Aaah, ja, irri inderdaad dat er zo weinig info te zien is in de serverlijst. FF, HC etc lijkt me belangrijk genoeg.
Heb gister ook even hardcore gespeeld. Heerlijk, doet oude MoH:AA tijden herleven met de realism mod.
Paar kogels en je hebt een kill, vereist een heel andere manier van spelen, en dat zorgt er wel voor dat je lekker met je squad optrekt... Behalve... Dat er amper squads zijn die niet vol zitten met alleen snipers.
Ik ben het eens met de kritiek op de sniper 1hit-1kill regel. Driekwart in die servers is recon. En hoe tactisch je ook speelt, het helpt niets tegen het feit dat als je maar 1 stap buiten een gebouw zit de sniperkogels je met dozijnen om de oren vliegen. (Tikkie overdreven, maggoe

)
Ik vindt recons in de normale game mode al sterk genoeg. Als medic probeer ik net FF achter m'n squad te blijven, wat dekking op de flanken geven, met pakketjes strooien enz, teamplay dus.
Alleen betekent 2 seconden stilzitten een snelle dood, dus is het rondrennen geblazen. Erg jammer. Ik vind snipen nog steeds te gemakkelijk met als resultaat dat ik nog steeds regelmatig in rush teams terechtkom waar het aanvallende team alleen maar zit te snipen, omdat dat zo heerlijk is voor je K/D ratio, en die rush-winner pin het amper waard is om dat op te geven.
@ hierboven: lees de laatste 1 a 2 pagina's nog even door.