon een sniper gun met 300bullets. Leuk om mee te spelen maar als iedereen hem straks heeft wordt het snel saai.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• banana01
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02-05 15:37
quote:
Vincitore schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:59:

/edit: En EA Online ligt ook weer eens plat hier. Kon nauwelijks inloggen, maar dat is nu gelukt.
Alleen kan nu geen servers zoeken.. :(
Hoe heb jij kunnen spelen ?? :?
ik ben de hele dag al bezig met het punkbuster-probleem.
elke server waar ik op terecht kom kicked mij binnen 40 seconden :(

weg vrije zondag :'(

alles nagezocht en geupdate en nu kan ik niet eens meer inloggen.

krom maar waanzinnig lekker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 02-06 22:03
quote:
Robbert1 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:05:
[...]

shotgun is behoorlijk sterk in close combat, maar op lange afstand is het idd niet handig. En spotten moet je altijd doen als je iemand ziet lopen, of een tank ziet rijden. Als het goed is komt er dan een rood driehoekje(?) boven zijn hoofd of een plaatje van een tank. Dan kunnen je teammates ook zien waar iemand is en je eventueel helpen.
Ja in close combat is het wel een goed wapen. Maar in de meeste maps heb je er niet veel aan vanwege de lage fire range :( En dan met pistooltje schieten is het ook niet echt handig voor langere afstanden.
Als je hem nou kan gebruiken ipv je pistool, dan wordt het een ander verhaal :P

Wat betreft het spotten, ik ga daar eens opletten! :)

@ ^^ Het gaat hier ook met problemen hoor. Maar geen last gehad van Punkbuster die me er uit kickte (ja 2x, maar daarna niet meer).
Inloggen gaat at the moment erg lastig, dat merk ik hier ook.

Vincitore wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:13 (10%)

Stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReadMe!
  • Laatst online: 08-03-2010
quote:
rgras schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:03:
En uiteraard, de eerste wachtrijen voor de Apache staan er al weer. :D
Inderdaad. Beetje jammer dat je niet even zelf een server kan opzetten en kan oefenen met vliegen, niet echt tijd daarvoor online...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik begin nu echt m'n twijfels te zetten bij die grafische engine, ok de graphics zijn goed maar er zit steeds zo'n soort knik/lijntje in het beeld. Ik heb al allerlei settings geprobeerd, Vsync aan of uit, HBAO aan en uit (wat dat ook mag zijn?!), settings high en low, AA en AF hoog en laag. Maar er blijft zo'n soort streep komen in het beeld om de zoveel seconden. Ik vind dat niet kunnen, zou zeggen dat het aan de grafische engine ligt. Ik had gedacht dat zoiets in een spel uit 2010 toch niet meer zou voorkomen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-10 11:48
En ALWEER. Wat een teringzooi maken ze er van bij EA. Hoe vaak ik en mijn clan nu al niet zijn gekickt omdat de server down gaat is niet meer te tellen. En dan kom je er dus ook niet meer op. Wat een kutzooi. Erg slecht tot nu toe, niets dan problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
PS3 verise ligt weer plat hier, ik ga weer proberen om de helicopter missie te halen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• o0oPhreako0o
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-03-2018
pff.. Servers weer plat ! >.<"

edit:
Anderen waren me voor :P

o0oPhreako0o wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:23 (36%)

#phreak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 12:01
quote:
Vincitore schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:13:
[...]

Ja in close combat is het wel een goed wapen. Maar in de meeste maps heb je er niet veel aan vanwege de lage fire range :( En dan met pistooltje schieten is het ook niet echt handig voor langere afstanden.
Als je hem nou kan gebruiken ipv je pistool, dan wordt het een ander verhaal :P

Wat betreft het spotten, ik ga daar eens opletten! :)

@ ^^ Het gaat hier ook met problemen hoor. Maar geen last gehad van Punkbuster die me er uit kickte (ja 2x, maar daarna niet meer).
Inloggen gaat at the moment erg lastig, dat merk ik hier ook.
Jup zuigt gewoon, vandaag PB troep geklooi gehad, nu EA online niet meer te bereiken, ineens verkeerd password, moet weer serial invoeren (alweer) dan vraag ie ineens om een cd in de drive (heb notabene de STEAM versie) wat een boutzooi.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Ze kunnen het beter EA Offline gaan noemen volgens mij, godmiljaar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ReadMe!
  • Laatst online: 08-03-2010
Wtf! ik moet nu weer opnieuw mijn serial invoeren met het inloggen!? En dat is zo onhandig met steam (geen copy en past en alt tab gaat het ook niet lukken ,waar is mijn pen???)

ReadMe! wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:24 (44%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
hoe geavanceerder de technieken hoe meer er fout kan gaan. zo ook het multiplayen :X

ik heb nog meer moeite om een potje te spelen als dat ik bij MW2 had :X dat zou niet mogen vind ik :P
zo ook die server browser waarom moet dat allemaal zo traag terwijl ze bij HLSW allseeingeye en gewoon cs1.5/1.6 al een degelijk systeem konden maken :S

beetje jammer maar het blijft een geweldig spel :P
-------

pls enter serial ---> serial already in use :S

ik mag niet meer me spelen :(

Proxx wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:27 (10%)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-10 08:19
Wat mijn punkbuster probleem heeft verholpen is pb folder verwijderen uit bc2 en opnieuw installe via punkbuster.
Verder vet spel, maar zoooo moeilijk maar des te meer een uitdaging....jammer van de connectie problemen maar dat zullen ze wel snel verhelpen denk ik .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
Battlefield Bad Coding 2 :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Inloggen werkt weer maar momenteel missen bij iedereen alle unlocks ingame :(

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Proxx
nou ik mag er nog niet in hoor :S

Acties:
  • 0Henk 'm!
Inloggen werkt al de hele tijd prima bij mij, server joinen gaat echter voor geen meter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 04-09 21:50
Er is ook een BC2 Problemen topic, waarom hier zulke onzin posten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hogader
quote:
SuX DeLuXe schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:20:
Ik begin nu echt m'n twijfels te zetten bij die grafische engine, ok de graphics zijn goed maar er zit steeds zo'n soort knik/lijntje in het beeld. Ik heb al allerlei settings geprobeerd, Vsync aan of uit, HBAO aan en uit (wat dat ook mag zijn?!), settings high en low, AA en AF hoog en laag. Maar er blijft zo'n soort streep komen in het beeld om de zoveel seconden. Ik vind dat niet kunnen, zou zeggen dat het aan de grafische engine ligt. Ik had gedacht dat zoiets in een spel uit 2010 toch niet meer zou voorkomen...
vind het knap dat ik het dan niet heb als het aan de engine zou liggen. Lijkt me eerder een probleem dat bij jou ligt, al de nieuwste drivers geprobeerd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
Hogader schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:35:
[...]

vind het knap dat ik het dan niet heb als het aan de engine zou liggen. Lijkt me eerder een probleem dat bij jou ligt, al de nieuwste drivers geprobeerd
Ik hoop dat het aan de drivers ligt...en niet aan het feit dat mijn AMD HD5870 gewoon slecht beeld neerzet, anders zal het niet lang duren voordat ik weer een Nvidia erin hang :/
Ik heb de Catalyst 10.3 beta draaien, maar 10.2 had het ook + allerlei zwarte vlekken dus 10.3 is sowieso noodzakelijk.
Misschien is het jou wel gewoon niet opgevallen en is het tóch een engine probleem voordat ik met de vinger naar AMD ga wijzen...

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:43 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-10 09:49
Kan er weer niet in (PC) Ik ga maar weer de singleplayer doen, skill training voor betere mp tijden ;) Op normal heb ik heb bc2 gister uitgespeeld, ± 6 uurtjes. (hij is wel erg kort hoor) nu ga ik hem maar eens doen op hard. Dan kan ik de 2 wapens en 2 m-com's die ik heb gemist ook nog ff halen...

Edit
wat ik trouwens verdomt irritant vind met de M95-s iedere keer als ik van scope terugschakel op normaal sight word het beeld een halve seconde zwart alsof je van een video terugschakelt. Met andere sniper/scopes heb ik dat niet.

BAS80 wijzigde deze reactie 07-03-2010 21:51 (28%)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lester
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

lester

succes ermee

Bij het overzicht waar je een squad kan joinen staan ook de ranks, soms knippert een rank van iemand en switcht het 10 keer per seconde van rank. Hoe komt dat?

www.triplepro.nl Het Promotiebedrijf van Nederland

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rooieziel
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-05-2015
wou net hier gaan vragen of andere dat ook hadden, maar ik lees het al.
ligt niet aan mij, de gvd !!! ter**** servers leggen er weer uit.
begint nu toch wel echt klote te worden zeg :(

SWTOR: Bobiefatt Bounty Hunter Mercenary | Server : The Red Eclipse | The Norris Legacy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-10 21:14

DefLite

Why so serious?

quote:
rooieziel schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:51:
wou net hier gaan vragen of andere dat ook hadden, maar ik lees het al.
ligt niet aan mij, de gvd !!! ter**** servers leggen er weer uit.
begint nu toch wel echt klote te worden zeg :(
Inderdaad.....begint op WoW Launch te lijken van 5 jaar terug >.<

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sigurdar
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-12-2018
quote:
lester schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:50:
Bij het overzicht waar je een squad kan joinen staan ook de ranks, soms knippert een rank van iemand en switcht het 10 keer per seconde van rank. Hoe komt dat?
Vroeg ik mij ook al af.. Ziet er toch erg vreemd uit. :9

Verder hoop ik dat er in de loop van de week toch wel wat patches komen, ik hoop maar dat EA hard aan het werk is om alle bugs en servers te fixen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Proxx
net gewoon het mooiste potje ooit gespeeld we waren wel aan het verliezen maar het ging erg gelijk op. 3dingen unlocked. bam crash to desktop. ben mijn unlocks natuurlijk weer kwijt

die ranks knipperen volgensmij als iemand level up is ofzo. maar ik gok ook maar wat :P

Proxx wijzigde deze reactie 07-03-2010 22:04 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Volgens mij ben je dan je unlocks niet kwijt maar stuurt de server dat keurig netjes door. Is ook zo wanneer je een game afsluit. Als de server gecrasht is dan heb je wel kans je unlocks kwijt te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Messedup
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2018
quote:
Proxx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:03:
net gewoon het mooiste potje ooit gespeeld we waren wel aan het verliezen maar het ging erg gelijk op. 3dingen unlocked. bam crash to desktop. ben mijn unlocks natuurlijk weer kwijt
Herkenbaar ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-09-2017
quote:
Ja wou het ook vragen maar wist niet precies hoe ik het zou beschrijven. Eerst dacht ik eigenlijk aan een hack maar het kan ook een bug / feature zijn.

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Messedup
quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:06:
Volgens mij ben je dan je unlocks niet kwijt maar stuurt de server dat keurig netjes door. Is ook zo wanneer je een game afsluit. Als de server gecrasht is dan heb je wel kans je unlocks kwijt te zijn.
True, ik ben al zo'n 20 keer gecrashed maar m'n unlocks nog niet kwijst geweest O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-07 18:26
Ik kom maar niet verder bij dat stuk dat je 2 helikopters uit de lucht moet schieten, hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex
Aaah, ja, irri inderdaad dat er zo weinig info te zien is in de serverlijst. FF, HC etc lijkt me belangrijk genoeg.

Heb gister ook even hardcore gespeeld. Heerlijk, doet oude MoH:AA tijden herleven met de realism mod.
Paar kogels en je hebt een kill, vereist een heel andere manier van spelen, en dat zorgt er wel voor dat je lekker met je squad optrekt... Behalve... Dat er amper squads zijn die niet vol zitten met alleen snipers.
Ik ben het eens met de kritiek op de sniper 1hit-1kill regel. Driekwart in die servers is recon. En hoe tactisch je ook speelt, het helpt niets tegen het feit dat als je maar 1 stap buiten een gebouw zit de sniperkogels je met dozijnen om de oren vliegen. (Tikkie overdreven, maggoe :+)

Ik vindt recons in de normale game mode al sterk genoeg. Als medic probeer ik net FF achter m'n squad te blijven, wat dekking op de flanken geven, met pakketjes strooien enz, teamplay dus.
Alleen betekent 2 seconden stilzitten een snelle dood, dus is het rondrennen geblazen. Erg jammer. Ik vind snipen nog steeds te gemakkelijk met als resultaat dat ik nog steeds regelmatig in rush teams terechtkom waar het aanvallende team alleen maar zit te snipen, omdat dat zo heerlijk is voor je K/D ratio, en die rush-winner pin het amper waard is om dat op te geven.

@ hierboven: lees de laatste 1 a 2 pagina's nog even door.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lester
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

lester

succes ermee

quote:
H3llSiNG schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:06:
[...]

Ja wou het ook vragen maar wist niet precies hoe ik het zou beschrijven. Eerst dacht ik eigenlijk aan een hack maar het kan ook een bug / feature zijn.
Ik dacht eerst ook dat het misschien een hack oid zou zijn, maar het is niet dat hun scores dat ondersteunen.

Zal wel een bug zijn, schijnen ze nogal last van te hebben ;)

www.triplepro.nl Het Promotiebedrijf van Nederland

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeffer
quote:
ReadMe! schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:19:
[...]

Inderdaad. Beetje jammer dat je niet even zelf een server kan opzetten en kan oefenen met vliegen, niet echt tijd daarvoor online...
ik heb op mijn pc en mn joystick sowieso alles inverted en krijg dit bij geen mogelijkheid goed...tenzij ik waarschijnlijk een conroller ga gebruiken....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerronimo
En ja hoor weer epic fail, net een potje rush afrika harbor, moesten alleen laatste mcom nog.
Ik had een dikke 3000 punten plus allerlei pins, alles weg ''connection to server lost'' of zoiets.
Ik wordt hier toch GVD wel strontziek van nu.

EA get your shit together ffs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

quote:
Geen idee, je ziet het vaak gebeuren. Dat was in de beta ook al zo. Je ziet alle plaatjes van mogelijke ranks heel snel voorbij cyclen.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeffer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
die filmpjes zijn zo triest he... van die amerikanen die met hun droge stem wat liggen te mekkeren en oninteressante shit vertellen _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Messedup
The menu's, that's where all the excitment is :')

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ach hij heeft gewoon een heel goed punt, het hele menu systeem werkt gewoon niet goed en je zit er veel te lang achter. Je hoort in een minuut maximaal ingame te zitten, hier lukt dat absoluut niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 10:01
Het menu zit gewoon heel slecht in elkaar. Waarom wordt in godsnaam het geschiedenis en favorieten lijstje online bewaard? Lekker handig als de master server down is. 8)7

Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15-10 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

OK.

Ik stop er maar mee voor vandaag :P

SP al uitgespeeld omdat er geen connectie was (niet slecht, overiegsn! Die laatste paar levels waren wel vet!) en net tot 3 keer toe gedisonnect vlak voordat de match af was, dus geen punten... Laat maar hangen voor vandaag... Zo lekker ging 't toch al niet :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:27:
Ach hij heeft gewoon een heel goed punt, het hele menu systeem werkt gewoon niet goed en je zit er veel te lang achter. Je hoort in een minuut maximaal ingame te zitten, hier lukt dat absoluut niet.
Doe je toch iets verkeerd... als ik onze eigen server wil joinen:

Start de game, binnen 20 seconden zit ik zeker in het hoofdmenu.

Klik op multiplayer > server brower

Begint te zoeken, klik meteen op cancel, klik vervolgens op favorites en binnen 10 sec staat daar onze game server.

Klik en join... gaat veel sneller dan MW2

(moet er wel bij vermelden dat ik een SSD heb dus dat kan enigzins verschillen)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Ik ook, dan inloggen wat me 10 seconde kost, dan aanmelden wat me 5 seconde kost.
quote:

Begint te zoeken, klik meteen op cancel, klik vervolgens op favorites en binnen 10 sec staat daar onze game server.
Ik heb dus geen favo server. Ik druk op cancel, kies m'n filters, 10 seconde wachten tot hij klaar is.
quote:
Klik en join... gaat veel sneller dan MW2
Klik, inmiddels full.
Klik, foutmelding.
Klik, foutmelding.
Klik, join.
quote:
(moet er wel bij vermelden dat ik een SSD heb dus dat kan enigzins verschillen)
Dat zal niet uitmaken. Het menu is gewoon erg traag doordat hij alles elke keer weer moet updaten en pas iets laat zien als alles geupdate is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

quote:
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Tja, jij connect altijd naar dezelfde server en hoeft de hele server browser dus niet te gebruiken waardoor je erg veel tijd wint. De server browser is namelijk ontzettend traag zoals hier vaker aangegeven. Laden doet het spel op een redelijk up2date pc ook super snel.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dit soort posts zijn nog steeds ongewenst.

psychoclown wijzigde deze reactie 08-03-2010 00:07 (74%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:39:
[...]

Tja, jij connect altijd naar dezelfde server en hoeft de hele server browser dus niet te gebruiken waardoor je erg veel tijd wint. De server browser is namelijk ontzettend traag zoals hier vaker aangegeven. Laden doet het spel op een redelijk up2date pc ook super snel.
Ja wie houd je tegen om hetzelfde te doen? :S

Acties:
  • 0Henk 'm!
Door al die punkbuster problemen is de punkbuster site ook erg traag. Kan ik eindelijk spelen, word ik gekickt omdat punkbuster een foutmelding geeft. Je blijft echt bezig met dit spel.
quote:
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:40:
[...]

Ja wat let je om hetzelfde te doen? :S
Je gaat toch niet dat als smoes gebruiken voor die idiote server browser?

Tsurany wijzigde deze reactie 07-03-2010 22:41 (39%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex
quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:38:

Klik, inmiddels full.
Klik, foutmelding.
Klik, foutmelding.
Klik, join.
Servers met 29/32 man zoeken. Instant join.
(De meeste servers hebben 2 gereserveerde slots).

Grote voordeel van Servers zoeken cancellen is trouwens dat je ineens van alle servers wel de ping krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Smoes?

Nee lekker door blijven proberen op dezelfde manier en dan gek vinden dat je steeds tegen hetzelfde euvel aanloopt :')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

quote:
[...]

Niemand maar ik connect niet elke keer naar dezelfde servers zoals jij doet. Die vlieger gaat voor het grootste deel van de spelers niet op.
quote:
ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:42:
[...]

Werkt ook lang niet altijd. Soms kom je ook servers niet op met maar 5 a 6 spelers. Het ligt lang niet altijd aan gereserveerde slots.

Bor wijzigde deze reactie 07-03-2010 22:44 (36%)

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeffer
quote:
[...]

is het mogelijk om dan snel zonder menu's uberhaubt een server te joinen ?
is mij nog geen console opgevallen of iets vergelijkbaars.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:42:
[...]

Grote voordeel van Servers zoeken cancellen is trouwens dat je ineens van alle servers wel de ping krijgt.
Je zou denken van wel maar dan maak ik het nog vaak genoeg mee helaas.
quote:
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:42:
Smoes?

Nee lekker door blijven proberen op dezelfde manier en dan gek vinden dat je steeds tegen hetzelfde euvel aanloopt :')
Doe effe niet zo enorm zielig. Je kan onmogelijk goed praten dat de server browser gigantisch traag is door te zeggen dat ik maar een vaste server moet nemen om op te spelen. Als dat moet om de server browser te omzeilen dan is de server browser dus zwaar ruk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
quote:
Een kleine glimlach kon ik toch niet onderdrukken.
Ik hou wel van sarcasme. Maar heel grappig is het nou ook weer niet.

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hogader
Ik ben juist blij dat hij alles update naar een master server. Ben met MW2 meerdere keren mijn rank etc allemaal kwijt geraakt doordat mijn pc crashte tijdens de 60s laadtijd tussen 2 rondes. Game was toen de data aan syncen met steam cloud en daardoor kreeg ik corrupte game data en was rank dus 1.

Ben dus juist blij dat dit erin zit.

Vergeet niet dat bij MW2 het weldegelisjk langer duurde aangezien je daar eerst 100 extreem laggie servers tegen kwam, dan nog 5 keer 1 minuut mocht laden en dan kan spelen. Om er dan achter te komen dat de hele server overpowerde wapens gebruikt of zit te cheaten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
quote:
Tsurany schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:44:
[...]

Je zou denken van wel maar dan maak ik het nog vaak genoeg mee helaas.

[...]

Doe effe niet zo enorm zielig. Je kan onmogelijk goed praten dat de server browser gigantisch traag is door te zeggen dat ik maar een vaste server moet nemen om op te spelen. Als dat moet om de server browser te omzeilen dan is de server browser dus zwaar ruk.
Ja jonge jij maakt er zo'n drama van alsof je leven er van afhangt... het is maar een spelletje _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er al een auto login mogelijkheid aangekondigd trouwens zodat je (ook wanneer je de credentials laat onthouden) niet elke keer op login hoeft te klikken en een soldier hoeft te selecteren?

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeffer
quote:
lenny_z schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:44:
[...]

Een kleine glimlach kon ik toch niet onderdrukken.
Ik hou wel van sarcasme. Maar heel grappig is het nou ook weer niet.
Ik vond het ook niet grappig, maar het is helaas voorlopig de realiteit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:43:
[...]

Niemand maar ik connect niet elke keer naar dezelfde servers zoals jij doet. Die vlieger gaat voor het grootste deel van de spelers niet op.
snap ik maar als je toch een paar keer in fijne servers hebt gespeeld voeg je die toch ff toe aan je favo :) ben je ook weer van dat gezeik met zoeken en lange wachttijden af

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
peakaboo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:45:
[...]

Ja jonge jij maakt er zo'n drama van alsof je leven er van afhangt... het is maar een spelletje _O-
Man gedraag je toch niet zo idioot. Ik maak er geen drama van, ik wil gewoon graag spelen waar ik voor betaald heb. Als ik dan zie dat ze al jaren geen vooruitgang maken in zaken zoals menu's waar andere spellen dat wel doen dan noem ik dat gewoon. Dat jij dat gelijk een drama maken noemt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
Geweldige video :D Echt typisch Amerikaans :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:43:
[...]

[...]

Werkt ook lang niet altijd. Soms kom je ook servers niet op met maar 5 a 6 spelers. Het ligt lang niet altijd aan gereserveerde slots.
Ja maar die server browser index komt weer van EA af en klopt dus heel vaak niet.
Bij mij niet in ieder geval, servers zijn -met in acht neming van reserved slots- heel vaak vol terwijl de browser aangeeft dat er nog plek is.
Kan je een server joinen zonder die browser zoals dat in eerdere Battlefields ook kon?

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerronimo
SSD maakt mischien verschil, heb zelf met 4gig int. en een samsung F3 met verse windows7 64 bit maar het laden van maps duurt bij mij toch behoorlijk lang.
Het vreemde is dat sommige met oude ''troep'' veel sneller zijn, vindt ik toch raar.

En natuurlijk moet je de browser cancellen, dat heb ik een paar pagina's terug ook al gezegd.
Neemt niet weg dat die serverbrowser een log, traag reagerend onding is.
De in mijn ogen bijna perfecte browser is die van valve, CS:Source, DOD:Source, TF2 het werkt allemaal prima.
Een erg handige feature is tevens dat je bij een volle server kan wachten tot er een plek is, en dan automatisch verbonden wordt zodra er een vrij komt.
Ideaal als je een paar vrienden in een server wil joinen.

Oh en haal AUB die tank weg uit squad deathmatch.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wat mij trouwens op valt, die victory filmpjes lopen soms niet sync. Dam ontploft al terwijl die kerel de detonator in wilt drukken, best apart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:16
Verklaring van EA

the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users.

http://blogs.battlefield....er-update-2010-03-07.aspx
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan GJ een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True